زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید مسواک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مسواک برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

مسواک زدن و شیوه درست استفاده از آن بسیار مهم و قابل توجه است که این امر با خرید محصولی مانند مسواک برقی امکان پذیر می باشد. بسیاری از افراد برخی اوقات به دلیل تنبلی و یا آگاه نبودن از شیوه درست مسواک زدن به بیماری های مربوط به بهداشت دهان و دندان ملنند پوسیدگی، التهاب لثه، ایجاد پلاک های دندانی و … مبتلا می شوند. در حالی که با خرید مسواک برقی و استفاده از آن می توانند از این امر جلوگیری کنند. هم چنین با توجه به این که روش درست مسواک زدن برای برخی افراد مانند کودکان اندکی دشوار است، مسواک هایی به بازار عرضه شده که به افراد و خصوصا کودکان این امکان را می دهد که به راحتی هر چه تمام تر مسواک زده و از بیماری های احتمالی مربوط به لثه و دندان جلوگیری کنند. برای آشنایی بیشتر با این وسیله ادامه مقاله راهنمای خرید مسواک‌برقی را در این نکته خرید مطالعه و همراهیمان نمائید.

دندانپزشکان توصیه می کنند که یکی از بهترین راه‌های بهبود سلامت دهان و دندان استفاده از مسواک برقی است. اصلی ترین بخش انتخاب بهترین مسواک برقی آشنایی با تکنولوژی و امکانات موجود در آن می باشد. وقتی صحبت از انتخاب مسواک برقی به میان می‌آید فاکتور مهم، درجه تمیزی است. با توجه به اینکه مسواک‌های برقی تمیزی و کارکرد بهتری از مسواک‌های معمولی دارند، اما به یاد داشته باشید که برخی مسواک‌های برقی هم از لحاظ تکنولوژی جلوتر از بقیه مسواک های برقی می باشند.

اهمیت استفاده از مسواک برقی

اگر تمایل دارید دندان هایتان به بهترین نحو ممکن تمیز شود و از سفیدی و تمیزی آن لذت ببرید، به طور حتم استفاده از مسواک برقی به شما پیشنهاد می شود.

تمامی افرادی که از مسواک برقی ها استفاده کرده اند، از کیفیت آن راضی بوده و این را فروش بالای این محصول به ما می گوید.

مزایای استفاده از مسواک برقی

  • در صورت فشار یا سرعت زیاد هشدار می دهند.
  • مورد تائید دندان پزشکان است.
  • سبب کاهش تورم لثه ، کاهش حساسیت دندانی، پاک شدن پلاک ها می شود.
  • قدرت زیادی دارند، اما به مینای دندان آسیب نمی رسانند.
  • مجهز به زمان سنج می باشند.
  • پشت دندان ها را آسان تر تمیز می کنند.
  • برای افراد مسن یا بیمار مناسب هستند.
  •  لکه های ایجاد شده ناشی از سیگار، قهوه، چای و … را از بین می برند.
  • مسواک برقی برای افرادی که ارتودنسی کرده اند بسیار کاربردی است.
  • هنگام تعویض ضایعات کمتری دارند.

معایب استفاده از مسواک برقی

  • مسواک برقی نسبت به نمونه های معمولی گران تر است.
  • یافتن سر مناسب مسواک برقی ممکن است همیشه آسان یا راحت نباشد.
  • همه احساس لرزش را دوست ندارند.
  • مسواک های برقی بزاق بیشتری را در دهان ایجاد می کنند.

انواع مسواک برقی

به طور کلی مسواک های برقی یا با باتری کار می کنند ( این نوع مسواک ها قابل حمل و ارزان بوده اما عمر کوتاهی دارند ). یا اینکه قابل شارژ هستند ( این مسواک ها با باتری قابل شارژ کار می کنند و یک سر چرخنده مجزا و سنسور حساس به فشار دارند، که به صورت لرزشی یا جلو و عقب کار می کند ). با آشنایی بیشتر و اطلاع از انواع اینگونه مسواک ها می توانید نسبت به نوع نیاز شخصی خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمائید.

مسواک های سونیک: این نوع مسواک ها دارای قابلیت شارژ بوده و سری های متنوعی البته با قیمت بالا دارند.

مسواک های چرخشی: سری این مسواک ها قابلیت چرخش یک دور کامل را دارد.

مسواک های لغزشی: این مسواک ها دارای سر کوچک و غیر قابل چرخش بوده که در جای خود حرکت می کند. عملکرد مسواک های لغزشی به این نحو است که به صورت نقطه ای، جرم های یک ناحیه از دندان را تمیز می کنند.

مسواک های جهنده: سر این مسواک ها عقب و جلو حرکت کرده و می چرخند. بنابراین اگر چیزی لابه لای دندان هایتان گیر کرده، مسواک های جهنده قابلیت بیرون آوردن آن را دارند.

مسواک های دوسره: این نوع مسواک های برقی دو سر قابل تعویض دارند. یکی به جلو و عقب حرکت کرده و دیگری در جای خود می لغزد.

نکات مهم هنگام خرید مسواک برقی

پیش از خرید این محصول باید برخی موارد را مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید بهترین و هوشمندانه ترین خرید را داشته باشید. مانند:

حالت تمیزکنندگی: برخی از مسواک های برقی فقط برای استفاده روزمره مناسب بوده و عملکرد مسواک های معمولی یا دستی را دارند. اما بعضی دیگر علاوه بر این مورد، حالت جرم گیری و سفیدکنندگی دندان را هم دارا می باشند.

نوع حرکت سر مسواک: همانگونه که در بالا اشاره شد، سری مسواک های برقی در اشکال متنوعی کار می کنند. با توجه به سلیقه شخصی خود نمونه برتر را انتخاب نمائید.

تایمر داخلی: اغلب مسواک های برقی مجهز به سیستم تایمر داخلی می باشند. به این معنا که مدت استاندارد استفاده از دستگاه که ۲ دقیقه است را به شما یادآوری می کند

تعداد سَری های جایگزین: با وجود سری های متنوع در این وسیله می توانید مشکلات دهان و دندان خود را به بهترین شکل برطرف کنید. برای مثال یک سری آن برای سفیدکنندگی است و سری دیگر آن هم مناسب شست و شوی زبان است.

قابلیت تعویض سری مسواک: محصولاتی که سر آنها قابل تعویض است، هم کارایی بالاتری داشته و هم از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه هستند. زیرا تمامی اعضای خانواده می تواند از آن استفاده کند. پس حتما به قابلیت تعویض سر مسواک توجه نمائید.

میزان شارژدهی باتری: به هر میزانی که مسواک برقی قابلیت شارژدهی بیشتر باشد، مطمئنا بهتر است.

نوع باتری: نوع باتری یک مسواک برقی میتواند شارژی و غیر شارژی باشد و هر دوی این دو مورد یک کار را انجام می دهند ولی باتری های شارژی صرفه اقتصادی بالاتری دارند و نمونه غیر شارژی برای مسافرت ها بسیار ایده ال هستند.

نوع طراحی بدنه: اگر دسته مسواک برقی که خریداری می کنید، طراحی نامناسبی داشته باشد، این موضوع بعد از مدتی کوتاه باعث خستگی مچ دست شما خواهد شد.

درپوش: اغلب افراد به بهانه این که این درپوش در همان هفته اول امکان دارد که گم شود، این معیار مهم را در خرید مسواک برقی نادیده می گیرند. ولی باید درنظر داشته باشید که درپوش مسواک می تواند برس آن را در برابر آلودگی های محیط دستشویی محافظت کند.

بهترین برند مسواک برقی: یقینا برندهای مهتبر و شناخته شده محصولات با کیفیت و مرغوب تری را روانه بازار می کنند. بنابراین حتی با صرف هزینه بیشتر سعی کنید برند معروف را ملاک خرید خود قرار دهید.

نحوه استفاده از مسواک برقی

همانند مسواک معمولی نحوه استفاده از نمونه برقی آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای انجام درست این عمل باید تمام دندان‌ها را در نظر گرفت. دندان‌های بالا سمت چپ، بالا سمت راست، پایین سمت چپ و پایین سمت راست و در ضمن دندان‌های جلوی قسمت بالا و پایین را نیز به یاد داشته باشید. کل مدت زمانی که برای مسواک زدن دندان‌های بالا و پایین صرف می‌کنید حداقل باید 2 دقیقه باشد.

همچنین نحوه نگه داشتن سر مسواک بسیار مهم است. سر مسواک برقی خود را با زاویه 45 درجه نسبت به خط لثه قرار داده و اطمینان حاصل نمائید که پرزهای مسواک با سطح دندان و خط لثه در تماس باشند. با مسواک برقی روی تک تک دندان‌ها رفته و خوب مسواک بزنید. لابلای دندان‌ها را فراموش نکنید. با استفاده از پرزهای مسواک به خوبی می‌توانید بین دندان‌ها را تمیز کنید.

نکته: دقت کنید که در استفاده از مسواک برقی به هیچ وجه لازم نیست تا روی دندان‌ها و لثه فشار وارد کنید. مسواک‌های برقی با حرکت آسان و سرعت بالا و منظمی که دارند به راحتی توانایی پاک کردن جرم ها را دارند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید مسواک برقی گفته شد، می توانید مسواک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مسواک برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل SMART 4 4200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال بی هوشمند و پر قدرت smart 4200 جایگزین مسواک بسیار پر طرفدار 3000 گردیده است.این مسواک دور بالاتر و چرخش بیشتر و همچنین ارتعاش بهتری نسبت به مدل های قبلی داشته در نتیجه تمیزی بیشتری فراهم خواهد آورد.همچنین بلوتوث به کار رفته در این مدل امکان وصل شده به گوشی اسمارت و هوشمند را داراست تا شما بتوانید از میزان پاکیزگی بخش های مختلف دهان خود مطلع شوید.این مسواک برقی قابلیت تمیز کردن نقاط دور از دسترس را با از بین بردن 97 درصد پلاک های دندانی را دارد، اما نکته ی قابل توجه این مسواک نسبت به مسواک های برقی دیگر مجهز بودن آن به سیستم سنسور فشار می باشد که در صورت اعمال فشار بیش از حد توسط فرد با هشدار این وضعیت باعث آگاهی مصرف کننده می شود. استفاده از مسواک برقی اورال بی مدل Smart 4 4200 علاوه بر کاهش التهاب لثه های حساس باعث سفید تر شدن دندان ها نیز می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل AQUACARE 4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبفشان اورال بی مدل AQUA CARE 4 برای مراقبت روزانه از دهان و لثه و تمیز کردن بیشتر بین دندان ها استفاده می گردد. AQUA CARE 4 به بهبود سلامت لثه کمک می کند و به آرامی مواد غذایی گیر افتاده بین دندان ها را به خصوص کسانی که ارتودنسی و لمینت کرده اند را تمیز می کند. تکنولوژی اکسی جت آب را با حباب های ریز هوا غنی می کند و سلامت دهان و دندان شما را افزایش می دهد.تجربه استفاده از AQUA CARE 4 در 4 حالت می باشد که 2 حالت برای تنظیم شدت به صورت حساس و منظم است و 2 حالت متمرکز و یا چرخشی است. از دیگر ویژگی های این دستگاه استفاده به صورت بدون سیم و شارژی بودن دسته است. همچنین نازل AQUA CARE 4 دارای مخزن 145 میلی لیتری می باشد. حالت On-Demand به شما امکان کنترل بیشتر جریان آب را می دهد تا فقط زمانی که به آن نیاز دارید، آب را آزاد کند. از مزیت های این مدل بدنه قابل حمل بودن آن است که به راحتی قابل استفاده است و می توانید با پر کردن مخزن از آن استفاده کنید بدون نیاز به برق است. روش استفاده از این دستگاه به این گونه است که مواد غذایی بین فضای دندان ها را پاکسازی می کنید و سپس خط لثه را برای ماساژ و بهداشت آن با آبفشان تمیز کنید. زمان استفاده از Aquacare 4 بعد و یا قبل از مسواک زدن است، به گونه ای که ذرات باقی مانده مواد غذایی را از بین ببرد. بین سیم ارتودنسی و ایمپلنت ها مواد غذایی گیر می کند و با استفاده از Aquacar 4 این مواد به راحتی پاکسازی می گردد. از Aquacare 4 می توانید برای دندان های حساس نیز استفاده نمایید و سرعت و قدرت آن را تنظیم نمایید. آبفشان اورال بی برای استفاده کودکان زیر 8 سال در نظر گرفته نشده است. کودکان بالای 8 سال و یا افرادی که توانایی جسمی، حسی و ذهنی کمتری دارند و یا فاقد تجربه و دانش لازم هستند، در صورت نظارت افراد و توجیه شدن آن ها در مورد نکات استفاده، می توانند از آبفشان اورال بی استفاده کنند. آبفشان اورالی آکواکر 4 را فقط با مایعات تعریف شده در دستورالعمل استفاده کنید، از ید، نمک (محلول نمک) یا اسانس های غلیظ نامحلول در آب دستگاه استفاده نکنید. استفاده از این مواد می تواند عمر مفید دستگاه را کاهش و عملکرد آن را دچار اختلال کند. فقط از شارژر ارائه شده برای این مدل استفاده کنید. هیچ دستگاه دیگری را با این شارژر، شارژ نکنید، زیرا ممکن است باعث آسیب گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی نوادنت مدل JAN 391068 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی پیشرفته نوادنت تمیز کننده موثر لثه و دندان ها میباشد و به لطف فناوری اولتراسوند این محصول از ارتعاشات با فرکانس بالا پلاک های دندان را از بین می برد. عملکرد هوشمند شروع برای سازگاری تدریجی با تایمر 2 دقیقه ای با فاصله 30 ثانیه برای تمیز کردن یکنواخت 4 ربع فک از امکانات خاص این محصول میباشد. 3 سر برس دار رنگی با پرزهای نایلونی گرد و موهای نشانگر آبی(نشان میدهد که آیا نیاز به تعویض است یا خیر) به اضافه 1 سر مسواک تک توفتی برای تمیز کردن موثر فاصله های دندان به اضافه 1 سر با قابلیت نصب نخ دندان از لوازم جانبی این محصول میباشد. و با 4 برنامه تمیز کردن : 1- عادی : تمیز کردن کامل ( 35000 حرکت در دقیقه ) 2- حساس : تمیز کردن ملایم نقاط حساس (32000 حرکت در دقیقه ) 3- سفید کردن (40000 حرکت در دقیقه ) 4- تمیز کردن عمیق (37000 حرکت در دقیقه ) معرفی این برند رو به پایان میرسانیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی آکواسونیک مدل Ultra Whitening خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی Aquasonic Black Series یک محصول بسیار محبوب و کارآمد در بازار مسواک‌های برقی است. این محصول با طراحی زیبا و نفیس، بسیار جذاب به نظر می‌رسد و به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مجهز شده است که به شما کمک می‌کند دندان‌هایتان را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. این محصول دارای موتور بسیار قدرتمندی است که با چرخش 40000 دور در دقیقه توان بالایی را برای از بین بردن پلاک ها و جرم دندان ها تولید میکند و این ویژگی سفیدی دندان های شما را به ارمغان خواهد آورد. همچنین این محصول دارای شارژر وایرلس میباشد و از طریق استند شارژ تعبیه شده درون جعبه محصول به راحتی قابل شارژ میباشد. بدنه و سری های این دستگاه به شکل کاملا ارگونومیک طراحی و تولید شده است . همچنین این محصول دارای گواهینامه IPX7 میباشد و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. مسواک برقی Aquasonic Black Series دارای چندین ویژگی مهم است که عبارتند از: 1. تکنولوژی شارژ سریع: با شارژ کردن مسواک برقی Aquasonic Black Series به مدت حداکثر 4 ساعت ، شما می‌توانید از آن به مدت 45 روز متوالی استفاده کنید. 2.قابل استفاده در 4 حالت : این مسواک برقی دارای چهار حالت مسواک زنی است که شامل حالت‌های تمیزی عمیق، لثه های حساس ، حالت ماساژ و جرم گیری معمولی است. 3. دارای 8 سر ی مسواک : این مسواک برقی Aquasonic Black Series به 8 سری مسواک مجهز شده است که شامل 4 سری معمولی و 4 سری سخت است. 4. صفحه نمایش LED: این مسواک برقی دارای صفحه نمایش LED است که شامل نمایشگر باتری، حالت مسواک زنی و زمان مسواک زنی است. 5. دارای کیف حمل مسافرتی به طور خلاصه ، مسواک برقی Aquasonic Black Series یک محصول بسیار کارآمد و با کیفیت است که با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، به شما کمک می‌کند دندان‌هایتان را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید و به بهداشت دهان و دندان‌هایتان توجه کنید. همچنین، طراحی زیبا و نفیس آن، آن را به یک محصول جذاب و لوکس تبدیل کرده است که می‌تواند به عنوان یک هدیه عالی برای عزیزان شما نیز استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی آکواسونیک مدل DUO PRO مجموعه 2 عددی به همراه سری یدک بسته 8 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین اصلاح به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

مسواک برقی Aquasonic Duo Pro یک محصول با کیفیت و کارآمد برای بهداشت دهان و دندان است که شامل دو عدد مسواک برقی می باشد که این مسواک ها مطابق تصویر در کنار استند شارژ خود دارای یک محفظه مجزا و استاندارد می باشد که شما می توانید سری های مسواک را درون این محفظه قرار دهید و با استفاده از تکنولوژی UV در مدت زمان کوتاهی به صورت کامل مسواک های خود را ضدعفونی کنید. این قابلیت تا حد زیادی Aquasonic Duo Pro را از سایر مسواک های برقی متمایز کرده است و برای کسانی که از این محصول استفاده می کنند بسیار کاربردی و جذاب می باشد. این مسواک ها دارای چهار حالت مسواک زنی مختلف می باشند که شامل حالت های پاک کنندگی ، لثه های حساس ، جرم گیری عمیق و حالت ماساژ لثه ها است. همچنین دارای تایمر 2 دقیقه ای برای تنظیم مدت زمان استاندارد مسواک زدن و منبع تغذیه‌ی لیتیوم یونی میباشند که توانایی کارکرد برای حداقل 30 روز با یکبار شارژ را دارند. این مسواک های برقی دارای موتور بسیار قدرتمندی هستند که با چرخش 40000 دور در دقیقه توان بالایی را برای از بین بردن پلاک ها و جرم های دندان ها تولید میکنند و این ویژگی ، سفیدی دندان های شما را به ارمغان خواهد آورد. لازم به ذکر است که این محصول به دلیل استفاده از فناوری های مدرن در آن ، به طور ویژه مورد تایید انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) میباشند. همچنین این مسواک های برقی دارای وایرلس شارژ میباشند و از طریق استند شارژ تعبیه شده درون جعبه محصول به راحتی قابل شارژ میباشند. بدنه و سری های این دستگاه به شکل کاملا ارگونومیک طراحی و تولید شده است . همچنین این محصول دارای گواهینامه IPX7 میباشد و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. ضمنا توجه داشته باشید که این محصول دارای تایمر هوشمند بوده و به شما کمک میکند تا استاندارد های زمانبندی لازم را رعایت کنید. مسواک Aquasonic Duo Pro قابلیت پاک کردن چربی ها و ذرات غیر قابل رؤیت را دارد. همچنین فرش های دندان موجود در این محصول، شامل نخ‌های با کیفیت بالاست که باعث پاک شدن عمیق دندان ها می‌شود. مسواک برقی Aquasonic Duo Pro برای استفاده آسان و راحت طراحی شده است و دارای دکمه‌ی روشن و خاموش ، دکمه ی تنظیم شدت ویبره و چرخش در هنگام مسواک زدن و تنظیم حالت های مختلف مسواک زنی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی کودک اورال-بی مدل Light Year خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی کودک اورال بی مدل Light Year به طور خاص برای تمیز کردن آرام دندان های کودکان طراحی شده است. سر گرد و کوچک این مسواک مخصوص دهان کودکان طراحی شده است. رشته های نرم این مسواک دوستدار لثه های حساس کودکان است. مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. میتوانید دسته مسواک برقی را با 4 برچسب با موضوع Lightyear زیبا و جذاب کنید. مسواک برقی Light Year با برنامه رایگان تایمر جادویی دیزنی توسط Oral-B کار می کند. باتری این مسواک قابل شارژ برای شارژ 8 روزه طراحی شده است که مسواک زدن را به مدت 2 دقیقه با تایمر داخلی تشویق می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل 7000 Smart Series خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حالت شستشوی روزانه: این حالت با بهره مندی از سه سنسور فشار مانع از ایجاد فشار مضاعف بر روی دندان ها می شود. پاکسازی عمقی: این حالت از پالس هایی با قابلیت پاکسازی فواصل بین دندانی را داراست. برای استفاده از این حالت پیشنهاد می کنیم از سری فلاس اکشن استفاده کنید. حساس: برای شستشوی ملایم از سرعت پایین تر بهره یم برد. سفید کنندگی: این حالت همانند یک پولیش سطح دندان ها را جلا می دهد. برای استفاده از این حالت پیشنهاد می کنیم از سری سفید کننده استفاده کنید. محافظ لثه: این حالت دارای خواص ماساژ گونه با کنترل میزان فشار می باشد. شستشوی زبان: حالت شستشوی ویژه مناسب شستشوی سطح زبان می باشد. بسته بندی این مسواک شامل محفظه نگهدارنده بسیار شیک جهت حمل مسواک در مسافرت هاست و این محفظه قابلیت جای دادن دو یدک مسواک را نیز در خود داراست. همچنین راهنمای بی سیم موجود در این محصول نوع شستشو، ناحیه شستشو و مدت زمات مورد نیاز برای شستشو را برای شما نشان می دهد. پایه شارژ بسیار قدرمتند و شیک قابلیت نگهداری مسواک، دستگاه راهنمای بی سیم و یدک ها را بر روی خود داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل Pro 2 - 2500 Edition خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال بی سری Pro 2 - 2500 Black Edition دارای حرکات سه بعدی یا همان چرخشی و لرزشی می باشد تا بصورت همزمان، دندان های انتهایی و شیارهای بین دندانی که محل تجمع پلاک و جرم می باشد به خوبی تمیز کند و از خرابی دندان های عقبی جلوگیری می کند. که در این نسخه از مسواک سنسور فشار به دندان قرار گرفته تا از هرگونه فشار اضافی به سطح دندان جلوگیری کند به طوری که با افزایش فشار به دندان علاوه بر چراغ هشدار با کاهش سرعت و ضربه به دندان باعث حفظ سلامت مینای دندان میشود. این مسواک تایمر دو دقیقه ای دارد و هر 30 ثانیه به شما هشدار زمان میدهد. باتری دستگاه نیاز به 15 ساعت شارژ داشته و به مدت 2 هفته به طوری که روزانه دو بار و هر بار دو دقیقه کار کند شارژ خواهد داشت. سری بلک ادیشن به همراه یه کیف سفری مسواک عرضه شده تا مسواک خود را به بهترین شکل ممکن با خود حمل کنید. این مسواگ با سری Cross action همراه است و شما میتوانید با انواع سری های اورال بی استفاده کنید. سری مسواک و استند شارژ ساخت آلمان می باشد و به همراه تبدیل دو شاخه ارسال می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پایه نگهدارنده مسواک برقی و سری یدک مدل COM-6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتخاب محلی برای نگهداری مسواک برقی و سری های یدک بخاطر تفاوت در شکل و ابعاد آن با مسواکهای معمولی مشکل و دردسر ساز است. پایه نگهدارنده مسواک برقی و سری های یدک برای تمامی مدلهای مسواک برقی اورال بی مناسب است. این محصول دارای جای شارژر مسواک برقی و جایی برای نگهداشتن مسواک برقی وقتی که شارژ کامل است می باشد. همچنین می توان 6 عدد از هر مدل سری های یدک را در آن قرار داد. طراحی این کالا به گونه ای صورت گرفته است که پایه شارژر را از سطح مرطوب بالاتر نگه میدارد و باعث افزایش طول عمر پایه شارژر می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی کودک مدل MDHL NICE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی کودک مدل MDHL NICE برای کودکان طراحی ویژه ای شده است تا کودکان مسواک زدن را جذاب و سرگرم کننده انجام دهند . طراحی خلاقانه : در ساخت این مسواک از سر برس های کوچک با الیاف های نرم 3 بعدی مناسب با آناتومی دهان و دندان و فک کودکان استفاده شده است ، همچنین طرح تم حیوانات باعث علاقه مندی کودکان شما به مسواک زدن میشود . برروی دسته این مسواک یک دکمه و 4 نور وجود دارد ، با اولین فشردن دکمه مسواک روشن میشود و با هر بار فشار دادن دکمه بار اول سرعت و بار دوم حالت مسواک زدن تغییر میکند ، چراغ آخری نشان دهنده شارژ مسواک است ؛ که شما با هر بار شارژ کردن کامل مسواک که 3-4 ساعت زمان میبرد میتواند از این مسواک به مدت 180ساعت در سرعت پایین و 150 ساعت در سرعت بالا استفاده کنید. این مسواک دارای 3 حالت مسواک است. این مسواک از نظر آرگونومی طراحی شده است که باعث میشود کودک شما هم در دهان خود و هم در دست خود احساس راحتی در زمان مسواک زدن داشته باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل PRO SERIES 1 CARIBBEAN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با مسواک برقی Oral B PRO SERIES 1 در مقایسه با مسواک دستی در امتداد خط لثه تا 100٪ پلاک بیشتر را از بین ببرید و در عین حال از لثه ها با فناوری سر مسواک گرد الهام گرفته از دندانپزشک ها محافظت کنید. از لثه های خود با حالت تمیز کردن حساس و کنترل فشار لثه محافظت کنید که به طور خودکار ضربان مسواک را هنگام مسواک زدن خیلی سخت متوقف می کند. مسواک Oral B PRO SERIES 1 دارای فناوری سه بعدی است که باعث می شود مسواک نوسان ، چرخش و ضربان داشته باشد تا پلاک بیشتری از دندان های شما پاک کند.به حداکثر رساندن عملکرد تمیز کردن با 3 حالت تمیز کردن آسان برای استفاده و تایمر یکپارچه در دسته مسواک که هر 30 ثانیه به شما هشدار می دهد : منطقه مسواک زدن را تغییر دهید. سری گرد مسواک های برقی Oral-B به جایی از دهان می رسند که برس های مسواک های دستی مستطیل شکل نمی رسند، تمیزی بهتری را از مسواک های برقی که توسط بیشتر دندانپزشکان در سراسر جهان توصیه می شود را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action - D100.413.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مسواک برقی درعین زیبایی، فوق‌العاده کاربردی است. اورال-بی دارای سری برای دندان‌های حساس است و توانایی پاک‌کردن فاصله‌های میان‌دندانی را دارد؛ به‌ همین دلیل عملکردی مشابه نخ دندان خواهد داشت. اورال-بی با تمیزکردن عمقی و دقیق دندان‌ها، از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ذره‌ از موادغذایی در لابه‌لا و سطح دندان‌ها باقی بماند. مسواک اورال-بی پلاک‌های دندان را از بین می‌برد و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد؛ همچنین قادر است به‌طور سه‌بعدی دندان‌ها را سفید و براق ‌کند. سری مسواک دارای الیاف نرم و لطیفی است که حتی برای تمیزکردن لثه‌ها هم کاربرد دارد و می‌تواند برای انواع دندان‌ها حتی دندان‌های حساس استفاده شود. تکنولوژی دوبعدی مسواک اورال-بی هم نوسانی و هم دورانی بوده و قادر است تمام سطوح دندان‌ها را بشوید. اورال-بی با چرخش زاویه‌ای، دندان‌ها را تمیز می‌کند و دیگر نیازی نیست دست حرکت زیادی داشته باشد. مسواک اورال-بی پایه‌ی شارژ دارد که برای شارژ آن از برق شهری استفاده می‌شود. این مسواک در هربار شارژ کامل، 5 تا 7 روز قابلیت استفاده دارد. مسواک اورال-بی این قابلیت را دارد که پس از دو دقیقه، کافی‌بودن زمان مسواک‌زدن را با پالس اعلام ‌کند. همچنین با استفاده از مسواک اورال-بی می‌توان دندان‌های عقبی و دور از دسترس را که تمیزکردنشان دشوارتر است، به‌راحتی تمیز کرد. اورال-بی برند شناخته‌شده‌ای است و انتخاب مسواک برقی مدل Vitality Cross Action به‌طورحتم هوشمندانه خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل D1200 طرح فروزن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال-بی مدل D1200 با طراحی جذاب و زیبا مسواکی فوق العاده برای کودک دلبند شماست. این مسواک سبک و پرقدرت بوده، تمیزی بی نظیری برای فرزند شما به ارمغان می آورد. هم چنین سری قابل تعویض این نوع مسواک آن را تبدیل به مسواکی همیشگی و مقرون به صرفه کرده. طراحی زیبا همراه با رنگی شاد و جذاب باعث تشویق کودک به مسواک زدن شده و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند. باطری لیتیومی دستگاه به راحتی قابل شارژ بوده و تا روزها ماندگاری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی سوکاس مدل x3u خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی سوکاس مدل x3u تحت لیسانس شیائومی مدل آپگرید شده مسواک x3 است سرعت لرزش بالاتر ، قابلیت شارژ سریع تا ۴ برابر سرعت ، صدای محیطی کم تر ، بهره گیری از قاب محافظ و دارا بودن چهار حالت کاری شامل تمیز کردن، مراقبت از دندان های حساس مراقبت از لثه ها و حالت براق کننده ازمهمترین ویژگی های ارتقا یافته این محصول نسبت به مدل x3 می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل oxijet+smart5000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن دندان‌های سالم و سفید تاثیری جادویی در چهره و جذابیت افراد می‌گذارد و می‌توان با یک‌بار هزینه‌کردن، این زیبایی را تا سال‌ها برای خود نگه‌داشت. مسواک برقی مدل «اکسی جت» (Oxyget+ 5000) برند «اورال-بی» (Oral-B) یک کیت دندانپزشکی خانگی است که برای تمامی اعضای خانواده قابل‌استفاده است. این کیت شامل یک مسواک برقیsmart5000 با شش سَری سفیدکننده، تمیزکننده و بین‌دندانی است که مراقبتی کامل را برای افراد به همراه می‌آورد. مسواک smart5000قابل‌حمل و ضدآب در سه بعد دورانی، نوسانی و نبضی است که با 50000 حرکت نبضی در دقیقه و 10000 حرکت نوسانی و دورانی در دقیقه می‌چرخد و دارای بولوتوث میباشد. در کنار مسواک برقی یک دستگاه آبفشان (جرم‌گیر) وجود دارد که دارای 4 سری مشابه برای 4 نفر است و می‌تواند به انتخاب مصرف‌کننده، آب را به دو صورت به دندان‌ها و فواصل آن بپاشد: مدل متمرکز (افقی) و مدل پاششی که هر دو می‌توانند شیار بین‌دندانی را پاک کنند و برای خالی‌کردن فاصله‌ی دندان‌ها از موادغذایی باقی‌مانده، عملکردی مشابه نخ دندان را انجام دهند. با دستگاه آبفشان علاوه بر پاک‌کردن فواصل بین دندان، می‌توان به کاهش التهاب و خونریزی لثه، جرم‌گیری بهتر، تمیزکردن بریج‌ها و دندان‌های ایمپلنت‌شده کمک کرد. از آبفشان می‌توان هر روز قبل از مسواک‌زدن استفاده کرد و نه‌تنها مشکلی برای دندان ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث ماساژ لثه‌ها هم می‌شود. سرعت پاشیدن آب روی دندان، دارای 5 سرعت قابل تنظیم است و می‌توان به‌ راحتی آن را کم و زیاد کرد. در وسط کیت، محفظه‌‌ای پلاستیکی و جداشدنی وجود دارد که آب به صورت دستی داخل آن ریخته می‌شود و از قسمت پایینی دستگاه به درون آبفشان منتقل شده و با روشن‌کردن و تنظیم سرعت، به دو صورت روی دندان‌ها پاشیده می‌شود. (گفتنی است که آبفشان به دستگاه متصل است و نمی‌توان آن ‌را از دستگاه جدا کرد.) برای تغییر مدل پاشیدن آب، در قسمت پایین هر برس آبفشان، قطعه‌ای وجود دارد که اگر به سمت بالا هل داده شود، پاشش به صورت افقی و اگر به سمت پایین باشد، پاشیدن آب به صورت پاششی و دورانی خواهد بود. از جمله مزایای مسواکsmart5000، وجود سنسور فشار اتوماتیک است که وقتی مصرف‌کننده بیش ‌از حد نیاز به دندان فشار وارد کندبا هشدار مواجه می‌شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل pro 500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی Oral-B PRO 500 دارای یک پاک کننده بالینی ثابت شده و در عین حال بسیار بهتر از مسواک دستی است.در طراحی این سَر این مسواک از موی حیوانات الهام گرفته شده است که برس هایی با زاویه 16 درجه در دو بعد بر روی یک شاسی دوار نصب شده است.گرد بودن سَر این مسواک قابلیت قرار گرفتن بر روی یک دندان به صورت کامل را دارد درنتیجه به راحتی دندان به دندان لکه ها را پاک کرده و تا 500 درصد پلاک بیشتری از روی دندان برمیدارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی کودک کد 6500d خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن لبخندی زیبا برای کودکان دلبندمان آرزویی دست‌یافتنی می باشد . مراقبت از دندان و حفظ سلامت آن، تنها با استفاده‌ی هرروزه‌ی مسواک ساده و نخ‌ دندان ممکن نخواهد بود. شیوه‌ی مسواک‌زدن اغلب افراد مخصوصا کودکان غلط است یا در خرید مسواک برقی یا معمولی به ویژگی‌های مهم و اصلی آن توجه نمی‌کنند. مسواک برقی با ظاهر کودکانه شوق مسواک زدن را در کودک افزایش میدهد و مسواک‌های برقی نقاط دور از دسترس دهان کودک را تمیز می‌کند؛ علاوه‌براین تا 97 درصد پلاک‌های دندانی را هم از بین می‌برد. استفاده‌ی مداوم از این مسواک برقی باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ کودکان میشود ؛ ضمن اینکه به کاهش التهاب لثه‌های حساس کمک بسیاری می‌کند. یک سر یدک همراه این مسواک می‌باشد . طراحی ظاهری و کیفیت سیم پیچ موتور از ویژگی‌های بارز این مسواک هستند که به‌راحتی این محصول را در میان گزینه‌های خرید قرار می‌دهند

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فشارسنج به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی اورال-بی EB20 Precision Clean بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دندان‌های سفید داشتن نشانه‌ی توجه افراد به بهداشت است. برای جلوگیری از خراب شدن دندان‌ها و عدم تغییر رنگ‌ آن‌ها که در اثر استفاده از مواد غذایی مانند چای و قهوه و .. بروز می‌کند باید روزانه 2 الی 3 بار از مسواک استفاده کرد. مسواک زدن روش و اصولی دارد که اگر رعایت نشود به تنهایی فایده ندارد. طریقه‌ی درست مسواک زدن ومدت زمان آن بسیار مهم است به همین دلیل برای تکمیل بهداشت دهان و دندان، شرکت اورال- بی مسواک‌های برقی را تولید کرده است که قدرت تمیز کنندگی و پاک کنندگی بالایی دارند و با قرار دادن برس بر روی تک تک دندان‌ها و فشار دادن دکمه، هر دندان به روش درست و با قدرت پاک کنندگی خوب اما ملایم تمیز می‌شود. بعد از تغییر رنگ الیاف برس مسواک، زمان تعویض سری آن فرا رسیده است. سری مسواک برقی Precision Clean قدرت پاک کنندگی ایده‌آلی دارد و علاوه بر سازگاری با مسواک Vitality Precision Clean D12.513 می‌تواند برای مسواک‌های برقی مدل Vitality D12.513w White نیز استفاده شود. همچنین می‌توان یکی از مسواک‌ها را خرید و سری یدک و اضافی را مخالف با سری روی مسواک انتخاب کرد که یک مسواک با دو سری با کاربرد‌های مختلف تمیز کننده و سفید کننده داشت. در بسته بندی این کالا دو عدد سری وجود دارد که دارای واشری رنگی هستند که به قسمت پایین مسواک وصل می‌شود و می‌توان با آن مسواک هر فرد را تشخیص داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل D12.513S Vitality Sensitive Clean خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کسانی که دندان‌ها و لثه‌های حساسی دارند، بهتر است از مسواک‌هایی با الیاف نرم استفاده کنند و شیوه‌ی مسواک‌زدن خود را هم تغییر دهند. شیوه‌ی مسواک‌زدن اهمیت زیادی دارد و فشار بیش از حد مسواک ممکن است موجب ازبین‌رفتن مینای دندان یا تحریک لثه شود. علاوه‌براین‌ها مسواک‌زدن بعضی از نقاط دندان‌ها که دور از دسترس هستند، به دقت بالایی احتیاج دارد و عموما خرابی دندان‌ها از همین قسمت‌ها شروع می‌شود. با استفاده از یک مسواک معمولی و صرف وقت و دقت بیشتر می‌توان به نتیجه‌ی مناسب رسید؛ اما راه راحت‌تر استفاده از مسواک برقی است. سر مسواک برقی با سرعت حرکت بالایی که دارد، بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از حرکت دست، می‌تواند پلاک‌ها و جرم‌های دندان را پاک کند. کمپانی «اورال-بی» (Oral-B) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات مربوط به شست‌وشوی دهان و دندان بوده و مسواک برقی «Vitality Sensitive Clean» هم یکی از تولیدات این شرکت است. سر این مسواک دارای الیاف نرم مناسب دندان‌ها و لثه‌های حساس است و با دو حرکت دورانی و نوسانی به تمیزکردن دندان‌ها کمک می‌کند. تلفیق این دو حرکت باعث می‌شود که حتی دندان‌های انتهایی و شیارهای بین دندان‌ها که بسیار مستعد تشکیل پلاک هستند، کاملا تمیز شده و از شروع خرابی دندان از این نقاط جلوگیری شود. انرژی مسواک از باتری قابل‌شارژ آن تأمین می‌شود که با یک بار شارژکردن تا 7 روز شارژدهی دارد. مدت‌زمان مسواک‌زدنی که توسط دندان‌پزشکان توصیه می‌شود، حداقل 2 دقیقه است. مسواک برقی اورال-بی با گذشت 2 دقیقه از شروع مسواک‌زدن، با هشدار لرزشی، زمان موردنظر را اعلام می‌کند. بدنه‌ی مسواک طراحی ارگونومیکی دارد که دردست‌گرفتن آن را آسان‌تر می‌کند. سر مسواک پس از چند ماه استفاده باید تعویض شود که می‌توان نوع سر مسواک را با توجه به نیاز خود یا توصیه‌ی دندان‌پزشک تغییر داد. به طور خلاصه Oral-B Vitality Sensitive Clean با قابلیت حرکت دورانی و نوسانی، هشدار زمان و سری قابل‌تعویض، مناسب استفاده‌ی روزمره است و می‌تواند جایگزین مسواک‌های معمولی شود.

نقد و بررسی مسواک برقی Vitality Sensitive Clean

تاریخچه در سال 1954 در سوئیس، شخصی به نام دکتر «فیلیپ گای ووگ» (Dr. Philippe Guy Woog) اولین مسواک برقی را ساخت. مسواک برقی در ابتدا برای کمک به افرادی با توان حرکتی محدود و خردسال و بعدها برای افرادی که نیاز به ارتودنسی داشتند، طراحی شد. این دستگاه با اتصال به یک پریز برق استاندارد کار می‌کرد. مسواک برقی در سال 1959 توسط شرکت داروئی «ای.آر اسکوئیب و پسران» (E. R. Squibb and Sons) تحت نام بروکسودنت (Broxodent) معرفی شد. پس از مدتی در سال 1960 شرکت جنرال الکتریک آمریکایی، مسواک برقی را به صورت خودکار (Automatic) تولید کرد که این مسواک بی‌سیم و با باتری قابل‌شارژ بود. پس از آن رفته‌رفته مسواک برقی توسط شرکت‌های معتبری چون «اورال-بی» (Oral-B) به شکل پیشرفته و متنوع امروزی در انواع ساده تا اولتراسونیک به بازار عرضه شد.

برند اورال-بی از بزرگ‌‎ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی از جمله مسواک دستی، مسواک برقی، خمیر دندان، نخ دندان و دهان‌شویه است. در ابتدا این برند با خمیردندان‌هایش شهرت یافت؛ تولید خمیردندان‌هایی با ترکیب فلوراید قلع پایدار، به بسیاری از افرادی که در معرض پوسیدگی دندان بودند، کمک شایانی کرد. این شوینده‌ی دندان ترکیباتی فعال داشت که از بوی بد دهان، تشکیل جرم و حتی بیماری‌های لثه جلوگیری می‌کرد.

اما امروزه بیشترین شهرت اورال-بی برای انواع مسواک‌هایش و به‌خصوص مسواک‌های برقی است. توجه به کیفیت، عملکرد و کارایی این محصولات از سوی کمپانی اورال-بی سبب شد تا مردم استقبال بیشتری از تولیدات آن کنند؛ تاجایی‌که امروزه حتی متخصصان به بیماران خود استفاده از مسواک‌های دستی و برقی اورال-بی را بیش از پیش توصیه می‌کنند. به‌هرحال اورال-بی شهرتش را مدیون محصولاتی است که با دقت و به‌طور تخصصی تولید کرده و با کارایی بالا توانسته به رفع نیازهای مردم کمک کند. این امر سبب شد این برند سهم بیشتری در صندوق پیشنهاد متخصصان و خانه‌‌های مردم داشته باشد. مسواک برقی «Oral-B» مدل «ویتالیتی سنسیتیو کلین» (D12.513s vitality sensitive clean) یکی از مدل‌های پرطرفدار از همین کمپانی است که در این نقد و بررسی بیشتر راجع‌به آن صحبت می‌کنیم.

  طراحی و شکل ظاهری مسواک برقی D12.513s vitality sensitive clean همانند بسیاری از مسواک‌های امروزی بدنه‌ای ارگونومیک دارد که کنترل آن و نحوه‌ی قرارگیری‌اش در دست را بسیار راحت می‌کند. روی بدنه‌ی آن و در وسط، دارای یک صفحه‌ی بیضی‌شکل است که کلید روشن و خاموش‌کردن آن در این قسمت قرار گرفته است. سری آن به‌گونه‌ای طراحی شده که قادر است به‌راحتی نقاط دور از دسترس و انتهایی را با دقت تمیز کند. روی بدنه‌ی سری آن و در جلو، LED باریک و کوچکی قرار دارد که برای نشان‌دادن زمان پایان پالس‌های شست‌وشوست. زیر آن لوگوی برند اورال-بی (Oral-B) خودنمایی می‌کند. برس گرد آن برای شست‌وشوی بهتر روی دندان و کناره‌های آن طراحی شده و مناسب افرادی است که در شست‌وشوی دندان‌ها کم‌دقت هستند. جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک محکم و در قسمت‌هایی در پشت بدنه از جنس لاستیک نرم با شیارهای باریک است که کمک می‌کند مسواک به شکل مطمئن‌تری در دست قرار گیرد و دچار لغزش نشود. این مسواک روی پایه‌ای کوچک و تقریبا دایره‌شکل قرار گرفته است و شارژ می‌شود. برای شارژکردن مسواک کافی است تا آن ‌را روی پایه قرار داد و پایه را به برق شهری وصل کرد.

عملکرد و کاربرد استفاده از مسواک برقی D12.513s vitality sensitive clean بسیار ساده و به صورت تکنولوژی دوبعدی نوسانی-دورانی امکان‌پذیر است و شست‌وشوی دقیقی را به عمل می‌آورد. سری آن دارای الیاف نرمی است که به‌راحتی می‌تواند ضمن شست‌وشوی کامل دندان‌ها، بسیار مناسب شست‌وشوی لثه باشد و سبب ایجاد زخم یا خونریزی نخواهد شد. این محصول می‌تواند با وجود همین الیاف‌های نرم، پلاک‌های دندان و لکه‌های زرد و قهوه‌ای‌رنگ روی دندان را از بین ببرد. کاربرد آن مناسب دندان‌های حساس است و با سرعت 7600 در دقیقه می‌چرخد و دندان‌ها را می‌شوید. این محصول دارای تایمر است و برای 2 دقیقه زمان شست‌وشو در هر قسمت (بهتر است هر ردیف را به 2 قسمت تقسیم کنید) تنظیم شده است. این تایمر پس از 2 دقیقه، با پالس، زمان کافی مسواک‌کردن را اعلام می‌کند. با هر بار شارژکردن مسواک، می‌توان به مدت 6 تا 7 روز از آن به صورت دو بار در یک روز استفاده کرد.  

جمع‌بندی سلامت و زیبایی دندان‌ها ارتباط مستقیم با طریقه‌ی شست‌وشوی آن‌ها دارد. تمیزکردن و خارج‌کردن غذای باقی‌مانده از لای دندان‌ها و شستن منظم آن‌‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا به سفت‌شدن لثه و استحکام دندان کمک فراوانی می‌کند. بسیاری از مشکلات دندان در ابتدا با دندان‌های عقبی شروع می‌شود و عمده‌ی دلیل آن به غیر از سایش بیشتر برای جویدن غذا، به جهت تمیزنشدن درست و دقیق آن قسمت است. مسواک برقی اورال-بی ویتالیتی سنسیتیو کلین (Oral-B Vitality Sensitive Clean D12.513s)، کمکی بسیار موثر به شست‌وشوی دقیق دندان‌های عقبی است. استفاده از آن به افرادی که دندان‌های حساس دارند، کمک می‌کند تا شست‌وشویی راحت و خوشایند داشته باشند. الیاف نرم آن بدون آنکه لثه و دندان را بخراشد، دندان‌ها را کاملا تمیز می‌کند. این مسواک انتخابی مناسب برای ازبین‌بردن پلاک و لک‌های ایجادشده روی دندان است. زمان شارژدهی قابل‌قبول، وجود تایمر و همچنین طراحی مناسب، این مسواک را به انتخابی سنجیده برای تمامی افراد در همه‌ی سنین تبدیل کرده است. بهتر است از یاد نبریم که نام اورال-بی به‌تنهایی تضمینی برای کیفیت عالی این کالاست.

اینفوگرافیک

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی اورال-بی مدل Brush Hesds Floss Action بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که مسواک های عادی پس از مدتی نیاز به تعویض دارند، سری مسواک های برقی نیز پس از سه ماه استفاده بایستی تعویض گردند. پک سری مسواک برند «اورال - بی» (Oral-B) حاوی دو عدد سری مسواک است که برای دندان‌های حساس طراحی و ساخته شده‌اند و استفاده از آن به افرادی که دندان‌ها و همچنین لثه‌های حساسی دارند پیشنهاد می‌شود. مدل «Brush Heads Floss Action» سری مسواک برقی است که برای مسواک‌های برقی اورال – بی قابلیت استفاده دارد. دندانه‌های سری مسواک برقی اورال – بی بسیار لطیف ولی درعین‌حال کارآمد است به‌طوری که باعث حساسیت و اذیت‌شدن دندان و لثه نمی‌شود اما به‌خوبی می‌تواند دندان‌ها را از هرگونه میکروب، آلودگی و مواد غذایی تمیز کند. سری مسواک برقی مدل Brush Heads Floss Action مجهز به تکنولوژی نوسانی و چرخشی است که تا حدامکان دندان‌ها را تمیز کرده و هیچ‌گونه مواد غذایی باقی نمی‌گذارد. به‌دلیل وجود تکنولوژی نوسانی و چرخشی‌ای که دارد نیازی نیست دستتان را تکان دهید تا بتوانید همه‌ی قسمت‌های دهان را تمیز کنید بلکه این سری مجهز خود کارها را انجام خواهد داد. سری مسواک برقی اورال بی مدل Brush Heads Floss Action، با مجهز بودن به تکنولوژی حرکت های دورانی و نوسانی، حداکثر سفیدی و درخشش را برای دندان های شما به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی اورال-بی مدل 3D White بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که مسواک های عادی پس از مدتی نیاز به تعویض دارند، سری مسواک های برقی نیز پس از سه ماه استفاده بایستی تعویض گردند. پک سری مسواک برند «اورال-بی» (Oral-B) حاوی چهار عدد سری مسواک است که برای دندان‌های حساس طراحی و ساخته شده‌اند و استفاده از آن به افرادی که دندان‌ها و همچنین لثه‌های حساسی دارند پیشنهاد می‌شود. مدل «3D White» سری مسواک برقی است که برای مسواک‌های برقی اورال – بی قابلیت استفاده دارد. دندانه‌های سری مسواک برقی اورال – بی بسیار لطیف ولی درعین‌حال کارآمد است به‌طوری که باعث حساسیت و اذیت‌شدن دندان و لثه نمی‌شود اما به‌خوبی می‌تواند دندان‌ها را از هرگونه میکروب، آلودگی و مواد غذایی تمیز کند. سری مسواک برقی مدل 3D White مجهز به تکنولوژی نوسانی و چرخشی است که تا حدامکان دندان‌ها را تمیز کرده و هیچ‌گونه مواد غذایی باقی نمی‌گذارد. به‌دلیل وجود تکنولوژی نوسانی و چرخشی‌ای که دارد نیازی نیست دستتان را تکان دهید تا بتوانید همه‌ی قسمت‌های دهان را تمیز کنید بلکه این سری مجهز خود کارها را انجام خواهد داد. الیاف به‌کاربرده‌شده برای دندانه‌های سری مسواک به رنگ بنفش و آبی است و به مدل دایره‌ای قرار گرفته شده است و بدنه‌ی سری سفیدرنگ است. از پک سری مسواک اورال-بی مدل 3D White را تامدتی طولانی می‌توانید استفاده کنید. سری‌های اورال-بی قیمت بسیار مناسبی دارند و خرید این پکیجچهار عددی از نظر اقتصادی هم به‌صرفه محسوب می‌شود. سری مسواک برقی اورال بی مدل 3D White، با مجهز بودن به تکنولوژی حرکت های دورانی و نوسانی، حداکثر سفیدی و درخشش را برای دندان های شما به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی استاردنت مدل Precision Clean بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری مسواک برقی Precision Clean قدرت پاک کنندگی ایده‌آلی دارد و علاوه بر سازگاری با مسواک Vitality Precision Clean D12.513 برای مسواک‌ برقی اورال بی مدل های D12 نیز مناسب است. همچنین می‌توان یکی از مسواک‌ها را خرید و سری یدک و اضافی را مخالف با سری روی مسواک انتخاب کرد که یک مسواک با دو سری با کاربرد‌های مختلف تمیز کننده و سفید کننده داشت. برای جلوگیری از خراب شدن دندان‌ها و عدم تغییر رنگ‌ آن‌ها که در اثر استفاده از مواد غذایی مانند چای و قهوه و ... بروز می‌کند باید روزانه 2 الی 3 بار از مسواک استفاده کرد. بعد از تغییر رنگ الیاف برس مسواک، زمان تعویض سری آن فرا رسیده است. همچنین طبق توصیه دندان پزشکان بهتر است هر سه ماه یکبار مسواک تعویض شود. در بسته بندی این کالا چهار عدد سری وجود دارد که دارای واشری رنگی هستند که به قسمت پایین مسواک وصل می‌شود و می‌توان با آن مسواک هر فرد را تشخیص داد. خرید این پکیج چهار عددی از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است و می تواند یک سال شما را از خرید سری یدک مسواک برقی بی نیاز کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاور سری یدک مسواک برقی مدل آرال-فر بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتخاب پوششی روی سری یدک مسواک برقی برای محافظت در برابر آلودگی بخاطر تفاوت در شکل و ابعاد آن با مسواکهای معمولی کاری مشکل و دردسر ساز است . با استفاده از این محصول که مخصوص نگهداری سریهای یدک اورال-بی ساخته شده است این معضل را به راحتی برطرف می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی کینگ برند مدل 18P بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از مسواک های برقی راهی مناسب و آسان برای تمیز نگه داشتن دندانها است. دستگاه مسواک برقی قطعه ای همیشه قابل استفاده است ولی سری آن با توجه به میزان کارکرد و با توجه به مسائل بهداشتی ، می بایست حداکثر هر 2 ماه یکبار تعویض گردد. جایگزین نمودن یک سری مسواک مناسب و با کیفیت ، در این موضوع ، از اهمیت خاصی برخوردار است. سری مسواک ذکر شده بصورت چرخشی کار کرده و در بسته بندی 4 عددی تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality cross action 100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال-بی Vitality Cross Action پلاک‌های دندان را از بین می‌برد و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد؛ همچنین قادر است به‌طور سه‌بعدی دندان‌ها را سفید و براق ‌کند. سری مسواک دارای الیاف نرم و لطیفی است که حتی برای تمیزکردن لثه‌ها هم کاربرد دارد و می‌تواند برای انواع دندان‌ها حتی دندان‌های حساس استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS X 20000 ANTHRACTIVE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی هوشمند اورال بی 3 عدد سری یدک با بهره مندی از هوش مصنوعی روش مسواک زدن مصرف کننده را تشخیص می دهد و هر روز جهت دستیابی به نتایج بهتر از پاکسازی دندان ها کاربر را راهنمایی می کند تا دندان های خود را بهتر مسواک بزند. این مدل از طریق بلوتوث به اپلیکیشن اختصاصی گوشی وصل می شود و زمانی که کاربر پاکسازی دندان ها را شروع می کند؛ با نشان دادن تایمر 2 دقیقه ای علاوه بر اینکه مدت زمان ایده آل مسواک زدن را نشان می دهد؛ کاربر را برای پاکسازی تمام قسمت های دندان راهنمایی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی کودک اورال-بی مدل CARS به همراه سری اضافه مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک شارژی اورال بی مدل cars با حرکت لرزشی و چرخش 7600 دور در دقیقه می‌تواند دو برابر یک مسواک معمولی دندان‌ها را تمیز کند. این مسواک یک تایمر دو دقیقه‌ای دارد تا پایان مدت زمان استاندارد مسواک‌زدن را به کاربر اطلاع دهد. تحقیقات پزشکی ثابت کرده که این مسواک شارژی اورال بی نسبت به مسواک‌های معمولی دندان‌ها را بهتر تمیز می‌کند. سری گرد مسواک طوری طراحی شده که تمام دندان‌ها را تحت پوشش قرار داده و به صورت دو بعدی تمیز می‌کند. با اورال بی، یکی از تولیدکنندگان پیشرو در حوزه‌ی مسواک، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از نوآوری در زمینه‌ی بهداشت دهان و دندان داشته باشید. تمام مسواک‌های برقی اورال بی نسبت به مسواک‌های معمولی دندان‌ها را بهتر تمیز می‌کنند. به هر حال می‌توانید مسواک مناسب خود را از بین محصولات اورال بی، بهترین برند تولیدکننده‌ی مسواک پیدا کنید. طراحی حرفه‌ای سری مسواک‌های برقی اورال بی باعث می‌شود دندان‌ها را به خوبی در بر بگیرند و آن‌ها را به صورت دوبعدی تمیز کنند. مسواک برقی با حرکت دوبعدی چرخشی و نوسانی، نسبت به یک مسواک معمولی دندان‌ها را بهتر تمیز می‌کند. تایمر 30ثانیه‌ای که روی دسته‌ی مسواک تعبیه شده است، زمان مناسب عوض کردن ناحیه‌ی مسواک زدن را به کاربر خبر می‌دهد. این تایمر همچنین پس از 2 دقیقه به کاربر خبر می‌دهد که زمان استاندارد مسواک زدن به پایان رسیده است تا از مسواک زدن بیش از حد و آسیب رسیدن به دندان‌ جلوگیری شود. اورال بی برای این مسواک سری‌های جایگزین متنوعی در نظر گرفته است که کاربران می‌توانند بسته به نیازهای خود از آن‌ها استفاده کنند. به یاد داشته باشید که طبق توصیه‌ی دندان‌پزشکان، سری مسواک برقی باید هر 3 تا 4 ماه یک بار تعویض شود تا عملکرد دستگاه ضعیف نشود. مسواک برقی اورال بی مدل cars به روش دو بعدی و با دو نوع حرکت نوسانی و چرخشی دندان‌ها را تمیز می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی فیلیپس مدل HX3215/08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طراحی مسواک برقی فیلیپس Philips مدل HX3215/08 از رنگ‌های آبی کمرنگ و سفید استفاده شده است. این مسواک برقی درعین زیبایی، فوق‌العاده کاربردی است. مسواک برقی «فیلیپس» توانایی پاک‌کردن فاصله‌های میان‌دندانی را دارد؛ به‌ همین دلیل عملکردی مشابه نخ دندان خواهد داشت. مسواک برقی فیلیپس با تمیزکردن عمقی و دقیق دندان‌ها، از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ذره‌ از موادغذایی در لابه‌لا و سطح دندان‌ها باقی بماند . مسواک برقی فیلیپس پلاک‌های دندان را تا 3 برابر بهتر از مسواکهای معمولی از بین می‌برد و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد؛ همچنین قادر است به‌طور سه‌بعدی دندان‌ها را سفید و براق ‌کند. سری مسواک دارای الیاف نرم و لطیفی است که حتی برای تمیزکردن لثه‌ها هم کاربرد دارد و می‌تواند برای انواع دندان‌ها حتی دندان‌های حساس استفاده شود. تکنولوژی دوبعدی مسواک فیلیپس هم نوسانی و هم دورانی بوده و قادر است تمام سطوح دندان‌ها را بشوید. مسواک برقی فیلیپس با چرخش زاویه‌ای، دندان‌ها را تمیز می‌کند و دیگر نیازی نیست دست حرکت زیادی داشته باشد. مسواک برقی فیلیپس پایه‌ی شارژ دارد که برای شارژ آن از برق شهری استفاده می‌شود. این مسواک در هربار شارژ کامل تا 14 روز قابلیت استفاده دارد. مسواک برقی «فیلیپس» این قابلیت را دارد که پس از دو دقیقه، کافی‌بودن زمان مسواک‌زدن را با پالس اعلام ‌کند. همچنین با استفاده از مسواک برقی فیلیپس می‌توان دندان‌های عقبی و دور از دسترس را که تمیزکردنشان دشوارتر است، به‌راحتی تمیز کرد.فیلیپس برند شناخته‌شده‌ای است و انتخاب مسواک برقی مدل HX3215/08 به‌طورحتم هوشمندانه خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اوکلین مدل One Smart Electric خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Oclean One آخرین نسل مسواک هوشمند Oclean است. این مسواک برنده جایزه Oclean One برای ارائه یک تجربه مسواک زدن شخصی تر طراحی شده است. این مسواک دارای تعداد زیادی از فناوری هوشمند و ویژگی های برتر طراحی - از جمله برنامه های قابل تنظیم مسواک زدن ، تجزیه و تحلیل عمیق و عمر باتری 60 روزه می باشد. باتری فوق العاده طولانی Oclean One با یک بار شارژ تا 60 روز دوام می آورد حدودا 4 برابر بیشتر از سایر مسواک های برقی پیشرو. دارای شارژ سریع بمدت 2 ساعت. حسگرهای این مسواک با هر بار مسواک زدن انواع داده های جالب را جمع آوری می کنند ، الگوریتم برنامه برای کمک به شما در ایجاد عادات بهتر مسواک زدن از آنها استفاده می کند. حرکت ، زاویه و فشار مسواک را تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از برنامه Oclean Pro می توانید از عملکرد مسواک زدن خود مطلع شوید. نکات ارزشمندی از جمله نمره پاکیزگی روزانه و گزارشات دقیق مسواک زدن را دریافت کنید. دارای حالت مسواک زدن (تمیز کردن ، سفید کردن و ماساژ) می باشد. دارای 4 تنظیم شدت می باشد. این مسواک توانایی ایجاد هزاران طرح سفارشی را دارد. تجربه خوب محصول به پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارد. ما به طور مرتب سیستم عامل Oclean One را به روز می کنیم تا هرگز مسواک قدیمی نداشته باشید. ضد باکتری بودن و ضد آب بودن بدن Oclean One باعث شستشو و تمیز نگه داشتن آن می شود. طراحی Oclean One دارای یک فرآیند تکمیل 5 لایه است که به آن احساس خوشایندی شیرین می بخشد و به او کمک می کند تا جوایز طراحی عالی از جمله Red Dot و iF World Design را کسب کند. Oclean One دارای سریعترین موتور اولتراسونیک صنعت است که به افراد اجازه می دهد شدت مناسب خود را انتخاب کنند. طراحی اختراع شده این مسواک 20٪ قدرت بیشتری نسبت به برس برقی سایر مارک های مطرح ارائه می دهد. ین مسواک دارای طول عمر 5000 ساعت می باشد. موهای Oclean One از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. هر مقطع از رشته ها به شکل الماس است و امکان تمیز کردن عمیق را فراهم می کند. راحتی که در هنگام استفاده از این موی سر احساس خواهید کرد درجه یک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل GUMCARE 1 به همراه خمیردندان مدل Pro-Onarim حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال بی گام کر Oral-B Professional Gum Care 1 دارای قابلیت تعویض سری است. مسواک Gum Care 1 دارای دو سری متفاوت است که برای پاک سازی دندان ها و لثه ها کاربرد دارند. طراحی سری ها کاملا مناسب استفاده افراد با لثه های حساس است. مسواک برقی Oral-B با به کارگیری تکنولوژی سه بعدی و حرکات نوسانی، نبضی و دورانی به خوبی پلاک های دندان را برطرف می کند. سه حالت مختلف مسواک شامل سفید کنندگی، روزانه، دندان و لثه حساس در مسواک برقی اورال بی گام کر قابل انتخاب و استفاده است. باتری قابل شارژ مسواک برقی پس از شارژ کامل به مدت 7 روز برای استفاده دوبار در روز ،انرژی دستگاه را تامین می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی تریزا مدل سونیک پاور سنستیو با برس نرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی نرم سونیک پاور سنسیتیو تریزا محصول بهداشت دهان و دندان از برند سوئیسی تریزا است. این مسواک برقی پس از شارژ کامل می تواند 42 بار به مدت 2 دقیقه استفاده شود و با لرزه نرم و مناسبی که دارد تمامی آلودگی ها را به طور کامل از روی پلاک دندان پاک می نماید. در صورت پاک نشدن آلودگی علاوه بر پوسیدگی دندان زیبایی خود را از دست خواهد داد. الیاف نرم این مسواک برقی برای دندان های حساس و لثه های ملتهب مناسب است. در اثر استفاده مرتب از این مسواک دندان هایی سفید و براق خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی تریزا مدل Sonic power خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از مسواکتان انتظاری فراتر از یک شوینده دارید، مسواک برقی انتخاب بهتری برایتان است. مسواک برقی «Complete Protection» از سری «Sonic Power» برند «Trisa» (تریزا)، 30 درصد قابلیت تمیز کنندگی بیشتر دارد. این مسواک با ارتعاشات بیشتر اولترا سونیک، شستشویی دقیق‌تر را انجام می‌دهد. این مسواک تخصصی قادر است تا پلاک‌های بیشتری را از سطح دندان پاک کرده و باعث بهبود حال لثه شود. الیاف مسواک سونیک پاور، به صورت گل مانند چیده شده‌اند. این فرم، با امکان شستشویی دایره‌وار، تمام سطوح و بین دندان‌‌ها را به صورت چرخشی تمیز می‌کند. تریزا برای استفاده‌ی راحت با حفظ بهداشت بیشتر، قابلیتی آسان برای تعویض سری آن در نظر گرفته است. سری مسواک، به راحتی و با فشردن دکمه‌ی آبی رنگ کوچک در بالای دسته، تعویض می‌شود. این مسواک دارای یک سیستم کوچک ولی قدرتمند برای شارژ دارد که در انتهای دستگاه و درون مسواک قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل JUNIOR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وادار کردن کودکان به مسواک زدن می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. مسواک برقی شارژی Oral-B Junior با رنگ بنفش سرگرم‌کننده‌ای عرضه می‌شود که می‌تواند به انگیزه کودکان شما برای مسواک زدن کمک کند و عادت‌های سالمی را در طول عمر به آن‌ها یاد بدهد. این مسواک برقی شارژی کودکان دارای موهای بسیار نرمی است که از نظر بالینی ثابت شده که روی دندان و لثه کودکان دارای اثر ملایمی است و در عین حال پلاک بیشتری را نسبت به مسواک دستی از بین می‌برد. تایمر داخلی مسواک زدن به کودکان می آموزد که دو دقیقه به توصیه دندانپزشک توصیه شده مسواک بزنند و هر 30 ثانیه به آن‌ها هشدار می‌دهد که به ناحیه دیگری از دهان خود تغییر مکان دهند. باتری قابل شارژ با یک بار شارژ تا 10 روز دوام می‌آورد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اوکلین مدل F1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در بسته‌بندی شما علاوه بر مسواک، یک آداپتور 5 ولت برای شارژ وجود دارد. ساخت بیرونی این مسواک از پلاستیک بادوام (ABS)، موتور BLDC و سنسور فشار عالی برای محافظت و اخطار در زمان واردکردن فشار خیلی کم و یا خیلی زیاد بر روی دندان ساخته شده و از نظر ضد آب بودن گواهی IPX7 را دارد.هر 30 ثانیه زمان مشخص می‌کند و با چراغ LED به‌وسیله تغیر رنگ آن، مشخص می‌کند در کدام مرحله از مسواک زدن هستید. حتی از مسواک F1 می‌توان بدون نگرانی در مسافرت استفاده کنید چراکه با 2.5 ساعت شارژ 30 روز کار می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی فیلیپس مدل HX6809/16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی فیلیپس HX6809/16 دارای سیستم هشدار فشار برای داشتن لثه‌هایی سالم‌تر بسیار مفید است. تنها در 2 دقیقه مسواک بزنید. تفاوت تمیزی ملایم را با سنسور فشار فیلیپس احساس کنید و در عین حال مسواک برقی فیلیپس HX6809/16 سلامت لثه شما را تا 100% بیشتر در مقایسه با مسواک دستی بهبود می بخشد. ایمن و ملایم در نواحی حساس، ارتودنسی و کارهای دندانپزشکی: می‌توانید از تجربه مسواک زدن ایمن مطمئن باشید: فناوری استفاده شده در مسواک برقی فیلیپس HX6809/16 برای استفاده با بریس‌ها، پرکننده‌ها، روکش‌ها و روکش‌ها مناسب است و به پیشگیری از حفره‌ها و بهبود سلامت لثه کمک می‌کند.مسواک زدن بیش از حد می تواند به دندان ها و لثه های شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این امر، Philips Sonicare ProtectiveClean صدای ضربانی ملایمی منتشر می کند تا به شما یادآوری کند که فشار را کاهش دهید. سلامت لثه را تا 100% بهبود می بخشد: پرزهای با بسته بندی متراکم و باکیفیت به شما مسواک زدن ملایم بیشتری برای از بین بردن پلاک در امتداد خط لثه می دهد تا سلامت لثه را تا 100 درصد بیشتر از مسواک دستی بهبود بخشد. و نوک برقی خمیده مخصوص، رسیدن به دندان های پشت دهان را آسان می کند. دارای فناوری مجهز به ریزتراشه که سر برس هوشمند را با دسته هوشمند شناسایی و همگام می‌کند. همیشه بدانید که چه زمانی سر برس خود را تعویض کنید: تمام سرهای برس به مرور زمان فرسوده می شوند. اما فناوری BrushSync ما مدت زمانی را که از سر برس خود استفاده کرده اید و میزان سختی مسواک زدن شما را ردیابی می کند. زمانی که زمان تعویض آن فرا می رسد، یک چراغ روی دسته و یک بوق کوتاه به شما اطلاع می دهد. به این ترتیب، می توانید مطمئن شوید که سر برس شما به خوبی کار می کند. فناوری پیشرفته این مدل آب را بین دندان‌ها می‌پندد و ضربه‌های مسواک آن پلاک‌ها را می‌شکند و برای تمیز کردن روزانه استثنایی آن را از بین می‌برد. شروع کاری جدید می تواند کمی به عادت کردن نیاز داشته باشد. برنامه شروع آسان ما به شما امکان افزایش تدریجی و ملایم قدرت مسواک زدن را با 14 بار اول استفاده از مسواک جدیدتان می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS SPECIAL EDITION خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS SPECIAL EDITION , نسخه ارکیده بنفش با حالت نوسانی باعث می شود نبرد روزانه با پلاک های دندان برای شما آسان تر و لبخند شما روشن ترشود. مسواک برقی ارال بی Oral-B Genius 10000N Black محصول شرکت ارال بی می باشد.شرکت ارال بی Oral-B را میتوان توانمند ترین و خلاقترین شرکت حال حاضر دنیا در زمینه تجهیزات دهان و دندان دانست. این محصول دارای کیس مسافرتی حرفه ای و همچنین دارای شارژر رو میزی می باشد. همچنین این مسواک دارای حالت مسواک زدن زبان و دارای تکنولوژی Gum Protection می باشد دارای 5 حالت مسواک زدن : 1.مسواک زدن روزانه 2.تمیز کنندگی بیشتر 3.مخصوص دندان های حساس 4.سفیدکنندگی 5.ماساژ لثه دارای کیس مسافرتی حرفه ای است و قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث را دارد و دارای حالت position detection می باشد : این قابلیت به شما کمک می کند تا مسواک زدن خود را زیر نظر بگیرید .برای این کار گوشی خود را با hoder که به همراه مسواک است به بزنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS X خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمیز کردن حرفه‌ای و سالم‌تر لثه‌ها به لطف تشخیص فناوری تمیز کردن نوآورانه با هوش مصنوعی بیش از 82 درصد از کاربرانی که از Oral-B Genius X استفاده می کنند، بعد از 6 تا 8 هفته بهبودی در سلامت دهان و دندان خود مشاهده می کنند. 6 برنامه تمیز کردن: تمیز کردن روزانه، pro-clean، حساس، روشن کننده، محافظت از لثه و تمیز کردن زبان از لثه ها محافظت می کند: کنترل فشار به رنگ قرمز روشن می شود و اگر خیلی سخت مسواک بزنید سرعت مسواک زدن را کاهش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی کلگیت مدل 360 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی کوگیت 360 شامل دو برس مجزا می باشد که برس بالایی چرخشی بوده و برس پایینی لرزشی می باشد که به نظافت هرچه بیشتر دندان ها کمک شایانی می کند ازین رو سری مسواک قابل تعویض نمی باشد.کارکرد مسواک مذکور باطری قلمی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا