زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید ویلچر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ویلچر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب بهترین صندلی چرخ دار بسیار مهم است چون می تواند به میزان قابل توجهی بر کیفیت زندگی شما تاثیر بگذارد. پس در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید ویلچر همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی در این زمینه بدست آورید.

انواع ویلچر

ویلچر را برای افرادی طراحی کرده‌اند که هنگام حرکت و راه‌رفتن با محدودیت روبه‌رو هستند یا اصلا نمی‌توانند راه بروند. ویلچرها به دو گروه دستی و الکتریکی (برقی) تقسیم می‌شوند.

در بسیاری از موارد، افراد به‌شکلی موقت از ویلچر استفاده می‌کنند، اما افرادی هم هستند که به‌دلیل ناتوانی دائمی مجبورند برای همیشه و برای رفت‌وآمد عادی هم از ویلچر استفاده کنند. به‌همین‌دلیل ویلچر را طوری طراحی می‌کنند که کاملا راحت و بادوام باشد.

ویلچر برقی

ویلچر برقی با باتری کار می‌کند و برای افرادی مناسب است که کلا توانایی حرکتی زیادی ندارند و نمی‌توانند چرخ بزرگ ویلچر را با دست بچرخانند تا حرکت کنند. سرعت این ویلچرها از نوع دستی آن بیشتر است.

باتری ویلچر که کامل شارژ شده باشد، حدودا ۸ ساعت دوام می‌آورد و می‌تواند مسافتی بین ۱۰ تا ۲۰ مایل (۱۶ تا ۳۲ کیلومتر) را طی کند. عمر باتری ویلچر به‌مرورزمان کاهش می‌یابد.

بهتر است هر یک سال و نیم تا دو سال یک‌بار باتری ویلچر برقی را تعویض کنید. بسته به‌میزان استفاده شما، ممکن است باتری ویلچرتان ۶ ماه تا ۲ سال نیاز به تعویض پیدا نکند.

ویلچر دستی

ویلچرهای دستی به‌راحتی قابل‌حمل‌ونقل هستند، کارکردن با آنها آسان است و در بیشتر موارد تاشو هم هستند.

دو نوع ویلچر دستی داریم:

  • ویلچر ساده (ترانسپورت)
  • ویلچر استاندارد.

با اینکه هر دو کار مشابهی را انجام می‌دهند، اما تفاوت‌هایی هم بین آنها وجود دارد.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید ویلچر

ویلچر ساده

این ویلچر نوعی صندلی چرخ‌دار ساده است. عرض صندلی و عمق آن در این ویلچر، باریک‌تر از ویلچر استاندارد است و چرخ‌های کوچک‌تری هم دارد. این ویلچر، چرخ‌های بزرگی را که در ویلچر استاندارد می‌بینید ندارد. به‌همین‌دلیل، خودتان نمی‌توانید آن را برانید و باید یک پرستار یا همراه کمک‌تان کند.

ویلچر ساده سبک است و به‌راحتی می‌توان آن را حمل کرد. به‌همین‌دلیل نسبت به ویلچرهای استاندارد یا برقی گزینه بهتری برای مسافرت یا بیرون از منزل است.

ویلچر استاندارد

این ویلچرها که ویلچر دستی هم نامیده می‌شوند، دو چرخ بزرگ در طرفین دارند که خود کاربر می‌تواند با دست آن را بچرخاند و حرکت کند. بنابراین با این ویلچر، می‌توانید به‌تنهایی و بدون کمک دیگران حرکت کنید و تا حدودی مستقل باشید.

ویلچرهای استاندارد صندلی بزرگ‌تری دارند و عمق آنها بیشتر از ویلچر ساده است. بااین‌حال این ویلچرها هم قابل جمع‌شدن هستند و می‌توان به‌راحتی حمل‌شان کرد. کارکردن با آنها نه‌تنها برای خود کاربر آسان است، پرستار یا مراقب او هم به‌راحتی می‌تواند آن را هل بدهد.

نکات مهم هنگام خرید ویلچر

مدت زمان استفاده از ویلچر

از مهمترین مواردی که هنگام خرید یک ویلچر باید به آن توجه نمایید، نوع بیماری و مدت زمانی است که پزشک شما را برای استفاده از از ویلچر آگاه ساخته است. صندلی های چرخداری که اغلب برای استفاده کوتاه مدت بیماران طراحی و تولید می شوند، در مقایسه با صندلی های چرخدار (ویلچر) دیگری که مثلا برای استفاده ۲ ساله یک بیمار در هر نوع شرایط محیطی در نظر گرفته شده است، از استحکام و دوام به مراتب کمتری برخوردار است و به همین خاطر عمدتا از قیمت های ارزان تر نیز برخوردار هستند.

چرخ ها

در هنگام خرید یک ویلچر باید خوب به این مورد توجه داشته باشید که قرار است ویلچر مد نظر شما تنها در محیط های خانگی مورد استفاده قرار بگیرد و یا اینکه دارنده ویلچر بایستی از آن در محیط های کاری خود نیز استفاده کتد! برای هر کدام از این دو وضعیت، ویلچرها دارای چرخ های مخصوصی هستند که باید نوع متناسب با نیازتان را در بین انواع مختلفی از این صندلی های چرخدار، انتخاب و خریداری نمایید.

انعطاف پذیری فرم کلی ویلچر

اینکه ویلچر مورد نظر شما از قابلیت های منعطف بودن برخوردار باشد، یک مزیت بزرگ و قابل توجه است؛ چرا که شما می توانید حالت نشیمنگاهی و یا پشتی صندلی خود را به شکل دلخواه تغییر دهید و از راحتی بیشتری نیز در طول نشستن های طولانی مدت بر روی این نوع از صندلی های چرخدار، بهره مند شوید. ناگفته نماند این ویژگی شامل تغییر ارتفاع صندلی نیز می شود.

ابعاد و وزن ویلچر

همیشه یادتان باشد باید به دنبال خرید ویلچری باشید که هم از نظر اندازه و هم از نظر وزن برایتان قابل حمل و جا به جایی باشد! خصوصا اگر دارنده ویلچر مجبور به تردد در محیط های غیر خانگی باشد، حتما بایستی اندازه و وزن صندلی چرخدار وی بگونه‌ای باشد که لااقل بتوان آن را به سادگی توسط خودرو و دیگر وسایل موتوری حمل کرد.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید ویلچر

سیستم ترمز و کنترل صندلی ویلچر

اگر ویلچر مد نظر شما ساده باشد که خیلی نیازی نیست در این مورد حساس شوید، اما اگر ویلچر شما برقی باشد و بخواهید از آن در محیط های خیابانی و فضاهای باز نیز استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم حتما از ویلچرهایی استفاده کنید که از سیستم ترمز و کنترل مطلوب و با کیفیتی برخوردار باشند.

امکانات جانبی ویلچر

امروزه ویلچرها در مدل های متنوع زیادی طراحی و ساخته می شوند. تعدادی از این ویلچرها از جاپایی مخصوص، سینی برای قرار گرفتن بر روی پاها به جهت ایجاد راحتی در هنگام غذا خوردن، پشتی سر و غیره برخوردار هستند که باید در هنگام خرید این نوع از صندلی های چرخدار، حتما به این قبیل موارد نیز توجه کنید.

قیمت ویلچر

 قیمت ویلچرها با توجه به سبکی و سنگینی آن ها، ساده و یا برقی بودن، شکل و شمایل، اندازه و دیگر مواردی از این دست برآورده می شود. حقیقتش را بخواهید از آنجایی که یک ویلچر برای یک بیمار نخاعی و یا فرد مبتلا شده به اختلالات حرکتی نقش کلیدی و بسیار مهمی را ایفا می کند، بهتر است خیلی به فکر خرید یک ویلچر مقرون به صرفه نباشید و صندلی را برای بیمار خود تهیه کنید که از تشکی نرم، ساختاری مستحکم، ظاهری زیبا و چرخ هایی روان برخوردار باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ویلچر گفته شد، می توانید ویلچر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ویلچر ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ویلچر حمل ایزی موبیل مدل EZY003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال ویلچری هستید که علاوه بر عملکرد مطلوب در مسیرهای مختلف، به راحتی بتوانید آن را حمل نمایید و در اتومبیل خود قرار دهید، این محصول میتواند جوابگوی نیاز شما باشد.شاید اگر تا به امروز مصرف کننده ویلچر دستی بوده اید، از وزن بالا و عدم تا شدن مناسب این محصولات و همچنین عدم قرارگیری در وسایل نقلیه ، ناراضی بوده اید.ویلچر ایزی موبیل با بهره گیری از آلیاژ آلومینیوم و طراحی مهندسی بدنه، محصولی به بازار عرضه داشته که علاوه بر وزن کم و استحکام بالا به راحتی و به سرعت تا می شود و در انواع خودروها (حتی خودروهای بدون صندق) قرار می گیرد.حتی در این پروسه هیچ قطعه ای از ویلچر جدا نمی شود.در این ویلچر از پارچه تنفسی ضد تعریق استفاده شده است. همچنین لاستیک به کار برده شده در این محصول علاوه بر استحکام بالا وغیر بادی بودن ، دارای بدنه متخلخل است که ضربات ناشی از حرکت را به خوبی جذب میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر ارتوپدی یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1805 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر یا صندلی چرخ دار وسیله ای است که عمل تحرک و جابجایی برای فردی که توانایی راه رفتن را بطور دائم یا موقت از دست داده است را انجام میدهد و برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده است. ویلچر استقلالی از نظر حرکت و عملکرد در این افراد به وجود می‌آورد. ویلچر 1805 دارای بدنه تاشوی تمام استیل؛ دارای ضربدری دوبل با روکش آبکاری کروم جهت ضربه گیری می باشد. همچنین زیر دستی ویلچر بصورت متحرک زیر میز رو چرخشی بوده و زیر پایی آن متحرک جدا شونده با قابلیت تنظیم ارتفاع است. چرخ عقب ویلچر با لاستیک بادی 24 اینچ و طوقه آلومینیوم و هندریم روکش آبکاری کروم با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شده است. چرخ جلوی ویلچر، 8 اینچ 50x200 تو پر، با دوشاخ آلومینیوم و روکش رنگ الکترواستاتیک کوره ای با قابلیت تنظیم ارتفاع است. کفی و پشتی استفاده شده در این ویلچر با مقاومت بالا و بصورت پنج لایه، ضد آب و حساسیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر ارتوپدی اطفال یکتا تجهیز البرز مدل 1805ch خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر یا صندلی چرخ دار وسیله ای است که عمل تحرک و جابجایی برای فردی که توانایی راه رفتن را بطور دائم یا موقت از دست داده است را انجام میدهد و برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده است. ویلچر استقلالی از نظر حرکت و عملکرد در این افراد به وجود می‌آورد. ویلچر 1805ch دارای بدنه تاشوی تمام استیل؛ دارای ضربدری دوبل با روکش آبکاری کروم جهت ضربه گیری می باشد. همچنین زیر دستی ویلچر بصورت متحرک زیر میز رو چرخشی بوده و زیر پایی آن متحرک جدا شونده با قابلیت تنظیم ارتفاع است. چرخ عقب ویلچر با لاستیک بادی 24 اینچ و هندریم روکش آبکاری کروم با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخ جلوی ویلچر، 8 اینچ 50x200 تو پر با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شده است. استفاده از طوقه های آلومینیوم برای چرخ های عقب و همچنین دوشاخ از جنس آلومینیوم با روکش رنگ الکترواستاتیک برای چرخ های جلو، وجه تمایزی بین ویلچر های یکتا و سایر ویلچر های موجود در بازار است . کفی و پشتی استفاده شده در این ویلچر با مقاومت بالا و بصورت پنج لایه، ضد آب و حساسیت می باشد. استفاده از قطعات پلاستیک با مواد نو و درجه یک در ویلچر های یکتا سهولت و راحتی در تعویض قطعات در صورت بروز مشکل را فراهم کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر جی تی اس مدل 809p خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر مدل 809p محصولی جدید که با توجه به جنس چرخ های بادی به نرم بودن یک ویلچر کمک بسیاری میکند این ویلچر یکی از با کیفیت ترین ویلچرهای ساده موجود در بازار میباشدکه از لحاظ ظاهری بسیار زیبا میباشد جنس پوشش بدنه از نیکل کروم (استیل) میباشد و چرخ های عقب بادی و طوقه های اسپرت مجهز شده که به نرم شدن ویلچر کمک زیادی میکند جاپایی این ویلچر از جنس پلاستیک با کیفیت و به صورت تاشو میباشد که حمل و نقل مصرف کننده را آسان میسازد . زیر دستی آن از جنس ابر با لایه برزنت میباشد. تکیه گاه و نشیمنگاه این ویلچر از جنس برزنت تقویت شده و دارای کمربند ایمنی که در لبه های اتصال نشیمنگاه به ویلچر از تسمه های فلزی برای استقامت بیشتر استفاده شده است. این ویلچر دارای ویژگی های زیر است: بدنه تاشو،آبکاری استیل،جاپایی تاشو،کفی و پشتی تقویت شده برزنتی ،دارای کمربند ایمنی،چرخ عقب بادی پره فلزی ،چرخ جلو طرح بادی کالسکه ای. این ویلچر کاملا ساخت شرکت جی تی اس تولید کننده تخصصی انواع ویلچر میباشد و خدمات پس از فروش دارد.

ویژگی ها

بدنه تاشو،آبکاری استیل،جاپایی تاشو،کفی و پشتی تقویت شده برزنتی ،دارای کمربند ایمنی،چرخ عقب بادی پره فلزی ،چرخ جلو طرح بادی کالسکه ای. این ویلچر کاملا ساخت شرکت جی تی اس تولید کننده تخصصی انواع ویلچر میباشد و خدمات پس از فروش دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر برقی مدل تاشو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای باطری لتیومی میباشد دارای جویستیک میباشد دارای ریموت کنترل ازراه دور میباشد دارای 3نوع ترمز.لنتی.دستی.جویستیکی میباشد چرخهای جلو وعقب دارای کمک فنر میباشد دارای چرخ ضدواژگونی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر کد 47027 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتخاب یک ویلچر مناسب برای فردی که ساعات زیادی از طول عمر خود را بر روی آن سپری می‌کند امر بسیار حساسی است و به دقت بالایی نیاز دارد. ویلچر های ساخت شرکت تکنو از هر نظر با کیفیت بوده و امنیت فرد را تامین می‌نمایند. چرخهای جلو این محصول طرح بادی و چرخ های عقب از نوع بادی سیمی می‌باشند. رکابهای جلو از پلاستیک فشرده هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر مدل TEC_OVER خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر وسیله‌ای برای معلولین عزیز و یا افرادی است که توانایی راه رفتن را ندارند. انتخاب این وسیله به دقت زیادی نیاز دارد زیرا رابطه مستقیم با به خطر افتادن سلامت فرد و یا احساس راحتی در آن دارد. تکنو ویلچراورسایز رکاب پلاستیکی با استفاده از بهترین مواد اولیه و بکار گیری متخصصین مجرب در این زمینه توانسته است پیشرفت زیای در تولید این محصول با کیفیت داشته باشد. چرخ‌های جلو محصول طرح بادی و چرخ‌های عقب آن از نوع سیمی هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر سرو پیکر توس مدل TOOPOR_399301 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر وسیله‌ای توانمند ساز است که برای معلولین عزیز و یا افرادی ساخته شده که توانایی راه رفتن را ندارند. انتخاب این وسیله به دقت زیادی نیاز دارد چرا که رابطه مستقیم با به خطر افتادن سلامت فرد و یا احساس راحتی در آن دارد. ویلچر استاندارد توپر کروم سرو پیکر توس کد 3293 با استفاده از بهترین مواد اولیه و بکار گیری متخصصین مجرب در این زمینه توانسته است پیشرفت زیای در تولید این محصول با کیفیت داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر مدل توپر کد 2775 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق دارای رکاب پلاستیکی ، چرخ های جلو از نوع کالسکه ای و چرخ های عقب از نوع تو پر هستند. کیفیت محصول از درجه بالایی برخوردار است و تا زمان زیادی نیاز به قطعات یدکی پیدا نخواهید کرد. ترمز این ویلچر از نوع فشاری می باشد. قسمت نشیمنگاه و پشت این ویلچر از جنس برزنت می باشد.تا وزن 100کیلو گرم را به راحتی تحمل می کند محل قرار گیری پا یه صورت متحرک می باشد رینگ چرخ های این محصول اسپرت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر مدل آلومینیومی کد KY863-20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر آلومینیومی مدل KY863 از سری ویلچرهای تاشو و مسافرتی می‌باشد. جنس بدنه آلومینومی این ویلچر به سبک بودن محصول کمک شایانی کرده است و بدنه با شاسی دوبل، مقاومت محصول را بالا برده است. ویلچر 863 کایانگ قابلیت جمع شدن را دارد تا فضای کمتری را اشغال کند، کوتاه شدن پشتی و جمع شدن زیرپایی کمک به کمتر شدن حجم ویلچر می‌کند. کفی و پشتی ویلچر کایانگ از برزنت مقاوم تولید شده است. این ویلچر قابلیت تحمل وزن بیمار تا 110 کیلوگرم را دارد. جنس صندلی این ویلچر برزنتی مش‌دار است. دارای دسته و زیر پایی متحرک همراه با بدنه آلومینیومی مقاوم، قابل جمع شدن و حمل آسان است. همچنین این ویلچر دارای محفظه‌هایی جهت قرار دادن لوازمی مثل کتاب، خودکار، عینک و … می‌باشد. چرخ‌های بزرگی که در عقب دستگاه قرار داده‌شده، حرکت آسان و روان را به وسیله این ویلچر، ممکن کرده‌است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر ارتوپدی یکتا تجهیز البرز مدل 3805 AQ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر یا صندلی چرخ دار وسیله ای است که عمل تحرک و جابجایی برای فردی که توانایی راه رفتن را بطور دائم یا موقت از دست داده است را انجام میدهد و برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده است. ویلچر استقلالی از نظر حرکت و عملکرد در این افراد به وجود می‌آورد. ویلچر 3805 AQ دارای بدنه تاشوی تمام استیل؛ دارای ضربدری دوبل با روکش آبکاری کروم جهت ضربه گیری می باشد. همچنین زیر دستی ویلچر بصورت متحرک زیر میز رو چرخشی بوده و زیر پایی آن متحرک جدا شونده با قابلیت تنظیم ارتفاع است. چرخ عقب ویلچر با لاستیک بادی 24 اینچ و طوقه آلومینیوم و هندریم روکش آبکاری کروم با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیمی طراحی شده است که با فشردن دکمه ی آن از بدنه ویلچر به راحتی جدا می شود. چرخ جلوی ویلچر، 8 اینچ 50x200 تو پر، با دوشاخ آلومینیوم و روکش رنگ الکترواستاتیک کوره ای با قابلیت تنظیم ارتفاع است. کفی و پشتی استفاده شده در این ویلچر با مقاومت بالا و بصورت پنج لایه، ضد آب و حساسیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل 901 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر 901 از ویلچرهای ارتوپدی بشمار میرود این ویلچر دارای قابلیت جدا سازی جاپایی از بدنه ویلچر می باشد این ویلچر دارای زیر دستی متحرک است که در هنگام نشستن به راحتی میتوان آن را به عقب هدایت کرد و پس از نشتن مجدد آن را در جای خود قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر مدل KY863 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر آلومینیومی مدل KY863 از سری ویلچرهای تاشو و مسافرتی می‌باشد. جنس بدنه آلومینومی این ویلچر به سبک بودن محصول کمک شایانی کرده است و بدنه با شاسی دوبل، مقاومت محصول را بالا برده است. ویلچر 863 کایانگ قابلیت جمع شدن را دارد تا فضای کمتری را اشغال کند، کوتاه شدن پشتی و جمع شدن زیرپایی کمک به کمتر شدن حجم ویلچر می‌کند. کفی و پشتی ویلچر کایانگ از برزنت مقاوم تولید شده است. این ویلچر قابلیت تحمل وزن بیمار تا 100 کیلوگرم را دارد. جنس صندلی این ویلچر برزنتی مش‌دار است. دارای دسته و زیر پایی متحرک همراه با بدنه آلومینیومی مقاوم، قابل جمع شدن و حمل آسان است. همچنین این ویلچر دارای محفظه‌هایی جهت قرار دادن لوازمی مثل کتاب، خودکار، عینک و … می‌باشد. چرخ‌های بزرگی که در عقب دستگاه قرار داده‌شده، حرکت آسان و روان را به وسیله این ویلچر، ممکن کرده‌است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر برقی مدل EZY001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال ویلچری هستید که علاوه بر عملکرد مطلوب در مسیرهای مختلف، به راحتی بتوانید آن را حمل نمایید و در اتومبیل خود قرار دهید، این محصول میتواند جوابگوی نیاز شما باشد.شاید اگر تا به امروز مصرف کننده ویلچر برقی بوده اید، از وزن بالا و عدم تا شدن مناسب این محصولات و همچنین عدم قرارگیری در وسایل نقلیه ، ناراضی بوده اید.ویلچر ایزی موبیل با بهره گیری از آلیاژ آلومینیوم و طراحی مهندسی بدنه، محصولی به بازار عرضه داشته که علاوه بر وزن کم و استحکام بالا به راحتی و به سرعت تا می شود و در انواع خودروها (حتی خودروهای بدون صندق) قرار می گیرد.حتی در این پروسه هیچ قطعه ای از ویلچر جدا نمی شود.باتری استفاده شده در این محصول از نوع لیتیومی است که علاوه بر وزن پایین ،انرژی بالایی در خود ذخیره میکند.همینطور لاستیک استفاده شده در این محصول علاوه بر استحکام بالا وغیر بادی بودن ، دارای بدنه متخلخل است که ضربات ناشی از حرکت را به خوبی جذب میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر جی تی اس مدل 695 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر حمام جی تی اس مدل 695 ویلچرهای حمامی اغلب ویلچرهایی هستند که برای جابجا کردن افراد کم توان یا ناتوان در جابجایی های خانگی طراحی شده است که به راحتی روی توالت فرنگی قرار میگیرد. از ویژگی های این نوع ویلچر میتوان از چرم بودن نشیمنگاه و تکیه گاه که دربرابر آب و رطوبت مقاوم هستند نام برد. ویلچر حمامی دارای آبکاری نیکل کروم و بدنه استیل است که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

ویلچر حمام جی تی اس مدل 695

ویلچرهای حمامی اغلب ویلچرهایی هستند که برای جابجا کردن افراد کم توان یا ناتوان در جابجایی های خانگی طراحی شده است که به راحتی روی توالت فرنگی قرار میگیرد. از ویژگی های این نوع ویلچر میتوان از چرم بودن نشیمنگاه و تکیه گاه که دربرابر آب و رطوبت مقاوم هستند نام برد. ویلچر حمامی دارای آبکاری نیکل کروم و بدنه استیل است که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر جی تی اس مدل 863-12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر آلومینیومی جی تی اس مدل 863 12 اینچ از سری ویلچرهای تاشو و مسافرتی می‌باشد. جنس بدنه آلومینومی این ویلچر به سبک بودن محصول کمک شایانی کرده است و بدنه با شاسی دوبل، مقاومت محصول را بالا برده است. ویلچر 863 جی تی اس قابلیت جمع شدن را دارد تا فضای کمتری را اشغال کند، کوتاه شدن پشتی و جمع شدن زیرپایی کمک به کمتر شدن حجم ویلچر می‌کند. کفی و پشتی ویلچر جی تی اس از برزنت مقاوم تولید شده است. بسیار سبک و راحت و با توجه به قابلیت هایش حمل و نقل را برای کاربر بسیار آسان میسازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل 608GC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر برانکاردی حمامی مدل 609GC که هم برانکاردی میشود و هم قابلیت استفاده برای حمام دارد.این ویلچر دارای لگن برای سرویس بهداشتی نیز میباشد. این ویلچر های برانکاردی از جنس استیل میباشد. این صندلی چرخدار به صورت کامل برانکارد میشود. زیرپایی ها دارای نگهدارنده پا بوده و از پا محافطت میکند. پشتی و زیر پایی به صورت مجزا به صورت برانکارد در می آید. برای راحتی بیمار زیر گردنی در این ویلچر قرار داده شده است. کفی این ویلچر به صورت یو میباشد. ویلچر برانکاردی جی تی اس مدل 608GC دارای تاییدیه CE اروپا و FDA آمریکا ساخت کشور چین است.این ویلچر مقاوم تاوزن 130 کیلوگرم میباشد.این ویلچر باقابلیت برانکاردی به راحتی بیمار کمک شایانی میکند.

ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل 608GC

با توجه به قیمت مناسب و استحکام بالا وسیله مناسبی برای استفاده ضمن حمام و مصارف روزانه به حساب می آید. زیرپاییها بالا می آیند و چرخها قفل می شوند که همراه با امکان خوابیدن پشتی ویلچر تا 180 درجه امکان متنوعی از کاربردها مانند برانکارد، حمام، دستشویی، ویلچر، استفاده در آسانسور و .... را در اختیار کاربر قرار میدهد. ویلچر برانکاردی جی تی اس مدل 608GC دارای تاییدیه CE اروپا و FDA آمریکا ساخت کشور چین است.این ویلچر مقاوم تاوزن  130 کیلوگرم میباشد.این ویلچر باقابلیت برانکاردی به راحتی بیمار کمک شایانی میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر برقی مونوچیر مدل 12f250-eco خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در ویلچرهای برقی، یکی از مهم ترین فاکتورها، وزن و حجم محصول است. عوامل مختلفی می تواند در وزن محصول تمام شده موثر باشد. از این عوامل می توان به جنس بدنه، نوع موتور، نوع باتری و... اشاره کرد. درساخت بدنه ویلچر برقی مونوچیر از آلومینیوم آلیاژی استفاده شده که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و مقاوم، وزن ویلچر را به شکل چشم گیری کاهش داده است به طوری که وزن بدنه به تنهایی 9 کیلوگرم می باشد. طراحی بدنه این محصول به گونه ای است که در حالت بسته فضای کمی را اشغال می کند بطوریکه به راحتی در فضاهای کوچک همچون داخل خودرو، صندوق عقب خودرو و راهروهای تنگ قطار و هواپیما قرار می گیرد.. باتری این ویلچر، تنها با وزن یک و نیم کیلوگرم توانایی حرکت دادن آن را تا مسافت 10 کیلومتر با یک بار شارژ دارد. بدنه ویلچر از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده که استحکام آن به قدر کافی بالا می باشد بطوریکه حداکثر وزن قابل تحمل برای این محصول به 120 کیلوگرم می رسد. همچنین استفاده از رنگ الکترواستاتیک، ظاهری زیبا به ویلچر داده است. چرخ های عقب 12 اینچی باعث شده تا این ویلچر توانایی عبور از موانع مختلف را داشته باشد. قسمت های پارچه ای استفاده شده در ویلچر همراه مونوچیر از الیاف سه بعدی ضد تعریق بوده و امکان گردش هوا را به خوبی فراهم کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر برقی مدل FS112LAF2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر برقی تاشو FS112LAF2،ساخت شرکت فوشان کشور چین و تحت لیسانس کشور انگلیس می باشد. این محصول سبک ترین ویلچر برقی موجود در ایران با بدنه ی آلومینیومی و باتری لیتیومی است،که در شرکت مهام ویلچر عرضه میگردد،ولی با وجود سبکی ای که دارد دارای قدرت موتور فوق العاده بالایی میباشد. این ویلچر با عرض نشیمن 46سانتی متری و مقاومت بالا قابلیت تحمل وزن تا 140کیلوگرم را دارد،و چرخ های ژله ای این ویلچر جلو ضربه را میگیرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ضد تعریق به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
در ساختار این ویلچر از جو استیک داینامیک استفاده شده و قدرت موتور این محصول 400وات میباشد. ویلچر برقی با جنس آلومینیوم طول مصرف بالایی داشته و وزن آن نیز کم می باشد. ویلچر فوق برای سهولت در حمل و جابجایی تاشو بوده و صندلی و پشتی آن قابلیت جدا شدن را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1805 Double Over Size خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر یا صندلی چرخ دار وسیله ای است که عمل تحرک و جابجایی برای فردی که توانایی راه رفتن را بطور دائم یا موقت از دست داده است را انجام میدهد و برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده است. ویلچر استقلالی از نظر حرکت و عملکرد در این افراد به وجود می‌آورد. این ویلچر دارای بدنه تاشوی تمام استیل؛ دارای ضربدری دوبل با روکش آبکاری کروم جهت ضربه گیری و 4 سوپاپ فلزی می باشد. همچنین زیر دستی ویلچر بصورت متحرک زیر میز رو چرخشی بوده و زیر پایی آن متحرک جدا شونده با قابلیت تنظیم ارتفاع است. چرخ عقب ویلچر با لاستیک توپر 24 اینچ و طوقه آلومینیوم و هندریم روکش آبکاری کروم با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شده است. چرخ جلوی ویلچر، 8 اینچ 50x200 تو پر، با دوشاخ آلومینیوم و روکش رنگ الکترواستاتیک کوره ای با قابلیت تنظیم ارتفاع است. کفی و پشتی استفاده شده در این ویلچر با مقاومت بالا و بصورت پنج لایه، ضد آب و حساسیت و با استفاده از تسمه برزنتی جهت مقاومت بیشتر می باشد. نشیمنگاه ویلچر با عرض 56 سانتیمتر، برای استفاده راحت تر افراد، با وزن بالای 100 کیلوگرم طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1805 Over Size خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر یا صندلی چرخ دار وسیله ای است که عمل تحرک و جابجایی برای فردی که توانایی راه رفتن را بطور دائم یا موقت از دست داده است را انجام میدهد و برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده است. ویلچر استقلالی از نظر حرکت و عملکرد در این افراد به وجود می‌آورد. این ویلچر دارای بدنه تاشوی تمام استیل؛ دارای ضربدری دوبل با روکش آبکاری کروم جهت ضربه گیری و 4 سوپاپ فلزی می باشد. همچنین زیر دستی ویلچر بصورت متحرک زیر میز رو چرخشی بوده و زیر پایی آن متحرک جدا شونده با قابلیت تنظیم ارتفاع است. چرخ عقب ویلچر با لاستیک 24 اینچ و طوقه آلومینیوم و هندریم روکش آبکاری کروم با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شده است. چرخ جلوی ویلچر، 8 اینچ 50x200 تو پر، با دوشاخ آلومینیوم و روکش رنگ الکترواستاتیک کوره ای با قابلیت تنظیم ارتفاع است. کفی و پشتی استفاده شده در این ویلچر با مقاومت بالا و بصورت پنج لایه، ضد آب و حساسیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر برقی ایزی موبیل مدل EZY001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال ویلچری هستید که علاوه بر عملکرد مطلوب در مسیرهای مختلف، به راحتی بتوانید آن را حمل نمایید و در اتومبیل خود قرار دهید، این محصول میتواند جوابگوی نیاز شما باشد.شاید اگر تا به امروز مصرف کننده ویلچر برقی بوده اید، از وزن بالا و عدم تا شدن مناسب این محصولات و همچنین عدم قرارگیری در وسایل نقلیه ، ناراضی بوده اید.ویلچر ایزی موبیل با بهره گیری از آلیاژ آلومینیوم و طراحی مهندسی بدنه، محصولی به بازار عرضه داشته که علاوه بر وزن کم و استحکام بالا به راحتی و به سرعت تا می شود و در انواع خودروها (حتی خودروهای بدون صندق) قرار می گیرد.حتی در این پروسه هیچ قطعه ای از ویلچر جدا نمی شود.باتری استفاده شده در این محصول از نوع لیتیومی است که علاوه بر وزن پایین ،انرژی بالایی در خود ذخیره میکند.همینطور لاستیک استفاده شده در این محصول علاوه بر استحکام بالا وغیر بادی بودن ، دارای بدنه متخلخل است که ضربات ناشی از حرکت را به خوبی جذب میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر مدل اورسایز دایان کد 3294 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر اورسایز تنه دوبل دایان دارای دو شاخ فلزی می باشد رکاب این محصول از جنس پلاستیک مقاوم بوده و جنس نشیمنگاه و پشتی این محصول برزنتی بوده زیر دستی این محصول به نسب مدل های موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردار بوده ترمز این محصول به صورت دستی بوده و دارای جایگاهی در پشت تکیه گاه برای نگهداری لوازم ضروری می باشد چرخ جلو این محصول طرح بادی می باشد و چرخ عقب طرح بادی یا سیمی می باشد قطر چرخ عقب 59 سانتی متر و چرخ جلو 16سانتی متر می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر سرو پیکر توس مدل 399310 کد 4587 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از برند سرو پیکر می باشد طول دسته در این محصول 16سانت بوده و رکاب پلاتیکی آن قابل جدا شدن می باشد ارتفاع در این محصول 97سانتی متر بوده چرخ جلو این ویلچر کالسکه ای بوده و چرخ عقب توپر اسپرت می باشد نشیمنگاه دارای ابعاد 38x47سانت بوده و ارتفاع آن تا سطح زمین 53سانتی متر می باشد.پشتی این محصول 42x44بوده دارای چرخ ضد واژگون هست و به صورت تنه دوبل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر حمام یکتا تجهیز البرز مدل YTA-68076 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر یا صندلی چرخ دار وسیله ای است که عمل تحرک و جا به جایی برای فردی که توانایی راه رفتن را بطور دائم یا موقت از دست داده است را انجام میدهد و برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده است. از اهداف استفاده و تجویز ویلچر می توان به موارد زیر اشاره کرد: به حداکثر رساندن تحرک فرد بطور مستقل، پیشگیری یا به حداقل رساندن بد فرمی ها یا آسیب های مختلف در اندام ها مثل زخم بستر،خم شدن مفاصل و بد شکلی مفاصل، به حداکثر رساندن عملکرد فردو بهبود تصور فرد از بدن و توانایی های خود. صندلی حمام یکتا تجهیز البرز مدل YTA-68076 با توجه به مواد اولیه استفاده شده در آن، طراحی و ساخت منحصر بفرد، مناسب برای استفاده در داخل حمام میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل 908 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر 908 از بهترین ویلچرهای ارتوپدی بشمار میرود این ویلچر حمل و نقل را برای کاربر بسیار ساده میکند چرخ های عقب قابلیت جدا شدن از بدنه و دسته های پشتی ویلچر تاشو میباشد. این ویلچر دارای زیر دستی متحرک است که نشتستن روی ویلچر را بسیار آسان نموده و پوشش از جنس کروم و چرخ های عقب از طریق پیم جدا میشود. جاپایی این ویلچر متحرک و قابلیت جدا کردن از بدنه را دارد. پشتی این ویلچر به صورت شکن میباشد به صورت کلی این ویلچر تمام ارتوپدی میباشد و هنگام حمل و نقل بسیار کارآمد هستند.

ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل 908

ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل 908 از بهترین ویلچرهای ارتوپدی بشمار میرود این ویلچر حمل و نقل را برای کاربر بسیار ساده میکند.چرخ های عقب قابلیت جدا شدن از بدنه و دسته های پشتی ویلچر تاشو میباشد. این ویلچر دارای زیر دستی متحرک است که نشتستن روی ویلچر را بسیار آسان نموده و پوشش از جنس کروم و چرخ های عقب از طریق پیم جدا میشود. جاپایی این ویلچر متحرک و قابلیت جدا کردن از بدنه را دارد پشتی این ویلچر  به صورت شکن میباشد به صورت کلی این ویلچر تمام ارتوپدی میباشد و هنگام حمل و نقل بسیار کارآمد هستند

ویژگی ها

بدنه تاشو استیل. زیر دستی و جاپایی ارتوپدی. دسته پشتی تاشو /ضربدری دوبل. باز و بسته شدن با سوپاپ فلزی. کفی و پشتی برزنتی تقویت شده. مجهز به کمربند ایمنی. چرخ عقب اسپوکی بادی و پینی. چرخ جلو طرح بادی 50×200. سایز نشیمن 45 سانتی متر.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل 901mb خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر 901mb از ویلچرهای ارتوپدی بشمار میرود این ویلچر دارای قابلیت جدا سازی جاپایی از بدنه ویلچر می باشد این ویلچر دارای زیر دستی متحرک است که در هنگام نشستن به راحتی میتوان آن را به عقب هدایت کرد و پس از نشتن مجدد آن را در جای خود قرار داد. با توجه به اندازه های مختلف ویلچر های ارتوپدی این ویلچر برای افرادی که از لحاظ فیزیکی در رده متوسط هستند پیشنهاد میشود.

ویژگی ها

ویلچر ارتپدی سایز متوسط بدنه تاشو استیل زیر دستی و جاپایی ارتوپدی ضربدری دوبل باز و بسته شدن با سوپاپ فلزی کفی و پشتی برزنتی تقویت شده مجهز به کمربند ایمنی چرخ عقب اسپرت توپ چرخ جلو طرح بادی 50×200 سایز نشیمن 45 سانتینتر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1801W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر یا صندلی چرخ دار وسیله ای است که عمل تحرک و جابجایی برای فردی که توانایی راه رفتن را از دست داده است را انجام میدهد و برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده است. ویلچر استقلالی از نظر حرکت و عملکرد در این افراد به وجود می‌آورد. ویلچر YTA-1801Wیکتا دارای بدنه تاشوی با ضربدری دوبل جهت تحمل وزن و استقامت بالا ،تمام استیل با روکش آبکاری کروم جهت ضربه گیری و زنگ زدگی می باشد. چرخ عقب ویلچر با لاستیک بادی 24 اینچ و طوقه آلومینیوم پره بندی شده و هندریم روکش آبکاری کروم طراحی شده است. چرخ جلوی ویلچر، 8 اینچ 50x200 تو پر از جنس مواد pu، با دوشاخ آلومینیوم و روکش رنگ الکترواستاتیک کوره ای با قابلیت تنظیم ارتفاع است. زیردستی ویلچر از ابر مقاوم با روکش چرم مصنوعی و همچنین ابعاد مناسب جهت رفاه حال مصرف کننده تعبیه شده است کفی و پشتی استفاده شده در این ویلچر از جنس برزنت کانتینری با مقاومت بالا و بصورت پنج لایه، ضد آب و حساسیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر جی تی اس مدل 809c خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر مدل 809c از با کیفیت ترین ویلچرهای ساده موجود در بازار میباشد این ویلچر از لحاظ ظاهری بسیار زیبا میباشد جنس پوشش بدنه از نیکل کروم (استیل) میباشد و چرخ های عقب توپُر و طوقه های اسپرت مجهز شده که مصرف کننده با مشکلات پنچر شدن روبرو نخواهد شد جاپایی این ویلچر از جنس پلاستیک با کیفیت و به صورت تاشو میباشد که حمل و نقل مصرف کننده را آسان میسازد . زیر دستی آن از جنس ابر با لایه برزنت میباشد. تکیه گاه و نشیمنگاه این ویلچر از جنس برزنت تقویت شده و دارای کمربند ایمنی که در لبه های اتصال نشیمنگاه به ویلچر از تسمه های فلزی برای استقامت بیشتر استفاده شده است. مجهز به ضربدری دوبل در شفت اصلی بدنه میباشد که استحکام بدنه ویلچر را دو برابر کرده است. ویلچرساده مدل 809c ساخت جی تی اس تولید کننده تخصصی ویلچر میباشد که توسط متخصصان برتر در زمینه تولید ویلچر ایرانی ساخته شده است. ویلچر های ساده در ابعاد و رنگهای مختلف بسته به نیاز مشتری تولید میشوند و استفاده های عمومی تری نسبت به ویلچر های ارتوپدی دارند.

ویلچر جی تی اس مدل 809c

ویلچر جی تی اس مدل 809c  از با کیفیت ترین ویلچرهای ساده موجود در بازار میباشد این ویلچر از لحاظ ظاهری بسیار زیبا میباشد جنس پوشش بدنه از نیکل کروم (استیل) میباشد و چرخ های عقب توپُر و طوقه های اسپرت مجهز شده که مصرف کننده با مشکلات پنچر شدن روبرو نخواهد شد جاپایی این ویلچر از جنس پلاستیک با کیفیت و به صورت تاشو میباشد که حمل و نقل مصرف کننده را آسان میسازد . زیر دستی آن از جنس ابر با لایه برزنت میباشد. تکیه گاه و نشیمنگاه این ویلچر از جنس برزنت تقویت شده و دارای کمربند ایمنی که در لبه های اتصال نشیمنگاه به ویلچر از تسمه های فلزی برای استقامت بیشتر استفاده شده است. مجهز به ضربدری دوبل در شفت اصلی بدنه میباشد که استحکام بدنه ویلچر را دو برابر کرده است. ویلچرمدل 809c ساخت جی تی اس تولید کننده تخصصی ویلچر میباشد که توسط متخصصان برتر در زمینه تولید ویلچر ایرانی ساخته شده است. ویلچر های ساده در ابعاد و رنگهای مختلف بسته به نیاز مشتری تولید میشوند و استفاده های عمومی تری نسبت به ویلچر های ارتوپدی دارند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید سایه ابرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر مدعیسی مدل AL101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر مدل AL101 محصولی از برند مد عیسی است. این ویلچر با وزنی معادل ۱۳.۵ کیلوگرم قابلیت تحمل وزن افراد تا ۱۳۵ کیلوگرم را دارد. این مدل با فریمی آلومینیومی به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی تا می‌شود و امکان جابجایی محصول را آسان تر می‌کند. شرکت مدعیسی در این محصول جهت بالابردن کیفیت و مقاومت برای چرخ‌ها، پایه و پدال‌های ویلچر از جنس پلی‌کربنات استفاده کرده است و لاستیک توپر از جنس PVC بکار برده است. دستی سمت راست این مدل برای سهولت در نشتن بیمار به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت جمع شدن دارد. یکی دیگر ار مزیت‌های مهم ویلچر مدعیسی مدل AL101 این است که دارای پشتی تاشو جهت حمل و نقل راحت و همچنین دارای ترمز دستی و ترمز اهرمی است. این ویلچر به دلیل وزن مناسبی که دارد می‌تواند در زمانی که بیمار یا شخص استفاده کننده روی آن نشسته است، به‌راحتی به‌حرکت درآید و مشکلی برای شخصی ایجاد نکند.

صندلی چرخ‌دار

برای راحتی رفت و آمد کسانی که مشکلات و محدودیت‌هایی در راه ‌رفتن دارند و یا متاسفانه نمی‌توانند راه بروند صندلی‌های چرخ دارد که به آن‌ها ویلچر گفته می‌شود ابداع و عرضه به بازار شد. این صندلی‌هایر چرخ‌دار دارای مکانیزم بسیار ساده‌ای است و با همه این سادگی‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات افرادی که در راه رفتن مشکل دارند را برطرف سازد. این نوع از صندلی‌ها دارای چهار چرخ است که چرخ‌های عقبی بزرگ و چرخ‌های جلویی کوچک است. چرخ‌های جلویی وظیفه جلوگیری از واژگونی و هدایت به جهات مختلف را دارند. ویلچر مدعیسی مدل AL101 یکی از همین صندلی‌های چرخ‌دار با کیفیت است که توسط برند مدعیسی طراحی و تولید می‌شود.

ویلچر AL101

ویلچر مد عیسی مدل AL101 دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم است. استفاده از آلیاژ آلومینیوم به‌این‌دلیل است که این نوع فلز دارای وزن سبک، مقاومت و استحکام بالا در برابر رطوبت و شرایط طبیعی و محیطی و می‌تواند دارای طول عمر بالایی باشد. این ویلچر قابلیت تاشوندگی دارد و این موضوع باعث این می‌شود تا در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنیم جای کمتری را اشغال کند و در زمان حمل و نقل هم راحت‌تر این کار انجام شود. برای راحتی کاربر در جلوی این ویلچر صفحه‌هایی را برای قرار دادن پا روی آن‌ها طراحی کرده‌اند و این صفحات می‌توانند توسط لولایی باز و بسته شوند. برای راحتی هرچه بیشتر شخصی که از این صندلی چرخ‌دار استفاده می‌کند بالشتکی برای نشیمن طراحی کرده‌اند که از جنس ابر بوده و نرمی خاصی را به‌همراه دارد. جنس صندلی از برزنت است تا در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی داشته باشد و ضدآب بودن را به این صندلی اضافه کند.

 قسمت‌هایی مانند پشتی که یکی از قسمت‌های اصلی برای نشستن و راحتی فرد است دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده تا متناسب با قد کاربر تنظیم شود. یکی دیگر از مشخصات و ویژگی‌های بارز ویلچر مد عیسی مدل AL101 این است که دارای دستگیره ترمز بوده و شخصی که ویلچر را برای حرکت دادن هول می‌دهد می‌تواند با این امکان تسلط و کنترل بیشتری روی حرکت کردن و سرعت ویلچر داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این ویلچر این است که از تایرهای بدون تیوب استفاده کرده  و تفاوت آن ها با تایرهای دارای تیوب این است که دارای طول‌عمر بالاتری هستند و در زمان پنچری به سرعت و سادگی بیشتری نسبت به تیوب‌دارها پنچر گیری می‌شوند. ویلچر مدعیسی مدل AL101 می‌تواند تا وزن ۱۳۵ کیلوگرم را تحمل کند. این استقامت در برابر وزن این را به ما نشان می‌دهد که هم افرادی با جثه‌ها کوچک و هم با جثه‌های بزرگ به‌راحتی می‌توانند از این ویلچر استفاده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر مدعیسی مدل IR201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر مدل IR201 محصولی از برند مد عیسی است. این ویلچر با وزنی معادل 16 کیلوگرم قابلیت تحمل وزن افراد تا ۱۳۵ کیلوگرم را دارد. این مدل با فریمی از جنس استیل به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی تا می‌شود و امکان جابجایی محصول را آسان تر می‌کند. شرکت مدعیسی در این محصول جهت بالابردن کیفیت و مقاومت برای چرخ‌ها، پایه و پدال‌های ویلچر از جنس پلی‌کربنات استفاده کرده است و لاستیک توپر از جنس PVC بکار برده است. در مدل برای قسمت ‌های کفی و پشتی از برزنت استفاده شده که مقاومت مطلوبی دارد. یکی دیگر ار مزیت‌های مهم ویلچر مدعیسی مدل IR201 این است که دارای پشتی تاشو جهت حمل و نقل راحت و همچنین دارای ترمز دستی و ترمز اهرمی است. این ویلچر به دلیل وزن مناسبی که دارد می‌تواند در زمانی که بیمار یا شخص استفاده کننده روی آن نشسته است، به‌راحتی به‌حرکت درآید و مشکلی برای شخصی ایجاد نکند.

صندلی چرخ‌دار

برای راحتی رفت و آمد کسانی که مشکلات و محدودیت‌هایی در راه ‌رفتن دارند و یا متاسفانه نمی‌توانند راه بروند صندلی‌های چرخ دارد که به آن‌ها ویلچر گفته می‌شود ابداع و عرضه به بازار شد. این صندلی‌هایر چرخ‌دار دارای مکانیزم بسیار ساده‌ای است و با همه این سادگی‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات افرادی که در راه رفتن مشکل دارند را برطرف سازد. این نوع از صندلی‌ها دارای چهار چرخ است که چرخ‌های عقبی بزرگ و چرخ‌های جلویی کوچک است. چرخ‌های جلویی وظیفه جلوگیری از واژگونی و هدایت به جهات مختلف را دارند. ویلچر مدعیسی مدل IR201 یکی از همین صندلی‌های چرخ‌دار با کیفیت است که توسط برند مدعیسی طراحی و تولید می‌شود.

ویلچر IR201

ویلچر مدعیسی مدل IR201 دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم است. استفاده از آلیاژ آلومینیوم به‌این‌دلیل است که فرد استفاده کننده به‌راحتی می‌تواند آن را جابجا کند و وزن و فشار کمتری در مسیرهای سربالایی  وارد می‌سازد. این نوع فلز دارای وزن سبک، مقاومت و استحکام بالا در برابر رطوبت و شرایط طبیعی و محیطی و می‌تواند دارای طول عمر بالایی باشد. نگه‌داری این ویلچر با این آلیاژ ساخت هم راحت‌تر و هم بسیار کم‌هزینه‌تر است. این ویلچر قابلیت تاشوندگی دارد و وجود این فریم یا چهارچوب تاشونده باعث این می‌شود تا در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنیم جای کمتری را اشغال کند و در زمان حمل و نقل هم راحت‌تر این کار انجام شود. برای راحتی کاربر در جلوی این ویلچر صفحه‌هایی را برای قرار دادن پا روی آن‌ها طراحی کرده‌اند و این صفحات می‌توانند توسط لولایی باز و بسته شوند تا در نشستن و بلند شدن کاربر مشکلی ایجاد نکند. برای راحتی هرچه بیشتر شخصی که از این صندلی چرخ‌دار استفاده می‌کند بالشتکی برای نشیمن طراحی کرده‌اند که از جنس ابر بوده و نرمی خاصی را به‌همراه دارد. این بالشتک را می‌توان در مسائل ارتوپدی و یا بعد از عمل به دلیل نرم بودن استفاده کرد. جنس صندلی از برزنت است تا در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی داشته باشد و ضدآب بودن را به این صندلی اضافه کند.

 قسمت‌هایی مانند پشتی که یکی از قسمت‌های اصلی برای نشستن و راحتی فرد است دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده تا متناسب با قد کاربر تنظیم شود. این پشتی دارای قابلیت خم شوندگی هم است. یکی دیگر از مشخصات و ویژگی‌های بارز ویلچر مد عیسی مدل IR201 این است که دارای ترمزی از نوع فشاری بوده شخصی که ویلچر را برای حرکت دادن سوار است می‌تواند با این امکان تسلط و کنترل بیشتری روی حرکت کردن و سرعت ویلچر داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این ویلچر این است که از تایرهای تیوبدار استفاده کرده و تفاوت آن ها با تایرهای بدون تیوب این است که دارای طول‌عمر نسبتا کمتری هستند ولی نرمی بسیار بیشتری در حرکت دارند و در زمان پنچری  سرعت و سادگی کمتری نسبت به بدون تیوب‌ها پنچر گیری می‌شوند. ویلچر مدعیسی مدل IR201 می‌تواند تا وزن ۱۳۰ کیلوگرم را تحمل کند. این استقامت در برابر وزن این را به ما نشان می‌دهد که هم افرادی با جثه‌ها کوچک و هم با جثه‌های بزرگ به‌راحتی می‌توانند از این ویلچر استفاده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر جی تی اس مدل 683-12-N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر از جنس آلومینیوم بسیار سبک وزن با چرخ های 12 اینچ که توسط یک نفر دیگر غیر از بیمار هدایت میشود دسته های پشتی ویلچر به صورت شکن. دسته های کناری متحرک هستند و کاربر میتواند با بالا بردن دسته های کناری راحت روی ویلچر بنشیند. ترمز روی چرخ ها و دسته های ترمز هم روی چرخ و هم روی دستگیره های ویلچر (دارای قفل) میباشد.دارای کیف در قسمت پشتی ویلچر. دارای جاپایی های متحرک.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر جی تی اس مدل N908-LAJQ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ های عقب پره فلزی با لاستیک های بادی و پینی (چرخ ها توسط پین از روی ویلچر جدا میشوند) کاربرد : قرار دادن داخل صندوق عقب ماشین. اگر برای خرید ویلچر دچار تردید در انتخاب هستید این ویلچر میتواند بهترین انتخاب شما باشد. با توجه به کم وزن بودن و جدا شدن جاپایی و شکستن دسته های پشت ویلچر فضای بسیار کمی را اشغال میکند و بهترین انتخاب هم از لحاظ وزن و هم از لحاظ کاربرد میباشد. این ویلچر در دسته های ویلچر ارتوپدی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر جی تی اس مدل CP958-38 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر های سی پی cp ویلچر های بسیار مخصوصی هستند برای افرادی که دارای فلج مغزی میباشند که تعادل در حرکات سر و بدن و پای خود را ندارند. این ویلچر ها با داشتن تکیه گاه سر به کنترل کردن حرکات سر کمک میکند. و با داشتن تکیه گاه های کناری ویلچر حرکات بدن را کنترل میکند و همچنین داشتن ساپورت پا که میتواند حرکات پای بیمار را کنترل کند. این ویلچر ها به صورت تاشو میباشد جاپایی و زیردستی متحرکی دارند و روی نشیمنگاه های آن کمربند ایمنی تعبیه شده است. نشیمنگاه این ویلچر ها در دو سایز 38 و 44 برای افراد نوجوان و بزرگسال طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر برقی جی تی اس مدل JTS111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچر برقی ( الکترونیکی) جی تی اس مدل 111 تاشو. این ویلچر دارای زیر دستی مترحرک میباشد که به راحتی میتوان آن را به به بالا و پایین هدایت کرد و فرد میتواند به راحتی از روی صندلی چرخدار یا ویلچر خود پیاده یا سوار شود.یکی دیگر از قابلیت های این ویلچر در این است که جاپایی آن نیز متحرک است و به آسانی توسط ضامن میتوان جاپایی را از ویلچر جدا نمود ( در حمل و نقل بسیار موثر است). دسته های پشتی این ویلچر برای تسهیل در حمل و نقل آن در خودرو به صورت شکن میباشد و به راحتی تا میشود تا فضای کمتری را اشغال کند. همچنین در قسمت پشت این ویلچر چرخ های ضد واژگونی تعبیه شده تا در هنگام حادثه از واژگونی ویلچر جلوگیری کند. هر چهار چرخ این ویلچر تنفسی هستند و دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند. نوع جوی استیک آن pg کنترلر است و مسافت 20 کیلومتر را پس از هر بار شارژ طی میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویلچر حمامی تاپ مدیک مدل 695 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویلچرهای حمامی اغلب ویلچرهایی هستند که برای جابجا کردن افراد کم توان یا ناتوان در جابجایی های خانگی طراحی شده است که به راحتی روی توالت فرنگی قرار میگیرد.ویژگی های این نوع ویلچر چرم بودن نشیمنگاه و تکیه گاه است که دربرابر آب و رطوبت مقاوم هستند و لگن در دار برای افرادی که امکان جابجایی ندارند.همچنین این ویلچر ها به علت عرض مناسب(46cm)قابل استفاده در حمام و توالت هستند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا