خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید اسپرسو ساز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسپرسو ساز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

مقاله‌ای که مشغول مطالعه آن هستید، یک راهنمای خرید اسپرسو ساز خانگی است. در این مقاله با انواع اسپرسو ساز، نکاتی که باید در هنگام خرید این وسیله به آن توجه شود و … آشنا خواهید شد. پس در ادامه با این مقاله از نکته خرید نیز همراهمان باشید.

انواع دستگاه اسپرسوساز

  • اسپرسوساز دستی
  • اسپرسوساز نیمه اتوماتیک
  • اسپرسوساز اتوماتیک
  • اسپرسوساز کاملا اتوماتیک

کاربرد دستگاه اسپرسو ساز

بسیاری از نوشیدنی‌های لذت‌بخش کافی‌شاپ‌ها از اسپرسو تهیه می‌شوند. به همین دلیل ممکن است شما عاشق اسپرسو باشید اما از آن خبر نداشته باشید. بنابراین اگر در هر بار کافی‌شاپ رفتن یکی از نوشیدنی‌های زیر را از منو انتخاب می‌کنید، خرید یک اسپرسو ساز می‌تواند کار عاقلانه‌ای باشد.

اگر تصمیم به خرید یک اسپرسو ساز گرفتید، باید بدانید که به شرط داشتن مواد اولیه مرغوب و باکیفیت می‌توانید تمامی نوشیدنی‌های لیست زیر را در خانه تهیه کنید.

  • شات اسپرسو (یا دو شات)
  • ماکیاتو
  • کاپوچینو
  • لاته
  • موکا

نکته: با داشتن یک اسپرسو ساز در خانه خود، می‌توانید با خلق طعم‌های متنوع و ماندگار، لذت زندگی را دوچندان کنید. چراکه این طعم‌ها بر اساس میل و سلیقه شما خلق شده‌اند.

نکات مهم هنگام خرید اسپرسو ساز

راحتی در استفاده

همان‌طور که با خواندن توضیحات انواع مختلف اسپرسوسازهای موجود به احتمال زیاد مشخص شد، یک عامل تمایز بزرگ در مدل‌های مختلف این است که استفاده از آن‌ها آسان و راحت است. اگر ماشینی می‌خواهید که بیشتر فرآیند با آن خودکار باشد، می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید. حتی می‌توانید مدل‌هایی پیدا کنید که برخی از نوشیدنی‌های اسپرسو پیچیده‌تر مانند کاپوچینو را با فشار دادن یک دکمه درست کنند. اگر راحتی اولویت اصلی شماست، به دنبال اسپرسوسازی باشید که در یکی از دسته بندی های خودکارتر قرار می‌گیرد و تنظیمات قابل برنامه ریزی دارد. مطمئن شوید که تمام دکمه‌ها و ویژگی‌های اضافی را قبل از خرید بصری می بینید.

سهولت در تمیز کردن

اگر در نهایت مدلی دارید که استفاده از آن آسان است اما تمیز کردن آن سخت است، در واقع آنقدرها هم راحت نیست. اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید اسپرسو ساز خود ایده‌ای در مورد آنچه در تمیز کردن اسپرسوساز شما دخیل است دارید تا بدانید این فرآیند چقدر وقت‌گیر خواهد بود. هر چه دستگاه دارای ویژگی‌ها و اجزای بیشتری باشد، به احتمال زیاد تمیز کردن آن زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

نوع نوشیدنی مصرفی

 ما در مورد عوامل مختلفی صحبت کرده‌ایم که می‌توانند بر طعم اسپرسو تأثیر بگذارند، اما صادقانه بگوییم که حتی سطح آن را لمس نکرده‌ایم. این یک موضوع بزرگ است که افراد زیادی در مورد آن نظر دارند. فقط کافی است تالارهای گفتگوی قهوه محور در اینترنت را بررسی کنید تا طعم آن را بچشید. اگر در تهیه اسپرسو در خانه تازه کار هستید، صراحتاً ممکن است نیازی به نگرانی در مورد جزئیات نداشته نباشید. یا اگر موکا یا کاپوچینو را ترجیح می‌دهید که طعم اسپرسو در آن نقش دارد، اما به اندازه زمانی که یک شات اسپرسو می‌نوشید برجسته نیست، ممکن است از اسپرسو که هر دستگاهی که پیدا می‌کنید راضی باشید. اگر واقعاً به کیفیت طعم اسپرسو خود اهمیت می‌دهید یا فکر می‌کنید ممکن است با آزمایش بیشتر آن را در خانه شروع کنید، پس موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

دوام دستگاه

بسیاری از مدل‌های دستگاه اسپرسوساز گران ‌قیمت دارای گارانتی هستند که می‌تواند به شما ایده دهد که از دوام آنها چه انتظاری دارید. بر اساس شهرت برند و بررسی ها، می‌توانید تصویر واضح تری از مدت زمان ماندگاری یک مدل خاص به دست آورید. نوع ماده‌ای که دستگاه از آن ساخته می شود نیز می تواند تفاوت ایجاد کند، اسپرسوسازهایی که عمدتاً از فلز ساخته می شوند، عمر طولانی تری دارند و همچنین گرما را به شیوه ای کارآمدتر حفظ می کنند. و مدل‌های بسیار خودکارتر با قطعات الکتریکی زیاد احتمالاً بیشتر از دستگاه‌های اسپرسوساز دستی نیاز به تعمیر دارند.

اندازه دستگاه

برخی از دستگاه‌های اسپرسوساز می‌توانند بسیار بزرگ باشند. اگر فضای آشپزخانه محدودی دارید و اکثر مردم این طور هستند، ممکن است به سختی جایی را پیدا کنید که آن را جا بیاندازید بدون اینکه دسترسی به وسایل آشپزخانه دیگری را قربانی کنید. بسیاری از مدل‌های بزرگتر به طور همزمان دو شات اسپرسو درست می‌کنند یا دارای ویژگی‌های مفید اضافی هستند، که می‌تواند مزایایی باشد که اندازه بزرگ آن را ارزشمند می کند.

ویژگی‌های کاربردی

اینها برخی از موارد اصلی هستند که باید هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز به خاطر بسپارید. با این حال، برخی از مدل‌ها به برخی ویژگی‌های اضافی مجهز هستند که ممکن است هنگام خرید شما را متقاعد کند. در اینجا چند ویژگی اضافی وجود دارد که باید آن‌ها در نظر بگیرید.

  • آسیاب قهوه داخلی: داشتن قهوه تازه آسیاب شده می‌تواند تفاوت زیادی در طعم ایجاد کند و داشتن یک آسیاب که بخشی از دستگاه شما است می‌تواند راحتی را افزایش دهد و فضای پیشخوان را ذخیره کند. این ویژگی برای کسانی که فضای کانتر محدودی دارند یا فقط نمی‌خواهند آسیاب قهوه جداگانه بخرند عالی است.
  • فیلتر آب: کیفیت آب شما بر طعم کلی اسپرسوی شما تأثیر می گذارد. یک اسپرسوساز با فیلتر آب تعبیه شده می تواند به شما این اطمینان را دهد که طعم اضافی آب شما بر نوشیدنی هایی که درست می کنید تأثیر نمی گذارد.
  • گرم کن فنجان: اگر می‌خواهید فنجان شما به گرم نگه داشتن اسپرسوی شما کمک کند، به جای اینکه گرما از آن خارج شود، یک فنجان گرم کن یک ویژگی خوب است.
  • تنظیمات قابل برنامه ریزی: هنگامی که بدانید چگونه اسپرسوی خود را بیشتر دوست دارید، می توانید دستگاه را برنامه ریزی کنید و در آینده کار را برای خود آسان کنید. برخی از ماشین‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا تنظیمات را برای چندین نفر برنامه‌ریزی کنید، بنابراین همه اعضای خانواده می‌توانند طعم مورد نظر خود را راحت‌تر تهیه کنند.
  • عصای کف کننده: اکثر دستگاه‌های اسپرسوساز این ویژگی را دارند، اما اگر به انواع نوشیدنی‌های اسپرسو که شامل شیر بخارپز می‌شوند علاقه‌مند هستید، این یک ضرورت مطلق است. پس باید مدل‌هایی را خریداری کنید که این ویژگی را داشته باشند.

قیمت خرید اسپرسوساز: دستگاه‌های اسپرسو ساز محدوده قیمت متنوعی دارند. عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارند. در برخی مدل‌های رده بالا هزینه اسپرسو ساز به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و با دوام در ساخت آن‌ها افزایش می‌یابد. در برخی موارد هزینه بالاتر ممکن است که بیشتر به ویژگی‌های اضافی مربوط شود. گاهی اوقات برای سهولت استفاده از دستگاه هزینه می‌کنید. برخی مواقع دستگاهی مرغوب با قیمت بیشتر برای داشتن اسپرسویی با طعم بهترمی‌خرید. مدل‌های واقعا گران قیمت موجود در بازار چندین قابلیت را یکجا با هم ارائه می‌دهند. بنابراین اگر طعم اسپرسو یا مدت زمان تهیه آن برای شما مهم است، خرید اسپرسو ساز سطح بالا را در لیست مایحتاج خود قرار دهید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید اسپرسو ساز گفته شد، می توانید اسپرسوساز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسپرسوساز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز جمیلای مدل CRM3605 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز «Gemilai» یک دستگاه حرفه‌ای و نیمه صنعتی محسوب می‌شود. این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد. اسپرسوساز Gemilai از یک گروپ دبل شات تشکیل شده و دارای یک پورتافیلتر تکی است و به‌طور کلی می‌تواند دو فنجان قهوه را به‌ صورت همزمان آماده مصرف کند. این دستگاه دارای توان مصرفی 1450 وات و فشار بخار 15 بار است. همچنین این مدل مجهز به خروجی بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایی آسان و راحت است. اسپرسوساز جمیلای با ارتفاع مناسب و سینی مخصوص امکان استفاده از لیوان‌های کوتاه و بلند را به‌ راحتی برای شما ممکن کرده است. وجود ثانیه شمار دیجیتال امکان محاسبه زمانی برای تنظیم غلظت اسپرسو خروجی مصرف کننده را فراهم میکند. صفحه گرم نگهدارنده از دیگر ویژگیهای کاربردی و مهم این محصول است که با استفاده از آن می توانید فنجان را برای مدت بیشتری گرم نکه دارید و از سرو یک اسپرسو مطبوع بیشتر لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز «دلونگی» (Delonghi) مدل «BCO421» دستگاهی باکیفیت است. ظاهر این دستگاه زیباست و بدنه‌ی آن از استیل ساخته شده است. این دستگاه امکان تهیه‌ی قهوه فرانسه، کاپوچینو و اسپرسو را دارد. برای تهیه‌ی قهوه فرانسه یک مخزن قهوه و آب مجزا در قسمت چپ دستگاه وجود دارد. داخل مخزن قهوه‌ی فرانسه یک فیلتر دائمی وجود دارد و به‌راحتی می‌توان آن را با استفاده از دسته‌اش خارج کرد. امکان تهیه‌ی 10 فنجان قهوه فرانسه در این دستگاه فراهم شده است. دستگاه دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو است و در تمپر دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص وجود دارد. این دستگاه دارای صفحه‌ی گرم‌نگه‌دار برای 10 عدد فنجان است و در قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه‌گیر وجود دارد؛ همچنین این دستگاه امکان تهیه‌ی کف‌شیر و آب‌جوش نیز دارد. این دستگاه به صورت مجموع عملکرد 1750 وات توان مصرفی دارد که شامل 800 وات و 900 وات برای قسمت اسپرسو ساز و قهوه فرانسه و همچنین پرت انرژی دستگاه است. دلونگی یکی از بهترین سازندگان این دسته از محصولات است. کیفیت محصولات دلونگی همراه با خدمات پس از‌ فروش قوی آن، تضمین‌شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز بوش مدل TES60729RW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز بوش مدل TES60729RWمحصولی زیبا و کارآمد برای کسانی که به طعم قهوه اهمیت می دهند. این دستگاه با داشتن مخزنی برای قرار گرفتن دانه های قهوه این امکان را به کاربر می دهد تا هر دفعه قهوه را آسیاب کرده و از طعم قهوه تازه آسیاب شده لذت ببرد. طراحی درپوش مخزن دانه قهوه به صورتی است که بوی قهوه از آن خارج نمی شود. منوی لمسی جلوی دستگاه با دکمه های مجزا برای تهیه نوشیدنی های مختلف به کاربر گزینه ارائه می کند. آب داغ و بخار از میان قهوه آسیاب شده گذشته و نوشیدنی های متنوعی را تهیه می کند. دو آبریز برای خروج قهوه در نظر گرفته شده اند که زیر آنها می توان لیوان هایی تا 14 سانتی متر را قرار داد. در زیر هم سینی چکه گیر قرار گرفته است. توان بالای دستگاه آماده سازی بخار و تولید قهوه را در زمانی اندک و در عین حفظ کیفیت ممکن می سازد. سیستم هوشمند حرارت در این دستگاه لحاظ شده است تا درجه مناسب دم آوری و رایحه کامل با استفاده از سیستم SensoFlowنوشیدنی را دلچسب همگی تهیه کند. بوش تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در بازار لوازم خانگی برقی است و با ارائه اسپرسو ساز بوش مدل TES60729RWرضایت علاقمندان به نوشیدنی های با طعم قهوه را تامین کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2019 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به نوشیدن اسپرسو علاقه دارید، باید به فکر تهیه اسپرسو‌ساز باشید. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2019 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل علاوه بر اسپرسو به شما امکان تهیه کاپوچینو را هم می‌دهد و این ویژگی باعث شده تا کارایی این مدل افزایش یابد. یکی از قابلیت‌های این اسپرسوساز خاموشی خودکار پس از 29 دقیقه است. این قابلیت باعث شده تا عمر دستگاهتان افزایش یابد. ظرفیتی که برای این مدل در نظر گرفته شده 1.2 لیتر است. این میزان برای مصارف خانگی کافی است. توان مصرفی این مدل توسط مباشی، 1100 وات اعلام شده است. فشار بخار این اسپرسو ساز حداکثر 20 بار است. یکی از ویژگی‌های این محصول قابلیت تولید کف‌شیر است. اسپرسو و کاپچینو نوشیدنی‌های پایه بسیاری از نوشیدنی‌های دیگر است. با تهیه این دستگاه می‌توانید به آسانی اسپرسو و کاپوچینو تهیه کنید. این مدل به دماسنج عقربه‌ای مجهز شده و طول سیم اسپرسوساز مباشی 1 متر است. این میزان برای زمانی که از پریز فاصله دارید مناسب است.. اگر قصد تهیه اسپرسوساز با کیفیت دارید، این مدل یکی از انتخاب‌هایتان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41510 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اسپرسوساز جیپاس مدل GCM41510 با قدرت بخار 20 بار هست و میزان برق مصرفی آن 1100 وات می باشد. گنجایش مخزن آن در پشت دستگاه قرار دارد و ظرفیت آن 1/2 لیتر میباشد. نمایشگر میزان بار بر روی دستگاه به صورت آنالوگ (عقربه ای) بوده که میزان فشار بخار بار دستگاه را به ما نشان میدهد. جنس مخزن دیگ بخار از نوع فولاد ضد زنگ بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هست. همچنین در قسمت جا لیوانی، یک عدد سینی چکه گیر هست که باعث میشود قطره های آب در پایین محفظه جمع شود. از این اسپرسوساز جیپاس GCM41510 میتوان در محیط های کار و یا منزل و یا سوپرمارکت های کوچک استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-970 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-970 از طراحی کلاسیک و خاص بهره می‌برد و دارای موتوری قدرتمند با توان 1200 وات و فشار بخار 20 بار است. این دستگاه دارای گنجایش مخزن آب 1.8 لیتر است و به کمک آن می‌توانید 10 فنجان قهوه‌ی لذیذ آماده کنید. این دستگاه مجهز به سینی چکه گیر است و از ریخت و پاش در هنگام آماده شدن نوشیدنی جلوگیری می‌نماید. به کمک سیستم گرم نگهدارنده می‌توانید فنجان را پیش و پس از سرو نوشیدنی دلخواه گرم نگهدارید. این اسپرسوساز دارای نازل بخار است که توسط آن می‌توانید کف شیر تازه تهیه کنید. به کمک این اسپرسوساز می‌توانید همه‌ی نوشیدنی هایی که بر پایه‌ی اسپرسو شیر هستند را در یک چشم به هم زدن آماده نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پرژکتور به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز بوش مدل CTL636ES1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وجود یک اسپرسو ساز برای طرفداران قهوه در منزل از هر چیزی واجب تر است، دیگر برای نوشیدن یک فنجان اسپرسوی با کیفیت لازم نیست به کافه روید، با داشتن اسپرسو ساز توکار بوش در هر زمانی که اراده کردید می توانید طعم خوش اسپرسو را در کنار خانواده خود بچشید. تولید وسیله ای که با آن بتوان با آن اسپرسو را با بهترین کیفیت در منزل آماده نمود یکی دیگر از افتخارات شرکت بوش می باشد که برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به این تولید کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز دولچه گوستو مدل اسپارتا Esperta Edg505.B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز دولچه گوستو Esperta با طراحی زیبا و کروی شکل به بازار ارائه شده است.دستگاه تمام اتوماتیک Esperta به شما این امکان را می‌دهد که توسط برنامه مخصوص و بلوتوث به این دستگاه هوشمند وصل شوید و دما و اندازه قهوه خود را شخصی‌سازی کنید و حتی برای آماده‌سازی قهوه از قبل برنامه‌ریزی کنید. با حالت آماده‌سازی تخصصی Espresso Boost می‌توانید تنها با لمس یک دکمه اسپرسوی غلیظ‌تری میل کنید.زمانی که به دستگاه متصل شدید می‌توانید زمان آماده شدن قهوه خود را انتخاب کنید و صبح زود با عطر قهوه مورد علاقه خود که از قبل برای شما آماده شده است از خواب بیدار شوید.فشار بخار این دستگاه 15 بار می‌باشد و یک قهوه‌ی حرفه‌ای با کرمی مخملی و غلیظ به شما ارائه می‌دهد.با دستگاه اسپرسوساز دولچه گوستو Esperta می‌توانید بیش از 30 نوع نوشیدنی سرو گرم مانند :اسپرسو،کاپوچینو،گرانده‌های معطر،شکلات داغ،آیس لاته، آیس آمریکانو حتی چای و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید.برای صرفه جویی در انرژی دستگاه پس از 5 دقیقه عدم استفاده به صورت خودکار خاموش می‌شود و زمانی که موقع رسوب‌زدایی درستگاه فرا برسد ال‌ای‌دی رسوب‌زدایی نارنجی رنگ می‌شود.برای مخزن 1.4 لیتری اسپرسوساز سری دولچه گوستو برند دلونگی، فیلتر و قابلیت رسوب گذاری خودکار در نظر گرفته‌اند که می‌تواند رسوب‌ها و املاح داخل آب را جمع آوری و سپس آن‌ها را پاکسازی کند. پاکسازی رسوبات باعث می‌شود، طعم نوشیدنی شما تغییر نکند و در طولانی مدت بر روی عملکرد دستگاه نیز تاثیر منفی نمی‌گذارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز آزور مدل AZ-648EM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز آزور مدل AZ-628EM با توان بالا 1350 وات و فشار بخار 20 بار واقعی قابلیت تنظیم بخار برای انواع نوشیدنی های گرم و اسپرسو تک کاپ و دو کاپ رو دارد این دستگاه از پمپ آب ایتالیایی برخوردار است بدنه این اسپرسو ساز از کاملآ از جنس استیل ضد زنگ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز آزور مدل AZ-647EM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز آزور مدل AZ-647EM با توان 1400 وات و فشار بخار 20 بار واقعی قابلیت تهیه انواع نوشیدنی های گرم و اسپرسو تک کاپ و دو کاپ رو دارد این دستگاه از پمپ آب ایتالیایی برخوردار است و بدنه کاملا استیل دارد این اسپرسوساز دارای دسته گروپ نیکد می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مایر مدل MR-431 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز مایر مدل MR-431 از جمله محصولاتی است که کارایی فوق العاده عالی دارد و عملکرد بی نظیری دارد. توجه داشته بیشد که این اسپرسو ساز توانایی فوق العاده ای دارد و به شما این امکان را می دهد تا توسط آن قهوه، کاپوچینو، اسپرسو، آب جوش و … را آماده نمایید و نهایت لذت را از آن ببرید. توجه داشته باشید که این اسپرسو ساز از توان 850 واتی بهره می برد که این امر در کارایی آن بسیار موثر واقع شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فشار بخار 20 بار اشاره نمود که بسیار عالی می باشد و از جمله ویژگی بارز این محصول می باشد. از دیگر قابلیتهای این اسپرسو ساز مایر مدل MR-431 می توان به سینی چکه گیر، سیستم کاپوچینو ساز، قابلیت تولید کف شیر، نمایشگر LED و … اشاره نمود. در ضمن توجه داشته باشید از دیگر ویژگی های این محصول طراحی زیبای آن می باشد. همان گونه که می دانید ظاهر یک محصول در انتخاب آن بسیار مورد توجه قرار می گیرد. خوشبختانه اسپرسو ساز مایر مدل MR-431 نیز از طراحی بسیار زیبایی بهره می برد. به طوری که ظاهری بسیار شیک دارد. بدنه این محصول مشکی و نقره ای می باشد که همین امر آن را بسیار مورد توجه قرار داده است و زیبایی آن را دو چندان نموده است. در ضمن ناگفته نماند که جنس بدنه این محصول از استیل ضد زنگ می باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول این است که از یک قوری بهره می برد که در جای مخصوص خود قرار می گیرد و جنس قوری از پیرکس نشکن می باشد. این اسپرسو ساز مایر مدل MR-431 از یک صفحه نمایش دیجیتالی به همراه یک دکمه بهره م یبرد که این صفحه نمایش وضعیت دستکاه را به اطلاع شما می رساند و از طریق دکمه ها می توانید کارکرد دستگاه را معین نمایید. در ضمن توجه داشته باشید که این اسپرسو ساز از سینی چکه گیر بهره می برد که قطرات نوشیدنی را در خود جمع می نماید و با توجه به این مسئله که سینی قابلیت جدا شدن دارد شما می توانید آن را به راحتی شستشو دهید. اسپرسو ساز مایر مدل MR-431 کارایی بسیار عالی دارد و به شما این امکان را می دهد در کمترین زمان ممکن نوشیدنی هایی همچون لاته، اسپرسو، کاپوچینو و … را برای خودتان آماده نمایید. توان این محصول که برابر با 850 وات می باشد بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مایر مدل MR-445 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی اسپرسوساز مایر مدلMR-445 دستگاه های اسپرسوساز از لحاظ مدت زمان دماوری سریعترند. محصول مورد معرفی ما اسپرسوساز مایر ساخت شرکت آلمانی مایر می باشد. اسپرسوساز مایر مدلMR-445 با توان 1350 وات و فشار بخار 20 بار موجب می شود نوشیدنی هایی که می خواهید در زمان کوتاهی آماده شوند، که در زمان شما صرفه جویی می شود. تمپر این دستگاه 2 خروجی قهوه داشته که می‌توانید. به صورت همزمان 2 فنجان نوشیدنی را آماده نمایید.و برای خود و مهمانتان نوشیدنی فوق‌العاده‌ای تدارک ببینید.در این اسپرسوساز قابلیت تولید کف شیر نیز طراحی شده است.همچنین این محصول امکان درست کردن. دو فنجان قهوه به صورت همزمان دارد. که با فشار دادن دکمه ای به نام دابل بر روی دستگاه امکان پذیر می شود.اگر دنبال یک اسپرسوساز برای کافه یا هر محلی هستید. ما به شما اسپرسوساز را معرفی می کنیم. برند آلمانی مایر (maier) یکی از تولید کنندگان مشهور آلمانی است.این برند در تولید انواع لوازم آشپزخانه سابقه درخشانی دارد. و به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد با کیفیت و قیمت مناسب، محبوبیت زیادی در بین عموم دارد. ویژگی های اسپرسوساز مایر در اسپرسوساز مایر سینی چکه گیر و نشانگر سطح آب تعبیه شده است. تا قهوه خروجی با محیط اطراف تماس پیدا نکرده. و ایجاد لکه نکند. نشانگر سطح آب نیز کاربر را از میزان دقیق آب موجود در دستگاه آگاه می کند. این اسپرسوساز مجهز به تمپر قهوه بوده که می توانید از پودر قهوه و همچنین پد استفاده نمایید و نوشیدنی با کیفیتی را نوش جان کنید. استفاده از سیستم Self Priming در ساخت اسپرسوساز مایر مدلMR-445 باعث شده. تا دستگاه در هرزمان و همیشه آماده بهره برداری و استفاده باشد.این نوع اسپرسوساز با طراحی شیک که دارد. مناسب برای دفتر کار و البته کافی بارن می باشد.همچنین بدنه استیل این دستگاه نیز محصولی خاص کرده است.ابعاد متناسبی که این دستگاه دارد امکان قرار دادن. آن را در فضایی کوچک فراهم کرده. که کمترین فضا را به خود اختصاص می دهد.سینی چکه گیر این اسپرسو ساز را می توانید. از قسمت خود خارج کرده و به راحتی تمیز کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مدل INISSIA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز «نسپرسو» مدل « Nespresso D40 Inissia » از آن دستگاه‌هایی است که ظاهر جذاب آن هر کسی را شیفته‌ی خود می‌کند. این دستگاه علاوه‌بر طراحی منحصربه‌فرد از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. Inissia از دسته اسپرسوسازهایی است که با کپسول کار می‌کنند. مزیت این نوع اسپرسوسازها سادگی کار با آن‌هاست و هر کسی حتی بدون داشتن تجربه‌ی درست‌کردن قهوه می‌تواند به‌راحتی از این دستگاه استفاده کند. فشار بخار زیاد این دستگاه و توان 1260واتی آن سبب بازدهی بالای دستگاه شده است. مخزن آب گنجایش ذخیره‌ی 700 میلی‌لیتر آب را دارد. پس از روشن‌کردن دستگاه دمای آن به‌سرعت بالا رفته و آماده‌ی استفاده خواهد شد. این روند در مدت کمتر از 30 ثانیه انجام می‌پذیرد. این دستگاه علاوه‌بر اسپرسو قابلیت تهیه‌ی Lungo را نیز دارد. در قسمت کناری دستگاه محل قرارگیری و ذخیره‌ی کپسول‌ها قرار گرفته است که امکان ذخیره تا 9 کپسول را به شما می‌دهد. سینی چکه‌گیر از ایجاد لکه جلوگیری کرده و به حفظ نظافت خانه‌ی شما کمک می‌کند. در نظر داشته باشید که «نسپرسو» (Nespresso)برندی سوئیسی است که در زمینه‌ی ساخت دستگاه‌های قهوه‌ساز، اسپرسو‌ساز و...، در سراسر جهان فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. گفتنی است که اعتبار و کیفیت محصولات این شرکت در سراسر جهان تضمین‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز یونیک لایف مدل UL-1491 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز یونیک لایف زیر مجموعه برند یونیک است با مدل UL-1491 دارای یک عدد نازل بخار و یک عدد خروجی عصاره قهوه می باشد که در جعبه و کارتن محصول مورد نظر علاوه بر خود دستگاه وسایلی همچون تمپر و دسته گروپ و بسکت دوبل و دفترچه راهنمای اسپرسو ساز یونیک لایف موجود است همچنین این اسپرسو ساز دارای فشار بخار 20 بار واقعی و توان 1200 وات می باشد مخزن آب این دستگاه 1.6 لیتر آب در خودش ذخیره می‌کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز دلونگی مدل 431 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به نوشیدن آن دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه ساز متعددی در بازار وجود دارد تا لذت نوشیدن قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسو ساز دلونگی مدل 431 یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است. شرکت ایتالیایی دلونگی به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر لوازم خانگی در دنیا شناخته می‌شود. اسپرسوساز «دلونگی» (Delonghi) مدل BCO431، دارای قابلیت برنامه‌ریزی 24 ساعته از طریق صفحه نمایش برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته و قهوه فرانسه است. سینی چکه گیر و امکان باز شدن محفظه فیلتر، تمیز کردن دستگاه را آسان‌تر می‌کند. این دستگاه مدرن دارای صفحه گرم نگه دارنده قوری برای قهوه فرانسه است. مخزن آب مدرج و نازل بخار تهیه کف شیر و آب جوش را سریع‌تر و ساده تر می‌کند.

لذت بی‌انتها از نوشیدن قهوه

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به نوشیدن آن دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه ساز متعددی در بازار وجود دارد تا لذت نوشیدن قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسو ساز دلونگی مدل 431 یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل 431 دارای یک روکش آلومینیومی با روکش فولاد ضد زنگ است. این دستگاه دارای توان مصرفی 1750 وات بوده و شما می‌توانید با استفاده از آن آب جوش، انواع قهوه، کاپوچینو و شیر جوشیده درست کنید؛ اما فراموش نکنید که انجام دادن تمامی این کارها به صورت همزمان ممکن نیست. همچنین این دستگاه کوچک، دارای یک سینی گرم‌کننده فنجان است. شما می‌توانید هنگام انجام کار، فنجان‌ها را روی سینی قرار گرفته بالای دستگاه بگذارید تا به خوبی گرم شوند.

قهوه با کیفیت نوش جان کنید

اسپرسو ساز دلونگی مدل 431 دارای یک مخزن آب با حجم بسیار بالای 1.25 لیتری است که قابلیت تمیز شدن بسیار راحت را دارد. مخزن آب و مخزن فیلتر قهوه این دستگاه جهت دسترسی آسان، در قسمت جلوی آن تعبیه شده است. این دستگاه همچنین دارای عملکرد ویژه‌ای است که قادر به دم کردن 1 تا 4 فنجان قهوه را دارد که طعم واقعی آن را نه‌تنها حفظ می‌کند؛ بلکه بهبود نیز می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های برتر این دستگاه، می‌توان به تایمر با قابلیت برنامه‌ریزی 24 ساعته آن اشاره کرد که این قابلیت به شما امکان این را می‌دهد که قهوه خود را در زمان‌های پیش از زمان تعیین شده دم کنید. علاوه بر این پمپ فشار این مدل در هر 15 بار، یک اسپرسوی عالی را برای شما می‌سازد.

همچنین سازندگان در مدل 431 دلونگی یک سیستم فیلتر کربن فعال را در آن قرار داده‌اند که تضمین‌کننده آب مورد استفاده در فرآیند دم کردن است که بالاترین کیفیت قهوه و بدون ناخالصی را برای شما ایجاد می‌کند. فیلترهای جایگزین را می‌توان به همراه کیت مراقبت از قهوه خریداری کرد. استفاده کنندگان این دستگاه در بخش نظرات آن، اذعان داشته‌اند که قهوه تولید شده توسط این دستگاه از کیفیت استاندار و طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز زیمنس مدل EQ.500 classic خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز زیمنس کلاسیک EQ 500 یکی از دستگاه های پرطرفدار بازار اروپا به دلیل کیفیت بالا و بروز بودن دستگاه می باشد.این دستگاه توسط شرکت زیمنس آلمان در شهر مونیخ ساخته شده و تحت نظارت مهندسین این شرکت در کشور اسلونی اروپا مونتاژ می شود. این دستگاه قابلیت تولید انواع نوشیدنی ها ازجمله اسپرسو،کافه کرم،کاپوچینو،لاته ماکیاتو،آب جوش،شیرداغ،کف شیر با استفاده از صفحه نمایشگر تمام رنگی TFT و بصورت کاملا لمسی و فقط لمس نوع نوشیدنی با توجه به تصویر آن نوشیدنی روی دستگاه بصورت تمام اتوماتیک می باشد. در اسپرسوساز EQ 500 Classıc شما می توانید لوله سیلسکونی جلوی دستگاه را داخل ظرف شیر یخچال قرار داده و جهت تولید نوشیدنی های مختلف بصورت تمام اتوماتیک استفاده نمایید ،همچنین جهت استفاده از آب جوش نیز می توان بجای شیر از ظرف آب استفاده نمود. پس از استفاده و تولید نوشیدنی دستگاه بصورت اتوماتیک شروع به شست و شوی لوله ها و جداره ها می نماید. در این دستگاه قابلیت استفاده دانه قهوه بصورت کامل در ظرف 270 گرمی و همچنین استفاده از قهوه آسیاب شده در محفضه جدا بصورت همزمان میسر می باشد.داخل محفضه دانه قهوه درجه تنظیم آسیاب قهوه جهت تنظیم آسیاب ریز و یا درشت بصورت دکمه ولومی می باشد.دستگاه های زیمنس دارای آسیاب های سرامیکی می باشند که بصورت چشمگیری در ساخت قهوه باکرما ی خوب تاثیرپذیرمی باشند. برای راه اندازی این دستگاه با ابستفاده ار نوار سختی سنج داخل پک کارتن سختی آب قابل استفاده را از آب لوله کشی بدست می اوریم و دستگاه را مطابق آن تنظیم می کنیم ( از درجه 1 تا 4). سپس فیلترINTENZA را داخل ظرف آب وصل می نماییم و ظرف آب را تا نهایتا 1/7 لیتر پر میکنیم و دستگاه را روشن می نماییم. سپس تنظیمات زبان ( این دستگاه دارای حدودا 10 زبان می باشد قابل انتخاب می باشد) انجام داده سپس دانه قهوه کامل یا آسیاب شده را در محفضه های خود به اختیار هرکدام می ریزیم( توجه شود داخل ظرف مخصوص دانه قهوه ، قهوه آسیاب شده حتی به مقدار خیلی کم ریخته نشود و قهوه آسیاب شده حتما داخل ظرف خود ریخه شود).مرحله بعد لوله سیلیکونی همراه شلنگ سیلیکونی را در کنار قسمت نازل خروجی قهوه متصل می نماییم( جهت اتصال به داخل ظرف شیر جهت نوشیدنی هایی که به شیرداغ و فوم شیر احتیاج دارند.)

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تلفن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز برویل مدل BES870 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای پرمشغله‌ی امروز، نه تنها قهوه از محبوبیتی بیش از پیش در بین مردم برخوردار شده، بلکه اهمیت تهیه‌ی قهوه‌ی اسپرسو نیز به جهت ویژگی اصلی این قهوه که سرعت تهیه آن است، بیشتر از گذشته احساس می‌شود. اسپرسوساز «برویل» مدل «BES870»، یکی از اسپرسوسازهای مدرن و با طراحی زیبا از شرکت برویل می‌باشد که امکان تهیه‌ی اسپرسو با دستگاه‌های مدرن را در منزل یا شرکت نیز میسر ساخته است. اسپرسوساز برویل مدل BES870 در ابعادی مناسب منزل و محل کار ساخته شده که از سیستم کاپوچینوساز نیز برخوردار است. حالت آماده به کار این دستگاه موجب می‌شود بدون آنکه نگران آماده‌شدن دستگاه باشید، در زمانی کوتاه قهوه‌ای تازه تهیه و نوش جان کنید. این دستگاه دارای نشانگر‌ سطح آب بوده تا همواره از وجود آب کافی در اسپرسوساز اطمینان داشته باشید. با سینی چکه‌گیر این دستگاه،کمتر نگران نظافت سطح آن خواهید بود. BES870 از فشاربخار مناسبی برای تهیه‌ی قهوه‌ی خوش‌طعم با کرم یا کف مناسب برخوردار است؛ علاوه‌براین با کف‌ساز این دستگاه می‎توانید به‌راحتی با استفاده از شیر، کف خوبی تهیه کنید و با مخلوط آن با قهوه اسپرسوی خود یک قهوه لاته یا کاپوچینوی دلچسب نیز آماده کنید. این دستگاه از مخزن مخصوص دانه‌های قهوه و قهوه آسیاب‌کن نیز برخوردار است تا دیگر نگران آسیاب قهوه در زمان مناسب و ازدست‌رفتن طعم آن نباشید. قابلیت‌های دیگر اسپرسوساز برویل مدلBES870، قابلیت برنامه‌ریزی برای تهیه‌ی تعداد دلخواه فنجان قهوه، تنظیم درجه آسیاب، دارای چند برنامه‌ی مختلف برای تهیه اسپرسو، تنظیم غلظت قهوه، خروجی بخار قابل تنظیم، خروجی آب جوش، صفحه‌نمایشگر برای بررسی و کنترل درجه‌ی فشار قهوه اسپرسو و فشارسنج می‌باشد. به همراه این اسپروساز، لوازم جانبی مختلفی ازجمله ظرف استیل مخصوص کف شیر، قاشق اندازه‌گیری، تامپر پودر قهوه، دسته صافی سینگل و دبل و ابزار مناسب برای تمیزکردن عرضه می‌شود و به منظور سهولت در نظافت دستگاه بعد از قهوه، یک خروجی مخصوص نگهدارنده‌ی صافی نیز برای آن تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2023 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2023 که در ماه اگوست سال 2021 میلادی توسط این کارخانه ژاپنی تولید گردید را میتوان مستحکم ترین دستگاه اسپرسو ساز مباشی تا امروز دانست. خرید قهوه ساز مباشی از نمایندگی مباشی در تهران این دستگاه دارای قدرت موتور 1350 وات میباشد که باعث میشود فوم شیر بسیار با کیفیت و سریع تولید گردد. بدنه این دستگاه از جنس استیل و بسیار مستحکم تولید گردیده است. و اندازه ان نسبت به اسپرسو ساز های قبلی مباشی بزرگتر می باشد که این مهم باعث میشود نمای زیباتری در اشپزخانه شما داشته باشد. نمایندگی مباشی قهوه ساز مباشی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM-6108 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جیپاس از انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی برای تهیه نوشیدنی اسپرسو می باشد. پیشنهاد یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای و کارآمد، به عوامل و موارد متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها مربوط به آماده نمودن یک اسپرسو ویژه با طعم اختصاصی می باشد و قیمت هم از جمله فاکتورهایی خواهد بود که در گام های بعدی مورد توجه قرار می گیرد.جیپاس یکی از دستگاه های قهوه ساز اسپرسو می باشد که استفاده از آن می تواند برای مکان های متعددی از جمله منازل و یا کافی شاپ های کوچک مناسب باشد که دارا بودن پمپ با قدرت فشار 15 بار، سبب می شود تا این دستگاه از قدرت لازم برای درست کردن بهترین قهوه های اسپرسو برخوردار باشد.اسپرسوساز جیپاس با فشار بخار 15 بار قدرت توان مصرفی 960 الی 1140 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند . اما نازل بخار این دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده که قابلیت چرخش داشته باشد و در نتیجه می توان استفاده ویژه و کاربردی از این دستگاه قهوه ساز برای درست کردن انواع قهوه، کاپوچینو، قهوه ترک و ... داشت. اسپرسو جیپاس GEEPAS در بازار ایران یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین اسپرسوسازهای مصارف خانگی و حتی در کافه های کوچک، سوپرمارکت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ما همیشه دنبال لوازم خانگی برای خانه مان می گردیم که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای ظاهر زیبا و فانتزی جهت ست کردن با سایر وسایل نیز باشد اسپرسوسازها نیز از این دسته مستثنا نیستند پیشنهاد ما به شما دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2009 است ECM2009 مناسب برای مصارف خانگی ، محل کار ، سوپرمارکت ها ،کافی شاپ ها کوچک و مکانهای مشابه است .اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی یک دستگاه نیمه صنعتی و همراه با تکنولوژی روز ژاپن است که دارای رنگ بندی است و جلوه خاصی به آشپزخانه و کافه شما میبخشد. این مدل با کرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی 2009 دارای پیچ تنظیم بخار است.با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود. این اسپرسو ساز آبِ جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های قهوهٔ آسیاب شده ریز می‌گذراند. قهوه اسپرسو غلیظ‌تر از قهوه‌های دیگر بوده را خارج می کند و میتوانید آن را نوش جان کنید. این دستگاه مجهز به صفحه ی گرم نگهداره ی فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید.در این دستگاه از بویلر و پمپ آب قویتری استفاده شده است که بر روی درجه حرارت قهوه خروجی و همچنین بخار آب تاثیر گذار است.

با مباشی تلخی‌ها را شیرین کنید

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به نوشیدن آن دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه‌ساز متعددی در بازار وجود دارد تا لذت نوشیدن قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009 یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009یک دستگاه ساده قهوه‌ساز است که تنها برای شما قهوه آسیاب شده را آماده سرو می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد مناسبی است که فضای زیادی را از کابینت آشپزخانه یا میز کارتان اشغال نمی‌کند. مباشی یکی از برندهای خوشنام ژاپنی در زمینه تولید محصولات خانگی است. تنوع محصولات مباشی بسیار زیاد است و دستگاه‌های نوشیدنی ازجمله لوازم به‌نام این مجموعه است.

تضمینی بر زیبایی آشپزخانه شما

اولین نکته‌ای که درباره اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009جلب‌توجه می‌کند، ابعاد  ۳۲۰x۲۶۰x۲۰۰ میلی‌متر و اندازه استاندارد آن است که نگهداری آن را در هر محیطی ممکن می‌سازد. شرکت مباشی از جنس بدنه آلومینیوم برای این محصول استفاده کرده است تا در طولانی مدت و در اثر استفاده بی رنگ نشود. همچنین استفاده از آلومینیوم به زیبایی هر چه بیشتر این قهوه ساز کمک زیادی کرده است.

کافه سیار در منزل شما

با استفاده از اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009شما علاوه بر اسپرسو می‌توانید کافه لاته، ماکیاتو و کاپوچینو نیز درست کنید. یک دستگاه نازل بخار آب در دستگاه وجود دارد. دقت داشته باشید هنگام روشن کردن دستگاه و تا قبل از قرار دادن لیوان زیر نازل بخار، آن را روشن نکنید تا مبادا بخار آب آن به شما صدمه وارد نکند. همچنین دستگاه قابلیت تولید کف شیر را دارد که می‌توانید توسط آن کف شیر برای انواع نوشیدنی‌های دلخواه را درست کنید. گفتنی است که برای تولید قهوه در این دستگاه تنها باید از پودر قهوه استفاده کنید.

اسپرسوسازی با ویژگی‌های متفاوت

دستگاه مجهز به خاموشی خودکار است که بدین منظور هر بار پس از انجام درست کردن قهوه، دستگاه خاموش شده تا مجدد و برای درست کردن نوشیدنی بعدی می‌توانید آن را فعال کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پیچ تنظیم میزان بخار خروجی، سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد، صدا و لرزش پائین دستگاه و... اشاره کرد.

عطر و طعم واقعی قهوه را احساس کنید

اگر شما هم به کیفیت، طعم و رنگ قهوه اهمیت زیادی می‌دهید، باید در انتخاب دستگاه اسپرسو ساز خود نهایت دقت را به خرج دهید تا یک محصول با کارایی‌های فوق‌العاده را خریداری کنید. در دستگاه‌های اسپرسوساز فشار دستگاه و توان مصرفی آن زیاد است. هرآنچه فشار دستگاه بیشتر باشد، قهوه طعم و عطر بهتری به خود می‌گیرد. در دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی فشار بخار آب معمولاً 15 بار است که اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009با میزان فشار بخار 20 بار عملکرد عالی را از خود نشان می‌دهد. توان مصرفی در تمامی دستگاه‌های برقی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توان مصرفی بالا در دستگاه‌های اسپرسوساز، سبب فشار مناسب بر قهوه و خروج مایع قهوه با عطر و طعم بسیار خوب می‌شود. مدل ECM2009، دارای توان مصرفی 1100 وات بوده که از این نظر فشار بسیار مناسبی را ایجاد می‌کند.

استفاده راحت از اسپرسو ساز مباشی

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009دارای یک صفحه در قسمت بالایی دستگاه است که برای راه‌اندازی دستگاه باید به صورت دستی آنها را فعلا کنید. همچنین در قسمت زیرین دستگاه سینه چک‌گیر وجود دارد که هنگام ریزش مایع قهوه یا آب، داخل این مخزن ریخته و از کثیف شدن کابینت یا میز شما جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز فوما کد 1510 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز فوما مدل FU-1510 با طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است. اسپرسو ساز فوما 1510 با قدرت بخار 5 بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز ایده آل محسوب می شود. اسپرسو خارج شده از این دستگاه نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب محصول است. این دستگاه مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود. در مدل 1510 نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است که استفاده از آن را ساده کرده است. بدنه دستگاه از استیل براق ضد زنگ ساخته شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. این محصول به همراه سینی چکه گیر و فیلتر مخصوص آب ساخته‌شده است که در زمان بسیار کوتاهی، می‌تواند یک اسپرسو بسیار خوش‌طعم و با کیفیت را به کاربر ارائه دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز سیج مدل Bambino خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیج مدل Bambino SES450BSS4GUK1 یک دستگاه اسپرسو ساز است که قهوه شما را با بیشترین سرعت و کمترین سروصدا آماده می‌کند. این دستگاه یک اسپرسو ساز استثنایی است که باریستاهای حرفه‌ای لذت بی‌نظیر درست کردن قهوه را با آن تجربه می‌کنند. این دستگاه بسیار قوی و محکم است و هنگام درست کردن قهوه روی سطح کمتر می‌لرزد. همچنین اسپرسوساز Bambino دارای یک سیستم بخار فوق‌العاده است که امکان درست کردن لاته و کاپوچینو را برای شما فراهم می‌کند. به‌جرات می‌توان گفت این زیبای کوچک نقطه‌ضعف اساسی ندارد. اسپرسو ساز Bambino یک دستگاه ریزنقش و سبک است که ظاهری آن بسیار زیبا و چشم‌گیر طراحی شده است که شاید نسبت به رقبای خود کوچک‌تر باشد اما در کارایی شبیه به هیولا می‌ماند. بدنه این دستگاه اسپرسو ساز از فولاد ضد رنگ و ضد زنگ ساخته شده و پایه‌های آن از جنس پلاستیک است که این دستگاه از فلزات سبکی استفاده کرده است. مخزن آب آن فوق‌العاده بزرگ است و قابلیت ذخیره 1.4 لیتر آب را دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آیفون تصویری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
اسپرسوساز Bambino این اطمینان را به شما می‌دهد که با سیستم گرمایش ThermoJet دمای آب را تا 93 درجه سانتی‌گراد گرم کرده و از دستگاه خارج کند. این دما دقیقاً همان دمای مناسب برای درست کردن اسپرسو است. و دمای 130 دجه برای تهیه فومی ابریشمی در تهیه کاپوچینو و لاته شما میباشد. موتور این دستگاه ساخت ایتالیا می باشد. اگر عادت دارید قهوه خود را با شیر بنوشید از سیستم بخار استفاده کنید. میله بخار در 3 ثانیه شیر شما را می‌جوشاند و یک بافت عالی و خامه‌ای به شما می‌دهد. اندازه مناسب و بلند میله بخار به طوری طراحی شده است که شما بتوانید ظرف شیر خود را زیر آن قرار داده و شیر را بجوشانید. نوشیدنی با طعم غنی و لذت بخش با استفاده از مقدار ایده آل 18 گرم دانه های تازه آسیاب شده توسط یک پورتافیلتر 54 میلی متری سبک حرفه ای را ایجاد میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 290.61 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دلونگی ECAM 290.61 Magnifica Evo برنده جایزه طراحی سال 2022، اسپرسوی ایتالیایی عالی و طیف وسیعی از نوشیدنی‌های قهوه و شیر دیگر را با 5 دستور غذای تک لمسی که از طریق نمایشگر رنگی در دسترس است، برای شما سرو میکند. به لطف سیستم انحصاری LatteCrema بافت صاف ابریشمی کف شیر غلیظ و خامه ای قابل تهیه است. آسیاب 13 حالته در کنار فشار بخار 15 بار این دستگاه اسپرسوی بی نظیری با یک دکمه به صورت اتوماتیک برای شما آماده میکند. مخزن آب اسن دستگاه 1.8 لیتری می باشد.اکثر دستگاه های تمام اتوماتیک به دلیل دارا بودن سه مخزن مجزا آب، شیر و آسیاب قهوه و همچنین تولید فشار بخار آب بالا و مکانیزم ترموبلاک باید دارای توان زیادی باشند. اسپرسوساز 290.61 هم یکی از این موارد بوده که مهندسین دلونگی توان 1450 وات را برای آن طراحی کرده اند. این میزان توان باعث به جوش آمدن سریع آب برای تهیه عملیات قهوه و همچنین تولید فشار بخار بالا در سریع ترین زمان ممکن می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز همیلتون مدل 2817 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند همیلتون توان مصرفی 1100 وات گنجایش مخزن اب 1.5لیتر فشار بخار 20 بار قابلیت تولید کف شیر دارد نازل بخار دارد تعداد نازل قهوه 2 عدد سیستم کاپوچینو ساز دارد نوشیدنی های قابل تهیه : آب جوش، شیر داغ، اسپرسو لاته وکاپوچینو اسپرسو ساز همیلتون ECH2817 این دستگاه با برند همیلتون از بهترین های اسپرسو ساز های بازار ایران محسوب میشود. اسپرسو ساز همیلتون ECH-2817 در ابعاد 335x145x290 سانتی متری بسیار ابعاد مناسب و معقولی برای جای گیری در آشپزخانه شما محسوب میشود. جنس بدنه همیلتون ECH-2817 استیل ضد زنگ و بسیار بادوام است. این دستگاه همچنین دارای سیستم کاپوچینو ساز نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2051 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اسپرسوی پریمیوم مباشی مدل ME-CCM2051، یک گزینه مناسب برای علاقمندان به قهوه است که می‌خواهند در خانه یا محل کار از یک فنجان اسپرسوی کامل و با کیفیت لذت ببرند. این ماشین اسپرسو، دارای قدرتمندترین پمپ فشار 20 بار و توان 1350 وات است که تضمین می‌کند نتایج یکسانی را هر بار ارائه دهد. ماشین اسپرسو پریمیوم Mebashi ME-CCM2051 قادر است همزمان یک یا دو فنجان اسپرسو با استفاده از قهوه آسیاب شده یا پاد سازگار تهیه کند. همچنین دارای یک دستگاه بخارساز برای پوشاندن شیر برای کاپوچینو، لاته و سایر نوشیدنی‌های کرمی است. شما همچنین می‌توانید از دستگاه بخارساز برای گرم کردن آب برای تهیه چای، شکلات گرم استفاده کنید. ماشین اسپرسو پریمیوم Mebashi ME-CCM2051 آسان در استفاده و نگهداری است، با صفحه کنترل ساده، سینی آبگیری قابل جدا شدن و فیلتر استیل ضد زنگ می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز ویداس مدل VIR-2342 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز ویداس مدل VIR-2342 از دیگر محصولات با کیفیت این شرکت است که با بدنه استیل و پلاستیک و توان 800 وات طراحی و تولید شده و جهت مصارف خانگی، دفاتر اداری و محیط های کوچک بسیار ایده آل می باشد. اسپرسو ساز ویداس مدل VIR-2342 با قدرت بخار 5 بار و قابلیت تهیه اسپرسو، آب جوش و کاپوچینو، یک دستگاه نسبتا قوی به شمار می آید. ابعاد کوچک و استفاده آسان از ویژگی های لیتر محسوب می شود که به راحتی می توان به کمک آن نوشیدنی های خوش طعم و لذتبخشی را آماده نمود. همچنین سینی چکه گیر در زیر دهانه خروجی، مانع از چکه کردن قهوه بر روی سطح دستگاه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز آزور مدل AZ-650EM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز آزور مدل AZ-650EM با توان 1350 وات و فشار بخار 20 بار دارای پمپ آب ایتالیایی و نازل بخار با خامه سازی فوق العاده می باشد این مدل اسپرسوساز آزور دارای مخزن شیر برای کاپوچینو بصورت حرفه ای است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز آریته مدل Vintage-1389 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز آریته مدل 1389 از سری وینتیج آریته با سه رنگ سبز ، بژ و آبی تولید شده است. این محصول زیبا و محبوب ظاهری متفاوت به دکوراسیون منزل و یا کافه می دهد . این اسپرسوساز دارای توان 850 وات است و مجهز به نازل بخار می باشد که برای تهیه انواع نوشیدنی بر پایه قهوه مناسب است. همچنین این دستگاه قادر است تا فشار تا 15 بار را ایجاد کرده که در کیفیت خروجی قهوه بسیار تفاوت ایجاد می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM45.760 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز «دلونگی» مدل «ECAM45.760» دستگاهی بسیار کاربردی و مدرن برای تهیه‌ی انواع قهوه با حفظ کیفیت است. این مدل با بهره‌گیری از توان طراحی شرکت معتبر دلونگی، مشتریان این شرکت و خریداران این محصول را کاملا راضی نگه می‌دارد. این اسپرسوساز مخزنی برای نگه‌داری دانه‌های قهوه دارد تا در زمان مصرف آن‌ها را آماده‌ی مصرف کرده و طعم و لذت واقعی نوشیدنی‌های قهوه را به مصرف‌کننده منتقل کند. این مدل می‌تواند، اسپرسو، اسپرسو ماکیاتو، قهوه ساده، آمریکانو، کاپوچینو، کافه لاته، لاته ماکیاتو، شیر داغ و آب داغ آماده کند و تحویل دهد. تمام این امکانات از طریق پنل دسترسی و نمایشگر جلویی دستگاه در دسترس است. مخزن آب در عقب دستگاه و مخزن شیر در جلوی دستگاه قرار دارد. اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM45.760 عملکرد تمیزکردن اتوماتیک دارد تا استفاده از دستگاه ساده‌تر شود. قابلیت Long Coffee امکان دم‌کشیدن طولانی‌تر قهوه را می‌دهد تا بو و طعم قهوه بیشتر و عمیق‌تر شود. دستگاه این امکان را دارد تا هم از دانه‌های قهوه و هم از دانه‌های آسیاب‌شده برای تهیه‌ی نوشیدنی‌ها استفاده کند. قابلیت گرم‌کردن استکان‌ها و فنجان‌ها نیز در این مدل در نظر گرفته شده است. وجود فیلتر آب در دستگاه هم باعث می شود تا در نهایت قهوه صاف و گواراتر شود. دلونگی از برترین تولیدکنندگان دستگاه‌های اسپرسو و قهوه ساز دنیاست و اولین نام در این بازار است که به ذهن مشتریان می‌رسد.

قهوه‌ساز یا اسپرسوساز

قهوه‌ساز: اگر از آن دسته از افرادی هستید که قهوه، نوشیدنی روزمره‌ی شما نیست و تمامی نت‌های طعم قهوه برای شما قابل تشخیص نیست یا حوصله سروکله‌زدن با دستگاه‌های مدرن با منوهای پیچیده را ندارید، خرید یک قهوه‌ساز به‌خوبی رضایت شما را جلب خواهد کرد. قهوه‌سازها با پودر قهوه کار می‌کنند و قیمت مناسبی دارند و کار با آن‌ها بسیار راحت است؛ ولی قابلیت تهیه‌ی انواع قهوه را ندارند. اسپرسوساز: ولی اگر تمایل دارید انواع قهوه، از اسپرسو گرفته تا لاته و ماکیاتو و... را در خانه با دانه‌های قهوه تهیه کنید و غلظت و کیفیت طعم قهوه‌ای که می‌نوشید ارزش پرداخت مبلغ زیادی را دارد، حتما یک دستگاه اسپرسوساز باکیفیت و باقابلیت تهیه کنید.

معرفی اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM45.760

اسپرسوسازELETA  تولیدشده توسط شرکت دلونگی و ساخته‌شده در شهر ترمیزو ایتالیاست. شرکت دلونگی پیشرو در تولید این گروه از محصولات در دنیاست؛ حتی بسیاری از این‌گونه محصولات که تحت برندهای لاکچری لوازم خانگی وارد بازار می شوند، در این شهر و در کارخانه‌ی دلونگی ساخته شده‌اند. بدیهی است بالاترین کیفیت و آخرین تکنولوژی در این کارخانه روی محصولات دلونگی لانچ می‌شود.

بدنه وظاهر

بدنه‌ی این دستگاه از پلاستیک بسیار باکیفیتی ساخته شده و قسمت‌هایی از آن استیل است. این دستگاه فقط در رنگ سفید تولید می‌شود و طراحی ظاهری آن بسیار زیباست. پنل دارای صفحه‌ی نمایشگر است و دکمه‌های استیل پنل لمسی است. در قسمت بالای دستگاه یک صفحه‌ی استیل قرار دارد که اگر در قسمت تنظیمات دستگاه گزینه‌ی "CupWarming" را فعال کنید، زیر صفحه یک المنت روشن می‌شود. برای ‌اینکه سردی فنجان، طعم قهوه را تحت تاثیر قرار ندهد، فنجان‌ها را قبل از استفاده روی این صفحه قرار دهید تا گرم شوند یا به هر روش دیگری آن‌ها را گرم کنید. این دستگاه مجهز به سینی چکه‌گیر است. حجم سینی بالاست و یک شناور قرمز‌رنگ درون آن قرار دارد که با بالاآمدن شناور و مشاهده‌ی رنگ قرمز باید سینی را جدا و خالی کرد.

آسیاب قهوه

بسیاری از دستگاه‌های اسپرسوساز دارای آسیاب دانه‌های قهوه نیستند و برای استفاده از آن‌ها نیاز است که یک دستگاه آسیاب مجزا بخرید یا از پودر قهوه استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که قهوه‌ی پودرشده به‌سرعت عطر و طعم خود را از دست می‌دهد؛ همچنین اسپرسوسازهایی که آسیاب قهوه دارند امکان استفاده از پودر قهوه را ندارند و این باز کاربر را با محدودیت رو‌به‌رو می‌کند. یکی از مزیت‌های این دستگاه امکان استفاده از دانه و پودر قهوه است. در قسمت بالایی دستگاه، مخزن آسیاب قهوه با حجم 400 گرم دانه قهوه قرار دارد. درپوش این محفظه از جنس خاصی ساخته شده است که قابلیت حفظ طعم و عطر قهوه را دارد. درون محفظه یک درجه قرار دارد که امکان تعیین میزان آسیاب‌شدن دانه‌های قهوه را از یک تا هفت درجه میسر می‌سازد. استاندارد میزان آسیاب دانه‌های قهوه که توسط کارخانه روی دستگاه تنظیم شده است، چیزی بین 4 تا 5 است که بهتر است تنظیم کارخانه را تغییر ندهید. باید توجه کرد که این دستگاه قابلیت آسیاب‌کردن قهوه‌ی سبز را ندارد. در همان قسمت بالایی دستگاه یک دریچه برای پودر قهوه وجود دارد. در این دریچه فقط یک پیمانه پودر اسپرسو برای تهیه‌ی یک فنجان قهوه می‌توان ریخت و اگر مقدار بیشتری پودر اسپرسو داخل دریچه بریزید، مابقی پودر به داخل محفظه‌ی تفاله منتقل خواهد شد.

نازل قهوه، آب

    نازل قهوه دارای دو شیر خروجی است و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و بسته به ارتفاع لیوان یا فنجان یا نوع قهوه ‌می‌توان ارتفاع نازل را تنظیم کرد. نازل آب‌ داغ نیز دارای خروجی پرتابل است که بخار و آب داغ را پمپاژ می‌کند. این نازل دقیقا در جای مخزن شیر نصب می‌شود و با جداکردن مخزن شیر می‌توان نازل آب را متصل کرد.

مخزن آب، شیر

    مخزن آب از پلاستیک شفافی به رنگ دودی ساخته شده است. این مخزن حدود 1.5 لیتر گنجایش دارد و این حجم آب برای تهیه‌ی حدود 10 فنجان قهوه کافی است. طراحی مخزن آب بسیار زیبا و دسترسی آن آسان است. هرچند حجم مخزن اندکی کم به ‌نظر می‌رسد. یکی از مزایای این دستگاه نسبت به مدل‌های قبل و دیگر دستگاه‌های بازار مخزن شیر پیشرفته آن است. مخزن شیر مستقیم به دستگاه متصل می‌شود و با چرخاندن درجه‌ای که روی آن قرار دارد امکان تهیه‌ی کف شیر در سه مقدار مختلف امکان‌پذیر است. نازل کف شیر به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند و به ‌صورت خودکار تمیز می‌شود. کف شیر تهیه‌شده توسط این نازل بسیار متراکم است و کیفیت خوبی دارد.

قابلیت‌های دستگاه

عملکرد اسپرسوساز التا با عبور آب‌ داغ از میان دانه‌های آسیاب شده است. این دستگاه قابلیت‌های فراوانی همچون تعیین مقدار و غلظت قهوه را دارد و می‌تواند یک یا دو فنجان قهوه را به‌ صورت هم‌زمان تهیه کند. برای تهیه‌ی اسپرسو، کاپوچینو، لاته، فلت وایت و آب‌جوش دکمه‌های مخصوص تعبیه شده است. تمام عملیات دستگاه را می‌توان شخصی‌سازی کرد و برای هر بار استفاده از گزینه‌ی شخصی‎‌سازی شده‌ی "My Coffee" استفاده کرد. برای تهیه‌ی هریک از انواع قهوه می‌توان در هر مرحله، عملیات را متوقف و به مرحله بعد منتقل کرد. مثلا برای تهیه‌ی کاپوچینو هنگام پمپاژشدن کف شیر زمانی ‌که حس کردید میزان کف‌ شیر مطابق با ذائقه‌ی شماست، با فشردن دوباره‌ی دکمه‌ی کاپوچینو می‌توان به مرحله بعد رفت. زبان دستگاه هنگام نصب توسط شرکت گارانتی‌کننده انگلیسی تعیین می‌شود؛ ولی امکان تغییر زبان به ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی نیز وجود دارد. دستگاه را می‌توان طوری تنظیم کرد که در صورت استفاده‌نکردن، به‌صورت خودکار خاموش شود که این قابلیت، مصرف برق را به شدت کاهش می‌دهد؛ همچنین می‌توان برای دستگاه برنامه زمانی نیز تنظیم کرد. بهتر است از آب با سختی پایین در مخزن آب استفاده شود. اگر از دستگاه مداوم استفاده می‌شود، نصب فیلتر سختی‌گیر نیز امکان‌پذیر است. این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار است و مدت زمان آماده‌به‌کار بعد از آخرین استفاده را می‌توان در تنظیمات منو تعیین کرد؛ همچنین زمان شروع‌ به کار تاخیری نیز قابل تنظیم است.

شست‌وشو و تمیزکاری

با هر‌ بار روشن‌کردن اسپرسو ساز، کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد تا دستگاه آماده شود. با عبور آب داغ از لوله‌های داخلی، لوله‌ها شسته می‌شوند. این عمل همچنین باعث گرم‌شدن قسمت‌هایی داخلی می‌شود و این عمل به حفظ طعم و عطر قهوه کمک می‌کند. با قراردادن درجه روی مخزن شیر روی گزینه‌ی "Clean" نازل مخزن با بخار و آب داغ شسته می‌شود. هر ماه یک‌بار نیاز است که از پشت مخزن آب، در‌حالی‌که دستگاه خاموش است، قسمت پرس‌کننده‌ی قهوه را خارج کرده و بدون استفاده از مواد شوینده تمامی قسمت‌ها را شست. تمامی قسمت‌های مخزن شیر را نیز می‌توان شست. با قراردادن ولوم مخزن شیر روی گزینه "Insert" حتی ولوم را نیز می‌توان جدا کرد و شست‌‌.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز دولچه گوستو مدل Genio خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز دولچه گوستو مدل Genio با طراحی فوق العاده و ظاهر بسیار زیبای آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این دستگاه به دلیل فضای کمی که اشغال می کند مناسب برای آشپزخانه، محل کار، کافی شاپ و رستوران ها می باشد. این دستگاه از قابلیت های بالایی از جمله کاربری آسان، قابلیت تنظیم حجم آب, قابلیت تنظیم دمای آب از سرد به گرم، قدرت بار ۱۵، مخزن آب ۶۰۰ میلی لیتری و همچنین خروجی فوق العاده قهوه و خامه خوب از (کپسول های مخصوص دولچه گوستو) برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا