اسباب بازی، کودک و نوزاد

نکات مهم و راهنمای خرید شیشه شیر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید شیشه شیر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در گذشته که شیشه‌ شیرها به‌اندازه امروز تنوع نداشتند انتخاب برای پدرومادرها راحت‌تر بود. اما این روزها به‌قدری تنوع مدل زیاد است که آدم سرگیجه می‌گیرد. جالب است بدانید حتی شیشه‌ شیرهایی به بازار آمده‌اند که تجربه شیرخوردن از سینه مادر را برای کودک شبیه‌سازی می‌کنند. پس در این نکات مهم و راهنمای خرید شیشه شیر نگاه دقیق‌تری به مدل‌های مختلف موجود در بازار می‌اندازیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مدل برای کودک‌تان انتخاب مناسب‌تری است.

انواع شیشه شیر از لحاظ نوع

شیشه‌ شیر استاندارد

شیشه‌ شیر استاندارد یا معمولی درواقع همان شکل شیشه‌ شیری است که با شنیدن اسم این وسیله در ذهن‌ تداعی می‌شود. به شیشه‌ شیرهای استاندارد شیشه‌ شیر گردن‌صاف هم می‌گویند. این شیشه‌ شیرها هیچ جور خاصی نیستند و ابتدایی‌ترین مدل شیشه‌ شیر محسوب می‌شوند. اما اتفاقا با اغلب دستگاه‌های گرمکن و استریل‌کننده شیشه‌ شیر سازگارند. منتها ممکن است که به‌خاطر قیمت ارزان‌ترشان کیفیت ساخت مطلوبی نداشته باشند. ضمن اینکه هوای بیشتری را به‌نسبت سایر مدل‌ها وارد معده کودک می‌کنند.

شیشه‌ شیر گردن‌کج

کجی گردن این شیشه‌ شیرها به‌خاطر قشنگی نیست، بلکه دلیل فنی دارد! سرشیشه شیشه‌ شیرهای گردن‌کج بهتر از شیر پر می‌شود و درنتیجه حباب‌‌های هوا کمتر داخل‌شان گیر می‌کنند. پس یعنی با این شیشه‌ شیرها هوای کمتری وارد معده کودک می‌شود. متخصصان اطفال بر این باورند که بهتر است کودک هنگام شیرخوردن از شیشه، در وضعیت نیمه‌نشسته باشد تا دچار عفونت گوش نشود. شیشه‌ شیرهای گردن‌کج به ایجاد زاویه درست کمک می‌کنند و برای پدرومادرها هم نگه داشتن‌شان هنگام شیردادن به کودک راحت‌تر است.

شیشه‌ شیر گردن‌پهن

این شیشه‌ شیرها گردن‌شان از گردن شیشه‌ شیرهای معمولی پهن‌تر است و چون گردن پهن‌تری دارند، سرشیشه‌شان هم به‌همان نسبت پهن‌تر است. سرشیشه‌های پهن‌تر شباهت ظاهری و حسی بیشتری به سینه مادر دارند و به‌همین دلیل از بروز سردرگمی پستان می‌کاهند (وقتی کودک شیرخوردن از شیشه را تجربه می‌کند، ممکن است در گرفتن سینه مادر دچار تردید شود). بنابراین شیشه‌ شیرهای گردن‌پهن خصوصا به‌ مادرانی پیشنهاد می‌شوند که به کودک‌شان از سینه هم شیر می‌دهند. مزیت دیگر این شیشه‌ شیرها قابلیت شست‌وشوی آسان به‌خاطر دهانه پهن‌شان است.

شیشه‌ شیر ضدنفخ

مکیدن سرشیشه می‌تواند حالت خلأ ایجاد کند و باعث هوابرداشتن سرشیشه شود. حتما می‌دانید که اگر کودک همراه با شیر هوا هم بمکد کولیک یا نفخ روده می‌گیرد. اما شیشه‌ شیرهای مجهز به سیستم تخلیه هوا از ایجاد حباب‌های هوا و مخلوط‌شدن‌شان با شیر جلوگیری می‌کنند. این شیشه‌ شیرها برای تخلیه هوا معمولا سوپاپ یا نِی دارند. البته شیشه‌ شیرهای آنتی‌کولیک در همه کودکان مبتلا به کولیک منجر به رفع تضمینی این عارضه نمی‌شوند. اما کم نیستند والدینی که ادعا دارند با این شیشه‌ شیرها کولیک کودک‌شان بهبود پیدا کرده است.

شیشه‌ شیر یک‌بارمصرف

شیشه‌ شیرهای یک‌بارمصرف زمانی به‌کار می‌آیند که مثلا در سفر یا جایی هستید که شستن شیشه‌ شیر برایتان مقدور نیست. این شیشه‌ شیرها را پس از هر بار مصرف باید دور بریزید. شیشه‌ شیرهای یک‌بارمصرف دو مدل‌اند:

یک مدل‌ به‌شکل بسته‌های چندتایی شامل بطری، سرشیشه و درپوش به‌فروش می‌رسد و تمامی قطعات هم یک‌بارمصرف‌اند.

مدل دیگر به‌شکل آستر است و داخل شیشه قرار می‌گیرد. این آسترهای یک‌بارمصرف را باید بعد از هر بار شیردادن به کودک از داخل شیشه خارج و تعویض کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید شیشه شیر

انواع شیشه‌ شیر از لحاظ جنس

شیشه شیر پلاستیکی

این مدل مطرح ترین نوع شیشه شیرهای موجود در بازار هستند که حالت پلاستیکی دارند. چون این جنس حالت سبک و ارزان دارد بیشتر مورد توجه والدین خواهد بود. در مدل‌های قدیم شیشه شیرهای پلاستیکی دارای ماده BPA هستند، که همین ماده نوعی ماده‌ی سرطان زا می‌باشد.

شیشه شیر شیشه‌ای

این مدل قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد اما فروش آنها کمتر می‌باشد. وزن این شیشه‌شیر نسبت به مدل پلاستیکی بیشتر است و تمیز کردن آن هم به راحتی صورت می‌گیرد.

شیشه شیر استیل

قیمت این شیشه‌شیر نسبت به دو مدل گفته شده بیشتر است، البته باید گفت که مقاومت و جنس آن هم دوام بیشتری دارد، چراکه اگر به زمین بیفتد نمی‌شکند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید شیشه شیر

نکات مهم هنگام خرید شیشه‌ شیر

  • حتما به قیمت شیشه شیر توجه نمایید، عوامل مختلفی چون جنس، کیفیت، مدل و… بر روی قیمت این وسیله اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام نمایید.
  • همانطور که در بالا به انواع مدل‌های شیشه‌شیر اشاره کردیم، شما دوستان حتما باید به همه‌ی این مدل‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید مدلی که به آن علاقه دارید را خریداری نمایید.
  • جنس شیشه شیر از جمله موارد مهم دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه شود. از بین جنس‌های گفته شده بهار است مدلی که نوزادتان با آن راحت خواهد بود را خریداری کنید، چون قرار است در طول روز مدتی با آن سروکار داشته باشد.
    سَری شیشه شیر بهتر است حالت نرم و منعطفی داشته باشد تا نوزاد هنگام شیر خوردن احساس کند که مستقیما از سینه‌ی مادر تغذیه می‌شود.
  • اگر سعی کنید هنگام انتخاب شیشه شیر برای فرزند دلبندتان به سراغ مدل دسته دار بروید، دیگر لازم نیست که همیشه خودتان شیر را در دهان او بگذارید، بلکه خودش به تنهایی می‌تواند شیشه را با دو دستش بگیرد و شیر را در دهانش قرار دهد.
  • به رنگ و ظاهر جذاب شیشه شیر هم توجه داشته باشید، هرچه شیشه‌ی انتخابی شما دارای طرح و نقش جذاب و رنگی رنگی باشد، توجه کودک بیشتر جلب خواهد شد و به خوردن شیر تمایل نشان می‌دهد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید شیشه شیر گفته شد، می توانید شیشه شیر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شیشه شیر ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز لیوان دکتر براونز کد 91025 گنجایش 270 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر می خواهید به تدریج مایعات را به جای شیشه شیر با لیوان به نوزادتان بدهید، استفاده از لیوان آب میوه خوری دکتر براون بسیار عالی است. دسته های لیوان به گونه ای طراحی شده که نوزاد به راحتی می تواند آن را به دست بگیرد. دارای یک سوپاپ است که نوزاد می تواند به سادگی از آن بنوشد. این لیوان ضد چکه است. به سادگی تمیز می شود و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی یا به صورت دستی است. مناسب برای کودکان 9 ماه به بالا است سوپاپدار و ضدچکه است دارای دسته برای راحت در دست گرفتن کودک است قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و دستی است فاقد هرگونه مواد مضر شیمیایی و BPA است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر تویست شیک مدل Ts120182 گنجایش 330 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولیک می تواند یک دوران دردناک برای والدین و نوازادان باشد. این مشکل ممکن است منجر به گریه و بی قراری نوازدان شود. خوشبختانه این بار تویست شیک توانسته است با تولید یک شیشه شیر گریه و درد نوزادان را به حداقل برساند. شیشه شیر آنتی کولیک تویست شیک ظرفیت ۳۳۰ میلی لیتر، به شما کمک می کند تا بتوانید با خیالی راحت به فرزند دلبندتان شیر بدهید. با استفاده از این شیشه شیر دیگر لازم نیست نگران سلامت نوازادتان در اثر خوردن سیلیکون تقلبی باشید، سری این شیشه شیر از مواد با کیفیتی ساخته شده است. به کمک این شیشه شیر هیچ توده ای در شیر کودک وجود نخواهد داشت به کمک یک شبکه توری این مشکل نیز حل شده است. کافیست بعد از مخلوط کردن شیر خشک و آب، ترکیب را خوب هم بزنید و سپس آن را به کودک دلبندتان بدهید. کیفیت پلاستیکهای این شیشه شیر نیز به حدی بالاست که می توانید آن را در ماشین ظرف شویی، فریزر یا حتی مایکرویو قرار دهید. برای ساخت شیشه شیرها از پلی پروپلین استفاده شده است که حاوی هیچ گونه ماده شیمیایی مضری نیست. علاوه بر این شیشه شیرهای تویست شیک دارای یک محفظه جداگانه نیز هستند و شما می توانید شیر خشک یا هر ماده غذایی دیگری را در آن نگهداری کنید. این محصول تویست شیک برای کودکان 12 ماه به بالا مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبمیوه خوری ریمکس کد 01 حجم 300 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آب میوه خوری ریمکس مدل نی دار کد RL-CUP76 حجم 300 میلی لیتر، از مواد با کیفیت جدید تریتان ساخته شده است .Tritan مجوز FDA از ایالات متحده را تصویب کرده است و برای محصولات شیرخواری در اروپا و ایالات متحده استفاده می شود و به طور ویژه برای کودکان طراحی شده است و ایمنی کامل را در هنگام استفاده از آن برای فرزندتان تضمین می کند.این قمقمه دارای طراحی ضد نشت مبتنی بر تعادل هوشمند 360 درجه فشار بین هوای ورودی و خروجی است که باعث می شود از خفگی کودک در هنگام مکیدن جلوگیری نماید بدین صورت که فقط در زمانی که سر نی مکیده میشود بسته به سرعت مکیدن و گاز گرفتن سر نی ، آبمیوه،شیر،آب قندو آب و ...از آن جریان می یابد و از نفخ کودک نیز بدلیل عدم ورود هوا به معده کودک جلوگیری می کند.مزیت این شیشه شیر در راحتی استفاده از آن است که نوزاد می تواند بدون نگرانی از خفگی در هر حالتی مانند ایستادن، دراز کشیدن، نشستن و ... استفاده کند. قسمت نی بطری RL-CUP76 از سیلیکون با کیفیت بالا ساخته شده است که ایمن و بسیار نرم است و بدون خطر پارگی و اکسیداسیون به جریان آب بصورت سریع کمک میکندو استفاده از آن را برای نوزادان و حتی کودکان راحت می کند. بدنه بطری کاملاً فاقد BPA و هرگونه مواد شیمیایی مضر است و ایمنی کامل را برای کودک شما در حین استفاده تضمین می کند. آب میوه خوری ریمکس مدل نی دار، اندازه بسیار متناسبی دارد که به راحتی با خود میتوان حمل نمود.نه تنها دارای در بشکل پیچی می باشد بلکه دارای دکمه فشاری جهت بازنمودن درپوش نیز است و در صورت بسته نمودن در آن ،از ورود هوای خارج به داخل ظرف جلوگیری میکند که مانع از فاسد و اکسید شدن و یا بو گرفتن مواد داخل ظرف میشود.این مدل دارای دسته‌های انعطاف‌پذیر است که استفاده از آن را برای نوزادان و کودکان آسان می‌کند. این قمقمه دارای یک بند کودک بسیار راحت و دوست داشتنی است که بصورت اختیاری جهت استفاده در خارج از منزل نیز میتوان براحتی نصب و از آن استفاده نمود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسباب بازی، کودک و نوزاد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر دکتر براونز مدل D91700 گنجایش 270 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیشه شیر دکتر براون محصول شرکت Dr Browns است که یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین برندهای فعال در زمینه محصولات مادر و کودک است و تمامی استاندارد های لازم در بالاترین سطح محصولات در آن رعایت شده است بنابراین شما می توانید با خیالی راحت و آسوده این محصول را تهیه کرده و از آن برای تغذیه نوزاد خود استفاده کنید.این محصول دارای رنگبندی شاد و جذاب تولید شده است .مزیتی که دارند در این شیشه یک لوله آنتی کولیک قرار داده شده است که از نفخ و کولیک معده جلوگیری می کند و با داشتن این لوله احتمال هر گونه دل درد و نفخ را در نوزاد کم می کند . شیشه شیر های 270 میل صورتی دکتر براون برای نوزادان +0m و هم چنین دارای سری سیلیکونی نرم وlevel 1 می باشد.سرشیشه آن سیلیکون نرم و با کیفیت است که ماده بی خطر و بی ضرری برای نوزاد محسوب می شود و در ساخت آن از مواد شیمیایی و بدون BPA استفاده شده است .شیشه شیرهای دکتر براون کاهنده نفخ و کولیک ، آروغ زدن نوزاد و آب دهان کودک و مانع ایجاد حباب در شیشه میشود. داخل پک شیشه شیر 1 عدد برس مناسب برای تمیز کردن نی شیشه میباشد و همچنین شیشه دارای درپوش است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لیوان آبمیوه خوری کودک یسی کر مدل 2804 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای حجم 280 میل با اندازه ی مناسب برای انواع مایعات و نوشیدنی های مختلف است. این لیوان دارای دسته است و کودک می تواند به راحتی آن را به دست بگیرد. سری لیوان سوپاپ دار است و با داشتن نی داخلی مایعات را کامل از لیوان بیرون می کشد. کودک می تواند به سادگی از این سری نرم و سیلیکونی بنوشد و فشاری به دهان او وارد نشود. داشتن درب پوش از مزایای دیگر این لیوان است که سبب می شود تا سر لیوان آلوده نشود. طرح رویی محصول زیبا و قابل توجه برای کودکان است. دهانه ی لیوان پهن است و می توانید بدون مشکل آن را کامل بشویید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبمیوه خوری تویست شیک مدل Ts124456 گنجایش 360 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مناسب برای کودکان بالای 6 ماه می باشد. دارای نی از جنس سیلیکون نرم است. این لیوان ضد چکه می باشد. دارای دهانه ی پهن که پر کردن و شستشو لیوان را بسیار ساده می کند. طراحی ارگونومیک جهت حمل و نگهداری آسان تر لیوان حتی در حین فعالیت کودکان می باشد. دارای درب کشویی که به راحتی باز و بسته و از آلودگی نی جلوگیری می کند. ساخته شده از پلی پروپیلن با کیفیت بالا فاقد مواد مضر شیمیایی BPA می باشد. این لیوان تویست شیک دارای ظرفیت 360 میلی لیتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر دکتر براونز مدل SB81005-P4 گنجایش 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین محصول تولید شده ی این شرکت، شیشه شیر جریان کم دکتر براون بود که در سال 1996 به دست یک متخصص اطفال تولید و یک سال بعد ثبت اختراع شد. منحصر به فرد بودن این شیشه که با دارا بودن سیستم تهویه، از ایجاد خلاء در شیشه جلوگیری می کرد، سبب شد تا نوزاد هنگام نوشیدن هوای اضافی نخورد و در نتیجه دچار قولنج و دل درد نشود. افتخار اصلی این برند، تولید این شیشه شیرهاست که با هوشمندی جهت تغذیه ی بهتر شیرخواران تولید شده است. همچنین مواد مغذی و ویتامین های شیر را حفظ می کند. هر نوع شیشه شیر دکتر براون بارها در کلینیک ها، مراکز درمانی و زایشگاه ها آزمایش شده و امتیاز بالایی را از متخصصان اطفال دریافت کرده است. لیست جایزه های این برند و جایزه ی ویژه ی بهترین شیشه شیر نوزاد در سال های متوالی ، گواه این موضوع است. اما در کل مهم ترین نکته، تعریف و تمجید والدین نوزادانی است که دکتر براون را برای نوزاد خود انتخاب کرده اند. این شرکت در حال حاضر تولید کننده ی طیف وسیعی از محصولات شامل: شیشه شیر، سرشیشه، پستانک، لیوان های مخصوص، ظروف غذاخوری نوزاد و کودک از بدو تولد تا چهارسالگی، محصولات بهداشتی کودک و مادر، دستگاه های ضد عفونی کننده، مخلوط کن، ظروف ذخیره سازی، شیردوش، شیر گرم کن و …است. شیشه شیر های برند دکتر براون با داشتن لوله آنتی‌ کولیک در خود از نفخ و کولیک معده جلوگیری می‌ کند، با وجود این لوله احتمال هرگونه دل ‌درد و نفخ در نوزاد از بین می رود. شیشه شیرهای آپشن پلاس دکتر بروان با ایجاد تغییراتی نسبت به شیشه شیرهای آپشن جدید ترین تولید برند معتبر دکتر براون هستند. این تغییرات در بطری های باریک شامل تغییر در فرم درب و درپوش شیشه شیر و امکان استفاده از شیشه شیر بدون نی داخلی می باشد. این محصول با توجه به نوع سر شیشه مشابه سینه مادر و میله ای(ونت) که در داخل آن ها تعبیه شده است علاوه بر تغذیه راحت نوزاد از ورود هر گونه حباب هوایی به شکم نوزاد ممانعت به عمل می آورند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر اونت مدل SCF051/17 گنجایش 120 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از مادران به دلایل مختلف، مجبور به استفاده از شیشه‌ شیر برای فرزندان خود می‌شوند. اما این عمل ممکن است موجب عادت کردن نوزاد به شیشه شیر شده و سبب شود که نوزاد دیگر سینه‌ی مادر خود را نپذیرد. از این رو کمپانی فیلیپس اونت برای حل این مشکل برای اولین بار در دنیا شروع به طراحی و تولید شیشه شیر نچرال (طبیعی) کرده است. سرشیشیشه نچرال فیلیپس اونت عملکردی بسیار شبیه به سینه‌ی مادر دارد. این طراحی دقیق و بی‌نظیر باعث شده که نوزاد بتواند همزمان از شیشه شیر و سینه‌ی مادر بدون هیچ مشکلی تغذیه کند و هرگز به شیشه شیر عادت نکند. همین امر شیشه شیر نچرال پیرکس ۱۲۰ میلی‌لیتر فیلیپس اونت را به بهترین انتخاب برای مادرانی که می‌خواهند به نوزادشان هم شیر خود را بدهند و هم از شیشه شیر استفاده کنند تبدیل کرده است. همچنین طرح گلبرگیِ به کار رفته در داخل سرشیشه اونت باعث بیشتر شدن نرمی و انعطاف‌پذیری آن شده و از افتادگی سرشیشه جلوگیری می‌کند. در شیشه شیر نچرال فیلیپس اونت از سیستم آنتی کولیک (ضد نفخ) پیشرفته استفاده شده و هوا به هیچ وجه به داخل معده کودک شما راه پیدا نخواهد کرد. در نتیجه کودک شما در هنگام تغذیه احساس راحتی بیشتری خواهد کرد. همه‌ی این ویژگی ها باعث می‌شوند که شیشه شیر نچرال پیرکس ۱۲۰ میلی‌لیتر فیلیپس اونت محبوب‌ترین و پرفروش ترین شیشه شیر در میان تمام مادران دنیا باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لیوان آبمیوه خوری نی دار رووکو مدل Rk1032.1 حجم 240 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از کودکان دوست دارند هنگام غذا خوردن ظروف مستقل از بقیه داشته باشند و به این ترتیب حس استقلال خواهند یافت. لیوان نیز از جمله وسایلی است که کودک برای خوردن مایعات به آن نیاز پیدا خواهد کرد و چه بهتر که لیوان خریداری شده دارای نی باشد تا خوردن مایعات برای کودک راحت تر گردد و آب و آبمیوه موجود در لیوان در گلوی کودک شما نپرد. لیوان دارای درپوش است و به این ترتیب درپوش لیوان مانع از آلوده شدن محتویات داخل لیوان می شود و محتویات آن نیز بیرون ریخته نمی شود. نی این لیوان بچه گانه نیز نرم است و مایع از درون نی به راحتی جریان می یابد و آسیبی به کودک دلبند شما نخواهد رساند. حجم لیوان 240 میلی لیتر است و به صورت مدرج می باشد و به این صورت از مقدار مایعاتی که در طول روز به کودک می دهید مطلع خواهید شد و حتی با استفاده از درجه بندی می توانید به مقدار لازم به کودک خود نوشیدنی و مایعات بدهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر پلیمری دکتر براونز مدل 823 ظرفیت 240 میلی‌لیتر بسته 2‌عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیشه‌های شیر، بسته به موارد استفاده و سن نوزاد استفاده‌های متعددی می‌توانند داشته باشند، از قندداغ‌خوری گرفته تا شیشه‌شیر و آبمیوه‌خوری در سایز‌های مختلف. معمولا با روند رشد نوزاد، میزان تغذیه او نیز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین شیشه‌های کوچک قبلی دیگر جوابگوی نیاز نوزاد نبوده و به مرور او را کلافه می‌کند. به این منظور توصیه می‌شود چند شیشه در سایز‌های مختلف آماده داشته باشید. شیشه‌شیرهای برند «دکتر‌براونز» از پلی‌پروپلین ساخته شده و سری سیلیکونی گرد دارند. طراحی گرد این سرشیشه‌ها به این منظور صورت گرفته تا نوزاد هیچ‌گونه تفاوتی بین آن و سینه مادر احساس نکند. جنس بدنه این شیشه‌ها‌ به‌گونه‌ای است که مواد مغذی شیر را تا 20 دقیقه در خود حفظ می‌کنند و مانع از جذب این ویتامین‌ها و مواد مفید به بدنه شیشه می‌شوند. این شیشه‌‌‌ها یک تفاوت عمده با سایر شیشه‌ها دارند. در هر یک از این شیشه‌ها‌ یک لوله آنتی‌کولیک قرار داده شده است که از نفخ و کولیک معده جلوگیری می‌کند، با وجود این لوله احتمال هرگونه دل‌درد و نفخ در نوزاد به حداقل می‌رسد. نکته قابل توجه در این شیشه‌‌ها تغذیه طولانی‌تر نوزاد است. تمامی محصولات برند «دکتر براونز» از جمله این شیشه‌شیر‌ها فاقد ماده‌ مضرBPA هستند. مجموعه دوتایی این شیشه‌شیرها در کنار مقرون به صرفه بودن آن، به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از آن‌ها را برای داخل خانه و یکی را برای بیرون و مهمانی استفاده کنید. همچنین اگر نوزادان شما دوقلو هستند، این مجموعه خیلی به‌کارتان می آید. شیشه‌شیر برند «دکتر‌براونز» کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و مطابق با استانداردهای اروپا ساخته شده است. برند امریکایی «دکتر‌براونز» یکی از برترین برندهای محصولات نوزاد در جهان شناخته شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پوشک بچه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قنداغ خوری مایا مدل نیو گنجایش 60 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قنداق خوری 60 میلی لیتر نوزادی مایا Maya، محصولی با کیفیت و مناسب برای نوزادان است که فاقد مواد شیمیایی مضر و بیسفنول آ می باشد که والدین می توانند با خیالی آسوده این شیشه را در اختیار نوزادشان بگذارند. میزان گنجایش این شیرخوری 60 میلی لیتر است و دارای درجه بندی روی شیشه می باشد و عملکرد ضد نفخ دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر نوبی مدل id68002 ظرفیت 240 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مزایای سر شیشه این محصول می توان به انعطاف پذیری بالای محصول در 3 سوپاپ خاص آنتی کولیک ( ضد نفغ ) بودن محصول اشاره کرد. سر شیشه این محصول 2 قطره بوده و در واقع سایز دومی که برای کودکان 3 ماه به بالا مناسب می باشد. وزن سبک این محصول در کنار دسته متصل به این شیشه برای کودکانی که شروع به استفاده خود محصول به صورت تکی می کنند و نیاز به گرفتن والدین ندارند بسیار مناسب می باشد. در ضمن قطر دهنه این محصول استفاده از شیشه شور را برای این محصول بسیار مناسب کرده و به راحتی تمیز می شود. جنس بدنه این محصول از پلاستیک با رویه سبز طرح دار که نمی شکند. در ضمن برای استفاده راحت از این محصول بر روی بدنه آن درجه بندی برای استفاده مادران در نظر گرفته شده است. این محصول از معدود شیشه شیر هایی می باشند که به راحتی در ماشین ظرفشویی قابلیت شستشو را دارد. گنجایش این محصول نیز 240 میلی لیتر می باشد. و فاقد مواد مضر شیمیایی و bpa است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبمیوه خوری کودک مدل نی دار گنجایش 240 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لیوانی ایمن، شفاف و مقاوم یک نی نرم و مناسب برای نوشیدن راحت دارد. حجم 240 میلی لیتر از جسن اکرلیک نشکن و دارای نی به گونه ای طراحی شده که هیچ فشاری به لثه های کودک وارد نمی کند. درب روی لیوان به طور کامل بسته می شود. یک قفل کوچک نیز برای باز و بسته کردن درب دارد. دسته ی کوچک روی درب، جابجایی و بلند کردن لیوان را برای کودک راحت تر می کند.همچنین دارای دسته های مناسب برای سهولت به دست گرفتن کودک است. این محصول در 3 رنگ مختلف، برای دختر یا پسر طراحی شده است. مناسب برای نوزادان بالای 6 ماه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر چیکو مدل M8094 ظرفیت 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که می‌بینیم شیشه‌شیر برند «چیکو» مدل (08094) با ظرفیت 150 میلی‌لیتر است. این شیشه‌شیر دارای بدنه ای پلاستیکی و سری سیلیکونی گرد با طراحی مدل اریب است. در ساختار بدنه پلاستیکی این محصول پلی‌پروپیلن به کار رفته است. بر روی این بدنه درجه‌بندی واضح و خوانایی به چشم می‌خورد که با توجه به آن می‌توانید از میزان تغذیه هر وعده غذایی نوزاد با اطلاع شوید. وجود سوپاپ، خاصیت ضدنفخ و آنتی‌کولیک و عدم وجود BPA از جمله ویژگی‌های این شیشه‌شیر است. سرشیشه این مدل دارای جریان یک قطره است و به همین دلیل از بدو تولد نوزاد قابل استفاده است. همچنین این سرشیشه دارای سوپاپ بوده و به دلیل خاصیت آنتی‌کولیک و جلوگیری از حرکت هوا به سمت دهان نوزاد، از به‌ وجود آمدن ناراحتی‌های ناشی از شیرخوردن نوزاد و بی‌تابی او جلوگیری می‌کند. برای محافظت از سری این محصول در برابر آلودگی، درپوشی پلاستیکی بی‌رنگ و شفاف ارائه شده است. این شیشه‌شیر از مواد فوق‌العاده مرغوب و با کیفیتی تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر چیکو مدل Step Up ظرفیت ۱۵۰ میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیشه شیر چیکو chicco مدل Step Up ظرفیت ۱۵۰ میلی لیتر یک محصول خاص با سری شبیه سازی سینه مادر از برند ایتالیایی چیکو می باشد. سایز 150 میلی این محصول را در رده شیشه شیرهای سایز کوچک قرار می دهد. سری کج این محصول همراه با سری سیلیکونی شبیه سازی قبول کردن این محصول را برای کودکانی که در کنار سینه مادر از شیشه شیر استفاده می کنند بسیار ساده و راحت خواهد کرد. سر شیشه این محصول یک قطره بوده و قابلیت تغییر سر شیشه را نیز دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر دکتر براونز مدل D061 گنجایش 60 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیشه شیر پیرکس دکتر براون Drbrowns ساخته شده از پلی‌ پروپلین بوده و سری سیلیکونی گرد دارد، طراحی گرد این سرشیشه‌ به این منظور صورت گرفته تا کودک هیچ‌ گونه تفاوتی بین آن و سینه مادر احساس نکند. جنس بدنه شیشه شیر پیرکس دکتر براون به‌ گونه‌ ای است که مواد مغذی را تا ۲۰ دقیقه در خود حفظ می‌ کند و مانع از جذب ویتامین‌ ها و مواد مفید به بدنه شیشه می گردد. در ساخت شیشه شیر پیرکس دکتر براون Drbrowns از یک لوله آنتی ‌کولیک استفاده شده است تا از نفخ و کولیک معده حساس کودک جلوگیری نماید.نکته قابل ذکر در استفاده از شیشه شیر این است که قبل از از دادن شیر به نوزاد، چه شیر دوشیده شده و چه شیرخشک، دمای آن را کنترل نمایید، می ‌توان چند قطره از شیر را روی مچ دست چکاند تا اطمینان حاصل گردد که شیر خیلی داغ نیست، در صورتی که شیر خیلی گرم بود باید چند دقیقه‌ ای شیشه را داخل کاسه آب سرد قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر دکتر براونز مدل D41001 گنجایش 120 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدید ترین شیشه شیرهای برند دکتربراون بطری های دکتر براون با مکانیزم دو قسمتی منحصر به فرد و دارای دریچه ای داخلی است که برای تغذیه بدون خلا تولید شده است. این تغذیه با ایجاد جریان فشار مثبت کاملا شبیه تغذیه با شیر مادر شناخته شده. در حین تغذیه ، هوا از گردنه نوک پستانک از طریق سیستم دریچه داخلی به انتهای شیشه هدایت می شود. هوای انتهای شیشه، اکسیداسیون را به حداقل می رساند.شیشه شیرهای آپشن پلاس با ایجاد تغییراتی نسبت به شیشه شیرهای آپشن جدید ترین تولید برند دکتر براون هستند این تغییرات شامل تغییر در فرم سرشیشه به حالت پهن جهت طبیعی تر شدن و شبیه ترین حالت به سینه مادر، تغییر در فرم درب و درپوش شیشه شیر و امکان استفاده از شیشه شیر بدون نی داخلی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر چیکو مدل M10431 ظرفیت 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که می‌بینیم شیشه‌شیر برند «چیکو» مدل (10431) با ظرفیت 250 میلی‌لیتر است. وجود سوپاپ، خاصیت ضدنفخ و آنتی‌کولیک و عدم وجود BPA از جمله ویژگی‌های این شیشه‌شیر است. این شیشه‌شیر دارای بدنه‌ای پلاستیکی و سری سیلیکونی گرد است که به صورت اریب، جهت تغذیه راحت‌تر نوزاد طراحی شده است. در ساختار بدنه پلاستیکی این محصول پلی‌پروپیلن به کار رفته است. بر روی این بدنه درجه‌بندی واضح و خوانایی به چشم می‌خورد که با توجه به آن می‌توانید از میزان تغذیه هر وعده غذایی نوزاد با اطلاع شوید. سرشیشه این مدل دارای جریان دو قطره است و به همین دلیل از 2 ماهگی نوزاد به بعد قابل استفاده است. همچنین این سرشیشه دارای سوپاپ بوده و به دلیل خاصیت آنتی‌کولیک و جلوگیری از حرکت هوا به سمت دهان نوزاد، از به‌ وجود آمدن ناراحتی‌های ناشی از شیرخوردن نوزاد و بی‌تابی او جلوگیری می‌کند. برای محافظت از سری این محصول در برابر آلودگی، درپوشی پلاستیکی بی‌رنگ و شفاف ارائه شده است. این شیشه‌شیر از مواد فوق‌العاده مرغوب و با کیفیتی تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست شیشه شیر تویست شیک مدل 78035 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جزئیاتبدون BPA، BPS و BPF- ایمن برای شما و کودک شمادارای سرشیشه دو قطره مناسب برای کودکان 5تا 10 ماه (با توجه به عادت کودکان ممکن است این بازه ی سنی متغیر باشد)سر شیشه – ساخته شده از سیلیکونشبکه طوری - کمک به حل سریع توده های بهم چسبیدهدهنه پهن – نظافت و پرکردن شیشه را آسان نمودهظرف غذا – وعده غذایی را در منزل آماده کرده آن را در ظرف غذا ذخیره کنیدآنتی کولیک – گاز معده را کاهش می دهدطراحی ارگنومی – نگهداری راحت هم برای کودک و والدین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر دکتر براونز مدل WB2600 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی منحصر به فرد شیشه شیر آپشن پلاس دکتر براون از به وجود آمدن خلا و حباب هوا که در دیگر محصولات موجود وجود داشته جلوگیری می کند و هوا را به سمت جلو حرکت می دهد ، سپس هوا در سیستم مکش داخلی از شیر یا محتویات داخلی شیشه شیر جدا می شود و به بالای محفظه انتقال می یابد. بدین ترتیب شیردهی بسیار مناسب تر و راحت تر صورت می پذیرد و اثرات منفی حاصل از ایجاد خلا یا حباب هوا کاملا از بین رفته و به کاهش کولیک ، نفخ و بالا آوردن شیر و آروغ زدن کودک کمک می کند. شیر با محتویات غذایی به راحتی در مسیر سر شیشه جریان داشته و جریان هوا که در بالای محفظه شیشه ذخیره شده فشار مثبتی را جهت جلوگیری از چسبندگی سر شیشه ایجاد می کند در نتیجه مکیدن شیر به مراتب راحت تر بوده و از تجمع شیر در گوش نوزاد جلوگیری می کند (کاهش گوش درد نوزادان). شیشه‌شیرهای برند «دکتر‌براونز» از پلی‌پروپلین ساخته شده و سری سیلیکونی گرد دارند. طراحی گرد این سرشیشه‌ها به این منظور صورت گرفته تا نوزاد هیچ‌گونه تفاوتی بین آن و سینه مادر احساس نکند. جنس بدنه این شیشه‌ها‌ به‌گونه‌ای است که مواد مغذی شیر مانند ویتامین های A,E,C را تا 20 دقیقه در خود حفظ می‌کنند و مانع از جذب این ویتامین‌ها و مواد مفید به بدنه شیشه می‌شوند. این شیشه‌‌‌ها یک تفاوت عمده با سایر شیشه‌ها دارند. در هر یک از این شیشه‌ها‌ یک لوله آنتی‌کولیک قرار داده شده است که از نفخ و کولیک معده جلوگیری می‌کند، با وجود این لوله احتمال هرگونه دل‌ درد و نفخ در نوزاد به حداقل می‌رسد. نکته قابل توجه در این شیشه‌‌ها تغذیه طولانی‌تر نوزاد است. تمامی محصولات برند «دکتر براونز» از جمله این شیشه‌شیر‌ها فاقد ماده‌ مضر BPA هستند. مجموعه دوتایی این شیشه‌شیرها در کنار مقرون به صرفه بودن آن، به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از آن‌ها را برای داخل خانه و یکی را برای بیرون و مهمانی استفاده کنید. شیشه‌شیر برند «دکتر‌براونز» کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و مطابق با استانداردهای اروپا ساخته شده است. «دکتر‌براونز» یکی از برترین برندهای محصولات نوزاد در جهان شناخته شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گهواره به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر دکتر براونز مدل SB2005 مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین محصول تولید شده ی این شرکت، شیشه شیر جریان کم دکتر براون بود که در سال 1996 به دست یک متخصص اطفال تولید و یک سال بعد ثبت اختراع شد. منحصر به فرد بودن این شیشه که با دارا بودن سیستم تهویه، از ایجاد خلاء در شیشه جلوگیری می کرد، سبب شد تا نوزاد هنگام نوشیدن هوای اضافی نخورد و در نتیجه دچار قولنج و دل درد نشود. افتخار اصلی این برند، تولید این شیشه شیرهاست که با هوشمندی جهت تغذیه ی بهتر شیرخواران تولید شده است. همچنین مواد مغذی و ویتامین های شیر را حفظ می کند. هر نوع شیشه شیر دکتر براون بارها در کلینیک ها، مراکز درمانی و زایشگاه ها آزمایش شده و امتیاز بالایی را از متخصصان اطفال دریافت کرده است. لیست جایزه های این برند و جایزه ی ویژه ی بهترین شیشه شیر نوزاد در سال های متوالی ، گواه این موضوع است. اما در کل مهم ترین نکته، تعریف و تمجید والدین نوزادانی است که دکتر براون را برای نوزاد خود انتخاب کرده اند. این شرکت در حال حاضر تولید کننده ی طیف وسیعی از محصولات شامل: شیشه شیر، سرشیشه، پستانک، لیوان های مخصوص، ظروف غذاخوری نوزاد و کودک از بدو تولد تا چهارسالگی، محصولات بهداشتی کودک و مادر، دستگاه های ضد عفونی کننده، مخلوط کن، ظروف ذخیره سازی، شیردوش، شیر گرم کن و …است. شیشه شیر های برند دکتر براون با داشتن لوله آنتی‌ کولیک در خود از نفخ و کولیک معده جلوگیری می‌ کند، با وجود این لوله احتمال هرگونه دل ‌درد و نفخ در نوزاد از بین می رود. شیشه شیرهای آپشن پلاس دکتر بروان با ایجاد تغییراتی نسبت به شیشه شیرهای آپشن جدید ترین تولید برند معتبر دکتر براون هستند. این تغییرات در بطری های باریک شامل تغییر در فرم درب و درپوش شیشه شیر و امکان استفاده از شیشه شیر بدون نی داخلی می باشد. این محصول با توجه به نوع سر شیشه مشابه سینه مادر و میله ای(ونت) که در داخل آن ها تعبیه شده است علاوه بر تغذیه راحت نوزاد از ورود هر گونه حباب هوایی به شکم نوزاد ممانعت به عمل می آورند.مجموعه دوتایی این شیشه‌شیرها در کنار مقرون به صرفه بودن آن، به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از آن‌ها را برای داخل خانه و یکی را برای بیرون و مهمانی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر شی ار هی کد 01 ظرفیت 240 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند هی ار شی یک برند ارگانیک در صنعت شیشه شیر، انواع سر شیشه ها و دندان گیر ها میباشد که روز به روز به محصولات این برند اضافه میگردد. شیشه شیر ها کاملا سیلیکونی و انعطاف پذیر نیز میباشند. تمامی سیلیکون ها ساخته شده از شیره درخت کاج میباشد. تمامی شیشه شیر ها انتی کولیک میباشد. سری شیشه شیر ها شبه سازیشده از سینه مادرمیباشد که باعث میشود کودک شماراحتر از ان استفاده کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست نوزادی اونت مدل SCD290 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که می‌بینیم ست نوزادی برند معتبر «فیلیپس‌اونت» است. این ست شامل 4 عدد شیشه‌شیر، یک عدد پستانک و یک برس شیشه‌شو است.در این ست دو عدد شیشه‌شیر 125 میلی‌لیتری قرار داده شده که براساس جریان خروجی یک ‌قطره مایعات از سری آن‌ها از بدو تولد نوزاد قابل استفاده هستند. همچنین در این ست دو عدد شیشه‌شیر دیگر با ظرفیت 260 میلی‌لیتری با جریان خروجی دو قطره قرار دارد. این شیشه شیرها از جنس پلی‌پروپیلن هستند. این جنس وزنی سبک و خاصیتی نشکن را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. سری این شیشه‌ها نیز سیلیکونی و از نوع گرد است. طراحی ارگونومیک بدنه، سری گرد مشابه سینه مادر برای ارتباط بیشتر نوزاد با آن و دهانه عریض از دیگر ویژگی‌های این شیشه ها به شمار می‌آیند. علاوه بر این به همراه این‌ شیشه‌ها یک عدد پستانک با سری سیلیکونی و از نوع ارتودنسی ارائه شده که از بدو تولد نوزاد کارایی دارد. برس شیشه‌شو موجود در این ست نیز آخرین تکه موجود در این بسته‌بندی است.تمامی این تکه‌ها از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده‌اند و فاقد ماده مضر BPA  هستند.

«فیلپس اونت»

ست نوزادی SCD290

شیشه‌شیرها ست نوزادی SCD290

در این محصولات تنها چند قطعه برای سرهم‌بندی سریع و ساده وجود دارد. همچنین شیشه‌شیرهای نچرال «فیلیپس اونت» با طراحی خلاقانه دو لایه حلقه، نفخ و ناراحتی را با مکش هوا به داخل شیشه، به جای دهان کودک کاهش داده و موجب می‌گردند تا کودک دچار دل درد و نفخ نگردد.

برس شیشه‌شور ست نوزادی SCD290

پستانک ست نوزادی SCD290

این محصول قابلیت بارها استریل‌کردن بدون وارد کردن کوچکترین صدمه‌ای را داشته و علاوه بر این توانایی قرار دادن در ماشین ظرف‌شویی را نیز دارد. پستانک موجود در این ست، فاقد بو و مزه بوده که این امر در پذیرش از سوی نوزاد و کودک بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر چیکو مدل Nutural Feeling2 ظرفیت 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند چیکو بزرگترین برند تولیدکننده محصولات مخصوص کودکان در اروپا است. چیکو کمپانی جامع و خلاق در زمینه تولید محصولاتی مانند لوازم تغذیه کودک، لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی است که برای مراقبت و نگهداری کودکان نیاز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لیوان مدل خرگوش کد 6227 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حجم 200 میلی لیتر دارای دسته های مناسب مناسب برای راحتی کودک کیفیت فوق العاده با امکان قرار دادن در ماشین ظرفشویی دارای درپوش مخصوص برای جلوگیری از آلودگی و بسته شدن آسان و عدم ریختن مایعات دارای نی مخصوص نرم و سیلیکونی همراه با سوپاپ برای جلوگیری از ریخته شدن مایعات

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لیوان مدل نی دار کد 6218 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فاقد مواد مضر BPA مناسب از 8 ماه به بالا کیفیت فوق العاده با امکان قرار دادن در ماشین ظرفشویی حجم 350 میلی لیتر دارای دسته های مناسب مناسب برای راحتی کودک کیفیت فوق العاده با امکان قرار دادن در ماشین ظرفشویی دارای درپوش مخصوص برای جلوگیری از آلودگی و بسته شدن آسان و عدم ریختن مایعات دارای نی مخصوص نرم و سیلیکونی همراه با سوپاپ برای جلوگیری از ریخته شدن مایعات

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر نیو نی نی مدل 7011 ظرفیت 120 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیرخوری طلقی نیو نی نی کلاسیک بوده و به راحتی در دست کودک قرار می گیرد.جنس سرشیشه آن از مواد بهداشتی ساخته شده است که برای سلامت کودک هیج مشکلی ایجاد نمی کند.سری گرد شیرخوری مشابه سینه مادر بوده که موجب افزایش آرامش کودک می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر نیو نی نی مدل 7012 ظرفیت 240 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیرخوری نیو نی نی کلاسیک و بوده و به راحتی در دست کودک قرار می گیرد.جنس سرشیشه آن از مواد بهداشتی ساخته شده است که برای سلامت کودک هیج مشکلی ایجاد نمی کند.سری گرد شیرخوری مشابه سینه مادر بوده که موجب افزایش آرامش کودک می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شیر اونت مدل نچرال ظرفیت 260 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیشه شیر نچرال فیلیپس اونت با طراحی خلاقانه دولایه حلقه، نفخ و ناراحتی را با مکش هوا به داخل شیشه به جای دهان کودک کاهش می دهد و موجب می گردد که کودک دچار دل درد و نفخ نگردد، ویژگی ضد نفخ بودن از ویژگی های مهمی است که این روزها بیش از گذشته در یک شیشه شیر مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا