نکات مهم خرید کفش ایمنی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کفش ایمنی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

همیشه محیط کاری یک دفتر اداری و یا یک مغازه و فروشگاه نیست، گاهی اوقات آدم‌ها مجبور هستند برای گذران زندگی خود و البته برخی از آنان بر پایه عشق و علاقه ای که به کار خود دارند وارد عرصه هایی شوند که به معنای واقعی کلمه سخت، طاقت فرسا و حتی خطرناک است. از این رو برای انتخاب و خرید کفش ایمنی مناسب شغل و پیشه کاری خود با ما در این راهنمای نکات مهم هنگام خرید همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم و برجسته در این خصوص آشنا نماییم.

انواع کفش‌ ایمنی

کفش عایق برق: این نوع از کفش‌ایمنی دارای جنس پلاستیکی سخت هستند که از عبور جریان الکتریسیته جلوگیری می کند. این کفش ها در برابر ولتاژ ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت از خود مقاومت نشان می دهند.
کفش ضد مواد خورنده: در ساخت این کفش ها از ماده ای به نام بوتیل استفاده می شود. بوتیل از پا در مقابل مواد خورنده محافظت می کند.
کفش پنجه فولادی: در ساخت این کفش ها برای محافظت از پنجه پا از فلز فولاد استفاده می شود، فولاد از پنجه پای شما در مقابل ضربه و فشار محافظت می کند.
کفش کف پایی مخصوص: این نوع کفش از تمامی قسمت های پا در هنگام راه رفتن و دویدن محافظت می کند.
کفش کفه فلزی: برای ساخت کفه این کفش ها از فلز فولاد استفاده می شود، فولاد مانع از سوراخ شدن کف کف می شود.
کفش پلاستیکی: نوعی از کفش ایمنی می باشد که تمامی قسمت های آن از پلاستیک ساخته می شود و از پاهای شما در برابر آسیب دیدگی با مواد شیمیایی محافظت می کند.
کفش های نسوز: این کفش ها مقاومت زیادی در برابر گرما دارند به طوری که حتی در دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد هم از سوختن پای شما جلوگیری می کنند و مانع از ورود گرما به پاهای شما می شوند.

مفهوم علائم اختصاری روی کفش‌ ایمنی

تکنولوژی SRX: کف هایی که دارای تکنولوژی SRX هستند، مانع از لغزش و سر خوردن شما در محل کار می شوند که به این نوع کفش خا کفش ضد لغزش میگوند

تکنولوژی Slip resistant: بیشتر برای کسانی استفاده می شود که با مواد نفتی سروکار دارند، از لیز خوردن روی مواد نفتی جلوگیری می کند که اکثرا به کفش های ضد اسید مشهور هستند.

تکنولوژی ergo: این کفش ها در واقع بسیار راحت هستند و دارای کفه آنتی باکتریال می باشند که از بوی بد پا جلوگیری می کنند.

کفش ایمنیED: این نوع کفش ها در مقابل جریان الکتریکی نارسانا هستند و برق را به خوبی از خود عبور نمی دهند. پس مناسب کارهای برقی هستند که به کفش های عایق برق مشهور هستند.

کفش ایمنی Cp: این نوع از کفش ایمنی در برابر جریان الکتریسیته ساکن هم مقاوم است. در واقع به کفش هایی که جریان الکتریکی را از خود عبور نمی دهند به اختصار cp گفته می شود که به کفش های ضد اصطحکاک مشهور هستند.

کفش ایمنی RR: در واقع این کفش ها بسیار مقاوم هستند، به مقاومت کفش در برابر سوراخ شدن RR گفته می شود.

کفش ایمنی PU: نوعی کفش ایمنی است که برای ساخت قسمت زیری آن از جنس پلی یورتان استفاده می شود. PU مخفف کلمه پلی یورتان یا زیزه pu مشهور هستند.

نکات مهم هنگام خرید کفش ایمنی

نوع شغل: اولین نکته در خرید کفش‌ایمنی توجه به محیط کاری و نوع شغل شما می باشد. کفش های ایمنی با توجه به شایط مختلفی طراحی می شوند؛ مثلا تعدادی از آنان ضد لغزش هستند، تعدادی دیگر از مقاومت بالایی در برابر ضربه خورگی برخوردار هستند و تعداد دیگر مناسب استفاده در محیط های اسیدی و یا قلیایی هستند که باید از هر یک برای محیط کاربردی مناسب آن استفاده نماییم.

وزن کفش: با اینکه یک کفش ایمنی بطور کلی نسبت به یک کفش معمولی از وزن بیشتری برخوردار است، اما نباید این وزن اضافه به گونه ای باشد که سبب ناراحتی شما در حرکت و تحرکات سریع در محیط کارتان شود.

زیره کفش: از دیگر نکات مهم برای انتخاب و خرید کفش‌ایمنی مناسب، توجه به جنس زیره آن است. اصولا قسمت زیره این مدل از کفش های کاری را با پلی یورتان (PU) طراحی می کنند که هم از مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش برخوردار است و هم بطور کلی دارای خاصیت ضد لغزش مناسبی می باشد.

رویه کفش: معمولا برای قسمت رویین کفش ها از چرم های طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند که البته همین تفاوت متریالی نیز سبب ایجاد اختلاف قیمت میان این تجهیزات ایمن کاری شده است. ناگفته نماند به این دلیل از رویه چرمی در قسمت رویین کفش های ایمنی استفاده می کنند که دارای مقاومت مطلوبی در برابر آسیب و سایش می باشد.

سرپنجه کفش: از مهمترین بخش های موجود در یک کفش ایمنی، سرپنچه آن است. معمولا سرپنجه این مدل از پاپوش های ایمنی را از جنس فولاد طراحی می کنند تا از مقاومت مطلوبی در برابر سقوط اشیاء بصورت ناگهانی بر روی قسمت جلوی پا و همچنین وارد شدن ضربات ناگهانی در حین راه رفتن و یا دویدن در محیط های کاری برخوردار باشد.

ارتفاع ساق: اینکه ساق کفش شما چقدر باشد، بستگی به محیط و شرایط کاری شما دارد؛ مثلا اگر بایستی مدت زمان زیادی را در محلول های مختلف شیمیایی و یا حتی آبی مشغول کار شوید، قطعا باید کفش ایمنی شما از ساقی بلند برخوردار باشد و اگر هم صرفا مسئول اداری یک کارگاه صنعتی هستید، ساق کفش مصرفی تان کوتاه باشد.

خاصیت ضد آنتی باکتریال: اگر کفش ایمنی شما از خاصیت ضد آنتی باکتریال برخوردار باشد، دیگر خیالتان کاملا آسوده خواهد بود که حتی در صورت استفاده های طولانی مدت از کفش نیز پاهایتان نه دچار بیماری های مختلف می شوند و نه از بوی نامطبوعی برخوردار می گردند.

نحوه بسته شدن: برای بسته شدن کفش های ایمنی همچون سایر کفش معمولی می توان از: زیپ، چسب، بند و همچنین خاصیت کشی در قسمت مُچ کفش استفاده کرد که البته ما به شما توصیه می کنیم همواره به دنبال خرید کفش ایمنی باشید که دارای بندهایی محکم بر روی خود می باشند.

قیمت کفش ایمنی: قیمت کفش ایمنی از صد هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز می تواند با توجه به کیفیت ساخت و مرغوبیت مواد به کار رفته در تولید آن ادامه پیدا کند. منتهای مراتب ما به شما پیشنهاد می کنیم در وهله اول به دنبال کفشی مناسب با شرایط کاری خود باشید و سپس به قیمت آن توجه کنید. از آنجایی که استفاده از کفش ایمنی در ارتباط مستقیمی با سلامت پاهایتان دارد، خواهشا در خرید آن خساست به خرج ندهید.

روش نگهداری از کفش‌ ایمنی

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کفش ایمنی گفته شد، می توانید کفش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش ایمنی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش مدل M-8508 برند معتبر SAFETOE می باشد . جنس رویه کفش از چرم جیر گاوی با کیفیت بسیار بالا و فرآوری شده با فناوری تنفسی برای خشک نگه داشتن پا در تمام طول روز.می باشد . جنس استر از مش با تنفس بالای هوا تهیه شده است که البته تقریبا ضد آب است .در کف کفش از کفی های فوم مموری جذب شوک (ضربه گیر) فوق العاده راحت، برای کار 24 ساعته باآرامش و بدون خستگی کامل.استفاده شده است . جنس زیره از PU دو دانسیته است که ضد فرو رفتن میخ و یا اشیاء نوک تیز از زیره کفش می باشد . همچنین زیره آن سخت و مقاوم در برابر سایش است و طراحی کانال های در زیره جهت مقاومت در برابر لغزش برای جریان آب و روغن می باشد . جنس گلاهک سرپنجه از کامپوزیت با قابلیت تحمل 200 ژول ضربه می باشد . استانداردهای بکار گرفته شده در این کفش CE EN ISO 20345:2011 S1P SRC (Metal Free) می باشد . زیره کفش ضد لغزش و ضد اسید است . کفش دارای خاصیت آنتی استاتیک و الکترواستاتیک می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کفش متعلق به برند WORKLAND تولید شده در کشور چین می باشد . وزن این کفش با توجه به نیم ساق بودن آن نسبتا سبک بود و هر لنگه آن ( سایز 42 ) 515گرم وزن دارد . طراحی آن بسیار اسپرت و ظریف بوده و اصلا در نگاه اول کفش ایمنی بنظر نمی رسد . جنس رویه آن ترکیبی از چرم جیر و پارچه بافت مش تنفس پذیر با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر می باشد . سرپنجه این کفش از جنس کامپوزیت است . زیره کفش از جنس PU , آنتی شوک ( SHOCK ABSORPTION جاذب ضربه ) در قسمت پاشنه پا و ضد لغزش بوده و منعطف و همچنین مقاوم در برابر روغن و مشتقات نفتی می باشد . ساق این کفش متوسط می باشد و قوزک پا را بخوبی پوشش می دهد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی کرافت، محصولی بسیار با کیفیت و عالی از شرکت معتبر کرافت میباشد. این محصول، با سرپنجه کامپوزیت عایق برق می باشد و تا ولتاژ 380 ولت است و همچنین عایق حرارت هم می باشد. کفش کار کرافت، دارای زیره نسوز و ضد لغزش و رویه از چرم طبیعی میباشد. جنس رویه کفش ایمنی از چرم طبیعی جیر با قابلیت تنفس می باشد. این کفش کار دارای طراحی ارگونومیک و کفی طبی است. جهت وزن بسیار سبک آن جهت کوهنوردی و پیاده روی طولانی مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی کرافت، محصولی بسیار با کیفیت و عالی از شرکت معتبر کرافت میباشد. این محصول، با سرپنجه کامپوزیت عایق برق می باشد و تا ولتاژ 380 ولت است و همچنین عایق حرارت هم می باشد. کفش کار کرافت، دارای زیره نسوز و ضد لغزش و رویه از چرم طبیعی میباشد. جنس رویه کفش ایمنی از چرم طبیعی جیر با قابلیت تنفس می باشد. این کفش کار دارای طراحی ارگونومیک و کفی طبی است. جهت وزن بسیار سبک آن جهت کوهنوردی و پیاده روی طولانی مناسب می باشد. آستر کفش مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و ضد رطوبت و بو نامطبوع است. جنس زیره از PU دودانسیته، که باعث سبکی و انعطاف پذیری آن است و از ترک خوردگی و شکستگی زیره کفش جلوگیری میکند. مقاومت این کفش کار یا کفش ایمنی در برابر آب، دما، روغن و لغزش عالی است. همچنین افرادی که در محیط های صنعتی فعالیت دارند و در معرض خطر سقوط اجسام سنگین روی پاهایشان می باشند بهتر از کفش کرافت استفاده کنند. کفش ایمنی croft، یکی از کفش هایی بوده که افراد می توانند با خیالی آسوده در محیط های پرخطر استفاده کنند و از ایمنی پاهای خوود اطمینان کاملی داشته باشند. قیمت کفش ایمی کرافت، بسیار مختلف می باشد، از موارد تاثیر گذار در قیمت، جنس کفش، مواد اولیه استفاده شده، جنس سرپنجه و… بوده. طراحی زیبا و بی نظیر این کفش کار ایمنی کرافت، باعث شده این محصول به یکی از پرفروش ترین کفش های ایمنی خارجی در بازار تبدیل شود. همچنین، این کفش کار خارجی طوری طراحی شده است، که از بوی نامطبوع پا جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش کار با پنجه کامپوزیت غیر فلزی که از انگشت پا در برابر ضربه یا فشار محافظت میکند و سبک وزن و زیره لاستیکی مقاوم در برابر لغزش و رویه نبوک برای تنفش پذیری و محافظت از از خطر های الکتریکی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از کاربردهای چکمه های ساق بلند میتوان به عنوان استفاده از آن در محیط های سرد و آبی و همچنین شستشو سطوح مختلف و محافظت از پا در برابر عوامل محیطی نام برد. این چکمه ها با انعطاف و راحتی بالا باعث احساس خوشایند در حین کار خواهند شد و همچنین زیره های ضخیم آن مانع سر خوردن در سطوح لیز مانند سرامیک و ... می شود.

چکمه ایمنی ممتاز شوز کد 002

همان‌طور که می‌دانید، جمله‌ای معروف اول ایمنی بعد کار، از دیرباز مورد توجه بوده و همین امر سبب شده تا از وارد شدن آسیب‌های جدی به افراد جلوگیری شود. سلامتی هر فردی مهم‌ترین موضوعی است که باید به خوبی آن را در نظر گرفت. امروزه وسایلی ایمنی در طرح، جنس و کارایی‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام به نوعی می‌توانند مفید واقع شوند. یکی از این محصولات چکمه ایمنی «ممتازشوز» کد 002 است. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست، به صورت چکمه بوده و از تولیدات شرکت ممتاز شو است. این محصول به گونه‌ای ساخته شده است که دارای ساق بلندی بوده و همین امر سبب می‌شود تا محدوده‌ای زیادی از پا را پوشش داده و از آن محافظت کند. محصول فوق ساخته شده از لاستیک و پلاستیک بوده و دارای وزن 1675 گرم است. چکمه ایمنی «ممتازشوز» کد 002 دارای کاربردها و ویژگی‌هایی است که در ادامه باآن بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی وکاربردها:   آسیب‌هایی که به پا وارد می‌شود، از مواردی است که در هر شغل و موقعیتی وجود داشته و از رایج‌ترین حوادث به شمار می‌آید. عدم پوشش مناسب برای پا، سبب بروز حوادث ناگواری است که در موارد حساس می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد. دراین میان چکمه‌ ایمنی ممتازشو می‌تواند نقش مهمی در حفاظت از پای شما ایفا کند. این محصول با توجه به ساقی که دارد، تا حد زیادی از پای شما محافظت کرده و از بروز آسیب‌های جدی جلوگیری می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، جنس محصولات، رابطه مستقیمی با کیفیت و طول عمر وسایل دارد. در مورد محصول فوق باید بدانید که ساخته شده از پلاستیک و لاستیک است. در قسمت بدنه این محصول از لاستیک استفاده شده است که دارای مقاومت کافی بوده و دارای حالت انعطاف‌پذیر برای راحتی پا است. در قسمت زیرین چکمه از پلاستیک مقاوم برای جلوگیری از نشت مایعات و طول عمر بالا استفاده شده است. این محصول با توجه به جنس و ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای کارهای باغبانی، نظافت، کشاورزی و... باشد.

نتیجه: محصول فوق با توجه به مواردی که ذکر شد، عواملی هم‌چون، جنس مناسب و ساخته شده از پلاستیک و لاستیک، استفاده‌های مختلف هم‌چون، باغبانی، نظافت، کشاورزی، حفاظت از پا و ساق پا، به بهترین شکل ممکن و... همه و همه سبب شده است تا بتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. محصول فوق با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، توانسته به طور فراوان مورد انتخاب مشتریان قرار بگیرد. پیشنهاد می‌شود از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی میداس دارای رویه از جنس چرم صنعتی است. این رویه علاوه بر ظاهر مناسب و مقاومت از تنفس پذیری بالایی برخوردار می باشد. زیره به کار رفته در این محصول از جنس PU است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد. این زیره علاوه بر مقاومت بالا از اصطکاک و گریپ بالایی برخوردار است و ضد لغزش است. این محصول کاملاً به صورت ارگونومیکی و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده و کاربر در استفاده طولانی مدت دچار خستگی نمی شود. سرپنجه کامپوزیتی به کار رفته در این کفش از پا و انگشتان در برابر ضربات و فشارهای ناگهانی محافظت میکند. این سرپنجه می تواند تا 200 ژول ضربه تحمل نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش مهندسی اسپرت دارای کفی طبی و بسیار راحت برای استفاده در تمام طول روز می باشد .جنس زیره ازمواد PU محصول ترکیه با تزریق دو مرحله و جنس رویه DTY با گرید AA می باشد .آستر داخل پلی استر پنبه با تراکم 70 ب 30 و جهت آستر رویه از منسوج نبافته جهت تهویه هوا و تنفس آسان پا استفاده شده است .کفی داخلی طبی با مواد PU سرد با روکش کتان 100 درصد، ضد باکتری و قابل شستشو است .جنس سرپنجه کامپوزیت مقاوم در برابر 200 ژول ‌ضربه و دارای تائیدیه وزارت کار می باشد . نوع دوخت: دوخت استاندارد با نخ ترکیه و 4 بخیه در 1 سانت بوده و دارای بوگیر با خاصیت ضد باکتری و قارچ است. وزن کفش بسیار سبک بوده تقریبا هر جفت کفش وزنی معادل 1100 گرم را دارا می باشد . قالب کفش بزرگ می باشد و پیشنهاد می گردد یک سایز کوچکتر انتخاب نمایید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی برند ایمن پا مدل Super 3M به منظور افزایش ایمنی و سلامت پای کارکنان و کارگران در معادن و ساختمان سازی و ... بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این اماکن ضربه و برخورد اجسام سنگین و آسیب ساز به پا امری غیر قابل کنترل است. رویه این کفش ایمنی از چرم طبیعی بوده و از راحتی و استحکام بالایی برخوردار می باشد و با پوست پا بسیار سازگاری دارد. دارای سرپنجه کامپوزیت استاندارد است و مقاومت بسیار خوبی در برابر برخورد با اجسام سنگین و فلزات دارد و قدرت تحمل 200 ژول فشار و ضربه را دارد. کفش ایمنی برند ایمن پا مدل Super 3M در استفاده طولانی مدت پا دچار خستگی زیاد و بوی نامطبوع نمی شود. این محصول دارای زیره تزریقی پی یو ( PU ) بوده و به طبع این ویژگی مهم از کفش و پا در مقابل اجسام تیز و برنده محافظت کرده و از سوراخ شدن کفش در محیط کاری جلوگیری می کند. باید دقت داشته باشید که هر چه زیره کفش دارای مقاومت بیشتری باشد بقا و ماندگاری کفش افزایش می یابد. این کفش ایمنی به گونه ای طراحی شده است که خاصیت انعطاف پذیری و ضد سایش، آنتی‌باکتریال بالایی داشته باشد و در مکان های خیس و آغشته به بنزین و روغن و مایعات مشابه فرد دچار لغزش نشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چکمه لاستیکی با ساقهای بلند و کفه پی یو مناسب برای محافظت از پاهای شما در کارهای صنعتی و ساختمانی و کشاورزی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برخورد اجسام سنگین با پا در حین انجام فعالیت‌های صنعتی امری اجتناب ناپذیر است. در این صورت اگر از کفش مناسبی استفاده کرده باشید، هیچ آسیبی به پای شما وارد نمی‌شود. کفش ایمنی «سهند» (Sahand) یکی از محصولاتی است که از پای شما در حین کار محافظت می‌کند. در ساخت قسمت سرپنجه‌ی این کفش از فولاد استفاده شده که این مدل را برای استفاده در کارهای صنعتی که احتمال سقوط اجسام سنگین وجود دارد مناسب کرده است. زیره‌ی این کفش از جنس پلی یورتان ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است . قسمت رویه‌ی این مدل هم از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و همانطور که از یک کفش صنعتی انتظار می‌رود این قسمت از مقاومت بالایی دربرابر آسیب و سایش برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین مدل شاهین چرم با کد فنی 202 از جنس رویه چرم طبیعی با ضخامت 2 میلی متر ساخته شده است. جنس زیره این کفش از مواد پی یو مقاوم در برابر حلالهای نفتی و روغنی؛ ضد سایش ؛ ضد لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین مدل گارد کرم با کد فنی 212 از جنس رویه چرم جیر گاوی درجه یک با ضخامت 2 میلی متر ساخته شده است. جنس زیره این کفش از مواد دو دانسیته TPU-PU مقاوم در برابر حلال های نفتی، روغنی، اسیدی و ضد لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می شود. از جمله تمایزات این محصول طراحی منحصر به فرد آج های زیره که مقاوم در برابر محیط های سخت میباشد، کفی طبی داخلی با اصول ارگونومی پا ،رویه تمام چرمی، تولید شده با پارچه های کوردورا است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی صادراتی برند سیفتی پاتن مدل آدرین (ساق کوتاه) یک محصول با کیفیت ساخت ایران و شهر تبریز است که با هدف حفاظت از پاهای نیروهای کاری و مهندسین اجرایی در محیط های صنعتی و ساختمانی طراحی و تولید گردیده است. جنس استفاده شده در رویه مدل آدرین از چرم طبیعی گاوی است که تولید شهر تبریز با مواد گیاهی و یکی از بهترین متریال های ایرانی می‌باشد. جنس زیرِه مدل آدرین تزریقی PU است که با کمک ماشین آلات و تجهیزات ایتالیایی ساخته شده است. سر پنجه از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از صدمه به پاها می‌باشد که در مدل آدرین سرپنجه کامپوزیت با نشان استاندارد ملی ایران است.سرپنجه های کامپوزیتی وزن کفش را به شدت سبک می کنند. کفی داخلی آدرین طبی پلی یور سوراخ دار با روکش کتان نخی آنتی باکتریال است. دوخت استفاده شده در آدرین، استاندارد با نخ POLSAT ترکیه که با 4 بخیه در هر سانتیمتر است. کفش ایمنی آدرین دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی پادکس مدل آوانگارد با سرپنجه فولاد و مقاومت ضربه پذیری تا 200 ژول را داراست ، از جنس رویه چرم گاوی با ضخامت 2 میلی متر ساخته شده است. جنس زیره این کفش از مواد دو دانسیته پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. پاشنه این کفش دارای کف طبی با چرم طبیعی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهندسان و کارمندان و کارگران عزیز کشورمان ایران ، اگر در محیط کارتان به دنبال کفش روزمره و راحتی تمام چرم می گردید که پاهای شما در آن ایمن هم باشد و ظاهر یک کفش رسمی را داشته باشد، ما به شما کفش ایمنی برند سیفتی پاتن مدل بتا را پیشنهاد می دهیم. کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل بتا توسط مهندسان صنعت کفش کارخانه سیفتی پاتن، بدون بند طراحی شده و در کنار ظاهر کلاسیک و خاص، به دلیل دارا بودن سرپنجه محافظ تمام کامپوزیت در دسته کفش ایمنی های بسیار سبک قرار می گیرد. سرپنجه محافظ کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل بتا از جنس تمام کامپوزیت است که این نوع کامپوزیت کاملا ضربه پذیر بوده و می تواند تا 200 ژول انرژی حاصل از ضربه را دفع نماید. رویه کفش ایمنی بتا از جنس تمام چرم گاوی و به رنگ مشکی است. که نوع چرم استفاده شده در کفش بتا از چرم تبریز می باشد. جنس زیره کفش بتا، پی یو (PU) به صورت تزریق مستقیم است و در مقابل سایش در محیط های خشن صنعتی مقاوم است. طراحی زیره به گونه‌ای است که از لغزش و لیز خوردگی به هنگام حرکت بر روی انواع سطوح جلوگیری می کند. تهویه ی مناسب داخل کفش به ویژه در هوای گرم و در هنگام فعالیت، جهت رفع مشکل تعریق پا همواره در انتخاب کفش نقش مهمی دارد. آستری داخلی، جنس ضد باکتری و ضد حساسیت است. کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل بتا علاوه بر امکان تهویه مناسب، از ایجاد بوی بد پا و حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می نماید. کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل بتا با دارا بودن وزن مناسب راحتی پا در استفاده طولانی مدت را تامین می نماید. تمامی متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید این کالا از جمله رویه، زیره، آستری، محافظ سرپنجه، نوع دوخت، همگی تحت نظر مهندسان و کارشناسان شرکت سیفتی پاتن بوده که همواره کیفیت بالای این محصول جهت استفاده به عنوان یکی از لوازم ایمنی صنعتی، دغدغه اصلی در تولیدات این شرکت می باشد. بازدید کنندگان محترم سایت دی جی کالا ، عکس های گرفته شده از محصول، دقیقا از خود محصول گرفته شده است و دقیقا با همین کیفیت برای خریداران محترم ارسال خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی تایگر با داشتن زیره دودانسیته و سر پنجه کامپوزیت و استر سوبله تنفس پذیر راحتی را برای پای مشتری به ارمغان می اورد. این کفش دارای شبرنگ می باشد و باعث میشود در جای تاریک کاربردی تر ظاهر شود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال پوتین ایمنی با کیفیت و مستحکم با پرداخت هزینه ای معقول و به صرفه در محیط کارتان می گردید که پاهای شما رو از تمام بلایا محفوظ بدارد، ما به شما پوتین ایمنی صادراتی برند سیفتی پاتن مدل چارلی رو پیشنهاد می کنیم. پوتین ایمنی چارلی به عنوان یک نماینده برجسته پوتین ایمنی با کیفیت ، در عرصه داخلی با هدف رقابت با کالاهای خارجی پا به عرصه طراحی و تولید گذاشت. پوتین ایمنی چارلی دارای سرپنجه فولادی است که مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه چارلی از چرم طبیعی گاوی درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد.جنس زیره پوتین (PU) پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. چارلی دارای کفی داخلی ساده می باشد. دوخت های استفاده شده در چارلی کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است. پوتین ایمنی چارلی دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از زیر و رو کردن فروشگاه های مختلف برای خرید کفش ایمنی مناسب خسته شده اید کفش مناسب قیمت و طول عمر بالا میخواهید به شما کفش ایمنی ملت محصول شرکت فولاد پا را پیشنهاد میکنیم . تجهیزات زیادی وجود دارند که میتوانید در محیط های کار از آنها برای حفاظت از خود استفاده کنید اما یکی از تجهیزاتی که استفاده از آن کاملا ضروری بوده و در برخی صنایع استفاده از آن اجباری میباشد کفش ایمنی است. کفش ایمنی میتواند محافظت بسیار خوبی را از پا به انجام برساند به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی در محیط های کار دارد. یکی از کفش های کارگری تولید داخل که بواسطه کیفیت بالای خود فروش بالایی را نیز به خود اختصاص داده است کفش ایمنی ملت میباشد. کفش ایمنی ملت(فولاد پا) از کفش های تولید داخل است و به همین دلیل قیمت آن نیز تحت تاثیر همین داخلی بودن تا حد زیادی کاهش یافته و میتوانید آنرا به عنوان یک کفش مقرون بصرفه خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی صادراتی کارخانه سیفتی پاتن مدل ریموند (Reymond) به عنوان یک نماینده کالای با کیفیت داخلی با هدف رقابت با کالای خارجی پا به عرصه تولید گذاشت. هر مهندس اجرایی می تواند در زمان انجام عملیات اجرایی با خیال راحت از جانب خطرهایی که پاهایش را در محیط کار تهدید می کند آن را به مدت زیاد بپوشد و از وزن سبک و راحتی آن لذت ببرد. هر آنچه که یک نیروی کار یا یک مهندس اجرایی در محیط کار اعم از کارگاه های ساختمانی و کارخانه های صنعتی به آن نیاز دارد در طراحی و تولید پوتین ایمنی مدل (Reymond) به خوبی دیده شده است. پوتین ایمنی ریموند دارای سرپنجه کامپوزیت است که یکی از برترین متریال های سرپنجه می‌باشد و بسیار مقاوم با طول عمر بالایی است و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه ریموند از چرم طبیعی گاوی درجه یک با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره پوتین از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. ریموند دارای کفی داخلی تمام چرم آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در ریموند کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است. دو طرف ساق این پوتین از شبرنگ استفاده شده است که برای ایمنی و دید بیشتر در محیط های تاریک طراحی شده است. (Reymond) دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیفیت دستور کار Mehrgod است. عکس های گرفته شده از پوتین ایمنی Pouyan دقیقا از خود محصول گرفته شده است و دقیقا با همین کیفیت برای خریداران محترم ارسال خواهد شد. اگر به دنبال پوتین ایمنی با کیفیت، شیک و محکم و کاملا متفاوت با بقیه همکاران خود در محیط کارتان می گردید ما به شما پوتین ایمنی صادراتی شرکت سیفتی پاتن مدل New Marco رو پیشنهاد می کنیم. پوتین ایمنی New Marco به عنوان یک نماینده موفق پوتین ایمنی با کیفیت در عرصه داخلی با هدف رقابت با کالای خارجی پا به عرصه طراحی و تولید گذاشت. هر نیروی کار و یا مهندس اجرایی می تواند در زمان انجام عملیات اجرایی با خیال راحت از جانب خطرهایی که پاهایش را در محیط کار تهدید می کند آن را به مدت زیاد بپوشد و از وزن سبک و راحتی آن لذت ببرد. پوتین ایمنی New Marco دارای سرپنجه تمام کامپوزیت است که یکی از برترین متریال های سرپنجه می‌باشد و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه پوتین از چرم طبیعی گاوی سافت درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره پوتین (PU) پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. مدا New Marco دارای کفی داخلی تمام چرم آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در آن کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است. این محصول صادراتی دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر بخواهیم یکی از معروفترین تولیدکنندگان چکمه در ایران را نام ببریم بدون شک باید به گروه تولیدی صادقی اشاره کنیم. استفاده از مواد لاستیکی نو (پی وی سی) سبب افزایش دوام و طول عمر انواع چکمۀ لاستیکی می گردد. چکمه ساق کوتاه سفید صادقی با استفاده از مواد نو تولید شده و با ظاهر زیبا و مناسبی که دارد در مشاغلی همچون باغبانی، کشاورزی، کشتارگاه ها، آشپزخانه ها و کترینگ ها و غیره کاربرد فراوانی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سرپنجه فولادی و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، پوتین ایمنی ضد اسید مدل دثار، رویه از جنس چرم با ضخامت 2 میلی متر دارد. جنس زیره این کفش از مواد پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. ظاهر زیبای این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای شاغلین صنعت کشور باشد. وزن این کفش، 850 گرم می باشد و کاربر می تواند در طول استفاده بدون کمترین خستگی ناشی از سنگین کفش از آن استفاده کند. زیره تزریق شده از جنس پلی اورتان ایتالیایی ضد سایش بوده و عمر بالایی را داراست. به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی در این کفش، زیره از عمر بیشتری برخوردار هست. در این مدل پیوستگی زیره و رویه محکم و درگیر بوده و احتمال جدا شدن این دو را غیر ممکن می سازد. کفی این مدل کفش از نوعی انتخاب شده که به خوبی با قالب پای مصرف کننده سازگاری داشته و باعث راحتی پا باشد. علاوه بر این مانع خستگی زود هنگام می شود. این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی، برق کاری و آتش نشانی کفش ایده عالی است. مدل دثار، دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات وزارت کار و امور اجتماعی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با دو سرپنجه کامپوزیت و یا فولادی و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، پوتین ایمنی ضد برق و اسید مدل کارن، رویه از جنس چرم اشبالت با ضخامت 2 میلی متر دارد. جنس زیره این کفش از مواد پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. ظاهر زیبای این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای شاغلین صنعت کشور باشد. وزن این کفش، 850 گرم می باشد و کاربر می تواند در طول استفاده بدون کمترین خستگی ناشی از سنگین کفش از آن استفاده کند. زیره تزریق شده از جنس پلی اورتان ایتالیایی ضد سایش بوده و عمر بالایی را داراست. به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی در این کفش، زیره از عمر بیشتری برخوردار هست. در این مدل پیوستگی زیره و رویه محکم و درگیر بوده و احتمال جدا شدن این دو را غیر ممکن می سازد. کفی این مدل کفش از نوعی انتخاب شده که به خوبی با قالب پای مصرف کننده سازگاری داشته و باعث راحتی پا باشد. علاوه بر این مانع خستگی زود هنگام می شود. این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی، برق کاری و آتش نشانی کفش ایده عالی است. مدل کارن، دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات وزارت کار و امور اجتماعی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بوت (کفش ساق دار) ساخت شرکت Safety Jogger بدون آلیاژی از فلز دارای پنجه کامپوزیت دارای مزایا به شرح ذیل می باشد: تهویه هوای داخلی کفش، ضد آب، آنتی استاتیک، طبق استاندارد مقاوم در برابر ضربه تا 200 ژول، کفی premoulded ،مقاوم در برابر روغن و حلال، مقاوم در برابر حرارت تا 300 درجه سانتی گراد، ضد سوراخ شدگی زیره (SJ Flex) ،جاذب ضربه در ناحیه پاشنه ،عایق برق به علت نداشتن هیچگونه فلز و دارای استانداردهای بین المللی : ENISO 20345 : 2011 AS/NZS2210.3.2009 ASTM GOST OHSC

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی ملی مدل تلاش با کد فنی BI641 با سرپنجه فولاد و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، رویه ای از جنس چرم طبیعی گاوی ضخیم دارد. جنس زیره این کفش از مواد پی یورتان و مقاوم به سایش و لغزش با مواد اولیه ایتالیایی میباشد که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود.آستری محصول از جنس پارچه آنتی باکتریال است. ظاهر زیبا این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای مهندسین ،مدیران و صنعتگران باشد. وزن کم این کفش به لطف استفاده از مواد اولیه مرغوب ایتالیایی می باشد و کاربر میتواند در طول روز بدون کمترین خستگی ناشی از سنگینی کفش از آن استفاده کند. .به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی در این کفش، لایه زیرین که در تماس با زمین می باشد با داشتن دانسته مناسب مقاومت بالایی دارد. تزریق مستقیم زیره به رویه باعث یکپارچگی رویه و زیره شده و جدا شدن زیره را غیر ممکن کرده است. این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی ، کوهنوردی، برق کاری،جوش کاری و ساختمانی کفش مناسبی است. کفش ایمنی ملی مدل تلاش مطابق با استاندارد S1 SRC می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی آزادی با زیره پلی اورتان عرضه می گردد . زیره پلی اورتان این پوتین دو دانسیته می باشد که سبب می شود این نیم بوت کار مقاومت بالایی در برابر سایش و لغزش داشته باشد. همچنین از دیگر خواص زیره PU مقاومت بالا در برابر اسید های ضعیف و روغن و مواد خورنده است. نکته دیگر پوتین ایمنی آزادی سری wm200 سرپنجه استیل آن است. این محصول با دارا بودن سرپنجه فلزی وزن بسیار مناسبی به نسبت سایر کفش های ایمنی دارد. رویه چرمی این کفش سبب می شود که مقاومت رویه در برابر اجسام نوک تیز و عوامل سایشی و فرسایشی کارگاهی بیشتر شود. نکته قابل توجه این است کفش ایمنی زیره پلی اورتان عرضه می گردد . زیره پلی اورتان این پوتین دو دانسیته می باشد که سبب می شود این نیم بوت کار مقاومت بالایی در برابر سایش و لغزش داشته باشد. همچنین از دیگر خواص زیره PU مقاومت بالا در برابر اسید های ضعیف و روغن و مواد خورنده است. نکته دیگر پوتین ایمنی workman سری wm200 سرپنجه استیل آن است. این محصول با دارا بودن سرپنجه فلزی وزن بسیار مناسبی به نسبت سایر کفش های ایمنی دارد. رویه چرمی این کفش سبب می شود که مقاومت رویه در برابر اجسام نوک تیز و عوامل سایشی و فرسایشی کارگاهی بیشتر شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند کفش KEEN یک شرکت تولیدی کفش و اکسسوری است که دفتر مرکزی آن در شهر پورتلند واقع در ایالت اورگان مستقر است. این شرکت در سال 2003 توسط مارتین کین و روری فیورست بنیان‌گذاری شد. محصولات این شرکت در خرده‌فروشی‌های کانادا فروخته شده و همچنین در سرتاسر جهان توزیع می‌شود. این برند با هدف تولید کفش‌های عالی که راحتی و دوام کافی داشته باشند، تأسیس شد. شعار اصلی این شرکت «نوآوری ترکیبی» است. این برند تولید کفش‌هایی را آغاز کرد که برای فعالیت در هوای آزاد مناسب هستند و به سرعت شهرت و آوازه زیادی پیدا کرد. مجموعه محصولات زنانه و مردانه کین شامل صندل زنانه، کفش ورزشی و پیاده‌روی و پوتین است. این شرکت به خاطر راهکار ابتکاری خود موفقیت قابل توجهی طی این سال‌ها به دست آورده است. کفش‌های کین انعطاف‌پذیری مورد نیاز را در همه شرایط آب و هوایی برای شما فراهم می‌کنند و به قول معروف چهار فصل هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی این کفش ایمنی مهندسی میکروفایبر، کاملا اسپرت، شیک و ارگونومیک (در راستای حالت طبیعی بدن جهت آسایش و راحتی بیشتر) است و می توان از این کفش در مصارف غیر ایمنی نیز استفاده نمود. بسیار سبک، راحت و مقاوم می باشد و دارای منافذ بسیار ریز برای هوارسانی به پا جهت جلوگیری از تعریق است. در طبقه بندی کفش های ایمنی دارای درجه S1P است که این موارد را در برمی گیرد (دارای تکنولوژی چندلایه: در این تکنولوژی (Multilayer technology)، مواد مختلف با کاربری های مختلف در یک لایه طراحی می شوند، که باعث جذب بیشتر انرژی (کاهش انرژی ضربه و راحتی بیشتر پا) و جلوگیری از ترک خوردن و پارگی، و همچنین ایجاد مقاومت در برابر مواد نفتی و روغنی می گردد.، زیره دو دانسیته متراکم از جنس اتیلن وینیل استات (EVA) بسیار سبک، عایق حرارت، همچنین ضد سوراخ شدن (فرو رفتن اجسام تیز) است، استفاده از لاستیک SRC در زیره کفش برای مقاومت در برابر لغزش، سُرخوردن، تغییرات دمایی، و هیدروکربن ها، بدون استفاده از مواد فلزی (Metallic Nonconductive Parts) و عایق برق است، کفی تولید شده از مواد پلی یو (POLIYOU) جهت ایجاد تنفس راحت تر پا که باعث راحتی بیشتر می شود، همچنین شوک و ضربه وارده را به خوبی جذب می کند و مانع آسیبب دیدگی می شود، پنجه کامپوزیت مقاوم در برابر ضربه، طبق استاندارد و زیره ضد اصطکاک دارد.)

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی ساق بلند، جنس رویه از چرم طبیعی چاپی با ضخامت استاندارد، زیره تزریق مستقیم پی یو، سرپنجه ایمنی کامپوزیت مقاوم در بر ابر نیروی 200 ژول، عایق برق، مخصوص کارگاه های تولیدی، بسیار سبک است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پا به عنوان قلب دوم بدن شناخته می شود و سلامت آن همواره در اولویت بوده است لذا داشتن کفش مناسب حین کار که دارای حفاظت ویژه ای باشد همواره یکی از نیازها بوده است، کفش ایمنی ایمن ترک با داشتن تاییدیه از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و دارا بودن سرپنجه فولادی و زیره مناسب و وزن کم یکی از محصولات ارزشمند محسوب می شود که با قیمت مناسب انتخاب را برای خریدار راحت می سازداین کفش برای صنایع مختلف تولیدی، ساختمانی و نفت و گاز مناسب می باشد و ساخت ایران است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی بی بند، جنس رویه از چرم طبیعی چاپی با ضخامت استاندارد، زیره تزریق مستقیم پی یو، سرپنجه ایمنی کامپوزیت مقاوم در بر ابر نیروی 200 ژول، مخصوص کارگاه های تولیدی، بسیار سبک است

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل