خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید میز تلویزیون باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب میز تلویزیون مناسب می تواند به ارتقای دکوراسیون منزل شما کمک کند و فضایی کاربردی برای تماشای تلویزیون فراهم کند. در این مطلب از نکته خرید چند نکته مهم برای انتخاب میز تلویزیون مناسب آورده شده است. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون همراهمان باشید تا اطلاعات ارزشمندی کسب کنید.

انواع میز تلویزیون

انواع مختلفی از میزهای تلویزیون وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که کاملاً با نیازها و سبک شما مطابقت داشته باشد. از جمله:

  • میزهای تلویزیون سنتی
  • میزهای تلویزیون مدرن
  • میزهای تلویزیون شناور
  • میزهای تلویزیون گوشه ای
  • میزهای تلویزیون رسانه ای

علاوه بر این سبک ها، میزهای تلویزیون نیز در طیف گسترده ای از رنگ ها و روکش ها موجود هستند. می توانید میزی را پیدا کنید که با دکوراسیون موجود شما مطابقت داشته باشد یا بیانیه ای جسورانه داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید میز تلویزیون

  • اندازه: میز تلویزیون باید به اندازه ای بلند باشد که از هر طرف 10 تا 20 سانتی متر از تلویزیون بزرگتر باشد. همچنین ارتفاع میز تلویزیون باید به گونه ای باشد که لبه پایینی تلویزیون تقریباً هم سطح با چشم شما باشد. عرض میز تلویزیون هم باید به اندازه ای باشد که به راحتی تمام وسایلی را که می خواهید در زیر یا روی آن قرار دهید، در خود جای دهد.
  • سبک: میز تلویزیون را انتخاب کنید که با سبک کلی دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.
  • جنس: میزهای تلویزیون از مواد مختلفی از جمله چوب، MDF، شیشه و فلز ساخته می شوند.
  • ویژگی ها: برخی از میزهای تلویزیون دارای قفسه یا کشو برای ذخیره سازی هستند. برخی دیگر دارای شومینه داخلی یا روشنایی هستند. میز تلویزیونی را انتخاب کنید که دارای ویژگی هایی باشد که برای شما مفید باشد.
  • قیمت خرید میز تلویزیون: قیمت میز تلویزیون می تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید و به دنبال میز تلویزیونی باشید که در محدوده قیمتی شما باشد.

قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید و نظرات مشتریان را بخوانید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون گفته شد، می توانید میز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میز تلویزیون ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل 114 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون یکی از نیازهای هر خانه برای قرار گرفتن تلویزیون و وسایل مرتبط با آن بر روی آن می باشد. استفاده از طرح اسلیمی زیبایی خاصی به این میز تلویزیون داده است. این میز دارای دو کشور است که به صورت ریلی باز و بسته می شود. پایه های میز در بسته بندی درون کشو قرار دارد که به راحتی به میز نصب می شود. با مقداری باز و بسته کردن پیچ پایه ها میتوانید در صورت نیاز میز را تراز کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل BL0122 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته مهم درتفاوت ام دی اف با لترون همانگونه که درتصویرمشاهده می کنید درمیزان مقاومت آنهاست وبه دلیل قیمت پایینترلترون نسبت به ام دی اف فروشندگانی که از لترون استفاده میکنند با قیمتی پایینترمحصول را به فروش میرسانند.ورق لترون چون روکشی کاغذی است ازآسیب پذیری بسیاربالایی نسبت به ام دی اف دربرابرکثیفی،ضربه،اجسام تیز،رطوبت وحرارت بالا برخورداراست و این درحالی است که ورق ام دی اف چون به صورت استخوانی درمی آید محکم ترومقاوم تر است و در صورت کثیفی ولک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد درصورتی که با لک شدن یا کثیف شدن ورق لترون تقریباً برگشتن این روکش به صورت اولیه امکانپذیرنیست.اگرچه از نظر قیمت ورق لترون به صرفه به نظر می‌رسد ولی در طول زمان به خاطرکیفیت پایین استفاده ازاین ورق هزینه بیشتری درپی دارد. میز تلویزیون BL0122 یکی از جدیدترین مدل ها می‌باشد. طراحی این میز مدرن به سبک مینیمالیسم است. سبکی که از سادگی درکنار کیفیت پیروی می‌کند. یکی از اهداف این سبک استفاده طولانی مدت از اجسام بدون خستگی بصری می‌باشد که به دلیل سادگی آن است. همچنین طرح های ساده را می‌توانید با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید. محصولات بالان از ام دی اف (MDF) درجه یک برند پاک چوب ، روکش PVC ضد خش و همچنین یراق آلات با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر جلوه بسیار عالی، استحکام فوق‌ العاده‌ای دارد. نمونه های ساخته شده از جنس ضعیفترِ لترون قیمت پایینتری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل DLF86M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل DLF86M یک میز باریک و کشیده دیواری ساخته شده از جنس ام دی اف MDF درجه یک با وزنی سبک و ابعاد استاندارد دیواری برای نمایشگر 32 تا 57 اینچ مناسب است. از آنجا که اتصال به دیوار میز از اهمیت بالایی برخوردار است یک قید محکم در پشت میز استفاده شده که توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال می خورد جنس این میز ام دی اف MDF درجه یک است و برای خرید جنسهای دیگر، و یا خرید ابعاد متفاوت می توانید محصولات دیگر دلفان دکور بررسی کنید. همه لوازم قابل تعبیه شدن در میز را می توانید در عکس ها مشاهده بفرمائید، اطلاعات دقیق ابعادی در بین تصاویر محصول وجود دارد. میز DLF86M در رنگهای مختلف موجود است برای انتخاب رنگ مورد پسند سمپل رنگ را در تصاویر محصول ببینید. با کوچکتر شدن متراژ خانه ها استفاده فضای کف منزل اهمیت بالایی دارد و به جای کف بیشتر از دیوارهای استفاده می شود، این میز تلویزیون دیواری (میز ال سی دی ، میز ال ای دی) با داشتن یک درب داشبوردی، وسایل زیادی در خود جای میدهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل DF103M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزی کشیده و خطی کاملا متفارن و با لبه های منحنی، میز TV مدل DF103M ساخته شده از جنس ام دی اف در طول 140 و ارتفاع 18 و عمق 24 سانتیمتر انواع تلویزیون از 32 اینچ تا 60 اینچ را ساپورت میکند. این میز در دو طرف خود باکس برای تعبیه انواع دستگاه دارد که کابلهای مربوطه در داخل میز پوشش داده میشود. درب میز که در قسمت وسط به حالت داشبوردی باز و بسته می شود که میتواند انواع وسایل و لوازم خرد و ریز را در آن قرار داد تا انضباط خاصی در محدوده TV برقرار شود. لازم به ذکر است این میز از جنس ام دی اف ساخته شده و برای مشاهده جنس و ابعادهای متفاوت حتما محصولات دیگر را ببینید. این میز در حالت تک رنگ و مونتاژ شده برای شما ارسال میشود لطفا برای انتخاب رنگ حتما سمپل را در تصاویر کالا را ببینید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل Z32-LT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز تلویزیون دیواری مدل Z32-LT از جنس لترون یا همان نئوپان ملامینه است. خانه های کوچک و کمجا اکثرا نیاز به دکورهایی دارند که روی دیوار سوار شوند و باید فضای کف ساختمان برای استفاده های مختلف خالی باشد. از آنجا که فضای منزل از اهمیت بالایی برخوردار است بیشتر خواسته ها میزهای دیواری است. این میز تلویزیون یا میز ال سی دی یا میز ال ای دی با داشتن دو درب داشبوردی کمدی، وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود. ابعاد استاندارد این میز از نمایشگر 32 تا 72 اینچ را ساپورت میکند. از آنجا که اتصال به دیوار این سبک میز تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است روش فیتینگ یا قید حمال استفاده شده است با توجه به عکس آخر در واقع شما اول یک قطعه چوب که به همراه میز است را توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال میزنید سپس میز را روی آن قید سوار میکنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل wallnut black 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

متریال مصرفی در این محصول تماما از ام دی اف با بالاترین سطح کیفی است /که برای رویه نهایی آن از روکش چوب طبیعی بلوط استفاده شده است دو عدد کشو برای محصول در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل K722 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل «K722» با طول 136 سانتی‌متر یک میز نسبتا بزرگ است. این میز از نئوپان ساخته شده است اما یک روکش پی وی سی به رنگ قهوه‌ای روی آن اضافه شده که هم بدنه را مقاوم‌تر کرده و هم جلوه خاصی به آن بخشیده. پایه‌های چوبی میز در عین سادگی هماهنگی بسیار خوبی با بدنه دارد و ارتفاع کلی میز را به 44 سانتی‌متر می‌رساند. این میز یک عدد کشوی دستگیره‌دار دارد. یک تکه بودن این میز جابه‌جایی آن را کمی مشکل کرده اما در عوض استحکام بسیار بالایی دارد و با اطمینان می‌توانید هر نوع تلویزیونی را روی آن قرار دهید. میز تلویزیون صنایع چوب قائم مدل K722 طراحی کلاسیکی دارد و می‌توانید آن را با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلف دیواری تلویزیون مدل w.b0013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلف دیواری تلویزیون سفید با روکش ضدخش مدل W.B0013 فرنیشیوم در سبک مینیمال طراحی شده و قابلیت نصب در فضاهایی با ابعاد مختلف را دارد. این محصول دارای دستگیره متصل به درب می باشد. ابعاد این شلف دیواری 30x30x150 که می توان در تمامی دیوارها با ارتفاع های مختلف نصب و استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل همتا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون همتا در ابعاد : عرض 150 سانتی متر ارتفاع 43 سانتی متر و عمق 35 سانتی متر است و برای تلویزیون های 32 تا 60 اینچ بسار مناسب است. برای این میز تلویزیون زیبا دو کشو جادار مگنتی (لمسی) در نظر گرفته شده است که برای لوازم دم دستی مناسب است. همچنین در وسط میز دو فضا برای گذاشتن دستگاه های جانبی مانند پلی استیشن یا DVD پلیر در نظر گرفته شده است. پایه های میز نیز از جنس پلاستیک فشرده با کیفت ساخته شده است که از نظر رنگ و مدل پایه هماهنگی بسار خوبی با میز تلویزیون دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل Sorena خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید این محصول کاملا از اجناس استاندارد و مرغوب استفاده شده است، میز تماما از جنس ام دی اف درجه یک بوده و روکش استفاده شده کره ای می باشد. پایه ها و دستگیره ها از جنس استیل بوده و دارای خاصیت ضد زنگ زدگی می باشد. این میز دارای دو حالت ظاهری می باشد که دو درب وسط به صورت ریلی به بغل ها رفته و در وسط جای دستگاه ها باز می شود و در حالت دیگر در های ریلی در وسط قرار گرفته و دو کشوی کناری به وسیله ی مگنت در راستای دو در ریلی وسط قرار می گیرد و توسط دستگیره کشو ها باز و بسته می شود.این محصول در عین سادگی در طراحی دارای مقاومت بالایی می باشد و با توجه به اندازه میز برای تلویزیون های تا 90 اینچ مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل S104 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید این محصول از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و جنس سطوح ضد خط و خش می باشد . محصول دارای دو کشوی مگنتی بوده و دو جای دستگاه درون آن تعبیه شده است. با توجه به ابعاد و وزن مناسب آن از قابلیت حمل آسانی برخوردار است . پایه های میز از جنس چوب مرغوب بوده و رنگ استفاده شده در آن درجه یک می باشد. با توجه به طراحی ساده ی میز قابل استفاده برای هر چیدمانی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شده آراسک مدل AR 27این کالا ساخته شده با ورق درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار PVC برای لبه های کتابخانه استفاده شده که در طراحی و دید میز TV نقش بسزایی دارد همچنین از استحکام بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 67 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.  آراسک فروشنده اصلی این کالا با xxمتریال درجه 1 xxمی باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 48 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل IKE4204 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل IKE4204 دارای دو عدد کشو با ریل ساچمه ای درجه یک و دستگیره های مقاوم و جنس روکش از ملامینه ضد خش میباشد و مستحکم و مقاوم میباشد و یک طبقه در وسط میز هم قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل new خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از جنس ام دی اف برند پاکچوب ساخته شده است که بهترین برند موجود در بازار ایران است. بیشتر میز تلویزیون ها قسمت پشت از ورق 3 میلیمتر استفاده میشود ولی این محصول جنس پشت هم از ام دی اف استفاده شده بنابر این از استحکام فوق العاده ای برخوردار است. از دیگر خصوصیات بارز این محصول یراق آلات باکیفیتیست که استفاده از کشو ها و در ها را لذت بخش میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل IKE4619 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل IKE4619 جنس بدنه از فلز با رنگ کوره ای مشکی ثابت با کیفیت و جنس صفحه روی میز تلویزیون از ملامینه درجه یک میباشد و این کالا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و در رنگ بندی های زیبا و شکیل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل IKE 4212 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون IKE 4212 دارای دو عدد کشو با ریل ساچمه ای با کیفیت و جنس روکش از ملامینه ضد خش میباشد و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. چند رنگ شامل بدنه قهوه ای روشن و کشو های سفید میباشد. کشو ها با مگنت باز و بسته میشوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل DL45V خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DL45V ساخته شده از جنس ممبران ام دی اف سی ان سی وکیوم با طرح حکاکی روی درب و روکش کره ای دارای وزن سبک و ابعادی استاندارد از نمایشگر 32 تا 63 اینچ را ساپورت میکند. از آنجا که اتصال به دیوار این سبک میز تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است یک قید محکم در پشت میز استفاده شده که توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال میخورد. جنس این میز ممبران درجه یک است، برای خرید جنس های دیگر یا خرید ابعاد متفاوت می توانید دیگر محصولات دلفان دکور بررسی کنید. همه اکسسوری های قابل تعبیه شدن در میز را می توانید در عکس ها مشاهده بفرمائید، اطلاعات دقیق ابعادی در بین تصاویر محصول وجود دارد. با کوچکتر شدن متراژ خانه ها استفاده از فضای منزل از اهمیت بالایی برخوردار می شود و به جای کف خانه بیشتر از دیوارهای عمودی استفاده، این میز دیواری تلویزیون با داشتن دو درب داشبوردی و طبقات و جای کابل مخصوص، وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون راهپود مدل آفتابگردان به همراه طبقه دیواری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون یکی از وسایل ضروری برای هر خانه‌ای است. این محصول علاوه بر اینکه برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده، جلوه زیبایی به خانه شما می‌بخشد. امروزه انواع میز تلویزیون با مدل و رنگ‌های شیک تولید شده و در بازار موجود است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و چیدمان منزل خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. میز تلویزیون راهپود مدل آفتابگردان، با طراحی منحصربه‌فرد تولیده شده و یکی از بهرین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. جهت افزایش زیبایی و کارایی بیشتر، این میز قابلیت تغییر حالت و اندازه در عرض را دارد. در سایز طبیعی، ابعاد این میز 180 سانتی‌متر (عکس اول ) تا سایز 240 (عکس سوم) متناسب با نیاز شما متغییر است. در حالت دوم طبق عکس، محلی برای قرار دادن لپ‌تاپ یا سیستم‌های صوتی و تصویری دیگر در نظر گرفته‌ شده است. در حالت سوم باید تلویزیون به دیوار نصب شود و میز جلوه ویژه‌ای پیدا می‌کند. طول قسمت قهوه‌ای(صفحه متحرک) که تلویزیون روی آن قرار می‌گیرد، 143 سانتی‌متر و عرض آن 35.5 سانتی‌متر است. (دقت کنید که پهنای پایه تلویزیون شما از عرض 35.5 سانتی‌متر بیشتر نباشد). عرض تمام‌ شده از نوک هرم درب کشو تا پشت‌کار، 38 سانتی‌متر بوده و ارتفاع میز 46 سانتی‌متر است. (ضمنا تلویزیون داخل عکس 60 اینچ است) روکش قسمت قهوه‌ای، ایمیج کره‌ای است که از مرغوب‌ترین روکش‌های موجود در بازار بوده و قسمت سفید زیرین، ورق هایگلاسی است که روکش سفید آن هانوی کره‌ای، مرغوب‌ترین روکش موجود در بازار است. مغر ام دی اف به کار رفته در هر دو قسمت محصول کشور تایوان است. شلف‌های دیواری این محصول، بسیار سبک و البته یکپارچه و مقاوم ساخته شده‌اند تا نصب آن‌ها به‌ راحتی انجام شود. میز به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بتواند سه‌راهی و تمامی کابل‌های اضافی را در خود جای دهد که از دید پنهان شود. وزن این میز مناسب بوده و بنابراین به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کرده یا پشت آن را نظافت کنید. این میز علارغم وزن کم، تحمل وزن بالا و مقاومت زیادی دارد. برای نصب هالوژن جهت نورپردازی، نیاز به ایجاد سوراخ روی شلف‌ها وجود دارد که توضیحات موردنیاز آن در دفترچه راهنما ذکر شده است. طرح ارائه‌شده توسط مجموعه صنعتی راهپود در مرکز مالکیت صنعتی به شماره 33502 به ثبت رسیده است. (آجرنماهای طوسی پشت میز، بخشی از دیوار بوده و جز میز نیستند).

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید جاروبرقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل BL0124 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته مهم درتفاوت ام دی اف با لترون همانگونه که درتصویرمشاهده می کنید درمیزان مقاومت آنهاست وبه دلیل قیمت پایینترلترون نسبت به ام دی اف فروشندگانی که از لترون استفاده میکنند با قیمتی پایینترمحصول را به فروش میرسانند.ورق لترون چون روکشی کاغذی است ازآسیب پذیری بسیاربالایی نسبت به ام دی اف دربرابرکثیفی،ضربه،اجسام تیز،رطوبت وحرارت بالا برخورداراست و این درحالی است که ورق ام دی اف چون به صورت استخوانی درمی آید محکم ترومقاوم تر است و در صورت کثیفی ولک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد درصورتی که با لک شدن یا کثیف شدن ورق لترون تقریباً برگشتن این روکش به صورت اولیه امکانپذیرنیست.اگرچه از نظر قیمت ورق لترون به صرفه به نظر می‌رسد ولی در طول زمان به خاطرکیفیت پایین استفاده ازاین ورق هزینه بیشتری درپی دارد. میز تلویزیون BL0124 یکی از جدیدترین مدل ها می‌باشد. طراحی این میز مدرن به سبک مینیمالیسم است. سبکی که از سادگی درکنار کیفیت پیروی می‌کند. یکی از اهداف این سبک استفاده طولانی مدت از اجسام بدون خستگی بصری می‌باشد که به دلیل سادگی آن است. همچنین طرح های ساده را می‌توانید با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید. محصولات بالان از ام دی اف (MDF) درجه یک برند پاک چوب ، روکش PVC ضد خش و همچنین یراق آلات با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر جلوه بسیار عالی، استحکام فوق‌ العاده‌ای دارد. نمونه های ساخته شده از جنس ضعیفترِ لترون قیمت پایینتری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل DL102M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DL102M ساخته شده از جنس ام دی اف در طول 140 و ارتفاع 27 و عمق 24 سانتیمتر مناسب انواع تلویزیون تا 60 اینچ را ساپورت میکند. این میز با داشتن یک درب داشبوردی بزرگ و همچنین طبقات جادار وسایل بسیار زیادی را در خود جای می دهد برای خرید جنس و ابعادهای متفاوت میتوانید دیگر میزهای دکوراسیون دلفانی را ببینید. این میز در حالت تک رنگ و مونتاژ شده برای شما ارسال میگردد. لطفا برای خرید رنگ دلخواه خود حتما طبق سمپل رنگ موجود در تصاویر انتخاب خود را نهایی کنید. لازم به ذکر است همراه میز چند عدد پیچ رولپلاک قرار داده ایم که با داشتن یک دریل میتوانید میز را روی دیوار نصب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل IKE4609 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون فلزی چوبی مدل IKE4609 جنس بدنه از فلز با رنگ کوره ای مشکی و جنس باکس از ملامینه میباشد و دارای سه عدد کشو مگنتی با ریل ساچمه ای با کیفیت میباشد و این کالا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و در رنگ بندی های زیبا و شکیل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری راهپود مدل نیلوفر A130 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

درمیزهای دیواری راهپود با توجه به تکلونوژی تولید کاملاً متفاوت و انحصاری،راه چوب و راه پود درتمامی خمها و زوایا به طور پیوسته بدون هیچگونه درز انقطاعی ، بسیار باکیفیت با لبه های تمیز وخط کشی شده در امتداد هم میباشد (دقیقا شبیه عکس ).این ساختار یکپارچه و خطوط هندسی که به واسطه طراحی واجرای بی نظیر شلف پدید آمده است ، کلاف عظلانی مستحکم ،همراه با تحمل وزن بالای 15 کیلو را در کنار زیبایی منحصر به فرد و مدرن شلف به ارمغان آورده است.میز تلویزیون دیواری نیلوفر a130 ، به‌صورت 3 تکه طراحی‌شده است. هنگام خرید ابعاد تلویزیونتان رادر نظر داشته باشید . میزنیلوفر در طول 103و 113 و130 و155 سانت با عمق های متفاوت توسط کارگاه هنری راهپود طراحی و در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد کشور به شماره33502 به ثبت رسیده و فقط در دیجی کالا خدمت مشتریان گرامی ارائه میگردد.میز به طول 130 سانت ،ارتفاع عمودی (سمت چسبیده به دیوار) 14سانت تا نوک هرم و عمق 27 سانت (صفحه روی میز) می‌باشد. به همراه میز اصلی دو عدد شلف تزئینی ارائه‌ شده است که به سایزهای 40 و 55 سانت در عمق 11.5 و 13.5 سانتیمتر، می‌باشد.با اضافه کردن شلفهای کاربردی راهپود در بخش شلف وطبقه دیجی کالا در قسمتهای دیگر دکوراسیون داخلی میتوان هارمونی و وحدت بی نظیری را ایجاد کرد.روکش به کار رفته pvc کره ای باضخامت 0.5 میلیمتر،در سفید هایگلاس براق و در قهوه ای تیره و، به ترتیب برند باکیفیت و ضد خش هانوی (زرد نمیشود) و برند پاراکس درتمام رنگها،میباشد. پیشانی ظریف میزنیلوفر 10 میلیمتر ضخامت دارد درنتیجه تولید با ورق 16 میل اساساً ممکن نیست در نتیجه ضخامت MDF در قسمتهای مختلف براساس طراحی درتغییر میباشد،ازاینرو اگر درنظرتان محصول مقاوم وجاندار بایدتو پُر وسنگین وضخیم و 16 میل باشد،محصولات ما نظرتان را جلب نخواهد کرد.چون اساسا هدف ما تولید مصنوعات چوبی کم وزن به جهت سهولت در نصب بر روی دیوار، مخصوصاً پنلهای نازک گچی امروزی میباشد.در میز قسمتی برای پنهان کردن سیم‌های اضافه در نظر گرفته‌شده است. برای نصب هالوژن جهت نورپردازی، نیاز به ایجاد سوراخ بر روی شلف ها می‌باشد که توضیحات موردنیاز در دفترچه راهنما ذکرشده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل DLF84M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DLF84M ساخته شده از جنس ام دی اف MDF یک میز با کنج های گرد، وزنی سبک و با ابعاد استاندارد از نمایشگر 32 تا 57 اینچ را ساپورت می کند. یک قید محکم در پشت میز استفاده شده که توسط آن و 2عدد پیچ رولپلاک به دیوار اتصال می خورد. همانطور که در عکس ها میتوانید مشاهده بفرمائید در میز یک درب استفاده شده که درب به صورت بالا بازشو (عکس داشبورد) با توجه به داشتن جک ساعتی از پایین روبه بالا باز می شود. برش خم قسمت پایین درب هم می تواند جای دستگیره باشد و هم از آن طریق ارتباط کنترل راه دور با چشمی دستگاه های دیجیتال، رسیور، دی وی دی و ... نیز برقرار باشد. لازم به ذکر مجدد است جنس این میز ام دی اف است و برای خرید جنس ملامینه (لترون) دیگر محصولات دلفان دکور را ببینید. میز تلویزیون دیواری مدل DLF84M با داشتن طبقه + درب + جاکابلی باعث می شود وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد و همین عمر از ریختوپاش و شلوغی اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل 207 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل کد 207 با طول 160 سانتی‌متر است . متریال این میز از جنس تمام MDF با روکش وکیوم ساخته شده است . همچنین این میز چوبی زیبا علاوه بر ظاهر زیبا و کلاسیکی که دارد با رنگ های قهوه ای طوسی روشن و سفید تولید می شود. این میز دارای دو عدد کشو جادار و یک درب داشبردی زیبا است که میتوان لوازم جانبی مانند دی وی دی و پلی استیشن را در خود جا دهد میز تلویزیون دکومبل کد 207 طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود. این میز مناسب برای تلویزیون های 40 اینچ تا 60 اینچ میباشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون گالری چوب آشنایی مدل 737 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میزهای تلویزیون با طراحی جدید و دارای زیبایی خاص یکی از جذابترین و شیکترین میزهای موجود در بازار است که برای فضای خانه بسیار مناسب می باشد و می توان زیبایی خاصی را با آن به خانه بخشید، این میز تولید شده توسط گالری چوب آشنایی یک محصول جدید بوده که طرح خاص و زیبایی شگفت انگیزی دارد. نحوه انتخاب طرح صفحه میز تلویزیون در ادامه قرار داده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری راهپود مدل نیلوفر A113 به همراه طبقه دیواری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افرادی که به خاطر کمبود فضا امکان خرید تلویزیون زمینی را ندارند، می‌توانند نمونه دیواری آن را تهیه کنند. میز تلویزیون دیواری، به راحتی روی دیوار نصب شده است. هم‌چنین با قرار دادن وسایل دکوری، نمای زیبایی را در خانه ایجاد می‌کند. میزهای دیواری مانند یک قاب عکس زیبا، روح تازه‌ای به دیوار خانه می‌بخشند و لذت تماشای سریال و فیلم را در یک فضای دوستانه دوچندان می‌کنند. میز تلویزیون دیواری مدل نیلوفر، به‌ صورت 3 تکه طراحی‌شده است. ابعاد این میز 113 در ارتفاع عمودی 14 به عمق 27 سانتی‌متر است که برای تجهیزات صوتی و تصویری نسل جدید که بسیار کم‌حجم هستند، بسیار مناسب است. به همراه میز اصلی، دو عدد شلف تزئینی ارائه‌ شده است که به سایزهای 40 و 55 سانتی‌متر در عمق 11.5 و 13.5 سانتیمتر هستند. بزرگ‌ترین مشکل ورقه‌‎‌های هایگلاس براق، به جا ماندن اثر خط وخش حتی با کوچک‌ترین تماس دست روی سطح آن است که باعث از دست رفتن درخشش سطح آن در طول زمان می‌شود؛ به همین دلیل در تولید این میز از مرغوب‌ترین و گران‌ترین روکش موجود در بازار استفاده کرده‌ایم که محصول کشور کره بوده و دیگر به راحتی خط و خش بر سطح آن به جا نمی‌ماند. مغز این میز از جنس MDF است اما تکنیک ساخت و تولید این میز کاملا متفاوت و غیر قابل مقایسه و ارزیابی با روش‌های معمول است. این محصول در وزن کم تولید شده است تا هم نصب آن آسان باشد و هم آسیبی به دیوار وارد نشود. میز نیلوفر با وجود وزن کم، مقاومتی بسیار بالاتر از مقاومت مورد نیاز یک میز تلویزیون دارد؛ تا آن‌جا که می‌توانید از آن به عنوان کتابخانه استفاده کنید. در میز قسمتی برای پنهان کردن سیم‌های اضافه در نظر گرفته‌ شده است. برای نصب هالوژن جهت نورپردازی، نیاز به ایجاد سوراخ روی شلف‌ها دارید که توضیحات موردنیاز در دفترچه راهنما ذکر شده است. طرح توسط مجموعه صنعتی راهپود در مرکز مالکیت صنعتی به شماره 33502 به ثبت رسیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل کد 207 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل کد 207 با طول 160 سانتی‌متر است . متریال این میز از جنس تمام MDF با روکش وکیوم ساخته شده است . همچنین این میز چوبی زیبا علاوه بر ظاهر زیبا و کلاسیکی که دارد با رنگ های قهوه ای طوسی روشن و سفید تولید می شود. این میز دارای دو عدد کشو جادار و یک درب داشبردی زیبا است که میتوان لوازم جانبی مانند دی وی دی و پلی استیشن را در خود جا دهد میز تلویزیون دکومبل کد 207 طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود. این میز مناسب برای تلویزیون های 40 اینچ تا 60 اینچ میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل BL0125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته مهم درتفاوت ام دی اف با لترون همانگونه که درتصویرمشاهده می کنید درمیزان مقاومت آنهاست وبه دلیل قیمت پایینترلترون نسبت به ام دی اف فروشندگانی که از لترون استفاده میکنند با قیمتی پایینترمحصول را به فروش میرسانند.ورق لترون چون روکشی کاغذی است ازآسیب پذیری بسیاربالایی نسبت به ام دی اف دربرابرکثیفی،ضربه،اجسام تیز،رطوبت وحرارت بالا برخورداراست و این درحالی است که ورق ام دی اف چون به صورت استخوانی درمی آید محکم ترومقاوم تر است و در صورت کثیفی ولک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد درصورتی که با لک شدن یا کثیف شدن ورق لترون تقریباً برگشتن این روکش به صورت اولیه امکانپذیرنیست.اگرچه از نظر قیمت ورق لترون به صرفه به نظر می‌رسد ولی در طول زمان به خاطرکیفیت پایین استفاده ازاین ورق هزینه بیشتری درپی دارد. میز تلویزیون BL0125 یکی از جدیدترین مدل ها می‌باشد. طراحی این میز مدرن به سبک مینیمالیسم است. سبکی که از سادگی درکنار کیفیت پیروی می‌کند. یکی از اهداف این سبک استفاده طولانی مدت از اجسام بدون خستگی بصری می‌باشد که به دلیل سادگی آن است. همچنین طرح های ساده را می‌توانید با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید. محصولات از ام دی اف (MDF) درجه یک برند پاک چوب ، روکش PVC ضد خش و همچنین یراق آلات با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر جلوه بسیار عالی، استحکام فوق‌ العاده‌ای دارد. نمونه های ساخته شده از جنس ضعیفترِ لترون قیمت پایینتری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل New Side 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلوزیون مدل کاکتوز با طرحی مدرن ساده و چشم نواز که با بهترین متریال و روکش مات ضد خش تهیه میشود و با دربهای فشاری استفاده از مگنت و بدون دستگیره جهت زیبایی بیشتر در بهترین بسته بندی با استفاده از نایلکس ،فوم،گوشه محافظ و نایلون حباب دار خدمت عزیزان ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میزتلوزیون دیواری مدل WB005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدلWB005,یک میز با طراحی ساده و مینیمال است که دارای دو قسمت برای قرار دادن گیرنده دیجیتال و قسمتی با درب مگنتی مجزا برای قرار دادوسایل تعبیه شده است ,که مسیر کابل دستگاهها تا تلویزیون روی صفحه اصلی پیش بینی شده است رنگ اصلی بدنه کرم روشن (رنگ چوب روشن)است و رنگ درب خاکستری (نوک مدادی) است , که ترکیب رنگیه بسیار قوی و چشم نوازی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل 203 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل 203 با طول 160 سانتی‌متر است . متریال این میز از MDF با روکش وکیوم ساخته شده است . همچنین علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد با طرح کلاسیک در دکوراسیون منازل و اداره جاتها و.... بسیار جلا می بخشد و ساخته شده از بهترین وکیوم است. در رنگ بندی : سفید و گردویی موجود میباشد این میز دارای سه عدد کشو است میز تلویزیون دکومبل 203 طراحی بسیار ساده و کلاسیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود. این میز مناسب برای تلویزیون های 40 اینچ تا 60 اینچ میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 37 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل لوتوس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون، یکی از وسایل ضروری برای هر خانه‌ای محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر اینکه برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده، جلوه زیبایی به خانه شما می‌بخشد؛ هم‌چنین شما می‌توانید با قرار دادن وسایل دکوری کوچک و دوست‌داشتنی روی میز، فضایی زیبا و مدرن را در خانه ایجاد کنید. امروزه انواع میز تلویزیون در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده و در بازار موجود است و شما به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود، بهترین نمونه را انتخاب کنید. میز تلویزیون مدل لوتوس، یک نمونه از میزهای شیک و مدرن است که با طراحی ساده و رنگ‌بندی متنوعی که دارد، به آسانی با دکور اکثر منازل ست می‌شود. جنس قالب و پایه‌های این میز از چوب مقاوم است و به مرور زمان کیفیت آن حفظ خواهد شد. میز تلویزیون لوتوس دارای یک عدد کمد و یک کشو مگنت‌دار است که می‌توانید از آن برای نگهداری وسایل مختلف مانند کنترل تلویزیون و ... استفاده کنید. این میز با طول 140سانتی‌متری خود برای تلویزیون‌ها از 32 تا 55 اینچ مناسب است. میز تلویزیون لوتوس، کیفیت و زیبایی را با قیمت مناسب برای شما به ارمغان می‌آورد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا