زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید ضد تعریق به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ضد تعریق باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

فرقی نمی‌کند فصل گرم باشد یا سرد، استحمام به طور مرتب و استفاده از لباس‌های تمیز و شسته شده کمک به کم کردن بوی عرق می‌کند. اما چیزی که باعث پایداری بیشتر عدم تعریق و یا کم کردن بوی آن می‌شود استفاده از ضدتعریق ها است. محصولات ضد تعریق در انواع مختلفی از جمله: اسپری، رول ضد تعریق، استیک ضد تعریق، ژل شفاف ضد تعریق و کرم ضد تعریق تولید می شوند. اما مساله ای که وجود دارد رعایت نکاتی هنگام خرید اینگونه محصولات است. در ادامه با مقاله راهنمای خرید ضد تعریق همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

انواع ضد تعریق ها

ضد تعریق ها دارای محصولات متنوعی هستند، و آنها را بر اساس عناصر و عوامل مختلفی دسته بندی می کنند.

  • انواع ضد تعریق بر اساس شکل و ماهیت
  • انواع ضد تعریق بر اساس کارکرد و عملکرد
  • انواع ضد تعریق بر اساس دغدغه های زیست محیطی
  • انواع ضد تعریق بر اساس شکل و ماهیت

برای خرید ضدتعریق انتخاب‌های مختلفی پیش روی شما خواهد بود. از نظر ظاهر نیز با گزینه‌های مختلفی رو به رو هستید. ضدتعریق‌ها از نظر شکل و ماهیت هم به چند گروه تقسیم می‌شوند:

  • اسپری ضد تعریق
  • رول ضد تعریق
  • استیک ضد تعریق
  • ژل ضد تعریق
  • کرم ضد تعریق

اسپری ضد تعریق

ضد تعریق هایی که به صورت اسپری تولید می شوند بسیار محبوب هستند. استفاده از این محصولات در باشگاه های ورزشی، خانه، و هر جای دیگر آسان است. فرم این ضد تعریق ها به گونه ای است که چندین نفر می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند و دیگر نگران مشکلات بهداشتی و سلامت خودشان نباشند. اثر اسپری ضد تعریق بسیار طولانی است، اما عیب بیشتر آنها ایجاد حالت شوره است که پس از استفاده اسپری ضد تعریق در زیر بغل یا مناطق دیگر پوست ایجاد می شود.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ضد تعریق

رول ضد تعریق

هنگام خرید ضد تعریق رولی، شما با یک محصول مایع روبرو هستید که به شما امکان می دهد با مالیدن ضد تعریق به طور مستقیم روی پوست از آن استفاده کنید. این ضد تعریق ها برای مناطق سرد با دمای پایین مناسب هستند. زیرا بر خلاف انواع جامد که در هوای سرد سفت می شوند، تغییر نمی کنند و حالت خود را حفظ می کنند. یکی از مشکلات رول های ضد تعریق این است که بقایای آن روی پوست می ماند. این بدان معنی است که وقتی آن را روی پوست قرار می دهید، حالتی مانند شوره روی پوست ایجاد می کنند.

کرم ضد تعریق

این نوع ضد تعریق ها حالتی جامد دارند و با اینکه بصورت جامد ساخته می شوند ولی با مالیدن بر روی پوست به سرعت جذب می شوند. در هر صورت، ممکن است این نوع ضد تعریق ها در اثر افزایش و یا تغییرات دمای محیط در بسته بندی خود به حالت مایع در آیند و به بیرون نشت کنند.

استیک ضد تعریق

در این نوع از ضد تعریق ها از نمک های معدنی زیادی استفاده می شود. بیشتر شرکت های تولید کننده محصولات ضد تعریق ادعا می کنند که محصولات آنها حاوی آلومینیوم نیست، اما در واقع ضد تعریق هایی که تولید می کنند حاوی آلومینیوم است. نگهداری و استفاده از ضد تعریق ها به صورت استیک یا مام صابونی بسیار آسان است.

انواع ضد تعریق ها بر اساس عملکرد

برای انتخاب و خرید ضد تعریق مناسب نیاز به حساسیت و دقت زیادی است. زیرا از این محصولات بهداشتی برای زیر بغل که یکی از حساس ترین قسمت های پوست بدن است، استفاده می شود. اگر گزینه صحیح و مناسب را انتخاب نکنیم، پوست این ناحیه تحریک می شود و در نتیجه آسیب می بیند. اگر محصولات ضد تعریق را بر اساس عملکرد آنها طبقه بندی کنیم، می توان آنها را به چهار گروه زیر تقسیم بندی کرد:

  • ضد تعریق بو زدای عادی
  • ضد تعریق های عرق زدا
  • ضد تعریق بالینی قوی
  • ضد تعریق هیپوآلرژنیک

ضد تعریق های بو زدای عادی

بو زداهای عادی (دئودورانت ها)، ضدعرق های رایجی هستند که تقریباً همه با آنها آشنا هستند. این محصولات به طور کلی در تبلیغات تجاری دیده می شوند و برای از بین بردن بوی بدن استفاده می شوند. علاوه بر این، تا حدی به بدن کمک می کنند تا کمتر عرق کند. مقدار آلومینیوم موجود در آنها بسیار کم است و معمولاً عطر خاصی به ترکیب آنها اضافه می شود. البته انواع بدون بو نیز در بازار وجود دارد اما مشتریان ترجیح می دهند هنگام خرید ضد تعریق ها از نمونه های عطر خود استفاده کنند.

ضد تعریق های عرق زدا

همانطور که از نام آن پیداست، این نوع از ضد تعریق ها برای جلوگیری از تعریق بدن ساخته شده اند. آلومینیوم یکی از مواد موثره این ضد عرق ها است که از تعریق بدن جلوگیری می کند. دئودورانت ها حاوی ۱۰ تا ۱۵ درصد آلومینیوم هستند. برای کسانی که نگران خیس شدن زیر بغل شان هستند و دوست ندارند لکه های عرق در زیر بغل دیده شود، این گروه از ضد تعریق ها گزینه خوبی هستند.

ضد تعریق بالینی قوی

آیا برای محصولات ضد تعریق، ضد تعریق بالینی قوی نام عجیبی دارد؟ آیا تاکنون چیزی از این قبیل محصولات شنیده اید؟ این محصولات برای کسانی که مشکلات تعریق جدی و بیش از حد در بدن دارند تهیه و تولید می شود. تقریباً ۲۰ تا ۲۵ درصد آلومینیوم در ضد تعریق های بالینی استفاده می شود. یکی از تفاوت های اصلی این نوع ضد تعریق نسبت به گروه های دیگر این است که حتماً باید از آنها شب ها استفاده شود.

ضد تعریق هیپوآلرژنیک (ضد حساسیت)

برخی از افراد به ترکیبات استفاده شده در ضد تعریق های رایج حساسیت دارند. این گروه از افراد می توانند از ضد تعریق های ضد آلرژی (ضد حساسیت) استفاده کنند. این نوع ضد تعریق ها به دقت در آزمایشگاه ها تولید می شوند و باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی شوند. به عنوان مثال، اگر خرید یک ضد تعریق معمولی باعث تورم یا سوختگی پوست می شود، بهتر است ضد حساسیت باشید.

نکات مهم هنگام خرید ضد تعریق

هر چند محصولاتی مانند ضد تعریق استفاده بالایی دارند، اما برای انجام کاری جادویی تولید نشده اند. در بهترین حالت اثر آن ها بین 20 تا 30 درصد است. پس نباید انتظار معجزه از آن ها را داشت. اما با دانستن تمامی این موارد و واقع بین بودن هنگام خرید این محصولات، باید مواردی را مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید داشته باشید.

  • انتخاب بهترین و مناسب ترین شکل این محصولات را ملاک خرید خود قرار دهید.
  • از نظر ایجاد حساسیت در هر نمونه اطمینان حاصل کنید.
  • با توجه به نوع نیاز و ساختار بدنی خود یکی از نمونه های ضد عرق را برگزینید.
  • از برندی معتبر و شناخته شده استفاده کنید.
  • تاریخ انقضا محصول را مورد ارزیابی قرار دهید.
  • و…

نکات مهم برای استفاده از ضدتعریق ها

  • قبل از استفاده از اسپری ضد عرق، با استحمام کردن یا با استفاده از یک دستمال مرطوب، پوست خود را تمیز کنید.
  • بعد از اینکه پوست خود را با حوله یا دستمال خشک کردید، می‌توانید اسپری ضد عرق را روی بدن اسپری کنید.
  • اگر بدن عرق داشته باشد و از این محصول استفاده کنید ترکیب آن با عرق بدن ممکن است بوی نامطلوبی را ایجاد کند.
  • استفاده از اسپری‌هایی که موجب خارش پوست می‌شود ابداً به صلاح نیست. زیرا که نشان‌دهنده حساسیت به مواد
  • ترکیبی آن محصول است و از طرفی به‌ مرور زمان موجب تیرگی پوست آن ناحیه نیز خواهد شد.
  • افرادی که به‌تازگی بدن خود را اصلاح‌کرده‌اند، بهتر است از اسپری ضد عرق استفاده نکنند. زیرا که در ترکیبات برخی از این
  • محصولات الکل وجود دارد که ممکن است برای پوست ایجاد سوزش و حساسیت کند.
  • استفاده از اسپری ضد عرق برای افرادی که به بیماری‌های تنفسی نظیر آسم مبتلا هستند، توصیه نمی‌شود. زیرا زمان
  • استفاده از این محصول ممکن است ذرات آن استنشاق‌ شده و تنفس فرد را با مشکل مواجه کند.

تفاوت ضدتعریق و دئودورانت

برای مقابله با بوی بد عرق محصولاتی به نام دئودورانت ها و ضد تعریق ها در بازار موجود هستند. ضد تعریق ها مانع از عرق می شوند اما دئودورانت ها با رایحه قوی خود تنها بوی عرق را می پوشانند.

برای افرادی که تعریق کمی دارند و صرفا قصد دارند از بوی بد جلوگیری کنند، دئودورانت انتخاب مناسبی است. اما افرادی که تعریق شان بوی بسیار زننده ای دارد و حتی موجب ایجاد لکه بر روی لباس می شود، اسپری ضد تعریق بسیار مناسب تر است که از تعریق نیز جلوگیری می کند.

بهترین ضد عرق کدام است؟

از آنجا که بدن افراد مختلف باهم متفاوت است و شما ضد عرق را روی بدن خود استفاده می‌کنید، ممکن است محصولی که برای دوست‌تان خیلی خوب کار می‌کند برای شما بهترین نباشد. پس لازم است محصولات ضد تعریق مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهترین است.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ضد تعریق

چه زمانی باید از ضد عرق استفاده کرد؟

غدد تعریق در تمام سطح بدن شما قرار دارد و برخلاف دئودورانت، شما می‌توانید ضد عرق را در همه جای بدن استفاده کنید. افرادی که تعریق بیش از اندازه می‌کنند باید از محصولات ضد تعریق درمانی به جای محصولات ضد عرق معمولی استفاده کنند. به دلیل این که محصولات ضد تعریق درمانی را می‌توانید در نقاطی که بیشتر عرق می‌کند مانند زیر بغل، کشاله ران و دست‌ها استفاده کنید. نتیجه آن‌ها تا مدت طولانی‌ روی بدن شما باقی می‌ماند و این راه حل خوبی برای کسانی است که بیش از اندازه و به صورت افراطی تعریق دارند. شما می‌توانید از پزشک خود در این باره سوال کنید. برخلاف دئودورانت شما باید ضد عرق را فقط در هنگام شب استفاده کنید. بهترین زمان برای استفاده از ضد عرق قبل از خواب است. به این دلیل که مواد ضد تعریق برای اثر بخشی مقداری زمان لازم دارند و همچنین غدد تعریق شما در شب و هنگام خواب فعالیت کمتری دارند چرا که دمای بدن شما به طور طبیعی به هنگام خواب پایین می‌آید. با این کار لازم نیست هر بار اسپری زیر بغل خود را روی خود خالی کنید. با این فرمول اگر شما تصمیم گرفتید که شب‌ها از ضد تعریق استفاده کنید باید حمام رفتن و دوش گرفتن را نیز به شب موکول کنید. بعد از دوش گرفتن وقتی که بدنتان کاملا خشک شد، پس از حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه از مام یا اسپری ضد عرق خود استفاده کنید. تنها کاری که بعد از آن باید انجام دهید این است که بخوابید اجازه دهید که فرمول‌ها کار خود را انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

آیا تفاوتی بین محصولات ضد تعریق آقایان و خانم ها وجود دارد؟

غدد تعرق در بین زنان و مردان کمی تفاوت دارد. تعداد غدد منفرد در خانم ها بیشتر است اما هر غده تعریق در زیر بغل مردان، عرق بیشتری تولید می کند. در حالی که در میزان تعریق چنین اختلافاتی بین زن و مرد وجود دارد، اما نیازی نیست ضد تعریق آنها متفاوت باشد و عملکردهای مختلفی را برای هر کدام ارائه دهند. در واقع، محصولات ضد تعریق، فقط بر اساس نوع رایحه ای که هر دسته از محصولات را طبق خواسته خانم ها و آقایان تولید می کنند، به دو دسته زنانه و مردانه طبقه بندی می شوند.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ضد تعریق گفته شد، می توانید ضد تعریق مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ضد تعریق با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق باباریا مدل aloevera حجم 75 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رول ضد تعریق باباریا Original Aloe (اورجینال آلوئه ورا) علاوه بر اینکه تعریق بدن شما را کم می‌کند، میزان تیرگی و سیاهی پوست شما را نیز کاهش می‌دهد. این محصول 24 ساعت ماندگاری داشته و با انواع مختلف پوست سازگار است. دئو رولان آلوورا اورجینال با آب‌رسانی عمیق خود از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. آن دسته از خانم‌هایی که پوستی حساس دارند و برخی محصولات برای آنها ایجاد اگزما می ‌‎کنند، می‌توانند این محصول باکیفیت را جایگزین دیگر ضد‌تعریق‌ها نمایند چون مواد و ترکیبات آلرژی‌زا در این مام وجود ندارد و فاقد رنگ و الکل است. آلومینیوم کلرو هیدرات یکی از ترکیبات موثر در ضد‌تعریق Original باباریا حاوی عصاره آلوئه ورا است که از عرق کردن بدن شما جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول حاوی درصد بالایی از خوش بو کننده های گیاهی است که سبب کاهش تعرق، آبرسانی، حفظ رطوبت و تقویت پوست حساس زیر بغل می شود. استفاده از این رول موجب کاهش تیرگی و سیاهی پوست شده بدون اینکه اثری از لک روی لباس باقی بگذارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش بی کی مدل Money Heist حجم 160 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش بی کی مدل Money Heist، محصولی بسیار با کیفیت و موثر در افزایش رطوبت پوست می باشد و رایحه ای خوش و ماندگار بر روی پوست ایجاد می کند. بادی اسپلش اسپرت بی کی که هم مناسب بانوان و هم آقایان میباشد حاوی روغن ها و مواد مرطوب کننده و ترکیبات طبیعی بوده که با داشتن رایحه ای دلنواز سبب افزایش طراوت پوست و جلوگیری از تعریق بیش از حد پوست می گردد. این بادی اسپلش رطوبت مورد نیاز پوست را تامین نموده و موجب نرمی و لطافت پوست نیز می گردد. همچنین این بادی اسپلش فاقد مواد شیمیایی مضر بوده و آسیبی به پوست وارد نمی سازد. رایحه این محصول دارای ماندگاری و قدرت پخش بالایی بوده و در طول روز پوست را خوشبو و باطراوت می سازد. بادی اسپلش Money Heist بی کی با داشتن رایحه ای گلدار، میوه ای، خوراکی و ماندگاری بالا، مناسب برای ماه های سرد سال است. رایحه ترنج , آناناس , انگور فرنگی سیاه , سیب به کار رفته در آن همچنین رایحهوانیل , خزه درخت بلوط , عنبر , مشک به راحتی در میان ترکیباتش قابل استشمام می باشد. این محصول سرشار از شادی، لذت ، فریبندگی و هیجان است و از میزان پراکنندگی عالی برخوردار است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق شون مدل Fresh Bamboo حجم 50 میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق زنانه شون مدل Silk Petal حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از چیزهایی که می‌تواند تاثیر منفی روی سیستم عصبی افراد بخصوص در زمانی که خارج از منزل یا در محل کار هستند، بگذارد، بوی عرق است. این مسئله می‌تواند بکلی ذهن فرد را درگیر کرده و حتی تمرکز او را درهنگام کار برهم بزند. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که در کنار استحمام هر روزه، از دئودورانت‌ها یا همان رول‌های ضد تعریق استفاده شود. برند «شون» که متخصص در بکارگیری عصاره‌های طبیعی گیاهان و میوه‌ها در محصولات خود است، رول «فرش بامبو» (Fresh Bamboo) را برای آقایان در حجم 50 میلی‌لیتر تولید کرده است. این محصول، دارای رایحه‌ای از ترکیب گل، مرکبات و چوب است. از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به عدم ایجاد لک و سفیدی روی لباس اشاره کرد. همچنین به‌دلیل نبود پارابن و الکل در ترکیبات آن، خاصیت ضد حساسیت دارد. دئودورانت‌های فاقد پارابن یکی از مدرن‌ترین نوع محصولات دئودورانت هستند. دلیل فرمولاسیون محصولات دئودورانت فاقد پارابن حفاظت از پوست حساس ناحیه زیر بغل که بیشترین محل مصرف دئودورانت را به خود اختصاص می‌دهد، است. پارابن‌ها یکی از آن دسته موادی هستند که در پوست‌های حساس ممکن است باعث ایجاد قرمزی و حساسیت گردند و نبود آن از حساسیت احتمالی جلوگیری می‌کند. زمانی که باکتری‌ها بر روی پوست متمرکز می‌شوند، بخصوص در لایه‌های بسته‌ی بدن، سبب ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند. استفاده از دئودورانت‌ها کمک می‌کند تا با کنترل تعریق از بوی بد عرق جلوگیری کنند. با خرید و استفاده از رول فرش بامبو می‌توان روزها را به‌راحتی سپری کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استیک ضد تعریق مردانه اسپید استیک مدل Regular Light وزن 51 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استیک ضد عرق اسپید استیک Speed Stick مدل Regular Light مناسب برای آقایان با فرمولاسیون ویژه ضد لک و سفیدی بر لباس می باشد. این استیک شما را در طول روز در مقابل بوی تعریق حفظ می کند. این محصول در برابر تعریق محافظت 24 ساعته را برای شما تامین می کند و شما را خشک نگه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق مردانه لامینین مدل 01 حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رول دئودورانت لامینین در ناحیه زیر بغل و دیگر نواحی بدن مانند کف دست، پا، کشاله ران و هر ناحیه دیگری که تعریق زیاد دارد استفاده می‌شود. رول ضد تعریق به سرعت جذب پوست شده و به دلیل فاقد الکل بودن سبب تحریک پوست نخواهد شد.هنگامی که با استفاده از صابون‌ها زیر بغل را شستشو می‌دهید، پوست PH اسیدی خود را از دست داده و به حالت خنثی در می‌آید. باکتری‌ها تمایل دارند در محیط با PH خنثی یا قلیایی فعالیت کنند. در نتیجه ایجاد یک محیط این چنینی برای رشد و کلون شدن آن‌ها بسیار مناسب است. مام یا رول ضد تعریق این برند از PH اسیدی پوست محافظت کرده و همانند شوینده‌هایی نظیر صابون سبب از بین رفتن آن نخواهد شد. این محصول از ماده آلومینیوم کلروهیدرات بهره‌مند است. ترکیبات با پایه آلومینیوم سبب تحریک الکترولیت‌های عرق شده و می‌توانند مجرای خروجی عرق را مسدود کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پد عرق گیر هیاهو مدل Sunrise Man 3X بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر چه عرق کردن یکی از بهترین و اصولی‌ترین روش های داخلی بدن انسان برای دفع بسیاری از سموم و همچنین کنترل دمای بدن است، اما بدون تردید نمود خارجی آن که از یک سو باعث گرفتن بوی بد و از سوی دیگر ایجاد لک‌های نامطلوب برروی لباس می‌شود، برای هیچ کس خوشایند نیست. پد زیر بغل قابل شستشوی هیاهو برای رهایی از این مشکل طراحی شده‌است. پد زیر بغل عرق گیر هیاهو، جدیدترین و بهترین راهکار برای رفع این معضل بوده که با نصب بر روی لباس بدون بندهای اتصال بازویی که در مدت زمان کوتاهی موجبات ناراحتی مصرف کننده بخصوص در فصول گرم و در استفاده بلند مدت را فراهم می کند ، در همه ی زمان‌ها، لباس شما را خشک نگه داشته و از آن محافظت می‌نماید. پدهای ضد عرق هیاهو محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده که با خاصیت چند لایه بودن بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز علاوه‌بر رفع مشکل لکه‌های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس شما در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت‌ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید رنگ مو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پد عرق گیر هیاهو مدل SolarApex Man 3X بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر چه عرق کردن یکی از بهترین و اصولی‌ترین روش های داخلی بدن انسان برای دفع بسیاری از سموم و همچنین کنترل دمای بدن است، اما بدون تردید نمود خارجی آن که از یک سو باعث گرفتن بوی بد و از سوی دیگر ایجاد لک‌های نامطلوب برروی لباس می‌شود، برای هیچ کس خوشایند نیست. پد زیر بغل قابل شستشوی هیاهو برای رهایی از این مشکل طراحی شده‌است. پد زیر بغل عرق گیر هیاهو، جدیدترین و بهترین راهکار برای رفع این معضل بوده که با نصب بر روی لباس بدون بندهای اتصال بازویی که در مدت زمان کوتاهی موجبات ناراحتی مصرف کننده بخصوص در فصول گرم و در استفاده بلند مدت را فراهم می کند ، در همه ی زمان‌ها، لباس شما را خشک نگه داشته و از آن محافظت می‌نماید. پدهای ضد عرق هیاهو محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده که با خاصیت چند لایه بودن بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز علاوه‌بر رفع مشکل لکه‌های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس شما در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت‌ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پد عرق گیر هیاهو مدل Solariti Man 3X بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر چه عرق کردن یکی از بهترین و اصولی‌ترین روش های داخلی بدن انسان برای دفع بسیاری از سموم و همچنین کنترل دمای بدن است، اما بدون تردید نمود خارجی آن که از یک سو باعث گرفتن بوی بد و از سوی دیگر ایجاد لک‌های نامطلوب برروی لباس می‌شود، برای هیچ کس خوشایند نیست. پد زیر بغل قابل شستشوی هیاهو برای رهایی از این مشکل طراحی شده‌است. پد زیر بغل عرق گیر هیاهو، جدیدترین و بهترین راهکار برای رفع این معضل بوده که با نصب بر روی لباس بدون بندهای اتصال بازویی که در مدت زمان کوتاهی موجبات ناراحتی مصرف کننده بخصوص در فصول گرم و در استفاده بلند مدت را فراهم می کند ، در همه ی زمان‌ها، لباس شما را خشک نگه داشته و از آن محافظت می‌نماید. پدهای ضد عرق هیاهو محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده که با خاصیت چند لایه بودن بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز علاوه‌بر رفع مشکل لکه‌های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس شما در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت‌ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پد عرق گیر هیاهو مدل Solarium Med بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر چه عرق کردن یکی از بهترین و اصولی‌ترین روش های داخلی بدن انسان برای دفع بسیاری از سموم و همچنین کنترل دمای بدن است، اما بدون تردید نمود خارجی آن که از یک سو باعث گرفتن بوی بد و از سوی دیگر ایجاد لک‌های نامطلوب برروی لباس می‌شود، برای هیچ کس خوشایند نیست. پد زیر بغل قابل شستشوی هیاهو برای رهایی از این مشکل طراحی شده‌است. پد زیر بغل عرق گیر هیاهو، جدیدترین و بهترین راهکار برای رفع این معضل بوده که با نصب بر روی لباس بدون بندهای اتصال بازویی که در مدت زمان کوتاهی موجبات ناراحتی مصرف کننده بخصوص در فصول گرم و در استفاده بلند مدت را فراهم می کند ، در همه ی زمان‌ها، لباس شما را خشک نگه داشته و از آن محافظت می‌نماید. پدهای ضد عرق هیاهو محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده که با خاصیت چند لایه بودن بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز علاوه‌بر رفع مشکل لکه‌های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس شما در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت‌ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پد عرق گیر هیاهو مدل Solarium XL بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر چه عرق کردن یکی از بهترین و اصولی‌ترین روش های داخلی بدن انسان برای دفع بسیاری از سموم و همچنین کنترل دمای بدن است، اما بدون تردید نمود خارجی آن که از یک سو باعث گرفتن بوی بد و از سوی دیگر ایجاد لک‌های نامطلوب برروی لباس می‌شود، برای هیچ کس خوشایند نیست. پد زیر بغل قابل شستشوی هیاهو برای رهایی از این مشکل طراحی شده‌است. پد زیر بغل عرق گیر هیاهو، جدیدترین و بهترین راهکار برای رفع این معضل بوده که با نصب بر روی لباس بدون بندهای اتصال بازویی که در مدت زمان کوتاهی موجبات ناراحتی مصرف کننده بخصوص در فصول گرم و در استفاده بلند مدت را فراهم می کند ، در همه ی زمان‌ها، لباس شما را خشک نگه داشته و از آن محافظت می‌نماید. پدهای ضد عرق هیاهو محصولی کاملا جدید و متفاوت بوده که با خاصیت چند لایه بودن بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در طول شبانه روز علاوه‌بر رفع مشکل لکه‌های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس شما در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت‌ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق زنانه رینوزیت مدل VIP212 حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مام رول های رینوزیت با داشتن تنوع در اسانس و رایحه های خوشبو بدن را کاملا معطر می نماید. و همچنین با توجه به خاصیت آنتی باکتریالی خود درطول روز از رشد میکروب ها در بدن جلوگیری می کند و نهایتا از بوی بد بدن می کاهد .مام رول های رینوزیت مناسب همه افراد می باشد. این مام ها با رایحه عطرهای معروف دنیا در دو تیپ زنانه و مردانه تولید می گردد. از ویژگی های مهم مام رول های رینوزیت بدون رنگ بودن آن ، فاقد الکل ، سازگار با انواع پوست و ماندگاری مناسبی دارند. بهترین زمان برای استفاده از مواد خوشبوکننده و ضد تعریق در زیر بغل، بعد از استحمام است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق زنانه رینوزیت مدل Midnight Rose حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مام رول های رینوزیت با داشتن تنوع در اسانس و رایحه های خوشبو بدن را کاملا معطر می نماید. و همچنین با توجه به خاصیت آنتی باکتریالی خود درطول روز از رشد میکروب ها در بدن جلوگیری می کند و نهایتا از بوی بد بدن می کاهد .مام رول های رینوزیت مناسب همه افراد می باشد. این مام ها با رایحه عطرهای معروف دنیا در دو تیپ زنانه و مردانه تولید می گردد. از ویژگی های مهم مام رول های رینوزیت بدون رنگ بودن آن ، فاقد الکل ، سازگار با انواع پوست و ماندگاری مناسبی دارند. بهترین زمان برای استفاده از مواد خوشبوکننده و ضد تعریق در زیر بغل، بعد از استحمام است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق نیوآ مدل Fresk natural حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رول ضد تعریق بسیار با کیفیت و خوش رایحه می باشد و ماندگاری خوبی دارد و در کنار تمامی خصوصیت های عالی خود از قیمت مقرون به صرفه ای نیز بهره می برد. این رول در کشور امارات تولید شده است اما به علت تولید توسط شرکت مادر روی ان تولید آلمان درج گردیده است ولی با مدل مشابه تولید آلمان آن دارای تفاوت هایی مانند رایحه و مشخصات می باشد لطفا موقع خرید به این مطلب توجه نمائید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری دئودورانت مردانه الد اسپایس مدل Danger Zone حجم 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپری دئودورانت آقایان اولد اسپایس دنجر زون Old Spice Danger Zone محافظت کننده 48 ساعته خشکی و تازگی زیر بغل به همراه تکنولوژی مقاومت در برابر محو شدن رایحه جهت حس شادابی و تازگی طولانی مدت می باشد. اسپری دئودورانت سیترون همچنین حاوی رایحه قدرتمند و انرژی دهنده مردانه است و برای موقعیت های مهم و چهره به چهره حس اعتماد بنفس را به خوبی منتقل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری دئودورانت مردانه الد اسپایس مدل Restart حجم 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپری دئودورانت آقایان اولد اسپایس Restart محافظت کننده 48 ساعته خشکی و تازگی زیر بغل به همراه تکنولوژی مقاومت در برابر محو شدن رایحه جهت حس شادابی و تازگی طولانی مدت می باشد. اسپری دئودورانت لاگون همچنین حاوی رایحه سیب سبز، ترنج، لاوندر، زعفران، چوب، سدر، کهربا و آناناس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استیک ضد تعریق آرم اند همر مدل Ultra Max Unscented وزن 73 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استیک ضدتعریق آرم اند همر اولترا مکس Ultra Max Unscented محافظت کننده قدرتمند زیر بغل به همراه جوش شیرین به عنوان دئودورانت طبیعی جهت خنثی سازی بوی نامطبوع عرق است و دارای فرمول بدون رایحه است. استیک ضدتعریق آرم اند همر تعریق ناشی از استرس را کاهش می دهد و محافظت پیوسته 48 ساعته را به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق مردانه عماد آرا مدل LEGEND حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مام رول ضد تعریق عمادآرا باعث کنترل تعریق بدن میشود. یکی از مشکلات شایع، به خصوص در فصل گرما می باشد. تعریق بیش از حد برای افراد آزار دهنده است، زیرا علاوه بر بوی ناخوشایند، ظاهر نامناسبی نیز به همراه دارد. استفاده از محصولات ضد تعریق این مشکل را رفع می کند. اما با وجود محصولات متنوع موجود، ممکن است انتخاب کمی دشوار شود. برند عمادآرا، یکی از برندهای صاحب نام در عرصه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. این برند اقدام به تولید محصولات ضد تعریق کرده که طرفداران بسیاری دارند. مام رول ضد تعریق نیز جزو این محصولات است. این محصول با هر نوع پوستی سازگار است و برای استفاده تمام افراد مناسب است. رایحه این مام رول بسیار ماندگار بوده و شما می توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید. بهترین زمان جهت استفاده از محصولات ضد تعریق، پس از استحمام بر روی پوست مرطوب است. به خاطر داشته باشید که این محصول جهت استفاده بر روی پوست سالم تولید شده است. در صورت وجود زخم و جراحات، از این محصول استفاده ننمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری ضد تعریق مردانه لورآل مدل Carbon Protect Charcoal حجم 200 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپری ضد تعریق لورآل مدل Carbon Protect Charcoal حاوی کربن برای جذب سریع تعریق است. این محصول فاقد آلومینیوم می باشد و از بدن شما برای 48 ساعت در برابر تعریق و بوی نامطبوع آن از شما محافظت میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری بدن مردانه باله آ مدل extra حجم 200 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضد تعریق فوق العاده خشک Balea MEN محافظت دئودورانت قابل اعتمادی را ارائه می دهد که ماندگاری طولانی دارد و با پوست مهربان است. از محافظت بسیار موثر دئودورانت 48 ساعته بدون الکل لذت ببرید. این ضد تعریق با کمپلکس اضافی خشک به طور فعال تعریق را مهار می کند. زیرا ماده فعال دیاتومیت توانایی بهبود یافته ای برای اتصال رطوبت و بوهای بد دارد. برای خشکی زیر بغل، احساس پوستی مرتب و محافظت مطمئن در برابر بوی بدن است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق اسکلاره مدل BA حجم 120 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از افراد از تعریق بدن خود آزرده خاطرند و آن‌ را امری بد می‌پندارند. اما اگر بدانند که چگونه با آن مقابله کرده و آن‌ را مهار کنند، دیگر نه تنها آزرده خاطر نبوده بلکه با نشاط بیشتری روزهای خود را سپری خواهند کرد. برند اسکلاره برای این دسته از افراد رول‌های ضد تعریق خوب و با دوامی ارائه کرده است. نمونه‌ی آن رول اسپرت در حجم 120 میلی لیتر است. این رول مخصوص آقایان و بانوان برای کنترل تعریق آن‌ها مناسب است. اگر به صورت روزمره بدن خود را بشویید و از رول ضد تعریق اسکلاره استفاده کنید، می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتر به فعالیت روزانه‌ی خود در هر آب و هوایی بپردازید. این رول فاقد الکل بوده و ترکیباتی فعال برای از بین بردن بوی عرق دارد. سازگاری آن با پوست بدن از ایجاد حساسیت یا خارش جلوگیری می‌کند. هنگام استفاده از آن متوجه خشک بودن پوست خود خواهید شد و این امر از ایجاد لک بر روی لباستان نیز جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pure invisible حجم 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیوآ (Nivea) که در زمینه‌ تولید محصولات بهداشتی با کیفیت مناسب سال‌ها است در بین خانم‌ها و آقایان مورد استقبال قرار گرفته است، اسپری‌های زنانه متنوعی عرضه کرده است که اسپری مدلPure invisibleآن طرفداران زیادی دارد. این اسپری 150 میلی لیتری با ماندگاری 48 ساعته از بروز بوی نامطبوع جلوگیری کرده و باعث ایجاد طراوت و شادابی پوست می‌شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق زنانه فا مدل Freshly حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ول ضدتعریق برند «فا» (Fa) مدل (Freshly) مناسب استفاده‌ی بانوان است. فا 50 میلی‌لیتر حجم دارد و به‌صورت رولی و مایع است که استفاده‌ی بسیار آسانی دارد. ماندگاری فا حدود 48 ساعت است و از دوام خوبی برخوردار است و همان‌طور که می‌دانید محصولات بهداشتی فا از محبوبیت بالایی برخوردارند و کیفیت این محصولات نیز تضمین شده است. تعریق بدن برای همه مقوله‌ای کاملاً طبیعی است اما برای ازبین بردن بوی نامطبوع بدن محصولات زیادی وجود دارد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به عطر، اسپری‌های خوشبوکننده‌ی بدن، دئودورانت‌ها و مام‌رولت‌ها در انواع و اقسام مختلف اشاره کرد و شما می‌توانید با توجه به میزان رضایتتان از هرکدام، یک مدل را انتخاب و استفاده کنید. رول ضدتعریق زنانه‌ی فا قادر است بوی نامطبوع بدن را ازبین ببرد و بویی خوش و مطبوع درسطح پوست به‌وجود آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری ضد تعریق مردانه لورآل سری Men Expert مدل INVINCIBLE SPORT حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از محصولات خوب از سری «Men Expert» برند «لورآل» (Loreal) اسپری ضد تعریق مدل «Invincible sport» است. این اسپری مخصوص آقایان بوده و از انواع معمولی است. این اسپری ماندگاری 96 ساعته دارد. این ماندگاری سبب می‌شود که ناحیه زیربغل خشک مانده یا در صورت فعالیت زیاد و تعریق بدن، از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری شود. یکی از عکس‌العمل‌های طبیعی‌‌ بدن در مقابل گرما، تعریق است. با افزایش دما و فعالیت، بدن برای کاهش دمای خود شروع به عرق‌کردن می‌کند و از این طریق سموم بدن نیز دفع می‌شود؛ اما ممکن است به دلیل حضور باکتری‌های موجود در دانه‌های عرق، بوی ناخوشایندی از بدن متصاعد شود. برای کاهش میزان تعریق و مقابله با بوی ناخوشایند آن، استفاده از ضدتعریق‌ها توصیه می‌شود. این اسپری با خاصیت ضدتعریق و رایحه‌ی خوبی که دارد، بدن شما را از بوی بد در طول روز محافظت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رول ضد تعریق نوکس مدل Reve De The حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دئودورانت 24 ساعته نوکس از لاین Reve De The این برند بوده که دارای فرمولاسیون متناسب با پوست بدن می باشد. این دئودورانت دارای تکنولوژی جدید و به روزی می باشد که مطابق نیازهای پوست عمل می کند. دارای رایحه طراوت بخش چای سبز می باشد و تا 24 ساعت، از رایحه های بد جلوگیری می کند. بافت مایع این محصول به سرعت جذب پوست شده و سبب چسبناک شدن پوست نمی شود. فرمولاسیون آن به گونه ای طراحی شده که ردی از خود به جا نمی گذارد و باعث لکه شدن لباس ها نمی شود. پس از استفاده، پوست را خنک و شاداب کرده و تا 24 ساعت از بوی بد تعریق جلوگیری می کند. عصاره چای سبز استفاده شده در این محصول، دارای خواص آنتی باکتریال بوده و به همین دلیل، مانع بوی بد تعریق می شود. همچنین به واسطه دارا بودن چای سبز، دارای خاصیت آنتی اکسیدان نیز می باشد و از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد، محافظت می کند. 97% از ترکیبات موجود در این محصول، دارای منشا طبیعی بوده و توسط پزشکان متخصص پوست تایید شده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا