اسباب بازی، کودک و نوزاد

نکات مهم و راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید صندلی غذاخوری کودک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

زمانی که کودک بتواند بدون کمک بنشیند و غذای جامد بخورد زمانی مناسب برای خرید صندلی غذاخوری می باشد. کودک برای نشستن روی صندلی ناهارخوری بزرگسالان آماده نیست و اغلب مادران دوست ندارند میز ناهارخوری کثیف شود. صندلی غذاخوری مناسب کودک می‌تواند غذا خوردن کودک را هم برای خودش و هم والدین لذت بخش کند. ما در مقاله راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک انواع صندلی ها را مورد بررسی قرارداده ایم تا شما عزیزان بهترین انتخاب را داشته باشید.

صندلی غذاخوری کودک چیست؟

وسیله ای که دارای پایه های بلند و در قسمت جلوی آن میزی برای غذا خوردن کودک وجود دارد.

در انتخاب صندلی کودک عواملی مانند: سن کودک، جنس، کیفیت و … نقش دارند؛ هنگام خرید باید به تمامی موارد نام برده شده را مورد توجه قرار دهید.

صندلی غذاخوری کودک انواع مختلفی دارند، برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید و پشیمان نشوید باید از انواع آن و ویژگی های مربوط به هر مدل آگاهی کسب کرده و سپس اقدام به خرید نمائید.

انواع صندلی غذاخوری کودک

صندلی سنتی یا استاندارد

صندلی غذاخوری کودک طراحی ساده ای داشته و از جنس های مختلف مانند پلاستیک، چوب، فلز و یا ترکیبی از آنها ساخته می‌شوند؛ که اغلب فاقد تجهیزات جانبی می باشند. صندلی های سنتی قابلیت تا شدن ندارند و به شکلی ثابت باقی می‌مانند و پیچیدگی کمتری نسبت به صندلی های مدرن دارند. که احتمال خراب شدن بخش های مختلف در آنها کمتر است. همچنین به دلیل سادگی نسبت به مدلهای مدرن از قیمت کمتری برخوردار هستند، که البته بعضی از انواع صندلی های سنتی با ویژگی‌های مدرن همراه شده و قیمت بالاتری دارند. صندلی غذاخوری مدل سنتی یا استاندارد برای سفر گزینه مناسبی نخواهند بود. در ادامه (راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک) با ما همراه باشید.

صندلی قابل تنظیم

صندلی های قابل تنظیم برخلاف صندلی های معمولی امکان تنظیم ارتفاع صندلی، پشتی صندلی، ارتفاع سینی و ارتفاع تکیه گاه پا را دارا می باشد. با وجود این تنظیمات شما میتوانید بهترین حالت برای غذا خوردن کودک را فراهم کنید. این صندلی ها قابلیت تاشو داشته و زمانی که نیازی به استفاده از آن نیست به راحتی جمع شده و جای کمی را اشغال می کنند. صندلی قابل تنظیم نسبت به صندلی های معمولی قیمت بالاتری دارند.

صندلی تقویتی یا بوستر

صندلی تقویتی یا همان صندلی بوستر به صندلی گفته می‌شود که به واسطه نوار ضمن افزایش ارتفاع به خودی خود از وزن و اندازه کمتری برخوردار است که برای خانه های با فضای کم بسیار کاربردی و مناسب می باشد. برای جلوگیری از کثیفی سطح صندلی زیرین می‌توانید یک پارچه وسیع را در زیر صندلی کودک قرار دهید.

صندلی وصل شوند به میز

این صندلی دارای دو دستگیره بوده که به میز متصل می‌شود و قابلیت تحمل وزن تا ۱۶ کیلوگرم را دارد. صندلی های متصل شونده به میز را به راحتی می توانید در محیط خارج از منزل مانند رستوران و یا منزل اقوام هم مورد استفاده قرار دهید. البته باید از نوع میز مقصد اطمینان حاصل نمائی.د صندلی های وصل شونده، به میز های شیشه ای یا چوبی ممکن است آسیب برساند، که اتصال به آنها توصیه نمی شود.

کمک صندلی پارچه ای

این وسیله حمایتی که از جنس پارچه بوده و بر روی صندلی بزرگسالان نصب می شود، بسیار کم حجم بوده و به راحتی درون ماشین لباسشویی شسته می شود. به دلیل حجم کم می توان به هر مکانی که می روید آن را با خود همراه کنید. برای استفاده وصل کردن آن به پشتی صندلی و قرار دادن کودک در آن کفایت می‌کند. کمک صندلی پارچه ای را بهتر است بر روی صندلی های چوبی یا فلزی نصب کنید تا در صورت کثیف شدن صندلی به راحتی تمیز شود.

صندلی چند کاره

این صندلی ها طوری طراحی شده اند که با رشد کودک امکان تغییر شکل دارند و تا سن سه سالگی کودک می توان از آن ها استفاده کرد. با نام‌های 3 در 1 و 4 در 1 شناخته می‌شوند. می‌توان نوع چندکاره را به صندلی غذاخوری بوستر و صندلی خردسال یا میز بازی تبدیل کرد. نوع چندکاره از 3 بخش: پایه، نشیمنگاه و سینی تشکیل می شوند. زمانی که صندلی غذا خوری را از روی پایه جدا کنید و با کمک کمربند روی صندلی بزرگسالان نصب کنید یک صندلی بوستر یا حمایتی خواهید داشت.

نکات مهم هنگام خرید صندلی غذاخوری کودک

  • امکان تنظیم سینی و قابلیت شستشو داشته باشد.
  • در صورت جابجایی دارای چرخ قفل شو باشد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد.
  • تاشو بودن صندلی کودک کمک می‌کند فضای کمی اشغال شود.
  • نشیمنگاه نرمی داشته باشد تا کودک به راحتی روی آن بنشیند.
  • برای حفظ ایمنی کودک دارای کمربند ایمنی باشد.
  • تمیز کردن آن آسان بوده و قطعات ریز جداشونده نداشته باشد.
  • دارای محلی برای قرار دادن پای کودک باشد، تا پای کودک آویزان نماند.
  • استخدام کافی و دارای تعادل باشد.
  • دقت کنید وزن قابل تحمل برای صندلی چقدر است.
  • رعایت موارد ایمنی در استفاده از صندلی غذاخوری
  • مطمئن شوید که کودک نمی‌تواند کمربند ایمنی را باز و بسته کند.
  • گذاشتن سینی و تنظیم آن برای شما و نه برای کودک راحت باشد و قفل سینی دردسترس کودک نباشد.
  • ارتفاع صندلی را طوری تنظیم کنید که کودک در کنار شما غذا بخورد.
  • اگر صندلی کودک چرخدار است، هنگام استفاده از قفل بودن آن ها مطمئن شوید.
  • مطمئن شوید هیچ جای تیزی در صندلی وجود ندارد.
  • صندلی‌هایی که دارای سوراخ یا شکاف ریز هستند مناسب نبوده، چون می‌تواند انگشتان کوچک کودک گیر کند.
  • صندلی باید محکم و ثابت باشد و نه لق و لرزان.
  • نکات ایمنی هنگام غذا خوردن کودک درون صندلی

افتادن کودک از صندلی غذاخوری یکی از حوادث شایع و در عین حال خطرناک است که می‌تواند آسیب جدی به کودک وارد کند. رعایت نکات ایمنی از بروز این حوادث جلوگیری می‌کند.

نکات ایمنی هنگام استفاده از صندلی غذاخوری کودک

  • هرگز صندلی کودک را روی سطح شیبدار لغزنده قرار ندهید.
  • به خاطر داشته باشید بلافاصله بعد از قرار دادن کودک کمربند آن را ببندید.
  • محدودیت سنی و وزن صندلی را که خریداری کردید حتما رعایت کنید.
  • به هیچ عنوان کودک را هنگام غذا خوردن تنها نگذارید.
  • از خرید صندلی های سنتی برای غذا خوردن کودک اجتناب کنید چرا که استانداردهای لازم برای کودک را ندارند و به دلیل عدم تاشو بودن، جابجایی آنها سخت بوده و برای سفر اصلا مناسب نمی باشند. تنها حسنی که این صندلی‌ها دارند قیمت پایین آنها می باشد.
  • برای حفظ سلامت و آرامش کودک از مدل های مدرن که قابلیت‌های بیشتری دارند خریداری کنید و تنها به پایین بودن قیمت اکتفا نکنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک گفته شد، می توانید صندلی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه صندلی غذاخوری کودک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همان‌طور که می‌دانید کودک با نشستن در هنگام غذا خوردن دارای تحرک زیادی خواهد بود؛ این تحرک به دلیل راحت نبودن صندلی، عدم یادگیری نشستن روی صندلی یا عدم یادگیری آداب غذاخوری خواهد بود. بهتر است برای اینکه کودک در هنگام رشد خود که در سن بین 6 تا 36 ماهگی رشد زیادی را تجربه می‌کند، از لوازم تخصصی که جنبه آموزشی و کنترلی دارد استفاده کند. در واقع هر والدین باید بتواند با استفاده از این لوازم برای آموزش بهتر و اصولی‌تر استفاده کند. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-013 دارای امکانات مناسبی است که می‌تواند والدین را در این راه یاری کند و همچنین برای کودک نیز شرایط کنترلی و آموزشی مناسبی را فراهم کند. کمربند ایمنی، تشک جداشونده، تنظیم ارتفاع پایه و پشتی و چرخ پایین پایه‌ها از امکانات مناسب برای آموزش برخوردار است و همچنین کمربند ایمنی برای کنترل کودک کاربرد زیادی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-014 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این صندلی غذاخوری دارای چرخ است و برای اینکه جابه‌جایی راحتی در هنگام تنظیم فاصله از میز داشته باشیم، کاربرد مناسبی دارد. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-014 دارای کمربند ایمنی است و باعث می‌شود کودک از تحرک زیاد به سمت جلو یا اطراف لیز نخورد و آسیبی نبیند. تشک صندلی غذاخوری قابلیت جداشدن دارد و می‌توان بعد از هر بار غذا خوردن کودک، جهت شستشو، آن را جدا کرده و در ماشین لباسشویی یا توسط دست شستشو دهید. پایه صندلی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع خوبی است که ارتفاع سطح صندلی کودک با سطوح مختلف از میز نهارخوری یا اپن آشپزخانه که در هر خانه متفاوت است، هماهنگ شود. اگر از جمله والدینی هستید که به آموزش کودک خود اهمیت می‌دهید بهتر است از صندلی غذاخوری برای کودک خود استفاده کنید زیرا می‌توان روی صندلی و با استفاده از میز جلوی کودک، به او یاد داد که چگونه وعده خود را میل کند و شما هم راحت‌تر به او غذا دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از صندلی غذاخوری علاوه بر اینکه کار شما را برای غذا دادن به فرزند بازیگوشتان راحت‌تر می‌کند،‌ به کودک می‌آموزد غذا خوردن یکی از آداب و کارهای روزمره است. او کم‌کم یاد می‌گیرد که این آداب روزانه جا و ابزارهای مشخصی دارد و هر روز باید به همان ترتیب تکرار شود. عادت کردن به چنین نظمی می‌تواند به‌مرور او را در نظم دادن به سایر فعالیت‌هایش کمک کند. بعضی بچه‌ها دوست دارند در حال راه رفتن غذا بخورند و به‌همین خاطر قبل از اینکه سیر شوند، خسته می‌شوند. بعضی دیگر هم به‌طور کلی نسبت به غذا خوردن بی‌میل هستند و از سفره فرار می‌کنند! اما گفته می‌شود برای اینکه کودک راحت‌تر با غذا خوردن کنار بیاید، بهتر است او را به وسایل غذاخوری و چیدمان بشقاب غذایش جذب کنید. وقتی کودک وسایل غذاخوری‌اش را دوست داشته باشد، کم‌کم عادت می‌کند که خودش به سراغ آنها برود. در کنار ظرف‌ها، صندلی غذاخوری هم یکی از آن وسایلی است که می‌تواند نقش موثری در عادت دادن کودک به غذا خوردن داشته باشد. از میان انواع صندلی‌های غذاخوری، بسته به نیاز و فضایی که در اختیار دارید می‌توانید تصمیم بگیرید که صندلی غذاخوری کودکتان چرخ داشته باشد یا خیر. برای آن دسته از پدر و مادرهایی که صندلی‌های غذاخوری چرخ‌دار را ترجیح می‌دهند، صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-3 انتخاب مناسبی است. این صندلی با داشتن ترمز قفل‌شونده برای چرخش، خیال شما را از تکان نخوردن صندلی و امنیت کودک در هنگام غذا خوردن آسوده می‌کند. کمربند این صندلی باعث می‌شود که کودک در جای خود ثابت باشد. همچنین برای راحتی هر چه بیشتر کودک ارتفاع این صندلی در چهار حالت و پشتی آن در چهار حالت قابل‌تنظیم است. تاشو بودن را هم به امتیازات این محصول اضافه کنید.

طراحی و کیفیت ساخت

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-3 شاهد چندین مزیت در ابعادی جمع‌و‌جور هستیم. این صندلی همه فاکتورها و قابلیت‌هایی که یک کودک برای نشستن، غذا خوردن و سرگرمی را نیاز داشته باشد به صورت یکجا دارد. حتی انتخاب رنگ‌های شاد و طرح‌های کودکانه برای ایجاد ارتباط بیشتر کودک با این وسیله به خوبی صورت گرفته است. وجود فلز سبک و مقاوم در ساخت بدنه این صندلی، وزن آن را به 9 کیلوگرم رسانده است.

نشیمن‌گاه صندلی غذاخوری

پشتی نشیمن‌گاه صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-3 قابلیت تنظیم زاویه خواب دارد، به این صورت که با فشار دادن زبانه پشت تکیه‌گاه امکان خواباندن پشتی در چهار مرحله وجود دارد، و می‌توانید قسمت تکیه گاه را در وضعیت مطلوب برای استراحت و حتی خواب کودک قرار دهید. ویژگی که نظر شما را جلب خواهد کرد، وجود روکش نرم و راحت با طرح و رنگ زیبا در قسمت نشیمن‌گاه است. بر روی این تشک، یک روکش پارچه‌ای رنگارنگ را داریم که به دلیل وجود الیاف در لایه داخلی بسیار نرم و راحت است. این روکش در مواقع لزوم به آسانی جدا شده و شسته می‌شود.از دیگر مزیت های این مدل می توان به وجود کمربند اشاره کرد.

سینی غذاخوری

این صندلی مجهز به سینی غذاخوری برای قرار دادن لیوان آبمیوه‌خوری، کاسه و بشقاب کودک است. سینی این صندلی را می‌توانید به راحت برداشته و بشویید. برای این کار می‌توانید با کشیدن زبانه قرار گرفته در پهلوی سینی، به سمت خودتان آزاد و در نهایت سینی را جدا کنید. جنس این سینی‌ها از پلاستیک مرغوب و با کیفیت است.

تنظیم ارتفاع

امکان تنظیم ارتفاع صندلی با توجه به میز غذاخوری و شرایط مختلف، دیگر مشخصه‌ای است که برند «زویی» به امکانات صندلی   مدل  Z112-3 افزوده است. شما می‌توانید زبانه های که در قسمت فلزی قرار دارد به سمت داخل و فشار قسمت نشیمن‌گاه به سمت بالا، ارتفاع صندلی را بالا بیاورید. همچنین با فشار دادن همان زبانه و کشیدن نشیمن‌گاه به سمت پائین، ارتفاع صندلی را به حالت اول برگردانید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تشک نوزاد و کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

جمع‌بندی

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-3 یکی از بهترین‌ صندلی‌های غذاخوری کودک موجود در بازار در میان برندهای معتبر است. اگر به دنبال یک صندلی از یک برند معروف هستید که در کنار کیفیت ساخت از ظاهر زیبایی نیز برخوردار باشد، این مدل از برند زویی ارزش خرید را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری گراکو مدل Circus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری «گراکو» برای کودکان زیر سه سال در نظر گرفته شده است. این صندلی با فریم فلزی و قطعات پلاستیکی از یک روکش نرم روی نشیمن بهره می‌برد. از ویژگی‌های بارز این صندلی می‌توان به کمربند ایمنی، زیرپایی، سینی و از همه مهم‌تر قابلیت تاشدن و جابه‌جایی راحت اشاره کرد. صندلی غذاخوری گراکو مدل « Circus» دارای ابعاد 100 × 75 × 60 سانتی‌متر است. این صندلی فریم فلزی روکش ضدزنگ دارد که برای قسمت‌هایی از صندلی، قطعات پلاستیکی استفاده شده است. جهت راحتی کودک، روکشی نرم و راحت روی نشیمن قرار گرفته است که قابلیت جداشدن و شست‌وشو هم دارد. برای حفظ ایمنی کودک هم یک کمربند ایمنی در قست نشیمن در نظر گرفته است. سینی غذاخوری از دیگر امکانات صندلی لیلوم است که پس از غذاخوردن کودک می‌توان به‌راحتی سینی را جدا کرد و جهت استفاده‌ی مجدد شست. این صندلی برای کودکانی با ظرفیت وزنی 18 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. دلیجان استفاده از این صندلی را در بازه‌ی هشت‌ماهگی تا سه‌سالگی کودک توصیه کرده است. جاپایی صندلی هم بسیار ساده و از جنس پلاستیک است تا کودک به‌‎راحتی از آن استفاده کند. صندلی غذاخوری گراکو مدل Circus دارای فریم فلزی به ارتفاع 100 سانتی‌متر است. این فریم فلزی ظرفیت وزنی معادل 18 کیلوگرم را برای صندلی به ارمغان می‌آورد و کودکان می‌توانند از هشت‌ماهگی تا سه‌سالگی از آن استفاده کنند. نشیمنگاه با روکش نرم و راحت که قابلیت جداشدن و شست‌وشو دارد، به‌همراه کمربند ایمنی و سینی قابل‌جداشدن از ویژگی‌های قسمت فوقانی صندلی است. صندلی قابلیت تاشدن دارد که در این حالت، طول صندلی از 75 به 20 سانتی‌متر کاهش می‌یابد. با این کاهش طول علی‌رغم اینکه نگهداری صندلی آسان می‌شود، ارتفاعش از 100 به 125 سانتی‌متر افزایش می‌یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بیبی فور لایف مدل cr1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی های غذاخوری جدید بیبی فورلایف در رنگ و طرح های متنوع تولید شده است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. از مهم ترین امکانات صندلی غذاخوری کودک بیبی فورلایف، قابلیت تنظیم در ارتفاع صندلی در پنج حالت مختلف و سینی دوبل از امکانات این صندلی غذا است.از ویژگی های خوب و مهم صندلی غذاخوری بیبی فورلایف، زاویه خواب آن است. این صندلی غذا دارای 2 زاویه خواب مختلف است که راحتی را برای کودک شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شستن کودک روی صندلی خودش و غذاخوردن در کنار پدر و مادر، حس نزدیکی و آرامش به او می‌دهد. صندلی غذاخوری وسیله‌ای است که در طول شبانه‌روز، چندین بار از آن استفاده می‌کنید و کودک به طور مستقیم با آن در ارتباط است. دقت کنید که این وسیله را از برندی معروف و معتبر انتخاب کنید تا سلامتی کودکتان تضمین شود. پایه‌های فلزی محکم، پلاستیک مرغوب با لبه‌های گرد و نشیمن‌گاهی نرم و راحت با پارچه‌ی قابل‌شست‌و‌شو که کودک روی آن راحت باشد و عرق نکند، همه‌وهمه از جمله فاکتورهایی هستند که باید مدنظر قرار دهید. این مدل صندلی‌ غذاخوری برند « صندلی غذای کودک زویی Zooye » تمامی این ویژگی‌ها را داشته و در عین سادگی، بسیاری از نیازهای شما را برآورده می‌کند. این صندلی پایه‌های فلزی و روکشی قابل‌شست‌و‌شو دارد. وزن سبک این محصول، یک امتیاز برای آن محسوب می‌شود. یکی از مشکلات والدین در خرید صندلی غذاخوری کودک , گران بودن اقلام وارداتی و نداشتن امکانات صندلی های ایرانی , با این همه این محصول می تواند رضایت والدین را به خود جلب کند. از مزایای صندلی غذاخوری زویی Zooye می توان به تشک طرحدار زیبا با قابلیت جدا کردن و شستشو می باشد. از دیگر ویژگی های صندلی غذای کودک زویی Zooye مدل Z110 محصول می توان به استراکچر فلزی این محصول اشاره کرد که مقاومتی 15 کیلوگرمی دارد. از مهمترین مزایای صندلی غذای کودک زویی Zooye مدل Z110 نسبت به مدل z30 می توان به نیمه آماده بودن محصول در جعبه اشاره کرد و در واقع نیاز خاصی به اسمبل کردن مثل مدل قبلی ندارد. بیس اصلی سیت و جای نشستن این محصول در واقع از مدل z30 بسیار متفاوت می باشد. وعلاوه بر حالت خواب 3 مرحله ای محصول پشتی به صورت جدا گانه حرکت می کندو به پشت پایین خم نمی شود . که کودک در این حالت استراحت راحت تری خواهد داشت. رنگ و طرح محصول از سری رنگ های مشترک کودکان دختر و پسر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشستن کودکان روی صندلی خودشان، حس تازه و احساس نزدیکی به بزرگتر‌ها را در آن‌ها ایجاد می‌کند. علاوه‌براین استفاده از صندلی غذاخوری به کودک می‌آموزد که آداب غذاخوردن مکان و ابزارهای مشخصی دارد و هر روز باید به همان ترتیب تکرار شود. عادت‌ کردن به چنین نظمی می‌تواند به‌ مرور او را در نظم‌ دادن به سایر فعالیت‌هایش کمک کند. میز و صندلی کودک باید مانند سایر لوازم کودک از مواد مرغوب و با کیفیت تولید شده باشد، همچنین لبه‌ی تیزی نداشته باشد. میز و صندلی‌های فلزی به دلیل خطراتی که دارند به هیچ عنوان برای کودک توصیه نمی‌شوند. معمولا صندلی‌های تولید شده از پلاستیک هم به کودک آسیبی نمی‌زنند و هم نسبت به سایر صندلی‌های غیر پلاستیکی سبک‌تر هستند.در این مدل از صندلی غذاخوری برند «زویی » تمامی فاکتورهای ذکرشده رعایت شده است. بنابراین این محصول انتظار شما را از یک صندلی غذای کودک برآورده می‌کند. این صندلی دارای کمربند ایمنی بوده و از کودک شما کاملا محافظت می‌کند. همچنین پشتی صندلی برند زویی در چار حالت زاویه‌خواب گرفته و برای راحتی هرچه بیشتر کودک جاپایی قابل تنظیمی برای آن تعبیه شده است. این صندلی که دارای سینی با قابلیت جداسازی و شست‌وشو است، به آسانی تا و حمل می‌شود. پایه‌های صندلی در 4 حالت قابل تنظیم بوده و بیشترین ارتفاع صندلی به 103سانتی‌متر می‌رسد

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112

بعضی بچه‌ها دوست دارند در حال راه رفتن غذا بخورند و به‌همین خاطر قبل از اینکه سیر شوند، خسته می‌شوند. بعضی دیگر هم به‌طور کلی نسبت به غذا خوردن بی‌میل هستند و از سفره فرار می‌کنند! شاید به‌همین‌خاطر است که برای بسیاری از مادران غذا دادن به کودک سخت‌ترین بخش مراقبت‌های روزانه از اوست. اما گفته می‌شود برای اینکه کودک راحت‌تر با غذا خوردن کنار بیاید، بهتر است او را به وسایل غذاخوری و چیدمان بشقاب غذایش جذب کنید. وقتی کودک وسایل غذاخوری‌اش را دوست داشته باشد، کم‌کم عادت می‌کند که خودش به سراغ آنها برود. در کنار ظرف‌ها، صندلی غذاخوری هم یکی از آن وسایلی است که می‌تواند نقش موثری در عادت دادن کودک به غذا خوردن داشته باشد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از صندلی غذاخوری این است که به کودک می‌آموزد غذا خوردن یکی از آداب و کارهای روزمره است و جا و ابزارهای مشخص دارد و هر روز باید به همان ترتیب تکرار شود. این عادت کم‌کم می‌تواند او را در نظم دادن به سایر فعالیت‌هایش هم کمک کند. یک صندلی غذاخوری مناسب باید راحت باشد و در ضمن امنیت کودک را در حین غذا خوردن تامین کند. صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112 از جمله‌ محصولات شرکت «زویی» (Zooye) به شمار می‌آید. طرح‌های زیبایی از روی تشک مدل Z112 نقش بسته است. این محصول به مدت طولانی برای کودکان قابل‌استفاده است.

وزن این محصول چندان اهمیت ندارد زیرا به‌راحتی می‌توان آن را به وسیله دارای 4 چرخ در پایه های پشتی حمل و جابجا کرد. ابا توجه به امکانات این محصول، هیچ‌گونه دلهره‌ای از بابت افتادن کودک از روی صندلی نخواهید داشت. Zooye  نام شرکت و برندی است که محصولات بسیار متنوعی در خصوص وسایل کودکان و نوزادان تولید می‌کند. پشتی این صندلی در چهار حالت مختلف قابل تنظیم است. این مدل از 6 ماهگی تا 3 سالگی کودک کاربرد دارد. کمربند صندلی این محصول به نحوی ساخته‌شده است که از شانه‌ها، کمر بین پای کودک عبور کرده و از 5 نقطه بدن کودک را مهار می‌کند.  همچنین برای راحتی شما و کودکتان، می‌توانید ارتفاع صندلی را در 4 حالت تنظیم کنید. این محصول دارای دو سینی در ابعاد کوچک و بزرگ، یک محفظه در زیر صندلی و دو چرخ پلاستیکی مجهز شده است. با توجه به چرخ‌دار بودن این مدل، به‌راحتی می‌توانید این محصول 9 کیلوگرمی را جابجا کنید. حتما از کثیف شدن تشک‌های صندلی ناراحت می‌شوید؛ اما به‌آسانی می‌توانید تشک‌های این محصول را از پایه‌ها جدا کرده بشویید. بدنه و سینی پلاستیکی این مدل هم با یک اسفنج به‌راحتی تمیز می‌شود. ابعاد محصول 103×57×68 سانتی‌متر است و در زمان تاشدن کوچک می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل 412 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ندلی غذاخوری کودک کد 412 آذران تحریرات، برای کودک شما راحتی و ایمنی را به ارمغان می آورد. این محصول برای سنین نوزادی تا حدود 5 سالگی مناسب می باشد. نوع طراحی این صندلی به گونه ای است که پایه های آن کاملا ایستا می باشند. این امر موجب می شود که کودک هنگام نشستن دارای تعادل کافی باشد. ویژگی ها پایه های این صندلی از جنس فلز و با آبکاری نیکل کروم ساخته شده است. این امر سببب جلوگیری از سایش و زنگ زدگی می شود. در زیر پایه ها از پاشنه هایی پلاستیکی استفاده شده است. این پاشنه ها به صندلی کمک می کنند تا در سطوح مختلف، ایستایی لازم را داشته و از سر خوردن آن جلوگیری می کنند. این صندلی مجهز به کمربند ایمنی نیز بوده، همچنین در اطراف نشیمن آن حصارهایی جهت امنیت بیشتر کودک تعبیه شده است. سینی غذای کودک در این صندلی به رنگ سفید ساخته شده است. این موضوع به نشان دادن بهتر آلودگی ها کمک کرده تا هیچ خطری سلامتی کودک را تهدید ننماید. همچنین این سینی قایبلیت حدا شدن از صندلی را دارد تا نظافت و شست و شوی آن راحت تر باشد. رنگ بندی صندلی غذاخوری کودک آذران در یک رنگ بندی متنوع و جذاب طراحی و ارائه شده است که به شرح ذیل می باشد. قرمز، آبی، صورتی، سبز، نارنجی، زرد، سفید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک آنجل بی بی مدل 524 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای تابشو angel baby آنجل بیبی یکی از محصولات لاکچری بازار سیسمونی می باشد. این صندلی غذا در واقع یک محصول به علاوه تاب برقی نوزاد می توان نامید. از ویژگی های این محصول می توان به به یک محصول دوکاره با تشک و تشک چه متفاوت اشاره کرد. برای استفاده راحت از این صندلی 3 مرحله تنظیم پشتی در نظر گرفته شده است. در ضمن جلو پایی این محصول نیز قابلیت تنظیم را برای استراحت کودک شما را دارد. از ویژگی های این صندلی به راحتی قابلیت تنظیم در 5 ارتفاع مختلف را دارد. که به راحتی می توانید با هر میز غذایی آن را تنظیم کنید و کودک در کنار خانواده غذا بخورد. و یا به صورت نشسته به کودک خود غذا بدهید. در ضمن برای استفاده راحت از سینی 2 سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن برای غذاخوردن و بازی کودکان در نظر گرفته شده است. برای امنیت بیشتر کودک در حالت استفاده از این محصول یک کمربند 5 نقطه در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت جمع شدن کم حجم محصول اشاره کرد. این صندلی غذا علاوه بر وظیفه اصلی یک تاب برقی خوب می باشد. برای حالت تاب برقی باید سینی این محصول از آن جدا شود. استفاده از حالت تاب این محصول از بدو تولد تا حدود 9 کیلوگرم می باشد. استفاده از این محصول در حالت تاب باید از آداپتور مخصوص داخل جعبه استفاده شود. برای لذت بردن کودک شما سرعت این محصول قابل تنظیم می باشد. برای مشغول کردن نوزاد در این حالت یک آویز که دو عدد عروسک پولیشی متصل به آن می باشد داخل جعبه محصول موجود می باشد. در ضمن برای پخش موزیک دلخواه محلی برای اتصل usb در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شیشه شیر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک کیوی مدل Koala Plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری کودک Koala Plus Kiwi از ظاهر فوق‌العاده شیک و زیبایی بهره می‌برد. کیفیت مواد اولیه در تولید محصولات این برند، حرف اول را می‌زند. طراحی بدنه زیبا و ایمن، نشیمن‌گاه بسیار نرم، لطیف و راحت، پلاستیک مرغوب و با کیفیت، وجود دو چرخ، سینی با قابلیت جداسازی، کمربند ایمنی چند نقطه‌ای و قابلیت تنظیم زاویه خواب پشتی و تنظیم ارتفاع صندلی ( 6 حالت) از جمله مشخصه‌های این محصول هستند. صندلی غذاخوری برند Kiwi Koala Plus دارای فریم(بدنه)‌ای از جنس آلومینیوم و پلاستیک فوق‌العاده با کیفیت است. ارتفاع صندلی با توجه به سن و قد کودک تنظیم می‌شود، همچنین زاویه پشتی نشیمن‌گاه برای استراحت راحت کودک، در 3 حالت قابل تنظیم می باشد. قسمت نشیمن‌گاه صندلی دارای روکش بسیار نرم با قابلیت جداسازی است. همچنین سینی این صندلی قابلیت تنظیم و عقب و جلو رفتن دارد و شما می‌توانید به راحتی آنرا جدا کرده و بشویید. برای زیر پای کودک نیز، یک زیرپایی در نظر گرفته شده که آن را هم می توانید تنظیم کنید. پایه‌های عقبی این صندلی مجهز به چرخ‌های روان و محکمی هستند که به جابه‌جایی راحت‌تر آن کمک می‌کنند. متریال روکش این محصول قابل شستشو می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک گراکو مدل TEA TIME خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری «گراکو» برای کودکان زیر سه سال در نظر گرفته شده است. این صندلی با فریم فلزی و قطعات پلاستیکی از یک روکش نرم روی نشیمن بهره می‌برد. از ویژگی‌های بارز این صندلی می‌توان به کمربند ایمنی، زیرپایی، سینی و از همه مهم‌تر قابلیت تاشدن و جابه‌جایی راحت اشاره کرد. صندلی غذاخوری گراکو مدل « TEA TIME » دارای ابعاد 100 × 75 × 60 سانتی‌متر است. این صندلی فریم فلزی روکش ضدزنگ دارد که برای قسمت‌هایی از صندلی، قطعات پلاستیکی استفاده شده است. جهت راحتی کودک، روکشی نرم و راحت روی نشیمن قرار گرفته است که قابلیت جداشدن و شست‌وشو هم دارد. برای حفظ ایمنی کودک هم یک کمربند ایمنی در قست نشیمن در نظر گرفته است. سینی غذاخوری از دیگر امکانات این صندلی است که پس از غذاخوردن کودک می‌توان به‌راحتی سینی را جدا کرد و جهت استفاده‌ی مجدد شست. این صندلی برای کودکانی با ظرفیت وزنی 18 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. گراکو استفاده از این صندلی را در بازه‌ی شش ماهگی تا سه‌سالگی کودک توصیه کرده است. جاپایی صندلی هم بسیار ساده و از جنس پلاستیک است تا کودک به‌‎راحتی از آن استفاده کند. صندلی غذاخوری گراکو مدل TEA TIME دارای فریم فلزی به ارتفاع 100 سانتی‌متر است. این فریم فلزی ظرفیت وزنی معادل 18 کیلوگرم را برای صندلی به ارمغان می‌آورد و کودکان می‌توانند از شش ماهگی تا سه‌سالگی از آن استفاده کنند. نشیمنگاه با روکش نرم و راحت که قابلیت جداشدن و شست‌وشو دارد، به‌همراه کمربند ایمنی و سینی قابل‌جداشدن از ویژگی‌های قسمت فوقانی صندلی است. صندلی قابلیت تاشدن دارد که در این حالت، طول صندلی از 75 به 20 سانتی‌متر کاهش می‌یابد. با این کاهش طول علی‌رغم اینکه نگهداری صندلی آسان می‌شود، ارتفاعش از 100 به 125 سانتی‌متر افزایش می‌یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-21 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری بی بی مک با توجه به امکاناتی که دارد توانسته است نیاز بسیاری از پدر و مادرها را برطرف کند. تصور کنید که روی میز نهارخوری نشسته‌اید و کودک خود را باید روی صندلی یا میز نشانده و به او غذا دهید. کودک معمولا سعی دارد با ابزار غذاخوری یا حتی غذا سرگرم شود و در واقع به این فرایند به‌عنوان یک سرگرمی و بازی نگاه خواهد کرد. کودک با نشستن روی صندلی و بسته شدن با کمربند، حرکت زیادی نمی‌‌تواند انجام دهد. از طرف دیگر نشیمن زیر کودک قابل شستشو است و می‌توان با کثیف شدن آن، اقدام به شستشوی آن کرد. غذا خوردن کودک یکی از دغدغه‌های اصلی برای هر فردی از نظر نظافت و حفظ تمیزی محل غذاخوری کودک خواهد بود. صندلی غذاخوری بی بی مک برای رفع مشکلات مربوط به غذا خوردن کودک نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

غذا خوردن کودک بدون ابزار و وسایل مخصوص، می‌تواند بسیار دشوار و اذیت کننده باشد. به همین منظور استفاده از صندلی غذاخوری بی بی مک برای غذا دادن به کودک می‌تواند اثر مناسبی روی نظافت محل غذاخوری و همچنین آموزش آداب غذاخوری به کودک داشته باشد. ویژگی و امکاناتی که برای صندلی غذاخوری بی بی مک قرارگرفته است جهت حفظ راحتی شما و کودک خواهد بود. صندلی غذاخوری بی بی مک دارای حالتی تاشو است و در صورت نیاز با استفاده از این حالت می‌توان صندلی را در فضای دیگری با جای کم انبار یا نگهداری کرد. تشکی که زیر کودک قرار خواهد گرفت قابلیت شستشو دارد و همچنین با استفاده از کمربند ایمنی می‌توان حرکت و تقلای کودک را مهار کرد. ارتفاع صندلی توسط شما قابل تنظیم است و می‌توان نسب به سطح میز یا صندلی خودتان، ارتفاع صندلی غذاخوری بی بی مک را کم یا زیاد کنید. سینی که در جلوی کودک قرارگرفته است قابلیت جداسازی دارد پس برای شستشوی میز کودک دچار مشکل نخواهید بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک کولار مدل Baby food chair cullar model A1015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای کولار A1015 تمامی ویژگی های یک صندلی غذای خوب و عالی را دارد تکیه گاه پشتی این صندلی غذا در سه حالت مختلف قابل تنظیم می باشد همچنین برای راحتی والدین هنگام غذا دادن به کودکان ارتفاع آن در هفت حالت مختلف قابل تنظیم است. سینی صندلی غذای Cullar A1015 قابل جدا شدن و شستشو می باشد. برای امنیت بیشتر کودکان، کولار A1015 دارای کمربند 5 نقطه ای می باشد. پد صندلی قابل جدا شدن و شستشو می باشد. به علاوه در صورت عدم استفاده از صندلی غذای کولار A1015 به راحتی جمع می شود و فضای کمی را اشغال می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک کیکابو مدل Vitto خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از راه های راحت غذا خوردن کودک ، جذاب جلوه دادن چیدمان وسایل غذا خوری و بشقاب غذایش می باشد. وقتی که آن ها را دوست داشته باشد عادت می کند که به سراغ آن ها برود. صندلی غذا خوری یکی از وسایلی است که می تواند نقش بسیار موثری در راحت غذا خوردن کودکان داشته باشد. استفاده از صندلی غذاخوری به کودک می‌آموزد غذا خوردن یکی از آداب و کارهای روزمره است. این موضوع باعث می شود که به بداند این موضوع هر روز تکرار می شود و باید به آن عادت کند. یکی از ویژگی های صندلی غذاخوری این است که باید راحت باشد و امنیت کودک را تامین کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک صندلی غذاخوری کودک مدل بوف خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در ابتدا یادآور میشود کالای فوق فقط روکش یا همان تشک صندلی غذا است فاقد کمربند ایمنی و نیز با صندلی کامل اشتباه نشود. تشک صندلی غذاخوری فوق دارای دو پد میباشید (تشک پشتی و پد داخلی) و جنس تشک پشتی طرح بوف قابل شستشو میباشد. لبه بالای تشک پشتی دو لایه بوده و از بالا روی صندلی سوار میشود. تنوع رنگ مطایق عکس ها میباشد. مناسب برای انواع صندلی غذاخوری ایرانی مانند زویه ، سان بیبی ، . در کل برای صندلی غذایی که نشیمنگاه آن یکدست یعنی بدون بیرون آمدن قطعه ی استوانه ای شکل از نشمینگاه که ما بین پای کودک را میگیرد باشد مناسب هست. کالای فوق شامل کمربند ایمنی نمیباشد. و بدون آن بفروش میرسد. عکس های فوق برای درک بهتر محل قرارگیری با کمربند نمایش داده شده اند. ابعاد تکیه گاه تشک پشتی 48 در 48 سانت و ابعاد نشیمن گاه تشک پشتی 25 در 25 میباشد. بدیهی است برای صندلی با ابعاد کوچک تر از این نیز مناسب خواهد بود. در صورت لزوم قابلیت شستشو دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک چلینو مدل Royal  تاب شو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذا تاب شو 3 در 1چلینو مدل Royal هر کاری را که والدین مدرن به آن نیاز دارند انجام می دهد. از بدو تولد به عنوان یک تاب با تنظیماتی که امکان تکان دادن ملایم را برای کودک شما فراهم می کندو همچنین به عنوان یک صندلی غذا و یک بوستر صندلی غذا قابل استفاده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک سامر مدل Deluxe Comfort خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی تقویتی تاشو Summer Infant Deluxe Comfort یک راه حل راحت و راحت برای غذا خوردن در خانه یا در حین حرکت است. با تاشو جمع و جور خود، تقویت کننده برای سفر عالی است. روکش قابل شستشو در ماشین لباسشویی راحتی بیشتری را فراهم می کند. روی چهارپایه، صندلی ناپایدار یا صندلی تاشو استفاده نکنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

قابلیت تنظیم ارتفاع

ممکن است کودک یا صندلی غذاخوری، جلوی میز با سطح ارتفاع متغیر قرار گیرد یا صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-30 را در مسافرت یا برای جابجایی موقت به مکانی دیگر، با خود حمل کنید؛ از این رو قابلیت تنظیم ارتفاع به شما کمک خواهد کرد که طبق شرایط متغیر، سطح ارتفاع میز و صندلی غذاخوری را تنظیم کرد.

مزایای تنظیم پشتی

پشتی صندلی ممکن است برای هر کودک طبق وزن و قدی که در هر کودک متنوع است، تغییر داشته باشد.  از این رو می‌توان با استفاده از اهرم‌هایی که روی صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-30  تعبیه شده، زاویه پشتی صندلی را تنظیم و راحتی بیشتری را برای کودک خود فراهم کنید. بهتر است به این نکته توجه کنید که با تنظیم زاویه پشتی می‌توان سلامتی کودک به خصوص زاویه ستون فقرات را بهبود داد و کودک را از خطر ابتلا به بیماری‌های استخوانی جلوگیری کند.

جداسازی سینی و نظافت بیشتر

صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-30 دارای سینی در مقابل کودک است؛ در واقع زمانی که کودک روی صندلی خواهد نشست، جلوی او سینی قرار دارد. سینی که روی صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-30 قرار دارد به صورت دولایه ساخته شده یعنی می‌توان لایه‌ی رویی را از سینی اصلی جدا کرد. این قابلیت باعث افزایش نظافت بیشتر و راحتی شما در شست‌وشوی سینی خواهد شد.

نشمین گاه نرم؛ راحتی بیشتر

صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-30 دارای نشیمن گاه راحت بوده و شامل چندین پد یا فوم نرم است. با توجه به اینکه کودک دارای تقلای زیادی هنگام صرف وعده‌ی غذایی است پس می‌توان گفت این پدهای نرم و همچنین کمربندی که در صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-30 تعبیه شده، می‌تواند نقش مهمی در افزایش ایمنی کودک ایفا کند.

جمع بندی

زمانی که به کودک باید غذا دهید بهتر است این عادت کم کم در کودک به وجود آید که در یک جای مشخص باید وعده‌ی خود را میل کند. استفاده از صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-30 باعث می‌شود کودک در هنگام غذا خوردن، یاد گیرد که برای صرف وعده‌ی غذایی باید در یک جای محدود قرار گیرد و همچنین در هر محیطی یا هر قسمتی از منزل و سایر مکان‌های دیگر نباید مشغول به غذا خوردن شود. این مورد بر افزایش نظم و نظافت او تاثیر مهمی خواهد داشت. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-30 دارای ویژگی‌های مهمی بوده که هر کدام با توجه به قابلیت خاص خود می‌تواند کاربرد مناسبی برای کودک شما داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-31 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی صندلی غذاخوری

این مورد بر افزایش نظم و نظافت او تاثیر مهمی خواهد داشت. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-31 دارای ویژگی‌های مهمی بوده که هر کدام با توجه به قابلیت خاص خود می‌تواند کاربرد مناسبی برای کودک شما داشته باشد. استفاده از صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-31 باعث می‌شود کودک در هنگام غذا خوردن، یاد گیرد که برای صرف وعده‌ی غذایی باید در یک جای محدود قرار گیرد و همچنین در هر محیطی یا هر قسمیت از منزل و سایر مکان‌های دیگر نباید مشغول به غذا خوردن شود. زمانی که به کودک باید غذا دهید بهتر است این عادت کم کم در کودک به وجود آید که در یک جای مشخص باید وعده‌ی خود را میل کند.

سینی قابل شستشو

سینی که روی صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-31 قرار دارد به صورت دولایه ساخته شده یعنی می‌توان لایه‌ی رویی را از سینی اصلی جدا کرد. این قابلیت باعث افزایش نظافت بیشتر و راحتی شما در شست‌وشوی سینی خواهد شد. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-31 دارای سینی در مقابل کودک است؛ در واقع زمانی که کودک روی صندلی خواهد نشست، جلوی او سینی قرار دارد.

تنظیم ارتفاع؛ راحتی بهتر

ممکن است کودک یا صندلی غذاخوری، جلوی میز با سطح ارتفاع متغیر قرار گیرد یا صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-31 را در مسافرت یا برای جابجایی موقت به مکانی دیگر، با خود حمل کنید؛ از این رو قابلیت تنظیم ارتفاع به شما کمک خواهد کرد که طبق شرایط متغیر، سطح ارتفاع میز و صندلی غذاخوری را تنظیم کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پوشک بچه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

تشک بیشتر و نشمین راحت

با توجه به اینکه کودک دارای تقلای زیادی هنگام صرف وعده‌ی غذایی است پس می‌توان گفت این پدهای نرم و همچنین کمربندی که در صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-31 تعبیه شده، می‌تواند نقش مهمی در افزایش ایمنی کودک ایفا کند. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-31 دارای نشیمن گاه راحت بوده و شامل چندین پد یا فوم نرم است.

تنظیم زاویه پشتی صندلی غذاخوری برای افزایش راحتی و سلامت استخوانی

بهتر است به این نکته توجه کنید که با تنظیم زاویه پشتی می‌توان سلامتی کودک به خصوص زاویه ستون فقرات را بهبود داد و کودک را از خطر ابتلا به بیماری‌های استخوانی جلوگیری کند. پشتی صندلی ممکن است برای هر کودک طبق وزن و قدی که در هر کودک متنوع است، تغییر داشته باشد.  از این رو می‌توان با استفاده از اهرم‌هایی که روی صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-31 تعبیه شده، زاویه پشتی صندلی را تنظیم و راحتی بیشتری را برای کودک خود فراهم کنید. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-37 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

نشیمن راحت؛ ایمنی بیشتر

شاید برای شما سوال باشد که کودک با نشستن روی صندلی چطور کنترل خواهد شد؟ این دغدغه به این علت وجود دارد که کودک با نشستن در یک محیط ثابت معمولا خسته شده و کم کم شروع به حرکت خواهد کرد. این موضوع باعث می‌شود با نشستن روی صندلی که ارتفاع دارد، نگران باشیم که کودک از کنار یا به طور کلی روی صندلی به پایین لغزش نداشته باشد. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-37 دارای کمربند ایمنی بوده که باعث ایجاد مزیت نسبت به سایر مدل‌ها خواهد بود. کمربند ایمنی باعث کنترل کودک روی صندلی شده و می‌توان با استفاده از کمربند ایمنی، حرکت کودک به پایین یا کنار را کنترل کرد. علاوه بر این، صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-37 دارای تشک و پدهای کناری بوده که این موضوع برای راحتی کودک هنگام نشستن روی صندلی کاربرد خوبی دارد. 

سینی و بدنه قابل شست‌وشو

استفاده از سینی که قابلیت جدا شدن دارد، می‌تواند کار شما در شست‌وشو کاهش کند. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-37 دارای سینی در مقابل کودک است و البته که سینی قابلیت جداشدن نیز دارد. به طرو مثال فرض کنید کودک در حال صرف وعده‌ی غذایی است یا شما در حال غذا دادن به او هستید، معمولا به دلیل شیطنت و بازیگوشی کودک، غذا به اطراف پرتاب شده و هر قسمتی را کثیف می‌کند؛ از این جهت اگر سینی دولایه نباشد، باید خود صندلی غذاخوری را مداوم شست که موضوعی طاقت فرسا به دلیل وزن و ابعاد بالای صندلی خواهد بود. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-37 دارای این مزیت بوده که می‌توان با جدا کردن سینی، هربار به شست‌وشوی آن اقدام کرد.

پشتی صندلی و ارتفاع قابل تنظیم جهت افزایش راحتی شما و کودک

زمانی که کودک روی صندلی می‌نشیند برای قرار گیری در بهترین حالت از نظر راحتی، باید ارتفاع صندلی را بالا یا پایین کرد تا میزان ارتفاع میز یا دست شما برای غذا دادن، با سطح صندلی غذاخوری مناسب باشد. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-37 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع در قسمت پایه‌ها بوده که این موضوع باعث راحتی بیشتر برای غذا دادن به او و همچنین قرار گرفتن در کنار شما یا میز غذاخوری خواهد بود. از طرف دیگر با قابلیت تنظیم زاویه پشتی نیز می‌توان با توجه به قدی که کودک دارد، زاویه مناسب را برای غذا دادن به انتخاب کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-36 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی صندلی غذاخوری و کاربرد آن

با قابلیت تنظیم زاویه پشتی نیز می‌توان با توجه به قدی که کودک دارد، زاویه مناسب را برای غذا دادن به انتخاب کرد. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-36 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع در قسمت پایه‌ها بوده که این موضوع باعث راحتی بیشتر برای غذا دادن به او و همچنین قرار گرفتن در کنار شما یا میز غذاخوری خواهد بود. زمانی که کودک روی صندلی می‌نشیند برای قرار گیری در بهترین حالت از نظر راحتی، باید ارتفاع صندلی را بالا یا پایین کرد تا میزان ارتفاع میز یا دست شما برای غذا دادن، با سطح صندلی غذاخوری مناسب باشد.

ایمن، راحت و نرم

صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-36 دارای تشک و پدهای کناری بوده که این موضوع برای راحتی کودک هنگام نشستن روی صندلی کاربرد مناسبی دارد. شاید برای شما سوال باشد که کودک با نشستن روی صندلی چطور کنترل خواهد شد؟ این دغدغه به این علت وجود دارد که کودک با نشستن در یک محیط ثابت معمولا خسته شده و کم کم شروع به حرکت خواهد کرد. این موضوع باعث می‌شود با نشستن روی صندلی که ارتفاع دارد، نگران باشیم که کودک از کنار یا به طور کلی روی صندلی به پایین لغزش نداشته باشد. علاوه بر این، صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل  Z112-36 دارای کمربند ایمنی بوده که باعث ایجاد مزیت نسبت به سایر مدل‌ها خواهد بود. کمربند ایمنی باعث کنترل کودک روی صندلی شده و می‌توان با استفاده از کمربند ایمنی، حرکت کودک به پایین یا کنار را کنترل کرد. 

قابلیت شست‌وشوی سینی و تشک به صورت جداگانه

بدنه این صندلی از جنس فلز و پلاستیک بوده که می‌توان آن را بعد از مدتی شست و همچنین گفتنی است که رویه یا تشک روی صندلی نیز جدا شده و می‌توانید جداگانه آن را بشویید. تمام این ویژگی‌ها که گفته شد برای ایجاد نظافت و کاهش فعالیت شما برای شست‌وشو مناسب خواهد بود. استفاده از سینی که قابلیت جدا شدن دارد، می‌تواند کار شما در شست‌وشو کاهش کند. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-36 دارای سینی در مقابل کودک است و البته که سینی قابلیت جداشدن نیز دارد. به طور مثال فرض کنید کودک در حال صرف وعده‌ی غذایی است یا شما در حال غذا دادن به او هستید، معمولا به دلیل شیطنت و بازیگوشی کودک، غذا به اطراف پرتاب شده و هر قسمتی را کثیف می‌کند؛ از این جهت اگر سینی دولایه نباشد، باید خود صندلی غذاخوری را مداوم شست که موضوعی سخت و اذیت کننده به دلیل وزن و ابعاد بالای صندلی خواهد بود. صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-36 دارای این مزیت بوده که می‌توان با جدا کردن سینی، هر بار به شست‌وشوی آن اقدام کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک به همراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری کودک کد 4121 آذران تحریرات به همراه کوسن صورتی ، برای کودک شما راحتی و ایمنی را به ارمغان می آورد. این محصول برای سنین نوزادی تا حدود 5 سالگی مناسب می باشد. نوع طراحی این صندلی به گونه ای است که پایه های آن کاملا ایستا می باشند. این امر موجب می شود که کودک هنگام نشستن دارای تعادل کافی باشد. ویژگی ها پایه های این صندلی از جنس فلز و با آبکاری نیکل کروم ساخته شده است. این امر سببب جلوگیری از سایش و زنگ زدگی می شود. در زیر پایه ها از پاشنه هایی پلاستیکی استفاده شده است. این پاشنه ها به صندلی کمک می کنند تا در سطوح مختلف، ایستایی لازم را داشته و از سر خوردن آن جلوگیری می کنند. این صندلی مجهز به کمربند ایمنی نیز بوده، همچنین در اطراف نشیمن آن حصارهایی جهت امنیت بیشتر کودک تعبیه شده است. سینی غذای کودک در این صندلی به رنگ سفید ساخته شده است. این موضوع به نشان دادن بهتر آلودگی ها کمک کرده تا هیچ خطری سلامتی کودک را تهدید ننماید. همچنین این سینی قایبلیت حدا شدن از صندلی را دارد تا نظافت و شست و شوی آن راحت تر باشد. رنگ بندی صندلی غذاخوری کودک آذران در یک رنگ بندی متنوع و جذاب طراحی و ارائه شده است که به شرح ذیل می باشد. قرمز، آبی، صورتی، سبز، نارنجی، زرد، سفید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری مدل خروس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سینی این صندلی قابل شستشو است و در صورت لزوم می‌توانید روکش آن را جدا کرده و بشورید. 2 چرخ تعبیه‌شده در این صندلی به شما برای حرکت راحت‌تر آن کمک می‌کند و از سه حالت آن برای سنین مختلف کودکتان می‌توانید استفاده کنید. استفاده از صندلی مخصوص کودک برای راحتی شما و کودکتان لازم است تا هر دو از این لحظات شیرین کودکی فرزندتان لذت ببرید. صندلی غذاخوری کودک super BABY مدل تا وزن 25 کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند و سه حالت قابلیت تنظیم دارد. از این صندلی زیبا تا 5 سالگی کودکتان می‌توانید استفاده کنید. هر زمان که از این صندلی استفاده نکردید به‌راحتی می‌توانید آن را جمع کرده و به همین دلیل فضای زیادی از شما نخواهد گرفت. این صندلی کودک دارای روکش از جنس پلی‌استر بوده و فضایی برای پای کودکتان دارد. این صندلی دارای کمربند ایمنی داشته و جنس آن از پلاستیک و فلز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک هاگادی مدل لوکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشستن کودک روی صندلی خودش و غذاخوردن در کنار پدر و مادر، حس نزدیکی و آرامش به او می‌دهد. صندلی غذاخوری وسیله‌ای است که در طول شبانه‌روز، چندین بار از آن استفاده می‌کنید و کودک به طور مستقیم با آن در ارتباط است. دقت کنید که این وسیله را از برندی معروف و معتبر انتخاب کنید تا سلامتی کودکتان تضمین شود. پایه‌های فلزی محکم، پلاستیک مرغوب با لبه‌های گرد و نشیمن‌گاهی نرم و راحت با پارچه‌ی قابل‌شست‌و‌شو که کودک روی آن راحت باشد و عرق نکند، همه‌وهمه از جمله فاکتورهایی هستند که باید مدنظر قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای مدل سوپر بیبی یک محصول جدید ایرانی می باشد. این محصول را که می توان یک صندلی تغییر شکل یافته مدل صندلی هپی بیبی دانست. این محصول رو اکثرا در بازار به عنوان صندلی غذای خوری هپی بیبی عروسکی می شناسند. تولید محصولات با کیفیت ایرانی در حوزه سیسمونی نیاز به واردات را در این محصولات بسیار پایین آورده است. این محصول دارای رقیب های خارجی و ایرانی زیادی دارد ولی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول از پرفروشترین محصولات بازار می باشد. ویژگی های صندلی غذای سوپر بیبی super baby : از مهم ترین ویژگی ها برای خرید یک صندلی کودک طراحی و زیبایی در نگاه اول برای والدین می باشد. این محصول علاوه بر زیبایی که دارد دارای استحکامات کافی برای استفاده کودکان بالای 6 ماهگی در نظر گرفته شده است. این محصول در بیشتر مشخصات با صندلی غذای هپی بیبی مشابه هم هستند ولی با این همه تفاوت های جزئی علاوه بر تشک در قسمت بدنه محصول مشهود است. این محصول دیگر مشکلات سرهم بندی را ندارد و تقریبا در جعبه محصول آماده می باشد و فقط نیاز به نصب تشک و کربند را دارد. در این محصول تنظیم ارتفاع در 6 حالت مختلف در نظر گرفته شده است که با هر میز غذایی به راحتی می توان آن را تنظیم کرد و یا به صورت نشته به کودک خود غذا بدهید. دیگر ویژگی ها: دو سینی تو در تو که سینی بالای حالت طلقی (شیشه ای مانند دارد) در نظر گرفته شده است که شستشوی هر دوی آنها بسیار ساده می باشد. پشتی این محصول در 3 حالت مختلف قابل تنظیم می باشد که که برای خواب و استراحت کودک در نظر گرفته شده است. این تنظیم به صورت دو بیس می باشد که دقیقا مانند صندلی غذای پگ پرگو ایتالیا می باشد که برای اولین بار در صندلی هپی بیبی و سوپر بیبی در ایران تولید شده است. کمربند 5 نقطه ای در نظر گرفته شده در این محصول امنیت کودک شما را تضمین می کند و و تشک و پارچه های عروسکی این محصول طوری طراحی شده اند که نیازی به شستشو ندارند و فقط با یک پارچه تر به راحتی تمیز می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل kathie کد 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای کودک کاتیه به‌گونه‌ای طراحی شده که قابلیت تنظیم هفت موقعیت مختلف ارتفاع را دارد و با همه میزها سازگار است. زیر پایی این صندلی را می‌توانید همراه با رشد کودک تغییر دهید. صندلی کاتیه، تاشو است و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید فضای خیلی کمی را اشغال می‌کند. تغییر پشتی به چهار حالت مختلف، سینی قابل شستشو و پارچه ضد آب از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک کولار مدل خرس کد 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاشو هوشمند: به راحتی تا می شود و فضای اتاق بسیار کمی را اشغال می کند. تنظیم ارتفاع 6 سطحی: این صندلی کودک همراه با کودک رشد می کند و می تواند مطابق با راحتی کودک تا 6 سطح مختلف قد تنظیم شود. 3 حالت درازکشی با زیرپایی قابل تنظیم: با حالت های خوابیدن 3 سطحی برای زمان صرف غذا، زمان استراحت یا یک چرت زنده به کودک خود آرامش دهید. زیرپایی قابل تنظیم موقعیت صندلی را تکمیل می کند که حداکثر راحتی را برای کودک شما فراهم می کند مهار پنج نقطه ای: مهار 5 نقطه ای کودک فعال شما را همیشه با خیال راحت بسته و راحت نگه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا