تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم خرید کفش ایمنی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کفش ایمنی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

همیشه محیط کاری یک دفتر اداری و یا یک مغازه و فروشگاه نیست، گاهی اوقات آدم‌ها مجبور هستند برای گذران زندگی خود و البته برخی از آنان بر پایه عشق و علاقه ای که به کار خود دارند وارد عرصه هایی شوند که به معنای واقعی کلمه سخت، طاقت فرسا و حتی خطرناک است. از این رو برای انتخاب و خرید کفش ایمنی مناسب شغل و پیشه کاری خود با ما در این راهنمای نکات مهم هنگام خرید همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم و برجسته در این خصوص آشنا نماییم.

انواع کفش‌ ایمنی

کفش عایق برق: این نوع از کفش‌ایمنی دارای جنس پلاستیکی سخت هستند که از عبور جریان الکتریسیته جلوگیری می کند. این کفش ها در برابر ولتاژ ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت از خود مقاومت نشان می دهند.
کفش ضد مواد خورنده: در ساخت این کفش ها از ماده ای به نام بوتیل استفاده می شود. بوتیل از پا در مقابل مواد خورنده محافظت می کند.
کفش پنجه فولادی: در ساخت این کفش ها برای محافظت از پنجه پا از فلز فولاد استفاده می شود، فولاد از پنجه پای شما در مقابل ضربه و فشار محافظت می کند.
کفش کف پایی مخصوص: این نوع کفش از تمامی قسمت های پا در هنگام راه رفتن و دویدن محافظت می کند.
کفش کفه فلزی: برای ساخت کفه این کفش ها از فلز فولاد استفاده می شود، فولاد مانع از سوراخ شدن کف کف می شود.
کفش پلاستیکی: نوعی از کفش ایمنی می باشد که تمامی قسمت های آن از پلاستیک ساخته می شود و از پاهای شما در برابر آسیب دیدگی با مواد شیمیایی محافظت می کند.
کفش های نسوز: این کفش ها مقاومت زیادی در برابر گرما دارند به طوری که حتی در دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد هم از سوختن پای شما جلوگیری می کنند و مانع از ورود گرما به پاهای شما می شوند.

مفهوم علائم اختصاری روی کفش‌ ایمنی

تکنولوژی SRX: کف هایی که دارای تکنولوژی SRX هستند، مانع از لغزش و سر خوردن شما در محل کار می شوند که به این نوع کفش خا کفش ضد لغزش میگوند

تکنولوژی Slip resistant: بیشتر برای کسانی استفاده می شود که با مواد نفتی سروکار دارند، از لیز خوردن روی مواد نفتی جلوگیری می کند که اکثرا به کفش های ضد اسید مشهور هستند.

تکنولوژی ergo: این کفش ها در واقع بسیار راحت هستند و دارای کفه آنتی باکتریال می باشند که از بوی بد پا جلوگیری می کنند.

کفش ایمنیED: این نوع کفش ها در مقابل جریان الکتریکی نارسانا هستند و برق را به خوبی از خود عبور نمی دهند. پس مناسب کارهای برقی هستند که به کفش های عایق برق مشهور هستند.

کفش ایمنی Cp: این نوع از کفش ایمنی در برابر جریان الکتریسیته ساکن هم مقاوم است. در واقع به کفش هایی که جریان الکتریکی را از خود عبور نمی دهند به اختصار cp گفته می شود که به کفش های ضد اصطحکاک مشهور هستند.

کفش ایمنی RR: در واقع این کفش ها بسیار مقاوم هستند، به مقاومت کفش در برابر سوراخ شدن RR گفته می شود.

کفش ایمنی PU: نوعی کفش ایمنی است که برای ساخت قسمت زیری آن از جنس پلی یورتان استفاده می شود. PU مخفف کلمه پلی یورتان یا زیزه pu مشهور هستند.

نکات مهم هنگام خرید کفش ایمنی

نوع شغل: اولین نکته در خرید کفش‌ایمنی توجه به محیط کاری و نوع شغل شما می باشد. کفش های ایمنی با توجه به شایط مختلفی طراحی می شوند؛ مثلا تعدادی از آنان ضد لغزش هستند، تعدادی دیگر از مقاومت بالایی در برابر ضربه خورگی برخوردار هستند و تعداد دیگر مناسب استفاده در محیط های اسیدی و یا قلیایی هستند که باید از هر یک برای محیط کاربردی مناسب آن استفاده نماییم.

وزن کفش: با اینکه یک کفش ایمنی بطور کلی نسبت به یک کفش معمولی از وزن بیشتری برخوردار است، اما نباید این وزن اضافه به گونه ای باشد که سبب ناراحتی شما در حرکت و تحرکات سریع در محیط کارتان شود.

زیره کفش: از دیگر نکات مهم برای انتخاب و خرید کفش‌ایمنی مناسب، توجه به جنس زیره آن است. اصولا قسمت زیره این مدل از کفش های کاری را با پلی یورتان (PU) طراحی می کنند که هم از مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش برخوردار است و هم بطور کلی دارای خاصیت ضد لغزش مناسبی می باشد.

رویه کفش: معمولا برای قسمت رویین کفش ها از چرم های طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند که البته همین تفاوت متریالی نیز سبب ایجاد اختلاف قیمت میان این تجهیزات ایمن کاری شده است. ناگفته نماند به این دلیل از رویه چرمی در قسمت رویین کفش های ایمنی استفاده می کنند که دارای مقاومت مطلوبی در برابر آسیب و سایش می باشد.

سرپنجه کفش: از مهمترین بخش های موجود در یک کفش ایمنی، سرپنچه آن است. معمولا سرپنجه این مدل از پاپوش های ایمنی را از جنس فولاد طراحی می کنند تا از مقاومت مطلوبی در برابر سقوط اشیاء بصورت ناگهانی بر روی قسمت جلوی پا و همچنین وارد شدن ضربات ناگهانی در حین راه رفتن و یا دویدن در محیط های کاری برخوردار باشد.

ارتفاع ساق: اینکه ساق کفش شما چقدر باشد، بستگی به محیط و شرایط کاری شما دارد؛ مثلا اگر بایستی مدت زمان زیادی را در محلول های مختلف شیمیایی و یا حتی آبی مشغول کار شوید، قطعا باید کفش ایمنی شما از ساقی بلند برخوردار باشد و اگر هم صرفا مسئول اداری یک کارگاه صنعتی هستید، ساق کفش مصرفی تان کوتاه باشد.

خاصیت ضد آنتی باکتریال: اگر کفش ایمنی شما از خاصیت ضد آنتی باکتریال برخوردار باشد، دیگر خیالتان کاملا آسوده خواهد بود که حتی در صورت استفاده های طولانی مدت از کفش نیز پاهایتان نه دچار بیماری های مختلف می شوند و نه از بوی نامطبوعی برخوردار می گردند.

نحوه بسته شدن: برای بسته شدن کفش های ایمنی همچون سایر کفش معمولی می توان از: زیپ، چسب، بند و همچنین خاصیت کشی در قسمت مُچ کفش استفاده کرد که البته ما به شما توصیه می کنیم همواره به دنبال خرید کفش ایمنی باشید که دارای بندهایی محکم بر روی خود می باشند.

قیمت کفش ایمنی: قیمت کفش ایمنی از صد هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز می تواند با توجه به کیفیت ساخت و مرغوبیت مواد به کار رفته در تولید آن ادامه پیدا کند. منتهای مراتب ما به شما پیشنهاد می کنیم در وهله اول به دنبال کفشی مناسب با شرایط کاری خود باشید و سپس به قیمت آن توجه کنید. از آنجایی که استفاده از کفش ایمنی در ارتباط مستقیمی با سلامت پاهایتان دارد، خواهشا در خرید آن خساست به خرج ندهید.

روش نگهداری از کفش‌ ایمنی

  • همیشه کفش ایمنی را فقط در محل کار استفاده کنید و بعد از پایان کار آن ها را تعویض نمایید، این کار باعث افزایش طول عمر کفش های شما می شود.
  • در روزهای تعطیل که زمان استراحت شماست بهتر است کفش های خود را با مواد شوینده مجاز شستشو دهید، این کار علاوه بر افزایش طول عمر کفش شما به سلامت پای شما هم کمک می کند.
  • از قرار دادن کفش ها مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید، نور خورشید باعث تغییر رنگ و پوسیدگی کفش های شما می شود.
  • اگر کار شما در قسمتی است که با مواد نفتی و شیمیایی خطرناک سرو کار دارید، بهتر است تا حد امکان از ریخته شدن این مواد روی کفش ایمنی جلوگیری کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کفش ایمنی گفته شد، می توانید کفش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش ایمنی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی ارک مدل شاهین زیپ دار جیر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین شاهین زیپدار جیر تولید شده از چرم طبیعی گاوی در تولیدی کفش ارک تبریز میباشد جنس آن از چرم طبیعی جیر و جنس زیره PU درجه یک مقاوم در برابر حلالهای نفتی و روغنی؛ ضد سایش میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ورک لند مدل مهندسی اسپرت کد BIL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کفش متعلق به برند WORKLAND تولید شده در کشور چین می باشد .کفش در بخش رویه و زیره دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد . طراحی آن بسیار اسپرت و ظریف بوده و اصلا در نگاه اول کفش ایمنی بنظر نمی رسد . جنس رویه آن ترکیبی از چرم و مش قابل شستشو می باشد . این ترکیب باعث می شو تا گردش هوای مناسبی در کفش ایجاد گردد . سرپنجه این کفش از جنس کامپوزیت است. زیره کفش از جنس EVA و لاستیک بوده و وزن سبکب را دارد . زیره خاصیت آنتی شوک ( SHOCK ABSORPTION جاذب ضربه ) و ضد لغزش و و مقاوم در برابر روغن و مشتقات نفتی است .ویژگی خاص این کفش در بندهای آن است که بصورت چرخشی و است و به راحتی در پوشیدن و بیرون اوردن کفش کمک می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیف تو مدل مهندسی الکترو استاتیک آنتی استاتیک BEST KING M-8561 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی مدل M-8561 از جدیدترین محصولات 2023 برند معتبر و معروف SAFETOE می باشد .جنس رویه کفش از چرم طبیعی سافتی ضد آب می باشد . جنس استر از مش با تنفس بالای هوا تهیه شده است .در کف کفش از کفی های فوم مموری جذب شوک (ضربه گیر) فوق العاده راحت، برای کار 24 ساعته باآرامش و بدون خستگی کامل.استفاده شده است . جنس زیره از PU دو دانسیته می باشد . طراحی کانال های در زیره جهت مقاومت در برابر لغزش برای جریان آب و روغن می باشد . زیرعه کفش مقاوم در برابر خوردگی روغن و مشتقات نفتی می باشد. جنس گلاهک سرپنجه ازکامپوزیت با قابلیت تحمل 200 ژول ضربه می باشد . استانداردهای بکار گرفته شده در این کفش CE EN ISO 20345:2011 S3 SRC می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیف تو مدل مهندسی BEST HIKER خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش مدل M-8179 برند معتبر SAFETOE می باشد . جنس رویه کفش از چرم نبوک گاوی قهوه ای ضخیم ( تقریلا 2 میلیمتر )ضد آب با کیفیت بسیار بالا و فرآوری شده با فناوری تنفسی برای خشک نگه داشتن پا در تمام طول روز.می باشد . جنس استر از مش با تنفس بالای هوا تهیه شده است .در کف کفش از کفی های فوم مموری جذب شوک (ضربه گیر) فوق العاده راحت، برای کار 24 ساعته باآرامش و بدون خستگی کامل.استفاده شده است . جنس زیره از لاستیک دورودزی شده و در صفحه وسطی کفش از صفحه فلزی فولادی انعطاف پذیر استفاده شده که ضد فرو رفتن میخ و یا اشیاء نوک تیز از زیره کفش می باشد . همچنین زیره آن سخت و مقاوم در برابر سایش است و طراحی کانال های در زیره جهت مقاومت در برابر لغزش برای جریان آب و روغن می باشد . جنس گلاهک سرپنجه از استیل ضد زنگ با قابلیت تحمل 200 ژول ضربه می باشد . استانداردهای بکار گرفته شده در این کفش CE EN ISO 20345:2011 S1P SRC می باشد . کفش دارای زیره الکترواستاتیک می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیف تو مدل مهندسی اسپرت BEST AIR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش مدل L-7331 برند معتبر SAFETOE می باشد . جنس رویه کفش از چرم جیر گاوی با کیفیت بسیار بالا و فرآوری شده با فناوری تنفسی برای خشک نگه داشتن پا در تمام طول روز.می باشد . جنس استر از مش با تنفس بالای هوا تهیه شده است .در کف کفش از کفی های فوم مموری جذب شوک (ضربه گیر) فوق العاده راحت، برای کار 24 ساعته باآرامش و بدون خستگی کامل.استفاده شده است . جنس زیره از PU دو دانسیته است که ضد فرو رفتن میخ و یا اشیاء نوک تیز از زیره کفش می باشد . همچنین زیره آن سخت و مقاوم در برابر سایش است و طراحی کانال های در زیره جهت مقاومت در برابر لغزش برای جریان آب و روغن می باشد . جنس گلاهک سرپنجه از کامپوزیت با قابلیت تحمل 200 ژول ضربه می باشد . استانداردهای بکار گرفته شده در این کفش CE EN ISO 20345:2011 S1P SRC (Metal Free) می باشد . کفش دارای خاصیت آنتی استاتیک و الکترواستاتیک می باشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارواش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ورک لند مدل مهندسی اسپرت کد DPL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش از برند WORKLAND تولید شده در کشور چین می باشد . وزن این کفش نسبتا سبک بود و هر لنگه آن ( سایز 43 ) تنها 440 گرم وزن دارد . طراحی ان بسیار اسپرت و ظریف بوده و اصلا به نظر کفش ایمنی بنظر نمی رسد . جنس رویه آن ترکیبی از پارچه بافت مش تنفس پذیر با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر می باشد . سرپنجه این کفش از جنس کامپوزیت است . زیره کفش از جنس PU , آنتی شوک و ضد لغزش بوده و دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد . در قسم پاشنه پا یک فضای کپسولی شک طراحی شده که به نرمی کفش هنگام قدم برداشتن بسیار کمک بالایی می کند . با توجه به اینکه در این کفش هیچ گونه فلزی به کار نرفته است ، می تواند برای در برابر جریانم برق فشار ضعیف تا 300 ولت ، عایق مناسبی باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی کرافت مدل SH-03 SAND خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی کرافت، محصولی بسیار با کیفیت و عالی از شرکت معتبر کرافت میباشد. این محصول، با سرپنجه کامپوزیت عایق برق می باشد و تا ولتاژ 380 ولت است و همچنین عایق حرارت هم می باشد. کفش کار کرافت، دارای زیره نسوز و ضد لغزش و رویه از چرم طبیعی میباشد. جنس رویه کفش ایمنی از چرم طبیعی جیر با قابلیت تنفس می باشد. این کفش کار دارای طراحی ارگونومیک و کفی طبی است. جهت وزن بسیار سبک آن جهت کوهنوردی و پیاده روی طولانی مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ساتر مدل پیتون خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس بدنه کفش ایمنی ساتر مدل پیتون از جنس چرم طبیعی گاوی بوده که علاوه بر اینکه از بوی بد پا که در اثر استفاده طولانی مدت از کفش ایجاد میشود، جلوگیری میکند. همچنین از استحکام و مقاومت بالایی در برابر خراش و پارگی برخوردار است. همچنین این چرم مقاومت حرارتی بالایی داشته و طبق آزمایشهای استاندارد که کفش را در دمای 150 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه نگه می دارند، توانسته اختلاف دمای قابل قبول استاندارد را حفظ کند. سرپنجه این محصول از کامپوزیت است که هم به ایمنی و هم به سبک تر شدن وزن کفش کمک می کند. آستر سه لایه و دوخت کفش با نخ ترکیه و 4 بخیه در یک سانت، باعث شده این کفش ضخامت و ایستایی بالای داشته باشد و به راحتی حالت خود را در دراز مدت از دست نمیدهد. کفی پولی یورتان دو رنگ دو دانسیته توانسته است دوام بسیار بالایی در برابر انواع مواد روغنی، مواد با خاصیت اسیدی داشته باشد . همچنین لایه پلی یورتان موجب راحتی پای فرد در کفش شده و فرد به زودی خسته نمی شود. طراحی خاص زیره در کفش ایمنی ساتر مدل پیتون باعث شده است، در محیطهای صنعتی که معمولا کف زمین آغشته به مواد روغنی است و سطح لغزنده می باشد از سر خوردن افراد جلوگیری کرده و به راحتی فرد می تواند تعادل خود را حفظ کند. از طرفی کفی داخلی این محصول به صورت طبی با pu سرد و رویه کتان قابل شست و شو تولید شده است .کفی طبی در کفش ایمنی ساتر مدل پیتون تمام کف پا را پر کرده و از خستگی پا جلوگیری می کند. استفاده از لایه کتان در کفی کفش ایمنی ساتر مدل پیتون موجب جذب تعریق پا شده تا داخل کفش و پای افراد در اثر تعریق نمناک نشود. کفش ایمنی ساتر مدل پیتون فاقد بند می باشد و به راحتی پا در داخل کفش قرار می گیرد. استافده از کش های مرغوب در قسمت کناره های کفش ایمنی ساتر مدل پیتون موجب می شود که پا درون کفش محکم شود و دچار لغزش نگردد و به راحتی کفش از پا جدا نگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی کرافت مدل  SH-56 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی کرافت، محصولی بسیار با کیفیت و عالی از شرکت معتبر کرافت میباشد. این محصول، با سرپنجه کامپوزیت عایق برق می باشد و تا ولتاژ 380 ولت است و همچنین عایق حرارت هم می باشد. کفش کار کرافت، دارای زیره نسوز و ضد لغزش و رویه از چرم طبیعی میباشد. جنس رویه کفش ایمنی از چرم طبیعی جیر با قابلیت تنفس می باشد. این کفش کار دارای طراحی ارگونومیک و کفی طبی است. جهت وزن بسیار سبک آن جهت کوهنوردی و پیاده روی طولانی مناسب می باشد. آستر کفش مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و ضد رطوبت و بو نامطبوع است. جنس زیره از PU دودانسیته، که باعث سبکی و انعطاف پذیری آن است و از ترک خوردگی و شکستگی زیره کفش جلوگیری میکند. مقاومت این کفش کار یا کفش ایمنی در برابر آب، دما، روغن و لغزش عالی است. همچنین افرادی که در محیط های صنعتی فعالیت دارند و در معرض خطر سقوط اجسام سنگین روی پاهایشان می باشند بهتر از کفش کرافت استفاده کنند. کفش ایمنی croft، یکی از کفش هایی بوده که افراد می توانند با خیالی آسوده در محیط های پرخطر استفاده کنند و از ایمنی پاهای خوود اطمینان کاملی داشته باشند. قیمت کفش ایمی کرافت، بسیار مختلف می باشد، از موارد تاثیر گذار در قیمت، جنس کفش، مواد اولیه استفاده شده، جنس سرپنجه و… بوده. طراحی زیبا و بی نظیر این کفش کار ایمنی کرافت، باعث شده این محصول به یکی از پرفروش ترین کفش های ایمنی خارجی در بازار تبدیل شود. همچنین، این کفش کار خارجی طوری طراحی شده است، که از بوی نامطبوع پا جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی کرافت مدل SH-56 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی کرافت، محصولی بسیار با کیفیت و عالی از شرکت معتبر کرافت میباشد. این محصول، با سرپنجه کامپوزیت عایق برق می باشد و تا ولتاژ 380 ولت است و همچنین عایق حرارت هم می باشد. کفش کار کرافت، دارای زیره نسوز و ضد لغزش و رویه از چرم طبیعی میباشد. جنس رویه کفش ایمنی از چرم طبیعی جیر با قابلیت تنفس می باشد. این کفش کار دارای طراحی ارگونومیک و کفی طبی است. جهت وزن بسیار سبک آن جهت کوهنوردی و پیاده روی طولانی مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکمه ایمنی مدل صادقی ساق کوتاه کد 1474-BK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر بخواهیم یکی از معروفترین تولیدکنندگان چکمه در ایران را نام ببریم بدون شک باید به گروه تولیدی صادقی اشاره کنیم. استفاده از مواد لاستیکی نو (پی وی سی) سبب افزایش دوام و طول عمر انواع چکمۀ لاستیکی می گردد. چکمه مشکی صادقی با استفاده از مواد نو تولید شده و با ظاهر زیبا و مناسبی که دارد در مشاغلی همچون باغبانی، کشاورزی، کشتارگاه ها، آشپزخانه ها و کترینگ ها و غیره کاربرد فراوانی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ولتکس مدل مهندسی اسپرت SAQ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش از برند ولتکس ( چین ) تولید شده در کشور هند می باشد. وزن این کفش سبک بود و هر لنگه آن ( سایز 43 ) 510 گرم وزن دارد . جنس رویه ان از چرم جیر با کیفیت بالا و تنفس پذیر بوده و موجب می شود که پا کمتر دچار تعریق شود . سرپنجه این کفش از جنس استیل است . زیره کفش از جنس PU , آنتی شوک و ضد لغزش می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ساتر مدل ولکان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رویه کفش از چرم طبیعی گاوی بوده که دارای بوگیر با خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ است، که از بوی بد پا جلوگیری میکند. همچنین از استحکام و مقاومت بالایی در برابر خراش و پارگی برخوردار است. این چرم مقاومت حرارتی بالایی داشته و طبق آزمایشهای استاندارد که کفش را در دمای 150 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه نگه می دارند، توانسته اختلاف دمای قابل قبول استاندارد را حفظ کند. جنس سرپنجه از کامپوزیت مقاوم در برابر 200 ژول ضربه و دارای تاییدیه وزارت کار می باشد. در محیط های صنعتی امکان برخورد اجسام سنگین به پا بسیار بالاست از پنجه های پا به خوبی محافظت کند. جنس کفی از پولی یورتان بصورت دو رنگ و دو دانسیته، با مواد محصول ترکیه و با تزریق دومرحله ای مستقیم بوده که مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است و همین امر موجب طول عمر بالا، راحتی و حفظ حالت کفش شده است. ابر آستری آن، سوبله و کفی داخلی طبی با مواد PU سرد با روکش کتان 100 درصد است. دوخت استاندارد کفش با نخ ترکیه و 4 بخیه در یک سانت است. سه لایه کفش ایمنی ساتر مدل ولکان موجب ضخامت و ایستایی بالای کفش شده و به راحتی کفش حالت خود را در دراز مدت از دست نمیدهد و شما میتوانید برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنید. از طرفی کفی طبی، تمام کف پا را پر کرده و از خستگی پا جلوگیری می کند. لایه کتان در کفی، موجب جذب تعریق پا شده تا داخل کفش و پای افراد در اثر تعریق نمناک نشود. طراحی خاص زیره در کفش ایمنی ساتر مدل ولکان باعث شده است، در محیطهای صنعتی که معمولا کف زمین آغشته به مواد روغنی است و سطح لغزنده می باشد از سر خوردن افراد جلوگیری کرده و به راحتی فرد می تواند تعادل خود را حفظ کند. کفش ایمنی ساتر مدل ولکان به صورت نیم بوت بوده و تا روی مچ پای فرد استفاده کننده را می پوشاند، بنابراین در محیطهایی که احتمال برخورد اجسام زیاد است از مچ پای فرد نیز محافظت می کند. کفش ایمنی ساتر مدل ولکان دارای بند های ابریشمی می باشد، که این بندها به راحتی پوسیده و یا ریش نمی شود و همچنین مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکمه ایمنی ایست کمل مدل I 1572 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چکمه لاستیکی با ساقهای بلند و کفه پی یو مناسب برای محافظت از پاهای شما در کارهای صنعتی و ساختمانی و کشاورزی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل ویکتور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ در راستای توسعه روز افزون و ایجاد نگرشی جدید و کاملا مهندسی در طراحی پوتین ایمنی، مدل ویکتور توسط شرکت قدرتمند سیفتی پاتن به عنوان یک نماینده کالای با کیفیت داخلی با هدف رقابت با کالای خارجی پا به عرصه تولید گذاشت. هر مهندس اجرایی می تواند در زمان انجام عملیات اجرایی با خیال راحت از جانب خطرهایی که پاهایش را در محیط کار تهدید می کند آن را به مدت زیاد بپوشد و از وزن سبک و راحتی آن لذت ببرد. هر آنچه که یک نیروی کار یا یک مهندس اجرایی در محیط کار اعم از کارگاه های ساختمانی و کارخانه های صنعتی به آن نیاز دارد در طراحی و تولید ویکتور به خوبی دیده شده است. پوتین ایمنی ویکتور دارای سرپنجه تمام کامپوزیت است که یکی از برترین متریال های سرپنجه می‌باشد و بسیار مقاوم با طول عمر بالایی است و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه ویکتور از چرم طبیعی گاوی درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره پوتین از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. ویکتور دارای کفی داخلی تمام چرم آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در ویکتور کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است. دو طرف ساق این کفش از شبرنگ استفاده شده است که برای ایمنی و دید بیشتر در محیط های تاریک طراحی شده است. ویکتور دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی سهند مدل رویال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برخورد اجسام سنگین با پا در حین انجام فعالیت‌های صنعتی امری اجتناب ناپذیر است. در این صورت اگر از کفش مناسبی استفاده کرده باشید، هیچ آسیبی به پای شما وارد نمی‌شود. کفش ایمنی «سهند» (Sahand) یکی از محصولاتی است که از پای شما در حین کار محافظت می‌کند. در ساخت قسمت سرپنجه‌ی این کفش از فولاد استفاده شده که این مدل را برای استفاده در کارهای صنعتی که احتمال سقوط اجسام سنگین وجود دارد مناسب کرده است. زیره‌ی این کفش از جنس پلی یورتان ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است . قسمت رویه‌ی این مدل هم از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و همانطور که از یک کفش صنعتی انتظار می‌رود این قسمت از مقاومت بالایی دربرابر آسیب و سایش برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل دنیس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی دنیس با رنگ شتری خاص خود از جمله پوتین های ایمنی شناخته شده است که به دست مهندسان شرکت سیفتی پاتن تهیه و تولید می گردد که مناسب برای انواع صنایع و کارگاه های ساختمانی موجود در کشور و همچنین کوهنوردی می باشد. پوتین ایمنی دنیس از طراحی به روز و جدید با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا با استفاده از فناوری ها و ماشین آلات ایتالیایی تولید می‌گردد. جنس استفاده شده در رویه دنیس از جیر طبیعی می‌باشد که یکی از برترین متریال استفاده شده در رویه پوتین های ایمنی است. جیر از جمله متریالی است که به دلیل آنکه به نسبت سایر جنس‌ ها دیرتر خاکی می‌شود می‌تواند در محیط‌ های سنگی و خاکی استفاده شود . دنیس از جنس جیر طبیعی رنگ شتری ساخته شده است که با توجه به نوع طراحی و جنسی که دارد، دارای قابلیت تنفس و جلوگیری از تعریق و ایجاد بوی بد پا می شود. این پوتین ایمنی خوش رنگ دارای آستر دوبله شده است که از جمله خاصیت های آن می توان به خاصیت ضد باکتریال و ضد حساسیت آن اشاره نمود. با توجه به سخت بودن فعالیت های کاری ، دنیس طوری طراحی شده است که دارای کفی داخلی طبی بوده و فشار وارد شده در هنگام ایستادن یا دویدن هنگام کار را به طور کامل بر روی پاها پخش می کند. به همین خاطر ، مشکلاتی از جمله کمردرد و خستگی حین انجام کار را به خوبی کاهش می دهد. یکی دیگر از شاخص ترین ویژگی های پوتین ایمنی دنیس را می توان جنس زیره آن دانست که ضد مواد روغنی و مواد نفتی بوده و می تواند در صنایع نفتی، گاز و پتروشیمی، صنایع خودروسازی و عمران، معماری و معادن به کار گرفته شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل لئوناردو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال کفش ایمنی شیک ، با کیفیت و مستحکم و همچنین عایق برق در محیط کارتان می گردید که پاهای شما رو از تمام بلایا محفوظ بدارد، ما به شما کفش ایمنی صادراتی برند سیفتی پاتن مدل لئوناردو رو پیشنهاد می کنیم. کفش ایمنی مایکل با ظاهری متفاوت به عنوان یک نماینده برجسته کفش ایمنی با کیفیت، در عرصه داخلی با هدف رقابت با کالاهای خارجی پا به عرصه طراحی و تولید گذاشت.کفش ایمنی لئوناردو دارای سرپنجه تمام کامپوزیت است که مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد.سرپنجه کامپوزیت دلیل وزن نسبتا سبک لئوناردو است. جنس رویه لئوناردو از چرم طبیعی گاوی درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد.جنس زیره پوتین (PU) پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است.لئوناردو دارای کفی داخلی طبی پلی یور سوراخ دار با روکش کتان نخی آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در لئوناردو کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است.لئوناردو دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی مدل آریا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی آریا با رویه ی چرم و زیره از جنس پی یو میباشد و دارای پنجه کامپوزیت و زیره این کفش از جنس پی یو که دارای مقاومت بالا در کار میباشد و از نوع تزریقی میباشد که باعث میشود زیره از رویه به راحتی جدا نشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل تورنتو کد 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال پوتین ایمنی با کیفیت، شیک و محکم و کاملا متفاوت با بقیه همکاران خود در محیط کارتان می گردید ما به شما پوتین ایمنی صادراتی شرکت سیفتی پاتن مدل تورنتو کد 2022 رو پیشنهاد می کنیم. پوتین ایمنی تورنتو به عنوان یک نماینده موفق پوتین ایمنی با کیفیت در عرصه داخلی با هدف رقابت با کالای خارجی پا به عرصه طراحی و تولید گذاشت. هر نیروی کار و یا مهندس اجرایی می تواند در زمان انجام عملیات اجرایی با خیال راحت از جانب خطرهایی که پاهایش را در محیط کار تهدید می کند آن را به مدت زیاد بپوشد و از وزن سبک و راحتی آن لذت ببرد. پوتین ایمنی تورنتو دارای سرپنجه تمام کامپوزیت است که یکی از برترین متریال های سرپنجه می‌باشد و بسیار مقاوم با طول عمر بالایی است و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه تورنتو از چرم طبیعی گاوی سافت درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره پوتین (PU) پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. تورنتو دارای کفی داخلی تمام چرم آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در تورنتو کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است.تورنتو دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکمه ایمنی شیما مدل p.v.c خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند کفش شیما در 1364 در زمینه‌ی طراحی و تولید کفش و پاپوش فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی‌ است، با ایجاد کارگاه تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی (چرم، پی وی سی ) مرغوب را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به کفش،کفش های ایمنی،انواع چکمه های پی وی سی(پلاستیکی) و کفش ورزشی اشاره کرد.چکمه شیما یکی از مرغوب ترین چکمه های تولید شده در ایران میباشد که علاوه در ایران در کشور های حاشیه خلیج فارس ، عراق و دیگر کشورها همسایه نیز صادر و بفروش میرسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی فولاد پا مدل ملت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از زیر و رو کردن فروشگاه های مختلف برای خرید کفش ایمنی مناسب خسته شده اید کفش مناسب قیمت و طول عمر بالا میخواهید به شما کفش ایمنی ملت محصول شرکت فولاد پا را پیشنهاد میکنیم . تجهیزات زیادی وجود دارند که میتوانید در محیط های کار از آنها برای حفاظت از خود استفاده کنید اما یکی از تجهیزاتی که استفاده از آن کاملا ضروری بوده و در برخی صنایع استفاده از آن اجباری میباشد کفش ایمنی است. کفش ایمنی میتواند محافظت بسیار خوبی را از پا به انجام برساند به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی در محیط های کار دارد. یکی از کفش های کارگری تولید داخل که بواسطه کیفیت بالای خود فروش بالایی را نیز به خود اختصاص داده است کفش ایمنی ملت میباشد. کفش ایمنی ملت(فولاد پا) از کفش های تولید داخل است و به همین دلیل قیمت آن نیز تحت تاثیر همین داخلی بودن تا حد زیادی کاهش یافته و میتوانید آنرا به عنوان یک کفش مقرون بصرفه خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل Francis کد 2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در نیمه نخست سال 1400 در راستای توسعه روز افزون و ایجاد نگرشی جدید و کاملا مهندسی در طراحی پوتین ایمنی، مدل فرانسیس (Francis) توسط شرکت سیفتی پاتن به عنوان یک نماینده کالای با کیفیت داخلی با هدف رقابت با کالای خارجی پا به عرصه تولید گذاشت. هر مهندس اجرایی می تواند در زمان انجام عملیات اجرایی با خیال راحت از جانب خطرهایی که پاهایش را در محیط کار تهدید می کند آن را به مدت زیاد بپوشد و از وزن سبک و راحتی آن لذت ببرد. هر آنچه که یک نیروی کار یا یک مهندس اجرایی در محیط کار اعم از کارگاه های ساختمانی و کارخانه های صنعتی به آن نیاز دارد در طراحی و تولید فرانسیس (Francis) به خوبی دیده شده است. پوتین ایمنی فرانسیس (Francis) دارای سرپنجه تمام کامپوزیت است که یکی از برترین متریال های سرپنجه می‌باشد و بسیار مقاوم با طول عمر بالایی است و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه فرانسیس (Francis) از چرم طبیعی گاوی درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره پوتین از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. فرانسیس دارای کفی داخلی تمام چرم آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در فرانسیس (Francis) کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد سه بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است. دو طرف ساق این کفش از شبرنگ استفاده شده است که برای ایمنی و دید بیشتر در محیط های تاریک طراحی شده است. فرانسیس دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نردبان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل New Marco خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیفیت دستور کار Mehrgod است. عکس های گرفته شده از پوتین ایمنی Pouyan دقیقا از خود محصول گرفته شده است و دقیقا با همین کیفیت برای خریداران محترم ارسال خواهد شد. اگر به دنبال پوتین ایمنی با کیفیت، شیک و محکم و کاملا متفاوت با بقیه همکاران خود در محیط کارتان می گردید ما به شما پوتین ایمنی صادراتی شرکت سیفتی پاتن مدل New Marco رو پیشنهاد می کنیم. پوتین ایمنی New Marco به عنوان یک نماینده موفق پوتین ایمنی با کیفیت در عرصه داخلی با هدف رقابت با کالای خارجی پا به عرصه طراحی و تولید گذاشت. هر نیروی کار و یا مهندس اجرایی می تواند در زمان انجام عملیات اجرایی با خیال راحت از جانب خطرهایی که پاهایش را در محیط کار تهدید می کند آن را به مدت زیاد بپوشد و از وزن سبک و راحتی آن لذت ببرد. پوتین ایمنی New Marco دارای سرپنجه تمام کامپوزیت است که یکی از برترین متریال های سرپنجه می‌باشد و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه پوتین از چرم طبیعی گاوی سافت درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره پوتین (PU) پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. مدا New Marco دارای کفی داخلی تمام چرم آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در آن کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است. این محصول صادراتی دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی پاژند فیدار تبریز مدل کارون خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی کارون طبق استاندارد مرکز تحقیقات و امور اجتماعی ومرکز اداره استاندارد کرج بوده و یکی از کفش های ایمنی با کیفیت برند پاژند فیدار تبریز می باشد. این کفش دارای زیره تک دانسیته pu و شامل آجهای منحنی و آنتی شوک در قسمت پنجه و پاشنه و ضد الکتریسیته طرح ایتالیا-oil resistant می باشد. سرپنجه این کفش فولادی از جنس ورق آبکاری شده - مقاوم در برابر ضربه 200 ژول می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکمه ایمنی مدل ضد اسید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چکمه ضد اسید صادقی با استفاده از مواد پی وی سی و دیوپی درجه یک و نو و با کیفیت بالا تولید شده است. این چکمه در مشاغلی که در آن پرسنل با انواع اسید سر و کار دارند، از قبیل باتریسازی کاربرد فراوانی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی صادقی مدل آشپزی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در آشپزخانه و آشپزخانه های صنعتی و کترینگ ها به سبب پوشیده شدن کف زمین با انواع روغن ها و آب، سبب لیز خوردن و سر خوردن افراد میشود. استفاده از کفش آشپزی (شف) ایربولینگ سفید به دلیل اینکه به روش ایربولینگ تولید شده و دارای روزنه های هوا در کف خود میباشد سبب چسبیدن کفش به زمین شده و از لیز خوردن فرد جلوگیری میکند. در داخل کفش آشپزی (شف) ایربولینگ سفید از مواد آنتی باکتریال استفاده شده تا از بو گرفتن پا جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل کلانتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از کفش های ایمنی در صنعت هایی که ایمنی پا را به خطر می اندازند امری ضروری است. کفش ایمنی کلانتر با دارا بودن سرپنجه فولادی پاهای شما را در برابر ضربات احتمالی حفظ نموده و آسیب ها را به حداقل می رساند. همچنین این کفش دارای زیره ای از جنس پلی یورتان(پی یو) بوده که مقاومت در برابر ضربه و سایش را دو چندان میکند. کفش ایمنی مدل کلانتر مقاوم در برابرآب، روغن بوده وازمقاوت و انعطاف کاملی برخوردار می باشد. این کفش به شکل ساق بلند(پوتین) تولید می شود که لبه ی بالایی آن از جنس چرم مصنوعی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی ارک مدل چرم پرو TPU-PU خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنسیت : مردانه جنس : چرم واکس خور زیره : دو دانسیته TPU/PU مقاوم در برابر حلال های نفتی، روغنی و اسیدی - ضد سایش و ضد لغزش سرپنجه : کامپوزیت با مقاومت ضربه پذیری 200 ژول آستری : رطوبت گیر راشل است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل اکونومی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سرپنجه فولادی و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، پوتین ایمنی ضد برق و اسید مدل اکونومی، رویه از جنس چرم اشبالت با ضخامت 2 میلی متر دارد. جنس زیره این کفش از مواد پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. ظاهر زیبای این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای شاغلین صنعت کشور باشد. وزن این کفش، 750 گرم می باشد و کاربر می تواند در طول استفاده بدون کمترین خستگی ناشی از سنگین کفش از آن استفاده کند. زیره تزریق شده از جنس پلی اورتان ایتالیایی ضد سایش بوده و عمر بالایی را داراست. به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی در این کفش، زیره از عمر بیشتری برخوردار هست. در این مدل پیوستگی زیره و رویه محکم و درگیر بوده و احتمال جدا شدن این دو را غیر ممکن می سازد. کفی این مدل کفش از نوعی انتخاب شده که به خوبی با قالب پای مصرف کننده سازگاری داشته و باعث راحتی پا باشد. علاوه بر این مانع خستگی زود هنگام می شود. این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی، برق کاری و آتش نشانی کفش ایده عالی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی مدل بابک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سرپنجه فولادی و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، کفش ایمنی ضد برق و اسید مدل بابک، رویه از جنس چرم اشبالت با ضخامت 2 میلی متر دارد. جنس زیره این کفش از مواد پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. ظاهر زیبای این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای شاغلین صنعت کشور باشد. وزن این کفش، 750 گرم می باشد و کاربر می تواند در طول استفاده بدون کمترین خستگی ناشی از سنگین کفش از آن استفاده کند. زیره تزریق شده از جنس پلی اورتان ایتالیایی ضد سایش بوده و عمر بالایی را داراست. به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی در این کفش، زیره از عمر بیشتری برخوردار هست. در این مدل پیوستگی زیره و رویه محکم و درگیر بوده و احتمال جدا شدن این دو را غیر ممکن می سازد. کفی این مدل کفش از نوعی انتخاب شده که به خوبی با قالب پای مصرف کننده سازگاری داشته و باعث راحتی پا باشد. علاوه بر این مانع خستگی زود هنگام می شود. این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی، برق کاری و آتش نشانی کفش ایده عالی است. مدل بابک، دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات وزارت کار و امور اجتماعی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل کارن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با دو سرپنجه کامپوزیت و یا فولادی و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، پوتین ایمنی ضد برق و اسید مدل کارن، رویه از جنس چرم اشبالت با ضخامت 2 میلی متر دارد. جنس زیره این کفش از مواد پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. ظاهر زیبای این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای شاغلین صنعت کشور باشد. وزن این کفش، 850 گرم می باشد و کاربر می تواند در طول استفاده بدون کمترین خستگی ناشی از سنگین کفش از آن استفاده کند. زیره تزریق شده از جنس پلی اورتان ایتالیایی ضد سایش بوده و عمر بالایی را داراست. به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی در این کفش، زیره از عمر بیشتری برخوردار هست. در این مدل پیوستگی زیره و رویه محکم و درگیر بوده و احتمال جدا شدن این دو را غیر ممکن می سازد. کفی این مدل کفش از نوعی انتخاب شده که به خوبی با قالب پای مصرف کننده سازگاری داشته و باعث راحتی پا باشد. علاوه بر این مانع خستگی زود هنگام می شود. این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی، برق کاری و آتش نشانی کفش ایده عالی است. مدل کارن، دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات وزارت کار و امور اجتماعی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی کفش ملی مدل کوشا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی ملی مدل کوشا با کد فنی BI643 با سرپنجه فولاد و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، رویه ای از جنس چرم طبیعی گاوی ضخیم دارد. جنس زیره این کفش از مواد پی یورتان و مقاوم به سایش و لغزش با مواد اولیه ایتالیایی میباشد که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود.آستری محصول از جنس پارچه آنتی باکتریال است. ظاهر زیبا این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای مهندسین ،مدیران و صنعتگران باشد. وزن کم این کفش به لطف استفاده از مواد اولیه مرغوب ایتالیایی می باشد و کاربر میتواند در طول روز بدون کمترین خستگی ناشی از سنگینی کفش از آن استفاده کند. .به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی در این کفش، لایه زیرین که در تماس با زمین می باشد با داشتن دانسته مناسب مقاومت بالایی دارد. تزریق مستقیم زیره به رویه باعث یکپارچگی رویه و زیره شده و جدا شدن زیره را غیر ممکن کرده است. این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی ، کوهنوردی، برق کاری،جوش کاری و ساختمانی کفش مناسبی است. پوتین ایمنی ملی مدل کوشا مطابق با استاندارد S1 SRC می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی آزادی مدل چرم طبیعی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی آزادی با زیره پلی اورتان عرضه می گردد . زیره پلی اورتان این پوتین دو دانسیته می باشد که سبب می شود این نیم بوت کار مقاومت بالایی در برابر سایش و لغزش داشته باشد. همچنین از دیگر خواص زیره PU مقاومت بالا در برابر اسید های ضعیف و روغن و مواد خورنده است. نکته دیگر پوتین ایمنی آزادی سری wm200 سرپنجه استیل آن است. این محصول با دارا بودن سرپنجه فلزی وزن بسیار مناسبی به نسبت سایر کفش های ایمنی دارد. رویه چرمی این کفش سبب می شود که مقاومت رویه در برابر اجسام نوک تیز و عوامل سایشی و فرسایشی کارگاهی بیشتر شود. نکته قابل توجه این است کفش ایمنی زیره پلی اورتان عرضه می گردد . زیره پلی اورتان این پوتین دو دانسیته می باشد که سبب می شود این نیم بوت کار مقاومت بالایی در برابر سایش و لغزش داشته باشد. همچنین از دیگر خواص زیره PU مقاومت بالا در برابر اسید های ضعیف و روغن و مواد خورنده است. نکته دیگر پوتین ایمنی workman سری wm200 سرپنجه استیل آن است. این محصول با دارا بودن سرپنجه فلزی وزن بسیار مناسبی به نسبت سایر کفش های ایمنی دارد. رویه چرمی این کفش سبب می شود که مقاومت رویه در برابر اجسام نوک تیز و عوامل سایشی و فرسایشی کارگاهی بیشتر شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل ساوالان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی ساق بلند، جنس رویه از چرم طبیعی چاپی با ضخامت استاندارد، زیره تزریق مستقیم پی یو، سرپنجه ایمنی کامپوزیت مقاوم در بر ابر نیروی 200 ژول، عایق برق، مخصوص کارگاه های تولیدی، بسیار سبک است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا