ورزش و سفر

نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

اگر قصد دارید یک چادر مسافرتی تهیه کنید ادامه مطلب را بخوانید. (به همراه پادکست و ویدئوکست)

چادر مسافرتی یکی از مهم ترین وسایلی است که در گردش خانوادگی یا گردش تک نفره و یا دوستانه مورد نیاز هر گردشگر و یا طبیعت گردی می باشد، اگر شما هم طبیعت را دوست دارید و مثل من از آن لذت می برید پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید. یک چادر مسافرتی خوب باید بتواند در همه شرایط آب هوایی از شما در برابر باد، باران یا هوای سرد و گرم محافظت کند لطفا با مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین با نکته خرید همراه باشید.

هنگام انتخاب چادر مسافرتی خوب باید تمام عوامل تاثیر گذار بر عملکرد آن را با دقت بررسی کنید، از مهم ترین عواملی که باعث می شود شما بهترین چادر مسافرتی مورد نیاز خود را تهیه نمائید، اغلب جنس چادر مسافرتی، نوع آن و همچنین وزن و اندازه آن می باشد.

از آنجا که چادر مسافرتی از آن دسته از کالایی می باشد که تقریبا هر خانواده یک یا نهایتا دو بار نسبت به خرید آن اقدام می کند باید هنگام تهیه آن به نکات مهم بیشتری دقت نمود تا از خرید خود پشیمان نشوید و ضرر مالی را نیز تحمل نکنید. لطفا نکته خرید را در طول مدت این مقاله همراهی نمائید.

نکته خرید پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چادر مسافرتی ویدئوکست این مقاله را نیز در ادامه ببینید.

چادر مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد

چادر مسافرتی یا همان خیمه به زبان عربی وسیله مهمی است که هنگام مسافرت های کوتاه مورد نیاز شما می باشد، اغلب از چادر مسافرتی برای استراحت های موقتی در حد چند ساعت یا نهایتا یکی دو شب استفاده می شود، از کاربردهای دیگر چادر های مسافرتی استفاده از آن ها در پیکنیک روزهای جمعه همراه با خانواده می باشد که محل امنی برای استراحت فرزند و همسر شما به شمار می رود، چادرهای مسافرتی برزنتی و نایلونی و پلی استر از مهم ترین انواع چادر های کنونی در بازار می باشند. لطفا دقت کنید بهترین چادر مسافرتی برای شما چادری است که مخصوص آب و هوایی که قصد مسافرت به آن را دارید طرحی شده باشد.

انواع چادرهای مسافرتی از نظر شکل ظاهری

چادرهای مسافرتی  به شکل حرف A انگلیسی (A-Frame) :
این چادر های به شکل حرف A انگلیسی هستند و اغلب برای نهایتا دو نفر یا زوج مناسب هستند، بهترین نوع این چادرها که در بازار کمیاب هم هستند به چادرهای امریکایی معروف هستند.

چادر مسافرتی تونلی (Tunnel Tent) :
این نوع چادر های که در پادکست هم به آنها اشاره شده است برای افراد زیاد بهترین چادر مسافرتی به حساب می آیند

چادر مسافرتی گرده ماهی (Ridge Tent) :
چادری مثلثی با دو تیرک عمودی می باشد که سقف آن آزاد و بسیار مقاوم است. هنگام وزش باد و استفاده طولانی باید با طناب به زمین محکم شوند.

 چادر مسافرتی گنبدی (Dome Tent) :
به خاطرشکل گنبدی سقف آن به این اسم معروف شده است. نصب راحتی دارد و با عبور تیرک قابل انعطاف و سبک از داخل آستین چادر برپا می شود.به علت کم حجم بودن،ارزان بودن،وزن کم و راحتی حمل جزو پرفروش ترین چادرها هستند.ارتفاع گنبد بر آسیب پذیری این چادر هنگام باد موثر است هرچه بلند تر باشد آسیب پذیر تر است.

نکات مهم هنگام خرید چادر مسافرتی 

ظرفیت چادر
هرگاه که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارید در اولین مرحله باید به این موضوع فکر کنید که چه تعداد از افراد می خواهند آن را استفاده کنند بنابراین ظرفیت در انتخاب چادر بسیار مهم است که با کف آن سنجیده می شود در ضمن وسایل همراه خود را در نظر بگیرید.

ارتفاع چادر
چادرها باید ارتفاع مناسبی در رابطه با نوع مصرف خود داشته باشند. به عنوان مثال چادرهای خانوادگی ارتفاعی بیشتر برای ایستادن و چادرهای کوهنوردی فاقد همچین ارتفاعی می باشند.

وزن چادر
قبل از خرید وزن آن را چک کرده و همیشه در نظر داشته باشید جایی که برای سفر و نصب چادر انتخاب کرده اید نزدیک اتومبیل تان نخواهد بود. بنابراین چادر با مناسب ترین وزن را برای استفاده انتخاب نمائید.

جنس چادر
بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیکی) تولید شده‌اند. اما میزان تراکم و کشش بین مولکولی آنها متفاوت است که باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها می‌شود. بنابراین به جنس آن دقت کرده و موارد مصرف را در نظر بگیرید.

ضخامت جدار چادر مسافرتی
بسیاری از گردشگران و در رابطه با جنس دیواره های چادر سفر مشکل دارند چون که اکثر چادرهای مسافرتی دارای ضخامتی نازک هستند که در هنگام شب، داخل چادر دیده می شود. بهتر است که دیواره آن دولایه باشد تا حریم خصوصی تان در زمانی که در آن ساکن شده اید، حفظ شود. این موضوع زمانی که چادر مورد استفاده خانواده است از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. می توانید در زمان خرید از فروشنده بخواهید که یک مدل از آن را برای تان باز کند.

سیستم تهویه مناسب چادر مسافرتی
وجود پنجره بر روی چادر الزامیست چون که موجب می شود تا نور کافی به داخل چادر بتابد و موجب تهویه هوا شود. پنجره ها باید دارای محافظ باشند تا از ورود حشرات جلوگیری کنند.

نصب آسان چادر مسافرتی
بیشتر چادرهای مسافرتی خانوادگی دارای لوازم جانبی زیادی مثل میز، صندلی و بخصوص میله‌های نگهدارنده چادر هستند، اما استفاده از این وسایل نیازمند تمرکز یا دانستن قوانین خاصی نیست. با این امتیاز هرچه نصب چادر ساده‌تر باشد شرایط بهتری برای شما فراهم خواهد شد.

مقاومت و کیفیت کف چادر مسافرتی
کف چادر باید بیشتر از قسمت های دیگر در برابر آب و یا خراشیدگی مقاومت داشته باشد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادرها با لایه های مختلف اورتان است.

بهترین مارک چادرهای مسافرتی ایرانی و خارجی

برندهای ایرانی چادر مسافرتی :
چادر مسافرتی هلال، چادر مسافرتی ساینا، چادر مسافرتی فخر ایران، چادر مسافرتی سافاری

برندهای خارجی چادر مسافرتی :
برند هاسکی – Huski، برند کلمن – Coleman، برند فرینو – Ferinno و…

بهترین کشور سازنده چادر های مسافرتی که در اغلب کالا ها هم نامی بین نام های تولید کننده دارد همان امریکا میباشد، بنابرین این چادر های مسافرتی امریکایی بهترین نوع چادر ها میباشند.


متن پادکست

سلام، به نکته خرید خوش آمدید! نکته خرید مجله اینترنتیه که ما در هر برگ از اون نکات مهم خرید یکی از کالاهای مورد نیاز زندگی کنونی رو برای شما توضیح میدیم.در این برگ از نکته خرید میخواهیم در مورد نکات مهم خرید چادر مسافرتی – نکته خرید با هم دیگر صحبت کنیم

همونطور که میدونین چادر مسافرتی یکی از لوازمیه که در هر سفری اعم از سفر کوتاه یک روزه یا سفر طولانی چند روزه حتما لازممون میشه و چه در هوای بارونی یا هوای گرم میتونه باعث بشه از سفرمون بیشتر لذت ببریم، خب با این تعاریف به نظر شما وقتی که قصد خرید چادر مسافرتی رو داریم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ لطفا این پادکست 5 دقیقه ای رو میهمان من باشید.

نکات مهم یک چادر چیا میتونن باشن :

  • اولین نکته سایز چادر هستش که شما با توجه به تعداد افراد خانوادتون باید مناسب ترینش رو انتخاب کنین. در مورد سایز چادر مسافرتی فقط حواستون باشه که فروشنده ها همیشه برای اینکه بتونن جنسشون رو به من و شما بفروشن یه مقدار سر این قضیه غلو میکنند که شما همیشه تعداد افراد خانوادتون رو بعلاوه دو یا حتی سه کنین و بعدش سایز مناسب رو بخرین.
  • مورد بعدی که باید بهش توجه کنین نوع سفرتونه، اگه خیلی حرفه ای سفر میکنین و به مناطق وحشی چه از لحاظ آب و هوا چه حیات وحش تشریف میبرین بهتره کیفیت رو فدای قیمت نکنین و یه چادر با کیفیت ولو گرون انتخاب کنین.
  • مورد بعدی که خیلی مهمه خب طبیعتا جنس چادر هستش ، که سه نوع جنس داریم : نخی، نایلونی و پلی استر
    • لطفا دقت کنین که جنس نخی چون گردش هوا توشون زیاده برای مناطق گرم مناسب ترن ولی در عوض سنگین تر هستن و حملشون بخصوص در ارتفاعات واقعا سخت هستش.
    • نوع دیگه که نایلونی هست مشکل سنگینی رو نداره ولی در مناطق گرم و آفتابی زیر نور آفتاب عمرش کمتره و زودتر خراب میشه.
    • جنس سوم هم که پلی استره، خوبی که داره اینه هم مقاومه هم سبکه و تازه از نخی هم ارزون تر هستش و میتونه انتخاب مناسبی باشه.
  • آیتم بعدی که باید مورد توجه قرار بگیره شکل چادر هستش که به چند نوع تقسیم میشن: A-Fram ، Modified-Aframe ، Demo-shape ، چادر های تونلی ، هرمی ، چهارفصل و Trap.
    • A-Fram : این شکل از چادرها به شکل حرف A انگلیسی هستنن و برپا کردنشون خیلی راحته البته جا و وسایل کمتری هم توشون میشه گذاشت، اگه بچه ندارین این بهترین نوع چادر برای یه زوج محسوب میشه.
    • Modified-Aframe : این چادر های دقیقا همون قبلی ها هستن اما جادارتر و بزگتر هستن.
    • Demo-shape : این نوع از چادر ها خیلی زودتر و راحت تر از قبلی ها سرپا میشن و برای وقتی که باد می وزه خیلی کاربردی ترن و پیشنهاد ما برای شما در روزهاییی که باد می وزه این نوع هستش.
    • چادر های تونلی : این نوع چادر ها جادار ترین چادرها هستن و چند نفر همزمان میتونن توش سرپا واستن و بالای ده نفر هم توشون به راحتی میخوابن ولی عیبشون اینه که چون شکلشون تونلیه بادگیر هستن و یه مقدار تو هوای بادی نگه داشتنشون سخت تره و برای هوای نامساعد ممکنه اذیتتون کنه، ولی تا دلتون بخواد جا دارن.
    • چادر های هرمی : این نوع از چادرها برای تابستان و زمین خشک مناسبن چون کفی ندارن و برای استفاده نیازمند یه زیر انداز هستن،
    • چادر های چهار فصل : این نوع چادر ها به نظر من بهترین نوع چادر های مسافرتی ان، هم خاصیت آئروداینامیکی دارن(یعنی بادگیر نیستن) هم در هوای نامساعد کاربرد دارن و هم زود سرپا میشن تازه گردش هوای خوبی توشون در جریانه ولی خب طبیعتا گرون تر هستند. اگه حرفه ای به طبیعت سفر میکنین این میتونه بهترین انتخاب تون باشه.
    • یه نوع چادر دیگه هم داریم که به Trap معروفه و بیشتر شبیه سایبان و بارونی عمل میکنن و برای جلوگیری از آفتاب و یا خیس شدن زیر بارون های موقت بهاری یه به قول معروف بارون جرجری ها  استفاده میشن.

خلاصه کلام پیشنهاد این پادکست از نکته خرید به شما عزیزان از لحاظ جنس چادر پلی استر و از لحاظ نوع و شکل هم چادر چهار فصل هستش، چون یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه اینقدر فقیر نیستم که جنس ارزان بخرم.

ماهم به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم هیچوقت کیفیت رو فدای قیمت نکنین. بخصوص برای لوازمی که یکبار میخرینشون.


نکته آخر

کاربر گرامی تیم تحقیقاتی نکته تمام سعی خود را بر آن دارد تا علاوه بر فراهم کردن مجموعه ی کاملی از کالاهای مورد نیاز زندگی روزمره برای شما عزیزان، مقالات کاملی با عنوان نکات مهم هنگام خرید را نیز منتشر نماید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

چقدر ما را دوست دارید؟
ضمن تشکر فراوان از مطالعه ی مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین لطفا با اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی ما را در انتشار مقالات بیشتر یاری دهید و همچنین با گذاشتن نظر در مورد همین مقاله در پایین صفحه ما را به ادامه این راه تحقیقاتی گسترده امیدوارتر کنید.

نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 6 نفره آِپکس مدل برنو کد R32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا دارای یک درب و سه پنجره میباشد ابعاد چادر 220x220 و ارتفاع 210 است جنس آن برنو ضد آب و کف آن ضخیم است در قسمت درب و پنجره ها توری حریر ریز بافت کار شده است داخل چادر یک جیب و بند آویز سقف کار شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره مدل شمعی کف پارچه ای کد CH32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی پشت نقره اپکس مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد. این محصول دارای یک در و یک پنجره است . جنس چادر پشت نقره یا شمعی می باشد. کف چادر پارچه ای است . گنجایش چادر در حالت معمولی 10-12 نفر و در حالت خواب 6 نفر می باشد. دارای بند اویز سقف برای نگهداشتن لامپ و یک جیب کاربردی داخل چادر می باشد. ابعاد 290x290 ارتفاع 2.10

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره آپکس مدل مکعبی VIP1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی مدل مکعبی تولید شده از جنس برنو می باشد. این محصول دارای دو درب ، دو پنجره و دو هواکش می باشد نواری کار شده نوار ابریشم هست که مانع صدمه دیدن فنر های چادر می شود تمامی زیپ درب و پنجره ها زیپ دنده ده می باشد کف چادر ضخیم و ضدآب هست درای دوخت دولایه که مانع نفوذ آب به داخل چادر می شود ارتفاع 220 ابعاد کف 290x290 این محصول را تنها با برند A.APEX خریداری نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی آپکس مدل اسکلتی دو درب کد S2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول دارای دو درب و دو پنجره بزرگ می باشد . در قسمت درب و پنجره توری حریر ریزبافت کار شده است. زیپ دنده 10 می باشد. نواری کار شده نوار ابریشم هست. داخل چادر جیب کاربردی قرار داده شده است. کف چادر ضخیم و ضداب هست. جنس محصول برنو یا همان برزنت است. ابعاد چادر 250x250 ارتفاع210 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری کچوا مدل Arpenaz 4.2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کچوا آرپناز چادر کمپینگ خانوادگی 4 نفره که یک چادر با دو اتاق خواب مجزا و یک اتاق نشیمن مرتفع می باشد. این چادر چهار فصل میباشد و از قابلیت نصب بسیار ساده و سریع برخوردار است. به دلیل وجود دو اتاق خواب مجزا بسیار مناسب سفر های خانوادگی و حتی دو خانواده دو نفره میباشد بطوری که با توجه به اتاق های مجزا و دارای درب جداگانه حریم هر یک از خانواده ها حفظ خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی آپکس مدل دو منظوره 360 درجه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی مدل ریپس 360 درجه ، تولید شده از جنس برنو ضدآب هست. این محصول دارای چهار درب بزرگ توری دار هست ، که همین باعث میشه شما به عنوان پشه بند هم بتونید از این محصول استفاده کنید. تمام توری ها توسط زیپ باز و بست می شوند. زیپ های درب دو سر زیپ هست و هم از داخل هم از بیرون قابل استفاده هست. روی درب ها چهار پنجره کوچک هم طراحی شده. در قسمت سقف هم یک پنجره توری دار کار شده است. دوخت چادر دولایه هست یعنی پارچه تا شده و از رو دوخت رفته که همین در مقابل رطوبت نفوذناپذیرش میکنه. این چادر داری کیف ست و همچنین سایبان ست هم جنس و همرنگ می باشد. ابعاد چادر 250x250 و ارتفاع 210 می باشد مناسب نشستن 8-10 نفر و برای خواب 4-5 نفر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره مدل آماتور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره مدل آماتور در ابعاد و اندازه ای برای استفاده 8-7 نفر طراحی وساخته شده است ، که به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن در زمان سفر و کمپینگ ، راحتی بیشتری را تجربه کنید. این چادر ساخته شده از پارچه پلی استر با استحکام بالا - ضد آب (سقف از رو) - دارای 4 عدد گیره برای مهار در هوای طوفانی -زیپ درب ورودی دو طرفه شماره 10- دارای پشه بند برای درب و پنجره - دارای یک عدد پنجره بزرگ و مجهز به توری محافظ برای جلوگیری از نفوذ حشرات - نوار ابریشم - کفه از جنس پارچه اسپان - ارتفاع مناسب (200 سانتی متر) گنجایش چادر در حالت نشیمن 8-7 نفر و درحالت خواب5-4 نفر می باشد. ابعاد چادر در حالت باز شده : ( 200x250x250 سانتی متر )

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کمری حسنا کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8046 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمری حسنا شهر حجاب با استفاده از پارچه های با عرض زیاد تولید شده در نتیجه پشت چادر درز ندارد. این چادر دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن، که کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش بر روی سر نگاه داشته می شود. این چادر شبیه چادر قجری بوده با این تفاوت که در حسنا ، دستک های چادر از قسمت پایین به کمر دوخته میشود ولی در مدل قجری باز و آویز است، از این جهت در هنگام رو گرفتن ، حسنا به چادر معمولی شبیه تر است. همچنین چادر قجری از پشت دارای درز و دوخت می باشد ولی پشت چادر کمری حسنا یک تکه می باشد. محاسن : - چون به کمر بسته میشود از سنگینی چادر گرفته شده و وزن آن از روی سر برداشته میشود . - پایین چادر ، با سطح زمین تماس پیدا نمی کند و همیشه تمیز و مرتب است .(بدلیل بسته شدن به کمر) - در تمام فعالیتها و حرکات ، این چادر آراسته و منظم است . - برای خانمهای چاق و باردار حجابی کامل و راحت است. این چادر از پارچه کرپ کن کن ژرژت تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کرپ کن کن ژرژت استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد که پشت پارچه کرپ و روی آن کن کن می باشد. پارچه کن کن اصولا مقداری بسیار کمی براق و مجلسی و بسیار شیک می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جلابیب شهر حجاب مدل زینت کرپناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر حجاب جلابیب شهر حجاب دارای آستین های زیپ دار، زیپ مخفی جلوی چادر و جیب داخلی آن است. چادر حجاب طوری طراحی شده که نیاز به سرکردن روسری یا مقنعه و پوشیدن مانتو و ساق دست ندارد و خودش به تنهایی حجاب شما را کامل می کند. این چادر دارای یک شبه مقنعه است که شما را از سر کردن روسری بی نیاز می کند. این مقنعه کاملا به چادر دوخته شده و با بغل کردن کودک یا در اثر باد تکان نمی خورد و محکم روی سرتان می ماند و می توانید مقنعه را با توجه به صورت تان تنظیم کنید. آستین چادر جلابیب هم طوری طراحی شده که خودش ساق دست دارد و با یک زیپ مخفی کیپ می شود و نمی گذارد آستین حرکت کند و دست تان پیدا شود. جیب مخفی که در داخل چادر طراحی شده شما را از کیف دست گرفتن بی نیاز می کند. چون می توانید وسایلی مثل کیف پول و موبایلتان را در آنها جا بدهید. این چادر از پارچه کرپناز ایرانی تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر قجری شهر حجاب مدل حسنی کرپ ناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمری حسنا شهر حجاب با استفاده از پارچه های با عرض زیاد تولید شده در نتیجه پشت چادر درز ندارد. این چادر دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن، که کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش بر روی سر نگاه داشته می شود. این چادر شبیه چادر قجری بوده با این تفاوت که در حسنا ، دستک های چادر از قسمت پایین به کمر دوخته میشود ولی در مدل قجری باز و آویز است، از این جهت در هنگام رو گرفتن ، حسنا به چادر معمولی شبیه تر است. همچنین چادر قجری از پشت دارای درز و دوخت می باشد ولی پشت چادر کمری حسنا یک تکه می باشد. محاسن : - چون به کمر بسته میشود از سنگینی چادر گرفته شده و وزن آن از روی سر برداشته میشود . - پایین چادر ، با سطح زمین تماس پیدا نمی کند و همیشه تمیز و مرتب است .(بدلیل بسته شدن به کمر) - در تمام فعالیتها و حرکات ، این چادر آراسته و منظم است . - برای خانمهای چاق و باردار حجابی کامل و راحت است. این چادر از پارچه کرپناز ایرانی VIP تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز VIP استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اماراتی شهر حجاب مدل آستین دار کرپ ناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر اماراتی شهر حجاب یک مدل عربی اما راسته تر از مدل عربی جده عبایی میباشد با این تفاوت که آستین دار شده و همین امر باعث راسته تر شدن چادر شده است.بانوانی که گشادی چادر عربی اصیل را دوست ندارند اما مدل عربی را دوست دارند . این مدل همانگونه که از نامش مشخص است یکی از انواع چادرهای عربی ویژه کشور امارات و کویت می باشد‏.، با این تفاوت که به دلیل داشتن آستین‎‎‏‎‏های سی و پنج سانیمتری نسبت به دیگر مدل های عربی، اندامی تر است‏.‏جلوی این چادر به صورت باز طراحی شده و می توان آن را بنا به سلیقه های مختلف، با زیپ و انواع دکمه و یا بندینک بست تا از راحتی بهتری برخوردار شوید‏. از ویژگی های چادر اماراتی با توجه به آستین دار بودنش راحتی در بغل گرفتن کودک، رانندگی، خرید و ‏.‏‏.‏‏.‏ می باشد‏.‏ چادر اماراتی با توجه به اندامی بودن نسبت به سایر مدلهای عربی و راحتی خیلی عالی در نزد خانم های جوان مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان مورد استقبال گسترده قرار گرفته است‏.‏ این چادر از پارچه کرپناز ایرانی VIP تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز VIP استفاده شده در مجموعه‌ شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مانتو افرا کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8062 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مانتو افرا را می توان شبیه چادر حسنا دانست. چادر مانتو افرا یکی از جدیدترین و زیباترین چادرهای ایرانی می باشد که از دو قسمت تشکیل شده است که از پشت به هم وصل می باشند. قسمت اول بالاتنه چادر که دارای آستین می باشد و از بالا پوشیده می شود و قسمت بعد که شامل دستکهای چادر می باشد و تا زانو پایین می آید و به وسیله کش روی سر ثابت میشود. این قسمت هیچ وقت با سطح زمین تماس پیدا نمی کند و همیشه تمیز و مرتب است. چادر مانتو افرا مانند چادر کمری حسنا از پشت شبیه چادر ساده ایرانی می باشد و گشادی چادر های معمولی را دارد و همچنین قابلیت رو گیری را دارد. نحوه استفاده این چادر به گونه ای است که شما اول قسمت گردنی را تن میکنید و بعد چادر متصل به آن را می پوشید. این چادر مانتو از پارچه کرپ کریستال تایتانیک تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال تایتانیک استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر مانتو شامل 5 سایز بصورت S-M-L-XL-XXL می باشد که بر اساس سایز داده شده ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ایرانی مدل 2010 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ایرانی یا همان چادر سنتی از قدیمی ترین و مرسوم ترین چادرهای مشکی و متداول در بین خانم ها می‌باشد.این نوع چادر یکی از پرطرفدار ترین هاست.بی‌گمان خانم های غیر چادری هم یک چادر معمولی در کمد اتاقشان دارند و در موقعیت های مناسب از آن استفاده خواهند کرد.به اعتقاد اکثر خانم ها این مدل چادر ساده و شیک بوده، حجاب مناسبی دارد و هیچگاه از مد افتاده نمی‌شود.اما بی‌تردید یکی از مهم ترین دلایل علاقه مندی به این مدل چادر ها نمایش متناسب و خوش فرم اندام مصرف کنندگان است.این چادر با پارچه ی کرپ درجه 1 دوخته و تقدیم می‌گردد.پارچه کرپ بسیار مشکی و مات است با تراکم و ضخامت بالا که به هیچ عنوان چروک و نخ‌کش نمی‌شود و بسیار مقاوم است.لازم ب ذکر است که به طور کلی چادر شامل 6سایز بصورت150_155_160_165_170_175سانتیمتر می‌باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می‌شود(توصیه می‌شود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بزرگتر انتخاب شود).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر بیروتی مدل ساده کرپ چین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نام دیگر چادر بیروتی، بحرینی است. این چادر دارای کاپ و نقاب است و به اصطلاح مقنعه سرخود می‌باشد از این رو پوشیدن روسری و مقنعه در زیر چادر الزامی نیست. جلوی چادر به صورت چپ و راست بسته می‌شود( یک طرف چادر با کش به دست مقابل می‌افتد و طرف دیگر با یک دکمه بسته می‌شود) چادر بیروتی در عین حجاب کامل، بسیار راحت است و آزادی عمل را به ارمغان می‌آورد از این رو برای محل کار، سفر و مادرانی که کودک خردسال دارند مناسب می‌باشد. پارچه این مدل از چادر، کرپ چین است. این مدل پارچه، بسیار مشکی است و در حین استفاده چروک نمی‌شود و پرز نمی‌گیرد اما بعد از شستشو نیاز به اتو دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر لبنانی شهر حجاب مدل صدفی کن کن ژرژت کد 8042 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی صدفی همانگونه که از نامش مشخص است از سبک چادر های عربی می باشد که همانند سایر چادرهای عربی از عرض زیادی بهره مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن آستین های دو لایه 15 سانتی آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است‏.‏ چادر لبنانی صدفی دارای کاپ روی سر ‏(‏جایگزین هد‏)‏ جهت عدم خروج موها از زیر چادر و نقاب جایگزینی بجای مقنعه و در حالت دیگر پوشیه می باشد است‏.‏ همچنین جلوی چادر با زیپ مخفی بسته شده تا آزادی عمل ویژه ای برای بانوان فراهم کند‏.‏ امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است‏.‏ این چادر از پارچه کرپ کن کن ژرژت تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کرپ کن کن ژرژت استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد که پشت پارچه کرپ و روی آن کن کن می باشد. پارچه کن کن اصولا مقداری بسیار کمی براق و مجلسی و بسیار شیک می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل دیبا سوپر سافت گیاهی کد t87 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز طرح سه بعدی مدل دیبا با جنس الیاف طبیعی گیاهی یک انتخاب بسیار با کیفیت، لطیف، زیبا و خاص که میتوانید از آن در مجالس و مهمانی ها نیز استفاده کنید. جنس این پارچه بسیار با کیفیت، نرم و لطیف ( سوپر سافت) میباشد و روی سر به زیبایی می ایستد. این چادر اصلا بدن نما و نازک نیست و قد آن نیز 170 سانتی متر میباشد. از دیگر نکات مثبت این چادر میتوان به طراحی جدید، لطافت فوق العاده و عدم چروک پذیری آن نیز اشاره کرد. این چادر با توجه به دوخت تمیز و جنس بسیار با کیفیتی که دارد از دوام بالایی برخوردار است و شما عزیزان میتوانید طولانی مدت از این چادر استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کمری نسترن مدل حسنا حریر اسود کرپ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمریِ حُسنا، نمونه به روز شده چادر قجری است. تفاوت عمده چادر حسنا با چادر قجری در دو بخش اصلی است ابتدا اینکه با توجه به استفاده از پارچه‌های با عرض زیاد پشت چادر دوخت ندارد و نکته بعد اینکه دستک‌های جلو چادر با توجه به عرض پارچه بلندتر بوده و به دامن چادر متصل است.نمای جلو چادر ترکیبی از دامن و چادر می باشد که پوشش کاملی برای بانوان فراهم نموده است. نمای روی سر این چادر کاملا مشابه چادر ایرانی است؛ این چادر چون به کمر بسته می‌شود و وزن چادر بر روی سر نیست، احساس سبک بودن را به بانوان منتقل می‌کند و همچنین پائین چادر هیچگاه در زیر پای بانوان نرفته و به زمین تماس پیدا نمی‌کند بدین جهت همیشه تمیز باقی می‌ماند. در چادر حُسنا با توجه به آزاد بودن دست‌ها توانائی انجام کارهای روز مره از قبیل رانندگی؛ حمل کالسکه نوزاد و حتی بستن آغوش فراهم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی نیکزاد کد kpsnd0802 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی کاملا شبیه چادر ساده ی ایرانی میباشد با این تفاوت که برای بیرون اوردن دستها شکافهایی در نظر گرفته شده که بانوان میتوانند بدون به هم زدن فرم چادر به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند ضمنا این مدل دارای مچ های ۱۰ سانتی است که نگین کار شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل ATAB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز مدل ملی که با داشتن آستین مچ پرنسسی بعلاوه چانه و کش سر، بسیار مناسب برای نماز بوده و پوشیدگی کاملی ایجاد می کند این چادر با بهترین پارچه نمازی تولید کارخانه بروجرد و توسط ماهرترین خیاطان دوخته و آماده می‌شود. راحتی و پوشیدگی کامل هدف از تولید این چادر برای بانوان عزیز می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی مدل 55 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی است , چادر دانشجوئی کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی هست با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر،به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف ؛ گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند ، در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم شده و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند . . .این چادر از پارچه کریستال تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کریستال در واقع همان کرپ هست با تراکم 600 و نخ ابریشمی که علاوه بر سبک بودن بخاطر استفاده از الیاف ابریشمی باتوجه به تراکم بالا بسیار مشکی و خوش ایست برروی سر هست ؛این پارچه ضد چروک و پرز می باشد.توجه ! جهت تعین سایز دقیق چادر بهتر است از جدول ارائه شده داخل گالری استفاده بفرمائید .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل آستین دار سوپرسافت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع چادر بسیار راحت ، سبک وخنک میباشد. استفاده از ان بسیار راحت است و باداشتن استین هیچ مزاحمتی برای نمازگذار ایجاد نمیکند.پوشش کامل دارد و کش سر استین و روی سر خیال نمازگذار را ازپوشش کامل ، راحت میکند سوپر سافت پارچه ای بسیار بسیار سبک و شیک و بسیار خنک است و کاملا شبیه پارچه نخی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری تورد مدل ZEDG80182 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر یکی از ایمن ترین سرپناه های غیر طبیعی در کوهستان و کویر در برابر باد و باران و گرمای خورشید میباشد چادر ها دسته بندی خاص خود را دارا میباشد که انواع انها را از هم متمایز میکند چادر تورید ZEDG80182 چادر سه فصل بوده و برای فصول بهار و تابستان و پاییز طراحی شده است این جادر اتومات بوده و تیرک ها به بدنه چادر متصل میباشد که این مکانیزم باعث تسریع در برپا کردن و جمع کردن چادر را فراهم نموده و هر فرد مبتدی میتواند بدون هیچ مشکلی چادر را برپا کند برای مقاوم سازی مفاصل چادر از پلاستیک فشرده استفاده شده و تیرکها تماما الومینیوم میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر 3 نفره هاسکی مدل Bird 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر 3 نفره «هاسکی» مدل «Bird 3» انتخاب خوبی برای افرادی است که دوست دارند یک چادر مطمئن برای سفرها و ماجراجویی‌های خود داشته باشند. این چادر برای خواب سه نفر در کنار هم طراحی‌شده ولی اگر دوست دارید فضای داخلی مناسبی برای خود در داخل چادر داشته باشید، بهتر است تا از آن به‌عنوان چادر دونفره استفاده کنید. ستون‌بندی استفاده‌شده برای این چادر نیز از ستون‌های «DuraWrap» بوده که از جنس فایبرگلاس هستند. این ستون‌بندی مستحکم و مقاوم به دلیل جنس و همچنین نوع قرارگیری بر روی چادر باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده در داخل چادر استراحت کنید. این چادر با توجه به ساختاری که دارد می‌تواند در بیشتر مواقع سال مورداستفاده قرار بگیرد. برای رسید به همین هدف، برای اینکه شما در روزهای آفتابی با آسودگی در چادر باشید، در رویه آن قابلیت محافظ در برابر اشعه ماورا بنفش فراهم‌شده است. چادر همچنین دارای ساختاری دولایه بوده و بر روی رویه آن روکشی از پلی‌اورتان استفاده‌شده تا آب نتواند به‌سادگی به داخل چادر نفوذ کند. هاسکی همین ساختار را در قسمت کف چادر نیز به کار گرفته ولی کف چادر به نسبت رویه از مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی سه نفره کایلاس مدل Holiday tent 3 کد KT230001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دوپوش 3 نفره کایلاس Kailas Holiday tent 3 KT230001 که از دوپوش برخوردار می باشد، برای فعالیت های کوه نوردی و طبیعت گردی بسیار مناسب می باشد. سه فصل وزن کم و طراحی فوق العاده، Holiday را به یک چادر پرطرفدار و کاربردی تبدیل کرده است. برپا کردن تیرک ها با استفاده از کلیپ های مخصوص Kailas بسیار راحت و سریع انجام می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر سه نفره نیچرهایک مدل NH18Z033-P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر سه نفره سری پی نیچرهایک برای شبمانی‌ها و کمپینگ در مناطق مختلف طراحی شده و امکان برپایی و راه اندازی سریع، وزن کم و توانایی مقاومت در شرایط آب و هوایی متفاوت در کنار قیمت اقتصادی آن از ویژگی های این چادر است. این چادر مناسب برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است، استفاده از پلی استر 210T در کنار پوشش سیلیکون در محل‌های دوخت موجب شده تا در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته و موفق به کسب استاندارد PU 3000 شود. میخ‌های آلومینیومی مخصوص برای تثبیت موقعیت چادر و حلقه‌های اتصال برای طناب‌های حمایت، تضمین کننده مقاومت این چادر در برابر بادهای شدید در ارتفاعات است و به شما نوید استراحت دلپذیری در طول برنامه کوهنوردی و کمپینگ می‌دهد. امکان جمع شدن در حجم بسیار کم داخل کیف ضد آب مخصوص از ویژگی‌های بارز این محصول است که در کنار وزن بسیار مناسب، حمل آن روی کوله پشتی و یا داخل آن در مسیرهای طولانی و برنامه های متفاوت براحتی ممکن و میسر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر 4 نفره هاسکی مدل Extreme Lite Tent Bronder 4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کوهنوردی بروندر 4 از چادرهای سری اکسترم لایت با ساختار سه تیرکه و پارچه قوی تولید شرکت هاسکی کشور چک میباشد. دارای فضایی امن برای چهار نفر با انباری بسیار بزرگ مناسب کوهنوردی طبیعتگردی کوهپیمایی و سفرهای ماجراجویانه است. سه سری تیرک فلزی بر روی پوش دوم استحکام و مقاومت را در برابر شرایط بد جوی و هوای خراب ایجاد میکند، دیواره های چادر از عبور نور uv خورشید جلوگیری کرده و دارای دریچه برای گردش هوا هستند، کف چادر در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم بوده و پوش دوم ضدآب و درزگیری شده آن از شما در برابر برف و باران محافظت میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 2 نفره کایلاس مدل AD Camping tent کد kt320017 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دوپوش کایلاس Kailas kt320017 AD Camping tent ، مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی ، سه فصل، پوش دوم این چادر ضد باد ،ضد آب و کاملا تنفس پذیر می باشد. سه فصل برپا کردن تیرک ها با استفاده از کلیپ های مخصوص Kailas بسیار راحت و سریع انجام می شود. پوش دوم این چادر ضد باد ،ضد آب و کاملا تنفس پذیر می باشد. جنس پوش داخلی چادر تنفس پذیری را بسیار افزایش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر سفری 10 نفره مدل جنگلی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- ساخته شده از پارچه ی برنو با استحکام بالا - ضد آب (سقف از رو) - به همراه جیب داخلی(محل قرار دادن سوِیچ و مدارک و...)-8 عدد گیره مهار، برای آب و هوای طوفانی - زیپ درب ورودی دوطرفه و شماره 10(دنده درشت ترین زیپ)-دارای پشه بند برای درب و تمامی پنجره ها - دارای 2 عدد پنجره بزرگ و مجهز به توری محافظ برای جلوگیری از نفوذ حشرات - نوار ابریشم - کفه ی ضخیم و ضد آب - ارتفاع بلند - دارای هواکش برای تهویه هوای داخل چادر- بند سقفی بمنظور آویز نمودن چراغ روشنایی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری کایلاس مدل G2 II 4-season Tent خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساختار تقاطع سه قطبی ثبات فوق العاده ای را ایجاد می کند ترکیبی از آستین قطب و گیره های ستون برای تنظیم آسان و سریع طراحی دو لایه عملکرد عالی ضد باد و ضد آب را ارائه می دهد دریچه های ریشه دارای تهویه عالی هستند دو ورودی و هشتی دسترسی آسان و ذخیره سازی مناسب را برای شرایط سرد فراهم می کند.بر پا کردن تیرکها با استفاده از کلیپهای مخصوص کایلاس بسیار راحت و سریع انجام می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره سان مدل 0250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی برنو سان ساخته شده از جنس برزنت شمعی با بافت پلی استر که در برابر خراش و بارندگی مقاومت بسیار خوبی دارد.جایگاه فنر از جنس نوار ابریشم ساخته شده است که در برابر سایش مقاومتی بسیار خوبی دارد.چادر فنری برنو سان دارای سه عدد پنجره و یک درب ورودی بزرگ که دارای پشه بند است.زیپ های شماره درب از نمره 10 به کار رفته است که دوام و طول عمر خوبی دارد.جنس کفه چادر از کانتنیری تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره اپکس مدل برنو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره اپکس مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، دو پنجره و یک هواکش است. کف چادر ضداب و ضخیم است .این محصول را تنها با برند A.APEX خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل MH100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مدل MH100 از برند معروف کچوا می باشد که 2 نفره و 2 پوششه به منظور محافظت در برابر شرایط بیرونی طراحی شده است. همچنین دارای ساختار گنبدی خود ایستاده می باشد. این چادر مقرون به صرفه تمام آزمایش های دوام و ضد آب را در شرکت کچوا پشت سر گذاشته است و شما می توانید با انتخاب این چادر مناسب ترین اردوگاه را برای خود انتخاب کنید. توصیه می شود از تشک های با حداکثر عرض 65 سانتی متر استفاده کنید. استفاده از تشک بادی ضخیم تر از 6 سانتی متر با این چادر توصیه نمی شود زیرا باعث کاهش فضای قابل زندگی می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر سفری 12 نفره اپکس مدل برنو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی برنو 12 نفره آپکس ، مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد. این چادر دارای یک در و سه پنجره است . و یه کیف ست همرنگ و همجنس نیز دارد . در قسمت در و پنجره ها توری حریر درجه یک کار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره فنری کد 1080 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چادر با فضای بزرگ مناسب برای افرادی هست که در دل طبیعت میخواهند احساس راحت تری از سکونت در چادر داشته باشند و طراحی زیبا و دوخت محکم این چادر را به یک چادر منحصر بفرد تبدیل میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره مدل کف ضخیم کد 09 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 12 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، سه پنجره است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 290x290 ارتفاع 210 است

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا