زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید خط چشم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید خط چشم باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چشم یکی از اعضای مهم صورت محسوب می‌شود، که آرایش آن چشم‌های نافذ و گیرایی را نشان خواهد داد. در این میان بانوانی که برای آراستگی و زیبایی صورت خود اهمیت قائلند، بدون شک برای آرایش صورت خود نیاز به ابزارهایی دارند. این ابزارهای آرایشی باید بهترین باشند، تا بتوان با آنها آن طور که می خواهید، صورت خود را آرایش کنید. به یاد داشته باشید مهمترین جزء صورت که می‌تواند تفاوت چشمگیری در چهره ی شما نمایان کند، آرایش چشم متناسب با ویژگی‌های صورت فردیتان می باشد. بنابراین انتخاب ابزار و لوازمی که بتوانید با آنها چشمان خود را به خوبی آرایش کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این نکته خرید با ادامه مقاله راهنمای خرید خط چشم همراهمان باشید تا بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

کشیدن خط چشم باعث می‌شود تا چشم ها کشیده‌تر و درشت‌تر جلوه کنند. البته همان طور که می دانید این محصول انواع گوناگون و متنوعی دارد. همچنین مدل کشیدن خط چشم نیز برای هر چشم با چشم دیگر متغیر است. در ادامه به توضیح انواع در این محصول پرکاربرد می پردازیم.

انواع خط چشم

خط چشم مدادی

این نمونه از خط چشم، کلاسیک ترین مدل می باشد، که از سال ها قبل بانوان از آن استفاده می کرده اند. خط چشم مدل مدادی برای افرادی که در کشیدن مهارت ندارند بهترین گزینه برای انتخاب است.

خط چشم های مدادی در سه نمونه روانه بازار شده اند؛

  • خط چشم مدادی خشک
  • خط چشم مدادی روغنی
  • خط چشم مدادی وکسی

هنگام کشیدن خط چشم های ضخیم باید از نمونه روغنی استفاده کنید. زیرا مدل خشک آن برای کشیدن خط چشم های نازک کاربرد بیشتری دارد. هنگام استفاده از نمونه خشک بسیار دقت کنید. زیرا در کشیدن و پاک کردن های متوالی، پلک ملتهب خواهد شد. همچنین باید ذکر کرد که نمونه خشک این محصول برای افرادی که چشمان حساسی دارند، کاربردی نمی باشد. نمونه دیگری از خط چشم مدادی، مدل وکسی است. افرادی که به دنبال کشیدن خط چشم های پهن هستند، خرید این نمونه توصیه می شود. خط چشم های مدادی که دارای پایه وکسی هستند، از نرمی فوق العاده بالایی بهره مند می باشند. این مدل از خط چشم ها معمولاً ضد آب می باشند. وجود خاصیت ضد آب در بهترین خط چشم ها باعث می شود که در اثر عرق کردن و یا خیس شدن احتمالی صورت، خط چشم پاک نشود. هنگام خرید خط چشم با کیفیت مدادی به برند سازنده آن توجه داشته باشید. زیرا محصولات برندهای نامعتبر امکان پخش شدن و سیاهی در آنها وجود دارد.

خط چشم مایع

این نوع خط چشم سخت ترین نمونه در میان این محصولی می باشد، که می توان از آن استفاده کرد. اما در عین حال که بسیار استفاده از آن دشوار است، می تواند بسیار دقیق و زیبا باشد. خط چشم های مایع معمولا به صورت ماژیکی تولید می شوند. اگر تازه شروع به کشیدن خط چشم کرده اید، بهتر است به سراغ نمونه های دیگر بروید. پس از امتحان کردن های مکرر که دستتان به کشیدن خط چشم عادت کرد، از این نمونه استفاده نمائید.

هنگام کشیدن و استفاده از این نوع خط چشم باد دستانتان ثابت باشد. به یاد داشته باشید که خط چشم را به صورت خط های کوچکی نزدیک به پلک چشم بکشید. بهتر کار هنگام استفاده از این محصول این است که از وسط پلک چشم شروع کرده و به آرامی خط چشم را بالای پلک بکشید. کشیدن خط را تا رسیدن به گوشه چشم خارجی ادامه دهید. اگر تمایل دارید خط چشم را سراسری بکشید، می توانید دوباره بعد از کشیدن خط چشم در قسمت بیرونی، از قسمت گوشه چشم شروع کرده و خط چشمی به آرامی تا وسط چشم بکشید. در نهایت این خط را به خط کشیده شده قبلی متصل نمائید.

خط چشم ژله ای

این نمونه از خط چشم ها در ظروف کوچکی نگه داری می شوند. هنگام استفاده از این مدل باید از قلمو یا براش کوچک استفاده نمائید.

نکته: استفاده از نوع خط چشم ژله ای آسان نبوده و چون پایه کرمی دارد ممکن است با لرزش دست، نتوان خط چشمی که مد نظرتان است را بکشید.

خط چشم ماژیکی

همانطور که از نام این محصول شخص است، به صورت ماژیک تولید و روانه بازار فروش می شود. از مزایای این خط چشم ها می توان به دوام بالا و استفاده راحت از آن نام برد. البته از معایب آن هم که شامل سختی در پاک کردن و چند لایه کشیدن برای رسیدن به یک خط چشم زیبا، را نمی توان نادیده گرفت.

خط چشم سایه ای

اگر جزو افرادی هستید که به آرایش دودی علاقه دارید، استفاده از این مدل خط چشم را در دستور کار آرایشی خود قرار دهید. تا یک آرایش بی مانند را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که از معایب آن ناپدید شدن سریعتر نسبت به دیگر خط چشم ها می باشد.

خط چشم رولی

این نمونه خط چشم نمونه جدید در این محصول می باشد. به وسیله رول تعبیه شده در دسته آن می توان خط چشمی زیبا و دقیق کشید.

نکات مهم هنگام خرید خط چشم

پیش از خرید خط‌چشم نکات ذکر شده در ادامه را در محصول موردنظرتان مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید لوازمی باکیفیت و مناسب خریداری نمائید.

ضدآب‌بودن

اگر به دنبال این هستید که خط چشمتان از ماندگاری بالایی برخوردار باشد باید به سراغ خرید خط چشم‌های ضدآب یا واتِرپروف (waterproof) بروید. این نوع از خط چشم‌ها نسبت به رطوبت و آب مقاومند. پس اگر از آنها استفاده کنید، نیاز نیست که نگران ریختن خط چشم زیر چشم‌ها و اطراف آن باشید و دور و بر چشم‌هایتان را دوده و سیاهی نخواهد گرفت.

البته اگر به حمام بروید یا چشم‌هایتان را بشویید، دیگر خبری از مقاومت این خط چشم‌ها در مقابل آب و رطوبت نیست اما در طول روز، عرق‌کردن یا ریختن چند قطره اشک (امیدواریم تمام اشک‌هایتان، اشک شادی باشند) باعث خراب‌شدن خط چشمتان نخواهد شد.

ضخامت نوک خط چشم

همیشه به ضخامت نوک خط چشم هم دقت کنید. فرقی ندارد که چه نوع خط چشمی می‌خرید، اما توجه به شکل و حالت نوک آن بسیار مهم است. یادتان باشد که اگر بناست، خط‌ چشم‌های پهن و کلئوپاترایی بکشید، خط چشمی با نوک نازک برایتان مناسب نخواهد بود. ضمن اینکه کنترل خط چشم‌های نازک برای کشیدن خط پشت چشم‌ها هم کار ساده‌ای نیست.

از سوی دیگر، خط چشم‌هایی که نوک ضخیم دارند هم کشیدن خط در قسمت‌های درونی‌تر پشت پلک (بخش‌های نزدیک به بینی) را دشوار می‌کنند. پس به ضخامت خط چشم دقت داشته باشید و بنا به نوع خطی که می‌خواهید بکشید و شکل و حالت چشمتان دست به انتخاب بزنید.

ماندگاری خط چشم

ماندگاری خط چشم هم بسیار مهم است. اما یادتان باشد که محتویات و فرمول ساخت آن نباید طوری باشد که برای پاک‌کردنش نیاز به تلاشی بسیار زیاد داشته باشید. اگر بنا باشد که زیاد از خط چشم استفاده کنید، باید به سراغ برندها و گزینه‌هایی بروید که به‌سادگی قابل پاک‌کردن از پشت چشم هستند. از سوی دیگر، نباید خط چشمی هم خریداری کنید که خیلی سریع پاک می‌شود و هیچ ماندگاری ندارد.

بعضی از انواع خط چشم هم هستند که به‌سختی رنگ می‌دهند. یعنی در هنگام کشیدن آنها پشت چشم، مدام مجبور به کشیدن خطوطی منقطع می‌شوید. حتما در هنگام خرید دقت کنید که خط چشم به‌راحتی قابلیت کشیدن خطی ممتد را برایتان فراهم کند.

زودخشک‌شدن خطی که می‌کشید هم مهم است. اگر قرار باشد که چندین و چند دقیقه بعد از کشیدن خط، چشم‌ها را برای خشک‌شدن کامل خط ببندید و خط به‌زودی خشک نشود به دردسر خواهید افتاد و پلک‌زدن هم می‌تواند به قیمت کثیف‌کاری عجیبی تمام شود که طی آن، خط خشک‌نشدهٔ پشت چشم به پلک‌ها می‌مالد.

نوع پوست

توجه به نوع پوست هم یکی از نکات خرید خط چشم است که نباید از چشمتان دور بماند. اگر پوستی حساس دارید باید خط چشمی بخرید که در آن مواد شیمیایی کمتری وجود دارد و ضدحساسیت است. اگر هم پوستی خشک دارید که خط کشیدن پشت پلکتان را سخت می‌کند، بهتر است به دنبال خرید خط چشمی باشید که حاوی مواد مرطوب‌کننده است.

برند و قیمت

بهترین خط چشم باید علاوه بر داشتن کیفیت خوب، قیمت مناسب نیز داشته باشد پس بهتر است هنگام خرید خط چشم همه ی پارامتر ها را در نظر بگیرید تا بعد از اتمام محصول و قصد خرید خط چشم جدید بتوانید بدون نگرانی و دغدغه همان خط چشم قبلی را خریداری کنید، زیرا چشم‌ها بعد از مدتی خود را با مواد آرایشی سازگازی میدهند و اگر نوع محصول را تغییر دهید ممکن است به آن واکنش نشان دهند یا آسیب ببینند.

ار بهترین برندهای خط چشم موجود در بازار ایران می توان به استیلا، شون، گلدن رز، مک و … اشاره کرد.

نکات مهم در کشیدن خط چشم

  • خط چشم را حتما بر روی خط مژه ها برپشت پلک بکشید. در این صورت فرم و حالت چشم ها حفظ شده چشم ها بزرگتر به نظر می رسند.
  • در هر زمان و مکانی از مداد های رنگی چشم برای روی پلک و زیر چشم استفاده نکنید. زیرا این کار آرایش را غلیظ نشان داده و جذابیتی نخواهد داشت.
  • سعی کنید خط چشم را متقارن بکشید. این عمل لازمه زیبایی در چشم ها می باشد.
  • از کشیدن خط چشم مایع زیر چشم اجتناب کنید. زیرا احتمال پخش شدن آن زیاد است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید خط چشم گفته شد، می توانید خط چشم مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه خط چشم ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز خط چشم مایع زاو شماره 062 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول صد در صد ارگانیک و ساخت کشور فرانسه می باشد. برند زاو دارای 500 نمایندگی فروش در اروپا و 250 نماینده فروش در فرانسه است. در مورد این محصول باید گفت خط چشم، به تنهایی، چشمان شما را تقویت و بزرگتر می کند. این محصول نزدیک چشم استفاده می شود و بنابراین باید ایمن و مطمئن باشد. خط چشم ZAO احتمال قرمزی و تحریک را کاهش می دهد. فرمول آن از مواد ارگانیک و طبیعی با کیفیت بالا تشکیل شده است و مناسب برای چشمان حساس است.روکش بامبوی رنگی، با ترکیب طراحی مدرن و سنتی استادانه، از اصالت و مهارت سرچشمه می گیرد. این محصول با یک کیسه نخی کوچک همانند یک جواهرمحافظت شده است. این ارائه زیبا همچنین محصول ZAO را تبدیل به یک هدیه کامل می کند. 

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید مسواک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم مات دیفکتو مادل D02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم مات دیفکتو Defacto دارای بافت مایع و اپلیکاتور حرفه ای و خوش دست است که با استفاده از آن می توان به راحتی و با سرعت، خط چشم ظریف و یکدست ایجاد کرد. این محصول رنگدانه غنی داشته و ماندگاری بالا دارد. جلوه نهایی مات و جذاب این خط چشم برای آرایش مات بسیار مناسب بوده و ظاهر خارق العاده به آرایش می بخشد. این محصول ضد آب است و در اثر رطوبت و یا عرق کردن صورت، از بین نمی رود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم موهر استار مدل MATT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم ماندگار، مات و ابریشمی موهر استار با رنگدانه‌های فراوان در تمام طول روز بدون پخش شدن، محو شدن و ریختن باقی می‌ماند. برس بسیار عالی آن برای استفاده بسیار راحت و روان طراحی شده به گونه‌ای که در امتداد خط مژه ها حرکت کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی مدل‌های متنوعی از خط چشم را خلق کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم کاتریس مدل SE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم کاتریس مدل Sensitive Eyes، برای چشمان حساس طراحی شده است. این محصول با پیگمنت بالا و رنگ مشکی با ماندگاری بالا طراحی شده است. همچنین برای استفاده در زمان داشتن لنز مناسب است. این محصول وگان بوده و دوستدار طبیعت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم دیپ رومانس مدل matt waterproof 24 h خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم ماژیکی دیپ رومنس، خط چشم حرفه ای و ضد آب است که به راحتی روی پلک سُر می خورد و برای ایجاد دقیق ترین خطوط کاملاً مناسب است. این خط چشم با سر ماژیکی، خطوط تیره و مات را روی چشم ایجاد کرده و باعث می شود تا نگاهی جذاب و گیراتر داشته باشید. علاوه بر این، حاوی رنگ دانه های غنی است و در برابر آب و تعریق پوست کاملاً مقاوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم تایرا مدل Deep Black خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم ماژیکی تایرا ساچمه دار ،دیپ بلک (خیلی مشکی) و به شکل کوزه ای میباشد. حجم مایع خط چشم ۳.۷ میلی لیتر بوده و ساخت آلمان میباشد. این خط چشم دارای مجوز بهداشت از سازمان غذا و داروی ایران میباشد. همچنین ضد آب میباشد ولی موقع شستن چشمهایتان اذیت نمیشودیعنی با آب به راحتی قابل پاک کردن است و نیازی به استفاده از محلولهای خاص ندارید. توجه فرمایید که قبل از استفاده تکان دهید تا حدی که صدای ساچمه داخلش را بشنوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم هندیان کد L 06 02 مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه خط چشم دارای دو رنگ 06 02 میباشد.خط چشم های رنگی این روز ها فوق العاده پرطرفدار بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این خط چشم ها بصورت مویی بوده و کار با آن بسیار آسان است و میتوانید به راحتی با آن ها خط چشم های فانتزی بکشید. خط چشم ها ضد آب بوده و دوام آنها بسیار بالاست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم یورن مدل Go_ld شماره 106 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم ژلی یورن YORN دارای بافت ژله ای نرمی بوده که کیفیت بالایی دارد و سبک است. این محصول دارای رنگدانه غنی بوده که خواص ضدآب و ضد حساسیت دارد و از ریزش و پخش شدن زیر چشم جلوگیری می کند. این خط چشم یک براش مخصوص دارد و به سرعت خشک می شود. این محصول توسط متخصصین برند یورن تایید و تست شده است و برای مصرف روزانه استفاده می شود. این خط چشم های رنگی متالیک و اکلیلی هستند و گیرایی و جذابیت چشمان شما را دوچندان خواهند کرد. رنگ های خاص و ماندگاری بسیار بالای این محصول باعث شده طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم مایع بی یو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چشم‌ها یکی از مهم‌ترین اعضای صورت است که در دید اطرافیان مهم بوده و باعث دریافت انرژی خواهد شد، یکی از پرطرفدارین لوازم آرایشی استفاده از خط چشم است که حالت اصلی چشم را نشان می‌دهد. خط چشم بی‌یو از نوع قلمویی است و فوق‌العاده مشکی است و استفاده از ان آسان خواهد بود. شرکت بی‌یو «BeYu» آلمان در زمینه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از 15 سال است که فعالیت می‌کند و محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس مصرف‌کنندگان قرار داده است. این محصول با بافت سبک از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است و برای آن دسته از افرادی که در طول روز امکان تمدید آرایش را نخواهند داشت معیار انتخاب مناسبی خواهد بود. در زمان‌های قدیم از سرمه برای فرم دادن به چشم استفاده می‌شده و امروزه محصولات متنوعی جهت این‌کار تولید شده و در دسترس قرار گرفته است. این محصول ضد آب نبوده و به‌راحتی آثار آن از چشمانتان پاک خواهد شد و سیاهی در اطراف چشم بر جای نخواهد گذاشت. استفاده از خط چشم برای تعداد معدودی از خانم‌ها دشوار است به همین‌دلیل تنوع بالایی توسط سازندگان مختلف لوازم آرایشی در بازار ارائه شده است که با توجه به نیاز و راحت بودن شما انتخاب را متفاوت کرده است. کمپانی بی‌یو خط چشم قلمویی مدل «Liquid» را با رنگ مشکی و ماندگاری بالا را با توجه به نیاز مشتریان معرفی کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم فلورمار شماره 6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خط چشم دارای شاین بوده و اکلیل های به کار رفته شده با ماندگاری بالا ایجاد جلوه ای خاص به چشمهای شما می دهد.کیفیت بالا و در عین حال از نوع ماژیکی برای سهولت در خط چشم طراحی شده است.این محصول دارای نوک نرم و روان میباشد وکاملا ضد آب است و با جلوه شاین و ماندگاری بالای 24 ساعت انتخاب مناسبی برای چشنها و عکاسی میباشد. کیفیت عالی مواد و عمر طولانی محصول خرید آن را بسیار به صرفه نموده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم اسکار مدل دیپ لاینر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

 کیفیت مواد به کار رفته در خط چشم اسکار مدل دیپ لاینر بافت نرم و روانی را به آن بخشیده اند و از این روست که به راحتی در سطح پلک شما به حرکت در می آید.دسته براش این خط چشم همچنین از دیگر مسایلی است که می تواند جزء حسن های به کار رفته شده در خط چشم دیپ لاینراسکار محسوب شود. دسته ای که کار ظریف خط چشم کشیدن را برای شما به معنای واقعی کلمه آسان، ساخته است. ضد آب بودن، ماندگاری بالا بدون پخش شدن و رنگدانه های مشکی رنگ با کیفیت بالا از دیگر مزایای این محصول میباشد .شما میتوانید بدون ایجاد حساسیت و یا عارضه خاصی پس از استفاده از این محصول بی نظیر زیباییتان را دو چندان کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم ژلی رد اند بلک مدل Aqua شماره 03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت Red & Black یکی از تولید کنندگان بنام لوازم آرایشی و بهداشتی میباشد و محصولات متنوعی از لوازم آرایشی را وارد بازار جهانی پخش کرده است. محصولات این شرکت : رژ لب جامد،مایع سبک،شاینی و پنکک های دوکاره، کرم پودر های مایع HD ،کرم پودر جامد، خط چشم ژله ای ، ریمل ، فیکساتور ، رژ گونه و سایه های بسیار شیک و خاص ... محصولی که از شرکت (Red & Black) مشاهده میکنید خط چشم ژله ای آکوا میباشد . ضد آب و حساسیت میباشد و ماندگاری بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم ماژیکی کاپریس مدل Silky Matt 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای نشان دادن حالت چشم استفاده از خط چشم است. تولیدکنندگان مختلف بر حسب نیاز مشتریان خود خط چشم‌ها را در دو نوع قلمویی و ماژیکی به بازار عرضه کرده‌اند. خط چشم کاپریس از نوع ماژیکی و اثر آن تا 13 ساعت ماندگار است. شرکت کاپریس «Caprice» همیشه با استفاده از تکنولوژی‌های روز گام برداشته و در تولیدات خود از موادی استفاده می‌کند که نه تنها به پوست آسیب نمی‌رساند، بلکه نیاز پوست را رفع خواهد کرد. این محصول ضد آب نیست؛ اما در برابر آب مقاوم است و در تماس با اشک چشم و یا آب پاک نمی‌شود. از آنجاکه استفاده از خط چشم بر زیبایی چشم‌ها می‌افزاید و به خلق چشمانی نافذتر کمک می‌کند، یکی ازمحبوب‌ترین و رایج‌ترین لوازم آرایش در بین خانم‌هاست. با استفاده از این محصول در طول روز نگرانی بابت پخش‌شدن نداشته باشید؛ چراکه قدرت پوشش و ماندگاری زیاد آن از این امر جلوگیری می‌کند. با استفاده از این محصول شاهد خطوط صاف و یکدست روی چشمانتان خواهید بود و با پوشش بالای این محصول، نگرانی بابت کمرنگ‌شدن آن نخواهید داشت؛ به طوری‌که تمام انتظارتان را از یک خط چشم رفع می‌کند. خط چشم کاپریس مدل «Silky Matt 02» با ماندگاری 13 ساعته و سر ماژیکی برای آن دسته از خانم‌هایی که با این نوع خط چشم‌ها احساس راحت‌تری دارند ایدهال است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید عطر و ادکلن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم گلدن رز مدل Extreme شماره 102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خط چشم با ایجاد خطوط اکلیلی موجب می شود تا نگاهی پر زرق و برق و گیرا داشته باشید. برس مویی آن به گونه ای طراحی شده تا امکان کنترل مناسب برای کشیدن خطوط نازک و ضخیم را فراهم کند. این محصول از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است و به طور ثابت روی پلکتان باقی خواهد ماند. دارای بافت سبک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم بل مدل Carebon خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خانم های حرفه ای در زمینه آرایش و خود آرایی معمولا از خط چشم با برس مویی استفاده میکنند. این نوع خط چشم شاید نیاز به دقت بیشتری هنگام کشیدن دارد اما برای طراحی حرفه ای خط چشم برس مویی بهتر و کاربردی‌تر از نوع ماژیکی آن است و انعطاف بیشتری برای کاربر ایجاد میکند. خط چشم مویی برند آلمانی بل ( bell ) یک محصول حرفه ای در ضمینه آرایش چشم است. از این خط چشم میتوان برای آرایش حرفه ای و هر چه زیباتر جلوه دادن چشم ها بهره برد. خط چشم بل حجم بیشتری نسبت به سایر خط چشم ها دارد و تا مدتی نیاز به خرید مجدد آن نخواهید داشت. از این محصول میتوانید بدون نگرانی از آسیب زدن و ایجاد حساسیت یا سوزش بصورت روزانه استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم هندیان کد 0104 T مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه خط چشم دارای دو رنگ 01 04 میباشد.خط چشم های رنگی این روز ها فوق العاده پرطرفدار بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این خط چشم ها بصورت مویی بوده و کار با آن بسیار آسان است و میتوانید به راحتی با آن ها خط چشم های فانتزی بکشید. خط چشم ها ضد آب بوده و دوام آنها بسیار بالاست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم و ابرو آکوا مدل Kryolan شماره 072 مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از آنجا که استفاده از خط چشم بر زیبایی چشم‌ها می‌افزاید و به خلق چشمانی نافذتر کمک می‌کند، یکی ازمحبوب‌ترین و رایج‌ترین لوازم آرایش در بین خانم‌ها ‌است. چشم‌ها نقش عمده‌ای در زیبایی ایفا می‌کنند و با کشیدن خط چشم می‌توان در کمترین زمان، بیشترین تاثیر را در چهره ایجاد کرد. استفاده از خط‌چشم نه تنها برای جذاب نشان دادن چشم بکار می‌رود، بلکه در پوشاندن عیوب چشم نیز بسیار موثر است . به علت ظرافت بالایی که در کشیدن خط چشم وجود دارد، استفاده از خط چشم برای بعضی از خانم‌ها کمی دشوار است؛ به همین دلیل، امروزه برای سهولت بیشتر این محصول با تنوع بالایی در بازار ارائه شده است. بسته به سبک آرایش می‌توان از خط چشم‌های ژله ای، مایع، ماژیکی و مدادی استفاده کرد. با یادگیری چند ترفند ساده، خیلی راحت‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید می‌توانید خط چشم بکشید تا چشم‌هایتان زیباتر از همیشه به نظر برسند. اگر شما چشم‌های ریزی دارید بهتر است خط چشم را هم در بالای چشم و هم در پایین چشم استفاده کنید. استفاده از لوازم آرایشی که با چشم تماس دارند بهتر است از کیفیت بالایی برخوردار باشند چرا که چشم اعضای حساس چشم است و اگر از لوازم ارایشی نامرغوب استفاده شود با قرمزی و اشک چشم مواجه خواهید شد و به قرینه چشم آسیب خواهد رسید. خط چشم کریولان مدل AQUA شماره 072 با انواع پوست‌ها سازگار است و در نشان دادن حالت چشمانتان تاثیرگذار است. این خط‌چشم برای آرایش‌های اسموکی و حرفه‌ای مناسب است. این محصول دارای ماندگاری بالا بوده و قابل استفاده با قلم موی مرطوب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم فلورمار شماره 7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خط چشم دارای شاین بوده و اکلیل های به کار رفته شده با ماندگاری بالا ایجاد جلوه ای خاص به چشمهای شما می دهد.کیفیت بالا و در عین حال از نوع ماژیکی برای سهولت در خط چشم طراحی شده است.این محصول دارای نوک نرم و روان میباشد وکاملا ضد آب است و با جلوه شاین و ماندگاری بالای 24 ساعت انتخاب مناسبی برای چشنها و عکاسی میباشد. کیفیت عالی مواد و عمر طولانی محصول خرید آن را بسیار به صرفه نموده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم یورن مدل Super Black & Stay خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم مویی فوق مشکی یورن، با ایجاد خطی تیره موجب می شود تا نگاهی جذاب و گیرا داشته باشید. برس مویی خط چشم به گونه ای طراحی شده تا امکان کنترل مناسب را برای کشیدن خطوط نازک و ضخیم مشکی فراهم کند. این خط چشم دارای بافت سبکی بوده که برای استفاده روزانه مناسب است و در مقابل آب و تعریق نیز مقاوم است و ماندگاریی بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم مای مدل Gorgeous Eyes خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم گرجس آیز بلک دایموند به راحتی با اپلیکاتور نمدی خود زیباترین خط چشم‌ها را برای جلوه دادن به نگاه زیبای شما ایجاد می‌کند. اپلیکاتور جدید و فوق العاده ایمن این محصول، دارای نوک قابل انعطافی از جنس نمد است که با آن می‌توانید، تمامی مدل‌های خط چشم را دقیق‌تر و راحت‌تر بکشید. خطی با بافت نرم و زیبا که به هیچ وجه محو نشده و به اطراف پخش نمی‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم میکاپ فکتوری مدل Calligraphic شماره 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم ماژیکی ضد آب میکاپ فکتوری دارای نوک بسیار دقیق و واضح با قابلیت ایجاد خطوط کاملا ظریف تا ضخیم حاوی رنگ داهنه های طبیعی با پوشش و پیگمنت بی نظیر حاوی فرمولاسیون کاملا طبیعی فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر دارای ماندگاری فوق العاده بالا جهت ایجاد حرفه ای ترین خطوط به سادگی هرچه بیشتر میباشد. اصلی ترین المان در ظاهر هر فرد، بیشترین چیزی که در هر فرد دیده می شود و دریچه ارتباط چشم ها هستند. هر فرد در مواجه با شما اولین چیزی که میبیند و به دنبال آن میگردد چشمان شماست. به کمک استفاده فوق العاده آسان اما در عین حال دقیق علاوه بر زیبایی بی حد و حصر چشم و در نتیجه صورت، به چشم ها حجم داده، چشم ها را درشت تر، کشیده تر، حجیم تر، جوان تر، گرم، پر از عشق، درخشان و جذاب تر می کند. این محصول ماندگاری بسیار بالایی بدون پخش شدن یا ریختن و دارای اپلیکاتور(نوک) حرفه ای از جنس لاتکس ضد حساسیت جهت ترسیم با کیفیت ترین خطوط را دارا است که هر فردی میتواند به راحتی خطی صاف و بی نقص، ظریف یا ضخیم و چشمگیر، در بیرون چشم ویا اطراف کانتور چشم دارای استفاده فوق العاده آسان با کنترل پزیری بالا رسم نماید. ترکیبات ویژه فرموله شده در خط چشم ماژیکی میکاپ فکتوری دارای بافتی فوق العاده نرمر، سبک(بی وزن)، یک دست، بادوام و ماندگار، فاقد چربی، پارابن، مواد مضر دارای بافت ابریشمی و مخملی حاوی پیگمنت فوق العاده و فرمولاسیون کاملا طبیعی به خوبی بر روی پوست اطراف چشم قرار گرفته، بدون پخش شدگی و ریختن، ضد آب، جلوه‌ای خارق العاده برای چشمان شما به ارمغان خواهد آورد تا چیمان هر کسی را به شما خیره نماید. استفاده از خط چشم ماژکی میکاپ فکتوری به واسطه جلوه طبیعی و بافت ماتی که ایجاد مینماید در نهایت ظاهری کاملا طبیعی ایجاد نموده و برای انواع آرایش از استایل های محو و ساده تا غلیظ و تند نتیجه ایده آل خواهد داشت ضمن آن که به سرعت روی صورت خشک و ثابت شده و آرایش را با پخش شدن روی صورت به هم نمی‌ریزد. خط به جای مانده از آن یکدست، صاف، پیوسته، همگن، مات، بدن ریزش و بریدگی، مخملی، نرم و کاملا مشکی است. ترکیبات به کار رفته در آن کاملا طبیعی بوده تا هیچگونه آسیب و ضریر برای پوست و به ویژه چشم نداشته باشد، حاوی ویتامین E ، B5 ، B3 بوده و باعث تیرگی و ماتی اطراف چشم نخواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم رویال اترنیتی مدل classic شماره 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم ماژیکی رویال اترنیتی با فرچه نمدی و بسیار ظریف تولیده شده است تا نیاز به داشتن آرایش چشم ظریف را برطرف کنید. غلظت پیگمنت بسیار بالا و رنگ فوق مشکی مات خط چشم نمدی اترنیتی باعث ایجاد خطوط یکنواخت و جلوگیری از ایجاد شکستگی در آرایش می شود. خط چشم اترنیتی مناسب و ایده ال برای آرایش های روزانه و حتی ماندگار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم ژلی یورن مدل 2442 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم ژلی یورن YORN دارای بافت ژله ای نرمی بوده که کیفیت بالایی دارد و سبک است. این محصول دارای رنگدانه غنی بوده که خواص ضدآب و ضد حساسیت دارد و از ریزش و پخش شدن زیر چشم جلوگیری می کند. این خط چشم یک براش مخصوص دارد و به سرعت خشک می شود. این محصول توسط متخصصین برند یورن تایید و تست شده است و برای مصرف روزانه استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بادی اسپلش به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم هندیان مدل رنگی کد B مجموعه 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم هندیان محصول آرایشی از برند هندیان است. با ترند شدن آرایش های رنگی این خط چشم توانسته نیاز تمامی افراد به راحتی برآورده می نماید زیرا این محصول دارای 12 رنگ هیجان انگیز شاد و نئونی است که پس از کشیدن آن پشت پلک آرایش چشم زیبا و در عین حال مات را برایتان به ارمغان می آورد. رنگدانه بالا و همچنین دوام بالای این خط چشم باعث می شود آرایش چشم شما به وضوح دیده شود. خط چشم هندیان، مایع و دارای برس مویی است به راحتی پشت پلک قرار می گیرد. تمامی افراد می توانند به وسیله آن انواع مختلف خط چشم از جمله باریک و ضخیم را پشت پلک بکشید. علاقه مندان به خط چشم های رنگی از خرید این خط چشم های با کیفیت و قیمت مناسب غافل نشوند زیرا پس از گذشت زمان، زیر چشم ریزش و پخش پیدا نمی کند و طولانی مدت پشت پلک باقی می ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم ماژیکی گلدن رز مدل Dipliner حجم 3.7 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خط چشم دارای سر ماژیکی بسیار کاربردی بوده که مقاوم در مقابل آب و تعریق بوده وایجاد خطوط صاف و یکنواخت بدون ایجاد ماسیدگی و تکه تکه شدن می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم هندیان کد B بسته 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین خط چشم رنگی ماژیکی هندیان شامل 10 رنگ فانتزی و 1 رنگ مشکی و 1 رنگ سفید است که پس از کشیدن آن پشت پلک آرایش چشم زیبا و در عین حال مات را برایتان به ارمغان می آورد. رنگدانه بالا و همچنین دوام بالای این خط چشم باعث می شود آرایش چشم شما به وضوح دیده شود. خط چشم هندیان ماژیکی به راحتی پشت پلک قرار می گیرد. تمامی افراد می توانند به وسیله آن انواع مختلف خط چشم از جمله باریک و ضخیم را پشت پلک بکشید. علاقه مندان به خط چشم های رنگی از خرید این خط چشم های با کیفیت و قیمت مناسب غافل نشوند زیرا پس از گذشت زمان، زیر چشم ریزش و پخش پیدا نمی کند و طولانی مدت پشت پلک باقی می ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم مای مدل مویی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از آنجا که استفاده از خط چشم بر زیبایی چشم‌ها می‌افزاید و به خلق چشمانی نافذتر کمک می‌کند، یکی ازمحبوب‌ترین و رایج‌ترین لوازم آرایش در بین خانم‌ها ‌است. چشم‌ها نقش عمده‌ای در زیبایی ایفا می‌کنند و با کشیدن خط چشم می‌توان در کمترین زمان، بیشترین تاثیر را در چهره ایجاد کرد. استفاده از خط چشم نه تنها برای جذاب نشان دادن چشم بکار می‌رود، بلکه در پوشاندن عیوب چشم نیز بسیار موثر استبه علت ظرافت بالایی که در کشیدن خط چشم وجود دارد، استفاده از خط چشم برای بعضی از خانم‌ها کمی دشوار است؛ به همین دلیل، امروزه برای سهولت بیشتر این محصول با تنوع بالایی در بازار ارائه شده است. بسته به سبک آرایش می‌توان از خط چشم‌های ژله‌ای، مایع، ماژیکی و مدادی استفاده کرد. با یادگیری چند ترفند ساده، خیلی راحت‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید می‌توانید خط چشم بکشید تا چشم‌هایتان زیباتر از همیشه به نظر برسند. اگر شما چشم‌های ریزی دارید بهتر است خط چشم را هم در بالای چشم و هم در پایین چشم استفاده کنید. استفاده از لوازم آرایشی که با چشم تماس دارند بهتر است از کیفیت بالایی برخوردار باشند چرا که چشم اعضای حساس چشم است و اگر از لوازم ارایشی نامرغوب استفاده شود با قرمزی و اشک چشم مواجه خواهید شد و به قرینه چشم آسیب خواهد رسید. خط چشم مویی مای مدل «Eye Liner» با انواع پوست‌ها سازگار است و در نشان دادن حالت چشمانتان تاثیرگذار است.

چشمان زیباتر

خط چشم مای (MY) مدل ای لاینر (Eye Liner)، ساخت ایران و مناسب پوست ایرانیان است. نوع این خط چشم مویی و مایع و رنگ آن کاملاً مشکی بوده و به سرعت خشک می‌شود. ضد آب بودن این محصول مانع پاک کردن آسان آن نمی‌شود. با این وجود، خط چشم مای دوام بالایی دارد، پخش نمی‌شود و حالت خود را بدون تغییر حفظ می‌کند. دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است. استفاده از خط چشم نه تنها برای جذاب نشان دادن چشم به کار می رود، بلکه در پوشاندن عیوب چشم نیز بسیار موثر است. این محصول کشیدن یک خط چشم مشکی دقیق را بسیار آسان می‌کند. این خط چشم دارای بافتی نسبتا براق بوده و خط چشم شما، جلوه‌ای مرطوب و تازه خواهد داشت. دیگر نگران سیاهی زیر چشم ناشی از ریزش خط چشم نخواهید بود زیرا این خط چشم ضد آب بوده و به هیچ‌وجه حتی در روز‌های بسیار گرم یا بارانی و در استخر نیز زیر چشم نمی‌ریزد.  

یکدست و ماندگار

این محصول به‌دلیل طراحی ویژه برای تازه کارها نیز مناسب است و می‌توانند به سادگی بدون لرزش دست از آن استفاده کنند و خط چشم زیبایی بکشند. این محصول بسیار نرم و روان بوده و جلوه‌ای براق به چشمان می‌دهد، همچنین این خط چشم بسیار بادوام بوده و در طول روز، نیازی به تجدید کشیدن خط چشم نخواهد بود. یکی از ترکیبات مهم در این خط چشم وجود ویتامین E است. خواص آنتی‌اکسیدانی این ویتامین آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد اشعه فرابنفش را که باعث ایجاد چین و چروک و لکه‌های پیری می‌شوند، مسدود می‌کند. این ویتامین همچنین تولید کلاژن در پوست که باعث حفظ خاصیت الاستیکی و جلوگیری از تشکیل چین و چروک می‌شود را بالا می‌برد. ویتامین E به عنوان یک التیام‌بخش بسیار مفید شناخته می‌شود که التهاب را در پوست پشت چشم کاهش می‌دهد و باعث حفظ پوست سالم و جوان می‌شود.  

نحوه مصرف این خط چشم

استفاده از خط چشم در آرایش به مدل چشم و نحوه آرایش بستگی دارد .برای بهبود عملکرد این محصول بهتر است پلک پشت چشم را با انگشتان یک دست به سمت بالا و پایین بکشید و با دست دیگر خط چشم را بکشید. خط را دقیقا بالای خط رویش مژه‌ها بکشید. فاصله بین خط رویش مژه‌ها و خط چشم، زیبایی آرایش چشم را از بین می‌برد. بهترین راه برای کشیدن خط چشم زیبا، ابتدا خطی نه‌چندان صاف بکشید سپس قسمتهای خالی را پر کنید. در حین مصرف مراقب باشد به داخل چشم نفوذ نکند، در صورت نفوذ به چشم‌ها با آب فراوان شستشو دهید. دور از دسترس کودکان و در دمای خشک و خنک نگهداری شود .  

نگاه کلی

خط چشم در بزرگ و کوچک جلوه‌ دادن چشم نقش بسیاری دارد. پس باید همیشه حالت چشم را تشخیص داد و نحوه کشیدن آن را دانست تا چشم‌هایی گیرا و زیبا را نشان داد. همین امر باعث افزایش اعتماد به‌نفس و ارتباط افراد با دیگران خواهد شد. استفاده از ویتامین E موجود در محصولات آرایشی مفید بوده چرا که خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، مرطوب‌کنندگی، محرک حرکات زیر پوستی، محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش را دارد. وجود این ویتامین برای پوست مفید خواهد بود و از پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد.    

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم ماژیکی مک سری Real Pen Eyeliner خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چشم یکی از اعضای مهم صورت محسوب می شود که آرایش آن از مهمترین دغدغه‌های افراد به شما می رود‏.‏ زیرا آرایش چشم ها در بزرگ و کوچک جلوه‌ دادن چشم نقش دارد‏.‏ با آرایش مناسب چشم ها، میتوان چشم‌های گیرایی را نشان داد و همین امر باعث افزایش اعتماد به‌نفس و ارتباط افراد با دیگران خواهد شد‏.خط چشم در انواع مختلف قلمویی و ماژیکی توسط سازندگان لوازم آرایشی تولید می‌شوند که بر اساس راحتی و سلیقه خانم‌‌ها با  تنوع زیادی به بازار عرضه شده است . خیلی از خانم‌ها علاقه‌ی زیادی به کشیدن خط چشم در پشت پلک دارند اما کشیدن خط چشم به‌دلیل ظرافت بالا به تمرکز احتیاج خواهد داشت؛ شرکت مک خط چشمی را تولید کرده است که از بدنه‌ی مدادی شکل برخوردار است و قلموی آن ماژیکی است و به راحتی در پشت پلک کشیده می‌شود. شرکت مک «M.A.C» یکی از برندهای معروف کانادایی-آمریکایی است که با توجه به نیاز مشتریان محصولاتی را به بازار جهانی عرضه می‌کند که نه تنها ضرری برای پوست نداشته باشد بلکه از بهترین مواد اولیه‌ی آرایشی استفاده می‌کند که توسط کارشناسان تایید شده باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خط چشم رپک شماره 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم پری دریایی یک محصول زیبا و در عین حال کاربردی می باشد که برای هر بانویی جذاب است . این خط چشم ماژیکی می باشد و استفاده از آن بسیار راحت است. این محصول برای کسانی که در کشیدن خط چشم که یکی از ارکان اصلی میکاپ می باشد ، مشکل دارند گزینه ی بسیار مناسبی است. رنگ فوق العاده مشکی این محصول جلوه ی بسیار زیبایی به چشمان شما می دهد و همچنین خاصیت ضد آب بودن و ماندگاری بالای آن باعث می شود شما برای استفاده از آن در هر زمان و مکانی مشتاق باشید. بعد از استفاده ی طولانی مدت از این خط چشم زیبا متوجه می شوید که دچار ریزش نمی شود و شما میکاپتان را مدیون این محصول با کیفیت می شوید. ظاهر زیبا و شکل پری دریایی این محصول برای کسی جذاب است و داشتن چنین وسیله ای برای همه احساس شادی را ارمغان می آورد . به واسطه ی ظاهر زیبای این محثول می توانید از آن به عنوان هدیه به عزیزانتان استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا