خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید لوستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوستر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با اینکه نور و روشنایی فضای منزل اهمیت بسیار زیادی دارد؛ ولی اغلب اینطور است که در ابتدا همه وسایل منزل انتخاب می ­شوند و بر اساس شرایط فضا و سبک دکوراسیون لوستر مناسب برای فضاهای مختلف تهیه می ­شود. برای اینکه انتخاب عالی داشته باشید بهتر است راجع به راهنمای خرید لوستر اطلاعاتی داشته باشید. به همین دلیل این مطلب از نکته خرید می ­تواند به شما برای خرید لوستر مناسب کمک کند. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر همراهمان باشید.

انواع مدل‌های لوستر

همانطور که احتمالا در بازار شاهد آن بوده‌اید، لوسترها دارای سبک‌ها و مدل‌های مختلفی هستند تا متناسب با دکوراسیون یا سلیقه‌ی خاص شما باشند. با توجه به همین تنوع هم در ابتدا به معرفی انواع سبک‌های لوستر موجود در جهان می‌پردازیم.

لوسترهای کریستالی (Crystal Chandeliers)

این سبک از نظر تاریخی یکی از رایج‌ترین سبک‌ها ساخت لوستر در جهان است. در واقع محصولات ساخته شده در این سبک بر اساس انواع برش‌های انجام شده بر روی کریستال‌ها از جمله برش دستی، صیقل دستی، برش با ماشین یا پرداخت متفاوت هستند. یک سیستم روشنایی به سبک کریستالی را می‌توان روی بسیاری از قاب‌ها سوار کرد و در اندازه‌های مختلفی ساخت. در حالت کلی لوسترهای کریستالی بدون توجه به نوع فلز به کار رفته در آن، ساختار یا مدلی که دارند، حالتی خیره کننده به اتاق می‌دهد.

لوسترهای روستیک (Rustic Chandeliers)

به طور کلی سبک روستیک با ساختارها و عناصر طبیعی فراوان گره خورده است. مواد مورد استفاده در این نوع سبک لوستر از چوب، آهن و حتی شاخ حیوانات، تشکیل شده است. لوسترهای بزرگ و سنگین به سبک روستیک به خوبی به یک اتاق بزرگ با سقف‌های طاق‌دار می‌آید.

لوسترهای معاصر و مدرن (Contemporary and Modern Chandeliers)

جالب است بدانید که هر سبک جدیدی که پس از سال ۱۹۳۰ تا به امروز ایجاد شده است در دسته مدل‌های معاصر قرار می‌گیرد. به طور کلی این دسته از لوسترها دارای خطوط ساده و پرداخت‌های تک رنگ، به‌ویژه کروم یا نیکل هستند و در ساختار آن‌ها اثری از طرح‌های پیچیده و تزیینات به چشم نمی‌آید.

دیودهای ساطع کننده نور (LED) کم مصرف‌ترین و سریع‌ترین فناوری‌های روشنایی برای لوسترها هستند. این نوع لامپ بیش از پنج برابر بازده انرژی بیشتری نسبت به سایر لامپ‌ها دارند و می‌توانند تا ۲۵ برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای سنتی دوام بیاورد.

لوسترهای سنتی (Traditional Chandeliers)

لوسترهای سنتی بر ظاهر آراسته و طرح‌های نئوکلاسیک تمرکز دارند. سازه‌هایی در سبک کلاسیک از دهه‌ی ۱۷۵۰ تا اوایل قرن ۱۹ رایج بوده‌اند و لوسترهای این سبک با منحنی‌هایی ملایم همراه با خطوط مستقیم به تصویر کشیده می‌شوند.

لوسترهای چندشاخه (Transitional Chandeliers)

پرداخت‌هایی برنزی رنگ بیشتر در لوسترهای چند شاخه دیده می‌شوند و عناصر آن از ترکیب سبک‌های سنتی و معاصر به وجود می‌آید. لوسترهایی به سبک چندشاخه ظاهری ساده با خطوط مستقیم دارند و از هر نوع شلوغی‌ای در طراحی به دور هستند.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم هنگام خرید لوستر

  • ابعاد و اندازه لوستر: یکی از مهم­ترین موارد در خرید لوستر، ابعاد و اندازه لوستر است. لوسترهای موجود در بازار از اندازه­ های کوچک و مینیمال تا لوسترهای کریستال بزرگ و بلند وجود دارند. برای فضاهایی با مساحت زیاد می­ توانید یک لوستر بزرگ و مجلل تهیه کنید و یا از چند لوستر استفاده کنید تا روشنایی کافی برای فضا ایجاد شود، همچنین برای خانه نقلی و مدرن خود می­ توانید لوستر مدرن با ابعاد مناسب برای فضا انتخاب کنید. پس نگران نباشید شما با کمی جستجو می ­توانید لوستر مناسب منزل خود را به راحتی پیدا کنید.
  • سبک طراحی لوستر: همیشه راجع به هماهنگی بین سبک دکوراسیون و وسایل مختلف خانه صحبت کرده ­ایم. هماهنگی بین همه اجزای فضا باعث ایجاد یک کلیت واحد و در عین حال زیبایی دکوراسیون خواهد شد. در رابطه با خرید لوستر هم شما باید به سبک طراحی لوستر توجه کنید و بر اساس نوع سبک دکوراسیون منزل، بهترین فرم و شکل لوستر را بخرید. لوستر مجلل و کلاسیک برای دکوراسیون کلاسیک و لوسترهای جمع و جور و مدرن برای دکوراسیون منزل مدرن مناسب هستند.
  • طرح و رنگ لوستر: شاید لوستر به اندازه فرش و یا پرده، رنگ­ های متنوعی نداشته باشد ولی باز هم باید به رنگ و طرح لوستر برای هر فضا و تناسب آن با دکوراسیون توجه کنید. در جواب به سوال لوستر را با چی ست کنم؟ باید بگویم؛ بهتر است به فکر خرید لوستری باشید که با همه وسایل و دکوراسیون منزل متناسب باشد. جنس و طرحی که زود از آن خسته نشوید.
  • اهمیت ارتفاع سقف در خرید لوستر: به طور کلی ارتفاع آپارتمان­ ها و خانه­ های معمولی به اندازه استاندارد است و در طراحی لوسترها به این موضوع توجه می­ شود؛ ولی برخی از ساختمان­ ها ممکن است سقف بلندتر و یا کوتاه ­تری داشته باشند در نتیجه نصب لوستری که باعث ایجاد مزاحمت و یا عدم تناسب بصری در فضا باشد جالب نخواهد بود. امروزه برخی از انواع لوسترهای سقفی که حالت آویز ندارند و متصل به سقف هستند؛ لوستر مناسب برای سقف کوتاه به شما می‌­روند.
  • جنس لوستر: تا چندین سال قبل اغلب لوسترها ساختاری فلزی از جنس برنج و برنز داشتند؛ ولی امروزه تنوع جنس لوسترها زیاد شده است و در انواع؛ مدل لوستر حصیری، لوستر کریستال، لوستر آویز چوبی، لوستر پارچه‌­ای و… در بازار پیدا می ­شود. برای انتخاب جنس لوستر هم به ظاهر آن توجه کنید و هم فضایی که لوستر در آن نصب می­ شود. با کمی خلاقیت می­ توانید ساخت لوستر خانگی را امتحان کنید و یک لوستر دست­ ساز داشته باشید.
  • کاربری فضای نصب لوستر: لوستر مناسب برای آشپزخانه نمی ­تواند برای فضای پذیرایی جذاب باشد و یا نصب لوستر مناسب پذیرایی در آشپزخانه و یا اتاق خواب کمی نامتجانس به نظر می­ رسد. پس به فضای نصب لوستر دقت کنید و بهترین نوع لوستر را برای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و… انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از لوسترهای مناسب برای هرفضا آورده ­ایم.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم در انتخاب لوستر مناسب فضاهای مختلف

  • راهنمای خرید لوستر پذیرایی: اگر می­ خواهید پذیرایی خاص و زیبا داشته باشید؛ لوستری را انتخاب کنید که ابعاد آن با فضا متناسب باشد. برای انتخاب بهتر به جزئیات وسایل مانند پرده و یا مبلمان دقت کنید و از فرم آنها برای انتخاب لوستر ایده بگیرید.
  • راهنمای خرید لوستر آشپزخانه: تهیه لوستر برای بالای اپن و یا جزیره، انتخاب درستی است. به میزان روشنایی و راحتی تمیز کردن لوستر دقت کنید. همچنین می­توانید لوستر مدرن آشپزخانه را در وسط فضای آشپزخانه نصب کنید.
  • راهنمای خرید لوستر اتاق خواب: اگر می­ خواهید لوستری که در اتاق خواب نصب کردید؛ خیلی جلو چشم نباشد، یک لوستر سقفی مدرن و جمع و جور انتخاب خوبی است. اگر هم به دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک علاقه دارید؛ باید مساحت اتاق خواب را در نظر بگیرید و یک لوستر کلاسیک متناسب با فضا انتخاب کنید.
  • لوستر مناسب اتاق مطالعه: اگر در حین مطالعه و انجام کار و پروژه نیاز به روشنایی کافی دارید؛ خرید لوستر برای اتاق مطالعه می­ تواند بخشی از روشنایی فضا را تامین کند.خرید لوستر سقفی و یا دیواری هم برای فضای اتاق مطالعه مناسب است.
  • لوستر مناسب راه پله: برای راه ­پله­ های بزرگ و مجلل انواع لوستر آویز شیشه ­ای وجود دارد که هم فضای راه پله را روشن می­ کند و هم اتصالی بین طبقات ایجاد می­ کند. برای راه پله­ های کوچکتر لوسترهای دیواری مدرن انتخاب خوبی است.
  • لوستر مناسب دوبلکس: سقف خانه­ های دوبلکس در بخش ­هایی از آن بسیار بلند خواهد بود. در نتیجه لوستر با ابعاد بزرگ که به سقف طبقه دوم نصب می­ شود و تا طبقه پایین کشیده شده است جالب خواهد بود.
  • لوستر مناسب بالای میز ناهارخوری: فضای ناهارخوری یکی از بخش ­های مناسب برای نصب لوستر است. با توجه به فرم میز و ابعاد میز و صندلی می ­توانید چراغ بالای میز ناهارخوری را انتخاب کنید. با نور کافی غذا میل کنید!
  • لوستر مناسب سالن زیبایی: نور کافی در سالن­ های زیبایی و مزون­ ها اهمیت زیادی دارد. اگر فضای سالن زیبایی بزرگ و کلاسیک باشد، وجود یک یا چند لوستر کلاسیک و زیبا دکواسیون سالن زیبایی را کامل می­ کند. لوستر حلقه‌ای مدرن جزو لوسترهای جدیدی است که می ­تواند سالن زیبایی را جذاب­تر کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر گفته شد، می توانید لوستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چراغ مطالعه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تابلو نوری طرح ufo ریموت دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح ufo میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نوری طرح اسکلت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح اسکلت میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ آویز ایکیا مدل skymningen خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای روشنایی عمومی اتاق می توانید چراغ آویز را روی میز ناهارخوری یا نزدیک به سقف آویزان کنید.لامپ آویز SKYMNINGEN دارای طراحی برنده جایزه است و تا حدی از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. شکل توربین منحنی نور دلپذیری را پخش می کند - و مهم نیست که کجا آن را آویزان کنید، چشم نواز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی نورهام مدل الیزابت مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنایع روشنایی نورهام یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی و لوازم تزئینی و دکوراسیون منزل, از سال 1397بصورت حرفه ای اقدام به تولید انواع لوستر و آباژوررومیزی و ایستاده و شمعدان و لوازم لوکس منزل نموده است. هدف این مجموعه تولید محصولات از متریال های درجه یک و با کیفیت در خور سلیقه ی ایرانی می باشد. صنایع روشنایی نورهام در جهت جلب رضایت مشتری ، با هدف تولید ملی و اشتعالزایی با به کارگیری از طراحان و مهندسین مجرب ایرانی همواره اقدام به تولید محصول ایرانی با طراحی زیبا و کیفیت بالا نموده است. لوستر , نقش به سزایی در نورپردازی و زیبایی منزل دارد. لوستر سقفی مدل الیزابت مجموعه 2 عددی با طراحی مدرن و کلاسیک ، قابل استفاده در پذیرایی و نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه می باشد. , این محصول با تنوع رنگی طلایی و کروم و سفید و مشکی برای تطبیق با دکوراسیون فضای منزل شما می باشد . جنس محصول فلز با پوشش آبکاری و یا رنگ استاتیک می باشد که با کریستال مزین شده است ، این محصول دارای 3 شعله با سرپیچ E14 می باشد روی بدنه و کفی محصول لوگو ثبت شده این شرکت نشانه از اصالت کالا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدرن پرتو مدل لوزی کد MP-RC04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن کد MP-RC04 نور از داخل می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز و با متد معماری مدرن طراحی و ساخته شده است. اضلاع این محصول که شامل دو قطعه لوزی شکل می باشد به ترتیب 40 و 20 سانتیمتر است و ارتفاع آن از سقف تا 100 سانتی متر قابل تنظیم می باشد. (رنگ بدنه آن مشکی مات ضد خش و الکترواستاتیک است.) (این محصول در سه رنگ نوری آفتابی ، مهتابی و نچرال(سفید) قابل سفارش می باشد.) لاین نوری قابل تعویض می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر شش شعله چشمه نور کد CH284202 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ طلایی در کنار رنگ کرم و مشکی جلوه بسیار زیبایی دارد اما شما می توانید در کنار لوستر چشمه نور کد CH284202 طلایی ، از المان هایی به رنگ نارنجی تند و آبی دریایی وسبز استفاده نمایید . در ترکیب رنگ های نام برده ، رنگ سبز فضایی طبیعی ، رنگ آبی دریایی حال و هوای آرام و رنگ نارنجی تند حس و حال گرم و صمیمی به فضای شما می افزاید. لوستر چشمه نور کد CH284202 طلایی در دسته لوستر های نئوکلاسیک قرار می گیرد زیرا در کنار بدنه ساده فلزی منحنی شکل با آبکاری طلایی ، از شیدهای شیشه ای کرم رنگ و جزییات طلایی استفاده شده که تمام المان های سبک نئوکلاسیک را دارد. سبک نئوکلاسیک ، همزمان بر ظرافت و پیچیدگی تمرکز دارد و طراحان ما در لوستر چشمه نور کد CH284202 طلایی شکوه و تجلل سبک کلاسیک را به روشی مدرن ، امروزی ، زیباتر و کاربردی تر ارائه کرده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد M_TO600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر سه حلقه ،با قطرهای60_45_30 می باشد که از دو طرف حلقه ها پخش نور دارد ،که با بدنه مشکی ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد، تنظیم طیف نوری انجام دهید و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد CRD6080 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق تشکیل شده از بدنه فلزی آبکاری طلایی و کریستال های کاردی و با قطر حلقه 60 و 80 سانتیمتر و با چهار حالت نور آفتابی ، مهتابی ، نچرال و چراغ خواب ارائه شده که با کنترل ریموتی که دارد میتوان تنظیمات طیف نوری را انجام داد ، همچنین قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل را دارد و تنظیم ارتفاع لوستر و چیدمان شعله هارا میتوان انجام داد به سادگی . این محصول با طراحی جدید و خاص بسیار‌ منحصر به فرد میباشد که برای روشنایی و زیبایی هر چه تمام شما عزیزان فراهم شده توسط گروه روشنایی امیران لایتینگ

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی نورهام مدل آمیتیس 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحان و مهندسین مجرب ایرانی همواره اقدام به تولید محصول ایرانی با طراحی زیبا و کیفیت بالا نموده است. لوستر , نقش به سزایی در نورپردازی و زیبایی منزل دارد. لوستر سقفی نورهام مدل آمیتیس با طراحی مدرن و کلاسیک ، قابل استفاده در پذیرایی و نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه می باشد. , این محصول با تنوع رنگی طلایی و کروم و رنگی برای تطبیق با دکوراسیون فضای منزل شما می باشد . جنس محصول فلز با پوشش آبکاری و یا رنگ استاتیک می باشد ، این محصول دارای 3 شعله با سرپیچ E14 می باشد که با کریستال مزین شده است، روی بدنه و کفی محصول لوگو ثبت شده این شرکت نشانه از اصالت کالا می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور مدل مدرن کد FA02060-WT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرافت مدرن را با لوستر چشمه نور مدل FA02060-WT - ریموت دار تجربه کنید. دکوراسیون خود را با کمی هنر معاصر و مدرن ارتقا دهید - لوستر مدل FA02060-WT - ریموت دار ، شاهکاری مسحورکننده به عنوان یک لوستر مدرن حلقه ای است . جنس لوستر آلومینیومی و با دو حلقه SMD ساخته شده است که این امکان را به شما میدهد تا چیدمان لوستر را به صورت طبقاتی و یا کهکشانی تغییر دهید. این لوستر با رنگ بدنه سفید لوستر آویزی مدرن و جذاب خواهد بود که برای روشن کردن اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و ... مناسب است. ابعاد متناسب لوستر چشمه نور مدل FA02060-WT - ریموت دار ، نوید یکپارچگی بی نظیری را در طراحی داخلی شما می دهد. این لوستر مدرن سمفونی از فرم و عملکرد است. نوردهی و تغییر حالت رنگ طبقات در این لوستر به صورت همزمان و در حالت رنگ نور آفتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان(چند رنگ)، نورپردازی بی نظیری را در طول روز و شب برای اتاق شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 10 شعله شاهان تک کد SHO.6015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از این مدل در سالن‌های تشریفاتی، اتاق‌های پذیرایی و یا هر کجا که نیاز به شکوه و جلال دارید استفاده کنید. در طراحی این مدل نهایت ظرافت استفاده شده، به همین علت این مدل برای اتاق‌های کوچک با دکوراسیون معمولی هم متناسب جلوه می‌کند. اما برای نمود هر چه بیشتر این لوستر می‌توانید از شمعدان‌ها، دیوارکوب‌ها، ظروف میوه خوری و یا حتی مجسمه‌های برنزی در چیدمان خانه ی خود استفاده کنید. لامپ مناسب برای این مدل، لامپ شمعی LED با سرپیچ سایز کوچک (E14) است، همچنین می‌توان از لامپ‌های کم مصرف نیز استفاده کرد. جنس لوستر از فلز برنز است که در تهیه آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است؛ همانطور که مشاهده میکنید این لوستر زیبا شامل 5 شاخه ی دو شعله میباشد که با توجه به قیمت آن بسیار زیبا و مقرون به صرفه میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 16 شعله چشمه نور کد C3393/4+12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به فضای خود با لوستر برنزی 4 شاخه C3393/4+12 با کریستال ظرافتی ویژه ببخشید: معرفی لوستر برنزی 4 شاخه C3393/4+12 با کریستال لوستر برنزی 4 شاخه C3393/4+12 با کریستال محصولی نفیس از برند معتبر چشمه نور است . این لوستر که از فلز درجه یک با روکش برنزی براق و چشم نواز ساخته شده است، هاله ای از پیچیدگی را ایجاد می کند که بدون زحمت فضای اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و غذاخوری را متحول میکند. ویژگی ها لوستر برنزی 4 شاخه C3393/4+12 با کریستال با رنگ برنزی همراه با آویزهای کریستالی نفیس و خیره‌کننده، طرح‌ها و حکاکی‌های زیبا که سیاه قلم شدند، برجستگی طرح‌ها را به خوبی به نمایش میگذارد و سمفونی مسحورکننده‌ای از نور و سایه را تشکیل می‌دهد و نمایشی از ظرافت را در محیط ارائه می‌دهد. این مدل دارای 4 شاخه است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان تعداد دو عدد لامپ نصب کرد و بین هر شاخه نیز دو تک شاخه وجود دارد که قابلیت استفاده 8 عدد لامپ روی آن وجود دارد و در مجموع این لوستر 16 لامپ می باشد. این مدل علاوه‌بر زیبایی، منبع نور مناسب برای تامین روشنایی محسوب می‌شود. طراحی این محصول ترکیبی هماهنگ از سبک کلاسیک و معاصر است و آن را به یک قطعه همه کاره تبدیل می کند که سبک های مختلف طراحی داخلی را تکمیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر تارا مدل مدرن کد PBW370 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن نور به بیرون ، در ابعاد 70/50/35 سانتی متر میباشد ، که با بدنه سفید ارائه شده و در سه نوع رنگ نور افتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان( چند رنگ ) ارائه میشود و قابل انتخاب میباشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است، همچنین میتوانید چیدمان لوستر را به طبقاتی و یا کهکشانی تغییر دهید . با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوانید نور لوستر را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پتو ژله ای به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی دکورابو مدل ClR 4020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سقفی دکورابو کد ClR 4020 دو حلقه ای دایره با قطر های 40×40 سانتیمتر و 20×20 سانتیمتر متشکل از سوپر کریستال 3×5 سانتی متر دارای 3 حالت نور،مهتابی،آفتابی و نچرال ریموت کنترل تنظبم ارتفاع اولین حلقه تا سقف 70 سانتی متر قابلیت کم و زیاد کردن ارتفاع و تنظیم جداگانه حلقه ها جنس بدنه ضد زنگ و ضد رطوبت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد KA100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل مدل آویز به ابعاد 100x30 می باشد ،که با بدنه مشکی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد K-N100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل مدل آویز به ابعاد 100x30 می باشد ،که با بدنه مشکی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 8 شعله شاهان کد 4031/K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید لوستر4031/K بوده که توسط برند «شاهان » عرضه می‌شود. در نگاه اول زیبایی این لوستر جلب توجه می‌کند. این ظاهر زیبا به‌دلیل طراحی مناسب شاخه ها و زنبق های زیبای این لوستر است. فلز به‌کار رفته در ساخت این لوستر، برنز بوده که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.این لوستر دارای 4 شاخه بوده که در انتهای هر شاخه یک زنبق فلزی و لاله‌ای کریستالی قرار دارد. در قسمت زیرین این شاخه‌ها آویزهای کریستالی زیبایی آویخته شده که با تابش نور درخشش زیبایی پیدا می‌کنند. در داخل هر لاله‌ی این لوستر سرپیچ E14 قرار دارد و لامپ‌های آن به‌شکل روبه‌بالا قرار می‌گیرند. این لوستر نوردهی خوبی داشته و برای فضاهای داخلی و هال و پذیرایی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 3 شعله شاهان تک کد K.1025 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید لوستر K/1025 بوده که توسط برند «شاهان تک » عرضه می‌شود. در نگاه اول زیبایی این لوستر جلب توجه می‌کند. این ظاهر زیبا به‌دلیل طراحی مناسب شاخه های به مانند برگ و زنبق های زیبای این لوستر است. فلز به‌کار رفته در ساخت این لوستر، برنز بوده که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.این لوستر دارای 3 شاخه بوده که در انتهای هر شاخه یک زنبق فلزی و لاله‌ای کریستالی قرار دارد. در قسمت زیرین این شاخه‌ها آویزهای کریستالی زیبایی آویخته شده که با تابش نور درخشش زیبایی پیدا می‌کنند. در داخل هر لاله‌ی این لوستر سرپیچ E14 قرار دارد و لامپ‌های آن به‌شکل روبه‌بالا قرار می‌گیرند. این لوستر نوردهی خوبی داشته و برای فضاهای داخلی و هال و پذیرایی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ دیواری ام کی لایتینگ مدل مدرن کد RGB30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ دیواری رینگ RGB مجهز به بلوتوث و اپلیکیشن برای اندروید و iOS است. این محصول هم به عنوان چراغ رومیزی و هم به عنوان چراغ دیواری استفاده میشود .تکنولوژی LED های به کار رفته در این محصول از نوع A-RGB می باشد که به صورت آبشاری رنگ ها را نمایش می دهد.با تهیه این محصول قادر به انتخاب 16 میلیون رنگ هستید.استفاده از این تنوع رنگی باعث شده تا هیچ‌وقت خانه‌تان برایتان تکتایمر برای لامپ ها فضای خانه‌راری نشود. علاوه بر رنگ می‌توانید میزان روشنایی را هم برای لامپتان مشخص کنید. برای مثال در شب هنگام خواب، می‌توانید با کم کردن نور لامپ‌ها وفعال کردن تان را برای خوابیدن آماده کنید. شما میتوانید با آهنگ مورد علاقه ی تان و یا میکروفن گوشی رقص نور متناسب با موزیک را تجربه کنید.طراحی ساده و به اصطلاح مینیمال این محصول منجر شده تا علاوه بر روشنایی محل نصب، زیبایی منحصر به فردی را در آن محیط ایجاد نماید. این وسیله را می توان در بسیاری از مکان ها همچون اتاق خواب ،اتاق گیمینگ، اتاق مطالعه و غیره استفاده نمود.قطر حلقه 20 سانتیمتر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 10 شعله کد 3020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر کد 3020 لوستری با ده بازوی روشنایی است که سرپیچ‌هایی از نوع کوچک دارد. این مدل از جنس برنج ساخته شده و کیفیت و ثبات رنگ بالایی دارد. سر هر شعله یک لاله‌ی زیبای بلورین قرار گرفته است و آویزهای کریستالی جلوه‌ی بسیار زیبایی به آن بخشیده‌اند و بازتاب نور جذابی را پدید می‌آورند. لاله‌ها و کریستال‌های این لوستر رنگ شامپاینی دارند. چنین طراحی مجللی می‌تواند فضای سالن پذیرایی شما را دگرگون کند؛ چرا که لوسترها علاوه‌بر تولید روشنایی، نقش بسیار مهمی در دکوراسیون دارند. هم‌چنین رنگ نوری که برای لامپ‌ها انتخاب می‌کنید از موارد مهمی هستند که می‌توانند فضای شما را به محیطی گرم یا سرد تبدیل کنند. لوستر 10 شعله کد 3020 برای دکور کردن خانه‌های دارای طراحی کلاسیک انتخاب مناسبی است و با فضاهای مدرن هم‌خوانی کمتری دارد. این لوستر با تمام اجزاء در مجموع 6 کیلوگرم وزن دارد. بهتر است لوازم بلوری و کریستال‌ها بعد از نصب لوستر سر جای خود قرار بگیرند که هم در هنگام نصب وزن کمتری داشته باشد و هم این لوازم حساس آسیبی نبینند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور 3 شعله کد 888/3WT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

” صنایع لوستر چشمه نور” ، یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل است، که با سابقه بیش از 23 سال هر روز بهتر و مصمم‌تر از پیش در ارائه محصولات خود به مشتریان گام بر می‌دارد. شاکله اصلی چشمه نور، جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است. ” صنایع لوستر چشمه نور” هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی و متناسب با سلیقه بازار و با بهره گیری از طراحان خلاق، ماشین-آلات پیشرفته صنعتی اقدام به تولید می‌نماید. لوسترهای چوب استیل علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. شرکت «چشمه نور» این لوستر را تولید می‌کند و با مدل 888 شناخته می‌شود. این لوستر 3 شعله نوردهی مناسبی دارد و به شکل زیبایی طراحی شده است. حباب‌ها ساختاری شبیه به گل واژگون دارند و موجب زیبایی بهتر این مدل شده‌اند و از نگاهی دیگر حباب‌های این لوستر رو به پایین قرار دارند و از ظرافتی زیبا سود می‌برند. در داخل هرکدام از حباب‌ها یک سرپیچ E27 قرار دارد و کاربر می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف برق در داخل آن‌ها از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا کم‌مصرف استفاده کند. کابل‌های برق این لوستر چوب استیل استحکام بالایی داشته و کیفیت خوبی دارند. ارتفاع همه شعله ها یکسان بوده و ظاهری ویژه به لوستر چوب استیل چشمه نور 3 شعله کد 888/3 بخشیده است و کاربر می‌تواند این ارتفاع نصب از سقف را تغییر دهد. شرکت چشمه نور از تجربه‌ی بالایی در زمینه‌‌ی تولید تجهیزات تزیینی روشنایی برخوردار است. همچنین برای مونتاژ و نصب راحت تر این محصول به کانال چشمه نور در سایت آپارات مراجعه کنید. در ضمن پشتیبانی آنلاین چشمه نور به شماره تماس 09027241020 پاسخگوی 24 ساعته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور 7 شعله کد CH179303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

” صنایع لوستر چشمه نور” ، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل می باشد، که با سابقه بیش از 23 سال هر روز بهتر و مصمم تر از پیش در ارائه محصولات خود به مشتریان گام بر می دارد . شاکله اصلی چشمه نور ، جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. ” صنایع لوستر چشمه نور” هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی و متناسب با سلیقه بازار و با بهره گیری از طراحان خلاق ، ماشین-آلات پیشرفته صنعتی اقدام به تولید می نماید.لوستر زیبای 7 شعله به کد CH179303 تنها به انحصار شرکت «چشمه نور» تولید و عرضه می گردد. این لوستر در کنار برخورداری از ظاهری زیبا، پخش نور مناسبی دارد.شاخه های این محصول متمایل به سمت پایین قرار دارند و نور را به خوبی به این سمت هدایت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ساختار چوبی-فلزی آن اشاره کرد. این ساختار در کنار ظاهر زیبایی که به محصول داده است موجب کاهش وزن آن شده است. این لوستر تنها وزنی برابر 5 کیلوگرم دارد و نصب آن برای کاربر به راحتی انجام می‌شود. از این محصول می‌توان در آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و کافی‌شاپ استفاده کرد. شرکت چشمه نور برای راحتی کاربران با توجه به ابعاد محیطی که در آن میخواهند از این لوستر استفاده کنند اقدام به ساخت همین لوستر با ابعاد مختلف (سه شعله وپنج شعله) کرده است . و همچنین به عنوان نور کمکی می توانید از دیوارکوب همین مدل لوستر نیز استفاده کنید . خانواده لوستر CH179303 علاوه بر اینکه دارای تنوع در تعداد شاخه ها است دارای دونوع آبکاری کروم و طلایی و رنگ چوب سفید و قهوه ای نیز هست .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی مدل تیتان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدل تیتان تمام کریستال و استیل ضد زنگ تشکیل شده است. سطح لوستر از لامپهای ریز ال ای دی بسیار زیبا که فضایی رویایی به منزل شما میدهد. در لوستر کروم ال ای دی یخی و در لوستر طلایی ال ای دی طلایی کار شده و نور اصلی لوستر از 12 عدد لامپ E14 میباشد دور اول لوستر کریستال کاردی 12 سانتیمتر میباشد ریموت کنترل سه حالته باعث راحتی مصرف کننده است لوستر مدل تیتان بسیار زیبا و با کیفیت است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کدCRD80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول امیران لایتینگ تشکیل شده از بدنه فلزی آبکاری طلایی وکریستال کاردی با قطر 76 سانتیمتر و ارتفاع قابل تنظیم با نور سا حالته چند رنگ (آفتابی،مهتابیو نچرال) که با ریموت قابل تغییر میباشد. همچنین قابلیت اتصال به موبایل android و ios را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 24 شعله چشمه نور کد C2825/6+6-BO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا می‌خواهید اتاق پذیرایی یا نشیمن خود را با لوستری نفیس به فضایی بی‌نظیر در دکوراسیون منزل تبدیل کنید؟ لوستر برنزی 24 شعله C2825/6+6-BO با کریستال، محصولی از برند معتبر چشمه نور برای تحول در نورپردازی اتاق و تسخیر قلب مهمانان شما طراحی شده است. این لوستر برنجی کلاسیک با حکاکی‌های زیبای سیاه قلم و آویزهای نفیس و درخشان کریستالی درخشان تزیین شده است. لوستر برنزی 24 شعله C2825/6+6-BO با کریستال با ابعادی مناسب، آبکاری خیره کننده برنزی و آویزهای کریستالی زیبا، یکپارچگی خیره‌کننده‌ای هم در طراحی داخلی سبک کلاسیک و هم معاصر برای اتاق پذیرایی و نشیمن شما خلق خواهد کرد. آویزهای نفیس و منحصر بفرد این لوستر نوری مسحور کننده را به تمام فضای اتاق منعکس می‌کند. این مدل دارای 6 شاخه است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان دو عدد لامپ نصب کرد و بین هر شاخه نیز 2 سرپیچ وجود دارد که قابلیت استفاده مجموعا 12 عدد لامپ روی آن وجود دارد و در مجموع این لوستر 24 لامپ است. این شاهکار در طراحی لوستر نه تنها به عنوان یک عنصر دکوراتیو و تزیینی، شکوه و زیبایی را ارائه می‌کند، بلکه درخشندگی و روشنایی کاربردی را نیز برای فضای گرم و جذاب اتاق شما به ارمغان می‌آورد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل پروانه ای مدرن کد LP120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن پروانه ای به طول 120 سانتیمتر ،که با بدنه مشکی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور 7 شعله کد 829 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترها علاوه‌بر تامین نور محیط نقش به‌سزایی در زیبایی آن ایفا می‌کنند. محصول فوق نیز از این امر مستثنی نیست. «لوستر چشمه نور 7 شعله کد 829» طراحی خاصی دارد و در ساخت آن از چوب و استیل استفاده شده است. استیل به‌کار رفته در این محصول آبکاری مناسبی دارد که مانع از خوردگی و زنگ‌زدگی لوستر می‌شود. قسمت‌های چوبی نیز از قوس‌های زیبایی برخوردارند و با لایه‌ای از رنگ محافظت می‌شوند. این لوستر دارای هفت شاخه است و نور مورد نیاز خود را از طریق سرپیچ‌های E14 تامین می‌کند. این سرپیچ‌‎ها درون حباب‌هایی شیشه‌ای قرار دارند که به سمت روبه‌بالا طراحی شده‌اند. این موضوع مانع از گرم شدن بیش از حد درون حباب خواهد شد. از این محصول می‌توانید در اتاق خواب، پذیرایی، هال و حتی آشپزخانه استفاده کرد. آویز سقفی فوق در ابعاد 60 × 60 سانتی‌متری تولید می‌شود. ارتفاع این لوستر 75 سانتی‌متر است که این میزان را می‌توان با کم کردن تعداد زنجیرهای آن کاهش داد. این لوستر با نام «829» عرضه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور 7 شعله کد 2540/7WT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

” صنایع لوستر چشمه نور” ، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل می باشد، که با سابقه بیش از 23 سال هر روز بهتر و مصمم تر از پیش در ارائه محصولات خود به مشتریان گام بر می دارد . شاکله اصلی چشمه نور ، جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. ” صنایع لوستر چشمه نور” هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی و متناسب با سلیقه بازار و با بهره گیری از طراحان خلاق ، ماشین-آلات پیشرفته صنعتی اقدام به تولید می نماید.لوستر زیبای 7 شعله به کد 2540/7WT تنها به انحصار شرکت «چشمه نور» تولید و عرضه می گردد. این لوستر در کنار برخورداری از ظاهری زیبا، پخش نور مناسبی دارد.شاخه های این محصول متمایل به سمت پایین قرار دارند و نور را به خوبی به این سمت هدایت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ساختار چوبی-فلزی آن اشاره کرد. این ساختار در کنار ظاهر زیبایی که به محصول داده است موجب کاهش وزن آن شده است. این لوستر تنها وزنی برابر 5 کیلوگرم دارد و نصب آن برای کاربر به راحتی انجام می‌شود. از این محصول می‌توان در آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و کافی‌شاپ استفاده کرد. شرکت چشمه نور برای راحتی کاربران با توجه به ابعاد محیطی که در آن میخواهند از این لوستر استفاده کنند اقدام به ساخت همین لوستر با ابعاد مختلف (سه شعله وپنج شعله) کرده است . و همچنین به عنوان نور کمکی می توانید از دیوارکوب همین مدل لوستر نیز استفاده کنید . خانواده لوستر 2540 علاوه بر اینکه دارای تنوع در تعداد شاخه ها است دارای دونوع آبکاری کروم و طلایی و رنگ چوب سفید و قهوه ای نیز هست .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لامپ 2 وات فلام لایت مدل رقص نور شعله کد E-27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لامپ رقص نور مدل شعله دارای سه حالت روشنایی است که با هر بار روشن و خاموش نمودن تغییر پیدا می کند که عبارتند از : 1. حالت شعله : در این حالت ال ای د ی ها به حالت رقص نور از پایین به بالا روشن و خاموش می شود که حالت شعله را به وجود می آورد . 2. حالت Fade : در این حالت همه ال ای دی ها روشن می شوند و پس از چند ثانیه نور آنها کم شده خاموش می شود و دوباره به آرامی نور آن در چند ثانیه زیاد می شود 3. حالت روشن : در حالت سوم تمامی ال ای دی ها یکسره روشن هستند . لامپ های آتشین با زیبایی و جذابیت خود چشم های خیلی‌ها را خیره کرده اند. این لامپ با شبیه سازی مشعل های قدیمی نوری شعله مانند و گرم تولید میکند. این طرح شبیه سازی شعله های آتش را بهمراه دارد و میتوان از آن برای شبیه سازی شعله های آتش و البته با مصرف برق بسیار کم بهره برد . لامپ رقص نور مدل شعله کد 01 دارای نور نارنجی ملایم می باشد و دارای پایه استاندار E27 می باشد که می توان براحتی آنرا به جای لامپ های معمولی در خانه استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ دیواری چشمه نور مدل AB805/1W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت «چشمه نور» این دیوارکوب را تولید می‌کند و با مدل AB805/1W شناخته می‌شود.از « چراغ دیواری چشمه نور مدل AB805/1W » برای محیط‌هایی که به نور زیادی نیاز ندارند به عنوان نور کمکی استفاده می‌شود. این چراغ آویز یک شعله می باشد و از لاله زیبایی ایرانی در آن استفاده شده است. این لاله رو‌ به بالا قرار دارند و از پخش نور مناسبی برخوردارند. قرارگیری لاله‌ به سمت بالا مانع از تجمع گرمای تولیدی لامپ می‌شود. این دیوارکوب وزنی برابر 720 کیلوگرم دارد که به‌ دلیل استفاده از فلز با روکش مقاوم نانو در ساخت این لوستر حاصل شده است. شاخه‌ها و ستون فلزی این چراغ آبکاری خوبی دارند. این محصول در 2 نوع آبکاری طلا و کروم عرضه می‌شود که این آبکاری به شکل مناسبی تمام سطح فلزی لوستر را پوشش داده و موجب درخشش بیشتر شاخه‌ها و ستون شده است. درون هر لاله‌ی این محصول تنها یک لامپ E27 ( سرپیچ بزرگ ) قرار می‌گیرد و استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی و کم‌مصرف بهترین گزینه برای این لوستر هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر تابنده مدل ارکیده طرح استوانه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه روشنایی تابنده با بهره گیری از نیروی خلاق محصولات روشنایی را با توجه به نیاز روز مشتریان خود طراحی و به بازار عرضه می کند. از مهمترین ویژگی های این مجموعه وجود فرایند بهبود مستمر کیفیت و به روزرسانی طراحی با توجه به بازخوردهای مشتریان است که با در نظر گرفتن این امر بیشترین سطح رضایتمندی مشتریان قابل حصول است. تابنده در راستای ایجاد کیفیت بالای محصول و تعهد به مشتری از یک طرف از توانمندی هنرمندان صنایع دستی بهره می گیرد و از طرف دیگر با استفاده از دانش مهندسین نخبه دانشگاهی و بستر سخت افزاری و نرم افزاری فناوری روز دنیا محصول با کیفیت ایرانی تولید می کند. لوستر تابنده مدل ارکیده طرح استوانه ای توسط طراحان مجموعه روشنایی تابنده طراحی و در کارگاه این مجموعه تولید می شود. این محصول با اولویت استفاده از مواداولیه با کیفیت ایرانی و در صورت عدم تولید از مواداولیه مرغوب وارداتی دارای استانداردهای جهانی تولید شده است. جنس پارچه استفاده شده مخمل مرغوب است. از لوستر تابنده مدل ارکیده طرح استوانه ای می توانید در اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو و یا دفتر کارتان استفاده کنید. در هنگام خرید توجه داشته باشید که محصولات روشنایی تابنده تمامی کالاهای خود را با بسته بندی ویژه خود با علامت و لوگوی این مجموعه از طریق سایت دیجی کالا به دست شما می رساند و محصولات مشابه که دارای بسته بندی محصولات روشنایی تابنده نمی باشند مورد تائید و خدمات پس از فروش نیستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد 7701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن نور از بیرون ، در ابعاد 70/50/35 میباشد ، که با بدنه سفید ارائه شده و در سه نوع رنگ نور افتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان( چند رنگ ) ارائه میشود و قابل انتخاب میباشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است، همچنین میتوانید چیدمان لوستر را از ، به طبقاتی ویا کهکشانی تغییر دهید . با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوانید نور لوستر را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کدMNB_300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سه حلقه مربع نور از بیرون به ابعاد -40-50-60 سانتیمتر ، دارای ریموت کنترل است و از امکانات ریموت میتوان به کم و زیاد کردن نور ،حالت شب و خاموش روشن کردن نور واپلیکیشن موبایل اشاره کرد همچنین شما میتوانید ارتفاع لوستر یا چیدمان شعله ها را تغییر بدهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر رایکا مدل ROS736 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه لوسترهای ساده به دلیل ظاهر شیک خود و توانایی ست شدن با اثاثیه مختلف، بسیار پرطرفدار هستند. لوستر رایکا مدل ROS736، با شکل مدرن و منحصربه‌فرد خود، از بهترین گزینه‌ها برای روشن کردن محیط زندگی و کار شما است. کلاهک این محصول از جنس آلومینیوم با پوشش رنگ استاتیک(کوره‌ای) است که دوام و طول عمر طولانی دارد و تغییر رنگ نمی‌دهد. این لوستر در چند رنگ متفاوت عرضه می‌شود و مناسب اتاق خواب، راهروها، آشپزخانه و اتاق کار است. قطر این کلاهک این لوستر 30 سانتی‌متر و وزن آن 1 کیلوگرم است. این کالا دارا ی یک سرپیچ E27 است و بدون لامپ به شما عرضه می‌شود تا با توجه به سلیقه خود آن را خریداری کنید. اگر شما فردی هستید که به دیزاین و دکوراسیون مدرن و مینیمال توجه دارید و دوست دارید محیط اطراف خود را با اثاثیه ساده و شیک دکور کنید، این لوستر از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 14 شعله کد 025i80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر 7 شاخه 14 شعله دو گل ریز دو طوقه شب نما از تولید به مصرف ارزان تر از همه جا شب نما را به خاطر بسپارید تولید و طراحی انواع لوستر برنزی و آلمینیوم

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا