خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید ردیاب خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ردیاب خودرو باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

دستگاه رnیاب خودرو (GPS) یکی از لوازم جانبی جدید و کاربردی خودرو است. که در هر زمان و مکان می تواند موقعیت مکانی خودرو شما را در نقشه نشان دهد. حال در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید ردیاب خودرو در نکته خرید همراهمان باشید تا نکات ارزنده ای را برای خرید این محصول در اختیارتان قرار دهیم.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو دستگاه های کوچکی هستند که با استفاده از سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) موقعیت خودرو را ردیابی می کنند. ردیاب های خودرو بسته به ویژگی هایشان از نظر اندازه و قیمت متفاوت هستند. برخی از ردیاب ها با باتری داخلی خود کار می کنند، در حالی که برخی دیگر به سیم کشی خودرو متصل می‌شوند. دستگاه ردیاب خودرو دستگاهی است که در انواع خودروهای ایرانی و خارجی نصب می شود و موقعیت مکانی خودرو را به تلفن همراه مالک وسیله نقلیه ارسال می‌کند و یا در صورت سرقت وسیله نقلیه  اخطار سرقت خودرو را بلافاصله به تلفن همراه مالک ارسال می کند و از سرقت وسیله نقلیه جلوگیری می‌کند، به این شکل که اطلاعات موقعیت جغرافیایی لحظه‌ای خودرو به نرم افزار (اپلیکیشن) ردیاب یا کامپیوتر مالک ارسال می شود و محل دقیق خودرو به صاحب خودرو را اطلاع می دهد.

تفاوت مسیریاب و ردیاب جی‌پی‌اس خودرو

همه ما بارها در مورد مسیریاب‌ها و ردیاب‌های جی‌پی‌اس خودرو شنیده‌ایم. اما ممکن است تفاوت بین این دو نوع سیستم را به‌خوبی ندانیم. هنگام خرید مسیریاب جی‌پی‌اس خودرو باید تفاوت بین آن و ردیاب را بدانید تا سیستم مناسب را انتخاب کنید:

مسیریاب‌های جی‌پی‌اس خودرو برای پیدا کردن آدرس‌هایی است که راننده قصد رفتن به آن مکان‌ها را دارد و این وسیله جهت و مسیر حرکت به راننده را نشان می‌دهد. اطلاعات از ماهواره‌ها دریافت می‌شود و روی صفحه نمایش جی‌پی‌اس برای راننده به نمایش درمی‌آیند.

از طرفی ردیاب‌های جی‌پی‌اس خودرو هم درست مانند مسیریاب‌ها، اطلاعات خود را از طریق ماهواره‌ها دریافت می‌کنند. اما به جای نشان دادن مسیر و جهت حرکت به راننده، این اطلاعات را به فردی نشان می‌دهد که ممکن است کیلومترها از خودروی خود دور باشد.

در واقع ردیاب، مکان خودرو را به صاحب خودرو نشان می‌دهد. این سیستم زمانی که خودرو به سرقت می‌رود یا محل پارک آن فراموش شده است به راننده برای پیدا کردن آن بسیار کمک می‌کند.

اطلاعات ردیاب خودرو با استفاده از سیم‌کارت‌های تعبیه‌شده در ردیاب جی‌پی‌اس و شبکه 2G یا 3G به شرکت‌های سرویس‌دهنده ابری و سپس به مالک خودرو منتقل می‌شود. در واقع سیم‌کارت‌ها نقش مودم ردیاب جی‌پی‌اس خودرو را بازی می‌کنند. به همین دلیل برای استفاده از این ردیاب‌ها باید هزینه‌ اشتراک ماهانه پرداخت شود. در حالی‌که استفاده از مسیریاب خودرو به اشتراک ماهانه نیازی ندارد.

نکات مهم هنگام خرید ردیاب خودرو

  • در ابتدایی ترین مرحله راهنمای خرید ردیاب خودرو دقت کنید دستگاهی که تهیه می‌کنید از شرکتی معتبر، خوش نام و جهانی باشد. زیرا شرکت‌های بین المللی موظف به گرفتن گواهینامه و تائیدیه‌های متعددی هستند که اطمینان شما را از کارکرد صحیح ردیاب کامل می‌کند. همچنین شرکت‌های معتبر به شدت مراقب اعتباری که سالیانی دراز برای به دست آوردن آن تلاش کرده‌اند هستند.
  • یکی از موارد بسیار مهمی که تعهد فروشنده ردیاب را به شما نشان می‌دهد گارانتی محصولات است دقت کنید گارانتی ردیاب شامل چند ماه و چه مواردی است.
  • مورد دیگری که تعهد فروشنده را نشان می‌دهد خدمات پس از فروش و پاسخگویی به مسائل پشتیبانی است.
  • به دنبال ردیابی با توجه به نیاز خود باشید. به طور مثال ردیابی که بر روی تریلی یا کامیون نصب می‌شود در برخی شرایط خاص با ردیاب خودروی شخصی متفاوت است. به همین دلیل سناریو خرید خود را در نظر بگیرید یعنی اگر برای امنیت ردیاب را تهیه می‌کنید ردیاب باید کوچک و با آنتن‌های داخلی باشد، اگر برای نظارت و مدیریت ناوگان ردیاب را تهیه می‌کنید باید به خروجی‌های گزارش محور ردیاب بیشتر توجه کنید.
  • یکی از فاکتورها در هنگام خرید ردیاب خودرو، قطع برق خودرو توسطه رله قطع کن متصل به ردیاب است. معمولا ردیاب خودرو دارای سیمی است که اتصال آن به خودرو  و رله قطع کن این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا از طریق پیامک یا اپلیکیشن ردیابی اقدام به قطع برق در شرایط حساس داشته باشید.
  • باتری خارجی ردیاب در شرایط حساس که برق خودرو قطع شده است ردیاب را روشن نگه می‌دارد و باعث می‌شود ردیاب برای شما اطلاعات خود را حتی زمانی که از منبع تغذیه جدا شده است ارسال کند.
  • و …

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ردیاب خودرو گفته شد، می توانید ردیاب مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ردیاب خودرو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ردیاب و ضدسرقت خودرو اسکایلر مدل 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طراحی و ساخت ردیاب خودروو موتور سیکلت اسکایلر ، سعی شده است که محصول عملکرد دوگانه داشته و بتوان از آن به عنوان یک دزدگیر (با اتصال ردیاب به آژیر) هم استفاده نمود. از همین رو ، بر روی آن یک سنسور قوی لرزش و همین طور امکان اتصال به سنسور های درب فراهم شده است ، که کمک می کند بتوانید به راحتی امنیت خودرویتان را چندین برابر کنید. برای امکان کنترل بیشتر و همین طور دست یابی به مسیرهایی که قبلا” توسط خودرو طی شده است ، یک قابلیت فوق العاده جذاب بر روی این ردیاب تعبیه شده ، که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی با وارد کردن بازه زمانی مورد نظر خود ، مسیرهایی که توسط خودرو طی شده است را از طریق اپلیکیشن بر روی نقشه مشاهده کرده و از آن مطلع شوید. علاوه بر این ، آلارم افزایش سرعت نیز بر روی این محصول وجود دارد ، که با تعیین میزان سرعت مجاز ، می توانید در صورت افزایش سرعت خودرو از آن مقدار ، بلافاصله پیام هشدار دریافت کنید. یکی دیگر از سیستم های پیشگیرانه ، که بر روی ردیاب خودرو اسکایلر وجود دارد ، امکان خاموش کردن خودرو از طریق قطع کردن برق وسیله نقلیه است. با این ویژگی ، می توانید در صورت حرکت کردن ویا باز شدن درب ها به صورت غیر مجاز ، بلافاصله برق خودرو را قطع کرده و مانع سرقت آن شوید. بدنه این محصول برخلاف مدل های قبلی ، با استفاده از پلاستیک سیلیکونی ساخته شده است ، که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و به خوبی می تواند از ردیاب در برابر رطوبت ، گرد و غبار وهمین طور ضربه محافظت کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-915new خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب ST-915 new از کاملترین تولیدات آهنربایی شرکت سینوتراک میباشد که از شبکه های مکان یابی GPS/BDS/AGPS/LBS/GPRS استفاده می کند .این دستگاه با بهترین و قویترین آهنربا با قابلیت ضدآب و ماندگاری 60 روزه عمر باطری ، برای استفاده خودرو و شخصی و تجاری طراحی و تولید شده است . ردیاب 915 یک محافظ بسیارعالی برای عزیزان و اموال شما است تا بصورت لحظه ای از موقعیت دقیق آنها مطلع باشید. ( لازم بذکر است در صورت جا نمایی در خودرو کلیه گزارشات از جمله سرعت ، توقف ، هشدار لرزش ، هشدار محدوده جغرافیایی، مقدار مسیر طی شده و کلیه گزارشاتی که ردیاب خودرو ارسال می کند )را به شما گزارش می دهد. بعضی از عملکردهای دستگاه : • دارای میکروفون داخلی جهت برقراری تماس یکطرفه • دارای دو حالت کاری مختلف آنلاین و آفلاین. • امکان دسترسی به روی چندین دستگاه همزمان • امکان معرفی 3 شماره بعنوان ادمین • قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی به دستگاه ( حصار جغرافیایی ) • قابلیت اعلام هشدار سرعت بیش از حد و لرزش • قابلیت ارسال لوکیشن بوسیله SMS • قابلیت ردیا بی آنلاین بوسیله اپلیکیشن فارسی جهت کلیه پلتفرم ها( Android-ios-windows ) • امکان تماس یک طرفه از سمت ردیاب با شماره مدیریت بوسیله دستور sms یا زنگ • دارای سنسور لرزش صدا جهت فعال سازی حالت استند بای • دارای باطری 10000 میلی آمپری با قابلیت 5 الی 7 روز (همیشه کار کند)، 30 روز (هنگام حرکت کار کند) و 60 روز در حالت خواب (استندبای) •

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو کانکاکس مدل GT06N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه تأمین امنیت خودروها به یکی از اولویت‌های اصلی برای صاحبان آن تبدیل شده است، پیشرفت و توسعه تکنولوژی امکان آگاهی یافتن از وضعیت خودرو و کنترل و نظارت بر آن را در هر لحظه و هر مکان، بسیار تسهیل نموده است. شرکت Concox، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌های ردیابی در دنیا می‌باشد و مدل GT06N یکی از ردیاب‌های شناخته شده در بازار است. این ردیاب ،وظیفه اصلی خود، یعنی ردیابی را به صورت لحظه‌ای و دقیق انجام می‌دهد، استفاده از باتری پشتیبان تضمین کننده عملکرد دستگاه در صورت قطع برق آن است. همچنین این دستگاه دارای امکاناتی نظیر خاموش نمودن خودرو از راه دور و قابلیت تعبیه میکروفون در داخل کابین را دارا می‌باشد. شرکت آرشین علاوه بر ردیاب‌های تولید خود به عنوان نماینده رسمی شرکت Concox این محصول را با اپلیکیشن و پلتفرم اختصاصی خود در ایران ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سینو ترک مدل 901W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب مدل (901W ) یکی از بهترین دستگاهای ساخت شرکت سینوترک میباشد و با پشتیبانی و اکانت مادام العمر رایگان ارایه میگردد و این دستگاه با قابلیت ضد آب و نصب بسیار آسان طراحی شده و برای نصب بر روی کلیه وسایل نقلیه سبک، سنگین ، موتور سیکلت ، قایق و هر گونه وسیله نقلیه طراحی شده است. این دستگاه بوسیله باطری لیتومی 150 میلی آمپری خود در زمان روشن بودن ماشین شارژ و در زمان خاموش بودن آن تا 24 ساعت حالت کار و 72 ساعت استند بای کلیه گزارش های درخواستی را برای شما ارسال میکند. دارای جامع ترین اپلیکشین فارسی قابل دانلود از اپ استور و پلی استور برای گوشی های آیفون و اندروید می باشد. این دستگاه در دو حالت کار آنلاین و آفلاین میتواند به شما گزارش ارائه نماید که حالت آنلاین آن بررسی بوسیله اپلیکیشن و وب سایت و حالت آفلاین آن ارسال گزارش بوسیله ارسال پیامک یا ارسال گزارش بوسیله تماس با ردیاب درهرلحظه یا زمان های از پیش تعیین شده میباشد . قابلیت معرفی شماره بعنوان مدیریت دستگاه و تحویل گزارش های ردیاب فقط به این شماره قابلیت تنظیم زمان ، منطقه زمانی و تنظیم محدوده جغرافیایی خاص جهت مشاهده ترافیک در مسیر بصورت آنلاین . قابلیت تنظیم سرعت خودرو و محدود کردن آن به میزان دلخواه قابلیت اعلام گزارش سفر با مسافت طی شده ،میزان سرعت و ومقدارسوخت مصرف شده از زمان استارت تا خاموش شدن خودرو قابلیت بررسی و ارائه گزارش آماری کلیه سوابق سفرها و تردد خودرو طی 6 ماه گذشته قابلیت ذخیره اطلاعات در مکان های فاقد سیگنال ( مثل تونل ها یا پارکینگ های زیر زمینی ) که پس ازدریافت سیگنال گزارش آن را سریعا ارسال میکند.. دارای زنگ شوک و تنظیم آن در صورت بروز ضربه یا قطع و وصل باطری و کامپیوتر خودرو با شماره مدیریت تماس میگیرد قابلیت تنظیم آلارم دستگاه جهت گزارش سرعت بیش از حد – گزارش عبور از محدوده جغرافیایی تنظیم شده - گزارش جهت وضعیت شارژ باطری یا موجودی اعتبار شارژ سیم کارت ،دارای سنسور لرزش که درصورت حرکت خودرو سریعا به شماره معرفی شده به ردیاب( ادمین ) تماس می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سینوترک مدل 902 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب مدل ST-902 یکی از بهترین دستگاهای ساخت شرکت سینوتراک میباشدکه با پشتیبانی و اکانت مادام العمر رایگان ارایه میگردد و بصورت ( پورت OBD دارای عدد16 عددپین Obd )طراحی شده و به خودرو متصل میگردد. این دستگاه نسبت به مدل های مشابه دیگر هیچ مشکلی برای ECU خودرو ایجاد نمیکند و خطا و اشتباه در نمایش موقعیت خودرو ندارد.دارای زنگ آلارم - دارای زنگ شوک -دارای زنگ اخطار سرعت زیاد ودستگاه دارای باطری داخلی تادرصورت قطع برق یا برداشتن باطری خودرو تا 48 ساعت مطابق برنامه ریزی قبلی لوکیشن را با SMS برای شما ارسال میکند ،دارای سنسور لرزش که درصورت حرکت خودرو سریعا به شماره معرفی شده به ردیاب( ادمین ) تماس گرفته و لینک مکان را ارسال میکند.این ردیاب دارای جامع ترین اپلیکشن فارسی و بسیار ساده میباشد.دارای 2 حالت کاری متفاوت : حالت آفلاین : امکان ارسال گزارش در ساعت های معین شده در 24 ساعت شبانه روز بوسیله SMS –حالت آنلاین :امکان بررسی مسیربوسیله اپلیکیشن یا وب سایت بصورت آنلاین .ایجاد تعریف تردد در محدوده جغرافیای تعیین شده تا در صورت خروج خودرو از محدوده از پیش تعیین شده سریعا به تلفن مدیریت الارم فرستاده یا با آن تماس می گیرد. دارای قابلیت کنترل و محدود نمودن سرعت به میزان دلخواه توسط شماره( ادمین ) -مشاهده گزارش سفر ها از نقطه شروع مسیر تا پایان با اعلام سرعت وطول مسیرطی شده . سابقه بازبینی سرعت و مسیر های طی شده خودرو تا 6 ماه قبل- سازگار با برنامه اندروید ، IOS و ویندوز. مشاهده ترافیک در مسیر بصورت آنلاین. قابلیت کنترل همزمان از چند گوشی .اعلام میانگین سرعت از نقطه مبدا تا مقصد.باطری لیتومی 150 میلی آمپری . قابلیت ذخیره اطلاعات در مکان های فاقد سیگنال GPRS/GSM ( مثل تونل ها یا پارکینگ های زیر زمینی ) ارسال پس از یافتن سیگنال . ارسال موجودی سیم کارت وشارژباطری بوسیله SMS. دارای دفترچه تمام رنگی با ترجمه ، و بیان شفاف دستورات قابل ارسال به ردیاب میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو رادشید مدل 20 PR8++ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب مگنتی 20 هزار میلی آمپری جدید رادشید، مدل ارتقا یافته ردیاب آهنربایی PR8 می‌باشد، این ردیاب کلیه ویژگی ها و قابلیت های مدل قبلی را دارا بوده و تفاوت اساسی آن با مدل PR8 تغییرات در ارتقا باطری آن، از 3000 میلی آمپر به 20 هزار میلی آمپر بوده که سبب تغییر در فیزیک و ظاهر این ردیاب نیز گردیده است، به گونه ای که نسبت به مدل قبلی ابعاد و وزن بالاتری داشته اما در مقایسه با مدل قبلی که در بهترین حالت کارکردی در حدود 30 روز داشته است این مدل با ارتقا باطری، کارکردی در حدود 4 ماه دارد که کارایی آن را بسیار بالابرده و نیاز همه سازمان ها و ارگان ها را جهت استفاده طولانی‌مدت برآورده می سازد. این ردیاب فاقد هرگونه سیم پیچی و اتصالات بوده و به همین دلیل نیاز به تغییر در سیم کشی و برق خودرو برای نصب نداشته و با دارا بودن 5 آهنربای قوی که در پشت آن تعبیه شده است، به‌راحتی می‌توان آن را به سطوح فلزی چسبانده و از آن استفاده نمود. بیان این نکته در اینجا خالی از لطف نیست که بدانید با انجام تنظیمات پیامکی، چنانچه ردیاب از مکان نصب شده، جدا شود بلافاصله به شما پیامک ارسال شده و شما از این امر مطلع خواهید شد. این ردیاب دارای اپلیکیشن فارسی برای انواع گوشی های اندروید و آی او اس بوده و علاوه بر آن از طریق سامانه ردیابی می‌توان از بیش از 20 گزارش دریافتی سامانه برای مدیریت و نظارت بهتر بر عملکرد آن استفاده نمود. از جمله قابلیت های ارائه شده برای این ابر ردیاب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: قابلیت شنود فضای کابین از طریق تماس با سیم کارت درون دستگاه گزارش‌گیری مسافت پیموده شده مسیریابی روزهای گذشته مشاهده نمایش زنده مسیر خودرو قابلیت تنظیم Geogence قابلیت تنظیم قرار گرفتن در حالت استندبای و یا آنلاین ردیاب آهنربایی چه کاربردهایی دارد؟ از جمله موارد مصرف این ردیاب می‌توان به استفاده برای نمایشگاه داران و کسانی که خودرو کرایه می دهند، اشاره نمود در واقع صاحبان این مشاغل به جای آنکه به تعداد خودروهای خود ردیاب تهیه نمایند با خرید دو یا سه ردیاب مگنتی می‌توانند در زمان عدم استفاده از یک خودرو، ردیاب آن را جدا نموده و بر روی خودروی دیگری نصب نمایند و بدین ترتیب در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه‌جویی نمایند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سینوترک مدل 903 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه ST-903 یکی از کاملترین تولیدات شرکت سینوتراک میباشد .این دستگاه با پشتیبانی و اکانت مادام العمر رایگان توسط پرشین ردیاب ارائه میگردد.این ردیاب با بهترین کیفیت ساخت بهمراه میکروفون ارسال صدای بسیار قوی، در سایز کوچک و برای استفاده شخصی طراحی و تولید شده است تا با امکانات فراوانی که دارد بتواند به یک محافظ بسیارعالی برای فرزندان و عزیزان شما عمل کند تا بصورت لحظه ای از موقعیت دقیق کلیه کسانی که می خواهید مطلع باشید. ( لازم بذکر است در صورت جا نمایی در خودرو کلیه گزارشات از جمله سرعت ، توقف ، هشدار لرزش ، هشدار محدوده جغرافیایی، مقدار مسیر طی شده و .... ) را به شما گزارش می دهد .بعضی از عملکردهای دستگاه : این دستگاه با دو حالت کاری مختلف آنلاین و آفلاین به شما گزارش خواهد داد. قا بلیت استفاده جهت آگاهی از مکان کودکان یا افراد مسن و سالخورده ، بیماران آلزایمری ، بازاریابان. حیوانات خانگی و غیره امکان دسترسی به روی چندین دستگاه همزمان .امکان ارائه سرویس به 3 خط متفاوتی که به ردیاب معرفی میشود . قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی به دستگاه که در صورت خروج شخص حامل ردیاب از محدوده پیش تعیین شده سریعا به شما اطلاع میدهد. قابلیت ارسال لوکیشن مکان بوسیله SMS در زمان های از پیش تنظیم شده .قابلیت ردیابی آنلاین بوسیله اپلیکیشن فارسی جهت کلیه سیستم های عامل اندروید ، ios ، مک و ویندوز امکان معرفی سه شماره به دستگاه برای مدیریت و تماس با ردیاب که پس از معرفی شماره تنها ردیاب دستورات کنترل خود را از این شماره ها می گیرد.امکان تماس یک طرفه از سمت ردیاب با شماره مدیریت بوسیله دستور با SMS یا تعیین زمان جهت تماس در ساعت های از پیش تعیین شده جهت شنیدن صدایمحیط و مکانی که ردیاب در آن مکان می باشد. و یا ارسال لینک مکان بوسیله نقشه گوگل مپ بوسیله برقراری تماس بصورت تک زنگ بدستگاه. دارای سنسور لرزش و صدا جهت حالت استند بای دستگاه که در صورت نیاز و جا نمایی ردیاب با کوچکترین حرکت یا صدا با تلفن مدیریت تماس میگیرد .دارای باطری 1050 میلی آمپری با قابلیت ماندگاری باطری از 3 تا5 روز کاری و 7 روز استندبای .امکان پشتیبانی 24 ساعته به همراه کتابچه آموزش کامل

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو وایزر مدل F100-R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محبوب‌ترین ردیاب جی پی اس وایزر، ردیاب مدل F100-R است که ویژگی‌های خاصی دارد. این ردیاب منحصر به فرد با ویژگی‌ها و هشدارهای متنوع مثل موقعیت‌یابی دقیق روی نقشه و قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور، امکان بازگرداندن خودروی مسروقه را برای شما فراهم می‌کند. ردیاب جی پی اس وایزر مدل F100-R قابل‌نصب روی انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. فقط کافیست از نزدیکترین نمایندگی محل زندگی خود دستگاه را خریداری و نصب کنید و با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه وایزر که مناسب برای انواع گوشی است هر لحظه از موقعیت خودروی خود باخبر باشید!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو جی تی رادار مدل V1.3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ا پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش امنیت و ایمنی خودروها، نیاز به استفاده از ردیاب خودرو به میزان قابل توجهی احساس می‌ شود. با استفاده از ردیاب (یا اصطلاحاً جی پی اس ) می‌ توانید امنیت خودرو و موتورسیکلت‌ های شخصی و هم‌چنین مدیریت ناوگان‌ های حمل و نقل سازمان‌ ها را بهبود دهد. ردیاب خودرو یک سخت‌ افزار جهت تعبیه در داخل خودرو است. ردیاب‌ ها با توجه به ویژگی‌ ها در انواع متنوعی طراحی، تولید و ارائه می‌ گردد. مزایای ردیاب خودرو بسیار زیاد بوده که مهم‌ ترین آن‌ ها اطلاع از موقعیت جغرافیای وسیله‌ ی نقلیه می باشد. اصلی‌ترین وظیفه ردیاب خودرو، دریافت موقعیت مکانی متحرک و ارسال آن در بستر ارتباطی تعریف شده به سرور مرکزی می‌باشد.ردیاب خودرو حرفه ای GTRaDaR با عملکردی فوق العاده میتواند موقعیت خودرو شما را با جی پی اس از طریق SMS و Web اعلام نماید.این جی پی اس ماشین امکانات زیادی را داراست که از مهمترین آن ها تعریف یک شماره به دستگاه جهت ارسال پیام های کنترلی از جمله هشدار قطع ردیاب از خودرو ، هشدار کم شدن باتری داخل جی پی اس و ... است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-905new خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لنت ترمز خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

ردیاب آهنربایی مدل ST-905 new محصول دیگری از سری ردیاب های شرکت سینوترک که برای انواع وسایل نقلیه کاربرد دارد. این ردیاب بدون سیم می باشد و از طریق آهنربا بدون نیاز به سیم کشی(دارای میکروفون)، به محل مورد نظر وصل می گردد. ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 New یکی از کامل ترین تولیدات در رده خود بوده و محافظت از وسیله نقلیه را بر عهده دارد. این ردیاب با میکروفون بسیار قوی در مراقبت از عزیزان بسیار کار آمد است و با ماندگاری 30 روزه باطری و بصورت ضدآب ، در سایز متوسط و برای استفاده تجاری در ردیابی تریلر ها، کاروان ها ، کانتینرهای بندری، رهگیری بارهای بین شهری و ..طراحی و تولید شده است تا با آپشن های مختلفی که دارد بتواند به یک محافظ بسیارعالی برای عزیزان و اموال شما عمل کند تا بصورت لحظه ای از موقعیت دقیق آنها مطلع باشید. ( لازم بذکر است در صورت اتصال به بدنه خودور کلیه گزارشات سرعت ، توقف ، هشدار لرزش ، هشدار محدوده جغرافیایی، مقدار مسیر طی شده وگزارشاتی که ردیاب خودرو ارسال می کند )را به شما ارائه مینماید. عملکرد : این دستگاه با دو حالت کاری آنلاین و آفلاین به شما گزارش خواهد داد. ارسال لوکیشن مکان خودرو در حالت آفلاین ،امکان دسترسی به روی چند دستگاه همزمان قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی جهت تردد دستگاه . قابلیت ارسال لوکیشن مکان بوسیله SMS در زمان های از پیش تنظیم شده .قابلیت ردیابی آنلاین بوسیله اپلیکیشن فارسی جهت کلیه سیستم های عامل اندروید ،ios ، مک و ویندوز امکان معرفی 3 شماره به دستگاه برای مدیریت و تماس با ردیاب که پس از معرفی شماره تنها ردیاب دستورات کنترل خود را از این شماره ها می گیرد.امکان تماس یک طرفه از سمت ردیاب با شماره مدیریت بوسیله دستور با SMS یا تعیین زمان جهت تماس در ساعت های از پیش تعیین در مکانی که ردیاب در آن مکان می باشد. و یا ارسال لینک ومختصات لوکیشن بوسیله sms. قابلیت برقراری تماس بصورت تک زنگ به ردیاب . دارای سنسور لرزش جهت حالت استند بای دستگاه که در صورت نیاز و جا نمایی ردیاب با کوچکترین لرزش ادمین را مطلع میکند دارای باطری 5000 میلی آمپری با قابلیت ماندگاری باطری از 3تا 5 روز تمام آنلاین و 15 روز فقط هنگام حرکت و 30 روز استندبای ( حالت استندبای ردیاب بحالت خواب میرود و با دریافت اولین دستور آنلاین شده دستور را اجرامیکند)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو واتس چی پی اس مدل مگنتی کد w15 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب مگنتی whatsgps مدل w15 دارای باطری 7500 میلی آمپری می باشد که امکان ردیابی در حدود 25 روز را با یکبار شارژ کامل را فراهم می کند. ردیاب w15 دارای اپلیکیشن در اپ استور و پلی استور می باشد. ردیابی نقطه به نقطه - ضبط صدای داخل کابین خودرو - شوک سنسور - نمایش میزان باطری دستگاه و ... از کارایی ها این ردیاب می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-908 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب ST-908 یکی از کاملترین تولیدات شرکت سینوتراک میباشدکه با اکانت مادام العمر رایگان میگردد. این ردیاب از شبکه های مکان یابی GPS+GSM+ LBS + GLONASS استفاده می کند این دستگاه با اتصال به سیم کشی خودرو امکان خاموش کردن خودرو بوسیله ارسالSMS رادارد. این دستگاه قابل استفاد ه برای کلیه خودرو های سبک و سنگین طراحی و تولید شده است تا با آپشن های مختلفی که دارد بتواند به یک محافظ بسیارعالی برای عزیزان و اموال شما عمل کند تا هر لحظه از موقعیت دقیق آنها مطلع باشید. بعضی از عملکردهای ردیاب : • این دستگاه با دو حالت کاری مختلف آنلاین و آفلاین به شما گزارش خواهد داد. • امکان شنیدن صدای راننده و همراهان داخل خودرو بوسیله میکرو فون ردیاب • قا بلیت ارسال اخرین لوکیشن مکان خودرو بوسیله SMS در حالت آفلاین یا استفاده از اپلیکیشن و ردیابی آنلاین در بستر وب • امکان نصب اپلیکیشن به تعداد نامحدود روی موبایل • قابلیت ذخیره سازی سابقه تردد تایکسال قبل – قابلیت اعلام : سوخت مصرف شده _ سرعت توقف و پارک و اعلام مسیر طی شده در هر سفر • قابلیت اعلام هشدار سرعت در صورت بالا رفتن سرعت از میزان تعیین شده • قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی جهت تردد خودرو و اعلام هشدار خروج از محدوده تعیین شده . • .قابلیت ردیابی آنلاین بوسیله اپلیکیشن فارسی جهت کلیه سیستم های عامل اندروید ،ios ، مک و ویندوز • امکان معرفی سه شماره به دستگاه برای مدیریت و تماس با ردیاب که پس از معرفی تنها ردیاب دستورات کنترل خود را از این شماره ها گرفته و بوسیله اپشنSOS با آنها ارتباط برقرار میکند . • قابلیت ارسال لینک ومختصات لوکیشن بوسیله sms در ردیابی افلاین. • دارای سنسور لرزش واعلام هر گونه ضربه یا تماس با خودرو بوسیله زنگ یا SMS . دارای باطری 180 میلی آمپری با قابلیت ماندگاری باطری از 12 تا24 ساعت در صورت برداشتن باطری خودرو و دارای پشتیبانی 24 ساعته جهت جواب دادن به سوالات عزیزان و خریداران محترم

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو وان وای مدل G19S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب G19S یکی از کامل ترین وبا کیفیت ترین ردیاب های 3G ساخته شده توسط شرکت وان وای تکنولوژِی میباشد.این دستگاه با اکانت مادام العمر رایگان توسط پرشین ردیاب تهیه و ارائه میگردد. این دستگاه با ردیابی بوسیله GPS/BDS/AGPS/LBS/GPRS بهترین عملکرد را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.کیفیت ساخت محصولات شرکت وان وای باعث شده است که اکثر کمپانی های بزرگ خودور سازی جهان از دستگاههای این شرکت بعنوان گزینه اول نصب ردیاب در آپشن های درخواست مشتری استفاده کنند.این دستگاه با دو عملکرد مختلف بصورت آنلاین توسط اپلیکیشن و بستر وب و آفلاین با SMS قابل استفاده میباشد. بعضی از عملکرد های این ردیاب بشرح ذیل است . 1. قابلیت خاموش کردن خودور با SMS 2. هشدار باز شدن درب خودرو بوسیله زنگ ،وییره یاSMS 3. قابلیت شنیدن صدای کابین 4. قابلیت تماس اظطراری کلید SOS 5. ردیابی در زمان واقعی بوسیله اپلیکیشن فارسی قابل نصب بروی تمامی پلتفرم ها (اندروید، ios ، ویندوز) 6. . تنظیم حصار جهت محدوده تردد خودرو. 7. ذخیره سابقه تردد تا 270 روز قبل 8. هشدار سرعت بیش از حد .هشدار لرزش و هشدار شارژ باطری 9. هشدار حمل با جرثقیل هشدار لرزش با ویبره ذخیره اطلاعات منطقه کور دارای باطری پشتیبان 250 میلی آمپری تا پس از برداشتن باطری خودرو مالک حداقل 36 ساعت به خودرو دسترسی داشته باشید . امکان دسترسی به روی چندین دستگاه همزمان . قابلیت ارسال لوکیشن مکان در پاسخ دستور تک زنگ یا SMSدر زمان های از پیش تنظیم شده . امکان معرفی سه شماره به دستگاه برای مدیریت و تماس با ردیاب که پس از معرفی تنها ردیاب دستورات کنترل خود را از این شماره ها می گیرد. این محصول دارای گواهینامه های ISO9001 ، ISO14001 ، CMMI3 ، ITSS ، CE ، FCC ، RoHs ، Reach و سایر گواهینامه های بین المللی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو وی فایندر مدل W200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب‌ خودرو وی‌فایندر (WeFinder) مدل W200 یکی از کوچک‌ترین و با کیفیت‌ترین ردیاب‌های تولید شده توسط شرکت دانش‌بنیان در ایران می‌باشد. این ردیاب دارای دقت مکانی بالا (در حد 2 متر) است و به دلیل داشتن آنتن‌های داخلی و عدم نیاز به آنتن‌های خارجی و سیمکشی اضافی، به راحتی بر روی انواع خودروهای سواری، سنگین و موتورسیکلت قابل نصب می‌باشد. این ردیاب در شرایط آب‌وهوایی مختلف عملکرد مناسبی داشته و با همه اپراتورهای تلفن همراه سازگار است. از جمله قابلیت‌های مهم ردیاب وی‌فایندر (WeFinder) مدل W200 می‌توان به نمایش آنلاین موقعیت و سرعت حرکت خودرو روی نقشه، امکان مرور مسافت و مسیرهای پیموده شده روی نقشه تا 3 سال، امکان خاموش کردن خودرو با گوشی موبایل از هر نقطه ایران و جهان . ردیاب وی‌فایندر علاوه بر قابلیت ردیابی و کنترل از راه دور خودرو، می‌تواند مانند یک دزدگیر پیشرفته نیز عمل کند. به این صورت که در صورت باز شدن درب‌های خودرو، در صورت روشن شدن خودرو، در صورت قطع شدن باتری خودرو، در صورت خروج از محدوده جغرافیایی تعریف شده یا در صورت تجاور از حداکثر سرعت مجاز تعریف شده، بلافاصله یک هشدار متناسب با رخداد موردنظر بر روی گوشی موبایل شما نشان داده می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب شخصی کیوبیت مدل TS-200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پی اس و یا همان موقعیت یاب در دنیا یک سیسم برای مسیریابی به صورت ماهواره است که از شبکه هایی متشکل از ۲۴ ماهواره می باشد. قطب نماهای مغناطیسی که برای جهت یابی در زمین اسفاده می شوند کم کم جای خود را به گیرنده GPS خواهند داد،جی پی اس ها به وسیله گروهی از ماهواره ها جهت یابی میکنند ،ماهواره هایی که بر دور زمین می چرخند و به وسیله ایستگاه هایی با زمین در تماس می باشند. دستگاه های جی پی اسی که شما در اختیار دارید با تعدادی از این ماهواره ها در ارتباط می باشند و به وسیله آنها و موقعیت دقیق شما را روی زمین مشخص می کنند.به طور کلی این سامانه با فرستادن سیگنالهای رادیویی با فرکانس های بالا و به طور مداوم که زمان و موقعیت ماهواره ها را نسبت به زمین مشخص میکنند و یک گیرنده جی پی اس این اطلاعات را پردازش کرده و موقعیت دقیق را در هر ساعت و مکانی به شما نشان می دهد عمل میکند. جی پی اس ها انواع گوناگونی دارند و یک جی پی اس خوب جی پی اسی می باشد که به بیشترین تعداد ماهواره متصل باشد و همین باعث می شود موقعیت شما دقیق تر مشخص شود.توضیحات این دستگاه ردیاب مربعی شکل که سایز آن ۵ سانتی متر می باشد  با امکان قرار دادن سیم کارت داخل آن و همچنین داشتن باتری داخلی به مدت یک روز شارژ نگهدارنده به شما این امکان را می دهد که با خرید آن بتوانید به صورت آنلاین فرزندان، بازاریابان، بزرگسالان، افراد مبتلا به بیماری آلزایمر را ردیابی کنید.-قابلیت ردیابی کودکان، بیماران آلزایمری، بازاریابان و کارمندان -دارای باتری داخلی به مدت 48 ساعت شارژ نگهدارنده -قابلیت شارژ دستگاه با پورت USB -قابلیت تماس دو طرفه -دارای دکمه SOS برای مواقع اضطراری و تقاضای کمک با فرستادن موقعیت مکانی خود برای افراد دیگر -قابلیت تماس به شماره های از پیش تعیین شده -قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی و دریافت آلارم هنگام خروج از محدوده-قابلیت گفتن آدرس به شخص حامل دستگاه در صورت گم شدن شخص -قابلیت تعریف 3 شماره تماس اضطراری که در صورت فشار دادن هر یک از دکمه های اضطراری شماره مورد نظر شماره گیری می شود   -ارسال  اطلاعات  مسیر  حرکت-گارانتی تعویض GPS  بدون قید و شرط (باطری شامل گارانتی نمی باشد)-ارسال اس ام اس به سه نفر در صورت ورود و خروج شخص به مدرسه,آموزشگاه,اردو,سالن ورزشی و.....-قابلیت ارسال SOS  از دستگاه به مرکز-قابلیت  پرینت نقاط توقف , زمانهای توقف, آدرس محل توقف-لیست توقفات  مثلا بالای 30 دقیقه توقف-موارد استفاده برای اطفال,افراد مسن,حیوانات,کودکان و ...-دستگاه دارای 3 مد کاری می باشد-فعال سازی دستگاه توسط کارشناسان با تماس تلفنی انجام خواهد شد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-905 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب ST-905 یکی از کاملترین تولیدات شرکت سینوتراک (دارای میکروفون با اتصال آهنربا ) میباشد نحوه اتصال این ردیاب با آهنر با ی ردیاب بسیار ساده می باشد و به خودرو یا قسمت فلزی هر وسیله ای متصل میگردد .این ردیاب از شبکه های مکان یابی GPS+GSM+ LBS + GLONASS استفاده می کند . این ردیاب با میکروفون بسیار قوی در مراقبت از عزیزان بسیار کار آمد است و با ماندگاری 50روزه باطری و بصورت ضدآب ، در سایز متوسط و برای استفاده تجاری در ردیابی تریلر ها، کاروان ها ، کانتینرهای بندری، رهگیری بارهای بین شهری و ..طراحی و تولید شده است تا با آپشن های مختلفی که دارد بتواند به یک محافظ بسیارعالی برای عزیزان و اموال شما عمل کند تا بصورت لحظه ای از موقعیت دقیق آنها مطلع باشید. ( لازم بذکر است در صورت اتصال به بدنه خودور کلیه گزارشات سرعت ، توقف ، هشدار لرزش ، هشدار محدوده جغرافیایی، مقدار مسیر طی شده وگزارشاتی که ردیاب خودرو ارسال می کند )را به شما ارائه مینماید. عملکرد : این دستگاه با دو حالت کاری آنلاین و آفلاین به شما گزارش خواهد داد. ارسال لوکیشن مکان خودرو در حالت آفلاین ،امکان دسترسی به روی چند دستگاه همزمان قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی جهت تردد دستگاه . قابلیت ارسال لوکیشن مکان بوسیله SMS در زمان های از پیش تنظیم شده .قابلیت ردیابی آنلاین بوسیله اپلیکیشن فارسی جهت کلیه سیستم های عامل اندروید ،ios ، مک و ویندوز امکان معرفی 3 شماره به دستگاه برای مدیریت و تماس با ردیاب که پس از معرفی شماره تنها ردیاب دستورات کنترل خود را از این شماره ها می گیرد.امکان تماس یک طرفه از سمت ردیاب با شماره مدیریت بوسیله دستور با SMS یا تعیین زمان جهت تماس در ساعت های از پیش تعیین در مکانی که ردیاب در آن مکان می باشد. و یا ارسال لینک ومختصات لوکیشن بوسیله sms. قابلیت برقراری تماس بصورت تک زنگ به ردیاب . دارای سنسور لرزش جهت حالت استند بای دستگاه که در صورت نیاز و جا نمایی ردیاب با کوچکترین لرزش ادمین را مطلع میکند دارای باطری 5000 میلی آمپری با قابلیت ماندگاری باطری از 6 تا 7 تمام آنلاین و 45 تا 50 روز استندبای ( حالت استندبای ردیاب بحالت خواب میرود و با دریافت اولین دستور آنلاین شده دستور را اجراو مجدد استندبای می شود)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو تلتونیکا مدل fmb641 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب حرفه ای 2 سیمکارته دارای 4 ورودی دیجیتال 4 خروجی دیجیتال و 4 ورودی آنالوگ و 1 ورودی 1-wire دارای رابط های سریالی RS232 و RS485 قابلیت خوانش اطلاعات سیستم CAN و تاخوگراف خودرو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو وان وای مدل S20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توضیحات ردیاب GS20 یکی از کامل ترین وبا کیفیت ترین ردیاب های آهنربایی ساخته شده توسط شرکت وان وای تکنولوژِی میباشد.این دستگاه با اکانت مادام العمر رایگان توسط پرشین ردیاب تهیه و ارائه میگردد. این دستگاه با ردیابی بوسیله GPS/BDS/AGPS/LBS/GPRS بهترین عملکرد را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.کیفیت ساخت محصولات شرکت وان وای باعث شده است که اکثر کمپانی های بزرگ خودور سازی جهان از دستگاههای این شرکت بعنوان گزینه اول نصب ردیاب در آپشن های درخواست مشتری استفاده کنند.این دستگاه با دو عملکرد مختلف بصورت آنلاین توسط اپلیکیشن و بستر وب و آفلاین با SMS قابل استفاده می باشد. بعضی از عملکرد های این ردیاب بشرح ذیل است: 1. قابلیت انجام کلیه فرمان ها از روی اپلیکیشن و sms 2. ردیابی در زمان واقعی بوسیله اپلیکیشن فارسی قابل نصب بروی تمامی پلتفرم ها (اندروید، ios ، ویندوز) 3. تنظیم حصار جهت محدوده تردد خودرو. 4. ذخیره سابقه تردد تا 270 روز قبل 5. هشدار سرعت بیش از حد .هشدار لرزش و هشدار شارژ باطری 6. هشدار حمل با جرثقیل هشدار لرزش با ویبره ذخیره اطلاعات منطقه کور 7. هشدار برداشتن دستگاه 8. دارای 5800میلی آمپر باطری لیتیومی با ماندگاری 25 روز آنلاین و 2 ماه درحالت استندبای 9. هشدار میزان باطری امکان دسترسی به روی چندین دستگاه همزمان . قابلیت ارسال لوکیشن مکان در پاسخ دستور تک زنگ یا SMSدر زمان های از پیش تنظیم شده . امکان معرفی سه شماره به دستگاه برای مدیریت و تماس با ردیاب که پس از معرفی تنها ردیاب دستورات کنترل خود را از این شماره ها می گیرد. این محصول دارای گواهینامه های ISO9001 ، ISO14001 ، CMMI3 ، ITSS ، CE ، FCC ، RoHs ، Reach و سایر گواهینامه های بین المللی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو وایزر مدل M8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسان‌ترین راه تأمین امنیت خودرو، نصب ردیاب جی پی اس آهنربایی وایزر مدل‌ M8 است. این ردیاب قدرتمند بدون نیاز به سیم‌کشی روی انواع خودروی داخلی و خارجی نصب می‌شود. این دستگاه ضد گردوغبار است و با داشتن باتری و مگنت پرقدرت امنیت خودروی شما را در هر شرایطی تأمین می‌کند. فقط کافیست از نزدیکترین نمایندگی محل زندگی خود دستگاه را خریداری و نصب کنید و با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه وایزر که مناسب برای انواع گوشی است هر لحظه از موقعیت خودروی خود باخبر باشید!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو لندر مدل LD-62N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بعلت محدودیت در میزان درج مطلب در این بخش دراینجا بعداز معرفی مختصر و تیتر وار قابلیتها و کارکردهای این دستگاه(تقریبا تمامی دستگاه های ردیاب داخل بازار از این قابلیتها پشتیبانی میکنند) به شرح تفاوت و برتری مهم و دارای اهمیت دستگاه ردیاب (لندرLander مدل LD-62N) خواهیم پرداخت. ارسال هشدار در صورت: باز شدن درب وارد شدن ضربه نسبتا شدید به بدنه روشن شدن موتور جابجا شدن خودرو به هر دلیلی مانند حمل با جک قطع شدن باطری و حتی کم شدن شارژ باطری همچنین امکان خاموش کردن اتومبیل توسط گوشی تلفن همراه برسی زمان روشن و خاموش شدن هرباره اتومبیل برسی تمامی مسیرهای پیموده شده خودرو بصورت دقیق و زمانی برسی میزان مصرف سوخت و حتی باقیمانده سوخت خودرو امکان شنود صدای داخل و اطراف کابین همانگونه که در بالا هم اشاره کردیم، تقریبا تمامی دستگاه های ردیاب این امکانات و قابلیتها رو دارند و این گونه قابلیتها و کارکردها چیز عجیب و منحصر بفردی برای این دستگاه نیست ولی، نکته ای که اهمیت و کاربرد این دستگاه ردیاب(لندرLander مدلLD-62N) را از دستگاه ها و برندهای دیگر متمایز و کاربردی تر مینماید، دو2 برتری مهم می باشد اولین مورد اینکه؛ تقریبا در تمامی ردیابهای دیگر موجود در بازار ایران، کاربرانی که از گوشیهای آیفون استفاده میکنند، با مشکلات فراوان و در برخی موارد حل نشدنی مواجه هستند. مانند عدم دسترسی به حتی دانلود نرم افزار مخصوص گوشی آیفون که نهایتا استفاده از این دستگاه را متحمل سختی فراوانی میکند یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این دستگاه(لندرLander مدلLD-62N) حظور اپلیکیشن این دستگاه در اپ استور شرکت اپل و درنهایت امکان دانلود و نصب راحت و آسان آن می باشد. از دیگر نقاط ظعف سایر ردیابهای موجود، به عدم وجود سرور اختصاصی و خصوصا داخلی اشاره نمود که برای سرعت کارکردهای این دستگاه ها اهمیت فراوانی دارد. جدا ازاینکه نبود سرور داخلی و اختصاصی مشکلات بلند مدتی را همدر پی خواهد داشت. اما همانگونه که اشاره داشتیم، این دستگاه(لندرLander مدلLD-62N) این مشکلات را نخواهد داشت. زیرا یکی از کارهای مهم شرکت لندر، تهیه سرور داخلی و پرسرعت برای ساپورت خدمات محصولات خود بوده است که حتی این مورد به تنهائی میتواند دلیل خوبی برای انتخاب این محصول(لندرLander مدلLD-62N) باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو آلفا مدل 705 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ردیاب قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، دارای باطری پرقدرت داخلی 10000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 2 ماه بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند, در حالت آفلاین تا 5 روز و در صورت استندبای تا یک ماه کار می کند. این ردیاب دارای 8 آهن ربای قوی می باشد که می توان سریع و بدون نیاز به نصب آن را به هر سطح فلزی مانند ماشین شخصی و شرکتی , بارهای ترانزیتی, کندو عسل, لوازم خانگی و دیگر اشیای گرانقیمت بچسپانید بطوریکه با قدرت دو دست به سختی کنده می شود، ضدآب و ضد ضربه و ضد گردوغبار است و در برف و باران یا گرمای شدید بخوبی کار می کند می توانید آن را به جاهایی مانند زیر ماشین, زیر صندلی, زیر سپر عقب و جلو ماشین, داخل گلگیرهای جلو و عقب و … بچسبانید و بدون هیچ صدا یا موردی برای دیده شدن اقدام به ردیابی از طریق لب تاب یا موبایل نماید، قابلیت آنتن دهی بالایی در هر نقطه از ایران و هر کشور دیگر جهان را دارد بطوریکه با چسباندن آن به هر وسیله با ارزشی می توانید خیالتان راحت باشد که در هر جای دنیا از مکان وسیله در هر لحظه ای باخبرهستید بدون اینکه ردیاب از کار بیافتد یا شارژش تمام شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو ای ویگو مدل AT4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب بیسیم آهنربایی مدل AT4 یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های دنیا است که با طراحی نوع باتری قابل شارژ 10000 میلی‌آمپر ساعت داخل آن توانسته‌اند مدت زمان نگهداری شارژ باتری را تا 30 روز ارتقا بخشند . به دلیل ضدآب و ضدضربه بودن ، این ردیاب می‌تواند استفاده شخصی و یا استفاده خودرویی داشته باشد و دو منظوره به فروش می‌رسد .ردیاب بیسیم AT4 بسیار کوچک بوده و دارای کاربرد های بسیاری از قبیل ردیابی کودکان ، ردیابی سالمندان ، ردیابی بیماران آلزایمری ، ردیابی خودرو ، ردیابی نامحسوس ، ردیابی از راه دور ، ردیابی اشخاص با قابلیت انتقال صدا از راه دور است. چنانچه در جستجوی یک ردیاب بیسیم هستید که بتواند برای مدت زمان طولانی از شارژ باتری آن استفاده کنید ، شک نکنید که این مدل ردیاب بهترین گزینه برای شماست . کافی است یک سیم کارت همراه اول و یا سیم کارت ایرانسل داخل ردیاب قرار دهید ، نرم افزار موبایل آن را نصب نموده و با اکانت شخصی خود وارد برنامه شوید . بصورت اختصاصی این سرور برای شما یک اکانت رایگان یکساله آماده کرده و میتوانید از طریق نرم افزار ردیابی به راحتی آن را مکان یابی دقیق و آنلاین نمائید . برای تعیین محدوده جغرافیایی یا حصار جغرافیایی به راحتی از طریق نرم افزار می توانید محدوده مورد نظر را مشخص کرده که اگر شخص وارد و یا خارج از محدوده شود به کاربر از طریق ارسال پیامک و نوتیفیکیشن روی موبایل اطلاع رسانی می‌شود . به عنوان امکانات اصلی این ردیاب از بدنه ضدآب و ضد ضربه ، آهنربای بسیار قوی ، مدت زمان شارژ باتری 30 الی 40 روز ( باتری 10000 میلی آمپر ساعت ) ، لوکیشن بسیار قوی ، قابلیت انتقال صدا و امکان تماس صوتی ، سرور اختصاصی بر روی پنل پیشرفته ، سنسور صدا و لرزش و حرکت ، قابلیت مکان‌یابی از طریق وایفای ، امکان تعریف حصار جغرافیایی ، ردیابی آنلاین از طریق نرم‌افزار یا پیامک ، هشدار جداشدن دستگاه ، ابعاد کوچک و وزن کم می‌توان نام برد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شمع موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو مگنتی ای ویگو مدل GP027N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب چند منظوره E-WIGO مدل GP027N دارای عملکردی مناسب و بسیار کاربردی است. این ردیاب برای خدمات ناوگان (خودروهای حمل پول)، حمل بار (کانتینرها)، ردیابی دارایی های باارزش نظیر: کیف های حمل پول و طلا و افراد با نیازهای ویژه بسیار کاربرد دارد. این ردیاب ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و در برابر شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد. دارای آهنربای بسیار قوی جهت نصب بر روی سطوح فلزی هر سطح فلزی را فراهم می کند. ردیابی از طریق سیستم های GPS/LBS شنیدن صدای اطراف ردیاب ضدآب و گرد و غبار برای اطمینان از عملکرد پایدار در شرایط آب و هوایی نامساعد مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه به صورت آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی گزارش و شبیه سازی مسیرهای طی شده با جزییات کامل بر روی نقشه تعیین محدوده جغرافیایی دارای باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی 6000 Ah میلی آمپر و امکان کار حدود 25 الی 35 روز نصب مغناطیسی بسیار قوی که امکان اتصال به سطح فلزی را فراهم می کند. این قسمت با توجه به شرایط استفاده، قابلیت جداسازی و مونتاژ دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو ای ویگو مدل Gm031l خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو E-Wigo مدل Gm031l شما را در هر زمان و مکانی از موقعیت وسیله نقیله تان مطلع می‌سازد. موقعیت خودرو خود را بصورت آنلاین روی نقشه گوگل می‌بینید و دیگر نگران به سرقت رفتن آن نخواهید بود. ردیاب خودرو E-Wigo با ابعاد مناسب به آسانی قابل نصب بصورت پنهان در داخل انواع وسایل نقلیه سواری، موتورسیکلت و وسایل نقلیه سنگین است. پس از نصب آن می‌توانید به کمک اپلیکیشن E-WIGO که قابل نصب بر روی پلتفرم‌های مختلف اندروید، iOS و ویندوز است، از تمامی امکانات این ردیاب استفاده کنید. به محض روشن شدن خودرو، هشدار آن را بر روی اپلیکیشن دریافت کنید. محدوده ترافیک یا بازه سرعت مجاز تعریف کنید تا در صورت ورود و خروج از محدوده یا تجاوز از سرعت تعیین شده، از آن مطلع شوید. گزارشات متنوع از لحظه شروع سفر تا پایان آن بگیرید و آن‌ها را از نظر زمانی با یکدیگر مقایسه کنید. بینهایت سفر را در تلفن همراه خود ذخیره داشته باشید. به کمک پنل مدیریتی و سازمانی، چندین خودرو را بصورت همزمان کنترل کنید و موقعیت فعلی آنها را بر روی چندین تلفن همراه هوشمند، تبلت، کامپیوترهای شخصی یا سازمانی بصورت همزمان مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو E-Wigo آن است که این محصول با سرورهای ساخت ایران کار می کند و هیچ گاه قطع نمی شود.با این ردیاب حتی در وضعیت خاموش بودن خودرو نیز شما میتوانید از موقعیت آن آگاه می‌شوید. به منظور بهره مندی از دقت بالا در ردیابی وسیله نقلیه، از چندین سیستم ارتباطی شامل، GPS، GPRS با دقت مکانی بالا استفاده شده است. اپلیکیشن E-WIGO بطور کاملا اختصاصی مطابق نیاز و سلیقه جامعه ایرانی توسعه یافته است و شما برای نصب دستگاه و اپلیکیشن نیازی به هیچ دانش خواصی نخواهید داشت.ایده آل برای موتور سیکلت، مدیریت ناوگان و تدارکات، بهترین دستگاه درکلاس خود ، جمع و جور و سبک وزن است که وزن آن فقط 26 گرم است. با دقت بهبود یافته به صورتی که فقط برای ردیابی وسایل نقلیه طراحی شده. چراغ پنهان،دستگاه را "نامرئی" می سازد و رانندگان هرگز نمی دانند که در وسیله نقلیه ردیاب وجود دارد مگر اینکه به آنها بگویید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو ویرا مدل dragon 404 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسیریاب خودرو ویرا مدل 404 دارای صفحه ی 20 سانتی که باعث می‌شود تصاویر را بهتر و بدون ایجاد مزاحمت در دید رانندگی خود مشاهده کنید. شما می‌توانید با نصب نرم افزار‌هایی از جمله waze , google map و... در لحظه مسیر یابی کنید و از حضور پلیس و دوربین‌های سرعت مطلع شوید. شما می‌توانید با نصب نرم افزار مخصوص دستگاه بر روی گوشی از موقعیت خودرو در هر کجای جهان مطلع شوید و فیلم‌ها و عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این دستگاه را مشاهده کنید. با نصب دوربین عقب به راحتی و با دیدن تصویری واضح از نمای پشت خودرو داشته باشید. قابلیت نصب نرم افزار‌ها با سیستم عامل اندروید از جمله (تپسی , اسنپ , بازار و نصب نرم افزار TV می‌توانید در خودروی خود یک تلویزیون داشته باشید) دوربین جلو دستگاه می‌تواند به طور مداوم با کیفیت FULL HD و زاویه 170 درجه فیلمبرداری کند و پس از پرشدن حافظه به صورت اتوماتیک جایگزین فیلم‌های قدیمی کند. فیلم‌هایی که در آن حادثه ای رخ دهد قفل می‌شود و به صورت خودکار پاک نمی‌شود(برای استفاده پلیس و سایر موارد). با استفاده تکنولوژی FM می‌توانید خودرو را به بلندگوهای خودرو وصل کنید و از صدای با کیفیت لذت ببرید. با استفاده از بلوتوث می‌توانید دستگاه را با تلفن همراه مرتبط کنید و بدون خطر و رانندگی ایمن به تماس‌ها پاسخ دهید و شماره گیری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو ویرا مدل 404 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسیریاب خودرو ویرا مدل 404 دارای صفحه ی 20 سانتی که باعث می‌شود تصاویر را بهتر و بدون ایجاد مزاحمت در دید رانندگی خود مشاهده کنید. شما می‌توانید با نصب نرم افزار‌هایی از جمله waze , google map و... در لحظه مسیر یابی کنید و از حضور پلیس و دوربین‌های سرعت مطلع شوید. شما می‌توانید با نصب نرم افزار مخصوص دستگاه بر روی گوشی از موقعیت خودرو در هر کجای جهان مطلع شوید و فیلم‌ها و عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این دستگاه را مشاهده کنید. با نصب دوربین عقب به راحتی و با دیدن تصویری واضح از نمای پشت خودرو داشته باشید. قابلیت نصب نرم افزار‌ها با سیستم عامل اندروید از جمله (تپسی , اسنپ , بازار و نصب نرم افزار TV می‌توانید در خودروی خود یک تلویزیون داشته باشید) دوربین جلو دستگاه می‌تواند به طور مداوم با کیفیت FULL HD و زاویه 170 درجه فیلمبرداری کند و پس از پرشدن حافظه به صورت اتوماتیک جایگزین فیلم‌های قدیمی کند. فیلم‌هایی که در آن حادثه ای رخ دهد قفل می‌شود و به صورت خودکار پاک نمی‌شود(برای استفاده پلیس و سایر موارد). با استفاده تکنولوژی FM می‌توانید خودرو را به بلندگوهای خودرو وصل کنید و از صدای با کیفیت لذت ببرید. با استفاده از بلوتوث می‌توانید دستگاه را با تلفن همراه مرتبط کنید و بدون خطر و رانندگی ایمن به تماس‌ها پاسخ دهید و شماره گیری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب تک یاب جی پی اس مدل موتوریاب GT303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور یکی از آسیب پذیرترین وسایل نقلیه در مقابل سرقت است. موتوریاب یکی از بهترین وسیله‌های ردیابی توصیه شده برای استفاده در انواع موتورسیکلت موجود در ایران است که  با توجه به ابعاد کوچک آن، مخفی نمودن آن در بدنه موتورسیکلت بسیار ساده است. با استفاده از سیستم ردیاب آنلاین می‌توان به صورت مستقیم مکان و مسیر طی شده موتورسیکلت را توسط رایانه شخصی، تبلت و موبایل مشاهده نمود و با استفاده از پیامک می‌توان سیستم برقرسانی و سوخت رسانی را متوقف کرد  که در این صورت راه اندازی موتورسیکلت فقط با ارسال پیامک امکان پذیر خواهد بود‏.‏ شایان ذکر است در محیطهای مسقف و پارکینگ ها که ارتباط GPS با ماهواره قطع می شود  امکان ردیابی وجود نداشته  ولی آخرین نقطه قبل از ورود به محوطه مسقف قابل مشاهد است. میزان دقت موتوریاب بستگی به میزان دید افق داشته و در محیط کاملا باز 5 -10 متر و در سایر مناطق به نسبت تراکم ساختمان خطای نمایش موقعیت بیشتر می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سیف کار مدل B plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهترین و جدیدترین سیستم امنیتی برای انواع خودرو و موتور سیکلت، استفاده از ردیابهای SAFE CAR می‌باشد. تنها محصولی است که در بازار ایران و دنیا استفاده می‌شود. مهمترین ویژگی که ردیاب SAFE CAR را از سایر برندها متمایز می‌کند، داشتن سخت افزار قدرتمند مورد تائید اتحادیه اروپا (CE)، آزمایشگاه انفورماتیک ایران، سازمان ارتباطات رادیویی ایران می‌باشد. این محصول درجه یک چینی می‌باشد که در کل دنیا در حال استفاده است. وجود سایت ردیابی قدرتمند 18 زبانه از جمله زبان فارسی، نشان دهنده اصالت محصول و کشورهای استفاده کننده از این محصول است. این محصول به راحتی قابل نصب بر روی انواع خودروهای ایرانی و خارجی را دارد. لذت شما از داشتن خودرو زمانی دو چندان می‌شود که امنیت آن توسط ردیاب SAFE CAR تامین شود. ارسال هشدارها (ضربه، باز شدن درب خودرو، روشن شدن غیر مجاز، سرعت غیر مجاز، محدوده غیر مجاز) به صاحب خودرو از طریق پیامک امکان پذیر است. مشاهده موقعیت آنلاین و همچنین گزارشگیری مسافتهای پیموده شده قبلی از طریق نرم افزار موبایل (اندروید و آیفون) و یا سایت ردیابی فابریک انجام می‌گیرد. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور هم از ویژگیهای تاکتیکی این محصول می‌باشد. دارای ریموت کنترل، سنسور ضربه و آژیر می‌باشد که به عنوان یک دزدگیر کامل عمل می‌کند. این محصول برای خودروهایی مناسب است که دزدگیر ندارند و نیاز به آژیر دارند. ریموت این دستگاه برای فاصله های نزدیک است اما موبایل شما به عنوان ریموت اصلی دستگاه بدون محدودیت مسافت حتی از شهر دیگر هم میتوانید به عنوان ریموت تصویری دستگاه استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو پیوداپ مدل پیود P300 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

1. دیاگ هوشمند، این مدل هم‌زمان با روشن شدن خودرو در هر دو ساعت یک بار خودرو را دیاگ زده و اگر خطایی شناسایی کند هر 5 دقیقه آن را اعلام می‌کند. 2. کنترل سرویس‌های دوره‌ای به وسیله هوش مصنوعی و اطلاع رسانی برای رسیدگی های دوره ای خودرو همراه با ارائه اطلاعات مفید برای رسیدگی صحیح 3. مانیتورینگ خودرو شامل اطلاعات مربوط به روشن و خاموش بودن خودرو – مسیر های طی شده در 7 روز گذشته – سرعت های تجربه شده در 7 روز گذشته – اطلاعات توقف های خودرو در 7 روز گذشته 4. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور و اجازه روشن شدن و یا روشن نشدن خودرو توسط اینترنت . 5. جیمایندر یا یادآور جغرافیایی به شما این امکان را میدهد که برای کارهای خود یک محدوده در شهر مشخص کنید ، به محض ورودتان به آن محدوده به شما یادآوری خواهد کرد . 6. پیو ربات ، دستیار صوتی پیود میباشد که برای شرایط های مختلفی که با آن مواجه میشوید پیام های صوتی مناسبی را برای شما پخش خواهد کرد و اطلاعات مفصل تری را در بخش ربات اپلیکیشن برای شما نمایش خواهد داد . 7. قابلیت به‌روزرسانی خودکار سخت افزار پیود ، بدون دخالت کاربران همیشه سخت افزار پیود آخرین نسخه از بروز رسانی ها را از سرور خوانده و خود را بروزرسانی میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو مدل AT4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب بیسیم آهنربایی مدل AT4 یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های دنیا است که با طراحی نوع باتری قابل شارژ 10000 میلی‌آمپر ساعت داخل آن توانسته‌اند مدت زمان نگهداری شارژ باتری را تا 30 روز ارتقا بخشند . به دلیل ضدآب و ضدضربه بودن ، این ردیاب می‌تواند استفاده شخصی و یا استفاده خودرویی داشته باشد و دو منظوره به فروش می‌رسد . این مدل ردیاب سیم کارتی بیسیم دارای یکسال گارانتی شرکت تیوا است . ردیاب بیسیم AT4 بسیار کوچک بوده و دارای کاربرد های بسیاری از قبیل ردیابی کودکان ، ردیابی سالمندان ، ردیابی بیماران آلزایمری ، ردیابی خودرو ، ردیابی نامحسوس ، ردیابی از راه دور ، ردیابی اشخاص با قابلیت انتقال صدا از راه دور است. چنانچه در جستجوی یک ردیاب بیسیم هستید که بتواند برای مدت زمان طولانی از شارژ باتری آن استفاده کنید ، شک نکنید که این مدل ردیاب بهترین گزینه برای شماست . کافی است یک سیم کارت همراه اول و یا سیم کارت ایرانسل داخل ردیاب قرار دهید ، نرم افزار موبایل آن را نصب نموده و با اکانت شخصی خود وارد برنامه Tracksolid شوید . بصورت اختصاصی این سرور برای شما یک اکانت رایگان یکساله آماده کرده و میتوانید از طریق نرم افزار ردیابی به راحتی آن را مکان یابی دقیق و آنلاین نمائید . برای تعیین محدوده جغرافیایی یا حصار جغرافیایی به راحتی از طریق نرم افزار می توانید محدوده مورد نظر را مشخص کرده که اگر شخص وارد و یا خارج از محدوده شود به کاربر از طریق ارسال پیامک و نوتیفیکیشن روی موبایل اطلاع رسانی می‌شود . به عنوان امکانات اصلی این ردیاب از بدنه ضدآب و ضدضربه ، آهنربای بسیار قوی ، مدت زمان شارژ باتری 30 الی 40 روز ( باتری 10000 میلی آمپر ساعت ) ، لوکیشن بسیار قوی ، قابلیت انتقال صدا و امکان تماس صوتی ، سرور اختصاصی بر روی پنل پیشرفته tracksolid ، سنسور صدا و لرزش و حرکت ، قابلیت مکان‌یابی از طریق وایفای ، امکان تعریف حصار جغرافیایی ، ردیابی آنلاین از طریق نرم‌افزار یا پیامک ، هشدار جداشدن دستگاه ، ابعاد کوچک و وزن کم می‌توان نام برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو مدل OBD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب مدل OBD یکی از کوچکترین ردیاب ها می باشد که در محل سوکت دیاگ حودرو نصب می شود. نصب این ردیاب احتیاجی به اطلاعات تخصصی ندارد و بسیار ساده می باشد بطوری که توسط کاربر قابل انجام است.. کافیست پورت دیاگ خودرو را پیدا کنید و ردیاب را به آن متصل نمایید! نصب آسان و سریع این ردیاب موجب شده تا بتوان آن را به راحتی به خودروهای دیگر انتقال داد. قابلیت کار بر روی بستر GSM و GPRS از ویژگی های عمومی این ردیاب است. ثبت مسیرهای طی شده بمدت یک سال رسم مسیر دقیق و با جزئیات کامل، حداقل فاصله زمانی ارسال موقعیت 5ثانیه، تعیین سرعت مجاز و... از ویژگی های نرم افزاری ردیاب دیاگ می باشد. عملکرد آماده به کار هوشمند ردیاب مدل OBD که در نوع خود بی نظیر است به این صورت است که وقتی خودرو متوقف است از ارسال دیتا خودداری می نماید تا هم در شارژ اعتبار سیم کارت صرفه جویی شود و هم باتری کمتری مصرف گردد. ولتاژ کاری ردیاب دیاگ 9 الی 36 ولت است و دارای اپلیکیشن و سایت اختصاصی و ایرانی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو مدل Hexa 30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو مدل Hexa 30 نوع پیشرفته از سبد محصولات ردیاب خودرو می باشد.اگر بخواهیم مختصر توضیحی پیرامون ردیاب به شما ارائه دهیم ، ردیاب یک دستگاه الکترونیکی به منظور ضبط مسیر های طی شده و ارسال آن به کاربر می باشد. با توجه به توضیح قید شده می توان به راحتی اهمیت محصول و برند مورد استفاده را دریافت. ردیاب از دو بخش سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) و سیم کارت تشکیل شده است . دستگاه اطلاعات مکانی ، موقعیت و جهت حرکت را از ماهواره ها دریافت کرده و از طریق سیم کارت داخلی اطلاعات را برای یک سرور خاص ارسال می کند. سپس اپلیکیشن دستگاه (که بر روی گوشی هوشمند نصب می شود) با اتصال به سرور موقعیت خودرو و همچنین مسیرهای طی شده را نمایش می دهد. در صورتیکه دستگاه در فضاهای مسقف قرار گیرد امکان برقراری ارتباط با ماهواره ها را نخواهد داشت و به همین دلیل اخرین موقعیت دریافت شده از ماهواره ها را برای کاربر ارسال می کند. بعلاوه در صورت عدم وجود اعتبار کافی سیم کارت، دستگاه قادر به برقراری ارتباط با سرور نبوده، بنابراین موقعیت دستگاه به روز نخواهد شد. ردیاب خودرو مدل Hexa 30 قابلیت خاموش کردن خودرو (در صورت نصب رله) را داشته و از طریق اپلیکیشن می توان دستور خاموش کردن موتور خودرو را کاربر بدهد. بعلاوه دارای سنسور لرزشی بوده که میزان حساسیت سنسور به ضربه نیز قابل تنظیم می باشد و در صورت فعال شدن سنسور ضربه، هشدار مربوطه از طریق پیامک به موبایل مالک ارسال می شود و همچنین دستگاه دارای امکان شنود کابین میباشد. یکی از نکات مهم در انتخاب ردیاب های موجود در بازار، عدم صدمه به سیستم برقی خودرو باشد. ردیاب خودرو مدل Hexa 30 سازگاری کامل با سیستم برق خودروهای داخلی و خارجی داشته که این دغدغه که نصب ردیاب باعث ضربه به سیستم برق خودرو می شود کاملا باطل شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو دی ان او مدل V3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو DNO مدل V3 مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران میباشد..این ردیاب در انواع وسایل نقلیه خودرویی و موتور‌سیکلت براحتی قابل نصب و استفاده بوده و دارای نرم افزاری کاربردی به زبان ساده فارسی میباشد..از قابلیتهای این ردیاب پیشرفته میتوان به موارد زیر اشاره کرد : دارای ابعاد کوچک, قابلیت خاموش کردن خودرو از هر نقطه دنیا با موبایل, قابل استفاده به عنوان دزدگیر و سیستم امنیتی کامل ضد سرقت خودرو, شنود صدای داخل کابین خودرو از راه دور, هشدار در صورت روشن شدن خودرو, تعیین محدوده جغرافیایی‏ خاص برای تردد خودرو و اعلان هشدار و آلارم در صورت خروج از محدوده, مشاهده و ردیابی لحظه‌ای وضعیت خودرو با موبایل یا کامپیوتر, مشاهده مسیرهای تردد خودرو در گذشته و میزان سرعت در مسیرهای عبوری, تعیین محدودیت سرعت برای خودرو و تشخیص سرعت غیر مجاز‏, تشخیص روشن یا خاموش بودن خودرو و یا قسمتهای دیگر از راه دور, دارای باتری بک,آپ در صورت قطع اتصال باتری و هشدار در صورت قطع اتصال باتری, ضد آب و ضد ضربه, آنتن دهی در تمام نقاط کشور بدون نقطه و ... با نصب ردیاب خودرو DNO مدل V3 در خودروی فرزندان و عزیزانتان میتوانید دورادور مراقب رفت و آمدهای آنها بوده و با آگاهی از موقعیتی که در آن هستند هرگز نگران آنها نخواهید بود.از نقاط قوت اصلی ردیاب DNO مدل V3 این است که در صورت سرقت خودرو، شما قادر خواهید بود در هر لحظه و هر فاصله‌ای با موبایل و یا کامپیوتر خود براحتی خودرو را خاموش و غیر قابل حرکت کرده و شاهد موقعیت جغرافیایی دقیق خودروتان باشید علی رغم اینکه این ردیاب به تمامی امکاناتی که خودروی شما را ضد سرقت کند مجهز میباشد بطور مثال میتوانید با موبایل خود از راه دور دستورالعملی تعیین کنید که خودرو تنها با اجازه شما قابل روشن شدن باشد.این ردیاب علاوه بر سخت افزار قوی از نرم افزاری حرفه‌ای و فوق‌العاده پرکاربرد نیز بهره‌مند میباشد و در این زمینه ما مفتخریم به ارائه نرم افزار تحت وب این ردیاب که توسط بهترین برنامه نویسان و نخبگان کشورمان و مطابق با فرهنگ ایرانی و نیازهای تمام هموطنانمان نوشته شده و علاوه بر دسترسی به پنل با کامپیوتر در قالب اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و ios بر روی موبایل قابل استفاده باشد تا شما بتوانید در هر زمان و مکانی مراقب خودروی خود باشید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو آی ترک سیف مدل MT-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو ITRACK SAFE مدل MT-1یکی ازمحبوبترین ردیاب خودرودرکشور می باشدکه مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران است وبا اکانت مادام العمر رایگان شرکت سازنده و هزینه شارژ سیم کارت بسیار کم (ماهانه 1000تومان)ارایه میگردد . دستگاه کاملا ضد آب طراحی شده و امکان نصب بسیار آسانی دارد (بعد از گذاشتن سیم کارت داخل شیار سیمکارت ردیاب و نصب اپلیکیشن با یوزر و پسوردی که در اختیار شما هست از امکانات متعدد ردیاب لذت ببرید) باطری لیتیومی3.7ولت 150 میلی آمپری داخل دستگاه امکان فعال بودن دستگاه حتی بعد از قطع شدن برق دستگاه رافراهم می نماید. دارای جامع ترین اپلیکشین فارسی قابل دانلود از اپ استور و گوگل پلی برای گوشی های آیفون و اندروید با نام itracksafe می باشد. این دستگاه در دو حالت کار آنلاین و آفلاین میتواند به شما گزارش ارائه نماید که حالت آنلاین آن بررسی بوسیله اپلیکیشن و وب سایت برای دیدن پیمایش لحظه ای وسیله نقلیه در حال حاضر و گذشته و حالت آفلاین آن ارسال گزارش بوسیله ارسال پیامک یا ارسال گزارش بوسیله تماس با ردیاب درهرلحظه یا زمان های از پیش تعیین شده میباشد . قابلیت معرفی شماره بعنوان مدیریت دستگاه و تحویل گزارش های ردیاب فقط به این شماره قابلیت آپدیت شدن نرم افزار به صورت انلاین . قابلیت تنظیم هشدار سرعت خودرو و محدود کردن آن به میزان دلخواه قابلیت اعلام گزارش سفر با مسافت طی شده ،میزان سرعت و ومقدارسوخت مصرف شده از زمان استارت تا خاموش شدن خودرو قابلیت بررسی و ارائه گزارش آماری کلیه سوابق سفرها و تردد خودرو در گذشته قابلیت ذخیره اطلاعات در مکان های فاقد سیگنال که پس ازدریافت اولین سیگنال گزارش های ذخیره شده را سریعا ارسال میکند. قابلیت تنظیم آلارم دستگاه جهت گزارش سرعت بیش از حد – گزارش عبور از محدوده جغرافیایی تنظیم شده . دارای سنسور لرزش .امکان نمایش مصافت کلی طی شده توسط خودرو از زمان نصب دستگاه بر روی نرم افزار ونسخه تحت وب وکلی قابلیت دیگر که نرم افزار itracksafe به شما ارائه میدهد.بعد از اولین استفاده ازنرم افزار itracksafeبه قابلیتها وامکانات کاربردی نرم افزار پی خواهید برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو کوبان مدل 303F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو کوبان 303 – COBAN 303 دستگاهی قدرتمند است که برای ردیابی موقعیت مکانی و نظارت بر وسیله نقلیه شما در زمان لحظه ای تولید شده است. این دستگاه دارای ماژول GPS مناسبی است که به شما امکان می دهد مکان دقیق وسیله نقلیه خود را در زمان واقعی و با به روز رسانی هر چند ثانیه یکبار ردیابی کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از geofencing محدوده جغرافیایی تعریف کنید، بنابراین اگر وسیله نقلیه شما به خارج از یک منطقه تعیین شده رفت، یک هشدار دریافت خواهید کرد. این دستگاه همچنین دارای ماژول GSM/GPRS برای ارتباط با سرور و ارسال اطلاعات مکانی به اپلیکیشن ردیاب خودرو می‌باشد. کوبان 303 علاوه بر ردیابی موقعیت، طیف گسترده ای از گزینه‌های نظارتی را ارائه می دهد. اگر دستگاه حرکت یا استفاده غیرمجاز از وسیله نقلیه شما را تشخیص داد، می توانید هشدار دریافت کنید. این دستگاه همچنین دارای یک میکروفون است که به شما امکان می دهد به آنچه در داخل ماشین اتفاق می افتد آگاهی داشته باشید و امنیت بیش از پیش بالا برود. دستگاه را می توان از راه دور از طریق اپلیکیشن ردیابی کنترل کرد که می توان آن را در تلفن های هوشمند و تبلت ها نصب کرد و این اپلیکیشن به شما امکان می دهد از هر کجا و با هر فاصله ای از خودرو به تمام ویژگی ها و تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید. کوبان 303 کوچک، سبک وزن و نصب آسانی دارد و برای هر وسیله نقلیه ای مناسب است. این دستگاه همچنین بسیار قابل اعتماد و بادوام است و می تواند در برابر سختی های استفاده روزمره مقاومت کند. کوبان 303 با ویژگی‌های پیشرفته و سهولت استفاده، انتخاب ایده آلی برای هر کسی است که به دنبال ایمن و ایمن نگه داشتن وسیله نقلیه خود است. در مجموع، کوبان 303 یک ردیاب خودروی GPS قدرتمند و همه کاره است که امنیت خودرو شما را تضمین می نماید...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو وایزر مدل F100-R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ردیاب منحصر به فرد با ویژگی‌ها و هشدارهای متنوع مثل موقعیت‌یابی دقیق روی نقشه و قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور، امکان بازگرداندن خودروی مسروقه را برای شما فراهم می‌کند. ردیاب جی پی اس وایزر مدل F100-R قابل‌نصب روی انواع خودروهای ایرانی و خارجی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو آذر ردیاب مدل GT960 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو آذر ردیاب مدل GT960 ، یکی از محصولات جدید شرکت آذر ردیاب است که نسبت به مدل قبلی خود ، یعنی ردیاب GT900 ارتقا پیدا کرده است. این محصول به گونه ای طراحی و ساخته شده است ، که به راحتی و با استفاده از سوکت های تعبیه شده بر روی آن ، بتوان ردیاب را به صورت سیمی بر روی خودرو نصب نمود. البته باید به این نکته نیز توجه داشت ، که با اتصال یک باتری خارجی با ظرفیت بین 300 تا 3000 میلی آمپر ، می توان ردیاب GT960 را به یک ردیاب پورتابل تبدیل کرده و با این کار ، آن را قابل جابجایی بین خودرو های مختلف نمود. از ویژگی های جذاب ردیاب خودرو آذر ردیاب مدل GT960 ، امکان ردیابی و همین طور کنترل ردیاب از طریق: پیامک ، اپلیکیشن و همین طور وب سایت است. در طراحی و ساخت ردیاب خودرو آذر ردیاب مدل GT960 ، سعی شده است که محصول عملکرد دوگانه داشته و بتوان از آن به عنوان یک دزدگیر (با اتصال ردیاب به آژیر) هم استفاده نمود. از همین رو ، بر روی آن یک سنسور قوی لرزش و همین طور امکان اتصال به سنسور های درب فراهم شده است ، که کمک می کند بتوانید به راحتی امنیت خودرویتان را چندین برابر کنید. برای امکان کنترل بیشتر و همین طور دست یابی به مسیرهایی که قبلا” توسط خودرو طی شده است ، یک قابلیت فوق العاده جذاب بر روی ردیاب GT960 تعبیه شده ، که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی با وارد کردن بازه زمانی مورد نظر خود ، مسیرهایی که توسط خودرو طی شده است را بر روی نقشه مشاهده کرده و از آن مطلع شوید. علاوه بر این ، آلارم افزایش سرعت نیز بر روی این محصول وجود دارد ، که با تعیین میزان سرعت مجاز ، می توانید در صورت افزایش سرعت خودرو از آن مقدار ، بلافاصله پیام هشدار دریافت کنید. یکی دیگر از سیستم های پیشگیرانه ، که بر روی ردیاب خودرو آذر ردیاب مدل GT960 وجود دارد ، امکان خاموش کردن خودرو از طریق قطع کردن برق وسیله نقلیه است. با این ویژگی ، می توانید در صورت حرکت کردن ویا باز شدن درب ها به صورت غیر مجاز ، بلافاصله برق خودرو را قطع کرده و مانع سرقت آن شوید. بدنه این محصول برخلاف مدل های قبلی ، با استفاده از پلاستیک سیلیکونی ساخته شده است ، که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و به خوبی می تواند از ردیاب در برابر رطوبت ، گرد و غبار وهمین طور ضربه محافظت کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو و موتور سیکلت آذر ردیاب مدل GT530 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو و موتورسیکلت آذر ردیاب مدل GT530 ، جدیدترین محصول این شرکت میباشد. این محصول به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بتوان ردیاب را به صورت سیمی بر روی خودرو و موتورسیکلت نصب نمود. البته باید به این نکته نیز توجه داشت ، که با شارژ این ردیاب با کابل اندروید می توان ردیاب GT530 را به یک ردیاب پورتابل تبدیل کرده و با این کار ، آن را قابل جابجایی بین خودرو های مختلف نمود. یکی دیگر از ویژگی های جذاب ردیاب خودرو آذر ردیاب مدل GT530 ، امکان ردیابی و همین طور کنترل ردیاب از طریق: پیامک ، اپلیکیشن و همین طور وب سایت است. با استفاده از این روش ها ، در هر جا و مکانی می توانید به سادگی موقعیت ردیاب را بر روی نقشه دریافت کنید. در طراحی و ساخت ردیاب خودرو آذر ردیاب مدل GT530 ، سعی شده است که بتوان از آن را به عنوان یک دزدگیر (با اتصال ردیاب به آژیر) هم استفاده نمود. از همین رو ، بر روی آن یک سنسور قوی لرزش فراهم شده است ، که کمک می کند بتوانید به راحتی امنیت خودرو و موتورسیکلتتان را چندین برابر کنید. برای امکان کنترل بیشتر و همین طور دست یابی به مسیرهایی که قبلا” توسط خودرو طی شده است ، یک قابلیت فوق العاده جذاب بر روی ردیاب GT530 تعبیه شده ، که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی با وارد کردن بازه زمانی مورد نظر خود ، مسیرهایی که توسط خودرو طی شده است را بر روی نقشه مشاهده کرده و از آن مطلع شوید. علاوه بر این ، آلارم افزایش سرعت نیز بر روی این محصول وجود دارد ، که با تعیین میزان سرعت مجاز ، می توانید در صورت افزایش سرعت خودرو از آن مقدار ، بلافاصله پیام هشدار دریافت کنید. یکی دیگر از سیستم های پیشگیرانه ، که بر روی ردیاب خودرو آذر ردیاب مدل GT530 وجود دارد ، امکان خاموش کردن خودرو و موتورسیکلت از طریق قطع کردن برق وسیله نقلیه است. با این ویژگی ، می توانید در صورت حرکت کردن ویا باز شدن درب ها به صورت غیر مجاز ، بلافاصله برق خودرو را قطع کرده و مانع سرقت آن شوید. بدنه این محصول برخلاف مدل های قبلی ، با استفاده از پلاستیک سیلیکونی ساخته شده است ، که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و از ردیاب در برابر رطوبت ، گرد و غبار وهمین طور ضربه محافظت می کند. همچنین ، سیم کارت مورد نیاز ردیاب به صورت کشویی قابل نصب بر روی محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو ایمورتال مدل FOTA BKH110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها وقتی ماشینتون رو یه جا پارک می کنید، همش نگرانید که نکنه کسی بهش دست زده باشه ، نکنه دزد ببرش یا دستکاریش کنه؛ ایمورتال کلاچ در راستای این دغدغه مشتریان محصولی با نام دزدگیر تصویری ماهواره ای ایمورتال طراحی کرده است. با نصب این سیستم عملا شما تمامی امکانات مربوط به دزدگیر پیشرفته خودرو و نقطه یابی خودرو رو کنار هم دارید. با نصب سیستم دزدگیر تصویری ماهواره ای ایمورتال از چند جهت خیالتون راحت میشه: 1- هر لحظه و از هر جای کره زمین امکان مشاهده موقعیت زنده و تاریخچه حرکت خودرو با دقت بالا و هر 5 ثانیه یکبار تنها با ردیاب ایمورتال وجود دارد. 2-سیستم ایمنی پیشرفته ای تحت عنوان مود امنیت روی دزدگیر ایمورتال قرار دارد که با فعالسازی آن دربها قفل شده و اگر هر یک از اتفاقات شامل لرزش خودور، روشن شدن خودرو، سرقت باتری، باز شدن درب اتفاق بیفتد، مود امنیت همزمان آژیر را فعال کرده، به هر 5 شماره ثبت شده داخل ردیاب زنگ می زندو برای آنها پیامک می فرستد. در واقع با نصب این سیستم ردیاب ایمورتال به یک دزدگیر ماهواره ای تبدیل شده است. 3-با تماس با شماره داخل دزدگیر ماهواره ای به راحتی می توان صداهای فضای داخل کابین را بشنوید. 4-در هر لحظه با یک پیامک و یا از طریق شبکه امکان خاموش کردن اجباری خودرو و فعالسازی آژیر توسط دزدگیر تصویری ایمورتال وجود دارد. 5-شوک سنسور با قابلیت تنظیم شدت روی آن نصب است. 6-کلید تماس اضطراری داخل خودرو تعبیه شده و اگر چند ثانیه فشرده شود به معنی هشدار نیاز به کمک راننده است و در این شرایط دستگاه دزدگیر تصویری با 5 شماره ثبت شده داخل سیستم تماس می گیرد. 7- در مواقعی که درب خودرو قفل شده یا اینکه قطع‌کن فعال شده است و در عین حال به دلایل مختلف (ضعیف بودن آنتن‌دهی منطقه و ...) دسترسی اینترنتی و پیامکی به دزدگیر تصویری ماهواره ای وجود ندارد می‌توان با استفاده از قابلیت بلوتوثی، درب خودرو را باز و قطع‌کن را غیرفعال کرد.یعنی امکان اتصال از طریق بلوتوث از گوشی تلفن تعریف شده مالک دستگاه به سیستم امنیتی دزدگیر ایمورتال وجود دارد. 8- در مواقعی که حتی گوشی تلفن همراه را در اختیار ندارید می توانید از ریموت کنترل تعبیه شده در جعبه برای فعال سازی سیستم امنیتی و قفل کردن دربها و یا غیر فعال سازی سیستم امنیتی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو ایمورتال مدل FOTA GX21 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها وقتی ماشینتون رو یه جا پارک می کنید، نگرانید که نکنه کسی بهش دست زده باشه، نکنه دزد ببرش یا دستکاریش کنه؛ ایمورتال کلاچ در این راستا محصولی با نام ردیاب دزدگیر تصویری ماهواره ای ایمورتال طراحی کرده است. با نصب این سیستم شما تمامی امکانات مربوط به دزدگیر خودرو و ردیاب خودرو رو کنار هم دارید. با نصب سیستم ردیاب دزدگیر تصویری ماهواره ای ایمورتال از چند جهت خیالتون راحت میشه: 1- هر لحظه و از هر جای کره زمین امکان مشاهده موقعیت زنده و تاریخچه حرکت خودرو با دقت بالا و هر 5 ثانیه یکبار تنها با ردیاب ایمورتال وجود دارد. 2-سیستم ایمنی پیشرفته ای تحت عنوان مود امنیت روی ردیاب دزدگیر ایمورتال قرار دارد که با فعالسازی آن دربها قفل شده و اگر هر یک از اتفاقات شامل لرزش خودور، روشن شدن خودرو، سرقت باتری، باز شدن درب اتفاق بیفتد، مود امنیت همزمان آژیر را فعال کرده، به هر 5 شماره ثبت شده داخل ردیاب زنگ می زندو برای آنها پیامک می فرستد. در واقع با نصب این سیستم ردیاب ایمورتال به یک دزدگیر ماهواره ای تبدیل شده است. 3-با تماس با شماره داخل ردیاب دزدگیر ماهواره ای به راحتی می توان صداهای فضای داخل کابین را بشنوید. 4-در هر لحظه با یک پیامک و یا از طریق شبکه امکان خاموش کردن اجباری خودرو و فعالسازی آژیر توسط ردیاب دزدگیر تصویری ایمورتال وجود دارد. 5-شوک سنسور با قابلیت تنظیم شدت روی آن نصب است. 6-کلید تماس اضطراری داخل خودرو تعبیه شده و اگر چند ثانیه فشرده شود به معنی هشدار نیاز به کمک راننده است و در این شرایط دستگاه دزدگیر تصویری با 5 شماره ثبت شده داخل سیستم تماس می گیرد. 7- در مواقعی که درب خودرو قفل شده یا اینکه قطع‌کن فعال شده است و در عین حال به دلایل مختلف (ضعیف بودن آنتن‌دهی منطقه و ...) دسترسی اینترنتی و پیامکی به دزدگیر تصویری ماهواره ای وجود ندارد می‌توان با استفاده از قابلیت بلوتوثی، درب خودرو را باز و قطع‌کن را غیرفعال کرد.یعنی امکان اتصال از طریق بلوتوث از گوشی تلفن تعریف شده مالک دستگاه به سیستم امنیتی دزدگیر ایمورتال وجود دارد. 8- در مواقعی که حتی گوشی تلفن همراه را در اختیار ندارید می توانید از ریموت کنترل تعبیه شده در جعبه برای فعال سازی سیستم امنیتی و قفل کردن دربها و یا غیر فعال سازی سیستم امنیتی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو ایمورتال مدل Immortal i110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها وقتی ماشینتون رو یه جا پارک می کنید، نگرانید که نکنه کسی بهش دست زده باشه، نکنه دزد ببرش یا دستکاریش کنه؛ ایمورتال کلاچ در این راستا محصولی با نام ردیاب دزدگیر تصویری ماهواره ای ایمورتال طراحی کرده است. با نصب این سیستم شما تمامی امکانات مربوط به دزدگیر خودرو و ردیاب خودرو رو کنار هم دارید. با نصب سیستم ردیاب دزدگیر تصویری ماهواره ای ایمورتال از چند جهت خیالتون راحت میشه: 1- هر لحظه و از هر جای کره زمین امکان مشاهده موقعیت زنده و تاریخچه حرکت خودرو با دقت بالا و هر 5 ثانیه یکبار تنها با ردیاب ایمورتال وجود دارد. 2-سیستم ایمنی پیشرفته ای تحت عنوان مود امنیت روی ردیاب دزدگیر ایمورتال قرار دارد که با فعالسازی آن دربها قفل شده و اگر هر یک از اتفاقات شامل لرزش خودور، روشن شدن خودرو، سرقت باتری، باز شدن درب اتفاق بیفتد، مود امنیت همزمان آژیر را فعال کرده، به هر 5 شماره ثبت شده داخل ردیاب زنگ می زندو برای آنها پیامک می فرستد. در واقع با نصب این سیستم ردیاب ایمورتال به یک دزدگیر ماهواره ای تبدیل شده است. 3-با تماس با شماره داخل ردیاب دزدگیر ماهواره ای به راحتی می توان صداهای فضای داخل کابین را بشنوید. 4-در هر لحظه با یک پیامک و یا از طریق شبکه امکان خاموش کردن اجباری خودرو و فعالسازی آژیر توسط ردیاب دزدگیر تصویری ایمورتال وجود دارد. 5-شوک سنسور با قابلیت تنظیم شدت روی آن نصب است. 6-کلید تماس اضطراری داخل خودرو تعبیه شده و اگر چند ثانیه فشرده شود به معنی هشدار نیاز به کمک راننده است و در این شرایط دستگاه دزدگیر تصویری با 5 شماره ثبت شده داخل سیستم تماس می گیرد. 7- در مواقعی که درب خودرو قفل شده یا اینکه قطع‌کن فعال شده است و در عین حال به دلایل مختلف (ضعیف بودن آنتن‌دهی منطقه و ...) دسترسی اینترنتی و پیامکی به دزدگیر تصویری ماهواره ای وجود ندارد می‌توان با استفاده از قابلیت بلوتوثی، درب خودرو را باز و قطع‌کن را غیرفعال کرد.یعنی امکان اتصال از طریق بلوتوث از گوشی تلفن تعریف شده مالک دستگاه به سیستم امنیتی دزدگیر ایمورتال وجود دارد. 8- در مواقعی که حتی گوشی تلفن همراه را در اختیار ندارید می توانید از ریموت کنترل تعبیه شده در جعبه برای فعال سازی سیستم امنیتی و قفل کردن دربها و یا غیر فعال سازی سیستم امنیتی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو اتریکس مدل Geo6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو اتریکس مدل Geo6 ، بابهترین نرم افزار فارسی کشور ، دارای سرور اختصاصی داخلی و امکانات کامل نرم افزار. - ردیابی آنلاین و لحظه ای بدون محدودیت مکانی وزمانی. - قابلیت خاموش کردن خودرو از طریق اپلیکیشن (بدون محدودیت مکانی). - قابلیت شنود صدای داخل کابین (درصورت نیاز). - اپلیکیشن Android و IOS و سامانه تحت web. - دارای باطری پشتیبان. - هشدار خاموش و روشن شدن. - هشدار سرقت باطری. - هشدار ورود به محدوده ممنوعه یا خروج از محدوده. - هشدار سرعت غیر مجاز. - ارسال هشدار بصورت پیامک ، نوتفیکیشن و ایمیل. - قابلیت نصب روی انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت. - اپلیکیشن کاملا فارسی با پشتیبانی 24 ساعته.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو مدل ای ویگو AT1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب چند منظوره E-WIGO مدل AT1 دارای عملکردی مناسب و بسیار کاربردی است. این ردیاب برای خدمات ناوگان (خودروهای حمل پول)، حمل بار (کانتینرها)، ردیابی دارایی های باارزش نظیر: کیف های حمل پول و طلا و افراد با نیازهای ویژه بسیار کاربرد دارد. این ردیاب ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و در برابر شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد. دارای آهنربای بسیار قوی جهت نصب بر روی سطوح فلزی هر سطح فلزی را فراهم می کند. ردیابی از طریق سیستم های GPS/LBS شنیدن صدای اطراف ردیاب ضدآب و گرد و غبار برای اطمینان از عملکرد پایدار در شرایط آب و هوایی نامساعد مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه به صورت آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی گزارش و شبیه سازی مسیرهای طی شده با جزییات کامل بر روی نقشه تعیین محدوده جغرافیایی دارای باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی 6000 Ah میلی آمپر و امکان کار حدود 25 الی 35 روز نصب مغناطیسی بسیار قوی که امکان اتصال به سطح فلزی را فراهم می کند. این قسمت با توجه به شرایط استفاده، قابلیت جداسازی و مونتاژ دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب  خودرو هارمونی مدل M300+ plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب (GPS) هارمونی سیستم هوشمندی است که صاحب خودرو از طریق تلفن همراه خود از هر فاصله ای در سراسر کشور می تواند کنترل کامل وسیله نقلیه خود را در اختیار داشته باشد و یا بصورت آنلاین از آخرین وضعیت خودرو مطلع گردد، اطلاعاتی نظیر مسیرهای پیموده شده، آخرین موقعیت مکانی و… که در ادامه بیشتر به آنها میپردازیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو هارمونی مدل X1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب (GPS) هارمونی سیستم هوشمندی است که صاحب خودرو از طریق تلفن همراه خود از هر فاصله ای در سراسر کشور می تواند کنترل کامل وسیله نقلیه خود را در اختیار داشته باشد و یا بصورت آنلاین از آخرین وضعیت خودرو مطلع گردد، اطلاعاتی نظیر مسیرهای پیموده شده، آخرین موقعیت مکانی و… که در ادامه بیشتر به آنها میپردازیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو سینوترک مدل ST-900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه‌ها با اتصال مستقیم به باتری خودرو حس متفاوتی از ردیابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ردیاب دارای سنسور لرزش است و حرکات و لرزش‌های سریع را تشخیص می‌دهد و گزارشات را از طریق اپلیکیشن موبایل و همچنین تماس یا پیامک به مدیر دستگاه یا ادمین اطلاع می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا