دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید محصولات بومی و محلی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید محصولات بومی و محلی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سالیان سال است که افراد زیادی سفر می‌کند تا با ویژگی‌های فرهنگی غالب در یک مقصد آشنا شود. حتی برخی گردشگران به یک نقطه از جهان سفر می‌کنند تا دیدنی های نقاط دیگر را با چشمان خود نظاره گر باشند. محصولات محلی و متنوع مناطق مختلف ایران یکی از جذاب ترین و البته دیدنی ترین محصولاتی هستند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. زیرا هر کالایی که رنگ و بوی محلی بودن داشته باشد، حال و هوای اصیلی دارد که می‌تواند، دنیایی حس خوب را به ارمغان آورد. در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید محصولات بومی و محلی همراهمان باشید تا اطلاعات خوبی درباره اینگونه محصولات بدست آورید.

شما می‌توانید با خرید هر یک از محصولات بومی و محلی موجود در بازار مثل دکوراتیو سنتی،ست هدیه بومی و محلی، پوشاک بومی و محلی، اکسسوری بومی و محلی، خوراکی های بومی محلی و … تجربه یک خرید عالی و به یاد ماندنی را به راحتی تجربه کنید.

نکات مهم هنگام خرید محصولات بومی محلی

هنگام خرید اینگونه محصولات دیگر نام برند و کیفیت مانند خرید سایر خریدهایی که داریم، مطرح نیست. زیرا این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در ذره ذره ی آن می توان طعم عشق را چشید. اما خب قیمت مساله ای است که با وضعیت اقتصادی خانواده، دست خرید را کمی بسته نگه داشته است. به همین دلیل هم باید قبل از خرید میزان بودجه خود را مشخص نمود. و از نکات دیگر اینگونه محصولات می توان به رنگ، مدل، سایز و … در برخی محصولات اشاره کرد که با فضای خانه و مواردی که قصد استفاده از آن را دارید، باید همحوانی داشته باشد.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید محصولات بومی و محلی گفته شد؛ می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصولات بومی و محلی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز گلیم دستبافت سه متری مدل دکوراتیو کد 4020596 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این گلیم ذهنی بافت بوده و از نقشه خاصی تبعیت نمیکند. ذهنی بافت بودن این گلیم­ها باعث میشود تا نگاره‌­های این دست بافته‌­ها نظم و قاعده مشخصی نداشته باشند. همین موضوع نیز بر جذابیت آن می‌­افزاید. رنگ­‌هایی که به عنوان نخ­های گلیم استفاده میکنند، کاملا طبیعی بود و از محیط زندگی عشایر گرفته می­‌شود.این گلیم بافت اصفهان است.این گلیم به صورت دو رو بافته شده به گونه ای که هر دو طرف آن مثل یکدیگر است و از هر دوطرف میتوان استفاده کرد.اگر علاقه‌مند به سبک‌های مینیمال و ساده هستید و از طرف دیگر دوست دارید فضایتان از هنراصیل وسنتی ایرانی خالی نباشد این گلیم به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلیم دستبافت دو متری مدل قشقایی کد 4020656 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این گلیم ذهنی بافت بوده و از نقشه خاصی تبعیت نمیکند. ذهنی بافت بودن این گلیم­ها باعث میشود تا نگاره‌­های این دست بافته‌­ها نظم و قاعده مشخصی نداشته باشند. همین موضوع نیز بر جذابیت آن می‌­افزاید. رنگ­‌هایی که به عنوان نخ­های گلیم استفاده میکنند، کاملا طبیعی بود و از محیط زندگی عشایر گرفته می­‌شود.این گلیم بافت اصفهان است.این گلیم به صورت دو رو بافته شده به گونه ای که هر دو طرف آن مثل یکدیگر است و از هر دوطرف میتوان استفاده کرد .اگر علاقه‌مند به سبک‌های مینیمال و ساده هستید و از طرف دیگر دوست دارید فضایتان از هنراصیل وسنتی ایرانی خالی نباشد این گلیم به شما کمک خواهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آویز بافتنی هنریسان مدل روشان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز دیوارکوب هنریسان از جنس مکرومه که ترکیبی از الیاف نخی پنبه و پلی استر می باشد، تولید شده اند. این دیوارکوب یکی از بزرگترین دیوارکوب های این برند است و طرفداران خاص خود را دارد. این آویز مکرومه را می توانید به عنوان تزئین و دکور آتلیه ها، هتل ها، محل کار و... و همچنین تزیین دیوار اتاق های منزل استفاده کنید. در تولید آویز دیوارکوب علاوه بر الیاف نخی، از چوب طبیعی موجود در طبیعت استفاده شده است و به دلیل طبیعی بودن احتمال تغییر یا تفاوت در فرم، ضخامت، رنگ و شاخه های اصلی و فرعی وجود دارد. لطفاً توضیحات و مشخصات کامل این محصول را با دقت مطالعه فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش دستبافت دو متری طرح خراسان کد 4020568 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مشهورترین نقش‌های فرش کردی فرش باغی کردی است که تصویری از یک باغ سنتی ایرانی را از ارتفاع بالا نشان می‌دهد. منابع آب، توپوگرافی، تراکم و شاخ و برگ درختان هماهنگی و زیبایی بی‌نظیری دارد. هرچند ترنج مرکزی در بعضی از فرش‌های دستباف کردی دیده می‌شود؛ اما طرح سراسری یا افشان شامل طرح میناخانی یا نگارهای هندسی در فرش کردی متداول‌تر هستند. بافندگان کرد معمولاً از گره متقارن کردی روی چله‌پشمی استفاده می‌کنند؛ انواع فرش کردی مثل فرش‌ بیجار. زمینه فرش معمولاً آجری‌رنگ و پرتقالی است و نقوشی به رنگ آبی، سبز و اخرایی روی آن جلوه‌گری می‌کند. این رنگ‌ها به نمادهای سنتی کردی که رو فرش بافته می‌شود، جان می‌دهد. انواع فرش کردی دوام بسیار زیادی در برابر پوسیدگی و ساییدگی دارد و در استفاده روزمره‌ بسیار مقاوم است. چله فرش دستباف کردی معمولاً با پشم ضخیم کشیده می‌شود و فرش نیز با گره دوگانه بافته می‌شود. چنین ساختار محکمی باعث شده است که بسیاری از فرش‌های کردی در برابر گذر زمان تاب بیاورند و امروزه قابلیت عرضه به عنوان یک اثر هنری را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شکلات خوری فیروزه کوبی کد 1001200126 مدل ترنج خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیروزه کوبی نشاندن قطعه های کوچکی از سنگ فیروزه به حالت موزاییکی بر سطح ظروف یا زیورآلات فلزی است. روش کار به این صورت است که پس از ساخته شدن فرم کلی ظرف یا زیورآلات ، قسمتی را که باید فیروزه کوب گردد مشخص نموده و اطراف آن را یک رشته باریک فلزی (از نوع فلز خود شیء) لحیم می نمایند. در مرحله بعد شئ مورد نظر را گرم کرده یک لایه پودر لاک ( لاک گردویی ) روی آن می پاشند پودر لاک تقریبا ذوب شده و سطح کار را می پوشاند . در حالی که هنوز لاک بر سطح شئ نرم و مذاب بوده و حالت چسبندگی دارد سنگ های فیروزه که از قبل آماده شده را روی کار قرار می دهند . سنگ ها باید طوری روی هم قرار گیرند که کمترین فاصله بین آنها باقی بماند . پس از این مرحله محصول آماده شده را به وسیله دستگاه های مخصوص ساب زده و پرداخت می نمایند تا آماده ارائه گردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلیم دستبافت دو متری مدل سفره کردی کد 4030132 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلیم دست بافتی ساده است از تار( پنبه یا پشم) و پود (پشم) که معمولاً از پشم حیوانات اهلی بر دار افراشته بافته شده که هر منطقه طرح مختص به خود را داراست. این هنر با وجود نفوذ بسیار مدرنیسم در کشورمان، هنوز اصالت خود را حفظ کرده است، گلیم در زندگی روستایی و عشایری و گاه شهری، نه تنها به عنوان زیر انداز، بلکه به عنوان تن پوش، سفره، خورجین، کیسه، پرده و گاه تزئین چادرهای عشایر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.یکی از مشهورترین گلیم‌های ایران، گلیم کردی خراسان است،که در حال حاضر کردهای خراسان در مناطق شمالی استان خراسان رضوی و خراسان شمالی زندگی می‌کنند می بافند. بافت سفره کردی یکی از دست بافته های داری مهم در خراسان شمالی است.جنس گلیم‌های کردی خراسان به دلیل در دسترس بودن پشم گوسفند کردی ، اغلب پشمی است و به ندرت از الیاف پنبه‌ای نیز استفاده میشود. نخ‌های گلیم کردی خراسان اغلب دستریس بوده و توسط روستائیان و عشایر همان مناطق تولید می‌شوند و با رنگ‌های گیاهی رنگ آمیزی شده اند.اگر دوست دارید فضایتان از هنراصیل وسنتی ایرانی خالی نباشد این گلیم به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج کشت امسال فجر معطر مجلسی استان گلستان - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لذت عطر و طعم برنج اسبق ایرانی. فجر یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات شالیکاران است که عطری شبیه به برنج طارم دارد، رنگ آن سفید و اندکی کدر رنگ و روغنی است و ظاهر خنجر مانند این برنج، آنرا متمایز می کند. این برنج یکی از خوش پخت ترین ارقام ایرانیست، چون دانه های آن پس از پخت حسابی قد می کشند. قیمت مناسب و خوش پخت بودن این برنج باعث شده تا در میان مصرف کنندگان برنج ایرانی اقتصادی طرفداران فراوانی داشته باشد. پس اگر به دنبال طعم و عطر برنج خالص ایرانی به قیمت مناسب هستید، با افتخار بهترین برنج فجر استان گلستان را تقدیم شما می کنیم. شاید این پرسش مطرح شود که چرا برنج فجر استان گلستان را به شما پیشنهاد می کنیم؟ امروزه شالیکاران استان گلستان بهترین نوع فجر را کشت می کنند. شالی فجر به دلیل دیررس بودن، معمولا در مناطق کوهستانی و سرد محصول بهتری عمل می آورد. استان گستان به دلیل وضعیت آب و هوایی منحصر به فرد، دوره کشت 90 روزه و آبیاری با آب نیمه شور، برنج فجر کشیده‌تری تولید می کند. دانه‌های فجر روغنی و دو سرشان سوزنی‌شکل است و پخت برنج کشت 90 روزه این رقم، همتراز طارم هاشمی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی ممتاز گیلان کشت هنر - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی جزو مرغوب ترین نوع برنج های ایرانی می‌باشد که برنج هاشمی گیلان مرغوب ترین نوع آن است،این برنج عطر و طعم فوق العاده و صد البته پخت بی‌‌‌‌‌‌‌نظیری دارد.محصول ما از نوع ممتاز و خالص و صد در صدی این برنج می‌باشد.با توجه به کیفیت برنج هاشمی کشت هنر،این برنج هم شایسته سفره شماست هم میتواند گزینه عالی برای مجالس و پذیرایی از دوستان و میهمانان شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ژل رویال خالص سبلان اردبیل - 20 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژل رویال که با نام های اکسیر جوانی و یا شاه انگبین نیز خوانده میشود جهت بهبود مشکلات نازایی و پیشگیری از عوارض شیمی درمانی و پیری پوست و ریزش مو بسیار موثر میباشد.ژل رویال از قوی ترین مولتی ویتامین های موجود در طبیعت میباشد . ژل رویال ماده ای سفید مایل به زرد کمرنگ و ترش مزه است که توسط مغز زنبور عسل جهت تغذیه ملکه ترشح می شود و از زمان برداشت از کندو باید به صورت منجمد جابه جا شود و باعث تفاوت اصلی بین ملکه و زنبورهای دیگر میباشد بطوریکه: - عمر ملکه 52 برابر زنبورهای کارگر می باشد. - حجم بدن ملکه حدود سه برابر زنبورهای دیگر می باشد. - ملکه در روز 1500 عدد و در طول عمر خود حدود یک میلیون تخم می گذارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
خواص : تقویت سیستم ایمنی و خنثی کردن واکنش های حساسیتی – قوی ترین مولتی ویتامین طبیعی – تقویت عملکرد اعصاب – بهبودی بیماری آلزایمر و به طور کلی بیماری های نورولوژی – ضد تومور و سرطان – مفید برای رفع عوارض شیمی درمانی – تسکیندهنده عوارض و مشکلات یائسگی و پس ازآن – تقویت پوست و مو – کمک ‌به بهبود پوکی استخوان – کمک به بهبود زخم ها – بهبودی ناباروری در مردان – بهبودی دیابت نوع 2 – مفید برای رفع اختلالات افسردگی – نشاط آور وشادی بخش و همچنین با افزایش درجه کلاژن از پوست در برابر پیری زودرس جلوگیری میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عسل کنار ممتاز هلن بال - 900 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عسل ممتاز کنار هلن بال: گنجینه طبیعی و درمانی عسل کنار (سدر) یکی از محصولات عسل هلن بال است که دارای طعم و عطر دلنشین و خواص فوق‌العاده‌ی درمانی نیز می‌باشد و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه هلن بال برای ایجاد بهترین حس تجربه خرید و احترام به ذائقه خریداران، ارسال یک هدیه 50 گرمی از عسلی که خریداری کنید به همراه سفارش شما است و همچنین همه محصولات هلن بال دارای پلمپ کاملا بهداشتی می‌باشند. این عسل از شهد درخت سدر تولید می‌شود.این عسل حاوی مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به تقویت سیستم ایمنی، کنترل قند خون، تسکین درد و التهاب، و بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کنند. این عسل نه تنها خوشمزه است بلکه دارای طعم و عطری منحصر به فرد است که تجربه مصرف آن را ویژه می‌کند. کنار (سدر) همچنین دارای پیش‌زمینه تاریخی و فرهنگی جالبی است که در قرآن و کتاب مقدس به عنوان یک نماد از زیبایی و پاکیزگی یاد شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عسل طبیعی نوع یک شهد دست یافته - 400 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع عسل بخاطر جابجائی در 4 منطقه جغرافیائی در کشورمان ایران و با شهدآوری از حدود 1000 نوع گل و گیاه تولید شده است. ما برایتان تجربه جدید داریم کافیست یکبار میل نموده تا مشتری دائم ما باشید.اگر به مدت چند هفته به صورت مستمر ازین نوع عسل میل کنید، حداقل وعده غذایی تان یک نوبت کاهش پیدا می کند-فقط از روی زبانتان بمکید تا وارد جریان خون و کبد برای اصلاح خونی گردد این عسل از گل ها و گیاهان 4 منطقه ایران (با جابجائی در 4 منطقه ایران با هزینه بالا)، بدون دخالت داروهای شیمیایی، و آلودگی های جاده ای و صنعتی بدست آمده و در 3سال اخیر بدلیل خشکسالی از هر کندو کمتر از 3 کیلو عسل کاملا طبیعی و ارگانیک برداشت شده است این عسل با خواص درمانی خیلی بالا با اصلاح کارکرد سلول های بدن، با گزارشات درمانی تعداد خیلی زیادی از مشتریان «عسل درمانی» نامگذاری شده است این عسل سرشار از عصاره طبیعت و با افزونه های زنبور عسل بصورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده و بدون هیچ گونه حرارت دیدگی با طعم بینظیر با ساکاروز زیر 1٪ خدمتتان ارائه می گردد این نوع عسل بعد از گذشت حداکثر 3 تا 4 ماه از برداشت تبدیل به عسل رُس می شود که عسل رس بسته با حرارت انگشتان دست و یا حرارت دهان کاملا بصورت شهد روان تغییر شکل می دهد و تفاوت رس بستن با شکرک زدن درین است که عسل شکرک زده حتی بعد از تبدیل به عسل روان ذرات شکر در لابلای انگشتان یا دندانها کاملا حس می شود ما عسل های شهدگیری شده را فقط با دو نوع صافی، صاف می کنیم و ذرات گرده، موم، و پولک در داخل شهد وجود دارند که این ذرات آشغال یا دورریختنی نبوده و حاوی اسیدآمینه و پروتئین می باشد هر جابجائی برای تولیدکننده عسل طیعی هزینه گزاف از لحاظ مالی و زمانی دارد اما بهترست این را بدانیم اگر برای زنبورعسل جابجائی در فصل زمستان نداشته باشیم، زنبور عسل دچار مشکلات سیستم گوارشی خواهد شد چون زنبورعسل فقط در حالت پرواز امکان خالی کردن روده اش را دارد و اگر زنبورعسل در فصل زمستان به مناطق گرمسیری کوچ داده نشود نمی تواند پرواز و خالی کردن روده را داشته باشد و جابجائی های غیرزمستانی به دلیل کاهش شهدآوری در منطقه زنبورستان می باشد که با کوچ دادن زنبورها به مناطق غنی از گل و گیاه حاوی شهد موجب شهدآوری زنبور شده و عسل بدست آمده خیلی با کیفیت بالا و تنوع طبیعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم هاشمی - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج یکی از اصلی‌ترین غذاهای ما ایرانیان است که معمولا حداقل روزی یک وعده سر سفره هر ایرانی وجود دارد. برنج طارم هاشمی ایرانی یکی از برنج‌های کشت شده در شمال ایران است. این برنج عطر و طعم نسبتا مناسبی دارد بعلاوه خوشپخت و و خوش شکل است و اکثرا برای رستوران ها و شرکت ها از این برنج استفاده می شود . برنج طارم هاشمی با توجه به پخت و عطر مناسب و همچنین قیمت آن از پر فروش ترین و محبوب‌ترین برنج‌هاست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی استخوانی - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج یکی از اصلی‌ترین غذاهای ما ایرانیان است که معمولا حداقل روزی یک وعده سر سفره هر ایرانی وجود دارد. برنج استخوانی خوشپخت ایرانی یکی از برنج‌های پر محصول کشت شده در شمال ایران است و البته این برنج عطر و طعم کمی دارد ولی خوشپخت و و خوش شکل و یکدست است و اکثرا برای رستوران ها و شرکت ها از این برنج استفاده می شود . این برنج با توجه به قیمت آن از پر فروش ترین و محبوب‌ترین برنج‌هاست. وزن این برنج همانند اکثر برنج های ایرانی موجود در بازار به مرور زمان و خشک شدن برنج های تازه حدود 1 تا 3 درصد (حدود 100 تا 300 گرم) افت میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کره بادام زمینی رژیمی کرانچی مسعود - 500 گرم بسته 8 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کره بادام زمینی بدون مواد نگهدارنده، افزودنی، نمک و شکر مسعود، محصولی کاملا طبیعی، رژیمی و خاص،حاصل از فرآوری دانه‌های سالم، تازه و خوشمزه بادام زمینی می‌باشد که می‌تواند بعنوان صبحانه، عصرانه و یا یک میان‌وعده مغذی و مفید مورد مصرف قرار گیرد. کره بادام زمینی حاوی تعداد زیادی از ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت عضله است. همچنین پروتئینی برابر با انواع گوشت‌ها را ارائه می‌دهد. همراه با این پروتئین، بدن شما مقادیری از مس، منیزیم، فسفر و پتاسیم را جذب می‌کند. این مواد معدنی برای سلامت قلب مفید و ضروری هستند. این محصول بعنوان کره بادام زمینی رژیمی قابل مصرف می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن حیوانی گوسفندی تروشک - 1000 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روغن از نوع روغن محلی بنام روغن حیوانی گوسفندی می باشد که از شیر تازه گوسفند تهیه شده است – دارای خواص درمانی – مناسب پخت و پز - موثر در سلامت قلب و عروق و مناسب استفاده برای تمام سنین می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قوتو کرمان پسته ای - 900 گرم بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قاووت ها انواع مختلفی دارند هر کدام به تفکیک دارای خواص متفاوتی برای سلامتی هستند. اما به طور کلی قوتو ها تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ، خون ساز ، تقویت کننده حافظه و بهبود دهنده رشد کودکان هستند. قاووت در گویش ما کرمانی ها به نام قوتو شناخته می شود.معجون شادی بخش قاووت همیشه پای ثابت سینی پذیرایی در مهمانی ها و مناسبت های ویژه در استان کرمان بوده به طوری که پذیرایی با قوتو در بعضی مراسمات مثل شب شیش نوزاد یا همان جشن شب نشینی تبدیل به یک رسم و امری واجب شده. در کرمان همیشه برای بالا بردن قوه بدنی و تقویت کردن آن از قاووت استفاده می شده به همین علت از گذشته به این نام یعنی قوتو معروف شده. توصیه می کنیم حتما قاووت ها را در برای حفظ سلامتی ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، رشد و یادگیری بهتر کودکان در برنامه تغذیه روزانه خودتان و فرزندانتان بگنجانید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کره فندق بکلی - 500 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تقویت قوای عمومی بدن سرشار از کلسیم و فسفر دارای ویتامین های B1 و B3 فاقد هر گونه ماده افزودنی فندق به دلیل اینکه دارای مقدار کمی مواد نشاسته‌ای است و نیز دارای مواد معدنی زیادی مانند کلسیم،‌ پتاسیم، فسفر،‌ منیزیوم، ‌سدیم و آهن است، غذای بسیار خوبی برای مبتلایان به دیابت محسوب می‌شود. فندق غذای مناسبی برای تقویت بدن و مخصوصا دوره نقاهت است. بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن ویتامین B6 موجود در این آجیل مانع از سنتز غلاف میلین می گردد و برای عملکرد صحیح سیستم عصبی لازم است. یک ویتامین ضروری برای کارکرد مناسب اسید های آمینه در بدن ویتامین B6 می باشد. اسیدهای موجود در فندق نقش کلیدی در تنظیم کردن و حفظ سیستم عصبی را دارند. ویتامین B6 نیز برای تولید مناسب انتقال دهنده های عصبی از جمله ملاتونین، سروتونین و اپی نفرین لازم است. فندق مقوی روده‌ها و معده است. فندق سموم را از بدن خارج می‌سازد. کره های آجیلی روغنکده بکلی از بهترین و تازه ترین مواد اولیه و بدون هیچ گونه افزودنی تهیه می شوند. دستگاه های کره گیر بکلی مغزهای آجیلی رو فقط به حالت خمیری در میارن و چربی موجود در کره ها، چربی طبیعی موجود در خود مغزهاست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کره بادام زمینی شکلاتی ساده مسعود - 250 گرم بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کره بادام زمینی بدون مواد نگهدارنده و نمک مسعود، محصولی کاملا طبیعی، رژیمی و خاص،حاصل از فرآوری دانه‌های سالم، تازه و خوشمزه بادام زمینی می‌باشد که می‌تواند بعنوان صبحانه، عصرانه و یا یک میان‌وعده مغذی و مفید مورد مصرف قرار گیرد. کره بادام زمینی حاوی تعداد زیادی از ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت عضله است. همچنین پروتئینی برابر با انواع گوشت‌ها را ارائه می‌دهد. همراه با این پروتئین، بدن شما مقادیری از مس، منیزیم، فسفر و پتاسیم را جذب می‌کند. این مواد معدنی برای سلامت قلب مفید و ضروری هستند. این محصول بعنوان کره بادام زمینی رژیمی قابل مصرف می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن حیوانی تروشک - 1000 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روغن از نوع روغن محلی بنام روغن حیوانی گاوی می باشد که از شیر تازه گاو تهیه شده است – دارای خواص درمانی – مناسب پخت و پز - موثر در سلامت قلب و عروق و مناسب استفاده برای تمام سنین می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آق سقز محلیجات - 500 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سقز سفید در واقع همان صمغ یا شیره درخت پسته وحشی است که به آن درخت بنه نیز می گویند. این ماده حالت آدامسی دارد و برای تقویت معده و رفع مشکلات گوارشی، دفع سنگ کلیه، درمان دردهای مفصلی، تقویت کبد و طحال، برطرف کردن برخی مشکلات پوستی، درمان یبوست و… مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده یک ضد التهاب طبیعی و قوی است و معمولا از آن برای درمان انواع التهاب های عضلانی و مفصلی استفاده می شود، این صمغ گیاهی با تاثیر بر سطح سلول های دفاعی بدن باعث افزایش فعالیت آنها و کاهش تورم ناشی از التهاب می شود. این شیره همچنین برای درمان درد های مفصلی مانند آرتروز یا روماتیسم نیز بسیار مفید است و گرفتگی ها و اسپاسم های عضلانی را تسکین می دهد. از سقز سفید معمولا در تکه های کوچک و به عنوان آدامس استفاده می شود، این ماده هنگام جویده شدن باعث پاکسازی کلی فضای دهان می شود و با تاثیر بر ترکیب بزاق دهان، سطح باکتری های موجود در آن را کنترل می کند. جویدن روزانه سقز باعث کاهش تجمع پلاک ها رو دندان و جلوگیری از پوسیدگی آنها می شود، همچنین چون ضد التهاب است از بروز زخم های دهانی و التهابات لثه که معمولا دردناک هستند، پیشگیری می کند. علاوه بر این از این ماده برای رفع بدی بد دهان نیز می توان بهره برد. ریشه بسیاری از مشکلات و بیماری های مربوط به قلب و عروق وجود فشار خون بالاست. سقز از جمله موادی است که تاثیر مثبتی در کاهش فشار خون دار و از این طریق می تواند به حفظ سلامت قلب کمک کند. همچنین این ماده می تواند سطح کلسترول اضافی و مضر خون را کاهش دهد، وجود کلسترول بالا باعث رسوب چربی در رگها و در نتیجه گرفتگی عروق می شود و این خود عامل ایجاد فشار خون و حمله های قلبی و مغزی است. جویدن سقز علاوه بر کمک به سلامت دهان و دندان باعث حفظ سلامت سیستم گوارشی نیز می شود. این ماده می تواند باعث تحریک اشتها شود، همچنین برای درد های معده، سوزش سر دل و رفلاکس یا برگشت اسید معده نیز بسیار مفید است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کره فندق ساده ایرانی مهیاس - 500 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کره فندق ساده ایرانی مهیاس از بهترین فندق ایرانی تهیه شده است. این محصول از فندق ایرانی که پوست قهوه ای آن نیز کنده شده است تهیه میشود و به هیچ وجه تلخی ندارد. این محصول فاقد مواد افزودنی و نگهدارنده کارخانه ای است و بهترین میان وعده و صبحانه برای همه سنین است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استیک ماهی حلوا سیاه ماهی خان - 2000 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماهی خان طی مدت 30 سال تجربه کاری قراردادی طولانی مدت با قایق ها و لنج های منطقه جنوب دارد و آبزیان تازه صید شده را صبح زود و قبل از طلوع آفتاب از صیادان تحویل گرفته و به سرعت توسط خودروهای مخصوص حمل آبزیان بارگیری می کند. محصولات در زیباترین و با کیفیت ترین حالت بسته بندی می شوند و با پست هوایی به دست شما می رسند.بدین صورت در کمترین زمان ممکن ماهی تازه جنوب در سفره شماست. تیم ماهی خان توانایی ارسال محصولات دریایی به تمامی مراکز استان ها را دارد تا بدین گونه نقشی در سفره های تمامی هم میهنان ایفا کند. ماهی حلوا سیاه یک ماهی با منبع غنی از امگا3 است که علاوه بر بازار داخلی ، در بازارهای خارجی نیز به دلیل گوشت لطیف و خوشمزه و تردی که دارد ، پرطرفدار است . ماهی حلواسیاه دارای ارزش غذایی بسیار زیاد با ویژگی های هضم آسان ، گوشت نرم و بدون تیغ می باشد و یک گزینه مناسب برای رژیم غذایی کودکان و سالمندان است . ماهی حلوا سیاه ماهی خان صید روز می باشد. , وزن این محصول 2000 گرم می باشد، به صورت استیک فرآوری شده است و در 4 بسته 500 گرمی ارسال می گردد. هر کیلو استیک ماهی برای 3 تا 4 نفر مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن حیوانی گوسفندی تروشک - 500 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روغن از نوع روغن محلی بنام روغن حیوانی گوسفندی می باشد که از شیر تازه گوسفند تهیه شده است – دارای خواص درمانی – مناسب پخت و پز - موثر در سلامت قلب و عروق و مناسب استفاده برای تمام سنین می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش دستباف هفت متری طرح وینتیج کد 4020562 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرش‌های وینتیج از جدیدترین مدل‌های فرشی است که جلوه‌ای کهنه و قدیمی دارند. به طور کل واژه وینتیج به معنای کهنه و قدیمی است و در اصطلاح فرانسوی به المان‌ها و موارد و اشیایی اطلاق می‌شود که بسیار قدیمی و عتیقه و کهنه باشند و به بیانی از قدمت بالایی برخوردار باشند. فرش‌های قدیمی از طرفداران بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل فرش‌های وینتیج طراحی و تولید می‌گردند. این فرش‌ها در عین تازگی و نو بودنشان نمایی کهنه و قدیمی دارند. به این معنا که طرح و نقش‌هایی سنتی بر روی آن‌ها است. امروزه انواع فرش وینتیج تولید و ساخته می‌شوند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌هایی خاص و منحصر به فرد هستند. همان‌گونه که پیش‌تر عنوان نمودیم، فرش‌هایی با نمایی کهنه از دیرباز مورد توجه و علاقه مردم قرار می‌گرفته است. برای کهنه کردن فرش در گذشته از روش‌هایی متفاوت از امروز عمل می‌کردند. یکی از این روش‌ها آن بود که برای انجام این کار و کهنه کردن فرش در گذشته، آن را در کوچه و بازار و محله‌های پر رفت و آمد قرار می‌دادند. این کار را از آن جهت انجام می‌دادند تا افراد از روی فرش عبور کنند و به اصطلاح پا بخورد و حالتی کهنه و قدیمی به خود بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش دستباف ده متری طرح وینتیج کد 4020553 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرش‌های وینتیج از جدیدترین مدل‌های فرشی است که جلوه‌ای کهنه و قدیمی دارند. به طور کل واژه وینتیج به معنای کهنه و قدیمی است و در اصطلاح فرانسوی به المان‌ها و موارد و اشیایی اطلاق می‌شود که بسیار قدیمی و عتیقه و کهنه باشند و به بیانی از قدمت بالایی برخوردار باشند. فرش‌های قدیمی از طرفداران بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل فرش‌های وینتیج طراحی و تولید می‌گردند. این فرش‌ها در عین تازگی و نو بودنشان نمایی کهنه و قدیمی دارند. به این معنا که طرح و نقش‌هایی سنتی بر روی آن‌ها است. امروزه انواع فرش وینتیج تولید و ساخته می‌شوند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌هایی خاص و منحصر به فرد هستند. همان‌گونه که پیش‌تر عنوان نمودیم، فرش‌هایی با نمایی کهنه از دیرباز مورد توجه و علاقه مردم قرار می‌گرفته است. برای کهنه کردن فرش در گذشته از روش‌هایی متفاوت از امروز عمل می‌کردند. یکی از این روش‌ها آن بود که برای انجام این کار و کهنه کردن فرش در گذشته، آن را در کوچه و بازار و محله‌های پر رفت و آمد قرار می‌دادند. این کار را از آن جهت انجام می‌دادند تا افراد از روی فرش عبور کنند و به اصطلاح پا بخورد و حالتی کهنه و قدیمی به خود بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش دستبافت سه متری مدل سلطان اباد کد 40201172 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرش سلطان آباد مدرن ایرانی تهیه شده از الیاف طبیعی و رنگ های گیاهی با طرح های اختصاصی و الهام گرفته از طرح های ویلیام موریس و توجه به هنر اصیل قالی بافی ایرانی تهیه می گردد. جنبش هنر و صنایع دستی یک دوره منحصر به فرد در فرهنگ بریتانیا بود. فرش از اصیل ترین دستاوردهای این نهضت بود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست آجیل‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه‌کوبی آرا هنر فاخر ایرانی مدل V102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسته آجیل‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه‌کوب (102)؛ یک مجموعه بی‌نظیر است. مجموعه‌ای که هنر ایرانی در آن موج می‌زند. بسته‌ای باشکوه، از ظریف‌ترین تکنیک‌های هنر ایرانی که ترکیبی شگفت ‌انگیز از دوام و زیبایی است. بسته آجیل‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه‌کوب (102) معجونی از اصالت و هنر است. در این بسته یک ظرف آجیل‌خوری، یک بشقاب و یک قندان فیروزه‌کوب وجود دارد. جعبه مورد استفاده در این هدیه بسیار نفیس و زیبا است. این بسته‌ ترکیبی یک گذارِ عاشقانه در کوچه‌ باغ‌های نیشابور است، نفس‌کشیدن در هوای معطر زنجان است و چشم ‌گشودن در اصفهانِ زیباست. بسته آجیل‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه‌کوب (102)، یک محصول جذاب، کاربردی، زیبا و ایرانی است. یک نیم ‌ست پذیرایی است که عطر ایران کهن را در شمایلی مدرن در مشام شما تداعی خواهد کرد. فیروزه‌کوبی از صنایع دستی زیبا و تلفیقی ایرانی است. تلفیقی از مس و سنگ فیروزه. در این صنایع‌دستی چشم‌نواز سنگ‌های فیروزه در اندازه‌های بسیار کوچک به‌صورت منظم و فاصله اندک در کنار هم قرار می‌گیرند و سپس پرداخت می‌شوند. تاریخچه هنر فیروزه‌کوبی زیاد نیست و آنگونه که گفته شده است. قدمتی 60 ساله دارد. شخصی بنام یوسف حکمیان معروف به محمد رضا در مشهد کار فیروزه کوبی بر روی زینت آلاتی مانند دستبند، گل سینه و گوشواره را شروع کرد. حدود بیست سال بعد این صنعت توسط صنعتگر دیگری بنام حاج داداش از مشهد به اصفهان برده شد. در حال حاضر اصفهان پرچم‌دار بهترین و نفیس‌ترین تولیدات این هنر با ارزش است. و هنرمندان و صنعتگران زن و مرد اصفهانی به تولید این هنر اشتغال دارند. فیروزه‌کوب مرغوب را چگونه بشناسیم؟ هنگامی که از قطعات ریزتر فیروزه در سطح کار استفاده شود ظرافت بیشتری خواهد داشت. بنابراین به دلیل پر کار بودن ارزش بیشتری دارد. بهترین و مرغوب‌ترین تولیدات فیروزه کوبی به شیوه‌ای ساخته می‌شود که قطعات فیروزه با نظم و دقت کافی در کنار هم قرار گرفته باشند و فاصله زیادی میان آنها نباشد. به طوری که در مراحل پرداخت و قرار دادن قطعات دیگر جابجا نشده و از سطح فلز جدا نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش دستباف دو متری مدل خراسان کد 40201167 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مشهورترین نقش‌های فرش کردی فرش باغی کردی است که تصویری از یک باغ سنتی ایرانی را از ارتفاع بالا نشان می‌دهد. منابع آب، توپوگرافی، تراکم و شاخ و برگ درختان هماهنگی و زیبایی بی‌نظیری دارد. هرچند ترنج مرکزی در بعضی از فرش‌های دستباف کردی دیده می‌شود؛ اما طرح سراسری یا افشان شامل طرح میناخانی یا نگارهای هندسی در فرش کردی متداول‌تر هستند. بافندگان کرد معمولاً از گره متقارن کردی روی چله‌پشمی استفاده می‌کنند؛ انواع فرش کردی مثل فرش‌ بیجار. زمینه فرش معمولاً آجری‌رنگ و پرتقالی است و نقوشی به رنگ آبی، سبز و اخرایی روی آن جلوه‌گری می‌کند. این رنگ‌ها به نمادهای سنتی کردی که رو فرش بافته می‌شود، جان می‌دهد. انواع فرش کردی دوام بسیار زیادی در برابر پوسیدگی و ساییدگی دارد و در استفاده روزمره‌ بسیار مقاوم است. چله فرش دستباف کردی معمولاً با پشم ضخیم کشیده می‌شود و فرش نیز با گره دوگانه بافته می‌شود. چنین ساختار محکمی باعث شده است که بسیاری از فرش‌های کردی در برابر گذر زمان تاب بیاورند و امروزه قابلیت عرضه به عنوان یک اثر هنری را دارند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاور گوشی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلیم دستبافت دو متری مدل سفره کردی کد 4020476 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلیم دست بافتی ساده است از تار( پنبه یا پشم) و پود (پشم) که معمولاً از پشم حیوانات اهلی بر دار افراشته بافته شده که هر منطقه طرح مختص به خود را داراست. این هنر با وجود نفوذ بسیار مدرنیسم در کشورمان، هنوز اصالت خود را حفظ کرده است، گلیم در زندگی روستایی و عشایری و گاه شهری، نه تنها به عنوان زیر انداز، بلکه به عنوان تن پوش، سفره، خورجین، کیسه، پرده و گاه تزئین چادرهای عشایر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.یکی از مشهورترین گلیم‌های ایران، گلیم کردی خراسان است،که در حال حاضر کردهای خراسان در مناطق شمالی استان خراسان رضوی و خراسان شمالی زندگی می‌کنند می بافند. بافت سفره کردی یکی از دست بافته های داری مهم در خراسان شمالی است.جنس گلیم‌های کردی خراسان به دلیل در دسترس بودن پشم گوسفند کردی ، اغلب پشمی است و به ندرت از الیاف پنبه‌ای نیز استفاده میشود. نخ‌های گلیم کردی خراسان اغلب دستریس بوده و توسط روستائیان و عشایر همان مناطق تولید می‌شوند و با رنگ‌های گیاهی رنگ آمیزی شده اند.اگر دوست دارید فضایتان از هنراصیل وسنتی ایرانی خالی نباشد این گلیم به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر تزئینی مدل ستاره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک روشنایی لطیف و یک دست با سبک مدرن و مینیمال داشته باشید، لوستر های اس ام دی نور دهی بالا تر و مصرف کمتری دارند. این دستگاه را می توان با تنظیم کابل ها به راحتی به اشکال مختلف تبدیل کنید. اجازه دهید تخیل شما آزاد شود و از نورپردازی منحصر به فرد خود لذت ببرید، این سبک لوستر با یک تغییر در ارتفاع سایز سیم ها شکل جدیدی به خود خواهد گرفت. این سبک لوستر مدرن و شیک است، بسیار مناسب برای اتاق نشیمن، ورودی، انبار 2 طبقه، ویلا، سالن عروسی، سرسرا، راهرو ضیافت، راه پله، اتاق ناهار خوری آشپزخانه، رستوران، لابی هتل میباشد و هر فضایی را به شکل مدرن تبدیل خواهد کرد تا به راحتی و با هزینه مناسب خانه خود را مدرن تر روشن کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز انگشتر دست‌ساز مردانه مدل زبرجد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انگشتر زبرجد مردانه با رکاب دست ساز شبکه کاری همراه با مخراجکاری یاقوت سرخ و یاقوت کبود و سیترین. نگین زبرجد آفریقایی گوهری با ارزش که بر روی رکاب این انگشتر قرار گرفته و زیبایی این اثر را چندین برابر میکند. جنس رکاب این انگشتر نقره با عیار 925 می باشد که به خاطر خواص و قیمت مناسب در جواهرسازی و ساخت انگشتر بسیار استفاده می شود. نگین زبرجد قرار گرفته روی این انگشتر بدلیل کیفیت بسیار بالا و تراش لیزری بسیار دقیق و زیبا باعث ارزشمندتر شدن این محصول شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش دستباف دو متری طرح خراسان کد 4020516 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مشهورترین نقش‌های فرش کردی فرش باغی کردی است که تصویری از یک باغ سنتی ایرانی را از ارتفاع بالا نشان می‌دهد. منابع آب، توپوگرافی، تراکم و شاخ و برگ درختان هماهنگی و زیبایی بی‌نظیری دارد. هرچند ترنج مرکزی در بعضی از فرش‌های دستباف کردی دیده می‌شود؛ اما طرح سراسری یا افشان شامل طرح میناخانی یا نگارهای هندسی در فرش کردی متداول‌تر هستند. بافندگان کرد معمولاً از گره متقارن کردی روی چله‌پشمی استفاده می‌کنند؛ انواع فرش کردی مثل فرش‌ بیجار. زمینه فرش معمولاً آجری‌رنگ و پرتقالی است و نقوشی به رنگ آبی، سبز و اخرایی روی آن جلوه‌گری می‌کند. این رنگ‌ها به نمادهای سنتی کردی که رو فرش بافته می‌شود، جان می‌دهد. انواع فرش کردی دوام بسیار زیادی در برابر پوسیدگی و ساییدگی دارد و در استفاده روزمره‌ بسیار مقاوم است. چله فرش دستباف کردی معمولاً با پشم ضخیم کشیده می‌شود و فرش نیز با گره دوگانه بافته می‌شود. چنین ساختار محکمی باعث شده است که بسیاری از فرش‌های کردی در برابر گذر زمان تاب بیاورند و امروزه قابلیت عرضه به عنوان یک اثر هنری را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نقاشی اکریلیک طرح دختر مدل Ma005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تابلو کپی نیست و کاملا اورجینال است.بوم دیپ است وپارچه بوم ازبوم های آماده داخل بازار بسیارباکیفیت تراست..تمام رنگهایی که دراین تابلو بکاررفته ازبهترین برندهای دنیا است..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کراوات دست دوز مردانه مدل 3002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سبک دوخت حدود 60 - 70 سال قبل، به علت بالا بودن هزینه ی رنگ کردن نخ ابریشم و دست دوز بودن کارها، صرفا به سفارش خوانین و خانواده های متمول تولید می‌شده است، امروزه اما با گسترش ارتباطات و افزایش دسترسی ها و همچنین کمتر شدن هزینه ی تولید، در دسترس تمام افراد شیک پوش قرار گرفته است، طول کلی کراوات 160 سانتی‌متر ، پهنای ابتدایی آن 8 سانتی متر و پهنای انتهایی آن 3 تا 3 و نیم سانتی متر خواهد بود ،که به‌صورت کاملاً دست‌ دوز و صرفا با نخ ابریشم، پارچه‌ای که سوزن‌دوزی بر روی آن انجام‌ می شود، پارچه‌ای با تاروپود منظم و مشخص است، که در مرحله ی به اصطلاح زردوزی تارهای آن تک‌به‌تک شمرده می شود و مورد دوخت قرار می گیرد، و به این ترتیب اسکلت بندی اولیه ی کار بر روی پارچه ایجاد می شود ، در مرحله ی بعد نقش نهایی با ترکیب رنگ موردنظر در فضای ایجاد شده دوخته می شود. طول بخش سوزن‌دوزی شده‌ 80 سانتی‌متر است، که با هدف دیده شدن سوزن‌دوزی در گره ی کراوات، برای شخصی با قد حداکثر 2 متر قابل کاربرد است، آستر کشی کار (همان‌طور که در عکس‌های معرفی محصول قابل‌مشاهده است) بر اساس استانداردهای کراوات های اورجینال صورت گرفته‌ است، به‌طوری‌که آستر مورد استفاده همان پارچه‌ای است که سوزن‌دوزی بر روی آن دوخته‌شده است، همچنین برای بخش ابتدایی و انتهایی کراوات، از پارچه‌ی آستری بسیار با کیفیتی استفاده شده‌است. ما به شما اطمینان می‌دهیم محصولی بسیار ارزشمند را خریداری می‌کنید و کراواتی با طراحی اصیل بلوچی، از بهترین نوع نخ ابریشم در اختیار شما قرار می دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش دستبافت مدل خراسان کد 40201145 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مشهورترین نقش‌های فرش کردی فرش باغی کردی است که تصویری از یک باغ سنتی ایرانی را از ارتفاع بالا نشان می‌دهد. منابع آب، توپوگرافی، تراکم و شاخ و برگ درختان هماهنگی و زیبایی بی‌نظیری دارد. هرچند ترنج مرکزی در بعضی از فرش‌های دستباف کردی دیده می‌شود؛ اما طرح سراسری یا افشان شامل طرح میناخانی یا نگارهای هندسی در فرش کردی متداول‌تر هستند. بافندگان کرد معمولاً از گره متقارن کردی روی چله‌پشمی استفاده می‌کنند؛ انواع فرش کردی مثل فرش‌ بیجار. زمینه فرش معمولاً آجری‌رنگ و پرتقالی است و نقوشی به رنگ آبی، سبز و اخرایی روی آن جلوه‌گری می‌کند. این رنگ‌ها به نمادهای سنتی کردی که رو فرش بافته می‌شود، جان می‌دهد. انواع فرش کردی دوام بسیار زیادی در برابر پوسیدگی و ساییدگی دارد و در استفاده روزمره‌ بسیار مقاوم است. چله فرش دستباف کردی معمولاً با پشم ضخیم کشیده می‌شود و فرش نیز با گره دوگانه بافته می‌شود. چنین ساختار محکمی باعث شده است که بسیاری از فرش‌های کردی در برابر گذر زمان تاب بیاورند و امروزه قابلیت عرضه به عنوان یک اثر هنری را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلدان سفالی طرح زیرخاکی نوازندگان 3002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سفالگران از اوایل اسلام تا عصر سلجوقی از طرح و نقش مختلف برای آرایش انواع ظروف سفالین این دوره استفاده کرده‌اند. این ظروف و سفال‌ها تنوع بسیاری از نظر تکنیک ساخت و پرداخت داشته‌اند و در کارگاه‌های گوناگون سفالگری از جمله نیشابور، ری، گرگان ساخته شده‌اند. هنرمندان سفالگر از انواع طرح و نقش‌های متداول مانند نقوش گیاهی، هندسی، نوشته‌های کوفی، صحنه‌های رقص و نوازندگی و دیگر نقوش برای آرایش سفالینه‌ها استفاده کرده‌اند. یکی از فرم‌های رایج سفالینه‌ها در جهان اسلام ظروفی سفالی موسوم به آلبارلو است، آلبارلو نام ایتالیایی است که به کوزه‌های کمر باریک یا استوانه‌ای شکل با گردن گیلویی دار اطلاق می‌شود. تولید این ظروف سفالی از سده 4هجری تا پایان دوره ایلخانی در ایران رواج داشته‌است، از قدیم‌ترین یافته‌های این گونه سفال‌ها منسوب به ری است. ظروف سفالی آلبارلو به دو‌گروه بدنه استوانه‌ای و تا حدودی مقعر (گلدانی شکل) و بدنه محدب (خمچه مانند با قطر بدنه حدود 17 تا 19 سانتی‌متر) گردن کوتاه تقسیم می‌شوند. از نمونه‌های جالب آلبارلوهای ایرانی آن‌هایی اند که به روش نقش افزوده یا قالب‌زده منقوش شده‌اند، یکی از آن‌ها، گلدانی‌ست با نقش برجسته نوازندگان که در ری کشف شده است و‌متعلق به قرن 6 و 7 هجری می‌باشد باتوجه به روایت‌های نوشتاری و نقوش بازمانده در ایران باستان موسیقی از جایگاه والایی برخوردار بوده‌است و اغلب شاهان و دولت مردان به موسیقی اهمیت می‌دادند و هنری جداگانه نبود و همراه با سایر رسوم اجتماعی در جشن‌ها و مراسمات مذهبی اجرا می‌شده‌است، از این رو نام سازهای بسیاری باقی مانده‌ که نقوش برخی از آن‌ها در نقش برجسته‌ها، طرح و نقوش روی ظروف دوران مختلف قابل شناسایی است. گلدان یا آلبارلوی نوازندگان از جنس سفال در ابعاد طول 18 xعرض 18 x ارتفاع 31 سانتی متر توسط هنرمندان دستان سرامیک در‌پخت 850 درجه و لعاب فیروزه‌ای در پخت 950 درجه بازسازی شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجسمه چوبی مدل پرنده کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجسمه چوبی پرنده به طول 8 و ارتفاع 3 سانتی متر، تهیه شده از چوب و دارای پوشش روغن طبیعی می باشد . آن جایی که چوب ماده ای طبیعی است و هر مجسمه قلب از یک تکه چوب مجزا تراشیده شده هر کدام دارای طرح و نقش چوب مخصوص به خود هستند و با یکدیگر قدری تفاوت دارند از این رو هیچ دو مجسمه ای کاملا شبیه همدیگر نیستند و محصولی تک و متفاوت خواهید داشت که با لمس آن می توانید حس زیبای چوب بودن را درک کنید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا