خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سرمایه گذاری روی وسیله ی نقلیه خود یکی از مهم ترین کارها در طول زندگی روزمره است. زیرا این وسایل برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و موجبات اسایش ما را فراهم می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی کنیم. مجله اینتنرنتی نکته خرید در این مطلب قصد دارد نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد تا گامی مفید در این زمینه برداشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت

  • به طور معمول لوازم مصرفی خودرو و موتورسیکلت دارای انواع مختلفی هستند. توصیه می‌شود لوازمی را خریداری کنید که مخصوص نوع و مدل وسیله ی شما طراحی و تولید شده است.
  • سعی در انتخاب و خرید محصولات با برندهای مطرح داشته باشید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار خود را با تولید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.
  • همیشه محصولاتی را بخرید که دارای خدمات پس از فروش هستند، داشتن ضمانت نامه دلیل محکمی بر کیفیت کالا می باشد، زیرا هیچ شرکتی تا از کیفیت کالای خود اطلاع نداشته باشد، آن را ضمانت نمی کند.
  • اگر به دنبال خرید لوازم ارزان قیمت برای وسیله ی نقلیه خود هستید، نباید انتظار داشتن کیفیت لازم را داشته باشید.
  • در صورت خرید اینترنتی، بسیاری از محصولات دارای نظرات سایر کاربران با تجربه خرید مشابه هستند تا بتوانید اطمینان خاطر خود را درباره محصول انتخابی افزایش داده و بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید لنت خودرو اینجا کلیک کنید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت گفته شد. می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ملزومات خودرو و موتورسیکلت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سپر عقب کروزپلاس مدل 7092 مناسب برای تندر پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از جایی که با قطعات با کیفیت کروز مطلع هستید این سپر از آستر دو پوششه و مواد اولیه درجه یک تولید شده و این شرکت عرضه بازار کرده سپر عقب تندر پلاس فقط مورد استفاده برای یک تیپ از گروه رنو تندر می باشد که تندر پلاس هست و قابل نصب بر روی خودروهای پارس تندر و تندر معمولی نمی باشد این سپر فاقد متعلقات سپر می باشد .فاقد دفیوزر سنسور دسته سیم مه شکن شبرنگ کشویی سپر و چراغ نمر درپوش بکسل بند می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قاب دور آینه جانبی چپ مدل 2011.2014 مناسب برای توسان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قاب دور آینه بغل هیوندا توسان ix35 سمت راننده، مناسب برای هیوندا توسان سال های 2011 الی 2015 میباشد. جنس وارداتی درجه یک نوع جس ABS میباشد. قاب دور آینه بغل خودرو، قطعه ای میباشد که در برخورد اجسام با آینه و همچنین برخورد آینه با درب پارکینگ مورد آسیب قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دیسک ترمز چرخ جلو کاردینال کد H1 مناسب برای هایما S7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیسک ترمز کاردینال با بهره وری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از بهترین آلیاژها دیسک ترمز با بالاترین سطح کیفی که باعث ترمز گیری سریعتر و ایمن و حفظ سلامت لنت ها میشود را ارائه مینماید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میل لنگ تکسین کد 10 مناسب برای رنو ال90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میل لنگ خودروی ال 90 مناسب برای خودرو های ال 90 میل لنگ ال 90 با برند تکسین در خطوط خط تولید مورد استفاده هست میل لنگ با بروز ترین دستگاه های روز تولید میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه شمع پاک کن پارس مدل TM2024 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تست شمع خودرو و یا شمع پاک کن برای آزمایش میزان جرقه شمع ماشین است و توانایی پاک کردن نوک شمع توسط سند بلاست دستگاه است. با توجه بر گران شدن قیمت شمع ماشین دستگاه شمع پاک کن خودرو دستگاهی کوچک و ارزان قیمت است و میتواند شمع خودرو را تست و با ماسه پاش بادی نوک شمع را مثل اول تمیز کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایع مخصوص شیشه کرشر مدل RM627حجم 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا نه تنها برای شیشه خودرو مناسب است بلکه می توانید به وسیله فوم پاش کرشر برروی تمامی پنجره های منزل شیشه استخرهای سرپوشیده دارای لکه زیاد پخش کرده و پس از مدتی تمیز به وسیله فرچه و سپس نازل کارواش آبکشی نمایید. در زمان و تلاش صرفه جویی می شود: فینیشر شیشه ای 3 در 1 تمیزی ماندگار را بدون لکه یا رگه تضمین می کند و به ویژه برای پنجره های بزرگ و صعب العبور (مانند باغ های زمستانی و نماهای شیشه ای) مناسب است. با فرمول محافظ برای تمیزتر نگه داشتن سطوح برای مدت طولانی. روی سطوح شیشه ای پوشش داده شده موثر نیست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیت کلاچ عظام کد 113 مناسب برای پژو 206 تیپ 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت کلاچ پژو 206 تیپ 2 و 3 عظام تحت لیسانس والئو فرانسه توسط شرکت پایا کلاچ از زیر مجموعه های گروه قطعات خودرو عظام می‌باشد. کیت کلاچ به معنای پک کامل دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاج می‌باشد. در گیربکس عمل درگیر شدن با فلایول موتور، توسط مجموعه دیسک و صفحه انجام می‌شود. ذاتا این قطعه دارای یک صفحه کائوچویی است و بعد از کیلومتر کارکرد مشخصی تمام می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میدرنج خودرو جی مکس مدل GM-80MR801P بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میدرنچ 8 اینچ جی‌مکس مدل GMAX GM-80MR801P میدرنج با کیفیت با سیم گیرهای فشاری و گریل محافظ صفحه. میدرنچ 801 جی مکس دارای توان حاکثری 900 وات و توان مداوم هر یک 300 وات RMS می باشد. نوع بلوت میدرنچ 8 اینچ جی‌مکس 801 از پلاستیک فشرده شده مشابه الومینومی بوده که باعث پرتاب صدای بیشتر و خنکی سیم پیچ می باشد. جنس صفحه میدرنچ 8 اینچ جی‌مکس مدل 801 از کاغذ ترکیب شده با الیاف می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانیتور خودرو راک مدل اندروید(4+64) مناسب برای ام وی ام 530 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

خودرو و امکانات آن یکی از مهمترین ابزارهای پرکاربرد روزانه است. ساعاتی از شبانه روز ما، در خودرو سپری می‌شود، بنابراین امکانات این وسیله یکی از فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت زندگی ما می‌باشد. یکی از ابزارها و امکاناتی که باعث بالارفتن لذت رانندگی می شود مانیتور خودرو است. مانیتور اندروید راک یکی از بهترین و با کیفیت ترین مانیتورهای موجود در بازار است. شما با داشتن این مانیتور می‌توانید تا حد خیلی زیادی از امکانات یک خودرو پشرفته برخوردار باشید. فروشگاه اشکان الکتریک متناسب با هر نوع خودرویی، مانیتور اندروید را به صورت فابریک و اورجینال ارائه می کند. شما با نصب یک مانیتور اندروید دریایی از امکانات را در خودرو خود خواهید داشت که می توانید از آن استفاده کنید و لذت رانندگی را صد چندان کنید. این محصول دارای امکانات بسیار متنوع و مناسب و به روزی می باشد که می تواند پاسخگوی نیازهای مختلف برای سلایق مختلف باشد. اطلاعات این دستگاه شامل موارد زیر می باشد. • اندورید دستگاه 13 • رام 4 • حافظه 64 گیگ • پشتیبانی از دوربین جلو و عقب خودرو (دوربین عقب بهمراه دستگاه می باشد) • قابلیت میرولینک با گوشی • جی پی اس مکان یاب • پشتیبانی از نرم افزار بلد و نشان • 23 تم جذاب • سایز مانیتور 11 اینچ • سایز ال سی دی 9 اینچ • تاچ حرارتی • کیفیت صفحه 4K • چهار طرف GPS • دارای 4 عدد خروجی باند • دارای 2 خروجی آمپلی فایر • قابلیت اتصال به آمپلی فایر و ساب و وفر • قابلیت اتصال به گوشی اندروید • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق هات اسپات

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آمپلی فایر خودرو پاور دیاموند مدل PDS-2500.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آمپلی فایر مونو پاوردیاموند مدل PDS-2500.1 یکی از آمپلی فایر های جدید از برند پاور دیاموند که یکی از برند های خوب ، خوش ساخت و فوق العاده از برند های بازار می باشد و از نظر متریال ساخت خیلی نزدیک به برند های اورجینال می باشد. اگر برای راه اندازی ساب ووفر های خود به دنبال آمپلی فایر خوش ساخت و توانمندی هستید ، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها آمپلی فایر های برند پاوردیاموند می باشد. آمپلی فایر مونو پاوردیاموند مدل PDS-2500.1 یکی از محصولاتی می باشد که از متریال ساخت فوق العاده ای در آن استفاده شده است و می توان برای استفاده به آن اعتماد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل 55 آمپر های تک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری 55 آمپر های تک محصول جدیدترین و محبوب ترین محصول شرکت صبا باتری در بین خریداران محترم است.این باتری از نوع mf و بدون نیاز به نگهداری است و دارای قدرت زنی بالا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیت تسمه تایم جی ام بی مدل GKR0001H مناسب برای ال 90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه تسمه تایم L90 برند GMB بسیار با کیفیت برند GMB تولید کننده ی بلبرینگ و تسمه به صورت تخصصی در کره است . کیت های تسمه تایم با بیمه معلم و گارانتی اصالت کالا تقدیم می شود . این پکیج شامل تسمه - بلبرینگ هرزگرد ثابت و متحرک

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش رونیکس مدل Ronix RP-1160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاهی که پیش در تصویر می‌بینید، کارواش خانگی است که شرکت «رونیکس» (Ronix) تولیدکننده‌ی آن به شمار می‌آید. این شرکت این محصول را با نام RP-1160 عرضه می‌کند. یک موتور قدرتمند، اصلی‌ترین قسمت این دستگاه است که سرعت (دبی) و فشار آب خروجی را تامین می‌کند. میزان استهلاک دستگاه و موتور بسیار پایین است. جابجایی دستگاه به سهولت انجام می‌شود. شکل پاشش آب خروجی هم به کمک این لوازم جانبی دستگاه امکان‌پذیر است. کارواش خانگی مدل RP-1160، دارای یک موتور القایی با قدرت 2200 وات است. این موتور فشار آب خروجی را به 160 بار می‌رساند. سرعت یا در اصطلاح دبی آب خروجی در حدود 7.3 لیتر بر دقیقه است. طراحی ارگونومیک دستگاه باعث می‌شود که شما بدون نیاز به کسب کمترین مهارت، از محصول استفاده کنید. برای جمع‌کردن شلنگ 5 متری هم می‌توانید از قرقره‌ای که به این منظور روی دستگاه قرار داده‌شده، کمک بگیرید. برای دست‌یابی به حد مطلوب‌تر تمیزی، می‌توانید از مواد شوینده در زمان پاشش آب، استفاده کنید. جهت جابجایی آسان و سریع ، یک دسته‌ی پلاستیکی و یک جفت چرخ برای این دستگاه در نظر گرفته‌اند. دو لنس قابل تنظیم هم به‌عنوان لوازم جانبی، در کنار محصول قرارگرفته است. از دستگاه کارواش خانگی برای نظافت و شستشوی محوطه منزل، محل کار یا شستشوی خودرو و هر وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگر استفاده می‌کنند. برای استفاده از این دستگاه نیازی به مهارت چندانی نیست. تهیه این محصول کمک بسیار زیادی به کسانی است که اهمیت بیشتری به نظافت و تمیزی می‌دهند. Ronix کارواش مدل RP-1160 را با موتور 2200 واتی که تامین‌کننده‌ی فشار 160 باری آب خروجی است، تولید می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تمیزکننده سیستم سوخت رسانی و تمیزکننده کاتالیزور و سنسور اکسیژن و تمیزکننده انژکتور و سوپاپ ها پروتک مدل Full Plus حجم 375 میلی لیتر بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند آلمانی Bluechme یکی از برترین تولید کنندگان محصولات نگهداری خودرویی در دنیا و یکی از برترین برند های آلمانی به حساب می آید. بلو چم برای تهیه و تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه و افزودنی ها و همچنین از دانش روز استفاده می کند و همواره در حال تغییر و بهبود فرمولاسیون محصولات خود است/تمیز کننده کامل سیستم سوخت رسانی: تمامی قسمت های مربوط به سیستم سوخت رسانی از باک تا سوزن های انژکتور و محفظه احتراق از جرم رسوبات تمیز می کند و حتی موجب تبخیر رطوبت داخل باک می شود که در نتیجه سبب کاهش مصرف سوخت، تمیز شدن کل مدار سوخت، روان کار کردن موتور، بهبود شتاب، تبخیر رطوبت از سیستم، پاچش منظم سوزن های انژکتور، تمیز شدن قسمت فوقانی سیلندر و… می شود. این محصول برای تمامی خودروها و موتورسیکلت های بنزینی قابل استفاده است/تمیز کننده مبدل کاتالیزور و سنسور اکسیژن: از برترین تمیزکننده ها در بین رقبای خود است و جز 10 تمیز کننده کاتالیزور و سنسور اکسیژن مطرح دنیا به شمار می رود. این محصول به طور مستقیم موجب رفع گرفتگی و تمیز شدن مبدل کاتالیزور و سنسور اکسیژن می شود و سبب خاموش شدن قطعی چراغ چک خودرو ناشی از گرفتگی کاتالیست می شود. این محصول سبب تمیز شدن محفظه احتراق، سوزن ها و سوپاپ های EGR می شود و جالب است بدانید حتی موجب تمیز شدن داخل توربو خودرو، برای خودروهایی که مجهز به توربو شارژر هستند، می شود. این محصول موجب جلوگیری از تشکیل مجدد رسوبات کربنی می شود.از این محصول برای تمامی خودروهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی می توان استفاده کرد.این محصول سبب بهینه سازی عملکرد موتور می شود/تمیزکننده انژکتور و سوپاپ ها: موجب از بین رفتن سخت ترین رسوبات کربنی از تمامی قسمت های انژکتور و سوزن ها، دریچه گاز، محفظه احتراق، محیط سرسیلندر، سوپاپ ها و پیستون ها می شود و از تشکیل مجدد آنها جلوگیری می کند، که در نتیجه سبب کاهش چشمگیر مصرف سوخت، حذف کارکرد خشن موتور و بهبود استارت اولیه پیشرانه، بازگشت گشتاور و شتاب از دست رفته پیشرانه و کاهش چشمگیر آلاینده های مضر می شود. به گفته کمپانی سازنده، این محصول بر روی تمامی پیشرانه های مدرن (GDI) و تمامی پیشرانه های نسل قدیمی تر از جمله MPI اثر بخشی بالایی دارد و برای تمامی وسایل نقلیه بنزینی قابل استفاده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شمع موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز منبع اگزوز مدل برقی ریموت دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت اگزوز برقی ریموت دار برقی تشکیل شده از یک موتور الکتریکی به همراه ریموت کنترل و سه راهی استیل به همراه دیگر اتصالات.نصب این کیت برقی بسیار ساده است و روی کلیه خودروهای ایرانی و خارجی به راحتی قابل نصب است.کافی است سه راهی را قبل از منبع خودرو یا قبل از کاتالیزور جوش دهید.هنگامی که دکمه open روی ریموت را فشار دهید دریچه باز میشود و به اصطلاح منبع شما از مدار خارج میشود و خودرو صدای اسپرت میدهد.اگر قبل از کاتالیزور نصب کنید صدای بلند تری خواهید داشت.هنگامی که دکمه Close ریموت را فشار دهید دریچه بسته میشود و دوباره منبع در مدار قرار میگیرد و خودرو صدای فابریک میدهد.توسط این کیت میتوانید هر زمان نیاز به صدای اسپرت دارید ریموت را بزنید و صدای خودرو را اسپرت کنید.و هنگامی که نیازی به صدای اسپرت ندارید دوباره با ریموت صدای اسپرت را قطع کنید.به عنوان مثلا نیمه شب ها هنگام پارک کردن خودرو در مجتمع ها میخاهید صدای خودرو باعث ازار نشود.یا هنگامی که برای معاینه فنی میروید.ولی هنگام رانندگی اسپرت به راحتی میتوانید صدای خودرو را با یک دکمه تغییر دهید.این کیت روی کلیه خودرو های سواری و شاسی بلند ایرانی و یا خارجی به راحتی قابل نصب است.قطر لوله و دریچه 2.5 اینچ میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل NFERA SUPREME سایز 225/45/18 - 2 حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نکسن نامی آشنا در صنعت لاستیک میباشد که جزو برندهای با کیفیت بازار نیز شناخته میشود. شرکت نکسن قعالیت خود را در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز نمود و در حال حاضر بعنوان رقیب سرسختی برای دو کمپانی هانکوک و کومهو شناخته میشود. کمپانی نکسن تایر شامل سه برند رودستون .جی پلنت و نکسن میباشد. تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. نرمی و طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو آذین روکش مدل AZ222 مناسب برای رنو مگان 1600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره اتومبیل یکی از موارد مهم برای انسان ها بوده است، روکش صندلی خودرو باعث بالا بردن زیبایی داخل اتومبیل شما میشود و مانع از بین رفتن صندلی شما در برابر موارد مختلف میباشد. روکش صندلی کد AZ222 که مناسب برای رنو مگان 1600 میباشد از چرم مصنوعی PU خارجی به همراه چرم تنفسی در قسمت نشیمن گاه و تکیه گاه که برای جلوگیری از تعریق شما میباشد استفاده شده است. میتوانید با خرید این روکش صندلی اتومبیل با اطمینان خاطر، زیبایی اتومبیل خود را به ما بسپارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مشعلی پلوس دلیفر مدل 24 تی مناسب برای پژو 405 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشعلی پلوس قطعه ای است که در انتهای گیربکس قرار گرفته و با اتصال به سه شاخ پلوس که داخل قسمت داخلی گیربکس قرار می گیرد، به پلوس متصل می شود. مشعلی 24 خار بلند دلیفر مناسب برای پژو 405 سمت راست با کیفیتی مناسب در دیجیکالا عرضه میگردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز غربیلک فرمان دلفی مدل دی کات کد 208 مناسب برای 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل فرمان از سری فرمان های rc/آرسی تولیدات کارخانه های فرانسوی و قابل نصب روی انواع خودروهای پژو از جمله 206،207،208،2008،301 میباشد داری کلیدهای مالتی مدیا فعال میباشد که جهت ارتباط با خودرو نیاز به نصاب دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک لانچ مدل CAT 601 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساکشن گیربکس اتوماتیک لانچ مدل Cat 601 ، جهت تعویض روغن و شست و شوی گیربکس اتوماتیک خودرو های آسیایی ، آمریکایی ، اروپایی مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه توسط شرکت LAUNCH طراحی و تولید شده است شرکت لانچ یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات تعمیرگاهی در دنیا است که به دلیل تولید محصولات با کیفیت در دنیا شناخته شده است . ساکشن گیربکس اتوماتیک لانچ مدل Cat 601 دارای انواع کانکتور جهت خودرو های آسیایی ، آمریکایی ، اروپایی بوده و مجهز به یک پرینتر جهت چاپ اطلاعات خودرو و مشتری می باشد. از ویژگی های برجسته این دستگاه می توان به دارا بودن لیست بانک اطلاعاتی خودرو ها به زبان فارسی، اشاره کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کاسکت ردلاین مدل بی فک عینکدار کد 966_GRF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای پارچه های متحرک و قابل شست‌وشو _ داری طلق شفاف پلی کربنات برای جلوگیری از کاهش دید راننده (ضد خش) _ دارای عینک دودی با قابلیت جمع شدن _ دارای کاور پارچه‌ای _ وزن: 1100 گرم _ جنس بدنه ABS _ فک ثابت _ دارای دریچه ورودی و خروجی هوا، بدون کانال کشی _ دارای استاندارد DOT

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل مانستر مناسب برای پژو 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش صندلی فوق یکی از محصولاتی است,که گروه صنعتی «سوشیانت» (Soshiant) تولید می‌شود.محصولی که مشاهده می‌کنید، روکش صندلی خودرو مناسب برای پژو 207 میباشد,این محصول همان‌طور که از نامش پیداست، متناسب با صندلی‌های این خودرو ساخته شده است.این محصول با توجه به طراحی منحصربه‌فردی که دارد، علاوه بر تمیز نگه‌داشتن صندلی خودرو، نمای زیبایی را برای اتاق خودروی شما به وجود می‌آورد. در ساخت این محصول از پارچه و چرم ضد سایش استفاده شده تا بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.محصول فوق با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، مواردی هم‌چون، جنس مرغوب و باکیفیت، الگوی متناسب با فریم صندلی، دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول، ثبات رنگی در برابر نور خورشید و ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت سبب شده است تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای صاحبان خودروی پژو207 باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفپوش سه بعدی خودرو اس‌ای‌سی‌جی مدل CBN مناسب برای لکسوس RX350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ردیاب خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد. اولین نکته مهمی که تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG را از سایر رقبا متمایز کرده استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین اسکنرهای سه بعدی برای ساخت قالب این نوع کفپوش هاست واز همه مهمتر آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست. دومین نکته اساسی،استفاده از مواد فوق العاده با کیفیت و مناسب با نوع کاربرد در ساخت کفپوش هاست. تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است. و جالب اینکه هیچ آثاری از کثیفی روی آن باقی نمی ماند و از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد. لایه دوم که همان لایه میانی است از EVA تهیّه شده است که سبب می شود تا کفپوش با طرّاحی دقیق خاصیّت ارتجاعی داشته باشد و در جای خود ثابت بماند. متاسفانه در بسیاری از برند های متفرقه ، چه ایرانی و چه خارجی که از مواد بازیافتی تهیّه شده اند، بوی بد در خودرو می پیچد و باعث خرابی و تغییر شکل (دفرمه شدن) کفپوش درفصل گرما می شود. لایه سوم Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد. این فناوری در صنعت کفپوش سازی از آن رو اهمیّت دارد که بیش از 80% از کفپوش های سه بعدی ایرانی و خارجی که از نمد ساخته می شوند، پس از شست و شو به راحتی خشک نمی شوند و باعث انتشار بوی بد نم در خودرو و البته موجب پوسیدگی موکت کف خودرو خواهند شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K 2.98 M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به نظافت و تمیزی محیط زندگی و کار خود اهمیت می‌دهید و مایل هستید به‌صورت منظم، حیاط منزل و خودروی خود را بشویید، باید هزینه‌های آب یا رفتن به کارواش را در نظر بگیرید. با بررسی این هزینه‌ها، بهتر است به فکر استفاده از دستگاهی باشید که علاوه‌بر کیفیت بالای شست‌وشو، در مصرف آب هم صرفه‌جویی کند. این دستگاه، کارواش خانگی است. مدلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، کارواش خانگی «K2.98M» از محصولات شرکت «کرشر» (Karcher) است. این دستگاه آب را با فشار 110 بار در اختیار شما قرار می‌دهد. وزن مناسب و ابعاد کوچک و چهار چرخ بودن باعث جابه‌جایی راحت این مدل می‌شود. از دیگر خصوصیات این محصول این است که ضمن مکش آب با دبی 330 لیتر بر ساعت (6 لیتر بر دقیقه)، می‌تواند از ورودی مخصوصی، مواد شوینده را هم مکش کرده و با آب مخلوط کند. همچنین کارواش K2.98M دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IPX5 است. شرکت آلمانی کرشر محصولات خود را با کیفیت بسیار مطلوبی تولید می‌کند. این شرکت در بین تولیدکنندگان کارواش، جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده است. باید در نظر بگیرید که به‌طور مداوم، می‌توانید 40 دقیقه از این دستگاه استفاده کنید. حجم کم مدل K2.98M باعث می‌شود فضای اندکی در منزل یا محل کار شما اشغال شود و دسته تلسکوپی _کشویی) آن این قابلیت را به کاربر میدهد که به راحتی بتواند آن را جابجا نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش باس مدل LIFESTYLE-2000W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش دینامی برند باس 2000 وات با قابلیت پاشش 6 لیتر آب در دقیقه و ماکسیموم فشار 120 بار با قدرت 2000 وات مناسب برای فضاهایی که قابل حمل بودن کارواش حائز اهمیت است. این دستگاه قدرتمند دارای نازل پاشش ، فیلتر آب ، شیلنگ فشار قوی و قطع کن خودکار است. علاوه بر آن این دستگاه برای پاشش سم و انواع سیالات مناسب است . نکته ی حائز اهمیت این دستگاه مکش و عدم نیاز به اتصال مستقیم به شلنگ آب است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو او بی دی کد 22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب خودرو او بی دی دارای منوی فارسی که توسط همراه تجارت جلفا این قابلیت به نرم افزار اندروید و ios این ردیاب اضافه شد ولی ویژگی این ردیاب نسبت به جی پی اس های دیگر این است که هیچ مشکلی برای ECU خودرو ایجاد نمیکند و خطا و اشتباه در نمایش موقعیت خودرو ندارد. در بازار ردیاب های زیادی با برندهای مختلف وجود دارد مانند افرا,دی ان او,لندر,تلتونیکا,و یا ردیاب های آهنربایی ولی هیچ یک مانند ردیاب خودرو جیمی obd22 قابلیت نصب بر روی سوکت ecu را نداشته و بایستی به باطری خودرو و سوئیچ خودرو سیم کشی شود که نیازمند به متخصص نصب کننده میباشد ولی جی پی اس obd22 را در کمتر از چند دقیقه بدون نیاز به تخصص میتوان نصب کرد و یا در کمتر از چندثانیه از خودرویی به خودروی دیگر منتقل کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوای خودرو سیموتا مدل MAX PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین قدم در تیونینگ نه تنها برای اکثر ما بلکه در همه جای دنیا نصب فیلتر هوای اسپرت محسوب می شود. فیلتر هوا یک عنصر بسیار مهم در سیستم تامین سوخت خودروی شما می باشد. روش خوبی برای درک چگونگی عملکرد فیلتر هوای اتومبیل ها، مقایسه آن با ماسک حساسیت است. مردم از این نوع ماسک ها بر روی بینی و دهانشان استفاده می کنند تا از ورود گرده گلها یا ذرات دیگر به درون سیستم تنفسی شان به هنگام نفس کشیدن جلوگیری کنند. این فیلتر ها مزایای بسیاری نسبت به مدل های معمولی خود دارند که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم. الف)مقرون بصرفه در خرید فیلتر هواهای اسپرت سیموتا برخلاف فیلترهای معمولی قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارند و با یک حساب سر انگشتی بسیار مقرون بصرفه هستند. ب)افزایش توان موتور فیلتر هواهای اسپرت سیموتا بخاطر طراحی استوانه ای شکل و 360 درجه خود میتوانند حجم هوای بسیار بیشتری را وارد سیستم سوخت رسانی خودرو کنند و همین امر باعث میشود که قدرت موتور شما بنا به مقالاتی بین 5 الی 10 درصد افزایش پیدا کند. ج)مقرون بصرفه در هزینه افزایش راندمان رابطه عکسی با مصرف سوخت دارد.با استفاده از فیلترهوای سیموتا متوجه خواهید شد که در مصرف سوختتان بخصوص در مسافت های طولانی چه تفاوت های چشمگیری رخ می دهد.البته برکسی پوشیده نیست که فیلتر هواهای اسپرت چون صدای لوکس تری به خودروی شما می دهند، شمارا به گاز دادن بیشتر ترغیب می کنند که مسلما شاید تفاوت مصرف سوخت در این صورت چندان محسوس نباشد.ولی بنا به نظرات عمومی مصرف کنندگان این کاهش سوخت محسوس است.پس مطمئن باشید هرچقدر هم بیشتر گاز دهید بیشتر از حالت معمولی قبلی نخواهد بود. د)نصب و راه اندازی آسان شما براحتی میتوانید یک فیلتر هوای اسپرت را جایگزین کیت فیلتر هوای قیلی خودروی خود کنید و با این کار فضای بیشتری نیز درون محفظه موتور خواهید داشت.همچنین عمل برعکس این کار یعنی تعویض با حالت قبلی نیز به آسانی قابل انجام است. فیلترهواهای سیموتا از مواد درجه یک همانند پلاستیک نسوز و مقاوم ABS ساخته شده اند که علاوه بر شکل پذیری و مقاومت حرارتی (تا 200 درجه سانتیگراد)و مکانیکی، رنگبندی را نیز به ارمغان می آورند.پارچه و تورهای بکار رفته در این فیلترها از نوع درجه یک است که براحتی قابل رقابت با مدل هایی مانند K&N است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا