خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرخ کن به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرخ کن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از کارهای لذت بخش برای هر خانمی، چه خانه‌دار و چه شاغل، آشپزی کردن می‌باشد. می‌توان گفت این کار علاوه بر تهیه‌ی غذا برای خود و سایر اعضای خانواده، نوعی سرگرمی هم محسوب می‌شود. چون در طول روز وقت زیادی را صرف پخت‌و پز می‌نمایید. حال تجسم کنید که کار ضروری در بیرون از منزل دارید و یا اینکه شاغل می‌باشید، در این صورت آماده سازی غذاهای سرخ کردنی امری وقت‌گیر و زمان‌بر می‌باشد. اما با خرید سرخ کن و در دسترس داشتن آن می توانید به راحتی و با صرف وقت خیلی کوتاهی، غذای مدنظر خود را آماده می‌کنید.

در واقع علت تولید این وسیله‌‌ی کارآمد، صرفه جویی در وقت می‌باشد. معمولا غذاهای سرخ کردنی نظیر: فلافل، سمبوسه، سیب زمینی سرخ کرده و… جزو علاقه مندی‌های کودکان محسوب می‌شود. به گونه ای که در طول هفته چندین بار از مادر خانواده تقاضای آماده سازی آنها را دارند. عملکرد سرخ‌کن‌ به گونه‌ای است که هنگام استفاده کردن از این وسیله به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد و تنها با فشردن دکمه‌ی روشن آن، در زمان کوتاهی غذای شما عزیزان حاضر خواهد شد.

به دلیل اهمیتی که انتخاب یک سرخ‌ کن باکیفیت دارد، ما در این مطلب به شما نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آن لازم است بدانید را آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

انواع سرخ کن

سرخ کن ها دستگاه مورد علاقه بانوان خانه داری می باشد که با ایجاد حرارت در سرعت بالا، مواد غذایی را سرخ می کند. این محصول تکنولوژی پیچیده نداشته که از یک المنت گرم کننده و محفظه روغن تولید شده است، مگر در نوع بدون روغن که به دلیل تکنولوژی پیشرفته قیمت بالاتری دارد. سرخ کن ها به سه دسته تقسیم می شوند؛

  • سرخ کن معمولی
  • سرخ کن مینی
  • سرخ کن بدون روغن

سرخ کن معمولی

این دستگاه از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین و البته ارزان ترین نوع دستگاه های سرخ کن موجود در بازار می باشند. این محصولات دارای سبدی برای قرار دادن مواد غذایی درون دستگاه می باشد، که از انرژی الکتریکی تغذیه می‌کند. این سبد را برای سرخ شدن مواد غذایی باید درون محفظه روغن قرار دهید، تا مواد مستقیما با روغن در تماس باشند. نتیجه این کار داشتن غذایی بسیار لذیذ اما با چربی فراوان خواهد بود.

سبد تعبیه شده در این محصول دارای دستگیره ای برای جابجایی راحت تر می باشد. این دستگیره به صورت آسانسوری باز و بسته می شود. روغن درون محفظه زیرینی سبد، توسط المنت های گرمایی داغ شده و عمل سرخ کردن انجام می‌شود. سرخ کردن به روش سنتی دارای معایبی از جمله بالا رفتن درجه حرارت ظروف و پاشیدگی روغن به اطراف که باعث سوختگی آشپز و یا حتی خود غذا می شدند، اما در سرخ کن های حال حاضر می‌توان دمای دستگاه را مشاهده کرد. زمان مناسب برای سرخ کردن هر ماده غذایی را تنظیم کرده و تحت نظر داشته باشید، تا مانع سوختگی آشپز و مواد غذایی شوید. اغلب تولیدکنندگان استفاده از روغن درون محفظه را تا 25 بار پیشنهاد می کنند، ولی بهتر است روغن مرتباً با فاصله 8 الی 10 بار استفاده تعویض شود.

در ادامه بخوانید: نکات مهم هنگام خرید سرخ کن

تکنولوژی جدیدی که به این سرخ کن های معمولی اضافه شده، سبد چرخان می باشد. در دستگاه هایی که این قابلیت را دارا می باشند با حرکت چرخشی سبد حین پخت، مواد غذایی با روغن تماس کمتری داشته و باعث صرفه جویی در روغن مصرفی و غذای سالم تر می شود.

مزایای سرخ کن های معمولی

  • امکان سرخ کردن انواع مواد غذایی
  • ظرفیت بالا برای استفاده در مهمانی
  • داشتن غذایی خوشمزه تر و تردتر
  • قیمت مناسب

معایب سرخ کن های معمولی

  • غذا های سرخ شده چربی فراوانی دارند.
  • روغن زیادی مصرف می شود.
  • ایجاد بوی نامطبوع هنگام استفاده
  • سختی در تمیز کردن محفظه

نحوه عملکرد سرخ کن معمولی

هنگام استفاده از سرخ کن های معمولی مواد غذایی باید درون روغن غوطه ور شوند، تا سطح آنها طلایی و خشک شود. سطح مواد غذایی حالت کریپسی پیدا کرده که اشتباه از روغن می باشد. از طرفی هم داغی روغن باعث نرم شدن داخل مواد غذایی می‌شود. این عملکرد باعث ترد و خوشمزه تر شدن مواد غذایی در دستگاه می‌شود. برخی از سرخ کن های معمولی دارای فیلتر می باشند، وجود این فیلتر در دستگاه باعث افزایش عمر روغن و کاهش بو گرفتگی می‌شود.

مینی سرخ کن

این محصولات مانند سرخ کن های معمولی بوده اما در سایز کوچکتر، که تمام ویژگی بهترین سرخ ها را دارا می باشند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید سرخ کن

نحوه عملکرد سرخ کن مینی

نحوه کارایی در این سرخ کن های مینی همانند نوع معمولی می باشد. اما دقت داشته باشید در این نوع محصول نباید از روغن زیادی استفاده کرد. زیرا باعث سرریز شدن روغن از دستگاه می شود. برای اطلاع از میزان روغن مصرفی، بروشور داخل بسته بندی دستگاه را مطالعه نمائید.

سرخ کن بدون روغن

با پیشرفت در محصولات مورد نیاز آشپزخانه، سرخ کن ها هم از این مقوله عقب نماندند. شرکت های معروف سرخ کن های جدیدی را روانه بازار کردند. در این سرخ کن ها دیگر خبری از روغن زیادی نمی باشد و مواد غذایی توسط هوای داغ سرخ می شوند. این عمل باعث حذف روغن و صرفه جویی 80 درصدی در مصرف آن شده است. نتیجه عملکرد این دستگاه ها یک غذای سالم بدون چربی و کم کالری می باشد. شستشوی قطعات در سرخ کن های بدون روغن بسیار آسان تر از نوع معمولی بوده و به راحتی بخش‌های مختلف دستگاه درون ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرد. سرخ کن های بدون روغن شباهت زیادی به فرهای کانوکشن دارند. به این صورت که سرخ کن برای انتقال گرما به مواد غذایی از جریان همرفتی استفاده می‌کند، و به المنت های حرارتی پرقدرتی مجهز می باشد که هوای داخل را فوق‌العاده داغ می‌کند.

در این محصولات برای تقویت گردش هوای داغ از فن استفاده شده است. فن به انتقال بهتر گرما کمک کرده که در نتیجه مواد غذایی با سرعت بیشتری سرخ خواهند شد. سبد این سرخ کن ها درست مانند سرخ کن های معمولی می باشد، تا هوا توانایی رفت و آمد داشته باشد. این محصولات با حداقل روغن یعنی یک قاشق غذاخوری شروع به کار می‌کنند، ولی در حین سرخ شدن باید هم بخورد تا گرما به طور یکسان مواد غذایی را کریپسی کند. سرخ کن های بدون روغن مانند نوع معمولی دارای مزایا و معایبی می باشند. در ادامه مقاله راهنمای خرید سرخ کن به آنها می پردازیم.

مزایای سرخ کن های بدون روغن

  • غذایی سالم با استفاده از حداقل میزان روغن
  • استفاده آسان و شستشوی راحت
  • گریل‌ یا کبابی‌کردن گوشت و سبزیجات
  • پختن غذاهای یخ‌زده آماده‌به‌طبخ
  • بو دادن آجیل
  • گرم‌کردن غذاهای باقی‌مانده

معایب سرخ کن های بدون

  • غذای حاصله به تردی و خوشمزگی نوع سرخ کن معمولی نیست.
  • قیمت گرانی دارد.

نحوه عملکرد سرخ کن بدون روغن

این محصولات همانطور که در بالا ذکر شد، با حداقل میزان روغن شروع به کار می کنند. این وسیله می‌تواند عصای دست بانوانی باشد که زمان زیادی برای غذا پختن ندارند. گفتیم که سرخ‌ کن بدون روغن و هواپز براساس سیستم همرفتی، یا بهتر بگوییم گردش هوای فوق‌داغ، کار می‌کنند. این محصولات به‌دلیل تقویت سرعت انتقال گرما به غذا باعث افزایش سرعت پخت می‌شوند.

نکات مهم قبل از خرید سرخ کن

محفظه و میزان گنجایش

سرخ کن را باید متناسب با تعداد اعضای خانواده خریداری کرد. سرخ کن هایی که دارای محفظه استوانه ای می باشند، کارایی بهتری دارند. زیرا مواد غذایی بزرگتری را می‌توان در آنها قرار داد. این نمونه سرخ کن برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب می باشد. اگر خانواده کم جمعیت ای دارید، بهتر است از سرخ کن های دارای محفظه چهارگوش خریداری نمائید. سرخ کن های چهارگوش بهترین گزینه برای خانواده های دو نفره می باشند.

جنس بدنه

جنس بدنه در انواع سرخ کن ها از استیل، فولاد نرمو پلاستیک تولید می شود. که مسلما جنس استیل بهترین گزینه می باشد.

توان مصرفی

هر چه میزان توان مصرفی در دستگاه بالاتر باشد، با سرعت بیشتری داغ خواهد شد. توان مصرفی انواع سرخ کن ها اغلب بین 800 الی 1500 وات می باشد. اما سرخ کن هایی با توان مصرفی 1800 وات هم در بازار موجود می باشند.

نقطه سرد

برخی از دستگاه های سرخ کن دارای قابلیتی با عنوان نقطه سرد می باشند، که جلوی فاسد شدن روغن هنگام ته نشینی خرده های غذا در دمای پائین را می گیرد.

سبد سرخ کن

سرخ کن ها دارای دو نوعسبد می‌باشند، دستی و آسانسوری. سبد های آسانسوری بسیار آسیب پذیر بوده و ممکن است غذا درون سبد گیر کند، که باید با کفگیر یا وسیله دیگری خارج شوند. در صورتی که سبدهای دستی از این مشکلات مبرا هستند. سبد سرخ کن باید جایی برای قرار گرفتن در بالای سطح روغن داشته باشد، تا روغن اضافی از مواد سرخ شده خارج شود. برخی برندها محصولاتی با دو سبد طراحی و تولید کرده اند، که این قابلیت به سرخ کردن دو نوع موادغذایی در یک زمان کمک فراوانی می‌کند.

تایمر سرخ کن

سرخ کنی با قابلیت تایمر خریداری نمائید. سرخ کن های تایمر دار بسیار بهتر از نوع بدون تایمر می باشند. با این قابلیت نیازی نیست شما هنگام پخت مراقب دستگاه باشید، بلکه می توانید با خیال آسوده دستگاه را ترک کرده و به کارهای دیگر رسیدگی کنید.

چراغ هشدار

سرخ کنی که دارای چراغ هشدار باشد، بهترین گزینه است. زیرا این چراغ وضعیت موادغذایی را نشان می دهد. توجه داشته باشید که منظور از چراغ هشدار چراغ نشان دهنده روشن بودن دستگاه نیست، بلکه منظور چراغی است که آماده بودن دستگاه و رسیدن به درجه حرارت مطلوب را نشان می دهد.

لایه داخلی نچسب

لایه داخلی نچسب در ظروف آشپزی از مواردی است که همه خواهان آنها می باشند. نچسب بودن محفظه داخلی باعث کم شدن ضایعات غذا و شستشوی راحت دستگاه می شود. با ادامه نکات مهم خرید سرخ در مقاله راهنمای خرید سرخ کن همراهمان باشید.

تنظیمات

تنظیمات سرخ کن در نوع بدون روغن ممکن است دستی و دیجیتالی باشد. نوع دستی در تنظیم دما و مدت زمان پخت به اندازه نوع دیجیتالی دقیق نمی باشد. در عوض سرخ کن های دارای تنظیمات دیجیتال بسیار دقیق بوده و حتی در بعضی از مدل ها برنامه پخت دارند.

کنترل کننده درجه حرارت

این سیستم‌ها با اندازه گیری پیوسته دمای روغن، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند.

پنجره شیشه ای

این قابلیت به شما امکان می‌دهد مراحل سرخ شدن غذا را بدون باز کردن درب دستگاه مشاهده کنید.

فیلتر سرخ کن

این محصول باید دارای فیلترهایی با قابلیت تعویض و یا تمیز کردن باشد، و این عمل به راحتی انجام شود. فیلترها در این محصولات از پخش شدن بخار و بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

ایمنی

به دلیل داغ شدن محفظه داخلی دستگاه بدنه باید به خوبی عایق بندی شده باشد. حین کار دستگیره سبد نباید داغ شود و دست را بسوزاند. داشتن پایه ضد لرزش و قفل درپوش هم موارد بسیار مهمی می‌باشند.

طراحی و رنگ

هماهنگ بودن نوع طراحی و رنگ در سرخ کن با سایر وسایل آشپزخانه، شما را از خریدتان راضی تر خواهد کرد.

گارانتی

موضوع گارانتی را به عنوان یکی از معیارهای خرید موفق فراموش نکنید.

قیمت سرخ کن

یکی از مهمترین نکات هنگام انتخاب سرخ کن میزان بودجه ای است که برای خرید این محصول در نظر گرفته اید. با وجود مدل های متنوع در بازار شما به راحتی می توانید با تعیین میزان بودجه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم پس از خرید سرخ کن

  • حتماً از روغن مخصوص سرخ کردن حین استفاده از دستگاه استفاده نمائید.
  • هیچگاه دو نوع روغن را با هم مخلوط نکنید.
  • از گذاشتن مواد غذایی منجمد درون سرخ کن خودداری کنید.
  • در شستشوی سرخ کن نهایت دقت را به خرج دهید.
  • سرخ کن را بدون مواد غذایی روشن نکنید.
  • نکات ایمنی را هنگام استفاده از سرخ کن رعایت نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سرخ ‌کن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرخ‌ کن ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن برلین مدل BG-1002 AF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن دیجیتال برلین مدل BG-1002یکی از محصولات بی‌نظیر با طراحی منحصر به فرد از کمپانی BERLIN است که سبب کاهش 80 درصدی مصرف روغن شده و غذاها را با میزان مصرف بسیار پایین یا بدون روغن سالم آماده می‌کند. این سرخ کن از برلین دارای توان مصرفی 2500وات است که باعث آماده شدن غذاهای دلخواه شما در زمانی کوتاه می‌شود. گنجایش مخزن این سرخ کن 8 لیتر است که به کمک آن می‌توانید دوستان یا خانواده را به صرف یک وعده غذای لذیذ دعوت نمایید. پنل کنترلی این دستگاه به صورت لمسی طراحی شده است و با یک لمس غذاهای مورد علاقه‌ی شما را آماده می‌کند. سرخ کن بدون روغن دیجیتال برلین BG-1002 دارای سیستم تایمر و تنظیم دما است که قابلیت‌های پر کاربردی می‌باشند. به کمک برنامه‌‌های پخت از پیش تعیین شده می‌توانید غذاهای لذیذ را در کوتاه‌ترین زمان آماده کنید. با این سرخ‌کن می‌توانید انواع غذا ها مانند؛ گوشت و ماهی کبابی، مرغ و میگوی سوخاری، سیب زمینی سرخ شده، قارچ خوشمزه، بخارپز کردن سبزیجات و ... را آماده کنید و همچنین انواع غذای منجمد را گرم نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دستگاه تصفیه هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن آیکو مدل AK476FR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن امروزه یکی از بهترین و سالم ترین و سریع ترین روش پخت پز است .که شما می توانید در آشپزخانه محل کار و غیره …استفاده کنید. سرخ کن رژیمی جایگزین خوبی برای انواع دستگاه های پخت پز می باشد. سرخ کن بدون روغن آیکو مدل AK476FR تقریبا می تواند 90 درصد چربی را با استفاده از فناوری پخت خود کاهش داده که این عمل باعث می شود که بی ضررترین غذا ها را بدون روغن و در کمترین زمان ممکن برای شما تهیه کند از این رو تاثیر زیادی روی سلامت افراد دارد . اگر به دنبال کاهش وزن هستید و اگر ب تناسب اندام خود اهمیت می دهید سرخ کن بدون روغن آیکو مدل AK476FR گزینه مناسبی برای تهیه غذای سالم برای شما می باشد. امروزه حتی پزشکان برای افراد که چربی بالایی دارد و از وزن بالایی رنج می برند توصیه می کنند که افراد مواد غذایی سرخ کردنی کمتری مصرف کنند. از این رو بهترین وسیله برای کاهش روغن غذا ستفاده از سرخ کن رژیمی AK476FR است. سرخ کن رژیمی تاثیر زیادی در کاهش کالری مواد غذایی دارد. چرا که این دستگاه باعث می شود که اصلا از روغن استفاده نکنید. سرخ کن رژیمی آیکو مدل AK476FR فناوری جالبی در پخت و پز دارد بدین صورت که یک فن کانوکشن و یک المنت حرارتی هوای گرم را ب این صورت محبوس شده در دستگاه ایجاد میکنند و باعث می شود که غذا ذر کمترین تایم ممکن و به سالم ترین نحو ممکن آماده گردد. سرخ کن رژیمی آیکو مدل AK476FR یکی از محبوب ترین سرخ کن های رژیمی بازار می باشد چرا که بهترین و بروز ترین فناوری ساخت در این دستگاه به کار برده شده است.از جمله فن کانوکشن قوی و کم مصرف با موتور مسی بسیار قدرتمند. المنت کم مصرف و پربازدهuk که کمترین مصرف برق را دارا می باشد. از مزایای دیگر این دستگاه می توان به ظرف نچسب و طراحی ظرف و حجم دستگاه اشاره کرد که از بهترین مواد نچسب و بهترین طراحی برای گردش هوای داغ درون دستگاه استفاده کرد. هم چنین سرخ کن رژیمی آیکو از یک پنل لمثی برخوردار می باشدکه اکثر غذاهایی که متناسب با ذاعقه شما می باشد ب صورت عکس طراحی شده که کافی است فقط با لمس دکمه منو بر روی شکل غذا رفته ودستگاه با استفاده از تایم و دمای از قبل تعبیه شده غذای مورد نظر را در کمترین زمان ممکن برای شما تهیه می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن نیکووا مدل 29 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخکن نیکووا مدل29، یک انتخاب عالی برای خانواده های پرجمعیت است که به دنبال راحتی و کارایی در آشپزخانه هستند. این دستگاه با توان مصرفی 2200 وات و ولتاژ 240-220 ولت، قادر است به طور موثر و کارآمد مواد غذایی شما را آماده کند. با ظرفیت 11 لیتر، این سرخکن قادر است مقدار زیادی غذا را در هر بار پخت و پز کند. همچنین، بازه دمایی پخت مواد غذایی از 50 تا 230 درجه سانتی گراد امکان طبخ انواع مختلف غذا را فراهم می کند. این دستگاه همراه با سینی مخصوص پخت و پز و سرخ کردن، ظرف مخصوص پخت پیتزا و ظرف مخصوص گریل کردن و باربیکیو عرضه می شود. از سیب زمینی سرخ کرده گرفته تا استیک، نان، میوه خشک، بال مرغ، مرغ، پیتزا، ماهی و حتی یخ زدایی، همه و همه در این دستگاه قابل پخت و پز هستند. با صفحه نمایش لمسی و برنامه پخت برای انواع مواد غذایی، استفاده از این دستگاه بسیار ساده و راحت است. همچنین، قابلیت نظافت آسان این دستگاه باعث می شود تا شما بتوانید بعد از پخت و پز، به راحتی دستگاه را تمیز کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن تکنو مدل te-454 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن رژیمی تکنو با استفاده از تکنولوژی راپیدایر(Rapid Air) مواد غذایی را که معمولا غرق در روغن پخته می شوده است را بدون روغن یا با روغن خیلی کم و با سرعت بیشتر پخته وآماده می کند.در این تکنولوژِی با دمیدن هوای داغ تمامی اطراف و زیر غذا بدون استفاده از روغن غذای سالم ورژیمی و بدون روغن تهیه میشود. این دستگاه با حجم ایده آل 6 لیتر ودمای قابل از 80 تا 200 درجه سانتی گراد و زمان دهی از یک دقیقه تا 60 دقیقه مناسب با نیاز های شما ساخته شده است این دستگاه به آسانی و بدون ایجاد بو بخارات روغن در زمان کوتاه غذای سالم و رژیمی مورد دلخواه شما را تهیه میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن گانیزا مدل AF60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن گانیزا یکی از با کیفیت ترن سرخ کن های موجود در بازار میباشد .(این سرخ کن به سفارش کانادا تولید و عرضه شده است و به این دلیل از برق 110 ولت استفاده میکند و تنظیم دمای پخت به درجه فارنهایت است و لذا همراه با سفارش این محصول ارجینال و با کیفیت یک ترانس 2000 وات برای تبدیل برق 220 ولت به 110 ولت بای شما ارسال میشود.)سرخ کن گانیزا با یک صفحه ی لمسی بسیار دقیق که این توانایی را به شما میدهد تا از بین 12 منو پخت یکی را انتخاب و یا به صورت دستی دما و زمان پخت را تعین کنید.این محصول برای چرخاندن غذا حین پخت به شما آلارم میدهد. بدنه ی پلاستیک فشرده براق و با کیفیت و محفظه ی داخلی کاملا فلزی همراه توری محافظ المنت. المنت سرخ کن گانیزا مدل AF60 از نوع کم مصرف هالوژنی است که به محض روشن شدن دستگاه بسیار سریع گرم میشود و برای پخت و پز شما نیز به پیش گرمایش دستگاه ندارید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن ایوولی مدل EVKA-AF4001BS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن ایوولی مدل EVKA-AF4001BS از محصولات جدید شرکت ایتالیایی ایوولی ساخت چین میباشد.این کالا از محصولات رژیمی ایوولی بوده و قابلیت تایمر و برنامه های پخت متنوع را دارا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن آزور مدل AZ-413AF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخکن بدون روغن آزور مدل AZ-413AF با توان 1800 وات و ظرفیت 5.5 لیتر مجهز به صفحه نمایشگر لمسی می باشد این مدل سرخکن بدون روغن آزور دارای قابلیت اتصال به گوشی هوشمند به کمک وای فای است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-837 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن دیجیتال گوسونیک GAF-837 یکی از محصولات بی‌نظیر با طراحی منحصر به فرد و ساخت 2024 از کمپانی گوسونیک است که سبب کاهش 80 درصدی مصرف روغن شده و غذاها را با میزان مصرف بسیار پایین یا بدون روغن سالم آماده می‌کند. این سرخ کن از گوسونیک دارای توان مصرفی 2000 وات است. و دارای دو المنت برای پخت میباشد و از جدیدترین و بهترین المنت های طلایی به کار گرفته شده است. گنجایش مخزن این سرخ کن 7 لیتر است. پنل کنترلی این دستگاه به صورت لمسی طراحی شده است و با یک لمس غذاهای مورد علاقه‌ی شما را آماده می‌کند. سرخ کن بدون روغن دیجیتال گوسونیک GAF-837 دارای سیستم تایمر و تنظیم دما است که قابلیت‌های پر کاربردی می‌باشند. به کمک برنامه‌‌های پخت از پیش تعیین شده می‌توانید غذاهای لذیذ را در کوتاه‌ترین زمان آماده کنید. برنامه های پخت این محصول جدید بیشتر شده و دارای 12 برنامه پخت میباشد. با این سرخ‌کن می‌توانید انواع غذا ها مانند؛ گوشت و ماهی کبابی، مرغ و میگوی سوخاری، سیب زمینی سرخ شده، قارچ خوشمزه، بخارپز کردن سبزیجات و ... را آماده کنید و همچنین انواع غذای منجمد را گرم نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بولالی مدل BLZG06 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن bolali با بدنه ی ضد خش یکی از با کیفیت ترین و قابل ترین سرخ کن های موجود در بازار است.این سرخ کن با بسکت شیشه ای شفاف (پیریکس نشکن)به شما این اختیار را میدهد که در هنگام پخت دید 360 درجه از مراحل پخت داشته باشید.این محصول با استفاده از المنت حرارتی جدید دارای مصرف برق پایینی بوده و به محض روشن شدن بلافاصله گرم میشود که نیاز به پیش گرمایش ندارد.یکی از کاربردی ترین قابلیت این سرخ کن این است که میتوان از آب در هنگام پخت استفاده کرد به این صورت که کف بسک طوری طراحی شده است که میتوان آب را در آن ریخت بدون آن که آب با غذا تماس داشته باشد، این امر باعث میشود که شما استیک های آبدارتری بپزید و از خشک شدن بافت گوشت جلوگیری کنید این محصول دارای NFC میباشد که شما با آن میتوانید به سرخ کن وصل شده و تنظیمات لازم را انجام دهید. دیگر در هنگام پخت نگران چرخاندن مواد غذایی برای پخت بهتر نیاشید زیرا سرخ کن bolali برای یاد آوری چرخاندن مواد غذایی باتوجه به برنامه ی پخت آلارم میدهد و بعد از چرخاندن مواد غذایی ادامه پخت را ادامه میدهد. سرخ کن bolali باتکنولوژی گردش هوای 3 بعدی و پیشرفته ای که دارد گردش هوا تا 120 درصد بهتر صورت میگیرد و از همه مهمتر دما را واقعا به 200 درجه سانتیگراد میتوند برساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن مدل مکس می خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن مکس می MAXXMEE محصول کشور آلمان ترکیبی هوشمندانه از فر با هوای گرم، گریل و سرخ کن عمیق است که مخصوصاً آماده سازی کم چرب و ملایم با هوای گرم با عملکرد تایمر 30 دقیقه ای و خاموش شدن خودکار برای پخت و پز دقیق است دارای سبد سرخ کردنی XL با ظرفیت 4 لیتر و کنترل کننده دما تا 200 درجه سانتیگراد است با سرخ کن بدون روغن مکس می MAXXMEE، سرخ کردن عمیق، کباب کردن، برشته کردن، پختن رو باهم تجربه کنید. ترکیب هوشمندانه هوای گرم با گردش سریع و عنصر گرم کننده نه تنها غذاهای مورد علاقه شما را به سرعت و به آرامی طبخ می کند،بلکه به میزان قابل توجهی چربی کمتری نسبت به دستگاه های معمولی نیاز دارد.به لطف سرخ کن بدون روغن هوای گرم، می توانید مرغ لطیف، سبزیجات آبدار یا حتی سیب زمینی سرخ شده را بپزید.با ظرفیت 4 لیتری می توانید کل خانواده را نیز تامین کنید. به لطف عملکرد عملی تایمر 30 دقیقه ای با خاموش شدن خودکار، پخت و پز دقیق بسیار آسان است.این شکل مدرن لذت در هر آشپزخانه ای تأثیر خوبی بر جای می گذارد. مشخصات فنی: جنس: PP، ABS، آهن، آلومینیوم . ابعاد (L x W x H): حدود 27 x 29.5 x 33 سانتی متر . ظرفیت: 4 لیتر . قدرت: 1400W. کشو قفسه 1 عدد نکات: سرخ کن بدون روغن مکس می MAXXMEE : برای سرخ کردن، برشته کردن، پختن، کباب کردن، گرم نگه داشتن یا یخ زدایی غذا در نظر گرفته شده است. این دستگاه یک سرخ کن معمولی نیست که در آن غذا با روغن سرخ شود بلکه دستگاه با هوای گرم کار می کند! سرخ کن بدون روغن برای تهیه غذاهای مایع مانند سوپ، سس یا خورش مناسب نیست!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن دسینی مدل DS-822 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل DS-822 با توان 1500وات و ظرفیت 7 لیتری یکی از جدیدترین سرخ کن های بدون روغن شرکت دسینی میباشد و جز سرخکن های بزرگ با ظرفیت بالا است که برای خانوار با تعداد بیشتر یا مهمانی ها بازدهی مطلوبی دارد و قابلیت تنظیم دما از 80 الی 200 درجه سانتی گراد و تنظیم زماناز صفر الی 60 دقیقه را داراست.این دستگاه قابلیت سرخ کردن انواع مواد غذایی را دارد با آن می توانید انواع غذاهای خوشمزه را تهیه کنید .استفاده از این سرخ کن باعث عدم استفاده از روغن های خوراکی مضر شده که علاوه بر صرفه جویی اقتصادی خانواده ها ،برای کسانی که بیماری چربی دارند و از غذاهای پرچرب خودداری میکنند نیز بسیار مناسب می باشد. توزیع یکنواخت حرارت این دستگاه، موجب پخت بهتر مواد غذایی در کمترین زمان ممکن می گردد و زمان را برای شما میخرد تا به راحتی بتوانید به کارهای شخصی خود برسید. دستگاه سرخ کن رژیمی دسینی مدل DS-822 از مواد سازنده بسیار عالی و با کیفیت ساخته شده است و نمای روبروی بدنه از جنس استیل ضدزنگ بوده و مقاوم در برابر ضربه و حرارت ساخته شده است. بطوریکه بدنه در حین کار داغ نمی شود و می توان به راحتی و ایمن آن را لمس کرد . این محصول نه تنها بعلت نمای مشکی استیل بودن آن جلوه ای با شکوه به آشپزخانه تان هدیه می دهد. بلکه می توانید مدت های طولانی از آن استفاده کنید.دسینی شرکت ایتالیایی است که با تولید محصولات با کیفیت و متنوع در زمینه لوازم خانگی، نقش بسزایی را در بازار داخل و خارج از کشور ایفا می کند. گفتنی است، بسیاری از کالاهای این برند در کشورهایی همچون ایران، ایتالیا، ترکیه و اسپانیا و...با بهترین کیفیت و متریال نیز ساخته و عرضه می شوند.برای جلوگیری از چسبیدن مواد غذایی هنگام سرخ شدن.ظرف آن از جنس تفلون متحرک طراحی گردیده تا شستشوی آن نیز آسان و راحت تر گردد.سیستم سرخ کن رژیمی دسینی مدل DS-822 دارای قابلیت ها و امکانات بسیار پیشرفته ای می باشد. که با استفاده از دماهای مختلف پختن غذاهای متنوع و خوشمزه را امکان پذیر می کند. این سیستم را برای تهیه غذاهای سرخ کردنی و فست فودهای آماده بسیار ایده‌آل است. و در مدت زمان اندکی مواد غذایی را آماده می سازد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید خردکن به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن لمسی و رژیمی دسینی مدل 700 سرخ کن رژیمی لمسی دسینی محصولی زیبا و کاربردی با توان 1400 وات است که قابلیت سرخ کردن انواع مواد غذایی را دارد.این سرخ کن 3.5 لیتر دسینی رژیمی ترین وسیله ای است که می توانید با آن غذاهای خوشمزه را تهیه کنید بدون نگرانی از چربی که احتمالاً برای سلامتی عزیزانتان مضر خواهد بود. این دستگاه سرخ کن برای کسانی که بیماری چربی دارند و از غذاهای پرچرب خودداری میکنند. بسیار مناسب می باشد.توزیع یکنواخت حرارت این دستگاه، موجب پخت بهتر مواد غذایی در کمترین زمان ممکن می گردد. و زمان را برای شما میخرد تا به راحتی بتوانید به کارهای شخصی خود برسید. دستگاه سرخ کن رژیمی دسینی مدل 700 از مواد سازنده بسیار عالی و با کیفیت ساخته شده است. این محصول با طراحی بسیار زیبا و جمع و جور توسط شرکت سازنده دسینی ایتالیا در رنگ مشکی تولید شده است. سرخ کن دسینی محصولی زیبا و کاربردی با توان 1400 وات است. که قابلیت سرخ کردن انواع مواد غذایی را دارد. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک مرغوب و مقاوم در برابر ضربه و حرارت ساخته شده، بطوریکه بدنه در حین کار داغ نمی شود. و می توان به راحتی و ایمن آن را لمس کرد. توزیع یکنواخت حرارت، موجب پخت بهتر مواد غذایی در کمترین زمان ممکن می گردد. ظرفیت سرخ کن برابر با 3.5 لیتر است که گنجایش مطلوبی می باشد. بر روی بدنه سرخ کن، ولوم چرخشی تعبیه شده که می توان زمان پخت را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم کرد. برای جلوگیری از چسبیدن مواد غذایی هنگام سرخ شدن.ظرف آن از جنس تفلون متحرک طراحی گردیده تا شستشوی آن نیز آسان و راحت تر گردد. دسینی شرکت ایتالیایی است که با تولید محصولات با کیفیت و متنوع در زمینه لوازم خانگی، نقش بسزایی را در بازار داخل و خارج از کشور ایفا می کند. گفتنی است، بسیاری از کالاهای این برند در کشورهایی همچون ایران، ایتالیا، ترکیه و اسپانیا با بهترین کیفیت و متریال نیز ساخته و عرضه می شوند. سیستم سرخ کن رژیمی دسینی مدل 700 دارای قابلیت ها و امکانات بسیار پیشرفته ای می باشد. که با استفاده از دماهای مختلف پختن غذاهای متنوع و خوشمزه را امکان پذیر می کند. این سیستم را برای تهیه غذاهای سرخ کردنی و فست فودهای آماده بسیار ایده‌آل است. و در مدت زمان اندکی مواد غذایی را آماده می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن آزور مدل AZ-415AF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخکن بدون روغن آزور مدل AZ-415AF با ظرفیت 5.5 لیتر و توان 1800 وات قابلیت اتصال به گوشی همراه به وسیلهWiFi این سرخکن بدون روغن دارای محفظه داخلی دیگ فلزی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن آزور مدل AZ-419AF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخکن بدون روغن آزور مدل AZ-419AF با توان 2000 وات و ظرفیت 6.4 لیتر با بدنه کاملا استیل و صفحه نمایشگر لمسی است این مدل سرخکن دارای برنامه های سرخ کردن پیش فرض می‌باشد و همچنین دارای گریل ظرف مخصوص پیتزا و کاپ کیک سیلیکونی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن مدل POWERFULL FRYER خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن برقی مدل POWERFULL FRYER یک محصول بسیار کارآمد و با کیفیت از برند Silver crest است. سرخ کن رژیمی جهت سرخ کردن و پخت غذا با حداقل میزان روغن استفاده میشود به این صورت که به اندازه یک قاشق در ته سرخ کن روغن ریخته میشود و نیازی نیست مقدار زیادی روغن استفاده نمایید. عمل سرخ کردن به وسیله مکانیزم چرخش هواوی گرم صورت میگیرد و در این روش نسبت به سرخ کردن روی گاز 80 درصد روغن کمتری مصرف میشود. این محصول برای کسانی که به سلامت خود اهمیت میدهند و قصد تهیه غذاهایی سالم با کمترین میزان روغن را دارند گزینه ای بسیار مناسب و اقتصادی محسوب میشود. این سرخ کن بدون روغن مجهز به پنل لمسی زیبا با برنامه ریزی آسان است.برای سرخ کردن یخ زدایی توست پخت تنوری انواع غذا مناسب است. این سرخ کن 2400 واتی در حداکثر توان است ولی با تنظیم دما روی دمای انتخاب شده مصرف بهینه ای دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن وینینگ استار مدل ST-9692 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخکن بدون روغن وینینگ استار مدل ST-9692 با توان مصرفی 2000-1800 وات، امکان پخت سریع و کم چرب را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای دو سبد سرخکن با سیستم کنترل مجزا و ظرفیت هر سبد 4.5 لیتر است که امکان پخت مواد غذایی متنوع و متفاوت را می‌دهد. این دستگاه بسته به سلیقه شما امکان پخت بدون روغن و یا با چند قطره روغن را دارد و به همین دلیل غذاهایی که با آن پخته می‌شوند، سالم‌تر و خوشمزه‌تر هستند. شما می‌توانید با این دستگاه انواع کباب، استیک، مرغ، پیتزا، اسنک و حتی میوه خشک و سبزی خشک تهیه کنید. با قابلیت تنظیم دما از 80 تا 200 درجه سانتی گراد و تنظیم زمان پخت تا 60 دقیقه، می‌توانید بر اساس نوع ماده غذایی، زمان و دمای مناسب را انتخاب کنید. سبد با پوشش نچسب و المنت حرارتی از جنس استیل ضد زنگ، نگهداری و تمیز کردن دستگاه را آسان می‌کند. همچنین، دستگاه دارای قابلیت محافظت در برابر گرمای بیش از حد، دسته عایق، صفحه نمایش LCD و خروجی تهویه است که ایمنی و راحتی کاربر را تضمین می‌کند. سرخ کن بدون روغن وینینگ استار مدل ST-9692 یک انتخاب عالی برای کسانی است که به سلامتی و طعم غذاهای خود اهمیت می‌دهند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن تفال مدل FZ7600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سرخ کن استثنایی همه کاره برای پخت و پز و غذای سرخ شده سالم برای هر وعده غذایی مناسب است. ظرفیت این سرخ کن 1.2 کیلوگرم است که برای 4 تا 6 نفر قابل استفاده می باشد. این سرخ کن با داشتن منوی تنظیمات هوشمند و بیش از 300 دستورالعمل از طریق نرم افزار My ActiFry در تمامی سیستم عامل های تلفن همراه در دسترس می باشد. این سرخ کن کنترل مطلوب و راحتی را با تکنولوژی منحصر به فرد Dual Motion فراهم می کند که به طور هم زمان از طریق ترکیبی از هوای گرم و چرخش اتوماتیک مواد غذایی داخل دستگاه، تشکیل شده است. نکته قابل اهمیت درمورد این سرخ کن چند کاره بودن آن است سرخ کن تفال مدل FZ7600 می تواند یک کیلو گرم مواد غذایی را با کمتر از یک قاشق روغن و با ۳۰ درصد زمان کمتر نسبت به مدل های مشابه دیگر سرخ کند. خبری از تماس مستقیم روغن داغ با مواد غذایی مثل کاری که در سرخ کن های معمولی انجام می شود نیست، به همین خاطر غذاهای سرخ شده با این سرخ کن تفال تنها ۳% چربی اضافی دارند. همچنین بسیار سالمتر هستند، ضمن این که عطر و طعم غذاهای سرخ شده را هم دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل َّAF-557 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توان مصرفی سرخ کن گوسونیک مدل GAF-557 دارای 1700 وات می باشد. این توان مصرفی قادر خواهد بود با قابلیت تنظیم دما ، تا 200 درجه سانتی گراد حرارت تولید نماید. منو های پخت از پیش تایین شده برای این دستگاه دارای 8 عدد منو مختلف می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی های سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270:فناوری هوای سریع یا Rapid Air با طراحی منحصر به فرد و با شکل ستاره دریایی خود هوای گرم را می چرخاند و غذاهای خوشمزه ای را آماده می کند، که ظاهری بسیار ترد و زیبا و از داخل کاملا پخته شده و نرم هستند و با مقدار روغن کمی حاضر می شوند و چربی زیادی به خود جذب نمی کنند. سرخکن فیلیپس مدل 9270 جز بهترین سرخکن های موجود در بازار شرکت فیلیپس جزو اولین تولید کنندگان سرخکن بدون روغن می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن سوناشی مدل SAF-620 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن های بدون روغن وسیله جدید اشپزخانه هستند که علاوه بر اسان کردن اشپزی غذا را با کالری و چربی کمتر اماده میکنن. شرکت سوناشی با سابقه 25 سال تولید لوازم خانگی مدل های مختلفی سرخ کن تولید کرده که مدل SAF-620 با حجم 6 لیتر , قیمت و کیفیتی بسیار مناسب دارد نقطه قوت اصلی سرخ کن های سوناشی قیمت پایین در کنار کیفیت قابل قبول ان ها است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن سوناشی مدل SAF-900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ‌کن بدون روغن، به عنوان یکی از محصولات نوآورانه در حوزه لوازم خانگی، به سرعت جایگاه خود را در بازار به دست آورده است. این دستگاه‌ها قابلیت سرخ کردن غذا را بدون نیاز به استفاده از روغن را دارند و به این ترتیب، فرآیند سرخ کردن را بهبود و سالم‌تر می‌کنند. یکی از برندهای محبوب در این حوزه، برند سوناشی است. سرخ کن دوقلوی سوناشی جدیدترین سرخ‌کن بدون روغن این شرکت است که جدیدا به بازار عرضه شده. این سرخ‌کن دارای دو تابه‌ی 4.5 لیتری با رویه‌ی تفلون است. سرخ‌کن سوناشی مدل SAF-900 دارای فناوری گردش هوا با سرعت بالا است که به بهبود عملکرد آن بسیار کمک می‌کند. دمای این سرخ کن بین 50 تا 200 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. کشوی این سرخ‌کن شفاف، و صفحه‌ی آن تماما لمسی است. air fryer سوناشی دارای 12 برنامه پخت غذا است که قابلیت پخت غذاهای مختلفی مانند مرغ، میگو، سیب‌زمینی، گوشت، پیتزا و کیک را به شما می‌دهد. هشدار یادآور هم زدن غذا از ویژگی‌های قابل توجه این سرخ‌کن است و هنگام بیرون کشیدن کشو دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. سرخ کن بدون روغن سوناشی مدل SAF-900 را می‌توانید در دیجی‌کالا از دسته‌ی لوازم خانگی برقی خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MAF01 China Version خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همان طور که می دانید غذاهای سرخ شده بسیار برای سلامتی مضر می باشد و متاسفانه کمتر کسی وجود دارد که از دیدن غذاهای سرخ شده لذت نبرد و اقدام به خوردن این غذاهای خوشمزه نکند. کمپانی محبوب شیائومی با تولید سرخ کن بدون روغن (هوا پز) شیائومی 3.5 لیتری مدل MAF01 China Version ، این مشکل را به آسانی حل کرده است. کاربران می توانند با خیال راحت و به صورت آسوده غذای خوشمزه سرخ شده بدون روغن را با گردش هوای گرم شده 360 درجه با دمایی بین 40 تا 200 درجه سانتی گراد آماده کند. این محصول تنها، سرخ کن بدون روغن نمی باشد و می توانید با این دستگاه به راحتی میوه خشک کرده و به عنوان یک مایکروویو یا یک فر برقی از آن استفاده کنید. ظرفیت این سرخ کن برابر با 3.5 لیتر است که برای 1 تا 4 نفر مناسب می باشد. هواپز شیائومی مجهز به یک محفظه پخت 7 لایه است که روکش 2 لایه و نچسب PTFE نیز آن را همراهی می‌کند، این محفظه ضدخش و بهداشتی است و می‌توان با حداقل نظافت آن را مورد استفاده قرار داد. به همین ترتیب بخش گریل نیز جهت نظافت آسان و برای جلوگیری از خراب شدن به آسانی از هواپز جدا می ‌شود. همچنین گریل جداشدنی را می ‌توان به راحتی تمیز کرد تا از تجمع و تخریب روغن جلوگیری شود.ابعاد محصول 240x265x245 میلی متر است. سطح زیرین آن دارای پایه‌ هایی محکم است، بنابراین می ‌توانید به آن اعتماد کنید و آن را با خیال راحت روی سطوح مختلف قرار بدهید. لوله موج نور 1500 واتی آن تجربه پخت و پز را بهینه می‌کند. هواپز هوشمند شیامی می ‌تواند غذاها را در دماهای بالا و نیز در دمای پایین بپزد. همچنین در صورت نیاز قادر به حفظ دمای ثابت است. وقتی می خواهید ماست درست کنید فقط باید گرما را روی دمای ثابت 40 درجه سانتی گراد قرار دهید و مدت 8 ساعت برای تخمیر شیر صبر کنید تا یک ماست دلپذیر برای شما آماده شود. همچنین می توانید گرما را روی دمای 60 درجه قرار دهید و 4 ساعت صبر کنید تا آب غذا گرفته شود و بپزد و این گونه میوه و گوشت را خشک کنید و در دمای 45 درجه به راحتی مواد غذایی را از فریزر خارج کرده و حدودا 10 دقیقه طول میکشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کولر آبی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن گاستروبک مدل 42815 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه پنج در یک مدل 42815 محصولی باکیفیت و کاربردی از کمپانی آلمانی گاستروبک (GASTROBACK)می باشد.این دستگاه علاوه بر سرخ کن بدون روغن دارای سیستم جوجه گردان،پخت پیتزا،،مینی فر و یخ زدایی مواد غذایی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280 با فناوری هوای سریع (7 برابر) یک طراحی منحصربفرد دارد که هوای گرم را می‌چرخاند و باعث گرم شدن غذا می‌شود. سرخ‌کن 9280 فیلیپس همچنین از فناوری keep warm بهره‌مند است و غذای شما را تا زمان سرو گرم نگه می‌دارد. اهمیت خرید سرخ کن فیلیپس با توجه به ویژگی جالب این سری از سرخ کن فیلیپس که قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند را دارد، می‌توانیم بگوییم که به یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای آشپزخانه‌ها تبدیل شده است و برای تمامی افراد شاغل یا کسانی که فرصت محدودی برای پخت و پز و آشپزی دارند و در عین حال ترجیح میدهند که حتما غذای سالم و کم چرب مصرف کنند، مناسب است. مزیتی که خرید سرخ کن فیلیپس مدل HD9280/90 برای شما دارد این است که، در مرحله اول میزان مصرف روغن رو تا حد قابل توجهی کاهش میدهد که به این طریق، هم نیاز به خرید روغن ندارید و همچنین غذای خوشمزه و سالم‌تری را مصرف میکنید و در زمان پخت و پز نیز صرفه جویی می‌شود و می‌توانید بدون نگرانی غذاهای سرخ کردنی‌تان را آماده کنید و در برابر مزایایی که دارد از قیمت خیلی مناسبی برخوردار است. می‌توانید از آن در طولانی مدت استفاده کنید و برای همیشه سلامتی خودتان و خوانوادتان را تضمین کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن تفال مدل Fx 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن تفال دارای تنظیمات درجه حرارت برای پخن انواع غذاها با دماهای مختلف می باشد. تنظیمات دمای پخت با توجه به نوع غذا و نوع پخت و با کلید به آسانی از 180 درجه سانتی گراد تا 200 درجه سانتی گراد قابل تنظیم می باشد. از دیگرویژگیهای سرخ کن بدون روغن تفال داشتن تایمراست که با توجه به نوع غذا و پخت آن تغییر کرده و از 5 دقیقه تا نیم ساعت قابل تنظیم است و بوسیله دکمه ای که در سمت چپ دستگاه سرخ کن در قسمت بالایی قرار دارد تنظیم شده و بعد از اتمام زمان هشدار پایان به صدا در می آید. یکی دیگر از خواص این سرخ کن عالی بواسطه داشتن تکنولوژی نوآورانه، جلوگیری از پخش بوی حاصل از پختن مواد غذایی بوده و از انتشار آن در محیط خانه جلوگیری بعمل می آورد. یکی دیگر از خصوصیات سرخ کن بدون روغن تفال بواسطه گردش جریان هوای گرم در داخل مخزن آن و سرخ کردن تمام قسمتهای غذا از داخل به بیرون بصورت یکسان بوده و غذایی کاملا پخنه با طعم واقعی خواهید داشت. سرخ کن بدون روغن تفال قادر است 500 گرم سیب زمینی سرخ کرده را در ظرف مدت زمان 15 دقیقه با دمای 200 درجه سانتی گراد به بهترین شکل ممکن و با طعم واقعی آماده نماید. سرخ کن بدون روغن تفال مدل FX1000 دارای مخزن 8. لیتری بوده ، مخزن آن براحتی جدا شده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. انواع مواد غذایی را می توان در بهترین حالت و کمترین زمان ممکن با طعم واقعی طبخ ، کباب ، برشته و.. نموده وهمواره یک همراه ایده ال در آشپزی خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن تامسون مدل TM-AF1800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ‌کن «تامسون»  مدل «1800» محصولی زیبا و کارآمد است. این سرخ‌کن دارای ساختاری متفاوت است و در آن از بالا باز نمی‌شود؛ بلکه موادغذایی در سبد مخصوص قرار گرفته و به‌صورت کشویی در قسمت پایینی دستگاه وارد می‌شوند. جابه‌جایی این سبد توسط یک دسته‌ی ارگونومیک انجام می‌شود که علاوه‌بر راحتی و خوش‌دستی محکم است. به خاطر عایق‌بندی مناسب داخل دستگاه، در تمام مدت عملکرد دستگاه، بدنه‌ی سرخ‌کن خنک است. 1800 به روغن اندکی نیاز دارد تا مقدار زیادی غذای سرخ‌شده آماده کند. این سرخ‌کن درواقع یک AirFryer است که در این سیستم نیاز به روغن به حداقل می‌رسد؛ درنتیجه غذای سالم‌تری تهیه می‌شود.طراحی مکعبی این مدل با زوایای گردشده با رنگ سفید براق آن تکمیل ‌شده است تا یکی از زیباترین‌های تامسون در آشپزخانه عرض‌اندام کند.تامسون با عرضه‌ی این محصول، گامی دیگر در تولید محصولاتی برداشته که علاوه‌بر کارایی به ‌سلامت مصرف‌کننده اهمیت می‌دهند.

سرخ‌کردن بدون روغن

در مدل‌های جدید سرخ‌کن، این امکان فراهم شده که بتوان غذا‌ها را بدون روغن سرخ کرد. استفاده از این سرخ‌کن‌ها هم در کاهش مصرف روغن و هم در سلامت بیشتر غذا مؤثر است. اکتی‌فرای‌ها از جریان هوای داغ برای پخت و سرخ‌کردن مواد غذایی استفاده می‌کنند. این ویژگی باعث ترد شدن غذا می‌شود. دراین‌بین از تماس مستقیم روغن داغ با مواد غذایی (مثل چیزی که در سرخ‌کن‌های ‌معمولی انجام می‌شود) خبری نیست بلکه با صرف روغن بسیار کم در محفظه‌ای به‌شدت داغ غذا پخته و سرخ می‌شود. سرخ‌کن تامسون مدل TM-AF1800، می‌تواند مواد غذایی را تنها با یک قاشق روغن ‌سرخ کند. به همین خاطر غذاهای سرخ‌شده با اکتی فرای تنها 3 درصد چربی اضافی دارند. غذاهای سرخ کردنی با این دستگاه ضمن اینکه عطر و طعم غذاهای سرخ‌‎شده را دارند، از طعم تازه‌ای هم برخوردارند. استفاده از این سرخ‌کن بسیار ساده است. کافی است که خوراکی مورد نظرتان را در ظرف مخصوص قرار بدهید و در سرخ‌کن جای سازی کنید.

امکانات

مدل TM-AF1800 یکی از ارزان‌قیمت‌ترین محصولات این سری است که ظرفیتی 1.8‌کیلوگرمی دارد. بدنه‌ی آن دارای لایه‌ی عایق است تا دمای محفظه‌ی درون آن به بیرون سرایت نکند و دستگاه بتواند ایمنی خود را حفظ کند. قابلمه‌ی این سرخ‌کن دارای روکش تفلون است. این ظرف از سرخ‌کن جدا می‌شود تا بتوانید به راحت آن را بشویید. این سرخ‌کن با انواع روغن‌های خوراکی قابل استفاده است. سرخ‌کن TM-AF1800 با دارا بودن تایمر 30 دقیقه‌ای دیجیتال، امکان تنظیم زمان را به مصرف‌کننده می‌دهد. قابلیت تنظیم درجه‌ی حرارت در این مدل باعث می‌شود بتوانید در بهترین حالت ممکن مواد غذایی را سرخ کنید. همچنین بااستفاده از قابلیت پخت سریع غذا می‌توانید غذاهای نیمه‌آماده را با سرعت بیشتری سرخ کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن کنوود مدل HFP90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از بهترین تولیدات شرکت کنوود انگلستان سرخ کن چندکاره مدل HFP90 اشاره کرد. این سرخ کن کنوود دارای توان مصرفی 1700 وات می‌باشد که در نوع خود عالی به نظر می‌رسد. این مدل دارای قابلیت پخت بدون روغن می‌باشد که می‌توان یک سیب زمینی را تا 80 درصد چربی کمتر سرخ می‌کند که البته لازم به ذکر است که اصلا طعم و مزه مواد غذایی تغییری نمی‌کند. این دستگاه مثل نمونه‌های دیگری نیازی به گرم شدن ندارد، فقط کافیست مثلا برای سرخ کردن سیب زمینی حدود 14 و 15 دقیقه منتظر باشید تا کار دستگاه تمام شود. در سرخ کن چند کاره کنوود مدل HFP90 به دلیل اینکه از هوای داغ به جای روغن برای سرخ کردن استفاده می‌شود اولا بوی بد غذاها را می‌گیرد و همچنین باعث می‌شود تا بخار روغن خیلی کمی ایجاد شود. سرخ کن HFP90 کنوود کاربردهای دیگری نیز دارد از جمله می‌توان از آن به عنوان یک فر کوچک نیز استفاده کرد. این مدل سرخ کن درب شیشه‌ای دارد که این امکان را به شما می‌دهد که هنگام پخت مواد غذایی، داخل آن را تماشا کنید، که این ویژگی منحصر به فرد بشمار می‌آید. گنجایش این دستگاه 11 لیتر است و قابلیت ویژه‌ای که این سرخ کن دارد این است که بدون روغن بهترین غذا را برای شما آماده می‌کند ولی می‌توان برای طلایی شدن رنگ مواد غذایی از یک قاشق روغن استفاده کنید. غذاهایی که در این دستگاه پخته می‌شود بسیار سالم و خوش طعم است و برای کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند و غذای سالم مصرف می‌کنند بسیار مناسب است. این دستگاه دارای ظاهر و طراحی زیبایی است که به آشپزخانه شما جلوه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن مدل یوفیسا مدل AF2850 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای بسیاری از افراد جامعه غذاهای سرخ کردنی بهترین و ایده آل ترین غذای آن ها می باشد. شاید حتی عمده ترین غذایی را که مصرف می کند یک غذای سرخ کردنی بوده که همین مسئله باعث آسیب رساندن به سلامتی شخص خواهد شد. برای همین استفاده از دستگاه بدون روغن می تواند کلید حل این مشکل باشد. دستگاه سرخ کن بدون روغن یوفسا مدل AF 2850 می تواند یک گزینه عالی برای خرید باشد. این دستگاه محصول شرکت یوفسا و ساخت کشور اسپانیا بوده که در ساخت آن از بهترین و آخرین فناوری های روز اروپا استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD9260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال سرخ کنی منحصر به فرد و کاربردی می‌گردید ما به شما سرخ کن فیلیپس مدل HD 9260 را پیشنهاد می‌کنیم. با این محصول می‌توانید انواع مواد غذایی را سرخ، بریان و کباب کنید. ظرفیت این سرخ کن 1.2 کیلوگرم و توانش 1900 وات و بدنه‌اش از پلاستیک مقاوم است که این امر سبب می‌شود بدنه دستگاه اصلا داغ نکند و طراحی منحصر به فردش باعث منتشر سازی بوی کمتر در حین پخت در هوا شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن همیلتون مدل DF-535T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن 535 هامیلتون با دیگ جدا شونده به‌منظور شست‌‌وشوی آسان پس ازپخت و پز توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این سرخ کن با قدرت 2000 وات توان آن را دارد، که در مدت زمان کوتاهی مواد غذایی را کاملا برشته و سرخ شده نماید. همچنین پوشش تفلون مقاوم دیگ آن باعث شده مواد به راحتی و بدون چسبندگی به سطح دیگ به خوبی سرخ شوند. البته با دارا بودن سبد متحرک شما می‌توانید مواد غذایی را داخل این سبد قرار داده و سپس سرخ شدن مواد را انجام دهید تا مواد در تماس مستقیم با دیگ قرار نگیرند و همچنین پس از سرخ شدن با بالا آوردن سطح سبد اجازه دهید به راحتی روغن مواد از آن جدا شده و داخل دیگ باز گردد. این سرخ کن ظرفیتی 5/2 لیتری دارد و محفظه بزرگ دیگ به شما این اجازه را می‌دهد به راحتی حجم زیادی از مواد غذایی را با یکبار داغ نمودن روغن سرخ نمایید. یکی از مزیت‌های بر‌جسته این سرخ کن قابلیت جدا شدن در آن است. همانطور که می‌دانید در هنگام سرخ کردن مواد مقداری روغن روی سطح داخلی در پرتاب می شود، لذا بسیار مهم است شما بتوانید در را از سرخ کن جدا کرده و شست وشو دهید. همچنین این سرخ کن دارای تایمر دیجیتالی هست. برروی درب دستگاه پنجره‌ای تعبیه شده است تا به راحتی بتوانید مقدار برشته شدن مواد را بدون باز کردن در بررسی نمایید. از مزایای دیگر این دستگاه فیلتر فلزی قابل شست شو‌ست، این فیلتر قابلیت جذب بخار روغن و دود آن را داشته و پس از مدتی می توانید آن را بیرون آورده و شست و شو دهید و یا پس از مدتی تعویض نمایید. همچنین این سرخ کن دارای 18 ماه گارانتی هست و با بیش از 180 مرکز خدماتی در سراسر کشور و ارایه خدمات رایگان در در منزل برای شهروندان تهرانی تلاش دارد تا حامی مشتریان خود پس از فروش کالا باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا