ورزش و سفر

نکات مهم خرید کلاه ایمنی دوچرخه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کلاه ایمنی دوچرخه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

دوچرخه سواری یک ورزش سرعتی است بنابراین هر لحظه امکان زمین خوردن شما و وارد شدن ضربه به ناحیه سر وجود دارد. پس حتما باید از کلاه ایمنی دوچرخه استفاده نمائید. زیرا سر یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان است. وارد شدن هرگونه ضربه به سر و نواحی اطراف آن می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به شما وارد کند. شما باید حتی برای دوچرخه سواری معمولی در کوچه و خیابان هم از کلاه ایمنی دوچرخه استفاده کنید. زیرا ممکن است وسیله نقلیه دیگر با شما برخورد کند و سر شما با زمین یا قسمت‌های دیگر برخورد کند. پس می‌توان این طور نتیجه گرفت که دوچرخه سوار تحت هر شرایطی باید از کلاه ایمنی دوچرخه استفاده کند و فرقی نمی‌کند که مسابقه می‌دهد یا تفریحی از دوچرخه خود استفاده می‌کند.

کلاه ایمنی دوچرخه قیمت ارزانی دارد به همین جهت منطقی نیست، بابت پرداخت نکردن اندکی هزینه برای خرید کلاه ایمنی دوچرخه سلامتی خود را به خطر بی‌اندازید. البته توضیحاتی که داده شد دلیل بر این نمی‌شود که نکات ایمنی را هنگام دوچرخه سواری رعایت نکنید. زیرا کلاه ایمنی دوچرخه به صورت صد درصدی از سر و ناحیه گردن شما محافظت نمی‌کند. بنابراین شما علاوه بر استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه باید سایر نکات ایمنی را هم رعایت کنید تا دچار حوادث جبران ناپذیر نشوید. با توجه به مطالعات صورت گرفته ۹۰ درصد اشخاصی که در حوادث دوچرخه سواری دچار آسیب دیدگی شده‌اند، فاقد کلاه ایمنی دوچرخه بوده‌اند. این‌جا است که شما به اهمیت این وسیله مهم و ضروری برای دوچرخه سواری پی‌می‌برید.

اگر شما هم جزو آن دسته از اشخاصی هستید که به سلامت خود هنگام دوچرخه سواری اهمیت می‌دهید و قصد خریداری کردن کلاه ایمنی دوچرخه را دارید، اما متاسفانه با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کلاه ایمنی دوچرخه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کلاه ایمنی دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

 چه حرفه‌ای باشید و چه مبتدی، باید از کلاه دوچرخه برای ایمنی بیشتر استفاده کنید؛ زیرا همیشه امکان تصادف وجود دارد. کلاه ایمنی شما باید تمام استانداردها را داشته باشد تا بتواند از سر شما هنگام تصادف محافظت کند. در این مقاله که راجع به راهنمای خرید کلاه‌ایمنی دوچرخه می‌باشد، با مواردی که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید، آشنا می‌شوید. لطفا در ادامه همراهمان باشید.

انواع کلاه ایمنی‌ دوچرخه

کلاه دوچرخه سواری تفریحی: به این مدل کلاه ایمنی چند کاره هم گفته می‌شود. زیرا از این کلاه می‌توان برای رشته‌های مختلف دوچرخه سواری استفاده کرد. پس تفاوتی نمی‌کند که رشته مورد علاقه شما جاده، کوهستان یا سرعت باشد. این مدل‌ علاوه بر محافظت از سر دوچرخه سوار دارای یک نقاب است که از تابش مستقیم نور خورشید به چشم دوچرخه سوار جلوگیری می‌کند.

کلاه ایمنی مخصوص پیست: با توجه به اینکه دوچرخه سوار در پیست مخصوص دوچرخه سواری از سرعت بالایی برخوردار است. نیاز است کلاه او دارای طرح آیرودینامیکی مخصوص باشد که جریان هوا بدون هدر رفت سرعت از آن عبور کند. همچنین از نظر وزنی هم نسبت به سایر کلاه‌های دوچرخه سواری بسیار سبک‌تر می‌باشند که این خود باعث راحتی شخص دوچرخه سوار حین حرکت شده و باعث می‌شود گردن ورزشکار هنگام مسابقه کمتر خسته شود.

کلاه دوچرخه سواری کوهستانی: همان طور که می‌دانید دوچرخه سواری در کوهستان مستلزم عبور از مسیرهای سخت و ناهموار است به همین دلیل برخلاف نمونه قبلی کلاه باید وزن بیشتری داشته باشد. زیرا این مدل علاوه بر محافظت از سر دارای قسمتی است که از فک شما هم محافظت می‌کند. به دلیل فعالیت بدنی بالا هنگام دوچرخه سواری در این مسیرها سر بیشتر عرق می‌کند، بنابراین باید از قابلیت گردش هوای خوبی برخوردار باشد.

کلاه دوچرخه سواری جاده‌ای: این مدل در واقع سبک‌ترین نمونه کلاه دوچرخه سواری محسوب می‌شود. زیرا دارای نقاب آفتاب‌گیر و محافظ چانه نمی‌باشد. طراحی آیروینامیک این مدل به گونه‌ای است که دوچرخه سوار به راحتی بتواند حالت‌های تهاجمی خود را حفظ کند و فشار باد کمتر روی سر و ناحیه گردان دوچرخه سوار تاثیر بگذارد.

نکات مهم هنگام خرید کلاه ایمنی دوچرخه

اندازه: نخستین نکته ای که هنگام خرید کلاه‌ایمنی دوچرخه باید به آن توجه کرد، اندازه کلاه است که درست باید متناسب با اندازه دور سر شما باشد و نه یک ذره کوچکتر و نه حتی یک ذره بزرگتر از سایز سَرتان باشد؛ برای این منظور بهتر است یک متر نواری و یا یک بند و کاغذ را از کمی بالاتر از ابروهایتان به دور سرتان بکشید و سپس با اندازه گیری آن به سایز خود برای تهیه یک کلاه مناسب دست پیدا خواهید کرد.

وزن: مورد بعدی در خصوص انتخاب و خرید کلاه‌ایمنی دوچرخه توجه به وزن آن است. یادتان باشد وزن کلاه باید در همه حالت کم و قابل تحمل برای دوچرخه سوار باشد. امروزه اغلب کمپانی های فعال در زمینه تولید کلاه های ایمنی دوچرخه این مسئله را مد نظر خود دارند و سعی می کنند با ایجاد پوسته و لایه درونی محکم تر و پیشرفته تر، تا جای امکان از وزن کلی کلاه تولیدی خود بکاهند.

جنس بدنه: یادتان باشد شما برای داشتن ظاهری زیبا و فریب اذهان عمومی به سراغ خرید یک کلاه ایمنی دوچرخه سواری نرفته اید و باید سعی کنید در بازار کاملا آشفته اجناس تقلبی و اورجینال به دنبال خرید محصولی باشید که از جنس ساختاری بسیار مقاومی برخوردار باشد تا خدایی ناکرده به هنگام حادثه سبب نجات جان و کاهش صدمات جسمانی به شما گردد! امروزه اغلب کلاه های ایمنی مخصوص دوچرخه سواری از جنس پلاستیک فشرده در رنگ ها و طراح های مختلف تولید می شود.

قابلیت تنظیم اندازه: فاکتور مهم بعدی در خصوص خرید کلاه‌ایمنی دوچرخه سواری مربوط به قابلیت تنظیم اندازه کلاه برای شما دوچرخه سواران گرامی است. به یاد داشته باشید که این قابلیت در برخی از کلاه ها بصورت کشی و در برخی دیگر بصورت پیچی نهفته شده است.

تهویه مناسب: دوچرخه سواری نیز همچون دیگر ورزش ها از میزان تعریق شدیدی خصوصا در قسمت سر و گردن دوچرخه سواران با توجه به استفاده از یک کلاه هر چند سبک اما محفظه دار می باشد که برای خنک کردن سَر فرد دوچرخه سوار بهتر است حتما به عامل تهویه کلاه توجه ویژه ای داشته باشید.

بندهای کلاه: یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در خرید کلاه ایمنی دوچرخه سواری مربوط به بندها یا تسمه های متصل به بدنه آن می شود که اگر کمی ضخیم و پهن باشد، بیشتر مناسب استفاده در مسیرهای سخت و ناهموار بوده و اگر هم نازک و سبک طراحی شده باشد، مناسب استفاده برای دوچرخه سواری در مسیرهای نرم و صاف می باشد.

نقاب یا سایبان: اینکه کلاه ایمنی شما دارای یک لبه سایبان یا همان نقاب باشد یا نه، می تواند هم برای شما سلیقه ای باشد و هم یک اجبار! در واقع آن دسته از دوچرخه سوارانی که بصورت تفریحی از وسیله دو چرخ خود استفاده می کنند، می توانند از کلاه هایی بدون نقاب هم استفاده کنند اما این موضوع برای آن دسته دوچرخه سواران حرفه ای که پیوسته در حال رقابت در تورنمنت های مختلف جهانی هستند، یک امر واجب و ضروری احساس می شود.

راحتی در استفاده: و اما شاید مهمترین اصل در خرید یک کلاه ایمنی مخصوص دوچرخه سواری، راحتی در استفاده از آن باشد. حقیقتش را بخواهید خیلی مهم است که شما بتوانید موفق به خرید یک محصول باکیفیت و کاملا استاندارد برای خود شوید؛ اما از آن مهمتر حس راحتی شما در استفاده از کلاه به هنگام دوچرخه سواری های خود می باشد که برای این منظور توصیه می کنیم یا خریدتان را از فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام دهید و یا اگر بصورت حضوری خرید می کنید، حتما با گذاشتن چند کلاه مطمئن بر روی سر خود، از راحتی و ایمنی بهترین آن ها اطمینان حاصل نمایید.

قیمت کلاه ایمنی دوچرخه: قیمت کلاه ایمنی دوچرخه با توجه به موارد گفته شده و همچنین نام کمپانی تولید کننده و سبک دوچرخه سواری شما عزیزان که می توان تفریحی، کوهستانی، جاده ای و همچنین سرعتی باشد، تعیین می شود و این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و همچنین سطح ورزشی تان اقدام به خرید یک کلاه ایمن برای خود کنید.

نحوه نگهداری از کلاه‌های ایمنی دوچرخه

  • برای نگهداری هرچه بهتر و مطلوب‌تر از کلاه ایمنی دوچرخه، هرگز برای شستن و تمیز کردنِ آن از مواد شوینده و شیمیایی قوی استفاده نکنید.
  • پیشنهاد می‌شود برای این منظور همان آب و صابون معمولی را به همراه یک دستمال نرم و یا یک تکه اسفنج به کار ببرید.
  • یادتان باشد در مواقعی که از کلاه استفاده نمی‌کنید آن را در کنار وسایل گرمایشی و حتی زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا این کار به مرور زمان، ساختار محکم کلاه را دستخوش تغییر و ضعف می‌کند.
  • اگر یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای هستید، سعی کنید همواره خودتان از محصول استفاده نمایید و به هیچ وجه اجازه ندهید شخص دیگری کلاه شما را بر سر بگذارد.
  • بهتر است سایز کلاهتان را به خوبی و با دقت مشخص کنید و آن را به خاطر بسپارید تا مجبور نباشید اندازه آن را خیلی کم و زیاد نمایید.
  • چنان‌چه به هر دلیلی دچار یک تصادف سنگین یا نیمه سنگین با هر چیز دیگری شدید و پس از بلند شدن و حتی بررسی کردن کلاه به عدم آسیب‌دیدگی آن در ظاهر پی بردید، بهتر است از آن استفاده نکنید و در صدد خرید کلاه ایمنی دیگری برای خود باشید.
  • اگر در زمره دوچرخه سواران مبتدی هستید و یا به صورت تفریحی از این وسیله نقلیه غیرموتوری استفاده می کنید، پیشنهاد می‌شود که هر ۵ سال یکبار در فکر تعویض کلاه ایمنی خود باشید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کلاه ایمنی دوچرخه سواری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کلاه ایمنی دوچرخه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راکی کد 732-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری راکی سایز مدیوم M و اندازه 52-55 سانت می باشد. این کلاه دارای پیچ رگلاژ در پشت می باشد که می توان با رگلاژ کردن آن بر روی سایز های مختلف فیکس نمود. شرکت صبا ارایه دهنده محصولات راکی - اصالت و کیفیت کالا را تضمین می نماید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راکی کد 731-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری راکی سایز مدیوم M و اندازه 52-55 سانت می باشد. این کلاه دارای پیچ رگلاژ در پشت می باشد که می توان با رگلاژ کردن آن بر روی سایز های مختلف فیکس نمود. شرکت صبا ارایه دهنده محصولات راکی - اصالت و کیفیت کالا را تضمین می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل HB31-L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری راکی بزرگسال مدل HB31 سایز لارج L و اندازه 60-64 سانت می باشد. تکنولوژی یکپارچه فوم داخلی با پوسته خارجی -فوم با تراکم بالا جهت جلو گیری از ضربه احتمالی-تسمه قابل تنظیم جهت فیکس کردن کلاه بر روی سر-منافظ متعدد در سراسر کلاه جهت تهویه هوا-طراحی آیرودینامیک

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB26 عینک دار چراغ دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری کربول مدل cb26 سایز لارج می باشد و مناسب برای بزرگسالان است. این کلاه چراغ دار و همچنین عینک مخصوص کلاه و نقاب باد نیز به همراه دارد در داخل بسته بندی این کلاه، کیف مخصوص کلاه کربول نیز موجود می باشد. صبا تامین وارد ارایه دهنده کلاه های اورجینال کربول

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HB6-2-M کد 828 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری اورلورد سایز مدیوم M و اندازه 52-55 سانت می باشد. ‎تکنولوژی یکپارچه فوم داخلی با پوسته خارجی جهت مقاومت و زیبایی کلاه-فوم با تراکم بالا جهت جلو گیری از ضربه احتمالی-تسمه قابل تنظیم جهت فیکس کردن کلاه بر روی سر-منافظ متعدد در سراسر کلاه جهت تهویه هوا-طراحی آیرودینامیک

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل BE1125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری با طراحی فوق العاده جذاب و خاص ، با ویژگی های ضدضربه بودن ، قابل تعویض ،پوشش جاذب عرق و قابل جداشوندگی برای شستشو ، یک ابزار مورد نیاز در هنگام دوچرخه سواری ، اسکیت ، کوهنوردی و ... می باشد .این کلا با ترکیبی از جنس PC+ABS مقاومت قابل قبولی در مقابله با ضربات وارده ،سایش ، برخورد با سطح سخت و ...هر گونه آسیب های تماسی را دارا می باشد.کلاه ایمنی کینگ بایک دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. قابل تنظیم متناسب با اندازه سر ضد پیچ خوردگی با ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر . دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل k91 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری با طراحی فوق العاده جذاب و خاص ، با ویژگی های ضدضربه بودن ، لبه دار، قابل تعویض ،پوشش جاذب عرق و قابل جداشوندگی برای شستشو ، یک ابزار مورد نیاز در هنگام دوچرخه سواری ، اسکیت ، کوهنوردی و .می باشد .این کلا با ترکیبی از جنس PC+ABS مقاومت قابل قبولی در مقابله با ضربات وارده ،سایش ، برخورد با سطح سخت و هر گونه آسیب های تماسی را دارا می باشد.کلاه ایمنی کینگ بایک دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. قابل تنظیم متناسب با اندازه سر ضد پیچ خوردگی با ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر . دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل L-AMP-Camera خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری بزرگسال با قابلیت نصب دوربین روی کلاه سایز لارج L و اندازه 60-64 سانت می باشد. این کلاه دارای پیچ رگلاژ در پشت می باشد که می توان با رگلاژ کردن آن بر روی سایز های مختلف فیکس نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کینگ بایک مدل BE1123 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری KINGBIKE با طراحی فوق العاده جذاب و خاص ، با ویژگی های ضدضربه بودن ،لبه ضد آفتاب قابل تعویض ،پوشش جاذب عرق و قابل جداشوندگی برای شستشو ، یک ابزار مورد نیاز در هنگام دورخه سواری ، اسکیت ، کوهنوردی و ... می باشد .این کلا با ترکیبی از جنس PC+ABS مقاومت قابل قبولی در مقابله با ضربات وارده ،سایش ، برخورد با سطح سخت و ...هر گونه آسیب های تماسی را دارا می باشد.کلاه ایمنی KINGBIKE با محافظ اضافه در لبه های کلاه برای حذف و کنترل فشارهای اعمالی جانبی به کلاه می باشد.همچنین دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. قابل تنظیم متناسب با اندازه سر ضد پیچ خوردگی با ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر . دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، نقاب دار ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB10 چراغ و عینک دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه اوجینال کربول به همراه عینک مخصول کلاه، نقاب مخصوص باد و چراغ پشت سر در پک اورجینال کربول به مصرف کنندگان گرامی تقدیم می شود. سایز این کلاه لارج می باشد و می توان با پیچ رگلاژ در پشت سر آن را شل و سفت نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HB31 کد L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری اورلورد بزرگسال مدل HB31 سایز لارج L و اندازه 58-61 سانت می باشد. تکنولوژی یکپارچه فوم داخلی با پوسته خارجی -فوم با تراکم بالا جهت جلو گیری از ضربه احتمالی-تسمه قابل تنظیم جهت فیکس کردن کلاه بر روی سر-منافظ متعدد در سراسر کلاه جهت تهویه هوا-طراحی آیرودینامیک میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل PRO RIDE کد 811 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری PRO RIDE محصول کشور چین سایز کلاه لارج می باشد و مناسب بزرگسالان است. این کلاه پیچ ریگلاژ برای کوچک و بزرگ کردن داشته که باعث فیکس شدن بر روی سرهای سایز های مختلف بزرگسالان را مقدور می سازد. کیفیت ساخت بالا و رنگ های مات و متنوع دارای فوم و پدهای ضربه گیر داخلی که باعث جلوگیری از تعریق و همیطور راحتی در پوشش کلاه را به همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HB31 کد L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری اورلورد بزرگسال مدل HB31 سایز لارج L و اندازه 58-61 سانت می باشد. تکنولوژی یکپارچه فوم داخلی با پوسته خارجی -فوم با تراکم بالا جهت جلو گیری از ضربه احتمالی-تسمه قابل تنظیم جهت فیکس کردن کلاه بر روی سر-منافظ متعدد در سراسر کلاه جهت تهویه هوا-طراحی آیرودینامیک میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل PRO-13 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری یکی از اکسسوری های ضروری برای آن هایی است که دوچرخه دارند. این وسیله پرکاربرد برای ایمنی دوچرخه سوار و محافظت از آن ها در مقابل باد، باران و نورخورشید به کار می رود. فواید استفاده از کلاه در دوچرخه سواری : • از آسیب های شدید مغزی جلوگیری می کند. • دیده شدن بیشتر دوچرخه سوار • حفاظت سر در برابر شرایط آب و هوایی سخت محصول ارایه شده به لحاظ مقاومت در برابر ضربه و کیفیت ساخت کلیه استانداردهای لازم را دارا می باشد و برای لذت بردن از یک دوچرخه سواری ایمن به شما کمک می کند. این کلاه فری سایز بوده و برای همه سایزها مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه ایمنی در هر شرایطی مخصوصا در دوچرخه‌سواری حرف اول را می‌زند. «کلاه ایمنی CAIRBULL » بهترین و سنجیده‌ترین انتخاب برای بانوان و آقایانی که می‌خواهند در کنار حرفه‌ای بودن ورزشی مطمئن را تجربه کنند. رویه به ‌کار رفته برای این کلاه ایمنی از پلاستیک ABS بوده است. این پلاستیک مرغوب دوام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته همچنین از ایجاد ساییدگی و خط نیز جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که اکثر کلاه‌های دوچرخه‌سواری باید آن را دارا باشد وجود سوراخ‌هایی است که باعث ایجاد هواخوری می‌شود و در حین حرکت از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع پیشگیری خواهد کرد. این کلاه از پدهایی تهیه ‌شده که ایجاد میکروب را درون خود به تعویق می‌اندازد و عمری طولانی را به آن خواهد داد. یکی دیگر از نشانه‌های آن استفاده از فناوری Cinch بوده که در حین فعالیت و دوچرخه‌سواری احساس راحتی مضاعف را به شما منتقل خواهد کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه ایمنی در هر شرایطی مخصوصا در دوچرخه‌سواری حرف اول را می‌زند. «کلاه ایمنی CAIRBULL » بهترین و سنجیده‌ترین انتخاب برای بانوان و آقایانی که می‌خواهند در کنار حرفه‌ای بودن ورزشی مطمئن را تجربه کنند. رویه به ‌کار رفته برای این کلاه ایمنی از پلاستیک ABS بوده است. این پلاستیک مرغوب دوام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته همچنین از ایجاد ساییدگی و خط نیز جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که اکثر کلاه‌های دوچرخه‌سواری باید آن را دارا باشد وجود سوراخ‌هایی است که باعث ایجاد هواخوری می‌شود و در حین حرکت از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع پیشگیری خواهد کرد. این کلاه از پدهایی تهیه ‌شده که ایجاد میکروب را درون خود به تعویق می‌اندازد و عمری طولانی را به آن خواهد داد. یکی دیگر از نشانه‌های آن استفاده از فناوری Cinch بوده که در حین فعالیت و دوچرخه‌سواری احساس راحتی مضاعف را به شما منتقل خواهد کرد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 411 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه دارای پیچ تنظیم ریگلاژی جهت فیکس شدن روی سر دوچرخه سوار است. دارای پد های آنتی باکتریال و قابل شستشو و وزن کم و در عین حال بسیار مقاوم می باشد. این کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود. با محافظ اضافه در لبه های کلاه برای حذف و کنترل فشارهای اعمالی جانبی به کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، اسکلت استخوانی قابل تنظیم متناسب با اندازه سر ضد پیچ خوردگی با ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود تسمه حفظ کلاه روی سر قابل تنظیم متناسب با کشیدگی صورت و اندازه گوش دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، نقاب دار ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 414 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه دارای پیچ تنظیم ریگلاژی جهت فیکس شدن روی سر دوچرخه سوار است. دارای پد های آنتی باکتریال و قابل شستشو و وزن کم و در عین حال بسیار مقاوم می باشد. این کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود .دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل اسلانجی کد 210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه دارای پیچ تنظیم ریگلاژی جهت فیکس شدن روی سر دوچرخه سوار است. دارای پد های آنتی باکتریال و قابل شستشو و وزن کم و در عین حال بسیار مقاوم می باشد. این کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود .دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل اسلانجی کد 214 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه دارای پیچ تنظیم ریگلاژی جهت فیکس شدن روی سر دوچرخه سوار است. دارای پد های آنتی باکتریال و قابل شستشو و وزن کم و در عین حال بسیار مقاوم می باشد. این کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود .دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه CairBULL مدل تاشو EN1078A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن کلاه دوچرخه سواری تاشو CairBULL مدل Find برای هر دوچرخه سواری خالی از لطف نخواهد بود. این کلاه سه تیکه است و دارای قفل می باشد. استجکام فوق العاده، متریال و تکنولوژی روز دنیا آن را از کلاه های مشابه دیگر متمایز می سازد. پد داخلی قابلیت هایی از جمله قابلیت شستشو و جدا شدن،  آنتی شوک، جذب فوق العاده را در خود جای داده است. در عقب این کلاه چراغی وجود دارد که از طریق کلید لمسی کار می کند. زمانی کلاه Find را تا کنید، عرض آن به 14 سانتی متر می رسد.  بند و قفل خاص آهنربایی کشویی از ویژگی های دیگر این محصول می باشند. طراحی آن بسیار شکیل و زیبا انجام شده است و در رنگ‌ های متنوع موجود می باشد. در تصادفات دوچرخه، سر اغلب اولین اعضای بدن است که آسیب می بینند. به همین دلیل انتخاب کلاه ایمنی مناسب بسیار مهم است. با کلاه دوچرخه سواری تاشو CairBULL از این آسیب ها جلوگیری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل takfi کد 34 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود. کلاه ایمنی takfi با محافظ اضافه در لبه های کلاه برای حذف و کنترل فشارهای اعمالی جانبی به کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، اسکلت استخوانی قابل تنظیم متناسب با اندازه سر ضد پیچ خوردگی با ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود تسمه حفظ کلاه روی سر قابل تنظیم متناسب با کشیدگی صورت و اندازه گوش دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، نقاب دار ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل takfi کد 35 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود. کلاه ایمنی takfi با محافظ اضافه در لبه های کلاه برای حذف و کنترل فشارهای اعمالی جانبی به کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، اسکلت استخوانی قابل تنظیم متناسب با اندازه سر ضد پیچ خوردگی با ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود تسمه حفظ کلاه روی سر قابل تنظیم متناسب با کشیدگی صورت و اندازه گوش دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، نقاب دار ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل A01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری امروزه به یکی از مهمترین و اصلی ترین لوازم دوچرخه سواری تبدیل شده است این محصول با به کارگیری بهترین مواد اولیه در ساخت آن باعث می شود در حین تصادفات جاده ایی و اتفاقات ناگوار شدت آسیب به سر دوچرخه سوار را به حداقل ممکن می رساند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه قناری مدل cry خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث صانحه های دوچرخه سواری می شود عدم استفاده دوچرخه سوار از وسایل و لوازم ایمنی است کلاه canary با بهره گیری از بهترین مواد اولیه در تولید و ساخت کلاهی بسیار مناسب برای ایمنی دوچرخه سوار می باشد این محصول در رنگ های مختلف برای انواع سلیقه ها مناسب می باشد رنگ سبز این کالا مولتی کالر میباشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB - 45H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه ایمنی در هر شرایطی مخصوصا در دوچرخه‌سواری حرف اول را می‌زند. «کلاه ایمنی CAIRBULL » بهترین و سنجیده‌ترین انتخاب برای بانوان و آقایانی که می‌خواهند در کنار حرفه‌ای بودن ورزشی مطمئن را تجربه کنند. رویه به ‌کار رفته برای این کلاه ایمنی از پلاستیک ABS بوده است. این پلاستیک مرغوب دوام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته همچنین از ایجاد ساییدگی و خط نیز جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که اکثر کلاه‌های دوچرخه‌سواری باید آن را دارا باشد وجود سوراخ‌هایی است که باعث ایجاد هواخوری می‌شود و در حین حرکت از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع پیشگیری خواهد کرد. این کلاه از پدهایی تهیه ‌شده که ایجاد میکروب را درون خود به تعویق می‌اندازد و عمری طولانی را به آن خواهد داد. یکی دیگر از نشانه‌های آن استفاده از فناوری Cinch بوده که در حین فعالیت و دوچرخه‌سواری احساس راحتی مضاعف را به شما منتقل خواهد کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB - 40H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه ایمنی در هر شرایطی مخصوصا در دوچرخه‌سواری حرف اول را می‌زند. «کلاه ایمنی CAIRBULL » بهترین و سنجیده‌ترین انتخاب برای بانوان و آقایانی که می‌خواهند در کنار حرفه‌ای بودن ورزشی مطمئن را تجربه کنند. رویه به ‌کار رفته برای این کلاه ایمنی از پلاستیک ABS بوده است. این پلاستیک مرغوب دوام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته همچنین از ایجاد ساییدگی و خط نیز جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که اکثر کلاه‌های دوچرخه‌سواری باید آن را دارا باشد وجود سوراخ‌هایی است که باعث ایجاد هواخوری می‌شود و در حین حرکت از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع پیشگیری خواهد کرد. این کلاه از پدهایی تهیه ‌شده که ایجاد میکروب را درون خود به تعویق می‌اندازد و عمری طولانی را به آن خواهد داد. یکی دیگر از نشانه‌های آن استفاده از فناوری Cinch بوده که در حین فعالیت و دوچرخه‌سواری احساس راحتی مضاعف را به شما منتقل خواهد کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 412 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه دارای پیچ تنظیم ریگلاژی جهت فیکس شدن روی سر دوچرخه سوار است. دارای پد های آنتی باکتریال و قابل شستشو و وزن کم و در عین حال بسیار مقاوم می باشد. این کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود .دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل cairbull کد CB 20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود. کلاه ایمنی CAILBULL با محافظ اضافه در لبه های کلاه برای حذف و کنترل فشارهای اعمالی جانبی به کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، اسکلت استخوانی قابل تنظیم متناسب با اندازه سر ضد پیچ خوردگی با ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود تسمه حفظ کلاه روی سر قابل تنظیم متناسب با کشیدگی صورت و اندازه گوش دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، نقاب دار ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB - 40H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه ایمنی در هر شرایطی مخصوصا در دوچرخه‌سواری حرف اول را می‌زند. «کلاه ایمنی CAIRBULL » بهترین و سنجیده‌ترین انتخاب برای بانوان و آقایانی که می‌خواهند در کنار حرفه‌ای بودن ورزشی مطمئن را تجربه کنند. رویه به ‌کار رفته برای این کلاه ایمنی از پلاستیک ABS بوده است. این پلاستیک مرغوب دوام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته همچنین از ایجاد ساییدگی و خط نیز جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که اکثر کلاه‌های دوچرخه‌سواری باید آن را دارا باشد وجود سوراخ‌هایی است که باعث ایجاد هواخوری می‌شود و در حین حرکت از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع پیشگیری خواهد کرد. این کلاه از پدهایی تهیه ‌شده که ایجاد میکروب را درون خود به تعویق می‌اندازد و عمری طولانی را به آن خواهد داد. یکی دیگر از نشانه‌های آن استفاده از فناوری Cinch بوده که در حین فعالیت و دوچرخه‌سواری احساس راحتی مضاعف را به شما منتقل خواهد کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راک رایدر مدل MOUNTAIN ST 500 Lrg خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نسل جدید کلاه‌های ایمنی راک رایدر با طراحی کاملا ارگانیک در دو سایز مدیوم و لارج برای دوچرخه سواری ایمن عرضه شده است. بندها در نسل جدید کاملا بر روی صورت مینشیند و عدم راحتی که در نسل قبلی کلاه‌ها بود به خوبی رفع شده است. بندهای این کلاه به صورت کامل در زیر گوش قرار میگیرد، سبکی و تخلخل این محصول استفاده آن را در هر شرایطی آسان می‌کند. دقت کنید که این محصول در دو سایز مدیوم( 55-59 سانتیمتر) و سایز لارج(59-62 سانتیمتر) ساخته شده است.( سایز مد نظر سایز دور پیشانی میباشد.) - سایز این محصول لارج می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راک براس مدل WT099 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«کلاه ایمنی راک براس بهترین و سنجیده‌ترین انتخاب برای بانوان و آقایانی که می‌خواهند در کنار حرفه‌ای بودن ورزشی مطمئن را تجربه کنند. رویه به ‌کار رفته برای این کلاه ایمنی از پلاستیک ABS بوده است. این پلاستیک مرغوب دوام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته همچنین از ایجاد ساییدگی و خط نیز جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که اکثر کلاه‌های دوچرخه‌سواری باید آن را دارا باشد وجود سوراخ‌هایی است که باعث ایجاد هواخوری می‌شود و در حین حرکت از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع پیشگیری خواهد کرد. این کلاه از پدهایی تهیه ‌شده که ایجاد میکروب را درون خود به تعویق می‌اندازد و عمری طولانی را به آن خواهد داد. یکی دیگر از نشانه‌های آن استفاده از فناوری Cinch بوده که در حین فعالیت و دوچرخه‌سواری احساس راحتی مضاعف را به شما منتقل خواهد کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل baby کد 39 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه ایمنی مدل baby مناسب برای سنین ۷ الی ۱۵ میباشد و کاربرد آن برای ورزش های دوچرخه سواری ٫ اسکیت سواری و رشته هایی که نیاز به محافظت از سر دارند استفاده میشود. از ویژگی های این محصول میتوان به وزن بسیار سبک آن و سوراخ هایی که باعث عدم تعریق سر میشود اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه مدل چراغ دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه دوچرخه سواری یکی از مهم ترین وسایلی است که هر دوچرخه سواری باید از آن در مسافت های کوهستانی و جاده ایی استفاده کند استفاده از کلاه باعث حفاظت از سر دوچرخه سوار درهنگام وقوع سوانح کوهستانی و تصادفات جاده ایی می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 512 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه دارای پیچ تنظیم ریگلاژی جهت فیکس شدن روی سر دوچرخه سوار است. دارای پد های آنتی باکتریال و قابل شستشو و وزن کم و در عین حال بسیار مقاوم می باشد. این کلاه از تکنولوژی نانو استفاده شده که باعث جلوگیری از گرد و غبار و کثیفی میشود کلاه دارای پدهای آنتی باکتریال ، جدا شونده برای شستشو که سازگار با پوست سر میباشند ، پوسته داخلی پلی استرین برای مقاومت بیشتر و محافظت بیشتر سر . استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود .دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات.تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن رگلاژ است

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا