خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سشوار به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سشوار باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

داشتن موهای پرپشت و براق به‌عنوان یک نشانه زیبایی همواره برای انسان‌ها مطرح بوده است، مو به چهره جلوه‌ی زیبایی داده و هر صورتی را جذاب‌تر نشان می‌دهد، به علاوه باعث افزایش اعتمادبه‌نفس فرد می‌شود. از این رو می توان گفت که سشوار یکی از لوازم شکل دادن به مو و زیباسازی آن است که شما می‌توانید در منزل و بدون صرف هزینه اضافی از آن استفاده کنید. در ادامه با مقاله راهنمای خرید سشوار همراهمان باشید تا اطلاعات جامعی در مورد این محصول کاربردی بدست آورید.

انواع سشوار

سشوارهای یونی یا تورمالین: این نوع سشوارها به دلیل داشتن یون های منفی که زودتر قطرات آب را تجزیه میکند، سریعترند. در نتیجه موهایتان بعد از خشک شدن کمتر حالت دار میشوند. سشوارهای تورمالین به دلیل فلزی که در ساختشان استفاده میشود عملکرد بسیار بالایی دارند. به همین دلیل ممکن است گران تر از سشوارهای یونی باشند. اگر موهای شما نازک و ظریف است خرید‌سشوار یونی میتواند مناسب ترین انتخاب باشد.
سشوارهای سرامیکی بهترند یا چینی: بهترین سشوار از دید همه بهترین نیست. گفته بودیم که شما باید بر اساس نوع موهایتان خرید کنید. ممکن است موهای خشک یا ظریفی داشته باشید، بهتر است این جنس ها را در نظر بگیرید. سشوارهای که محفظه پلاستیکی یا فلزی دارند که با عایقی از سرامیک یا چینی پوشانده میشوند، گرما را تنظیم و سازگار میکنند. بنابراین موهای خشک و ریز که به راحتی قطرات آب روی آنها خشک میشود از این نوع استفاده کنند.
سشوارهای تیتانیوم: اگر موهای زیادی دارید، خرید سشوار تیتانیوم مناسب ترین است. این نوع گرما را با دمای ثابت و یکنواخت تأمین می کند. انتخاب این مدل برای موه های نازک به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود، اما در مقابل برای موهای ضخیم و پرپشت بهترین گزینه هستند. این سشوارها وزن کمتری نسبت به سشوارهای سرامیکی دارند، این باعث میشود زمانی که موهای زیادی برای خشک کردن دارید خسته نشوید و نگه داشتن آن راحت تر است.

فناوری تورمالین و آیونیک در سشوار

اگر سشواری به این فناوری مجهز باشد، با این معناست که مقدار بسیار زیادی یون مکفی به وجود می آورد. داشتن یوگ منفی سبب می شود قطرات آب موجود بر روی موها خیلی سریع بشکنند و مو خشک شود. هم چنین باعث جلوگیری از آسیب به موهای شما خواهد شد. اگر جزو افرادی هستید که موهای پرپشت و ضخیمی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم‌، این نوع سشوار را خریداری نمایید. درواقع تورمالین نوعی فلز قیمتی و گران است که یون منفی را در حجم بالایی تولید می کند. اگر در بازار بگردید، متوجه خواهید شد قیمت این مدل از سشوارها نسبت به سشواری که این فناوری را ندارد، گران تر است. اگر موهایتان به راحتی خشک نمی شود، خرید این مدل گزینه ی مناسبی خواهد بود. فراموش نکنبد، اگر موهای شما نازک است، به سراغ خرید این سشوارها نروید، چون مانند سشوارهای معمولی به موهای شما حجم نمی دهد.

نکات مهم هنگام خرید سشوار

  • وزن سشوار بایستی به طور متقارن بین همه‌ی بخش‌ها تقسیم شده باشد.
  • سشوارها به خانگی، حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و مسافرتی دسته بندی می‌شوند.
  • هرچه قدرت و توان سشوار( وات آن) بالاتر باشد، حرارت بیشتری تولید می‌کند و نتیجتا موها سریع‌تر خشک می‌شوند، توان ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ وات برای سشوارهای معمولی ایده‌آل است، برای سشوار حرفه‌ای قدرت باید ۳۰۰۰ وات باشد.
  • سشوارهای یونی، الکتریسیته ساکن و یون‌های منفی موها را که بر اثر برخورد با هوا تولید می‌شوند، از بین می‌برد و موها وز نمی‌شوند، درخشندگی مو و آسیب ندیدن آن از دیگر مزایای استفاده از سشوار یونی است.
  • سوییچ‌های( کلید) سشوار باید طوری طراحی بشوند که قابلیت دسترسی و استفاده از آنها آسان باشد.
  • معمولا سشوارهای موجود در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی، به یک کلید ایمنی مجهزند و با خشک شدن مو به صورت اتوماتیک، توان و قدرت دستگاه کم می‌شود.
  • کلیدهای تنظیم حرارت و سرعت برای سشوار لازم است، تنظیم حرارت، سلامت مو را تضمین می‌کند و تنظیم سرعت کار حالت پذیری را انجام می‌دهد.
  • جنس المنت سشوارهای امروزی از سرامیک است، کاهش انرژی، داغ شدن کمتر و عمر طولانی از مزایای سرامیک است ولی گران‌تر است.
  • سرامیک در مقابل ضربه حساس است و با افتادن ممکن است شکسته شود.
  • سشوارهایی که به آرامی و با حرارت کم موها را خشک می‌کنند، برای موهای فر مناسبند. سشوارهای یونی و سبک برای خشک کردن موهای سخت و صاف گزینه‌ی خوبی هستند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید سشوار

نکات مهم برای ایمنی و نگه‌داری از سشوار

  • از سالم بودن و خوب عمل کردن سشوار مطمئن شوید.
  • دقت کنید که سیم‌های برق سشوار آسیب دیده و پارگی نداشته باشند.
  • در مکان‌های مرطوب از سشوار استفاده نکنید.
  • اگر سشوار خیس شد، آن‌را خاموش و سریعا از پریز بکشید.
  • در پایان کار، ابتدا دکمه‌ی خاموش را بزنید و در ادامه دوشاخه را از برق بکشید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید سشوار گفته شد، می توانید سشوار مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سشوار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سشوار مسافرتی هیگن مدل H-5401 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار مسافرتی هیگن آلمان دارای موتور پر قدرت و گرمای عالی می باشد. بدنه این محصول آرکونومیک و سیم برق صنعتی با طول 2 متر است. نوع موتور این محصول از DC است. این سشوار مسافرتی دارای کلید 3 حالته خاموش و روشن با پرتاب باد و گرمای ملایم و حالت دوم پرتاب باد و گرمای زیاد است. دارای حفاطت ضد نشتی و حد اکثر 1600 وات است. برای مصرف خانگی و مسافرتی بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل 2736Argan خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار چرخشی «2736Argan» تولید شرکت «بابیلیس» (Babyliss)، دارای سری‌های مختلف است که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. سری گرد چرخشی 50 میلی‌متری و سری گرد ثابت 20 میلی‌متری برای حجم‌دادن و حالت‌دارکردن موها استفاده می‌شوند. برای صاف و خشک‌کردن موها می‌توان سری‌های دندانه‌دار و متمرکزکننده را به کار برد. سری 50میلی‌متری گرد و سری دندانه‌دار از جنس سرامیک ساخته شده‌اند که در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد. ویژگی دیگر سرامیک پخش یکسان دما در تمام قسمت‌هاست. 2736Argan وزن زیادی ندارد؛ بنابراین دردست‌گرفتن آن ‌هنگام حالت‌دادن موها بسیار آسان‌تر می‌شود. فناوری پیشرفته‌ی استفاده‌شده در این محصول، تولید یون آرگان است. این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب‌دیدگی موها جلوگیری می‌کند؛ همچنین با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته‌شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند؛ ضمن اینکه همراه این دستگاه یک اسپری کراتین میلک ارائه میشود که خاصیت زد وز و گره بازکنی بسیار بالایی دارک و در زمان استفاده از برس چرخشی موها به راحتی شانه و صاف میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار بیورر مدل HC55 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار بیورر HC55 با قابلیت های متعدد و مجهز به عملکرد یونی یکپارچه داشتن موهایی درخشان و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد و برای استفاده های روزمره و مداوم در منزل یا سالن های زیبایی بسیار مناسب می باشد.مزایای استفاده از سشوار برای برکسی پوشیده نیست و سشوار بیورر HC55 با امکاناتی متنوع در یک دستگاه میتواند برای استفاده های خانگی یا سالن های آرایشی و زیبایی مناسب باشد. این محصول بیورر با قابلیت جمع کردن کابل این اجازه را می دهد تا کابل جمع شده و به سرعت و راحتی به سشوار پیچ شود.سشوار بیورر HC55 با عملکرد یونی یکپارچه باعث داشتن موهایی نرم و درخشان خواهد شد و در منزل پس از استحمام و خشک کردن کامل مو میتوانید با استفاده از مواد نرم کننده و آب رسان و استفاده از این قابلیت موهایی نرم و درخشان داشته باشید. ضمنا در سالن های زیبایی مردانه و یا زنانه بعد از عملیات های کراتینه و یا احیای مو میتوانید با این قابلیت به تاثیر بیشتر و داشتن موهایی خیلی زیبا کمک نمایید.سشوار بیورر HC55 با توان 2000 وات میتواند در سالن های آرایشی که استفاده روزانه و متداومی از محصول میشود کاربردی بوده و مشکلی از بابت ایرادات و خرابی های ناشی از استفاده مداوم نداشته باشید. همچنین گرما و توان این باد خروجی آن در 3 حالت گرمایی و 2 قدرت فن با دکمه های تعبیه شده قابل تنظیم می باشد.سشوار بیورر HC55 با قابلیتی جذاب برای بانوان مجهز گردیده که در صورت ایجاد گرمای بیش از حد این محصول به صورت خودکار خاموش خواهد شد و از آسیب به مو و دستگاه سشوار جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار روزیا مدل HC8112 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار چرخشی مدل HC8112 ساخت شرکت روزیا است. موتور این سشوار از نوع AC است. معمولا سشوارهایی که دارای موتور AC هستند از قدرت خیلی بالایی برخوردار هستند. توان این سشوار 1000 وات است ، و می توان گفت یکی از بهترین سشوار چرخشی های شرکت روزیا است. این دستگاه فقط یک سشوار نیست بلکه می توان با استفاده از آن به حالت دادن موهای خود بپردازید. بر روی بدنه ی این سشوار چرخشی دکمه ی چرخش بطرف راست و چپ گذاشته شده است که شما از طریق آن می توان سری دستگاه را به طرف های چپ و راست بچرخانید و موی خود را حالت دهید. از ویژگی های دیگر این سشوار چرخشی دو سرعت هوا و دو حالت درجه حرارت می باشد که با استفاده از این ویژگی ها شما می توانید در کمترین زمان موهای خود را خشک کرده و به حالت های مختلف در بیاورید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز حالت دهنده مو پاناسونیک EH-KA31 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیبایی یکی از خصوصیاتی است که دغدغه‌ی اکثر افراد جامعه است. زیبایی ابعاد مختلفی دارد، از فرم چهره و طراوت پوست گرفته تا سبک لباس پوشیدن. یکی از این موارد که کمک زیادی به ایجاد احساسات خوشایند در ما می‌کند، داشتن موهای زیباست، اما زیبایی مو به راحتی امکان پذیر نیست مگر اینکه از ابزارهایی برای این منظور کمک بگیریم. یکی از وسایلی که برای زیباتر کردن مو از آن استفاده می‌کنیم، سشوار است که این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. خشک و صاف کردن، حالت دادن، براق کردن و حتی تقویت و مراقبت از موها با استفاده از این وسیله امکان پذیر می‌شود. برخی افراد ترجیح می‌دهند در کنار استفاده از سشوار به عنوان ابزاری برای خشک کردن مو، از قابلیت‌های متنوع آرایشی آن نیز استفاده کنند. بنابراین نیازمند ابزاری هستند که این خواسته را برآورده کند. EH-KA31 ابزاری چند کاربردی برای مصارف خانگی است. برای این سشوار چند سری مختلف با قابلیت‌های متنوع در نظر گرفته شده است. برس مویی که برای مرتب و خشک کردن موها به کار می‌رود. از سری پیچی می‌توان برای حالت‌دار کردن و از اتوی پیچی مو برای فرکردن موها استفاده کرد. در سشوارهای مختلف از دو نوع موتور به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. موتور استفاده شده در این دستگاه از نوع DC است که دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در قیاس با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شود. بنابراین سشوارهای دارای این موتور، برای مصارف خانگی و غیرحرفه‌ای که نیازمند روشن بودن و استفاده مکرر از سشوار نیستند، مناسبند. کم‌صدا بودن این محصول ویژگی مثبت دیگری است که استفاده از سشوار را برای کاربرانی که به صدای بلند حساس هستند، آسان می‌نماید. بنابراین اگر به دنبال سشواری برای مصارف خانگی با کاربردهای متنوع هستید، EH-KA31 ابزاری مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار بابیلیس پرو مدل 6990 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار حرفه ای بابیلیس پرو اکسس BABYLISS PRO EXCESS-HQ DRYER 2600W BAB6990IE سشوار فوق العاده قدرتمند که برای خشک کردن موها در نظر گرفته شده است عمر بسیار طولانی و عملکرد بالا با ساخت موتور AC ایتالیا سرعت هوا 152km/hr،  فشار هوا 1 082 Pa، جریان هوا 75 m3/hr و وزن 555 گرم است. سشوار BAB6990IE دارای فناوری یونی، 2 نازل متمرکز مایل بسیار باریک (6mm x 75mm & 6mm x 90mm) با عملکرد ونتوری: +20% قدرت،فیلتر عقب قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان و سریع،سیم برق حرفه ای 2.70 متر و دارای دیفیوزر BABD11E است. فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار بابیلیس BAB6990IE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار حرفه ای بابیلیس پرو اکسس BABYLISS PRO EXCESS-HQ DRYER 2600W BAB6990IE را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای بابیلیس مدل 6704WSDE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار بابلیس مدل 6704WSDE با توان 2000 واتی و با موتور AC مخصوص استفاده طولانی مدت در سالنهای آرایشگاهی می باشد. این سشوار ساخت کشور ایتالیاست و از لحاظ کیفیت جزو بهترینها در بازار جهانی ست. سشوار بابلیس مدل 6704WSDE دارای سه درجه حرارت و دو تنظیم سرعت و یک شات باد سرد هم می باشد. این سشوار دارای یک متمرکز کننده باریک 6 میلیمتری و یک دیسپانسر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای وی جی ار مدل V-402 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار وی جی آر مدل 402 دو سرعته و دارای2 درجه گرما و تکنولوژی جدید کلید مستقل سرما میباشد قدرت این سشوار 2200 وات و موتور این سشوار AC است طول کابل سشوار 3 متر و قابل استفاده در آرایشگاه و منزل میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار نیو نایس مدل NW-3025 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از محصولات تخصصی برند نیو نایس سشوار حرفه ای نیو نایس مدل NW-3025 است. این محصول قدرت و توان خروجی بالایی دارد.، سشوار نیونایس 3025 مناسب برای استفاده در سالن‌های زیبایی و افرادی است که به صورت حرفه‌ای در زمینه زیبایی و مراقبت و کراتین مو فعالیت دارند. سشوار نیونایس 3025 با وزن مناسب و بدنه ارگونومی که دارد به هیچ عنوان باعث خستگی دستان شما در مدت زمان طولانی استفاده از این محصول نمی‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار خانگی پاناسونیک مدل NE84-K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

NE84 محصولی از شرکت پاناسونیک است. قدرت موتور 2500 وات این سشوار آن را برای مصارف ‌حرفه‌ای که نیازمند روشن‌بودن و استفاده‌ی مکرر از سشوار هستند، مناسب می‌سازد. این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد و با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک‌شدن موها کمک می‌کند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها توسط تارهای مو موجب نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن، آسیب به موها حین سشوارکردن کاهش می‌یابد. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد؛ قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها هم افزایش یابد. اگر به دنبال سشواری با قابلیت‌های کارآمد برای مصارف حرفه‌ای هستید، NE84 انتخاب مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای لایفن مدل Swift خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار لایفن مدل Swift از محصولات پیشرو برند پر آوازه و طرفدار لایفن (رقیب اصلی شرکت دایسون )می باشد بسیاری از آرایشگر های معروف دنیا لایفن رو انتخاب می کنند . سشوار لایفن مدل Swift با ظاهری شیک و ابعادی کوچک طراحی شده که به راحتی قابل حمل است و برای انواع مو از جمله موهای آسیب دیده نیز مناسب است . طراحی دسته‌ی آن به صورت ارگونومیک ، امکان استفاده‌ی طولانی مدت را فراهم می‌کند و به دلیل وزن سبک و ابعاد جمع و جور از این سشوار می‌توانید برای سفر نیز استفاده کنید .با غلظت بالای یون‌های منفی مو ها را تا حدودی مرطوب می‌کند ، از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند و امکان حالت دادن مو ها را نیز فراهم می‌کند .دارای 3 خروجی هوا از جمله باد گرم شدید ( 80 درجه سانتی گراد ) ، باد گرم کم ( 50 درجه سانتی گراد ) و هوای سرد می‌باشد که با توجه به نیازتان می‌توانید انتخاب کنید .با دارا بودن نویز تنها 59 دسیبل ، بسیار کم سر و صداست و هنگامی که اعضای خانواده در حال خواب و استراحت هستند ، مزاحمتی ایجاد نمی‌کند .دارای یک عدد سری برای براشینگ مو می‌باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای پرومکس مدل Ref.7200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار پرومکس مدل 7200 سشواری حرفه‌ای دارای موتور 2000 وات AC ، دکمه‌ی فناوری تولید یون و سه متمرکز کننده‌ی هوا است. موتور سشوار از نوع AC است که مخصوص سشوارهای مورداستفاده در سالن‌های آرایشی است و توان این موتور نیز 2000 وات است که مقداری معمول است. سرعت زیاد باد سشوار برای براشینگ مناسب است. از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون با دکمه‌ی فعال‌سازی است. در بالای دسته‌ی سشوار دکمه‌ی تولید یون وجود دارد که با فشردن آن ژنراتور یونی فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شود و پس از برخورد به موها الکتریسیته ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وز شدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. سشوارهای خانگی عموماً یک متمرکز کننده دارند اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکز کننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. فیلتر ورودی هوا را می‌توان به شکل چرخشی جدا کرده و با فیلتر یدکی که همراه سشوار ارائه شده تعویض کرد و یا اینکه آن را شست. به‌این‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار حفظ می‌شود، عمر آن هم افزایش می‌یابد. برای حالت دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های سشوار پرومکس مدل 7200 می‌توان به سیم 3 متری و حلقه‌ی آویزان کردن آن اشاره کرد که برای استفاده‌ی در مکان‌هایی مانند سالن‌های آرایشی ضروری هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرویس قاشق و چنگال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای وی جی ار مدل V-418 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار سالنی با فناوری یونی می تواند به جلوگیری از آسیب گرما کمک کند و در حالی که یون های منفی تولید می کند، درخشندگی بیشتری ایجاد می کند و پایه خوبی را قبل از شروع مدل مو ایجاد می کند.سشوار وی جی آر مدل 418 . قابلیت 3 گرما و 2 سرعت و تکنولوژی جدید کلید سرما میباشد قدرت این سشوار 2000-1800 وات و موتور این سشوار AC است طول کابل سشوار 2 متر و قابل استفاده در آرایشگاهها و سالن های زیبایی و منزل میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بدن خشک کن رانیم مدل 136D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای خشک کردن بدن در پایان استحمام و یا استخر استفاده از سشوار مرسوم است . سشوار بدن خشک کن مدل 136D با سیستم خاص خود گرما را از زیر زده و باعث میشود که بدن کاملا خشک شود . قدرت باد و میزان گرما قابل تنظیم است که در ابتدا میتوان گرمای زیاد استفاده نمود و بعد از مدتی گرما را کم نمود (تنظیم باد را میتوان بدون خم شدن و با انگشتان پا انجام داد) . روشن و خاموش شدن شدن این دستگاه خودکار است و با ایستادن بر روی آن روشن شده و پس از پایین آمدن خاموش میشود . این مدل دارای یون ساز است که به لطافت پوست کمک میکند. دستگاه کاملا ضد آب است و ورودی هوا دارای فیلتر است که در کارکرد موتور خللی وارد نکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای کنورث مدل KW-860 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای داشتن موهایی مرتب و ابریشمی، داشتن یک سشوار قوی و حرفه‌ای لازم است؛ سشوار حرفه‌ای کنورث مدل KW-860، با داشتن موتوری قوی با توان 9000 وات این نیاز را برطرف می‌کند. موتور این مدل حرفه‌ای در کنار قدرتمندی، صدای کمی تولید می‌کند که در زمان کوتاهی ظاهری زیبا و آراسته به موهای شما می‌دهد. سشوار حرفه‌ای کنورث مدل KW-860، مجهز به سیستم تولید یون است که آسیب کمتری به موها وارد می‌کند در حالی که خشک شدن موها را تسریع می‌بخشد. یک عدد متمرکز کننده باد برای ایجاد فشار بیشتر از اقلام همراه این مدل است. سشوار حرفه‌ای کنورث مدل KW-860 هم‌چنین دارای چراغ نمایشگر LED است و قابلیت تنظیم سرعت باد و حرارت را در دو حالت مختلف دارد. با فعال کردن باد سرد، المنت به صورت لحظه‌ای از کار می‌افتد تا شما بتوانید به کمک آن حالت‌بخشی مو را تثبیت کنید. سشوار حرفه‌ای کنورث مدل KW-860، سیمی به طول 2.1 متر و حلقه آویزان‌کننده نیز دارد. بنابراین این سشوار حرفه‎‌ای با داشتن همه این ویژگی‌های خوب در کنار هم، نیاز شما را برای داشتن موهایی همیشه سالم، درخشان و خوش‌حالت برطرف می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار مسافرتی نیونوا مدل NV1400W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار مسافرتی مدل NV سشواری با دسته‌ی تاشو و موتور 1400 وات DC است. دسته‌ی سشوار روی بدنه خم می‌شود و جای کمتری اشغال می‌کند. این ویژگی قرار دادن سشوار داخل کیف و چمدان را آسان‌تر می‌کند. روی دسته‌ی سشوار دکمه‌ی سه‌حالته‌ای دیده می‌شود که برای تنظیم حرارت باد است. حرارت باد را می‌توان روی یکی از حالت‌های باد سرد و گرم تنظیم کرد. همان‌طور که از اسم سشوار معلوم است، موتور سشوار دارای توان 1400 وات است. این توان برای یک سشوار مسافرتی کوچک مقدار مناسبی است. نوع موتور هم که طبق معمول سشوارهای خانگی از نوع DC است. طبق انتظار یک متمرکز کننده باد نیز همراه سشوار ارائه شده است که از پلاستیک شفاف ساخته شده است. المنت حرارتی سشوار طراحی زیگزاگ مانندی دارد که بهره‌وری انرژی آن را بالا می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای والرا مدل اکسل آیونیک 2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه مجهز به نگهدارنده دیواری جهت استفاده در حمام یا استخر شخصی می باشد دارای دگمه هوای سرد، مجهز به سیستم تنظیم باد و حرارت با بهره گیری از کلید های شش حالته می باشد. بسیار سبک و دارای فیلتر فلزی با قابلیت جدا سازی آسان جهت نظافت و کاربرد حرفه ای می باشد. دستگاه مجهز به ژنراتور تولید یون جهت حفظ سلامت و رطوبت مو می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار خانگی والرا مدل سوئیس نانو لایت 6300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای تکنولوژی هوشمند جریان هوا و مجهز به سیستم گرمایشی آنتی باکتریال SANIFY می باشد. فوق العاده بی صدا و بسیار سبک می باشد. مجهز به دگمه هوای سرد و دارای سیستم تنظیم باد و حرارت با بهره گیری از کلید های شش حالته می باشد. دارای فیلتر فلزی با قابلیت جدا سازی آسان جهت نظافت و کاربرد حرفه ای می باشد. دارای دو نازل مجزا با سری بسیار باریک ومقاوم در مقابل حرارت و قابل لمس در موقع کار می باشد. دارای دارای سری گرد و کابل بسیار منعطف مجهز به روتوکورد با قابلیت چرخش 360 درجه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای موزر فورمن مدل MS-X12 8000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار حرفه ای موزر فور من مدل MS-X12 8000W یکی از جدیدترین محصولات شرکت موزر فورمن میباشد.این سشوار دارای یک موتور قوی عست که دارای دو حالت کند وتند میباشد. همچنین دمای این سشوار دارای دو دمای متفوت میباشد. این سشوار بسیار خوش دست و سبک بوده و همچنین دارای طراحی زیبایی میباشد.این سشوار دارای یک سری شانه دار و یک سری معمولی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار رینا کد 4003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه سشوار دیواری Reena 4003 با قدرت 1200 وات ، دارای پایه نصب به دیوار و تنظیم سرعت باد و گرما میباشد و مناسب جهت مکان هایی با فضای کم میباشد.استفاده از سشوار در هتل ها جزو لوازم ضروری به حساب می آید و دیواری بودن آن به طول عمر کمک کرده و از آسیب دیدن و سرقت نیز جلوگیری میکند. سشوار مدل Reena 4003 جزو محصولات رده ساده و ارزان قیمت برند رینا می باشد . کار با این سشوار ساده بود و یک دکمه برای تنظیم گرما و یک دکمه برای روشن کردن دارد.این محصول را میتوان در منزل نیز استفاده نمود و به علت ابعاد کوچک برای استفاده در فضای کوچک نیز مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار پاناسونیک مدل EH-NE84 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار یکی از مناسب ترین وسیله ها برای خشک کردن مو میباشد،با استفاده از سشوار از آسیب دیدن موهای خود جلوگیری کنید.سشوار مدل EH-NE84 یکی از محصولات با کیفیت و پرفروش برند پاناسونیک میباشد که دارای موتوری قدرتمند و طراحی خاص میباشد.قسمت ورودی هوای سشوار مدل «EH-NE84» بزرگترازخروجی آن است که باموتور 2500 وات پرسرعتی که دارد باد را با سرعت زیاد پخش میکند.همچنین دارای نازل کنسانتره (پخش کننده) میباشد که حرارت را به خوبی پخش میکند و عملکرد را سریع تر انجام میدهد.این مدل دارای یک طراحی متعادل میباشد بنابراین حتی در هنگام استفاده نیز وزن را احساس نمی کنید. این سشوار دارای فناوری تولید یون است که در این فناوری خروجی اصلی جدا میباشد و در قسمت بالا قرار دارد که با حفظ رطوبت داخلی باعث میشود موها زودتر خشک شود. یون ها ذراتی هستند که اکسیژن بار منفی و رطوبت موجود در هوا را ترکیب می کنند، پوشاندن مو با یون آن را صاف و براق می کند.همچنین این فناوری الکتریسیته ساکن مو را خنثی کرده و از وز شدن مو جلوگیری میکند و در دمای ملایم از مو و پوست سر محافظت میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار برس دار حالت دهنده پریتک مدل HS-594 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار PRITECH مدل HS-594 نوعی سشوار برس‌دار با موتور 550 وات است. HS-594 برای خشک‌کردن، صاف‌کردن و حالت دادن به موها استفاده می‌شود. همچنین برس دندانه‌دار به کار رفته در این مدل برای حجم‌دادن به موها بسیار مناسب است. روی دسته‌ی سشوار، دکمه‌ای وجود دارد که به شکل کشویی حرکت می‌کند و برای روشن/خاموش‌کردن و تنظیم سرعت باد استفاده می‌شود. سیم برق سشوار 2 متر طول دارد و دارای قابلیت چرخش 360 درجه و حلقه‌ی آویختن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار برس دار حالت دهنده انزو پروفیشینال مدل EN-503A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوارهای برس دار نسل جدیدی از سشوارهای موجود در بازار هستند که بسیار طرفداران زیادی دارد این سشوارها یک یا چند سری برس با شکل های متنفاوت دارند که برای حالت بخشیدن به موها طراحی شده اند سشوارهای برس دار با سشوارهای معمولی تفاوتهایی دارند سشوارهای برس دار باید در فاصله ی نزدیک با مو قرار گیرد که موها را خشک و حالت دار نماید اما سشوارهای معمولی را باید از فاصله ی زیادی از سر جهت خشک نموده قرار داد همچنین سشوارهای برس دار برخلاف سشوارهای معمولی نیازی به پرتاب باد زیاد و قدرت موتور نداردو به علت سری های متنوعی که دارند کارایی راحت تری برای کاربر دارد. شرکت انزو یکی از سشوارهای برس دار با طراحی زیبا و کیفیت بالایی را به بازار عرضه کرده است سشوار انزو EN503A یکی از مدل های عالی این کمپانی با سری های مختلف و موتور قدرتمند 3000 وات است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساندبار و سینمای خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار برس دار چرخشی جی ای سی مدل اکو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تفاوت مدل اکو نسبت به مدل قبلی در مصرف برق کمتر می باشد. به دلیل افزایش روزافزون قیمت انرژی و الکتریسیته در بیشتر مناطق ، استفاده از سشوار کم مصرف تر مخصوصا به کسانی که مصرف سالنی و حرفه ای تری دارند، توصیه میشود. بطوریکه در مدل اکو با حفظ توانایی های قبلی دستگاه به میزان قابل توجهی از مصرف برق در موتور دستگاه کاسته شده است.مشخصات سشوار چرخشی جی ای سی JEC دارای قدرت چرخشی مناسب و در عین حال کم مصرف است. جنس المنت از نوع سرامیک بادوام است. قابلیت چرخش 360درجه ای سیم دارد. از فن آوری تولید یون بهره می برد . برای مصرف خانگی و حرفه ای میباشد. دارای امکان باد سرد است. حلقه آویختن داردقابلیت تنظیم درجه حرارت دارد و قابلیت چرخش در دو جهت را دارا میباشد. این مدل دوستدار محیط زیست با مصرف کمتر انرژی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7220N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوارهایی که در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شوند با سشوارهای خانگی یک فرق بزرگ دارند و آن موتور سشوار است. موتور سشوارهای حرفه‌ای از نوع AC است که در مقایسه با موتور DC قدرت بیشتر و عمر طولانی‌تری دارند. سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «7220N» سشواری حرفه‌ای دارای موتور پرقدرت 2200 وات AC، فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکز کننده‌ی هوا است.از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها الکتریسیته ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال بودن آن المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد. در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رها کردن آن مجدداً باد گرم شود. سشوار 7220N پرومکس نیز دارای این دکمه در بالای دسته است. به‌این‌ترتیب وز شدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. قدرت موتور AC این سشوار 2200 است که سرعت پرتاب باد زیادی دارد و برای براشینگ نیز مناسب است. سشوارهای خانگی عموماً یک متمرکز کننده دارند، اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکز کننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. فیلتر ورودی هوا را می‌توان به شکل چرخشی جدا کرده و تمیز کرد. به‌این‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار حفظ می‌شود، عمر آن هم افزایش می‌یابد. برای حالت دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به سیم 3 متری و حلقه‌ی آویزان کردن آن اشاره کرد که برای استفاده‌ی در مکان‌هایی مانند سالن‌های آرایشی ضروری هستند.به طور خلاصه سشوار Promax 7220N دارای موتور 2200 وات AC، فناوری تولید یون، سه متمرکز کننده‌ی هوا، دو حالت سرعت و سه حالت دما و فیلتر قابل جدا شدن است و با قدرت موتور بالایی که دارد برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار حرفه ای رمینگتون مدلAC8901 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور AC به‌کاررفته در این سشوار به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند، مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌هاست و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوارکشیدن موهایشان مدت زیادی طول می‌کشد. قابلیت دیگری که در سشوار AC8901 رمینگتون وجود دارد، تولید باد سرد است که این ویژگی به حفظ حالت موها کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی آن‌ها می‌افزاید. خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است، می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند. فناوری پیشرفته‌ی دیگری که در رمینگتون AC8901 استفاده شده، تولید یون است. این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب‌ رسیدن به موها جلوگیری می‌کند؛ ضمن اینکه با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته‌شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند. جذب این یون‌ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن‌ها نیز می‌افزاید. طول 3 متری سیم، استفاده از سشوار را آسان می‌کند. همچنین با استفاده از سری‌های متمرکز کننده و پخش‌کننده به‌راحتی می‌توان موها را صاف کرد یا حجم آن‌ها را افزایش داد. با توجه به امکانات و نوع موتور AC8901 ابزاری مناسب برای استفاده‌کنندگان حرفه‌ای از جمله آرایشگران است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار شیائومی مدل Mi Ionic Hair Dryer H300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها شیائومی با ارائه ی محصولات جدید خود سهم بسازائی در خانه های ما ایفا می کند و هر روز با قابلیت هایی که به محصولات خود می افزاید ما را در هرچه بهتر کردن سبک زندگی یاری میدهد. سشوار یکی از محصولاتی است که هر کدام از ما هر روز به آن نیاز داریم و موهای ما نیازمند محصولی است که علاوه بر زیبائی که به ظاهر موهای ما می بخشد سلامت آن ها را به ما هدیه دهد.با توجه به مضر بودن مصرف مداوم سشوار و سوختن احتمالی موها سشوار های پیشرفته ی شیائومی با قابلیت یونیزاسیون خود این امکان را فراهم می کند تا موهایی سالم داشته باشیم. محصول جدید H300 مدل CMJ02ZHM محصولی جدید ازین کمپانی است که با ظاهری ساده و سبک ارائه شده است و قطعا مورد پسند هر سلیقه ای خواهد بود. این محصول هوشمند دمای سشوار را طوری کنترل می کند که از 57 درجه سانتیگراد فراتر نرود. ژنراتور تعبیه شده درون این سشوار، در حین کارکرد، میلیون‌ها یون تولید می‌کند تا قطرات آب روی مو را سریع‌تر خشک کند. نه تنها سرعت بالایی در خشک کردن موها دارد، بلکه موهایی صاف‌تر، براق، بدون آسیب و وز شدن به شما تحویل می‌دهد. این ویژگی برای اشخاصی که موهای ضخیم دارند، مفیدتر خواهد بود. از ویژگی های چشم گیر این سشوار می توان به سبک و جمع و جور بودن آن , سرعت بالا در خشک کردن , قابلیت ساخت یون منفی جهت مراقبت از موها , هوشمند بودن کنترل دما , سرعت 2 حالته و 3 لول دما اشاره کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار رمینگتون مدل AC8002 Keratin Protect خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار رمینگتون مدل AC8002 Keratin Protect دستگاهی پرقدرت با توان کاکرد بالاست که به طور کلی برای استفاده‌ی خانگی و نیمه حرفه‌ای طراحی شده است. موتور دستگاه از نوع AC است و با حداکثر قدرت 2200 وات کار می‌کند. از مزایای بزرگ این سشوار قابلیت تولید یون است. این ویژگی باعث می‌شود میزان وزشدن موها به حداقل برسد. سشوار AC8002 Keratin Protect قابلیت محافظت کراتین مو را در خود دارد. طول کابل سشوار به 1.8 متر می‌رسد. این سشوار دارای قابلیت ایجاد باد سرد هم هست. علاوه بر این، می‌توانید دمای هوای خروجی سشوار را در سه وضعیت و سرعت باد آن را دو حالت تنظیم کنید. دستگاه مدل AC8002 Keratin Protect دارای یک سری دیفیوزر است که برای افراد دارای موهای فر بسیار کاربردی است. 2 سری که در بسته‌بندی این محصول وجود دارند هم برای دادن استایل به موی سر بسیار کاربردی هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار لکسیکال مدل LHD-5007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده کردن از سشوار امروزه امری اجتناب ناپذیر است بنابراین انتخاب سشواری با کیفیت و عمر طولانی یک امر مهم است. داشتن قابلیت تنظیم سرعت باد و میزان حرارت دو عامل مهم در انتخاب سشوار است که سشوار لکسیکال مدل LHD-5007 علاوه بر داشتن یک موتور قوی و فوق حرفه ایی هر دوی این ویژگی را با هم دارد. علاوه بر این، این مدل دارای عملکرد باد سرد نیز است که در موارد درمانی به کار می‌رود. داشتن موتوری با عمر طولانی و صدای کم از دیگر ویژگی‌های سشوار لکسیکال مدل LHD-5007 است. این محصول دارای دو قطعه هدایت کننده باد است که یکی از ان‌ها دندانه‌هایی بلند دارد که به کیفیت کار ان در هدایت باد و حرارت می‌افزاید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا