تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم خرید پیچ گوشتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پیچ گوشتی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

پیچ گوشتی یکی از ساده ترین ابزارآلات است که حداقل یکبار برای باز و بسته کردن پیچ در خانه و وسایل مختلف به آن نیاز پیدا کرده اید. این وسیله پرکاربردترین نوع ابزار دستی است که به صورت اهرمی عمل می کند، یعنی به کاربر اجازه می دهد تا با صرف کمترین نیرو، پیچ های هم شکل با نوک خود را باز و بسته کند. بنابراین از آنجا که پیچ گوشتی جزو پرمصرف ترین ها هستند، ما در این نکته خرید سعی داریم توصیه هایی را به منظور انتخاب و خرید پیچ گوشتی عنوان نماییم. لطفا در تا انتهای مطلب نیز همراهمان باشید.

پیچ‌ گوشتی چیست؟

یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین ابزارآلات است که با کمک نیروی اهرمی و گشتاوری برای باز و بسته کردن انواع پیچ به کار می‌رود. این ابزار بسته به نوع پیچ و محل مورد استفاده در اندازه و انواع گوناگونی تولید می‌شود. با قرار دادن سر این وسیله در شیارهای پیچ و چرخاندن آن پیچ به درون قطعه‌ی مورد نظر فرو رفته و محکم می‌شود. این ابزار به‌طور کلی در دو نوع دستی و برقی وجود دارد که در نوع ساده نیروی دست باعث چرخش می‌شود و از دو قسمت اصلی دسته و میله تشکیل شده است. نوع برقی با نیروی موتور الکتریکی کار کرده و سرعت بیشتری نسبت به نوع ساده دارد. این نوع دارای بدنه‌ی ثابت و سری قابل تعویض است. پیچ ‌گوشتی‌ها به ‌صورت تکی و مجموعه‌ی کامل در انواع مختلف قابل تهیه هستند و برای کارهای گوناگونی به کار می‌روند.

انواع پیچ‌ گوشتی

این ابزار بر اساس معیارهای گوناگونی ازجمله شکل نوک، عملکرد و نیروی وارد شده به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه هرکدام را بررسی می‌کنیم.

براساس شکل سری و نوک

تخت یا دوسو: انتهای نوک این نوع تخت و صاف است و در دو نوع باریک و پهن تولید می‌شود. در نوع باریک قطر نوک و میله به یک اندازه است و در فضاهای محدود به‌کار می‌رود. در نوع پهن قطر نوک کمی بیشتر از قطر میله است و برای باز و بسته کردن پیچ‌هایی با سر بزرگتر به‌کار می‌روند.

چهارسو: نوک این وسیله دارای چهار پره است که رفته رفته باریک شده و در قسمت انتهایی نوک به هم متصل می‌شوند. در اندازه‌های گوناگون صفر تا چهار ساخته می‌شوند که پرمصرف‌ترین آن‌ها شماره‌ی دو است. برای کارهای مختلفی ازجمله طلاسازی، تعمیرات ساعت و کار با ماشین آلات به کار می‌روند. در صورت وارد کردن فشار مضاعف نوک آن از سر پیچ سر می‌خورد.

سه پر: دارای سه پره اما متفاوت با نوع سه سو است و معمولا برای کارهای ظریف مثل باز کردن پیچ تلفن، موبایل، دوربین و کنسول بازی از آن استفاده می‌کنند.

مربع: از این نوع برای باز کردن پیچ‌هایی با انتهای مربع شکل به‌کار می‌رود و نوع طراحی آن مانع از لغزش و سرخوردن روی پیچ می‌شود و گشتاور پیچ را افزایش می‌دهد.

ستاره‌ای: نوک این پیچ‌گوشتی شش پره‌ای و به شکل ستاره است. به دلیل طراحی خاص به طور کامل در سر پیچ چفت شده و با وارد کردن نیروی چرخشی بیشتر به سمت بیرون نمی‌لغزد و خورده نمی‌شود. نوع ستاره‌ای عمیق‌تر داخل سر پیچ قرار می‌گیرد و تنها ایراد آن احتمال شکستن نوک بر اثر نیروی زیاد و ماندن تکه‌ی شکسته درون سر پیچ است.

شش پر یا خورشیدی: این نوع مانند نوع ستاره‌ای شش وجه دارد با این تفاوت که ضخامت پره‌های نوع شش پر بیشتر است و با وارد کردن نیروی زیاد به راحتی نمی‌شکند. به همین دلیل برای کارهای با گشتاور بالا مناسب است.

همه کاره: این مدل از یک دسته و میله تشکیل شده و نوک ثابت و متصل به میله ندارد. می‌توان انواع سری‌های مختلف را به آن متصل کرده و انواع پیچ را بدون دردسر باز و بسته کرد.

در ادامه بخوانید: خرید پیچ گوشتی

بر اساس عملکرد و کاربرد

جغجغه‌ای: این نوع توسط یک چرخ جغجغه‌ای کار می‌کند و فقط در یک جهت قابلیت چرخش دارد. اگر در جهت مقابل بچرخانید بی اثر است. یعنی پیچ را فقط باز می‌کند یا می‌بندد. هنگام کار با این وسیله برای تنظیم مجدد زاویه نیاز نیست ابزار را از پیچ جدا کرد بلکه با حرکت دادن دسته‌ی آن در حالت خلاص به زاویه‌ی مناسب می‌رسد. سری‌های این مدل قابل تعویض هستند و می‌توان انواع سری را به آن متصل کرد. همچنین نسبت به انواع معمولی سرعت بیشتری دارند.

مشتی: اندازه‌ی این نوع کوچک است و در جاهایی که امکان استفاده از پیچ گوشتی‌هایی با دسته‌ی بلند وجود ندارد به کار می‌رود. انواع جغجغه‌ای این مدل قدرت و سرعت بیشتری دارند.

90 درجه: در دو نوع معمولی و جغجغه‌ای وجود دارد و در مکان‌هایی مثل فضای بین دو کمد که با محدودیت فضا روبه‌رو هستیم و نمی‌توان به طور مستقیم به پیچ دسترسی پیدا کرد استفاده می‌شود.

دسته T: دسته‌ی این مدل بزرگتر و به شکل حرف T است. به همین دلیل با وارد کردن فشار برای بستن پیچ نوک آن از محل خارج نمی‌شود و می‌توان با نیروی گشتاور بیشتری پیچ را به راحتی باز یا بسته کرد. این وسیله نیز در دو مدل معمولی و جغجغه‌ای ساخته می‌شود.

ساعتی: از این نوع برای کارهای ظریف و باز و بسته کردن پیچ‌های ریز استفاده می‌شود. چون ساختار آن به گونه‌ای است که قسمت انتهایی دسته قابلیت چرخش مجزا دارد. این قابلیت باعث می‌شود با چرخاندن این قسمت بدنه‌ی پیچ گوشتی به طور کامل بچرخد.

چکش خور: این مدل در قسمت انتهای دسته‌ی خود یک قطعه‌ی تخت آهنی دارد و به میله‌ای که تا آخر دسته ادامه پیدا کرده وصل شده است. این یکپارچگی باعث می‌شود که با ضربه زدن به قسمت انتهایی دسته نیرو به طور متعادل به میله انتقال یافته و از آسیب دیدن آن جلوگیری کند.

در ادامه بخوانید: خرید پیچ گوشتی

تقویت پذیر: این مدل که شباهت زیادی به انواع معمولی دارد در قسمت اتصال دسته و میله به یکدیگر دارای یک مهره است و برای پیچ‌های سفت شده یا آن‌هایی که باید بیشتر سفت شوند به کار می‌رود. به این صورت که مهره‌ را با آچار نگه‌داشته و عمل باز و بسته کردن پیچ را با گشتاور بیشتری انجام می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نردبان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

عایق: دسته و میله‌ی این نوع ابزار از مواد غیر رسانا و عایق مثل پلاستیک ساخته شده تا از خطر برق گرفتگی جلوگیری کند. این نوع برای افرادی که با برق و فعالیت‌های مربوط به آن سر و کار دارند مناسب است. تا جریان 1000 ولت می‌توان از آن استفاده کرد.

آهنربایی: سری این مدل خاصیت مغناطیسی و آهنربایی دارد و پیچ را به خودش جذب می‌کند. به همین دلیل در فضاهای غیر قابل دسترس و جاهایی که امکان افتادن پیچ وجود دارد برای بستن پیچ‌های بسیار کوچک استفاده می‌شود.

آلن: این نوع به شکل آچار است و معمولا برای باز و بسته کردن پیچ‌های آلن که حفره‌ی شش ضلعی دارند استفاده می‌شود. در این مدل قسمت سری به طور عمیق داخل حفره‌ی پیچ قرار گرفته و از تغییر شکل و ضربه خوردن آن جلوگیری می‌کند.

نکات مهم هنگام خرید پیچ گوشتی

جنس دسته

جنس دسته پیچ گوشتی باید در برابر لغزش مقاوم باشد، به همین دلیل اکثراً دسته این ابزار را از جنس پلاستیک و به شکل عاج دار می سازند. پیچ گوشتی هایی با دسته های سیلیکونی بسیار مرغوبند. همچنین توجه داشته باشید که دسته پیچ گوشتی نباید هیچ گونه پلیسه یا زائده ای داشته باشد.

نوع دسته

شکل طراحی دسته پیچ گوشتی هنگام خرید پیچ گوشتی باید ارگونومیک باشد، تا راحت در دست جا گرفته و در استفاده های طولانی مدت، فشار مضاعف به دست وارد نکند.

طول دسته

برای کارهای حرفه ای، طول دسته پیچ گوشتی بسیار مهم است، چون به نیروی بیشتری نیاز داریم، به همین دلیل از پیچ گوشتی دسته بلند در فعالیت های صنعتی و کارگاهی استفاده می شود.

جنس میله

جنس میله پیچ گوشتی باید محکم باشد تا در اثر کار خم نشود، علاوه بر این محل اتصال دسته به میله را به خوبی بررسی کنید تا در برابر فشار گشتاوری مقاومت خوبی از خود نشان دهد و میله به دسته لق نزند.

جنس نوک

جنس نوک پیچ گوشتی باکیفیت از کروم وانادیوم است و برای سهولت و سرعت بخشیدن به کار خاصیت آهنربایی نیز خواهد داشت.

توجه داشته باشید ظاهر نوک آچار نباید هیچ اثری از ترک خوردگی، لب پریدگی و زنگ زدگی داشته باشد.

انتخاب مدل عایق

اگر با برق کار می کنید، پیچ گوشتی دوسو و چهارسو عایق بخرید تا در برابر برق محافظت شوید.

بهترین برند پیچ گوشتی

از بهترین برندهای تولیدکننده برای خرید پیچ گوشتی می توان به هازت، استنلی، سونیک، ایران پتک، جنیوس، اکو، جتک، لیکوتا، نووا، رونیکس و … اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید پیچ گوشتی گفته شد، می توانید پیچ گوشتی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پیچ گوشتی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پیچگوشتی تقه ای مدل di-7 مجموعه 7 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ گوشتی تقه‌ای (Self-tapping screw) نوعی از پیچ است که دارای یک نوک تیز و خشنوده است و می‌تواند به صورت خودکار در مواد چوبی یا فلزی وارد شده و رشته‌ای در آن ایجاد کند. این نوع پیچ برای اتصال و تثبیت قطعات با یکدیگر بکار می‌رود و نیازی به قطب‌نما یا پیش‌سوراخ کردن قبل از تعبیه ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی و سری پیچ گوشتی پرووان مدل PGS101 بسته 126 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت پرووان که در زمینه های مختلفی نیز فعالیت دارد و محصولات متنوعی نیز تولید می کند. پیچ گوشتی همه کاره PGS100 که یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی است. این محصول یک دسته‌ی پیچ‌گوشتی دارد که در عین ظرافت در تولید و طراحی از دوام و مقاومت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این دسته از روکش ضد زنگ بهره می‌برد و برای کارهای مختلفی از جمله تعمیرات عینک، محصولات الکترونیکی، اسباب‌بازی، تلفن، لپ‌تاپ، موبایل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. سری های پیچ گوشتی این محصول از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای حالت مغناطیسی است تا پیچ‌های کوچک را جذب کرده و از گم شدن آن‌ها جلوگیری کند. دسته‌ی پیچ‌گوشتی این مجموعه نیز از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و در تولید آن از فناوری اکسیداسیون آنودایز استفاده شده تا دوام و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خوردگی داشته باشد. این سری‌ها با قابلیت آهن‌ربایی با استفاده از فولاد و تراش‌کاری لیزری تولید شده‌اند. دقت بسیار بالا در تولید این سری‌ها منجر به تولید محصول بسیار با کیفیت شده است. میزان مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و خوردگی را می‌توان هنگام کار با آن‌ها تجربه کرد. این مجموعه در یک کاور با جنس آلیاژ آلومینیوم قرار دارد. داخل این کاور به 4 قسمت تقسیم شده و سری‌های مختلف پیچ‌گوشتی با کاربردهای گسترده در جای مشخص قرار دارند. پردازش ریخته‌گری یک‌پارچه در تولید این کاور سبب ایجاد قوس‌های بسیار چشم‌نواز و مدرن در ساختار آن شده است. این کاور خوش‌ساخت در برابر ضربه و خوردگی مقاومت بسیار خوبی دارد. گفتنی است این کاور به صورت کشویی بوده و دسترسی بسیاری آسانی به تمامی سری‌های پیچ‌گوشتی خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 43 عددی رابط سری پیچ گوشتی بوش مدل NBO43T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت بوش همیشه در طراحی و تولیدات از ابزار صنعتی گرفته تا لوازم خانگی و صنایع پزشکی و نفتی و تراشکاری و دیگر صنایع با صدها کارخانه در دنیا بی رقیب بوده است. کمپانی بوش تولیدکننده تجهیزات اصلی و توزیع کننده صنعتی و تجاری است که با بیش از یک قرن تجربه در تولیدات ابزار ماشینکاری ازجمله مته های مخصوص پیشرو نوآوری های تکنیکی در این صنعت میباشد. 26 کارخانه تولیدکننده در دنیا فقط برای تولید ابزار تراشکاری و 36 مرکز ارائه خدمات، همراه با هزاران کارشناس تکنیکی در این شرکت، محصولات و خدمات تراشکاری را برای صنایع مختلف ارائه میدهند. مجموعه 43 عددی سرپیچ گوشتی بوش هم از همین محصولات با کیفیت شرکت بوش می باشد . این مجموعه کامل شامل لوازم جانبی برای کاربردهای پیچ‌یندی است . سرپیچ گوشتی ها از فولاد اصلاح شده S2 و یک فرایند عملیات حرارتی بهینه شده تشکیل شده است که کیفیت فوق العاده سختی را ارائه می دهد که عملکردی قدرتمند برای همه کارها را ارائه می دهد . به طور کلی تمام موارد کیفی این مجموعه باعث شده که این مجموعه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 6 عددی پیچ گوشتی ساعتی سان فلگ مدل PR-810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت سان فلگ ژاپن با بیش از 65 سال سابقه در تولید ابزارآلات دستی توانسته است محصولاتی با بالاترین رده کیفی را تولید نماید . مجموعه فوق که از محصولات سان فلگ میباشد شامل 6 پیچ‌گوشتی ساعتی است. از این 6 عدد، 3 پیچ‌گوشتی با سری دوسو و سه پیچ‌گوشتی دیگر با سری چهارسو هستند. کروم وانادیوم ، مواد تشکیل‌دهنده، برای ساخت این پیچ‌گوشتی‌ها است. ین آلیاژ از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و حرارت برخوردار است. این 6 پیچ‌گوشتی در یک جعبه‌ی پلاستیکی ارگانیزه با درب شفاف قرار دارند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 7 عددی پیچ گوشتی ضربه خور مدل Z7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ گوشتی 7 عددی ضربه خور دارای 4 عدد پیچ گوشتی دو سو و 3 عدد پیچ گوشتی چهارسو می باشد. قابلیت ضربه خوری از مزایای این نوع پیچ گوشتی می باشد. جنس بدنه از مواد پلاستیک فشرده بوده و جنس سری از کروم وانادیوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 6 عددی پیچ گوشتی ساعتی لیکوتا مدل ASD-168K02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه پیچ‌گوشتی مدل «ASD-168K02» یک مجموعه شش عددی از پیچ‌گوشتی ساعتی است. این مجموعه با برند لیکوتا (Licota) به بازار عرضه می‌شود. این مجموعه ، با سایر ست‌های پیچ‌گوشتی ساعتی که در بازار موجود است، تفاوت‌هایی دارد. سری‌های پیچ‌گوشتی اغلب مجموعه پیچ‌گوشتی‌های ساعتی به اشکال دوسو و چهارسو است.اما در مجموعه‌ی مدل ADS-168K02 سری‌هایی به شکل ستاره‌ای وجود دارد.این پیچ گوشی ها دارای سایز متفاوتی می باشند. سایز های این پیچ گوشتی ها T5*65mm –T6*65mm-T7*65mm-T8*65mm-T9*65mm-T10*65mm می باشد. دسته این پیچ گوشتی ها دارای طراحی خاص و محصربفرد و از جنس خاص ساخته شده است که باعث عدم تعرق و لغزش در حین کار می شود.این محصول ساخت کشور تایوان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 25 عددی سری پیچ گوشتی بوش مدل 2607019503 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باز هم شرکت «بوش» با تولید یک محصول جالب و کاربردی دیگر، نظر کسانی را که به دنبال خرید مجموعه‌ی پیچ‌گوشتی هستند جلب کرده است. این محصول با کد «2607019503» دارای 24 سری پیچ‌گوشتی با اشکال دوسو، چهارسو، ستاره‌ای و چهارسوی خاردار است. عضو دیگر این مجموعه، یک اضافه‌شونده‌ی طول مغناطیسی است. یکی از ویژگی جالب این محصول، نوع طراحی دسته‌ی پیچ‌گوشتی آن است. این دسته علاوه‌بر اینکه برای پیچاندن مورد استفاده قرار می‌گیرد کاور مجموعه نیز محسوب می‌شود. این کاور دارای یک سری فلزی است که می‌توانید سری‌های پیچ‌گوشتی را در این قسمت قرار داده و مورد استفاده قرار دهید. قسمت دسته‌ی پیچ‌گوشتی، یک شش‌ضلعی با قطر تقریبی 45 میلی‌متر است. پیشنهاد ما برای افرادی که قصد دارند چند پیچ‌گوشتی با سری مختلف بخرند، این محصول شرکت بوش است که علاوه بر تامین نیازشان، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. این محصول برای افرادی که از پیچ‌گوشتی‌های شارژی استفاده می‌کنند نیز مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری پیچ گوشتی دو سر چهار سو مدل اتومات کد 6.5-699 بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نوک پیچ گوشتی ها به صورت چهارسو و دو سو تولید می‌شوند. در مواردی برای استفاده بیشتر هر دو جهت قابل استفاده می باشند، به این صورت که یک طرف چهارسو، یک طرف دو سو یا هر دو طرف چهارسو یا دو سو تولید می‌شوند. نوک پیچ گوشتی یک سر چهارسو ولف به صورتی ساخته شده است که فقط یک طرف آن قابل استفاده می‌باشد و مخصوص باز و بسته کردن پیچ های چهار سو است. باید متذکر شویم که در ساخت نوک پیچ گوشتی یک سر چهارسو ولف از بهترین و مرغوب ترین فولاد مقاوم در برابر ضربات استفاده شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارواش به همراه قیمت و خرید آنلاین
سر پیچ ها بر اساس شکل و اندازه متفاوت می‌باشند و در گروه های مختلفی قرار می‌گیرند. نوک پیچ گوشتی های دو سو SL نام دارند که اعداد کنار SL مانند SL7، SL8، SL5 و... به معنی ضخامت و سایز نوک پیچ گوشتی می‌باشد. سر پیچ نوک پیچ گوشتی های چهار سو با نام PH شناخته می‌شوند که اعداد کنار PH نشان دهنده ضخامت و قطر نوک پیچ گوشتی ها می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ستاره ای فورس مدل 2044 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالای فوق محصولی فوق العاده از شرکت تایوانی فورس FORCE می باشد که شهرت آن در تولید با کیفیت بسیار بالا در دنیا زبان زد است. مجموعه 4 عددی پیچ گوشتی ستاره ای فورس از آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده است. همچنین دارای سایزهای ستاره ای : T6 , T7 , T8 , T9 می باشد. طول بخش فلزی آنها 100 میلی متر می باشد. تمامی محصولات فورس تحت لایسنس آلمان تولید شده و دارای استاندارد CE اروپا هستند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری پیچ گوشتی یک سر چهارسو یک سر دو سو جاملی مدل Ph2-Sl6 65mm بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای اتصال اجزا و قطعات مختلف از روش‌های مختلفی مانند پیچ، میخ و جوش استفاده می‌شود. در این بین پیچ‌ها کاربرد بسیاری دارند و بسیار شناخته شده هستند. به علت تنوع بالای این محصولات پیچ‌گوشتی‌های مختلفی نیز طراحی و تولید می‌شوند. پیچ‌گوشتی‌های دوسو و چهارسو بیش از سایر پیچ‌گوشتی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این‌رو به همراه داشتن آن‌ها در کیف ابزار بسیار ضروری است. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید یک سری پیچ‌گوشتی دو طرفه است که با کمک آن می‌توانید پیچ‌های دوسو و چهارسو را باز و بسته کنید. برای کار با این سری نیاز به تهیه‌ی یک دسته‌ی پیچ‌گوشتی دارید، البته ناگفته نماند که این سری برای پیچ‌گوشتی‌های برقی و شارژی نیز قابل استفاده است. بخش چهارسوی این محصول سایز PH2 و بخش دوسوی آن 6 میلی‌متری است. این محصول از فولاد ساخته شده است و استحکام بالایی دارد. از دیگر مزیت‌ این سری می‌توان به خاصیت آهنربایی آن اشاره کرد. این نوک پیچ گوشتی ها با توجه به قیمت بسیار مناسب، فروش بالایی دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ضربه خور دو سو آ-کرافت مدل A060603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آ-کرافت (A-KRAFT) یکی از بزرگ ترین تولید کننده های ابزارآلات دستی در کشور تایوان می باشد که تمامی فرآیندهای طراحی ، تولید و بسته بندی محصولات این کمپانی تماما در خاک کشور تایوان انجام می شود . پیچ گوشتی دارای نوک مگنت و دسته پلاستیکی ضد لغزش می باشد. این پیچ گوشتی از نوع ضربه خور است .پیچ گوشتی دو سو دارای بدنه فلزی 150 میلیمتری است و بدنه کامل 270 میلیمتر می باشد. نوع دو سوی آن 6.5 در 150 میلیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی فشار قوی چهارسو آ-کرافت مدل A060283 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آ-کرافت (A-KRAFT) یکی از بزرگ ترین تولید کننده های ابزارآلات دستی در کشور تایوان می باشد که تمامی فرآیندهای طراحی ، تولید و بسته بندی محصولات این کمپانی تماما در خاک کشور تایوان انجام می شود . پیچ گوشتی چهار سو دارای دسته پلاستیکی ضد لغزش عایق فشار قوی برق تا 1000 ولت (VDE) می باشد . ساخته شده از آلیاژ فولاد S2 است. سایز PH2x100 و طول کلی : 21 سانتی متر است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ضربه خور چهار سو موبینس مدل 22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ گوشتی یکی از پرکاربرد ترین ابزار در دسته ابزار آلات است. این پیچ گوشتی موبینس کد 22 چهار سو با قابلیت مگنتی {آهن ربایی} و آچار خور خیلی مستحکم و با کیفیت است و میتوان در جاهای زیادی از این استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا