کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کردن یکی از لذت هایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. حال اگر خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر مقصد نهایی ما برای خرید کردن باشد، این لذت چندین برابر می شود. مجله اینترنتی نکته خرید قصد دارد در این مطلب به طور مختصر نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تا بتوانید راحترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر

  • در قدم اول نیاز خود را مشخص کنید.
  • میزان بودجه خود را برای خرید در نظر بگیرید.
  • ترجیحا از وسایل با رنگ های شاد خریداری کنید تا روح را جلا دهند.
  • قبل از خرید نظرات دیگران را در مورد آن محصول جویا شده و با دقت بخوانید. این نظرات در انتخاب شما می تواند بسیار تاثیرکذار باشد.
  • ترجیحا خریدی انجام دهید که نظرات مثبت بیشتری داشته است. زیرا این محصولات امتحان خود را پس داده اند.
  • دقت کنید که محصول مورد نظرتان دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا باشد و در صورت نداشتن شرایط لازم، قابل بازگشت باشدتا با خیال راحت خرید کنید و لذت ببرید.
  • در برخی محصولات انتخاب برند معروف تر می تواند، انتخاب را آسانتر کند. زیرا عموماً تولیدکننده های به نام، اعتبار خود را با توید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه اینجا کلیک نمایید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کتاب، لوازم تحریر و هنر باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز مجسمه سیمی مدل موتور cb 1300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجسمه مفتولی مدل موتور سیکلت cb 1300 ،اثری هنری از جنس سیم مفتول فلزی بوده و کاملا هنر دست میباشد. یک محصول جذاب و دکوراتیو با آناتومی دقیق وجزئیات کامل میباشد . طرح خاص و جذاب این محصول زیبایی منحصر به فردی به پیرامون اطراف ، دکور. میز کار و.. میبخشد.به دلیل جنس تمام فلزی که دارد دارای استحکام بی نظیر و دائمی دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صفحه شطرنج خاتم کاری مدل گلزار کد go-40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خاتم سازی یا خاتم کاری، هنری است که با مثلث‌های کوچک یا چندضلعی‌های منظم خلق می‌شود. جنس این اشکال هندسی از مواد گوناگونی نظیر استخوان و چوب و فلزات است. از چوب‌ها مانند: آبنوس (رنگ سیاه)، فوفِل (سیاه و قهوه‌ای تیره)، گردو (قهوه‌ای)، بَقَّم (قرمز)، عناب (قهوه‌ای روشن مایل به قرمز)، نارنج (قهوه‌ای روشن)، افرا (قهوه‌ای روشن)، کیکم، تبریزی (سفید) و شمشاد (زرد). از استخوان‌ها مانند استخوان و عاج فیل، شتر، گاو و اسب. از فلزات هم مفتول‌های برنجی، نقره‌ای و گاهی طلایی خاتم‌سازی، هنری است که هنرمند صنعتگر با بهره‌گیری از ذوق، سلیقه و علم نقوش هندسی و با استفاده از چوب و استخوان و فلز به خلق لایه‌های زیبایی می‌پردازد که زینت بخش سطوح بسیاری از اشیا می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روان نویس کراس کد 4504 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از علاقه‌مندان به نوشت‌افزارهای لوکس هستید، (کراس) نامی آشنا برای شما خواهد داشت. روان‌نویس کراس کد 4504 بدنه‌ای طلایی دارد که بدنه‌ی ظریفش به‌راحتی بین انگشتان جا باز می‌کند. کراس بسیار ظریف می‌نویسد و پس از استفاده‌ی طولانی دست را خسته نمی‌کند. بدنه‌ی طلایی کراس را طلای 10 عیار پوشانده است. بیشترین ارزش کراس مدیون نوک ساچمه‌ای آن است. این نوک از طلای خالص 18 عیار ساخته شده است. کیفیت در ساخت بدنه و قابل شارژ بودن کراس، آن را به نوشت‌افزاری ماندگار تبدیل کرده و نگرانی بابت تمام شدن جوهر خود باقی نمی‌گذارد. محل قرارگرفتن انگشتان دارای گریپ لاستیکی است که از فشار به انگشتان دست جلوگیری می‌کند. کراس با درپوش 135 میلی‌متر طول دارد و طول آن بدون درپوش 120 میلی‌متر است و 26 گرم وزن دارد.گیره‌ی تعبیه‌شده روی درپوش روان‌نویس به جیب لباس متصل می‌شود تا همیشه همراهتان باشد. کراس باجذابیت و درخشش خود چشم همگان را خیره می‌کند. قطر نوشتاری کراس 0.7 میلی‌متر است و برای طراحی  نیز می‌توان از آن استفاده کرد.  روان‌نویس کراس کد 4504 برای مدیران و افرادی که به تجمل اهمیت می‌دهند، جذاب و دوست‌‌داشتنی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتاب وبلاگ خون‌آشام 1 طعم خون زیر دندان اثر پیت جانسون انتشارات هوپا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسم من «مارکوس» است. تا شب جشن‌تولد سیزده‌سالگی‌ام، پسری معمولی بودم. تا اینکه مامان و بابام راز بزرگ، وحشتناک و خانمان‌براندازی را برایم رو کردند! گفتند «نیمه‌خون‌آشام» هستند! و من هم به‌زودی به یک موجود «نیمه‌خون‌آشام» تبدیل می‌شوم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نرم افزار حسابداری مخصوص صنف پوشاک نسخه ساده نشر هلو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نرم‌ افزار تخصصی پوشاک هلو یکی از جامع‌ترین نرم‌‌افزارهای تهیه شده است که به رشد و مدیریت کسب و کارهای تولیدکنندگان، خریداران، لباس فروشی ها و فروشندگان کمک قابل توجهی می‌کند. صنف پوشاک دارای تنوع بسیاری از مشاغل از جمله تولیدی پوشاک، کیف، کفش و.. است و فعالان هر کدام از این مشاغل، به منظور مدیریت فعالیت‌های خود می‌توانند متناسب با نیازهایشان از این پنل‌ها استفاده کنند. با استفاده از پنل پوشاک می‌توانید کالاهای خود را در چرخه خرید و فروش قرار دهید و با استفاده از پنل تولیدی و بازرگانی پوشاک، امور مربوط به تولید و خرید و فروش را انجام دهید. با استفاده از این نرم‌افزار مشتریان راحت می‌توانند خرید لباس انجام دهند. وجود پیچیدگی در امر تولید پوشاک و سر و کار داشتن با اشخاص و تخصص‌های مختلف، استفاده از یک دستیار و ابزار کارآمد را به امری ضروری تبدیل می‌کند. کارشناسان و طراحان نرم‌ افزار هلو، نیاز تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک را رصد کرده و به منظور رفع مشکلات این صنف بزرگ، امکانات متنوعی را ارائه کرده‌اند؛ به طوری‌که کاربران می‌توانند پنل‌ها را بر اساس نیاز خود به صورت جداگانه و یا یکجا خریداری کنند. مزیت نرم افزار حسابداری پوشاک هلو در مقایسه با نرم‌افزارهای مالی موجود، داشتن امکانات تخصصی برای مدیریت فعالیت‌های خریداران و فروشندگان، تولیدکنندگان انواع پوشاک، خیاطان، کارگاه‌های خیاطی، برشکاران، کارگاه‌های برشکاری، مانتوفروشی‌ها و فروشندگان انواع البسه و پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه است؛ به طوری که کاربران می‌توانند در کنار انجام امور مالی و حسابداری و دریافت انواع گزارش‌های روزانه و سالانه، از این نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی و انجام فرایندهای اختصاصی تولید، خرید و فروش پوشاک استفاده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت دیواری چوب و رزین کد 0065 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مدادرنگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

ساعت دیواری چوب خوش نقش زیتون و رزین اپوکسی با سایز 45 سانتیمتر رنگ بنفش صدفی این ساعت دیواری زیبا و جذاب، ترکیبی هنرمندانه از چوب و رزین است که با رنگ بنفش صدفی طراحی شده است. موتور این ساعت آرام گرد بوده و با عقربه‌های ساده و زیبای سفید، ظاهری شیک و مدرن به دکور خانه شما می‌بخشد. نشانه های اعداد ساعت با دستگاه CNC و رزین اپوکسی بر روی ساعت هک شده است. در این ساعت از رزین اپوکسی به جای روغن چوب برای پوشش کار استفاده شده و همین امر باعث درخشندگی شده و سطح ساعت به راحتی با دستمال مرطوب تمیز میشود این ساعت‌ دست‌ساز بوده و دارای کیفیت بالا می‌باشد، که نشان از دقت و صبر سازنده در ساخت دارد. با توجه به ترکیب چوب و رزین، این ساعت یک اثر هنری منحصر به فرد میباشد و نسخه مشابه ندارد. این ساعت دیواری زیبا مناسب برای تزیین فضاهای مختلف از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی دفتر کار شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتاب راهنمای کتاب اثر احسان یارشاطر - بیست و یک جلدی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوره بیست و یک جلدی «راهنمای کتاب»، اثر مشترک احسان یارشاطر و ایرج افشار است. مجله «راهنمای کتاب» از سال 1337 تا 1357 با مدیریت و سردبیری ایرج افشار منتشر می‌شد. «راهنمای کتاب» در سال اول به ‌صورت فصلنامه و از سال دوم به ‌صورت ماهانه منتشر می‌شد. این مجله ابتدا به نقد کتاب اختصاص داشت، اما از سال دوم، حوزه‌ی فعالیت خود را اندکی گسترده‌تر کرد و مقاله‌هایی درباره زبان و ادب فارسی و معدودی نقد و بررسی نسخه‌های خطی را نیز در بر گرفت. تا اواخر دوران نشر خود، نقدهایی را نیز درباره‌ی تازه‌ترین تحقیقات در زمینه‌ی مطالعات ایرانی منتشر می‌کرد. این مجله همچنین اسناد و عکس‌هایی را که بیشتر متعلق به عهد قاجار بود و نیز سرگذشت‌نامه‌ی نویسندگان، شاعران، و محققان را منتشر می‌کرد. احسان یارشاطر (متولد 1299) بنیان‌گذار و سرویراستار دانشنامه‌ی ایرانیکا و یکی از ویراستاران «تاریخ ایران کمبریج» است. شانزده جلد کتاب تاریخ ادبیات ایران به قلم او نگاشته شده است. ایرج افشار (1389 - 1304) پژوهشگر فرهنگ و تاریخ و ادبیات فارسی، ایران‌شناس و نسخه‌پژوه بود. او پایه‌گذار کتابخانه‌ی مرکزی دانشگاه تهران و معروف به پدر کتاب‌شناسی ایران است. دوره بیست و یک جلدی «راهنمای کتاب» از سوی انتشارات سخن منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نخ و نقشه تابلوفرش مدل 2219 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نخ و نقشه کامپیوتری ( عددی) تابلوفرش دستبافت با تعداد 500 گره و 320 رج در جشمار 50 که این طرح دارای 29 رنگ می باشد.طراحی و رنگبندی جذاب و زیبا مناسب برای بافندگان تابلوفرش و هنرجویان و علاقمندان به رشته قالیبافی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوزه دویک مدل UDL2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنعتگرانی در سال‌های اخیر در داخل کشور به تولید و عرضه کوزه پرداخته‌اند. یکی از موفق‌ترین سازنده‌های این ساز در سال‌های اخیر «دویک» بوده است. کوزه‌های دویک با طراحی و تنوع بالا نیاز قشر وسیعی از نوازندگان را برطرف کرده است. این برند تجاری کوزه‌هایی با اندازه و کوک‌های مختلفی ساخته که می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. کیفیت در کنار قیمتی اقتصادی در مقایسه با نمونه‌ها خارجی یکی از مزایای این نوع کوزه است. کوزه‌های دویک در مدل‌های UDS1 (کوچک)،UDM1 (متوسط)،UDM2  (متوسط) ، UDL1 (بزرگ) ، UDL2 (بزرگ) از جنس سرامیک طراحی و عرضه‌شده است. شما می‌تواند نسبت به نیاز سایز دلخواهتان را انتخاب و از نوازندگی با آن لذت ببرید. این کوزه‌ها قابلیت تولید صداهای متنوع با ساستین های مختلفی رادارند که می‌تواند هر نوازنده‌ای را به وجد بیاورد. کوزه در مناطق مختلف جهان ازجمله در میان قبایل آفریقایی، شبه‌جزیره هند و همچنین در ایران (به‌ویژه هرمزگان، بلوچستان و کرمان)، به‌عنوان ساز کوبه‌ای استفاده می‌شود. این ساز خودصدا و هواصدا، همان کوزه‌ی آب سفالی رایج بوده که کارکردی صرفاً موسیقایی یافته و در عین سادگی دارای صدادهی و توانایی قابل‌توجهی در اجرای ریتم‌های مختلف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آمپلی فایر گیتار فندر مدل Tg10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آمپلی فایر یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی گیتار به حساب میاد که تقریبا سخت ترین کار رو برای گیتاریست‌ها انجام می دهد. وظیفه‌ی یک آمپلی فایر اینه که برای هر فضایی و با هر وسعتی که نوازنده در حال اجرا در اونه، طبق نظر نوازنده‍‌ی گیتار و البته نیاز موجود، بعد از دریافت خروجی ضعیفی که دستگاه های دیگه تولید می کنن، تا حد قابل ملاحظه ای برای مورد استفاده قرار گرفتن توسط بلندگوها و مانیتورهای موجود در فضا، ولتاژ رو بالا ببره. در واقع بالا بردن خروجی دستگاه هایی مثل میکروفن‌‌ها، سازهایی مثل گیتار و دستگاه‌های دیگه که بدون وجود آمپلی فایر صدایی مقبول تولید نمی‌کنن. اَمپلی‌فایر یا تقویت کننده‌های الکترونیکی در موسیقی برای تقویت صدای سازهای پیکاپ دار مثل گیتار الکتریک، گیتار باس، ویولون و … استفاده می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نقاشی ورق طلا طرح دندانپزشکی کد dec12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اثر با استقاده از بهترین برند آبرنگ و ورق طلا کشیده شده است و با اسپری فیکسر تثبیت شده است . رنگ ها دارای شفافیت بالایی است. قاب آن کاملا محکم و دارای کیفیت است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تحریر اعیان مدل FH200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس وکیوم.سطح ضدخش.طراحی ساده و کاربردی با وزن متناسب با ابعاد و قابل استفاده در منزل و محل کار است تحمل وزن متناسب با ابعاد و به صورت استاندارد و در رنگ های متنوع با بسته بندی با لوگو و برند اعیان مناسب برای تمام سنین دارای یک کشو باز شو است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میکروفن کندانسر فای فاین مدل T670 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروفون کندانسر T670 یک میکروفون با رابط USBو بدنه کاملا فلزی و مقاوم،باکیفیت،خوش ساخت و کاربردی است.این محصول با داشتن یک دیافراگم 16میلی متری،امپدانس 2200اهمی،حساسیت 47دسی بل و نسبت سیگنال به نویز66دسی بل صدای شما را بیشتر درگیر می کند ، صدای پس زمینه را محدود می کند و روی صدای شما تمرکز می کند.این محصول به همراه پایه بازویی متحرک،شوک مونت،پاپ فیلتر،سه پایه رومیزی،فوم کاور و... تمامی نیازهای شما را برآورده میکند،تنها کافی ست میکروفن خود را به کامپیوتر متصل کنید، نرم افزار ساخت موزیک را باز کرده و شروع به ضبط صداها کنید!میکروفون کندانسور T670 نه تنها می تواند به عنوان یک میکروفون کارائوکه با کیفیت بالا مورد استفاده قرار گیرد ، بلکه بسته به تجهیزات همچنین برای ضبط های استودیویی یا استفاده حرفه ای و ضبط های واضح و شفاف به عنوان دوبله ویدیویی ، برای تولید نمایشنامه های رادیویی یا دوبله کلیپ های تبلیغاتی میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 04 مجموعه 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوازم تحریر یکی از ضروری‌ترین اقلامی است که به جرات می‌توان گفت استفاده از آن در هر محیطی الزامی است. این محصول تنوع گوناگونی دارد و در برندهای مختلفی تولید شده است. علت گوناگونی در تنوع محصولات به علت نیاز متفاوت است به عنوان مثال در یک شرکت به ست اداری، دفترهای بایگانی، کلاسور، ماشین حساب، کاغذ، خودکار و .... نیاز است. ولی شاید در یک اداره به اقلام دیگر نیاز داشته باشیم به همین دلیل ما به شما ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 04 مجموعه 10 عددی را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول یک نمونه کامل از مجموعه لوازم اداری موجود در بازار که از جنس چرمی ساخته شده است و همین باعث شده تا وزنی بسیار مناسبی داشته باشد و تمام نیاز ما به یک ست اداری را برطرف می‌کند. در صورتی درون اتاق کار خود به دنبال یک ست اداری تا به پوشه و پرونده‌های شما نظم دهد این مجموعه دارای زونکن برای نگهداری پوشه و پرونده‌های شما است.

ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 04 مجموعه 10 عددی

  داشتن یک میز کار شیک مدرن این روزها حرف اول را می‌زند. خیلی از ما خواهان آن هستیم در زمانی که مراجعه کننده یا جلسه کاری مهمی داریم میز کار شیک و تمیزی داشته باشیم. زیبایی ظاهری و داشتن دکور مناسب این روزها بیش از هر چیزی نظرها را به خود جلب می‌کند و می‌تواند تا حد زیادی معرف ما باشد. برای داشتن یک میز کار شیک راهکارهای زیادی وجود دارد مانند استفاده از یک گلدان یا داشتن اکسسوری‌های دکوری شیک، اما هر چیزی جایی برای استفاده دارد و شاید جای این گونه وسایل روی میز کار نباشد. پس راهکار مناسب چیست؟ ما به شما استفاده از یک ست اداری رومیزی را پیشنهاد می‌کنیم. ست اداری علاوه بر شیک بودن، برای هر وسیله‌ای مانند خودکار، کارت ویزیت، نامه‌های اداری و ... فضای مخصوص را تخصیص می‌دهد. نکته مهم‌تر در استفاده از ست اداری رومیزی، داشتن وسایل یک شکل است که این خود یکی از مهم‌ترین عوامل نظم‌دهنگی است. ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 04 مجموعه 10 عددی با داشتن ظاهر رسمی و بسیار شیک برای استفاده روی میز  مدیریتی، اتاق کار و هر میزی که صاحب آن به زیبایی و نظم علاقه داشته باشد مناسب است.

    ست لوازم اداری رومیزی مدل آرمان کد 04 مجموعه 10 عددی، یک نمونه کامل از مجموعه لوازم اداری موجود در بازار که از جنس چرم ساخته شده است و همین باعث شده تا وزنی بسیار سبکی داشته باشد و تمام نیاز ما به یک ست اداری را برطرف می‌کند. داشتن اقلام زیاد و مشابه هم همچون جا قلمی، زیر دستی، استند خودکار، جای کاغذ یاداشت، جا مدادی رومیزی، تابلو، جای نامه، جای تقویم، پایه چسب، نامه باز کن و کازیه از مزیت‌های خوب این کالا است. در صورتی که به دنبال یک ست اداری هستید تا به لوازم‌تحریر شما نظم دهد این مجموعه انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود. داشتن مجموعه لوازم اداری به هر اتاق کار نظمی می‌بخشد همین باعث شده تا اکثر شرکت‌ها به دنبال یک ست کامل برای فضای کاری خود باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاورمیکسر مدل ED-4USB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاور میکسر ED-4USB یک دستگاه کوچک اما پرقدرت است و تمامی افکت های موردنیاز برای اجرای مراسم زنده را دارد. 4 لاین ورودی به همراه 2 لاین ورودی AUX جمعا 6 کانال ورودی را برای شما فراهم می کند. پاور میکسر مدل ED-4USB، با دو خروجی 450 واتی است که در مجموع، توان خروجی آن 900 وات می باشد. همچنین این پاورمیکسر، دارای 6 ورودی میکروفن با درگاه ورودی کمبو (XLR – TRS) می باشد. که هر لاین به صورت جداگانه، کنترل میزان ِ گین ورودی، تنطیم اکولایزر با 3 ولوم و تنظیم میزان افکت و PAN را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این پاورمیکسر دارای کلید فانتوم پاور 48 ولت می توانید میکروفن های ولتی را راه اندازی کنید و این فانتوم پاور برای تمامی کانال ها فعال خواهد شد و مختص یک کانال نیست. وجود MP3پلیر با درگاه USB و بلوتوث، از امکانات این پاورمیکسر قدرتمند محسوب می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاورمیکسر دایناکورد مدل mate 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکسرها و پاورمیکسرهای شرکت دایناکورد مجهز به پردازنده 24/48 بسیار با کیفیت، و افکت های بهینه شده و مناسب است که راه حل ایده آلی برای بسیاری از درخواست های کاربردی در بخش های صوتی را مرتفع ساخته است. دستگاه های دایناکورد شامل چهار مدل می باشد. تفاوت در این مدل ها در تعداد کانال های ورودی (میکروفن و لاین) می باشد و در بقیه موارد عینا مثل هم تجهیز شده اند. دستگاه های دایناکورد تکنولوژی منحصر به فرد و بالایی دارند که دارای دو پردازشگر افکت دیجیتالی از دو مدار کاملا مجزا می باشد. ( (24-Bit stereo effects processor و هر کدام دارای صد افکت تعریف شده به صورت پیش فرض است که می توان پارامترهای مختلف هر یک از افکت ها را متناسب با سلیقه خود تغییر داد و قابلیت ذخیره بیست افکت دلخواه دیگر را نیز دارد که کاربر می تواند با توجه به سبک برنامه ، با ویرایش و برنامه ریزی افکت ها، به افکت دلخواه خود دست یابد. گرافیک اکولایزر یازده باندی دستگاه های دایناکورد از دیگر ویژگی های آن می باشد که به کمک آن و با توجه به فضای مورد استفاده می توانید بهترین تنظیم را انجام دهید و دیگر اثری از سوت کشیدن میکروفن ها و فیدبک نباشد. همچنین می توان اثرگذاری گرافیک اکولایزر این دستگاه را بر روی خروجی اصلی یا MON تعریف کرد. در دستگاه های دایناکورد به وسیله پورت USB تعبیه شده، امکان ضبط و پخش حداکثر تا 4 کانال به صورت هم زمان را برای شما فراهم می کند.مهم ترین نکته در مورد پاور میکسرهای شرکت دایناکورد قدرت آمپلی فایر آنها می باشد.در تمام مدل های پاورمیکسرهای دایناکورد، قدرت و توان خروجی برابر است و در حالت چهار اهم ، هر کانال 1000 وات و در حالت هشت اهم هر کانال 500 وات قدرت می دهد که آن را به پر قدرت ترین پاور میکسر تولید شده تا به امروز تبدیل می کند. برای بسیاری از برنامه های موسیقی و مذهبی ، پاور میکسر دایناکورد یک راه حل جامع و کافی است که شما به وسیله آن می توانید اجرای خوبی داشته باشید. پاور میکسر دایناکورد باعملکرد انعطاف پذیر درمکانهایی مانندهتل ها،مساجد ،سالنهای ورزشی ورستورانها وهمچنین به طور طبیعی برای کسب و کاراجاره بسیارراحت است چون بسیار سبک ،ساده و باقابلیت اجرایی بالاست.این دستگاه باکیفیت عالی و ساخت شرکت دایناکورد چین و تحت لیسانس آلمان و تطابق 100 درصدی ظاهردستگاه وافکتها با مدل آلمانی است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیانو دیجیتال مدل 88D رولی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تهیۀ یک پیانوی دیجیتال معمولی بسیار هزینه‌بر است و بسیاری از افراد بخاطر این قیمت بالا قید یادگیری پیانو را می‌زنند اما پیانو دیجیتال رولی مدل 88D با ویژگی‌های متعدد و قیمت مناسب، این محدودیت را از بین برده است. این پیانوی رولی 88 کلیدی، دارای 128 صدا (Tone) و 128 ریتم است که در یادگیری، تمرین و استفاده از پیانو کمک بسیاری به شما می‌کند. این پیانوی دیجیتال رولی دارای یک پنل کنترلی با نشانگر LED است که روی آن دکمه‌های مختلفی برای مدیریت و فعالسازی ویژگی‌های مختلف آن قرار دارد. این پیانو دارای اسپیکر است؛ به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به اسپیکر جداگانه از آن استفاده نمایید و روی پنل این پیانو دکمه‌‌هایی برای کم و زیاد کردن صدای آن تعبیه شده است. در قسمت کناری این پنل پیانو دیجیتال رولی مدل 88D درگاه‌های مختلفی تعبیه شده که از جملۀ آن می‌توان به درگاه AUX، درگاه اتصال میکروفون، درگاه اتصال پدال (ساستین) و درگاه میکروUSB اشاره کرد. همراه با این پیانوی دیجیتال رولی یک عدد پدال، سری آداپتور و کابل ارائه می‌شود. علاوه بر اینکه می‌توانید با شارژ کردن دستگاه از آن استفاده کنید، قابلیت استفاده از آن به صورت اتصال مستقیم به برق نیز وجود دارد. ابعاد این پیانوی دیجیتال دقیقا (1:1) شبیه به پیانوهای معمولی دیجیتال ساخته شده و جنس دکمه‌های آن سیلیکونی است و باید برای به صدا درآوردنشان آن‌ها را فشار داد. (یعنی لمسی نیستند) جنس دکمه‌های این پیانوی رولی به گونه‌ای است که بوی بدی نمی‌دهند، زرد نمی‌شوند و در برابر خوردگی کاملا مقاومند. ابعاد این پیانو 22×138 سانتی‌متر است و با توجه به اینکه می‌توان آن را رول کرد، قابلیت جابجایی و استفاده از آن در هر مکان و زمانی وجود دارد. فقط باید توجه داشته باشید که از آن روی سطوح سفت و محکم مانند میزهای چوبی یا شیشه‌ای استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مداد رنگی 6 رنگ الیپون کد 8120620 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مداد رنگی‌های الیپون در بسته‌بندی‌های 6 و 12 رنگ با نوک مقاوم در برابر شکستن و در عین حال نرم برای طراحی رویاهای شما طراحی شده.این مداد رنگی با چوب شش ضلعی جهت راحتی هنگام استفاده و بدون پودر شوندگی مغزه تجربه بی‌نظیری از نقاشی برای شما رقم می‌زند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه قلم خوشنویسی کارنو مدل CSS 020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه قلم خوشنویسی و دوات کارنو یکی از ابزار مفید برای نگهداری قلم های خطاطی و خوشنویسی است که از آسیب دیدن قلم ها جلوگیری می کند. همچنین در طراحی این جعبه جایی برای قرارگیری دوات در نظر گرفته شده است تیم کارنو این جعبه را طوری طراحی کرده است که تعداد زیادی قلمو در آن جانمایی می شود. ظاهر جعبه بسیار شیک و هنرمندپسند و وزن آن مناسب در نظر گرفته شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی ام بی مدل روباه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی طرح روباه علاوه بر طرح فانتزی خود که برای بچه ها خیلی جذاب است ، از وزن سبکی هم برخوردار می باشد. این محصول توسط هنرمندان برند ام بی طراحی و تولید شده است. فضای داخلی این جامدادی مناسب برای قرار دادن خودکار یا مداد است. همچنین به دلیل استفاده از جنس مناسب و کاربردی قابلیت شست وشو نیز دارد. توسط یک زیپ شیری رنگ که تناسب خوبی با رنگ روشن پس زمینه جامدادی دارد. همچنین انتخاب مناسبی جهت هدیه دادن به کودکان برای شروع سال تحصیلی می باشد. جنس جامدادی حالت برزنت و ضد آب دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل کورال هایگ د اورجینال کد 22248 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با رنگ ها و طرح های فوق العاده طراحی شده است. کیف مدادی یک محفظه ای زیپ دار با قسمت سازمان دهنده دارد کیف فقط یک محفظه دارد. داخل کیف 1 محفظه زیپ دار مجزا و 1 لایه سازمان دهنده وجود دارد. تمام قسمت های کیف با مواد فوم نرم با حداقل ضخامت 3-5 میلی متر بین آنها پوشانده شده است که از ضربه جلوگیری می کند و از وسایل شما در داخل محافظت می کند. علاوه بر این، از مواد لایه پلاستیکی پی وی سی بین لایه های پوشش و محفظه های سازمان دهنده کیف استفاده می شود. به این ترتیب ماندگاری کیف شما افزایش می یابد و کیف شما حتی در شرایط سخت بدون از دست دادن فرم و شکل خود قابل استفاده است. فضای داخلی محصول کاملا با پرایمر پوشانده شده است. تمام سطح بیرونی محصول از پارچه PVC ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل سگ پانی کد 8343 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا