خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید کارواش خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کارواش خانگی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر قصد خرید کارواش را دارید تا با آن ماشین، حیاط، درب و نمای منزل و هر محیط دیگری را با کم ترین میزان مصرف آب و راحت ترین راه ممکن بشویید، در ادامه با مقاله راهنمای خرید کارواش خانگی در این نکته خرید همراهمان باشید تا با هم به بررسی این دستگاه کاربردی بپردازیم.

کارواش خانگی چیست؟

دستگاهی است که به وسیله یک سری تفنگی و نازل می تواند آب را با فشار بسیار زیادی بر روی سطح تعیین شده پمپاژ کند. فشار زیادی که آب هنگام خروج از دستگاه دارد باعث می شود تا آلودگی ها و جرم های موجود به طور کامل از روی سطح پاک شوند.

مزایای استفاده از کارواش خانگی 

  • صرفه جویی در مصرف آب
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در نیروی کار
  • صرفه جویی در هزینه
  • و …

انواع دستگاه کارواش خانگی

کارواش خانگی کوچک: این دستگاه به علت اندازه کوچک جابه‌جایی راحتی دارد. کم ترین میزان فشار در آن ها معمولا ۱۰۰ بار بوده و به علت جابه‌جایی راحت می توان آن را برای شستشوی حیاط، خودرو و سایر لوازم منزل استفاده کرد.
کارواش خانگی متوسط: این کارواش ها نسبت به مدل های کوچک فشار بیشتری دارند، حداقل فشار آب در این کارواش ها ۱۳۰ بار می باشد. از این مدل بیشتر برای شستشوی نمای ساختمان ها، نرده ها و قایق استفاده می شود.
کارواش خانگی حرفه ای: این دستگاه دارای فشار حداقل ۱۶۰ بار می باشد. به علت فشار زیاد آب از آن نمی توان زیاد برای مصارف خانگی استفاده کرد. این مدل بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. کار با این دستگاه نیاز به تخصص بالا دارد، زیرا با این فشار می توان به راحتی رنگ را از روی بدنه خودرو برداشت.

کارواش آب گرم بهتر است یا آب سرد

کارواش آب سرد: به وسیله فشار آب پیوند های مولکولی آلودگی ها در سطح شکسته می شود و به راحتی از روی سطوح تمیز می شود. اما این وسیله برای پاک کردن سطوح چرب کارایی لازم را ندارد و برای شستشو باید از مواد شوینده استفاده کرد.
کارواش آب گرم: در زمان های گذشته مردم بر این باور بودند که آب گرم نسبت به آب سرد قدرت پاک کنندگی بیشتری دارد، در صنعت نیز این موضوع صدق می کند و برای پاک کردن راحت چربی، روغن و گریس از کارواش آب گرم استفاده می شود. پس نتیجه می گیریم برای شستشوی مکان هایی که چربی بالایی دارند از کارواش آب گرم بیشتر استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید کارواش خانگی

وزن مناسب: نخستین نکته ای که بایستی به هنگام خرید کارواش خانگی به آن توجه نمایید، وزن و ابعاد دستگاه مورد نظر شما می باشد. فراموش نکنید که کارواش مد نظر شما قرار است در محیط های غیر صنعتی مورد استفاده شما قرار بگیرد، پس باید هم از وزن مناسبی برخوردار باشد و هم دارای ابعاد و طراحی قابل قبولی جهت سهولت در امر جا به جایی باشد.

طول کابل منبع تغذیه: تقریبا تمام دستگاه های پمپاژ کننده دنیا با برق مستقیم شهری به کار می افتند و در این بین، برخورداری از کابل بلند متصل کننده این نوع از دستگاه به منبع تغذیه مورد نیازشان، می تواند هم سبب راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده از کارواش های خانگی گردد و هم دغدغه نبود پریز برق در برخی از مکان ها را برایتان تا حد قابل قبولی کاهش دهد.

موتور قدرتمند: دقت کنید اگر قرار باشد شما برای شستشوی هر نقطه ای در محیط شخصی خود، چندین و چند مرتبه از کارواش خانگی تان استفاده نمایید، زمان زیادی را صرف خواهید نمود و انرژی بسیاری را تلف خواهید کرد! پس بهتر است به هنگام خرید یک کدام از این دستگاه پاکسازی کننده خانگی حتما به توان موتور به کار رفته در ساخت آن و همچنین قدرت پاشش آب از درون دستگاه به بیرون را مد نظر خود قرار دهید.

قابلیت استفاده از مواد شوینده: این مورد نیز می تواند برای بسیاری از شما خریداران محترم قابل توجه و مهم تلقی شود. کارواش های خانگی امروزه از مدل ها و نوع های مختلفی برخوردار هستند که یکی نوع از آنان، کاروش هایی با مخزن ترکیب نمودن مواد شوینده با آب می باشد که قطعا تنها می توان به هنگام شستشوی یک خودرو و یا یک وسیله بسیار کثیف و آلوده متوجه این حُسن بزرگ به کار رفته در برخی از کارواش های خانگی شد.

برخورداری از حالت های مختلف شستشو: تعدادی از این دستگاه های پاک کننده خانگی از امکان پاشش آب و یا حتی مواد شوینده از داخل مخزن خود با حالت های مختلف همچون: پاشش مستقیم و پاشش های غیر مستقیم تحت زوایای گوناگون برخوردار هستند که این قابلیت نیز می تواند برای بخش عمده ای از خریداران کارواش های خانگی بسیار مهم و قابل توجه بحساب آید.

قیمت کارواش خانگی: و اما مورد آخری که همیشه برای بخش بزرگی از خریداران ایرانی مهمتر از حتی کیفیت کلی محصول نیز می باشد، قیمت آن کالا است. قیمت کارواش خانگی با توجه به امکانات و توان موتور و همچنین مسائل ظاهری آن نظیر: اندازه، طراحی، رنگ، وزن و غیره مشخص می شود و لزوما نباید برای خرید یک کدام از این دستگاه های پاک کننده خانگی به این فکر کنید که چون گران تر از مابقی کارواش های دیگر خانگی موجود در بازار است، پس از همه آن ها بهتر و با کیفیت تر است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کارواش خانگی گفته شد، می توانید کارواش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کارواش ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کارواش گرویتی مدل GTX-120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ﮐﺎرواش ﺧﺎﻧﮕﯽ ﯾﮏ دﺳﺘﮕﺎه ﺑﺮﻗﯽ ﻣﮑﺎﻧﯿﮑﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺟﺮﯾﺎن ﻓﺸﺎر ﺑﺎﻻی آب، رﻧﮓ ﻫﺎی ﭘﻮﺳﯿﺪه و ﺳﺴﺖ، ﮔﺮد و ﻏﺒﺎر و ﺧﺎک، ﮐﭙﮏ و ﮔﻞ و ﻻی را از ﺳﻄﻮح و اﺟﺴﺎم ﺧﺼﻮﺻﺎ ﺧﻮدرو ﭘﺎک ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﮐﺎرواش ﺧﺎﻧﮕﯽ ﭘﺎﯾﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﯾﮏ ﻣﻮﺗﻮر اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ اﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ، اﺣﺘﺮاق داﺧﻠﯽ، ﭘﻨﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﯾﺎ ﻫﯿﺪروﻟﯿﮏ ﺑﺎﺷﺪ. ﻃﺮز ﮐﺎر ﮐﺎرواش ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺑﻪ اﯾﻦ ﺻﻮرت اﺳﺖ ﮐﻪ اﯾﻦ ﮐﺎرواش ﯾﮏ ﭘﻤﭗ آب ﭘﺮﻓﺸﺎر، ﯾﮏ ﺷﻠﻨﮓ ﻓﺸﺎر ﻗﻮی و ﯾﮏ ﺳﻮﺋﯿﭻ ﺑﻪ ﺳﺒﮏ ﺗﻔﻨﮓ ﻣﺎﺷﻪ را ﺑﻪ ﺟﺮﯾﺎن ﻣﯽ اﻧﺪازد و ﺑﺮای از ﺑﯿﻦ ﺑﺮدن رﺳﻮب ﻫﺎی ﺳﺨﺖ ﺑﺨﺼﻮص ﺧﺰه ﻫﺎی ﺣﯿﺎط و ﻣﺤﻮﻃﻪ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻮﺛﺮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. ﻫﻤﺎن ﻃﻮر ﮐﻪ از ﻧﺎزل ﺷﻠﻨﮓ ﺑﺎﻏﯽ ﺑﺮای اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﺮﻋﺖ آب اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد، ﻧﺎزل ﺷﺴﺘﺸﻮ ﻓﺸﺎر ﺑﺎﻻﯾﯽ اﯾﺠﺎد ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. اﻧﻮاع ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﻧﺎزل ﺑﺮای ﮐﺎرﺑﺮدﻫﺎی ﻣﺘﻔﺎوت وﺟﻮد دارد. ﺑﺮﺧﯽ از ﻧﺎزل ﻫﺎ ﯾﮏ اﻟﮕﻮی ﺳﻪ ﮔﺎﻧﻪ و ﻣﺜﻠﺜﯽ اﯾﺠﺎد ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻟﮕﻮی ﻓﻦ، و ﺑﺮﺧﯽ دﯾﮕﺮ ﻻﯾﻪ ﻧﺎزﮐﯽ از آب را ﺑﺎ ﯾﮏ اﻟﮕﻮی ﻣﺨﺮوﻃﯽ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﯿﺮون ﻣﯽ راﻧﻨﺪ. ﻧﺎزل ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ دﺑﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮی دارﻧﺪ ﻓﺸﺎر ﺧﺮوﺟﯽ را ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ. اﮐﺜﺮ ﻧﺎزل ﻫﺎ ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎ ﺑﻪ ﺗﻔﻨﮓ ﻣﺎﺷﻪ ﻣﺘﺼﻞ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش بوش مدل universal130bar خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل (Universal Aquatak 130) به بازار عرضه کرده است.کارواش بوش مدل Universal Aquatak 130 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است . کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 1700 وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 130 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد.بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی سه سیلندری آن می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش می باشد . طول لنس این دستگاه 6 متر می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش نووا مدل 5090 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما جزء افرادی هستید که برای تمیزی خودرو ، حیاط ، نمای ساختمان و به طور کلی نظافت محیط اطراف خود اهمیت زیادی قائل هستید ، بایستی به فکر تهیه یک کارواش خانگی با قدرت و کیفیت مطلوب باشید. از سری کارواش های خانگی تولید شده توسط مجموعه نووا ، کارواش 90 بار 1200 وات یونیورسال می باشد که تحت آیتم نامبر 5090 به بازار عرضه می شود. این محصول به واسطه فشار آب خروجی 90 بار و جریان آب خروجی 6.5 لیتر در دقیقه ، برای فعالیت هایی مانند شستشوی کاشی ها و نمای ساختمان ، دیوار ها ، محوطه و حیاط ، شستشوی اتومبیل و … بسیار مناسب می باشد. این کارواش با بهره مندی از موتور یونیورسال ، طول عمر بالا و صدای کمی داشته و همچنین سبب ایجاد توان لازم و افزایش یکنواخت پاشش آب می شود. بدنه آن از بهترین و باکیفیت ترین متریال در ابعاد مناسب ساخته می شود که در مجموع موجب کاهش وزن دستگاه شده و حمل و نقل را برای کاربر آسانتر می کند. کارواش 90 بار 1200 وات مدل 5090 همراه با نازل قابل تنظیم ، رابط تفنگ و نازل ، شلنگ فشار قوی 5 متری ، تفنگ ، فیلتر و کوپلینگ ورودی آب و مخزن مواد شوینده به بازار عرضه می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش نووا مدل 4102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه استفاده از کارواش ها به عنوان ابزار شستشو سطوح مختلف، به علت کاهش در مصرف آب و ویژگی های منحصر به فردی که دارد،طرفداران زیادی پیدا کرده است.در همین راستا شرکت نووا اقدام به عرضه انواع کارواش ها به بازار کرده که یکی از انواع آن،کارواش 1400 وات دینامی نووا مدل 4102 می باشد.از مزایای این مدل میتوان به وزن سبک و طراحی ارگونومیک،صرفه جویی در مصرف آب و انرژی اشاره کرد که همراه با ویژگی های منحصر به فردی تولید می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش آ ام سی - مدل QL-3100DP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که حساسیت زیادی به تمیز بودن اتومبیل، موتور و یا حیاط خانه خود دارید قطعا باید به خرید یک کارواش خانگی فکر کنید. با افزایش هزینه‌های کارواش به تدریج کاربران به سمت دستگاه‌‌‌های کارواش خانگی متمایل می‌شوند. این دستگاه‌ها در سال مبلغ قابل‌توجهی را از هزینه‌های شما کم خواهندکرد. علاوه‌بر این از کارواش‌های خانگی می‌توان در نظافت حیاط و سطوح گسترده نیز استفاده‌کرد. باوجود مشغله‌های فراوان خیلی از افراد زمان کافی برای رفتن به کارواش نداشته و تمایل دارند ماشین خود را در خانه و در زمان کوتاه‌تری بشویند. کارواش ای ام سی مدل QL-3100DPوسیله‌ای کاربردی برای شست‌وشوی ماشین و همچنین حیاط شما است. این وسیله 11 کیلوگرم وزن داشته و به‌وسیله چرخ‌هایی که برای آن تعبیه‌شده به‌آسانی جا‌به‌جا می‌شود. کارواش ای ام سی دارای شلنگی به طول 5 متر بوده که در کارهای شست‌وشو به کمک شما می‌آید. موتور این کارواش القایی (سیم پیچ مسی) است. داشتن auto stop از مزیت‌های خوب این کالا به شمار می‌آید. توان کارواش ای ام سی 1500 وات است. با استفاده از این وسیله در مصرف آب به‌میزان قابل‌توجه‌ای صرفه‌جویی می‌شود. کارواش ای ام سی مدل QL-3100DP در هردقیقه 6 لیتر آب با فشار 135 از خود عبور می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش صنعتی باس مدل LIFE_STYLE شاسی دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشخصات کارواش 300 بار باس به شرح زیر است: فشار دستگاه 300 بار می باشد که دارای اسکلت و ساختار کاملا فلزی و مقاوم می باشد. همچنین قویترین موتور کارواش افقی فلزی در بازار می باشد از نظر کیفیت با کیفیت ترین کارواش دینامی بازار در رنج قیمتی خود می باشد و این دستگاه مناسب امور حرفه ای شستشو، صفر شویی، شستشو حیاط، خودور، فرش، مکان های روغنی و ... می باشد و نیز پهنه پاشش توسط نازل قابل تنظیم است همچنین موتور دینامی سیم‌پیچ دوبل تمام مس دارد که قابلیت پاشش سم و انواع سیالات را نیز دارد و قابلیت مکش و عدم نیاز به اتصال مستقیم به شلنگ آب را دارد همچنین دارای گان، شلنگ فشار قوی بلند، شلنگ مکش، دو عدد اتصالات ورودی، یک عدد فیلتر بزرگ، یک عدد سوزن نازل، یک عدد بست حرفه ای، یک عدد بطری شوینده قابل اتصال به گان می باشد در نهایت کیفیت بسیار بالا دارد که قابلیت استفاده با آب درجه حرارت بالا (5 الی 70 درجه سانتیگراد) را دارد امیدواریم از استفاده از این کارواش لذت ببرید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش زاماکس تولز مدل xa-1418 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی زاماکس مجموعه ای از فعالیت های تولیدی و بازرگانی را با تجربه 25 ساله خود انجام داده است تا محصولات با کیفیت در رده های صنعتی و خانگی را فراهم آورد. کارواش های زاماکس با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با وزن سبک و در عوض قدرت فشار و پاشش بالا ؛ برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی بهترین گزینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کنزاکس مدل KPW-6521 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش کنزاکس مدل KPW-6521 دارای فشار 160 بار و قدرت 2100 وات است.این کارواش مجهز به پمپ مکش آب می باشد.مجهز به حسگر حرارتی به منظور جلوگیری از آسیب به موتور در استفاده های طولانی می باشد.این کارواش از موتور یونیورسال بهره مند است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش اینکو مدل CP-WLI-20082 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش اینکو مدل CPWLI20082 ، یک کارواش شارژی با ولتاژ ورودی 20 ولت است که توانایی دارد آب را با حداکثر فشار 24.8 بار یا 360psi به طرف هدف مورد نظر بپاشد.میانگین مصرف آب یا حداکثر دبی این کارواش به 2.2 لیتر در دقیقه می‌رسد.از مزیت‌های این کارواش می‌توانیم به شارژی بودن آن اشاره کنیم که در هر مکانی برای شما قابل استفاده خواهد بود. طراحی این کارواش به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی با استفاده از شلنگی که داخل آن قرار گرفته است ، به شیر آب متصل کنید و به کار بپردازید.پاشش آب این کارواش قابل تنظیم است و با استفاده از نازل 6 حالته‌ای که دارد می‌توان نوع پاشش را به راحتی با چرخاندن سری نازل عوض کرد.کارواش شارژی 20 ولت اینکو همراه با باطری و شارژر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش دینامی دلیکس مدل 3000W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش دینامی برند دلیکس با موتور قوی 3000 وات ، مناسب برای شست‌وشوی ماشین، باغ، حیاط، بالکن، مرغداری، انواع امور سم‌پاشی و ضدعفونی و ...کاربرد دارد. توجه داشته باشید مدل ذکر شده موتور سیم پیچ تمام مس است که با مدل‌های دیگر این برند متمایز است. یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه مکش این است یعنی که شما می‌توانید با استفاده از یک سطل کار خود را انجام دهید. یکی دیگر از مزیت‌های مهم دستگاه، موتور دینامی آن است. موتورهای دینامی مانند موتورهای ذغالی محدودیت در کار کردن ندارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش هیوندای مدل HP1480 کد AHP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش خانگی هیوندای مدل HP1480 کد AHP محصولی با کیفیت می باشد. یکی از ویژگی های ممتاز این کارواش خانگی جمع و جور بودن آن است. به سادگی تمامی اقلام این کارواش از قبیل سیم، لنس، مخزن شوینده روی آن قرار گرفته و با دسته مستحکمی که دارد قابل حمل است. کارواش مدل HP1480 از فشار خروجی مناسبی برخوردار است ( 100 بار ) که آن را برای تمیز کردن سطح ماشین مناسب ساخته است. این محصول دارای مخزن شوینده بوده که البته در اکثر کارواش های خانگی امری عادی است. موتور این کارواش از نوع یونیورسال ( ذعالی ) می باشد که باعث کاهش وزن بسیار گشته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه کارواش شارژی پروباس مدل 88VF_MAX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه کارواش شارژی خانگی برند پرو باس با باتری 88 ولت لیتیومی با قدرت 260 وات است .مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر این است که از سری های پلاستیکی استفاده شده است که نشکن است و در اثر فشار نمیشکند. حداکثر جریان خروجی سیالات در این کارواش 4 لیتر در دقیقه می باشد و فشار آب در بازه 22 تا 30 بار است. ویژگی کلیدی این کارواش قابلیت تنظیم فشار برای نیازهای مختلف است. از مهم ترین کاربردهای این کارواش می توان به مواردی مثل سمپاشی، تمیزکاری و آبیاری، شستشوی خودرو، پارکینگ، استخر، مبلمان، باغ، دوچرخه و … اشاره کرد. کارواش های شارژی یکی از اقلام ضروری برای در هر خانه به شمار می رود. طراحی این نوع کارواش ها به گونه ای است که بدون نیاز به آب فراوان یا حتی برق می توان از آن استفاده نمود. با استفاده این کارواش می توانید به راحتی و با صرفه جویی در مصرف آب، تنها با یک سطل آب، آبیاری سریع و پرفشاری را در منزل ، باغ ، زمین کشاورزی و … تجربه کنید. فشار آب این کارواش خانگی در بازه 22 تا 30 بار قرار دارد که ویژگی قابل توجه این کارواش قابلیت تنظیم فشار آن است که می توانید با توجه به نیاز خود و آلودگی محل مورد نظر، آن راتنظیم نمایید. معمولاً فشارهای پایین برای آبیاری گیاهان و فشار بالا برای شستشوی وسایل نقلیه و مورد استفاده قرار می گیرد. طول پاشش این کارواش تا 5 متر می باشد. باتری های قابل شارژ این کارواش نیز باعث در دسترس بودن همیشگی این کارواش حتی در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش تانوس مدل HPW-01-190 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای تفنگ حرفه ای استینلس استیل با اتصالات برنجی می باشد دارای دو نازل با زاویه پاشش مختلف می باشد مجهز به چرخ های بزرگ جهت سهولت در جا به جایی می باشد دارای نازل های قابل تعویض به وسیله کوپلینگ تمام برنج می باشد مجهز به گیج نشانگر فشار برای کنترل فشار آب ورودی و خروجی می باشد دارای فیلتر بزرگ جهت استفاده در هنگام مکش از مخزن می باشد دارای شاسی سبک و مقاوم می باشد دارای هد تمام برنجی با پوشش سرامیکی داخلی می باشد دارای شلنگ 10 متری فشار قوی با قابلیت استفاده از آب گرم می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش هیوندای مدل HP2014 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای سیستم قطع خودکار/کارکرد با ولتاژ 220-240 ولت/دارای فرکانس 50 ~ 60 هرتز/بهره‌مندی از استاندارد IPX5/دارای شلنگ فشار قوی 5 متری/تحمل حداکثر فشار خروجی 140 بار/مجهز به موتور القایی قدرتمند 2000 وات/کارکرد با حداکثر جریان آب 6.7 لیتر در دقیقه

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش باس مدل 88VF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش شارژی خانگی با باطری 88 ولت لیتیومی با قدرت 260 وات است .حسن این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر این است که از سری های برنجی استفاده شده است که نشکن است ودر اثر فشار نمیشکند. حداکثر جریان خروجی سیالات در این کارواش 4 لیتر در دقیقه می باشد و فشار آب در بازه 22 تا 30 بار است. ویژگی کلیدی این کارواش قابلیت تنظیم فشار برای نیازهای مختلف است. از مهم ترین کاربردهای این کارواش می توان به مواردی مثل سمپاشی، تمیزکاری و آبیاری، شستشوی خودرو، پارکینگ، استخر، مبلمان، باغ، دوچرخه و … اشاره کرد. کارواش های شارژی یکی از اقلام ضروری برای در هر خانه به شمار می رود. طراحی این نوع کارواش ها به گونه ای است که بدون نیاز به آب فراوان یا حتی برق می توان از آن استفاده نمود. با استفاده این کارواش می توانید به راحتی و با صرفه جویی در مصرف آب، تنها با یک سطل آب، آبیاری سریع و پرفشاری را در منزل ، باغ ، زمین کشاورزی و … تجربه کنید. . فشار آب این کارواش خانگی در بازه 22 تا 30 بار قرار دارد که ویژگی قابل توجه این کارواش قابلیت تنظیم فشار آن است که می توانید با توجه به نیاز خود و آلودگی محل مورد نظر، آن راتنظیم نمایید. معمولاً فشارهای پایین برای آبیاری گیاهان و فشار بالا برای شستشوی وسایل نقلیه و … مورد استفاده قرار می گیرد. طول پاشش این کارواش تا 5 متر می باشد. باطری های قابل شارژ این کارواش نیز باعث در دسترس بودن همیشگی این کارواش حتی در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش صنعتی تیوان مدل QTRS 135 K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش دینامی 135 بار تیوان TIVAN مدل: QTRS 135 K دارای سیستم دینامی می باشد . مجهز به سیستم توقف اتوماتیک می باشد . دارای شیلنگ 7 متری و سیستم شیلنگ جمع کن می باشد همچنین دارای سیستم مخزن شوینده با نازل های سرعتی استفاده شده از ورودی خروجی فلزی می باشد . صرفه جویی در اب دارای شیلنگ فشار قوی میباشد این کارواش صنعتی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شیلدر مدل SH1515 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

« کارواش دینامی، مکنده شیلدر مدل SH1515 » محصولی از گروه صنعتی شیلدر است که مجهز به سیستم مکش اتوماتیک آب از داخل مخزن بوده و بدون نیاز به اتصال به جریان مستقیم آب نیاز شما را برطرف خواهد کرد. کارواش دینامی، مکنده شیلدر مدلSH1515 دارای موتور القایی فشار قوی جهت خروجی یکنواخت و با توان 1500 وات و حداکثر فشار واقعی خروجی آب 150 بار و مجهز به  سیستم نمایشگر عقربه‌ای به همراه درجه صنعتی فشار قوی روغنی است.همچنین این محصول تجهیز شده به سیستم مخصوص و حرفه‌ای کنترل قدرت خروجی و پمپ برنجی جهت کارهای دائم بوده و با وجود صافی آب تعبیه شده در آن مانع از ورود مواد زائد به داخل پمپ دستگاه می‌شود.کارواش دینامی، مکنده شیلدر مدل SH1515 مجهز به سیستم موتور سه گانه دورانی به همراه پیستون فشار قوی و مجهز به فن خنک کننده جهت بالا بردن عمر دستگاه است. این محصول همچنین دارای شیر یک طرفه ( بای پس خودکار ) جهت مصرف بهینه آب و با میانگین مصرف 8 لیتر آب در دقیقه تأثیر بسزایی در صرفه‌جویی در مصرف و هزینه آب دارد که آن را به بهترین گزینه برای نظافت و شستشوی خودرو شما و همچنین حیاط، دیوار، پارکینگ و راهرو منزل یا محیط کارتان تبدیل می‌کند.از متعلقات جانبی پرکاربرد جهت استفاده راحت‌تر از این دستگاه می‌توان به شیلنگ فشار قوی سیم‌دار 8 متری با تحمل فشار 150 بار، لنس تفنگی مخصوص با قابلیت تنظیم فشار آب، کوپلینگ مخصوص اتوماتیک بار، نازل ورودی آب، فیلتر آب،2 عدد درپوش پلاستیکی، سوزن تمیز کننده لنس تفنگی، کارت گارانتی 18 ماهه و دفترچه راهنمای فارسی اشاره نمود.گروه صنعتی شیلدر جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان این محصول را به مدت 18 ماه گارانتی می‌نماید و لازم به ذکر است در مدت زمان قید شده خریدار محترم امکان استفاده 2 مرتبه از کارت گارانتی را دارد. این موضوع باعث گرایش مصرف کنندگان به برند شیلدر شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی کاربوتر مدل LK-XB01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش شارژی کاربوتر را می توان به عنوان یکی از محصولاتی قلمداد کرد، که نیاز های زندگی‌ روزمره را در خود دیده است. این کارواش 180 وات، می‌تواند بدون اتصال شلنگ اب ورودی، بلکه با استفاده از قابلیت خودمکش خود اب را برداشت کند. این بدان‌ معنیست که برای شروع کار پاشش تنها کافیست سر شلنگ دستگاه را درون سطل آب یا رودخانه یا... بیندازید و دستگاه را روشن کنید، سیستم خودمکش این‌دستگاه آب را در وارد مدار پمپ میکند و پاشش آغاز خواهد شد. این یعنی آب را می توان از دریا، رودخانه یا حتی یک‌ سطل آب کوچک برداشت کرد و با مصرف آب بسیار بسیار کم، کار شستشو را به انجام رسانید. این کارواش شارژی با یکبار شارژ می تواند تا 7 ساعت کار شستشو ‌با فشار 22 بار را به انجام برساند که‌میزان شارژ باطری نیز از طریق نشان گر شارژ قابل رویت است. باطری این دستگاه دارای استاندارد ضد آب IPX7 می باشد و از صدمات احتمالی ناشی از آب خوردگی جلوگیری می کند. دستگاه دارای دو نازل پاشش می باشد. نازل تنظیمی که می توان با‌ چرخاندن آن نوع پاشش را بین خطی و پودری تنظیم کرد، و‌نازل دیگر که مجهز به مخزن مایع شوینده می باشد که می تواند برای کف پاشی مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی پاور مدل Z-200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه کارواش برند پاور مدل Z-200 نسل پنجم که جدیدترین نسل کارواش های شارژی می باشد ، که به هر نوع منبع آبی می تواند متصل شود.منبع آب می تواند یک سطل آب ،استخر یا آب دارای جریان مثل رودخانه ، نهر آب یا آب لوله کشی باشد . طول بلند لوله خروجی آب این دستگاه باعث افزایش قدرت و دقت برای کنترل آب و... می گردد. در دهانه ورودی شلنگ این دستگاه فیلتری وجود دارد تا ناخالصی های موجود در آب را تصفیه نموده و از ورود ناخالصی های موجود در آب به دستگاه و سطح مورد نظر برای شست وشو جلوگیری نماید و باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می گردد . حالت های مختلف شست و شو در این دستگاه توسط یک لوله با قابلیت تنظیم فشار و نوع پاشش ( سوزنی فشار قوری تا پخشی ) که دارد متفاوت است لازم به ذکر است استفاده از این دستگاه باعث صرفه جویی در مصرف آب و مایعات می گردد تا با کمترین آب به همراه فشار بیشتر بتوانید سطوح مختلف را تمیز نمایید . این دستگاه دارای باتری 96 ولتی از جنس لیتیوم می باشد . با فشار دادن تنها 1 دکمه می توانید براحتی باتری را از دستگاه جدا کرده و آن را به شارژر متصل کنید. از این دستگاه می توانید هم بعنوان کارواش و هم بعنوان سمپاش نیز استفاده نمایید زیرا با دارا بودن فیلتر پلاستیکی براحتی میتوانید جهت سمپاشی مزارع و باغات و ... نیز استفاده نمایید . متعلفات همراه دستگاه : جعبه نگهدارنده دستگاه ، 5متز شلنگ ، بست اتصال به دستگاه و فیلتر ، یک لوله ABS با قابلیت تنظیم پاشش ، مخزن مایع کارواش با قابلیت تنظیم نوع فشار و پاشش ، آدابتور دو سوکته جهت شارژ همزمان دو باطری ، یک باطری پرقدرت 96 ولتی ، قدرت پاشش این کارواش با باطری 96 ولت 110 بار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K2 Compact خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «کرشر» (Karcher) است. این دستگاه برای شستن وسایل نقلیه، حیاط، پارکینگ و سطوح دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد و برای این کار از آب پرفشار استفاده می‌کند. این کارواش قادر است فشار آب را تا میزان 110 بار افزایش دهد و از موتوری زغالی با توان 1400 وات برخوردار است. این میزان فشار آب برای شستن و ازبین‌بردن آلودگی‌ها بسیار مناسب است. حداکثر دبی آب خروجی از این محصول 6 لیتر بر دقیقه بوده و وزنی حدود 4 کیلوگرم دارد. این میزان وزن برای یک کارواش میزانی بسیار مطلوب محسوب می‌شود و حمل آن را برای کاربر راحت‌تر می‌کند. از تجهیزاتی که به‌همراه این کارواش عرضه می‌شود، می‌توان به تفنگی، دو لنس و شلنگ چهارمتری آن اشاره کرد. دمای آب ورودی به این کارواش باید در محدوده‌ی دمایی 5 تا 40 درجه‌ی سانتی‌گراد قرار گیرد. این کارواش با نام «K2Compact» به بازار عرضه می‌شود. اگر به نظافت و تمیزی محیط زندگی و کار خود اهمیت می‌دهید و مایل هستید به‌صورت منظم حیاط منزل و خودروی خود را بشویید، باید هزینه‌های آب یا رفتن به کارواش را در نظر بگیرید. با بررسی این هزینه‌ها بهتر است به فکر استفاده از دستگاهی باشید که علاوه‌بر کیفیت بالا در شست‌وشو، در مصرف آب هم صرفه‌جویی کند. مطمئنا این دستگاه یک کارواش خانگی است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لوستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

کارواش کرشر مدل K2 Compact

مشخصات ظاهری

کارواش دستگاهی است که با مدل‌های مختلف در بازار موجود است. این کارواش از نوع ایستاده بوده و جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک مرغوب است. ظاهر محصول درعین سادگی، شیک و زیبا ساخته شده و وزن آن حدود 4 کیلوگرم است. در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار، این دستگاه یک کارواش سبک محسوب می‌شود که جهت مصارف خانگی ایدئال است. شرکت کرشر برای حمل‌ونقل آسان دستگاه از دسته‌ای پلاستیکی در قسمت بالایی آن استفاده کرده و کاربر از این طریق می‌تواند دستگاه را جابه‌جا کند. شلنگ فشارقوی چهارمتری دستگاه نیز در قسمت کناری آن قرار می‌گیرد. از مزایای این محصول می‌توان به کیفیت ساخت بالای آن اشاره کرد.

اقلام همراه

جهت شست‌وشوی بهتر و ازبین‌بردن آلودگی‌ها، متعلقاتی به‌همراه دستگاه عرضه می‌شوند. از جمله اقلام همراه این کارواش می‌توان به دو عدد لنس و تفنگی مخصوص اشاره کرد. تمامی متعلقات دستگاه از قابلیت نصب روی بدنه‌ برخوردارند و جهت جابه‌جایی آن‌ها نیازی به حمل جداگانه نیست. متعلقات همراه دستگاه برای شست‌وشوی مناسب نسبتا کامل هستند.

مشخصات فنی

نحوه‌ی کار کارواش به‌گونه‌ای است که آب ورودی را با فشار بسیار زیاد به سمت سطح موردنظر پرتاب می‌کند. این امرباعث می‌شود تا علاوه‌بر تسهیل درعمل شست‌وشو، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی شود. برای ایجاد این فشار، کارواش باید به موتوری قدرتمند مجهز شده باشد. موتور K2 Compact دارای توانی برابر با 1400 وات است که توانایی تولید فشار آبی برابر با 110 بار را دارد. فشار خروجی این دستگاه نیز برای شست‌وشوی مناسب سطوح مختلف کفایت می‌کند. باید دقت کرد که گرمای آب ورودی به بیش از 40 درجه‌ی سانتی‌گراد نرسد؛ چون دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده است که با دمای آب معمولی کار می‌کند و افزایش دمای آب ممکن است باعث آسیب‌رسیدن به قطعات داخلی شود.

سخن آخر

کارواش کرشر با مدل K2 Compact محصولی مناسب جهت مصارف خانگی است. جنس بدنه از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار است و موتور آن هم توانایی ایجاد فشار آب مناسب را جهت شست‌وشوی سوح مختلف و ازبین‌بردن آلودگی‌ها دارد. چنانچه به‌دنبال دستگاه کارواش جهت شست‌وشوی محیط منزل خود هستید، این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش استرانگ مدل KAW180PLUS-180bar خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش دینامی استرانگ 180 بار مدل KAW180PLUS یک کارواش بسیار با کیفیت و قدرتمند است مجهز به یک موتور با سیم پیچی تمام مسی با قدرت 2400 وات است که توسط کارشناسان فروش فروشگاه ابزار باطن تایید و پیشنهاد شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کنزاکس مدل 2140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- دارای مخزن مواد شوینده - دارای چرخ برای حمل آسان - دارای استاندارد IPX5 - حداکثر فشار آب ورودی به دستگاه: 0.7 مگا پاسکال - دارای شلنگ جمع‌کن دستی - دارای کابل برق 5 متری - نوع موتور: القایی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی استرانگ مدل STG4475-250W-75bar خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از بهترین کارواش شارژی میتوان کارواش شارژی استرانگ مدل STG4475 را نام برد که دارای طراحی منحصر به فردی بوده و از باطری 21 ولت لیتیوم یونی شیائومی بهره میبرد. توان موتور این کارواش شارژی 250 وات میباشد که دارای طول عمر و دوام بالا است که موجب افزایش فشار پاشش آب و توان تمیزکاری بالا و آبیاری برای استفاده در منزل و باغ ها میباشد. جریان خروجی پمپ این کارواش شارژی استرانگ 4.5 لیتر در دقیقه میباشد. این دستگاه از دو مدل لانس بهره میبرد یکی در حالت پارویی و دیگری در حالت تیز پاشش آب را انجام میدهند، علاوه بر آن یک سری پاشش 7 حالته نیز همراه این دستگاه ارائه میشود که باعث سهولت استفاده در موقعیت ها و کاربرد های مختلف میشود. کارواش 250 وات شارژی استرانگ مدل STG4475 قابلیت کشش آب از مخزن را دارا بوده و برای مواردی که قابلیت استفاده از برق شهر و شیر آب شهری وجود ندارد بسیار کاربردی است، همچنین کشش کف از مخزن نیز با این قابیلت ممکن میباشد. با این کارواش حدود 45 دقیقه میتوانید به صورت ممتد عملیات شستشو را انجام دهید و تقریبا 45 دقیقه هم برای پر شدن کامل باطری زمان نیاز دارد. طراحی بدنه این دستگاه طبق استاندارد های روز دنیا و از بهترین متریال بوده و بسیار سبک و قابل حمل میباشد. از اقلام همراه این دستگاه میتوان به شیلنگ با کیفیت 5 متری، فیلتر صافی ورودی آب، کوپلینگ، دو عدد لانس مختلف و سری پاشش 7 حالته اشاره کرد. اگر به دنبال خرید یک کارواش شارژی با کیفیت و قیمت مناسب هستید پیشنهاد تیم کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی ابزار باطن به شما کارواش شارژی استرانگ مدل STG4475 میباشد برای بررسی دقیق مشخصات این کارواش و مقایسه آن با مدل های مشابه به سایت ابزار باطن مراجعه کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش مودکس مدل PW7700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش خانگی یکی از اقلام بسیار کاربردی است که در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند و دیگر نیازی نیست برای شست و شوی ماشینتان در صف کارواش بایستید. کارواش مودکس مدل pw7700 با داشتن موتور فول مس یونیورسال و توان مصرفی 1300 وات، قادر است آب را با فشار 90 بار از نازل خود پرتاب کند. این فشار بالا باعث می‌شود که لکه‌های سخت و چسبنده به راحتی از سطح مورد نظر پاک شوند. یکی از ویژگی‌های برجسته این کارواش، سیستم خاموشی خودکار آن است که در صورت افزایش توان دستگاه بیش از حد مجاز، به صورت خودکار کار خود را متوقف می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که عمر مفید دستگاه افزایش یابد و از خرابی ناگهانی آن جلوگیری شود. این کارواش دارای مخزن مواد شوینده است که باعث می‌شود شستشوی سطوح با کیفیت بیشتری انجام شود. این دستگاه قابلیت تنظیم جریان آب در دو سرعت مختلف را دارد که با توجه به نوع کاربری، می‌توان از آن استفاده کرد. این کارواش با داشتن 3 متر شلنگ فشار قوی، حتی در زمانی که فشار آب ضعیف است، قادر است آب را با فشار زیاد پرتاب کند. این ویژگی باعث می‌شود که شستشوی سطوح با کیفیت بیشتری انجام شود. همچنین با داشتن 5 متر کابل برق، به شما امکان استفاده از آن در فضای باز و دور از منبع برق را می‌دهد. علاوه بر این با داشتن دبی جریان آب خروجی 280 لیتر بر ساعت، می‌تواند در زمان کمتری سطوح بزرگتری را شستشو دهد. این کارواش با داشتن اتصال شلنگ مخصوص برای آبیاری، قابلیت استفاده چند منظوره را دارد و با استفاده از دسته آن، قابلیت حمل و نقل آسان را دارد و می‌توانید آن را به هر جایی که نیاز دارید، ببرید. علاوه بر این دارا بودن رابط خروجی آب، پین تمیز کننده و دکمه روشن و خاموش، استفاده از آن را بسیار ساده و راحت می‌کند. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، سطوح مختلف را شستشو دهید. کارواش مودکس مدل PW7700 علاوه بر زیبایی ظاهری دارای کیفیت فوق العاده ای است که هنگام استفاده از آن به کیفیت و دقت زیادی که در ساخت این کارواش به کار رفته است، پی خواهید برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش هیوندای مدل HP1526-PW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای نظافت خودروی خود نیاز به تهیه‌ی یک کارواش باکیفیت قابل قبول از یک برند مطرح دارید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم. کارواش (HP1526-PW) توسط شرکت «هیوندای» (Hyundai) تولید شده است. این کارواش از یک موتور 1500 وات بهره می‌برد. قدرت فشار آب خروجی این دستگاه 120 بار است و باید حداکثر گرمای آب ورودی به دستگاه 40 درجه سانتی‌گراد باشد. حداکثر دبی آب در این دستگاه 6.6 لیتردردقیقه است. یعنی در هر دقیقه 6.6 لیتر آب از طریق لنس دستگاه خارج می‌شود. از آن‌جایی که طول شلنگ کارواش برای افزایش راحتی کار شستشو، از اهمیت بالایی برخوردار است این کارواش شلنگی به‌طول 5 متر دارد. به همراه این کارواش دو عدد لنس برای تغییر نوع خروج آب ارائه می‌شود. همچنین یک محفظه مواد شوینده روی کارواش وجود دارد که در مسیر خروج آب قرار داده می‌شود و امکان نظافت و شستشوی بهتر را ایجاد می‌کند. این کارواش دارای استاندارد IPX5 است. این استاندارد تضمین کننده‌ی مقاومت دستگاه در برابر فشار بالای آب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K 2.98 M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به نظافت و تمیزی محیط زندگی و کار خود اهمیت می‌دهید و مایل هستید به‌صورت منظم، حیاط منزل و خودروی خود را بشویید، باید هزینه‌های آب یا رفتن به کارواش را در نظر بگیرید. با بررسی این هزینه‌ها، بهتر است به فکر استفاده از دستگاهی باشید که علاوه‌بر کیفیت بالای شست‌وشو، در مصرف آب هم صرفه‌جویی کند. این دستگاه، کارواش خانگی است. مدلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، کارواش خانگی «K2.98M» از محصولات شرکت «کرشر» (Karcher) است. این دستگاه آب را با فشار 110 بار در اختیار شما قرار می‌دهد. وزن مناسب و ابعاد کوچک و چهار چرخ بودن باعث جابه‌جایی راحت این مدل می‌شود. از دیگر خصوصیات این محصول این است که ضمن مکش آب با دبی 330 لیتر بر ساعت (6 لیتر بر دقیقه)، می‌تواند از ورودی مخصوصی، مواد شوینده را هم مکش کرده و با آب مخلوط کند. همچنین کارواش K2.98M دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IPX5 است. شرکت آلمانی کرشر محصولات خود را با کیفیت بسیار مطلوبی تولید می‌کند. این شرکت در بین تولیدکنندگان کارواش، جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده است. باید در نظر بگیرید که به‌طور مداوم، می‌توانید 40 دقیقه از این دستگاه استفاده کنید. حجم کم مدل K2.98M باعث می‌شود فضای اندکی در منزل یا محل کار شما اشغال شود و دسته تلسکوپی _کشویی) آن این قابلیت را به کاربر میدهد که به راحتی بتواند آن را جابجا نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش ویوارکس مدل VR6120-PW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه استفاده از کارواش ها برای شستن محیط های مختلف نظیر حیاط، دیوار و نمای ساختمان و ...افزایش یافته است. دستگاه کارواش با استفاده از یک نازل، آب را با فشار بالا بر روی سطوح پاشیده و به کمک آن جرم و آلودگی ها از بین می رود. در این میان کارواش های صنعتی با توجه به توان بیشتر و قدرت بالاتری که دارند در شست وشوی محیط های صنعتی مانند کارخانه ها، کارگاه ها، گاراژها و گاهی در انجام برخی شست وشوها در منزل مانند شست وشوی پارکینگ به طور ویژه ای مورد توجه قرار می گیرند. سیستم سوئیچ اتو استاپ یکی از کاربردی ترین سیستم ها در کارواش سیستم سوئیچ اتو استاپ است. برخورداری از این سیستم باعث شده تا با فشار دادن ماشه آبپاشی موتور به کار افتد و با رها کردن این ماشه موتور متوقف شود. این فرایند تأثیر به سزایی در افزایش طول عمر موتور دارد و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود. VR-6120 با برخورداری از سیستم سوئیچ اتو استاپ این امکان را به کاربر می دهد که با خیالی آسوده و مطابق با نیاز خود از این دستگاه برای انجام تمیزکاری و زنگار زدایی بهره ببرد. سیستم حفاظت گرمایی از دیگر سیستم هایی که یک کارواش را متمایز می کند، بهره بردن از سیستم حفاظت گرمایی است که در صورت افزایش دمای دستگاه به طور خودکار موتور را خاموش می کند و از این طریق از استهلاک قطعات داخلی آن جلوگیری به عمل می آورد. این فرایند همچنین در افزایش طول عمر موتور نیز تأثیر به سزایی دارد. کارواش VR-6120 ویوارکس نیز با بهره مندی از سیستم حفاظت گرمایی، سالیان بسیاری را در کنار کاربر خواهد بود و با توانمندی های خود او را در انجام فعالیت های مختلف مربوط به تمیزکاری همراهی خواهند داشت.این کارواش دارای مکش اتومات آب نیز هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K4 Compact-Home Kit خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «کرشر» (Karcher) است که تحت‌عنوان مدل «Karcher K4 Compact-Home Kit» به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه توانی برابر 1800 وات دارد و حداکثر فشار آب خروجی از آن 130 بار است. این دستگاه قادر است در صورت دسترسی‌نداشتن به شیر آب، از یک مخزن برای تامین آب خروجی خود استفاده کند. شرکت کرشر برای این محصول، شلنگی 6متری در نظر گرفته است. این کارواش دارای استاندارد IPX5 بوده و دربرابر رطوبت و گردوخاک مقاوم است. به ورودی این کارواش نمی‌توان آب گرم متصل کرد و دمای آب ورودی به آن نباید از میزان 40 درجه‌ی سانتی‌گراد تجاوز کند. این کارواش به دسته‌ی تفنگی مجهز بوده که در قسمت تعبیه‌شده روی بدنه‌ی کارواش قرار می‌گیرد. حداکثر دبی آب این کارواش 6.3 لیتر در دقیقه و طول شلنگ آن 6 متر است. درون بسته‌بندی این محصول، محلول شوینده‌،‌ برس زمین‌شوی، لنس با قابلیت تنظیم جریان خروجی، لنس ساده، رابط لنس و تفنگی قرار دارد.

طراحی و ساخت

این دستگاه همانند دیگر محصولات شرکت کرشر دارای ظاهری زیبا و دل‌نشین است. مواد به‌کار گرفته شده در ساخت بدنه (K4 Compact-Home Kit) از کیفیت بالایی برخوردارند. محصول دارای 2 عدد چرخ بزرگ در قسمت پایینی است که حمل‌ونقل و جابجایی را برای کاربر آسان می‌کنند. در قسمت بالایی نیز دستگاه مجهز به دسته‌ای پلاستکی نرم بوده که از این طریق نیز می‌توان دستگاه را جابجا کرد. از ویژگی‌های این محصول این است که از آن می‌توان هم به‌صورت افقی و هم به‌صورت عمودی استفاده کرد. ویژگی دیگر این دستگاه مقاوم بودن آن در برابر نفوذ رطوبت و گردوخاک به قسمت‌های داخلی دستگاه است. درحقیقت طراحی بدنه به‌گونه‌ای است که از ورود این مواد به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند. برس زمین‌شوی مخصوص و لنس با قابلیت تنظیم جریان خروجی که همراه با این دستگاه عرضه‌ می‌شوند، کمک زیادی به کاربر در از بین بردن آلودگی‌ها می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

مشخصات فنی

جهت ایجاد فشار آب مناسب و از بین بردن آلودگی‌ها، کارواش باید مجهز به موتوری قدرتمند باشد. کارواش K4 Compact-Home Kit دارای موتوری با توان 1800 وات بوده که توانایی ایجاد فشاری آبی برابر با 130 بار را دارد. این فشار برای از بین بردن هرگونه آلودگی کافی است. کارواش کرشر در دسته کارواش‌های معمولی قرار می‌گیرد و دمای آب ورودی نباید بیشتر از 40 درجه سانتی‌گراد باشد، چون دمای آب بالاتر ممکن است به قطعات داخلی کارواش آسیب برساند. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه این است که در صورت عدم دسترسی به شیر آب ورودی، دستگاه مجهز به مخزنی است که با پر کردن آن دیگر نیازی به شیر آب ورودی نیست. موتور این دستگاه از نوع القایی است. موتورهای القایی با استفاده از میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط استاتور(stator) می‌چرخند. این موتورها در مقایسه با موتورهای ذغالی عمر بیشتری دارند و به خاطر استفاده از پلاتین لرزش و صدای کمتری دارند.

سخن آخر

کارواش کرشر مدل K4 Compact-Home Kit علاوه بر وجود متعلقات بسیار زیاد و اقلام همراه مناسب، دارای طراحی زیبا و دل‌نشین است. این دستگاه علاوه بر کیفیت بالای مواد بکار گرفته شده در ساخت بدنه، دارای عملکردی مناسب درحین کار است و گزینه مناسبی برای انتخاب یک کارواش معمولی است.

نمای دیگر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K7 FULL CONTROL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش خانگی کارچر مدل K7 FULL CONTROL که به عنوان قوی ترین واترجت خانگی کارچر شناخته می شود به منظور انجام فرایند نظافت و شستشوی سطحی و عمیق در خانگی، محیط بیرون خانه و محوطه باغ طراحی و ساخته شده است. کارواش خانگی کارچر مدل K7 FULL CONTROL، از شستشوی خودرو گرفته تا لکه های سر سخت حیاط سهولت نظافت را با فشار یک دکمه برای شما امکان پذیر می نماید. امکان تنظیم فشار آب خروجی کارواش مدل K7 Smart هم از طریق دسته تفنگی دستگاه و هم از طریق برنامه نصب شده بر روی تلفن هوشمند، با استفاده از فناوری نوآورانه کارچر برای کاربر فراهم آمده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K7 FULL SMART CONTROL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش وسیله‌ای نوین جهت شست‌وشوی سطوح مختلف است که در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله با قابلیت افزایش فشار آب، هم آلودگی‌های سطح مورد نظر را ازبین می‌برد و هم باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود. شرکت (Karcher) «کرشر» از تولیدکنندگان لوازم صنعتی است که این‌بار کارواشی را تحت عنوان مدل (K7 FULL SMART CONTROL) به بازار عرضه کرده است. کارواش کرشر دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است و مواد به‌کار گرفته شده در ساخت بدنه آن از کیفیت بالایی برخوردارند. در قسمت پایینی محصول دو عدد چرخ بزرگ دیده می‌شود. دستگاه در حالت استاندارد خود مجهز به یک ترولی دو چرخ تولید شده به روش ریخته‌گری گریز از مرکز است که سهولت حرکت دستگاه بر روی سطوح ناهموار و پله‌ها را تضمین نموده و سبب تعادل و پایداری بالای دستگاه می‌‌شود. در قسمت بالایی نیز دستگاه مجهز به دسته‌ای آلومینیومی با پوشش پلاستکی نرم بوده که از این طریق نیز می‌توان دستگاه را جابجا کرد. وجود شلنگ پرفشار 10 متری باعث می‌شود قسمت‌هایی که دسترسی به آن‌ها دشوار است را به‌راحتی بتوان مورد شست‌وشو قرار داد. اما برای جمع کردن آن ممکن است کاربر با مشکلاتی مواجه شود، شرکت کرشر برای حل این مشکل از جایگاه شلنگ جمع‌کن استفاده کرده که آن را زیر دسته پلاستیکی دستگاه قرار داده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد K7 FULL SMART CONTROL این است که دستگاه به‌گونه‌ای ساخته شده که در برابر رطوبت و گردوخاک مقاوم است. وجود فیلتر آب نیز در دستگاه مانع از ورود ذرات احتمالی موجود در آب به داخل دستگاه می‌شود.برای این دستگاه برنامه Home & Garden طراحی شده که با کمک آن یافتن فشار مناسب نیز بسیار آسان خواهد بود. کارواش کارچر ، امکان تنظیم فشار مناسب را برای تمامی کارهای نظافت در فضای باز به کاربران می دهد و علاوه بر آن به راحتی می توان با استفاده از صفحه نمایش LED تعبیه شده بر روی نازل، فشار مناسب را تنظیم نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کنزاکس مدل یونیورسال KPW-6516 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش 1600 وات 130 بار یونیورسال کنزاکس مدل KPW_6516 یک کارواش خانگی و سایز متوسط است که می‌تواند ابزاری عالی برای تمیزکاری انواع فضاها و وسایل نقلیه شما در خانه باشد. باید بدانید که این کارواش از توان کافی برای شست‌وشوی ماشین و دیگر وسایل نقلیه شما در خانه برخوردار است؛ علاوه بر آن می‌تواند برای شست‌وشوی نمای خانه، سنگ‌فرش‌ها، نرده‌ها و فنس‌ها و فضای داخلی ساختمان مناسب باشد. بنابراین این محصول را می‌توان یک ابزار حرفه‌ای شست‌وشو در خانه، ویلا و کارگاه نام‌گذاری کرد.از جمله مواردی که این محصول کنزاکس را علاوه بر مصارف خانگی به گزینه‌ای مناسب برای مصارف نیمه‌صنعتی تبدیل می‌کند، پمپ و پیستون‌های خوش‌ساخت آن است. پمپ آب این محصول با قابلیت مکش آب به تولید می‌رسد و از این رو امتیاز اضافه‌ای به نسبت محصولات عادی دارد. پیستون‌های آن نیز از جنس فولاد ضدزنگ تولید شده‌اند و فشار خروجی کاملا یکنواختی را به شما ارائه خواهند داد. نازل کارواش 1600 وات 130 بار یونیورسال کنزاکس مدل KPW_6516 نیز کیفیتی عالی دارد: این نازل قابلیت تنظیم داشته و شما می‌توانید با کمک آن دامنه شست‌وشو و فشار خروجی آب را کنترل کنید. فشار خروجی آب این کارواش حداکثر 130 بار خواهد بود؛ به همین ترتیب حداکثر دبی آب آن 8 لیتر در دقیقه و میزان خروجی آب آن در عمل 5.2 لیتر در دقیقه است. این میزان از خروجی آب به سبب وجود یک موتور پرقدرت 1600 واتی ممکن شده است. حداکثر گرمای آب استفاده‌شده در این دستگاه می‌بایست 50 درجه سانتی‌گراد دما داشته باشد؛ گرمای بیش از این مقدار می‌تواند باعث آسیب در قطعات داخلی آن شود. بنابراین اگر به دنبال یک کارواش مناسب برای شست‌وشوی فضاهای بسیار چرب هستید، این گزینه مناسب شما نخواهد بود؛ چراکه این کاربرد به دمای آب بسیار بالاتر نیاز دارد. یک موضوع مهم دیگر درباره موتور این دستگاه وجود دارد: همان‌طور که گفتیم موتورهای یونیورسال در مقابل کارکردهای مداوم آسیب‌پذیر هستند. خوشبختانه این کارواش کنزاکس به حسگر حرارتی مجهز بوده که از آسیب به موتور در استفاده‌های طولانی جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش ماکیتا مدل 9016A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش دینامی ماکیتا مدل 9016A دارای موتوری بسیار قدرتمند با توانی معادل 2500 وات می‌باشد که قادر است تا فشار آبی برابر با 250 بار را فراهم نماید. این فشار آب فراهم شده پاسخگو بسیاری از نیازهای کاربران از جمله شستشو و نظافت خودرو، پارکینگ و حیاط منزل‌ها می‌باشد. همچنین متخصصان لوله کشی می‌توانند بوسیله این ابزار از صحت کارکرد صحیح لوله خود بوسیله تحت فشار قرار دادن لوله‌ها با این کارواش مطمئن شوند. اتصالات و مجراهای این دستگاه همگی از مواد و متریال اولیه با کیفیت صنعتی بالا ساخته شده‌اند که توانایی فراهم نمودن دبی آب برابر با 8 لیتر بر دقیقه را داشته باشند. همچنین این ابزار به یک فشار متر آنالوگ مجهز است تا کاربران بتوانند فشار آب خروجی را مشاهده و بهینه‌تر از ابزار استفاده نمایند. این محصول می‌تواند انواع سیالات و مایعات از جمله سموم کشاورزی را نیز بصورت مه پاش اسپری نماید که مزیتی بزرگ برای کشاورزان و باغبانان عزیز می‌باشد. لازم به ذکر است که به همراه کارواش ماکیتا مدل 9016A یک گان پاشش، شلنگ فشار قوی، مخزن کف و دو عدد اتصالات مرتبط و تمامی متعلقات مورد نیاز کاربران نیز عرضه می‌گردد. بدلیل طراحی ارگونومیک بدنه و دسته این محصول، و وزن پایین آن در مقیاس با قدرت آن که چیزی تنها در حدود 7.6 کیلوگرم می‌باشد، این ابزار را می‌توان ابزاری کاملا پرتابل و قابل حمل و خوش دست دانست که در بین کارواش های خانگی و نیمه صنعتی که در سایت دیجی کالا می‌باشد میتوان کارواش دینامی ماکیتا را در این بازه‌ی قیمتی بهترین گزینه برای خرید معرفی کرد.این کارواش به سفارش شرکت ژاپنی ماکیتا در کشور چین ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش هیوندای مدل HP1480 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از کارواش جهت شست‌وشوی خودرو، اطراف ساختمان و غیره استفاده می‌شود. عملکرد این دستگاه به‌صورتی است که با افزایش فشار آب به شست‌وشوی سریع و صرفه‌جویی در مصرف آب کمک می‌کند. کارواش هیوندای مدل HP1480 را مشاهده می‌کنید که با وزن 5.4 کیلوگرم به بازار عرضه شده است. این محصول دارای موتور ذغالی است که توان آن 1400 وات، قدرت فشار آب آن 100 بار و حداکثر فشار آب ورودی 7 باراست. طول شلنگ آن 5 متر و دبی آن 2.6 لیتر در دقیقه است. کارواش هیوندای مجهز به دو عدد لنس بوده و از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به تفنگی، مخزن مواد شوینده، سوزن تمیزکننده نازل و فیلتر اشاره کرد. کارواش هیوندای مدل HP1480دارای پمپ 3 محوره است. همچنین گفتنی است که دارای محافظ دما و مجهز به سیستم استاپ هم است. بازه حداکثر دبی آب کارواش هیوندای مدل HP1480برابر با 50 تا 100 لیتر در دقیقه است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش فشار قوی بوش مدل Aquatak 135 Univresal خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل (Universal Aquatak 135) به بازار عرضه کرده است.کارواش بوش مدل Universal Aquatak 135 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است . کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 1900وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 135 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد.بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی سه سیلندری آن می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش و ساکشن می باشد . طول لنس این دستگاه 7 متر می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش بوش مدل 135 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل (Universal Aquatak 135) به بازار عرضه کرده است.کارواش بوش مدل Universal Aquatak 135 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است . کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 1900وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 135 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد.بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی سه سیلندری آن می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش و ساکشن می باشد . طول لنس این دستگاه 7 متر می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش بوش مدل GHP 5-75 X + 2 Extra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی بوش را برترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه تولید کارواش های صنعتی است که می توان گفت در این راه هم بوش بی رقیب بوده است. شرکت بوش بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کمپانی تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و همیشه در این عرصه پیشگام بوده است .کارواش بوش مدل GHP 5-75 X را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست کارواشی با قطعات آلمان و مونتاژ ایتالیا که به‌ صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار بسیار پیشرفته است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود. موتور دینامی این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 2600 وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 185بار از نازل خود خارج کند. بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی برنجی آلیاژی سه سیلندری آن می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا