دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کالاهای سوپرمارکتی جزو مهم‌ترین و البته پر تنوع‌ترین محصولاتی هستند که نیازهای روزمره ما را برطرف می کنند. این محصولات شامل موارد زیادی می شود که هر کدام به خودی خود تنوع زیادی دارد. از این رو ما در نکته خرید سعی داریم هر چند اندک نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

انواع کالاهای سوپرمارکتی:

  • خواروبار و کالاهای اساسی مثل برنج، روغن، قند و شکر، خیارشور و ترشیجات، انواع آبلیمو، آبغوره و سرکه، ماکارونی و رشته، زعفرات، حبوبات و …
  • صبحانه  مثل انواع عسل‌ها، شیره، مربا، کره بادام زمینی، حلوا شکری، ارده و کنجد و همچنین غلات صبحانه به همراه محصولات بخش‌های دیگر مثل محصولات پروتئینی، دمنوش‌ها و …
  • مواد پروتئینی مثل انواع گوشت گوسفندی گرفته تا گوشت گاو و گوساله، انواع پروتئین دریایی مثل ماهی، میگو، خاویار و تن ماهی، انواع تخم مرغ ساده ومحلی و همچنین محصولات فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس و …
  • لبنیات مثل انواع شیر، پنیر، ماست، دوغ، کره و …
  • نوشیدنی ها مثل انواع نوشیدنی خنک تابستانی گرفته تا دمنوش‌های خوش عطر و گرم زمستانی و …
  • تنقلات مثل انواع شکلات، آبنبات، تافی، بیسکویت، مغزهای طعم‌دار، کیک و کلوچه، چیپس، پاپ کورن و …
  • و …

نکات مهم هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی

برای خرید کالاهای سوپرمارکتی از هر نوعی که مد نظرتان است، باید این نکات را در نظر داشته باشید. از جمله:

  • تاریخ تولید و انقضا
  • برند محصول
  • قیمت

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی گفته شد؛ می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کالاهای سوپرمارکتی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ضدعفونی کننده سطوح شرکت رضاراد مدل Surfosept2 حجم 1 لیتر بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سارفوسپت ۲ یک محلول ضد عفونی کننده کنسانتره با ۱٪ رقت برای ضدعفونی سطوح بزرگ محیطی غیر قابل شسشتو می باشد که مناسب برای سطوح بخش های حساس و اتاق های عمل و سطوح تجهیزات درمانی می باشد. همچنین این محصول علاوه بر تاثیر گذاری برروی طیف وسیعی از باکتری ها ویروس ها و قارچ ها از ماندگاری و پایداری بالا برخوردار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستمال کاغذی 150 برگ تکلان پاک مدل بهار بسته 25 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستمال حوله ای 300 برگ (150 برگ دولا) جهت خشک کردن دست و صورت با تیشو ترکیه ای مرغوب میباشد.امروزه رعایت بهداشت فردی امری ضروری می باشد و یکی از نکات بهداشتی شستشوی دستها و خشک کردن آنها می باشد که استفاده از حوله چندبار مصرف و عمومی جهت خشک کردن دست امری غیر معقول می باشد ، برای همین می توان از مخزن دستمال دیواری و دستمال های مخصوص خشک کردن دست استفاده نمود .امکان خشک کردن هر دو دست فقط با یک عدد دستمال کاغذی میباشد.این محصول مخصوص استفاده در اکثر جا دستمال دیواری ها میباشد.مناسب سازمانها و ادارات.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بونسای پاچیرا مدل بافتدار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بونسای پاچیرا در ارتفاع های مختلف در بازار موجود میباشد. ارتفاع های بلند این گیاه به طور میانگین 120 سانت می باشد. این گیاه نماد ثروت و با شرایط آب و هوایی آپارتمان و فضاهای اداری و لوکس سازگاری دارد.از بهار تا پاییز، هفته‌ای یکبار گیاه را آبیاری کنید. پاچیرا باید در مکانی روشن قرار بگیرد، اما جای نگرانی نیست چون می‌تواند در سایه نسبی هم رشد خوبی داشته باشد. این محصول به همراه گلدان سفالی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم ممتاز گلستان - 4.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد دارید ته‌چین، دلمه، باقالی‌پلو یا غذاهای این‌چنینی را آماده کنید و یک سفره‌ی کاملا ایرانی بچینید، برنج مهم‌ترین ماده برای تهیه‌ی غذاست. برنج طارم معطر عطر و بوی بی‌نظیری دارد که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی یک سفره‌ی ایرانی باشد. این نوع برنج نسبت به برنج طارم هاشمی، عطر و بوی بیشتری دارد؛ اما اندازه‌ی دانه‌های آن کوتاه‌تر است. «گلستان» برای دسترسی مصرف‌کنندگان به برنج اصیل ایرانی، برنج طارم عطری را با وزن 4.5 کیلوگرم در کیسه‌های نایلونی بسته‌بندی کرده که در هر 100 گرم حاوی 91.5 گرم کربوهیدرات، 7.6 گرم پروتئین و 0.3 گرم چربی است و 3.589 میلی‌گرم نیاسین دارد. برنج منبعی سرشار از ویتامین ب است که برای کودکان در دوران رشد یک ویتامین ضروری به‌حساب می‌آید.

گلستان

مجموعه «گلستان» در اوایل دهه‌ی 30 شمسی شروع به فعالیت کرد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید و بسته‌بندی چای در کشور به‌شمار می‌رود. در سال 1349 گلستان اولین دستگاه بسته‌بندی اتوماتیک چای پاکتی را در ایران راه‌اندازی کرد  و  در سال 1360 خط تولید و بسته‌بندی مکانیزه چای کیسه‌ای راه افتاد. از قدم‌هایی که گلستان برداشته، بسته‌بندی چای قدیمی و انگلیسی «تویینینگز» است. تنوع چای‌های گلستان بسیار زیاد است. چای ارل گری، انواع تی بگ‌ها ساده یا میوه‌ای، چای سبز و دمنوش‌ها توسط گلستان تولید شده‌اند و این چای‌ها انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را پوشش می‌دهند.

برنج طارم گلستان

  برنج طارم ممتاز گلستان جزو برنج‌های قدبلند به حساب می‌آید. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد برنج طارم این است که پس ازدم‌گذاشتن، برنج‌ها یک‌اندازه هستند، خوب قد می‌کشند و عطر خوبی هم دارند. این برنج فواید بسیار زیادی برای بدن انسان دارد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم‌کردن منابع لازم ویتامین B1  برای بدن اشاره کرد. ارزش غذایی بسیار بالای این محصول باعث شده تا بتواند جزو پرفروش‌ترین برنج‌های موجود در بازار ایران باشد. گلستان هم این برنج باکیفیت را در اختیار مصرف‌کننده‌ی ایرانی قرار داده تا غذایی خوش‌عطر و پرخاصیت برای خانواده بپزد.

برنج طارم از برنج‌های خوب و خوش‌پخت ایرانی است. طارم از اسم یکی از مناطق استان زنجان گرفته شده است که این نوع برنج بیشتر در آنجا کشت می‌شود. البته هم‌اکنون این برنج در نقاط مختلف کشور ازجمله شمال ایران کشت و برداشت می‌شود. برنج طارم گلستان از نوع برنج مرغوب اعلاست. این برنج نمونه‌ای از یک برنج ناب و باکیفیت ایرانی به‌حساب می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی چاپار - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج 5 کیلوگرمی «چاپار» تا مدت‌ها نیاز خانواده شما را تامین خواهد کرد. این برنج چاپار از نوع برنج هاشمی است که بیشتر در گیلان رشد می‌کند. تفاوت برنج دمسیاه , و طارم هاشمی به شکل ظاهری ختم نمی شود و از نظر طعم و طرز پخت نیز با هم متفاوت است. برنج هاشمی از برنج‌های خوش‌پخت ایرانی است که همان طعمی که از برنج ایرانی انتظار دارید، با خود دارد. همراه شدن هاشمی ممتاز با غذاهای اصیل ایرانی مانند کباب، قرمه‌سبزی، قیمه، فسنجان و.. تجربه‌ای بی‌نظیر از پلو ایرانی را به ارمغان می‌آورد. اگر قرار است به زودی برایتان میهمان بیاید، یا می‌خواهید مدت زیادی از خرید برنج بی‌نیاز باشید، برنج هاشمی درجه 1چاپار را در بسته بندی 5 کیلویی گزینه مناسبی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج دم سیاه درجه یک آقاجانیان - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج از غلات پراستفاده در ایران است و این محصول خوش‌طعم در شمال کشور مث (آستانه اشرفیه) کشت و برداشت می‌شود. برنج می‌تواند رنگ و بوی دیگری به سفره شما در مهمانی‌ها و حتی دورهمی های خانوادگی دهد. یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برنج‌ها برنج دمسیاه آستانه است که عطر و طعم بسیار خوبی دارد. در زمان پخت این برنج عطر دل‌انگیزی در فضای خانه شما می‌پیچد و اشتهای شما را دوچندان می‌کند. از این نوع برنج ها برای آماده کردن اکثر غذاهای ایرانی می‌توانید استفاده کنید. جالب است بدانید مصرف برنج به بالا رفتن سیستم ایمنی بدن شما کمک کرده و حتی سبب کاهش فشارخون شما نیز خواهد شد. پخت برنج دم سیاه درجه یک آقاجانیان طعم و بوی خاص خود را دارد و به همین دلیل غذاها با آن بسیار خوشمزه ‌تر می‌ شوند.

آقاجانیان؛ برنجی لذیذ

شرکت آقاجانیان با ارائه بهترین برنج‌های ایرانی نامی آشنا در این عرصه به شمار می‌رود و تمام‌کار بسته‌بندی و سورتینگ خود را کاملاً مکانیزه انجام می‌دهد. پزشکان معتقدند زینک و آهن موجود در برنج به بهبود وضعیت پوست و موی افراد کمک زیادی خواهد کرد و به همین دلیل هم نباید خودسرانه مصرف آن را از لیست غذایی‌تان حذف کنید. بوی خوب برنج دم سیاه درجه یک اشتهای همه را تحریک می‌کند و حتی اگر سیر باشید با بوی آن حتماً اشتهایتان باز خواهد شد. خوردن برنج می‌تواند مشکلات گوارشی مانند اسهال را از بین ببرد و فیبر و آهن این ماده غذایی برای رشد بدن و سلامت آن لازم است. بودن این ویتامین‌ها در کنار هم به بهبود عملکرد متابولیسم بدن ما کمک می‌کند و شاهد ارتقای سطح ایمنی بدنتان خواهید بود.

برنجی لذیذ و خوش پخت

برنج مقدار قابل‌توجهی ویتامین C و A دارد و باعث پاک‌سازی بدن خواهد شد. خوردن برنج از چاقی بیش‌ازحد شما جلوگیری خواهد کرد و برنج سدیم کمی دارد. سدیم کم این ماده غذایی از بسته شدن رگ‌های شما جلوگیری می‌کند و درنهایت بر روی سیستم قلبی و عروقی شما فشار کمتری وارد می‌شود. با خوردن روزانه برنج سطح آنتی‌اکسیدان بدنتان را افزایش می‌دهید و این امر از ابتلا به انواع سرطان‌ها جلوگیری خواهد کرد. برنج یکی از اصلی‌ترین غذاهای ما ایرانی‌هاست. هستند افرادی که فقط با خوردن برنج سیر می‌شوند و روزانه این ماده غذایی را مصرف می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن ارده شیررضا - 1.8 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن ارده کنجد در نظر بسیاری از مصرف کنندگان همان روغن کنجد محسوب می شود و در خرید این محصول خوراکی و درمانی این نظر در بسیاری از خریداران صادق است. لیکن باید توجه داشت که بین روغن ارده کنجد و روغن کنجد تفاوت وجود دارد. تفاوت اصلی بین روغن ارده کنجد و روغن کنجد صرفا در نحوه استخراج این دو محصول روغنی است. بر اساس شیوه روغن­ گیری از محصول کنجد، می­توان دو نوع محصول روغنی را تولید نمود. روغن ارده 1.8 لیتری شیررضا، محصولی کاملا طبیعی و بدون مواد نگهدارنده و افزودنی است. ارده همان کنجد پوست کنده آسیاب شده بوده که روغن آن دارای خواص فراوانی است. از روغن ارده می‌توان جهت حفظ بهداشت دهان و دندان، تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن، برطرف نمودن اختلالات گوارشی و بهبود عملکرد کبد استفاده نمود. وجود ویتامینهای گروه B و E و وجود عناصر منیزیم و کلسیم و نیز فسفر سبب شده است که روغن ارده جزو پرمصرف ترین روغن‌های دنیا جهت سالاد و پخت و پز قرار گیرد.

حرکت در مسیر سلامتی، با روغن‌های شیررضا

روغن ارده شیررضا

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد بکر شیررضا - 1.8 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد بکر 1.8 لیتری شیررضا، محصولی کاملا طبیعی و بر پایه گیاهی، بدون مواد افزودنی و نگهدارنده می‌باشد. دانه‌های تازه و بکر کنجد، از مزارع به کارخانه انتقال می‌یابند و بعد از انجام فرآیندهای لازم با استفاده از جدیدترین ماشین آلات روز دنیا، روغن تازه و بکر کنجد حاصل می‌گردد. این روغن دارای چربی‌های غیراشباع می‌باشد و برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید و موثر است. روغن کنجد بکر حاوی ویتامین‌های E, B و کلسیم، منیزیم و فسفات‌ها می‌باشد که برای بهبود گوارش و عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود لذا روغن کنجد بکر برای مصارف سالاد و پخت و پز و تفت دادن موادغذایی در دمای پایین توصیه می‌شود.

روغن کنجد بکر شیررضا، ورود به دنیای خوراکی‌های سالم و لذیذ

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون با بو کریستال طلایی - 250 میلی لیتر مجموعه 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیتون برای بدن فواید بسیار دارد و تبدیل زیتون به روغن سبب شده تا بتوان از آن استفاده‌های بیشتری کرد و از فواید بی‌نظیر آن بیشتر بهره‌مند شد. از روغن‌زیتون در پخت‌وپز، سالاد، مواد آرایشی، داروهای مختلف، صابون و ... استفاده می‌کنند. روغن‌زیتون تصفیه‌شده با بو کریستال طلایی از برترین روغن‌های تولیدشده است و با استفاده از آن بوی خوش زیتون را حس خواهید کرد. این روغن‌زیتون چاشنی مناسب برای انواع سالاد شماست و با استفاده روزمره آن پیر و جوان، کودک و بزرگ‌سال می‌توانند به‌راحتی به‌سلامتی روده، تقویت موها و شادابی پوستتان استفاده کنند. برای استفاده از روغن‌زیتون تصفیه‌شده کریستال طلایی در سرخ کردن مواد غذایی، فراموش نکنید که از حرارت ملایمی انتخاب نمایید تا ارزش غذایی آن را از بین نبرید. بهتر است بدانید که روغن‌زیتون سرشار از آنتی‌اکسیدان است که این ویژگی از آسیب سلولی جلوگیری کرده و دقیق‌تر آنکه از ابتلای شما به سرطان جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی شیررضا حاوی روغن کنجد - 980 میلی لیتر بسته 8 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن سرخ کردنی شیر رضا اسید چرب ترانس ندارد و برای بدن مشکلی ایجاد نخواهد کرد. می‌دانید که سرخ کردن مواد غذایی طرفداران زیادی دارد و یکی از پرطرفدارترین روش‌های پخت‌وپز در آشپزی است. روغن سرخ کردنی شیررضا یکی از روغن‌های خوب برای سرخ کردن مواد غذایی است. برای سرخ کردن مواد غذایی به دلیل آنکه از درجه حرارت بسیار بالا استفاده می‌کنید استفاده از روغن مخصوص لازم است. انتخاب روغن به شما و البته به قیمت آن بستگی دارد. روغن مخصوص سرخ‌کردنی شیررضا یکی از برترین روغن‌ها بوده و مقاومت بالایی نیز دارد. بهترین روغن سرخ‌کردنی نیز روغنی است که مقاومت بیشتری در مقابل حرارت داشته باشد. البته در استفاده از روغن زیاده‌روی نکنید و همیشه اعتدال داشته باشید. روغن‌های دیگر و حتی نامرغوب سرخ‌کردنی بعد از کمترین زمان دود می‌دهند و خاصیت خود را از دست خواهند داد و به همین دلیل روغنی را انتخاب کنید که نقطه دود بالایی داشته باشد. به یاد داشته باشید که روغن‌سوخته برای بدن مضر بوده و در ضمن ظرف شما را خراب خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد فرابکر ورژن - 1.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد فرابکر ورژن تهیه شده از برترین دانه‌های کنجد وارداتی است که قبل از پرس سرد آن شست و شو و رطوبت گیری می‌شود و شفافیت روغن کنجد ورژن در قیاس با سایرین این موضوع را به خوبی اثبات می‌نماید. خواص روغن کنجد فرابکر ورژن عبارتند از: به دلیل داشتن تیروسین ضد اضطراب و ضد افسردگی است؛ از دست رفتن و ریختن مو را به حداقل می‌رساند؛ باعث حفظ رنگدانه‌های مو می‌شود؛ سرشار از زینک است لذا باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود؛ در صورت استفاده روزانه چین و چروک پوست را از بین می‌برد؛ مناسب روغن ماساژ است؛ جهت آفتاب گرفتن لایه‌ای محافظ در برابر UV آفتاب تشکیل می‌دهد؛ در درمان قارچ پوستی موثر است؛ در جلوگیری از ابتلا و درمان سرطان های روده بزرگ، پروستات و سرطان سینه تاثیر دارد و این به دلیل آنتی‌اکسیدان است؛ در مورد افراد دیابتی روغن کنجد کمک به کنترل گلوکوز پلاسمای خونشان می‌کند؛ کلسترول بد خون یا LDL را کاهش می‌دهد؛ کلسترول خوب خون یا HDL را افزایش می‌دهد؛ فشار خون را پایین می‌آورد و دوستدار قلب است و از مریضی قلبی جلوگیری می‌کند؛ در صورت ماساژ اطفال با روغن کنجد فرابکر باعث رشد بهتر، تنظیم گردش خون و تنظیم خواب آن‌ها می‌شود؛ باعث کندشدن روند بیماری MS می‌شود؛ به خاطر خاصیت قدرتمند آنتی باکتریال روغن کنجد توسط دندانپزشکان به عنوان دهان‌شویه تجویز می‌شود؛ حاوی مقادیر زیادی مس است که برای تولید گلبول قرمز حیاتی است و باعث گردش بهتر خون و متابولیسم بهتر می‌گردد؛ باعث درمان آرتروز کشته و رنج ناشی از التهاب در مفاصل را کاهش می‌دهد؛ باعث درمان بیماری نقرس می‌گردد؛ باعث می‌شود تا ترمیم استخوان‌های شکسته و رشد مجدد آن‌ها به خوبی صورت بگیرد؛در سنین بالا از پوکی و ضعیفی استخوان شما جلوگیری می‎کند؛ از آسیب‌های رایج به DNA جلوگیری می‌کند؛ دارای ویتامین E، ویتامین K و آنتی‌اکسیدان فراوان می‌باشد؛ حاوی 12.5 درصد اسید چرب اشباع شده است؛ حاوی 40.1 درصد اسید چرب اشباع نشده منو که بسیار مفید است؛ حاوی 42.2 درصد اسید چرب اشباع نشده پلی که بسیار مفید می‌باشد؛ اسید چرب ترانس ندارد. جهت طبخ، سرخ کردن و به عنوان چاشنی و سالاد ، چاشنی غذا کاربرد دارد و همچنین جهت روغن ماساژ و به عنوان نرم کننده و از بین برنده چین و چروک مصرف می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رب گوجه فرنگی تبرک - 800 گرم بسته 12عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تبرک؛ خوش رنگ و بی نظیر رب چاشنی خوشمزه برای خوش‌رنگ و طعم شدن انواع غذا در تمام دنیاست. خانگی پختن رب زمان زیادی لازم دارد و استفاده از رب گوجه صنعتی در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی خواهد کرد. در گوجه ویتامین‌هایی مانند C و K و B دارد که با استفاده حتی یک قاشق این ویژگی‌ها را به غذایتان اضافه خواهید کرد. رب باید در یخچال و در ظروف شیشه‌ای نگهداری شود تا بتوانید سالم وبری مدت‌ها از آن استفاده کنید. رب گوجه‌فرنگی فقط نقش عطر یا طعم‌دهنده ندارد با داشتن 13 کالری در هر قاشق کالری کمی داشته و فاقد چربی است. کم‌کالری بودن رب به معنای سلامت بودن آن برای بدن و از همه مهم‌تر بی‌تأثیر بودن بر روی وزن ماست. رب گوجه‌فرنگی باد در دمای ب‌4 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود و البته زیاد باز و بسته نکردن در یخچال نیز در سلامت ماندن رب تأثیر دارد. از رب‌های بی‌نام‌ونشان و فاقد تاریخ‌مصرف و مجوز بهداشت یا حتی فله‌ای غیراستاندارد استفاده نکنید، زیرا حاوی مواد نامطلوب هستند و پاستوریزه نیستند و شما را دچار مشکل خواهند کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد تصفیه شده دلوین- 1800 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد به عنوان یک روغن باکیفیت بالا در بین روغنهای خوراکی با درصد بالای چربی غیر اشباع شناخته می شود. نوع لیگنان و آنتی اکسیدانهای طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است. روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدانهای طبیعی است که باعث جلوگیری از سرطانها میشود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین Eموجب شفافیت و لطافت پوست می گردد. از دیگر خواص روغن کنجد باعث کاهش کلسترول بد خون(LDL) می شود، فشار خون بالا را کاهش میدهد و مانع از تصلب شرائین می گردد و از بروز سکته قلبی جلوگیری میکند. خواص آنتی اکسیداسیونی فوق العاده به دلیل وجود دو ماده شیمیائی Sesamol و Sesamin آنتی اکسیدانها با رادیکالهای آزادی که به سلولها آسیب میرسانند و به روند پیری سرعت میبخشند مقابله میکند. این روغن برای درمان سرفه، یبوست، آرتریت و پوست خشک توصیه میشود. ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه ای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده است (روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردنی و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد). روغن کنجد بکر چیست و چه تفاوتی با روغن کنجد تصفیه شده دارد: روغن خام که به روش پرس سرد استحصال شده است، با فشار از پارچه های فیلتری با تار و پود متراکم عبور داده می شود و تصفیه فیزیکی می شود و خاک و ناخالصی های روغن از آن جدا میگردد و رنگ روغن طلایی می گردد که روغن بکر نام دارد. روغن کنجد بکر فقط برای سالاد و آن هم در صورتی مطلوب است که دانه تحت کشت ارگانیک باشد. تصفیه روغن کنجد چیست: بطور خلاصه جدا کردن اسیدهای چرب آزاد، آلدئیدها و آلکالوئید های مضر برای سلامتی انسان، پر اکسید به عنوان رادیکال های آزاد سرطان زا همچنین سموم کشاورزی و آلاینده های فلزی موجود در روغن کنجد بکر را تصفیه روغن کنجد میگوییم، مراحل تصفیه روغن در خلاء انجام میگیرد به همین دلیل روی ساختار مولکولی روغن تاثیری ایجاد نمی شود و خواص و ویتامینهای روغن حفظ می گردد. روغن کنجد تصفیه شده دلوین به دلیل حذف مواد مضر مذکور و همچنین داشتن نقطه دود بالا در بین سایر روغن های گیاهی مناسب برای سرخ کردن و پخت و پز و سالاد می باشد(تکرار می کنیم روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردنی و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد).

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پتو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن هسته انگور دلوین - 1800 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن هسته انگور از زمان های قدیم به دلیل خاصیت دارویی اهمیت زیادی داشته است. این روغن که سرشار از فلاوانوئیدز، بتاکاروتن، ویتامین E و C میباشد می تواند به تسکین رگ های واریسی و عروق عنکبوتی کمک کند، سندرم پیش را کاهش داده و از بروز حفره های دهانی پیشگیری کند. خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور 50 برابر بیشتر از ویتامین E و 20 برابر بیشتر از ویتامین C است که آنتی اکسیدانهای قوی آن، مانع از آسیب رادیکال های آزاد می شود و از بروز سرطان هایی مانند ریه، روده، پروستات، سینه و معده پیش گیری می کند. اسید لینولنیک موجود در آن برای تولید هورمون هایی مثل پروستاگلاندین ضروری و در پیشگیری از لخته شدن خون در رگها و تورم شریان‌ها مؤثر است همچنین ترکیب موجود در آن از آسیب رسیدن به مویرگ ها جلوگیری می کند. روغن هسته انگور به طور طبیعی فاقد سدیم و کلسترول بوده و میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن تا 90 درصد می‌رسد به همین دلیل این روغن با پایین آوردن مصرف چربی اشباع شده خطر بیماریهای قلبی و دیگر مشکلات گردش خون را کاهش می‌دهد، این روغن در حالی که خاصیت ازدیاد میزان کلسترول مفید یا HDL را دارد میزان کلسترول مضر یا LDL و تری گلیسیرید را کاهش می‌دهد، به همین دلیل مصرف این روغن تا به میزان زیادی از عوارض قلبی و بخصوص از تصلب شرایین پیش گیری خواهد شد و بر روی فشار خون بالا تاثیر مثبتی خواهد داشت. اسید لینولئیک موجود در آن، برای بازسازی پوست لازم است و تاثیر نرم کننده ای روی پوست و مو دارد همچنین بطور کلی این روغن در درمان آکنه، درماتیت(اگزما)، آفتاب سوختگی، لکه های ناشی از بروز سن، رفع سیاهی دور چشم و درمان چین و چروک های پوست استفاده میشود و به همین دلیل مقدار زیادی در تولید لوسیونها و کرمهای آرایشی کاربرد دارد. اسید لینولئیک موجود در آن برای مبتلایان به بیماری دیابت مفید است . خواص ضد التهابی دارد که درد و ورم بر اثر آرتریت را تسکین می دهد . روغن هسته انگور دلوین را می توانید در مصارف پخت و پز و سالاد و حتی بدلیل اینکه این روغن حاوی آنتی اکسیدان و اسید چرب اولئیک است، می توانید از آن برای مصارف سرخ کردن خانگی به شرط عدم استفاده مجدد از روغن، بصورت سطحی و با حرارت ملایم نیز استفاده نمایید(نقطه دود روغن هسته انگور 216 درجه سانتیگراد می باشد).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نبات چوبی زعفرانی تکنفره پایتخت بسته 200 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نبات چوبی زعفرانی با پوشش سرگل زعفران محصولی منحصر به فرد و پرکاربرد می باشد که گزینه ای اقتصادی ، خاص و بسیار لوکس جهت پذیرایی در هتل ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها ، کترینگ های هواپیمایی و قطار و اتوبوس رانی ، جلسات و مهمانی ها ی خاص ارایه می دهد . هر بسته نبات تکنفره حاوی 1 عدد نبات چوبی زعفرانی تکنفره با وزن حدود 15 گرم با بلورهای یک دست و زیبای زعفرانی می باشد که از شکر با خلوص بالا و عصاره خالص زعفران اعلا تهیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن حیوانی کرمانشاهی گوسفندی بویان - 1 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن حیوانی بویان توسط عشایر و روستاییان در کوهستان های کرمانشاه تولید و در واحد بسته بندی بویان تحت نظارت کارشناسان بهداشت و متخصصین کارآزموده بصورتی بسته بندی میگردد که کیفیت و ارزش غذایی آن حفظ گردد. روغن حیوانی بویان در بسته بندی های زرد رنگ تهیه شده از گوسفند میباشد تا عطر و طعمی قوی و بسیار عالی را برای شما به ارمغان آورد. این محصول 100 در صد طبیعی بوده و بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده است. روغن حیوانی بویان و روغن حیوانی آرتیشو هردو از محصولاتی هستند که توسط روستاییان و عشایر تولید شده و سپس در هیزه نگهداری میشوند. پس از گذشت مدتی از نگهداری داخل هیزه در قوطی ها کنسروی بسته بندی میشوند تا براحتی بدست مصرف کنندگان نهایی رسیده و از آن بهره مند شوند. روغن حیوانی گوسفندی بویان برای آن دسته از افرادی که به دنبال عطر و طعم زیاد و البته خوش رایحه از روغن هستند توضیه میشود و برای کسانی که عطر و طعم متعادل تری رو میخواهند روغن حیوانی گاوی گوسفندی بویان و یا گاوی و گوسفندی آرتیشو توصیه میشود. روغن حیوانی کرمانشاهی بویان و روغن حیوانی کرمانشاهی آرتیشو برخلاف بسیاری از روغن های حیوانی که مدعی کرمانشاهی بودن هستند در کرمانشاه تولید و بسته بندی میشوند و کارگاه هردوی این محصولات در کرمانشاه قرار دارد. با خرید روغن کرمانشاهی بویان و یا روغن کرمانشاهی آرتیشو شما میتوانید عطر و طعم واقعی و بینظیر اصالت کرمانشاهی را تجربه کنید و غذاهای ایرانی و یا سرخ کردنی های خود را خوشمزه تر کنید. عمده تولیدات روغن حیوانی بویان از عشایر و روستاییان سمت اورامانات کرمانشاه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی هاشمی اشرافی گیلان بوستان عرش- 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هاشمی اشرافی گیلان در محدوده آستانه اشرفیه کشت شده است که بشدت مزه فوق العاده ، لذیذ، حالت پنبه ای و خوش خوراکی داره هم برای کته خوبه و هم برای آبکش. یکی از بهترین برنج های امساله مجموعه بوستان عرش گیلان هست که بصورت خالی بدون خورشت و کباب هم میشه خالی خالی مصرفش کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی عنبر بو معطر فوق اعلاء جنوب بوستان عرش -10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عنبر بو معطر فوق اعلاء کاملا با عنبر بو های بازار متفاوت هست چرا که تعاونی بوستان عرش گیلان شلتوک عنبر بو را از جنوب به گیلان انتقال میدهند و با دستگاه های سنتی بوجار میکنند که عطر و طعم اعلایی به برنج میماند و در عین حال با دستگاه های پیشرفته بروز تمیز و سورتینگ انجام میدهند که بشدت برنج تمیزی هست کته و دمی این برنج فوق العاده هست و پخت متوسطی دارد با توجه به قد خام برنج اما در پخت قد بسیار خوبی میدهد عطر و طعم خوبی دارد و برای مصرف روزانه بشدت پیشنهاد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی صدری خوش پخت گیلان بوستان عرش - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج صدری خوش پخت عطر و طعم نسبتا کمی دارد اما پخت عالی و در حد صدری معطر دارا می باشد این برنج جز برنج های شیرودی محلی گیلان می باشد که با توجه به قیمت مناسب و ایرانی الاصل بودنش یکی از خوش قیمت های برنج ایرانی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی صدری دودی هیزمی گیلان بوستان عرش - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج صدری دودی با توجه به اینکه این برنج با روش های سنتی بوسیله هیزم شلتوک آن را بوجار میکنیم بشدت غلیظ و خوش عطر هست از این جهت حتما توجه داشته باشید نسبت مصرف آن باید حتما یک به پنج یا نهایتا یک به چهار باشد تا لذت یک برنج جنگلی را بچشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج دودی سنتی هیزمی گیلان - 5 کیلو گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج صدری دودی هیزمی با توجه به اینکه این برنج با روش های سنتی بوسیله هیزم شلتوک آن را بوجار میکنیم بشدت غلیظ و خوش عطر هست از این جهت حتما توجه داشته باشید نسبت مصرف آن باید حتما یک به پنج یا نهایتا یک به چهار باشد تا لذت یک برنج جنگلی را بچشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی دشتویل - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج ایرانی دشتویل، برنج صدری استخوانی که طعم و مزه برنج ایرانی را برای سفره های ما به ارمغان می آورد. بدون شک یکی از مهم ترین مشکلات نگهداری کالای با ارزشی مثل برنج که با رنج بسیار توسط زنان و مردان شالیکار تهیه میشود، همانا نگهدارآن بسیار دشوار میباشد، چرا که پس از مدتی دچار آفت زدگی و ایجاد حشرات مختلف می کند، اخیرا شرکت همایون برای حل این معضل جدید ترین و موثر ترین بسته بندی جهت نگهداری این کالای ارزشمند را بدون استفاده از مواد نگهدارنده و حتی تزریق گاز عرضه کرده است و دارای نشان استاندارد از موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران می باشد. از ویژگی های بارزاین محصولات می توان به غیر تراریخته بودن آن می توان اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون خالص بکر و با بو سرجیو - 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون بکر سرجیو(با بو) از مرغوب ترین دانه های زیتون تهیه شده که پس از انجام آزمایشات میکروبی و شیمیایی توسط آزمایشگاه های تخصصی مستقر در این واحد به لحاظ فلزات سنگین، سموم کشاورزی، پر اکسید و سایر پارامتر های کیفی و تایید واحد کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. روغن زیتون سرجیو به روش تحت فشار استحصال می گردد، بدین ترتیب که میوه زیتون به تکه‌های ریز تبدیل شده و از آن خمیری به دست می‌آید. این خمیر داخل دستگاه گریز از مرکز (سانتریفوژ) ریخته میشود، در این دستگاه ضمن چرخش، روغن زیتون از بقیه مواد جدا می‌شود. این روغن کیفیت بالایی دارد و دارای عطر و طعم واقعی زیتون می باشد و برای مصارف پخت و پز و سالاد استفاده کرد. روغن زیتون بکر سرجیو دارای عطر و طعم طبیعی و فوق العاده زیتون میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نبات چوبی تک نفره زعفرانی بامیکا - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نبات از لحاظ ساختار واژه ای، به معنی گیاه است، آنچه از تاریخچه نه چندان مشخص نبات به دست آمده این است که نبات اولین بار در ایران و گاها در هند مورد استفاده قرار می گرفته است که با توجه به نحوه اسم گذاری آن مشخص است که ابتدا صرفا جهت استفاده های دارویی به وجود آمده و پس از آن عمومیت پیدا کرده است . تفاوت اندازه کریستال های نبات نسبت به قند و شکر را نمی توان بی تاثیر در عمومیت پیدا کردن نبات دانست زیرا که این تفاوت سبب ایجاد طبع گرم در نبات می شود که خواص دارویی برای بدن ایجاد می کند . نبات تک نفره چوبی زعفرانی بامیکا علاوه بر خواص معمول نبات با اضافه کردن زعفران بر خواص آن افزوده، در هر 15 گرم از این نبات 59 کیلوکالری وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کرمانشاهی مخصوص 110 - 2.7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کرمانشاهی دستاورد دیرینه مردمان سخت‌کوش عشایر است که پس از جمع‌آوری شیر از گوسفندان و گاوهای خود آن را درون دیگ بزرگی ریخته و می‌جوشانند و پس از ولرم شدن به آن مایه ماست اضافه کرده و در جای مناسب قرار می‌دهند. ماست تهیه شده را درون مشک ریخته و با افزودن مقداری آب و نمک آن را به دوغ و کره محلی تبدیل می‌کنند سپس کره جداشده را داخل دیگ بزرگی روی آتش قرارداده و پس از تصفیه کردن، روغن خالص با عطرخاص به نام روغن حیوانی تولید می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کرمانشاهی ممتاز 110 - 2.7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کرمانشاهی دستاورد دیرینه مردمان سخت‌کوش عشایر است که پس از جمع‌آوری شیر از گوسفندان و گاوهای خود آن را درون دیگ بزرگی ریخته و می‌جوشانند و پس از ولرم شدن به آن مایه ماست اضافه کرده و در جای مناسب قرار می‌دهند. ماست تهیه شده را درون مشک ریخته و با افزودن مقداری آب و نمک آن را به دوغ و کره محلی تبدیل می‌کنند سپس کره جداشده را داخل دیگ بزرگی روی آتش قرارداده و پس از تصفیه کردن، روغن خالص با عطرخاص به نام روغن حیوانی تولید می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون تصفیه شده بروج - 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون برای سلامتی فواید بسیاری دارد. این روغن که دارای چربی اشباع‌نشده است، منبع خوبی برای آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر مواد مغذی نیز محسوب می‌شود. با اضافه کردن این روغن به رژیم غذایی خود، علاوه بر تناسب‌اندام، می‌توانید به درمان و پیشگیری از انواع بیماری‌ها نیز کمک کنید. روغن زیتون همیشه به عنوان یکی از بهترین چاشنی ها برای تهیه انواع غذا و سالاد مورد مصرف بوده ، اما با توجه به سلیقه افراد ، ممکن است عطر و طعم روغن زیتون مورد پسند همه نباشد. به همین دلیل روغن زیتون تصفیه شده بروج ، بدون عطر و طعم ، به بازار عرضه شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی درجه 1 گلشن - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی گلشن برگرفته از شالیزاره های استان گیلان همچنین تبدیل شده و سورت شده با دستگاه های کاملا مدرن و بهداشتی . برنج دارای عطر و طعم بسیار عالی است و کافیست یکبار امتحان کنید تا همیشه مهمان سفره شما باشیم .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج عنبربو ایرانی معطر خوشپخت زرین زیبا - 10 کلیوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج عنبر بو به دلیل کشت در هوای گرم تنها برنج دارای طبع گرم است که به همین خاطر خواص درمانی قابل توجهی دارد.برنج عنبر بو زرین زیبا از بهترین شالیزارهای خوزستان با بروزترین دستگاه های سورتینگ آماده شده تا مصرف این برنج به تجربه ای دلچسب و لذتبخش تبدیل شود.برنج عنبر بو زرین زیبا تنها برنج دارای سیب سبز سلامت در استان خوزستان است که این نشان گواهی بر سلامت هر چه بیشتر این برنج است.برای گرفتن بهترین نتیجه از برنج عنبربو بهتر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی درجه یک گیلان - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی، یک نوع برنج با دانه‌های کامل و بسیار کیفیتی است که به شکل بلوری و طبیعی را عرضه می‌کند. با رنگ سفید خاص خود، برنج هاشمی به غذاهای شما زیبایی و استایلی منحصر به فرد می‌بخشد. این نوع برنج دارای خواص بیشماری است. اولین خاصیت آن این است که چسبندگی کمتری نسبت به سایر انواع برنج دارد، بنابراین طعم و خواص غذاها را در بهترین نحو حفظ می‌کند. علاوه بر این، برنج هاشمی دارای طعم ملایم و دلپذیری است که به سادگی در غذاهای مختلف قابل استفاده است. برنج هاشمی به دلیل دانه‌های کامل و قشنگی که دارد، برای تزئین غذاهای شما بسیار مناسب است. اضافه کردن این نوع برنج به غذاها، جلوه شگفت‌انگیزی به ظاهر ظاهر و مزه‌ای منحصر به فرد می‌بخشد.اگر به دنبال یک نوع برنج با دانه‌های کامل، رنگ سفید و خواص بی‌نظیر هستید، برنج هاشمی گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این برنج به غذاهای شما کمال را می‌بخشد و تجربه‌ی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا