خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید گاز رومیزی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید گاز رومیزی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه به گسترش روزافزون علم و فناوری، وسایل خانه و آشپزخانه در ابعاد کوچکتر و کارآمدتری طراحی و ساخته شده اند. امروزه به دلیل کوچکتر شدن محیط خانه، استفاده از وسایل بزرگ که فضای زیادی را اشغال می کنند، عملا کاربردی ندارند. برای مثال، در گذشته اجاق گازها خیلی بزرگ و به اصطلاح جاگیر بودند، اما در حال حاضر با وجود و خرید گاز رومیزی عملا فضایی از آشپزخانه پر نمی شود، حتی کابینت زیر اجاق هم فضای خالی خیلی زیادی خواهد داشت.

اجاق گاز‌های صفحه‌ای زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه می بخشند، در نتیجه انتخاب اول خانم های خانه دار هنگام تغییر در آشپزخانه و یا خرید جهیزیه خواهد بود. امروزه تنوع بالای اجاق گاز‌ها، کار انتخاب را خیلی سخت کرده است و اگر در فروشگاه‌های لوازم خانگی گَشتی بزنید، خواهید دید که با حجم عظیمی از اجاق گاز‌های شیک و زیبا مواجه می شوید.

ما در این مطلب قصد داریم مسیر انتخاب را برای شما هموار کنیم تا از خریدتان آسوده خاطر باشید. پس ادامه مطلب را بخوانید تا نکات مهم و کاربردی را که در هنگام خرید اجاق گاز صفحه‌ای باید بدانید را، به شما آموزش دهیم.

مزایای استفاده از گاز رومیزی

گاز رومیزی اولین انتخاب برای بسیاری از افراد است. اگر شما هم می‌خواهید راجع به انتخاب نوع گاز برای منزلتان مطمئن شوید بهتر است مزیت‌های زیر را با هم بررسی کنیم:

گاز صفحه‌ای بهترین گزینه برای واحدهای آپارتمانی و آشپزخانه‌های کوچک است. این گازهای پیشرفته نسبت به مدل‌های قدیمی حجم کمتری را اشغال می‌کنند و حمل‌ونقل بسیار ساده‌ای دارند. به علاوه از بخش زیرین گاز می‌توان برای نصب کابینت و کشو استفاده کرد.
انتخابی امن‌تر هستند، مخصوصاً اگر در خانه کودک خرسال داشته باشید. با تکنولوژی به کار رفته در گاز صفحه ای، خطر آتش سوزی به شدت کاهش می یابد.
توان حرارتی بالایی دارند و انتخاب بسیاری از سرآشپزهای حرفه‌ای می‌باشد. با فناوری نوین، غذا در گازهای صفحه‌ای بسیار سریع‌تر طبخ می‌شود. شما می‌توانید درجه حرارت را به سرعت افزایش یا کاهش دهید که یک عامل بسیار کارآمد در صرفه‌جویی از انرژی است.
طراحی ظاهری بسیار شیک و جذابی دارند. همچنین با تنوع فوق‌العاده‌ی گازهای صفحه‌ای دست شما در انتخاب مدل و طرح بسیار باز است.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید گاز رومیزی

انواع گاز رومیزی

خوب است بدانید که اجاق گازهای رومیزی را می‌توان از نظر نوع قرارگیری و نوع انرژی مصرفی تقسیم‌بندی کرد:

اجاق های رومیزی از نظر نوع قرارگیری به دو شکل وجود دارند:

توکار

اجاق توکار، نوعی اجاق گاز صفحه ای است که روی کانتر یا کابینت آشپرخانه نصب می‌شود. برای نصب این نوع اجاق‌ها لازم است قسمتی از کابینت یا میز برش داده شود، به همین دلیل بعد از نصب، دیگر قابل جابه‌جایی نیستند. پس اگر یک اجاق گاز توکار را انتخاب کردید، پیش از هر کاری یک محل مناسب برای نصبش پیدا کنید تا بعداً پشیمان نشوید چون راه برگشتی ندارید!

روکار

اجاق روکار نوعی اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای است که داشتن قابلیت جابه‌جایی یکی از مزیت‌های مهم آن است. این نوع اجاق‌ها معمولاً از انواع توکار کوچکترند و تعداد شعله‌های کمتری دارند.

و اما از نظر نوع انرژی مصرفی هم ۳ نوع اجاق گاز رومیزی در بازار موجود است:

اجاق رومیزی گازی

از آنجایی که اکثر خانه‌های ایرانی به لوله‌کشی گاز مجهزند، اجاق‌های گازی به محبوب‌ترین انواع اجاق تبدیل شده‌اند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با دیدن شعله‌ی آبی‌رنگ گاز احساس آرامش می‌کنید، انتخاب یک اجاق رومیزی گازی هم لذت این تماشا را برایتان ممکن می‌کند و هم به شما این امکان را می‌دهد تا حرارت اجاق‌تان را به‌راحتی تنظیم کنید.

به‌علاوه حرارت این اجاق‌ها نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است و در انواع جنس‌‌های شیشه‌ای، استیل و استیل- شیشه‌ای به فروش می‌رسد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید گاز رومیزی

اجاق صفحه ای الکتریکی

برای روشن کردن اجاق رومیزی برقی یا الکتریکی دیگر نیازی به لوله‌کشی گاز ندارید، چون این المنت‌ها هستند که با کمک جریان الکتریسیته حرارت لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند. در این نوع اجاق‌ها، پیچ تنظیم شعله وجود ندارد و دکمه‌ها کاملاً لمسی‌اند.

به‌علاوه خبری از شعله‌ی آبی‌رنگ و سرشعله‌های فلزی نیست و فقط خطوطی برای مشخص کردن محل قرارگیری المنت‌ها طراحی شده که همین ویژگی کارِ تمیز کردن اجاق را ساده‌تر می‌کند. هرچند حرارتشان به اندازه‌ی گرمای شعله‌های گازی نیست!

جنس اجاق‌‌های رومیزی الکتریکی معمولاً ترکیبی از شیشه و سرامیک است. جذابیت ظاهری و طراحی مینیمال این اجاق‌ها مهم‌ترین ویژگی‌ای است که در نگاه اول، نظر خانم‌های مدرن را به خود جذب می‌کند.

اجاق گاز صفحه ای القایی

احتمالاً برایتان جالب است اگر بدانید حرارت اجاق گاز رومیزی القایی با استفاده از خاصیت الکترومغناطیسی تامین می‌شود؛ در واقع با قرار دادن ظرف در محل شعله یک میدان الکترومغناطیس بین ظرف و شعله به‌وجود می‌آید که باعث تولید انرژی و گرما می‌شود.

به همین دلیل فقط ظرف‌های رسانا و مخصوصی را می‌توانید روی شعله‌ی این اجاق‌ها قرار دهید و ظرف‌های روکش‌داری مثل ظروف لعابی و یا پیرکس که از جنس شیشه‌ی نسوز هستند، برای اجاق‌های القایی قابل استفاده نیستند.

اما به‌جز این محدودیت، اجاق های رومیزی القایی مزایای متعددی هم دارند از جمله اینکه نسبت به نمونه‌های برقی سریع‌تر گرم می‌شوند و به‌غیر از شعله‌ها سایر قسمت‌های اجاق همیشه سرد است. البته قیمت گاز رومیزی القایی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است.

نکات مهم هنگام خرید گاز رومیزی

  • برای انتخاب تعداد شعله های گاز علاوه بر در نظر گرفتن فضای آشپزخانه، تعداد افراد خانواده را نیز در نظر بگیرید مثلا بهترین انتخاب برای خانواده های پرجمعیت گازهای 5 و 6 شعله و برای کم جمعیت ها 3 و 4 شعله است.
  • هرچه قدرت حرارتی شعله‌های اجاق گاز بیشتر باشد مقدار زمان مصرفی برای انجام عملیات پخت‌و‎پز کمتر خواهد بود.
  • همچنین اگر از اجاق گاز استفاده بیشتری می‌شود بهتر است اجاق گازی با توان حرارتی بالا خریداری شود.
  • هر جنسی که به راحتی لکه‌های چربی و مواد غذایی از روی آن تمیز شود، انتخاب خوبی برای خرید اجاق گاز رومیزی است.
  • اجاق گازهای که مجهز به فندک و ترموکوپل هستند از ایمنی بیشتری برخوردارند. زیرا ترموکوپل هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، موجب قطع شدن جریان گازمی شود.
  • اجباری بودن استاندارد مهمترین شاخص در اجاق گازها است بنابراین هنگام خرید اجاق گاز به نشان استاندارد، اعتبار مارک تجاری و خدمات پس از فروش اجاق گاز توجه کنید.
  • از آنجایی که هر کدام از جنس‌های اجاق گاز رومیزی دارای رنگ و مدل خاصی هستند، باید توجه داشت رنگ و مدل اجاق گاز رومیزی با دیگر وسایل موجود در آشپزخانه هماهنگی داشته باشد.
  • اجاق گازی را انتخاب کنید که کارکردن با آن راحت باشد و بتوانید به‌راحتی ویژگی‌های متنوع آن را تنظیم کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اجاق گاز صفحه‌ای مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اجاق گاز صفحه‌ای ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای ایلیا استیل مدل G220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق برقی ایلیا استیل G220 این محصول با شیشه سرامیکیب مشکی به همراه برنامه پخت, دارای تایمر دیجیتال جهت تنظیم زمان پخت, قابلیت پخت خودکار, قابلیت ذخیره سازی برنامه, مجهز به قفل کودک تولید میگردد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل G535DB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز رومیزی و صفحه ای آلتون G535DB از جنس شیشه سکوریت، با 5 شعله و از قطعات با کیفیت ایرانی ساخته شده است. اجاق گاز یکی از مهّم ترین لوازم خانگی است که خانم‌ها روزانه با آن سر و کار دارند. بسیاری از افراد اغلب به دنبال وسایل آشپزخانه با کیفیت می‌گردند که بتواند کار کردن را برایشان آسان‌تر کند. گاز آلتون G535DB مشکی یکی از تولیدات با ارزش خرید بالای برند Alton که علاوه بر داشتن زیبایی می‌تواند تمامی نیازهایتان را در یک آشپزی دلچسب برطرف کند. گاز آلتون G535DB شیشه دارای ابعادیست که براحتی درون کابینت ها‌ی با طراحی امروزی قرار می‌گیرد. اجاق گاز آلتون G535DB با منبع انرژی گاز با توجه به استفاده از مواد اولیه استاندارد صرفه جویی زیادی در مصرف گاز دارد. نوع سرشعله و راندمان حرارتی در گاز رومیزی و صفحه ای آلتون G535DB ،تمامی سرشعله های گاز صفحه ای آلتون G535DB ساخته شده از جنس ایرانی با کیفیت با راندمان بالا است. یکی از امکانات مهّمی که در بعضی از مدل های گاز آلتون تعبیه شده شبکه 5 تکه می‌باشد. معمولاً خانم‌ها با بلند کردن چدن به دلیل سنگین بودن آن (برای شستو شو) مشکل دارند. به همین علت در بعضی از مدل‌ها، شبکه چدن به صورت 5 تکه و سبک طراحی می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZS4101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز زرتوس مدل zs4101,این اجاق گاز دارای سرشعله قارچی جهت راندمان بالاتر میباشد . تمامی 4 شعله مجهز به ترموکوبل فوق سریع است گارد حرارتی تعبیه شده در جلوی اجاق گاز باعث جلوگیری از انتقال حرارات به ولوم ها خواهد شد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق برقی صفحه ای داتیس مدل DSE-251 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید اسپرسو ساز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

اجاق لعابی برقی داتیس مدل DSE-251 دارای طرح کلاسیک و قابلیت تنظیم توان 6 مرحله‌ای میباشد. این گاز برقی دارای 2 شعله میباشد و از نکات جالب توجه آن استفاده به صورت روکار و توکار میباشد. همچنین از سایر ویژگی‌های آن میتوان به صفحه لعابی Easy clean و سنسور ایمنی آن توجه کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G23-HE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز صفحه ای اخوان مدل G-23-HE پرفروش‌ترین گاز 2 شعله استیل است‌. این اجاق گاز با شیشه مشکی، قطعات ایتالیایی و ولوم های نسوز مقاوم در برابر حرارت تولید شده است. طول گاز 50 سانتیمتر و عرض آن 35 سانتیمتر است. این گاز دارای یکی شعله بزرگ و یک شعله کوچک می باشد و در تولید آن از شیشه سکوریت تمپر استفاده شده است . شیشه این گاز دو شعله اخوان لبه ابزار خورده می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و قابلیت نصب روی کابینت عرض 50 را نیز دارد. این محصول از سری گاز های HE شرکت اخوان می باشد که دارای سری جدید شعله پخش کن های ایتالیایی و با راندمان بالا و آلایندگی کمتر می باشند . نکته جالب در خصوص این اجاق گاز دو شعله شیشه ای دارا بودن VOK می باشد . یکی دیگر از ویژگی های گاز اخوان G23 دارا بودن قفل و بست شعله پخش کن ها است که باعث می شود به سادگی تکان نخورند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Z7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز اخوان Z7 از سری گازهای شیشه ای با منبع انرژی گازی می باشد. گاز اخوان Z7 دارای 5 شعله ، می باشد و در ساخت آن از قطعات ایرانی استفاده شده است گاز اخوان Z7 محصول کارخانه اخوان می باشد که با نام تجاری جم عرضه می شوند همچنین شعله های آبی، تنوع در مدل، شبکه بندی مناسب چدنی ها و سهولت در نظافت ویژگی این محصول است. گاز صفحه ای اخوان سری JAM مدل Z7 با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب پرفروشترین اجاق گاز 5 شعله با پلوپز کنار تولید شرکت اخوان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل G-5904 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت صنایع استیل البرز پس از سالها تجربه در صنعت تجهیزات آشپزخانه و دارنده استاندارد های ایران و CE اروپا، محصولات خود را در بازارهای داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید که این خود نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است. اجاق گاز صفحه ای استیل مدل G-5904 یکی از اجاق گاز های توکار این شرکت و محصولی پنج شعله است که با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می‌دهد. برای استحکام و طول عمر بالای این مدل از شیشه‌های نشکن سکوریت با تحمل درجه حرارت 300 درجه سانتیگراد استفاده شده است. این اجاق گاز دارای ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا بوده و تجهیزات گاز سوز آن تماماَ برند SABAF ساخت کشور ایتالیا است. توان حرارتی بالای شعله های آن (پلوپز 3.8KW، چپ جلو 1/75KW، چپ عقب 3KW، راست جلو 1KW، راست عقب 1/75KW) پخت سریع تری را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DS-518 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز رومیزی داتیس مدل DS518 جدیدترین اجاق گاز استیل این شرکت مباشد. این اجاق دارای پنج شعله با قطعات گاز سوز ایرانی و شیر و ترموکوبل اسپانیایی و فندک ساخت ترکیه میباشد. صفحه استیل این گاز از استیل ضدخش با بالاترین کیفیت ساخته شده که در مقابل سوختگی و مواد شوینده مقاومت بالایی دارد. چدن های چند تکه این اجاق باعث شستشوی راحت تر چدنی ها میشود و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. ولوم های گاز شیبدار میباشد که مانع رسیدن حرارت شعله ها به ولوم میشود و ظرافت و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Z5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای اخوان Z5 از سری گازهای شیشه ای با منبع انرزی گازی می باشد. گاز اخوان Z5 دارای 5 شعله ، می باشد و در ساخت آن از قطعات ایرانی استفاده شده است گاز اخوان Z5 محصول کارخانه اخوان می باشد که با نام تجاری جم عرضه می شوند  همچنین شعله های آبی، تنوع در مدل، شبکه بندی مناسب چدنی ها و سهولت در نظافت ویژگی این محصول است. گاز صفحه ای اخوان سری JAM مدل Z5 با کیفیت ساخت بالا قیمت مناسب ترین اجاق گاز 5 شعله با پلوپز سمت راست تولید شرکت اخوان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG3001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز زرتوس سه شعله ,یک مدل مناسب برای کسانی که فضای کافی جهت اجاق گاز 5 شعله ندارد.این مدل دارای پلوپز است که تمام کارایی اجاق 5 شعله را دارد .تمامی این سه شعله دارای ترموکوبل فوق سریع جهت افزایش ایمنی میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZS5008 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZS5008,این اجاق گاز یکی از جدیدترین محصولات برند زرتوس میباشئ . صفحه به کار رفته در این محصول از استیل ضخیم و ضد خش میباشد .سرشعله پلوپز این مدل از دوال (سه خروجی گاز ) است که باعث افزایش راندمان حرارتی اجاق گاز میشود. سیم فندک Toptime و جنس ترانس آن از نوع درجه یک میباشد.تمامی 5 شعله مجهز به ترموکوبل فوق سریع است . یکی از ویژگی های بارز این مدل وجود 4 سرشعله قارچی میباشد که باعث زیبایی و کیفیت شعله بیشتر میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل 5005D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز 5005D با شیشه سکوریت درجه یک و قابلیت سه سوزنه و دو آل بودن جز گازهای با کیفیت بازار می باشد و این محصول با ولوم های فلزی با رنگ تیتانیومی دارای کیفیت و زیبایی خاص محصول شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای کن مدل IGT 502 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز صفحه ای کن IGT502 این مدل اجاق گاز رومیزی دارای نمای شیشه سکوریت مشکی مقاوم در برابر حرارت به همراه با تایمر لمسی ( دیجیتال ). این اجاق گاز از مدل های تایمردار برند کن هست که شما میتوانید در هنگام ترک منزل با در نظر گرفتن زمان پخت شعله اجاق گازتان را کنترل کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل ISG522N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز صفحه ای آلتون ISG522N این محصول دارای نمای استیل و پنج شعله ( پلوپز وسط ) میباشد. ابعاد این اجاق گاز 90 x 50 سانتی متر و یکی از محصولات خاص و متمایز این برند به همراه قطعات اصلی SABAF می باشد. این اجاق گاز ISG522N التون به صورت 5 شعله عرضه شده است فندک اتوماتیک : دارد نوع صفحه :استیل ( زیر ولوم شیشه سکوریت مشکی ) ترموکوبل تاپ تایم ( سریع ) :دارد زمان سنج : ندارد ابعاد اجاق گاز :50x90 سانتی متر قطعات اصلی ساخت کشور :ایتالیا جنس شبکه :واسط شبکه چدنی سپر حرارتی تعبیه شده روی شبکه چدنی بدون گرم شدن ولوم ها مصرف انرژی : رده انرژی A شعله پلوپز :دارد ( وسط ) تعداد شعله ها :5 عدد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل G532D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق‌گاز صفحه‌ای «آلتون» مدل «G532D» از تولیدات باکیفیت و کارآمد این شرکت است. اجاق‌گازهای صفحه‌ای برای نصب روی صفحه اصلی کابینت‌ها طراحی‌شده‌اند و فضای مناسب برای نصب آن‌ها روی کابینت باید در نظر گرفته شود.صفحه این مدل از جنس شیشه سکوریت ساخته شده است که با بدنه بادوام روانه بازار شده است. اجاق گاز صفحه‌ای آلتون مدل G532D دارای 5 شعله است که شعله پلوپز با توان حرارتی 3.1 کیلو وات (KW) در این مدل در سمت راست صفحه قرار گرفته است. این مدل دارای فندک بوده و ولوم‌های کنترلی شعله‌ها در قسمت پایینی و سمت راست گاز تعبیه‌ شده‌اند. شعله‌ها در این مدل دارای سایزهای مختلف هستند تا ظروف با اندازه‌های گوناگون روی آن‌ها قرار گیرد. سیستم ایمنی این اجاق‌گاز ترموکوپل فوق سریع (تاپ تایم) است. با توجه به ابعاد، این اجاق‌گاز صفحه‌ای برای آشپزخانه‌های متوسط تا بزرگ بسیار کاربردی و مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چرخ خیاطی به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای جنرال پارس مدل Dragon Flame خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنرال پارس با عرضه سری جدید اجاق گازهای صفحه ای خود محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت رقابتی عرضه کرده است اجاق گاز صفحه ای Dragon Flame از این سری تولیدات می باشد که با استفاده از قطعات اورجینال و استاندارد وارداتی و داخلی تولید شده است . این محصول با شبکه چدنی ضخیم و با سطح صاف و یک دست در کنار صفحه شیشه ای سکوریت آنتی شوک براق زیبایی خاصی به نمایش می گذارد. جنرال پارس در کنار زیبایی و دوام محصول به کارایی و ایمنی نیز توجه داشته و در این محصول از سرشعله های بهینه سوز پرقدرت و ترموکوپل ایمنی خارجی استفاده کرده است. تولید کننده با عرضه مستقیم در دیجیکالا تلاش دارد محصولاتی با کیفیت و قیمت های رقابتی به مصرف کنندگان عرضه کند و با شبکه گسترده خدمات خود در سراسر کشور پشتیبانی شایسه ای از مصرف کنندگان داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای درسا مدل DG2112-5M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گازصفحه ای توکار درسا مدل DG2112-5M دارای طراحی زیبا است.جنس صفحه این اجاق گاز شیشه سکوریت شده است و به سادگی قابل تمیز کردن می باشد. اجاق گاز DG2112-5M دارای سیستم ترموکوپل فوق سریع تاپ تایم است که موجب بالا رفتن ایمنی و اطمینان در زمان آشپزی می شود. این اجاق گاز دارای 5 شعله با اندازه های متفاوت پلوپز ، بزرگ ، متوسط و کوچک است که هر کدام توان حرارتی متفاوتی دارند و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بسته به اندازه شعله ، ظروف کوچک و بزرگ را روی اجاق گاز قرار دهید. از مزایای اجاق گازهای صفحه ای توکار این است که فضای زیادی در آشپزخانه اشغال نمی کنند و امکان طراحی آشپزخانه ای مدرن و زیبا را برای شما فراهم می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15958 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تکنوگاز با بیش از نیم قرن تجربه یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات توکار است.یکی از تولیدات باکیفیت و مطرح این شرکت، اجاق گازهای صفحه ای آن میباشد که به صورت تخصصی در زمینه اجاق های شیشه ای و استیل فعالیت میکنند.جنس صفحه از شیشه سکوریت 8 میلیمتری شات ایتالیا (Schott) و مقاوم در برابر خط و خش میباشد.رنگ این اجاق گاز رومیزی تکنوگاز به رنگ مشکی است. که می تواند جذابیت دو چندانی به آشپزخانه شما بدهد.تعداد شعله 5 عدد می باشد که ظروف به آسانی در کنار یکدیگر جایگذاری میشوند. در این محصول ترموکوپل تاپ تایم تعبیه شده است که به محض خاموش شدن شعله ، جریان گاز قطع می شود. تا از بروز هر گونه حادثه ای جلوگیری شود. اجاق گاز صفحه ای شیشه ای TTG-15958 دارای سرشعله از جنس آلومینیوم و شبکه از جنس چدن با کیفیت و قابل شستشو می باشد . قابل ذکر است که شبکه چدن را می توانید درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. طراحی شبکه چدن به صورت 3 تکه و مستقل طراحی شده است. در این حالت نظافت شبکه چدن بسیار آسان خواهد بود. این محصول دارای 1 عدد پلوپز DCC Dual ساباف با توان حرارتی 4K می‌باشد. محل جایگیری آن در وسط گاز صفحه ای است. از نکات مهم این محصول با کیفیت تکنوگاز ، سرشعله های جدید ساباف با راندمان بالا (Series || HE) است. طراحی شبکه چدن این محصول به گونه ایست که همه فضای سطح گاز رومیزی را در بر میگیرد و چندین ظرف به سادگی در کنار آن قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای گرنیه مدل IGCW8C51B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای گرنیه مدل IGCW 8C51 B با طراحی زیبا و مدرن یکی از بهترین اجاق های توکار برند گرنیه می باشد. صفحه این اجاق گاز از جنس شیشه ای سرامیک شات آلمان بوده که در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است. شعله پلوپز اجاق گاز گرنیه در وسط قرار گرفته و سرشعله های آن از نوع ساباف ایتالیا می باشد. شبکه های این گاز چدنی بوده و ولوم های آن ارگانیک می باشد که در برابر حرارت و گرما مقاوم هستند. این محصول با ایمنی بالا و در عرض 90 سانتی متر به رنگ مشکی تولید شده و نصب آن بصورت توکار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل G5960W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز صفحه ای استیل البرز مدل G-5960-W تنها اجاق گاز 5 شعله سفید استیل البرز با قطعات ایرانی است. این اجاق گاز با شیشه سکوریت سفید، قطعات ایرانی و ولوم های نسوز مقاوم در برابر حرارت تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای کن مدل POLARIS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز مدل polaris با طراحی منحنی ولوم ها یکی از زیباترین اجاق های استیل برند کن می باشد که از لحاظ کیفیت قطعات تماما ایرانی هستند و دارای رده مصرف A می باشد . این اجاق دارای شبکه چدنی یک تکه است و سینی کف اجاق کمی عمق دارد که این طراحی باعث بهبود و راحتی روند شست و شو و پاکیزگی آشپزخانه شما میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز رومیزی رینوزیت استار مدل RU2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز سه شعله رومیزی رینوزیت استار مدل RU2 به گونه ای طراحی شده که میتواند به صورت رومیزی بر روی سطوح مختلف از جمله میز کابینت و زمین قرار گیرد و بر خلاف سایر اجاق گازهای صفحه ای نیازی به برش کابینت ندارد . این اجاق گاز دارای 2 شعله با اندازه متفاوت بوده و با گاز شهری قابل استفاده میباشد و در بسته بندی شیک عرضه شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای جانا مدل شیشه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای جانا مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن ضد زنگ طراحی شده تا در هنگام سر ریز شدن غذا و یا آب هیچ‌گونه نگرانی از لحاظ زنگ‌زدگی به‌وجود نیاید و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت ی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد. ترمکوپل های استفاده شده در این‌گاز به نحوی طراحی گردیده که درصد خطای احتمالی را به‌حداقل رسانده و این امکان را فراهم نموده تا در‌هنگام وزش باد و یا‌خاموش شدن سهوی شعله‌ها، گاز را قطع نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای وین سان مدل اجاق گاز رومیزی توکار وین سان استیل مدل 244 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این گاز دارای سیستم جرقه زنی اتوماتیک می باشد . ورق این گاز استینلس استیل گرید 304 (ضدزنگ) است . دارای بسته بندی یونولیت قطور، کارتن چند لایه، تسمه کش می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل MCP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر طرح پرشاخک بی یک محصول ثبت شده دارای مهر و نشان ملی استاندارد و شرکتی هست که با طراحی نوین و قطعات مصرفی درجه یک طراحی و تولید شده است . جنس صفحه این اجاق گاز از شیشه سکوریت بوده و همچنین ویژگی اصلی آن دارا بودن پلیت های مربعی طرح پر شاخک میباشد که بسته به سلیقه های متفاوت میتواند انتخابی صحیح و منطقی برای مصرف کننده باشد . قدرت مشعل و شعله ها در این اجاق گاز کاملا استاندارد بوده و از هرگونه دستکاری غیر مجاز بر روی نازل های شیر آن جلوگیری شده . در این اجاق گاز شعله پلوپز در کنار قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز رومیزی دنپاسر مدل 90T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز رومیزی دنپاسر مدل 90T یکی از بروز ترین و کاملترین اجاق گاز های شرکت دنپاسر است که با ترموکوبل های تاپ تایم و استیل اعلا میتواند نظر هر مصرف کننده ای را نسبت به محصول مثبت و رضایت خاطرش را پدید آورد. اجاق گاز رومیزی دنپاسر مدل 90T با بسته بندی شیک و منحصر بفرد و نشان رسمی استاندارد و برند رسمی ثبت شده میتواند گزینه مطمئنی برای افرادی باشید که به کیفیت اهمیت میدهند. در این اجاق گاز شعله پلوپز در مرکز قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست هود و اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل TG21F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هود و اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل TG21F در واقع پکیج هود طرح گل و اجاق گاز صفحه ای ترموکوبلدار ست شده است که میتواند مدل اشپزخانه و کابینت شما را به کلی دگرگون کند . این ست اجاق گاز و هود طوری انتخاب شده است که با دارا بودن نمای ظاهری جذاب و کیفیت نسبتا خوب قیمتی مناسب داشته باشند . در واقع این نوع هود بصورت پکیج اکونومی با شاخصع الویت قیمت و کیفیت مناسب مخصوص افرادی هست که در کنار کیفیت - ایمنی به فکر پرداخت هزینه کمتری هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای مدل RA210S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه که در واقع قلب آشپزخانه می باشد ، اجاق گاز است. امروزه با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مدرن شده اند و یا از فضای کوچک تر و محدود تری برخوردارند ، استقبال از گازهای صفحه ای (یا رومیزی) افزایش یافته است.اجاق گاز رومیزی RA210S از طرح به روز و شیک الهام گرفته و یک مدل زیبا و جوانپسند است که زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کند.این اجاق‌گاز مجهز به 4 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن است و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت سربی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل G-5901 S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت صنایع استیل البرز پس از سالها تجربه در صنعت تجهیزات آشپزخانه و دارنده استاندارد های ایران و CE اروپا، محصولات خود را در بازارهای داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید که این خود نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است. اجاق گاز صفحه ای استیل مدل G-5901 S یکی از اجاق گاز های توکار این شرکت و محصولی پنج شعله است که با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می‌دهد. برای استحکام و طول عمر بالای این مدل از شیشه‌های نشکن سکوریت با تحمل درجه حرارت 300 درجه سانتیگراد استفاده شده است. این اجاق گاز دارای ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا بوده و تجهیزات گاز سوز آن تماماَ برند SABAF ساخت کشور ایتالیا است. توان حرارتی بالای شعله های آن (پلوپز 3/8KW، چپ جلو 1KW، چپ عقب 3KW، راست جلو 1/75KW، راست عقب 1/75KW) پخت سریع تری را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای جانا مدل N-110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای جانا مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن ضد زنگ طراحی شده تا در هنگام سر ریز شدن غذا و یا آب هیچ‌گونه نگرانی از لحاظ زنگ‌زدگی به‌وجود نیاید و صفحه این محصول از استیل ضد زنگ بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت ی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد. ترموکوپل‌های استفاده شده در این‌گاز به نحوی طراحی گردیده که درصد خطای احتمالی را به‌حداقل رسانده و این امکان را فراهم نموده تا در‌هنگام وزش باد و یا‌خاموش شدن سهوی شعله‌ها، گاز را قطع نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل ST4R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای مدل ST4R یک اجاق گاز صفحه ای چهار شعله ای از جنس استیل می باشد که برای فضاهای مربعی شکل جهت هماهنگی با هود های کوچیکتر بکار میرود . طراحی این اجاق طوری است که بیشتر در هتل آپارتمان ها - باغ ها و ویلا ها جهت اتلاف فضا بکار میرود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل MLP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر طرح پرشاخک یک محصول ثبت شده دارای مهر و نشان ملی استاندارد و شرکتی هست که با طراحی نوین و قطعات مصرفی درجه یک طراحی و تولید شده است . جنس صفحه این اجاق گاز از شیشه سکوریت بوده و همچنین ویژگی اصلی آن دارا بودن پلیت های مربعی شکل طرح پرشاخک میباشد که بسته به سلیقه های متفاوت میتواند انتخابی صحیح و منطقی برای مصرف کننده باشد . قدرت مشعل و شعله ها در این اجاق گاز کاملا استاندارد بوده و از هرگونه دستکاری غیر مجاز بر روی نازل های شیر آن جلوگیری شده . همچنین برند این اجاق گاز رسمی و در سازمان ملی ثبت علامت ایران بصورت رسمی ثبت شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای معتمد مدل اپکسRT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق‌گازهای صفحه‌ای برای نصب روی صفحه اصلی کابینت‌ها طراحی‌شده‌اند و فضای مناسب برای نصب آن‌ها روی کابینت باید در نظر گرفته شود. گازهای صفحه‌ای برای آشپزخانه‌های مدرن یا آشپزخانه‌هایی که فضای کمی دارند و نیازی به فر ندارند کاربرد دارد. «اجاق گاز صفحه‌ای معتمد مدل اپکس S-5RT یکی از همون نمونه‌هاست. این محصول دارای پنج شعله است و جنس صفحه تمام استیل آن به رنگ استیل است. در این مدل شعله‌ها در چپ و شعله پلوپز درراست قرار گرفته‌اند. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و ولوم های کنترلی شعله‌ها در قسمت پایینی و راست گاز تعبیه‌ شده‌اند. شبکه چدنی نیز روی شعله‌ها قرار می‌گیرد تا قابلمه و تابه روی آن قرار گیرد. شبکه چدنی به شکل ضربدری در نظر گرفته شده و باعث زیبایی صفحه می‌شود. شعله ها در این مدل دارای سایزهای مختلف هستند تا ظروف با اندازه‌های گوناگون روی آن‌ها قرار گیرد. سر شعله و شیر در این مدل از نوع ریاضت ایرانی است. این اجاق‌گاز صفحه‌ای برای آشپزخانه‌های متوسط تا بزرگ بسیار کاربردی و مناسب است. قابلیت تنظیم با گاز شهری و یا گاز سیلندری مایع در این مدل نظر گرفته شده است. معتمد از تولید و عرضه‌کنندگان برتر و شناخته‌شده در بازار لوازم برقی آشپزخانه مانند هود، فر، گاز و سینک ظرف‌شویی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل m1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز دنپاسر مدل m1 یک محصول ثبت شده دارای مهر و نشان ملی استاندارد و شرکتی هست که با طراحی نوین و قطعات مصرفی درجه یک طراحی و تولید شده است . جنس صفحه این اجاق گاز از شیشه سکوریت بوده و همچنین ویژگی اصلی آن دارا بودن پلیت های مربعی میباشد که بسته به سلیقه های متفاوت میتواند انتخابی صحیح و منطقی برای مصرف کننده باشد . قدرت مشعل و شعله ها در این اجاق گاز کاملا استاندارد بوده و از هرگونه دستکاری غیر مجاز بر روی نازل های شیر آن جلوگیری شده . همچنین برند این اجاق گاز رسمی و در سازمان ملی ثبت علامت ایران بصورت رسمی ثبت شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل گلس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای آژینه مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن ضد زنگ طراحی شده سر شعله و چدن های گاز یکی از زیبا ترین محصولات بازار می باشد ، در هنگام سر ریز شدن غذا و یا آب هیچ‌گونه نگرانی از لحاظ زنگ‌زدگی به‌وجود نیاید و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت ی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG4001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای 4شعله شیشه ای مدل ZG4001 دارای 4 شعله میباشد .این اجاق گاز دارای یک عدد پلوپز و یک عدد شعله کوچک ,یک عدد شعله بزرگ ,یک شعله متوسط میباشد .این اجاق گاز دارای فندک فوق سریع و مجهز به ترموکوبل تاپ تایم است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای مدل RA140S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه که در واقع قلب آشپزخانه می باشد ، اجاق گاز است. امروزه با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مدرن شده اند و یا از فضای کوچک تر و محدود تری برخوردارند ، استقبال از گازهای صفحه ای (یا رومیزی) افزایش یافته است.اجاق گاز رومیزی RA140S از طرح به روز و شیک الهام گرفته و یک مدل زیبا و جوانپسند است که زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کند.این اجاق‌گاز مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن است و صفحه این محصول از استیل بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌ کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت سربی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا