اسباب بازی، کودک و نوزاد

نکات مهم و راهنمای خرید گهواره به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید گهواره باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب گهواره مناسب برای نوزاد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. چرا که تنوع مدل‌ها و امکانات موجود در بازار بسیار زیاد است. با این حال، با در نظر گرفتن چند نکته کلیدی می‌توانید بهترین انتخاب را برای خود و فرزندتان داشته باشید. در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید گهواره از نکته خرید همراهمان باشید تا موارد مهمی را برای یک انتخاب بهتر در اختیارتان قرار دهیم.

انواع گهواره

گهواره‌ها در انواع مختلفی مانند سنتی، متحرک، برقی، چند منظوره و مسافرتی موجود هستند. هر نوع مزایا و معایب خاص خود را دارد.

  • گهواره سنتی: این نوع گهواره ساده و مقرون به صرفه است، اما امکانات خاصی ندارد و ممکن است جابجایی آن دشوار باشد.
  • گهواره متحرک: این نوع گهواره دارای چرخ است و به راحتی قابل جابجایی است.
  • گهواره برقی: این نوع گهواره دارای موتور است که می‌تواند گهواره را تکان دهد و برخی از آنها دارای امکانات دیگری مانند پخش موسیقی و چراغ شب نیز هستند.
  • گهواره چند منظوره: این نوع گهواره می‌تواند به تخت، پارک کودک و یا صندلی غذا تبدیل شود.
  • گهواره مسافرتی: این نوع گهواره سبک و جمع و جور است و به راحتی قابل حمل است.

نکات مهم هنگام خرید گهواره

  • ایمنی گهواره: مهم‌ترین نکته در انتخاب گهواره، ایمنی آن است. به دنبال گهواره‌ای باشید که دارای استانداردهای ایمنی لازم باشد و از مواد غیر سمی و با کیفیت بالا ساخته شده باشد.
  • اندازه: گهواره باید به اندازه‌ای باشد که نوزاد در آن احساس راحتی کند و فضای کافی برای حرکت داشته باشد.
  • تنظیم ارتفاع: برخی از گهواره‌ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که می‌تواند برای والدین و نوزاد مفید باشد.
  • توری: توری گهواره باید از جنس نرم و تنفس‌پذیر باشد تا نوزاد در آن احساس گرما نکند.
  • سایبان: سایبان می‌تواند از نوزاد در برابر نور و حشرات محافظت کند.
  • موسیقی و چراغ شب: برخی از گهواره‌ها دارای موسیقی و چراغ شب هستند که می‌توانند به آرامش و خوابیدن نوزاد کمک کنند.
  • بودجه: قیمت گهواره‌ها می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید و به دنبال گهواره‌ای باشید که در محدوده قیمتی شما باشد.
  • نظرات سایرین: قبل از خرید گهواره، نظرات سایر والدین را در مورد مدل‌های مختلف بخوانید. این کار می‌تواند به شما در انتخاب گهواره‌ای که برای شما و فرزندتان مناسب است کمک کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای گهواره گفته شد، می توانید گهواره  مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گهواره  ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تاب برقی نوزاد گراکو مدل swing glider elite chevron new خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تاب دارای ویژگی های بسیار جذابی است، مانند 6 سرعت مختلف تاب، 2 سطح ویبره، قابلیت پخش موسیقی، تایمر و غیره که به شما در خواباندن کودکتان کمک می کند. در ادامه به تمامی ویژگی های برجسته این محصول پرداخته خواهد شد. همچون تاب برقی گراکو مدل Graco Swing ‘n Bounce، این تاب برقی نیز دارای ویژگی هایی مانند قابلیت پخش موسیقی با 10 ملودی مختلف و 5 صدای طبیعت، دو حالت ویبره، 6 سرعت مختلف تاب و تایمر است. با توجه به امکانات موزیکال (15 ملودی مختلف) و وجود تاب برقی در این محصول، در صورتی که کودک شما به آرامش نیاز داشته باشد و احساس ناراحتی کند، می توانید به راحتی از این ویژگی ها استفاده کرده و او را آرام کنید بدون اینکه نیاز به زحمت زیادی باشد. این تاب برقی دارای ویژگی های بسیار جذابی است که از جمله آن ها می توان به قابلیت استفاده به 2 صورت تاب دستی و برقی اشاره کرد. با استفاده از تاب دستی، می توان به راحتی این محصول را در خانه جابجا کرده تا کودکتان بتواند از آن استفاده کند. همچنین، در زمان هایی که دسترسی به برق ممکن نیست، با استفاده از باتری می توانید از قابلیت های برقی این تاب استفاده کنید. علاوه بر این، طراحی خاص بکار رفته در ساخت این محصول باعث شده است که فضایی که این تاب در خانه اشغال می کند بسیار کم باشد. ویژگی های دیگری که در این محصول به کار رفته است، شامل کمربند ایمنی 5 نقطه ای که مانع افتادن کودک از تاب می شود، پد و بالش از جنس مخمل و تنظیم پشتی به 3 حالت مختلف است. این ویژگی ها باعث می شوند که این تاب بسیار ایمن و راحت برای کودک شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 8108 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن آرامش و خواب راحت برای کودکان جز یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هر مادری است. ناآرامی، نداشتن جای خواب راحت، دردهای عضلانی همه از مواردی است که خواب آرام را از کودک سلب می‌کند. برای همین نیاز است تا او را در فضای خواب آرام قرار داد تا خواب آسوده و راحتی داشته باشند. گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 8108 از آن دسته از کالاهای خوابی است که بسیار متفکرانه برای نوزادان طراحی شده است این کالای خواب با ابعادی در حدود 65 × 65 × 65 تولید شده و وزنی در حدود 4 کیلوگرم دارد. ظرفیتی که این کالا می‌تواند تحمل کند تا 18 کیلوگرم است. از مزیت‌های این محصول داشتن حالت حرکتی با قابلیت تنظیم زمان است زیرا حرکت آرام کودک در زمان خواب باعث شده تا فرزند ما خواب عمیق‌تری داشته باشد. این محصول 15 موزیک به همراه قابلیت ورودی USB و بلوتوث است. ناگفته نماند که گهواره ماستلا برای تامین امنیت کودک کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 31 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خواب و استراحت برای نوزاد باعث رشد جسمی و ‌ذهنی بهتری می شود. نوزدان در ماه های اولیه‌ی بدو تولد، بیشترین اوقات خود را در حال خواب و استراحت هستند. برای خواب نوزاد باید مکانی ایمن، راحت و آرامبخش وجود داشته باشد. در ماه‌های اولیه نوزاد به یک گهواره مناسب و استاندارد برای خواب راحت نیاز دارد که برخی از این گهواره ها تا ۱ سالگی نوزاد قابلیت استفاده دارند. این محصول بسیار با کیفیت، مستحکم و با دوام است که از بدو تولد تا ۱ سالگی به عنوان گهواره و تا ۳ سالگی به عنوان صندلی استفاده نمایید. بررسی دیگر ویژگی‌های محصول می‌توان به قابل استفاده بودن به عنوان گهواره، تاب و صندلی، داشتن کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای، قابلیت کنترل از راه دور توسط ریموت، موزیکال (۱۵ ملودی)، تنطیم سرعت تاب در ۵ حالت مختلف، تنطیم تایمر در بازه مختلف، دارای پشه بند، دارای آویز عروسکی و پشتی و یا تکیه گاه قابل تنظیم اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل لاوین پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حتما براتون پیش آمده که نوزاد تازه متولد شده مدام در حال گریه کردن است. با مراجعه به پزشک متخصص متوجه داشتن کولیک معده یا دل درد شدین. برای رفع این مشکل گروه رایکان توس با تحقیق و بررسی حالات بدن نوزادان زیر نظر پزشکان متخصص گھواره ای طراحی کرده است. گھواره آسای بانوج مشابه ننو و یا بانوج ھای سنتی طراحی و ساخته شده است.قسمت بستر و یا محل خواب با ایجاد قوس نرم در ستون فقرات از رفلاکس معده نوزاد جلوگیری می کند.ھمچنین مشابه بودن حالت قرارگیری بدن در دوران جنینی و آغوش مادر .تاب شرقی و غربی این گھواره باعث راحت ھضم شدن شیر و یا غذای کودکان می شود و از برگشت به مری نیز جلوگیری می کند. یکی از ویژگی ھای منحصر به فرد این مدل سبک ، تاشو و قابل حمل بودن می باشد که از سایر گھواره ھا متمایزش می کند. امروزه کودکان با تغذیه ھای مدرن وزن بالاتری نسبت به نمودار رشد وزات بھداشت دارند بر ھمین اساس مدل لاوین پلاس از بدو تولد تا وزن 30 کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند جنس بدنه گھواره از چوب روس درجه یک و مفاصل کاملا فلزی با روکش ای بی اس درجه یک می باشد و برای راحتی در نصب دو عدد چرخدنده در مفصل تعبیه شده است پارچه بستر خواب دو لایه است. لایه اول از کتان پلی استری ضد حساسیت و کاملا مقاوم ساخته شده و لایه دوم تشک می باشد که بر روی پارچه اصلی بستر دوخته شده است. بستر خواب نوزاد دارای تنظیم ارتفاع می باشد. پشه بند مخصوص گھواره به گونه ای طراحی شده است که ھیچ نگرانی از بابت حشرات در فصل گرما نخواھید داشت با کیف مخصوص گھواره دیگر نگران حمل آن نباشید ابعاد بستر حدود 105x40 و ارتفاع دیواره بستر حدود 18سانتی متر می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی نوزاد ماستلا کد 8105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن آرامش و خواب راحت برای کودکان جز یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هر مادری است. ناآرامی، نداشتن جای خواب راحت، دردهای عضلانی همه از مواردی است که خواب آرام را از کودک سلب می‌کند. برای همین نیاز است تا او را در فضای خواب آرام قرار داد تا خواب آسوده و راحتی داشته باشند. گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 8105 از آن دسته از کالاهای خوابی است که بسیار متفکرانه برای نوزادان طراحی شده است این کالای خواب با ابعادی در حدود 65 × 65 × 65 تولید شده و وزنی در حدود 4 کیلوگرم دارد. ظرفیتی که این کالا می‌تواند تحمل کند تا 18 کیلوگرم است. از مزیت‌های این محصول داشتن حالت حرکتی با قابلیت تنظیم زمان است زیرا حرکت آرام کودک در زمان خواب باعث شده تا فرزند ما خواب عمیق‌تری داشته باشد. این محصول 15 موزیک به همراه قابلیت ورودی USB و بلوتوث دارد. ناگفته نماند که گهواره ماستلا برای تامین امنیت کودک کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی نوزاد مدل 6535 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خواب و استراحت برای نوزاد باعث رشد جسمی و ‌ذهنی بهتری می شود. نوزدان در ماه های اولیه‌ی بدو تولد، بیشترین اوقات خود را در حال خواب و استراحت هستند. برای خواب نوزاد باید مکانی ایمن، راحت و آرامبخش وجود داشته باشد. در ماه‌های اولیه نوزاد به یک گهواره مناسب و استاندارد برای خواب راحت نیاز دارد که برخی از این گهواره ها تا 1 سالگی نوزاد قابلیت استفاده دارند. این محصول بسیار با کیفیت، مستحکم و با دوام است که از بدو تولد تا 1 سالگی به عنوان گهواره و تا 3 سالگی به عنوان صندلی استفاده نمایید. بررسی دیگر ویژگی‌های محصول می‌توان به قابل استفاده بودن به عنوان گهواره، تاب و صندلی، داشتن کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای، قابلیت کنترل از راه دور توسط ریموت، موزیکال (15 ملودی)، تنطیم سرعت تاب در 5 حالت مختلف، تنطیم تایمر در بازه مختلف، دارای پشه بند، دارای آویز عروسکی و پشتی و یا تکیه گاه قابل تنظیم اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد ننومهر مدل تاشو طرح گنجشک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره سنتی مهرننو با نزدیک به یک دهه فعالیت تولیدی و بازرگانی توانسته جایگاه بسیار خوبی را در صنعت سیسمونی کشور پیدا کند. گهواره سنتی مهرننو دارای تشک و بالشت می باشد که از طریق بلبرینگ به پایه ی تاشو تمام فلزی نصب می شود . پایه به نحوی طراحی شده است که در اثر تاب دادن ننو به هیچ عنوان چپه نمی شود . ننو دارای کمربند ایمنی می باشد و هر چهار طرف آن چوب دارد . تحمل وزن گهواره سنتی نوزاد سایز یک نزدیک به 50 کیلو گرم است پذیرای کودک شما تا سن 4 سالگی می باشد . ابعاد تشک های سایز یک 90 سانت عرض و 110 سانت طول دارد . گهواره سنتی مهر ننو سایز یک در هنگام نصب به اندازه یک مبل دو نفره فضا اشغال می کند که 200 سانت طول و 100 سانت عرض و 100 سانت ارتفاع دارد . وزن کل مجموعه بعد از جمع شدن به هنگام حمل نزدیک به 15 کیلو گرم است که در نوع خود به لحاظ سبکی و استحکام بی نظیر است . تمامی قطعات گهواره سنتی و ننو در یک کیف برزنتی به ابعاد 110 سانت در 25 در 25 سانت به راحتی در مدت زمانی کمتر از 5 دقیقه جمع می شود و در صندوق عقب تمامی خودرو ها قابل حمل است .ننو به علت اتصال به بلبرینگ در دو سمت پایه حرکت نرم و روانی دارد و تعداد نوسان بالایی می کند تا بایستد . شما می توانید برند اصلی مهرننو را از طریق بازرگانی صامد که نماینده ی رسمی مهرننو در دیجی کالا می باشد با اطمینان خاطر خریداری نمایید .گهواره سنتی های مهرننو در بازار با نام های لندو ، بانوج ، گاچو ، ننی و ننو شناخته می شود که به تناسب گویش ها و اقوام متفاوت است.تشک قابل شستشو می باشد و از سه لایه تشکیل شده است. لایه ی وسط ننو ، تشک الیاف دار لایکو دوزی شده می باشد که علاوه بر نرمی و ضد حساسیت بودن ، به استحکام بیشتر ننو کمک می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 8112 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از کاربردی‌ترین و مورد پسند‌ترین گهواره برقی موجود در بازار، گهواره برقی ماستلا mastela deluxe 4in1 است که با داشتن امکانات و ویژگی‌های جذابی چون تنظیم سرعت گهواره به 5 حالت، تایمر 4 زمانه، اتصال به گوشی همراه هوشمند، قابلیت موزیکال با 15 ملودی جذاب، کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای و …، کمک زیادی به والدین در آرام کردن فرزندشان می‌کند. تفاوت این گهواره با نسل قبلی تعداد حرکت بیشتر در جهت زودتر خوابیدن نوزاد میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد شادی مدل مخمل طرح خرس خوابیده خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام خدمت مشتریان گرامی گهواره نوزاد شادی رو خدمتتون معرفی میکنم . وقتی یک خریدار کالایی رو غیر حضوری خریداری میکنه لازمه که اطلاعات کاملی رو در موردش بدونه و با اطمینان خاطر خرید کنه . پس برای خرید بهتر پیشنهاد میکنم معرفی نامه محصول رو بادقت بخونید. این گهواره از چهار قسمت اصلی تشکیل شده. 1. بدنه گهواره : ساخته شده از لوله و پروفیل سبک که بسیار مستحکم هستش و راحت قابل باز و بست می باشد 2. (تخت یا تشک یا سبد) گهواره :که از جنس پارچه ی مخمل با کیفیت عالی و چاپ عروسکی میباشد. از مهم ترین مزیت های سبد گهواره، تاشو بودن و قابل شستشو بدون سبد هستش که به راحتی داخل کاور جای گذاری میشه 3. تور گهواره : گهواره دو تا تور داره، یکی تور پشه بند که روی سبد کشیده میشود و یکی هم تور صحرایی که توسط دو عدد مفتول که داخل پایه های گهوارست به صورت تاج روی گهواره نصب میشود 4. اتصالات گهواره : از مواد تزریقی abs نو و پلی اتیلن 020 درجه یک استفاده شده که توسط پرچ و خار های فنری قوی، اجزای گهواره رو به هم متصل میکنن . رنگ بدنه ی گهواره نیز از رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای با کیفیت عالی میباشد وزن کالا 5.6 کیلو گرمه که همه ی اجزای گهواره داخل کاور جا میشه و به راحتی قابل حمل هستش سبد گهواره قابلیت ثابت شدن و متحرک بودن رو داره که بسته به نیازتون میتونین از اون استفاده کنید گهواره شادی مناسب برای نوزادان دلبند شما از بدو تولد تا سن 2 سالگی میباشد و قابل استفاده در منزل،سفر و طبیعت.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شیشه شیر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
باتشکر از همراهی شما موفق باشید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی فورمامز مدل مامارو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حرکاتی که پدر و مادر زمانی که کودک خود را در آغوش می گیرند چگونه است؟ Mamaroo دقیقا این کار را انجام می دهد. شرکت 4moms، سنسورهایی را برای اندازه گیری دقیق رفتار بغل کردن و تکان دادن نوزاد در پدران و مادران که انجام آن بچه ها را آرام می نماید به کار گرفته و این دستگاه را شبیه سازی همانند حرکت بغل والدین تبدیل نموده است. این تنها صندلی است که 5 نوع حرکت مختلفی که والدین هنگام در آغوش گرفتن کودک خود انجام می دهند را شبیه سازی می کند. پارچه نرم و مخمل به کار گرفته شده برای هر کودکی نشستن و تکیه دادن به آن را راحت تر کرده است. این تشک قابل شستشو است و به راحتی جمع و فشرده می شود. این طراحی خاص و منحصر به فرد به سازندگان این امکان را داده است که این وسیله را نسبت به گهواره‌های سنتی 70 درصد کوچکتر کنند، این وسیله همچنین از الگوریتم‌ها و کنترل‌های مکانیکی پیچیده‌ای استفاه می‌نماید تا طوری نوزاد را تکان دهد که او را به حالت نیمه خواب آلود برساند. به گفته شرکت سازنده حسگرهای این دستگاه به طور مداوم وضعیت نشستن نوزاد را بررسی می‌کنند و پردازش اطلاعات را با سرعت ده‌ها محاسبه در ثانیه انجام می‌دهند. نرم‌افزار این وسیله به طور هم‌زمان به حرکت پاسخ می‌دهد و باعث می‌شود هر تکان گهواره کاملا منحصر به فرد باشد.با استفاده از اسمارت فونهای ios و android می توانید با نصب اپلیکیشن 4moms از طریق بلوتوث تمام کنترل گهواره را در دست بگیرید ،4moms توانسته با طراحی منحصر به فرد و مهندسی ساخت به روز بازار فروشی بسیار خوبی را در کشورهای اروپایی و امریکایی به دست بیاورد،به گفته سایت 4moms از این گهوارها در بیمارستانهای مدرن و پیشرفته به عنوان پرستار بچه استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد مدل 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت کنار مادر بهترین گزینه برای نگهداری و خواباندن نوزاد است. در ماه های ابتدایی نوزاد نیاز به مراقبت بسیار ویژه دارد و والدین باید در همه حال متوجه شرایط نوزادشان باشند. به دلیل اینکه در ماه های ابتدایی نوزاد اکثرا در خواب به سر می برد داشتن مکانی مناسب و امن برای خواب نوزاد بسیار اهمیت پیدا می کنید. تخت گهواره کنار مادر ، با داشتن قابلیتهایی همچون تبدیل شدن به حالت گهواره بیشترین کاربرد را برای کودک دلبند شما دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تاب برقی نوزاد فیکشن مدل HOMME خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

و تاب برقی نوزاد فیکشن Fiction Home را می‌توان از‌ جمله تاب و گهواره‌های برقی کارآمد و زیبای بازار دانست که به‌ دلیل کیفیت و ایمنی فوق‌العاده از محبوبیت بالایی نیز میان والدین برخوردار است. از آن‌جا که نوزادان، بیشتر ماه‌های اولیه تولد خود را در خواب سپری می‌کنند، این محصول با فضای بسیار راحت و استاندارد و قابلیت‌های کاربردی تحسین‌برانگیز می‌تواند نقش پررنگی در سلامت و رشد جسمی و ذهنی آنان ایفا کند‌. برند فیکشن از نام‌های محبوب و معتبر در دنیای لوازم کودک و نوزاد و محصول کشور سوئیس است که تولیدات آن شامل بهترین و باکیفیت‌ترین اقلام مهم و ضروری مجموعه‌های سیسمونی است. استفاده از پارچه‌های باکیفیت، لطیف، ضدحساسیت و ضدتعریق مناسب با شرایط حساس پوست نوزادان با قابلیت جداسازی و شستشوی آسان، از ویژگی‌های اصلی در تولید این محصول به‌ شمار می‌رود. محصول فوق از بدنه‌ای مقاوم و نشیمنگاهی راحت با بافتی نرم و وزنی سبک و قابل حمل برخوردار است که در توصیف آن باید قابلیت‌های جذابی مانند تنظیم تکیه‌گاه در 3 حالت کاربردی برای نوزاد، تنظیم حرکت در 2 حالت گهواره و تاب، تنظیم سرعت در چند درجه مورد نیاز، پنل موزیکال با قابلیت پخش ملودی‌های آرام‌بخش برای خوابی آرام، چراغ‌خواب و آویزهای عروسکی بسیار زیبا و جذاب، تایمر با تنظیم زمان حرکت، کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای مطابق با استانداردهای روز دنیا و قابلیت جدا شدن نشیمنگاه و استفاده به‌صورت نی‌نی لای‌لای را نیز اضافه کنیم. تاب و گهواره برقی باکیفیت برند فیکشن، با بسیاری از امکانات کاربردی جذاب، به‌ طور استاندارد برای استفاده نوزادان از بدو تولد تا وزن 9 کیلوگرم طراحی شده و توان تحمل وزن آنان تا 18 کیلوگرم را نیز دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل ستاره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره فلزی مدل ستاره تولید شده از پروفیل صنعتی درجه 1 با جوش co2 به صورت تمام جوش و دو طرف جوش میباشد و به هیچ عنوان از بابت جوشکاری ضعفی در این کالا نمیباشد.دارای رنگ کوره ای درجه 1

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره پریمی مدل Soothing Motion خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره‌ی «پریمی» برای نوزادان از بدو تولد تا دوسالگی در نظر گرفته شده است. این گهواره با سیستم موزیکال خود موجب سرگرمی و آرامش کودک شده و به همراه قابلیت تاب‌خوردن سبد، خواباندن نوزاد را برای والدین آسان کرده است. میله‌ی آویز به‌همراه عروسک‌های ماهی و گل و پشه‌بند از دیگر امکانات این گهواره بوده که در دو رنگ آبی و صورتی برای نوزادان پسر و دختر عرضه شده است.گهواره‌ی پریمی دارای ابعاد 87 × 56/5 × 98 سانتی‌متر بوده که از فریم فلزی ساخته شده است. این گهواره از یک سبد به طول 88 و عرض 52 سانتی‌متر بهره می‌برد. پریمی جهت حفظ فریم سبد و قراردادن تشک نوزاد درون این مدل، یک تخته‌ی سه‌لایه در نظر گرفته است. کف سبد از زمین 23 سانتی‌متر و لبه‌ی سبد 45 سانتی‌متر ارتفاع دارد. با قرارگرفتن نوزاد درون سبد، کمربند ایمنی گهواره را ببندید تا خیالتان از امنیتش راحت باشد. یک پشه‌بند هم در بسته‌بندی وجود دارد. پشه‌بند با قرارگرفتن دور سبد توسط بند‌های کناری، محکم به گهواره بسته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی گهواره پخش صدای موزیک و حرکت سبد آن است. سیستم موزیکال گهواره توانایی پخش ملودی کودکانه و صدای طبیعت را دارد. صدای این موزیک هم در سه سطح متفاوت قابل‌تنظیم است؛ همچنین زیر دکمه‌ی پخش موزیک، یک دکمه وجود دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید سبد گهواره را به حرکت درآورید. با فشردن مجدد این دکمه می‌توان سرعت حرکت سبد را تنظیم کرد. برای تامین انرژی موردنیاز گهواره هم یک آداپتور در بسته‌بندی وجود دارد و در صورت دوربودن گهواره از پریز برق هم می‌توان از چهار عدد باتری قلمی به‌عنوان منبع تغذیه‌ استفاده کرد. 

گهواره‌ی پریمی

گهواره‌ای که هیچ‌کدام از ابعادش بیشتر از یک متر نباشد و امکانات زیادی با خود به‌همراه داشته باشد، مطمئنا یکی از ایدئال‌ترین گهواره‌ها در سبک زندگی امروز است. گهواره‌ی پریمی با طول 98 سانتی‌متر، برای نوزادان زیر دو سال در نظر گرفته شده است که حداکثر وزنی معادل یازده کیلوگرم دارند. با این محصول می‌توانید برای نوزاد خود ملودی کودکانه پخش کنید و بدون حضور خود، او را تکان دهید. قابلیت تنظیم صدای موزیک و همین‌طور سرعت و مدت‌‍زمان تکان‌خوردن از دیگر ویژگی‌های گهواره‌ی پریمی است. سبد گهواره نسبت به فریم، ابعاد بزرگی دارد که فضای لازم را برای جنب‌وجوش‌های همیشگی نوزاد به‌همراه می‌آورد. البته نگران تکان‌های شدید نوزاد نباشید؛ چون یک کمربند ایمنی درون سبد گهواره قرار گرفته است.

فریم گهواره

گهواره از فریم فلزی با روکش ضدزنگ ساخته شده است. در محل تماس پایه‌های گهواره با زمین، قطعات پلاستیکی قرار گرفته است تا از خراشیدگی سطح فلز و زنگ‌زدگی آن جلوگیری شود. گهواره را با طول 98، عرض 56/5 و ارتفاع 87 سانتی‌متر طراحی کرده‌اند که فضای نسبتا کمی را اشغال می‌کند. تنها محل تلاقی پایه‌ها در بالای گهواره است که به‌هم متصل می‌شوند. این بخش که محل سیستم موزیکال است، به‌وسیله‌ی یک محور فلزی به سبد گهواره منتهی می‌شود. فریم از هفت قطعه‌ی اصلی تشکیل می‌شود. چهار قطعه‌ی  L شکل پایه‌های گهواره را تشکیل می‌دهد. دو قطعه هم با قسمت پلاستیکی به ادامه‌ی پایه‌ها متصل شده‌اند که به‌صورت لولایی باز و بسته می‌شوند و بیس اصلی گهواره را می‌سازند. همچنین یک قطعه هم به‌عنوان میله‌ی آویز در نظر گرفته شده است. پس از نصب فریم باید سبد گهواره مونتاژ شود.

سبد گهواره

سبد گهواره دارای فریم منحنی در لبه‌ی بالایی است. این فریم از جنس فلز است که به انتهای محور‌ها پیچ می‌شود. با پیچ‌شدن فریم به محور گهواره، سبد شکل اصلی خود را گرفته و با یک تخته‌ی سه‌لایه، شکل سبد جهت قرارگیری تشک نوزاد حفظ می‌شود. ابعاد خارجی سبد 52 × 88 سانتی‌متر است که 22 سانتی‌متر ارتفاع دارد. همچنین کف سبد از زمین 23 سانتی‌متر و لبه‌ی سبد 45 سانتی‌متر ارتفاع دارد. ارتفاع 45 سانتی‌متری لبه‌ی سبد از سطح این امکان را فراهم می‌آورد تا سبد در کنار تخت والدین قرار گیرد. فضای داخلی سبد با طول 81 و عرض 41 سانتی‌متر برای پهن‌کردن تشک‌های نوزادی که معمولا طولی کمتر از 80 سانتی‌متر دارند، مناسب به نظر می‌رسد. با پهن‌کردن تشک و قراردادن نوزاد درون سبد، یک کمربند ایمنی هم وظیفه‌ی حفاظت از کودک را به‌عهده دارد. همچنین یک پشه‌بند هم برای سبد در نظر گرفته‌اند که با نوار کشی دور سبد قرار می‌گیرد. برای ثابت نگه‌داشتن پشه‌بند دور سبد می‌توان از بندهای کناری سبد استفاده کرد.

سیستم موزیکال

سیستم موزیکال و تاب‌خوردن سبد مهم‌ترین ویژگی این گهواره است. این سیستم فقط سه دکمه دارد. به ترتیب از پایین به بالا یک دکمه با آیکون Play، یک دکمه با آیکون موزیک و بالاترین دکمه هم با حرف L مشخص شده است. با فشردن دکمه‌ی Play سبد گهواره به‌آرامی حرکت می‌کند. با فشردن مجدد این دکمه، سرعت گهواره بیشتر می‌شود و در نهایت سبد در سه سرعت متفاوت قابلیت تاب‌خوردن دارد. کنار دکمه‌ی  Play هم یک نشانگر با چراغ LED وجود دارد که وضعیت سرعت حرکت سبد را با روشن‌شدن هر نقطه مشخص می‌کند. دکمه‌ی وسط که با آیکون موزیک مشخص شده، برای پخش ملودی کودکانه و صدای طبیعت در نظر گرفته شده است. با فشردن دکمه‌ی موزیک ملودی پخش‌ شده و با فشردن مجدد آن صدای ملودی بیشتر می‌شود. به طورکلی صدای موزیک در سه سطح قابل‌تنظیم است. بالاترین دکمه هم مدت‌زمان تاب‌خوردن سبد و پخش موزیک را تنظیم می‌کند. با این دکمه می‌توان گهواره را در سه مدت‌زمان 15، 30 و 45 دقیقه جهت تاب‌خوردن و پخش موزیک تنظیم کرد و پس از آن به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. انرژی موردنیاز سیستم توسط آداپتور موجود در بسته‌بندی تامین می‌شود. در مواردی هم که امکان دسترسی به پریز برق در نزدیکی گهواره وجود ندارد، می‌توان از چهار باتری قلمی استفاده کرد.

جمع‌بندی

گهواره‌ی پریمی مدل Soothing Motion با فریم فلزی در هر سه ‌بُعد خود ابعادی کمتر از یک متر دارد. این گهواره با ظرفیت وزنی یازده کیلوگرم برای نوزادان از بدو تولد تا دوسالگی در نظر گرفته شده است. ضعف فریم در قسمت پایه‌هاست که بخش پایینی پایه‌ها به‌هم متصل نیست و ظرفیت وزنی گهواره را کاهش داده است. سعی شده ایمنی نوزاد درون گهواره با درنظرگرفتن کمربند ایمنی و یک تسمه‌ی متصل‌کننده‌ی سبد به فریم حفظ شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول امکان پخش و تنظیم ملودی کودکانه است. همچنین می‌توان سبد گهواره را در سه سرعت و سه مدت‌زمان 15، 30 و 45 دقیقه‌ای تاب داد. گهواره از یک میله به‌عنوان آویز به‌همراه دو عروسک هم بهره می‌برد. یک عروسک ماهی و از جنس پولیشی است که طولی معادل 14 سانتی‌متر دارد. عروسک آویز دوم هم گلی به قطر 9 سانتی‌متر است و صفحه‌ای پلاستیکی به‌عنوان آینه پشت عروسک وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل آسایش 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره نوزادی مدل آسایش01 با شبیه سازی حرکت جنین در شکم مادر و حالت ستون فقرات نوزاد طراحی شده و با توجه به فرم طراحی، پای نوزاد داخل شکم جمع شده و دردهای کولیک نوزاد را تسکین می دهد. هم چنین گهواره سنتی مدل آسایش01 با الگوبرداری از ننو های سنتی، با حرکت رفت و برگشتی باعث آرامش و خواب سریع و راحت کودک می شود. جنس بدنه از فلز با رنگ کوره ای استاتیک و مقاومت بالا ساخته شده است و محل قرار گیری نوزاد دارای چارچوب چوبی از جنس چوب راش بسیار مقاوم می باشد. جنس پارچه گهواره، کتان پنبه ضخیم ضد حساسیت بوده و هم چنین مجموعه ی ارائه شده، دارای تشک زیپدار و آستر جداگانه پرشده با الیاف می باشد. جهت ایمنی بیشتر نوزاد، گهواره دارای کمربند ایمنی می باشد. با توجه به طناب های محکم که در طرفین قرار دارند، قابلیت تنظیم ارتفاع از سطح زمین میسر هست. تمامی اقلام گهواره سنتی مدل آسایش01 به راحتی و در مدت زمان کوتاه از هم جدا شده و حمل و نقل نیز بسیار آسان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد مدل پردیس کوشا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت گهواره کودک پردیس کوشا دارای جنس پارچه مرغوب و ضد حساسیت برای نوزاد است ، علاوه بر این ویژگی می توان به ویژگی های دیگری همچون سبک بودن و در عین حال محرک و ثابت شونده بودن آن است به این معنی که با ثابت شدن تخت می شود و با محرک کردن آن به گهواره تبدیل می شود. تمامی این ویژگی ها می تواند برای انتخاب یک گهواره مناسب اثر گذار باشد و این مدل با توجه به طراحی زیبا و کاربردی پیشنهاد مناسبی برای والدین عزیز می باشد. زمانی که صاحب کودک می‌شوید و شروع به زندگی همراه با آن می‌کنید، آرامش و خواب کودک یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید به آن اهمیت بدهید. برخلاف بسیاری از وسایلی که در فهرست مایحتاج سیسمونی فهرست شده اند، خرید وسایل خواب برای نوزاد یکی از ضروریات است. برای ماه های اول تهیه یک گهواره کوچک یا تخت کنار مادر، بهترین گزینه به حساب می آید و بعد که نوزاد بزرگ تر شد، می توانید او را به تخت کودک منتقل کنید. این گهواره دارای ابعاد بسیار مناسب و وزن ایده‌آل است که به‌راحتی می‌توانید آن را در هر جای اتاق خود جای دهید یا به آسانی جابه‌جایش کنید که تا دوسالگی دلبندتان مناسب می باشد. از ویژگی‌های آن می‌شود به دارای فریم فلزی بودن ، داشتن ابعاد مناسب و استاندارد، دارای تشک به‌عنوان کفی سبد ، دارای پشه بند بودن، اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تاب برقی نوزاد گراکو مدل swing loving hug suits me new خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گراکو یکی از شناخته شده ترین و مورد اعتماد ترین شرکت های آمریکایی تولید کالای کودک در جهان است که بیش از 60 سال راه حل های نوآورانه،متفکرانه،عملی و قابل اعتماد برای والدین و کودک ارائه میدهد. نوآورانه ترین تاب برقی گراکو مدل suits یک تاب چند منظوره است که 16 نوع حرکت مختلف را برای آرامش کودک و راحتی والدین ایجاد میکند. حرکتهای قوسی،گهواره،دایره وار،موجوار،بصورت هشتی،زیگ زاگ،نوسانی در کنار امکان چرخش نشیمن در دو جهت میتواند 16 حرکت متفاوت را بوجود بیاورد. نشیمن قابل جدا شدن و استفاده بعنوان نی نی لای لای دستی امکان استفاده از آن در هر جایی از خانه در کنار والدین را مهیا میکند. 6 سرعته بودن موتور این مدل تاب برقی گراکو،این امکان را میدهد تا راحت تر به سرعت مطلوب نوزاد دلبندتان دست پیدا کنید.از دیگر امکانات این تاب برقی گراکو،میتوان به 2 سرعت ویبره،15 ملودی مخصوص نوزاد از جمله صدای تپش قلب مادر،آویز بالای سر،پارچه جدا شونده قابل شستشو و کارکرد آداپتور اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل danini خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پوشک بچه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

هواره سنتی چوبی یک نوع گهواره است که از چوب ساخته شده و دارای حرکت دورانی نرم و آرام است که کودک را به خواب می‌برد. این گهواره الهام گرفته از ننو و بانوج های قدیمی است که در گذشته برای سرگرمی و تسکین کولیک و رفلاکس نوزادان استفاده می‌شد. این گهواره برای کودکان از بدو تولد تا 36 ماه مناسب است. گهواره سنتی تاشو نوزاد چوبی که دارای قابلیت تاشو بودن و پارچه کتان پنبه است. طرح پارچه ها متغییر است. دارای یک بند برای هنگامی که نوزاد خواب است که گهواره را در حالت ثابت نگه میدارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد شادی مدل مخمل طرح خرگوش و قلب خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام خدمت مشتریان گرامی گهواره نوزاد شادی رو خدمتتون معرفی میکنم . وقتی یک خریدار کالایی رو غیر حضوری خریداری میکنه لازمه که اطلاعات کاملی رو در موردش بدونه و با اطمینان خاطر خرید کنه . پس برای خرید بهتر پیشنهاد میکنم معرفی نامه محصول رو بادقت بخونید. این گهواره از چهار قسمت اصلی تشکیل شده. 1. بدنه گهواره : ساخته شده از لوله و پروفیل سبک که بسیار مستحکم هستش و راحت قابل باز و بست می باشد 2. (تخت یا تشک یا سبد) گهواره :که از جنس پارچه ی مخمل با کیفیت عالی و چاپ عروسکی میباشد. از مهم ترین مزیت های سبد گهواره، تاشو بودن و قابل شستشو بدون سبد هستش که به راحتی داخل کاور جای گذاری میشه 3. تور گهواره : گهواره دو تا تور داره، یکی تور پشه بند که روی سبد کشیده میشه و یکی هم تور صحرایی که توسط دو عدد مفتول که داخل پایه های گهوارست به صورت تاج روی گهواره نصب میشه 4. اتصالات گهواره : از مواد تزریقی abs نو و پلی اتیلن 020 درجه یک استفاده شده که توسط پرچ و خار های فنری قوی، اجزای گهواره رو به هم متصل میکنن . رنگ بدنه ی گهواره نیز از رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای با کیفیت عالی میباشد وزن کالا 5.6 کیلو گرمه که همه ی اجزای گهواره داخل کاور جا میشه و به راحتی قابل حمل هستش سبد گهواره قابلیت ثابت شدن و متحرک بودن رو داره که بسته به نیازتون میتونین از اون استفاده کنید گهواره شادی مناسب برای نوزادان دلبند شما از بدو تولد تا سن 2 سالگی میباشد و قابل استفاده در منزل،سفر و طبیعت. باتشکر از همراهی شما موفق باشید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد شادی مدل مخمل طرح باغ وحش خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام خدمت مشتریان گرامی گهواره نوزاد شادی رو خدمتتون معرفی میکنم . وقتی یک خریدار کالایی رو غیر حضوری خریداری میکنه لازمه که اطلاعات کاملی رو در موردش بدونه و با اطمینان خاطر خرید کنه . پس برای خرید بهتر پیشنهاد میکنم معرفی نامه محصول رو بادقت بخونید باتشکر. این گهواره از چهار قسمت اصلی تشکیل شده. 1. بدنه گهواره : ساخته شده از لوله و پروفیل سبک که بسیار مستحکم هستش و راحت قابل باز و بست می باشد 2. (تخت یا تشک یا سبد) گهواره :که از جنس پارچه ی مخمل با کیفیت عالی و چاپ عروسکی میباشد. از مهم ترین مزیت های سبد گهواره، تاشو بودن و قابل شستشو بدون سبد هستش که به راحتی داخل کاور جای گذاری میشه 3. تور گهواره : گهواره دو تا تور داره، یکی تور پشه بند که روی سبد کشیده میشه و یکی هم تور صحرایی که توسط دو عدد مفتول که داخل پایه های گهوارست به صورت تاج روی گهواره نصب میشه 4. اتصالات گهواره : از مواد تزریقی abs نو و پلی اتیلن 020 درجه یک استفاده شده که توسط پرچ و خار های فنری قوی، اجزای گهواره رو به هم متصل میکنن . رنگ بدنه ی گهواره نیز از رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای با کیفیت عالی میباشد وزن کالا 5.6 کیلو گرمه که همه ی اجزای گهواره داخل کاور جا میشه و به راحتی قابل حمل هستش سبد گهواره قابلیت ثابت شدن و متحرک بودن رو داره که بسته به نیازتون میتونین از اون استفاده کنید گهواره شادی مناسب برای نوزادان دلبند شما از بدو تولد تا سن 2 سالگی میباشد و قابل استفاده در منزل،سفر و طبیعت. باتشکر از همراهی شما موفق باشید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل کلاسیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ننوی نوزاد مدل کلاسیک گهواره‌ی زیبا و شیک است که قابلیت جمع شدن را دارد. این گهواره که از جنس چوب چند لایه ساخته شده، دارای یک بستر بزرگ و نرم از جنس پارچه تترون مرغوب با طرح‌های جذاب و رنگی است. ویژگی مهم ننوی نوزاد کلاسیک قابلیت جمع شوندگی آن است. فراهم کردن یک بستر راحت و ایمن برای خواب نوزاد همیشه دغدغه والدین است. استفاده از ننو به آرامش نوزاد هنگام خواب کمک می‌کند و علاوه بر آن موجب راحتی والدین نیز می‌شود. ننوی نوزاد مدل کلاسیک یک گهواره با طول 120 سانتی‌متر و عرض 45 سانتی‌متر و ارتفاع 70 سانتی‌متر است. این گهواره را می‌توانید به راحتی و فقط با چند حرکت ساده جمع کنید و نیاز به مونتاژ ندارد. این قابلیت باعث می‌شود که هنگامی که از آن استفاده نمیکنید بتوانید گهواره را در یک گوشه از اتاق نوزاد قرار دهید. همچنین این محصول دارای یک ساک حمل زیپی است که شما به راحتی می‌توانید گهواره نوزاد خود را جمع کنید و همراه خود به مهمانی‌ها و یا مسافرت ببرید. بستر خواب ننوی نوزاد مدل کلاسیک با ابعاد 35 در 75 و عمق 30 سانتی‌متر از جنس پارچه تترون مرغوب است. طراحی این بستر کاملا ارگونومیک است که نوزاد با قرار گرفتن در آن احساس راحتی خواهد داشت. همانظور که اشاره شد این گهواره قابلیت جمع شوندگی دارد. ابعاد پایه گهواره در حالت جمع شده 100 در 15 سانتی‌متر است که به راحتی در داخل کمد، زیر تخت و هنگام مسافرت در صندوق عقب خودرو می‌توان آن را قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد میلاد کد 1080 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت و گهواره میلاد محصول دو کاره ایرانی هست . این محصول تاشو و مسافرتی میباشد.از یراق آلات با درجه کیفیت A در بالاترین سطح کیفیت گهواره های موجود میباشده .رنگبندی کامل همه رنگ موجود و دارای هست برای حمل و نقل راحت تر .دارای دو عدد پشه بند خانگی وصحرایی. اتصالات خیلی محکم و با دوام.مناسب کودکان کولیکی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نی نی لای لای جیکل مدل Rella خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رشد نوزادان در ما‌ه‌های ابتدایی بیشتر در زمان خواب اتفاق می افتد و نوزاد تا سن 6 ماهگی به طور متوسط باید روزانه بین 14 تا 16 ساعت بخوابد، به همین دلیل داشتن مکانی مناسب برای خواباندن نوزاد اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. گهواره‌ها در زمان نوزادی یکی از گزینه های مهم برای نگه داری از کودک هستند. گهواره و نی‌نی لای‌لای Rella از برند جیکل یک محصول دو کاره است که نشیمن آن قابلیت تحمل وزن تا 9 کیلو گرم را دارد٬ Rellaبا ثابت بودن پایه ها و چرخش نشیمن در جهات مختلف از حالت تاب برقی به نی نی لای لای و بالعلکس تبدیل میٰ‌شود. نشیمن Rella با قابلیت تنظیم پشتی آن در زاویه ایده آل برای رفلاکس و کولیک نوزاد در ماه های اولیه بسیار مناسب است. Rella با داشتن دامنه حرکت کنترل شده کودک را در شرایط ایمن و آرامی حرکت می‌دهد. پنل اسباب بازی تعبیه شده بالای سر نوزاد و پنل موزیکال این محصول در هنگام استراحت نوزاد را سرگرم می‌کنند. نشیمن Rella دو کاره است و از پارچه پنبه ای تولید شده که به راحتی از آن جدا شده و قابل شستشو می‌باشد. کمربند سه نقطه ای Rella دست و پای نوزاد را به طور کامل پوشش می‌دهد و میتوان آن را با توجه به رشد نوزاد تنظیم کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی نوزاد مدل ROCKING CHAIR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راکر ریتمیک بهترین راه حل آرامش بخش برای کودک شما است. با ارتعاش ملایم و حرکت ریتمیک خود، تجربه ای آرام بخش و آرامش بخش را فراهم می کند. راکر دارای ویژگی کنترل صدا است که به شما امکان می دهد شدت صداهای آرامش بخش را تنظیم کنید. دسته ایمنی تعبیه شده ایمنی و امنیت کودک شما را در حین استفاده تضمین می کند. کنترل از راه دور همراه به شما اجازه می دهد تا به راحتی با راکر از راه دور کار کنید. چه زمان خواب باشد و چه زمان استراحت، این عملکرد صندلی گهواره ای محیطی آرام و آرام را برای کودک شما فراهم می کند. لرزش ملایم: ارتعاشات تسکین دهنده ای را برای آرام کردن و آرامش کودک شما ارائه می دهد. حرکت گهواره ای ریتمیک: یک حرکت تکان دهنده ملایم و آرامش بخش برای خوابیدن کودک شما فراهم می کند. کنترل صدا: قابلیت تنظیم صدا به شما امکان می دهد صداهای آرامش بخش را شخصی سازی کنید. مهار ایمنی: تسمه ایمنی تعبیه شده امنیت کودک شما را در حین استفاده تضمین می کند. کنترل از راه دور: کنترل از راه دور راحت به شما این امکان را می دهد تا بدون ایجاد مزاحمت برای کودک خود، راکر را از فاصله دور کار کنید. عملکرد صندلی گهواره ای: به عنوان یک صندلی گهواره ای راحت برای والدین قرار می گیرد تا در حین آرام کردن کودک خود آرام بگیرند. تمیز کردن آسان: پوشش پارچه ای راکر را می توان به راحتی جدا کرد و برای تمیز کردن بدون دردسر شست. محکم و بادوام: ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، راکر برای استفاده طولانی مدت و پایداری طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد ننومهر مدل اسب تک شاخ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره سنتی ننومهر به صورت پایه دار قابل حمل و ننو تشکدار به همراه بالشت ست تشک عرضه می گردد. ننو های این مدل دارای چهار طرف چوب زیبا می باشند و تشک ها با ضخامت مناسب لایکو دوزی شده تا در اثر استفاده مکرر فرم و شکل خود را از دست ندهد.ننو دارای کمربند ایمنی می باشد و عمق کف ننو به اندازه ی استاندارد و مناسب نوزادانی که از بیماری کولیک و رفلاکس رنج می برند است. گهواره سنتی ننومهر دارای تحمل وزن بالای 50 کیلو گرم است که با توجه به ابعاد ننو می تواند نوزاد را تا 4 سالگی پذیرا باشد . ابعاد ننو 110 سانت طول و 90 سانت عرض است که توسط چهار قطعه چوب احاطه شده و وزن نوزاد را نگه می دارد. یکی از مزایای قابل ملاحظه ی گهواره سنتی های مهرننو حرکت نرم و تعداد نوسان بالای آن است که به علت استفاده از بلبرینگ در قطعه ی مکانیکی متحرک آن است که توسط طناب های دو طرف ننو را به پایه ی فلزی متصل می نماید . گهواره سنتی ننومهر به صورت جمع و جور و فشرده ساخته شده که علاوه بر ایجاد حداکثر کارایی ضمنا برای استفاده در محیط های کوچک آپارتمانی هم مناسب باشد . دیگر مزیت این گهواره سنتی با کیفیت استفاده به صورت سقفی یا دیواری علاوه بر نصب روی پایه می باشد.گهواره سنتی ننو مهر به علت سادگی در قطعات تشکیل دهنده از نصب بسیار راحتی در کمترین زمان ممکن برخوردار است که تمامی افراد خانواده قادر به انجام نصب آن خواهند بود . وزن کل مجموعه هنگام حمل و جابه جایی حدود 15 کیلوگرم است . ابعاد جمع شده ی گهواره سنتی و یا بانوج ننومهر 110 سانت در 25x25 می باشد که در کیف حمل برزنتی بسیار محکمی تمامی قطعات آن جمع می شود.ابعاد این لندو یا ننی به هنگام نصب حداکثر 200 سانت در یک متر عرض به ارتفاع یک متر می شود که به اندازه ی یک مبل دو نفره فضا می گیرد. نسبت ابعاد این گاچو به کارایی آن در قابل رقابت ترین حالت ممکن نسبت به تمام نمونه های مشابه است .رفع کولیک و رفلاکس کودک و نوزاد یکی از بهترین تجربه هاییست که والدین در اثر خواباندن نوزادشان داخل این بانوج های با کیفیت به ما انتقال داده اند . حتی پزشکان متعددی در تمام کشور به عنوان مبلغان محصول با کیفیت ما به حساب می آیند . ننومهر در نزدیک به یک دهه فعالیت خود بیش از 3000 کودک و نوزاد را از بی خوابی و والدین را از گرفتاری های متعدد نگهداری نوزادشان نجات داده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تاب برقی نوزاد کیکابو مدل Mia Stella خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول قابل تنظیم پشتی خواب سه حالته است. قابلیت تابشو برقی و دارای سینی غذای کودک را دارد. همچنین دارای 5 حالت سرعت تابشو و تایمر است. این محصول دارای آویز چرخشی موزیکال و صندلی نرم همچنین سیستم تاشو آسان و جمع و جور است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد مدل الگانس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره میلاد قابلیت تبدیل شدن به تخت ثابت و همچنین قابل استفاده در خانه و در سفر را برای مصرف کننده محیا میکند تخت گهواره تاشو پرتابل و قابل شستشو در بسته بندی های زیبا و قابل حمل بعنوان یک چشم روشنی جدید و بهترین هدیه و کادوی تولد دارای دو پشه بند خانگی و صحرایی وبهترین وسیله برای ارام کردن نوزاد شما میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل مهرننو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره سنتی ننومهر به صورت پایه دار قابل حمل و ننو تشکدار به همراه بالشت ست تشک عرضه می گردد. ننو های این مدل دارای چهار طرف چوب زیبا می باشند و تشک ها با ضخامت مناسب لایکو دوزی شده تا در اثر استفاده مکرر فرم و شکل خود را از دست ندهد.ننو دارای کمربند ایمنی می باشد و عمق کف ننو به اندازه ی استاندارد و مناسب نوزادانی که از بیماری کولیک و رفلاکس رنج می برند است. گهواره سنتی ننومهر دارای تحمل وزن بالای 50 کیلو گرم است که با توجه به ابعاد ننو می تواند نوزاد را تا 4 سالگی پذیرا باشد . ابعاد ننو 110 سانت طول و 90 سانت عرض است که توسط چهار قطعه چوب احاطه شده و وزن نوزاد را نگه می دارد. یکی از مزایای قابل ملاحظه ی گهواره سنتی های مهرننو حرکت نرم و تعداد نوسان بالای آن است که به علت استفاده از بلبرینگ در قطعه ی مکانیکی متحرک آن است که توسط طناب های دو طرف ننو را به پایه ی فلزی متصل می نماید . گهواره سنتی ننومهر به صورت جمع و جور و فشرده ساخته شده که علاوه بر ایجاد حداکثر کارایی ضمنا برای استفاده در محیط های کوچک آپارتمانی هم مناسب باشد . دیگر مزیت این گهواره سنتی با کیفیت استفاده به صورت سقفی یا دیواری علاوه بر نصب روی پایه می باشد.گهواره سنتی ننو مهر به علت سادگی در قطعات تشکیل دهنده از نصب بسیار راحتی در کمترین زمان ممکن برخوردار است که تمامی افراد خانواده قادر به انجام نصب آن خواهند بود . وزن کل مجموعه هنگام حمل و جابه جایی حدود 15 کیلوگرم است . ابعاد جمع شده ی گهواره سنتی و یا بانوج ننومهر 110 سانت در 25x25 می باشد که در کیف حمل برزنتی بسیار محکمی تمامی قطعات آن جمع می شود.ابعاد این لندو یا ننی به هنگام نصب حداکثر 200 سانت در یک متر عرض به ارتفاع یک متر می شود که به اندازه ی یک مبل دو نفره فضا می گیرد. نسبت ابعاد این گاچو به کارایی آن در قابل رقابت ترین حالت ممکن نسبت به تمام نمونه های مشابه است .رفع کولیک و رفلاکس کودک و نوزاد یکی از بهترین تجربه هاییست که والدین در اثر خواباندن نوزادشان داخل این بانوج های با کیفیت به ما انتقال داده اند . حتی پزشکان متعددی در تمام کشور به عنوان مبلغان محصول با کیفیت ما به حساب می آیند . ننومهر در نزدیک به یک دهه فعالیت خود بیش از 3000 کودک و نوزاد را از بی خوابی و والدین را از گرفتاری های متعدد نگهداری نوزادشان نجات داده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسباب بازی، کودک و نوزاد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نی نی لای لای نونا مدل Leaf Curv خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نی نی لای لای نونا مدل NUNA leaf یکی از معروفترین نی نی لای لای و صندلی راحتی منحصر به فرد در دنیا می باشد که با طراحی بسیار خاص علاوه بر آرامش کودک شما قایلیت تحمل تا 60کیلوگرم را دارد که می توانید تا سنین بالا به عنوان صندلی راحتی کودک استفاده کنید.برند نونا یک برند شرکت امریکایی-هلندی می باشد. که تخصص کالاهای خاص کودک را دارد که برنده چندین جابزه بین المللی را دارد.کیفیت قطعات به کار رفته در این صندلی راحتی منحصر به فرد می باشد. مواد به کار رفته در تشک نی نی لای لای تمام پنبه ای ارگانیک می باشد. این نی نی لای دارای اهرم می باشد که می توان آن را به راحتی از حرکت نگه داشت . تنها با یک فشار ملایم برای بیشتر از دو دقیقه صندلی حرکت ملایم و بی صدا خواهد داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد کیوی مدل KW2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره جدید مدل 2022 ساخت ترکیه - شرکت کیوی در ساخت و تولید این محصول همگی از مواد طبیعی، چوب مرغوب راش و الیاف طبیعی ضدحساسیت استفاده شده است. گهواره یکی از مهمترین وسایل خواب نوزاد است و سبب می شود تا او در ماه های نخست زندگی اش با آسایش و راحتی بیشتری به خواب برود و رشد منطقی و مناسبی را نیز به مرور زمان تجربه کند. از این رو به پدر و مادرهای عزیز توصیه می شود حتما از محصولات دارای استاندارد معتبر تهیه و استفاده نمایند. همراه این محصول بالش، تشک و کلیه ابزار مورد نیاز (پیچ و مهره و بندهای مقاوم ) جهت نصب و باز و بست راحت و آسان تعبیه شده است و نیاز به هیچ وسیله دیگری نمی باشد. باز و بست این محصول بسیار آسان و در اندکی از زمان صورت میگیرد. کلیه قسمت های پارچه ای محصول قابل شستشو می باشند. استفاده از این مدل گهواره (ننو) می‌تواند بسیاری از مشکلات کودک همچون: کولیک، قولنج و رفلاکس و دل‌پیچه نوزاد را برطرف کند و همچنین اگر کودکتان خواب عمیق و طولانی ندارد و شب و روز بی قراری می‌کند، با توجه به توصیه متخصصان و پزشکان، استفاده از ننو می‌تواند بسیار موثر باشد. این محصول صادراتی به اروپا ، دارای کلیه استانداردهای ایمنی و سلامت نوزادان را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد کد BT0021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول ایرانی دو کاره و مسافرتی هست گهواره تا ۱۲ ماهگی و وضعیت تخت ثابت تا ۲۴ ماهگی کودک قابل استفاده هست این محصول تاشو و مسافرتی میباشد و دارای یک عدد کیف حمل است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی کودک ماستلا کد 8107 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن آرامش و خواب راحت برای کودکان جز یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هر مادری است. ناآرامی، نداشتن جای خواب راحت، دردهای عضلانی همه از مواردی است که خواب آرام را از کودک سلب می‌کند. برای همین نیاز است تا او را در فضای خواب آرام قرار داد تا خواب آسوده و راحتی داشته باشند. گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 8107 از آن دسته از کالاهای خوابی است که بسیار متفکرانه برای نوزادان طراحی شده است این کالای خواب با ابعادی در حدود 65 × 65 × 65 تولید شده و وزنی در حدود 4 کیلوگرم دارد. ظرفیتی که این کالا می‌تواند تحمل کند تا 18 کیلوگرم است. از مزیت‌های این محصول داشتن حالت حرکتی با قابلیت تنظیم زمان است زیرا حرکت آرام کودک در زمان خواب باعث شده تا فرزند ما خواب عمیق‌تری داشته باشد. این محصول 15 موزیک به همراه قابلیت ورودی USB و بلوتوث دارد. ناگفته نماند که گهواره ماستلا برای تامین امنیت کودک کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره راکر سه حالته خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره راکر سه حالته ساخته شده از چوب با کیفیت چندلایه یا Plywood از بدو تولد تا حدود 6 سالگی قابل استفاده است. طراحی این گهواره به صورتی انجام شده است که پشتی آن در سه وضعیت قابل تنظیم است و میتوان به راحتی آن را از حالت گهواره راکر به یک صندلی ثابت تبدیل کرد. یک حالت میانی هم وجود دارد که پشتی را برای حالت استراحت یا لم دادن تنظیم میکند. در حالت صندلی میتوان این محصول را برای مواردی همچون غذا دادن به نوزاد و تماشای تلویزیون استفاده کرد. پایه های چوبی زیر صندلی این امکان را به شما میدهد که صندلی را هم در حالت راکر و هم در حالت ثابت تنظیم کنید. چوب های پشتی صندلی به گونه ای خم شده اند که احساس راحتی به فرزند شما دست دهد. تشک صندلی از پارچه نخی تولید شده است تا از تعریق کودک جلوگیری کند. ضخامت تشک و الیاف به کار رفته در آن به اندازه ای در نظر گرفته شده است که بستری نرم و راحت برای استراحت و خواب نوازد ایجاد کند. تشک با بندهای پارچه ای به استراکچر وصل میشود و به راحتی قابل باز شدن و شست و شو است. برای حفظ ایمنی نوزاد، بند ایمنی روی تشک نصب شده است که با گیره به دو سمت تشک نصب میشود و قابل تنظیم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد ولگرو مدل Hamak خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در ساخت و تولید این محصول همگی از مواد طبیعی، چوب مرغوب و الیاف طبیعی ضدحساسیت استفاده شده است. گهواره یکی از مهمترین وسایل خواب نوزاد است و سبب می شود تا او در ماه های نخست زندگی اش با آسایش و راحتی بیشتری به خواب برود و رشد منطقی و مناسبی را نیز به مرور زمان تجربه کند. از این رو به پدر و مادرهای عزیز توصیه می شود حتما از محصولات دارای استاندارد معتبر تهیه و استفاده نمایند. همراه این محصول بالش، تشک و کلیه ابزار مورد نیاز ( آچار فلزی، پیچ و مهره و بندهای مقاوم ) جهت نصب و باز و بست راحت و آسان تعبیه شده است و نیاز به هیچ وسیله دیگری نمی باشد. باز و بست این محصول بسیار آسان و در اندکی از زمان صورت میگیرد. کلیه قسمت های پارچه ای محصول قابل شستشو می باشند. استفاده از این مدل گهواره (ننو) می‌تواند بسیاری از مشکلات کودک همچون: کولیک، قولنج و رفلاکس و دل‌پیچه نوزاد را برطرف کند و همچنین اگر کودکتان خواب عمیق و طولانی ندارد و شب و روز بی قراری می‌کند، با توجه به توصیه متخصصان و پزشکان، استفاده از ننو می‌تواند بسیار موثر باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل Anna-03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه پیدا کردن جایی برای نصب بانوج (ننو) در منزل یا در فضای باز کار دشواری به نظر می رسد. همین مشکل موجب شده است که بسیاری از مادران با وجود تمایل به استفاده از ننو برای نوزاد خود نتوانند از آن استفاده کنند. محصول ننو با پایه کاملا تاشو که به راحتی قابل حمل است، این مشکل را حل کرده است.طراحی استراکچر به نحوی صورت گرفته است که علاوه بر استحکام بالا دارای زیبای منحصر بفردی باشد. این محصول براحتی و در عرض چند دقیقه تا شده و در کیف مخصوص به خود قرار می گیرد.قابلیت حمل آسان یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصول است که در سایر محصولات مشابه وجود ندارد. بنابراین با خیالی آسوده به همراه کودک خود به هر مکانی که قصد دارید بروید و در کمتر از چند دقیقه محل خواب کودک خود را ایجاد کنید! بستر خواب نوزاد با استفاده از پارچه نخی با گرماژ بالا و بصورت دو لایه دوخته شده است و از استحکام بالایی برخوردار است. در میان پارچه لایه ای از پشم شیشه قرار گرفته است تا بستری نرم برای نوزاد ایجاد گردد. به همراه بستر، یک تشک و بالش قرار داده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد مدل GT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوازم خواب کودک از مهمترین و ضروری ترین وسایلی است که قبل از بدنیا آمدن کودک باید نسبت به تهیه آن اقدام شود.برای ماه‌های اول تهیه یک گهواره کوچک یا تخت کنار مادر بهترین گزینه به حساب می‌آید و بعد که نوزاد بزرگتر شد می‌توانید او را به تخت کودک منتقل کنید.بدلیل نیاز عاطفی شدید کودک نسبت به والدین داشتن تخت کنار مادر میتواند بهترین گزینه برای خواب راحت هم برای کودک و هم برای والدین باشد و پس از این مدت میتوان کودک را به تخت او منتقل کنید. این تخت که هم به صورت تخت ثابت و هم گهواره و هم تخت کنار مادر مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از بهترین های بازار میباشد.جنس اسکلت این محصول فلزی و جنس تشک آن پارچه ای قابل شستشو است و همچنین دارای سبد جهت نگهداری وسایل اضافی ،پشه بند آویز گردان و کیت موزیکال نیز میباشد.از ویژگی این محصول میتوان به قابلیت تنظیم ارتفاع آن اشاره کرد. کیفیت بی نظیر برند ملورین باعث شده تا خانواده های زیادی با اطمینان کامل و با خیال آسوده این محصولات را برای فرزندان دلبندشان خریداری کنند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره برقی وتخت کنار مادر سه کاره ماستلا Mastela مدل 2023 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در ماه‌های اولیه نوزاد به یک گهواره مناسب و استاندارد برای خواب راحت نیاز دارد که گهواره برقی ماستلا Mastela مدل 3in1 یک گزینه مناسب برای نوزادان است. خواب و استراحت برای نوزاد باعث رشد جسمی و ‌ذهنی بهتری می شود.گهواره برقی ماستلا مدل 3in1 جدیدترین گهواره برقی شرکت ماستلا است که علاوه بر کمک به خواب کودک، به عنوان تخت نوزاد و تخت کنار مادر نیز کاربرد دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع و امکان استفاده به صورت تخت و پارک به کارایی این وسیله در طولانی مدت اضافه میکنند. قابل استفاده از بدو تولد (حرکت گهواره به صورت چپ و راست است) با قابلیت ثابت ماندن است.کارکرد با برق یا 4 عدد باتری است.دارای چندین آهنگ و ملودی مختلف و قابل اتصال به بلوتوث برای پخش آهنگ است.دارای تایمر برای خاموش شدن اتومات است.قابلیت اتصال به فلش و پخش آهنگ از آن است.دارای سایه پشه بند است.دارای چرخ پلاستیکی برای حمل و نقل آسان است.دارای کابل USB (آداپتور ندارد) است.دارای تنظیم عمق در دو سطح مختلف است.استفاده به عنوان گهواره برقی با تنظیم سرعت در 5 سطح مختلف است.قابل استفاده به عنوان تخت کنار مادر با دیواره ی باز شونده برای دسترسی راحت تر به نوزاد است.امکان استفاده به صورت تخت و پارک را دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با تخت مادر است.ظرفیت وزنی تا 20 کیلوگرم است.ابعاد قسمت خواب 50×89 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل الا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرمی که ننو به بدن کوچولوی شما میده موجب شبیه سازی حالت جنینی و تسکین کولیک و ریفلاکس و دلدرد و خواب اروم و راحت فندقتون میشه گهواری ننو طراحی شده برای نوزادانی ک سخت خوابشان میبرد و از درد کولیک و دلدرد رنج میبرند با حرکت رفتو برگشت سریع گهواره کودکتان خوابی عمیق و سریع را تجربه خواهد کرد و از شر بیخوابی ها و گریه های شبانه شمارا خلاص میکند.ایمنی بالا و عمق زیاد به همراه کمربند ایمنی، قابل حمل و نصب سریع به همراه پایه های تاشو و جدا شونده،جنس پارچه کتان پنبه ضخیم بوده و قابل شست و شو میباشد، قابل استفاده تا 3 سالگی تا وزن 35 کیلو گرم (برای بچه های رفلاکسی میتونین ننو رو شیب دار ببندین) همچنین جنس پایه ها از فلز آهنی میباشد و قابلیت جدا شدن وجمع شدن را دارد که این امر باعث کم جاگیری و حمل آسان میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره نوزاد مدل سنتی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گهواره سنتی تاشو نوزاد چوبی ( با قابلیت تاشو بودن ) -با الهام از ننو و بانوج های قدیمی توسط chinekababy-جینکابیبی طراحی و تولید شده است. همان طور که میدانید گهواره های سنتی دارای ساختاری است که که حالت اغوش مادر برای نوزاد تداعی میکند و براساس ارگونومی ستون فقرات نوزاد طراحی شده است.ساختار این گهوار به گونه ای است که با تنظیم طول طناب میتوان ارتفاع ننو از سطح زمین و میزان شعاع تاب گهواره را تغییر داد. تفات این گهواره سنتی در این است که نه تنها برای پایه های گهواره از چوب روس مرغوب استفاده شده بلکه ساختار پایه های گهواره به گونه ایی طراحی شده است که امنیت نوزاد شما را تضمین خواهد کرد . پارچه ننو دارای عمق مناسب است و جنس ان کتان در چند رنگ میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گهواره سنتی نوزاد مدل لوکاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ننوی نوزاد مدل لوکاس گهواره‌ی زیبا و شیک است که قابلیت جمع شدن را دارد. این گهواره که از جنس چوب چند لایه ساخته شده، دارای یک بستر بزرگ و نرم از جنس پارچه تترون مرغوب با طرح‌های جذاب و رنگی است. ویژگی مهم ننوی نوزاد لوکاس قابلیت جمع شوندگی آن است. فراهم کردن یک بستر راحت و ایمن برای خواب نوزاد همیشه دغدغه والدین است. استفاده از ننو به آرامش نوزاد هنگام خواب کمک می‌کند و علاوه بر آن موجب راحتی والدین نیز می‌شود. ننوی نوزاد مدل لوکاس یک گهواره با طول 120 سانتی‌متر و عرض 45 سانتی‌متر و ارتفاع 70 سانتی‌متر است. این گهواره را می‌توانید به راحتی و فقط با چند حرکت ساده جمع کنید و نیاز به مونتاژ ندارد. این قابلیت باعث می‌شود که هنگامی که از آن استفاده نمیکنید بتوانید گهواره را در یک گوشه از اتاق نوزاد قرار دهید. همچنین این محصول دارای یک ساک حمل زیپی است که شما به راحتی می‌توانید گهواره نوزاد خود را جمع کنید و همراه خود به مهمانی‌ها و یا مسافرت ببرید. بستر خواب ننوی نوزاد مدل لوکاس با ابعاد 35 در 75 و عمق 30 سانتی‌متر از جنس پارچه تترون مرغوب است. طراحی این بستر کاملا ارگونومیک است که نوزاد با قرار گرفتن در آن احساس راحتی خواهد داشت. همچنین همراه این محصول یک تشکچه نرم در ابعاد 75 در 30 سانتی متر و یک بالش در ابعاد 25 در 15 سانتی‌متر وجود دارد. بستر این گهواره با چهار عدد میله‌ی چوبی مهار و با استفاده از دو طناب به طول 2 متر و دو حلقه فلزی به پایه متصل می‌شود. همانظور که اشاره شد این گهواره قابلیت جمع شوندگی دارد. ابعاد پایه گهواره در حالت جمع شده 100 در 15 سانتی‌متر است که به راحتی در داخل کمد، زیر تخت و هنگام مسافرت در صندوق عقب خودرو می‌توان آن را قرار داد. و در آخر از این گهواره به عنوان تاب بارفیکسی هم میشود استفاه کرد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا