ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسکیت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تجهیزات ورزشی مناسب، استاندارد و حرفه‌ای از ارکان اصولی تمام رشته‌هاست. رشته اسکیت نیز از این قائده مستثنی نیست و در هنگام خرید کفش اسکیت که اصلی‌ترین وسیله این رشته است باید با در نظر داشتن ملاک‌های یک اسکیت استاندارد و با کیفیت، انتخاب درستی داشته باشید. با این بخش از نکته خرید همراه باشید تا با استفاده از نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت بتوانید در انتخاب و خرید اسکیت مناسب و با کیفیت موفق عمل کنید.

اجزا مختلف کفش اسکیت

  • بدنه اسکیت: که از جنس پلاستیک سخت یا در کفش های حرفه ای از ترکیبات کربن استفاده می شود.
  • اجزای روی کفش اسکیت: کلیپس، چسبک و بندهای محکم کننده
  • ترمز: که در انتهای کفش قرار دارد و معمولاً زیر پای راست قرار گرفته است
  • ترک یا تیغه: زیر کفش قرار گرفته که از جنس های پلاستیکی یا تیغه های فلزی می باشد که روی ترک سوراخ هایی جهت قرار گرفتن پیچ ها تعبیه شده است. طول ترک ها در اسکیت های سرعت و استقامت بلندتر و در اسکیت های هاکی، نمایشی و مبتدی کوتاه می باشد.
  • بلبرینگ ها و بوش ها: که هر چرخ شامل دو بلبرینگ و بوش های داخلی و خارجی می باشند. بلبرینگ به نسبت تعداد دور در دقیقه آن و کیفیت به انواع مختلف تقسیم می شوند که علامت مشخصه آن با ABC مشخص می گردد
  • چرخ ها: چرخ ها یکی از مهمترین اجزای اسکیت می باشد که بایستی نسبت به انتخاب جنس و قطر آن توجه لازم مبذول گردد. در لبه خارجی چرخ ها دو مشخصه قطر و جنس آن وجود دارد که با علائم قطر چرخ با حرف MM و جنس آن با حرف A نمایش داده شده است.

نکته: در اسکیت سرعت از چرخ ها با قطر های بالاتر که حداکثر آن MM110 می باشد و در رشته های دیگر ازچرخ های با قطرهای پایین تر استفاده می گردد. جنس چرخ ها نسبت به زمینی که استفاده می شود و رشته ورزشی مورد استفاده متفاوت است. برای سالن و زمین های صیقلی از چرخ های نرم تر و جهت آسفالت و جاده از چرخ های با A بالاتر استفاده می شود.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

نکات مهم هنگام خرید اسکیت

  • اسکیت سایز متغیر انتخاب کنید.
  • اسکیت سایز متغیری انتخاب کنید که یک سایز بزرگتر یا حداقل هم سایز پای فرزندتان باشد.
  • اگر کودک درشت جثه ای دارید اسکیت هارد تهیه کنید.
  • برای کودکان ریز جثه اسکیت های سافت با کیفیت تهیه کنید.
  • اسکیت با کلاه و لوازم ایمنی استاندارد و با کیفیت تهیه کنید.
  • دقت داشته باشید که کلاه و لوازم ایمنی سایز کودک باشد.
  • از خرید اسکیت تخصصی برای شروع جدا خودداری کنید.
  • اسکیت ساق بلند خریداری کنید.
  • از فروشگاه تخصصی یا کارشناسان تخصصی در خرید اسکیت کمک بگیرید.
  • اسکیت با سرعت خوب تهیه کنید.
  • اسکیت با چرخ های گوشتی یا نرم تهیه کنید.
  • سایز تیغه و چرخ ها باید متناسب با سایز پا باشد.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

بهترین برند کفش اسکیت

برخی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای کفش اسکیت در بازار ایران:

کفش اسکیت رولربلید (Rollerblade)

درواقع رولربلید، یک کفش اسکیت درون خطی (inline skating)، و محصول ایتالیا است. انواع اسکیت در سبک‌های مختلف تفریحی، تناسب اندام، نمایشی و … برای کودکان و بزرگسالان توسط برند رولر بلید طراحی و ساخته شده است. شما می‌توانید انواع کفش اسکیت های برند رولربلید را از شروع قیمت 450 هزارتومان در بازار ایران خریداری کنید.

فلایینگ اییگل (Flying Eagle)

«فلایینگ ایگل»، یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید کفش اسکیت است. این برند تحت لیسانس کشور اسپانیا و تولیدشده در کشور چین است. مرغوبیت و کیفیت محصولات فلایینگ ایگل باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر جهان کسب کند. شما می‌توانید، مدل‌های مختلفی از کفش اسکیت فلایینگ ایگل را در بازار ایران با شروع قیمت یک میلیون تومان خریداری کنید.

کفش اسکیت سبا (Seba)

برند سبا، اختراع و تولید یکی از قهرمانان سابق ورزش اسکیت به نام « Sebastien Lafargue»، است. تولیدات این برند جهانی، از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردار است و اکثر ورزشکاران با استفاده از محصولات سبا، به شهرت و پیشرفت بیشتر آن دامن زده‌اند. تخصص سبا تولید کفش های اسکیت فری استایل است. در بازار ایران می‌توانید، محصولات مختلفی از برند سبا را تهیه کنید.

برندهای دیگری از کفش اسکیت در بازار ایران به فروش می‌رسد که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا نظر مصرف‌کنندگان را جلب کرده است. از جمله این کفش های اسکیت می‌توان به «کفش اسکیت ساکریس»،کفش اسکیت جاکس (Jux)، کفش اسکیت این‌لاین (inline)، کفش اسکیت «Little Train Toy»، کفش اسکیت راکس (Roces)، کفش اسکیت فیلا (Fila)، کفش اسکیت «Bont»، کفش اسکیت «استریت رانر» و کفش اسکیت «کارامان»، اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمایی خرید اسکیت گفته شد، می توانید اسکیت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسکیت ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل v5 به همراه کلاه و لوازم ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Flying eagle v5 جز محصولات بسیار با کیفیت با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. اسکیت فلاینگ ایگل v5 محصولی با کیفیت است. اسکیت فلاینگ ایگل دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سه سایز بندی متغیر در بازار موجود می باشد. که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال برای کودکان قابل استفاده می باشد. رویه کفش اسکیت Flying eagle سافت می باشد، تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری کند. کفش اسکیت پای را محکم نگه می دارد. با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند. جورابی با طراحی مش برای حداکثر راحتی و جلوگیری از تعریق پا تعبیه شده است. پنجه نئوپرن برای تناسب و کنترل کامل است. V5دارای دو بست ضامن دار در ساق و پنجه پا می باشد. جنس تیغه این اسکیت CNC Aluminium و جنس چرخ های این اسکیت SHR می باشد که باعث حرکت روان اسکیت روی کلیه سطوح می شود. چرخ های Freeskate با کیفیت بالا می باشد. سبک اسکیتFlying eagle v5 در برابر اسکیت سواری های شهری ، آزاد و تناسب اندام می باشد. این اسکیت دارای لوازم ایمنی و کلاه فلاینگ ایکل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فری استایل مدل m2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Freestyle مدل M2 با بدنه هارد در سبک فری استایل، تفریحی و فری راید با کیفیت بالا عرضه گردیده. فری استایل یکی از برندهای موفق در تولید اسکیت می باشد. اسکیت فری استایل M2 مناسب اسکیت سواری در شهر هم می باشد. بدنه اسکیت M2 از پالی پروپینل که یک پلاستیک سخت و فشرده با مقاومت و دوام بالا می باشد درست شده است. اسکیت هارد باعث می شود که ایمنی پای ورزشکار در هنگام اسکیت سواری و مانع پیچ خوردگی پا می شود. و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند. فریم اسکیت freestyle M2 از آلیاژ آلومینیوم با مقاومت و تحمل وزن بالا می باشد. تیغه M2 حالت مسطح دارد که با تغییر سایز اسکیت سایز فریم هم تغییر می کند. فری استایل M2 دارای 4 چرخ ناهمسان می باشد. دو چرخ ابتدا و انتهایی کوچکتر از چرخ های وسط می باشند. اسکیت راکر باعث مانور بیشتر اسکیت سوار می شود. کاف اسکیت Freestyle مدل M2 از پلاستیک مقاوم تر از بدنه اسکیت می باشد. فک این اسکیت متغیر تا در هنگام انجام حرکات نمایشی پا در آن انعطاف داشته باشد. جوراب اسکیت فری استایل M2 با طراحی کاستوم لاین، قابل تعویض و شستسو می باشد. همچنین این جوراب قالب پای اسکیت سوار را می گیرد. بر روی این اسکیت یک بست بندی در قسمت پنجه و دو بست ریلی ضامن دار در قسمت مچ و ساق پا قرار دارد. وجود این بست ها باعث فیکس و محکم شدن کفش در پا می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فری استایل مدل Z0 s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Free Style مدل Z0 یک اسکیت بچگانه , سبک و تفریحی می باشد. این اسکیت با چرخ های راکر قابلیت تنظیم در چهار سایز متغیر عرضه گردیده است. بوت اسکیت فری استایل قابل شستشو است. اسکیت فری استایل Z0 قابلیت تنظیم تیغه طبق چرخش پای بچه را دارد. فکی این محصول ثابت و دارای گیره های نشکن می باشد. در کف اسکیت Free Style مدل Z0 آنتی شوک ژله ای قرار دارد تا از ضربه مستقیم ب کمر و زانو جلو گیری کند.اسکیت بچگانه Free Style Z0 در دو رنگ وارد بازار شده است. Free Style یکی از جدیدترین و جذاب ترین رشته های اسکیت می باشد. افراد با استفاده از حرکات نمایشی کمی پیچیده و ریتمیک از بین موانع کوچکی که با فاصله معینی چیده شده عبور کنند. کار در رشته فری استایل با تمرینات تعادلی و حرکات مارپیچ ساده شروع می شود. هدف از این تمرینات بالا بردن هرچه سریع تر تعادل فرد و آماده سازی جهت شروع تمرینات و آموزش حرکات روی موانع می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی الین مدل ICS-PRO KIDS INLINE/ICE SKATE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت بچه گانه ICS-PRO سایز38-35 برند ELIEN کانادا یکی از بهترین واقتصادی ترین انتخابها برای کودکانی میباشد که قصد یادگیری اینلاین اسکیت در پیستهای اسکیت(زمین) و همچنین اسکیت روی یخ را دارند. با توجه به امکان تغییر سایز از سایز 35 تا 38 و همچنین تعویض تراک اسکیت با تیغه یخ امکان چند سال استفاده برای کودکان روی پیستهای اسکیت(زمین) و پیستهای یخ را فراهم مینماید.همچنین با داشتن بدنه HARD امنیت بالایی برای مچ پای کودکان دارد. این اسکیت دارای استاندارد CE اروپا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 15اینچ فروشگاهی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طول روز، طی‌کردن مسافت‌های طولانی در محیط‌های بزرگ مانند پایانه‌های مسافربری، هتل ها، داخل یک کارخانه و… خسته‌کننده است؛ به همین دلیل استفاده از ابزار‌های مناسبی که طی چنین مسیر‌هایی را برای ما راحت می‌کنند، می‌تواند انتخابی بجا باشد. اسکوتر برقی Mars Rover مدل A6 Land Cruiser با توجه به نوع طراحی و قطعات به کار رفته شده در ساخت آن انتخابی مناسب برای کسانی خواهد بود که قصد خرید اسکوتر مناسبی را دارند. از آیتم های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد: تحمل وزن 120 کیلوگرم دارای نمایشگر عملکرد دستگاه مناسب برای بزرگسالان چراغهای LED 4عدد در جلو و 4 عدد در عقب کنترل از راه دور اسکوتر برقی مارس رو ور دارای دو موتور با قدرت پانصد وات می باشد که توان تولید سرعتی 30 کیلومتر بر ساعت را دارد. از مشخصات باتری این مدل اسکوتر برقی می توان به 20 هسته ای بودن آن اشاره کرد که در صورت شارژ کامل، حداکثر سرعت با وزن 70کیلوگرم؛ 30کیلومتر بر ساعت و همچنین حداکثر سرعت با نهایت ظرفیت؛ 18کیلومتر بر ساعت می باشد. بر روی این اسکوتر برقی چراغ‌های LED تعبیه شده که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و چشم‌نواز، باعث خواهد شد تا شما بتوانید از این اسکوتر برقی در محیط‌های تاریک یا کم‌نور به شکلی ساده‌تر استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی روسز مدل اورلاندو به همراه کلاه و لوازم ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت هارد و استاندارد روسز اورلاندو محصول کشور ایتالیا دارای ترمز، لوازم ایمنی و کلاه ایمنی و سایز بندی های 25 تا 29 می باشد که گزینه بسیار مناسبی برای کودکان علاقه مند به شروع و یادگیری اسکیت است بدنه هارد این اسکیت به همراه دو فیکس ریلی ضامن دار در پا سفت میشود و از کج شدن مچ پا در هنگام اسکیت سواری جلوگیری میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S6s به همراه کلاه و لوازم ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کلاه ایمنی دوچرخه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

یک اسکیت هارد با قابلیت تغییر در 5 سایز و بدنه بسیار مستحکم که خیال شما را از وزن بالای کودکان راحت می کند اسکیتی که میتوان با آن علاوه بر آموزش اسکیت به صورت حرفه ای و تخصصی در رشته فری استایل از آن استفاده کرد این یعنی بدون اینکه نیاز به تعویض و هزینه دوبرار برای خرید اسکیت داشته باشید میتوانید از اسکیت فلاینگ ایگل s6s استفاده کنید.لوازم ایمنی cobet مقاوم ترین و بهترین نوع فلاینگ ایکل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل پرو سایز 6.5 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل آفرود Scooter خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی آفرود مدل اسکوتر مارت یک دستگاه قدرتمند مناسب سنین 10 سال به بالا برای استفاده در تمامی سطوح ناهموار با شارژ دهی 60 دقیقه بار هر بار شارژ دارای بلوتوث واسپیکر که به راحتی می تواندی با تلفن همراه به آن متصل شده و موزیک خورا پخش کنید. دارای رقص نور که نمای زیبا تری را به دستگاه میدهد. قدرت موتور های این دستگاه 350 وات می باشد که جمع توان این اسکوتر برقی 700 وات می باشد. مین برد این دستگاه از برنده KCQ می باشد که یه شرکت بی نظیر در ساخت قطعات اسکوتر و موتور های برقی می باشد. سیستم اتو بالانس دستگاه راحتی استفاده را به شما میدهد که با روشن شدن دستگاه اسکوتر به حالت 90 درجه بارسطح زمین در می آید. مدت زمان شارژ دستگاه حدود 3 تا 4 ساعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل 1-200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر مدل 1-200 دارای طراحی مناسب و ایمن برای کودکان بالای 14 سال است. ابعاد مناسب و تاشدن در هنگام حمل، باعث می‌شود این اسکوتر به‌ راحتی جابه‌جا شود. فرمان اسکوتر 1-200 در سه حالت قابل‌تنظیم است و با توجه به قد کودک خود، آن را تنظیم خواهید کرد. به‌علاوه جنس دستگیره‌ی آن از فوم است؛ به همین دلیل دست کودکان هنگام گرفتن آن لیز نمی‌خورد. همچنین نرم بودن این دستگیره باعث راحتی بیشتر می‌شود و از عرق کردن دست در زمان بازی جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کودک مدل PRDS-008 TENBOOM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر دارای چرخ 200 میلیمتر میباشد اسکوتر تحمل وزن 100کیلو را دارد چرخها چراغدار میباشد اسکوتر تاشو مسافرتی قابل حمل میباشد قابل استفاده برای مثبت 7و 8 سال میباشد اسکوتر دارای زنگ میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کودک مایکرو مدل 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول یک اسکوتر کودک ساخت ایران است که با بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا ساخته شده است، این محصول با دوام دارای ایمنی بسیار بالایی برای کودکان شماست.قسمت جلو و فرمان این اسکوتر دارای دو چرخ بوده که با تقسیم وزن بر روی این دوچرخ دوام اسکوتر و تحمل وزن آن افزایش یافته و همچنین به دلیل فاصله مطلوب دو چرخ جلو از یکدیگر پایداری این اسکوتر افزایش یافته و قابلیت فرمان پذیری آن بهتر شده است. قسمت زیر اسکوتر از دولایه پلاستیک فشرده ضخیم تشکیل شده و توانایی تحمل وزن بالایی را دارد این دولایه با پیچ های فلزی به یگدیگر متصل شده اند، چرخ های این اسکوتر در هنگام حرکت روشن شده و دارای جنس ژله ای و نسبتا منعطف می باشند تا هم در عبور از موانع فشار کمتری به کودک و اسکوتر وترد شود و هم دوام چرخ ها در برابر ضربه تفزایش یابد.میله و فرمان T این اسکوتر تمام فلز بوده و به وسیله بسط ها و پیچ های فلزی به هم متصل می شوند و قابلیت تنظیم ارتفاع از 55cm تا 77cm را دارا می باشد.قطر چرخ های این اسکوتر 12cm است و فاصله بین دو چرخ جلو 20cm می باشد این اسکوتر توانایی تحمل 60kg وزن را داراست

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر پرواسپرتز مدل 3621 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر یکی از محبوب ترین وسایل تفریحی در میان کودکان و نوجوانان میباشد ،اسکوترپرو اسپرتز مدل 3621 معرفی شده در این بخش انتخابی مناسب و هیجان‌انگیز برای لذت بردن از این بازی و ورزش مهیج است. این اسکوتر از بدنه‌ای آلومینیومی تشکیل‌شده که هم از ایجاد زنگ‌زدگی جلوگیری کرده هم دوام و مقاومت اسکوتر را در برابر ضربه و فشار نیز محافظت خواهد کرد. آلومینیوم به دلیل استحکامی که دارد عمری طولانی نیز به این اسکوتر بخشیده است. این اسکوتر دارای فناوری بوده که می‌توانید به‌راحتی فرمانش را به 3 حالت مختلف نیز تنظیم کرده و راحتی بیشتری را برای خود مهیا کنید.اسکوتر دارای مزیت هایی است که آن را نسبت به دیگر اسکوترهای موجود متمایز می‌کند.یکی از مزیت‌های این اسکوتر جنس آن است، مزیت دیگر آن چرخ 205 میلی‌متری آن است که با پهنای بیشتر خود باعث طول عمر بیشتر و همچنین نرمی و زیبایی بیشتر می‌شود.گفتنی است که اسکوتر را می‌توانید تا کرده و در اتومبیل یا جای مورد نظرتان قرار دهید. این را باید گفت که جنس دستگیره فرمان آن از پلاستیک بوده که از ایجاد تعریق جلوگیری کرده همچنین در استفاده طولانی‌ مدت پاره یا ساییده نخواهد شد. این اسکوتر انتخاب مناسبی برای ورزش کردن و تفریح بوده تا از اوقات فراغت لذت ببرید. همچنین این اسکوتر دارای تحمل وزن تا 75 تا 105 کیلوگرم نیز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی مدل FM3 سایز 43 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت آموزشی FM3 محصول برند اف ام اسکیت(FM Skates) با 4 چرخ و در رنگ مشکی مناسب نوجوانان و جوانان و برای افراد مبتدی و تازه کار بسیار عالی هست . و همچنین کیفیت بالای این اسکیت باعث میشه سواری لذت بخش و بینظیری تجربه کنید . این مدل اسکیت سایز 43 مدل FM-3 و رنگ مشکی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل K9 Combo به همراه کلاه و لوازم ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در مقایسه با مدل قدیمی تر یعنی اسکیت فلاینگ ایگل BKB K8، پیشرفت‌های جدید زیادی در اسکیت‌ Flying Eagle BKB K9 انجام شده است. اسکیت فلاینگ ایگل مدل BKB K9 از قالب کاملاً جدید طراحی شده برای کفش‌های کودکان سری BKB استفاده می‌کند که از نظر کاربردی بودن، شکل، اندازه و همچنین از نظر ارگونومی بسیار بهبود یافته است. بدنه این کفش اسکیت از پلاستیک شفاف محکم و با پوسته پلاستیکی بسیار ضخیم ساخته شده است که می تواند نیرو و ضربه بالایی را تحمل کند. برای جورابی هم از پارچه الیاف مصنوعی بسیار ضخیم و نرم و قابل تنفس که به پاها احساس راحتی در هنگام استفاده می دهد، بهره گرفته شده است. سگک کفش، شامل سگک بالایی گیره ای و سگک پایینی قفل نیمه اتوماتیک می باشد. قفل میلی متری نیمه اتوماتیک را می توان به راحتی تنظیم کرد و توانایی در فیکس کردن پای کودک را به حداکثر می رساند و به اسکیت باز کمک می کند تا در حرکات خود انعطاف بیشتری داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل K9 COMBO M به همراه کلاه و لوازم ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در مقایسه با مدل قدیمی تر یعنی اسکیت فلاینگ ایگل BKB K8، پیشرفت‌های جدید زیادی در اسکیت‌ Flying Eagle BKB K9 انجام شده است. اسکیت فلاینگ ایگل مدل BKB K9 از قالب کاملاً جدید طراحی شده برای کفش‌های کودکان سری BKB استفاده می‌کند که از نظر کاربردی بودن، شکل، اندازه و همچنین از نظر ارگونومی بسیار بهبود یافته است. بدنه این کفش اسکیت از پلاستیک شفاف محکم و با پوسته پلاستیکی بسیار ضخیم ساخته شده است که می تواند نیرو و ضربه بالایی را تحمل کند. برای جورابی هم از پارچه الیاف مصنوعی بسیار ضخیم و نرم و قابل تنفس که به پاها احساس راحتی در هنگام استفاده می دهد، بهره گرفته شده است. سگک کفش، شامل سگک بالایی گیره ای و سگک پایینی قفل نیمه اتوماتیک می باشد. قفل میلی متری نیمه اتوماتیک را می توان به راحتی تنظیم کرد و توانایی در فیکس کردن پای کودک را به حداکثر می رساند و به اسکیت باز کمک می کند تا در حرکات خود انعطاف بیشتری داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی 8 اینچ مدل فول آپشن به دلیل میانه بودن بین 6.5 و 10 اینچ از محبوبیت بالاتری برخوردار است. سایز تایر این دستگاه نسبت 6.5 اینچ بزرگتر و در نتیجه حرکت با آن در دست اندازها راحت تر است . اسکوتر هوشمند 8 اینچ در مقایسه با 10 اینچ سبک تر است و حمل آن آسان تر است. این مدل مناسب کسانی است که استفاده بیرون از منزل دارند. زیرا همانند دستگاه های بزرگتر تا 120 کیلوگرم را تحمل می کنند ولی وزنش نسبت به اسکوترهای بزرگتر سبک تر است. ویژگی مثبتی که در نسل های آخر اسکوتر برقی اضافه شده قابلیت اتوبالانس می باشد که دارای مزایایی از جمله: حفظ تعادل دستگاه بدون وابستگی به شخص راکب، عدم لرزش دستگاه برای افراد با وزن کم، حفظ اتوماتیک تعادل جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به شخص و دستگاه حتی در صورت عدم استفاده صحیح، تعادل و ایمنی بیشتر شخص راکب می باشد. با توجه به کاربرد بالای این دستگاه مانند: جایگزین مناسب برای تاکسی و ماشین به هنگام خرید، استفاده در کارخانه های بزرگ و وسیع، اجاره به توریست های شهرها یا کشورهای دیگر، ابزاری با ارزش جهت هدیه دادن به دیگران و سرگرمی جالب کودکان، نوجوانان و حتی جوانان و بزرگسالان؛ در کشورهای اروپایی و امریکایی این وسیله جزو یکی از وسایل نقلیه و البته بر خلاف اتوموبیل دوست دار محیط زیست گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 6.5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سکوتر برقی 6.5اینچ مدل فول آپشن به دلیل سبک تر از 10 اینچ از محبوبیت بالاتری برخوردار است.نتیجه حرکت با آن در دست اندازها راحت تر است . اسکوتر هوشمند 6.5اینچ در مقایسه با 10 اینچ سبک تر است و حمل آن آسان تر است. این مدل مناسب کسانی است که استفاده بیرون از منزل دارند. زیرا همانند دستگاه های بزرگتر تا 120 کیلوگرم را تحمل می کنند ولی وزنش نسبت به اسکوترهای بزرگتر سبک تر است. ویژگی مثبتی که در نسل های آخر اسکوتر برقی اضافه شده قابلیت اتوبالانس می باشد که دارای مزایایی از جمله: حفظ تعادل دستگاه بدون وابستگی به شخص راکب، عدم لرزش دستگاه برای افراد با وزن کم، حفظ اتوماتیک تعادل جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به شخص و دستگاه حتی در صورت عدم استفاده صحیح، تعادل و ایمنی بیشتر شخص راکب می باشد. با توجه به کاربرد بالای این دستگاه مانند: جایگزین مناسب برای تاکسی و ماشین به هنگام خرید، استفاده در کارخانه های بزرگ و وسیع، اجاره به توریست های شهرها یا کشورهای دیگر، ابزاری با ارزش جهت هدیه دادن به دیگران و سرگرمی جالب کودکان، نوجوانان و حتی جوانان و بزرگسالان؛ در کشورهای اروپایی و امریکایی این وسیله جزو یکی از وسایل نقلیه و البته بر خلاف اتوموبیل دوست دار محیط زیست گردیده است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S5 Combo 38_42 به همراه کلاه و لوازم ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلاینگ ایگل برندی جهانی در صنعت تولید اسکیت می باشد این شرکت با تولید اسکیت هایی با بدنه هارد و داشتن تمام استاندارد ها و قیمت مناسب توانسته بین سایر رقبا پیشه بگیرد. این اسکیت با سختی چرخ 85A و هم ABEC7 به راحتی و به نرمی چرخ ها میچرخد و سرعت می گیرد، سختی 85 چرخ ها باعث می شود مدت زمان زیاد و مقاومت بالایی در برابر خردگی داشته باشد. بدنه هارد این اسکیت باعث می شود روی پا و ساق پا به راحتی ساپورت می شود و از پیچ خوردن و آسیب دیدگی جلوگیری می شود و این نیز به واسطه دو عدد قفل ریلی ضامن دار می باشد. بدنه فایبر گلاس با مقاومت بالا و وزن سبک می باشد. بستن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی سبا مدل ST-MX3740 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

می‌دانید که اسکیت جزو یکی از مهیج‌ترین و جالب‌ترین ورزش‌هایی است که چه بزرگسال و چه نوجوانان را به خود جذب کرده است. «اسکیت کفشی سبا مدل ST-MX3740» گزینه‌ای مناسب و سنجیده برای علاقه‌مندان به این ورزش خواهد بود. نخست یکی از بارزترین مشخصه‌های اسکیت، رویه مقاوم و پلاستیکی آن است که دوام و استحکام آن را در برابر ضربه‌های شدید و فشار افزایش داده است. رویه پلاستیکی این اسکیت آن را حتی در برابر ساییدگی و خط ‌خوردگی نیز افزایش داده به همین علت عمری طولانی خواهد داشت. در قسمت داخل این اسکیت از الیاف و پدهای محکم استفاده‌ شده که هم به‌ راحتی بیشتر پا کمک کرده همچنین در پیچ‌های تند و گذر از برخی موانع از پیچ‌خوردگی پاهای شما جلوگیری خواهد کرد. این اسکیت دارای 4 چرخ محکم بوده که به‌ آسانی بر هر سطوحی حرکت می‌کند. این را باید متذکر شد که اسکیت دارای بست‌های محکم بوده که پاها را درون اسکیت حفظ خواهد کرد. این اسکیت گزینه‌ای مناسب برای سرگرمی و گردش روزانه شما در پیست یا پارک است. مناسب آموزش به کودکان می باشد و با متغیر بودن سایز شما می توانید همراه با رشد پای فرزندتان از آن استفاده نمایید. نکته دیگر فریم این اسکیت می باشد که با قابلیت راکرشدن دارد و به تکنیک های حرفه ای تر نیز کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل PRDS-HB-8B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل دارای تحمل 60 کیلو وزن را دارد اسکوتر به صورت تاشو قابل حمل میباشد چرخها چراغدار و ژله ای میباشد فرمان بصورت تعادلی است و باعث یادگیری سریع کودک میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل SPORT PLUS طرح گوریل خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت برد SPORT PLUS طرح گوریل دارای چرخ های 54 میلی متری و عرض دک 8 اینچ می باشد و تا وزن حدود 80 کیلوگرم را تحمل می نماید. همچنین چرخ های این اسکیت برد دارای جنس پلی اورتان با خاصیت جذب شوک است. جنس تخته اسکیت چوب افرا هفت لایه چینی میباشد. جنس ترک چرخ ها آلومینیوم نشکن است.کفی تخته حالت سمباده ای قوی دارد که باعث اتصال بهتر مابین راکب و اسکیت بورد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S9- M به همراه کلاه و ست ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Flying eagle S9 جز محصولات بسیار با کیفیت بچگانه با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. اسکیت فلاینگ ایگل S9 محصولی اورجینال و با کیفیت است. اسکیت فلاینگ ایگل دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سه سایز بندی متغیر در بازار موجود می باشد. که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال برای کودکان قابل استفاده می باشد. رویه کفش اسکیت بچگانه Flying eagle هارد می باشد، تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری کند. کفش های اسکیت هارد پای را محکم نگه می دارد. با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند. S9 Flying eagle Skate بدلیل دارا بودن کیفیت خوب در چرخها، بوت و بلبرینگ یکی از پرفروش ترینهای این برند می باشد. جورابی با طراحی مش برای حداکثر راحتی و جلوگیری از تعریق پا تعبیه شده است. پنجه نئوپرن برای تناسب و کنترل کامل است. S9 دارای دو بست ضامن دار در ساق و پنجه پا می باشد. جنس تیغه این اسکیت CNC Aluminium و جنس چرخ های این اسکیت SHR می باشد که باعث حرکت روان اسکیت روی کلیه سطوح می شود. چرخ های Freeskate با کیفیت بالا می باشد. سبک اسکیت Flying eagle S9 در برابر اسکیت سواری های شهری ، آزاد و تناسب اندام می باشد. این اسکیت فاقد لوازم ایمنی و کلاه ایمنی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل PRDS-688T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل دارای تحمل 60 کیلو وزن را دارد چرخها چراغدار و ژله ای میباشد بدنه دارای چراغ و موزیکال میباشد فرمان بصورت تعادلی است و باعث یادگیری سریع کودک میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل پرو 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی مدل پرو3ارتقا یافته ای از اسکوتر معروف است که با برطرف کردن برخی نواقص موجود در آن ، بهترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهد. این اسکوتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. وزن کم و قابلیت تا شدن، این اسکوتر برقی را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی کرده است. تنها در سه ثانیه می‌توانید میله اسکوتر را خم کنید و آن را در دست بگیرید و در هر جایی از جمله مترو و اتوبوس حمل کنید (در حالت تا شده اسکوتر تنها 49 سانتی متر ارتفاع دارد). موتور قدرتمند این اسکوتر به همراه بدنه آیرودینامیک و آلومینیومی، آن را قادر می سازد تا بتواند با حداکثر سرعت 45تا 50کیلومتر در ساعت حرکت کند. برای کنترل اسکوتر در این سرعت سیستم ترمز دوگانه قرار داده شده است که عملکرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد. باتری این اسکوتر به گونه ای طراحی شده است که در مسیرهای سرپایینی شارژ باتری به مقدار کمی جبران شود. رابط کاربری این اسکوتر برقی به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب برای اقشار مختلف باشد و 3 حالت حرکتی مختلف بسته به سن و میزان مهارت در این دستگاه وجود دارد. همراه این اسکوتر برقی اپلیکیشن موبایلی تعبیه شده است که با اسکن کد QR در کاتالوگ دستگاه میتوان به آن دسترسی داشت. قفل کردن اسکوتر، روشن کردن چراغ جلو و عقب، مودهای مختلف حرکتی، کروز کنترل، عملکرد باتری، میزان مسافت پیموده شده و نمایشگر دما از جمله مواردی هستند که در اپلیکیشن قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل تاشو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی مدل تا شو دارای بدنه ای محکم و سبک از جنس آلیاژ آلومینیوم میباشد. این محصول مجهز به چراغ LED‌جلو، چراغ هشدار ترمز و نشانگر میزان شارژ باطری میباشد. هر بار شارژ کامل باطری در حدود 4 ساعت به طول می انجامد و با شارژ کامل مسافتی در حدود 20 الی 25 کیلومتر قابل پیمایش است. وزن محصول 18 کیلوگرم و حد اکثر بار مجاز آن 120 کیلوگرم میباشد. این اسکوتر مجهز به موتور 350 وات جریان مستقیم است که توان خود را از باطریهای لیتیومی موجود در محفظه باطری دریافت میکند. وزن سبک و قابلیت تا شدن این محصول باعث میشود حمل و نقل آن برای کاربر بسیار ساده باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی وینر اسکای مدل E10 T13 pro موتور 1200 وات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر تاشو برقی 1200 وات موتور توربو است. مدل E10 T13 pro-winner sky است. تاشو است. ماکزیمم سرعت 80 کیلومتر بر ساعت است. در حالت ایده آل زمانی که باتری فول و شارژ باشد مسافت 54 کیلومتر را طی میکند. تاشو و براحتی در خودرو جا میشود. صفحه نمایشگر دیجیتالی سرعت، میزان شارژ باتری و کیلومتر دارد سه نوع حالت سرعت 1-2-3 دارد. ترمز دیسکی است. جفت کلید است. جفت ریموت کنترل دارد. کمک فنر جلو دارد. کمک عقب دارد. زین فنری است. درگاه شارژ usb ( پشت کیلومتر) دارد لوله زین کمک دار است. دزدگیر هوشمند داردکه بصورت اتوماتیک چرخی که موتور الکتریکی روی ان نصب است قفل میشود. جک بغل دارد. لاستیک آفرود دارد. سه چراغ جلو دارد. بوق دارد. چراغ راهنما دارد. نمایش کیلومتر دارد. نورپردازی زیر تخته دارد. چراغ استاپ عقب دارد. کیف ابزار دارد. باتری 48 ولت - 13 امپر دارد. شارژر فن دار دارد. تنظیم ارتفاع فرمان و زین دارد. شلگیر عقب و جلو دارد. باتری لیتیومی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه برقی کیو بو مدل 201 تاشو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همه‌ ما‌ به‌دنبال‌ راهی‌ برای‌ رهایی‌ از‌ ترافیک‌ باشیم‌ و‌ در‌ این‌ راه‌ گزینه‌های‌ چندانی‌ وجود ندارد‌ یکی‌ از‌ گزینه‌ها‌ استفاده‌ از‌ موتورسیکلت‌ بوده‌ که‌ بسیار خطرناک‌ است. ما‌ به شما «دوچرخه برقی پاور مدل QuBu سایز 14»را پیشنهاد می‌کنیم. دوچرخه برقی که با آن هم می‌توان ورزش کرد و هم به عنوان وسیله نقلیه در طول روز از آن استفاده کرد. در طراحی این دوچرخه‌ها بر خلاف محصولات مشابه جهت رفاه حال راکب، جنس تنه از آلومینیوم سبک 6061 ساخته شده که وزن محصول کاملا برای جابه‌جایی سبک است.قدرت موتور این دوچرخه 350 وات میباشد و این یعنی بالا رفتن از شیب های نسبتا تند ، باتری این دوچرخه از نوع لیتیوم بوده که از پایدارترین، بادوام‌ترین، سبک‌ترین و کم‌حجم‌ترین باتری‌ها بوده که با هربار شارژ این دوچرخه قادر خواهید بود تا 35 کیلومتر را‌ با وزنی برابر 150 کیلوگرم و بدون شیب طی فرمایید که با بالا رفتن وزن راکب و شیب جاده این میزان شارژ متغیر خواهد بود. باتری این دوچرخه‌ها قابل حمل است و برای شارژ کردن فقط کافی است باتری را از بدنه جدا کرده و به برق بزنید؛ همچنین در بدنه این دوچرخه قفلی تعبیه شده که باتری این دوچرخه را به بدنه قفل می‌کند که از دست سارقین مصون بماند. بدنه قابل تاشوی این محصول به شما این امکان را می‌دهد که جهت حمل دیگر نیازی به باربند و دیگر وسایل نگهداری دوچرخه در بیرون از ماشین نداشته باشید و به راحتی در صندوق عقب ماشین جا داده می‌شوند. سرعت این دوچرخه‌ها از 30 تا 40 کیلومتر قابل تغییر هستند که چنانچه فقط از برق استفاده نمایید تا 35 کیلومتر و چنانچه از برق به همراه رکاب زدن استفاده نمایید تا 60 کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد رفت. همچنین بر روی فرمان که میزان شارژ باتری و میزان سرعت دوچرخه و دکمه خاموش و روشن کردن چراغ جلو را نشان می‌دهد و این دوچرخه ها برنامه ریزی کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی شیائومی مدل Pro 2 - Petronas F1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی شیائومی مدل Pro 2 به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود به پرفروش‌ترین اسکوتر برقی در دنیا تبدیل شد. این اسکوتر از به روز شدن مدل‌های سابق اسکوتر تولید شد که ویژگی‌های تازه‌ای چون سیستم ایمنی جدید در نور پردازی و ضربه گیری به آن‌ها اضافه شده است. اسکوتر نام برده شده برای گروه‌های سنی 16 تا 50 سال مناسب می‌باشند.ویژگی‌های خاص اسکوتر مدل Pro 2: قابلیت تا شدن اسکوتر: این اسکوتر به راحتی در 3 ثانیه تا می‌شود و ارتفاع آن به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد. این وسیله با وزن 14.2 کیلوگرمی خود بسیار سبک بوده و به قابل حمل بودن آن کمک شایانی می‌نماید. اسکوتر مذکور توانایی جا به جایی افراد تا 100 کیلوگرم را داراست.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی الین مدل ICS-PRO KIDS INLINE/ICE SKATE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت بچه گانه ICS-PRO سایز 31-34 برند ELIEN کانادا یکی از بهترین واقتصادی ترین انتخابها برای کودکانی میباشد که قصد یادگیری اینلاین اسکیت در پیستهای اسکیت(زمین) و همچنین اسکیت روی یخ را دارند. با توجه به امکان تغییر سایز از سایز 31 تا 34 و همچنین تعویض تراک اسکیت با تیغه یخ امکان چند سال استفاده برای کودکان روی پیستهای اسکیت(زمین) و پیستهای یخ را فراهم مینماید.همچنین با داشتن بدنه HARD امنیت بالایی برای مچ پای کودکان دارد. این اسکیت دارای استاندارد CE اروپا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی سبا مدل جونیور 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

SEBA را می توان معروف ترین برند اسکیت های حرفه ای مخصوصا در رشته فری استایل در جهان دانست. محصولات این شرکت فرانسوی در شرایط واقعی توسط بهترین اسکیت بازان تست و بهینه سازی شده است. اسکیت کفشی «سبا» مدل «Junior» برای کودکان و نوجوانانی که به رشته اسکیت سواری علاقه دارند پیشنهاد می‌شود. در قسمت پاشنه، مچ و کنار پنجه این محصول از پلاستیک سخت استفاده‌شده که باعث می‌شود ضربه‌ای به پای شما وارد نشود همچنین دوام رویه را افزایش داده تا شما با خیالی آسوده بتوانید از این محصول استفاده کنید. اسکیت Junior همچنین دارای قابلیت تنظیم سایز است و شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ای که در کنار آن وجود دارد اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید. چرخ‌های این محصول نیز از دوام و مقاومت خوبی در برابر سایش برخوردار هستند تا امکان استفاده از این اسکیت روی انواع سطوح نیز فراهم شود. در این محصول از الیاف مصنوعی برای ساخت جوراب آن استفاده‌شده. استفاده از این پارچه قابلیت جذب رطوبت را به جوراب داده تا هنگام تعرق رطوبت ناشی از آن به پارچه این محصول جذب شود و از سطح آن خارج شود تا شما با راحتی بیشتری اسکیت سواری کنید. این محصول دارای دو بند ضامن‌دار ریلی در قسمت ساق و پنجه است تا پای شما به بهترین نحو داخل اسکیت جا گیرد و پای شما ثابت و محکم باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل s7 به همراه کلاه و لوازم ایمنی و کیف اسکیت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریم : فریم اسکیت فلاینگ ایگل مدل S7 دارای بدنه ساخته شده از پلاستیک مرغوب برای دوام، مقاومت در برابر ضربه، جلوگیری از پیچ خوردن مچ پا در هنگام استفاده می باشد. جورابی: ساخته شده از مواد ضخیم، سیستم توری قابل تنفس در قسمت بیرونی بوف پا را خشک نگه می دارد و باعث ایجاد بو نمی شود. به خصوص پوشش داخلی را می توان به راحتی برای تمیز کردن جدا کرد. سگک: سگک نیمه اتوماتیک در بدنه و بند چسبی در قسمت مچ، پا را ثابت می کند تا اطمینان هنگام استفاده افزایش یابد. سیستم قفل کفش مدرن، آسان برای استفاده، صرفه جویی در زمان. قاب: ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم ضخیم که قادر به مقاومت در برابر ضربه های قوی، بدون تاب برداشتن و اعوجاج است. تکنولوژی CNC با وضوح و دقت بالا به زیبایی کفش افزوده است. قاب می تواند جدا شود، در صورت لزوم با عملیات بسیار ساده جایگزین شود و حداکثر بار قاب کفش می تواند تا 100 کیلوگرم باشد. چرخ ها: ساخته شده از مواد لاستیکی 85A با استحکام بالا، مقاوم در برابر سایش و چسبندگی بسیار بالا. بلبرینگ: اسکیت فلاینگ ایگل مدل S7 با بلبرینگ ABEC-7 سرعت چرخش نرم‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تری ارائه می دهد. بلبرینگ را می توان در صورت نیاز جدا کرد، تمیز کرد یا تعویض کرد.پیچ های هسته فولادی، سخت و بادوام، حرکت چرخ را روان تر می کند. ترمز: ترمز روی پای راست نصب می شود تا به کودک کمک کند سرعت را به راحتی کنترل کند. ترمز کفشی را می توان در صورت عدم استفاده از آن برداشت و تعویض کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل full color 6.5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی مدل cow 6.5 یکی از مدل های باکیفیت شرکت اسمارت بالانس ویل است. سایز تایر این دستگاه 6.5 اینچ است .اسکوتر هوشمند 6/5 اینچ در مقایسه با 8 اینچ سبک تر است و حمل آن آسان تر است. این مدل مناسب کسانی است که استفاده بیرون از منزل دارند. زیرا همانند دستگاه های بزرگتر تا 120 کیلوگرم را تحمل می کنند ولی وزنش نسبت به اسکوترهای بزرگتر سبک تر است. ویژگی مثبتی که در نسل های آخر اسکوتر برقی اضافه شده قابلیت اتوبالانس می باشد که دارای مزایایی از جمله: حفظ تعادل دستگاه بدون وابستگی به شخص راکب، عدم لرزش دستگاه برای افراد با وزن کم، حفظ اتوماتیک تعادل جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به شخص و دستگاه حتی در صورت عدم استفاده صحیح، تعادل و ایمنی بیشتر شخص راکب می باشد. با توجه به کاربرد بالای این دستگاه مانند: جایگزین مناسب برای تاکسی و ماشین به هنگام خرید، استفاده در کارخانه های بزرگ و وسیع، اجاره به توریست های شهرها یا کشورهای دیگر، ابزاری با ارزش جهت هدیه دادن به دیگران و سرگرمی جالب کودکان، نوجوانان و حتی جوانان و بزرگسالان؛ در کشورهای اروپایی این وسیله جزو یکی از وسایل نقلیه و البته بر خلاف اتوموبیل دوست دار محیط زیست گردیده است. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل Fire 2021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل 2021 یکی از پرفروشترین اسکوتر های سایز 6/5 اینچ است که توسط شرکت اسمارت بالانس ویل به بازار معرفی شده است. از امکانات این اسکوتر می توان به ریموت - اتوبالانس - بلوتوث اشاره کرد که این اسکوتر را به یک نسخه فول آپشن تبدیل کرده است. سایز لاستیک های این اسکوتر 6/5 اینچ و از نوع تو پُر و فشرده است و موتور های براشلس آن در داخل لاستیک ها جایگذاری شده است. سرعت این اسکوتر حداکثر 18 کیلومتر بر ساعت است و با هربار شارژ کامل می توانید 15 تا 18 کیلومتر مسیر را با آن پیمایش کنید. باتری این اسکوتر از نوع لیتیوم یونی با 20 سلول درجه 1 بوده. همچنین این اسکوتر دارای بدنه آلومینیومی با قاب پلاستیکی بسیار مقاوم دارد که با استفاده از دسته نصب شده روی بدنه، پرتابل و قابل حمل بودن آن را آسان تر کرده. در تمام قسمت های این اسکوتر رقص نور و لامپ روشنایی نصب شده است که به زیبایی و امنیت آن می افزاید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل Q2 -10.5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی مدل 6.5 اینچی دسته دار دارای مدت زمان شارژ باتری2-3 ساعت است . دارای بازه قدرت 100-150 وات و وزن اسکوتر 10 کیلو گرم و مناسب برای فری استایل میباشد. وزن قابل تحمل 120 کیلوگرم و بازه وزن قابل تحمل 100-150 کیلوگرم است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل S8-8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل اسکوتر که نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا پیدا کرده و با اضافه شدن سپر روی گلگیر و تایر حس بهتری به یوزر میدهد،این اسکوتر یکی از پر فروش‌ترین مدلهای اسکوتر‌برقی در جهان شناخته میشود.شاسی این اسکوتر از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده که می‌تواند 150 کیلوگرم وزن را روی خود تحمل کند . باتری 28 سلولی دستگاه از نوع لیتیومی یونی است که با هر‌بار شارژ کامل حدود 480 دقیقه می‌توان از آن استفاده کرد. قطرچرخ‌های این اسکوتر 8.5 اینچ برابر 21.5 سانتیمتر است که به دلیل توپر بودن لاستیک پنچر نمیشود و نیازی به باد ندارد.موتور این اسکوتر داخل چرخ ،و از نوع براشلس است که با 550 وات قدرت برای هر موتور نیروی پیشرانه مورد نیاز را حتی در شیب 30 درجه فراهم میکند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت برد برقی اف اسپید مدل Surf 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت‌برد برقی اف اسپید مدل Surf 1دارای بدنه‌ای مستحکم از جنس پلاستیک ABS بوده که باعث افزایش مقاومت آن در برابر فشار و ضربه شده است تا افراد با وزنی در حدود 120 کیلوگرم نیز بتوانند از آن استفاده کنند. این اسکیت برد برقی دارای موتور پرقدرتی به توان 500 وات بوده که پس از شارژ به صورت کامل قادر خواهد بود نهایتا با سرعتی معادل 18 کیلومتر در ساعت حرکت کند. باتری به کار رفته شده در ساخت این اسکیت برد برقی دارای توانی برابر 4400 میلی‌آمپر بوده که پس از اتصال آن به برق شهری طی یک ساعت و نیم به طور کامل شارژ خواهد شد. دور تا دور لبه‌های این اسکیت‌برد چراغ‌هایی LED به کار رفته شده که آن را برای استفاده در شب و محیط‌های تاریک یا کم‌نور بسیار مناسب ساخته است. این اسکیت برد در ابعادی متناسب ساخته و طراحی شده است که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید آن را به شکلی راحت جابه‌جا کنید. شما می‌توانید از اسکیت‌برد برقی اف اسپید مدل Surf 1 در محیط‌هایی با شیب 15 درجه به راحتی حرکت کرده و با استفاده از آن لحظاتی خوش را تجربه کنید.

طراحی و ساخت

بدنه این محصول از جنس پلاستیک «ABS» بوده که ساختاری محکم و بادوام دارد. استفاده از این بدنه به همراه فریم مستحکم شرایطی ایجاد می‌کنند تا دستگاه بتواند افراد سنگین‌وزن با نهایت وزن 120 کیلوگرم را هم تحمل کند. همین میزان وزن قابل‌تحمل می‌تواند خیال شما از بابت کیفیت ساخت دستگاه را راحت سازد.

        بر روی صفحه این اسکیت برد، از جنسی شبیه به لاستیک استفاده‌شده است. جنس استفاده‌شده به دلیل ساختار و همچنین وجود برآمدگی‌های متعدد بر روی خود، باعث می‌شود تا کف پای شما به خوب بر روی صفحه چسبیده و بتوانید به‌خوبی و با تسلط انواع مانورها را انجام دهید. عرض این صفحه نیز به‌قدری بوده که بزرگ‌ترین پاها نیز می‌توانند به‌صورت مورب بر روی آن جا شود.

        موتور این محصول نیز از موتورهای براشلس بوده و تولید کشور آلمان است. این موتورها در مقایسه با موتور DC معمولی و همچنین موتورهای القائی قیمت تمام‌شده بالاتری دارند اما وجود راندمان بیشتر استفاده از آن‌ها را منطقی می‌سازد. موتورهای براشلس همچنین تعمیر و نگه‌داری کمتری نیاز دارند و می‌توان برای مدت‌ها بدون سرویس از آن‌ها استفاده کرد.

کاربرد

      سواری گرفتن از این اسکیت برد برقی کار بسیار ساده‌ای بوده و تنها با کمی تمرین می‌توان از آن به بهترین شکل استفاده کرد. این موضوع به استفاده از ژیروسکوپ داخلی دستگاه بازمی‌گردد که به‌خوبی می‌تواند جهت خم شدن شما را تشخیص داده و محور حرکتی دستگاه را تعیین کند. این دستگاه همچنین دارای سیستم هوشمند برای حفظ تعادل بوده که کمک می‌کند تا شما همواره تعادل خوبی بر روی دستگاه داشته باشید.

        باتری لیتیومی این محصول برای شارژ تنها به 1.5 ساعت نیاز دارد و استفاده از دستگاه را برای مسافتی بین 15 الی 20 کیلومتر میسر می‌سازد. این اختلاف عددی به دلیل نوع مسیر و بیشتر از آن شیب مسیر بستگی دارد. این اسکیت برد برقی می‌تواند مسیری با شیب نهایت 15 درجه را طی کرده و هرچقدر شیب کمتر باشد، به دلیل فشار کمتری که به موتور وارد می‌شود، مسافت طی شده بیشتر می‌شود.

        برای دستگاه یک اسپیکر با قابلیت اتصال Bluetooth در نظر گرفته‌شده است و شما می‌توانید در حین استفاده از دستگاه به موسیقی موردعلاقه خود نیز گوش دهید. دورتادور صفحه هم یک نوار LED در نظر گرفته‌شده تا هم به زیبایی محصول اضافه کند و هم شما دید بهتری از مسیری که قرار دارید پیدا کنید که این ویژگی بیشتر در محیط‌های تاریک کاربردی خواهد بود.

نتیجه‌گیری

اسکیت برد برقی اف اسپید مدل Surf 1 یک دستگاه نوین و جدید بوده و علاقه‌مندان به استفاده از تکنولوژی‌های روز را به سمت خود می‌خواند. موتور قدرتمند به همراه باتری مناسب و طراحی خوب باعث شده تا این محصول تجربه جدید و البته بسیار خوبی برای شما ایجاد کند. البته به خاطر داشته باشید که استفاده از این دستگاه برای نوجوانان زیر 16 مناسب بوده و بیشتر برای استفاده بزرگ‌سالان طراحی و تولیدشده است.

ویژگی‌های کلی اسکیت برد برقی اف اسپید مدل Surf 1

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا