زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاندوم باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

رابطه‌ی جنسی محافظت شده و حاملگی ناخواسته، دو دلیل عمده‌ی استفاده از کاندوم توسط زنان و مردان است. و هنگامی که کاندومی را برای خودتان انتخاب می‌کنید، مهم است که نوع مناسبی برای شما باشد. اگر واقعا در فکر داشتن یک رابطه‌ی جنسی محافظت شده و جلوگیری از بارداری ناخواسته و همچنین بیماری‌های منتقله از راه جنسی (TDs) هستید، این نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم را با دقت بخوانید.

کاندوم و ضرورت استفاده از آن

کاندوم وسیله ی بسیار ضروری برای استفاده در زمان برقراری رابطه جنسی است که برای بهبود و افزایش رضایت جنسی، تضمین بهداشت جنسی زوجین، جلوگیری از حاملگی ناخواسته و نیز برای جلوگیری از انتقال عفونت های جنسی مثل ایدز کاربرد دارد. در نتیجه با استفاده از کاندوم، می توانید زندگی جنسی مطلوب و به دور از هر گونه نگرانی داشته باشید.

استفاده از کاندوم عوارض روش های هورمونی جلوگیری از حاملگی را نداشته و روشی کاملاً غیر هورمونی است. همچنین برعکس داروهای هورمونی، احتیاج به تجویز پزشک ندارد و هر زمان که احتیاج داشته باشید میتونید کاندوم را برای برقراری رابطه جنسی محافظت شده و مطمئن تهیه کنید.

نکات مهم هنگام خرید کاندوم

مشخصات کاندوم

کاندوم‌ها به جز اینکه برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری‌های مقاربتی کاربرد دارند، می‌توانند مزایای دیگری مثل به تاخیر انداختن انزال یا کاهش درد به هنگام رابطه جنسی نیز داشته باشند. مشخصات کلی کاندوم معمولا هم روی جعبه و هم در پشت آن درج می‌شود. در بسیاری از موارد اگر روی بسته کاندوم مشخصات به انگلیسی نوشته شده باشد، در پشت آن ترجمه فارسی آن را مشاهده خواهید کرد

سایز کاندوم

یکی از نکات مهم که در راهنمای خرید کاندوم وجود دارد این است که بدانید کاندوم‌ها تک سایز یا free-size نیستند!

بسیاری از زوج‌ها چون سایز درست و مناسب خود را انتخاب نمی‌کنند با اولین استفاده از کاندوم چون انتظاراتشان برطرف نمی‌شود، پشیمان می‌شوند و استفاده از کاندوم را کنار می‌گذارند. در صورتی که اگر سایز به درستی انتخاب شود، نیازهای شما با کاندوم به خوبی رفع خواهد شد.

در کشورمان ایران کاندوم‌های وارداتی معمولا سایز استانداردی دارند ولی اگر آلت تناسلی بزرگ‌تری دارید؛ باید از کاندوم های سایز بزرگ استفاده کنید. سایز کاندوم معمولا پشت جعبه آن با عبارات width (برای عرض) و Length (برای طول) نوشته می‌شود.

سایز کاندوم-کاندوم بزرگ و کوچک
سایز کاندوم-کاندوم بزرگ و کوچک
خوب است بدانید که سایز بندی کاندوم ها بر اساس طول و قطر آلت تعیین می‌شود و این سایز طبق اندازه آلت در هنگام نعوظ کامل است. کاندوم ها معمولا در سه سایز زیر تولید و به بازار عرضه می‌شوند:

  • کاندوم سایز استاندارد
  • کاندوم سایز بزرگ
  • کاندوم سایز کوچک

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم

طول کاندوم

اگر کاندوم مناسب خودتان را انتخاب نکنید و کاندومی بخرید که طول آن بیش از حد زیاد باشد، در حین نزدیکی، کاندوم مرتب از روی آلت لیز خورده و باعث ایجاد مشکل خواهد شد. پس هنگام خرید حتما به سایز طول کاندوم دقت کنید. معمولا طول کاندوم در سایزهای مختلف به شرح زیر است:

  • طول کاندوم استاندارد : بین 18.415 تا 19.812 سانتی متر
  • طول کاندوم بزرگ : بین 18.415 تا 20.574 سانتی متر
  • طول کاندوم کوچک : بین 17.78 تا 19.812 سانتی متر

عرض کاندوم

علاوه بر طول، قطر یا عرض کاندوم ها هم اهمیت زیادی دارد و هنگام خرید کاندوم حتما به اندازه عرض آن نیز باید دقت شود:

  • عرض کاندوم استاندارد : بین 4.445 تا 5.08 سانتی متر
  • عرض کاندوم بزرگ : بیشتر از 5.08 سانتی متر
  • عرض کاندوم کوچک : کمتر از 4.445 سانتی متر

اهمیت سایز دور کاندوم

اندازه دور کاندوم یک فاکتور دیگر در سایزبندی کاندوم هاست که معمولا به آن توجه نمی‌شود در صورتی که از اهمیت بالایی برخوردار است به خصوص برای مردانی که اندازه‌ آلت تناسلی آن‌ها کوچکتر از حد متوسط ​​است. اگر سایز دور کاندوم بزرگ‌تر از دور خود آلت باشد احتمال سر خوردن کاندوم وجود دارد. بنابراین لازم است که هنگام خرید کاندوم علاوه بر طول و عرض آن، به اندازه دور کاندوم هم توجه داشته باشید.

شکل کاندوم

شکل کاندوم نکته دیگریست که هنگام خرید باید به آن دقت کرد. قبلا کاندوم‌ها اکثرا ساده و بدون هیچ طرحی بودند اما امروزه کاندوم‌های شیاردار یا بافت‌دار هم در بازار موجود هستند. هدف از ایجاد این شیار و بافت‌ها روی کاندوم این است که لذت حین رابطه بالا برود. معمولا مردان از فقدان حس لذت با کاندوم شکایت دارند اما اگر هنگام خرید به شکل کاندوم دقت کنند و کاندوم شیاردار یا بافت‌دار انتخاب کنند، لذت بالایی را در رابطه جنسی احساس خواهند کرد. در صورتی که این حس با کاندوم ساده و معمولی قابل درک نخواهد بود.

ضخامت کاندوم

ضخامت کاندوم موضوع دیگریست که در رابطه جنسی تاثیرگذار است. برخی کاندوم بسیار نازک دوست دارند و برخی هم همیشه به دنبال کاندوم‌های ضخیم هستند. پس ابتدا مشخص کنید به کدام نوع علاقمند هستید و بعد اقدام به خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین اصلاح به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

نکته مهمی که در رابطه با ضخامت کاندوم وجود دارد این است که به هیچ عنوان از دو کاندوم روی هم استفاده نکنید. بعضی افراد فکر می‌کنند اگر از دو کاندوم روی هم و همزمان استفاده کنند یک لایه محافظتی مطمئن ایجاد کرده‌اند در صورتی که کاملا نتیجه برعکس است و اگر شما دو کاندوم بپوشید، شانس پارگی هر دو بسیار زیاد است.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم

مواد روان کننده کاندوم

اگر رابطه زناشویی دردناکی دارید باید در هنگام خرید به دنبال کاندوم روان کننده باشید. کاندوم‌های روان کننده به کاندوم هایی گفته می شود که روی سطح آنها از مقدار بیشتری لوبریکانت استفاده شده است.
لوبریکانت انواع مختلفی دارد:

  • پایه آب
  • پایه سیلیکون
  • پایه روغن

در کاندوم روان کننده از لوبریکانت با پایه آب استفاده شده و اگر به مقدار بیشتری روان کننده برای رابطه جنسی لذت بخش تر نیاز دارید باید از ژل های روان کننده پایه آب استفاده کنید. حواستان باشد استفاده از لوبریکانت پایه روغن باعث نابودی و پاره شدن کاندوم خواهد شد.
کاندوم روان کننده ایکس دریم برای مقاربت های دردناک بسیار مناسب است چون دارای مواد روان کننده با دوز بالا می‌باشد.

رنگ و خوشبو کننده کاندوم

امروزه کاندوم ها در طرح ها و رنگ ها و بوهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و هریک از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند. همانطور که پیش از این هم گفتیم به کاندوم هایی که رایحه های متنوعی مانند موز، قهوه، توت فرنگی، شکلات و … دارند، کاندوم طعم دار گفته می‌شود. این نوع کاندوم ها تستسترون را افزایش داده و میل جنسی شریک رابطه را بالا می‌برد.
پس اگر می‌خواهید در رابطه تنوع ایجاد کنید، می‌توانید کاندوم مورد علاقه شریک زندگیتان با رنگ و طعم دلخواه را انتخاب کنید و از رایحه خوشی که در رابطه جنسی محیط را فرا می‌گیرد لذت ببرید.

نوع کاندوم

ممکن است بپرسید چه مدل کاندومی بهتر است و چه نوعی را باید بخرم؟ جواب این سوال بستگی به خودتان و شریک جنسی‌تان دارد چون بدن انسان‌ها با هم متفاوت است و ممکن است هر شخصی تعریفش از رابطه جنسی ایده آل با فرد دیگر فرق داشته باشد. اگر نمی‌دانید کدام مدل و کدام نوع کاندوم برایتان مناسب است باید انواع مختلف آن را امتحان کنید تا بهترین مدل که حس خوبی به شما می دهد را پیدا کنید.

انواع گوناگون کاندوم عبارتند از:

  • کاندوم های خاردار
  • تاخیری
  • فضایی
  • طعم دار
  • کلاسیک
  • اسپرم کش
  • لاتکس و یا بدون لاتکس
  • کاندوم های حاوی لوبریکانت و روان کننده

تاریخ انقضای کاندوم

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که در راهنمای خرید کاندوم باید به آن اشاره کنیم، توجه به تاریخ انقضا است. اگر تاریخ انقضای محصول گذشته باشد، احتمال پارگی آن بسیار زیاد خواهد بود. کاندوم تاریخ گذشته معمولا یا سفت یا زیادی شل شده است و بوی نامطبوعی نیز می‌دهد. تاریخ انقضا اغلب یا زیر یا بالای جعبه کاندوم در کنار تاریخ تولید به چشم می‌خورد. همچنین به طور جداگانه نیز روی هر یک عدد کاندومی که از بسته بیرون می‌آورید، نوشته شده است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم گفته شد، می توانید کاندوم مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاندوم ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کاندوم چرچیلز مدل Do Each Other Good بسته 12 عددی به همراه کاندوم سیکس مدل کلاسیک بسته 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاندوم کلاسیک سیکس: شفاف،مقاوم،دارای سطحی صاف،دارای روان کننده و رایحه خوش می باشد. کاندوم خاردار و شیار دار با ژل روان کننده مضاعف چرچیلز مدل Do Each Other Good : کاندوم خاردار بوسیله خارهای اطراف آن موجب تحریک و لذت چند برابر می شود، همچنین وجود حلقه روی این محصول سطح اصطکاک با واژن را افزایش می دهد که باعث بیشترین تحریک می شود. این مدل کاندوم از برند چرچیلز Churchills حاوی ژل روان کننده مضاعف می باشد و دیگر نیازی به استفاده از لوبریکانت ها نیست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاندوم سیکس مدل STOPTIME12 مجموعه 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید عطر و ادکلن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

شما مصرف کننده گرامی با خرید این مجموعه تعداد 12 بسته 12 عددی کاندوم تاخیری برند سیکس را دریافت می نمایید. برند محبوب کاندوم سیکس سال هاست که در بازار ایران حضور دارد این شرکت با همکاری شرکت B.V.I آلمان توانسته یکی از بهترین لاتکس های خاورمیانه را (کاندوم) تولید و روانه بازار نماید. کلیه کاندوم های برند سیکس با دستگاه های تمام الکترونیکی تست های مقاومت و صلابت کالا را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در میان برند های موجود در بازار ایران از جمله با کیفیت ترین ها محسوب می شود.این محصول از لاتکس طبیعی ساخته شده تاخیری و شفاف، مقاوم، دارای سطح صاف، روان کننده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاندوم فارکس مدل 099 بسته 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پک از محصول شامل 3 عدد کامفورت فیت 3 عدد سوپر دیلی 3 عدد فایر 3عدد پولار می باشد که شامل 3 عدد از 4 مدل مختلف درون پک طلایی می باشد برند فارکس درای سیب سلامت و نشان استاندارد می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاندوم کاپوت مدل Pomegra Tight مجموعه 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاندوم های کاپوت با به کارگیری فرمولاسیونی دقیق و پیشرفته سعی در تولید محصولاتی مستحکم در عین حال انعطاف‌پذیر داشته تا بتواند حس خوشایند امنیت و لذت را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم کنند. تمامی محصولات کاپوت از لاتکس طبیعی بوده و نرم هستند. وجود لاتکس در این کاندوم باعث شده است مقاومت آن در برابر پارگی و کشش بسیار بالا رود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاندوم ساگامی مدل نرمال مجموعه 4 عددی به همراه کاندوم بادی گارد مدل اکسترا سیف مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Sagami Oriَginal که به عنوان برند کاندوم‌های پلی اروتان شرکت صنایع لاستیکی ساگامی معرفی شده است در حال حاضر یکی از برترین برندهای کاندوم در بازار دنیا است. شرکت تدا (تدارکات درمان التیام) نمایندگی انحصاری ساگامی در ایران و واردات انحصاری این محصول است. شرکت صنایع لاستیکی ساگامی در سال 1934 تاسیس شد و اولین تولید کننده کاندوم در کشور ژاپن است. این شرکت در طول بیش از 80 سال فعالیت خود، به بیش از 80 کشور دنیا صادرات داشته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاندوم چرچیلز مدل Ultra Thin بسته 12 عددی به همراه کاندوم سیکس مدل میوه ای بسته 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاندوم ساده چرچیلز Churchills یکی از روشهای جلوگیری از بارداری می باشد و مانع از رسیدن اسپرم ها به رحم می شود، همچنین برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی راحت ترین و امن ترین گزینه می باشد. این مدل از کاندوم چرچیلز دارای ژل روان کننده مضاعف می باشد و دیگر نیازی به استفاده از لوبریکانت نیست. کاندوم لاتکس Ultra Thin دارای فرم بدنه ساده، حاوی ماده تاخیری و اسانس وانیل می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید خط چشم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاندوم ساگامی مدل 02 بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساگامی نازک تربن کاندوم جهان است (سه برابر نازک تر از کاندوم های معمولی) و استحکام آن سه برابر کاندوم های معمولی می باشد. این کاندوم بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل به استفاده از کاندوم های معمولی را ندارند و یا به جنس لاتکس حساسیت دارند. کاندوم های ساگامی از جنس پلی اورتان ساخته شده اند (پلی اورتان ماده ای ست که پمپ های قلب مصنوعی و لوله های انتقال خون از آن جنس می باشند لذا با شرایط بدن سازگار بوده و کاملا بدون عارضه می باشد).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاندوم گودلایف مدل classic بسته 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاندوم کلاسیک لاو باکس گودلایف محصولی مناسب برای برقراری رابطه جنسی با کیفیت است. در این کاندوم موادروان کننده به کار رفته اند و همین امر باعث می شود کانال واژن بانوان مرطوب شود. در نتیجه، خشکی واژن از بین می رود و زنان در طول رابطه لذت می برند. از طرف دیگر، در این کاندوم مخزن ذخیره تعبیه شده است که اطمینان را در طول رابطه جنسی افزایش می دهد. کاندوم کلاسیک از چه چیزی ساخته شده است؟ شرکت سازنده در مشخصات فنی کاندوم کلاسیک به این موضوع اشاره می کند این کاندوم از لاتکس طبیعی ساخته شده است. لاتکس طبیعی می تواند به برقراری رابطه جنسی با کیفیت کمک کند و هرگز هیچ گونه حساسیتی را در آلت تناسلی مردان و زنان به وجود نمی آورد. این لاتکس بسیار نرم و منطعف است و به شرکای جنسی کمک می کند از رابطه خود لذت ببرند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاندوم کرف مدل میکس مجموعه 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در این پک ده بسته ای که شامل: یک بسته کاندوم اناری 12 عددی، یک بسته سوپر لارگو 12 عددی، یک بسته مکس سیفتی 12 عددی، یک بسته کلاسیک12 عددی، یک بسته آنتی باکتریال 12 عددی، یک بسته میوه ای 12 عددی، دو بسته بسیار نازک 12 عددی و همچنین دو بسته شکلاتی 12 عددی قرار داده شده است که تنوع بسیاری وجود دارد. مجموعا تعداد کاندوم هایی که در این پک قرار دارد به عدد 120 عدد خواهد رسید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا