نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کالاهای سوپرمارکتی جزو مهم‌ترین و البته پر تنوع‌ترین محصولاتی هستند که نیازهای روزمره ما را برطرف می کنند. این محصولات شامل موارد زیادی می شود که هر کدام به خودی خود تنوع زیادی دارد. از این رو ما در نکته خرید سعی داریم هر چند اندک نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

انواع کالاهای سوپرمارکتی:

نکات مهم هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی

برای خرید کالاهای سوپرمارکتی از هر نوعی که مد نظرتان است، باید این نکات را در نظر داشته باشید. از جمله:

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی گفته شد؛ می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کالاهای سوپرمارکتی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محلول برای استفاده در ویلا و تمام محوطه حیاط مانند سقف شیروانی،کف حیاط،دوچرخه،وسایل پلاستیکی،شیشه و......قابل استفاده است. این کالا برای فوم پاش های کارواش تولید شده است که مایع را به صورت فوم در سطح مورد نظر پخش کرده تا عملکرد خود را دوچندان نشان دهد. پاک کننده قدرتمند چند منظوره که بدون زحمت روغن، گریس و کثیفی های معدنی را پاک می کند. برای مبلمان باغ، وسایل نقلیه، نماها و تمام سطوح مقاوم در برابر آب قابل استفاده می باشد. این مایع کامل ترین مایع تولیدی شرکت کرشر با محتویات خاص برای استفاده در فلز،چوب،شیشه،خودرو،سنگ و پلاستیک می باشد البته توجه شودکه به صورت تخصصی هم برای موارد ذکرشده هم تولیدکرده ولی اگر قصد استفاده برای هر نوع کالایی باشید این محلول پیشنهاد می گردد. این کالا به درخواست شرکت کرشر امارات در آلمان تولیدشده است. توجه شود برای تشخیص اصل بودن کالا حتما به مثلث حک شده شرکت روی محصول دقت بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج بخشی جدایی‌ناپذیر از سفره‌ی ما ایرانیان است. برنج حاوی ویتامین B1 بوده و نباید از وعده‌غذایی ما حذف شود. حتی کسانی که به واسطه رژیم‌های غذایی مصرف برنجهای ایرانی را کاهش می‌دهند باید در یکی از وعده‌های غذایی خود برنج را قرار دهند. برنج صدری هاشمی آقاجانیان وزن 5 کیلوگرم به واسطه خوش‌پخت و معطر بودن یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برنج‌ها به حساب می‌آید. با برنج هاشمی پخت و پز غذاهای مختلف لذت بخش‌تر می‌شود. با این برنج می‌توانید رنگ و بوی دیگری به مهمانی‌های خود ببخشید. از این نوع برنج برای آماده کردن اکثر غذاهای ایرانی می‌توانید استفاده کنید. برنج هاشمی طعم و بوی خاص خود را دارد و به همین دلیل غذاها با آن خوشمزه‌تر می‌شوند و به‌عنوان اصلی‌ترین وعدهغذایی شناخته می‌شوند. این برنج هاشمی صدری با دانه‌های کامل را می‌توانید در بسته‌ها پنج کیلوگرمی خریداری کرده و تجربه هیجان‌انگیز و لذت بخشی از پخت غذاهای ایرانی کسب کنید. اندازه‌ی دانه‌های این برنج دانه کامل است و باخیال راحت میزبان مهمان‌های خود باشید.

خواص برنج

برنج یکی از مقوی‌ترین و پر کاربردترین غله‌هایی است که به عنوان یکی از غذاهای اصلی ایرانی‌ها شناخته می‌شود. این ماده غذایی علاوه بر طعم بی‌نظیر خواص زیادی دارد. به‌طور مثال در تأمین فوری انرژی، تنظیم و بهبود حرکات روده و تثبیت سطح قند خون تأثیر به سزایی دارد. همچنین قادر است نیاز روزانه بدن به ویتامین B1 را به خوبی پوشش دهد. از دیگر خواص آن می‌توان به تقویت متابولیسم، مراقبت از پوست، کمک به کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی و ضد سرطان بودن آن اشاره کرد. به طور کلی می‌توان برنج را به سه دسته تقسیم کرد. برنج‌های دانه بلند، برنج‌های دانه متوسط و برنج‌های نیم دانه در این دسته بندی قرار می‌گیرند. برنج حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است که بر اثر سوخت و ساز بدن به انرژی کاربردی تبدیل می‌شود. اگر برنج در حدود ده گرم دو بار در روز مصرف شود، از ایجاد سنگ کلیه کلسیمی جلوگیری می‌کند زیرا سرشار از سبوس است. محققان ژاپنی تأثیر سبوس برنج را هم ردیف داروهای شیمیایی ضد سنگ می دانند با این تفاوت که دارای هیچ گونه عوارض جانبی نیست.

برنجی با عطر و طعمی بی‌نظیر

ترکیبات فیتیک اسید یا فیتات‌های موجود در سبوس برنج، از جذب روده ای کلسیم ناخواسته جلوگیری می‌کند و در نتیجه این ماده داخل ادرار نشده و سنگی تشکیل نمی‌دهد. جالب است بدانید بر خلاف باور خیلی از افراد خود دانه‌های برنج فاقد چربی‌های مضر، از جمله سدیم و کلسترول است. اگر این دانه به صورت صحیح طبخ و مصرف شود حتی در جلوگیری از چاقی هم تأثیر دارد. برنج را می‌توان به عنوان یک منبع عالی برای تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی بدن به شمار آورد. ویتامین D، کلسیم، آهن، فیبر و... همگی جز ترکیبات این دانه مقوی محسوب می‌شوند. همچنین برنج بیماری های پوستی را درمان می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد بکر 1.8 لیتری شیررضا، محصولی کاملا طبیعی و بر پایه گیاهی، بدون مواد افزودنی و نگهدارنده می‌باشد. دانه‌های تازه و بکر کنجد، از مزارع به کارخانه انتقال می‌یابند و بعد از انجام فرآیندهای لازم با استفاده از جدیدترین ماشین آلات روز دنیا، روغن تازه و بکر کنجد حاصل می‌گردد. این روغن دارای چربی‌های غیراشباع می‌باشد و برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید و موثر است. روغن کنجد بکر حاوی ویتامین‌های E, B و کلسیم، منیزیم و فسفات‌ها می‌باشد که برای بهبود گوارش و عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود لذا روغن کنجد بکر برای مصارف سالاد و پخت و پز و تفت دادن موادغذایی در دمای پایین توصیه می‌شود.

روغن کنجد بکر شیررضا، ورود به دنیای خوراکی‌های سالم و لذیذ

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج فجر یکی از انواع برنج ایرانی است که در هر سه استان شمالی کشور کشت میشود. این برنج اولین بار در استان گلستان کشت شده است که آب وهوا و خاک مناسب این منطقه باعث شده است محصول این استان نسبت به دو استان دیگر مرغوب تر باشد. برنج فجر با توجه به عطر، ری، و طعم خوبش درکنار قیمت مناسبش بهترین انتخاب رستوران ها ، مراکز ارزاق و خیریه ها ، خانه سالمندان ،کترینگ ها و آشپزخانه ها ، سلف های دانشگاهی و اداری و کارخانه جات و همچنین برای مصارف خانگی جایگزین مناسبی برای برنج های پاکستانی و هندی است. در کنار ذکر محاسن این محصول باید این نکته را خاطر نشان کرد که این برنج در صورت نگهداری بیش از یک روز بعد از پخت ، نرمی و خوشپختی خود را از دست میدهد ، از این رو برای مصارف روزانه مناسب میباشد. .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنعت فرآوری گوجه فرنگی یکی از مهم ترین بخش های صنایع غذایی در جهان می باشد. سالانه بیش از 40 میلیون تن گوجه -فرنگی عمدتاً بصورت میوه تازه و محصولات مختلف از جمله رب گوجه فرنگی که رنگ و طعم آن تاثیر بسزایی در غذا دارد، فرآوری می شود. شایان ذکر است مهم ترین سهم تولید رب گوجه فرنگی در ایران حدود 920.000 تن بوده که از 4.600.000 تن گوجه فرنگی فرآوری می گردد. شرکت صنایع غذایی گلنوش نزدیک به نیم قرن تجربه با مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز اروپا در زمینه تولید انواع کنسرویجات، رب گوجه فرنگی، ترشیجات، سس ها و نوشابه های گازدار ... از مواد اولیه با کیفیت و پس از طی مراحل کنترلی توسط پرسنل زبده واحدهای کنترل و تضمین کیفیت در آزمایشگاه های پیشرفته این شرکت به بازار عرضه می گردد. گلنوش طی سال های پیاپی بعنوان واحد نمونه کیفیت سازمان ملی استاندارد، پنج سال متوالی واحد نمونه صادرات و همچنین مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان گردیده است . برای تهیه کنسرو رب گوجه فرنگی از گوجه فرنگی های تازه ، دستچین و مرغوب استفاده می شود و گوجه فرنگی ها پس از شستشو، جداسازی و ضدعفونی وارد سیستم های فیلتراسیون پیشرفته می شود، آب گوجه فرنگی صاف شده داخل سیستم های تحت خلا و در دمای 70 درجه سلسیوس تغلیظ و تبدیل به رب گوجه فرنگی می گردد که با این روش تمامی خواص غذایی و رنگ مطلوب محصول حفظ می گردد که مزیت اصلی رب صنعتی نسبت به رب خانگی در همین موضوع خلاصه می شود. محصول نهایی بعداز پاستوریزاسیون داخل ظروف استریل پر شده و پس از عملیات استریلیزاسیون بسته بندی می گردد. تولید رب گوجه فرنگی گلنوش با استفاده از روش ها و تجهیزات نوین صورت گرفته و دارای رنگ ، طعم ، غلظت و قوام فراتر از استاندارد ملی بوده و بهمین دلیل برای مصرف کنندگان گرامی نسبت به محصول مشابه می تواند مقرون به صرفه باشد. لازم به ذکر می باشد یکی از نشانه های سلامت و عدم استفاده از مواد نگهدارنده در محصول این است که اگر رب گوجه فرنگی خریداری شده در اوزان بیش از نیاز مصرف خانواده باشد بعد از مدتی شروع به کپک زدن نموده و در اینصورت مصرف کننده گرامی پس از مشاهده کپک مطمئن می شود که محصول خریداری شده عاری از هرگونه مواد نگهدارنده می باشد و بنابراین توصیه میشود جهت مصارف خانوار از اوزان کوچک استفاده گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد فرابکر ورژن تهیه شده از برترین دانه‌های کنجد وارداتی است که قبل از پرس سرد آن شست و شو و رطوبت گیری می‌شود و شفافیت روغن کنجد ورژن در قیاس با سایرین این موضوع را به خوبی اثبات می‌نماید. خواص روغن کنجد فرابکر ورژن عبارتند از: به دلیل داشتن تیروسین ضد اضطراب و ضد افسردگی است؛ از دست رفتن و ریختن مو را به حداقل می‌رساند؛ باعث حفظ رنگدانه‌های مو می‌شود؛ سرشار از زینک است لذا باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود؛ در صورت استفاده روزانه چین و چروک پوست را از بین می‌برد؛ مناسب روغن ماساژ است؛ جهت آفتاب گرفتن لایه‌ای محافظ در برابر UV آفتاب تشکیل می‌دهد؛ در درمان قارچ پوستی موثر است؛ در جلوگیری از ابتلا و درمان سرطان های روده بزرگ، پروستات و سرطان سینه تاثیر دارد و این به دلیل آنتی‌اکسیدان است؛ در مورد افراد دیابتی روغن کنجد کمک به کنترل گلوکوز پلاسمای خونشان می‌کند؛ کلسترول بد خون یا LDL را کاهش می‌دهد؛ کلسترول خوب خون یا HDL را افزایش می‌دهد؛ فشار خون را پایین می‌آورد و دوستدار قلب است و از مریضی قلبی جلوگیری می‌کند؛ در صورت ماساژ اطفال با روغن کنجد فرابکر باعث رشد بهتر، تنظیم گردش خون و تنظیم خواب آن‌ها می‌شود؛ باعث کندشدن روند بیماری MS می‌شود؛ به خاطر خاصیت قدرتمند آنتی باکتریال روغن کنجد توسط دندانپزشکان به عنوان دهان‌شویه تجویز می‌شود؛ حاوی مقادیر زیادی مس است که برای تولید گلبول قرمز حیاتی است و باعث گردش بهتر خون و متابولیسم بهتر می‌گردد؛ باعث درمان آرتروز کشته و رنج ناشی از التهاب در مفاصل را کاهش می‌دهد؛ باعث درمان بیماری نقرس می‌گردد؛ باعث می‌شود تا ترمیم استخوان‌های شکسته و رشد مجدد آن‌ها به خوبی صورت بگیرد؛در سنین بالا از پوکی و ضعیفی استخوان شما جلوگیری می‎کند؛ از آسیب‌های رایج به DNA جلوگیری می‌کند؛ دارای ویتامین E، ویتامین K و آنتی‌اکسیدان فراوان می‌باشد؛ حاوی 12.5 درصد اسید چرب اشباع شده است؛ حاوی 40.1 درصد اسید چرب اشباع نشده منو که بسیار مفید است؛ حاوی 42.2 درصد اسید چرب اشباع نشده پلی که بسیار مفید می‌باشد؛ اسید چرب ترانس ندارد. جهت طبخ، سرخ کردن و به عنوان چاشنی و سالاد ، چاشنی غذا کاربرد دارد و همچنین جهت روغن ماساژ و به عنوان نرم کننده و از بین برنده چین و چروک مصرف می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن سرخ کردنی شیر رضا اسید چرب ترانس ندارد و برای بدن مشکلی ایجاد نخواهد کرد. می‌دانید که سرخ کردن مواد غذایی طرفداران زیادی دارد و یکی از پرطرفدارترین روش‌های پخت‌وپز در آشپزی است. روغن سرخ کردنی شیررضا یکی از روغن‌های خوب برای سرخ کردن مواد غذایی است. برای سرخ کردن مواد غذایی به دلیل آنکه از درجه حرارت بسیار بالا استفاده می‌کنید استفاده از روغن مخصوص لازم است. انتخاب روغن به شما و البته به قیمت آن بستگی دارد. روغن مخصوص سرخ‌کردنی شیررضا یکی از برترین روغن‌ها بوده و مقاومت بالایی نیز دارد. بهترین روغن سرخ‌کردنی نیز روغنی است که مقاومت بیشتری در مقابل حرارت داشته باشد. البته در استفاده از روغن زیاده‌روی نکنید و همیشه اعتدال داشته باشید. روغن‌های دیگر و حتی نامرغوب سرخ‌کردنی بعد از کمترین زمان دود می‌دهند و خاصیت خود را از دست خواهند داد و به همین دلیل روغنی را انتخاب کنید که نقطه دود بالایی داشته باشد. به یاد داشته باشید که روغن‌سوخته برای بدن مضر بوده و در ضمن ظرف شما را خراب خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج عنبربو محصول خوش‌آوازه‌ی خونگرم‌های جنوبی اکثر ما خاستگاه برنج را شمال کشور می‌دانیم اما برنج عنبربو درواقع در جنوب کشور کشت می‌شود. درست مثل تمامی محصولات جنوب پرچمدار گرمی و مهربانی مردم آن خطه است. کشت برنج عنبربو از سال 89 در خوزستان و شهرهایی مثل شوشتر و اهواز شروع شد. دیری نپایید که آوازه‌ی این برنج در سراسر کشور پیچید و عطر و طعم این برنج دل از همگان حتی شمالی‌های عزیز نیز برد. برنج عنبربو خوش طعم و خوش عطر برنج عنبربو شاید زیاد قد نکشد اما از اسم آن نیز مشخص است که عطر و بوی آن هوش از سر همگان برده است. این برنج از برنج‌های شمالی زودپخت‌تر است و یک گزینه‌ی عالی برای طبخ غذا‌های لذیذ جنوبی است. کافی است یک بار سبزی‌پلوی خود را با این محصول برنجِ تو امتحان کنید. ترکیب سبزی‌های معطر با عطر برنج عنبربو آنچنان بی‌بدیل است که گویی غذایی جدید را برای اولین بار طبخ کرده‌اید. برنج عنبربوی ارائه شده در مجموعه برنجِ‌تو، حاصل زحمت شالیکاران غیور جنوبی است. این برنج از مزارع جنوب کشور جمع‌آوری شده و در مجموعه‌ی ما فرآوری شده و تبدیل به محصول نهایی می‌شود. کیفیت خود برنج در کنار تجربه‌ی 30 ساله‌ی گروه برنجِ‌تو سبب شده است تا برنج ارائه شده با آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید کاملا متفاوت باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون فرابکر ورژن تهیه شده از بهترین میوه زیتون است. زیتون به عنوان پرخاصیت ترین ماده غذایی از لحاظ ویتامین، آنتی‌اکسیدان و اسید چرب مفید شناخته شده است. تنها روغن زیتونی که از روش پرس سرد حاصل آمده باشد کلیه این ارزش غذایی را به روغن منتقل می‌کند. خواص روغن زیتون فرابکر ورژن عبارتند از: دوست دار قلب شماست؛ کلسترول بد خون را کاهش می‌دهد؛ کلسترول خوب خون را افزایش می‌دهد؛ نیاز به درمان فشار خون را تا 48 درصد کاهش می‌دهد؛ از سکته مغزی جلوگیری می‌کند؛ باعث کاهش وزن می‌شود؛ از ابتلا به سرطان معده و روده جلوگیری می‌کند؛ در درمان آلزایمر موثر است؛ زخم معده را درمان می‌کند؛ میزان گلوکوزپلاسمای خون را در افراد مبتلا به دیابت کنترل می‌کند؛ باعث درمان کبد چرب می‌شود؛ خاصیت ضد التهاب دارد؛ 50 میلی لیتر روزانه از روغن زیتون اثر مشابه با 10 درصد از قرص ایبوپروفن را دارد؛ در درمان آرتروز روماتئید موثر است؛ حاوی ویتامین E ، ویتامین K ، آنتی‌اکسیدان و منیزیم است؛ 13 درصد اسید چرب اشباع شده دارد؛ 11 درصد اسید چرب اشباع نشده مفید مثل امگا 3 و امگا 6 دارد؛ شامل 73 درصد اسید چرب اشباع نشده منو مثل اولئیک اسید است که بسیار برای بدن مفید است؛ فاقد اسید چرب ترانس است . موارد مصرف روغن زیتون شامل طبخ غذا، سرخ کردن با حرارت ملایم، به عنوان چاشنی و سس سالاد و به عنوان چاشنی غذا مصرف می‌گردد. همچنین جهت پاکسازی و ترمیم پوست، درمان جوش پوستی، پاک کردن آرایش از روی پوست در صورت مالش روی پوست موثر است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کلزا (کانولا) فرابکر ورژن تهیه شده از بهترین گونه زرد رنگ گیاه کانولا یا کلزا از مزارع طبیعی استان گلستان است. آنچه در پرورش این گیاه برای تهیه روغن فرابکر اهمیت دارد انتخاب گونه مرغوب گیاه کانولا یا کلزاست چرا که روش فرابکر یعنی عصاره‌گیری طبیعی بدون افزودن هر گونه ماده نگهدارنده و افزودنی. لذا طعم و بوی طبیعی دانه روغنی به محلول روغنی منتقل می‌گردد. خواص روغن کانولا فرابکر ورژن عبارتند از: روغن کانولا کمترین درصد چربی مضر در میان روغن های گیاهی را دارد؛ روغن کانولا سرشار از امگا 3 و امگا 6 با نسبت دو به یک است؛ روغن کانولا سرشار از ALA یا آلفا لینولئیک اسید است که به خودی خود در بدن یافت نمی‌شود و بدن به آن نیاز دارد؛ باعث پایین آمدن کلسترول بد خون یا LDL می‌شود؛ روغن کانولا باعث بالا رفتن کلسترول خوب خون یا HDL می‌گردد؛ باعث کاهش فشار خون و عملکرد بهتر قلب می‌شود؛ بالاترین نقطه دود را در میان روغن‌های گیاهی دارد؛ از پدیده پیری زودرس جلوگیری می‌کند؛ حاوی ویتامین E است؛ حاوی 7 درصد اسید چرب اشباع شده است؛ 64 درصد اسید چرب اسباع نشده منو دار و 28 درصد اسید چرب اشباع نشده پلی دارد؛ امگا 6 و امگا 3 با نسبت 2 به 1 دارد؛ حاوی آلفالینولئیک اسید یا ALA است؛ سرشار از امگا 9 است. این روغن جهت پخت و پز و سالاد و تفت دادن با حرارت ملایم مصرف می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نبات چوبی زعفرانی با پوشش سرگل زعفران محصولی منحصر به فرد و پرکاربرد می باشد که گزینه ای اقتصادی ، خاص و بسیار لوکس جهت پذیرایی در هتل ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها ، کترینگ های هواپیمایی و قطار و اتوبوس رانی ، جلسات و مهمانی ها ی خاص ارایه می دهد . هر بسته نبات تکنفره حاوی 1 عدد نبات چوبی زعفرانی تکنفره با وزن حدود 15 گرم با بلورهای یک دست و زیبای زعفرانی می باشد که از شکر با خلوص بالا و عصاره خالص زعفران اعلا تهیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی طایفه از انواع دانه بلند است و هنگام پخت به خوبی قد می کشد.برنجی خوش پخت است و بعد از پخت تا چندین ساعت نرم می ماند. دانه های برنج بعد از پخت به صورت دون دون و جدا از هم قرار دارند. دانه ها در این برنج یکدست هستند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت برنج هاشمی طایفه، عطر و طعم عالی آن است.برنج طایفه ارگانیک و طبیعی است، فاقد کلسترول بوده و نیاز به پاک کردن ندارد.شایان ذکر است این برنج توسط دستگاه تمام اتوماتیک سورت شده است.از ویژگی های بارز دیگر این محصول می توان به غیر تراریخته بودن آن اشاره کرد. شرکت طایفه بسته بندی جهت نگهداری این کالای ارزشمند را بدون استفاده از مواد نگهدارنده و حتی تزریق گاز عرضه کرده است و دارای نشان استاندارد از موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران می باشد. این برنج دربسته بندی 5 کیلو گرمی، با همان طرح و نقش خاطره انگیز در دسترس شما مشتریان گرامی قرار گرفته است. درپایان لازم به ذکر است محصولات شرکت طایفه در بالاترین استانداردهای بهداشتی و کیفیتی تولید و روانه بازارهای داخلی وخارجی می شود و این گروه تولیدی تمام تلاش خود را می کند که بهترین همراه شما عزیزان بر سر سفره هایتان باشد ما همه یک طایفه هستیم.....

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روغن کنجد با استفاده از کنجد های غیر تراریخته که به وسیله دستگاه های فوق دقیق سرت لیزر تمام ناخالصیها و مواد نامرغوب ان حذف گردیده و در دمای 45 درجه به روش پرس سرد تولید شده و با روش های فیزیکی غیر شیمیایی و غیر تهاجمی فیلتراسیون گردیده.محصول بدست امده تبدیل به روغنی شفاف با طعم وعطر طبیعی با حفظ مواد غذایی وکیفیت بالا گردیده است. و برای سهولت مصرف وکنترل میزان روغن مصرفی از درب اسان ریز در بسته بندی این محصول استفاده گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرلاشه عطری فوق اعلاء گیلان یکی از پرفروش ترین برنج های تعاونی میباشد که اکثر مشتری ها برای مصرف روزانه آن را انتخاب میکنند و عطر و طعم آن بشدت عالی میباشد این برنج قیمت بشدت مناسب و در عین حال پخت عالی دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج صدری معطر محصولی از بهترین برنج های گلستان می باشد که بشدت پخت درجه یک و کیل بالایی دارد بیشترین فروش این محصول به رستوران ها و تهیه غذایی ها و هتل ها میباشد چراکه هم عطروطعم خوبی هم قد و پخت خوب دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کردن غذا یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین روش های پخت غذا به شمار می رود، غذاهای سرخ شده با داشتن طعم خوب، رنگ و بافت تردی که دارند از محبوبیت بیشتری در مقایسه با غذاهای بخارپز و آب‌پز برخوردارند. به طور کلی سرخ کردن به فرآیند قرار دادن غذا در روغن داغ در تماس با هوا و رطوبت با دمای حدود 150 تا 190 درجه سانتی گراد گفته می شود. روغنها، عامل انتقال حرارت به غذا و ایجاد بافت و طعم دلپذیر غذاهای سرخ شده می باشند. البته این شرایط منجر به افزایش سرعت اکسیداسیون و فساد روغن می شود، روغن اکسید شده موجب تغییر عطر و طعم غذا شده و اثرات زیان‌باری بر سلامتی انسان دارد. هر قدر روغن مورد استفاده، اسیدهای چرب چند غیر اشباع بیشتری داشته باشد، مثل روغن سویا، میزان فساد روغن در حرارت بالا بیشتر است. با توجه به نیاز و درخواست بسیاری از مشتریان به محصولی سالم که هم مناسب برای پخت و پز و هم سرخ کردن باشد، تیم فنی دلوین با تحقیق بر روی روغنهای غیراشباع زیتون، کانولا و آفتابگردان توانست محصولی با نقطه دود بالا و خواص مناسب روغنهای ذکر شده بدون هرگونه افزودنی تولید و عرضه نماید. روغن سرخ کردنی حاوی زیتون دلوین ترکیبی از روغنهای زیتون، آفتابگردان، کانولا می باشد. ترکیب این سه روغن با داشتن مقادیر فراوانی از اسیدهای چرب تک اشباع نشده، ویتامین K و ویتامین Eدر روغن زیتون، مقادیر بالای ویتامین E در روغن آفتابگردان و مقدار بالای امگا 3 روغن کانولا می تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت سرخ کردن مواد غذایی باشد. در فرمولاسیون روغن سرخ کردن دلوین از روغن زیتون استفاده شده است، این روغن علاوه بر خواص تغذیه‌ای، بدلیل داشتن آنتی اکسیدان های طبیعی قوی مثل پلی فنول ها و فلاوونوئیدها که این آنتی اکسیدان ها باعث کاهش پراکسیداسیون چربی ها در بدن و به دنبال آن کاهش استرس اکسیداتیو می شوند و در نتیجه بدن را از صدمه رادیکال های آزاد حفظ می کنند، و همچنین این روغن را در برابر اکسیداسیون برای سرخ کردن‌های عمیق نیز مناسب می نماید. بنابراین روغن سرخ کردنی حاوی زیتون دلوین نسبت به سایر روغن های مشابه جهت سرخ کردن که حاوی مقدار بالایی روغن پالم، سویا و اسیدهای چرب ترانس میباشند انتخاب بسیار مناسبی می باشد ،لازم به ذکر است نقطه دود این روغن 240 درجه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن حیوانی دستاورد دیرینه مردمان سخت‌کوش عشایر است که پس از جمع‌آوری شیر از گوسفندان و گاوهای خود آن را درون دیگ بزرگی ریخته و می‌جوشانند و پس از ولرم شدن به آن مایه ماست اضافه کرده و در جای مناسب قرار می‌دهند. ماست تهیه شده را درون مشک ریخته و با افزودن مقداری آب و نمک آن را به دوغ و کره محلی تبدیل می‌کنند سپس کره جداشده را داخل دیگ بزرگی روی آتش قرارداده و پس از تصفیه کردن، روغن خالص با عطرخاص به نام روغن حیوانی تولید می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن حیوانی کوشان، فرآورده ای است که از حذف کامل آب و مواد جامد غیر چرب از خامه یا کره گاوی به دست می آید. این روغن دارای رنگ زرد و شفاف و طعم مطلوب و خاصی می باشد و دارای خواص بیشماری است. روغن حیوانی یکی از یکی از ارکان طول عمر و جوانی پایدار از دیدگاه طب سنتی می باشند و اسید آراشیدونیک موجود در آن سبب افزایش کلسترول خوب(HDL) و کاهش کلسترول بد خونLDL) ) می شوند. روغن حیوانی کوشان غنی از ویتامین های محلول در چربی مانند A،D ، E و K است و و چون یکی از فرآورده های لبنی است، جزو مفید ترین و سالم ترین چربی های شناخته شده می باشد. این روغن هیچ افزودنی، رنگ و طعم دهنده ای ندارد و به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن ذرت منبع غنی از اسیدهای چرب ضروری (امگا3 و امگا6)، ویتامین‌های K و E می‌باشد. روغن ذرت پایداری زیادی نسبت به اکسیداسیون دارد و از آن می‌توان برای همه مصارف سرخ کردن پخت و پز و نیز سالاد استفاده نمود(نقطه دود این روغن 450 درجه فارنهایت 232 درجه سلسیوس می باشد)، این روغن از نقطه نظر تغذیه‌ای و هم از نظر کیفیت پخت عالی می‌باشد. روغن حاصل از ذرت از لحاظ اسید لینولئیک که یک اسید چرب ضروری است، غنی می‌باشد. همچنین روغن ذرت سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و اثر رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند، اصلی ترین آنتی اکسیدان آن فرولیک اسید میباشد که یکی از عوامل موثر در پیشگیری از سرطان شناخته شده است، روغن ذرت از نظر میزان توکوفرول‌ها، پس از روغن جوانه گندم در مقام دوم قرار دارد. روغن ذرت پایداری زیادی نسبت به اکسیداسیون دارد و از آن می‌توان برای همه مصارف پختن، سرخ کردن کوتاه مدت و نیز سالاد استفاده کرد، نکته حائز اهمیت این است که روغن ذرت دلوین از جوانه ذرت استحصال شده و غیر تراریخته میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج عضو ثابت و جدا نشدنی هر سفره ایرانی و قوت غالب اکثر ما بعد از نان است. این ماده‌ی غذایی که ما درهفته‌ چندین بار از آن مصرف می کنیم، باید کیفیت بالا و قابل ‌توجهی برای مصرف داشته باشد و در انتخاب آن دقت شود. برنج را با روش‌ های مختلفی دم می‌کنند؛ اما نوع برنج در پلویی که درنهایت خواهید داشت، تاثیر مستقیمی دارد. برنج‌های ایرانی که عطر و طعمشان زبان زد جهانیان است و فقط مختص خودشان است، می‌توانند انتخاب خوبی برای سفره‌های شما باشند که در این میان برنج طارم درجه یک فریدونکنار تک و توک جمشید فلاح محصول بازرگانی «ناظران» یکی از بهترین برنج‌هاست که در بسته‌ های 10 کیلوگرمی عرضه می شود. این برنج کاملا یکدست بوده و طعم و عطر برنج ایرانی در آن کاملا حس می شود. اگر می‌خواهید برای خانواده، دوستان و میهمانانتان برنجی مجلسی را آماده کنید ، برنج تک و توک فلاح بازرگانی ناظران را دم کرده و با یک خورش لذیذ آن را کامل کنید. با برنج ایرانی تک و توک فلاح بازرگانی ناظران غذاهای ایرانی مانند ته‌چین، باقالی‌پلو، لوبیاپلو و ... طعم و مزه‌ واقعی خود را پیدا می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت آرین تاپ نوش اولین تولیدکننده روغن‌ سبوس برنج با برند مری کینگ در ایران و وارد کننده روغن سبوس برنج با برند کینگ از تایلند است . این برند روغن‌ سلامت با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید می‌کند.استفاده از این روغن در زمان آشپزی انواع سالادها و شیرنی پزی و پخت و پز و سرخ‌کردنی مناسب و استاندارد است. برخی از روغن‌ها دارای اسیدهای چربی هستند که این روغن فاقد آنتی اکسیدان مصنوعی واسیدهای چرب ترانس میباشد. این روغن دارای نقطه دود بالا ایده آل جهت سرخ کردن میباشد. روغن مناسب برای بیماران دیابتی و قلبی عروقی است.روغن سبوس برنج با طعم مطلوب و کاهش دهنده کلسترول بد خون (LDL) جزو سالم‌ترین روغن‌های گیاهی محسوب می‌شود. این روغن غنی در دو نوع ویتامین Tocopherol / tocotrienol) E) است که برای بدن بسیار مفید هستند. این محصول از سبوس برنج ایرانی (طارم و هاشمی) تولید می‌شود که حاوی آنتی اکسیدان اوریزانول (آنتی اکسیدان طبیعی) میباشد و فاقد تغییر ژنتیکی (غیر تراریخته NON-GMO) ​است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند رازآوران با هدف تولید محصولات غذایی و بهداشتی و با شعار محصولات با کیفیت ممتاز بنیان گذاری شد.برنج طارم امرالهی کشت دوم رازآوران با طعم، عطر و پخت عالی بخوبی معرف برند است.کافیه فقط یکبار امتحان کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند رازآوران با هدف تولید محصولات غذایی و بهداشتی و با شعار محصولات با کیفیت ممتاز بنیان گذاری شد.برنج شیروی فوق اعلاء رازآوران صد در صد خالص،خوش طعم، خوشپخت و مجلسی بخوبی معرف برند است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تفاوت‌های اصلی روغن کنجد بکر و تصفیه شده 1- تفاوت در کاربرد (سالاد، پخت و پز و سرخ کردن) یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این 2 روغن کنجد این است که از آن‌ها در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شود. روغن کنجد بکر دارای خواص و ویتامین های بیشتری است و به خاطر دمای دود پایین‌تری که دارد، مخصوص سالاد و پخت و پز با دماهای پایین‌تر است اما روغن کنجد تصفیه شده به خاطر عملیاتی که روی آن صورت گرفته دمای دود بالاتری دارد و برای سرخ‌کردن با حرارت ملایم هم مناسب است. 2- تفاوت در بو و مزه روغن کنجد بکر دارای عطر و طعم طبیعی کنجد است ، البته بسته به اینکه چه کنجدی استفاده شده، این بو کم و یا متوسط است؛ روغن تهیه شده از دانه کنجد پاکستانی بوی کمتری نسبت به روغن تهیه شده از دانه کنجد ایرانی دارد. این عطر و طعم ممکن است مورد پسند برخی از مشتریان نباشد ، به همین دلیل روغن کنجد تصفیه شده گزینه مناسب تری برای این افراد می باشد کدام روغن کنجد بهتر است؟ انتخاب بین این دو روغن بستگی به مصرف و ذائقه شما دارد. اگر به دنبال روغنی برای سالاد و پخت و پز هستید که تمامی خواص کنجد در آن حفظ شده باشد، قطعا روغن کنجد پرس سرد مناسب‌تر است ، اما اگر به دنبال روغنی بدون بو و مزه هستید که بتوانید برای سرخ‌کردن با حرارت ملایم نیز از آن استفاده کنید، روغن تصفیه شده انتخاب بهتری برای شماست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن ذرت منبع غنی از اسیدهای چرب ضروری (امگا3 و امگا6)، ویتامین‌های K و E می‌باشد. روغن ذرت پایداری زیادی نسبت به اکسیداسیون دارد و از آن می‌توان برای همه مصارف سرخ کردن پخت و پز و نیز سالاد استفاده نمود(نقطه دود این روغن 450 درجه فارنهایت 232 درجه سلسیوس می باشد)، این روغن از نقطه نظر تغذیه‌ای و هم از نظر کیفیت پخت عالی می‌باشد. روغن حاصل از ذرت از لحاظ اسید لینولئیک که یک اسید چرب ضروری است، غنی می‌باشد. همچنین روغن ذرت سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و اثر رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند، اصلی ترین آنتی اکسیدان آن فرولیک اسید میباشد که یکی از عوامل موثر در پیشگیری از سرطان شناخته شده است، روغن ذرت از نظر میزان توکوفرول‌ها، پس از روغن جوانه گندم در مقام دوم قرار دارد. روغن ذرت پایداری زیادی نسبت به اکسیداسیون دارد و از آن می‌توان برای همه مصارف پختن، سرخ کردن کوتاه مدت و نیز سالاد استفاده کرد، نکته حائز اهمیت این است که روغن ذرت کامجد از جوانه ذرت استحصال شده و غیر تراریخته میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج محلی گیلان فاقد سدیم و چربی می باشد .عطر این برنج نسبت به برنج هاشمی کمتر است ولی پخت بسیار عالی همراه با ری دهی بالا دارد . این برنج برنج برای مهمانی ها مجلس های شما پیشنهاد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج نیمدانه هاشمی گلشن هضم بهتری نسبت به برنج های سالم دارند و تمام خواص برنج سالم را ارائه میدهند. چنین برنج هایی عطر بیشتری نسبت به برنج سالم دارند و می توان برای پخت غذاهای خانگی همچون آش،سوشی،دسر و... استفاده کرد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج فجر از جمله برنج‌های ایرانی محبوب می‌باشد که با کارایی و کیفیت فوق‌العاده توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. این برنج دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و به همین دلیل به مقدار زیاد در داخل و خارج از کشور به فروش می‌رسد و از آن به عنوان یکی از بهترین برنج‌های ایرانی یاد می‌شود. برنج فجر به دلیل قیمت اقتصادی آن در بسیاری از رستوران‌های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهمترین ویژگی‌های این برنج می‌توان به ظاهر مشابه خنجر آن اشاره کرد. رنگ اصلی برنج فجر سفید مایل به روغنی و یا کرم می‌باشد، طول دانه‌های آن نیز به طور تقریب 8 میلی متر بوده و بعد از پخته‌شدن می‌تواند به 10 میلی متر برسد. از این برنج به عنوان برنجی خوش‌پخت یاد می‌شود. لازم است بدانید که مقاومت برنج فجر در برابر بسیاری از آفت‌های برنج بسیار زیاد است و این امر سبب می‌شود که میزان سموم کمتری مورد استفاده قرار گیرد. این امر سبب می‌شود که برنج فجر در مقایسه با بسیاری از برنج‌ها بسیار سالم به نظر برسد و مراحل کاشت و برداشت آن نیز بسیار آسان باشد، به همین دلیل هزینه‌ی پیشنهادی برای این برنج ایرانی در مقایسه با سایر انواع آن بسیار مناسب است. شرکت هیمه با بهره‌گیری از کارشناسان باتجربه و انتخاب‌ باکیفیت‌ترین انواعِ برنج از مزارعِ درجه‌‌یک و برنج‌کاران زبردستِ سه استانِ شمالی کشور، گلستان، گیلان و مازندران برنج ناب ایرانی را دستچین نموده و با حذف واسطه‌ها، با بهترین قیمت به دست شما هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌رساند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل