زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید زیبایی و سلامت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

زیبایی و سلامتی یکی از بهترین نعمت‌هایی است که در اختیار ما قرار داده شده است و وظیفه بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی، برجسته کردن این زیبایی است؛ و با استفاده از لوازم بهداشتی و آرایشی نامرغوب نباید به آن‌ها خدشه‌ای وارد کرد تا خودمان را از این نعمت محروم کنیم. به طور کلی خرید بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی دخترانه و زنانه اعم از لوازم آرایش پوست، آرایش چشم، آرایش ناخن و محصولات مراقبت از پوست و مو نظیر مسواک برقی، شامپو و کرم‌های صورت، باید از برندهای معتبر و استاندارد انجام شود. ما در این مقاله از نکته خرید قصد داریم نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، مطالعه کنید.

نکات مهم هنگام خرید زیبایی و سلامت

  • برای اطمینان از انتخاب صحیح محصول ابتدا مطمئن شوید که نوع پوست خود را می‌شناسید.
  • دقت کنید محصول مورد نظر حاوی ترکیباتی نباشند که به شما آسیب برسانند.
  • اطمینان حاصل کنید که برند محصول خاصی را که می‌خواهید خریداری کنید، در نظر گرفته‌اید.
  • حتما محصولی بخرید که نظر بیشتر کاربران در مورد آن مثبت باشد.
  • بسته به اینکه به نظر شما کدام محصولات برایتان ارزشمند است، در مورد قیمت آن تصمیم گیری کنید.
  • هنگام خرید محصولات زیبایی عجله نکنید، زیرا این کار ممکن است به قیمت از دست دادن زیبایی‌تان تمام شود.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصول زیبایی و سلامت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار. را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ژل بهداشتی سروینا مدل 01 حجم 150 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره مراقبت و بهداشت ناحیه تناسلی باید در نظر گرفته شود یکی از روش های مراقبت شخصی استفاده از ژل های بهداشتی به منظور ضد عفونی و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف در این ناحیه می باشد.پک مورد نظر شامل یک ژل شستشوی ناحیه تناسلی مناسب آقایان به همراه ژل شستشوی بانوان می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم مردانه پینک ویژوال مدل Aron Versace Eros حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عطر با ترکیبی منحصربه‌فرد از نت‌های آغازی لیمو، سیب سبز و نعناع، سفری را آغاز می‌کند که در آن طراوت و شادابی حسی بی‌پایان را خلق می‌کنند، انگار که صبحی دل‌انگیز در باغی سرسبز و پر از میوه را تجربه می‌کنید. نت میانی با عطر گل شمعدانی و دانه‌ی تونکا، لایه‌ای از عمق و پیچیدگی را به این تجربه افزوده، در عین حال که حسی از ظرافت را به آن می‌بخشد. گل شمعدانی، با عطری دلنشین و دانه تونکا با رایحه‌ای شیرین و گرم، هر دو، احساسی از راحتی و آرامش را به هر لحظه می‌افزایند. نت پایانی، با ترکیبی غنی از چوب سدر اطلس، چوب سدر ویرجینیا، خزه بلوط، علف وتیور و وانیل ماداگاسکار، پایانی محکم و ماندگار را تضمین می‌کند. این لایه، با تأکید بر قدرت و استحکام، گرمایی را به داستان افزوده که دل‌انگیز و فراموش‌نشدنی است. ترکیب چوب‌های ناب و وانیل، این عطر را به همراه ایده‌آل برای مردانی تبدیل می‌کند که به دنبال جذابیت و اعتماد به نفس در هر فصلی از سال هستند. ادکلن شرکتی “ارون” نه تنها تجربه‌ای دلپذیر از عطر را به ارمغان می‌آورد بلکه نشان‌دهنده‌ی سبکی است که در آن زیبایی، تازگی و قدرت با هم آمیخته‌اند. این عطر برای مردی است که می‌خواهد در هر لحظه، با حضوری بی‌نظیر و به یادماندنی، برجسته شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پروب سمعک مدل ITE hearing aid خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی سمعک شفاف باتری خور A10 به رنگ پوست با تقویت کننده صدای دیجیتال نامرئی برای ناشنوایی (سمعک بی سیم) برای کاهش شنوایی شدید طراحی شده است . از ویژگی های این سمعک می توان به کارکرد آسان برای افراد مسن ، تراشه های دیجیتال، کاهش نویز و شفاف با مواد ABS و جدیدترین محصول سمعک مینی تقویت کننده گوش شفاف اشاره کرد با این مینی سمعک شفاف با دو واحد استریو صدا ، 5 تا 7 روز با باتری A10 کار میکند و بعد استفاده 99 درصد نسبت به قبل بهتر میشنوید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبو کننده بدن زنانه لاماسو مدل کرید اونتوس بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل مدل اونتوس و بادی اسپلش 275 میل مدل اونتوس و کرم آبرسان 250 میل مدل اونتوس می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده آب اولانسی مدل REVERSE OSMOSIS - AT8100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به شرایط حال حاضر دنیا و کشور ما ، گسترش انواع بیماری ها و ویروس ها عملکرد سیستم ایمنی بدن و مقاومت بدن در برابر بیماری ها بیش از گذشته دارای اهمیت است . ذکر این نکته ضروری است که علائم حیاتی در انسان بر اساس عملکرد صحیح دستگاه های مختلف بدن برنامه‌ریزی شده است . دستگاه گوارشی و کیفیت آب آشامیدنی و ارتباط تنگاتنگ آن با سیستم دفاعی بدن نقش تعیین‌کننده در حفظ سلامتی دارد . دستگاه تصفیه آب خانگی مدل مرحله‌ای از جدیدترین و به روزترین دستگاه های موجود در بازار می باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی اولانسی مدل AT8100 نه مرحله ای، متریال و کلیه قطعات ساخت کشور تایوان و از بهترین و با کیفیت ترین محصول خود رونمایی کرده است دستگاه فوق از اسمز معکوس ، فیلتر قلیایی ،سوپر مینرال و اکسیژن ساز برخوردار است . این دستگاه از متریال و هوزینگ های فود گرید ، فیلترهایی بر پایه گیاهی ، مخزن آنتی باکتریال ، مگا بوستر پمپ قوی با فشار 125 psi و شیر استیل جداگانه برخوردار است. این دستگاه در سه مرحله ی ابتدایی کلیه املاح معلق ،کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد ودر مرحله بعد نیترات، نیتریت ،آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و کلیه املاح سرطان زا را بطور کامل از آب گرفته می شود. در این دستگاه از مرغوب ترین فیلتر قلیایی ساز(یونایزر) استفاده شده است. این فیلتر با استفاده از فرآیند الکترولیز اجزای اسیدی و قلیایی آب را جدا میکند تا PH آب را افزایش دهد. دستگاه فوق دارای فیلتر اکسیژن ساز میباشد که به وسیله سنگهای بیوسرامیک و شکست مولکولی آب سطح میزان اکسیژن آب را افزایش میدهد. دستگاه فوق دارای ممبراین آمریکایی ، شیر استیل مجزا، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار است. کلیه محصولات نشانگر کیفیت و سلامت محصول اروپا را دارا می باشند و استانداردهای NSF – ISO – FDA – WATER QUALITY – CE را کسب نموده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوسیون مغذی گرلن استایل مدل Abeille Royale حجم 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسیون مرطوب کننده از لاین Abeille Royale گرلن، پوست را رطوبت رسانی کرده و آن را متعادل کرده، تقویت کرده ودرخشان میکند. این لوسیون حاوی ژل رویال زنبور است که 25 بار غلظت بیشتری دارد. این لوسیون پوست را در برابر عوامل مختلف استرس زا مقاوم کرده و زیبایی و کیفیت پوست را بهبود می بخشد. این محصول پوست را بازیابی می کند و برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است. این لوسیون از 98 درصد متریال طبیعی تهیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت جی دبلیو مدل GW-9734 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح موی صورت جی دبلیو مدل GW-9734 یک ماشین اصلاح بسیار کاربردی و مدرن است که با توجه به نیازهای شما طراحی شده است. این ماشین اصلاح با طراحی ارگونومیک خود، امکان استفاده راحت و بدون خستگی را برای کاربر فراهم می‌کند. توان مصرفی آن 5 وات است که با توجه به قدرت و کارایی بالای این دستگاه، مصرف انرژی مناسبی را نشان می‌دهد. مدت زمان شارژدهی این ماشین اصلاح 100 دقیقه است که این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به شارژ مکرر، از آن استفاده کنید. همچنین، مدت زمان لازم برای شارژ کامل این دستگاه تنها 90 دقیقه است که نشان‌دهنده‌ی کارایی بالای باتری آن است. دستگاه دارای چراغ نشانگر شارژ است که به شما امکان می‌دهد تا میزان شارژ باقی‌مانده را به راحتی ببینید. وجود موتور با سرعت چرخش بالا، مکان اصلاح سریع و دقیق را فراهم می‌کند. صفحه نمایش LED آن نیز درصد شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهد. این ماشین اصلاح همراه با 4 عدد شانه با سایز‌های 1.5، 3، 6 و 9 میلی‌متر، کابل شارژ، روغن روان‌کننده، برس تمیز کننده و درپوش محافظ عرضه می‌شود. این اقلام همراه، امکان استفاده بهینه و دقیق از این ماشین اصلاح را فراهم می‌کنند. در نهایت، اگر به دنبال یک ماشین اصلاح با کیفیت، کاربردی و مدرن هستید، مدل GW-9734 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ماشین اصلاح با توجه به ویژگی‌های فوق، می‌تواند نیازهای شما را به بهترین شکل برآورده کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خود تراش ژیلت مدل Fusion PROGlide Power خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری فیوژن (Fusion) را در وهله‌ی اول باید مدل با مچ 3 (Mach 3) مقایسه کرد. اصلی‌ترین تغییری که مدل فیوژن در مقایسه با مچ 3 به خود دیده، افزایش تیغ‌های اصلاح از سه عدد به پنج تیغ است. در واقع اگر بخواهیم تیغ تریمر (Trimmer) را که پشت تیغ‌های اصلی قرار گرفته‌است به حساب بیاوریم باید بگوییم فیوژن، دو برابر برادر سه‌تیغه خود تیغ دارد و مجموعا صاحب شش لبه‌ی برنده است. تیغه‌های پنج‌گانه‌ای که برای اصلاح به کار می‌روند، آن‌قدر نزدیک به هم کار شده‌اند که گاهی درک فاصله‌ی بین آن‌ها دشوار است و ممکن است تصور کنید موهای صورت به خوبی از درون فاصله‌ی بین تیغ‌ها رد نمی‌شوند و همان‌جا گیر می‌کنند؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. نزدیکی تیغ‌های فیوژن به این دلیل بوده تا فشار کمتری به پوست صورت وارد شود و مصرف‌کننده متوجه گذر تیغ‌های تیز و برنده از روی پوست صورتش نشود. تیغ ششم که یک تریمر است، برای مرتب کردن خط ریش و اصلاح نقاطی مانند زیر بینی که دسترسی به آن‌ها دشوار است کاربرد پیدا می‌کند. هرچند ژیلت ادعا می‌کند استفاده از این تیغ تریمر با دقت بالایی همراه است، در عمل بدنه‌ی تیغ آن‌قدر جلوی منطقه‌ی مورد نظر برای اصلاح را ماسک می‌کند که خروجی کار آن‌چنان دقیق نیست. ممکن است برایتان سول پیش بیاید که آیا همیشه تعداد تیغ بیشتر به معنای بهتر بودن خودتراش است؟ راستش را بخواهید پاسخ این سوال مثبت است. تعداد بیشتر تیغ‌ها باعث می‌شود موهایی که از تیغ‌های اولیه رد شده‌اند، گرفتار تیغ‌های میانی و انتهایی شوند و اصلاح سریع‌تری حاصل شود. گذار از مچ 3 به فیوژن با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده‌است و بالغ‌تر شدن ایده‌ی این وسیله‌ی دوست‌داشتنی، کاملا محسوس است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرم لایه بردار بیولاین مدل Primaluce حجم 4 میلی لیتر مجموعه 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرم لایه بردار بیولاین با غلظت بالای مواد فعال شامل AHA %35 اسید نیشکر، اسید لاکتیک، اسید سیتریک، اسید مندلیک 5% ، اسید انگور و عصاره میوه های گرمسیری مانند آناناس و پشن فروت سبب لایه برداری عمیق و موثر پوست شده و لکه ها را بهبود می بخشد پوست را برای ادامه درمان آماده می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت ماساژ مدل SRF123 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل SRF123 محصولی ساخت ایران است که می توان آن را تخت ماساژی مناسب برای انجام همه تکنیک های ماساژ دانست. زیرا دارای ابعاد مناسب، کیفیت و وزن تحملی بالایی است. ابعاد تخت معادل طول 190، عرض 76 و ارتفاع 77 سانتی متر است که برایبسیاری از افراد با توده های بدنی مختلف (بلند قد، کوتاه قد، چاق یا لاغر) کاربردی است. همچنین این ابعاد برای ماسور (فرد ماساژ دهنده) نیز مناسب است، زیرا او به راحتی می تواند به تمام نواحی بدن فرد جهت انجام اقدامات ماساژ دسترسی داشته باشد. در ساخت پایه و فریم اصلی تخت از چوب استفاده شده است. قطعات مختلف بدنه اصلی از جمله پایه ها و قسمت های افقی از طریق چسبی بسیار قوی به یکدیگر متصل شده اند. سطح رویی تخت که دارای 9 سانتی متر ضخامت است از چرم مصنوعی درجه 1 با چگالی فوم بسیار بالا ساخته شده است که در حین فراهم کردن احساس راحتی برای فرد ماساژ گیرنده به دلیل نرمی، دارای طول عمری بالا در استفاده های مکرر است. همچنین تخت دارای جایگاه نگهداری صورت (استراحتگاه صورت) برای راحتی بیشتر فرد در هنگام ماساژ نیز است. تخت ماساژ SRF123 از نوع تخت های ثابت است، یعنی قابلیت جابجایی (پرتابل) را ندارد که این خود دلیلی بر عدم برخورداری از تنظیمات مرتبط با ارتفاع پایه های تخت است. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این تخت دارا بودن وزن تحملی بالا تا 450 کیلوگرم است، که مزیتیمهم برای بسیاری از صاحبان مراکز ماساژ یا اسپاها است. درباره نحوه نگهداری و تمیز کردن تخت باید چنین گفت که "سطح رویی تخت قابل شستشو است و آب و انواع روغن ها را جذب خود نمی کند"

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بادی اسپلش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده آب خانگی اس اس وی مدل UltraClear X830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت SSV تمام تلاش خود را نموده تا با طراحی نسل جدید دستگاه های تصفیه آب، یکی از کاملترین و کارآمد ترین مدل های بازار را ارئه نماید. دستگاه تصفیه آب SSV مدل Ultra clear از بدنه تمام استیل با آبکاری نیکل-کروم برخوردار است که با توجه به هماهنگی مناسب با سینک و شیرآلات آشپزخانه بدون شک نظر مشکل پسندان را نیز تامین خواهد نمود. طراحی کمجا و بهینه دستگاه برای جایگیری و نصب در فضاهای کوچک مناسب است. استفاده از مخزن آنتی باکتریال، بوستر پمپ قوی (مگا بوستر)، فیلتر ممبران SSV و تصفیه کامل وجه مشترک تمامی مدل های کمپانی SSV است. این محصول فیلترهای پلی پروپیلن، کربن اکتیو و کربن بلاک را در بخش پیش تصفیه، فیلترهای ممبران و پست کربن را در بخش تصفیه و فیلتر قلیایی (جهت تنظیم PH) ، فیلتر سوپرمینرال (جهت تنظیم املاح معدنی) را در بخش فرآوری در قلب خود جای داده است. بهره گیری از فیلتر نانوسیلور جهت آنتی باکتریال کردن آب در بخش فرآوری باعث شده تا این دستگاه معایب و مضرات اشعه ماورا بنفش (UV) و سیستم قدیمی نانوفیلتر را نداشته باشد. بهره گیری این کمپانی از قطعات یکپارچه و منحصر به فرد خود موجب شده تا SSV لیست بلند بالایی از بالاترین استانداردها و تاییدیه های جهانی همچون ISO، CE، WaterQuality، QAL ، NSF، SGS وEMP را در کارنامه خود ثبت کند و در چند سال اخیر پرچم دار دستگاه های تصفیه آب خانگی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماساژور پا میوتو ایتالیا مدل CALABRIA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماساژ پا یکی از لذت بخش ترین ماساژ هاست خصوصا اگر یک ماساژور حرفه ای مثل کالابریا رو در منزل داشته باشید، دستگاه ماساژور پا سه بعدی میوتو ایتالیا شاید بتوان گفت بهترین ماساژور پا در حال حاضر در دنیاست ، غلطک های تفکیک شده در کف پا ، کیسه های هوای سه بعدی روی پا؛ کیسه های 360 درجه ساق پا ، ترموتراپی و انوع برنامه های ماساژ اتوماتیک کالابریا را به گزینه ای جذاب تبدیل کرده است. طراحی بی نظیر و بسیار لوکس این ماساژور باعث جذابیت دوچندان آن شده و دیگر میتواند از ماساژور به عنوان شیکترین المان دکوراسیون منزل یا محل کار استفاده نمود. بند قابل تنظیم سایز ساق پا یکی دیگر از قابلیت های کالابریاست تا شما بتونید متناسب با ساق پایتان انرا تنظیم نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لیزر موهای زائد مدل JZC-T05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لیزر مو آیجویر JZC-T05 برای ترویج متابولیسم رنگدانه ها و خواب فولیکول مو استفاده می شود. فقط 4 تا 8 هفته طول می کشد تا اساساً بیش از 90 درصد رشد مو را مهار کنید. هنگام استفاده از دستگاه رفع موهای زائد تنها یک احساس گرما خفیف وجود دارد. در حالی که موها را به طور ایمن و موثر از بین می روند. این دستگاه میکروسیرکولاسیون را بهبود می بخشد تا به رشد مجدد کلاژن بافت پوست و همچنین کاهش چین و چروک کمک کند. این دستگاه لیزر مو از سر کوارتز متمرکز تر و ایمن تر برای از بین بردن موثر موهای زائد بدون لکه های سیاه استفاده می کند. دستگاه لیزر موهای زائد ما با تعداد 999999 فلاش (میزان تغییر فلاش ها در ال سی دی) برای حذف موهای زائد 15 نفر برای کل بدن و ماندگاری 15 سال برای افراد کافی است که دو برابر فلاش سنتی است و برای استفاده خانوادگی مناسب است. دستگاه JZC-T05 دارای 5 سطح انرژی و 2 حالت کار است. هنگام استفاده می توانید سطح انرژی مناسب را با توجه به رنگ مو و پوست خود انتخاب کنید. حالت دستی برای نواحی حساس مانند خط بیکینی (2 دقیقه)، لب بالایی و زیر بغل (2 دقیقه) استفاده می شود. حالت خودکار برای مناطق بزرگ مانند بازوها، پاها، پشت (6-8 دقیقه) مناسب است. طول موج نور 550 نانومتر تا 1200 نانومتر و منطقه عمل 3 سانتی متر مربع است، بیایید با امواج نوری نامعتبر خداحافظی کنیم. نحوه و زمان استفاده از لیزر مو آیجویر JZC-T05: 1. محل مورد نظر را تمیز کنید 2. تمام موها را بتراشید 3. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا دستگاه روشن شود (دکمه پایین) تا دستگاه روشن شود. 4. دکمه سیاه و سفید بالایی را برای تنظیم سطح قدرت (سطح 1-5) فشار دهید. (سر لیزر باید از نزدیک به گوشت چسبیده باشد.) 6. دکمه طلایی را به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا به حالت شلیک خودکار بروید. بدون فشار دادن دکمه شلیک این محصول یک دستگاه IPL برای مصارف خانگی می باشد که می تواند انرژی را به 5 سطح تنظیم کند، اما انرژی شروع شده در سطح 1 بسیار کمتر از زمانی است که آن را در کلینیک انجام می دهیم. بنابراین باعث تحریک نمی شود. قابل استفاده برای از بین بردن موهای تمام قسمت های بدن، زیر بغل – موهای ساق پا – خط بیکینی – سبیل – ریش

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی مدل 160x80کد 03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لیزر بدن تاچ بیوتی مدل TB1755 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه لیزر بدن تاچ بیوتی مدلTB1755 محصولی از شرکت تاچ بیوتیTOUCHBeauty دستگاه های از بین برنده موهای زائد شرکت نام‌آشنای تاچ بیوتی(TOUCHBeauty) بر پایه‌ی تابش پالس‌های نوری (IPL) به ریشه‌ی مو کار می‌کنند. این پالس‌ها باعث ریزش موها می‌شوند و با استفاده‌ی منظم از دستگاه، موها مجددا رشد نمی‌کنند و پوست، صاف و عاری از موهای زائد می‌شود. شرکت تاچ بیوتی از فناوری IPL به‌جای لیزر استفاده می‌کند. این فناوری حاصل سال‌ها تحقیق روی بیش از ۲۰۰۰ خانم است. فناوری IPL در بسیاری از سالن‌های زیبایی استفاده می‌شود و هم‌اکنون در ابعاد کوچک‌تر و با نتیجه‌ی مشابه برای استفاده در منزل ارائه شده است. IPL HAIR REMOVAL DEVICE جزو تولیدات سال ۲۰۱۵ شرکت تاچ بیوتی است و برخلاف بعضی مدل‌های قبلی که به باتری قابل‌شارژ مجهز بودند، منبع تغذیه‌ی این مدل برق شهری است. لامپ این مدل ظرفیت بیش از ۲۵۰ هزار فلش را دارد. ویژگیهای منحصر به فرد لیزر بدن تاچ بیوتی مدلTB1755 دارای پنج درجه‌ی شدت نور برای استفاده‌ی روی پوست نقاط مختلف بدن با حساسیت‌های مختلف است. با تنظیم شدت نور روی درجه‌ی پایین‌تر می‌توان از دستگاه در نقاط بسیار حساس بدن نیز استفاده کرد. ازآنجایی‌که دستگاه‌های ازبین‌بردن موهای زائد را نباید روی پوست‌های تیره استفاده کرد، این دستگاه به سنسور تشخیص رنگ پوست مجهز شده است. دستگاه در ابتدای هر بار استفاده و به ‌صورت رندوم هنگام استفاده، میزان تیرگی پوست را اندازه‌گیری می‌کند. درصورتی‌که این میزان از حد مجاز بیشتر باشد، دستگاه به شکل خودکار از ادامه‌ی کار باز می‌ایستد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماساژور بریسک مدل MT-16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مسائلی که همه ی ما با آن مواجه هستیم خستگی و گرفتگی عضلات پس از یک روز طولانی کاری و با فعالیت های متفاوت است. برای از بین بردن درد و خستگی در عضلات راه های متفاوتی پیشنهاد شده است که یکی از آن ها ماساژ بدن است. برای بهره مندی از ماساژ مراکز و اسپاهای مختلفی در سطح شهر وجود دارند که امکانات متعددی را در اختیار افراد قرار می دهند. اما همانطور که می دانید رفتن به این مراکز و استفاده از امکانات آن ها هزینه بر و نیاز به زمان دارد. با توجه به ویژگی های این روزها که همگی با کمبود وقت مواجه هستیم پیدا کردن راهی که هم از فواید ماساژ استفاده کنیم و هم در وقت و هزینه صرفه جویی کنیم نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد. استفاده از دستگاه های ماساژ دستی می تواند یک راه حل باشد. ماساژور بدن بریسک MT16 یکی از این محصولات است. این ماساژور فواید بسیاری نظیر تسریع بهبود گردش خون و رفع خستگی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک کننده به چربی سوزی، از بین بردن درد و گرفتگی ها در ناحیه گردن و کمر، از بین بردن سردرد و بی خوابی و مفید برای کاهش استرس و اضطراب است که همگی بر محبوبیت و لزوم داشتن چنین دستگاهی تاکید می کند. ماساژور بدن بریسک MT16 دارای 4 برنامه ماساژ بوده که شما بسته به نیاز خود می توانید از آن ها بهره ببرید. این دستگاه دارای ولوم تنظیم شدت ماساژ نیز می باشد.MT16 دارای عملکرد گرمایی بوده که برای تزکین درد بسیار مناسب است. .ماساژور بدن بریسک همچنین دارای سری ماساژ قابل تعویض در 5 مدل می باشد که فرد براساس نیاز خود و قسمت های مختلفی از بدن که می خواهد ماساژ دهد، می تواند سری مناسب را برگزیند. ماساژور بدن بریسک MT16 قابل استفاده برای ماساژ باسن، پا، گردن، کمر، پشت و دیگر نقاط بدن می باشد. ازاین محصول می توانید برای رفع درد و خستگی و دوری از اضطراب و نگرانی هایی که در طول روز داشته اید استفاده کنید و لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده آب هیوندای مدل Hu06-P به همراه فیلتر تصفیه آب مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاهی که علاوه بر تولید آب مصرفی ، قابلیت آبشیرین کن (حذف شوری آب ) و قابلیت اتصال به همه نوع یخچال و فریزر را نیز دارد . دستگاه تصفیه کننده آب هیوندای مدل Hu-06-P مونتاژ شده در ایران در 6 مرحله تصفیه آب را انجام می دهد و توسط فرایند اسمز معکوس (Reverse Osmosis System) ، می تواند هر آبی را به آب تصفیه شده ، بهداشتی و قابل شرب برای انسان با تمام استداندارد های بین المللی تبدیل کند.بزرگترین امتیاز دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل Hu-06-P ، عدم احتیاج به حضور تکنسین جهت تعویض فیلتر ها می باشد و کلیه فیلتر های دستگاه از برترین کیفت ساخته شده است ، بنابراین این موضوع تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه های نگهداری از دستگاه خواهد شد. از قابلیت های این دستگاه می توان حذف شن ، ماسه ، گل و لای ، کلر ، ترکیبات آلی ، رنگ ، بو ، طعم ، نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، کبالت ، جیوه ، سرب ، فلزات سنگین اشاره نمود. یکی از مهمترین نکات در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب کارآمد و بهداشتی ، انتخاب دستگاهی است که تمام اجزا و قطعات آن قابل استفاده جهت تولید آب بهداشتی برای مصرف انسان باشد ، اگر قسمتی از اجزا دستگاه تصفیه آب فاقد استاندارد های بهداشتی جهت استفاده انسان باشد ، این موضوع می تواند باعث اضافه شدن مواد سمی به آب تولید شده توسط دستگاه شود ، بنابر این انتخاب در امر خرید یک دستگاه تصفیه آب استاندارد ، مهمترین گام در بهره مندی از آبی بهداشتی و گوارا است. تصفیه آب هیوندای مدل Hu-06-P دارای تاییدیه های NSF و Water Quality Association امریکا می باشد. خدمات پس از فروش شرکت جوی واتر حاجی باشی در تمامی مراکز استان های کشور و شهر های حوالی آنها ارائه می گردد. اقلام زیر در داخل کارتن دستگاه موجود است : یک دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل Hu-06-P با 6 مرحله تصفیه کامل ، مخزن ذخیره آب تحت فشار با حجم 4 گالن که معادل حدودا 16 لیتر است ، شیر برداشت استیل اهرمی آب (ویژه نصب روی سینک ظرفشویی) و پکینگ نصب کامل دستگاه که شامل ، آچار مخصوص تعویض فیلتر ها ، 5 متر شیلنگ نصب ، شیر مخزن ، شیر رو سینکی استیل اهرمی ، سه راهی اتصال شیر پیسوار به شیر ورودی ، شیر وروردی آب شهری به دستگاه ، کمربند فاضلاب جهت اتصال پساب به لوله فاضلاب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماساژور پا رنفو مدل 2 Heat 5 Modes 3 Intensities خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شامپو بدن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

ماساژور پا RENPHO با گرما، ماساژ ساق پا و پا با فشار هوا برای گردش خون، تسکین درد عضلانی، 2 حالت حرارتی 5 حالت 3 شدت، چکمه های بهبود گردش خون، هدایایی ویژه و کاملا کاربردی برای مادر و پدر برای قدردانی از زحمات آنها به حساب می آیند. ماساژ همه جانبه پا و ساق پا با فشار دادن عضلات پا و ساق پا از پایین به بالا برای رفع خستگی و بهبود گردش خون بسیار حرفه ای عمل میکند. عملکرد گرما 2 حالته: این ماساژور ساق پا دارای عملکرد گرمایی برای تامین گرما برای ساق پا و پاهای شما است و به آرامش کمک می کند. پارچه نرم دوخته شده با کیفیت بالا راحتی را افزایش می دهد. 5 حالت و 3 شدت ماساژ: ماساژور پا با استفاده از کنترلر قابل حمل دستی تغییر حالت و شدت آن را آسان می کند. مطمئناً ترکیب مناسبی از حالت و شدت را برای ترجیح خود پیدا خواهید کرد. بسته بندی قابل تنظیم متناسب با هر اندازه ای: این ماساژور پا و ساق به شما امکان می دهد با استفاده از تسمه های نوار چسب به راحتی سایز را تغییر دهید. دور ران محصول تا 24.8 اینچ است، کت و شلوار برای ران و پاها از 11.8 اینچ تا 19.7 اینچ متناسب با هر سایز پا میباشد.اگر برای مدت طولانی ایستاده یا نشسته اید، نمی توانید ورزش کنید، یا از درد ناشی از تمرینات ورزشی رنج می برید، ممکن است از ناراحتی پا و خستگی پا رنج ببرید. این ماساژور پا روشی جدید برای آرامش تمام پاهای شماست. استفاده از آن به مدت 20 دقیقه یک یا دو بار در روز می تواند خستگی عضلانی را کاهش دهد و ورزش را ریکاوری کند. حالت‌های ماساژ چندگانه می‌توانند تجربه‌های ماساژ متفاوتی را به شما ارائه دهند، در حالی که طراحی قابل حمل به شما امکان می‌دهد از آن در هر کجا و در هر زمان لذت ببرید. مناسب برای ماساژ پا: ماساژور پا یک هدیه عالی برای روز مادر یا پدر است، همچنین یک هدیه عالی برای مادر پدر، خانواده، دوستان و بزرگترها میباشد. این ماساژور پا می تواند به رهاسازی عضلات سفت و استرس، از بین بردن اسپاسم عضلانی کمک کند و به طور موثر به RLS، تورم و درد در پاها و ساق پا کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست پرفیوم مهمت مدل Angels Share By Kilian حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر ادکلن بای کیلیان آنجلز شیر زنانه و مردانه (By Kilian Angels’ Share)، یکی از جدیدترین عطرهای برند فرانسوی بای کیلیان است. این عطر که کاملا یونیسکس است و خانم ها و آقایان به طور مشترک می توانند از آن استفده کنند، در سال 2020 عرضه شد. By Kilian یک برند عطر لوکس از پاریس است که توسط کیلیان هنسی، نوه بنیانگذار گروه LVMH ایجاد شده است. کیلیان هنسی، کودکی خود را در انبارهای شراب خانواده اش گذراند. کیلیان پس از فارغ التحصیلی، که در آن یک تز در مورد معناشناسی روایح در جستجوی یک زبان مشترک بین خدایان و انسانها نوشته بود، به ادامه تحصیل در برخی از بزرگترین عطرسازی ها برای برخی از برترین برندهای مد پرداخت. در سال 2007، کیلیان، مطابق با سنت دیرینه خانواده در تولید کالاهای لوکس، خانه عطر خود را راه اندازی کرد. این ست شامل دو عدد بادی اسپلش 30 میل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماساژور رفع سلولیت بیورر CM50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سلولیت حاصل به وجود آمدن ناهنجاری در شکل و حالت سلول‌های چربی، آب و ... در نواحی ران و باسن است که به پوست شکل نامناسبی می‌دهد. این اتفاق زمانی می‌افتد که چربی‌ها گسترش یافته و به سمت خارج پوست متورم می‌شود. روش‌های بسیاری برای جلوگیری و یا کاهش سلولیت وجود دارد که هیچ کدام 100% نیست اما ماساژ در کنار رژیم غذایی متعادل و ورزش می‌تواند در بهبود شرایط پوستی کمک کند. CM50 ماساژوری مخصوص برای رفع سلولیت ساخت شرکت بیورر آلمان است که کیفیت محصولات پزشکی آن برای همه مثال زدنی است. این دستگاه دارای 3 سَری است که با تنظیم 2 شدت متفاوت به گردش خون و سفت شدن پوست کمک می‌کند. طراحی این مدل به گونه ای است که به راحتی در دست جا شده و به دلیل وزنی مناسب و طراحی ارگونومیک به راحتی برای هر فرد قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF - SF4800 به همراه فیلتر رسوبگیر گلیتز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه‌آب خانگی با برند معتبر اکوآاسپرینگ مجهز به مکانیزم دوگانه مدل UF - SF4800 ده مرحله‌ای و دارای با‌کیفیت‌ترین و بروزترین تکنولوژی در فرایند دستگاه‌های تصفیه‌آب خانگی است. در این دستگاه از متریال و هوزینگ‌های فودگرید، فیلترهایی بر‌پایه گیاهی، مخزن آنتی‌باکتریال 16 لیتری، مگا‌بوستر پمپ قوی بافشار 125 PSI و شیر جداگانه برخوردار است. آب شرب دارای مقادیر زیادی املاح و آلودگی است. این آلودگی‌ها قابل رویت نیستند بلکه فقط با آزمایش تشخیص داده می‌شوند. به‌همین علت اخیرا استفاده از دستگاهای تصفیه‌آب خانگی در کشورمان به‌یک امر ضروری مبدل شده است. چرا‌که آب آلوده منشاء اصلی اکثر بیماری‌هاست. عملکرد فیلترهای این دستگاه در سه‌مرحله اول به‌این‌صورت است که کلیه املاح معلق و مضر، کلر، آفت‌کش‌ها و شوری را از آب گرفته و در‌مرحله بعد نیترات، نیتریت، جیوه و میکرو‌ارگانیسم‌های شیمیایی و فلزات سنگین (کلیه املاح سرطان زا) را به‌طور کامل از آب می‌گیرد. سیستم اولترافیلتراسیون تکنولوژی جداسازی ذرات معلق تا 0/01 میکرون با غشاهای میان تهی از جنس پلی پروپلین بر پایه گیاهی گفته می شود. دستگاه فوق دارای فیلتر اکسیژن ساز میباشد که به وسیله سنگهای بیوسرامیک و شکست مولکولی آب سطح میزان اکسیژن آب را افزایش میدهد. در این دستگاه از مرغوب ترین فیلتر قلیایی ساز(یونایزر) استفاده شده است. این فیلتر با استفاده از فرآیند الکترولیز اجزای اسیدی و قلیایی آب را جدا میکند تا PH آب را افزایش دهد. در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن ،سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … خواهد شد. دستگاه فوق دارای شیر مجزا، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار است. کلیه محصولات نشانگر کیفیت و سلامت محصول اروپا را دارا می باشند و استانداردهای NSF – ISO – FDA – WATER QUALITY – CE را کسب نموده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی صورت و بدن گائیرو مدل GAERUO RFC-1809 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گائیرو یکی از برند های لوکس دنیا میباشد که همیشه کیفیت کار هاش زبان زد میباشد . این ست با بدنه فوق العاده با کیفیت بصورت ست کامل ارائه میشود. حتی این بزند برای کالا های خودش کیف مخصوص تهیه کرده که نشان دهنده اهمیت برند میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه فوتون تراپی مو لیز مدل SUPREME خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فوتون لیز سوپریم سه نور این دستگاه سه رنگ دارد رنگ آبی و قرمز و سبز که برای درمان های ساقه و ریشه مو استفاده می شود. مجهز به فناوری بالایی است که قادر به ارائه نتایج چشمگیر در تارهای مو است دلیل آن این است که امواج نور ۴۵۰ نانومتری آبی آن در تماس مستقیم با کوتیکول مو قرار می گیرند و نتایج عالی و شکفت انگیزی را به دست می آورند. هنگامی که لیزر با مو تماس می گیرد واکنش های شیمیایی بین ترکیبات محصول توزیع شده در مو را آغاز می کند و اثر آن را افزایش می دهد و از طریق نفوذ و ثابت شدن محصول در الیاف مو ، ماندگاری آن را افزایش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آمالکپ دندانپزشکی سپهر مدل 3 مجموعه 50 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آمالکپ دندانی یک ماده ترمیمی فوق‌العاده و انعطاف‌پذیراست و به دلیل قیمت مناسب، سهولت استفاده و شکل‌پذیری عالی در دندانپزشکی استفاده می‌گردد. کپسول های سپهر مشابه کپسول های SDI بوده و با فشار سر آن پودر و جیوه باهم مخلوط شده و از درست عمل کردن آن مطمئن خواهید بود. زمان بندی، فرکانس و سرعت دستگاه برای استفاده از این محصول بسیار اهمیت دارد زیرا به صورت Fast set بوده و با افزایش زمان،‌ مخلوط سفت تر می گردد. پیشنهاد می شود برای شروع از زمان کم (7 ثانیه) استفاده نمائید تا زمان دلخواه و ایده آل خود را بیابید. مدت زمان لازم برای مخلوط سازی 7 الی 30 ثانیه/سرعت: 4000 دور در دقیقه/3 واحدی : 50 عدد کپسول 3 واحدی (800 میلی‌گرم آلیاژ) می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماساژور چشم ریلکس آپ مدل ME340 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماساژور چشم مدل ME340 محصولی در زمینه درمان میگرن و سردردهای مزمن، از ریلکس آپ آلمان می باشد. با داشتن این ماساژور چشم، شما می توانید برای همیشه با سردردهای ناشی از فعالیت های روزانه خداحافظی کنید. این محصول تداعی کننده ماساژ دست می باشد که حس آرامش را به شما انتقال می دهد. همچنین این ماساژور چشم دارای 2 ایربگ در قسمت شقیقه ها است که به صورت تخصصی این ناحیه را نیز علاوه بر چشم تحت پوشش ماساژ قرار می دهد، در قسمت چشمها نیز 2 ایربگ عینکی شکل وجود دارد که نواحی کناره چشم ، ابرو و زیر چشم را به دقت ماساژ می دهد. یکی از ویژگی های این ماساژور، گرمای اشعه مادون قرمز می‌باشد که با تابش آن به نواحی چشم، در طولانی مدت، باعث سلامت چشم و شریان های موجود در صورت می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالت سایه چشم توفیسد مدل Better Than Chocolate خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالت سایه توفیسد مدل (Better Than Chocolate) دارای بافت نرم و مخملی می باشند که پلک را کاملا پوشش می دهند و پیگمنت بالایی دارند.این پالت دارای 18 رنگ می باشد که 7 رنگ آن مات و 11 رنگ شاین است.انواع تناژ های رنگی و کاربردی در این پالت جای گرفته اند و شما میتوانید انواع آرایش ها را با این رنگ ها بوجود آوردید.از رنگ های روشن و ملایم گرفته تا ارایش های اسموکی را میتوانید با این پالت تجربه کنید.این پالت دارای طراحی شکلاتی است و تناژ های رنگی نیز با طراحی محصول هماهنگی دارند.یک آینه بزرگ داخل این پالت تعبیه شده است تا در هرکجایی که هستید براحتی بتوانید از این پالت بهره ببرید و آرایش کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای کالور مدل 7240 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالور یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های فرانسوی تولید کننده لوازم برقی است که در سال‌های اخر به تولید لوازم ارایشی برقی نیز رو آورده است. مو جزو جدایی‌ناپذیر زیبایی محسوب می‌شود و زیبایی و حالت خوب مو با جلوه‌ی بهتر صورت در ارتباط است. اگر همواره شیفته‌ موهای حالت‌دار و خوش‌فرم هستید، اما آن‌ قدر درگیر روزمرگی شده‌اید که نمی‌توانید مرتبا برای حالت‌دادن و فرم‌دهی موهایتان به آرایشگاه‌ مراجعه کنید؛ راه‌حل، انتخاب یک سشوار حرفه‌ای برای استفاده در منزل است. البته برای این انتخاب باید به نکات خاصی توجه کرد. که مهم‌ترین آن این است که متور سشوار حتما از نوع AC باشد و المنت ان حتما سرامکی و از نوع کراتینه باشد. زمانی که شما موهای بلندی دارید و سشوار مدت زمان زیادی روشن می‌کنید، سشوارهای DC متور خواموش می‌شوند و شما مجبورید زمان زیادی را صرف صبر کردن برای خنک شدن متور سشوار کنید تا بتوانید دوباره آن را روشن کنید. ولی در سشوارهاای که باد آنها با سرامیک و مخصوصا سرامیک کراتینه گرم می‌شود چون سرامیک‌های کراتینه قابلیت آزاد کردن یون گراتین و تورمالین را همزمان دارند. مدل «7240» کالور یکی از سشوارهای حرفه‌ای تولید شرکت کالور است که در آن از متور 2400 وات AC استفاده شده است. همچنن سرامک‌های گرم کننده داخل ان از نوع کراتینه بوده که باعث لخت کنندگی بیشتر این مو می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پد عرق گیر هیاهو مدل Solarium XL بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر چه عرق کردن یکی از بهترین و اصولی‌ترین روش های داخلی بدن انسان برای دفع بسیاری از سموم و همچنین کنترل دمای بدن است، اما بدون تردید نمود خارجی آن که از یک سو باعث گرفتن بوی بد و از سوی دیگر ایجاد لک‌های نامطلوب برروی لباس می‌شود، برای هیچ کس خوشایند نیست. پد زیر بغل قابل شستشوی هیاهو برای رهایی از این مشکل طراحی شده‌است. پد زیر بغل عرق گیر هیاهو، جدیدترین و بهترین راهکار برای رفع این معضل بوده که با نصب بر روی لباس بدون بندهای اتصال بازویی که در مدت زمان کوتاهی موجبات ناراحتی مصرف کننده بخصوص در فصول گرم و در استفاده بلند مدت را فراهم می کند ، در همه ی زمان‌ها، لباس شما را خشک نگه داشته و از آن محافظت می‌نماید. پدهای ضد عرق هیاهو محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده که با خاصیت چند لایه بودن بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز علاوه‌بر رفع مشکل لکه‌های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس شما در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت‌ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید عطر و ادکلن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه حارث مدل Aventus Creed حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوپرفیوم مردانه حارث مدل کرید اونتوس با رایحه خنک و تلخ عطری است بسیار جذاب که در عین شادابی، نشاط، وقار و ابهت خویش را به زیبایی هر چه تمام تر نشان داده است.رایحه اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد.عطر اونتوس مردانه بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست، قدرت پخش و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.به محض اسپری، رایحه‌ی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب به‌خوبی فضای اطراف را به تسخیر خود درمی‌آورد. این ترکیب حس اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی وارد عرصه می‌شوند که شامل گیاه جادویی پاتچولی، گل رز و یاسمین هستند. کم‌کم و با گذشت مدتی ، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد که شامل مشک، اوک‌موس، عنبر و شیرینی وانیل هستند‌.بی شک رایحه کرید اونتوس یکی از دلنشین ترین و پرفروش ترین رایحه های دنیاست. همیشه شاداب باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا ایستکول مدل TM-TW209 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه‌کننده هوا ایستکول مدل TM-TW209 از دستگاه‌های باکیفیت عرضه‌شده توسط این شرکت است. ازنظر زیبایی این محصول قابل‌رقابت با بسیاری از تولیدات شرکت‌هایی است که به‌صورت بین‌المللی کار می‌کنند. بدنه پلاستیکی و خوش‌رنگ محصول از مواد باکیفیت ساخته‌شده است و به زیبایی محل استفاده می‌افزاید. چراغ‌های نشانگر به‌صورت مخفی روی سطح جلویی بدنه تعبیه‌شده‌اند. این دستگاه برای پالایش و تصفیه هوای مساحتی 30 تا 55 مترمربعی کارآمد است. البته ماهیت فعالیت درست دستگاه‌های تصفیه هوا این است که در محیط بسته بهترین نتیجه را می‌دهند به این معنی که دریچه‌ها و کانال کولر باید بسته باشد. فیلتراسیون چندمرحله‌ای این دستگاه و بهره‌مندی از فیلترهای هپا و کربن باعث می‌شود تصفیه‌کننده هوا ایستکول مدل TM-TW209 توانایی جذب بو و گازهای مضر را داشته باشد و باکتری‌های مضر و مواد حساسیت‌زا را از بین ببرد. تعویض فیلترها با باز کردن روپوش جلویی دستگاه ممکن می‌شود. روی درپوش جلویی طرحی متشکل از خطوط و نقطه‌ها دیده می‌شود که باعث زیبایی و القای حس مدرنیته نیز می‌کند. دکمه‌های کنترلی این دستگاه در جلوی دستگاه در نظر گرفته‌شده است که روشن و خاموشی، سرعت، تایمر و reset کردن دستگاه را کنترل می‌کند. ایستکول معمولاً به خاطر محصولات برودتی باکیفیتش شناخته می‌شود ولی این شرکت گستره فعالیت خود را افزایش داده و تصفیه‌کننده‌های باکیفیتی نیز به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی براون مدل  D12.523.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طراحی این مسواک برقی از رنگ‌های آبی و سفید استفاده شده است. این مسواک برقی درعین زیبایی، فوق‌العاده کاربردی است. دارای سری برای دندان‌های حساس است و توانایی پاک‌کردن فاصله‌های میان‌دندانی را دارد؛ به‌ همین دلیل عملکردی مشابه نخ دندان خواهد داشت.این مسواک برقی با تمیزکردن عمقی و دقیق دندان‌ها، از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ذره‌ از موادغذایی در سطح دندان‌ها باقی بماند. این مسواک برقی پلاک‌های دندان را از بین می‌برد و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد؛ همچنین قادر است به‌طور سه‌ بعدی دندان‌ها را سفید و براق ‌کند. سری مسواک دارای الیاف نرم و لطیفی است که حتی برای تمیزکردن لثه‌ها هم کاربرد دارد و می‌تواند برای انواع دندان‌ها حتی دندان‌های حساس استفاده شود. تکنولوژی دو بعدی این مسواک هم نوسانی و هم دورانی بوده و قادر است تمام سطوح دندان‌ها را بشوید. با چرخش زاویه‌ای، دندان‌ها را تمیز می‌کند و دیگر نیازی نیست دست حرکت زیادی داشته باشد. این مسواک پایه‌ی شارژ دارد که برای شارژ آن از برق شهری استفاده می‌شود. این مسواک در هربار شارژ کامل، 5 تا 7 روز قابلیت استفاده دارد. این مسواک این قابلیت را دارد که پس از دو دقیقه، کافی‌بودن زمان مسواک‌زدن را با پالس اعلام ‌کند. همچنین با استفاده از این مسواک می‌توان دندان‌های عقبی و دور از دسترس را که تمیزکردنشان دشوارتر است، به‌راحتی تمیز کرد.براون برند شناخته‌شده‌ای است و انتخاب مسواک برقی مدل STARTER PACK D12.523.1 white به‌طورحتم هوشمندانه خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اوکلین مدل Oclean X خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی هوشمند Oclean X اولین مسواک هوشمند جهانی با صفحه لمسی رنگی است. بعد از اتصال مسواک به گوشی از طریق بلوتوث، می توانید در اپلیکیشن Oclean از بین بیشتر از 20 برنامه مسواک زدن، مناسب ترین را انتخاب کنید. مسواک اتوماتیک Oclean X به دلیل حالت محافظت از دندان با فرکانس پایین AI برای دندانهای حساس ، دندانهای شل ، روکش مصنوعی و پروتز ایمن است. دارای پایه 2 در 1 است ، می توانید آن را روی دیوار بچسبانید ، از آن به عنوان نگهدارنده استفاده کنید یا فقط از آن به عنوان پایه شارژ استفاده کنید.

طراحی ارگونومیک

    انتخاب اشتباه مسواک برقی، می‌تواند به قیمت آسیب به لثه‌ها و نابودی مینای دندانتان تمام شود. یک مسواک برقی با طراحی استاندارد، تنها محافظ سلامت دهان و دندان شما خواهد بود. بدنه دوتکه این مسواک ضد آب 99 گرمی، میزبان یک نمایشگر «OLED»  با سایز 0.96 اینچی بوده که در جلوه نمای مدرن آن تأثیرگذار است. باوجوداینکه بدنه پلاستیک «ABS» باکیفیت، طراحی یکپارچه نداشته و مجهز به نمایشگر «OLED» است، اما گواهی «IPX7» این اطمینان را به ما می‌دهد که مسواک برقی اوکلین مدل «Oclean X»  صد در صد ضد آب بوده و حتی در اثر غوطه‌وری در عمق 1 متری آب، هیچ بخشی حتی نمایشگر با این حساسیت بالا، آسیب نخواهد دید. قسمت برسی مسواک طراحی سه‌بعدی با درجه سختی استاندارد دارد تا علاوه بر تمیز کردن تمام بخش‌ها، کمترین آسیب را به مینای دندان‌های شما وارد کند.

تمیزی مدرن

مسواک برقی اوکلین مدل «Oclean X»  یک اپلیکیشن اختصاصی دارد و برنامه شستشوی این مسواک برقی می‌تواند برای هر شخص متفاوت و انحصاری باشد. شرایط سلامت دندان، یکی از فاکتورهایی است که در تعیین برنامه شستشو بسیار تأثیرگذار است. این نمایشگر 0.96 اینچی که به شفافیت نمایش بالا مشهور شده است، عرصه‌ای برای به نمایش گذاشتن نوع برنامه شستشو، نمایش آب‌وهوا، مدت‌زمان هر بار شستشو و تاریخ و ساعت هرروز است؛ ولی واقعیت این است که این نمایشگر هیجان‌انگیز بدون نصب اپلیکیشن، تقریباً فلج بوده و منسوخ است. نصب اپلیکیشن مخصوص این مسواک هوشمند، حداقل برای یک‌بار اجباری است و راه فراری از آن وجود ندارد. یک‌بار این اپ را نصب کنید و پس انتخاب حالت شستشوی مناسب خود، می‌توانید آن را پاک‌کنید. پس از ورود موفقیت‌آمیز به اپلیکیشن، این برنامه تعدادی اطلاعات شخصی ازجمله سن، سبک برنامه غذایی (مصرف بالای قندها، چای، قهوه، نوع رژیم)، وضعیت فعلی دندان‌ها و رنگ‌ آن‌ها را از شما درخواست می‌کند تا برنامه مناسب شمارا پیشنهاد دهد. 

برنامه شست‌وشوی اختصاصی

    شیائومی باوجود این اپلیکیشن چنان دست مخاطب را برنامه‌ریزی شستشوی دهان باز گذاشته که حیرت خواهید کرد. شما می‌توانید یک برنامه شستشوی کاملاً شخصی برای دندان‌های خود ایجاد کنید که این برنامه کاملاً بر اساس رژیم غذایی و سطح فعلی سلامت دندان شما پی ریزی می‌شود. این اپلیکیشن به‌اندازه سه دقیقه دست شمارا باز می‌گذارد که علاوه بر برنامه اختصاصی شستشو، حالت ماساژ و سفیدکننده را نیز فعال کنید. حتی اگر برنامه شستشوی اختصاصی برای خود ترتیب ندهید، قطعاً یکی از 32 حالت شستشو که به‌صورت پیش‌فرض در این اپلیکیشن تعبیه‌شده، به دردتان خواهد خورد. این اپ یک حالت جذاب به نام «blind zone recognition» دارد که برای شستشوی نقاط کور دهان است. درواقع با این مسواک، هیچ قسمتی دور از دسترس باقی نمی‌ماند.

باتری و شارژر

  با باتری 800 میلی آمپرساعتی این مسواک، تا یک ماه نیاز به شارژ مجدد مسواک برقی اوکلین مدل «Oclean X» نخواهید داشت. این باتری به فناوری شارژ سریع مجهز شده و در 2 ساعت فول شارژ می‌شود. شارژر این مسواک که طراحی دیواری دارد، مصداق بارز یک تیر و دو نشان است. با نصب این شارژر روی دیوار می‌توانید از آن به‌عنوان آویز نگهدارنده مسواک نیز استفاده کنید. با این توضیح، قطعاً برای محل نصب وسواس بیشتری خواهید داشت.

سخن آخر

    زندگی مدرن و پیشرفت تکنولوژی به‌گونه‌ای بازندگی ما آمیخته‌شده که حتی در تمیزی دهان و دندان ما نیز تأثیرگذار است. اگر از آن دسته افراد هستید که سلامت خود را به‌وسیله گجت‌ها به‌طور مداوم کنترل می‌کنید.، مسواک برقی اوکلین مدل «Oclean X» یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود چراکه می‌توانید علاوه بر مسواک زدن، از وضعیت تمیزی و سلامت دندان‌های خود نیز به‌طور منظم باخبر باشید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-6626 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جیمی 6626 از محصولات جدید این کمپانی بزرگ است. طراحی ایده آلی برای آن به کار رفته تا شما به هنگام دست گرفتن و یا کار با آن حس استفاده از یک ماشین اصلاح کاملا حرفه ای را داشته باشید. بدنه ای پلی کربنات فشرده و با طرح برنج و رنگ ثابت به همراه تیغه ی ضد زنگ و همچنین نشانگر شارژ ال ای دی آن را یک سر و گردن از سایر نمونه های مشابه خود بالاتر قرار داده است. با 3 ساعت شارژ کامل میتوانید 240 دقیقه از این ماشین اصلاح استفاده کرده و همچنین با اهرمی بودن درجه ی تیغه ی آن از یک اصلاح متنوع لذت کافی را ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل HS40D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک‌حرارتی ارتوپدی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید شده است، تشک‌حرارتی دارای مزایایی فراتر از کیسه آب‌گرم است که توانسته جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم باشد. از مزایای بارز آن می‌توان به گرمای یکنواخت آن اشاره نمود که گرما سرتاسر تشک یکنواخت بوده و مانند کیسه آب گرم بعد از گذشت چند دقیقه گرما را از دست نمی دهد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب، رفع خستگی با ارائه گرمای کنترل شده، کاهش اسپاسم عضلانی، افزایش جریان خون،التیام دردکمر و عارضه های مفصلی، تسکین درد‌ دوران قاعدگی بانوان و تامین گرمای مورد نیاز سالمندان و افرادی که مقاومت کمتری در برابر سرما دارند می توان اشاره نمود. در داخل تشک‌ها از یک باکس ضد‌آب جهت ضدآب نمودن سر سیم‌ها استفاده شده است. المان گرمایشی تعبیه شده سیم حرارتی با روکش سیلیکونی است. ساختار داخل تشک‌ از ابر برش‌دار به ارتفاع 2 سانتی متر استفاده شده است، که این امر باعث جریان یکنواخت گرما در سطح تشک و مصرف کمتر انرژی می‌شود. استفاده از سوئیچ کنترل مجهز به صفحه نمایش جهت تنظیم حرارت در بازه دمایی 9 درجه. لازم به ذکر است برای استفاده باید تشک را ابتدا 10 الی 15 دقیقه روی دمای آخر گذاشته و سپس تحت تماس یا فشار قرار دهید تا دما به حداکثر برسد و سپس از آن استفاده نمایید. از تا نمودن تشک خودداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای مدل PA-6040 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار حرفه ای برند پاناسونیک مدل 6040 دارای توان 7000 وات و با منبع تغذیه برق شهری با سیم به طول استاندارد 2 متر عملکرد بسیار بالایی در استفاده طولانی مدت دارد سشوار SH222 دارای قابلیت تولید یون می باشد که الکتریسته مو را جذب و مانع از بهم ریختگی مو می شود این سشوار در 5 حالت تنظیم دما و باد تنظیم می شود با طراحی ارگونومیک که برای این دستگاه انجام شده زیبایی و راحتی را برای دستان شما به ارمغان می آورد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار مسافرتی رمینگتون مدل Re-2033 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار مسافرتی رمینگتون مجهز به هدایت گر هوا میباشد... این سشوار دارای توان 1400 وات اسمی میباشد.... این سشوار با توجه به کاربرد مسافرتی بودن آن، تاشو میباشد تا در مسافرت حجم کمی از محفظه بار را اشغال کند

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا