زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید عطر و ادکلن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید عطر و ادکلن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در بازار متنوعِ امروز، انتخاب اکثر کالاها چندان کار راحتی نیست، به‌ویژه اگر این کار با انتخاب و خرید عطر یا اُدکلن گره خورده باشد. به طور کلی جدا از دانش و اطلاعات لازم در مورد رایحه‌های متنوع و نت‌های آن‌ها، انتخاب عطر یا اُدکلن از تمایل درونی شما سرچشمه می‌گیرد، چراکه نوع عطر شما نه تنها تمثیلی از شخصیت را می‌سازد بلکه تأثیری ماندگار هم از شما به جای می‌گذارد. با توجه به همین توضیحات هم در این نوشتار از سری راهنماهای خرید نکته خرید، به سراغ انواع عطر و ادکلن می‌رویم و هر آنچه در انتخاب و خرید عطر مردانه خوشبو نیاز است را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع عطر بر اساس گروه بویایی

انتخاب عطر و ادکلن یکی از سخت ترین انتخاب ها برای هر فردی است.یکی از بهترین راه ها برای خرید عطر و ادکلن با کیفیت و اصل و با ماندگاری بالا آشنایی با انواع عطر ها است.

  •  آروماتیک ( Aromatic )
  • چایپره ( Chypre )
  • مرکبات ( Citrus )
  • میوه ای(Fruity)
  • گل دار ( Floral )
  • چرمی ( Leather )
  • شرقی ( Oriental )
  • چوبی ( Woody )

اینها دسته بندی های اصلی هستند، مطلبی که شاید جز در عطر فروشی های حرفه ای تا به حال به در کمتر جایی شنیده باشید. البته لازم به ذکر است که بسیاری از فروشنده ها هم این دسته بندی ها رو نمی شناسند.

نکته: عطرها بر اساس غلظت به دسته‌های پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرایش تقسیم بندی می شوند.

نکات مهم هنگام خرید عطر مردانه

کیفیت محصول: اولین نکته در هنگام خرید عطر‌مردانه توجه به کیفیت اصل و اورجینال بودن آن است؛ زیرا امروزه با توجه به حضور برندهای مختلف تولید کننده عطر در بازار جهانی، بسیاری از سودجویان به سراغ رایحه ها و عطرهای پر فروش آنان رفته و توانسته اند با ظاهری یکسان اما کیفیتی به مراتب پایین تر مشابه آن چه اصل و غیر تقلبی می باشد را در قالب عطرهایی فِیک و غیر اصل وارد بازار کنند و بفروش برسانند. بهترین راه برای دستیابی به عطرهای اصل و غیر تقلبی خرید از فروشگاه های معتبر و پرهیز از خرید عطرهای ارزان قیمت با بسته بندی غیر استاندارد است.

انتخاب رایحه ای مناسب: دومین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید عطر‌مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب رایحه ای مناسب با ذائقه بویایی شما و همچنین توجه به مواد به کار رفته در ساختار این نوع از خوشبو کننده های مخصوص آقایان است. لازم به ذکر است در انتخاب یک رایحه مناسب باید جوانب زیادی از جمله رنگ پوست، طبع مزاجی، فصل طبیعتی که در آن هستید و غیره را در نظر گرفت.

انتخاب نوع: از دیگر نکات مهم در هنگام خرید یک عطر مردانه توجه به نوع آنان می باشد که ما در قسمت قبلی همین مطلب به توضیح مختصر اما کاملا مفیدی از تمام زیرشاخه های خوشبو کننده عطرها صحبت کرده ایم.

توجه به موقعیت مکانی: مورد بعدی که باید به هنگام خرید عطری مردانه به آن توجه کنید، موقعیت مکانی است که قرار است خود را برای حضور در آن خوشبو کنید. برای این منظور توجه داشته باشید که همواره بهتر است عطر و ادکلن محل کار شما با عطر و ادکلنی که برای مهمانی های دورهمی و یا رسمی از آن استفاده می کنید، متفاوت باشد؛ مثلا همیشه سعی کنید در محیط های اداری و یا کاری از عطرهای ملایم استفاده کنید و به هیچ وجه به سراغ زدن عطرهای تلخ، گرم و همچنین تند نروید.

تناسب با سن و سال: فاکتور مهم بعدی که خیلی در انتخاب یک عطر مردانه مناسب تاثیر گذار است، توجه به سن و سال شخصی است که می خواهد از یک عطر استفاده نماید. معمولا اغلب تولید کنندگان عطرها بر روی جعبه محصولات خود از شرایط سنی مصرف کنندگان یاد می کند که همین امر می تواند در خرید این قبیل از محصولات خوشبو کننده بسیار حائز اهمیت باشد. اما در کل بد نیست شما خریداران عزیز بدانید که عطرهای ملایم و شیرین برای سنین پایین و عطرهای تند و تلخ بیشتر مناسب استفاده مردانی بزرگسال می باشد.

مناسب با نوع پوست: بطور کلی ما دو نوع پوست انسانی داریم که یکی پوست های چرب و مرطوب بحساب می آیند و دیگری پوست های نوع خشک هستند. دارندگان پوست های چرب و مرطوب بهتر است همواره به سراغ خرید عطرهای ملایم با رایحه هایی شیرین و میوه ای بروند و دارندگان پوست های خشک نیز سعی کنند از عطرهایی استفاده کنند که دارای کمترین میزان الکل طبیعی در ساختار خود می باشند؛ بهترین گزینه برای آن ها استفاده از پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها می باشد.

صبور بودن: از دیگر نکات فوق العاده مهم و حیاتی در خرید لااقل یک عطر مردانه باکیفیت و مناسب، داشتن صبر و حوصله کافی می باشد که سبب می شود شما بتوانید به بهترین محصول خوشبو کننده برای خود و یا دوستانتان دست پیدا نمایید. یادتان باشد برای خرید یک عطر بیشتر از سه و یا چهار نوع رایحه مختلف را بو نکنید و و در بین بویایی هر یک از رایحه های آن ها نیز حتما دانه های قهوه را جهت خالی نمودن حس بویایی خود استشمام نمایید.

قیمت عطر مردانه: قیمت عطر مردانه با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که مهمترین آن، اصل بودن کیفیت نهایی این قبیل از محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. با ذکر تمامی نکات آورده شده در این مطلب، حال این شما هستید که باید متناسب با ذائقه بویایی و همچنین نوع تیپ و استایل تان به سراغ خرید عطری مناسب با میزان بودجه خود بروید.

نحوه افزایش ماندگاری عطر

  • برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن بهتر است آن را در جعبه خودش نگهداری کنید.
  • از تکان دادن بیش از اندازه عطر خودداری کنید؛ این کار باعث می‌شود که اکسیژن و هوای بیشتری وارد آن شود و درنتیجه به مرور ماندگاری و دوام عطر کاهش می‌یابد.
  • پس از استفاده از عطر حتما در آن را به خوبی ببندید.
  • بهتر است عطر را در مکانی خشک و تاریک نگه داری کنید و آن را در مجاورت نور خورشید یا نورهای مصنوعی قرار ندهید.
  • عطر را بر قسمت‌های نبض دار بدن اسپری کنید. برای این کار دست تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی متری نقطه مورد نظر نگه دارید و سپس عطر را اسپری کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم خرید عطر و ادکلن گفته شد، می توانید عطر و ادکلن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عطر و ادکلن مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل گود گرل و باربری حجم 210 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل باربری Burberry Her هر حجم 210 میلی لیتر برای زنانی ساخته شده است که در قلبشان احساس می‌کنند لندنی هستند. با اسپری کردن مقدار کمی از باربری هر زنانه BURBERRY HER روی گردن، پشت گوش یا نواحی نبض‌دار پوست‌تان، شروعی شیرین و قدرتمند از ترکیب رایحه توت فرنگی، تمشک، توتهای وحشی و مشک دارد که شروع دلپذیری را برای عطر ایجاد میکنند. با گذر زمان از شیرینی و رایحه میوه ای کاسته شده و همزمان عطر حسی وانیلی مانند و کمی چوبی پیدا میکند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، وانیلی، کمی پودری، بصورت جزئی تلخ و چوبی و در عین حال نیمه شاداب و میوه ای است که ترکیبی زنانه و بسیار جذاب را ایجاد میکنند. باربری هر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف روزانه در فصلهای پاییز و زمستان و روزهای خنک بهاری میباشد. بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل گود گرل GOOD GIRL در حجم 210 میلی لیتر از خوشبوترین بادی اسپلش های زنانه است. این عطر ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی دارد؛ به‌طوری که حتی ساعت‌ها پس از اسپری آن، روح و جسمتان را از مکان و زمان رها می‌کند. همچنین مزیت‌هایی هم از نظر سهولت استفاده و حمل نسبت به عطرها و ادکلن ها را دارند. به‌محض اولین اسپری بادی اسپلش گود گرل روی نبض دست و یا پوست بدن خود بوی بادام و قهوه در فضای اطراف پخش می‌شود. این ترکیب انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از گل مریم و یاسمین ساخته ‌شده‌اند. بوی این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. در ادامه شاهد جابه‌جایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. این نت‌های پایانی از دانه‌ی تونکا و کاکائو تشکیل می‌شوند. بوی شیرین این ترکیب دوگانه شادی و نشاط شما را بیشتر می‌کند. این بادی اسپلش دکتر تافی Good Girl با خط بوی خوب خود شیرین خود در قلبها رخنه می‌کند. Good Girl برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود . طرز استفاده از بادی اسپلش گود گرل good girl اینگونه است که باید بادی اسپلش را روی بدن اسپری کنید . بادی اسپلش ها علاوه بر خوشبو ساختن بدن، آن را رطوبت رسانی می کنند. همچنین پس از آب رساندن به پوست از عرق کردن بیش از حد پوست پیشگیری می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه داویدف مدل Cool Water حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کول واتر مردی است که در انجام فعالیت های خود تمام نیروی خود را به کار می گیرد. با کول واتر قدرت خنکی اقیانوس را در آغوش می کشید. خالق کول واتر این عطر را با استفاده از ساده ترین نت ها و بسیار خنک طراحی کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم لالیک مدل Fleur Universelle حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از عطرهایی که برای استفاده‌ی مشترک بین آقایان و بانوان ساخته شده«Fleur Universelle» نام دارد. این ادوکلن توسط برند مشهور «لالیک» (Lalique) طراحی و تولید می‌شود. این عطر گرم و تند برای روزهای پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. از این عطر در سال 2014 رونمایی شد. روی بطری سیاه‌رنگ این عطر، نشان لالیک را به‌خوبی مشاهده می‌کنید. طراحی شیشه‌ی این عطر مانند نسخه‌های دیگر سری Nior Premier است. در نیم‌کره‌ای و زیبای این شیشه به‌خوبی روی بطری سوار شده است. روی در بطری، نشان تجاری لالیک را می‌توانید ببینید. به‌محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان، خیلی زود متوجه بوی فلفل صورتی، شکر و هل خواهید شد. بوی این ترکیب تند و شیرین و گرم، شادی و هیجان را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی با وجود گل همیشه‌بهار، مِر (Myrrh) و دارچین جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. شادابی و طراوتی که از این ترکیب می‌گیرید بسیار لذت‌بخش است. پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. گیاه پاتچولی، دانه‌ی تونکا و لورنوکس (Lorenox) عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. تمرکز و آرامش از آثار استشمام بوی این نت‌ها به شمار می‌آیند. این نت‌ها تا پایان مدت اثرگذاری بوی Fleur Universelle احساس می‌شوند. خرید عطر لالیک Fleur Universelle با توجه به قابلیت استفاده‌ی مشترک بین آقایان و بانوان، بوی گرم و تند و شیرین، شیشه‌ی زیبا و برند ارزشمندش برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماساژور برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه جان وارواتوس مدل Vintage حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطرهای مردانه‌ی تند، شیرین و گرم برای فصول پاییز، بهار و زمستان پیشنهاد می‌شوند. این عطرها با بوی گرمشان انرژی و هیجان را در فصول معتدل و سرد سال به آقایان هدیه می‌کنند. یکی از بهترین عطرهای این دسته‌بندی «Vintage» نام دارد. Vintage محصولی از برند «جان وارواتوس» (John Varvatos) است. این ادو تویلت 125 میلی‌لیتر حجم داشته و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز خواهد کرد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز برجسته و معروف «Rodrigo Flores-Roux» انجام شده است. بطری این عطر بسیار ساده و مردانه طراحی شده است. روی بطری قهوه‌ای‌رنگ این عطر نام عطر و نشان تجاری جان وارواتوس را مشاهده می‌کنید. در بطری با رنگ نقره‌ای و جنس فلزی‌اش به‌خوبی روی شیشه خودنمایی می‌کند. این بطری کتابی بسیار خوش‌دست بوده و به‌خوبی در دست آقایان جا می‌شود. این عطر در سال 2006 به بازار معرفی شده است. بعد از اولین اسپری از جان وارواتوس Vintage روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گیاه افسنطین، ریحان، ریواس، به، فلفل و رازیانه خواهید شد. رایحه‌ی این ترکیب تند و شیرین، هیجان و شادی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از اسطوخودوس، دارچین، گل یاسمین، ریشه‌ی زنبق زرد و نت‌های سبز ساخته‌شده‌اند. بوی این نت‌های میانی، شادابی و انرژی مثبت را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از دانه‌ی تونکا، تنباکو، جیر، گیاه پاتچولی، خزه‌ی اوک‌موس، چوب درخت صنوبر و نت‌های چوبی ساخته‌شده‌اند. بوی این نت‌های‌ تند و شیرین، اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر جان وارواتوس Vintage با توجه به بوی تند و گرم، برند معتبر، شیشه‌ی خاص، حجم 125 میلی‌لیتری و قیمت مناسبش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Man حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادو تویلت «هالووین من» (Halloween Man) یکی از عطرهای شیرین و گرم Jesus Del Pozo است که در سال 2012 برای آقایان، و در حجم‌های 75 و 125 میلی‌لیتری تولید شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر را ترکیبی از میوه، ادویه، وانیل، مرکبات، گیاهان معطر، گل، خاک و زمین تشکیل می‌دهد. بوی آشنای ریحان و برگ بنفشه در نت آغازی شما را به سفری در دل طبیعت می‌برد و طراوت آن را به شما منتقل می‌کند. با گذشت زمان رایحه‌ی گرم زنجبیل، دارچین، شکوفه‌ی پرتقال و اسطوخودوس جای نت قبلی را می‌گیرد ولی این رایحه نیز ماندگار نیست و پس از مدتی از بین می‌رود تا چرم، وانیل، عنبر و مشک را حس کنید. این ترکیب دیگر تغییر نمی‌کند و تا لحظه‌ی آخر باقی می‌ماند. بطری این عطر بسیار شیک و محکم طراحی شده است. شیشه به رنگ بنفش است. روی شانه‌ی فلزی بطری عنوان هالووین حک شده است. درپوش بطری به رنگ نقره‌ای است و به خوبی روی شیشه سوار شده است. خرید عطر هالووین من از خسوس دل پوزو با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، بطری زیبا و قیمت مناسبش برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود. این عطر را می‌توانید به آقایانی که دوستشان دارید هدیه کنید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم اینیشیو مدل Mystic Experience حجم 90 میلی‌ لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بطری مشکی عطر برای بسیاری از ما یادآور عطرهای کلاسیک است. یکی از عطرهایی که بطری مشکی‌رنگی دارد را برند مشهور «اینیشیو پرفامز پرایوز» (Initio Parfums) طراحی و تولید می‌کند. این ادو پرفیوم برای استفاده‌ی مشترک آقایان و بانوان ساخته شده است. با توجه به حجم 90 میلی‌لیتری این عطر تا مدت زیادی به خرید عطر جدید احتیاج نخواهید داشت. از طرف دیگر نیازی به خرید عطرهای جداگانه برای خودتان و همسرتان ندارید. این ویژگی‌ها مربوط به ادو پرفیوم «Mystic Experience» هستند. استفاده از Mystic Experience را در فصول بهار، پاییز و زمستان توصیه می‌کنیم. این عطر بوی شرقی، تند و گرمی دارد. جالب است بدانید که Mystic Experience در سال 2015 ساخته‌شده و از آن زمان تا امروز طرفداران زیادی را برای خودش دست‌وپا کرده است. طراحی و فرمولاسیون Mystic Experience توسط عطرساز ماهر و کاربلد «حمید مرآتی کاشانی» (Hamid Merati-Kashani) انجام شده است. روی بطری در یک کادر مربعی طرح قرمزرنگ زیبایی را مشاهده می‌کنید. در بالای درپوش Mystic Experience نشان اینیشیو را مشاهده می‌کنید. به‌محض اولین اسپری از Mystic Experience متوجه بوی چوب صندل، مشک، عنبر، قهوه و خزه‌ی اوک‌موس می‌شوید. این ترکیب هیجان، شادی، انرژی، تمرکز و اعتمادبه‌نفس را در یک لحظه به شما منتقل می‌کند. خرید عطر اینیشیو پرفامز پرایوز Mystic Experience با در نظر داشتن بطری زیبا، پخش بوی قوی، ماندگاری طولانی، برند شناخته‌شده و قابلیت استفاده‌ی مشترک برای آقایان و بانوان برای شما و همسرتان به‌صرفه خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پرفیوم اورتو پاریسی مدل Bergamask حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطری مردانه - زنانه و جذاب که توسط عطرساز برجسته الکساندرو گولتیری ساخته شده است .این عطر در سال 2014 به بازار عرضه شده است .از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، مشک اشاره کرد. برگاماسک با رایحه خنک مناسب استفاده در فصل بهار، تابستان و پاییز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه پرفیوم دو مارلی مدل Sedbury حجم 75 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«پرفیوم دو مارلی» (Parfums De Marly) در سال 2015، یکی از عطرهای برتر زنانه‌ی دنیا را به بازار معرفی کرد. این عطر یک ترکیب بی‌عیب‌ونقص از اسانس‌های گلی و طبیعی است. این ادوپرفیوم 75 میلی‌لیتری «سدبری» (Sedbury) نام دارد. Sedbury برای روزهای بهاری و پاییزی بسیار مناسب به نظر می‌آید. بطری این عطر زنانه، بسیار ساده و درعین‌حال مدرن طراحی شده است. روی بطری سفیدرنگ و مات Sedbury، طرح زیبای کلاسیک و برجسته‌ای مانند گچ‌بری‌های لوکس و سلطنتی کار شده است. بند سفیدرنگی که دور گردن بطری را احاطه کرده، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در بطری با شکل گرد و رنگ طلایی‌اش، جلوه‌ی لوکسی به ترکیب کلی این شیشه اضافه می‌کند. روی این در، نشان پرفیوم دو مارلی به‌خوبی حک شده است. پس از اولین اسپری از Sedbury خیلی زود متوجه بوی نارنگی، نارنج، اسطوخودوس و مریم‌گلی خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و گیاهی با شیرینی ملایمی که دارد، حال‌وهوای شاد و باطراوتی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، شاهد جابه‌جایی نت‌های آغازی و میانی خواهید بود. نت‌های میانی از ترکیب گل مریم، یاسمین و زنبق تشکیل‌ شده‌اند. درست در همین لحظات است که جادوی Sedbury را درک می‌کنید. بوی این گل‌ها اعتمادبه‌نفس و جسارت زیادی به خانم‌ها می‌دهد. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب وانیل، عنبر، گیاه پاتچولی، علف وتیور و صمغ بنزویین تشکیل‌ شده‌اند. این ترکیب کمی تند و شیرین برای شما و اطرافیانتان، شادی و نشاط به همراه انرژی به ارمغان می‌آورد. خرید ادوپرفیوم پرفیوم دو مارلی Sedbury با توجه به پخش و ماندگاری بوی بالا، برند ارزشمند و شیشه‌ی محکم و زیبایش، یکی از تجربه‌های خوب خرید را برای شما خواهد ساخت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست ادو پرفیوم زنانه مهمت مدل Oud Ispahan حجم 110 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر ادکلن دیور عود اسپهان عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دیور عود اسپهان عطری است زنانه و مردانه و جذاب.رایحه ابتدایی این عطر با بوی نیمه شاداب و کمی شیرین رز ترکیب با عود آغاز میشود که حسی تلخ و چوبی، ترش و شیرین و گلی و رزی دارد. چیزی که از ابتدا کاملا مشخص است طبیعی بودن و کیفیت بسیار بالای رایحه های عود و رز استفاده شده در این عطر میباشد. در کنار این دو رایحه مشک سفید نیز قرار دارد که حسی چرب و چرکین و کمی حیوانی به عطر میدهد. در ادامه رایحه رز و عود تا حد مشخصی ضعیف شده و در حاشیه قرار میگیرند و رایحه مشک سفید و آن حالت چرکین و دودی و کثیف و بسیار خاص رایحه غالب عطر میگردد. این ست شامل دو عدد بادی اسپلش 30 میل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل Canale Di Blue حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن مردانه Canale Di Blue رایحه ای خاص ، جذاب و فراموش نشدنی است که با نت های اولیه لیمو ترش ، گریپ فروت ، یاس ، جوز ، زنجبیل ، فلفل صورتی و نت میانی عود ، لادن ، فلفل فرنگی شیرین ، یاسمن ، روایح دودی ، لابدانیوم و نت پایانی سدر ، خس خس ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ایجاد گردیده است . عطر ادکلن مردانه Canale Di Blue مشابه ادکلن Belu De Chanel بلوچنل معروف می باشد که دارای رایحه ای تلخ و خنک و بسیار خوشبو می باشد ، عطر ادکلن مردانه Canale Di Blue با پخش بو و ماندگاری بالا یکی از بهترین و پرفروشترین عطرهای کمپانی بزرگ فراگرانس ورد می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم زنانه کلیرمونت مدل GoldExtreme حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهترین ادکلن زنانه جهان بدون شک محصولی نیست که بتوان براحتی در مورد آن صحبت کرد. کلرمونت گلد اکستریم یادآور شخصیت بزرگ و متفاوت است و با بوی دل انگیز خود همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان کرد. عطرى است که هر مردى را به خود جذب میکند و هر معشوقى را دیوانه خود میکند این عطر با قاطعیت کامل بهترین عطر زنانه این برند و در ردیف چند عطر برتر جهان جا دارد و طرفداران و استفاده کنندگان آن به شدت از آن حمایت کرده و آنرا نمونه ای واقعی از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای یک خانم متشخص میدانند. کلرمونت گلد اکستریم در دسته عطر های نیش و لاکچری با شیشه کریستالی تراش خورده و روکش طلایی در قلب جعبه ای از جنس چوب با روکش میکرونی از پلیمر پیشرفته قرار گرفته. ذات رایحه آن شیرینی و گلی با ماندگاری خیلی طولانی و پخش بو و خط بویی فوق العاده که تمام اطرافیان شمارا به پرسیدن اسم عطر شما وامیدارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ضد تعریق به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم سوسپیرو مدل Erba Pura حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

درخشان و طنین انداز همچون صدای یک خواننده اپرا، عطر Erba Pura از خانه عطر Sospiro متعلق به کمپانی عطرهای لوکس Xerjoff یک ترکیب خوشمزه و مدرن از مرکبات مدیترانه ای در کنار رایحه میوه های شیرین و افسونگر است که بر پایه ای گرم و نفسانی از کهربای شرقی بنا شده است. قلب و پایه Erba Pura حامل رازی کوچک و کشف نشده هستند، یک مولکول استخراج شده از گیاه نادر هندی بنام Pura. این عطر متمایز و منحصر بفرد به لطف این مولکول نادر رایحه ای مخملین و ماندگاری زیادی خواهد داشت. یک اثر هنری انتزاعی که کاراکتر مصرف کننده را برجسته خواهد کرد. ترکیب تازه و پر انرژی پرتقال، لیمو و ترنج در نت ابتدایی نوید بخش یک رایحه دوست داشتنی خواهد بود در حالی که قلب عطر را رایحه اغواگر میوه های شیرین تشکیل داده است و پایه ای نفسانی و شهوت انگیز از کهربای شرقی، مشک سفید و وانیل تا ساعت ها شما را متمایز از همیشه و درخشان جلوه میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Bvlgari Man Black Cologne حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«بولگاری» (Bvlgari) در آوریل سال 2016 عطر معروف Bvlgari Man را بازطراحی کرده است. این ادو تویلت جدید «بولگاری من بلک کلن» (Bvlgari Man Black Cologne) نام دارد. Black Cologne بوی تند و شرقی عجیبی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به‌ویژه بهار، تابستان و پاییز پیشنهاد می‌شود. استاد عطرسازی «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) این عطر را طراحی کرده است. Black Cologne نسبت به بولگاری من 2014 بوی تندتری دارد و هیجان‌انگیزتر عمل می‌کند. عطر موردبحث حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری به رنگ سیاه است و روی آن نشان بولگاری و نام Man Black Cologne با رنگ سفید دیده می‌شود. قسمت بالایی شیشه از جنس فلز و به رنگ نقره‌ای است. روی این قسمت درخشان نشان بولگاری به زیبایی حک شده است. نازل به رنگ نقره‌ای است و اندازه‌ای بزرگ دارد. این شیشه به‌خوبی در دست قرار می‌گیرد. پس از اسپری کردن بولگاری Man Black Cologne مرکبات، نت‌های سبز و شربت مرکبات، نت‌های سبز و شربت را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، شادی و تازگی را با خودش به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی نت‌های میانی با وجود گل مریم و شکوفه‌ی پرتقال جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌های گلی و گیاهی طراوت و نشاط را در شما ایجاد می‌کنند. با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب صندل، عنبر، مشک و صمغ بنزویین ساخته می‌شوند. بوی شرقی این ترکیب تندوتیز، هیجان و اعتمادبه‌نفس را در شما بیشتر می‌کنند. خرید عطر ادو تویلت بولگاری Bvlgari Man Black Cologne با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری مناسب و برند شناخته‌شده‌اش برای شما بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه اورتوپاریسی مدل مگاماره حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن هارد باکس مگاماره از برند اورتوپاریسی با کیفیت و پخش بویی فوق العاده عالی و خارج از تصور مناسب برای افراد خاص عطری است با رایحه خنک دریایی در حجم 50 میلی لیتر و مناسب برای فصول گرم نکته ای مهم که باید در مورد ادکلن های هارد باکس مورد توجه قرار گیرد این است که نه تنها این مورد از ادکلن ها که هارد باکس نامیده میشود بلکه تمامی موارد موجود در بازار که از نظر قیمت با مدل های اورجینال تفاوت دارند و به اصطلاح ارزان تر هستند قطعا غیر اصل (فیک) هستند اما موارد غیر اصل تفاوت های اصلی با هم دارند و دسته بندی آنها با توجه به نوع رایحه / کیفیت بسته بندی / شباهت به بوی اصلی / ماندگاری و پخش بو جدا میشود چندی است که ادکلن های هارد باکس با توجه به کیفیت خیلی بالایی که دارند در بین علاقه مندان به ادکلن خواهان و دوست داران زیادی پیدا کرده به خصوص برای عزیزانی که نمیخواهند قیمت های بالای ادکلن های اورجینال را پرداخت کنند این امکان را فراهم ساخته تا ادکلن مورد علاقه خود را با همان بسته بندی اصلی و شباهت بو بالا و پخش بو بسیار عالی داشته باشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوی خوش و رایحه های گلی و مشکی مورد پسند همه خانم ها می باشد. اگر شما به دنبال یک عطر با این مشخصات هستید. به شما عطر ادکلن پرفیوم هاوس زنانه واتر – WATER را پیشنهاد می کنیم. برند پرفیوم هاوس یک برند فرانسوی می باشد. این کمپانی در رستای تولید و ارتقای سطح کیفی عطر و ادکلن همواره پیشگام و نوآور بوده است. محصولات خلق شده در آزمایشگاه و کارخانه این برند جزو بهترین، ماندگار ترین و خاطره انگیز ترین ادکلن ها برای مصرف کننده می باشد. ادوپرفیوم زنانه واتر نیز یکی از بهترین و ماندگار ترین محصولات تولیدی آن می باشد. اگر یک عطر برای کادو و یا برای کسی که بسیار مشکل پسند بوده، این مدل بهترین گزینه می باشد. خیلی از خانم ها هنگام استشمام عطر های گرم و یا نسبتا قوی و سنگین دچار حساسیت یا سر درد می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه شیخ مدل Chic Shaik Emerald No 70 حجم 80 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای علاقمندان به عطرهای رده لوکس و نسبتا گران قیمت، شیخ از آن برندهایی است چند سالی است جای خود را در کنار عطرسازان بزرگ دنیا پیدا کرده است. یکی از محبوب ترین محصولات این عطرساز، Chic Shaik Emerlad No 70 نام دارد که مدتی است با بسته بندی و طراحی جدید شیشه وارد بازار شده است. شیخ شماره 70 رایحه ای چوبی، طبیعی و ترش داشته و برای استفاده آقایان در تمامی فصول سال پیشنهاد شده است. برای آشنایی بیشتر با این نت ها، قسمت مشخصات محصول را ببینید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل Noorah حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوپرفیوم زنانه‌ی «بولگاری» (Bvlgari) مدل «Noorah» حجمی معادل صد میلی‌لیتر دارد و این حجم نسبتاً زیاد برای افرادی مناسب است که عادت به تعویض نوع عطرشان در مدت کوتاه ندارند. غلظت ادوپرفیوم زیاد است و ماندگاری بالایی دارد اما به همان نسبت پخش بوی کمتری دارد. ادوپرفیوم ایتالیایی بولگاری در سال 2014 معرفی و روانه‌ی بازار شد که مدل Noorah عطری نسبتاً جدید از یک کمپانی مشهور، محبوب و قدیمی محسوب می‌شود. عطر زنانه‌ی Noorah رایحه‌ای شیرین و گرم دارد. همان‌طور که می‌دانید عطرهای گرم برای استفاده در فصول سرد مناسب هستند. ساختار رایحه‌ی Noorah وانیل، گیاهان معطر و گل است. نت‌های تشکیل دهنده‌ی Noorah تنباکو، زنبق، هل، عسل، وانیل، گیاه پاتچولی و چوب بلوط هستند. تنباکو بویی گرم، شیرین، تند و قوی دارد که بسیار گیراست و در Noorah بیشتر از بقیه‌ی نت‌ها احساس می‌شود.عطر مدل Noorah از ماندگاری بالایی هم برخوردار است. اگرچه زمینه‌ی فعالیت اصلی برند ایتالیایی بولگاری زیورآلات است اما نشان داده که در زمینه‌ی ساخت عطر هم تبحر دارد. نام عطرساز عطر مدل Noorah از برند بولگاری «Daniela Rocha Andrier» است. ادوپرفیوم مدل «Noorah» شیشه‌ای مشکی – آبی دارد که در قسمت بدنه مشکی و مات و در قسمت در شیشه‌ای آبی رنگ است. در قسمت‌هایی از سر و بدنه هم نوارهایی طلایی رنگ به‌کار برده شده است. شیشه‌ی بولگاری بسیار خوش‌دست است و استفاده‌ی آسانی دارد و حمل آن هم ساده است.

نت‌های میانی

تنباکو: خاستگاه این گیاه آمریکای جنوبی است. تنباکو بوی قوی، تند، شیرین و گرمی دارد. وجود نیکوتین در این گیاه آن را به یکی از پرمصرف‌ترین گیاهان در قرون اخیر تبدیل کرده.

گل زنبق دره: گل زنبق دره بوی بسیار شفاف و لطیفی دارد. بوی این گل شباهت زیادی به بوی گل یاسمین داشته و باعث ایجاد آرامش و اعتمادبه‌نفس می‌شود.

گیاه هل که بومی جنوب شرق آسیاست، با بوی تند، گرم و شیرینش، انرژی و هیجان را جایگزین اضطراب، نگرانی و افسردگی می‌کند.

عسل: عسل که در بیشتر نقاط دنیا با نام طلای طبیعی هم شناخته می‌شود، بوی شیرین و گرمی دارد. استشمام بوی عسل به تقویت حافظه، آرامش و ایجاد انرژی کمک می‌کند.

وانیل با بوی شیرین و تندش گرمای ویژه‌ای به ترکیب عطرها اضافه می‌کند. بوی وانیل، برای سیستم عصبی بسیار مفید بوده و باعث کاهش ترس و واهمه و افسردگی می‌شود.

گیاه پاتچولی که با نام نعناع هندی هم شناخته می‌شود، از خانواده‌ی گیاه نعناع است. این گیاه بوی شیرین و تندی شبیه به چوب دارد. استشمام بوی پاتچولی ناراحتی، افسردگی و بدخلقی را از فرد دور کرده و جرات و شجاعت ویژه‌ای به او می‌دهد.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه لنوین Marry Me حجم 75ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اصولا ما انسان‌ها دوست داریم خاص باشیم. دوست نداریم جزوی از الگوهای رایج اجتماع شویم که در انتخاب آن‌ها کوچک‌ترین سهمی نداشته‌ایم. دوست داریم به دیگران ثابت کنیم که شخصیت‌مان جدای از دیگران و جدای از چیزی است که برای جامعه ترسیم شده است. برای این هدف، لباس مناسب خودمان را پیدا می‌کنیم؛ نحوه‌ی حرف زدن‌مان را بر حسب شخصیت‌مان شکل می‌دهیم؛ و در نهایت عطر مخصوص به خودمان را می‌زنیم. طوری که هرگاه بوی عطرمان شنیده شود، دیگران ما را به یاد آورند. در یک کلام عطرها نقش پررنگی در خاص‌تر شدن شخصیت‌مان بازی می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه حال خوب روزها مدل لانکوم لویه بل حجم 100 میلی‌لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکیب رایحه‌ گل‌های زنبق بهاری با رایحه نعناع باعث شده تا این عطر،ذات سرمست کننده ای به خود بگیرد. این رایحه‌ها در کنار رایحه دلپذیر شکر و رایحه هوس‌انگیز وانیل تصور کنید تا به جذابیت و دلنشینی این عطر ایمان بیاورید. عبارت فرانسوی (La vie est belle) یعنی: «زندگی زیباست» و این شعار به ما می‌گوید که زنانگی ناب و شادمانه با غلظتی نیرومند در این عطر زنانه و انرژی‌بخش مجسم شده است و تجربه‌ای اسپایسی و گرم از رایحه‌های شرقی را در برای شما تداعی میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه حال خوب روزها مدل ایو سن لورن لیبر حجم 100 میلی‌لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

لیبر به معنی آزادی است که در این عطر اشاره به زنان مستقل دارد که هیچ محدودیتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت آن‌ها را بگیرد. این عطر، جاذبه‌ی پرحرارت شکوفه‌های پرتقال مراکشی که با جسارت رایحه‌ای متشکل از مرکبات، گل‌های بهاری و چوب‌های معطر دارد که روح آزاد و سرکش و قدرت بینظیرتان را به دیگران نشان میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه بای لندو مدل Montana Espirit حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ادپرفیوم رایحه ای شبیه به ادو تویلت «لجند اسپیریت» (Legend Espirit) دارد.Montana Espirit با بوی شیرین و خنکش برای روزهای بهاری، تابستانی و پاییزی پیشنهاد می‌شود. بطری Montana Espirit بسیار مینیمالیستی و ساده و درعین‌حال شیک و محکم ساخته شده است.پس از اولین اسپری از مون بالن لجند اسپیریت روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، فلفل و گریپ‌فروت خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، هیجان و شادی خوبی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی مون بلان لجند اسپیریت از هل، اسطوخودوس و نت‌های آبی ساخته‌شده‌اند. این ترکیب تند و اقیانوسی، علاوه بر ایجاد شورونشاط، تمرکز را در شما بیشتر خواهد کرد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این نت‌های پایانی از ترکیب خزه‌ی اوک‌موس، مشک، چوب کشمیر و نت‌های چوبی تشکیل‌شده‌اند. این عناصر با بوی پیچیده و مرموزشان، اعتمادبه‌نفس، آرامش و تعادل روحی را در شما ایجاد می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم پرستیژ مدل Molecule 020 حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند پرستیژ پرفیوم هایی تولید نموده که از لحاظ رایحه و ماندگاری بسیار مشابه نمونه های اصلی میباشند.این پرفیوم ها که قیمت بسیار مناسبی دارند جایگزین خوبی برای نمونه های اورجینال با هزینه های بالا هستند و رضایت شمارا به عنوان یک عطر خوب جلب میکنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه زوا مدل CREED AVENTUS حجم 30 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به محض اسپری، رایحه‌ی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب به‌خوبی فضای اطراف را به تسخیر خود درمی‌آورد. این ترکیب حس اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی وارد عرصه می‌شوند که شامل گیاه جادویی پاتچولی، گل رز و یاسمین هستند. با وجود این مخلوط سه‌گانه، شیرینی و گرمای هم‌زمان را خواهید داشت. کم‌کم و با گذشت مدتی نه‌چندان طولانی، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد که شامل مشک، اوک‌موس، عنبر و شیرینی وانیل هستند‌.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Blue De Rio حجم 100ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رایحه ارتباط خود را با طبیعت و روان با ترکیبی از چوب صندل ، سدر سفید ، چاشنی عجیب فلفل صورتی و گریپ فروت به را حتی برقرار کرده که باز هم دوباره حضور شما را در مجالس متجلی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل Brown Leather حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادو پرفیوم Brown Leather، محصولی باکیفیت و مقرون به‌صرفه از کمپانی معتبر فراگرنس ورد (Fragrance World) است. این عطر از رایحه‌ای گرم و تلخ برخوردار است که آن را به انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال مبدل ساخته است. Brown Leather مناسب برای خانم‌ها و آقایان است و می‌توانید از آن به‌عنوان عطری مشترک با همسرتان استفاده کنید. همچنین این ادو پرفیوم دارای حجمی برابر 100 میلی‌لیتر است و تا مدت‌ها شما را از تهیه عطر جدید بی‌نیاز می‌سازد. بلافاصله پس از اسپری Brown Leather بر روی پوست و محل نبضتان متوجه نت‌های آغازی یعنی زعفران، تمشک و آویشن خواهید شد. این نت‌ها پس از مدتی جای خود را به نت‌های میانی یعنی کندر هندی و گل یاسمین می‌دهند و فضایی گرم و آرامش‌بخش را به شما القا می‌کنند. پس از مدتی نه‌چندان کوتاه نت‌های پایانی که از چرم، نت‌های چوبی و عنبر تشکیل شده‌اند، از راه می‌رسند و این ترکیب جادویی را تکمیل می‌کنند. نت قالب این ادو پرفیوم چرم است و شباهت زیادی با عطر گران‌قیمت توسکان لدر (Tuscan Leather) شرکت تام فورد دارد. پس اگر به دنبال یک عطر مشترک باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستید، Brown Leather  می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما و عزیزانتان باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه اسکلاره مدل Tom Ford Tuscan Leather حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوپرفیوم مردانه Tom Ford Tuscan Leather محصول جدیدی از شرکت اسکلاره است.این عطر استثنائی و بسیار منحصر به فرد دارای عطری فوق العاده خاص، شیک با پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری طولانی که این خاصیت آن به ترکیب بسیار اختصاصی این عطر متشکل از چرم و زعفران و کندر و بخور است که رایحه ای استثنائی خود را به جهانیان معرفی کرده است.پس از اسپری توسکان لدر روی پوست و در محل نبض خودتان، بوی زعفران، تمشک و آویشن را به‌خوبی استشمام خواهید کرد. این نت‌ها با توجه به قدرت پخش بوی بالای محصولات تام فورد، با سرعتی مهارنشدنی در فضای اطراف شما پخش خواهد شد. وقتی مدتی از اولین اسپری گذشت، این نت‌ها جای خود را به بوی کندر هندی و گل یاسمین می‌دهند. این ترکیب متضاد و دوگانه تندی و گرما در هم آمیخته و باعث ایجاد شور و نشاطی وصف‌ناپذیر در شما خواهد شد. با گذشت زمان، این نت‌ها نیز جای خود را به بوی چرم، نت‌های چوبی و عنبر خواهند داد. این نت‌های پایانی، بر گرما و تندی نت‌های قبلی می‌افزایند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه فیستا مدل Creed Aventus حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوپرفیوم فیستا مدل کرید اونتوس با رایحه خنک و تلخ عطری است مردانه و بسیار جذاب که در عین شادابی، نشاط، وقار و ابهت خویش، روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است.تضاد و پارادوکس اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد.عطر اونتوس مردانه بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست، قدرت پخش و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه ژک‌ ساف مدل Avenger حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر کمی با دنیای عطر آشنایی داشته باشید بدون شک نام عطر معروف کرید Aventus را شنیده‌اید. این عطر با بوی خاصش هر کسی را به خودش جذب می‌کند. یک نکته درباره‌ی Aventus وجود دارد و آن هم قیمت بالای آن است. اگر به بوی این عطر علاقه دارید اما نمی‌خواهید برای تهیه‌ آن هزینه‌ زیادی بپردازید، می‌توانید یک عطر مشابه Aventus اما با قیمت پایین‌تر از آن‌ را انتخاب کنید. یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما بدون شک «اَوِنجِر» (Avenger) است. Avenger با الهام از Aventus ساخته شده است. این ادوپرفیوم مردانه را برند «ژک ساف» (Jacsaf) تولید می‌کند. Avenger بوی تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. از این عطر می توان در قرارها و جلسات کاری و ملاقات های رسمی استفاده کرد. این عطر 100 میلی‌لیتری تا مدت زیادی عطر شماره یک شما خواهد بود. وقتی‌که Avenger روی لباس یا محل نبضتان اسپری می‌کنید، بوی سیب، نارنج و خربزه در فضای اطرافتان پخش می‌شود. این نت‌های میوه‌ای و مرکباتی انرژی و شادی را در شما بیشتر می‌کنند و شما را فردی اجتماعی نشان می‌دهد. پس از مدتی شاهد جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید بود. نت‌های میانی از گل یاسمین و زنبق کوهی تشکیل شده‌اند. این ترکیب گلی و شیرین انرژی مثبت و طراوت را به شما هدیه می‌کنند. پس از مدت‌زمانی طولانی نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب گیاه پاتچولی، عنبر و مشک ساخته می‌شوند. این ترکیب سه‌گانه انرژی و هیجان شما را به اوج می‌رساند. بطری Avenger بسیار ساده و شیک طراحی شده است. روی این بطری مشکی‌رنگ نام Avenger و نشان تجاری ژک ساف با رنگ سفید دیده می‌شود. گردن بطری از جنس فلز بوده و رنگی نقره‌ای و درخشان دارد. درپوش بطری طرحی زیبا و هندسی دارد و به‌خوبی روی Avenger سوار شده است. خرید ادوپرفیوم مردانه ژک ساف Avenger با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری و قیمت بسیار مناسبش رضایت‌بخش خواهد بود. این عطر برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید هم پیشنهاد می‌شود.

فصل پیشنهادی

غلظت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه فراگرنس پرشیا 116 مدل ساواج دیور حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر مردانه ساواج با بوی تند و خنکی که دارد ،به‌محض اولین اسپری روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج(مرکبات) و کهربا را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. کهربا هم با عطر خاصش باعث تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.ادو پرفیوم مردانه‌ی ساواج با بوی اغوا کننده اش برای هدیه دادن به عزیزانتان و مصرف روزانه‌ی آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل ساواج دیور حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر مردانه ساواج با بوی تند و خنکی که دارد ،به‌محض اولین اسپری روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج(مرکبات) و کهربا را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. کهربا هم با عطر خاصش باعث تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.ادو پرفیوم مردانه‌ی ساواج با بوی اغوا کننده اش برای هدیه دادن به عزیزانتان و مصرف روزانه‌ی آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا