خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس غذاخوری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس غذاخوری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ظروفی که در آن غذا می خورید به اندازه خودِ وعده غذایی مهم است. اینکه ظروف شما چه ظاهری داشته باشد، از چه چیزی ساخته شده باشد و چگونه مورد استفاده قرار گیرد باید به هنگام خرید در نظر گرفته شود. در این مقاله قصد داریم نکاتی را برای خرید سرویس غذاخوری عالی بیان کنیم. پس در این قسمت از نکته خرید همراهمان باشید.

انواع سرویس غذاخوری

سرویس غذاخوری سفالی: این نوع ظروف از جنس سفال هستند که در کوره حرارت می‌بینند و سپس لعابی روی آن‌ها کشیده می‌شود، ظاهری سنتی دارند، ضخیم و سنگین هستند، استحکام چندانی ندارند، نباید مدت طولانی داخل آب قرار گیرند، قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی‌اند.

سرویس غذاخوری سرامیکی: نسبت به ظروف سفالی دوام و استحکام بیشتری دارند، چون به خاک رس آن‌ها ماده‌ای شیشه‌ای اضافه شده است. بسیار کاربردی هستند و نگهداری سختی هم ندارند، در داخل ظرف‌شویی، ماکروویو، فریزر و فر قرار می‌گیرند، تغییرات شدید دمایی شکاف‌هایی روی بدنه آن‌ها ایجاد می‌کند.

سرویس غذاخوری چینی: این جنس از ظروف و سرویس‌های غذاخوری، ظریف، زیبا و چشم‌نواز هستند، سطحی نفوذناپذیر دارند، قابل استفاده در مایکروویو و فر هستند، به‌راحتی با ماشین ظرف‌شویی شسته می‌شوند.

سرویس غذاخوری شیشه‌ای: بدنه‌ای از جنس شیشه‌ی مات و گاهی شفاف دارند، استحکام و ماندگاری خوبی دارند، قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند، در مایکروویو استفاده می‌شوند. با توجه به دوام و ماندگاری‌شان، برای سرویس غذای کودک، تفریحات و گردش‌ها مناسب‌اند.

سرویس غذاخوری ملامین: از ماده‌ای پلاستیکی تهیه می‌شوند و خیلی سبک هستند، بدنه‌ای خشک و انعطاف‌ناپذیر دارند، دوام و مقاومتشان خوب است، برای گردشگری‌ها و پیک‌نیک گزینه‌ی ایده آلی می‌باشند، قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی هستند، منتها باید در طبقات بالای ظرف‌شویی قرار گیرند.

نکات مهم هنگام خرید سرویس غذاخوری

سعی کنید به سراغ خرید ظروفی بروید که زیبایی خاصی به میز شما ببخشد و طرح، شکل و ظاهر به روزی داشته باشد.
حتما به نوع جنس محصول دقت نمایید، عروس خانم‌ها معمولا برای خرید جهیزیه به سراغ مدل‌های چینی می‌روند و برای ظروف به اصطلاح دَم دستی‌شان مدل‌های آکروپال، سرامیکی و… را بیشتر می‌پسندند.
برخی از ظروف غذاخوری هستند که بعدها می‌توانید سایر قسمت‌های آن را تکمیل نمایید. برای مثال: ظرف برنج خوری، خورشت‌خوری، میوه‌خوری را که خریداری می‌کنید، می‌توانید بعدا دیس‌ها، سالاد خوری، کاسه و… را تهیه کنید.
اگر در انتخاب رنگ ظروف غذاخوری سردرگم شده‌اید، خرید رنگ سفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چون این رنگ با همه‌ی رنگ‌های لیوان، پارچ و… ست می‌شود و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.
قیمت ظروف غذاخوری هم از جمله‌ی نکات مهم دیگری است که هنگام خرید این ظرف‌ها باید مدنظر قرار دهید. قیمت سرویس‌های غذاخوری به جنس، کیفیت ساخت، مدل ظاهری، تعداد نفرات و… بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید سرویس غذاخوری زیبایی نمایید.
سعی کنید در همان خرید اول، سرویس غذاخوری با تعداد نفرات بالا را خریداری کنید، تا بعدا در صورت برگزاری مهمانی‌های بزرگ به مشکل برنخورید.
اگر می‌خواهید سرویس انتخابی‌تان برای مدت طولانی مورد استفاده‌تان باشد و خیلی زود آسیب نبیند، باید مقدار زیادی هزینه کنید.
از سالم بودن همه‌ی ظروف اطمینان حاصل کنید، تا مبادا دچار شکستگی یا ترک خوردگی شده باشند.
دقت داشته باشید که سرویس انتخابی شما قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد تا بتوانید به آسانی آنها را بشویید.
تعداد نفرات ظروف را از روی تعداد قفسه‌ها و کشوهای ماشین ظرفشویی مشخص نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید سرویس غذاخوری گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس غذاخوری ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 25 پارچه دسینی طرح نیلوفری مدل شارلوت ورژن 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس غذاخوری 25 پارچه دسینی طرح نیلوفری مدل شارلوت ورژن 1، با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، تجربه‌ای لوکس و دلپذیر از سرو غذا را به ارمغان می‌آورد. این سرویس غذاخوری نه تنها زیبایی بصری سفره شما را افزایش می‌دهد، بلکه با کیفیت ساخت بالا، تضمین‌کننده دوام و استحکام در برابر ضربه و حرارت است. این مجموعه شامل شش عدد پیش دستی با ابعاد 20x2x20 سانتی‌متر، شش عدد بشقاب غذاخوری با ابعاد 27x2x27 سانتی‌متر، شش عدد خورش‌خوری با ابعاد 23x3x23 سانتی‌متر، شش عدد پیاله با ابعاد 10x5x10 سانتی‌متر و یک عدد دیس با ابعاد 26x2x34 سانتی‌متر است. هر قطعه از این سرویس غذاخوری با دقت بالایی طراحی شده تا علاوه بر زیبایی، برای استفاده روزمره هم مناسب باشد. مواد اولیه با کیفیت و با دوام بالا در ساخت این سرویس غذاخوری به کار رفته است تا طول عمر آن را تضمین کند و شما بتوانید با خیال راحت از آن در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 26 پارچه دسینی طرح نیلوفری مدل لورنزا ورژن 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 26 پارچه دسینی طرح نیلوفری مدل لورنزا ورژن 2، با طراحی زیبا و کاربردی خود، گزینه‌ای عالی برای هر خانه‌ای است. این مجموعه شامل 6 عدد پیش دستی با ابعاد 20x2x20 سانتی‌متر، شش عدد بشقاب غذاخوری با ابعاد 27x2x27 سانتی‌متر، شش عدد بشقاب خورش‌خوری با ابعاد 23x3x23 سانتی‌متر، شش عدد پیاله با ابعاد 10x5x10 سانتی‌متر، یک عدد دیس با ابعاد 26x2x34 سانتی‌متر و یک عدد ظرف سالاد با ابعاد 24x10x24 سانتی‌متر است. طرح نیلوفری آن با الهام از زیبایی‌های طبیعت و نیلوفر آبی، به هر میز غذاخوری جلوه‌ای خاص می‌بخشد. ابعاد و وزن‌های مختلف اجزای سرویس، آن را برای انواع غذاها و موقعیت‌های مختلف مناسب می‌سازد. از پیش‌دستی‌ها برای سرو انواع پیش‌ غذاها و دسرها گرفته تا بشقاب‌های بزرگ‌تر برای غذاهای اصلی و خورش‌خوری‌ها برای سرو انواع خورش‌ها و سالادها، همه و همه با دقت طراحی شده‌اند. وزن مناسب قطعات، استفاده از آن‌ها را آسان‌ می‌کند و در عین حال، احساس استحکام و کیفیت را به کاربر القا می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 25 پارچه آیروپال مدل یگانه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 25 پارچه آیروپال مدل یگانه توسط برند چینی مقصود تولید شده که یک برند ایرانی خوش‌نام و اولین شرکت عرضه کننده سرویس‌های چینی به روش پرس ایزو استاتیک در خاورمیانه محسوب می‌شود. این سرویس 25 پارچه بوده و از 25 قطعه شامل 6 عدد بشقاب غذاخوری، 6 عدد بشقاب خورش خوری، 6 عدد پیش‌دستی، 6 عدد پیاله و یک دیس از جنس اوپال تشکیل شده است. در سرویس 25 پارچه آیروپال مدل یگانه، ظروف از شکل دایره‌ای برخوردارند و با نقش گل به زیبایی طراحی شده‌اند. این سرویس در دو رنگ زرشکی و بنفش تولید و به بازار عرضه شده است. ابعاد ظروف در سرویس آبروپال یگانه استاندارد بوده و شامل بشقاب غذاخوری با ابعاد 27x2x27 سانتی‌متر، بشقاب خورش‌خوری با ابعاد 23x3x23 سانتی‌متر، پیش‌دستی با ابعاد 19x1.5x19 سانتی‌متر، پیاله با ابعاد 10x5x10 سانتی‌متر و دیسی با ابعاد 26x2.5x34 سانتی‌متر می‌شود. سرویس 25 پارچه آیروپال مدل یگانه جهت سرو غذا و دسر و پیش‌‌غذا برای 6 نفر مناسب بوده و در مجموع 9200 گرم وزن دارد. ظروف ایروپال از سیلیس با کیفیت بالا و سایر مواد معدنی وارداتی تهیه شده و می‌توان از آن‌ها در ماکروفر نیز استفاده کرد. همچنین قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا بوده و به آسانی تمیز می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید اتو بخار به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 26 پارچه آیروپال مدل سولین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 26 پارچه آیروپال مدل سولین از تولیدات برند آیروپال بوده و توسط کارخانجات ایرانی در گروه چینی مقصود باکیفیت بالا تولید شده است. چینی مقصود از شناخته‌شده‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان سرویس‌های اپال در ایران محسوب می‌شود. این سرویس غذاخوری 26 پارچه از 26 قطعه کاربردی شامل ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذاخوری، بشقاب خورش‌خوری، پیش‌دستی و پیاله از جنس اوپال تشکیل شده است. ظروف اوپال سبک وزن و بادوام و مقاوم هستند. این سرویس غذاخوری برای شش نفر مناسب بوده و دارای کلیه ظروفی است که جهت سرو غذا، پیش‌غذا و سالاد به کار می‌رود. اقلام موجود در این سرویس شامل یک دست (شش عدد) بشقاب غذاخوری به ابعاد 27x2x27 سانتی‌متر و وزن 355 گرم، یک دست (شش عدد) پیش‌دستی به ابعاد 19x1.5x19 سانتی‌متر و وزن 290 گرم ، یک دست (شش عدد) بشقاب خورش‌خوری به ابعاد 23x3x23 سانتی‌متر و وزن 455 گرم، ، یک دست (شش عدد) پیاله به ابعاد 10x5x10 سانتی‌متر، یک ظرف سالاد با ابعاد 23×8×23 و وزن 660 گرم و یک دیس به ابعاد26.5x2.5x34 سانتی‌متر و وزن 635 گرم است. از ویژگی‌های سرویس 26 پارچه آیروپال مدل سولین می‌توان به قابلیت شستشو با دست و ماشین ظرفشویی اشاره کرد. همچنین می‌توان از این ظروف درون مایکرویو نیز استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 29 پارچه چینی زرین ایران مدل نئوکلاسیک هوراند درجه عالی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در گذشته مارک محصولات با درجه عالی و یک با رنگ هایی متفاوت در پشت ظروف درج می گردید. لیکن از آبان ماه سال 1400 مقرر شد رنگ مارک های محصولات چینی زرین ایران یکسان سازی گردد و لذا رنگ مارک ها لزوما بیانگر درجه کیفی محصول نخواهد بود. مشتریان محترم جهت اطلاع از درجه کیفی محصول خریداری شده، می توانند به برچسب نصب شده بر روی وجوه کناری کارتن مراجعه نمایند. چنانچه برچسب روی کارتن محصول مخدوش یا مفقود بود از فروشنده علت را جویا شده و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب از خرید کالا امتناع ورزند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل رومانا درجه یک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظروف چینی ایتالیا اف با زیبایی کلاسیک و طراحی موزون خود، در اولین نگاه نظر هر بیننده ای را جلب می نماید. قطعات فوق العاده ظریف این پیکره به نحوی طراحی شده اند که از هر جهت پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشند. طرح نشات گرفته از خطوط منحنی ملایم در کنار کیفیت بسیار بالای بدنه چینی این ظروف، تکمیل کننده جذابیت ایتالیا اف می باشد.

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل رومانا درجه یک

نظر به اینکه در طرح روی سرویس چینی منتخب شما طلا یا پلاتین به کار رفته است، رعایت نکات درج شده به حفظ زیبایی و آراستگی ظاهر سرویس چینی شما برای سالیان دراز کمک می کند.

نکات کاربردی

الف) ظروف چینی آراسته شده با طلا یا پلاتین به راحتی با شوینده های ملایم تمیز می شوند. برای این منظور توصیه می شود از اسفنج مخصوص (به جای سیم ظرفشویی) استفاده شود.  ب)  اگرچه ظروف طلادار یا پلاتینی چینی زرین نسبت به انواع مشابه موجود در بازار از مقاومت بالاتری در برابر شستشو برخوردارند، بهتر است این ظروف کمتر در ماشین ظرفشویی شسته شوند، مگر ظروف تولید شده به روش دکور داخل لعابی. ج) همانطور که می دانید، قرار دادن فلزات در اجاق مایکروفر می تواند به خود اجاق و احیاناً ظرف فلزی آسیب برساند. به علت خاصیت فلزی طلا یا پلاتین استفاده شده در تزیین این ظروف، توصیه می شود، از قرار دادن آنها در مایکروفر خودداری نمایید. برای این منظور می توانید از انواع ظروف چینی بدون طلا استفاده کنید. د) استفاده از مواد سفید کننده مانند وایتکس، برای سلامتی انسان مضر است. لیکن در صورت نیاز به شستشو می توان از محلول رقیق شده و در مدت زمان کوتاه استفاده نمود ولی می بایست حتی المقدور از تماس مستقیم این مواد با طرح روی ظروف جلوگیری شود. پیشنهاد می شود از پودر ظرفشویی مرغوب به عنوان جایگزین سفیدکننده استفاده نمایید. ه) طراحی ظروف چینی زرین ایران به نحوی است که قابلیت چیدمان روی هم و دسته بندی را دارد. از آنجا که پایه های ظروف چینی بنا به ضرورت های فنی تولید فاقد لعاب است، علی رغم صیقل داده شدن به دلیل سختی بسیار می تواند روی سطح لعاب ظروف زیرین و یا میزهای شیشه ای خط و خش ایجاد نماید. لذا پیشنهاد می شود در زمان دسته بندی ظروف تخت علی الخصوص هنگام جابجایی از قراردادن تعداد زیاد بر روی یکدیگر خودداری نمایید تا وزن زیاد ظروف بر روی یکدیگر موجب آسیب به لعاب ظروف زیرین و طبعاً کدر شدن سطح بشقاب ها نگردد. قرار دادن یک دستمال بین ظروف به حفظ سلامت آنها کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 29 پارچه چینی زرین ایران مدل نئوکلاسیک آراگل درجه سه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نئوکلاسیک حاصل بکارگیری دانش بروز و فناوری بی همتای ما برای رویکردی امروزی به دوران شکوهمند ویکتورین و پذیرایی به سبک نجیب زادگان اروپایی است. سرویس چینی نئوکلاسیک انتخاب آن دسته از افرادی است که در کنار کارائی و مدرنیته به سبک های هنری و فرهنگ پذیرایی دوران پس از رنسانس علاقه مند هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 28 پارچه شانی طرح مربع مدل بریانا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس غذاخوری 28 پارچه شانی طرح مربع مدل بریانا، از جنس اوپال تولید شده است این سرویس شامل اقلامی همچون ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذاخوری، بشقاب خورش‌خوری، پیش‌دستی، پیاله و سایر اقلام مرتبط با سرو غذا و نوشیدنی است. می‌توانید آن‌ها را هم با دست و هم با ماشین ظرفشویی شستشو دهید. ابعاد بسته‌بندی این محصول 34×13×26 سانتی‌متر بوده و وزن بسته‌بندی آن 7220 گرم است. شامل شش عدد پیاله با ابعاد 10×5×10 سانتی‌متر و وزن 145 گرم، شش عدد بشقاب غذاخوری با ابعاد 27×1×27 سانتی‌متر و وزن 485 گرم، شش عدد بشقاب خورش‌خوری با ابعاد 23×4×23 سانتی‌متر و وزن 485 گرم، یک عدد ظرف سالاد با ابعاد 24×10×24 سانتی‌متر و وزن 650 گرم، شش عدد پیش‌دستی با ابعاد 19×1×19 سانتی‌متر و وزن 305 گرم و یک عدد دیس با ابعاد 35×1×27 سانتی‌متر و وزن 660 گرم است. مناسب برای سرو غذا، نوشیدنی، دسر و پیش‌غذا است و همچنین شامل اقلام مرتبط با نمک، ادویه و چاشنی‌ها نیز است. این محصول با شکل مربع زیبا و کیفیت ساخت بالا، انتخابی عالی برای استفاده در خانه یا مهمانی‌های خانوادگی است. این سرویس ظروف ایرانی با کیفیت و با طراحی جذاب، محصولی مطمئن و کارآمد برای استفاده روزانه شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 56 پارچه وی آی پی مدل Valerian bach کد 18051P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند VIP یکی از تولید کنندگان مطرح ظروف چینی به شمار می‌رود که تمام ظروف خود را با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین بهترین متریال موجود در دنیا، تولید می‌کند. جنس این ظروف Bone China یا به اصلاح چینی استخوانی می‌باشد. چینی استخوانی در بین تمام انواع چینی از برتری‌های خاصی از جمله سبک بودن، مقاومت بسیار بالاتر، ماندگاری و دوام بیشتر برخوردار است. این ظروف شامل بشقاب غذاخوری، خورش خوری، پیش‌دستی، پیاله، دیس، ادویه پاش و کاسه سالاد می‌باشد. طرح رنگ این ظروف کاملا ماندگار بوده و شما می‌توانید با خیال راحت آنها را در ماشین ظرفشویی شستشو نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 115 پارچه رزنتال کد 7823 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس غذاخوری رزنتال یکی از زیباترین و بهترین مدل‌های این برند به شمار می‌رود که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در کشور آلمان به تولید رسیده است. به دلیل استفاده از مرغوب‌ترین پودر استخوان (Fine Bone China) این ظروف دارای وزن بسیار کمی هستند و از لحاظ وزنی جزو دسته‌ی فوق سبک قرار می‌گیرند؛ در عین حال این ظروف مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، شکستگی و لب‌پر شدن دارند. این سرویس غذاخوری را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بگذارید و مطمئن باشید که به طرح، رنگ، جلا و طلای آن هیچ آسیبی وارد نمی‌شود. رزنتال یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای تولید ظروف چینی در دنیا به شمار می‌رود که تا کنون محصولات خود را در بیشتر نقاط جهان به فروش رسانده است. این برند آلمانی با توجه به استفاده از متریال مرغوب و همچنین تکنولوژی ساخت بالا، از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان اروپایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذا خوری 96 پارچه ایزابل مدل رزیلا کد 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بتوان گفت سرویس 96 پارچه می‌تواند تمام دغدغه‌های شما را از نظر پذیرایی در مقابل مهمان یا حتی اعضای خانواده برطرف کند. سرویس غذا خوری 96 پارچه ایزابل مدل رزیلا کد 02 دارای تعداد قابل توجهی از ظروف مثل ظروف غذاخوری و چای خوری است که هر کدام در شرایط خاصی کاربرد خواهد داشت. یکی از ویژگی‌های سرویس غذا خوری 96 پارچه ایزابل مدل رزیلا کد 02 جنس آن است که از چینی استخوانی ساخته شده است. در سرویس غذا خوری 96 پارچه ایزابل مدل رزیلا کد 02 علاوه بر ظروف چای خوری، ظروف قهوه خوری نیز قرار گرفته است که می‌توان گفت برای پذیرایی، تقریبا از جمله کامل‌ترین سرویس‌های پذیرایی خواهد بود. سرویس غذا خوری 96 پارچه ایزابل مدل رزیلا کد 02 دارای 12 عدد از هر ظرف برای غذاخوری بوده و همچنین در کنار این ظروف، دارای 6 ظرف از ظروف چای خوری یا قهوه خوری است.

نکاتی برای انتخاب بهتر

برای پذیرایی و سرو غذا‌ها در جشن‌ها و یا مهمانی‌ها، نیاز به یک سرویس غذاخوری با کیفیت و زیبا است. همچنین این محصولات برای مصارف روزمره نیز کاربرد فراوان داشته و وجود آن‌ها دارای اهمیت بسیاری است. همانطور که بیان شد معمولا از ظروف غذاخوری به طور مداوم استفاده می‌شود، از همین رو کیفیت این محصولات بسیار مهم است. به عنوان مثال هرچه مقاومت آن در برابر ضربات بیشتر باشد، دوام بالاتری نیز خواهند داشت. از دیگر ویژگی‌های کیفی یک سرویس غذاخوری مناسب می‌توان به مقاومت آن‌ها در برابر حرارت، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، ثبات طرح و رنگ، مقاومت برابر خط و خش و... اشاره کرد. از دیگر مواردی که در انتخاب و خرید یک سرویس غذاخوری می‌توان موثر باشد، وزن آن‌ها است. ظروف غذاخوری که برای خرید انتخاب می‌کنید، باید سبک باشند و در عین حال از ویژگی‌های کیفی مانند مقاومت در برابر ضربه نیز برخوردار باشند.

سرویس غذا خوری 96 پارچه ایزابل

سرویس غذا خوری 96 پارچه ایزابل مدل رزیلا کد 02 شامل ظروف سوپ خوری، ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذا خوری، بشقاب خورش خوری، پیش دستی، فنجان، نعلبکی، قندان، نمک پاش و فلفل پاش، شیرخوری، پیاله و ظرف سس. اقلام موجود در این سرویس بسیار کامل بوده و نیاز‌های شما را به طور کامل برطرف می‌کند. جنس این ظروف از چینی استخوانی است، چینی استخوانی از ترکیب استخوان واقعی حیوانات با خاک رس به دست آمده و ظروف چینی استخوانی را تشکیل می دهد. این مدل نسبت به مدل چینی در دمای پایین تری تشکیل شده و بسیار سبک، نیمه شفاف و شیک است. همچنین برخلاف ظاهر شیکی که دارد دارای استحکام بالا نیز بوده و از بادوام ترین سرویس ها محسوب می شود. سرویس غذا خوری 96 پارچه ایزابل مدل رزیلا کد 02 را به راحتی می توانید درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. با توجه به سبک زندگی امروزی خیلی از خانواده ها از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف استفاده می کنند، بهتر است ظروفی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد و ثبات رنگ خود را حفظ کند. مقاومت در برابر درجه حرارت و مواد شوینده نیز مهم است. این محصول مناسب برای 12 نفر است، بهتر است سرویس غذاخوری را انتخاب کنید که امکان پذیرایی حداقل ۱۲ مهمان را به صورت همزمان داشته باشد. ظروف انتخابی شما باید به گونه ای باشد که بتوان سفارش تکی یا تکمیلی را پشتیبانی کند، در این صورت می توانید انتخاب موثری داشته باشید. این محصول مناسب برای افرادی است که قصد خرید یک سرویس غذاخوری شیک و با کیفیت را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 18 پارچه برندنی مدل اینکاس کد 52110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی انتزاعی و رنگ های گندمی و آتشین برندنی در سبک INCAS، مجموعه‌ای از هجده قطعه است، که کیفیت آن لذت‌بخش‌ترین لحظات را می‌سازد. سرویس غذاخوری 18 پارچه برندنی، محصول کشور ایتالیا که توسط دستان توانمند صنعت‌گران ایتالیایی ساخته و روانه بازار اروپا و امروزه در آسیا شده است. برندنی در تولید ظروف خود از صنعت ساخت Bone China که منحصرا در ایتالیا ابداع و پیشرفت‌اش رقم خورده، بهره گرفته است. این ظروف از نوع New Bone China یا چینی استخوانی است که در نوع خود سخت‌ترین و محکم‌ترین چینی به‌شمار می‌رود و از درخشندگی و سفیدی سطح بالایی نیز برخوردار است. محصولات New Bone China در دسته ظروف لوکس قرار دارد و تشخیص اصالت آن هنگامی که در دستان شماست، به‌راحتی قابل تشخیص است. سرویس غذاخوری INCAS شامل 6 عدد بشقاب پلوخوری، 6 عدد بشقاب خورش‌خوری (سوپ‌خوری) و 6 عدد پیش‌دستی است. برند ایتالیایی برندنی، تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه، در اروپا به عنوان برندی معتبر شناخته شده است. محصولات برندنی در کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، ترکیه، چین، اندونزی، هند و... طبق طراحی و با کنترل کیفی مهندسین ایتالیایی تولید می‌گردد و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 28 پارچه هومیت طرح ملینا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 28 پارچه غذاخوری ملینا هومیت برای برگزاری مهمانی شش نفره طراحی شده که شامل : 1عدد دیس برنج خوری، 6عدد بشقاب برنج خوری(غذا خوری) ، 6عدد بشقاب پیش دستی (میوه خوری)، 6 عدد بشقاب گود (خورشت خوری)، 6 عدد کاسه ماست (پیاله یا کاسه ترشی )،2 عدد نمکدان (جنس چینی)، 1 عدد ظرف سس (جنس چینی)می باشد.قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی و مایکروویو سرویس طرح ملینا به زیبایی از ترکیب اشکال ، خطوط منحنی و رنگها بهره برده است و چه زیبا آن را به نمایش گذاشته است. ترکیب خطوط منحنی با رنگ های آبی و قرمز و خاکستری در حاشیه ظروف اوپال هومیت شما را در تدارک یک سفره زیبا و با شکوه یاری می رساند. . طرح ملینا الگو گرفته از خطوط منحنی است. ذهن انسان خطوط منحنی را بیشتر از از خطوط صاف دوست. ذهن انسان به طور ناخودآگاه ترجیح می‌دهد تا وسایل منحنی شکل و خطوط منحنی توجه کند، چرا که ذهن با دیدن فرم‌های منحنی شکل عکس‌العملی را نشان می‌دهد همانند زمانی که تصویر یا منظره‌ای زیبا در مقابل چشمانش است.سرویس Homate به زیبایی از ترکیب اشکال ، خطوط منحنی و رنگها بهره برده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 28 پارچه اوپال هومیت طرح هانی مربع خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 28 پارچه غذاخوری هانی هومیت برای برگزاری مهمانی شش نفره طراحی شده که شامل : 1عدد دیس برنج خوری، 6عدد بشقاب برنج خوری(غذا خوری) ، 6عدد بشقاب پیش دستی (میوه خوری)، 6 عدد بشقاب گود (خورشت خوری)، 6 عدد کاسه ماست (پیاله یا کاسه ترشی )،2 عدد نمکدان (جنس چینی)، 1 عدد ظرف سس (جنس چینی)می باشد.قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی و مایکروویو را دارد . سرویس طرح هانی هومیت به زیبایی از ترکیب اشکال ، خطوط منحنی و رنگها بهره برده است و چه زیبا آن را به نمایش گذاشته است. ترکیب خطوط منحنی با رنگ های آبی و قرمز و خاکستری در حاشیه ظروف اوپال هومیت شما را در تدارک یک سفره زیبا و با شکوه یاری می رساند. . طرح ملینا الگو گرفته از خطوط منحنی است. ذهن انسان خطوط منحنی را بیشتر از از خطوط صاف دوست. ذهن انسان به طور ناخودآگاه ترجیح می‌دهد تا وسایل منحنی شکل و خطوط منحنی توجه کند، چرا که ذهن با دیدن فرم‌های منحنی شکل عکس‌العملی را نشان می‌دهد همانند زمانی که تصویر یا منظره‌ای زیبا در مقابل چشمانش است.سرویس Homate به زیبایی از ترکیب اشکال ، خطوط منحنی و رنگها بهره برده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 25 پارچه آذین اوپال کد 410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از سرویس‌های غذاخوری که تنوع و رنگ‌بندی جذاب دارند، در برانگیخته‌شدن اشتهای افراد موثرند. درنتیجه باید ظروفی را انتخاب کنید که در کنار زیباترشدن سفره و میز سرو، میل به غذاخوردن را در وجود اعضای خانواده بالا ببرند سرویس غذاخوری 25 پارچه آذین اوپال کد 410از شیشه ساخته شده و با رنگ‌های جذاب تزیین شده است. این سرویس با این ویژگی‌ها، قطعا نظر مصرف‌کننده را به خود جلب خواهد کرد. این ست 25 پارچه شامل تمام اقلام موردنیاز برای برپایی یک مهمانی است و با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن می‌توانید از عزیزان خود پذیرایی کنید. سرویس 25 پارچه‌ی آذین اوپال شامل یک دست بشقاب پلوخوری، یک دست بشقاب خورش‌خوری، یک دست پیش‌دستی و یک دست پیاله است. همچنین در کنار این ظروف یک عدد دیس هم دارید. این محصول دارای رنگ‌بندی متنوعی است که شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 30 پارچه مدل Cmgr1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس غذاخوری 30 پارچه سرامیکی رنگی مدل Cmgr1، محصولی از کارخانه چینی نور است. سرویس غذاخوری یکی از اقلام جهیزیه می باشد و برای خرید آن باید به نکاتی از قبیل کیفیت، کارایی و برند آن توجه شود. انتخاب سرویس غذاخوری مناسب و زیبا در دکوراسیون و چیدمان میز غذاخوری موثر است. سرویس غذاخوری های رومز در رنگ های مختلفی موجود هستند و همه سلیقه ها را پوشش می دهند. سرویس غذاخوری 30 پارچه سرامیکی رنگی رومز 30 پارچه است و شامل 6 عدد ظرف پلوخوری، 6 عدد ظرف خورش خوری، 6 عدد پیاله، 6 عدد پیش دستی، 3 عدد نمکدان، 1 عدد کاسه سالاد، 1 عدد دیس و 1 عدد سس خوری می شود. این سرویس محصول کارخانه چینی نور بوده و با برندهای رومز و کلارا به بازار ارائه می شوند. . سرویس غذاخوری 30 پارچه سرامیکی رنگی رومز در رنگ های طوسی-صورتی، طوسی-سفید، طوسی--زرد و طوسی-سبز ارائه می شود. به گونه ای که ظروف تخت شامل دیس، بشقاب، پیش دستی و سس خوری در رنگ طوسی و ظروف گود شامل ظرف سالاد، خورش خوری، پیاله و نمکدان ها در یکی از رنگ های صورتی، سفید، زرد و یا سبز به انتخاب شما ارائه می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 26 پارچه آذین اوپال کد 815 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از سرویس‌های غذاخوری که تنوع و رنگ‌بندی جذاب دارند، در برانگیخته‌شدن اشتهای افراد موثرند. درنتیجه باید ظروفی را انتخاب کنید که در کنار زیباترشدن سفره و میز سرو، میل به غذاخوردن را در وجود اعضای خانواده بالا ببرند سرویس غذاخوری 26 پارچه آذین اوپال کد 815از شیشه ساخته شده و با رنگ‌های جذاب تزیین شده است. این سرویس با این ویژگی‌ها، قطعا نظر مصرف‌کننده را به خود جلب خواهد کرد. این ست 26 پارچه شامل تمام اقلام موردنیاز برای برپایی یک مهمانی است و با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن می‌توانید از عزیزان خود پذیرایی کنید. سرویس 25 پارچه‌ی آذین اوپال شامل یک دست بشقاب پلوخوری، یک دست بشقاب خورش‌خوری، یک دست پیش‌دستی و یک دست پیاله است. همچنین در کنار این ظروف یک عدد دیس هم دارید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا