نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ابزار آلات و تجهیزات باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ابزارها و تجهیزات با توجه به تنوع و گستردگی که دارند در دسته ها و انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها و انواع در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. اما از آنجایی که برند های مختلفی در بازار وجود دارند که ممکن است شما را در انتخاب ابزار و تجهیزات مورد نیازتان دچار تردید کنند، این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات می تواند برای شما راهگشا باشد.

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات گفته شد؛ می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ابزار آلات و تجهیزات با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان یکی از مهم ترین ابزار های کاربردی این روز هاست، که وجود آن ها در منازل و مشاغل حکم یک همکار را دارد. پله های این نردبان از جنس پلاستیک میباشد که از سر خوردن و برهم زدن تعادل هنگام کار جلوگیری می کند. این نردبان تاشو است و به همین دلیل فضای کمتری را اشغال میکند. ابعاد هر پله 30*22 سانتی متر است و فاطله بین پله ها 25 سانتی متر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ورق پلی اورتان یک پلیمر بسیار همه کاره است که در کاربردهای بی شماری در سراسر جهان استفاده می شود. خواص مکانیکی پلی اورتان ها را می توان از طریق شیمی خلاق جداسازی و دستکاری کرد که تعدادی فرصت منحصر به فرد برای حل مشکلات با ویژگی های عملکردی بی نظیر در هر ماده دیگری ایجاد می کند. ویژگی ها : مقاومت در برابر سایش بالا-مقاومت بالا برش و پارگی-تحمل بار برتر-قالب گیری مقطع ضخیم-رنگ پذیری-مقاومت در برابر روغن-مقاومت ازن-مقاومت در برابر تشعشع-محدوده سختی گسترده تر-طبیعت ریخته گری-ابزار کم فشار-سبک وزن-کاهش سر و صدا-مقاومت در برابر سایش-ساخت ارزانتر-مقاومت در برابر خوردگی-تاب آوری-مقاومت در برابر ضربه-انعطاف پذیری-به راحتی قالب گیری می شود-رسانا-بدون جرقه-مقاومت در برابر ضربه بالا-حافظه الاستیک-مقاومت در برابر سایش-کاهش سر و صدا-ضریب اصطکاک متغیر-تاب آوری-قالب گیری مقطع ضخیم-ابزار کم هزینه تر-مقاومت در برابر دمای پایین-مقاومت در برابر جریان سرد-مقاومت در برابر تشعشع کاربرد ها : کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر سایش دارند، کاهش سر و صدا هیدروکربن های آلیفاتیک، اسیدها و بازهای ملایم. استفاده در جابجایی مواد از هر گونه مواد ساینده از جمله ماسه، سنگدانه های خرد شده، زغال سنگ، گلوله های تاکونیت، سنگ معدن مس، سنگ فسفات، نمک و خرده های چوب معمولاً در ساخت و ساز استفاده می شود، از جمله به عنوان یک راه عالی برای ایجاد عایق حرارتی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بذر چمن سوپر اسپرت یک محصول بسیار باکیفیت و اصیل، ساخته شده در کشور آلمان و با تکنولوژی رازن سید هلند است. این بذری مخلوطی از 5 بذر چمن مختلف با درصد هایی است که باعث میشود تا چمن کاشته شده در تمام فصول سال سرسبزی خود را حفظ نموده و پاخوری عالی داشته باشد . از این بذر چمن می توان برای تمامی نواحی با دمای معتدل و یا به منظور انجام فعالیت های ورزشی استفاده نمود. این چمن با قارچکش مخصوص سلست تیمار و ضدعفونی شده و لذا فاقد پوسیدگی و قارچ زدگی خواهد بود. مقاومت به سایه و آفتاب شدید از خصوصیات دیگر این بذر است. وزن این محصول 2 کیلوگرم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیستوله‌های برقی یا بادی ازجمله‌ی وسایلی هستند که از آن‌ها برای نقاشی و رنگ‌آمیزی سطوح مختلف استفاده می‌شود. استفاده از این ابزار سرعت عمل نقاش را بالا می‌برد. البته در خصوص ییستوله‌های بادی باید در نظر داشت که به یک منبع یا کمپرسور باد احتیاج دارند. یکی از پیستوله‌های رنگ که توسط شرکت کنزاکس (KENZAX) تولید می‌شود، مدل KSG-827است. این محصول دارای تنوع در قطر نازل (5/7،1/1 و 1.8) میلی‌متر بسته به کاربری میباشد . از جمله مزایای KSG-827 میتوان به کاسه (مخزن) رنگ پلاستیکی شفاف و مقاوم با ظرفیت 600 میلی لیتر اشاره نمود . همچنین بدنه ی آلومینیومی این محصول دارای روکشی از آلیاژ کروم نیکل میباشد که هنگام شستشو در تینر باعث عدم خوردگی آن میگردد. سوزن این محصول از جنس استیل ضد زنگ ، نازل از جنس برنج ساخته شده است. در ساخت این پیستوله کنراکس KSG-827 از تکنولوژی HVLP بهره برداری شده است که با کمترین میزان فشار بیشترین پاشش رنگ را امکان پذیر می نماید . سوزن استیل ضد زنگ که ستفاده شده که باعث عمر بیشتر این پیستوله می‌شود . همچنین مخزن این مدل 600 میلی‌لیتر رنگ را در خود جای می‌دهد. برای استفاده از این محصول باید یک پمپ یا کمپرسور باد داشته باشید. سپس پیستوله‌ی رنگ را با شلنگ‌های مخصوص به کمپرسور متصل کنید. از مزایای KSG-827 کنزاکس میتوان به دنباله شلنگ خور آن اشاره نمود . مخزن این محصول را با رنگ پر کرده و رنگ‌آمیزی را شروع کنید. به همراه این محصول، چند قطعه لوازم جانبی شامل آچار، فرچه‌ی کوچک و فیلتر قرار دارد که به کمک آن‌ها، می‌توانید استفاده‌ی بهتری از پیستوله کرده و آن را به راحتی تمیز کنید. از آچار برای باز کردن قطعات و از فرچه‌ی کوچک برای تمیز کردن قطعات بازشده استفاده می‌شود. فیلتر کوچک هم برای قرار گرفتن در محل اتصال مخزن به پیستوله در نظر گرفته‌شده و از ورود اجسام ریز به داخل پیستوله جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید برای سرعت دادن به روند رنگ‌آمیزی، به‌جای استفاده از قلم‌موی رنگ از پیستوله‌ی بادی مانند پسیستوله‌ بادی کنزاکس مدل KSG-827استفاده کنید. جنس فلزی بدنه و نازل استیل در این محصول، باعث مقاومت و عمر بسیار بالای آن می‌شود. مخزن پلاستیکی این محصول حجم مناسبی از رنگ (600 سی‌سی) را در خود جای می‌دهد. پس از هر بار استفاده از پیستوله، باید به کمک وسایلی که به همراه این محصول ارائه‌شده، قطعات آن را از هم بازکرده و تمیز کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رله کنترل فاز با نام اختصاری RM22TG برای قطعی فاز یاعدم توالی فاز به کار می رود. رله های کنترل فاز در مدارات الکتریکی و کاربردهای اتوماسیون صنعتی مانند بالابر، بسته بندی، نساجی کاربرد دارد. این یکی از قطعات باریک بازار با عرض 22.5 میلی متر است که امکان نصب آسان بر روی ریل DIN را امکان پذیر می کند. همچنین یک، LED یکپارچه برای نشان دادن وضعیت کنترل، با تنظیمات ساده و دقیق ارائه می دهد. قابلیت خاموش شدن خودکار و اطلاع از وقوع خطا برای شناسایی سریع عیب و عیب یابی در اختیار کاربر قرار می دهد. این کنترل کننده چند کاره است و برای انتخاب در سیستم های خودکار بسیار ایده آل  است، ایده آل از لحاظ نوسازی تاسیسات قدیمی بدون استفاده از PLC

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده لرزان برقی فوق از ابزارهای کاربردی در صنعت نجاری است که با برخورداری از موتور 1000 وات می تواند لرزشی تا 12000 دور در دقیقه را برای دستگاه به وجود آورد. از ویژگی های منحصر به فرد این ابزار قابلیت تنظیم سرعت در 6 حالت مختلف است که می تواند تمام نیازهای کاربران را برآورده سازد. سنباده لرزان 1000 وات دیمردار فوق از طراحی ارگونومیک و وزن سبکی بهره مند است که قابلیت استفاده با یک دست را برای کاربر فراهم می سازد. همچنین برای این دستگاه دسته ای با روکش لاستیکی در نظر گرفته شده که باعث افزایش کنترل کاربر بر روی دستگاه و نیز کاهش خستگی در هنگام کار می شود. از دیگر امکانات این محصول سوئیچ ضد گرد و غبار با روکش پلاستیکی است که با جلوگیری از ورود گرد و غبار به افزایش طول عمر دستگاه کمک می کند. این دستگاه به همراه کیسه جمع آوری گرد و غبار، یک جفت ذغال و کاغذ سنباده در جعبه طراحی شده توسط اینتیمکس عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پک حاوی 4 عدد منبع تغذیه RD-3513 مینول می‌باشد. RD-3513 با دو خروجی 13.5± ولت، در مجموع توان 35 وات در خروجی تأمین می‌کند. هر دو کانال دارای جریان نامی خروجی 1.3 آمپر می‌باشند که می‌توان تا 2.0 آمپر از CH1 و تا 1.5 آمپر از CH2 کشید مشروط بر اینکه توان مجموع خروجی از 35 وات بیشتر نشود. دو خروجی 13.5± ولت قابل تنظیم بوده و دامنه 12 تا 15 ولت DC در خروجی را پوشش می‌دهند، بنابراین برای 12± و 15± هم قابل تنظیم هستند. ولتاژ ورودی این منبع تغذیه یونیورسال بوده و در محدوده 88 الی 264 ولت AC و یا 125 تا 373 ولت DC کار می‌کند. این پاور سرج شبکه AC تا 300 ولت به مدت پنج ثانیه و ارتعاشات تا 5G را تحمل می‌کند. خازن‌های الکترولیت در این پاور سوئیچینگ دارای استانداردهای بالا بوده و درجه حرارت °105 سانتیگراد را تحمل می‌کنند. منبع تغذیه RD-3513 یک پاور قابل اعتماد با بازده بالا، عمر طولانی بیش از 310 هزار ساعت می‌باشد و با اینکه در دسته‌ی منبع تغذیه های میان‌رده شرکت مین ول قرار داشته و دارای کیفیت ساخت بالا و در عین حال قیمت مناسب می‌باشد. این سوئیچینگ بدون فن DC داخلی ساخته شده است. بدنه این منبع تغذیه دو خروجی از جنس گالوانیزه ساخته شده است و طراحی مشبکی دارد. جنس بدنه و طراحی این محصول باعث شده تا گرمای تولید شده از طریق جریان هوای تازه خارج شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوربین آندوسکوپی (شلنگی) اتوفوکوس 5 مگاپیکسل با کابل 20 متری مرغوب و با کیفیت از جدیدترین نمونه دوربین های آندوسکوپی موجود در دنیا با قدرت تصویر برداری HD و دوربین اتو فوکوس می باشد. پروپ دوربین دارای استاندارد IP67 و کاملاً ضد آب که باعث می شود تا کاربران بتوانند در شرایط محیطی متفاوت از این دوربین آندوسکوپی اتوفوکوس نهایت استفاده را ببرند. این دوربین می تواند با استفاده از نرم افزار Inskam تصویر را با کیفیت بالا در گوشی های هوشمند نمایش داده و امکاناتی همچون گردش تصویر بصورت 360 درجه ، امکان نمایش همزمان یک تصویر گرفته شده و مقایسه آن با تصویر زنده دوربین ، زوم تصویر و همچنین امکان تهیه عکس و فیلم در حین تصویربرداری از محل های دلخواه را در اختیار کاربر قرارداده و همزمان با آن در کارت حافظه ذخیره سازی نماید.دارای 4 LED ویژه پر نور کنار دوربین که می تواند در کاوشهای باستان شناسی و اکتشافات معدنی و مکان های تاریک کاربرد موثری داشته باشد. این سری از دوربین های شلنگی اتوفوکوس 5 مگاپیکسل دارای یک دوربین با قطر پروب 11 میلیمتر با قابلیت اتوفوکوس و رزولوشن 5 مگاپیکسل بوده و با طول کابل 20 متری و کابل نیمه سخت با قابلیت اتصال به انواع موبایلهای اندرویدی عرضه می شود. این وسیله کاربردهای بسیاری دارد ازجمله کاربردهای آن ، جستجو و نجات، حفاری چاه، مشاهده داخل خط لوله، بازرسی موتور، نظارت تصویری، بازرسی لوله فاضلاب، بازرسی دیوار و هر مکانی که دسترسی به آن سخت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیستوله برقی پینت زوم مدل A21 میتواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که میخواهند در امور خانگی و عمومی اقدام به پاشش رنگ نمایند. با خرید این محصول شما نیازی به هیچ لوازم جانبی دیگری نخواهید داشت. زیرا این دستگاه دارای کمپرسور باد الکتریکی میباشد که میتواند فشار هوای مورد نیاز پیستوله را تامین کند. این کمپرسور باد 650 وات قدرت دارد و با یک کابل برق میتواند به ولتاژ 230-240 ولت AC (برق شهری) متصل شود. برخلاف سایر پیستوله های برقی، پیستوله پینت زوم دارای لوله خرطومی به طول 100 سانتی متر میباشد. این قابلیت علاوه بر افزایش آزادی در حرکت کاربر، از خسته شدن دست او نیز جلوگیری میکند. زیرا کاربر نیازی به حمل کمپرسور باد ندارد و دست او تنها وزن پیستوله رنگپاش را تحمل میکند. هرچند اگر قصد داشته باشید کمپرسور باد را با خود حمل کنید نیز میتوانید بند مخصوص آن را نصب نمایید. همچنین یک مخزن پلاستیکی 800 میلی لیتری جهت نگهداری رنگ در تجهیزات دستگاه وجود دارد که مستقیما به زیر پیستوله متصل میشود. وزن کلی پیستوله برقی پینت زوم بسیار مناسب است زیرا تمامی قطعات آن از پلاستیک فشرده تولید شده است و به همین دلیل کار کردن با آن، حتی در زمان طولانی شما را خسته نمیکند و هر فردی میتواند از آن استفاده کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور قدرتمند توربو پاور 2500 وات با گشتاور زیاد برای توان بالای مواد با کیسه جمع آوری 45 لیتری قابل جابجایی، ایده آل برای خرد کردن قلمه های سبز، بوته ها و درختچه های با ضخامت شاخه تا حداکثر. 40 میلی متر لوازم جانبی شامل: 1 عدد درب بیل دار دسته دار، ابزار نصب قدرت اتصال داده های فنی: 2500 وات. سرعت در حالت آرام: 3900 دقیقه-¹، گشتاور: 12 نیوتن متر، حداکثر. ضخامت شاخه: 40 میلی متر، حجم کیسه جمع آوری: تقریبا. 45 لیتر جنس بدنه: پلاستیک، فایبرگلاس تقویت شده، چاقو: فولاد کربنی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیسک سنگ زنی الماسه بتن فلکس از محصولات شرکت Flex آلمان با 100 سال سابقه و مخترع سنگ فرز می باشد. این دیسک مناسب برای سنگ زنی قطعات بتنی، بتن کهنه، لایه بتن سخت، برداشتن خط قالب روی قطعات بتنی، پوشش رزین اپوکسی و لایه های فشرده روی بتن می باشد. این دیسک قابل استفاده بر روی تمامی سنگ های بتن ساب با سایز 115 و اتصال M14 می باشد. این دیسک دارای عملکرد بالای سنگ زنی و عمر طولانی به دلیل استفاده از ساختار نوآورانه تکه ای است. این دیسک مناسب برای آماده سازی بهینه سطوح قبل از عملیات پوشش دهی می باشد.شرکت فلکس در سال 1922 در منطقه Bad Cannstatt نزدیک اشتوتگارت آلمان توسط Ackermann و Schmitt تاسیس گردید. در همان سال سنگ فرز MS6 با شفت Flexible و در سال 1954 اولین سنگ فرز سرعت بالای دنیا تحت عنوان DL9 توسط شرکت فلکس اختراع شد. هم اکنون شرکت فلکس معروفترین و معتبرترین تولید کننده پولیشر برقی و شارژی محسوب گردیده و تخصص آن تولید انواع ابزارآلات برقی و شارژی در صنایع خودرو، کار با فلزات، پرداخت سنگ و ابزارآلات مرتبط با ساخت و ساز و بازسازی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخازن سه لایه با مواد اولیه و روش کاملا استاندارد تولید می شوند. این مخازن بدلیل سه لایه بودن و عدم عبور نور به درون آنها، مناسب نگهداری آب شرب بوده و لایه بیرونی دارای خاصیت آنتی یو وی و همچنین لایه درونی این مخازن دارای ویژگی آنتی باکتریال می باشند که با خیال راحت می توان جهت ذخیره سازی آب آشامیدنی به مدت طولانی بدون هرگونه تغییر در رنگ، بو و مزه آب استفاده کرد. همچنین قابلیت نصب انواع اتصالات و شیر را دارا می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سری از کنترل کننده ها برای موتور های دیزلی، بنزینی و گازی ساخته شده است. شروع، توقف و نظارت تمامی پارامترهای دستگاه ها و همچنین چک کردن خطاها را انجام می دهد. این مدل دارای صفحه نمایش با ال سی دی 3 اینچی بزرگ با وضوح بالاست که پارامتر ها و خطاهای از دستگاه را همزمان نمایش می دهد. تمامی پارامتر ها را می توان از طریق دکمه های جلو تنظیم کرد یا بوسیله کابل USB و اتصال به نرم افزار برنامه ریزی کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخزن پلی اتیلن 500 لیتری حجیم پلاست سری V دارای فلوتر برنجی ورودی با خاصیت عدم جذب رسوبات و خروجی برنجی می‌باشد که برا مصارف خانگی و آپارتمانی و صنعتی بسیار کاربرد دارد. کاربرد فلوتر قطع کردن خودکار آب هنگام پر شدن مخزن و وصل کردن آب هنگام خالی شدن مخزن می باشد. مخزن آب حجیم پلاست از مواد درجه یک و از به روز ترین طرح قالب در تولید این محصول استفاده شده است. این محصول سه لایه و ضد جلبک و ضد باکتری می‌باشد که از بو و مزه دادن آب در آن جلوگیری می‌شود. مخزن 500 لیتری گروه صنعتی حجیم پلاست از 30- درجه سانتیگراد تا 65+ درجه سانتیگراد قابلیت تحمل دما دارد. همه محصولات گروه صنعتی حجیم پلاست دارای استاندارد به شماره 848779400 و پروانه ساخت بهداشت و سیب سلامت به شماره 48/11412 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیج باد دیجیتال مایتی سون (MIGHTY SEVEN - M7) ساخت تایوان است . وزن دستگاه 320 گرم است و بر حسب بار (BAR) اعداد را با دقت دو رقم اعشار نمایش می دهد. رنج اندازه گیری آن صفر تا یازده BAR است . صفحه نمایشگر آن محافظت شده با لاستیک و دارای مکانیسم گردش 360 درجه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارخانه کنیپکس آلمان انبر کلاغی مدل کبری 8700100 سایز 4 اینچی با قدرت و راحتی کارکرد بیشتر در مقایسه با انبرکلاغی های معمولی با همین مشخصات را تولید و روانه بازار نموده. شایان ذکر است کنیپکس اولین کارخانه ای می باشد که چنین انبر کلاغی را اختراع نموده و تابه حال هیچ یک از برند های معروف چنین انبر کلاغی با این ابعاد و کوچکی ولی پرکاربرد را به بازار جهانی معرفی ننموده اند.انبر کلاغی کنیپکس مدل کبری دارای 11 موقعیت تنظیم درجه ای و ظرفیت نگهداری 28 میلیمتریکه با 30٪ ظرفیت گرفتن بیشتر می باشد که دسترسی خوب به قطعه کاررا به دلیل اندازه باریک سر و ناحیه مفصل برای کاربر به ارمغان می آورد. چند مورد از مزایای انبر کلاغی کنیپکس مدل کبری: قفل شدن خودکار روی لوله ها و مهره ها با کمترین فشار وارده بدون هیچ گونه لغزشی روی قطعه کار نام برد. نگهداشتن سطوح با دندانهای سخت شده خاص ، سختی دندانه ها تقریباً 61 HRC که بالا ترین سطح مقاومت را در برابر سایش و فشار می باشد. طراحی شده با ساختاری مقاوم که در برابر گرد و غبار و رطوبت حساس نمی باشد و برای کار در فضای باز مناسب است.دارای طراحی جعبه اتصال برای پایداری بالا و طول عمر بیشتر. دارای گارد محافظ که از نیشگون گرفتن انگشتان اپراتور جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشخصات کلی مجموعه ابزار 4 عددی شارژی صنعتی باس: این مجموعه از برند خوب باس مجموعه کامل است که در هر خانه یا کارگاهی مورد نیاز می باشد این مجموعه دارای مینی فرز شارژی صنعتی براشلس ،بتن کن شارژی صنعتی براشلس و دستگاه بکس شارژی صنعتی براشلس و دریل شارژی می باشد مجموعه چهار عددی شارژی صنعتی باس ✔ دریل شارژی چکشی سه نظام فلزی دو دور✔ بتن کن سه کاره شارژی براش لس ( 1800 دور بر دقیقه)✔ مینی فرز شارژی براش لس(12000 دور بر دقیقه)✔ بکس شارژی 450 نیوتن براش لس (3200 دور بر دقیقه )✔ چهار باتری (دو عدد باتری 118 ولت لیتیوم و دو عدد باتری 88 ولت لیتیوم )✔ قابلیت کنترل سرعت هر چهار دستگاه روی بدنه✔ دارای 1 شارژر✔ ابعاد کیف 13×46×55 سانتی متر✔ وزن 11 کیلوگرم✔ به همراه آچار تعویض✔ کیف BMC✔ کیفیت عالی✔

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول یک عدد شلنگ درمل مدل 225 می باشد که از یک طرف به سر کولت فرز میناتوری درمل یکی از مدل های 200 - 3000 - 4000 - 4200 - 4250 - 4300 - 8000 - 8100 - 8200 - 8220 مناسب است و متصل میگردد و از سر دیگر برای انتقال نیرو و انجام کارهای ظریف بسیار مناسب می باشد . این شلنگ که حدود 1 متر طول دارد منجر میگردد نیروی چرخشی ایجاد شده توسط فرز توسط این شلنگ به سر شلنگ منتقل گردد.همراه این شلنگ مهره فیکس کننده شلنگ هم ارائه می شود . این شلنگ مطابق تصاویر در بسته بندی پلاستیکی عرضه میگردد.این محصول برای مدل های micro - 7700 - 7750 - 8050 - lite - stylo plus - fortiflex مناسب نیست.باید توجه کرد این محصول به تنهایی فاقد نیروی محرکه و موتور است و به تنهایی قابلیت چرخش را ندارد و فقط میتواند نیروی چرخشی فرز میناتوری مدل های قید شده را منتقل نماید.به دلیل باریکی و خوش دست بودن، امکان کار کردن راحت تر را نسبت به فرز مینیاتوری برای شما فراهم میکند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام خدمت مشتریان محترم دریل شارژی چکشی 36 ولت براشلس طرح دیوالت این دریل شارژی طرح دیوالت می باشد قطعا کیفیت این دریل با دیوالت اصلی بسیار متفاوت می باشد همانگونه که قیمت آن هم بسیار تفاوت دارد این محصول ساخت کشور چین می باشد که دارای ترک متر (هرزگرد) 20 پله ای و دارای 2 سرعت می باشد این محصول دارای کلید چپ گرد و راست گرد و نیز کلید گازی(با فشار دست سرعت کم و زیاد می شود ) می باشد همچنین باطری های این محصول 36 ولت بوده و دارای نشانگر میزان شارژی می باشد کیفیت خوبی برخوردار است که دارای کیف مستحکم و دارای شارزر و باطری اضافی می باشد دریل شارژی چکشی 36 ولت براشلس طرح دیوالت ✔ کاملا صنعتی✔ دارای حالت ساده و چکشی (مناسب دریل کاری و پیچ بستن)✔ موتور براشلس✔ سه نظام فلزی✔ دو عدد باتری 36 ولت لیتیوم✔ گیربکس دو دور قدرتمند✔ دور 0 تا 350 و 0 تا 1350 دور بر دقیقه✔ قابلیت کنترل سرعت فشاری✔ چپگرد و راستگرد✔ به همراه لوازم همراه؛ مته آهن( سایز 3 4، 5 میلیمتر)، مته چوب( سایز 3 4، 5 میلیمتر)، رابط فنری تاشونده، سه عدد نوک پیچ گوشتی چهارسو و سه عدد دو سو، چهار عدد بکس و تبدیل بکس خور سر دریلی سایز 1/4✔و متر و کاتر و نوار چسب به همراه رابط پولیش و سنباده کیفBMC

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تولیدات برند پروکسون اره مویی برقی پروکسون مدل 27088 می باشد. این دستگاه از نمونه اره های با کارایی بالا می باشد. این محصول دارای مشخصات منحصر بفردی است. دارای موتور AC بسیار قوی و کم صدا ، طوری که کاربر در حین استفاده اذیت نشود، است. موتور AC این دستگاه دارای نویز کم و عمر طولانی می باشد. این میز جهت برش طولی انواع چوب، ام دی اف ، پلاستیک، فلز، سنگ ، سرامیک و فایبرگلاس است. این دستگاه برای ساخت مدل، ساخت اسباب بازی، مجسمه های چوبی و ... ایده آل است. اره مویی برقی پروکسون مدل 27088 مناسب برای برش چوب نرم با ضخامت 40 میلیمتر، چوب سخت تا ضخامت 10 میلیمتر، پلاستیک تا ضخامت حدودی 2 میلیمتر و فلزات غیر آهنی تا ضخامت حدودی 2میلیمتر می باشد.صفحه این دستگاه از جنسی ساخته شده است که مدل به راحتی بر روی آن به حرکت در می آِید و توسط کاربر جابجا می شود. این میز دارای یک بازوی ثابت است که تیغه اره که یک طرف آن به بازو و طرف دیگر در درون دستگاه قفل شده است را به حرکت در می آورد. یک سرتیغه درون سطح میز و سر دیگر به بازو وصل می باشد. سیستم کار این اره چیزی مشابه سیستم چرخ خیاطی می باشد. اره مویی برقی پروکسون مدل 27088 دارای ابعاد و وزن مناسب بوده و جابجایی را برای کاربر آسان میکند همچنین برای باز و بسته کردن و تعویض و جای انداختن تیغه آچار مخصوصی دارد که کار را آسان میکند. این آچار در کنار دستگاه قرار گرفته است. دارای کلید روشن خاموش بوده و دارای نقاله جهت برشهای زاویه دار و گونیا جهت برشهای مستقیمی باشد. صفحه آلومینیومی روی میز برش پروکسون دارای ابعاد 160x160 میلیمتر است تیغه با دمنده یکپارچه و قابل تنظیم ارتفاع به سه حالت از مزایای مهم این دستگاه است. هم چنین اره مویی برقی پروکسون مدل 27088 دارای 5 تیغه اره میباشد ولتاژ برق ورودی 220 ولت توان کنترل الکتریکی این دستگاه 85 وات، همچنین سرعت آن از 150 تا 2500 دور در دقیقه است این محصول ساخت کشور م آلمان است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از محصولات پر فروش این کمپانی اره موتوری مدل MAX BG-CS25 است که از موتور قدرتمند 1.5 اسب بخار و حجم موتور 25.4cc سانتی متر مکعب جهت برش و هرس انواع چوب بهره می برد . از ویژگی های این اره می توان به طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک و کاربری آسان آن اشاره کرد. طول زنججیر این اره 30 سانتیمتر است که مجهز به زنجیر سفت کن می باشد. این مدل دارای ویژگی سیستم ضد ارتعاش جهت راحتی کاربر است. همچنین دارای سیستم روانکاری زنجیر به صورت اتومات برای افزایش عمر زنجیر و مجهز به ترمز زنجیر است. از مزیت های دیگر این دستگاه سیستم استارت و روشن شدن آسان دستگاه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از این دستگاه می توان برای انجام کارهای مختلفی ازجمله چسپاندن کاغذ دیواری، تعیین هم راستایی پنجره و پریزهای برق، چسپاندن کتابخانه و قاب های عکس به دیوار، کاشی کاری، نصب کابینت آشپزخانه، تراز کردن ستون ها و انواع کارهای دیگر استفاده کرد.جدیدترین و در عین حال با کیفیت ترین تراز لیزری که وارد بازار شده تراز لیزری دیوالت است که دامنه پوششی 360 درجه از محیط را دارد. این تراز 4 خطی بوده به همین علت به آن 4 بعدی نیز می گویند ابزارهای مختلفی شامل سه پایه بلند تلسکوپی آلومینیومی 1.2 متری، سه پایه کوچک، پایه مگنتی، پایه ساده و عینک مخصوص می باشد. تمام این وسایل در یک چمدان با دوام، شیک و حرفه ای قرار داشته و به کمک آن به راحتی می توانید تراز و وسایل همراه آن را به جاهای مختلف ببرید. این تراز که تحت لیسانس ژاپن(در چین) ساخته شده از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.حداکثر برد این تراز در روز و فضای روشن حدود 20 متر و در محیط های تاریک تا 50 متر می رسد. رنگ پرتو لیزر سبز رنگ بوده و به کمک آشکار ساز می توانید محدوده دید تان را افزایش دهید. .نحوه خاموش و روشن کردن 4 خط لیزر این تراز را می توانید به 3 روش انجام دهید: با استفاده از دکمه های لمسی که بر روی تراز لیزری قرار دارد. با استفاده از ریموت کنترلی که همراه دستگاه است. با استفاده از اپلیکیشن مخصوص موبایل. اگر می خواهید با گوشی تان به تراز لیزری متصل شوید ابتدا بارکد روی ریموت کنترل را اسکن کرده و برنامه مورد نظر را از گوگل پلی دانلود کنید. در ادامه بلوتوث گوشی تان را روشن کرده و به دستگاه متصل شوید از ویژگی های تراز لیزری 360 درجه ماکیتا می توان به خودترازی آن اشاره کرد. در صورتی که زاویه انحراف دستگاه مثبت با منفی 3 درجه باشد دستگاه می تواند خود را تراز کند. اما اگر زاویه انحراف بیشتر از این مقدار باشد با پخش آلارم ممتد و خاموش و روشن کردن پرتوهای لیزر به کاربر اعلام می کند که دستگاه تراز نیست اگر از تراز لیزری می خواهید برای قسمت های شیب دار یا راه پله ها استفاده کنید می توانید چند ثانیه دست تان را روی دکمه قرمز رنگی که بر روی تراز قرار دارد بگذارید. با این کار قفل تراز روشن شده و با حرکت دادن آن آلارم و نشانگر عدم تراز روشن نمی شود. به دلیل بعضی مسایل این دستگاه ckd وارد ودرایران جعبه سازی میگردد باتری ها شارژ کامل شود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت متابو یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع ابزارهای برقی و بادی در جهان است که با استفاده از توان طراحی و امتیاز تکنولوژیکی کشور آلمان بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی و بادی در جهان را به خود اختصاص داده است .متابو بیش از 40 سال است که وارد بازار ایران شده و از آن سال تاکنون علیرغم حضور رقبای بزرگی از اروپا و در بازار مصرف ابزار ایران ، توانسته است با حفظ امتیازات خود در طراحی و کیفیت مطلوب ، مشتریان ایرانی را همواره راضی نگه داشته و بخش قابل توجهی از این بازار رو به رشد را از آن خود کند. کارخانه اصلی متابو در شهر صنعتی کوچک و زیبای نورتینگن آلمان قرار دارد. متابو علاوه بر آلمان در کشور تایوان هم در طی این سالها به روال بسیاری از شرکتهای بزرگ بین المللی ، واحدی را راه اندازی کرده است. در این شرکت کلیه مراحل ساخت و کنترل کیفیت توسط متخصصین آلمانی شرکت اصلی متابو ، صورت میپذیرد. بکس بادی متابو مدل DSSW 930 با درایو 1/2 از مکانیزم Twin Hammer برخوردار است. این سیستم باعث می شود ضربات بزرگتر و به صورت متناوب ایجاد شوند . دستگاه های دو چکشه از قدرت بیشتری نسبت به نمونه های معمول برخوردار هستند . بکس بادی DSSW 930 از سری صنعتی (Heavy Duty) می باشد که آن را برای استفاده های مکانیک خودرو ، تعمیرات و ... مناسب ساخته است . تنظیم قدرت دستگاه در 3 حالت و جهت چرخش (راست گرد و چپ گرد ) از طریق دکمه ای که در پشت بکس بادی وجود دارد قابل انجام است . از مزایای این مدل نسبت به مدل های دیگر می توان به دور بالاتر ، بدنه جمع و جور و سبک تر و همچنین وجود اگزور در پایین بدنه اشاره نمود . استفاده از سیستم رطوبت گیر و روغن زن برای کلیه ابزارهای بادی از جمله بکس بادی الزامی بوده و سبب دوام دستگاه و استحکام قطعات در بلند مدت می شود . حضور این مارک و مدل در مارکت داخلی ایران موجب گردیده قطعات یدکی آن به وفور در دسترس باشند و تعمیر و نگهداری آسان از ویژگی های این مدل می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار صنعتی ابزاری جهت دمش باد داغ می‌باشد. حرارت خروجی از سشوار های صنعتی عمدتا بین 50 درجه سلسیوس تا 600 درجه سلسیوس است. ساختار کلی سشوار های صنعتی متشکل از یک منبع تولید حرارت به نام المنت و یک موتور که با گرداندن فن هوای داغ را با فشار خارج مینماید. از این دستگاه عمدتا صنعت بسته بندی، چسباندن سلفون دودی بر شیشه های اتومبیل و غیره، ذوب نمودن چسب های صنعتی، داغ نمودن لوله­‌های پلیکا و لوله­‌های همانند جهت اتصال به همدیگر، خم نمودن لوله­‌های پی وی سی، خشک کردن رنگ، جدا نمودن قطعات لحیم شده، داغ کردن ذغال و خیلی مصارف دیگر استفاده می­شود. « سشوار صنعتی هیوندای مدل HP2070-HG » دارای توان 2000 وات و دارای قابلیت تنظیم حرارات خروجی از 50 درجه سلسیوس الی650 درجه سلسیوس هست. وزن سبک و خوشدستی این دستگاه باعث شده تا کاربر با کنترل بهتر و عدم خستگی با این وسیله کار کند بدنه این دستگاه عایق دویل می‌باشد و از جنس PA6+GF30 که بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزار آلات برقی هست استفاده شده است. دسته این دستگاه دارای روکش نرم ضد عرق دست می‌باشد. این دستگاه قابلیت تنظیم مقدار دمیدن هوا در سه حالت مختلف را دارد تا در کارهای مختلف بر اساس نیاز مقدار دمیدن هوا را تنظیم نمود. همچنین این دستگاه دارای دکمه تنظیم مقدار حرارت است که توسط چراغ های ال ای دی مقدار حرارات دمیده شده نیز به سهولت نمایان می‎شود. قابلیت تنظیم حرارت و خروجی میزان هوا در دو حالت مختلف است. در حالت اول در دمای 50 درجه سیلیسیوس میزان خروجی هوا 250 لیتر بر دقیقه و در حالت دوم در دمای 50 تا 650 درجه سیلیسیوس میزان خروجی هوا 500 لیتر بر دقیقه هست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از رنده‌های دستی برای رنده کردن قطعات چوبی کاری است که زمان و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار، رنده‌های برقی را در دو حالت ثابت و قابل‌حمل، طراحی و تولید کردند. رنده‌های برقی قابل‌حمل شباهت بسیار زیادی به نوع دستی این ابزار دارند. شرکت بوش که در تولید ابزار برقی از لحاظ کیفیت و تنوع همیشه در دنیا بی رقیب بوده این بار با تولید و طراحی رنده‌ی برقی مدل GHO 26-82 D قدرت خود را به رخ رقیبان کشیده است .این رنده برقی از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار است.این دستگاه به یک موتور قدرتمند 710 واتی مجهز شده که تیغه‌ی بسیار برنده‌ی رنده را با سرعت 16500 دوربردقیقه به گردش درمی‌آورد. در این محصول قابلیت تنظیم عمق رنده‌کاری با دقت بسیار بالای 0.1 میلی متر وجود دارد. سرعت عملکرد این دستگاه بسیار بالا است. پهنای تیغه‌ی این دستگاه با 82 میلی‌متر در نظر گرفته‌شده است. از این دستگاه برای رنده کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می‌کنند. روی دستگاه پیچ بزرگی قرار دارد که برای تنظیم بسیار دقیق عمق رنده‌کاری بین 0 تا 2.6 میلی‌متر به کار می‌رود. همچنین برای گرفتن و هدایت دستگاه هم از این پیچ بزرگ استفاده می‌کنند. تعویض تیغه‌ی این محصول با کمک آچار مخصوص و باز کردن سه عدد مهره‌ی تیغه میسر می‌شود. شرکت بوش با تولید محصولاتی با کیفیت و تنوع بسیار بالا جایگاه و رتبه‌ ی برتر را در بین تولیدکنندگان ابزار و لوازم جانبی دارا می باشد. این شرکت آلمانی ، با تجربه‌ای بیشتر از یک قرن در تولید محصولات خود از گونه‌های مختلف ابزار برقی، مدل‌های متعدد با مشخصات متفاوت از یکدیگر را تولید می‌کند . بسیاری از ویژگی های این رنده برقی باعث شده است که این رنده برقی در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل مگنت ECO 50S مناسب سوراخ‌کاری با مته گردبر حداکثر قطر 50 میلی‌متر، سوراخ‌کاری با مته مارپیچی حداکثر قطر 23 میلی‌متر، ظرفیت خزینه‌کاری 55 میلی‌متر و کورس‌کاری 170 میلی‌متر می‌باشد. از دریل مگنت‌ یوروبور می‌توان به نمایشگر LED آهنربا، TEPMREC، قابلیت ایمنی GYRO-TEC، زغال کربنی، مجهز به مگنت CNC سخت کاری شده، حفاظت از جریانات برق، کابل کشی مجتمع موتور، حفاظت در برابر گرمای بیش از حد و عملکرد دریل به صورت بازگشت اتوماتیک در گردبری اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ آب لوارا سری PM16/ الکتروپمپ لوارا سری P-PSA-PAB تولید کمپانی معتبر لوارا Lowara ایتالیا می باشد.این سری از پمپ های لوارا حاصل ۳۰ سال تلاش و تجربه این کمپانی می باشد به گونه ای که با توجه به استفاده از الکتروموتور ها با توان کم در این سری، این پمپ ها می توانند فشار زیادی را ایجاد کنند.در سری PAB به دلیل استفاده ار برنز در جنس بدنه و پروانه این پمپ میتواند در پمپاژ آب دریا نیز مورد استفاده قرار گیرد..پمپ لوارا P دارای میزان دبی از۳/۷۲ مترمکعب در ساعت و میزان هد آن تا ۸۲ متر می باشد.میزان دمای سیال قابل پمپاژ در این نوع پمپ از ۱۰- تا ۴۰ درجه سانتیگراد در سری P و ۱۰- تا ۸۰ درجه سانتیگراد در سری PSA , PABمی باشد.الکتروموتور این پمپ نیز دارای توان از ۰٫۳ تا ۱٫۱ KW به صورت تک فاز و سه فاز بوده و دارای استاندارد حفاظت IP44 (برای مدل های PABLB,P2,P16,PAB) و IP55 (برای مدل های P30,P40,P60,P70,PSA) و کلاس عایق بندی این پمپ F می باشد.از دیگر ویژگی های این پمپ میتوان به کیفیت قطعات تشکیل دهنده آن اشاره کرد. جنس مکانیکال سیل کار شده در پمپ سرامیک / کربن / NBR، جنس بدنه پمپ از جنس چدن برای سری P و جنس بدنه برنز برای سری PAB، جنس پروانه از برنز و نهایتا جنس شفت آن نیز از استنلس استیل می باشد.این پمپ بیشتر در مصارف خانگی، آبیاری فضای سبز (چمن) و باغ و مدل PSA پمپ لوارا بیشتر برای تغذیه بوبلر مورد استفاده قرار میگیرد .در سری PAB به دلیل استفاده ار برنز در جنس بدنه و پروانه این پمپ میتواند در پمپاژ آب دریا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور متشکل از آرمیچر و بالشتک تولید شده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تحت استاندارد CEو بلبرینگ های ضد غبار با کیفیت جهت افزایش طول عمر دستگاه و کلید ضد غبار با مکانیزم قفل کن جهت استفاده بلند مدت از دستگاه تحت استاندارد TUV.و همچنین گیربکس و گارد صفحه آلومینومی با طراحی منحصر به فرد با مکانیزم خروج ذرات در حین عملکرد دستگاه و شیار زن دو تیغ برش دقیق و با کیفیت و همچنین طراحی بدنه سبک و کوچک برای کاهش خستگی در کاربری طولانی مدت ، این دستگاه دارای دسته D شکل در قسمت جلوی دستگاه برای افزایش کنترل پذیری و قابلیت مانور بالا. و قابلیت تنظیم عمق و پهنای برش و دارای Soft Start جهت راه اندازی مطمئن و افزایش ایمنی کاربر این دستگاه دارای 2 عدد صفحه گرانیت بر رایگان و دارای کیف BMC مقاوم و ضد ضربه می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه مدل 4950EP یک رنده‌ی برقی است که شباهت بسیار زیادی به رنده‌های نجاری دستی دارد. این دستگاه به یک موتور قدرتمند و تیغه‌ی بسیار تیزی مجهز شده است. در این محصول قابلیت تنظیم عمق رنده‌کاری وجود دارد. سرعت عملکرد این دستگاه بسیار بالا است. این مدل توسط شرکت «توسن» (Tosan) ساخته می‌شود. این شرکت چند سالی است که درزمینه‌ی تولید ابزارهای مختلف برقی و دستی فعالیت می‌کند. مدل 4950EP یک رنده‌ی برقی است که به یک موتور 950 واتی مجهز شده است. این موتور به کمک یک گیربکس، حرکت گردشی را به تیغه منتقل می‌کند. تیغه‌ی این دستگاه با پهنای 8.2 میلی‌متر، در حالت آزاد با سرعت 16000 دوربردقیقه گردش می‌کند. از این دستگاه برای رنده کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می‌کنند. روی دستگاه پیچ بزرگی قرار دارد که برای تنظیم عمق رنده‌کاری بین 1 تا 4 میلی‌متر به کار می‌رود. همچنین برای گرفتن و هدایت دستگاه از این پیچ بزرگ استفاده می‌کنند. استفاده از رنده‌های دستی برای رنده کردن قطعات چوبی کاری است که زمان و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار، رنده‌های برقی را در دو حالت ثابت و قابل‌حمل، طراحی و تولید کردند. رنده‌های برقی قابل‌حمل شباهت بسیار زیادی به نوع دستی این ابزار دارند. مدل 4950EP هم دستگاهی است که از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار است. موتور 950 وات این دستگاه سرعت بالایی برای دوران تیغه ایجاد می‌کند. عمق رنده‌‍ کردن توسط پیچ بزرگی که در قسمت جلوی دستگاه قرارگرفته، تنظیم می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده نواری و دیسکی محک مدل BDS-100 جز محصولات رومیزی کمپانی محک می باشد. این مدل سنباده نواری و دیسکی محک دارای موتوری دینامی با قدرت 300 وات می باشد. اندازه قطر صفحه سنباده آن 127 میلی متر بوده و عرض نوار سنباده 2.5 سانتی متر است. سرعت گردش دیسک این دستگاه برابر با 2950 دور در دقیقه می باشد. ابعاد این دستگاه سنباده نواری و دیسکی محک برابر با 42x29x31 سانتی متر و وزن آن 7 کیلوگرم است. طول نوار 76 سانتی متر بوده و اندازه دیسک سنباده 12.5 سانتی متر می باشد. این محصول دارای میزی با قابلیت تغییر زاویه 0 تا 45 درجه می باشد. همچنین میز این دستگاه دارای گونیا بوده که موجب راحتی زاویه بندی قطعه کار می شود. بدنه این محصول تولیدی کمپانی محک در برابر ضربه و شکستگی محکم و مقاوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آچار بکس برقی و فندکی خودرو 12V AUTO MAX IMPACT WRENCH یک پیچ باز کن اتوماتیک بدون نیاز به اعمال فشار توسط دست بر روی آچار است که توسط فندکی ماشین یا مستقیم از باتری برق مورد نیاز خود را تامین می کند. این آچار برقی با سرعت 340 دور در دقیقه به طرز باور نکردنی بدون هیچ دردسری پیچ های محکم چرخ های ماشین را باز می کند و می بندد. از مشخصات این محصول می توان به گشتاور 290 نیوتن بر متر، ولتاژ باتری 12 ولت، کنترل سرعت، راست گرد، چپ گرد، ترمز الکترونیکی، کیف مخصوص حمل و قابلیت کار با برق مستقیم یا فندکی خودرو اشاره نمود. به همراه داشتن این محصول در صندوق عقب هر ماشینی ضروری است زیرا با داشتن این محصول در ماشین خود دیگر نگران پنچری یا تعویض چرخ نخواهید بود.لطفا توجه کنید که اتصال دستگاه فقط با متصل شدن به باتری 12 ولت که همان باتری خودرو های سبک و نیمه سنگین می باشد امکان پذیر است.از اتصال وسیله به باتری خودرو های سنگین 24 ولت خودداری نمایید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وینچ برقی ویتال خوش ساخت و کاربردی با ضریب اطمینان بالا میباشد که به صورت تک لا و دوبل جهت سهولت مصارف کارگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد این وینچ کارامد دارای گیربکس و سیم بکسل فولادی بوده و همچنین سیم پیچ موتور آن از مس است از دیگر تجهیزات آن نیز باید به قطع کن بالا و پایین و همچنین سیستم محافظت در برابر اضافه جریان و فشار بیش از حد اشاره کرد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد بلند کردم اجسام به طور مستقیم تا وزن 500 کیلوگرم و غیر مستقیم 1000 کیلوگرم را دارید پیشنهاد ما به شما وینچ برقی تک فاز تیوان 500 به 1000 می باشد این وینچ دارای گیربکس و سیم بکسل فولادی می باشد هم چنین سیم پیچ موتور از جنس مس می باشد

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل