ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید توپ والیبال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

والیبال از ورزش هایی است که در کشور ما علاقه و توجه زیادی به سمت خود جلب کرده است. اما اولین قدم برای شروع این ورزش انتخاب یک توپ مناسب است. در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال همراهمان باشید تا اطلاعات مفدی در این مورد بدست آورید.

انواع توپ والیبال

توپ والیبال سالنی

مطابق استانداردهای تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال طراحی و تولید می شوند. از چرم طبیعی، مصنوعی و همچنین لاستیک می توان برای ساخت آنان استفاده کرد. به جهت استفاده در محیط های بسته و سالنی از رویه ای نرم برای راحتی بازیکنان در امر ضربه زنی برخوردار می باشند. از وزن به مراتب کمتری در مقایسه با توپ های والیبال غیر سالنی و ساحلی برخوردارند.

توپ والیبال ساحلی

برای ساخت این توپ ها نیز می توان از متریال های مختلف استفاده نمود. سایز این توپ ها در مقایسه با توپ های سالنی کمی بزرگتر است و فشار باد داخل آن ها به نسبت مدل های سالنی کمتر است. از رویه ای به مراتب ضخیم تر برخوردار هستند؛ زیرا از آن ها در شرایط غیر قابل کنترل سالن های ورزشی استفاده می شود. دارای خاصیت ضد آب هستند و از وزن بیشتری نیز نسبت به توپ های والیبال سالنی برخوردارند.

نکات مهم هنگام خرید توپ والیبال

  • انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید توپ والیبال توجه به سبک بازی شما و همچنین نوع آن دارد که برای این منظور پیشنهاد می کنیم به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب بپردازید.
  • جنس توپ: هیچ فرقی ندارد یک والیبالیست قهار باشید و یا یک بازیکن آماتور، مهم این است که بدانید امروزه کمپانی های مختلفی در دنیا مشغول ساخت و طراحی هرچه پیشرفته تر توپ های والیبال در جنس های چرمی طبیعی، چرم مصنوعی و همچنین لاستیکی می باشند که خرید و استفاده از هر یک دارای مزایا و معایبی خصوصا برای بازیکنان حرفه ای ورزش والیبال می باشد.
  • وزن آن: همانطور که گفتیم وزن توپ های والیبال سالنی به نسبت وزن توپ های غیر سالنی و قابل استفاده در محیط های خیابانی و ساحلی کمتر می باشد و توجه به وزن یک توپ والیبال به عنوان رکن اصلی این بازی در دنیا از اهمیت بسزایی برخوردار است.
  • جنس رویه توپ: از دیگر نکات مهم در خصوص خرید و انتخاب توپ والیبال توجه به جنس به کار رفته در رویه توپ است که می توان از جنس PVC و یا PU (پلی اورتان) و همچنین Super PU باشد که به ترتیب برای استفاده شما عزیزان در محیط های غیر سالنی مناسب تر و صدالبته گران قیمت تر می باشند.
  • لایه ضد عرق: خیلی خوب است اگر توپ شما از این لایه مقاوم در برابر جذب رطوبت کف دستان شما برخوردار باشد و سبب خشک ماندن تمام سطح توپ از تعرق کف دست هایتان به هنگام وارد کردن ضربات شدید باشد.
  • قیمت توپ والیبال: قیمت توپ والیبال با توجه به نام برند تولید کننده، خصوصیات بارز توپ و همچنین سالنی و غیر سالنی بودن آن تعیین می شود که البته شما بایستی با در نظر گرفتن میزان بودجه و همچنین سطح مبتدی و یا حرفه ای بودن خود اقدام به خرید یک توپ باکیفیت برای بازی والیبال خود نمایید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال

مراقبت و نگه‌داری از توپ والیبال

  • توپ را در هر جایی به ویژه بیرون از خانه رها نکنید.
  • بهتر است توپ والیبال را در یک مکان خشک و دمایی همسان دمای اتاق نگه‌داری نمایید.
  • توپ را با آب گرم و صابون شست‌و‌شو دهید، جهت خشک شدن دمای اتاق کافی و مناسب است، توپ را برای خشک شدن زیر نور آفتاب قرار ندهید.
  • پیشنهاد می‌گردد توپ را در کنار و مجاورت مواد شیمیایی قرار ندهید و آن را از این مواد دور نگه‌دارید.
  • توپ را بر اساس فشار هوای توصیه شده، باد نمایید، معمولاً عدد پیشنهادی اطراف سوپاپ حک شده است. حتماً از تلمبه مخصوص باد کردن توپ بهره بگیرید، به منظور جلوگیری از مسدود شدن یا پارگی، فقط سوزن توپ را وارد سوپاپ کنید.
  • بعد از بازی توپ به طور طبیعی مقداری از هوای داخلش را از دست می‌دهد که بایستی این کسری به روشی که گفته شد جبران شود تا فشار توپ به حد استاندارد برسد، برابر مقررات فدراسیون جهانی والیبال FIVB، توپ‌های والیبال باید در فشار ۴/۲۶ psi باد شوند.
  • وجود باد مازاد در توپ باعث آسیب به تیکه‌های آن می‌شود. همیشه سوزن مخصوص توپ را به صورت چرخشی وارد سوپاپ نمایید تا باد اضافی توپ خالی شود. بهتر است سوزن توپ را قبل از وارد کردن به سوپاپ روغن‌کاری نمایید برای این منظور می‌توانید از گلیسیرین استفاده کنید. پس از اینکه به فشار مورد نظر شما رسیدید، سوزن را به آرامی خارج نمایید.
  • توپ والیبال ممکن است در ابتدای کار قدری سفت باشد، با استفاده از یک فشارسنج مخصوص توپ‌های ورزشی می‌توانید فشار داخل توپ را متعادل نمایید. توپ‌های چرمی در حین بازی نرم می‌شوند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال گفته شد، می توانید توپ مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه توپ والیبال ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز توپ فوتسال مولتن مدل Vantaggio 7000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتسال مولتن Vantaggio 7000 درجه یک با دوخت عالی است.فوم رویه ژاپنی و مقاوم در برابر سایش است.رنگ جذاب و طرح زیبا و تیوب تایلندی آن از دیگر ویژگی های آن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتبال مدل 2023 اوشنز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشورهای میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند. OCEAUNZ همان فناوری توپهای جام جهانی فوتبال 2022 در قطر را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتبال مدل برازوکا جام جهانی 2014 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این توپ دارای جعبه و بارکد است و تولید سال 2023 می باشد. برازوکا توپ بازی رسمی جام جهانی فوتبال 2014 است که در برزیل برگزار شد. این توپ توسط شرکت آدیداس و کمپانی تحت حمایت فیفا ساخته شد و در سیالکوت، پاکستان تولید شده است که در دوم سپتامبر 2012 نامگذاری شد. این نامگذاری برای نخستین بار با آرای هواداران فوتبال برگزار شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال میکاسا مدل ساحلی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال ساحلی VLS 300 توسط کمپانی میکاسا برای محیط ساحلی بر روی شن و ماسه با مقاومت بالایی طراحی شده است. ویژگی استحکام زیاد این توپ هم کیفیت حرکت توپ در جهت پرتاب شده را به طور مناسب افزایش می دهد و هم طول عمر بالایی دارد. کنترل های پیشرفته در هنگام پرواز توپ توسط والیبالیست ها بر روی این توپ ها به خوبی انجام می شود و تشخیص نشاندن توپ در زمین حریف هنگام ضربه زدن برای بازیکن امکان پذیر می باشد. توپ والیبال ساحلی میکاسا مدل VLS 300 دارای 10 تکه پانل منحنی شکل به رنگ های زرد، آبی و سفید بوده و ضد آب نیز می باشد. پوشش اصلی این توپ از جنس کامپوزیت نرم است و پارچه دوزی آن با دوخت منحصر به فردی به هم متصل شده است برخلاف مدل های دیگر که تکه ها پرس شده اند. توپ مدل VLS 300 تاییدیه FIVB را داشته و در اندازه استاندارد 5 می باشد. فشار باد داخل این توپ کمتر از مدل های باشگاهی است و سبکتر می باشد. لایه های زیرین توپ پوششی دولایه داشته تا کیفیت عملکرد توپ در بازی های قدرتی در سطح خوبی باقی بماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتسال مولتن مدل 4800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ مولتن مخصوص سالن این توپ از جنس پی یو (پلی یورتان) ساخته شده است که مقاومت بالای در برابر سایش دارد، همچنین به دلیل استفاده از این مواد درساخت توپ قابلیت پرش (ارتجاعی بودن) خنثی شده است. شماره سریال توپ F9A4800 می باشد. قطر توپ 62.5 سانتیمتر و وزن آن 417 گرم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مدل Ultimate 8p Unisex خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی های محصول: سطح شیاردار عمیق توپ با لاستیک مخصوص پوشانده شده است که سهولت در دست گرفتن و دوام را فراهم می کند. چسبندگی بسیار بهتری نسبت به همتایان خود دارد. سایز: سایز 7. (اندازه و وزن توپ کبریت رسمی) مناسب برای سنین بالای 12 سال. با 8 پنل تولید می شود. برای استفاده در فضای داخلی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل NK-3883 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی مولتن با ترکیب فناوری نوآورانه و مهارت برتر، به خلق محصولاتی که شایسته ی بازی توسط نخبه ترین ستاره های بسکتبال جهان هستند، ادامه می دهد! توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 از 12 پنل از جنس چرم کامپوزیت تولید شده است. از برجستگی های منظم پوشیده شده تا علاوه بر ایجاد اصطکاک و چسبندگی بهتر کنترل توپ را در دست بازیکن راحت تر و بیشتر کند. در این مدل توپ برای اتصال پنل ها به یکدیگر از نوارها نایلونی استفاده شده است که سعی شده با کاهش اختلاف ارتفاع بین پنل ها توپ مسطح تر، چرخش توپ یکنواخت تر و در نتیجه شوت و پاس دادن دقیق تر شده است. تیوب داخلی این توپ از جنس بوتیل بادوام و مرغوب است که هوای داخل را به خوبی حفظ می کند و بدون هیچگونه نشتی نیاز شما را به تلمبه و باد کردن همیشگی توپ از بین می برد. کنتراست رنگی طراحی 12 پنلی این توپ باعث تشخیص بهتر توپ در زمین برای بازیکنان و تماشگران شده است. توپ بسکتبال مولتن BG3800 در مسابقات حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و مورد تأیید فیبا می باشد. این توپ مناسب بازی در داخل سالن و محیط بیرون می باشد. برای باد کردن توپ بهتر است به این نکات توجه کنید؛ فشار صحیح و مناسب در اطراف Valve همه توپ ها چاپ شده است. باد کردن صحیح توپ برای حفظ یک محصول برتر از نظر فنی بسیار مهم است و باد کردن بیش از حد به توپ آسیب می رساند. هنگام باد کردن توپ با پمپ یا تلمبه، بسیار مهم است که سوزن پمپ قبل از وارد کردن آن روغن کاری شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل NK-3884 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مولتن به عنوان یکی از برترین برندهای بسکتبال در سر تا سر جهان، همچنان به ساخت توپ های با کیفیت با استفاده از آخرین فناوری نوآورانه ادامه می دهد. توپ مولتن BG3200 از 12 پنل از جنس چرم کامپوزیت تولید شده است که نقاط اتصال بین این پنل ها از جنس نایلون می باشد. سطح رویه ی این محصول از برجستگی های موازی پوشیده شده است که امکان چسبندگی و کنترل بهتری را فراهم می کنند و مانع لیز خوردن توپ می شوند. در تولید این توپ با استفاده از فناوری جدید تلاش شده است که برجستگی ها از نظر شکل و مکان قرارگیری اصلاح شوند تا سطحی هندسی و یکنواخت بر روی سطح توپ ایجاد شود و عملکرد توپ را بهبود ببخشد. در این مدل توپ با کاهش اختلاف ارتفاع بین پنل ها، توپ مسطح تر، چرخش توپ یکنواخت تر و در نتیجه شوت و پاس دادن دقیق تر می شود. در زیر لایه ی بیرونی یک پوشش لاستیکی همراه با حباب های هوا وجود دارد که احساس نرمی بیشتری را نسبت به توپ های دیگر به وجود آورده است. تیوب داخلی این توپ از جنس بوتیل بادوام و مرغوب است که هوای داخل را به خوبی حفظ می کند و هیچگونه نشتی ندارد. کنتراست رنگی در این توپ علاوه بر ظاهری جذاب، باعث دید بهتر توپ در زمین شده است. توپ مولتن BG3200 مورد تأیید فیبا می باشد و در مسابقات حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. سایز این توپ، 7 می باشد و آن را هم می توان در تمرین و هم در مسابقه استفاده کرد. این توپ مناسب بازی در هم داخل سالن و هم محیط بیرون می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتبال مدل لیگ قهرمانان اروپا 2024 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ جدید با همان ساختار آشنای همیشگی این بار در زمینه عمدتا سفید همراه با گرافیک های مرکب از آبی، قرمز، بنفش و نقره ای در محدوده پنل های ستاره ای که برداشتی انتزاعی از سرود لیگ قهرمانان است، ارائه شده است. خطوط و هاله های محو نیز در محدوده پنل های شش ضلعی سفید به چشم می خورد بر روی توپ نقش بسته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتسال مولتن مدل Vantaggio 2023 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتسال مولتنVantaggio 4800 ، یک توپ حرفه ای کم پرش با اندازه و وزن استاندارد است. سایز این توپ 4 است که کوچکتر از یک توپ معمولی فوتبال در فضای باز است. رویه ی این توپ از جنس چرم مصنوعی PU مرغوب و مقاوم در برابر ضربه است که در طول زمان و در اثر ضربات وارد شده در فوتسال پاره نمی شود و تغییر شکل نمی دهد. 32 پنل شش ضلعی تشکیل دهنده ی این توپ به یکدیگر به صورت محکم دوخته شده اند که باعث دوام و استحکام بیشتر توپ نسبت به توپ های پرسی شده اند. جداره ی داخلی یا تیوب این توپ از بوتیل ( butyl) است که باعث جهش مناسب این توپ می شود و کنترل این توپ فوتسال را در مقایسه با توپ های دیگر آسان‌تر می‌کند. این توپ فوتسال در برابر نفوذ آب و همچنین رطوبت مقاوم می باشد. با توپ فوتسال مولتن، می توانید کنترل بیشتری بر روی ضربات داشته باشید و در نتیجه بازی با این توپ به بهبود عملکرد شما کمک بسیاری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال میکاسا مدل V330 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال V330 سطح میکروفیبر Double Dimpled را داراست که مسیر پرواز توپ را تثبیت می کند و کنترل توپ را نیز بهبود می بخشد. برای ارائه بهترین عملکرد کمپانی میکاسا با طراحی جدید 18 پنل مطابق با هم و توپی کاملا متقارن بالاترین کیفیت را مد نظر داشته و نیز تکنولوژی ضد تعریق را در سطح بیرونی توپ به کار گرفته است. این توپ دارای مزیتی ویژه برای به حداقل رساندن مقاومت هوا و به حداکثر رساندن قدرت دریافت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل GQ7X خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این توپ با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته ساخته شده است تا عملکرد و کارایی بالایی را برای بازیکنان به ارمغان آورد. ویژگی‌های مهم توپ بسکتبال مولتن عبارتند از: 1. جنس ساخت: توپ بسکتبال مولتن از چرم مصنوعی با کیفیت بالا تهیه می‌شود. این جنس به توپ اندازه، وزن و صلابت لازم را می‌دهد و قابلیت انعطاف مناسب را به آن می‌بخشد. 2. طراحی و نمودار بالشتک‌ها: توپ بسکتبال مولتن با نمودار و طراحی منحصر به فردی بر روی بالشتک‌های خود برخوردار است. این طراحی باعث افزایش دقت و قدرت پرتاب توپ می‌شود و همچنین از لحاظ چسبندگی در دست بازیکنان بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد. 3. فناوری هواگیری: توپ بسکتبال مولتن با استفاده از فناوری هواگیری پیشرفته، قابلیت حفظ فشار داخلی مناسب را دارد. این ویژگی از تغییر شکل و نرمی توپ در طول زمان جلوگیری می‌کند و بازیکنان را از نیاز به تنظیم مکرر فشار هوا درون توپ بی‌نیاز می‌سازد. 4. طراحی و قدرت پرتاب: توپ بسکتبال مولتن با طراحی منحصر به فردی از جمله الگوها و نمودارهای ویژه بر روی سطح خود برخوردار است. این طراحی‌ها علاوه بر جلب توجه، به بازیکنان کمک می‌کنند تا دقت و قدرت پرتاب بهبود یابد. 1. راحتی در دستگیری: توپ بسکتبال مولتن دارای عاجهای محکم و راحتی است که به بازیکنان امکان نگهداشتن و کنترل آسان آن را می‌دهد. این ویژگی اهمیت بسیاری در حالت‌های بازی فشرده و سریع دارد. 1. مقاومت در برابر فشار و سایش: توپ بسکتبال مولتن با مقاومت بالا در برابر فشار و سایش ساخته شده است. این ویژگی باعث می‌شود توپ در طولانی‌مدت کاربردی باقی بماند و کیفیت بازی را حفظ کند. 1. مناسب برای بازی در داخل و خارج: توپ بسکتبال مولتن برای بازی در محیط‌های داخلی و خارجی مناسب است. با توجه به جنس ساخت و ویژگی‌های خاص آن، قابلیت بازی در سطوح مختلف از جمله زمین‌های سخت و نرم را دارا است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتبال مدل برازوکا جام جهانی کد 2014 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برازوکا توپ بازی رسمی جام جهانی فوتبال 2014 است که در برزیل برگزار شد. این توپ توسط کمپانی تحت حمایت فیفا ساخته شد و در سیالکوت، پاکستان تولید شده است که در دوم سپتامبر 2012 نامگذاری شد توپ موجود تولید سال 2023 و های کپی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتبال مدل فینال جام جهانی 2022 الحلم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیفا توپ جدیدی را برای استفاده در مراحل پایانی جام جهانی معرفی کرد. توپ پیشرفته الرحله که در 58 مسابقۀ نخست جام از آن استفاده می‌شد جای خود را به توپ الحلم داد که علاوه بر دارا بودن امتیازات توپ قبلی، طراحی و ویژگی‌های جدیدی دارد. «حلم» در زبان عربی به معنی رویاست و توپ موسوم به رویا در مرحله نیمه‌ نهایی، رده‌بندی و فینال در جریان بازی قرار گرفت. لیونل مسی در پرده‌برداری از این توپ شرکت کرد در مراحل پایانی جام جهانی معرفی کرد. توپی که در بازی‌های پایانی جام‌جهانی مورد استفاده قرار بگیرد، طلایی رنگ است و خطوط زرشکی، سرخ و مشکلی رنگی نیز روی آن دیده می‌شود. کیفیت این توپ در حد ترینینگ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل T5000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توپ بسکتبال مولتن مدل T5000 سطح رقابت های خود را به مراحل بالاتر و حرفه ای تر برسانید. این توپ با تاییدیه رسمی از FIBA برای تحمل بازی در هر محیط و زمینی دارای عملکردی فوق العاده است. برای تحقق یک بازی حرفه ای توپ بسکتبال 3x3 که در اندازه رسمی 6 و وزن 7 می باشد امتحان کنید. ادغام سایز کوچکتر با وزن توپ بالاتر امکان یک بازی پویا و کاهش تداخل باد در بازی فضای باز را فراهم می کند. حداکثر کنترل توپ برای بسکتبالیست و دوام بالای مواد به کار رفته در تولید این توپ از ویژگی های قابل توجه آن محسوب می شود. توپ بسکتبال Libertria 5000 3x3 با جنس چرم کامپوزیت منحصر به فرد در برابر سایش و پارگی حتی در زمین های سخت فضای باز و بازی های سرعتی و حرفه ای مانور قدرتی می دهد. 12 پنل زرد و آبی با درزهای نارنجی افزایش قدرت دید بازیکن را به همراه دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کلاه ایمنی دوچرخه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتسال مولتن مدل AFC 4800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتسال مولتن AFC 4800 در رنگ زیبای نارنجی و سفید از نوع تنبل با قدرت 4800 مناسب برای سالن (فوتسال)، چمن مصنوعی و چمن طبیعی کوچک میباشد که از جنس چرم مصنوعی و فوق العاده با کیفیت تولید شده است.وارد کننده این توپ زیبا و با کیفیت شرکت توپ عرفان است که بسیار سرشناس و خوش سابقه میباشد. این توپ زیبا قابل استفاده در سالن و چمن میباشد.ساختار چند تکه ای سفید رنگ و نارنجی رنگ این توپ ظاهری خاص به آن داده است. توپ فوتسال Molten دارای وزن و سایز مناسب مطابق با استانداردهای جهانی فوتسال میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل V5M4500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فناوری پایداری پرواز FLISTATEC در توپ والیبال مولتن مدل V5M4500 به کار رفته است که انتظار می رود با وجود این تکنولوژی عملکردی استثنایی در سری مسابقات والیبال با توپ های مولتن رخ دهد. این فناوری عالی افزایش دید و پایداری پرواز توپ در جهت ضربه وارد شده و نیز عبور دقیق در مسیر پرتاب توپ توسط بازیکن را به همراه دارد. بهینه سازی جریان هوای اطراف توپ در طول پرواز و قدرت گرفتن توپ توسط والیبالیست موجب ارائه بازی ایده آلی می شود. رنگ های متضاد سبز، سفید و قرمز در حرکت چرخشی توپ موجب افزایش دید بازیکن است. پوشش چرم پلی اورتان PU علاوه بر کیفیت و دوام بالا، جنسی عالی با سطحی صاف جهت کنترل توپ ارائه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل 50000 زنبوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توپ والیبال (V5M5000) یکی از تولیدات شرکت (Molten) است. اندازه این توپ 5 است و متناسب با استاندارد جهانی توپ‌های والیبال است. در قوانین والیبال توپ باید به‌شکل کروی و از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی باشد. جنس رویه‌ی این توپ از جنس الیاف میکرو فیبر است و درساختار پوسته از فناوری (FLISTATEC) که باعث بالا بردن کنترل توپ برای بازیکن و ثبات توپ روی هوا می‌شود. وزن استاندارد دیگر ویژگی توپ مولتن است. ساختار رویه‌ی توپ V5M5000به صورت پرسی است و بعد از لایه‌ی نخ پیچ داخلی از یک تیوپ با قابلیت حفط باد به مدت زمان طولانی برخوردار است. رویه‌ی سفید، سبز و قرمز این توپ رنگ‌بندی و شکل جذابی به توپ بخشیده است. این توپ مولتن به کسانی که به‌صورت تمزینی یا حرفه‌ای والیبال بازی می‌کنند توصیه می‌شود. چراکه مطابق با استاندارهای جهانی ساخته شده است و برای بازی داخل سالن مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتبال مولتن مدل ونتاگیو NK-3885 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتبال مولتن ونتاگیو F5A4900 یک توپ حرفه ای و با کیفیت با رویه ای از جنس پلی اورتان و پلی اتیلن کربنات می باشد. پوشش داخلی این توپ از پلی استر می باشد که دارای دوام و استحکام فوق العاده در برابر ضربات وارد شده است و به هیچ عنوان تغییر شکل نمی دهد. این توپ در برابر سایش ،سوراخ شدن و پارگی مقاوم است. همچنین این توپ ضد آب و ضد خش می باشد. در تولید این توپ از فناوری ACENTEC استفاده شده که خط تولید خودکار و پیشرفته ای دارد و سطح و رویه ی یکنواختی را ارائه می دهد. در این فناوری از اتصال حرارتی منحصر به فرد مولتن بهره گرفته شده است و پوششی صاف و بدون درز تولید می کند که با دوخت قابل انجام نیست. در نتیجه سطح یکنواخت و با کاهش جذب آب به وجود می آورد که عملکرد استثنایی این توپ را تضمین می کند و تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرد. این توپ حرفه ای مناسب برای بازی در زمین چمن و سالن می باشد. سایز این توپ 5 است و دارای وزن 425 گرم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل چرمی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید توپ های والیبال جدید بتا از فناوری های روز دنیا بهره برده ایم .این توپ ها به طور کامل توسط فرآیند نوآورانه ای تولید شده که کاملا ضد آب است با ایجاد خطوط درز عمیق تر و علم ایرودینامیک، حرکت توپ و پرواز آن را در هوا بهبود بخشیدیم . توپ والیبال چرمی ۳۵۰۰ ایرانی بهترین گزینه ما برای ورزش والیبال است . با بهینه سازی پنل ها و استفاه از تکنولوژی های جدید در تولید، باعث انعطاف پذیری بالا، دقت بیشتر در هنگام ضربه و دریافت، چرخش یکنواخت در حداکثر سرعت شده ایم . این توپ هابا دقت بیشتری تولید می شود و دقیقا به مسیری که هدف با زیکن می باشد حرکت می کند، بدین معنی که توپ به طور فوق العاده ای کنترل می شود و پاسخ دقیقی به انچه که هدف بازیکن است می دهد ، دارای سطحی صاف و حداکثر مقاومت در برابر سایش می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل 3500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل V200W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این توپ والیبال فوم می باشد. سایز این توپ 5 است. سری این توپ حرفه ای می باشد. نوع استفاده این توپ در سالن است. این توپ با مشخصات ذکر شده کپی می باشد. مزایا خریدتوپ

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل V5M5000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نیم تنه ورزشی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل V200W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال میکاسا طرح V200W توپی است حرفه ای و این توپ مخصوص بازی روی چمن است جنس این توپ از فوم است و توپی سبک است که به راحتی می شود یک بازی عالی با این توپ انجام داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز 5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز 5

والیبال یک ورزش محبوب و هیجان انگیز بوده که به صورت تیم های 6 نفره تشکیل می‌شود. شروع بازی والیبال با حرکتی به نام سرویس زدن از یک تیم شروع می‌شود و لازمه‌ی این حرکت وجود یک توپ مناسب و با کیفیت است. توپ والیبال از لحاظ شکل ظاهری به صورت کروی بوده و مخلوطی از رنگ های زرد و آبی را برای رنگ آمیزی آن استفاده می‌کنند. این توپ از سمت یک تیم در مسابقه والیبال اگر در اثر برخورد با توری که بین این دو تیم در وسط سالن قرار گرفته برخورد کند یا توسط یکی از اعضای این تیم با دست لمس یا هل داده شود خطا محسوب شده و تیم مقابل می‌تواند مجدد بازی را با حرکت سرویس زدن شروع کند.

توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS از جمله توپ‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای شروع یک بازی والیبال باشد. این توپ دارای وزن استاندارد 280 گرم بوده و فشار داخل آن با توجه به نوع شرایط محیط قابل تغییر است. سایز 5 جز استانداردترین سایز‌ها در انتخاب توپ والیبال شناخته شده است. جنس لاستیکی این توپ باعث شده که هم حالت سبک و نرم تری را به آن در حین بازی به بازیکن دهد و هم از نظر هزینه برای مصرف کننده با صرفه‌ تر باشد. استفاده از این توپ در محیط های خارجی علاوه بر کیفیت بالای حرکت توپ باعث طول عمر بیشتر این محصول می‌شود،  چرا که این کالا به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر خطراتی نظیر برخورد با اجسام نوک‌تیز از پارگی آن جلوگیری می‌کند. در بسته بندی این محصول یک تور قابل حمل وجود دارد که وجود آن در کنار این توپ برای جلوگیری از کثیف شدن در اثر گرد و غبار یا پارگی بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال بتا مدل لاستیکی R - 005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال بتا مدل لاستیکی از جمله توپ‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای شروع یک بازی والیبال باشد. این توپ دارای وزن استاندارد 280 گرم بوده و فشار داخل آن با توجه به نوع شرایط محیط قابل تغییر است. سایز 5 جز استانداردترین سایز‌ها در انتخاب توپ والیبال شناخته شده است. جنس لاستیکی این توپ باعث شده که هم حالت سبک و نرم تری را به آن در حین بازی به بازیکن دهد و هم از نظر هزینه برای مصرف کننده با صرفه‌ تر باشد. استفاده از این توپ در محیط های خارجی علاوه بر کیفیت بالای حرکت توپ باعث طول عمر بیشتر این محصول می‌شود، چرا که این کالا به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر خطراتی نظیر برخورد با اجسام نوک‌تیز از پارگی آن جلوگیری می‌کند. در بسته بندی این محصول یک تور قابل حمل وجود دارد که وجود آن در کنار این توپ برای جلوگیری از کثیف شدن در اثر گرد و غبار یا پارگی بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال بتا مدل لاستیکی G - 005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال بتا مدل لاستیکی از جمله توپ‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای شروع یک بازی والیبال باشد. این توپ دارای وزن استاندارد 280 گرم بوده و فشار داخل آن با توجه به نوع شرایط محیط قابل تغییر است. سایز 5 جز استانداردترین سایز‌ها در انتخاب توپ والیبال شناخته شده است. جنس لاستیکی این توپ باعث شده که هم حالت سبک و نرم تری را به آن در حین بازی به بازیکن دهد و هم از نظر هزینه برای مصرف کننده با صرفه‌ تر باشد. استفاده از این توپ در محیط های خارجی علاوه بر کیفیت بالای حرکت توپ باعث طول عمر بیشتر این محصول می‌شود، چرا که این کالا به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر خطراتی نظیر برخورد با اجسام نوک‌تیز از پارگی آن جلوگیری می‌کند. در بسته بندی این محصول یک تور قابل حمل وجود دارد که وجود آن در کنار این توپ برای جلوگیری از کثیف شدن در اثر گرد و غبار یا پارگی بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال میکاسا مدل V200W به همراه تلمبه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کالا به همراه یک تلمبه با کیفیت عرضه می گردد که در هر زمان بتوان باد توپ را تنظیم نمود و این تلمبه با چند سری مختلف ارائه می کردد تا مصارف مفید تری داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال میکاسا مدل V300W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتخاب توپ مناسب برای تمرین و مسابقات یکی از چالش های مهم رو به روی هر آکادمی و مربی می باشد. یکی از شناخته شده ترین برندهای توپ والیبال برند میکاسا می باشد که توپ هایی با کیفیت و مورد تایید فدراسیون جهانی والیبال تولید میکند. توپ والیبال میکاسا MIKASA V300W مخصوص والیبال، توپی فوق العاده نرم محصولی از شرکت میکاسا می باشد که مناسب برای تمرینات و مسابقات است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل beach کد EV5000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال مولتن مدل بیچ (Molten Model Beach Volleyball) یکی از معروف‌ترین توپ‌های والیبال در دنیاست. این توپ با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های تولید، با کیفیت بالا و با قابلیت بازی در شرایط مختلف آب و هوا ساخته شده است.توپ والیبال مولتن مدل بیچ دارای طراحی ویژه‌ای است که باعث می‌شود این توپ به خوبی در دست قرار گیرد و بازیکنان به راحتی بتوانند با آن کار کنند. این توپ سبک و قابل حمل است و باعث می‌شود بازیکنان به راحتی بتوانند آن را به همراه خود ببرند و در هر نقطه ای که می‌خواهند بازی کنند. توپ والیبال مولتن مدل بیچ دارای سطحی با دوام و مقاوم در برابر سایش و سایر ضربه‌هاست. همچنین، این توپ دارای سیستم تعادلی منحصر به فردی است که باعث می‌شود بهترین تعادل در حین بازی حفظ شود و بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. از دیگر ویژگی‌های توپ والیبال مولتن مدل بیچ می‌توان به رنگ‌های جذاب و زیبا، قابلیت بازی در شرایط آب و هوایی مختلف و داشتن ابعاد استاندارد برای بازیکنان حرفه‌ای اشاره کرد. به طور کلی، توپ والیبال مولتن مدل بیچ یکی از بهترین و محبوب‌ترین توپ‌های والیبال است که توسط بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به والیبال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل رویه پی یوOfficial 100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال ورزشی بسیار پر هیجان است. اگر علاقه مند به این رشته هستید، نه تنها در باشگاه بلکه در سفر و پارک و کنار ساحل نیز آن را تجربه کنید. ضربات محکم در این رشته امکان آسیب رساندن به دست و انگشتان بازیکنان را بسیار زیاد میکند، از این رو برای جلوگیری از صدمات ناشی از آن، اولین و مهم ترین اصل انتخاب صحیح توپ والیبال می باشد. شما باید بر اساس شدت ضربات خود و آب وهوای محیط بازی این را بسنجید و توپ مناسب را تهیه نمایید. توپ والیبال مولتن مدل پی یو Official 100% این توپ با رویه چرم مصنوعی خود یکی از سبک ترین و متاسب ترین توپ های موجود در بازار است. توپ دارای استاندارد FiVB می باشد. این توپ قابل استفاده در سالن های ورزشی و همچنین فضاهای باز است.این توپ با رویه نرمی که دارد موجب هیچگونه اسیبی به دستان ورزشکاران نمیشود وباعث یک بازی بسیار لذت بخش میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا