خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید شال مبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید شال مبل باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اشتباه نکنید شال مبل تنها در حکم کاور یا روزاندازی همیشگی برای در امان ماندن رویه اصلی مبلمان شما از کثیفی‌ها و افزایش طول عمر و هم‌چنین ماندگاری بیشتر آن نیست! بلکه یک محصول جذاب است که می‌توان آن را از دسته اکسسوری‌های جدید خانگی تلقی کرد و آن را به عنوان یک ترفند نوین از سوی طراحان دکوراسیون برای افزایش جذابیت‌های بصری یک محیط پذیرایی به حساب آورد. به همین دلیل علاقه شما خانم‌های خوش ذوق و خوش سلیقه به این محصول، ما را بر آن داشت که در مبحث پیش رو با عنوان راهنمای خرید شال مبل شما را با نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب و خرید این محصول بیشتر آشنا نماییم، تقاضا داریم حوصله به خرج دهید و تا پایان این نکات مهم و راهنمای خرید شال مبل ما را همراهی کنید.

شال مبل چیست؟

شال مبل یک وسیله تزئینی ارزان و در عین حال زیباست که می تواند به دکور خانه شما رنگ، بافت و طرحی تازه ببخشد. اگر دلتان ایجاد تغییر در چیدمان خانه تان را می خواهد به شال مبل فکر کنید چرا که هم خرید یا تعویض آن در مقایسه با وسایل دیگر مثل مبلمان، میز یا فرش مقرون به صرفه است و هم دستتان را برای داشتن شکل و رنگ های جدید باز می گذارد. این محصول یک وسیله تزئینی عالی مخصوصا در شب های بلند و طولانی زمستانی است. کافی است آن را مناسب با طرح و اندازه مبلتان انتخاب کنید و از زیبایی که به چیدمانتان می افزاید لذت ببرید.

انواع شال مبل

هر کالایی که در بازار یافت می‌شود، انواع مختلفی دارد که بسته به درآمد و سلیقه‌ی خود می‌توانید یک مدل خاص را انتخاب نمایید. بدیهی است که پارچه‌هایی که برای تولید شال مبل از آنها استفاده می‌شود، انواعی دارند که عبارتند از:

  • شال مبل با طرح مدرن: این مدل از شال‌ها بیشتر برای مبل‌هایی با طرح‌های ساده و تک رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. شکل حک شده بر روی آنها هم غالبا اشکال هندسی هستند که نما و جلوه‌ی خاصی به دکوراسیون منزل می‌بخشند. اگر خیلی طرفدار طرح‌های مدرن هستید و به زندگی سنتی علاقه‌ای ندارید، خرید شال مبل با طرح مدرن بهترین گزینه است.
  • شال مبل با طرح‌های سنتی: طرح‌هایی چون ترمه، بته جغه و… جزو اشکال سنتی هستند که طرفداران خاص خود را هم دارند. اگر با قیمت شال مبل و تخت مشکلی ندارید، بهتر است که به سراغ نمونه‌های دست‌دوز بروید که هم زیباتر هستند و هم اینکه ارزش معنوی بالایی دارند.این مدل از شال مبل‌ها را هم بیشتر بر روی مبل‌های ساده استفاده می‌کنند.
  • شال مبل بافتنی یا کاموایی: همانطور که از نام این نوع شال مشخص است، غالبا طرح بافتنی یا از طریق دخالت ماشین است و یا از طریق نیروی دست. به هر صورت در طی چند سالی که این مدل از شال روانه‌ی بازار شده است، توانسته جایگاه خود را از مدل‌های مدرن و سنتی هم بالاتر ببرد و به طرحی پرطرفدار تبدیل شود.

نکات مهم هنگام خرید شال مبل

اندازه و وزن شال مبل

نخستین نکته در خصوص خرید شال مبل توجه به اندازه و وزن آن می باشد. در خصوص اندازه بهتر است هر یک از شما علاقه مندان به خرید این محصول حتما به چند نفره بودن صندلی و مبلمان خود توجه نمایید. بهتر است برای این منظور با ترفندهای مختلف استفاده از این قبیل شال های مبلمانی بر روی قسمت نشیمنگاه، تکیه گاه و حتی دسته های مبل آشنایی پیدا نمایید.

در خصوص وزن شال نیز بهتر است قبل از هر چیزی مشخص کنید که آیا این محصول برای شما جنبه صرفا تزئینی دارد و یا اینکه می خواهید از آن استفاده نمایید؛ اگر قرار است با هر دراز کشیدن بر روی مبل ها از این مدل شال ها به عنوان یک روانداز گرم برای خود استفاده نمایید، بهتر است به سراغ خرید مدل هایی سبک بروید.

جنس شال مبل

نکته دوم برای انتخاب شال مبل مربوط به جنس آن می شود. برای این منظور اگر قرار است از این محصول به عنوان یک شی تزئینی بر روی مبلمان خود استفاده نمایید که هیچ اما اگر می خواهید از آن به عنوان یک روانداز گرم بهره گیری نمایید، بایستی حتما جنس آن نرم و لطیف برایتان باشد! همانطور که با کمی گشت و گذار در بازار متوجه شده اید این مدل از شال ها به لحاظ جنسی از تنوع فوق العاده بالایی برخوردار هستند؛ پس بهتر است در هنگام خرید خود با در نظر داشتن جنس رویه صندلی و مبلمان خود در این خصوص اقدام نمایید.

طبق یک قانون نانوشته خیلی زیباتر می شود محیط پذیرایی شما اگر جنس شال مبلمانتان با جنس رویه آن دارای تفاوت باشد؛ یعنی مثلا اگر جنس رویه مبلمان شما نخی می باشد، جنس محصول شما پشمی و یا کاموایی باشد.

عزیزان توجه داشته باشید که در هنگام خرید حتما به کیفیت دوخت اجرا شده بر روی شال حتما توجه نمایید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید شال مبل

انتخاب رنگ و طرح شال

انتخاب رنگ و طرح شال مبل موردی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما خریداران عزیز دارد. با این حال یادتان باشد معمولا طراحان دکوراسیونی پیشنهاد می کنند که رنگ این محصولات با رنگ پارچه مبل در تضاد باشد! برای این منظور شما عزیزان می توانید از رنگ کوسن های خود استفاده نمایید و شالی همرنگ با آن ها را تهیه فرمایید.

در خصوص طرح نیز تنها کافی است از یک قانون کلی در خریدتان تبعیت کنید تا بتوانید محیطی زیبا و جذاب را در محل پذیرایی خود ایجاد نمایید؛ برای این منظور تنها کافی است بر روی مبلمان های ساده از شال های طرح دار و بر روی مبلمان هایی با رویه طرح دار و کنده کاری هایی بر روی تاج و دسته و پایه های آن از شال هایی کاملا ساده استفاده نمایید.

قیمت شال مبل

قیمت شال مبل با در نظر داشتن مواردی که در این مطلب ذکر شد به انضمام نام و برند تولید کننده محصول تعیین می شود. با این وجود یادتان باشد که قیمت یک شال بنا به جنس و کیفیت آن می تواند از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان نیز ادامه پیدا نماید.

فراموش نکنید که قیمت یک شال مبلمان در مقایسه با قیمت تعویض رویه مبل ها، تغییر رنگ دیوار و حتی کاغذ دیواری بسیار به صرفه می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید شال مبل گفته شد، می توانید شال مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شال مبل ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل q سایز 120×120 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت ، دستبافت و قلاب بافی شده است . این شال مبل بافته شده از بهترین انواع کاموا بوده و مناسب جهت استفاده به عنوان پتوی مسافرتی و پتوی نوزاد نیز می‌باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل طاووس سایز 170×140 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل یکی از اکسسوری‌هایی است که می‌تواند برقرارکننده‌ی هارمونی در دکوراسیون منزل یا حتی تکمیل‌کننده‌ی چیدمان باشد. اگر تاکنون از این عنصر جذاب استفاده نکرده‌اید، می‌توانید یک رنگ مکمل مبل‌تان را برای شال مبل انتخاب کنید و با قرار دادن آن، تغییر چشم‌گیری در دکور ایجاد کنید. شال مبل را می‌توان روی کاناپه‌های بزرگ، مبل‌های تک‌نفره و روی تخت‌خواب هم استفاده کرد. این اکسسوری که این روزها خیلی موردتوجه قرار گرفته، می‌تواند نمای مبل‌ها را به کلی تغییر داده و وسایل قدیمی را از سادگی درآورده و طرح‌های از مد گذشته را دوباره به‌روز کند. شال مبل مدل طاووس، از نخ اکرلیک باکیفیت ساخته شده و بافتی ریز با انسجام بالا دارد. بافت آن طرح‌دار و زیبا است و به گوشه‌های آن، چهار منگوله آویزان شده است. این شال مبل ابعادی به اندازه‌ی 170×140 سانتی‌متر دارد که به‌خوبی می‌تواند مبل‌ها یک تا سه‌نفره را بپوشاند. این محصول در تمام فصول سال قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل برفی سایز 100x150 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل‌ها رواندازهایی بسیار سبک و نرم با ابعاد کوچکتری از پتو هستند، معمولا روی دسته‌های مبل گذاشته می‌شوند و علاوه بر کمک به زیبایی فضا برای مواقعی که داریم روی مبل کتاب می‌خوانیم، تلویزیون می‌بینیم یا استراحت می‌کنیم و دوست داریم که چیزی روی خودمان بیاندازیم، انتخاب‌های خیلی مناسب و دوست داشتنی هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل بوهو کد 1 سایز 170×140 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل طرح بوهو ماشین بافت، محصولی جدید و خاص برای شیک پسندان است که با نخ آکریلیک درجه یک ترک که بهترین نخ موجود در بازار است، توسط بروز ترین ماشین های بافت دنیا بافته میشود. طراحی منحصر بفرد این محصول در کنار قیمت بسیار مناسب این شال مبل، آن را به گزینه فوق العاده ای جهت تغییر دکوراسیون منزل و روح بخشیدن به خانه تبدیل میکند. میتوانید ازین محصول به عنوان شال تزئیتی روی مبل، رو انداز وقتی که تلویزیون تماشا میکنید، یک شال گرم برای شانه هایتان در فصول پاییز و زمستان و همچنین کالای جدیدی برای تغییر دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل پانچدوزی کد 1 سایز 170×140 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل پانچ دوزی ماشین بافت، محصولی جدید و خاص برای شیک پسندان است که با نخ آکریلیک درجه یک ترک که بهترین نخ موجود در بازار است، توسط بروز ترین ماشین های بافت دنیا بافته میشود. طراحی منحصر بفرد این محصول در کنار قیمت بسیار مناسب این شال مبل در مقایسه با نمونه های دست بافت، آن را به گزینه فوق العاده ای جهت تغییر دکوراسیون منزل و روح بخشیدن به خانه تبدیل میکند. میتوانید ازین محصول به عنوان شال تزئیتی روی مبل، رو انداز وقتی که تلویزیون تماشا میکنید و همچنین کالای جدیدی برای تغییر دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل پانچدوزی کد 3 سایز 170×140 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل پانچ دوزی ماشین بافت، محصولی جدید و خاص برای شیک پسندان است که با نخ آکریلیک درجه یک ترک که بهترین نخ موجود در بازار است، توسط بروز ترین ماشین های بافت دنیا بافته میشود. طراحی منحصر بفرد این محصول در کنار قیمت بسیار مناسب این شال مبل در مقایسه با نمونه های دست بافت، آن را به گزینه فوق العاده ای جهت تغییر دکوراسیون منزل و روح بخشیدن به خانه تبدیل میکند. میتوانید ازین محصول به عنوان شال تزئیتی روی مبل، رو انداز وقتی که تلویزیون تماشا میکنید و همچنین کالای جدیدی برای تغییر دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل دیانا سایز 170×140 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها یکی از آخرین ترندهای دکوراسیون داخلی، شال مبل است. حتی زیباترین مبل‌ها هم نیاز به کمی چاشنی برای جذاب‌تر شدن دارند. استفاده از مبل‌های رنگی و کوسن‌های رنگارنگ، کار شما را برای دیزاین داخلی به پایان نمی‌رسانند. شما می‌توانید با استفاده از چند شال مبل، این چشم‌نوازی را دوچندان کنید. با هر رنگ و طرحی از شال مبل می‌توانید به رنگ‌آمیزی دکور مبلمان و منزل خود جلوه‌ زیباتری ببخشید. با انداختن شال مبل روی مبل و تغییر شال‌های مبل با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، انگار مبلمانی جدید به خانه‌تان اضافه کرده‌اید. برای شال مبل، کاربردهای مختلفی را می‌توانیم در نظر بگیریم. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای شال مبل، جنبه‌ تزیینی آن است. البته گاهی هم زمانی که هوا کمی سرد است، چه در سرمای زمستان و چه در سرمای کولر در فصل‌ گرم، وقتی روی کاناپه دراز کشیده‌اید، پوشش گرمی دم دست است که اگر همیشه هم روی مبل باشد، باعث بی‌نظمی خانه و مبلمان نشود. در مورد شست‌وشوی شال مبل، این نکته را در نظر بگیرید که با وجود اینکه می‌توان شال مبل بافت را با ماشین لباسشویی شست، اما بهتر است ابتدا آن را در یک کیسه‌ پارچه‌ای گذاشته و سپس آن را در ماشین لباسشویی قرار داده دهید تا آسیبی به بافت شال وارد نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل پانچدوزی کد 2 سایز 170×140 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل پانچ دوزی ماشین بافت، محصولی جدید و خاص برای شیک پسندان است که با نخ آکریلیک درجه یک ترک که بهترین نخ موجود در بازار است، توسط بروز ترین ماشین های بافت دنیا بافته میشود. طراحی منحصر بفرد این محصول در کنار قیمت بسیار مناسب این شال مبل در مقایسه با نمونه های دست بافت، آن را به گزینه فوق العاده ای جهت تغییر دکوراسیون منزل و روح بخشیدن به خانه تبدیل میکند. میتوانید ازین محصول به عنوان شال تزئیتی روی مبل، رو انداز وقتی که تلویزیون تماشا میکنید و همچنین کالای جدیدی برای تغییر دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل ASMB سایز 180x100 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل و تخت تزئینی خز بلند می باشد که بر روی قسمتی از تخت یا قسمتی از مبل یا روی صندلی قرار میگیرد و بیشتر جنبه تزئینی و لوکس دارد. قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی هم دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل دیاناD سایز 170×140 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل طرح دیانا ماشین بافت، محصولی دلنشین و خاص برای شیک پسندان است که با نخ آکریلیک درجه یک ترک که بهترین نخ موجود در بازار است، توسط بروز ترین ماشین های بافت دنیا بافته میشود. طراحی منحصر بفرد این محصول در کنار قیمت بسیار مناسب این شال مبل، آن را به گزینه فوق العاده ای جهت تغییر دکوراسیون منزل و روح بخشیدن به خانه تبدیل میکند. میتوانید ازین محصول به عنوان شال تزئیتی روی مبل، کاور مبلمان، رو انداز وقتی که تلویزیون تماشا میکنید، یک شال گرم برای شانه هایتان در فصول پاییز و زمستان و همچنین کالای جدیدی برای تغییر دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل Ru سایز 140x60 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل و تخت تزئینی خز بلند می باشد که بر روی قسمتی از تخت یا قسمتی از مبل یا روی صندلی قرار میگیرد و بیشتر جنبه تزئینی و لوکس دارد.در این مدل از شال های تخت و مبل قابلیت استفاده به عنوان رانر در کنار تخت وجود دارد و جلوه ی زیبایی به اتاق میبخشد گفتنیست که قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی هم دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل S2 سایز 120×120 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت ، دستبافت و قلاب بافی شده است . این شال مبل بافته شده از بهترین انواع کاموا بوده و مناسب جهت استفاده به عنوان پتوی مسافرتی و پتوی نوزاد نیز می‌باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل T سایز 120×160 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت دستبافت و قلاب بافی شده است . این موتیف ، بافته شده با بهترین انواع کاموا می‌باشد . همچنین به دلیل رنگ بندی منحصر به فردش به راحتی با رنگ محیط ست میشود . این بافت به شکل مستطیل می‌باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل w1 سایز 150×100 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت وسیله ای برای تزیین مبلمان و سرویس اتاق خواب است که با توجه به رنگ‌بندی شاد و منحصر به فردش انرژی و گرما را به خانه شما هدیه میکند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل 3z سایز 170×110 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت ، دستبافت و قلاب بافی شده با بهترین انواع کاموا است . به دلیل رنگ‌بندی شاد و رنگارنگ این شال مبل میتوان به راحتی آن را با رنگ مبلمان یا اتاق خواب ست کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل Q.circle سایز 180x300 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت، بافتی بدون پرز و گلیم مانند دارد، متریال ضد حساسیت بوده، و از 75٪ الیاف طبیعی، 10٪ الیاف بامبو  تشکیل شده است. ابعاد جهت استفاده بر روی مبل راحتی 2 نفره کاملاً مناسب است. طراحی دوست داشتنی به گرمای محیط و دیزاین مدرن کمک می‌کند، در عین حال محافظت و پوشش ایده‌آل و خوش بافتی برای مبل و تخت بوده و همچنین با توجه به مقاومت بافت، بعنوان زیرانداز هم قابل استفاده است. شستشوی کالا با آب ولرم بوده و با حرارت بالا نباید اتو شده و یا در مقابل تابش مستقیم آفتاب خشک شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل 9s سایز 160× 120 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت دستبافت و قلاب بافی شده است . این موتیف بافته شده از بهترین انواع کاموا می‌باشد که به خاطر رنگ‌بندی منحصر به فردش به راحتی با رنگ محیط ست میشود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل گلها سایز 110×170 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت ، کالایی تزیینی برای سرویس مبلمان یا سرویس اتاق خواب است که میتوان از آن به عنوان روتختی یا پتوی کودک هم استفاده کرد . همچنین ابعاد این شال مبل 110 در 170 سانتیمتر است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل وتخت ایکیا مدل INGABRITTA سایز 130x170 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال تخت ومبل بافتنی صورتی روشن برند ایکیا از جنس اکریلیک و پنبه به خوبی دور شما پیچیده می شود تا در بالکن یا روی مبل داخل خانه احساس راحتی کنید. بافت رنگی دوست داشتنی و گرم کننده که بر روی پوست شما نرمی ولطافت میبخشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل هفت رنگ سایز 300×180 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت، بافتی بدون پرز و گلیم مانند دارد، متریال ضد حساسیت بوده، و از 75٪ الیاف طبیعی، 10٪ الیاف بامبو  تشکیل شده است. ابعاد جهت استفاده بر روی مبل راحتی 2 نفره کاملاً مناسب است. طراحی دوست داشتنی به گرمای محیط و دیزاین مدرن کمک می‌کند، در عین حال محافظت و پوشش ایده‌آل و خوش بافتی برای مبل و تخت بوده و همچنین با توجه به مقاومت بافت، بعنوان زیرانداز هم قابل استفاده است. شستشوی کالا با آب ولرم بوده و با حرارت بالا نباید اتو شده و یا در مقابل تابش مستقیم آفتاب خشک شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل مدل Yow Sun سایز 300×180 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال مبل و تخت، بافتی بدون پرز و گلیم مانند دارد، متریال ضد حساسیت بوده، و از 75٪ الیاف طبیعی، 10٪ الیاف بامبو  تشکیل شده است. ابعاد جهت استفاده بر روی مبل راحتی 2 نفره کاملاً مناسب است. طراحی دوست داشتنی به گرمای محیط و دیزاین مدرن کمک می‌کند، در عین حال محافظت و پوشش ایده‌آل و خوش بافتی برای مبل و تخت بوده و همچنین با توجه به مقاومت بافت، بعنوان زیرانداز هم قابل استفاده است. شستشوی کالا با آب ولرم بوده و با حرارت بالا نباید اتو شده و یا در مقابل تابش مستقیم آفتاب خشک شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل ایکیا مدل HOLMVI سایز 120x160 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با استفاده از شال مبل ایکیا مدل IKEA HOLMVI در دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا دیزاینی همانند متخصصان صنعت مد را در طراحی داخلی منزل خود تجربه کنید. نیازی نیست برای تهیه شال مبل هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شوید. به عنوان مثال توجه ما همیشه معطوف به این امر می‌شود که از مبل استیل در فضای داخلی منزل استفاده کنیم یا از مبل راحتی بهره ببریم. همه این عوامل و خرید مبلمان ما در انتها به خرید میز عسلی‌های زیبا ختم می‌شود و ما تصور می‌کنیم دیگر کار ما برای دیزاین داخلی به پایان رسیده است. بدون تردید دکوراسیون داخلی مبلمان با استفاده از شال مبل چهره زیباتری را به فضای شما می‌بخشد. استفاده از مبل‌های رنگی و کوسن‌های رنگارنگ کار شما را برای دیزاین داخلی به پایان نمی‌رساند. شما می‌توانید با استفاده از چند شال مبل این چشم‌نوازی را ادامه‌دار کنید. به راحتی می‌توانید بر روی دسته‌های مبل راحتی از شال مبل استفاده کنید. این شال مبل‌ها بسته به نیاز و سلیقه شما می‌تواند تغییر کنند. شال مبل ایکیا مدل IKEA HOLMVI که وزنی سبک و تنها 500 گرم دارد و ابعاد آن 1×120×160 سانتی متر میباشد.این شال مبل طراحی شده از جنس 87% اکرولیک و 13% پنبه میباشد.این شال مبل قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را با حداکثر دمای 30 درجه سانتی گراد نیز دارد و با دمای پایین حداکثر 60 درجه میتوان آن را خشک کرد.نکته ای که درباره این شال مبل نیز باید رعایت کنید نیز این است که به هیچ وجه آن را اتو نکنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل طرح قلب 4 خانه سایز 220x200 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی این محصول سبک و کم‌حجم بوده و لطافت و نرمی فوق‌العاده و همین‌طور گرمای مطبوع این پتو آن را به انتخابی ایده‌آ‌ل برای روزها و شب‌های خنک و سرد سال تبدیل کرده است. الیاف بکار‌ رفته در این محصول علاوه‌ بر لطافت می‌تواند گرمای بدن را به‌خوبی حفظ کرده و در فصول سرد سال مانع احساس سرما در فرد شود. این الیاف ضد‌حساسیت است و برخلاف بسیاری از الیاف‌های کم‌کیفیت و نامرغوب موجب آلرژی یا حساسیت پوستی در فرد نمی‌شود. گفتنی است این پتو گزینه‌ای مناسبی است و می‌توان از آن برای پوشاندن و تزیین تخت نیز استفاده کرد.مزیت دیگر آن قابلیت شست‌وشوی آن با ماشین لباسشویی است. این پتو برای مسافرت نیز گزینه بسیار خوبی میباشد . جای کمی می‌گیرد و راحت می‌توانید آن را حمل کنید. وجود یک پتوی سبک و کم‌حجم در کمد خانه‌ی هر فردی ضروری است. در مسافرت‌ها، پتو همواره یکی از اقلام موردنیاز است. اگر در فصل سرما مسافرت می‌کنید یا در بین راه به استراحت نیاز دارید، بدون شک پتوهای مسافرتی از اقلام همراه ضروری به‌حساب می‌آیند. گفتنی است که وزن کم و ابعاد مناسب این محصولات، حمل و جابه‌جایی آن‌ها را برای کاربران بسیار آسان‌تر می‌کند. برای حفظ بافت پتو هنگام شست‌و‌شو، آن را در دمای 30 درجه‌ی سانتی‌گراد بشویید و تا حد امکان از دور خشک‌کن ماشین لباس‌شویی استفاده نکنید. برجسته‌ای است که روی آن طراحی شده که به زیبایی این محصول افزوده است. دور‌تا‌دور پتو دوخت‌هایی مشاهده می‌شود که به حفظ بافت آن در حین شست‌و‌شو و جا‌به‌جایی کمک می‌کنند . بستن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل دیانا سایز 174×144 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل (شال تخت، رانر تخت، پتوی مبلی) یک اکسسوری مدرن در چیدمان منزل میباشد که به صورت دکوراتیو و در طراحها و جنسهای مختلف با تنوع رنگی بالا در بازار موجود میباشد و برای مبلمان و تختخواب از آن استفاده می شود. شال مبل اصالتا از کشورهای اروپای شمالی وارد دکوراسیون منزل شد و در ابتدا برای گرم کردن افراد خانه در مواقع استفاده از مبلمان کاربرد داشت تا اینکه به مرور بیشتر جنبه فانتزی و تزئینی بخود گرفت و امروزه یکی از عناصر دکوراتیو منزل محسوب می شود و در ایران عموما به عنوان کاور مبلی نیز استفاده میشود. این شال ها رنگ و روح تازه ای به منزل شما می بخشند و اگر بخواهید تغییری در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید و محدودیت مالی داشتید، عوض کردن شال برای شما بهترین گزینه است. این شال ها با جنسای نخی، پولیشی و بافتهای مختلف در بازار موجود بوده که برای تزیین مبلمان، تخت خواب و گاهی برای فضاهای دیگر منزل هم کاربرد دارند. شال مبل و تخت مدل دیانا بافته شده ، با بهترین نخ ترک موجود در کشور و بافت بسیار تمیز که توسط بهترین ماشین آلات بافندگی موجود در کشور توسط پرسنل مجرب تولید شده گزینه مناسبی برای شما عزیزان می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل انگلیش هوم مدل Rozaline Mavi سایز 130×170 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چقدر به جزئیات در دکوراسیون خانه ی خود توجه می کنید؟ گاهی برای داشتن یک خانه شیک و ایده آل، صرف هزینه های بالا و خرید لوازم گران قیمت، راهکار درستی نیست. کافی است اکسسوری های خلاقانه ای مانند شال مبل ، رومیزی، رانر را در دکوراسیون منزل خود جای دهید تا نتیجه ای خارق العاده بدست آورید! این شال ها رنگ و روح تازه ای به منزل شما می بخشند و اگر بخواهید تغییری در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید و محدودیت مالی داشتید، عوض کردن شال برای شما بهترین گزینه است. شرکت انگلیش هوم ترکیه یکی از برند های خوش نام و شناخته شده در سطح جهانی است که سابقه طولانی در تولید منسوجات خانگی دارد ، شال مبل انگلیش هوم مدل Rozalin ساخت ترکیه ، با طرح مدرن و کیفیت بالا با ترکیب دو رنگ آبی و نارنجی خود یکی از انتخاب های مناسب است ، جنس پارچه بکار رفته در شال انگلیش هوم 80% پنبه و20% پلی استر است که آنرا گزینه ای مناسب برای استفاده در چهار فصل می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل آرشیدا سایز 140×170 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل طرح آرشیدا ، محصولی جدید و خاص برای شیک پسندان است که با نخ آکریلیک درجه یک ترک که بهترین نخ موجود در بازار است، توسط بروز ترین ماشین های بافت دنیا بافته میشود. طراحی منحصر بفرد این محصول در کنار قیمت بسیار مناسب این شال مبل، آن را به گزینه فوق العاده ای جهت تغییر دکوراسیون منزل و روح بخشیدن به خانه تبدیل میکند. میتوانید ازین محصول به عنوان شال تزئیتی روی مبل، رو انداز وقتی که تلویزیون تماشا میکنید، یک شال گرم برای شانه هایتان در فصول پاییز و زمستان و همچنین کالای جدیدی برای تغییر دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل دنیز سایز 172×142 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل (شال تخت، رانر تخت، پتوی مبلی) یک اکسسوری مدرن در چیدمان منزل می باشد که به صورت دکوراتیو و در طراحها و جنسهای مختلف با تنوع رنگی بالا در بازار موجود می باشد و برای مبلمان و تختخواب از آن استفاده می شود. شال مبل اصالتا از کشورهای اروپای شمالی وارد دکوراسیون منزل شد و در ابتدا برای گرم کردن افراد خانه در مواقع استفاده از مبلمان کاربرد داشت تا اینکه به مرور بیشتر جنبه فانتزی و تزئینی بخود گرفت و امروزه یکی از عناصر دکوراتیو منزل محسوب می شود و در ایران عموما به عنوان کاور مبلی نیز استفاده میشود. شال مبل مدل دنیز بافته شده با بهترین نخ آکریلیک ترک موجود در کشور و به وسیله بهترین و بروزترین ماشین آلات بافت تولید شده ، یکی از بهترین انتخاب برای شیک پسندان است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل ایکیا مدل HORNMAL سایز 130×170 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با استفاده از شال مبل ایکیا مدل IKEA HORNMAL در دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا دیزاینی همانند متخصصان صنعت مد را در طراحی داخلی منزل خود تجربه کنید. نیازی نیست برای تهیه شال مبل هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شوید. به عنوان مثال توجه ما همیشه معطوف به این امر می‌شود که از مبل استیل در فضای داخلی منزل استفاده کنیم یا از مبل راحتی بهره ببریم. همه این عوامل و خرید مبلمان ما در انتها به خرید میز عسلی‌های زیبا ختم می‌شود و ما تصور می‌کنیم دیگر کار ما برای دیزاین داخلی به پایان رسیده است. بدون تردید دکوراسیون داخلی مبلمان با استفاده از شال مبل چهره زیباتری را به فضای شما می‌بخشد. استفاده از مبل‌های رنگی و کوسن‌های رنگارنگ کار شما را برای دیزاین داخلی به پایان نمی‌رساند. شما می‌توانید با استفاده از چند شال مبل این چشم‌نوازی را ادامه‌دار کنید. به راحتی می‌توانید بر روی دسته‌های مبل راحتی از شال مبل استفاده کنید. این شال مبل‌ها بسته به نیاز و سلیقه شما می‌تواند تغییر کنند. شال مبل ایکیا مدل IKEA HORNMAL که وزنی سبک و تنها 600 گرم دارد و ابعاد آن 1×130×170 سانتی متر میباشد.این شال مبل طراحی شده میباشد.این شال مبل قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را با حداکثر دمای 30 درجه سانتی گراد نیز دارد و با دمای پایین حداکثر 60 درجه میتوان آن را خشک کرد.نکته ای که درباره این شال مبل نیز باید رعایت کنید نیز این است که به هیچ وجه آن را اتو نکنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل ایکیا مدل IINGRUN سایز 130×170 سانتیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با استفاده از شال مبل ایکیا مدل IKEA INGRUN در دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا دیزاینی همانند متخصصان صنعت مد را در طراحی داخلی منزل خود تجربه کنید. نیازی نیست برای تهیه شال مبل هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شوید. به عنوان مثال توجه ما همیشه معطوف به این امر می‌شود که از مبل استیل در فضای داخلی منزل استفاده کنیم یا از مبل راحتی بهره ببریم. همه این عوامل و خرید مبلمان ما در انتها به خرید میز عسلی‌های زیبا ختم می‌شود و ما تصور می‌کنیم دیگر کار ما برای دیزاین داخلی به پایان رسیده است. بدون تردید دکوراسیون داخلی مبلمان با استفاده از شال مبل چهره زیباتری را به فضای شما می‌بخشد. استفاده از مبل‌های رنگی و کوسن‌های رنگارنگ کار شما را برای دیزاین داخلی به پایان نمی‌رساند. شما می‌توانید با استفاده از چند شال مبل این چشم‌نوازی را ادامه‌دار کنید. به راحتی می‌توانید بر روی دسته‌های مبل راحتی از شال مبل استفاده کنید. این شال مبل‌ها بسته به نیاز و سلیقه شما می‌تواند تغییر کنند. شال مبل ایکیا مدل IKEA INGRUN که وزنی سبک و تنها 500 گرم دارد و ابعاد آن 1×130×170 سانتی متر میباشد.این شال مبل طراحی شده از جنس 87% اکرولیک و 13% پنبه میباشد.این شال مبل قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را با حداکثر دمای 30 درجه سانتی گراد نیز دارد و با دمای پایین حداکثر 60 درجه میتوان آن را خشک کرد.نکته ای که درباره این شال مبل نیز باید رعایت کنید نیز این است که به هیچ وجه آن را اتو نکنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت آقای طرح مدل Rectangle سایز 175x100 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل و تخت تزئینی خز بلند تولیدی بین بگ هیراد می باشد که بر روی قسمتی از تخت یا قسمتی از مبل یا روی صندلی قرار میگیرد و بیشتر جنبه تزئینی و لوکس دارد. قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی هم دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شال مبل و تخت مدل شکوفه سایز 170×140سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شال مبل محصولی است برای زیبایی دکوراسیون خانه و تغییر ظاهر مبلمان یا سرویس تخت خواب شما. پس می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم به طور کلی مبلمان منزل را تغییر دهید. اگر احیانا با قیمت مبل‌های موجود در بازار مشکل دارید و به لحاظ مالی عدم توانایی تغییر دکوراسیون خانه را دارید؛ تنها با خرید شال زیبا و رنگارنگ می‌توانید ظاهر مبل‌ منزل را دگرگون نمایید، استفاده از شال مبل در دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا دیزاینی همانند متخصصان صنعت مد را در طراحی داخلی منزل خود تجربه کنید. نیازی نیست برای تهیه شال مبل هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شوید، شال مبل مدل شکوفه بافته شده با بروز ترین ماشین آلات و بهترین متریال موجود در کشور می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا