خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماشین‌ظرفشویی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

زمانی که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی برای منزل خود دارید مطمئناً به دنبال بهترین مارک ماشین ظرفشویی و بهترین مدل بنا بر بودجه خود برای منزلتان هستید، بسیار از افراد زمان خرید ماشین ظرفشویی تصور می کنند آخرین و بالاترین مدل ماشین ظرفشویی می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید ماشین ظرفشویی نکات ذکر شده در این مقاله از نکته خرید را خوانده و هنگام خرید ماشین‌ظرفشویی ملاک خرید خود قرار دهید.

انواع ماشین ظرفشویی

بسته به طراحی و نوع دکوراسیون آشپزخانه شما، ماشین ظرفشویی‌هایی با طراحی‌های مختلف را می‌توان انتخاب و نصب کرد تا به بهترین وجه متناسب با فضای موجود باشد. به طور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی از لحاظ شکل و طراحی وجود دارد که به شرح زیر است:

  • مدل‌های یکپارچه (Integrated): ماشین‌های ظرفشویی یکپارچه که به نمونه‌های توکار هم شهرت دارند، از جمله دستگاه‌هایی هستند که زیر پیشخوانِ آشپزخانه شما قرار می‌گیرند و توسط درب کابینت‌ها پنهان می‌شوند.
  • مدل‌های نیمه یکپارچه (Semi-integrated): دستگاه‌هایی که به صورت نیمه یکپارچه طراحی شده‌اند، هم زیر پیشخوان قرار می‌گیرند، با این تفاوت که نسبت به مدل‌های یکپارچه، درب دستگاه در معرض دید است.
  • مدل‌های رومیزی یا ایستاده (Freestanding): این مدل از ماشین‌های ظرفشویی قابلیت قرار گرفتن بر روی هر چیزی از جمله میز و پیشخوان را دارند.

انتخابتان برای خرید ماشین ظرفشویی توکار، قابل حمل، یا رومیزی تا اندازه‌ی زیادی به مستأجر بودن یا صاحبخانه بودن، اندازه‌ی خانه‌تان و اندازه‌ی لوازم خانگی‌تان دارد. هر مدل ماشین ظرفشویی مزیت‌ها و محدودیت‌های مخصوص به خودش را دارد.

از نظر قیمت، اقتصادی‌ترین انتخاب ماشین‌ ظرفشویی‌های رومیزی و بعضی مدل‌های قابل حمل می‌باشند. مدل‌های رومیزی از بقیه کوچکترند و ممکن است برای خانواده‌ای بزرگ کافی نباشند، اما اگر در آپارتمانی اجاره‌ای زندگی می‌کنید و فضای محدودی دارید، این مدل‌ها بهترین گزینه برای شمایند.

قیمت ماشین ظرفشویی‌های قابل حمل پیشرفته‌تر، کشویی و توکار متأثر از سبک و خصوصیاتش است. اگر از خصوصیات جانبی صرف‌نظر کنید، باز هم می‌توانید مدل‌های توکار و قابل حملِ مقرون‌به‌صرفه‌ی بسیاری بیابید. اگر مستأجرید و قصد دارید ماشین ظرفشویی را موقع اسباب‌کشی با خود ببرید، مدل‌های قابل حمل نسبت به توکار اولویت دارند.

نکات مهم هنگام خرید ماشین ظرفشویی

  • قدرت شویندگی: طبق تست‌های انجام شده توسط برخی شرکت‌های تعیین کیفیت، نمی‌توان ارتباط درستی میان قیمت و قدرت شویندگی ماشین‌های ظرفشویی بازار پیدا کرد. در واقع، این باور که هرچقدر بیشتر پول خرج کنید ماشین ظرفشویی قوی‌تری نسیب‌تان می‌شود حقیقت نداشته و اغلب تحقیقات خلاف آن را نشان می‌دهند. پس اجازه ندهید که قیمت‌های بازار روی انتخاب‌تان تاثیر بیش از حدی بگذارند؛ و در عوض تلاش کنید که با تحقیق و بررسی دقیق، میزان قدرت واقعی هر دستگاه را تخمین بزنید. (مقالاتی که ماشین‌های ظرفشویی مختلف را با یکدیگر مقایسه می‌کنند برای این هدف بسیار مناسب هستند).
  • صدای ماشین ظرفشویی یا نویز: بر خلاف قدرت شویندگی، صدای این وسیله ارتباط مستقیمی با قیمت آن دارد. تحقیقات نشان داده است که نمونه‌های گران‌تر در بازار اغلب میزان نویز بسیار کمتری داشته و آلودگی صوتی خاصی ایجاد نمی‌کنند. پس در هنگام خرید به مشخصات محصول توجه کرده و اگر می‌خواهید یک آشپزخانه بی سر و صدا داشته باشید گزینه‌های زیر ۴۰ دسیبل یا (low 40 dBs) رو انتخاب کنید. در ضمن به خاطر داشته باشید که همه ماشین ظرفشویی‌هایی که نویز بالاتر از ۵۰ دسیبل دارند، به شدت پر سر و صدا بوده و آلودگی صوتی فراوانی ایجاد می‌کنند، به همین خاطر خریدشان به خانواده‌های دارای نوزاد توصیه نمی‌شود.
  • سرعت و سایکل (چرخه): محصولات امروزی قدرت و سرعت متفاوتی را به خریداران ارائه می‌کنند. اما شما برای داشتن آن‌ها مجبور به پرداخت پول بیشتر نیستید. یک ماشین ظرفشویی حرفه‌ای با ارائه سایکل‌های متفاوتی مثل معمولی، اکسپرس و یا اتوماتیک، به شما امکان تنظیم قدرت وسیله را داده و حتی در کنترل انرژی مصرفی نیز کمک می‌کنند. از طرفی تنظیمات سرعت نیز روی عملکرد دستگاه موثر بوده و با داشتن گزینه‌هایی چون «سنگین» (heavy) برای ظرف‌های بزرگ و خیلی کثیف، «چینی» برای ظروف حساس و ظریف، و «آبکشی» صرفا برای شست‌وشوی ساده با آب، خریداران را در انتخاب راهکار درست تمیزکاری هدایت می‌کنند. پس هنگام خرید ماشین ظرفشویی، گزینه‌های ارائه شده در بخش سرعت و سایکل را جدی بگیرید.
  • سایزهای استاندارد ماشین ظرفشویی: اغلب تولید کنندگان این محصول از یک واحد اندازه گیری مشترک بهره می‌گیرند که باعث شده بیشتر از نیمی از ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار جهان ۶۰ سانتی متری باشند. این استاندارد به شما اجازه می‌دهد که این وسیله را به راحتی با نقشه‌های استاندارد کابینت هماهنگ کرده و از آن‌ به شکل توکار (داخل کابینت) استفاده کنید. اما اگر فضای محدود به شما امکان استفاده از این استانداردها را نمی‌دهد، محصولات ۴۵ سانتی و یا قابل حمل (چرخ‌دار) بهترین گزینه‌های موجود برای شما به حساب می‌آیند.
  • و …

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ماشین‌ظرفشویی گفته شد، می توانید ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماشین ظرفشویی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1352S محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 13 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی وست پوینت مدل WYG-15822.ES خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند‌های فرانسوى لوازم خانگیست که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می‌پردازد. وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد. این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه) کرد امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می‌رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و ... همکاری می‌کند. این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی‌های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... فعال است. ماشین ظرفشویی مدل WYG-15822.ES یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های وست پوینت می باشد که با تکنولوژی اختصاصی DRY PLUS به وسیله فن توربو جهت خشک کردن ظروف بعد از چرخه شستشو و تکنولوژی نیمه شور با سیستم انحصاری ، تبدیل به یکی از کامل ترین ظرفشویی های بازار شده است . 3 سبد بودن و قابلیت نتظیم ارتفاع سبد ها این ظرفشویی فضای کافی برای استفاده را به شما هدیه می دهد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983S - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983S یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983S با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663NS - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663NS یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663NS با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم. بستن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS4HMW26 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش SMS4HMW26 برای شما که به دنبال یک ظرفشویی با کیفیت و کارا هستید بسیار مناسب می باشد. سری ساخت در تولیدات بوش از جمله ماشین های ظرفشویی آن به خوبی مشخص بوده و در نام مدل نیز به کار برده می شود. این ماشین ظرفشویی SMS4HMW26M از سری 4 است و عدد بعد از حروف SMS نشان از سری ساخت آن ها می دهد. درباره سری ساخت و ظرفیت این ماشین ظرفشویی سخن گفتیم. از نظر تعداد طبقات باید بگوییم که ماشین ظرفشویی 3 طبقه است. زیرا دارای 3 سبد برای چیدن ظروف می باشد. علاوه بر آن سبد مخصوص کارد و چنگال نیز دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP12-1482J(W) خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مایدیا (Midea) مدل WQP 12-1482 J با ظرفیت 14 نفره دارای 8 برنامه شستشو و شستشوی دوگانه است که قابلیت های متنوعی جهت شستشو برای کاربر ایجاد می نماید همچنین ماشین ظرفشویی مایدیا (Midea) مدل WQP 12-1482 J دارای خشک کن اضافی و سیستم کم صدا است که بر ویژگی های آن می افزاید از امکانات جانبی ماشین ظرفشویی مایدیا (Midea) مدل WQP 12-1482 J میتوان به قفل کودک اشاره کرد که در حین کار امنیت ایجاد مینماید همچنین ماشین ظرفشویی مایدیا (Midea) مدل WQP 12-1482 J دارای کلاس انرژی ++A می باشد که باعث بهینه سازی مصرف آن میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی کنوود مدل KD - 430 S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی سری Blaze اولین سری وارد شده از ظرفشویی کنوود به بازار ایران میباشد. ماشین‌ ظرفشویی 14 نفره کنوود به جدیدترین و به روزترین فناوری‌ها مجهز شده‌ و به گونه‌ای طراحی شده‌ است که شستشوی ظروف را برای شما آسان میکند. ماشین ظرفشویی کنوود دارای 7 برنامه اصلی شستشو ست و برای سهولت انجام کار، در مواقعی که عجله دارید دارای برنامه‌ سریع شویی می باشد که می‌توانند ظرف تنها 30 دقیقه ظروف را کامل بشوید. علاوه بر این، ماشین‌ ظرفشویی KENWOOD دارای سبد کشویی کارد و چنگال است تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15308 S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما مدل MDF - 15308 S ساخت شرکت معتبر پاکشوما است. این محصول با داشتن 7 برنامه شست‌وشو توانایی شستن پاکیزه ظروف با درجات مختلف کثیفی را دارد. این ظرفشویی دارای 3 طبقه است که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول داشتن قابلیت شست‌وشو سبزیجات بوده که شست‌وشو آن‌ها دغدغه بسیاری از افراد است. بعد از میهمانی‌های بزرگ معمولا فضای آشپزخانه با ظروف بزرگ و قابلمه نا مرتب به نظر می‌رسد. به همین منظور شرکت پاکشوما با تولید ظرفشویی MDF - 15308 S با قابلیت شست‌وشو ظروف بزرگ و قابلمه این مشکل را بر طرف ساخته است. چنان چه میزان ظروف شما برای شست‌وشو کم است می‌توان تنها از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی استفاده کرد و از اتلاف آب و برق جلوگیری به عمل آورد. محفظه داخلی ماشین از جنس استیل ضد زنگ بوده که در برابر دمای بالای آب و شوینده‌های قوی مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور اتوماتیک تشخیص نشت آب و قابلیت تاخیر در شست‌وشو تا 24 ساعت اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140-W-S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل M140 یک محصول خوش ساخت و زیبا از خانواده لوازم خانگی ایکس ویژن است. ظرفیت شستشوی این ماشین ظرفشویی 14 نفره بوده و برای خانواده های پر جمعیت گزینه ای بسیار مناسب است. محصول دارای 8 برنامه متنوع شستشو است و امکان شستشوی انواع ظروف را برای شما فراهم می کند. داخل دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده و 3 سبد مجزا برای قرارگیری ظروف دارد. رده مصرف انرژی این محصول A++ است و در دسته محصولات کم مصرف قرار می گیرد. مدل M140 یک محصول کاملا کم صدا و کم مصرف است که در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و به بازار عرضه می شود. شستشوی دو ناحیه ای، برنامه پیش شستشو و برنامه شستشوی پر قدرت از سایز ویژگی‌های این مدل است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463S محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463S دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463W محصولی از شرکت جی پلاس است. این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. استفاده از ماشین ظرفشویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری را با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463W دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید جاروبرقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بکو مدل BDFN36641 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاهکاری دیگر به نام ماشین ظرفشویی بکو 36641 با شناسه ی کامل BDFN36641 یکی از مدل های بی نظیر و منحصر به فرد برند Beko است. این ماشین ظرفشویی زیبا از سری جدید محصولات سال 2022 این شرکت بوده که علاوه بر کیفیت ساخت بالا از استایل مدرن و خیلی شیکی بهره برده و جلوه ای زیبا و نمایی لاکچری را به آشپزخانه شما هدیه می بخشد. این دستگاه شستشوی زیبا ظرفیت 16 نفره ای دارد که به راحتی نیاز خانواده ی پرجمعیت را پوشش می دهد و انتخاب ایده آل برای آن ها می باشد. ظرفشویی بکو 36641 در بخش داخلی دارای سه سبد با قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به شما می دهد تا هر قابلمه، ماهیتابه و ظروفی را داخل آن جایگزین کنید. این سبدها و طبقات از جنس استیل با خاصیت ضد زنگ می باشند. نمایشگر ال ای دی و لمسی این ماشین در قسمت بالای بدنه جای داده شده است که به کمک آن می توانید تنظیمات مختلف چرخه شستشو و برنامه ها را در دست و کنترل خود داشته باشید. بدنه این ماشین ظرفشویی بسیار مقاوم در برابر عوامل بیرونی بوده و با داشتن رنگ سیلور علاوه بر سازگاری با دکور هر آشپزخانه جلوه ای کاریزماتیک و لاکچری به پا خواهد کرد. بازوهای اسپری کننده چهار پره و یک پره اضافه ی سه بعدی داخلی سبب پوشش دهی کامل فضای داخلی ظرفشویی خواهد شد. موتور اینورتر دایرکت درایو به عنوان اصلی ترین قطعه در این دستگاه مصرف انرژی را به حداقل می رساند و همچنین طول عمر بالای این دستگاه را نیز تضمین می کند. این موتور قدرت شستشوی ظروف را تامین می کند و با بازدهی عالی که دارد نتیجه ی عالی به اتمام کار می دهد. بکو در این ماشین ظرفشویی برای ارتقاء کیفیت شستشو و اوج درخشندگی ظروف 11 برنامه ی متنوع از شستشو را جای داده است تا بسته به نوع ظروف و میزان کثیفی آن بهترین برنامه را اعمال کنید. برنامه ی شستشوی نیم بار، شستشوی توربو، Tray Wash ، Eco, پیش شستشو، Corner intence از برنامه های منحصر به فرد این دستگاه به شمار می روند که هر کدام نقش خود را در بهترین حالت ایفا می کنند. همچنین شستشو با تاخیر گزینه ای مناسب می باشد و کاربران می توانند مدت زمان شستشو‌‌ را 1 تا 12ساعت به تاخیر بیندازند ودر مصرف انرژی صرفه جویی کنند. از قابلیت های مهم این دستگاه می توان به مصرف بهینه ی انرژی و آب اشاره کرد و آن را جزء محصولاتی با پایش انرژی کم قرار داد. این محصول زیبا با

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی هاردستون مدل DW25315W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور بدون تسمه، گرید انرژی ++A تعداد برنامه 6 غیر سیم کارت خور جنس وان stainless steel توان مصرفی شسشتوp1850 ولتاژ فرکانس. 220-240v-50Hz دارای نشانگر اتمام نمک قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت دارای نشانگر اتمام مایع جلادهنده قابلیت تنظیم ارتفاع ضدعفونی کردن ظروف امکان شستشوی میوه و سبزی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B سری 4 یکی از مدل های بسیار تکمیل و کم مصرف در سری 4 محسوب می شود که در اینجا قصد داریم نگاهی داشته باشیم به مشخصات فنی این محصول در نظر داشته باشید که شرکت بوش از موتور Eco Silence Drive در این مدل استفاده کرده است که این موتور در قلب بدنه عایق فوق کم صدا Super Silent قرار دارد که باعث شده این ماشین ظرفشویی بوش رتبه انرژی ++A را به خود اختصاص دهد و در زمان شستشو نیز در بالاترین سطح فقط 44 دسی بل صدا تولید کند که این میزان صدا به قدری کم است که در طول روز شما متوجه کار کردن ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B نخواهید شد. 6 برنامه شستشو در ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B 1h 65° (شستشوی یک ساعته در دمای در دمای 65 درجه) Intensive 70° (شستشو فوق بهداشتی با دمای بالا) Auto 45°-65° (شستشو با دمای خودکار) Glass 40 (شستشوی لیوان 40 درجه) Eco 50° (شستشوی اقتصادی) Pre Rinse (پیش شستشو) به همراه 4 برنامه ویژه که می تواند به برنامه شستشو اضافه شود Hygiene Plus (شستشوی بهداشتی) Half Load (نیم شور) Machine Care Extra Rinse

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS4HBW00D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش 4HBW00D محصولی جدید از کمپانی بوش می باشد. شرکت بوش این محصول را به شکل زیبا و ساده ای طراحی نموده است. این مدل ظرفشویی مبله برای خانواده های پر جعیت و یا افرادی که مهمانی های بزرگ می گیرند انتخاب مناسبی می باشد. استفاده از ماشین های ظرفشویی در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند به طوری که در جمع های دوستانه و مهمانی ها وقت زیادی را با دوستان خود می توانید سپری کنید. بکار بردن رنگ سفید براق با سطح مسطح و موزن زیبایی را به هر آشپزخانه ایی می بخشد و با هر لوازم دیگری مانند یخچال و لباسشویی جور در می آید. در نظر گرفتن ظرفیت 13 نفر مکانی ایده آل و بزرگی را برای قرار دادن مقدار زیادی از ظرف های شما فراهم می کند. شرکت بوش برای امنیت بیشتر دستگاه سیستم قفل کودک قرار داده است که در صورت لزوم می توانید آن را فعال نمایید.عملکرد بدون سر و صدا، آرام و بی نظیر ظرفشویی 4HBW00D بوش به لطف موتور کارآمد Ecosilence می باشد. انتشار صدای معادل 44 دسی بل توسط این موتور میزان نویز کمی ایجاد می کند. ظرفشویی هایی که به این نوع موتور ها مجهز می باشند از مصرف انرژی کمی برخوردارند به طوری که در کاهش هزینه ها کمک زیادی می کنند. بهره مندی از 6 برنامه حالت های مختلفی را برای شستشو ظروف فراهم می کند که با توجه به نوع و میزان کثیفی ظروف گزینه مناسب را می توانید انتخاب نمایید. این مدل ظرفشویی SMS4HBW00D بوش نگرانی شما را بابت شستن ظرف های خیلی کثیف یرطرف می سازد. بدون شک انتخاب یک برنامه بهینه می تواند از گزینه های انتخاب برای هر فردی باشد. به همین دلیل برای برطرف نمودن این مسئله بوش برنامه اقصادی (eco) را در نظر گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل 6ZCI08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند بوش برای همه برند نام آشنایی است و کیفیت محصولات بوش نیازی به تعریف ندارد. ظرفشویی بوش هم جز پرفروش ترین برند ظرفشویی است. ظرفشویی بوش مدل 6ZCI08 ساخت آلمان است. این ظرفشویی 14 نفره دارای 3 سبد است که یک سبد آن به صورت مجزا برای قاشق و چنگال است. در طراحی این ظرفشویی از زئولیت استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ZCI37 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش SMS6ZCI37 با رده انرژی +++A ظرفشویی سری 6 است. این ظرفشویی دارای 3 سبد بوده که سبد بالایی از جنس پلاستیک مقاوم برای قرار گیری قاشق و چنگال و دو سبد دیگر برای قرار گیری ظروف و قابلمه می باشد. پنل این ظرفشویی شامل 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است. برنامه های شستشو شامل Intensive zone Hygiene PlusShine and dryVario Speed Plus پیش شستشوشستشوی Superشستشوی اتوماتیک 35 تا 45 درجه شستشوی اتوماتیک 45 تا 65 درجه شستشوی اتوماتیک 65 تا 75 درجه شستشوی اقتصادی شستشوی سریع شستشوی شبانه می باشند. برنامه های ویژه نیز شامل خشک کن اضافی، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی Hygiene Plus ، برنامه جرم گیر و Vario Speed Plus را دارد. ویژگی منحصر به فرد ظرفشویی 6ZCI37 قابلیت استفاده با نصف ظرفیت است تا باعث کاهش مصرف آب و برق بدلیل ظروف کمتر از ظرفیت ظرفشویی شود. ویژگی Hygiene plus نیز موجب شستشوی بهداشتی شده و باکتری های ظروف را از بین میبرد. فناوری Active water استفاده شده در ظرفشویی SMS6ZCI37 علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند ، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب میشود. سنسور load sensor وزن ظروف را اندازه گیری نموده و با توجه به وزن ، آب مصرف می نماید. ظرفشویی بوش قابلیت شروع با تاخیر داشته که میتوانید از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعویق بیندازید. توسط این ویژگی میتوانید در زمان دلخواه حتی هنگامی که در منزل نیستید ماشین ظرفشویی را روشن نمایید. سنسور DosageAssist میزان مواد شوینده و آب مصرفی را نسبت به کثیفی کنترل می نماید. توسط سیستم ضد نشت ، در صورت نشت آب از ظرفشویی، آب به صورت اتوماتیک قطع میشود. قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید.این ماشین ظرفشویی ساخت آلمان میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDI86 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی بوش BOSCH مدل SMS8ZDI86 با رده انرژی +++A جزء سری 8 لباسشویی های بوش بوده که دارای ظرفیت 14 نفره میباشد و حجم زیادی از ظروف را در هر بار استفاده شستشو میدهد. پنل این ظرفشویی شامل 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است. برنامه های شستشو شامل شستشوی قوی، شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی آرام یا شبانه، شستشوی ظروف شیشه ای ، شستشوی سریع و پیش شستشو می باشند. برنامه های ویژه نیز شامل خشک کن اضافی، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی Hygiene Plus ، قابلیت تنظیم از راه دور HOME CONNECT ، برنامه جرم گیر و Vario Speed Plus vh را دارد.ویژگی منحصر به فرد ظرفشویی 8zdi86 قابلیت استفاده با نصف ظرفیت است تا باعث کاهش مصرف آب و برق بدلیل ظروف کمتر از ظرفیت ظرفشویی شود. با فعال نمودن ویژگی Hygiene plus ظروف با دمای بالاتری شسته شده و موجب از بین رفتن باکتری ها میشود. vario speed plus نیز حجم زیادی از ظروف را تا 3 برابر سریع تر از سایر برنامه ها شستشو داده و خشک می نماید. 3 سبد برای قرار گیری ظروف ارائه شده که از سبد پلاستیکی برای قاشق و چنگال و از دو سبد استیل ضد زنگ با قابلیت تنظیم ارتفاع برای قرار گیری ظروف و قابلمه استفاده میشود. فناوری Active water استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو، موجب گردش هدفمند آب، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب میشود. سنسور load sensor وزن ظروف را اندازه گیری نموده و با توجه به وزن، آب مصرف می نماید. ظرفشویی BOSCH قابلیت شروع با تاخیر داشته که میتوانید از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعویق بیندازید. توسط این ویژگی میتوانید در زمان دلخواه حتی هنگامی که در منزل نیستید ماشین ظرفشویی را روشن نمایید. توسط سیستم ضد نشت، در صورت نشت آب از ظرفشویی آب به صورت اتوماتیک قطع میشود. قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید.سیستم خشک کن Zeolith: عملکرد خشک کنندگی بدون نقص با استفاده از جریان هوای یکنواخت در سه جهت، حتی برای ظروف پلاستیکی میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی شیک امرسان 14نفره ED14-MI4 مبله دارای ظرفیت 14 نفره است. میزان مصرف سالیانه این محصول 28000 لیتر در سال و رده انرژی A++ وقفل کودک و حتی نمایشگر دکمه ای میباشد. تعداد برنامه شست و شو 8 عدد و تعداد سبد 3 عدد ومیزان صدای ماشین ظرفشویی 49 دسیبل میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1352S محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 13 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی سام مدل DW-192 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی 15 نفره سام مدل DW-192 در رنگ های نقره ای – سفید در بازار موجود است. این محصول دارای صفحه نمایش لمسی, 9 برنامه شستشو اصلی, قابلیت تنظیم ارتفاع سبد, قابلیت شستشو با تاخیر, قفل کودک, قابلیت auto open door, قابلیت self clean, قابلیت خشک کن اضافی (extra drying) و قابلیت شستشو سریع می باشد. از ویژگی های دیگر این ظرفشویی میتوان به کنترل هوشمند جهت شستشوی با تاخیر(1تا24ساعت)- داری سنسور تشخیص نشتی آب – سیستم ضد عفونی کردن ظروف – سیستم کنترل هوشمند جهت شروع با تاخیر اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی وست پوینت مدل WYG-15824.EC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند‌های فرانسوى لوازم خانگیست که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می‌پردازد. وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد. این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه) کرد امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می‌رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و ... همکاری می‌کند. این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی‌های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... فعال است. ماشین ظرفشویی مدل WYG-15824.E یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های وست پوینت می باشد که با تکنولوژی اختصاصی EXTRA DRYING جهت خشک کردن ظروف بعد از چرخه شستشو و تکنولوژی نیمه شور با سیستم انحصاری Alternative Wash جهت انتخاب سبد شستشو ، تبدیل به یکی از کامل ترین ظرفشویی های بازار شده است . صفحه نمایشگر لمسی امکان استفاده راحت از برنامه های شستشو رو برای شما به ارمغان می آورد . 8 برنامه شستشوی تخصصی و برنامه شستشوی سریع Express Wash از دیگر امکانات این ظرفشویی می باشد . 3 سبد بودن این ظرفشویی فضای کافی برای استفاده را به شما هدیه می دهد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی سام مدل DW192 ST خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی 15 نفره سام مدل DW-192 در رنگ های نقره ای – سفید در بازار موجود است. این محصول دارای صفحه نمایش لمسی, 9 برنامه شستشو اصلی, قابلیت تنظیم ارتفاع سبد, قابلیت شستشو با تاخیر, قفل کودک, قابلیت auto open door, قابلیت self clean, قابلیت خشک کن اضافی (extra drying) و قابلیت شستشو سریع می باشد. از ویژگی های دیگر این ظرفشویی میتوان به کنترل هوشمند جهت شستشوی با تاخیر(1تا24ساعت)- داری سنسور تشخیص نشتی آب – سیستم ضد عفونی کردن ظروف – سیستم کنترل هوشمند جهت شروع با تاخیر اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW-3140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی سری Blaze اولین سری وارد شده از ظرفشویی کنوود به بازار ایران میباشد. ماشین‌ ظرفشویی 14 نفره کنوود به جدیدترین و به روزترین فناوری‌ها مجهز شده‌ و به گونه‌ای طراحی شده‌ است که شستشوی ظروف را برای شما آسان میکند. ماشین ظرفشویی کنوود دارای 7 برنامه اصلی شستشو ست و برای سهولت انجام کار، در مواقعی که عجله دارید دارای برنامه‌ سریع شویی می باشد که می‌توانند ظرف تنها 30 دقیقه ظروف را کامل بشوید. علاوه بر این، ماشین‌ ظرفشویی KENWOOD دارای سبد کشویی کارد و چنگال است تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M4573 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M4573 دارای 6 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌ Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV 3513 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با وجود مشغله‌های فراوان، شستن ظرف‌ها از مسائلی است که باید در صدد برطرف کردن آن، اقدامی انجام شود. یکی از این اقدامات، تهیه ماشین ظرفشویی‌ای بوده که ظرفیت مورد نیازی که شما به آن احتیاج دارید را پشتیبانی کند. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV 3513 W، ظرفیت آن برای 15 نفر مناسب است. این ماشین ظرفشویی برای خانواده‌های پر جمعیت و خانواده‌هایی که مهمان زیاد به منزل آن‌ها رفت‌وآمد می‌کند، کاربردی است. مصرف انرژی A++ آن خیال شما را راحت کرده و تعداد سه سبد بودن آن، برای طبقه‌بندی ظروف به کمکتان می‌آید. دکمه‌های دستگاه لمسی بوده و طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد که از لحاظ ظاهری نیز، به آشپزخانه شما زیبایی هدیه می‌دهد. اگر کودکی در منزل دارید، نگران نباشید، زیرا ماشین ظرفشویی پاکشوما مجهز به قفل کودک است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت تاخیر در زمان شست‌وشو تا 24 ساعت، دارای نمایشگر اتمام،دارای نمایشگر اتمام مایع جلا دهنده، شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشوی سریع و دارای 8 برنامه شست‎‌وشو اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که در زندگی روزمره بسیار کاربردی و مفید است. این وسیله به شما کمک می‌کند تا ظروف خود را به راحتی و با صرفه‌جویی در آب و برق بشویید. اما با توجه به تنوع برندها و مدل‌های موجود در بازار، انتخاب یک ماشین ظرفشویی مناسب ممکن است دشوار باشد. در این مقاله قصد داریم به شما یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی که اسنوا نام دارد را معرفی کنیم. سپس به معرفی برند اسنوا، کاربردها، ویژگی‌ها، محصولات و خرید از دیجی‌کالا خواهیم پرداخت. معرفی برند اسنوا اسنوا یک برند ایرانی است که در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است. این برند با هدف تولید وسایل برقی خانگی با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت خود را آغاز کرده است. اسنوا در طی سال‌های فعالیت خود توانسته است با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و نیروی انسانی متخصص، محصولاتی را به بازار عرضه کند که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌اند. اسنوا در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی در ایران است و دارای گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۸۰۰۱ می‌باشد. کاربردهای ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین ظرفشویی اسنوا دارای کاربردهای متعددی است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد: • شستشوی ظروف با کیفیت بالا و حذف کامل لکه‌ها و باکتری‌ها • صرفه‌جویی در مصرف آب و برق نسبت به شستشوی دستی • زیبایی و جلوه خاص به آشپزخانه شما • کاهش سر و صدا و ایجاد آرامش در خانه • افزایش ظرفیت شستشو با استفاده از سبدهای قابل تنظیم • امکان انتخاب برنامه‌های مختلف شستشو بر اساس نوع ظروف و درجه آلودگی • امکان تنظیم زمان شروع و پایان شستشو بر اساس نیاز شما ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین ظرفشویی اسنوا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد: • دارای صفحه نمایش ال‌سی‌دی و کنترل لمسی آسان • دارای سیستم ضد نشت آب و ضد باز شدن درب • دارای سیستم خشک کننده حرارتی و تهویه مطبوع • دارای سیستم ضد باکتری و ضد بو • دارای سیستم شستشوی هوشمند و اقتصادی • دارای سیستم امنیتی کودک و قفل کنترل • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برند اسنوا برند اسنوا دارای محصولات متنوعی در زمینه ماشین ظرفشویی است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد: • ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره اسنوا مدل SNW-6140 • ماشین ظرفشویی ۱۲ نفره اسنوا مدل SNW-6120 • ماشین ظرفشویی ۱۰ نفره اسنوا مدل SNW-6100 • ماشین ظرفشویی ۸ نفره اسنوا مدل SNW-6080 • ماشین ظرفشویی ۶ نفره اسنوا مدل SNW-6060 خرید از دیجی کالا اگر قصد خرید یک ماشین ظرفشویی اسنوا را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا استفاده کنید. دیجی‌کالا یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که انواع محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما ارائه می‌دهد. برخی از مزایای خرید از دیجی‌کالا عبارتند از: • امکان مقایسه قیمت و مشخصات محصولات مختلف • امکان انتخاب روش پرداخت مورد نظر شما • امکان ارسال سریع محصولات به سراسر کشور • امکان بازگشت و تعویض محصولات در صورت نارضایتی برای خرید از دیجی‌کالا، کافی است به وب‌سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود و انتخاب روش پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید. پس از آن، محصول شما در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. سخن نهایی ماشین ظرفشویی اسنوا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانه شما است. این ماشین ظرفشویی دارای کیفیت بالا، قیمت مناسب، کاربرد آسان و ویژگی‌های منحصر به فرد است. اسنوا یک برند ایرانی محبوب و معتبر است که محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خرید از دیجی‌کالا، ماشین ظرفشویی اسنوا را به راحتی و با اطمینان تهیه کنید. پس نگران نباشید و همین حالا اقدام به خرید کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 W ماشین ظرفشویی مبله است. این ماشین برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل 15 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی A++ را کسب کرده است. ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF - 15306 W دارای 3 سبد بوده و صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان 47 دسی‌بل اعلام شده است. برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از فقل کودک استفاده می‌شود. این مدل تلاش داشته تا بر کارایی خود بیافزاید، از این رو، قابلیت شستشوی میوه و سبزی را برای خریداران فراهم کرده است. این قابلیت، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت کارتان را هم افزایش می‌دهد. برای افرادی که ظروف گران و حساس دارند این ماشین حالتی طراحی کرده که مخصوص ظروف حساس است. با انتخاب این حالت آسیبی به ظروف‌تان وارد نمی‌شود. در کل این ماشین، 8 برنامه شستشو دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظروف‌تان را با کیفیت بالایی تمیز کنید. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 W به سیستم تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت مجهز شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW27Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت بوش از موتور Eco Silence Drive در این مدل استفاده کرده است که این موتور در قلب بدنه عایق فوق کم صدا Super Silent قرار دارد که باعث شده این ماشین ظرفشویی بوش رتبه انرژی ++A را به خود اختصاص دهد و در زمان شستشو نیز در بالاترین سطح فقط 44 دسی بل صدا تولید کند. این ظرفشویی بوش برای شستن یک سیکل کامل تنها 9.5 لیتر آب مصرف می کند که در مقایسه با برندهای دیگر بسیار کم مصرف محسوب می شود .شرکت بوش برای اینکه بتواند به این میزان مصرف آب دست پیدا کند از تکنولوژی هایی مانند Active Water سیستم آب هیدرولیک، Aqua Sensor سنسور تشخیص میزان آب استفاده می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-L352 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 13 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-K462S محصولی از شرکت جی پلاس است. شرکت جی پلاس این محصول را به شکل ساده و زیبایی طراحی کرده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-K462S دارای 5 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین لباسشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

جشنواره پاییزی جی‌پلاس

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی وی یو مدل VALZ-14FGW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات لوازم خانگی وی یو، با 30 سال سابقه درخشان جهانی ، یکی از پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی در سطح دنیاست. کیفیت ، ظرافت، زیبایی و برخورداری از استانداردهای کیفیتی وجه تمایز خاص محصولات وی یو با سایر برندهاست. استفاده از ماشین های ظرفشویی گام مهمی در صرفه جویی و مصرف بهینه آب است .ماشین ظرفشویی VALZ-14FG نیز علاوره بر طراحی زیبا، دارای پنل کاربری آسان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی آ ا گ مدل FFE63700PW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی دیگر از ظرفشویی های تولید جدید کمپانی آ ا گ AEG مدل FFE63700PW‌ می‌باشد که در کشور ایتالیا ساخته شده است. در زیر می‌خواهیم مهمترین مزیتهای این ظرفشویی را برایتان شرح دهیم: 1. بازو یا پروانه پخش آب ماهواره‌ای: کمپانی آ ا گ با این ابتکار جدید در سیستم پخش آب ، این اطمینان را حاصل می‌کند که آب به تمامی گوشه و کنار رسیده و نتایج خیره کننده از تمیزی ظروف را داشته باشد. در ضمن ماشین ظرفشویی آ ا گ علاوه بر این بازوی پخش آب در کف کابین،‌ یک بازوی دیگر در سقف کابین دارد که برندهای دیگر معمولا این بازو را ندارند. 2. تکنولوژی Sensorlogic: از سنسورهایی در ماشین ظرفشویی استفاده می‌کند تا تعداد ظروف و کثیفی آنها را اندازه‌گیری کند. سپس برنامه شستشو تنظیم می‌شود در عین حال که میزان مصرف آب ، برق و مواد شوینده را به حداقل می‌رساند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. 3. سیستم خشک کن منحصر به فرد (AirDry Technology): این نوع سیستم خشک کن که ابداعی کمپانی آ ا گ هست ، درب ماشین ظرفشویی را در انتها بعد از اتمام شستشو باز کرده تا با جریان هوای بیرون در داخل کابین هم سرعت مرحله خشک کن بیشتر شده و هم نتیجه خیلی بهتری را داشته باشد. به لطف این تکنولوژی کلاس سیستم خشک کن A می‌باشد. 4. محافظت کامل از ظروف کریستالی با برنامه ProZone: شاید شنیده یا دیده باشید که ظروف کریستالی بعد از چندین بار شستشو در ماشین های ظرفشویی کیفیت و شفافیت اولیه خود را از دست می‌دهند ، دلیل این موضوع شستشوی ظروف کریستالی به همراه ظروف پرچرب مانند قابلمه در یک برنامه است. وقتی ما ظروف کریستالی را با ظروف پرچرب را با هم در ماشین ظرفشویی قرار می‌دهیم ، ماشین ظرفشویی به دلیل وجود ظروف پرچرب دمای آب را بالا می‌برد و همین دمای بالای آب، شفافیت ظروف کریستالی را از بین می‌برد. در ماشین‌های ظرفشویی آاگ با وجود برنامه ProZone این مشکل حل شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر هنگام مهمانی از شستن ظروف فراری هستید و همیشه این کار زمان زیادی از شما می‌گیرد، شما نیاز به یک ماشین ظرف‍‌شویی با کیفیت دارید. ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 دستگاهی بسیار کاربردی بوده که با طراحی و کیفیت بالای ساخت همراه شده است. این ماشین ظرفشویی مبله ظرفیتی دارد که می‌تواند ظروف استفاده شده توسط 12 نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید. ابعاد دستگاه امکان استفاده آن روی میز یا کانتر کابینت را می‌دهد. ماشین‌ظرفشویی مدل EL9003 محصولی با کیفیت از برند معتبر الگانس است. است الگانس برندی معتبر است که کالاهای باکیفیتی را تولید و در سرتاسر جهان توزیع می‌کند. برند معتبر الگانس لوازم خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند و کیفیت بالای این محصولات موجب افزایش تقضا شده است. این محصول برای استفاده یک خانواده 12 نفره کافی است . گروه آن رومیزی است و به آسانی می‌توانید آن را در آشپزخانه‌تان قرار دهید. این مدل امکان شست‌وشوی ظروف در حجم زیاد را دارد و برای یک خانواده 12 نفره دارد.این مدل از کیفیت بالایی، مانند باقی محصولات الگانس برخوردار است. یکی از دغدغه‌های خریداران ماشین‌های ظرفشویی رومیزی پر کردن تمامی ظرفیت آن است. با استفاده از این مدل دیگر این دغدغه را نخواهید داشت. استفاده از ماشین ظرف‌شویی در مهمانی‌ها کمک شایانی خواهد بود و به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد و یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد. این مدل در ابعاد گنجایش،  پهنا 600 میلی متر، عمق 600 میلی متر و ارتفاع  850 میلی متر طراحی شده است. این محصول دارای دارای دو طبقه مجزا  است. این مدل دارای محفظه داخلی استیل است. ماشین‌های ظرف‌شویی در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی می‌کنند. رده مصرف انرژی این محصول  A+ است. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی مصرف می‌شود. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 6 برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده قطعا رضایت مصرف‌کننده را تامین می‌کند. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 6 حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد و شما با توجه به خواسته‌تان نحوه شستشو و کار ماشین‌ظرفشویی الگانس مدل EL9003 را مشخص می‌کنید.

پیش درآمد

بعد از هر مهمانی یکی از بزرگترین دغدغه‌ها جمع شدن ظروف نشسته است.شستن ظروف می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد. در کنار هدر رفتن زمان این کار بسیار خسته کننده است.‌ در آشپزخانه‌ها حجم کارهای روزانه بسیار زیاد است و این کارها با گذشت زمان می‌تواند طاقت‌فرسا شود. جدا از این حس برخی از کارها می‌تواند در دراز مدت برای سلامتمان مضر باشد. یکی از این کارها شستن ظروف است. حتما شما هم با این مورد مواجه شده‌اید، بعد از مهمانی خانوادگی باید زمان زیادی را صرف شستن و خشک کردن ظروف کنید و علاوه بر خستگی، تماس مستقیم مایع شستشو و آب در دراز مدت به دستانتان آسیب وارد می‌کند. این آسیب‌ها می‌تواند پوست پوست شدن دست و یا زبری و حتی حساسیت باشد. ماشین ظرفشویی برای تمامی خانواده‌ها کالایی بسایر مهم و پر استفاده‌ای است. داشتن یک ماشین‌ظرفشویی با کیفیت می‌تواند در مهمانی‌ها بسیار کارآمد باشد.

تاریخچه

اختراع ماشین ظرفشویی به سال 1886 برمیگردد. در آن سال یک خانم به نام ژوزفین کوچران، این وسیله را اختراع می کند . او به این دلیل که مهمانی‌های زیادی را برگزار می‌کرد کمبود این دستگاه را در محیط آشپزخانه حس کرد.و تصمیم گرفت چنین دستگاهی را اختراع کند. ماشین کوچران یک ماشین ظرفشویی دستی بود. قبل از همه‌گیر شدن الکتریسیته ، او اقدام به تاسیس یک شرکت برای تولید ابزار آشپزخانه کرد. ماشین های ظرفشویی دیگری توسط شرکت های بخار طراحی برای رستوران ها طراحی شده. آنها معمولا با عبور دادن  ظروف کثیف از آب گرم و با استفاده از یک نوار یا یک سبد چرخشی کار می‌کردند. تا دهه 1950، ماشین‌های ظرفشویی برای استفاده عموم مردم نبودند، با گذشت زمان و ارزان‌تر شدن این محصول،کم‌کم استفاده از ماشین‌های ظرف‌شویی در میان مردم رایج شد. امروزه با پیشرفت فناوری ماشین‌های ظرف‌شویی به سه دسته تقسیم می‌شوند. ماشین ظرفشویی توکار؛ بخش عمده‌ای از کسانی که ماشین‌های ظرفشویی توکار را انتخاب می‌کنند دنبال ایجاد تغییر در آشپزخانه و داشتن آشپزخانه‌ای بسیار مدرن هستند. این مدل‌ها فضای بسیار کمتری را نسبت به مدل‌های مبله اشغال می‌کنند. به طور معمول ماشین ظرفشویی توکار را زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت‌ها نصب می‌کنند.این مدل برای افرادی که فضای کمی دارند انتخاب مناسبی است. ماشین ظرفشویی رومیزی؛ این مدل روی کابینت و نزدیک سینک ظرفشویی در آشپزخانه جای می‌گیرد و به‌راحتی امکان جابه‌جایی دارد. این مدل بیشتر مناسب یک خانواده کوچک است که زیاد اهل مهمانی‌ دادن‌های پر‌جمعیت نیستند. مزیت این نوع ماشین ظرفشویی این است که سریع پر می‌شود و قیمتش هم از انواع دیگر این کالا، ارزان‌تر است و نهایتا ماشین ظرفشویی ایستاده؛ این مدل پرطرفدارترین مدل ماشین ظرفشویی در بازار است و بیشتر مناسب خانواده‌هایی است که مهمانی‌های بزرگی برگذار می‌کند یا آن دسته افرادی است که ترجیح می‌دهند ظرف‌های نشسته خود را از صبح تا شب داخل ماشین بگذارند و فقط یک‌بار در طول روز از آن استفاده کنند. هنگام خرید این ماشین‌ها، بهتر است انواعی را انتخاب کنید که قابلیت شست‌وشوی نصف ظرفیت را دارند. این بدان معناست که با پر کردن نصف ظرفیت ماشین، ظرف‌ها با مصرف آب و شوینده کمتری شسته خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

طراحی و امکانات

یکی از محصولات کارآمد و با کیفیت الگانس ، ماشین‌ظرفشویی مدل EL9003 است.این کالا یک ماشین‌ظرفشویی مبله است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مدل برای استفاده یک خانواده که مهمانی‌های پر جمعیت می‌گیرند گزینه مناسبی است. شما با خرید این کالا یک ماشین ظرف‌شویی با کیفیت و زیبا ساخت شرکت الگانس خواهید داشت. این مدل با کیفیت بالا در ساخت و رعایت استاندارد‌های جهانی، یک کالا با ماندگاری و دوام بالا است. شایان ذکر است الگانس برندی با کیفیت است که کالاهای باکیفیتی را تولید و در سرتاسر جهان توزیع می‌کند. جدا از بحث کارایی، طراحی بسیار زیبایی برای این مدل دیده می‌شود. ماشین‌های ظرف‌شویی به دلیل سایز، در آشپزخانه و خانه بسیار به چشم می‌آید. با داشتن این ماشین زیبایی آشپزخانه‌تان چندین برابر می‌شود و به راحتی این محصول با باقی لوازم آشپزخانه شما ست می‌شود. از نظر کارایی در وحله اول باید بدانید ابن ماشین از نوع مبله است. برای افرادی که فضای بزرگی دارند و مصرف ظروف بالایی دارند این مدل توصیه می‌شود. این ماشین قابلیت گنجایش آن 600 میلی‌متر پهنا؛ 600 میلی‌متر عمق و 850 میلی‌متر ارتفاع است. این ابعاد برای 12 نفر کافی است. یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها میزان مصرف برق زیاد و سرسام آور ماشین‌های ظرفشویی است اما ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 با داشتن نمودار مصرف A+ ، 10% از مدل A بهینه‌تر است. این استاندارد موجب شده است استفاده از این کالا به‌صرفه باشد. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی کصرف می‌شود. این دستگاه دارای محفظه داخلی استیل است. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 6 برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده قطعا رضایت شما را تامین می‌کند.

این مدل دارای امکانات کارآمد بسیاری است یکی از این امکانات،  قابلیت اضافه کردن ظروف در حین شست و شو است. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 6 حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد. یکی از امکانات این مدل  برنامه شست و شوی ۶۰ دقیقه ای است. یکی از قابلیت‌های این مدل برنامه میوه‌شور است با استفاده از این برنامه شما نه تنها قادر به شستن ظرف‌ها، بلکه می‌توانید میوه‌هایتان را هم با کمک این مدل شستشو دهید. این ویژگی کار شما را بسیار آسان می‌کند و در نهایت دستانتان کمترین تماس را با آب و مواد شوینده خواهد داشت. ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 دارای نشانگر کسری نمک و مایع است. برای افرادی که به دنبال تهیه ماشین ظرفشویی با کیفیت و مبله هستند، این مدل گزینه مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463NS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

نگاه کلی

Candy CDM 1513 Dishwasher

شستشوی ظروف آن هم پس از نوش جان کردن یک وعده غذایی خوشمزه اصلا کار دلچسبی نیست. امروزه برای راحت‌تر شستن ظروف ماشین‌های ظرفشویی به یکی از المان‌های اصلی هر آشپزخانه‌ای تبدیل شده‌اند. شرکت «کندی» ماشین ظرفشویی مدل «CDM 1513» خود را با ظرفیتی بالا و بر اساس نیاز افرادی که میزان استفاده از ظروف‌ بالایی دارند عرضه کرده است.

شستن آسان ظروف در اندازه‌های مختلف

شرکت سازنده برای اینکه بتوان با این ماشین ظرفشویی ظروف با ابعاد گوناگون را به شکل راحت‌تری شست برای آن سه سبد تعریف کرده است. این سبدها به شکلی طراحی شدهاند که برداشتن قاشق، چنگال و ظروف دیگر از ماشین ظرفشویی به سادگی تمام انجام شود. این سبدها در کنار برنامه‌های شست‌وشو ارزش خرید مطلوبی به ماشین ظرفشویی CDM 1513 داده‌اند.

شست‌وشوی نصف ظرفیت و شست‌و‌شوی با دمای بالا

    همانطور که از نام این قابلیت‌ها پیداست، زمانی که ظروف زیادی برای شستن ندارید و می‌خواهید برای شست‌و‌شوی آن‌ها حتما از ماشین ظرفشویی استفاده کنید، این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد. زیرا نیازی نیست منتظر بمانید تا با تعداد ظروف زیاد این ماشین ظرفشویی را پر کنید. می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید و در وقت هزینه خود نیز صرفه‌جویی نمایید. از قابلیت شست‌و‌شوی با دمای بالا نیز زمانی می‌توانید استفاده نمایید که ظروف بسیار چرب باشند و پاک کردن چربی و لکه‌ها از روی آن‌ها سخت باشد. اما با این قابلیت دیگر نباید نگران باشید و این محصول می‌تواند به خوبی از پس تمیز کردن ظروف برآید.

قابلیت شست‌وشوی میوه و سبزی

بسیاری از خریداران ماشین‌های ظرفشویی برایشان مهم است که محصول خریداری شده قابلیت شست‌و‌شوی میوه و سبزی‌ها را نیز داشته باشند. باید اینجا به شما این خبر خوب را بدهیم که این ماشین ظرفشویی دارای برنامه شست‌وشوی میوه و سبزی‌ها است و شما به راحتی می‌توانید میوه و سبزی‌های خریداری شده را در این ماشین ظرفشویی قرار دهید و این محصول به خوبی از پس وظایف خود برمی‌آید.

مصرف انرژی

    این ماشین ظرفشویی کندی توانسته بر اساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد. این محصول تنها یک پله با سقف مصرف بهنیه انرژی فاصله دارد و میزان انرژی بسیار بهینه‌ای مصرف می‌کند که در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

جمع‌بندی

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 یک دستگاه مدرن با ویژگی‌هایی مطلوب است. سبدهای کاربردی باعث شده‌اند تا بتوان بر اساس نیاز و به خوبی و آسانی ظروف کثیف پس از یک وعده دل‌چسب را با خیالی راحت در آن قرار داد. بنابراین، اگر خانواده پرجمعیت دارید یا اهل مهمانی و دورهمی هستید، این محصول مدرن را به عنوان یکی از انتخاب‌هایتان درنظر بگیرید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی «ال ‌جی» (LG) مدل «DC45» را با ظاهر خاص، بدنه‌ی مقاوم، مصرف انرژی بسیار پایین به همراه صدای بسیار کم طراحی کرده‌اند. این محصول 14 نفره‌ی 168 پارچه که در طبقه‌بندی رنگی تیتانیوم قرار می‌گیرد، با نمودار مصرف انرژی A++، متوسط مصرف9 لیتر آب در هر شست‌وشو و میزان صدای 43 دسی‌بل تولید شده است. همچنین این محصول دارای دکمه‌ی لمسی، قفل کودک و شش برنامه‌ی شست‌وشوست. از دیگر ویژ‌گی‌های این محصول می‌توان به حالت اختیاری با شدت فشار آب SPRAY (جهت شست‌وشوی کریستال)، اشعه‌ی ماوراءبنفش (UV)  جهت ازبین‌بردن باکتری‌ها تا 99.9%، برنامه‌ی شست‌وشوی اقتصادی با نصف ظرفیت، جت پمپ مجهز به فناوری اینورتر (Inverter Direct Drive )، سیستم خشک‌کن  Hybrid، شست‌وشوی بسیار داغ، صفحه‌نمایش  LED، طبقه‌ی مجزا برای قاشق و چنگال، قابلیت شست‌وشوی ظروف بزرگ و قابلمه تا 35 سانتی‌متر، مجهز به دکمه‌ی نصف ظرفیت (HALF Load) با انتخاب طبقه، مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار  (Smart Diagnosis System)، مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف  (Soil Sensor)، موتور بدون تسمه (Direct Drive)، شست‌وشوی بسیار داغ و طبقه‌های با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد. در نظر داشته باشید که شرکت  LG، یکی از برندهای معتبر‌ و شناخته‌شده‌‌ی موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و... فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

شست‌وشو با بخار

تکنولوژی TrueSteam یا بخارشوی تعبیه‌شده در این ماشین‌ظرف‌شویی باعث می‌شود نیازی به شست‌وشو یا تمیزکردن ظروف پیش از قراردادنشان داخل ماشین نداشته باشید. با این تکنولوژی بخار با حرارت و انرژی بسیار زیادی ظروف را تمیز می‌کند. بخار نسبت به آب داغ نفوذ بیشتری داشته و باعث می‌شود لکه‌های سرسخت به سادگی از روی ظروف پاک شوند. TrueSteam کاملاً سازگار با ظروف طراحی شده است که علاوه بر تمیزکردن کامل ظروف با حرارت بالا به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. با قراردادن DC45 روی برنامه‌ی بخارشور می‌توانید ظروفی که مدت زیادی از کثیف‌شدن‌شان گذشته است را به راحتی تمیز کنید.

چگونگی کارکرد ماشین

موتور اینورتر دایرکت‌درایو این ماشین ظرف‌شویی با طراحی ظریفی داخل دیواره قرار گرفته است و به‌خوبی آب را در مراحل شست‌وشو هدایت می‌کند. در مرحله‌ی اول آب از طریق لوله ورودی به محفظه‌ی داخلی ماشین منتقل می‌شود، سپس هیتر داخلی آب را گرم می‌کند تا برای شست‌وشوی ظرف‌ها آماده شود. موتور اینورتر دایرکت‌درایو آب را هدایت می‌کند تا توسط بازوهای نازل در فضای داخلی ماشین پخش شود. سپس آبی که ظرف‌ها در آن شسته شده‌اند، به لطف سیستم تصفیه‌ی سه‌مرحله‌ای تصفیه می‌شود تا اجزای درشت داخلش باقی نماند و لوله‌ها دچار گرفتگی نشوند. درنهایت آب تصفیه‌شده از پمپ تخلیه خارج می‌شود.

سبد هوشمند

ال‌جی در طراحی این ماشین ظرف‌شویی سبدهایی با قابلیت جابه‌جایی تعبیه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید طبق چینش ظروف سبدها را تنظیم کرده و فضای کافی را برای قراردادن انواع ظروف فراهم شود. درنتیجه مقدار بیشتری از ظروف در آن قابل‌شست‌وشو هستند. هنگام قراردادن ظروف داخل سبدها به این امر توجه داشته باشید که باید آب و مواد شونده به سطح تمامی ظروف برسد؛ چراکه درصورت قراردادن اشتباه ظرف بخشی از آن تمیز نمی‌شود.

موتور اینورتر دایرکت درایو

موتور این ماشین‌ظرفشویی با تکنولوژی اینورتر طراحی و ساخته شده است. این تکنولوژی باعث می‌شود مصرف برق در آن کاملاً مطابق با انرژی موردنیازش برای شست‌وشوی ظرف‌ها باشد و از هدررفتن انرژی جلوگیری شود. این امر با کنترل مصرف برق و جلوگیری از نوسانات انجام می‌شود. همچنین این موتور باعث می‌شود پاشیدن آب هماهنگ با برنامه‌ی انتخاب‌شده باشد تا در مصرف آب هم صرفه‌جویی شود. درواقع ال‌جی با ادغام تکنولوژی اینورتر و موتور دایرکت درایو باعث شده است میزان مصرف آب و برق به حداقل برسد. تکنولوژی اینورتر سرعت موتور را کنترل می‌کند و باعث می‌شود انرژی اتلاف بسیار کمی داشته باشد. همچنین موتور دایرکت درایو این ماشین‌ظرف‌شویی با دیزاین مکانیکی خود حداقل اتلاف آن را برایش فراهم کرده است.

فضای بیشتر با مصرف انرژی کم

بازدهی انرژی در این ماشین لباسشویی بسیار زیاد است. با به کار رفتن موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف انرژی کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. این موتور با کنترل مصرف انرژی باعث می‌شود تمامی انرژی مصرف‌شده صرف کارکرد اصلی آن شود. همچنین به دلیل ابعاد کوچک این موتور، فضای بسیار کمی توسط آن اشغال می‌شود و نسبت به مدل‌های مشابه، جای بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3 با داشتن سه طبقه که یکی از آن‌ها مخصوص شستن قاشق و چنگال است کاربردی‌ترین وسیله ممکن در حال حاضر به‌شمار می‌رود.داشتن هشت برنامه کاربردی از دیگر خصوصیات منحصربه فرد این ماشین ظرفشویی امرسان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC65 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی «ال‌جی» (LG) مدل DC65، ساده اما سنگین، با ظرفیت بالا و مصرفی انرژی بسیار پایین طراحی‌شده است. این ماشین ظرف‌شویی که در طبقه‌بندی رنگی ساده قرار می‌گیرد؛ با وزن 63 کیلوگرم، ظرفیت 14، نمودار مصرف انرژی A+++ به همراه صدای بسیار کم 41 دسی‌بل تولیدشده است. همچنین این محصول مجهز به 7 برنامه‌ی شستشو و قفل کودک هم است. از دیگر ویژگی‌های KD-826SW می‌توان به دارای جت پمپ مجهز به فن‌آوری DirectDrive که منجر به کمتر شدن صدا، لرزش و استهلاک ماشین می‌شود، مجهز به دکمه‌ی نصف ظرفیت، متوسط مصرف برق در سال 235 کیلووات و متوسط مصرف آب در سال 2600 لیتر اشاره کرد. در نظر داشته باشید که شرکت LG، یکی از معتبر‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

چگونگی کارکرد ماشین

موتور اینورتر دایرکت‌درایو این ماشین ظرف‌شویی با طراحی ظریفی داخل دیواره قرار گرفته است و به‌خوبی آب را در مراحل شست‌وشو هدایت می‌کند. در مرحله‌ی اول آب از طریق لوله ورودی به محفظه‌ی داخلی ماشین منتقل می‌شود، سپس هیتر داخلی آب را گرم می‌کند تا برای شست‌وشوی ظرف‌ها آماده شود. موتور اینورتر دایرکت‌درایو آب را هدایت می‌کند تا توسط بازوهای نازل در فضای داخلی ماشین پخش شود. سپس آبی که ظرف‌ها در آن شسته شده‌اند، به لطف سیستم تصفیه‌ی سه‌مرحله‌ای تصفیه می‌شود تا اجزای درشت داخلش باقی نماند و لوله‌ها دچار گرفتگی نشوند. درنهایت آب تصفیه‌شده از پمپ تخلیه خارج می‌شود.

سبد هوشمند

    ال‌جی در طراحی این ماشین ظرف‌شویی سبدهایی با قابلیت جابه‌جایی تعبیه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید طبق چینش ظروف سبدها را تنظیم کرده و فضای کافی را برای قراردادن انواع ظروف فراهم شود. درنتیجه مقدار بیشتری از ظروف در آن قابل‌شست‌وشو هستند. هنگام قراردادن ظروف داخل سبدها به این امر توجه داشته باشید که باید آب و مواد شونده به سطح تمامی ظروف برسد؛ چراکه درصورت قراردادن اشتباه ظرف بخشی از آن تمیز نمی‌شود.

موتور اینورتر دایرکت درایو

موتور این ماشین‌ظرفشویی با تکنولوژی اینورتر طراحی و ساخته شده است. این تکنولوژی باعث می‌شود مصرف برق در آن کاملاً مطابق با انرژی موردنیازش برای شست‌وشوی ظرف‌ها باشد و از هدررفتن انرژی جلوگیری شود. این امر با کنترل مصرف برق و جلوگیری از نوسانات انجام می‌شود. همچنین این موتور باعث می‌شود پاشیدن آب هماهنگ با برنامه‌ی انتخاب‌شده باشد تا در مصرف آب هم صرفه‌جویی شود. درواقع ال‌جی با ادغام تکنولوژی اینورتر و موتور دایرکت درایو باعث شده است میزان مصرف آب و برق به حداقل برسد. تکنولوژی اینورتر سرعت موتور را کنترل می‌کند و باعث می‌شود انرژی اتلاف بسیار کمی داشته باشد. همچنین موتور دایرکت درایو این ماشین‌ظرف‌شویی با دیزاین مکانیکی خود حداقل اتلاف آن را برایش فراهم کرده است.

فضای بیشتر با مصرف انرژی کم

    بازدهی انرژی در این ماشین لباسشویی بسیار زیاد است. با به کار رفتن موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف انرژی کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. این موتور با کنترل مصرف انرژی باعث می‌شود تمامی انرژی مصرف‌شده صرف کارکرد اصلی آن شود. همچنین به دلیل ابعاد کوچک این موتور، فضای بسیار کمی توسط آن اشغال می‌شود و نسبت به مدل‌های مشابه، جای بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شست‌وشو با بخار

  تکنولوژی TrueSteam یا بخارشوی تعبیه‌شده در این ماشین‌ظرف‌شویی باعث می‌شود نیازی به شست‌وشو یا تمیزکردن ظروف پیش از قراردادنشان داخل ماشین نداشته باشید. با این تکنولوژی بخار با حرارت و انرژی بسیار زیادی ظروف را تمیز می‌کند. بخار نسبت به آب داغ نفوذ بیشتری داشته و باعث می‌شود لکه‌های سرسخت به سادگی از روی ظروف پاک شوند. TrueSteam کاملاً سازگار با ظروف طراحی شده است که علاوه بر تمیزکردن کامل ظروف با حرارت بالا به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. با قراردادن DC65 روی برنامه‌ی بخارشور می‌توانید ظروفی که مدت زیادی از کثیف‌شدن‌شان گذشته است را به راحتی تمیز کنید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا