خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید خوشبو کننده ماشین باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید خوشبوکننده هوای خودرو به نظر کار بسیار آسانی می‌آید؛ اما اغلبمان موقع خریدن خوشبوکننده تردید داریم که کدام محصول بهتر است. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم به نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین بپردازیم تا انتخابی هوشمندانه و راحت داشته باشید.

خوشبو کننده چیست؟

خوشبو کننده هوا عطری است که برای از بین بردن بوی نامطبوع طراحی شده است. این محصولات معمولاً از رایحه گل های مختلف و مواد ضدعفونی کننده هوا را در هوا پخش می کنند.

خوشبو کننده های هوا از مواد فرار استفاده می کنند، به این معنی که مولکول ها را می توان به راحتی از مایع به گاز حتی در دمای اتاق تبدیل کرد. حس بویایی انسان برای تشخیص مولکول های گاز تنظیم می شود نه مایعات.

انواع خوشبو کننده خودرو

  • خوشبو کننده‌های مقوایی آویزان
  • خوشبو کننده هوا کاغذی غیر آویزان
  • خوشبو کننده‌های ژل چسبنده
  • میله‌های هواکش
  • فتیله‌های روغنی
  • آئروسل‌ها
  • پخش کننده‌های روغن
  • خوشبو کننده‌های فندکی

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین

نکات مهم هنگام خرید خوشبو کننده خودرو

  • قبل از خرید آن را تست کنید: شما می‌توانید قبل از خرید یک نمونه آزمایشی برای خودروی خود، صرفا بر اساس تبلیغات بخواهید. یک بوی خاص ممکن است برای شما خیلی قوی یا خیلی ملایم باشد. بنابراین، می‌توانید قبل از خرید مجموعه کاملی از عطرهای ماشین، کیت عطر را برای یک یا دو روز داخل ماشین خود اسپری یا آویزان کنید. قبل از سرمایه گذاری باید با بخور شناور آن قانع شوید.
  • قبل از سرمایه گذاری مشخصات محصول را مطالعه کنید: قبل از اینکه کورکورانه پول خود را برای طیف وسیعی از عطرهای گران قیمت و عجیب و غریب برای ماشین خرج کنید، یک تحقیق خوب کمک بزرگی خواهد بود. شما باید در مورد برند تحقیق کنید و بدانید که آن‌ها محصولات ایمن تولید می‌کنند، برای استنشاق ایمن هستند و در مواد خود حساسیت ندارند. یک عطر خوب خودرو نه تنها یک عطر تزئینی است، بلکه ایمن و نرم است تا باعث سردرد یا حالت تهوع نشود.
  • ماندگاری عطر عامل اصلی در تعیین کیفیت آن است: یک عطر با کیفیت برتر ممکن است کمی از قیمت بالاتری برخوردار باشد، اما ماندگاری بالایی دارد. این باعث می‌شود عطر ارزش خرید داشته باشد زیرا عملکرد ماندگار شما را تسریع می‌کند. طیف وسیعی از رایحه‌های ماشین AoonuAuto فوق‌العاده است، زیرا آن‌ها بسیار ماندگار هستند و به طرز درخشانی در هوا شناور می‌شوند و بنابراین سفرهای طولانی را دلپذیر می‌کنند.
  • طیف وسیعی از کالاهای بصری هیجان انگیز برای یک فضای داخلی زیبا: یک فضای داخلی مجلل منظره‌ای قابل مشاهده است و باعث می شود هاله ماشین ارزش ماندن را داشته باشد. یک عطر می‌تواند طعم وجود شما را تعیین کند، می تواند ذهن و روح شما را آرام کند و در نتیجه شما را برای سفر طولانی پیش رو بیدار نگه دارد. مطمئناً از یک روز طاقت فرسا در دفتر، عاشق رانندگی‌های خود در منزل خواهید شد، زیرا یک فضای داخلی کاملاً جدید با رایحه های مه آلود در انتظار شما خواهد بود که در جعبه معطر درمانی ارائه شده توسط سازنده‌ها به همراه عطرها پیچیده شده است.
  • از عطرهای مایع خودداری کنید و از بالم‌های طبیعی مبتنی بر بخور استفاده کنید: عطرهای مایع ماندگاری کمتری دارند و جلوه سنگین تری به هوا می‌دهند، در حالی که محصولات مبتنی بر مومیایی کردن، غوطه وری بهتری در اتمسفر می‌دهند. مخصوصاً مومیایی‌هایی که دارای اسانس‌ها و ترکیبات طبیعی مانند یاس، عثمانتوس، مرکبات و گل رز هستند، زیرا این دسته گل‌های تازه به فردی که در داخل ماشین نشسته است، اثر آرامش بخشی می‌دهد. این رایحه‌های شبنم‌کننده و جوان‌کننده خودرو به غلبه بر تنش و ایجاد فضایی آرام کمک می‌کنند.
  • پوشاندن بوی نامطبوع در مقابل از بین بردن آن: بسیاری از خوشبوکننده‌های هوا عملاً به‌عنوان از بین‌برنده بوی بد عمل نمی‌کنند، اما در عوض، ممکن است متوجه شوید که رایحه در بالای بوی نامطبوع قبلی قرار می‌گیرد. اگر یک مشکل جدی بوی ماشین دارید که از بین نمی‌رود، بهتر است به جای پوشاندن آن مشکل احتمالی را بررسی کنید. در این صورت می توانید واقعاً از یک رایحه خوب لذت ببرید بدون اینکه با بوی بد مخلوط شود.
  • جایی که می‌خواهید خوشبو کننده هوا خود را نصب کنید: بوی بد داخل ماشین شما می تواند تصور بسیار بدی را برای هر کسی که با شما سوار می‌شود ایجاد کند. به یاد داشته باشید، نوع فضایی که در منزل یا ماشین خود ایجاد می‌کنید، در مورد شخصیت شما صحبت می‌کند. شما نمی‌خواهید تأثیر بدی روی بازدیدکنندگان بگذارید و مهمتر از آن روحیه خود را خراب کنید. علاوه بر این، خوشبو کننده‌های هوای خودرو ایرپرو را می‌توان در دریچه‌های هوای خودرو نصب کرد یا روی داشبورد خودروی خود نگه داشت.

بهترین برند خوشبو کننده ماشین

بهترین مارک خوشبو کننده ماشین به طور کلی به سلیقه شما و متناسب با عطرهایی که دوست دارید بستگی دارد. هرچند که نظرات افراد ممکن است متفاوت باشند.

اما برخی از مارک‌های محبوب خوشبو کننده‌های ماشین عبارتند از: آرئون [Areon]، باسئوس [Baseus]، بی ام دبلیو [BMW]، یوسمز [Usams]، تام کلین [Tam Clean] و آرنا [Arena].

مهمترین نکته این است که قبل از خرید خوشبو کننده ماشین، به نظرات و تجربیات دیگران دقت کنید و عطری را انتخاب کنید که شما و سلیقه شما را منعکس کند. همچنین، بهتر است از برندهای معتبر و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین گفته شد، می توانید خوشبو کننده خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه خوشبو کننده ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دستگاه خوشبو کننده خودرو به افشان مدل A-603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه خوشبو کننده دفیوژر خودرو مدل A-603 . این محصول با طراحی زیبا و منحصر به فرد و نحوه عملکرد آن به این صورت است که رایحه داخل مخزن را اتمیزه و تبدیل به بخار عطری کرده و بخار عطری را در محیط اتومبیل پخش می کند و محیط اتومبیل شما را مطبوع و تمامی بوهای نامطبوع مانند بوی سیگار و ... را از داخل اتومبیل از بین میبرد . درون پک بسته بندی این محصول 2 عدد رایحه 20 سی سی می باشد و علاوه بر آن در داخل پک دستگاه 5 عدد رایحه مختلف به حجم 15 سی سی ارسال می شود . همچنین اسانس مورد استفاده در دستگاه بر پایه روغن بوده و به هنگام پخش ماندگاری بالایی در محیط اتومبیل دارد . نحوه کارکرد دستگاه خوشبو کننده دفیوژر خودرو مدل A-603 از طریق باتری داخلی 2000 میلی آمپر می باشد و مدت زمان نگه داری شارژ آن بسته به میزان مدت استفاده شما از اتومبیل دارد و همچنین جهت شارژ مجدد آن باید از سری شارژ 5 ولت استفاده نموده و اجازه دهید مدت زمان شارژ دستگاه کامل شود . نحوه عملکرد این محصول در اتومبیل به این صورت است که شما با روشن کردن دستگاه و قرار دادن آن در جالیوانی خودرو و با انتخاب یکی از 3 حالت پخش رایحه که با فشردن دکمه مخصوص آن بر روی دستگاه ، یک حالت را انتخاب کرده و دستگاه به وسیله سنسور حرکتی که دارد فقط در زمان تکان خوردن و یا حرکت اتومبیل بر اساس حالت انتخابی پخش رایحه ، اقدام به پخش رایحه در اتومبیل می کند و زمانی که اتومبیل در حالت ایستاده یا پارک دارد سنسور دستگاه غیر فعال شده و دستگاه پخش رایحه ای نخواهد داشت تا حرکت مجدد اتومبیل آغاز شود . همچنین این محصول دارای 3 حالت مختلف پخش رایحه می باشد که با مشخص کردن هر حالت دستگاه اقدام به پخش رایحه سپس به حالت Stand By میرود همچنین دستگاه دارای چراغ LED در بالای آن است که هنگام استفاده از آن در شب جلوه زیبایی به آن می بخشد و همچنین با استفاده از دکمه روی دستگاه می توان رنگ چراغ را تغییر داد دستگاه خوشبو کننده دفیوژر خودرو مدل A-603 را می توان با قرار دادن داخل جا لیوانی خودرو و روشن نمودن آن بدون نیاز به سیم کشی و وصل نمودن به خروجی برق خودرو ، از آن استفاده کرد دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-603 را می توان از طریق پورت USB به هر دستگاهی که خروجی آن 5 ولت می باشد مانند لپ تاب ، خودرو ، پاوربانک و … جهت شارژ مجدد متصل کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا خودرو باسئوس مدل Formaldehyde Purifier خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گردوغبار، دود سیگار و خودروهای سنگین، گرده‌ی گل‌ها و ...، ازجمله مواردی هستند که با ورود به دستگاه تنفسی، باعث آسیب دیدن ریه‌های ما و یا بروز و تشدید انواع حساسیت‌ها می‌شوند. کمپانی بیسوس برای حل مشکل این نوع آلاینده‌ها و حفظ سلامت شما، دستگاهی کوچک و قابل‌حمل تولید و به بازار عرضه کرده‌است این محصول هیچ‌گونه ضرری ندارد و حساسیتی ایجاد نمی‌کند و کودکان و زنان باردار هم با خیالی آسوده می‌توانند از آن استفاده کنند. بدنه‌ی تصفیه‌کننده‌ی هوای بیسوس، از آلیاژ آلومینیومی که در صنعت هواپیماسازی استفاده می‌شود، ساخته شده تا هم دربرابر جذب اثرانگشت مقاوم باشد و هم مستحکم. طراحی استوانه‌ای و ابعاد 150x70x70 میلی‌متر هم باعث شده جای کمی را اشغال کند. وزن آن نیز تنها 560 گرم است. به همین علت حمل آن بسیار آسان است. در استفاده‌ی داخل خودرو می‌توانید آن را در جالیوانی ماشین جا دهید و اگر هم این تصفیه‌کننده را در منزل به‌کار می‌گیرید، قراردهی آن برروی میز، درون کابینت و یا هرجای دیگری، فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. قسمت بالای آن کانال مولکولی است که یک مایع پروبیوتیک مخصوصی را هم مانند یک غبار بسیار ریز اسپری می‌کند تا بوی نامطبوع داخل خودرو هم از بین برود. پس علاوه بر تصفیه هوا به از بین رفتن بوی نامطبوع و خوشبو شدن داخل خودرو و اطراف هم کمک می‌کند. این محصول با تمامی خودروها مانند سواری، اتوبوس، ون و ... سازگار است و بسته به نوع خودرو و اندازه فضای داخلی از 3 تا 7 دقیقه زمان نیاز دارد تا هوای داخلی را تصفیه کند و بوی نامطبوع را از بین ببرد و برای مدتی طولانی هوای دلنشین را احساس خواهید کرد. حداکثر ورودی برابر با 5V / 0.5A (Max) دارد و خروجی آن هم 2.5W (Max.) است. استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و کافیست مراحل زیر را انجام دهید: 1.درپوش را باز کرده و دستگاه تصفیه فرمالدئید را داخل سوراخ وسط قرار دهید.2.آن را فشار دهید و درپوش را به سمت چپ و راست بچرخانید تا بریده شود.3.بعد از آن برای لحظاتی دستگاه را تکان دهید و در جای مناسبی قرار دهید.4.و در آخر کابل را به دستگاه متصل کنید تا دستگاه شروع به کار کند

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لنت ترمز خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل CNZX000401 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آلودگی هوا و بوی نامطبوع از عواملی هستند که هر شخصی را در خارج از خانه و محل کار مورد آزار و اذیت قرار می دهند. کمپانی Baseus با ساخت محصولی به نام CNZX000401 قصد رفع چنین مشکلاتی را دارد. این محصول یک خوشبو کننده هوا بوده که بر روی داشبورد و یا هر محل صاف دیگری قابل نصب است و می‌تواند بوی مطبوعی را در فضا پخش کند. جنس بدنه این محصول نیز ترکیبی از فلز و پلاستیک PP بوده که مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار خواهد داشت. طراحی این دستگاه به صورت گرد بوده و از یشم و نقره الهام گرفته شده است. از آنجایی که این دستگاه روی داشبورد ماشین نصب می‌شود بیسوس آن را طوری طراحی کرده که بتواند بازه دمایی 20- تا 85 درجه سانتی گراد را تحمل کند و ترکیمات شیمیایی‌اش بهم نریزد. برای استفاده کافیست برچسب زیر بدنه را بردارید و روی سطح مورد نظرتان قرار دهید تا بچسبد. این چسب به‌گونه‌ای طراحی شده تا به بدنه ماشین آسیبی نزند و به راحتی پس از شست و شو قابل استفاده باشد. می‌توانید حجم مه پخش شونده و مدت زمان پاشش آن را نیز به وسیله اپلیکیشن Baseus App تنظیم کنید. به خاطر عملکرد نانو این دستگاه رایحه منتشر شده توسط آن به صورت ماندگار بوده و به هر گوشه فضای ماشین می‌رسد. این دستگاه به صورتی طراحی شده که روشن شدن ماشین را به وسیله شناسایی لرزش تشخیص داده و به هنگام روشن شدن خودرو، آن هم روشن شده و بعد خاموش شدن خودرو وارد حالت آماده به کار می‌شود. CNZX000401 دارای یک باتری 700 میلی آمپری بوده که برای مدت 60 روز با هر بار شارژ کار میکند. برای روشن یا خاموش کردن این خوشبو کننده کافی‌ست قسمت پیچی شکل دایره‌ای روی آن که برند Baseus روی آن حک شده است را فشرده و برای مدت 2 ثانیه نگه دارید. برای افزایش میزان غلظت مه تولید شده توسط این خوشبو کننده نیز باید قسمت دایره‌ای را در جهت عقربه‌های ساعت و برای کاهش غلظت مه نیز باید آن را به خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. برای افزایش طول زمان پاشش نیز باید این قسمت دایره‌ای را فشرده و در جهت عقربه ‌های ساعت بچرخانید و برای کاهش برعکس این کار را انجام دهید. 2 عدد کیت رایحه Freesia و Basil-Mandarin در بسته بندی موجود است و رایحه های یدکی ارائه شده برای این دستگاه با کد CNZX01 توسط شرکت باسئوس قابل خریداریست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوش بو کننده هوای خودرو باسئوس مدل CNZX000301 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محیط خودرو هم مانند منزل نیاز زیادی به رسیدگی و نظافت دارد؛ بر این اساس کمپانی بیسوس انواع لوازم‌های مورد نیاز خودرو از جمله جارو شارژی و فندکی، تصفیه‌کننده هوا، خوشبوکننده ماشین، نورپردازی و ... را طراحی و تولید کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده تا فضایی دلنشین را در خودرو خود داشته باشند. یکی از اکسسوری‌های بسیار زیبای خودرو خوشبوکننده هوای خودرو بیسوس Car Air Freshener Perfume Fragrance Auto Stepless Adjust Car Diffuser CNZX000301 نام دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو بنکس مدل JS02G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برتری خوشبو کننده JS02 نسبت به مدل JS01 امکان اضافه کردن اسانس و دارا بودن فیلتر می باشد. از این دستگاه می توانید علاوه بر مرطوب کردن هوا به عنوان خوشبو کننده محیط نیز استفاده نمایید. طراحی دستگاه بسیار شکیل و مناسب محیط هایی چون شرکت، اداره، منزل، هتل و غیره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو بنکس مدل JS02P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برتری خوشبو کننده JS02 نسبت به مدل JS01 امکان اضافه کردن اسانس و دارا بودن فیلتر می باشد. از این دستگاه می توانید علاوه بر مرطوب کردن هوا به عنوان خوشبو کننده محیط نیز استفاده نمایید. طراحی دستگاه بسیار شکیل و مناسب محیط هایی چون شرکت، اداره، منزل، هتل و غیره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه هوا خودرو مدل CF-8510 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوا خودرو علاوه بر فیلتراسیون قوی، با بکار گیری تکنولوژی پیشرفته یون منفی باعث ارتقاء سطح کیفی هوای داخل اتومبیل شما خواهد شد. بسیاری از ما بسیاری از وقت خود در شبانه روز را داخل ماشین به سر می بریم و این در حالیست که ما بار آلودگی هوای شهر را از طریق هوای داخل خودرو وارد ریه و تک تک سلولهای بدن خود کرده و با این کاربیماریهای زیادی را بر بدن خود تحمیل می کنیم که از آن میان می توان به بیماریهای قلبی - عروقی ، ریوی، تنگی نفس، تغییراتی در بافتهای کبد و کلیه، کاهش ایمنی در برابر بیماریهای عفونی اشاره کرد. فیلترهای تعبیه شده در دستگاه تصفیه کننده هوای ماشین مدل CF-8510 : پیش فیلتر: این فیلتر برای جذب ذرات درشت تعبیه شده است. فیلتر الکترو استاتیک: این فیلتر از طریق جذب الکتریکی می تواند ذرات را تا 0.1 میکرون به خود جذب کند. فیلتر هپا: برای جذب ذرات ریز و آلاینده های محیطی در این دستگاه قرار گرفته است. فیلتر کربن اکتیو: جذب بالای گازهای شیمیایی، بوگیری، جذب دود و گرد و غبار با راندمان بالا، وظیفه این فیلتر است. از این دستگاه می توان به عنوان خوشبو کننده نیز استفاده نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه گندزدا و تصفیه کننده هوا خودرو راک اسپیس مدل Portable Ozone خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمای تابستان، بوهای بد، محیط مرطوب حمام، کیفیت نامناسب هوا، بوی بد و تولید ویروس باکتریایی به طور جدی بر زندگی سالم شما و خانواده تان تأثیر می گذارد. دستگاه تصفیه هوای راک اسپیس با طراحی منحصر بفردش هوای محیط شما را از آلودگی ها پاک می سازد. این دستگاه از فناوری تولید گاز اُزُن برای تصفیه هوا استفاده میکند. با تولید گاز ازن میکروبها و بوهای نامطلوب موجود در هوا از بین میروند و هوای تازه جایگزین آن میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه گندزدا و تصفیه کننده هوا خودرو راک اسپیس مدل Sterilizer خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمای تابستان، بوهای بد، محیط مرطوب حمام، کیفیت نامناسب هوا، بوی بد و تولید ویروس باکتریایی به طور جدی بر زندگی سالم شما و خانواده تان تأثیر می گذارد. دستگاه تصفیه هوای راک اسپیس با طراحی منحصر بفردش هوای محیط شما را از آلودگی ها پاک می سازد. این دستگاه از فناوری تولید گاز اُزُن برای تصفیه هوا استفاده میکند. با تولید گاز ازن میکروبها و بوهای نامطلوب موجود در هوا از بین میروند و هوای تازه جایگزین آن میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سالاد میوه _1. آشنایی با رایحه‌ی سالاد میوه:_ خوشبو کننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه رایحه‌ای شیرین و خنک دارد. این خوشبوکننده‌ پخش بوی ملایمی دارد و فضایی آرام و دلنشین خلق می‌کند. _2. این رایحه مناسب چه افرادی است؟_ افرادی که علاقه‌مند به رایحه‌های ملایم و دلنشین هستند بسیار این رایحه‌ را دوست خواهند داشت. همچنین این محصول در محیط‌هایی که بوهای نامطبوع و مزاحم شدید وجود نداشته باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت. _3. این محصول درکجا قابل استفاده است؟_ این محصول یک عطر آویز مناسب برای تمام محیط‌ها، به ویژه داخل خودرو می‌باشد. همچنین استفاده از رنگ جذاب موجب شده تا از آن به عنوان یک المان زینتی در ماشین نیز استفاده شود. البته هیچ مانعی برای استفاده از خوشبو کننده ارکیده صورتی در محل‌های دیگر وجود ندارد. _4. مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول کدام است؟_ _عمر مناسب_ اسانس مایع باکیفیت و طراحی اصولی محصول موجب شده است تا طول عمر این خوشبوکننده آویز بسیار بالاتر از انتظار شما باشد و به شکل استاندارد تا مدت زمان بی‌نظیر 3 ماه در کنار شما باشد. توجه: ماندگاری این دسته محصولات نسبت عکس با دما و میزان جریان هوای محیط دارد. _پخش بوی مستمر_ این خوشبو کننده به جهت استفاده از توری، به صورت مستمر پخش رایحه خواهد داشت و امکان قطع یا تنظیم آن وجود نخواهد داشت. _برند_ برند تولید کننده‎ی این محصول نامی آشنا و باسابقه در بین تولیدکنندگان محصولات معطر می‌باشد. برند النا علاوه بر کیفیت مواد اولیه، تمرکز ویژه‌ای نیز بر دو مولفه‌ی بسیار مهم طراحی کاربردی و زیبایی بصری محصول و بسته‌بندی دارد. _اقتصادی بودن_ اگر محصولات قاچاق، بی‌کیفیت و فاقد برند معتبر بازار را کنار بگذاریم، این خوشبو کننده خودرو با توجه به ماندگاری و کیفیت آن اقتصادی‌ترین انتخاب خواهد بود. _توجه: این محصول را دور از دسترس کودکان نگه داری کنید. _روش نگه داری:_ _ پس از مدتی و با کاهش شدت پخش رایحه، می توانید به آسانی کیسه را به کمک دست کمی تکان دهید تا دانه های روغنی از لایه های درونی به سطح بیایند و پخش رایحه افزایش یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا خودرو یونکینی مدل JO-725 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه‌کننده هوای خودرو مدل JO-725 قابل اتصال به انواع شارژر فندکی خودرو می‌باشد. با اندازه 8 سانتیمتری خود بدون هیچگونه سیم بوده و در حین رانندگی مزاحمتی ایجاد نمیکند. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی یون منفی قادر است با تولید 5 میلیون یون منفی در سانتیمتر مربع (5000000pcs/cm3)، در کمتر از 20 دقیقه هوای خودروی شما را تصفیه کند و هوایی پاکیزه‌تر و تازه‌تر از هوای کوه و جنگل را برای شما فراهم آورد. یون های منفی تولید شده توسط این دستگاه انواع گازهای آلاینده هوا، بوهای نامطبوع درون خودرو مانند بوی بنزین و سیگار، هر گونه میکروب، ویروس و باکتری، ذرات گردوغبار، دود و PM2.5 را از بین می‌برد. این دستگاه با توان مصرف 0.8W بسیار کم مصرف است. این دستگاه به دلیل اتصال با پورت USB، علاوه بر خودرو قابل استفاده در انواع مکان‌های دیگر مانند خانه، محل کار، مدرسه، کتابخانه و هر جای دیگری نیز می‌باشد. با اندازه بسیار کوچکی که این دستگاه دارد به راحتی می توانید هوای پاکیزه را به هر جایی با خود حمل کنید و دیگر دغدغه آلودگی هوا را نداشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خورشیدی خودرو مدل dnser 03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال خوشبوکننده ای خاص میگردید، به شما خوشبوکنندسولار رنگ طلایی را معرفی میکنیم.این خوشبو کننده با استفاده از انرژی خورشیدی و باطری خورشیدی تعبیه شده در آن بدون نیاز به باطری،دو حلقه موجود به چرخش در می آیند ومی رقصند. علاوه بر زیبایی باعث تسریع پخش رایحه دلنشینش در خودرو شما می شود.این خوشبو کننده دوستدارمحیط زیست است و علاوه بر رایحه عالی خود می تواند به عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا خودرو یونکینی مدل JO-6271-b خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کمک فنر خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

تصفیه‌کننده هوای خودرو مدل JO-6271 با فندکی خودرو کار میکند. با اندازه 9 سانتیمتری خود بدون هیچگونه سیم بوده و در حین رانندگی مزاحمتی ایجاد نمیکند. بدنه آلومینیومی این دستگاه علاوه بر زیبایی ظاهری، استحکام خوبی را فراهم آورده است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی یون منفی قادر است با تولید 3.8 میلیون یون منفی در سانتیمتر مربع (38000000pcs/cm3)، در کمتر از 30 دقیقه هوای خودروی شما را تصفیه کند و هوایی پاکیزه‌تر و تازه‌تر از هوای کوه و جنگل را برای شما فراهم آورد. یون های منفی تولید شده توسط این دستگاه انواع گازهای آلاینده هوا، بوهای نامطبوع درون خودرو مانند بوی بنزین و سیگار، هر گونه میکروب، ویروس و باکتری، ذرات گردوغبار، دود و PM2.5 را از بین می‌برد. این دستگاه با توان مصرف 0.8W بسیار کم مصرف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا خودرو یونکینی مدل JO-6291-c خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه‌کننده هوای خودرو مدل JO-6291 با فندکی خودرو کار میکند. با اندازه 10 سانتیمتری خود بدون هیچگونه سیم بوده و در حین رانندگی مزاحمتی ایجاد نمیکند. بدنه آلومینیومی این دستگاه علاوه بر زیبایی ظاهری، استحکام خوبی را فراهم آورده است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی یون منفی قادر است با تولید 5.6 میلیون یون منفی در سانتیمتر مربع (56000000pcs/cm3)، در کمتر از 15 دقیقه هوای خودروی شما را تصفیه کند و هوایی پاکیزه‌تر و تازه‌تر از هوای کوه و جنگل را برای شما فراهم آورد. یون های منفی تولید شده توسط این دستگاه انواع گازهای آلاینده هوا، بوهای نامطبوع درون خودرو مانند بوی بنزین و سیگار، هر گونه میکروب، ویروس و باکتری، ذرات گردوغبار، دود و PM2.5 را از بین می‌برد. این دستگاه با توان مصرف 0.8W بسیار کم مصرف است. این دستگاه به دو پورت خروجی شارژ (با خروجی 5V/2.1A) نیز تجهیز شده است که با استفاده از آن میتوانید هر گونه تلفن همراه را شارژ کنید. استفاده از دو پورت شارژ به صورت همزمان نیز امکانپذیر است. همچنین برای محافظت از دستگاه تلفن همراه متصل به پورت شارژ، مدارهای محافظ اتصال کوتاه و محافظ شوک الکتریکی نیز در دستگاه تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه ضدعفونی کننده و تصفیه هوا خودرو نوبیکو مدل CJ01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه‌کننده هوای نوبیکو مدل CJ01 با استفاده از 3 تکنولوژی ضدعفونی و تصفیه هوا، قدرت بالایی در ایجاد هوایی پاکیزه دارد. با ورود هوا به داخل این دستگاه، هر گونه آلودگی و تمامی ذرات معلق در هوا تا اندازه 0.1 میکرون را توسط یک فیلتر هپا استوانه‌ای فیلتر خواهد کرد. سپس با تکنولوژی استریلیزه ترکیبی که ترکیبی از تکنولوژی‌های UVA و UVC است، تمامی ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در هوا از بین خواهد رفت. و در نهایت با استفاده از تکنولوژی ایجاد یون منفی، هر گونه آلودگی باقیمانده در هوا و انواع بوهای نامطبوع مانند بوی سیگار و بنزین را از بین برده و پاکیزه‌ترین هوای ممکن را ایجاد می‌کند. قدرت استریلیزه‌کنندگی این دستگاه 99.95% و قدرت تصفیه‌کنندگی آن 99.93% است. دستگاه دارای دو سرعت کم و زیاد است و قابلیت فعال‌سازی مجزا و همزمان هر دو تکنولوژی UV و یون منفی را دارد. این دستگاه به دو سنسور تشخیص رطوبت و دمای هوا مجهز شده است و به صورت مداوم میزان رطوبت و دمای هوا را پایش می‌کند. تمامی دکمه های پنل دستگاه لمسی است و نمایشگر آن میزان رطوبت و دمای هوا را نشان می‌دهد. در قسمت انتهایی دستگاه نیز امکان افزودن خوشبو کننده برای خوشبو شدن هوا تعبیه شده است. بدنه مستحکم این دستگاه از جنس آلومینیوم است که زیبایی خاصی به آن نیز بخشیده است. اندازه دستگاه نیز به گونه‌ای طراحی شده که قابل استفاده در خانه، اتاق خواب، دفتر کار و حتی خودرو می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا خودرو یونکینی مدل JO-725 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه‌کننده هوای خودرو مدل JO-725 قابل اتصال به انواع شارژر فندکی خودرو می‌باشد. با اندازه 8 سانتیمتری خود بدون هیچگونه سیم بوده و در حین رانندگی مزاحمتی ایجاد نمیکند. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی یون منفی قادر است با تولید 5 میلیون یون منفی در سانتیمتر مربع (5000000pcs/cm3)، در کمتر از 20 دقیقه هوای خودروی شما را تصفیه کند و هوایی پاکیزه‌تر و تازه‌تر از هوای کوه و جنگل را برای شما فراهم آورد. یون های منفی تولید شده توسط این دستگاه انواع گازهای آلاینده هوا، بوهای نامطبوع درون خودرو مانند بوی بنزین و سیگار، هر گونه میکروب، ویروس و باکتری، ذرات گردوغبار، دود و PM2.5 را از بین می‌برد. این دستگاه با توان مصرف 0.8W بسیار کم مصرف است. این دستگاه به دلیل اتصال با پورت USB، علاوه بر خودرو قابل استفاده در انواع مکان‌های دیگر مانند خانه، محل کار، مدرسه، کتابخانه و هر جای دیگری نیز می‌باشد. با اندازه بسیار کوچکی که این دستگاه دارد به راحتی می توانید هوای پاکیزه را به هر جایی با خود حمل کنید و دیگر دغدغه آلودگی هوا را نداشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken Coffee خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه استفاده از خوشبوکننده‌ی خودرو امری لازم به نظر می‌رسد. بوی ناخوشایندی که در اثر آلودگی‌ هوا، دود خودروهای دیگر و دخانیات و موارد دیگر تولید می‌شود بسیار ناخوشایند است. همچنین افرادی که مدت زمان بیشتری را در خودرو می‌گذرانند بیشتر در معرض این بوی نامطبوع قرار می‌گیرند. همه‌ی ما قطعاً تجربه‌ی ناخوشایند استفاده از خوشبوکننده‌های متفرقه را داشته‌ایم که در هفته‌ی اول با بوی بسیار شدید موجب سردرد شده و در هفته‌ی دوم اثری از آن‌ها باقی نمانده است. محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از تولیدات شرکت (Areon) «آرئون» بوده که یکی از برندهای معتبر درزمینه‌ی تولید محصولات خوشبوکننده است و سعی داشته تا مشتری به میزان پولی که برای محصول می‌پردازد از آن استفاده کند. این محصول تا 3 ماه فضای داخلی خودرو را خوشبو می‌کند و رایحه‌ی آن قهوه (Coffee) است که بسیار ملایم است. این محصول به‌صورت ایستاده بوده و می‌توانید آن را در هرجایی از فضای داخلی خودرو که دوست دارید استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو اسنت-فیل طرح رینگ مدل StGo5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیبایی و خوش عطری محیط داخل خودرو برای هر کسی لذت بخش است. این محصول ضمن اینکه یک آویز زیبا و شیک برای داخل خودرو می باشد، باعث ایجاد رایحه ای خوشبو در محیط خودرو خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Mon Bubble Gum خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هر چقدر که در نظافت فضای کابین خودرویتان وسواس به خرج دهید باز هم امکان دارد به علت شرایط آب‌و‌هوا، آلودگی هوا، دود خودروهای دیگر، بوی نامطبوعی را حس کنید. استفاده از خوشبو کننده‌های آویزی یکی از راه حل‌هایی است که می‌توان برای این موضوع در نظر گرفت. البته نمی‌توان لزوم بوی نامطبوع را شرط لازم برای استفاده از خوشبوکننده در داخل خودرو در نظر گرفت؛ چرا که ایجاد بوی تازه با رایحه‌ی ملایم و دلنشین در خودرو می‌تواند برای راننده و سرنشینان لذت‌بخش باشد. هر بار که خودروی خود را ترک کنید و دوباره سوار شوید با باز کردن در رایحه‌ی خوشبو کننده به مشامتان می‌رسد و با روی گشاده و باز به استقبال رانندگی می‌روید. استفاده از خوشبو کننده‌های متفرقه باعث ایجاد بوی بسیار تند در چند روز اول و احتمالا سر درد می‌شوند اما بعد از گذشت چند روز اثری از بو باقی نمی‌ماند. اما شرکت آرئون با تولید انواع مختلف خوشبو کننده با رایحه‌های مختلف سعی کرده تا مشتری به میزان پرداختی که دارد از بوی مطبوع در خودروی خود با ماندگاری قابل قبولی برخوردار شود. یکی از تولیدات این شرکت معتبر مدل (Mon Bubble Gum) است که از رایحه‌ی آدامس بادکنکی برخوردار است. این محصول دارای بند بوده و می‌توان آن را در هر قسمتی از خودرو آویزان کرد. این خوشبو کننده ساخت کشور بلغارستان بوده و حدود ۱۲ سانتی‌متر طول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده ماشین ایفل مدل انبه و اقیانوس بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبو کننده ایفل یکی از معتبر ترین محصولات کشور ترکیه است. و یکی از برندهای محبوب خوشبو کننده در ایران می باشد. رایحه انبه و اقیانوس یکی از خاص ترین رایحه های خشبو کننده ایفل میباشند . این خوشبو کننده از طریق کنف که داخل ان قرار می گیرد در هوا پخش می شود. پخش بوی این رایحه همیشگی می باشد و تا زمان اتمام مایع داخل ظرف طول می کشد. باتوجه به وجود الکل چرب در این خشبو کننده لذا به ضدعفونی شدن هوا نیز کمک شایانی میکند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خودرو زیستو طرح قلب مدل ZHP1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبوکننده طرح قلب زیستو از دیگر محصولات با کیفیت این شرکت می‌باشد که به دلیل دارا بودن اسانس مایع درون یک کیسه نفوذپذیر قلبی شکل، راحیه‌ای خوش و ماندگار را برای خودروی شما به ارمغان می‌‌آورد. این محصول فانتزی علاوه بر خاصیت خوشبوکنندگی و عطری دلنشین، می‌تواند زیبایی را به خودرو، محیط کار و خانه‌ی شما ببخشد. از این آویز می‌توانید به عنوان هدیه‌ای جذاب برای عزیزان خود استفاده نمائید. درون این جعبه زیبا، خوشبوکننده قلبی شکل به همراه یک زنجیر ساچمه‌ای قرار دارد تا بتوان محصول را از آینه‌ی دید عقب خودرو آویزان کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خورشیدی خودرو مدل DNsr خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال خوشبوکننده ای خاص میگردید، به شما خوشبوکننده نقره ای سولار را معرفی میکنیم.این خوشبو کننده با استفاده از انرژی خورشیدی و باطری خورشیدی تعبیه شده در آن بدون نیاز به باطری،دو حلقه موجود به چرخش در می آیند ومی رقصند. علاوه بر زیبایی باعث تسریع پخش رایحه دلنشینش در خودرو شما می شود.این خوشبو کننده دوستدارمحیط زیست است و علاوه بر رایحه عالی خود می تواند به عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خودرو ایفل مدل رایحه اقیانوس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبو کننده ایفل یک از معتبر ترین برندهای کشور ترکیه است. و یکی از برندهای محبوب خوشبو کننده در ایران می‌باشد. رایحه اقیانوس یکی از محبوب‌ترین رایحه‌های خوشبو کننده ایفل می‌باشد که دارایی عطری بسیار ملایم و مناسب است. با استفاده از خوشبو کننده خودرو ایفل می‌توانید رایحه‌ای دلپذیر در خودرو خود ایجاد کنید. خوشبوکننده خودرو ایفل به کمک طناب کنفی خود عطر خود را در محیط پخش می‌کند. حجم مایع خوشبوکننده این محصول 10 میلی‌لیتر می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده هوا خودرو مارش مدل SOLAR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خوشبو کننده دارای پد معطر می باشد که در داخل آن نصب می شود . محل نصب آن بر روی دریچه هوای خودرو می باشد و با جریان هوا از دریچه هوای خودرو رایحه را در فضای خودرو پخش می نماید . یک پروانه تزئینی بر روی آن نصب می باشد که با وزش باد شروع به چرخش می نماید و بواسطه بلبرینگ فلزی داخل پروانه هیچگونه صدای مزاحمی از آن به گوش نمی رسد . دکمه 3 حالته روی پروانه است که با فشار دادن آن رقص نور ایجاد میشود و این خوشبو کننده هم تزینی است هم خوشبو کننده .این محصول با رنگ های مختلف عرضه می شود رنگ آبی و مشکی و طلایی و قرمز و نقره ای

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده ماشین ایفل مدل Mango خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبو کننده ایفل یکی از معتبر ترین محصولات کشور ترکیه است. و یکی از برندهای محبوب خوشبو کننده در ایران می باشد. رایحه انبه یکی از خاص ترین رایحه های خشبو کننده ایفل میباشد . این خوشبو کننده از طریق کنف که داخل ان قرار می گیرد در هوا پخش می شود. پخش بوی این رایحه همیشگی می باشد و تا زمان اتمام مایع داخل ظرف طول می کشد. باتوجه به وجود الکل چرب در این خشبو کننده لذا به ضدعفونی شدن هوا نیز کمک شایانی میکند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده ماشین ایفل مدل آدامس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبوکننده ماشین ایفل مدل آدامس با رایحه‌ی آدامس بادکنکی، یک محصول زیبا و جذاب است که برای استفاده در ماشین، کمد لباس، سرویس بهداشتی و دیگر مکان‌ها، ایده‌آل است. این خوشبوکننده آویزی با ماندگاری بالا، تا طولانی‌ترین زمان ممکن محیط را با رایحه‌ی دلپذیری پر کرده و به افراد آرامش و خوشحالی می بخشد. با استفاده از خوشبوکننده ماشین ایفل مدل آدامس، می‌توانید به سادگی و به‌صورت دائمی از حس خوب و احساس خنکی و تازگی لذت ببرید. رایحه‌ی آدامس بادکنکی که این خوشبوکننده دارای ویژگی ای است که یک ترکیب دلپذیر و طبیعی از عطر و بادکنک‌های شیرین می‌باشد که همچنین به طراوت و پویایی محیط کمک می‌کند. با طراحی زیبا و جذاب ایفل، این خوشبوکننده ماشین به عنوان یک خوشبو کننده جذاب و متفاوت در داخل خودرو یا هر فضای دیگری ظاهر می‌شود و تزئینی ایده‌آل برای دکوراسیون محیط می‌باشد. به علت نوع آویزی بودن، می‌توانید آن را به‌راحتی در محل‌های مختلف آویزان کنید و از راحتی استفاده کنید. در کل، خوشبوکننده ماشین ایفل مدل آدامس با رایحه‌ی آدامس بادکنکی و طراحی جذاب، یک انتخاب عالی برای افزایش کیفیت هوای اطراف خود و بهبود احساسات و مزاج شما است. با ماندگاری بالا و توانایی آویزان شدن در محیط‌های مختلف، این خوشبوکننده به راحتی می‌تواند به همه نیازها پاسخ دهد و از تجربه‌ی شما از زندگی، یک تجربه‌ی شاد و مثبت ساخته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری خوشبو کننده خودرو هوگو مدل لیمو کد A.012 حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از شروع معرفی رایحه فوق العاده و دلپذیر لیمو دوستان توجه کنید تمامی محصولات خوشبوکننده هوگو دارای سه کیفیت B ،A و C میباشند، که بر اساس درجه کیفیت ماندگاری و پخش رایحه محصولات متفاوت هستند، لذا هنگام خرید دقت فرمایید. رایحه فوق العاده و دلپذیر و میوه ای لیمو یکی از پرطرفدار ترین رایحه ها می باشد که موجب طراوت و شادی در خودروی شما می گردد. همچنین رایحه لیمو قدرت هوشیاری و تمرکز و همچنین میزان نشاط و شادی در افراد را افزایش می دهد. به محض اسپری کردن آرامش و تمرکزی که از این ترکیب می‌گیرید، تا مدت زیادی در خودروی شما ماندگار خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری خوشبو کننده خودرو هوگو مدل لیمو کد B.012 حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از شروع معرفی رایحه فوق العاده و دلپذیر لیمو دوستان توجه کنید تمامی محصولات خوشبوکننده هوگو دارای سه کیفیت B ،A و C میباشند، که بر اساس درجه کیفیت ماندگاری و پخش رایحه محصولات متفاوت هستند، لذا هنگام خرید دقت فرمایید. رایحه فوق العاده و دلپذیر و میوه ای لیمو یکی از پرطرفدار ترین رایحه ها می باشد که موجب طراوت و شادی در خودروی شما می گردد. همچنین رایحه لیمو قدرت هوشیاری و تمرکز و همچنین میزان نشاط و شادی در افراد را افزایش می دهد. به محض اسپری کردن آرامش و تمرکزی که از این ترکیب می‌گیرید، تا مدت زیادی در خودروی شما ماندگار خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری خوشبو کننده خودرو هوگو مدل لیمو کد C.012 حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از شروع معرفی رایحه فوق العاده و دلپذیر لیمو دوستان توجه کنید تمامی محصولات خوشبوکننده هوگو دارای سه کیفیت B ،A و C میباشند، که بر اساس درجه کیفیت ماندگاری و پخش رایحه محصولات متفاوت هستند، لذا هنگام خرید دقت فرمایید. رایحه فوق العاده و دلپذیر و میوه ای لیمو یکی از پرطرفدار ترین رایحه ها می باشد که موجب طراوت و شادی در خودروی شما می گردد. همچنین رایحه لیمو قدرت هوشیاری و تمرکز و همچنین میزان نشاط و شادی در افراد را افزایش می دهد. به محض اسپری کردن آرامش و تمرکزی که از این ترکیب می‌گیرید، تا مدت زیادی در خودروی شما ماندگار خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا ایفل مدل اقیانوس حجم 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . و یکی از بهترین رایحه های آن رایحه اقیانوس است که بوی بسیار دلنشین و آرام بخشی دارد.اگر به دنبال رایحه ملایم و رویایی هستید حتما اقیانوس را امتحان کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا ایفل مدل آدامس حجم 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . و یکی از رایحه های بسیار جذاب آن رایحه آدامس است که بوی دلنشین آدامس را در فضا پراکنده می کند و حس خوبی به شما خواهد داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا ایفل مدل Mango حجم 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . به جرات می توان رایحه انبه را پر طرفدار ترین در بین تمام رایح های موجود تولیدات ایفل دانست که با یکبار استشمام آن شیفته این رایحه خواهید شد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده ماشین ایفل مدل جنگل استوایی 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . حال این شرکت یکی از بهترین رایحه های خود را که همانا جنگل استوایی می باشد را برای خوشبو کردن خودرو تولید نموده است . این رایحه باعث می گردد شما حال و هوای جنگلهای استوایی را برای خود تصور کنید و حس آرامش در تمام وجود شما احاطه گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو ایفل مدل طالبی حجم 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . یکی دیگر از تولیدات این شرکت رایحه طالبی برای خودرو و مکانهای کوچک می باشد که با تولید این رایحه شگفتی خاصی آفریده است و باعث شده که با استشمام آن حس خوب یک میوه تازه به شما دست می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خودرو مدل Harika01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika09 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا