خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید اتو بخار به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اتو بخار باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

هیچ چیز به اندازه لباس های چروک و نامرتب نمی‌تواند یک تیپ و استایل زیبا را خراب کند. لباس های اتو کشیده و مرتب همیشه نشانگر برازندگی و شخصیت صاحب لباس می باشد. اما برای از بین بردن چین و چروک های روی لباس استفاده دائمی از خدمات خشکشویی علاوه بر صرف زمان، نیازمند هزینه زیادی می باشد. این عمل مقرون به صرفه نیست. در چنین زمانی فکر خرید یک اتو بخار خانگی مناسب بهترین گزینه محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله از نکته خرید با راهنمای خرید اتو بخار همراهمان باشید تا نکات مهمی را که مرتبط با این محصول است، در اختیاران قرار دهیم.

انواع اتو بخار

اتو بخار های خانگی دارای چند نوع در بازار می باشند،که شامل موارد زیر است؛

  • اتو بخار معمولی
  • اتو بخار با مخزن جداگانه
  • اتو بخار ایستاده
  • اتو بخار سفری

اتو بخار معمولی

اتو بخارها محبوب ترین نوع اتو ها می باشند که علیرغم سبکی کارایی بالایی در زندگی روزمره ایفا می‌کنند. قدرت این اتوهای خانگی بین 1200 الی 1400 وات می باشد. هنگام استفاده از اتو بخار، بر حسب نوع جنس پارچه درجه حرارت را تنظیم می‌کنید.

اتو با مخزن جداگانه

این نوع اتو بخار بسیار قدرتمند بوده و بخار زیادی تولید می‌کند، که در نتیجه اتوکشی لباس ها راحت تر می شود. این نوع اتو نسبت به سایر این محصول قیمت بیشتری داشته ولی ارزش خرید در قبال کار حرفه‌ای را دارند.

اتو بخار ایستاده

از این نوع اتو به صورت عمودی می توان استفاده کرد، که برای لباس های آویزان شده و پرده ها بسیار پر کاربرد می باشند. این مدل از اتوهای بخار در بوتیک ها و فروشگاه های لباس بیشترین استفاده را دارند.

اتو بخار سفری

این نوع اتو بسیار کوچک و جمع و جور بوده و بهترین گزینه برای استفاده هنگام سفر می باشد. برخی از مدل‌های سفری دارای دسته تاشو بوده که فضایی بسیار کمی را اشغال می کنند.

نکات مهم هنگام خرید اتو بخار

هنگام خرید اتو‌بخار برای مصارف خانگی باید نکاتی را رعایت کرده و مدنظر داشته باشید، تا هزینه ای را که صرف خرید محصول می کنید، نیازهای شما را برآورده کند.

توان اتو بخار

میزان توان مصرفی در اتو در واقع نشانگر توان المنت دستگاه می باشد، که با واحد وات سنجیده می‌شود. توان در هم محصول نشانگر قدرت بوده و رابطه مستقیم با کارایی دارد. هرچه اتوی شما توان بالاتری داشته باشد، در مدت زمان کمتری آماده به کار می شود. توان بالاتر باعث مصرف برق بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای قبض پرداختی می باشد.

وزن اتو بخار

وزن مناسب برای اتو به خود شما بستگی دارد. اگر اتویی با وزن بسیار کم خریداری نمائید، هنگام استفاده به دلیل فشار کم اتوکشی دلچسبی نخواهد داشت. در مقابل اگر وزن اتو زیاد باشد، هنگام استفاده خسته کننده بوده و به راحتی نمی توانید آن را روی لباس بکشید. پس هنگام خرید اتویی با وزن مناسب با توجه به نیاز و قدرت بدنی خود انتخاب کرده که بیش از اندازه سبک و سنگین نباشد.

کفی اتو بخار

برای از بین بردن هر چه بهتر چین و چروک، کفی اتو باید کیفیت مناسبی داشته باشد. کفی ها  از جنس های متفاوتی تولید می‌شوند؛ از جمله: استیل، سرامیک و تیتانیوم. اتو بخار هایی که دارای کفی استیل می باشند، عموما در اتو های خشک به کار گرفته شده اند. امروزه اتوهای خشک از دسترس خارج شده و دیگر ارزش خریدن ندارند. هنگام استفاده از اتو با کفی های سرامیکی و تیتانیومی مشکلی برای سر خوردن روی لباس نخواهید داشت و به لباس های نازک یا پلی استر نمی چسبند. این کفی ها به الیاف پارچه آسیبی نرسانده و به راحتی تمیز می شوند.

طراحی کف اتو بخار

هر چه کفی اتو بخار پهن تر باشد، با یک بار کشیدن بر روی لباس سطح بیشتری را اتو می کنید. همچنین محل قرارگیری سوراخ های کف را مدنظر قرار داشته باشید.

پنل کنترل اتو

پنل کنترل اتوهای بخار به اشکال مختلف و در قسمت های متفاوتی بر روی این وسیله پرکاربرد جایگذاری شده است، که می تواند به شکل آنالوگ یا دیجیتال باشد. پنل کنترل باید در دسترس بوده و تنظیمات به خوبی نشانه گذاری شده باشند.

ظرفیت مخزن آب اتو

همانطور که می دانید آب در داخل مخزن اتو به جوش آمده و بخار می شود. بخار حاصله توسط منافذ کف اتو روی لباس منتقل می‌شود. هر چه مخزن اتو بزرگتر باشد، هنگام استفاده بدون اضافه کردن آب برای مدت طولانی تری می توانید اتوکشی کنید. گرچه حجم بیشتر مخزن سایز و طراحی نوع اتو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حجم مخزن آب بر حسب سی سی اندازه گیری می شود. در نکته خرید با ادامه مقاله راهنمای خرید اتو بخار همراهمان باشید.

خاموش کن خودکار

این قابلیت با توجه به حرکات اتو آن را خاموش و روشن می کند. خاموش کردن خودکار را نباید با ترموستات اشتباه گرفت. زیرا ترموستات با حرارت ایجاد شده در کف اتو المنت های آن را خاموش و روشن می کند. به عنوان مثال اگر اتو برای مدت زمانی در یک حالت ( ایستاده و خوابیده ) قرار گرفته باشد به طور اتوماتیک قطع خواهد شد.

ضد رسوب

با وجود این قابلیت رسوبی درون محفظه آب تشکیل نشده و نیازی به استفاده از محلول های ضد رسوب نمی باشد. این عملکرد باعث طول عمر دستگاه می‌شود.

ضد چکه

از آنجایی که قطرات آب بر روی لباس ممکن است ایجاد لکه کند، اگر اتو مصرفی شما دارای این قابلیت باشد، از چکه کردن و در نهایت لکه شدن لباس ها جلوگیری می کند.

میزان خروجی بخار

در اتو بخار ها دو نوع بخاردهی وجود دارد. بخاردهی پیوسته و بخاردهی لحظه ای. هر چه میزان بخاردهی بیشتر باشد، لباس ها راحت تر اتو می شوند.

بخاردهی عمودی

این قابلیت به شما امکان اتو کردن در حالت عمودی را می‌دهد. مانند اتو کردن پرده ها و لباس های آویزان شده.

اسپری آب

اگر لباس برای اتو کشی نیاز به مقداری رطوبت داشته باشد، به وسیله اسپری تعبیه شده به راحتی لباس را مرطوب می کنید. اسپری آب مورد نیاز را از مخزن خارج کرده و روی سطح لباس می پاشاند.

طول سیم

یکی از مشکلات عمده بانوان هنگام کار با اتو بخار طول نامناسب سیم دستگاه می باشد. هرچه طول سیم بیشتر باشد، هنگام اتوکشی امکان مانور بیشتری بر روی لباس خواهید داشت.

چرخش 360 درجه سیم

این ویژگی هنگام اتو کردن بسیار کمک کننده می باشد. زیرا در زمان استفاده از اتو سیم به دور خود و دستگاه نمی پیچد و گره نمی خورد.

نکات مهم برای نگه داری از اتو بخار

  • از زمین خوردن اتو بخار جلوگیری نمائید.
  • پس از خنک شدن کفی اتو آن را جمع آوری کنید.
  • اتو بخار را تاحد مجاز آب کنید، نه بیشتر.
  • از آب تصویه شده برای مخزن اتو استفاده کنید.
  • بعد از اتمام اتوکشی آب داخل محفظه را خالی کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید اتو بخار گفته شد، می توانید اتو مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اتو بخار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز اتو بخار تاروس مدل geyser-eco3000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار تاروس مدل گیسر اکو 3000 به معنای توان بسیار در از بین بردن بدترین شکل چروک ها است. با داشتن کف الترا اسلیپ 3 برابر از کف های دیگر قدرت بیشتری دارد و بسیار بهتر عمل می کند. قدرت 3000 واتی این اتو بخار آن را به یکی از قدرتمند تریت اتو بخار های خانگی بدل می کند. همچنین دارای قابلیت اتو کشیدن به شکل عمودی می باشد. با استفاده از این اتو دیگر نیازی نیست که نگران هدر رفتن آب و انرژی باشید زیرا که سیستم اکو این اتو باعث می شود که کمترین میزان استفاده از آب و انرژی را داشته باشد. امنیت در این مدل از اتو های تاروس بسیار زیاد است به طوری که در حالت ایستاده بعد از 8 دقیقه و در حالت افقی تنها بهد از 30 ثانبه ثابت ماندن خاموش می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار براون مدل SI 1009 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اتو بخار براون مدل SI 1009 ساخت کشور مبدا مجارستان هست و با قدرت واقعی 1900 وات کار میکند. درای کنترل بخار متغییر هست که میتوان با استفاده از کلید کنترل و نوع لباس سیستم بخار را تغییر داد. در قسمت پاشش بخار چنان با قدرت و انفجاری بخار را پخش میکند که هر گونه لکه را از روی لباس تمیز میکند. همچنین این اتو بخار براون SI 1009 دارای سیستم پیشرفته خود تمیز کنندگی هست. دارای سیستم کنترل ترموستات هست که میتوان با تغییر دور ترموستات و شدت گرما ، با بستگی به نوع لباس پشمی یا کتان و یا لباسش های ورزشی ، شدت گرما را تغییر داد و تنظیم کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار تفال مدل fv1734 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار EcoMaster مصرف انرژی را کاهش می دهد و در عین حال نتایج اتوکشی فوق العاده ای را با سر خوردن بی عیب و نقص ارائه می دهد. حالت Eco صرفه جویی در مصرف انرژی مصرف انرژی را تا 25% کاهش می دهد، در حالی که 1800 وات قدرت نتایج سریع ایجاد می کند و خروجی بخار مداوم 24 گرم در دقیقه، جلسات اتو را با راندمان بالا تضمین می کند. این اتو بخار با کاربری آسان مجهز به تقویت کننده بخار 80 گرمی است تا حتی سرسخت ترین چین و چروک ها را به راحتی برطرف کند. کارایی با سهولت استفاده، با ویژگی‌های راحت مانند طراحی جمع‌وجور، کفی سرامیکی بدون عیب و نقص، و ماشه بخار ارگونومیک که برای اتوکشی راحت‌تر طراحی شده است، مطابقت دارد. حفاظت ضد چکه، پکیج اتو بخار عالی را برای صرفه جویی فوق العاده در انرژی با عملکرد بی نظیر، کامل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارگر فیلیپس مدل GC628 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اتو بخارگر فیلیپس مدل GC628 با توان واقعی 2200 وات کارایی دارد و یکی از بهترین برند ها میباشد. کشور مبدا این محصول هلند بوده ولی به دلیل ارزان بودن نیروی کار، در کشور چین با همان کیفیت کشور مبدا تولید میشود. جنس بدنه از نوع پلاستیک مقاوم بوده و در برابر ضربات احتمالی مقاوم هست. بخاردهی این اتو بخار فیلیپس GC484 به صورت مدام در هر یک دقیقه، 90 گرم بخار تولید میکند. مدت زمان گرم شدن برای استفاده 1/5 دقیقه بوده و عملکرد آن به صورت پخش بخار عمودی میباشد. این محصول جهت استفاده میتوان به دو صورت بخاردهی استفاده کرد و بستگی به استفاده کاربرد دارد. همچنین این اتو بخارگر فیلیپس مدل GC628 دارای مخزن رسوب زدایی میباشد و همچنین دارای مخزن آب 2 لیتری که حتی میتوان در حین کارکردن مخزن آب را پر نمود. محزن آب به راحتی قابل جدا شدن میباشد و در کل این محصول قابلیت استفاده انواع لباس ها را دارد. دارای طراحی جمع و جور برای ذخیره سازی آسان, مجهز به قفل ایمنی.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار آزور مدل AZ-101SI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتوبخار آزور مدل AZ-101SI با توان بالا 3000 وات مجهز به کفی دولایه از جنس نانو سرامیک و رسوب زدایی خودکار که قابلیت تنظیم قدرت برای انواع پارچه را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار آیکو مدل AK522GS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارگرها از لوازم پیشرفته و کاربردی برای رفع چروک لباس‌ها و پارچه‌ها هستند. همچنین وسایلی ایدئال برای اتوکشی لباس‌های مجلسی و کارشده، پرده و سایر پارچه‌هایی محسوب می‌شوند که قصد اتوکشی آن‌ها را به صورت عمودی و آویزان‌شده دارید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چرخ خیاطی به همراه قیمت و خرید آنلاین
اتو بخارگر مدل AK522GS یکی از بخارگرهای باکیفیت و کاربردی این شرکت بوده که به همین منظور طراحی شده است. موتور بخارگر با قدرت 2500 وات کار می‌کند و مخزن آب دارد. برای کار با بخارگر لباس‌ را روی میله‌ی مخصوص آویزان کنید. پس از آن می‌توانید به‌راحتی انواع لباس‌های کارشده و کت‌وشلوار را بخاردهی کنید. استفاده از بخارگر برای صاف‌کردن چروک‌های لباس این اطمینان را به‌ شما می‌دهد که لباس برق نمی‌افتد و آثار کفی اتو روی آن باقی نمی‌ماند و به کمک آن می‌توانید لباس‌های ظریف را هم بدون نگرانی بخاردهی کنید. همچنین این مدل با دارا بودن کفی سرامیکی قابلیت اتو کشی دستی را نیز دارد. اتو بخارگر مدل AK522GS سیستم قطع خودکار و سیستم ضد چکه دارد این محصول دارای سری پهن و شلنگ بخار طویل است که کارکردن با آن را بسیار راحت می‌کند. اتو بخار آیکو از لحاظ کیفیت و قیمت بی نظیر می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو خشک پاناسونیک مدل NI-22AWT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اتو پاناسونیک مدل NI-22AWT با کیفیت تولیدی شرکت ژاپنی پاناسونیک هست که در کشور مالزی تولید میشود. قدرت این محصول 1000 وات بوده و در 6 حالت دارای تنظیم کنترل هست که بستگی به نوع لباس میتوان عقربه کنترل را تنظیم نبود. جنس کفی این اتو پاناسونیک مدل NI-22AWT از نوع تفلون نچسپ و با کیفیت بوده و به راحتی و خیلی روان بر روی لباس و انواع پارچه حرکت میکند. همچنین این اتو پاناسونیک مدل NI-22AWT دارای سیستم خودکار خودکار هست که پس از اینکه دما به حد نصاب رسید خاموش میشود. رنگ بدنه این محصول سفید هست و کفی آن به رنگ آبی هست و کلید تنظیم کنترل به صورت دستی و عقربه ای عمل میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار فیشر مدل FSl1760 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هوشمند کفى نانو سرامیک، نچسب ،اتومات، ضد نشت، سیستم اتوماتیک، شاتاف سیستم خاموش، خودکار، تنظیم سطح بخار سیستم، تمیز کردن خودکار سیستم، ضد چکه.سیستم خاموشی اتومات.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار مدل SI1171SBB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در میان انواع اتوها، اتوبخارهای معمولی و کلاسیک بیشترین طرفدار را در میان کاربران خانگی دارند. اتوبخار برگامو مدل SI1171SBB یکی از همین اتوهای کاربردی است که درادامه باهم به بررسی ویژگی‌های کلیدی آن خواهیم پرداخت. جنس کفه این اتوبخار از تیتانیوم است و سیمی به طول 2.1 متر دارد که می‎‌توانید فاصله خود را به خوبی از پریز حفظ کنید. حداکثر میزان توان مصرفی این اتوبخار قدرتمند برابر 2200 وات است و به راحتی از پس کوه البسه شما برمی آید. این اتو از دکمه Self Clean، اسپری آب و قابلیت تنظیم میزان بخاردهی بهره برده است. استفاده از اسپری آب می‌تواند به رفع‌ چروک‌های عمیق‌تر کمک شایان توجهی کند. برای رفع مشکل رسوب گیری مخزن، شرکت برگامو برای اتوبخار خود امکان رسوب‌زدایی آسان را فراهم کرده است. با استفاده از دکمه‌ی Self Clean رسوب و آهک آب از اتو خارج می‌شود و استفاده‌ی مداوم از این قابلیت می‌توانید به حفظ کیفیت عملکرد اتوکشی کمک می‌کند. می توانید دمای دستگاه را براساس نوع پارچه‌ی مورد نظرتان تنظیم کنید و با انتخاب درست دمای کارکرد اتو از آسیب‌دیدن، برق‌افتادن یا سوختن پارچه و لباس‌های خود جلوگیری کنید. این اتو هم به شکل اتو خشک و هم به شکل اتو بخار قابل استفاده است و دارای تکنولوژی ضدچکه نیز هست که مانع از لک شدن لباس در نتیجه چکه اضافی و ناخواسته از اتومی شود. با استفاده از عملکرد بخاردهی عمودی، به راحتی می توانید اتو را در مقابل لباس ها و یا پرده در حالت عمودی نگه دارید تا بخار حاصل از اتو بتواند چین و چروک لباس شما را بدون دست زدن به پارچه، صاف کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو پرسی ژانومه مدل ZX600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو پرسی ژانومه ( جانتک ) ZX600 از سری محصولات  اتو پرسهای ژانومه میباشد. شرکت نگین جان و مه ( جانتک ) نمایندگی ژانومه در ایران از سال 2020 تمامی محصولات و اتو پرسهای شرکت ژانومه را به سفارش ایران و برای معرفی و تضمین شرکتی بودن آن ، لوگوی جانتک را در کنار لوگوی اصلی ژانومه روی تمامی دستگاه ها معرفی کرده است و وارد  ایران  نموده و به مشتریان گرامی با خدمات 2 ساله ارائه میکند. اتو پرسی جانتک مدل ZX600 به رنگ نقره ای با دسته مشکی رنگ و صفحه لمسی مشکی  جدیدترین اتوی سخنگوی موجود در بازار میباشد که هنگام راه اندازی و کار با دستگاه اطلاعات و آموزش کاملی را به زبان فارسی به شما میدهد که کار با دستگاه را برای شما آسان میکند. این دستگاه دارای صفحه نمایشگر دیجیتال میباشد که تمامی برنامه های اتو کشی و نوع انتخاب پارچه در آن به نمایش در می‌آید . صفحه بالای دستگاه از جنس تفلون میباشد که از برق افتادگی روی پارچه جلوگیری میکند . این دستگاه دارای قدرت بخار 2200 وات میباشد که سخت‌ترین و چروک ترین پارچه ها را اتو میکند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار همیلتون مدل SH_2211 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کفی به کار رفته در اتو همیلتون مدل2211 از نوع سرامیک پیشرفته بوده که به راحتی شکسته نمیشود و رد برق روی لباس باقی نمی‌گذارد. البته این کفی طبق ادعای کمپانی همیلتون در صورت برخورد با دکمه‌های شلوار جین خط و خشی هم نمی‌بیند و در برابر ضربه نیز مقاوم است. نوک کفی اتو همیلتون مدل 2211 به گونه‌ای طراحی شده است که برای اتو کردن یقه لباس‌ها و بین دکمه به راحتی حرکت کند و چین و چروک را از بین ببرد.قدرت اتو همیلتون مدل 2211؛ 3000 وات بوده و دارای سیستم تمیز کننده خودکار و همچنین سیستم خاموشی خودکار دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار گوسونیک مدل 300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخار گوسونیک مدل 300 دارای سیستم ضد رسوب (Anti-fouling) است . این ویژگی در این اتو باعث می شود که در محفظه‌ آب آن‌ ها رسوب تشکیل نشود و  نیازی نباشد محفظه اتو را با محلول های ضد رسوب شست‌ و شو دهید و هزینه اضافی پرداخت کنید .  از قابلیت های مهم این اتو بخار گوسونیک مدل 300 سیستم بخاردهی عمودی می باشد . این قابلیت به شما این اجازه را می‌ دهد تا به پرده‌ ها و لباس‌ های آویزان هم بخاردهی کنید و لباس هایتان را در همان حالت عمودی اتو کنید . گنجایش مخزن آب 450 میلی لیتری بوده و دارای اسپری آب و توان مصرفی 3000 وات است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارگر راف مدل R.1272 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتوبخارگر راف مدل 1272 جدید‌ترین مدل بخارگر این شرکت می‌باشد که با توان مصرفی 1600 وات و با داشتن سری های متفاوت برای انواع پارچه‌های ضخیم، معمولی و نازک مناسب می‌باشد. در این مدل، از نوعی سری جدید به نام بروس فایبر استفاده شده است تا زمانی که شما لباس‌هایی نازک (به نازکی ابریشم) اتو می‌کنید به آن آسیبی وارد نشود. همچنین در این مدل از یک مخزن 350میلی لیتری بهره گرفته شده است که این امکان را میدهد که با یک بار پر کردن مخزن حداقل 6 لباس را اتو کنید. این بخارگر مجهز به دو سطح بخار قابل تنظیم نیز می باشد که با نشانگر رنگی آن را نمایش می دهد. همچنین این اتوبخارگر مجهز به دسته تاشو می‌باشد که برای حمل راحت‌تر در مسافرت کار مصرف کننده را راحت می‌کند. از دیگر مزایای آن می‌توان به داشتن آداپتور آب اشاره کرد که این امکان را میدهد که به جای مخزن اصلی دستگاه، بطری آب به آن وصل کرد و استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار روونتا مدل DX1635D1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار روونتا مدل DX1635 یک اتوی بخار قدرتمند با خروجی بخار قوی و همراه با عملکرد رسوب زدایی داخلی است. بطوریکه برای انواع پارچه ها ایده آل می باشد. سیستم یکپارچه ضد آهک مانع از تشکیل رسوبات آب بر روی کفی می شود و این اتو برای همه پارچه ها با هر نوع بافتی عالی به نظر می رسد. علاوه بر این، عملکرد ضد آهک یکپارچه از خراشیدگی و سوختگی بر روی لباس جلوگیری می کند. تقویت کننده بخار، چین و چروک های پارچه های ضخیم و چین های سرسخت را به راحتی از بین می برد. صفحه استیل ضد خش، صافی مطلوب و کیفیت بالا را از نظر کارکرد و دوام تضمین می کند. Rowenta متخصص در زمینه اتو و بخارپز است. این اتو به سیستم ضدچکه نیز مجهز شده که مانع از لک شدن پارچه ها می گردد. بنابراین می توان بدون ترس از خراب شدن لباس ها از آن استفاده نمود. Rowenta DX 1635 برای افراد پرمشغله ای است که می خواهند 24 ساعته حرفه ای به نظر برسند. این دستگاه با ارگونومی بهبود یافته و ظرفیت مخزن آب 250 میلی لیتر ارائه شده که گنجایش نسبتا مطلوبی محسوب می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارگر راف مدل R.1160B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارگر راف مدل R.1160B یک دستگاه بخاردهی کارآمد و کاربردی است که با توان 1500 وات و فشار بخار 60 گرم بر دقیقه می تواند لباس های شما را به طرز فوق العاده ای اتو کند. این بخارگر دارای مخزن آب با ظرفیت 128 میلی لیتر است که قابل جدا شدن است و به راحتی می توانید آن را پر و خالی کنید. این بخارگر دارای جت بخار قوی است که باعث می شود بخار با دمای بالا و به صورت پیوسته و بلند از زیره خارج شود و چروک های لباس ها را به سادگی از بین ببرد. این بخارگر دارای طراحی ارگونومیک است که راحتی و امنیت شما را در هنگام استفاده از آن تضمین می کند. این بخارگر دارای قابلیت اتو کردن به صورت افقی و عمودی و قابلیت تاشو تا 90 درجه است که به شما امکان می دهد لباس های خود را در هر حالتی که می خواهید، بخاردهی کنید. این بخارگر دارای عملکرد قفل شدت بخار است که به شما امکان می دهد که میزان بخار را بر اساس نوع لباس تنظیم کنید. این بخارگر دارای چراغ روشنایی و چراغ نشانگر است که به شما نشان می دهد که دستگاه در حالت روشن یا خاموش است و همچنین میزان شارژ باتری را به شما نمایش می دهد. این بخارگر در کمتر از 45 ثانیه داغ و آماده به کار می شود. زیره این بخارگر از جنس استیل ضد زنگ است که بسیار مقاوم بوده و به راحتی قابل تمیز کردن است. بخار داغ این بخارگر برای از بین بردن باکتری ها و بوی سیگار از لباس ها بسیار کارآمد است. طول کابل این بخارگر 1.65 متر است که به شما امکان می دهد که به راحتی در فضای وسیع تری از آن استفاده کنید. این بخارگر همراه با دو مدل برس برای نفوذ بهتر بخار در لباس های ضخیم و از بین بردن پرز لباس به شما ارائه می شود. این بخارگر با طراحی زیبا و رنگ مشکی، یک دستگاه بخاردهی مدرن و حرفه ای است که به شما کمک می کند لباس های خود را با کیفیت بالا و سریع اتو کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار تفال مدل FV5685 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار تفال مدل FV5685 از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه‌ها برای استفاده در مصارف خانگی به شمار می‌رود. توان مصرفی این دستگاه 2800 وات می‌باشد. اتوبخار تفال، فرآیند از بین بردن تمامی چین و چروک‌های موجود بر سطح البسه و پارچه‌ها را به بهترین نحو انجام می‌دهد. همچنین، با امکان بخاردهی لحظه‌ای 220 گرم در دقیقه، برای از بین بردن چروک‌های سفت و سخت، بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. علاوه براین، با قابلیت بخاردهی پیوسته، امکان عبور 50 گرم بخار در دقیقه را از محفظه‌های تبخیر دستگاه فراهم می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار تفال مدل FV 6830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه اتو بخار تفال مدل FV 6830 با قدرت 2800 وات، یکی از محصولات با کیفیت شرکت تفال می باشد. این اتو بخار تفال دارای طراحی مناسب، خوش دست، کیفیت ساخت مطلوب می باشد. کیفیت بخاردهی مداوم از 0 تا 50 گرم بر دقیقه و بخار انبوه (لحظه ای) 250 گرمی را دارا می باشد. این اتو بخار تفال دارای کفی بسیار با کیفیت از جنس داریلیوم ایرگلاید و با قابلیت تمیز شدن خودکار می باشد. کیفیت بسیار عالی این کفی باعث می شود که اتو بر روی پارچه به راحتی حرکت کند و نتیجه ی بسیار عالی ای در اتو کردن داشته باشد. این اتو بخار ساخت کشور فرانسه می باشد. کفی دستگاه دارای قابلیت خروج بخار از نوک می باشد. این ویژگی باعث می شود همه جای پارچه که با این دستگاه، اتو می شود به خوبی صاف شود و چروک پارچه زودتر اتو شود. این اتو بخار تفال دارای مخزن آب با گنجایش 270 میلی لیتر می باشد، که برای این اتو بخار تفال TEFAL مناسب است. این دستگاه دارای سیستم تمیز کننده‌ی خودکار می باشد. پس از چند بار اتو کردن با این اتوی تفال، رسوبات داخل مخزن رسوب اتو را خالی و تمیز کنید. جهت تمیز کردن باید مخزن رسوب را از پشت دستگاه جدا کنید. مخزن رسوب را تمیز نمائید و سپس آنرا در جای خود قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتوبخار بوش مدل TDA503011P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتوبخار بوش مدل TDA503001P دستگاهی زیبا و کارآمد از تولیدکننده‌ای معتبر است که وارد بازار شده است. بدنه پلاستیکی و سبک این دستگاه با رنگ زیبایی طراحی‌شده تا حس خوشایندی در کاربر ایجاد کند. ترکیب رنگ قرمز  و سیاه، ترکیبی تیره و روشن ایجاد کرده که  هارمونی خاصی به این دستگاه می‌بخشد. البته انتظار مصرف‌کننده از اتو عملکرد بهینه آن است که قطعا در نظر سازندگان اتوبخار بوش مدل TDA503001P قرار داشته است. این اتو توان بالایی دارد تا بتواند سریعا آماده‌به‌کار شود و میزان قابل‌توجهی بخار تولید کند تا به‌صورت مداوم یا با فشار به‌صورت لحظه‌ای آن را خارج کند. آب موردنیاز دستگاه در مخزن آن ذخیره می‌شود که از قسمت جلویی اتو امکان پر کردن مخزن فراهم شده است. در جلوی اتو خروجی اسپری کننده آب نیز در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز پارچه و البسه آب‌پاشی شده و سپس اتو شوند. کفی دستگاه از فناوری CeraniumGlissée بهره می‌برد که ویژه سازنده آن هست. این کفی حرکت اتو را روی پارچه‌ها آسان می‌کند و مانع برق افتادن پارچه‌ها می‌شود. تنظیم قدرت و عملکرد دستگاه توسط پیچ تنظیم در قسمت میانی اتو انجام می‌شود. سیم برق طول مناسبی دارد تا به‌راحتی و بدون نیاز به رابط‌های طولانی به پریز متصل گردد. محل اتصال کابل برق به بدنه هم طوری طراحی‌شده تا به جهان مختلف بچرخد و قطع نگردد. امکان بخاردهی عمودی هم در این مدل وجود دارد تا در موارد خاص مثل اتوکشی لباس‌های سنگین و حجیم یا پرده مورداستفاده قرار گیرد. بوش تولیدکننده لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان شناخته‌شده است و محصولات باکیفیت و خلاقانه‌ای را وارد بازار جهانی کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار مخزن دار تفال مدل GV 7850 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتوبخار مخزن دار تفال مدل GV7850 ظاهری حرفه‌ای دارد ولی کار کردن با آن آسان است. البته این ظاهر حرفه‌ای عملکرد حرفه‌ای نیز به دنبال دارد. این دستگاه از دو قسمت اصلی تشکیل‌شده است. اولی مخزن و دومی اتو. مخزن این دستگاه بیش از 1.6 لیتر گنجایش دارد تا نیاز به پر کردن منبع به‌دفعات نباشد. البته طراحی این دستگاه طوری است که در حین فعالیت نیز می‌توان به آن آب افزود. بخار حاصل از این مخزن با شیلنگ‌های واسط به بدنه اتو منتقل‌شده و از کف آن بیرون می‌آید تا اتوکشی با حداکثر توان انجام شود. کف سرامیکی و اولتراگلاید این اتو به‌راحتی روی انواع پارچه حرکت کرده و از خود ردی باقی نمی‌گذارد. میزان بخاردهی توسط دکمه‌های روی مخزن تنظیم می‌شود. با انتخاب حالت اکو مصرف و توان دستگاه کم می‌شود تا به‌صرفه‌تر باشد. اگر از آب معمولی برای پر کردن مخزن استفاده شود، احتمال دارد جرم آب در مخزن رسوب کند. این امر در اتوهای معمولی بسیار معمول است و در بسیاری از مواقع جرم رسوب‌کرده روی لباس ریخته می‌شود؛ اما در مدل GV7850 تفال رسوب بر روی میله مخصوص این کار رسوب می‌کند که به‌راحتی می‌توان آن را خارج و تمیز کرد. با این سیستم رسوب هیچ‌گاه به اتو و لباس‌ها منتقل نمی‌شود. این اتو امکان بخاردهی به حالت عمودی نیز دارد و لباس‌های آویزان را بدون خارج کردن از چوب‌لباسی یا مواردی مانند پرده‌ها را در حالت آویز، اتو می‌کند. تفال یکی از برترین تولیدکنندگان اتو در سراسر جهان است. مشتریان در سراسر جهان با دیدن نام تفال از کیفیت و عملکرد دستگاه اطمینان حاصل می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5918 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5918 محصولی با کیفیت از کمپانی PHILIPS بوده و به دلیل دارا بودن توان مناسب و بالای خود قادر است هر نوع لباسی را به خوبی صاف کرده و از شر چین و چروک در امان نگه دارد. توان مصرفی این دستگاه با توجه به المنت های مرغوب آن 2400 وات است که فقط در مدت 2 دقیقه آماده استفاده می باشد. این اتو بیشتر حالت کلاسیک داشته و برای کسانی که به سادگی و زیبایی اهمیت می دهند انتخاب خوبی می باشد. همچنین میزان فشار بخار تولید شده توسط دستگاه برابر با 5.2 بار است که نسبت به دیگر برندهای تولید کننده اتو مخزن دار در حد بسیار عالی می باشد.زیرا وجود فشار بخار بالا به همراه توان حرارتی مناسب توانایی حذف هر چروکی را دارا است. گنجایش مخزن آب در اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5918 بر طبق ابعاد و اندازه ای که دارد برابر با 1.1 لیتر می باشد. ظرف مخزن هم از پلاستیک شفاف ساخته شده تا بتوانید به خوبی از میزان آب باقی مانده دستگاه اطمینان حاصل نمایید. با وجود چنین گنجایشی و همچنین فشار بخار، این دستگاه قادر است در دو حالت بخاردهی مناسب را جهت اتوکشی ایجاد کند.به دلیل استفاده از آب شهری برای پر کردن مخزن آب و همچنین وجود رسوبات مختلف در آب از جمله آهک، اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5918 دارای مخزن ضد رسوب و سیستم رسوب زدا می باشد.با این قابلیت هیچ رسوبی در اتو باقی نمانده و تمامی آنها در مخزن انباشته شده و زمان تخلیه را به شما به صورت اتوماتیک اطلاع می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار تفال مدل FV8066 Puregliss خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار تفال FV8066 با میزان بخاردهی لحظه ای 280 گرم در دقیقه و بخاردهی پیوسته 50 گرم در دقیقه، تمامی چین و چروک ها به راحتی از بین می برد. مدل FV8066 با توان مصرفی 3000 واتی ترکیبی از Turbo Boost جدید و جمع کننده منحصر به فرد Scale Collector است که موجب دوام و ماندگاری آن میشود. کفی این اتو از فناوری دوریلیوم بهره برده که به وسیله آن حرکت اتو روی پارچه‌ها آسان شده و همچنین مانع برق‌افتادن پارچه‌ها می‌شود. سیستم ضد چکه : مانع ریزش آب از حفره‌های کف و دیواره‌ی کناری شده و همچنین از ایجاد شدن هر گونه لکه روی لباس یا پارچه مورد نظر جلوگیری میکند. سیستم قطع خودکار : باعث می شود که در صورت 8 دقیقه بی استفاده ماندن در حالت عمودی و 30 ثانیه در حالت افقی، این دستگاه به طور خودکار خاموش شده و در نتیجه از هر گونه خطر و سوختگی احتمالی جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو مخزن دار بکو مدل SGA8328D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که همه ی ما می دانیم یک اتو بخار در هر خانه ای جزء ملزومات است و علاوه بر آن در مکان های تجاری مانند هتل، اقامتگاه ها و همینطور بیمارستان ها نیز بسیار کاربرد دارد که اتو بخار امروز ما از برند بکو، هم برای مصارف خانگی و هم مصارف تجاری قابل تایید است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار بوش مدل Seneixx DA50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط بوش اتوبخار «TDA502412» است که در کنار مشخصات فنی مناسب از طراحی و ساخت زیبایی هم بهره برده است. آب موردنیاز دستگاه در مخزن آن ذخیره می‌شود، این مخزن که گنجایشی 350 میلی‌لیتری دارد از قسمت جلویی اتو پر می‌شود. در جلوی اتو، خروجی اسپری‌کننده‌ی آب را در نظر گرفته‌اند تا در صورت نیاز، پارچه و البسه آب‌پاشی شده و سپس اتو شوند. از دیگر ویژگی‌های این اتو بخار می‌توان به سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب اشاره کرد که می‌توانند کارایی TDA502412 را چندین برابر کنند. همچنین محل اتصال کابل برق به بدنه هم طوری طراحی ‌شده که قابلیت چرخش 360 درجه دارد و می‌تواند در جهات مختلف بچرخد و قطع نشود. برای این دستگاه بخاردهی عمودی و سیستم قطع خودکار هم در نظر گرفته که می‌تواند از مزایا و نقاط قوت این محصول به شمار آید. کفی این اتوبخار از سلینیوم گلیس ساخته شده که ویژه‌ی سازنده‌ی آن است. تنظیم قدرت و عملکرد دستگاه توسط پیچ تنظیم در قسمت میانی اتو انجام می‌گیرد. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که بوش تولیدکننده لوازم خانگی با کیفیت در بازار لوازم خانگی در ساخت این اتو بخار هم چیزی کم نگذاشته و محصولی با کیفیت ساخت بسیار بالا در اختیار کاربران قرار داده است. اگر از کاربران همیشگی محصولات بوش هستید می‌توانید با خرید و استفاده از اتوبخار TDA502412 حس کار با یک محصول باکیفیت را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارگر کورس مدل CGS 1633 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخارگری ایستاده کورس CGS 1633، با کیفیت بالا نقش بسزایی در زیبایی و تاثیر گذاری شما ایفا می‌کند. بعضی وقت ها، اتو کردن لباس ها با دستگاه اتو کمی دشوار و سخت می‌شود، چراکه شما هنگام کار با اتو ها، باید بیش از اندازه مواظب باشید تا به بافت لباس آسیبی وارد نشود.اینجا است که بخارگرها به کمک شما می‌آید. اتو بخارگری کورس CGS 1633 یک انتخاب عالی برای شما عزیزانی است که می‌خواهید هر لحظه آراسته بنظر بیایید. این بخارگر با توان 1600 وات به راحتی تمام چروک ها را از بین می‌‌‌‌‌برد. شما با این بخار گر می‌توانید، تمام لباس های خود اعم از، کت و شلوار، مانتو، لباس مجلسی و… را اتو بزنید. این بخارگر دارای یک چوب لباسی است که شما به آسانی می‌توانید لباس های خود را از آن آویزان کنید و به سرعت برق و باد اتو بزنید. ارتفاع بخارگر قابل تنظیم است. این اتو دارای چرخ های جلو با قابلیت چرخش 360 درجه بوده و شما بسته به ارتفاع لباس یا قد خود می‌توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید. این بخار شو بسیار جمع و جور است که بعد از اتمام کار به آسانی جمع می‌شود وفضای زیادی را اشغال نمی‌کند. اتو بخارگر کورس CGS 1633 دارای مخزن 1.5 لیتری میباشد. شما با این مخزن آب می‌توانید، به صورت پی در پی تا 60 دقیقه عمل اتو کشی لباس ها را انجام بدهید. از همه مهم تر این مخزن آب دارای سیستم ضد رسوب آب است که این ویژگی خود تا سال ها به عمر دستگاه اضافه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار سیماران مدل 8808 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار سیماران مدل SSI – 8808 با طراحی بدنه ارگونومیک و خوش دست امکان اتوکشی سریع و آسان انواع پارچه را برای شما فراهم می آورد. کفه اتو از نوع نانو سرامیک و دو برابر مستحکم تر از استیل بوده که مقاومت بالایی در برابر سایش و خراشیدگی دارد و به راحتی بر روی سطح پارچه لغزیده و چروک ها را از بین می‌برد. توزیع مناسب منافذ خروج بخار بر روی کفه موجب انتشار یکنواخت بخار 60 گرم بر دقیقه ای بر روی لباس می گردد. درپوش مخزن به صورت تاشو در قسمت جلوی دسته تعبیه شده و با نگه داشتن اتو به صورت عمودی می توان با کمک پیمانه مخزن آب 400 میلی لیتری اتو را پر نمود و به صورت مداوم اتو کشی نمود. از طریق بدنه نیمه شفاف و میزان حداکثر مشخص شده روی مخزن می توان از میزان آب موجود آگاهی یافت. اتو بخار سیماران قابلیت بخار دهی به صورت عمودی را داشته که این عملکرد در اتو کردن پرده و لباس هایی که نمی توان به هر دلیل به صورت افقی روی میز اتو قرار داد کاربرد داشته و موجب سهولت اتوکشی برای شما می گردد. در ضمن سیستم ضد چکه از ریختن قطرات آب در دماهای پایین روی پارچه و ایجاد لکه جلوگیری می کند و به دلیل مجهز بودن به سیستم ضد رسوب از باقی ماندن رسوبات و مسدود شدن منافذ بخار توسط رسوبات جلوگیری می کند. میزان دمای اتو با ولوم روی بدنه بسته به نوع پارچه قابل تنظیم بوده و به کمک ولوم 3 وضیعتی روی دسته می توانید وضعیت های بدون بخار و با بخار دهی را تا 60 گرم در دقیقه انتخاب و تنظیم نمایید.این اتو همراه با عملکرد بخار انفجاری که دارای حجم 260 گرم بر دقیقه ای می می باشد می تواند هرگونه چروکی را از روی لباس ها از بین ببرد. سیم 2 متری اتو با قابلیت چرخش 360 درجه ای محدوده خوبی را جهت کار با دستگاه در اختیارتان قرار خواهد داد. درضمن سیستم ایمنی اتو در صورت روشن ماندن به مدت 30 ثانیه در حالت افقی یا واژگون شدن و 8 دقیقه در حالت عمودی دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند تا از بروز آتش سوزی جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار فیلیپس مدل GC2991 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتوبخار مدل 2991 از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت شرکت نام‌آشنای «فیلیپس» است. این دستگاه از موتوری با قدرت 2300 وات بهره می‌برد و با امکانات مختلف، دستگاهی کاربردی برای اتوکشی لباس‌ها با الیاف گوناگون محسوب می‌شود. اتوبخار مدل 2991 قادر به بخاردهی پیوسته به میزان 40 گرم ‌بر دقیقه است. مانند اکثر اتوبخارها امکان بخاردهی لحظه‌ای برای این دستگاه نیز در نظر گرفته شده است و با فشردن دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای، بخار با فشار زیاد از منافذ کفی اتو خارج می‌شود. به کمک این قابلیت، اتوکشی چروک‌های عمیق به‌راحتی انجام می‌پذیرد. بخاردهی لحظه‌ای اتوی 2991 به میزان 145 گرم بر دقیقه است. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این دستگاه سیستم ضدرسوب دستگاه است که از تجمع رسوبات آب و کاهش بازدهی دستگاه جلوگیری می‌کند. این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت 320 میلی‌لیتر است که از طریق دریچه‌ی قرار گرفته در قسمت بالای دسته، قابل پرکردن است؛ همچنین از طریق دکمه‌ی مخصوصی که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است، امکان اسپری‌کردن آب وجود دارد که به اتوکشی چروک‌های عمیق‌تر کمک می‌کند.فیلیپس (Philips) شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ی کار دارد. این شرکت از سال 1891 میلادی آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و... فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار پاناسونیک مدل NI-E510TDTX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به جرات می‌توان گفت که اتوهای سری E پاناسونیک فاتح بازار اتوهای ارزان‌قیمت هستند. مدل E510 یکی از جدیدترین محصولات این سری با قیمتی فوق‌العاده رقابتی است. این اتوبخار ارزان‌قیمت از توانی معادل 2300 وات برخوردار است. این توان مصرفی برای این رنج قیمتی رقمی فوق‌العاده مناسب است و هیچ‌گاه از لحاظ حرارت کافی برای اتوکشی لباس‌های چروک شما را ناامید نمی‌کند. طراحی این مدل هم‌مانند سایر تولیدات این سری با در نظر گرفتن قیمت تمام شده‌اش مناسب است. این محصول در عین سادگی زیبا است و از لحاظ ارگونومی و راحتی در استفاده هم در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد. اما از دیگر مشخصات قابل توجه در مورد این محصول می‌توان به کفی تیتانیومی آن اشاره کرد. اتوی E510 از لحاظ بخاردهی در وضعیت نرمالی به سر می‌برد و در هر دقیقه 25 گرم بخار آزاد می‌کند. در هر صورت اگر به دنبال یک اتوی مطمئن با هزینه خرید پایین هستید پیشنهاد می‌کنیم سری E پاناسونیک را فراموش نکنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار فکر مدل FORTE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار فورت « Forte » از سری مدل های پر قدرت و با امکانات شرکت فکر « Fakir » می باشد که با طراحی جذاب و دوست داشتنی وارد بازار شده. این مدل در دسته ی اتو بخار های دستی معمولی قرار می گیرد و به همین سبب توانسته جزء مدل های پر فروش و رایج واقع گردد. اگر شما نیز وقت و زمان محدودی برای اتوکشی لباس هایتان در طول هفته دارید، بهتر است از این مدل اتو استفاده نمایید. اتو بخار فکر به واسطه ی برخورداری از قطعات و مواد اولیه با کیفیت ، جزو اتو بخار هاى دستى پرفروش بازار می باشد.. این مدل به مخزن 400 میلی لیتری مجهز شده که بدون نیاز به پر کردن مکرر می توان لباس های زیادی را با آن اتو کرد.از طراحی شیک و خوش دست این اتو بخار که بگذریم می رسیم به ویژگی ها وعملکرد های خواستنی اش که در ادامه با آن آشنا خواهید شد. اتو بخار فکر مدل Forte از موتور پر توان 2600 وات بهره می برد و با برخورداری از بخاردهی پیوسته 35 گرم در دقیقه، همچنین بخاردهی لحظه ای 140 گرم در دقیقه قابلیت از بین بری و محو تمامی چین و چروک های بر روی لباس را دارد. از این دو نوع بخار دهی اتو که بگذریم، بخار دهی عمودی « Vertical steam » آن است که منجر به صاف کردن لباس های آویزان و حتی پرده خواهد شد. داشتن سیستم ضد رسوب در این اتو بخار به منزله ی اتو کشی راحت تر بدون ایجاد رسوب می شود اما اگر هر دلیل هم رسوب ناشی از آب داخل مخزن ایجاد شود، به دلیل برخورداری از سیستم تمیز کننده ی خودکار « Self cleaning » می توانید هر نوع رسوب و آهکی را تمیز کنید تا کارایی و کیفیت دستگاه مانند روز اول باقی بماند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به کنترل دمای دستی، کابل 1.8 متری، ترموستات قابل تنظیم، سیستم ضد چکه، تنظیم میزان بخار و حرارت اشاره کرد که در کنار هم اتوکشی راحت انواع لباس با الیاف نازک و ضخیم را امکان پذیر می سازند. اولین پارامتری که در هر نوع اتو بخاری وجود دارد و از قضا بسیار پر اهمیت هم است، توان موتوری می باشد که برای آن محاسبه شده. در این اتو بخار شاهد یک موتور پرقدرت با توان 2600 وات هستیم که قابلیت از بین بری هر نوع چین و چروک سر سختی دارد. کفی دستگاه سریعا گرم می شود تا کمترین زمان را از کاربر بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار فلر مدل sl240 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار فلر SI 240 با کفی نچسب،‌روکش سرامیکی و قدرت بخار ،فوق العاده کارآمد در از بین بردن چین و چروک هر نوع پارچه‌ای می باشد. سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار در صورت عدم حرکت پس از 8 دقیقه در حالت عمودی و پس از 30 ثانیه در حالت افقی از مزایای این اتو بخار است. عملکردهای اتوکشی خشک و بخار، اسپری آب، بخاردهی عمودی،‌ ضدرسوب،‌ ضدچکه و تمیزکاری خودکار

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار بوش مدل TDA503001P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتوبخار بوش مدل TDA503001P دستگاهی زیبا و کارآمد از تولیدکننده‌ای معتبر است که وارد بازار شده است. بدنه پلاستیکی و سبک این دستگاه با رنگ زیبایی طراحی‌شده تا حس خوشایندی در کاربر ایجاد کند. ترکیب رنگ قرمز و سیاه، ترکیبی تیره و روشن ایجاد کرده که هارمونی خاصی به این دستگاه می‌بخشد. البته انتظار مصرف‌کننده از اتو عملکرد بهینه آن است که قطعا در نظر سازندگان اتوبخار بوش مدل TDA503001P قرار داشته است. این اتو توان بالایی دارد تا بتواند سریعا آماده‌به‌کار شود و میزان قابل‌توجهی بخار تولید کند تا به‌صورت مداوم یا با فشار به‌صورت لحظه‌ای آن را خارج کند. آب موردنیاز دستگاه در مخزن آن ذخیره می‌شود که از قسمت جلویی اتو امکان پر کردن مخزن فراهم شده است. در جلوی اتو خروجی اسپری کننده آب نیز در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز پارچه و البسه آب‌پاشی شده و سپس اتو شوند. کفی دستگاه از فناوری CeraniumGlissée بهره می‌برد که ویژه سازنده آن هست. این کفی حرکت اتو را روی پارچه‌ها آسان می‌کند و مانع برق افتادن پارچه‌ها می‌شود. تنظیم قدرت و عملکرد دستگاه توسط پیچ تنظیم در قسمت میانی اتو انجام می‌شود. سیم برق طول مناسبی دارد تا به‌راحتی و بدون نیاز به رابط‌های طولانی به پریز متصل گردد. محل اتصال کابل برق به بدنه هم طوری طراحی‌شده تا به جهان مختلف بچرخد و قطع نگردد. امکان بخاردهی عمودی هم در این مدل وجود دارد تا در موارد خاص مثل اتوکشی لباس‌های سنگین و حجیم یا پرده مورداستفاده قرار گیرد. بوش تولیدکننده لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان شناخته‌شده است و محصولات باکیفیت و خلاقانه‌ای را وارد بازار جهانی کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو بخار سیماران مدل SSI-6007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتو بخار سیماران مدل SSI – 6007 با طراحی بدنه ارگونومیک و خوش دست امکان اتوکشی سریع و آسان انواع پارچه را برای شما فراهم می آورد. کفه اتو از نوع سرامیک بوده که مقاومت خوبی در برابر سایش و خراشیدگی دارد. توزیع مناسب منافذ خروج بخار بر روی کفه موجب انتشار یکنواخت بخار 30 گرم بر دقیقه ای بر روی لباس می گردد. درپوش مخزن به صورت تاشو در قسمت جلوی دسته تعبیه شده و با نگه داشتن اتو به صورت عمودی می توان با کمک پیمانه مخزن آب 250 میلی لیتری اتو را پر نمود و به صورت مداوم اتو کشی نمود. از طریق بدنه نیمه شفاف مخزن می توان از میزان آب موجود آگاهی یافت. اتو بخار سیماران قابلیت بخار دهی به صورت عمودی را داشته که این عملکرد در اتو کردن پرده و لباس هایی که نمی توان به هر دلیل به صورت افقی روی میز اتو قرار داد کاربرد داشته و موجب سهولت اتوکشی برای شما می گردد.سیستم ضد رسوب از باقی ماندن رسوبات و مسدود شدن منافذ بخار توسط رسوبات جلوگیری می کند. میزان دمای اتو با ولوم روی بدنه بسته به نوع پارچه قابل تنظیم بوده و به کمک ولوم چند وضیعتی روی دسته می توانید وضعیت های بدون بخار و یا بخار دهی را تا 30 گرم بر دقیقه انتخاب و تنظیم نمایید.این اتو همراه با عملکرد بخار انفجاری 150 گرم بر دقیقه میباشد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا