دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ابزار آلات و تجهیزات باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ابزارها و تجهیزات با توجه به تنوع و گستردگی که دارند در دسته ها و انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها و انواع در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. اما از آنجایی که برند های مختلفی در بازار وجود دارند که ممکن است شما را در انتخاب ابزار و تجهیزات مورد نیازتان دچار تردید کنند، این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات می تواند برای شما راهگشا باشد.

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات

  • ابزارآلات و تجهیزات مدل های متنوعی دارند. شما باید قبل از اقدام به خرید مدل مورد نیاز خود را شناسایی کرده و به دنبال هم باشید.
  • هر ابزارآلات و تجهیزاتی قدرت و توان مشخصی دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که از این وسایل برای انجام چه کاری قرار است استفاده کنید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید برخی ابزارآلات و تجهیزات است که باید به دقت شود.
  • استفاده آسان و  دسترسی ساده و راحت یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
  • برند محصولات متفاوت بوده و هر برنی یک کیفیتی را ارائه می دهد. از این رو توصیه می شود از برندهای مطرح موجود در بازار وسیله مورد نیاز خود را خریداری نمایید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار چندین ساله خود را زیر پا نگذاشته و جنس بی کیفیت روانه بازار نمی کنند.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات گفته شد؛ می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ابزار آلات و تجهیزات با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تیغه ابزار همه کاره فاین مدل نیم گرد HSS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار، در سال 1895 اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1967 میلادی اولین ابزار ارتعاشی (چند کاره) دنیا را اختراع نمود. با توجه به تجربه 50 ساله فاین (FEIN) در تولید ابزار های ارتعاشی و تجهیزات جانبی آن، فاین ارائه دهنده جامع ترین ابزارآلات ارتعاشی برای کارهای داخلی ساختمان و کاربردهای ارتوپدی محسوب می گردد.همواره یکی از نگرانی های خریداران ابزارهای چند کاره وجود تجهیزات جانبی متنوع جهت استفاده با ابزار خریداری شده می باشد تا بتواند این ابزارها را به معنای واقعی به یک ابزار همه کاره تبدیل نماید که شرکت فاین با توجه به سابقه خود در زمینه تولید این ابزارها و تجهیزات جانبی مربوط به آن این نگرانی را مرتفع نموده و به عنوان مخترع این سیستم در دنیا همواره در این زمینه پیشرو بوده است.تیغه برش HSS نیم گرد یکی از کاربردی ترین تجهیزات جانبی قابل استفاده با ابزار همه کاره فاین می باشد که می توانید از آن برای برش پلاستیک، پلاستیک های تقویت شده با فایبرگلاس، چوب، مس و آلیاژهای آن و بتونه و همچنین ورق های فلزی تا ضخامت 1 میلی متر استفاده کنید. دلیل طراحی این تیغه به صورت نیم گرد قابلیت استفاده آن در کنج ها و گوشه ها می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قیچی تسمه بر وای بی آیکو مدل H201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از کاربردی ترین ابزار در بسته بندی، قیچی های برش تسمه می باشند. که برای برش تسمه های پلی استر، فولادی یا فلزی به کار می رود. قیچی تسمه سری H201 از برند خوش نام YBICO تایوان بوده که مناسب برای بریدن تسمه های فلزی و پلاستیکی می باشد . جنس دسته ها از جنس PVC و ضد تعریق می باشد . کیفیت بی نظیر تیغه ها و دوام بالای این محصول جای هیچ گونه شکی در انتخاب این محصول برای شما نمی گذارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مولتی متر دیجیتال مستک مدل DM100A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

10000 Counts Smart+Auto Range Digital Multimeter | DC Voltage:600V | AC Voltage:600V | DC mVoltage:1000mV | AC mVoltage:1000mV | DC Current:10A | AC Current:10A | Resistance:100MΩ | Capacitance:100mF | Data Hold| Diode Test | Flashlight | Backlight | Autoranging | ACV/ACA TRMS | AVC(bandwidth):1kHz | Selling Points: 1.Non-contact AC Voltage Detection. | 2.10000 Counts Display.| 3.Auto check diode or continuity | 4.Live line distinguish | 5.AC Voltage Frequency Conversion Testing. | 6.Fuse Burn Alarm |

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن اوربیتال فلکس مدل OSE 2-80 EC SET خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه OSE 2-80 EC SET یک سنباده زن اوربیتال تمام صنعتی و حرفه ای از محصولات شرکت «فلکس» (Flex) آلمان با بیش از 100 سال سابقه و مخترع سنگ فرز می باشد. این سنباده زن 260 وات توان داشته و سرعت آن بین 8000-12000 دور در دقیقه قابل تنظیم می باشد. نرخ اوربیت یا نوسان این ابزار 16000-24000 نوسان در دقیقه بوده و میزان اوربیت آن دو میلیمتر می باشد. سایز پد این ابزار 80x130 میلیمتر بوده و قابلیت اتصال به سیستم مکش با اتصال 27 میلیمتر را دارد. این ابزار تنها 1.2 کیلو وزن داشته و در داخل کیف شکیل L-Boxx ارائه می گردد. شرکت فلکس در سال 1922 در منطقه Bad Cannstatt نزدیک اشتوتگارت آلمان توسط Ackermann و Schmitt تاسیس گردید. در همان سال سنگ فرز MS6 با شفت Flexible و در سال 1954 اولین سنگ فرز سرعت بالای دنیا تحت عنوان DL9 توسط شرکت فلکس اختراع شد. هم اکنون شرکت فلکس معروفترین و معتبرترین تولید کننده پولیشر برقی و شارژی محسوب گردیده و تخصص آن تولید انواع ابزارآلات برقی و شارژی در صنایع خودرو، کار با فلزات، پرداخت سنگ و ابزارآلات مرتبط با ساخت و ساز و بازسازی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کنترلر CNC سه محور GRBL مدل GB_Controller خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کنترلر CNC سه محور GRBL مدل GB_Controller محصول شرکت جینیس بوی (GENIUS BOY) می باشد. این کنترلر دارای سه محور X Y Z می باشد و با انواع درایور همچون DRV8825 و A4988 راه اندازی می شود. همچین قابلیت اتصال استپر موتور های بزرگ با درایور های مخصوص خود همانند TB6600 و DM860 را دارد. این کنترلر دارای WIFI می باشد و قابلیت کنترل از راه دور از طریق کامپیوتر و تلفن همراه را دارد. پردازنده استفاده شده در این کنترلر مدل ESP32 بوده که دارای دو هسته پردازشی می باشد این امر موجب افزایش سرعت و قدرتمند بودن آن نسبت به سایر میکرو های موجود است. این برد قابلیت اتصال مستقیم به کامپیوتر بدون هیچ رابط و از طریق کابل MICRO USB یا اندروید را دارد. -قابلیت اتصال لیزر و همچنین اسپیندل های PWM -اتصال SD CARD -دکمه ریست سخت افزاری -قابلیت تنظیم میکرو استپ هر موتور بصورت جداگانه -تشخیص باز و بسته بودن در (DOOR) -قابلیت FEED HOLD , FLOOD ,PROBE -قابلیت کنترل یک خروجی ولتاژ کاری 12 تا 15 ولت همچنین پشتیبانی 24 ساعته شرکت به همراه شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکلات و یا سوال پاسخگوی شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش لوله پلی اتیلن فیوژن مدل SD12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش لوله پلی اتیلن فیوژن مدل SD12 ساخت کشور ترکیه بوده و یکی از برترین برندهای دنیا در زمینه ی تولید اتوهای لوله کشی میباشد. این دستگاه مخصوص جوش لوله های پلی اتیلن تا سایز 160 میلی متر میباشد. هم چنین از این دستگاه با اضافه کردن لقمه های جوش لوله سفید به صورت جداگانه میتوان برای جوش لوله های سفید یا سبز یا پلی پروپیلن نیز تا سایز 125 استفاده کرد. قطر صفحه ی گرم شونده ی این دستگاه 175 میلی متر بوده که تماما توسط تفلن نچسب پوشیده شده و مناسب برای جوش سر به سر لوله پلی اتیلن تا سایز 160 میباشد. اتو لوله پلی اتیلن فیوژن به واسطه ی ترموستات بسیار دقیق و صفحه المنت یک تکه حرارت بسیار مناسبی برای جوش لوله های سایز بالا فراهم میکند. پایه چدنی و گیره ی این دستگاه موجب حداقل لرزش در هنگام کار میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سیم لحیم استانول مدل Sn99,3C0,7 کد 8mm - وزن 100 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیم قلع‌های استانول آلمان در ترکیب‌ها و سایزهای مختلف در صنعت الکترونیک، برای اتصال قطعات با حفظ رسانا بودن آن‌ها استفاده می‌شود. با توجه به زمینه‌های کاربردی متفاوت، شرکت استانول طیف گسترده‌ای از انواع سیم‌های لحیم را ارائه می‌دهد. در طول چندین سال فعالیت شرکت استانول، جزو پرطرفدارترین و باکیفیت ترین سیم قلع‌ها شناخته شده است. فلاکس موجود در این سیم قلع‌ها باعث کاهش زمان اتصال مناسب لحیم به بُردها می‌شود. این فلاکس، مناسب برای انواع لحیم‌کاری‌های دستی و ماشینی با سرعت زیاد می‌باشد. سیم لحیم Sn99,3C0,7 دارای خلوص 99 درصد قلع می باشد که باعث کیفیت بالای لحیم کاری شده و به علت کمتر از یک درصد داشتن سرب برای سلامت فرد بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بلک اند دکر مدل HD555 مجموعه 15 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه حفاری یک تکه برای کمک به انواع تکالیف از استفاده گرفته تا سطوح آهنی، دیوارها و چوب آماده است. این دستگاه با قدرت 550 وات دارای مته قدرتمندی است که به راحتی و به سرعت در سطوح مختلف سوراخ می کند. کار شما با مجموعه Black & Decker HD555KMPR-B1 آسان تر و سریع تر به پایان می رسد. دستگاه دریل بلک اند دکر HD555KMPR-B1 با قدرت 550 وات کار می کند تا بتوانید با خیال راحت و با قدرت کافی به کار خود ادامه دهید. دستگاه دریل بلک اند دکر HD555KMPR-B1 با طراحی مینیمالیستی ارگونومیک ارائه می شود تا فعالیت های کاری شما راحت تر و راحت تر به نظر برسد. این دستگاه دریل دارای دسته محکمی است و در دست جای می گیرد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آچار بکس بادی اینکو مدل AIW341302-3/4inch خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بکس بادی درایو 3/4 اینچ اینکو مدل AIW341302، از دسته ابزارهای بادی با کیفیت شرکت اینکو جهت باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها مخصوصا سری های شش گوش در محیط های تعمیرگاهی و صنعتی کاربرد دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آچار بکس اینکو مدل HKTS14451 مجموعه 45 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه بکس اینکو مدل HKTS14451 اگر قصد کامل‌کردن ابزارهای خود را دارید، می‌توانید روی محصول فوق حساب کنید. این مجموعه‌‌‌ 45 عددی 1/4 اینچ شامل انواع سری‌های پیچ‌گوشتی، بکس و آچار اتصال به آن‌هاست. با دراختیارداشتن این محصول می‌توانید بسیاری از پیچ و مهره‌ها را باز و بسته کنید. جعبه بکس اینکو مدل HKTS14451 محصول شرکت اینکو ingco می باشد که دارای ابزارهای مختلفی است که برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها در وسایل مختلف مانند ماشین ها استفاده می شود.ابزارهای این جعبه کاربردهای زیادی در صنعت مثلا در صنعت مکانیکی دارند .با استفاده از این ابزارها فرد مکانیک می تواند انواع پیچ های داخل ماشین و موتور ان را باز کند.آچارهای الن در اندازه های مختلف برای باز کردن پیچ های شش ضلعی ،کلیه بکس ها برای باز و بسته کردن پیچ های چند ضلعی و همچنین پیچ گوشتی های مختلف می توانند همیشه همراه شما باشند.این جعبه ابزار می تواند یک وسایل ضروری و همراه همیشگی افرادی باشد که با پیچ ها و باز و بسته کردن انها سر و کار دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز رونیکس مدل 3151 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجهز به سیستم قطع کن حرارتی و فیلتر های فوق العاده ضد غبار با توان بی نظیر و سبک و خوش دست بودن و به راحتی چاقو بر روی کره، تشبیه فرز روی فولاد کارایی دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 7 عددی مته چوب بوش مدل 2607017034 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت «Bosch» «بوش» از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم و ابزار صنعتی است. این شرکت با به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی، محصولاتی با عملکرد بسیار بالا را روانه بازار می‌کند. یکی از ابزار پرکاربرد در صنعت جهت سوراخ‌کاری، ابزار مته است. مجموعه 7 عددی مته چوب بوش تحت عنوان مدل (2607017034) در بازار موجود است. این مجموعه از جنس فولاد تهیه شده است و به‌همین دلیل طول عمرآن بالا بوده و عملکرد آن بسیار خوب است. این مجموعه حاوی 7 مته شش گوش چوب در سایزهای 3، 4، 5، 6، 7، 8 و 10 میلی‌متر است. این تنوع سایز به شما این اجازه را می‌دهد که سوراخ‌هایی با قطرهای متفاوت را بتوانید ایجاد کنید. مجموعه 7 عددی مته چوب بوش دارای یک کیف پلاستیکی است. از این مجموعه می‌توانید برای ایجاد سوراخ در انواع چوب نرم و سخت استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ لجن کش برونل مدل V2200F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لجن کش برونل 20 متری 3اینچ فلوتر دارمدلV2200-F یکی از با کیفیت ترین لجن کش های موجود در بازار ایرن مناسب جهت تخلیه انواع چاه های فاضلاب و آب های گل آلود با قابلیت پمپاژ بالا این محصول دارای خروجی 3 اینچ به همراه فلوتر برقی می باشد بدنه این محصول از جنس استیل زد زنگ و پایه مکش از جنس چدن که در برخورد با جداره چاه دارای مقاومت بالایی باشد الکترو موتور این محصول 3 اسب بخار توان و سیم پیچی تمام مس دارد این محصول ساخت کشور چین می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش لوله سبز صنعتی اینتیمکس کد 1040 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

✔ دستگاه دارای دو المنت می باشد ✔ قابلیت تنظیم درجه حرارت تا 300 درجه سانتیگراد را دارد ✔ دارای 6 عدد لقمه گرافیتی (سایزهای: 20، 25، 32، 40، 50 و 63 میلیمتر) می باشد ✔ 3000 وات می باشد ✔ راکت بزرگ دارد ✔ پایه نگهدارنده دستگاه همراه بسته می باشد ✔ به همراه کیف فلزی، قیچی برش لوله، متر 3 متری، دستکش، آچار آلن و پیچ گوشتی،تراز می باشد ✔ مناسب امور تاسیساتی نیمه صنعتی، خانگی و ... می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیرآلات شیرالات رز مدل قاجاری رویال مجموعه 9 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست شیرآلات قاجاری رویال محصول شرکت شیرالات بهداشتی رز میباشد. این محصول شامل: 1 عدد شیر حمام 2 عدد شیر سرویس بهداشتی 1 عدد علم دوش دوکاره پرفشار تمام استیل 2 عدد شلنگ سرویس بهداشتی برنجی 2 عدد شیر روشویی 1 عدد شیر آشپزخانه میباشد. این محصول دارای تاییدیه سازمان استاندارد ملی ایران میباشد. جنس این محصول و تمام برنجی بوده و در برابر فشار آب تا 15bar مقاومت دارد. این محصول دارای بالاترین سطح استاندارد های حال حاضر صنعت شیرالات بوده و از مرغوبترین مواد اولیه تولید میگردد. کاتریج به کار رفته در این محصول از نوع سایز 40 بزرگ پرفشار(عدم کاهش فشار آب خروجی به علت سایز استاندارد کاتریج)و مقاوم در برابر جرم و رسوب میباشد. این محصول قابلیت نصب برروی انواع لوله کشی های روکار و توکار را دارد جهت به حداقل رساندن خطای انسانی که در معدود شیر ها هنگام ریخته گری روزنه و شکاف در بدنه شیر ها ایجاد شده و باعث عدم کارایی شیر و نشتی آب می‌شود تمامی تنه های شیرالات را در دستگاه انالیز با فشار 18 بار تست می‌شوند. جهت رفاه حال خریدار محترم تمامی لوازم جانبی جهت نصب در داخل بسته بندی موجود میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تراز لیزری زوبر مدل KLL_G16_TQ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تراز لیزر زوبر مدل KLL_G16_TQ یکی از محصولات شرکت اصلی زوبر کشور چین می باشد، بیشتر محصولات این شرکت به سفارش کشور های اروپایی و روسیه ساخته می شوند، تراز لیزر زوبر به سفارش کشور روسیه ساخته شده است، این تراز لیزر 4 بعدی 360 درجه می باشد، نور تراز لیزر سبز می باشد، خود تراز می باشد به گونه ای که کمتر از 15 ثانیه تراز لیزر خود تراز می شود، همچنین هنگامی که تراز نباشد صدای هشدار می دهد،ویژگی قابل توجه این تراز لیزر ریموت دار بودن آن است به گونه ای که با استفاده از ریموت میتوانید نور لاین ها را کم رنگ و پرنگ کنید هم چنین میتوانید لاین یا همان خط های لیزری رو کم و زیاد کنید، تراز لیزر 2 عدد باتری 2700 میلی آمپری دارد، همچنین دارای سه پایه کوتاه، سه پایه آسانسوری، پایه آهن ربایی با قابلیت تغییر جهت دارد، از این تراز لیزر تقریبا برای همه کاراتون میتونید استفاده کنید چون 3 نوع پایه متفاوت دارد و همچنین 360 درجه می باشد، دارای شارژر، عینک،کیف مخصوص و محکم است. اگر به دنبال خرید تراز لیزر با دقت بسیار بالا و کارایی زیاد هستید پیشنهاد ما تراز لیزر زوبر مدل KLL_G16_TQ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی شارژی سولونیکس Ni-MH مدل صنعتی بسته 20 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حتماً برای شما نیز پیش آمده که برای برخی لوازم الکترونیکی پرمصرف ناچار به خرید متوالی باتری قلمی شده اید، که این امر هم هزینه های مالی بیشتری در بردارد و هم در نهایت میزان انرژی کافی را تامین نمی نماید.این محصول از دسته ی باتری های صنعتی قابل شارژ و مناسب به منظور استفاده بلند مدت می باشد. از این رو استفاده از آن با توجه به راندمان بالا و عمر طولانی تر توصیه می گردد. باتری شارژی قلمی صنعتی برای لوازم الکترونیکی نیازمند به باتری از جمله چراغ های خورشیدی، کنترل، ساعت های دیواری و سایر لوازم نیازمند به باتری قلمی گزینه ای بسیار مناسب به شمار می آید.با توجه به اینکه برخی برند های نامعتبر میزان آمپر بالا و اشتباهی بر روی کالا قید می کنند و محصول در واقع چنین آمپری ندارد و کار شما را راه نمی اندازد ، این باتری های صنعتی با عدد آمپراژ حقیقی 700 و حرفه ای توصیه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده نجاری شارژی رونیکس مدل 8603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنده نجاری شارژی 20 ولت 8603 رونیکس، برای حذف ناهمواری‌های سطح چوب پس از برش و ایجاد سطوح یک‌دست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار در پروژه‌های نجاری، تعمیر درب، لبه‌گیری و اصلاح سطوح چوبی مختلف کاربرد دارد. رنده شارژی نجاری 8603 رونیکس، با موتور قدرتمند خود، سرعتی بالغ بر 15000 دور در دقیقه را ایجاد می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لرزش سنج لوترون مدل VB-8202 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تعریف لرزش نوسان مکانیکی حول یک نقطه تعادل میباشد .این نوسان میتواند تناوبی نظیر پاندول ساعت یا به صورت تصادفی در فواصل متفاوتی از زمان رخ دهد .بعد از این تعریف مختصر ویبرومتر صنعتی یا لرزش سنج در حقیقت تجیهزی است که این نوسانات و لرزشها را برای ما مشخص میکند . پارامترهائی نظیر تواتر یا فرکانس زمانی ، سرعت ، شتاب ، بازه مکانی جابجائی و در مدلهای پیشرفته تر میتواند حرکات نوسانی پیشرفته را آنالیز کند . استفاده از لرزش سنج یا ویبرومتر در تعمیر و نگهداری بسیاری از تجیهزات صنعتی متحرک کاربرد فراوان خواهد داشت . این نوسانات وقتی از محدوده تعریف شده‌‎ای بیشتر میشوند باعث بروز خسارات جبران ناپذیر به ادوات صنعتی خواهند گردید و بازرسی مدوام لرزش یا vibration موتورها و ادوات دوار به شما امکان جلوگیری از ضایعات ناشی از آنها را خواهد داد. لرزش نسج لوترون مدل VB-8202 دارای پراب مجزا و قابل نصب می باشد، این دستگاه دارای گواهی IP-65 به معنای ضد آب بودن دستگاه می باشد .دستگاه قابلیت اندازه گیری سرعت / شتاب را دارد. هم چنین دستگاه دارای حافظه مینیمم وماکزیمم و نگهدارنده ماکزییم می باشد و دارای سریهای مختل برای مکانهای کوچک است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میخ کوب بادی کنزاکس مدل F50 اسکا KAN-1850 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی میخکوب بادی اسکا F50 کنزاکس مدل KAN-1850 با ظرفیت خشاب 100 میخ به بازار ابزارآلات صنعتی عرض شده است . این دستگاه مجهز به روکش دسته پلاستیکی ضد تعریق و ضد لغزش جهت راحتی کاربر شده است . میخکوب بادی اسکا F50 کنزاکس دارای خشاب از جنس شمش آلومینیوم سخت کاری شده درجه یک جهت ازدیاد طول عمر می‌باشد . میخکوب بادی اسکا F50 قابلیت تنظیم عمق نفوذ میخ در قطعه کار را ممکن کرده است . میخکوب بادی اسکا مجهز به سیستم آزاد کننده میخ درگیر در پیشانی و سنبه فولادی سخت کاری شده یک تکه جهت افزایش طول عمر شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میخ کوب بادی جیت مدل 1850a خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میخکوب بادی جیت مدل 1850A ساخت کره جنوبی این محصول یک خشاب کشویی ازجنس آلومینیوم Die-Cast سخت‌کاری شده دارد که از ظرفیت 100 عدد سوزن برخوردار است. به کمک این میخ می‌توانید از میخ‌های اسکا (SK یا F) با طول 15 تا 50 میلی‌متر استفاده کرده و اجناس چوبی را به هم وصل کنید. این مدل سبک و قدرتمند با وزن و ابعاد مناسبی ساخته می‌شود. همراه این دستگاه یک شیلنگ فنری، دو عدد آچار آلن موجود است. فشارهوای کاربردی برای این دستگاه 4تا7 بار (60-100 psi) است. گیج مفتول مناسب آن نیز از نوع 18 و دهانه خروجی میخ هم 7 میلی متری است. طراحی دستگاه نیز براساس اصول ارگونومیک بوده و استفاده از آن در مصارف طولانی مدت را راحت می‌کند. طراحی روکش پلاستیکی دسته نیز از نوع ضد تعریق بوده تا استفاده راحت‌تری برای کاربر فراهم شود. میخکوب 1850A JIT مجهز به ضامن ایمنی است که باعث می‌شود تنها زمانی دستگاه عمل کند که به قطعه چسبیده باشد و در صورت ضربه خوردن و…عمل نمیکند تا ایمنی تامین شده و همچنین طراحی آن به گونه ایست که جلوی دید کاربر را نگیرد و محل دقیق کوبیدن میخ مشخص است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میخ چاشنی مدل 25mm کد 200 مجوعه 200 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاربردهای میخ و چاشنی استفاده از میخ و چاشنی برای متصل کردن انواع سطوح بتنی و فلزی کاربرد دارد. پوشش هایی مانند، پوشش های ایزولاسیون، تورهای فلزی، سقف کاذب کناف، گچبرگ ، تایل گچی و… و مهمترین کابرد میخ و چاشنی در صنعت ساختمان سازی است. و با توجه به مناسب بودن قیمت میخ چاشنی استفاده از آنها زیاد است. استفاده در ساخت دیوارهای کاذب و سقف کاذب تولیدات انواع سیستم های برقی و مکانیکی متصل کردن سازه های مختلف به صفحات بتنی با استفاده از میخ چاشنی نصب کردن انواع ورق های فولادی نصب کردن پوشش های فلزی به بتن از این میخ ها می توان در انواع میخکوب های دستی همچون باس BOSS ، ام ام وای SMY ،دی ال تی سی DLTC و سایر میخکوب های دستی استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز منبع تحت فشار الکتروساز مدل ES گنجایش 100 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخازن تحت فشار شرکت الکترو ساز تنها منبع تحت فشار با پوشش رنگ الکترواستاتیک داخل و بیرون، تیوپ بهداشتی SE.Fa ایتالیا و فلنچ با آبکاری کروم-نیکل و همچنین ضخیم ترین ورق فولاد مبارکه با استاندارد آلمان جهت افزایش عمر محصول می باشد.این مخزن دارای 8 استاندارد می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی دیوالت مدل LION 24 BRUESS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول دریل شارژی دیوالت 24 ولت براشلس درجه یک می باشد، این دریل شارژی موتور براشلس وسه نظام فلزی اتوماتیک می باشد، سه کاره دریل،پیچ گوشتی و چکشی می باشد، 1300 دور در دقیقه را داراست، سه نظام 13 میلیمتری یا 1/2 اینچی دارد، چپ گرد و راست گرد می باشد ،چراغ دید دارد، گیربکس دو حالته دارد،این محصول دارای دو عدد باتری 4 سلولی می باشد که ولتاژ باتری 24 ولت می باشد، که این امر باعث میزان نگهداری بیشتر شارژ باتریا گردیده است، همراه با این محصول شارژر، رابط انعطاف، کاتر و 4 عدد رابط پیچ گوشتی و 4 سو پایه کوتاه.- 2 عدد مته 6 میلی متری و 9 عدد سری آچار بکس شماره 5 تا 13 می باشد، این محصول بسیار خوش دست می باشد، مناسب برای کناف کاری، کابینت سازی، و کارهای خانگی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز مینیاتوری ماکیتا مدل دو قلو کد MAk211-HQ مجموعه 220 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نام و آشنای ماکیتا نشان یک شرکت سازنده ابزار قدرتی است که به ویژه برای ساخت ابزار چرخشی (روتاری) و مینیاتوری در دنیا مشهور است.دستگاه‌های فرز با توجه به نوع کارایی در اندازه‌ها و قدرت‌های متفاوت تولید می‌شوند. فرز مینیاتوری ماکیتا یکی از انواع کوچک یا به اصطلاح مینیاتوری این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. این دستگاه از موتوری پرقدرت با توان 130 وات بهره می‌برد و سرعت گردش آن بین 8000 تا 30000 دور بر دقیقه قابل تنظیم است. این موتور برای فرزی با این اندازه بسیار قدرتمند است. از این فرز می‌توان برای کار روی چوب، سنگ و فلز استفاده کرد. ابعاد کوچک در کنار وزن 550 گرمی این دستگاه راحتی استفاده از آن را افزایش داده است. از این فرز مینیاتوری کوچک می‌توان برای کار در زاویه‌های مختلف استفاده کرد. همراه این فرز یک ست کامل از متعلقات و پایه ها و راهنملی برش ها و خرطومی هم ارائه می‌شود که این قابلیت را ایجاد می‌کند تا بتوان از آن مثل فرزهای آویز هم استفاده کرد. همچنین همراه این محصول 211 قطعه شامل انواع سری سنباده، فرز، مته و ... هم ارائه می‌شود که آن را تبدیل به مجموعه‌ای کامل و کارآمد برای انجام فرزکاری‌های ظریف و کوچک استفاده کرده است.با توجه به کیفیت وکارایی این دستگاه میتوان گفت این فرز در نوع خود در دنیا بی رقیب است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رادیاتور پنلی ایرتورپن مدل 140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی مدرن وزیبا_سازگاربا پکیج شوفاژدیواری_نیازبه هواگیری کمتر_دارای دوپنل و دوکانوکتور_دارای آکس استاندارد500_دارای پوشش فسفات مخصوص_بازده حرارتی بالابه دلیل جوش کانوکتورهابه طورمستقیم برروی مجرای آب رادیاتور_بکارگیری ورق فولادی باضخامت 1.12میلی متر_تمیزکردن آسان رادیاتوربا امکان برداشت شبکه بالا و پوشش های جانبی آن_تولیدمطابق با استانداردهای EN442_کیفیت و راندمان بالا با رده انرژیB_کانوکتورهای داخلی رادیاتور ایرتورپن برای افزایش گرمایش هرچه بیشتربه کانال گردشی این رادیاتور نصب و چسبانده شده است_خطوط تولید اتوماتیک LEAS

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی برقی پروکسون مدل 28690 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تولیدات برند پروکسون ، پیچ گوشتی برقی مینیاتوری پروکسون مدل 28690 می باشد. این دستگاه مناسب باز کردن و بستن انواع پیچ های کوچک و ظریف می باشد. این پیچ گوشتی دارای طراحی خاص و منحصر بفردی است. مدل این پیچ گوشتی برقی مینیاتوری بصورت دریل می باشد یعنی دارای یک سه نظام بوده که این سه نظام سری های پیچ گوشتی را محکم در خود می گیرد و باعث بالا رفتن کیفیت کار می شود همچنین پیچ گوشتی برقی مینیاتوری پروکسون مدل 28690 دارای 16 بیت پیچ گوشتی است که هر بیت بر اساس کاری خاص طراحی و استفاده می شود. جنس بیت های این پیچ گوشتی از کروم مولبیدن می باشد. جنس بدنه این محصول از مواد پلی اتیلن تقویت شده با فیبر شیشه ای و اجزای نرم مخصوصا در قسمت دسته است . پیچ گوشتی برقی مینیاتوری پروکسون مدل 28690 دارای مشخصات فنی و ویژگی های منحصر بفرد خود میباشد. این دستگاه ساخت کشور آلمان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوله آب مدل پنج لایه کد 32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوله آب پنج لایه سایز 32 در بسته بندی 75 متری می باشد از مزایای لوله پنج لایه میتوان به افت فشار پایین آن اشاره کرد و در برابر فشار و دما مقاومت بالایی دارد که دلیل آن آلومینیوم موجود در لوله است.توانای بالایی در هدایت سیالات در داخل لوله دارد و میتواند سیالات شیمیایی مایع را به بهترین شکل ممکن کنترل کند.در برابر دمای هوا در شرجی و رطوبت سازگاری دارد و در موارد آبیاری در هرگونه دمای محیطی به کار میرود. لوله های پنج لایه شکل تخصیص یافته ی لوله های تک لایه می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بتن کن رونیکس مدل 2740 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چنانچه به دنبال دریل بتن کن هستید، می‌توانید محصول شرکت «Ronix» «رونیکس» را انتخاب کنید. این دریل بتن کن تحت عنوان مدل (2740) به بازار عرضه شده است. منبع تغذیه این ابزار برق بوده، ولتاژ آن 220 ولت و دارای ابزارگیر پنج شیار است. اقلام همراه این دریل بتن کن عبارتند از: کیف، دفترچه راهنما، دو عدد مته چکشی و سه عدد مته چرخشی، گریس، دسته جانبی، میله عمق سنج، درپوش غبارگیر و آچار مخصوص. وزن این ابزار 6.8 کیلوگرم است. سرعت گردش آزاد این محصول 450 دور بر دقیقه بوده، نرخ ضربه آن 2800 ضربه در دقیقه و توان آن 1250 وات است. حداکثر قطر سوراخ‌کاری در مصالح این محصول 40 میلی‌متر است و قابلیت وارد آوردن 10 ژول انرژی در هر ضربه را دارد. این دستگاه به هنگام کار نیروی بسیار زیادی را وارد می‌کند و دارای استاندارد ISO 9001: 2008 بوده و از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید محصولات بومی و محلی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برد آردوینو مدل Due R3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برد آردوینو Due یک میکروکنترلر بر پایه SAM3X8E ARM Cortex-M3 CPU از شرکت Atmel می باشد. این برد، اولین برد آردوینویی است که بر اساس میکروکنترلر با هسته ARM 32 بیتی پایه ریزی شده است. دارای 54 پین دیجیتال ورودی/خروجی(که 12 تای آن می تواند به عنوان خروجی PWM استفاده شود)، 12ورودی آنالوگ، 4 پورت UARTs (پورت های سریال سخت افزاری)، و یک ساعت 84 مگاهرتزی، an USB OTG capable connection ، یک DAC (دیجیتال به آنالوگ)، 2 عدد TWI، یک پاور جک، یک SPI header، یک JTACG header، یک دکمه ریست و یک دکمه پاک کردن می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ آب هاچاسو مدل VPM55 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت هاچاسو یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت ها در زمینه پمپ و تجهیزات وابسته در ایران می باشد. پمپ نیم اسب هاچاسو VPM55 ساخت کشور چین و تحت لیسانس ژاپن بوده و جزو باکیفیت ترین پمپ های چینی موجود در بازار می باشد . اگر خواهان آن هستید که یکی از بهترین پمپ آب چینی را با قیمتی مناسب بخرید – بهترین گزینه برای شما بی شک پمپ آب هاچاسو می باشد. کیفیت این پمپ نسبت به قیمت آن بسیار ارزنده می باشد. همین امر آن را جزء فروش های برتر در بین دیگر برند ها کرده است. کیفیت و طراحی این پمپ شبیه پمپ آب پدرولا ایتالیا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوره القایی 2000 وات مدل زد وی اس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوره القایی وسیله ای میبباشد که با اعمال میدان های الکترومغناطیسی با فرکانس و جریان بالا از طریق القای مغناطیسی توسط سیم پیچ یا لوله ی مسی به قطعه ای فلزی که داخل سیم پیچ قرار میگیرد دمای آن را به سرعت بالا برده و تا دمای ذوب و حتی ذوب کامل برخی فلزات میرساند که بستگی به توان کوره دارد. مشخصات فنی محصول : ولتاژ کاری : 48 ولت جریان کاری : 40 آمپر دارای لوله ی مسی دارای فن خنک کننده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش بادی ماتو تولز مدل MT.1392 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از دستگاه پولیش بادی بجز کارخانه های خودرو سازی در موراد دیگری نیز استفاده می شود در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. گاهی ممکن است رنگ خودرو هیچ مشکلی پیدا نکرده باشد اما به دلیل شرایط آب و هوایی و وجود گرد و خاک زیادی بر آن نشسته است جلوه خود را از دست داده باشد. در نتیجه استفاده از پولیش های بادی و دیگر انواع پولیش راه حل بسیار مناسبی است. خط و خش هایی که در اثر تصادفات جزئی بر بدنه ی ماشین ایجاد می شوند را می توان به خوبی با استفاده از پولیش ترمیم کرد. قر شدن بدنه ی خودرو در اثر تصادف اتفاق رایجی است. در این صورت می توان بعد از صافکاری و رنگ کردن خودرو با استفاده از دستگاه پولیش رنگ آن را یک دست نمود. ایجاد سائیدگی بدنه ماشین در اثر کشیده شدن به جایی با پولیش کردن برطرف خواهد شد. در شرایطی که بدنه ی خودرو در اثر تابش آفتاب و یا شعله ی آتش آسیب دیده باشد (در صورتی که هنوز در لایه اول باشد و به سطح زیری نرسیده باشد ) با پولیش کاری قابل ترمیم می باشد. اگر مواد مختلف و یا شیمیایی روی بدنه ماشین ریخته باشد، می توان با استفاده از دستگاه پولیش های بادی و انواع دیگر آن برای تمیز کردن آن استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 26 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی صنعتی باس مدل BS1218V خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای خرید یک دریل خوب، حتماً تا به حال به بررسی چند نمونه در این زمینه پرداخته‌اید و ممکن است با برخی ویژگی‌ها و اصطلاحات مواجه شده باشید ولی استاندارد مورد نیاز خود را ندانید. مثلاً سه نظام مورد نیاز من باید چند میلی‌متری باشد؟ یا اینکه قابلیت تغیر سرعت چیست؟ وزن دستگاه، امکاناتی مثل LED و مواردی از این قبیل چطور؟! دریل پیچ‌گوشتی شارژی جدید باس مدل 1218 یک پیکج قدرتمند از کمپانی Boss است که با باتری دارای ولتاژ 18 ولت به بازار عرضه شده است. این دریل پیچ‌گوشتی مزیت شارژی بودن را دارد که باتری آن به راحتی در بازار قابل خرید و تعویض است. امکان تغیر سرعت در هنگام سوراخ‌کاری و استفاده به عنوان پیچ‌گوشتی می تواند شما را در استفاده از آن بسیار توانمند کند. همچنین داشتن کلاچ با امکان تنظیم قدرت، می‌تواند خیال شما را از آسیب رسیدن ناخواسته به موتور یا پیچ و مته راحت کند. به این صورت که اگر فشاری بیش از حد تنظیم شما به محل سوراخکاری یا محل محکم کردن پیچ وارد شود، دریل به صورت اتوماتیک آن را رد خواهد کرد. امکان تنظیم چپ‌گرد و راست‌گرد، مخصوصا در هنگام استفاده به عنوان پیچ‌گوشتی شارژی بسیار کارایی دارد. در دریل‌های با قدرت زیاد، داخل آرمیچر به علت جرقه زدن، دمای بالایی پیدا می‌کند که در این دریل استفاده از تکنولوژی به روز، به عمر بالاتر موتور کمک کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار صنعتی نووا مدل 4410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت سشوار صنعتی 2000 وات مدل 4410،یکی از محصولات برند نووا می باشد که از بهترین و باکیفیت ترین قطعات تولید می شود.از این دستگاه به منظور رنگ زدایی، ایجاد اتصالات پلاستیکی و PVC، جوشکاری و انحنا دادن به قطعات پلاستیکی و همچنین خشک کردن سطوح و جدا سازی لیبل ها از سطوح استفاده می شود . نازل همراه این دستگاه ، کاربرد های متنوعی دارد.نازل محافظ و دم ماهی برای محافظت از شیشه ها، نازل متمرکز برای رنگ زدایی از لبه ها، درزها و…استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ آب مدل CB210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ 2 اسب بشقابی 2 پروانه استیل طرح پنتاکس وات WAT مدل CB210 شافت و روتور این پمپ از جنس استیل AISI 304 و سیم پیچ تماما از جنس مس می باشد . قدرت این پمپ 2 اسب بخار می باشد . حداکثر ارتفاع 50 متر است . حداکثر آبدهی 6.7 متر مکعب بر ساعت است . دهانه ورودی 1/4 1 اینچ می باشد . دهانه خروجی 1 اینچ می باشد . دمای قابل تحمل آب 60 درجه می باشد . دمای محیط قابل تحمل 40 درجه می باشد . قدرت مکش 7 متر می باشد . این محصول دایم کار می باشد . دور موتور این محصول 2850 دور بر دقیق می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ آب پنتاکس مدل CM100/00 IR اصلی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ پنتاکس CM100/00 IR ایرانی تحت لیسانس شرکت پنتاکس ایتالیا و با قطعات ایتالیایی با بالاترین کیفیت در داخل کشور تولید می شود،این پمپ با توان 1 اسب یا 750 وات با دور موتور 2850 دور در دقیقه قادر به انتقال آب تا ارتفاع حداکثر 30 متر و آبدهی حداکثر 90 لیتر در دقیقه می باشد. این پمپ تکفاز دارای محافظ حرارتی بوده و برای یک واحد مسکونی تا طبقه 3 جوابگوی کمبود فشار آب می باشد،سیم پیچی تمام مس قدرتمند و شفت تمام استیل با بدنه چدنی مقاوم از مشخصه های این پمپ اصلی می باشد. لطفا دقت کنید که برند پنتاکس اصل به دلیل کیفیت بالا دارای انواع جنس های چینی و تقلبی همین مارک با قطعات بی کیفیت و سیم پیچی های غیر مسی و بسیار ارزان در بازار می باشد. یکی از مشخصه های پمپ پنتاکس اصلی پلاک مشخصات پمپ همگی با نوشته های برجسته حک شده و غیر چاپی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سی ان سی طرح مینی مدل cnc 3018 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی سی ان سی Mini CNC 3018 مناسب برای برای تراش و حکاکی چوب، پلکسی گلس، PCB، پلاستیک و سطوح نرم است. اگر قصد خرید کیت مینی سی ان سی رومیزی را دارید این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. همچنین این دستگاه یک انتخاب مطمئن و مناسب برای افرادی است که به تازگی پا به دنیای سی ان سی می‌گذارند تا با فوت و فن‌های مربوط به ماشین‌های سی ان سی با هزینه مناسب و ریسک کم آشنا شوند. همه‌ی قطعات لازم برای راه اندازی این مینی سی ان سی روی دستگاه موجود و نصب شده است. حجم موثر میز کار این مینی سی ان سی 45×180×250 میلیمتر می‌باشد که برای انجام بسیاری از کارهای تراش و حکاکی در ابعاد کوچک و مینیاتوری مناسب است. به همراه این کیت کولت ER11 برای نصب ابزار مورد نظر شما قرار داده شده است. این دستگاه جمع جور با ابعاد کلی 240×330×400 میلیمتر برای استفاده رومیزی ساخته شده است. x دارای کولت استاندارد ER11 x کم وزن و قابل حمل x فریم اصلی دستگاه آلومینیوم x مناسب برای انواع اهداف آموزشی و کاربردی x بورد دستگاه از لیزر پشتیبانی می کند (لیزر و درایو در بسته بندی موجود نمی باشد) x مناسب برای حکاکی و برش با ضخامت چند میلی متر دقت بسیار بالا و یکنواختی در دقت (تکرار پذیری) x اتصال به کامپیوتر و گوشی هوشمند با کابل USB و OTG و اپلیکیشن اختصاصی x قابلیت مونتاژ PCB x قابلیت طراحی روی چوب x امکان تبدیل عکس به Gcode x امکان تست قبل از اجرای برنامه کاری بر روی نرم افزار x امکان استفاده از سایزهای مختلف ابزار و مته با تهیه سایر سایزهای فشنگی کولت استاندارد ER11

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ایمن ترن مدل پاور بلند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی پاور بلند زیره ضدسایش رویه ضدآب سرپنجه ی مقاوم در برابر 200 ژول ضربه از جنس یا کامپوزیت زیره تولید شده ارگونومیک جهت مقاومت هرچه تمامتر زیره و درعین حال کاهش فشار وارده بر کف پاها و زانوها.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا