نکات مهم خرید دریل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید دریل باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب درست ابزار جهت عملکرد مورد نظرتان باعث کاهش هزینه، زمان و حسن انجام کار برای شما خواهد شد بنابراین همیشه برای انجام عملکر مورد نظرتان از ابزار مخصوص آن کار استفاده نمایید تا از وارد کردن فشار بیش از ظرفیت دستگاه جلوگیری نمایید. گاهی ممکن است که این انتخاب کمی دشوار به نظر برسد و انتخاب را با کمی دشواری و سردرگمی روبرو نماید. ما در این مطلب سعی در معرفی انواع دریل و نکات مهم هنگام خرید دریل را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم. پس تا انتها نیز همراهمان باشید.

انواع دریل

دریل معمولی یا خانگی

اولین نوع دریلی که هر کسی با آن آشنایی دارد ابزاریست که فقط با چرخش مته روی سطح مورد نظر سوراخ ایجاد می‌کند. این نوع دریل‌ها ساده‌ترین نوع دریل هستند که تنها کاربردشان ایجاد سوراخ در سطوحی نظیر پلاستیکی و چوبی است. هرچند همین نیز بستگی به قدرت مته آن دارد و شاید تمامی دریل‌های ساده موجود در بازار قدرت کافی برای دریل کردن چوب را نداشته باشند. بنابراین هنگام خرید دریل باید به اینکه چه چیزی را می‌خواهید دریل کنید و حتی حفره ایجاد شده می‌خواهید چه سایزی باشد نیز دقت کنید.

دریل چکشی

دریل چکشی یکی از انواع دریل است که این روزها طرفداران بسیاری کسب کرده است. این نوع دریل را یک دریل دوکاره می‌شناسند چرا که دو عملکرد دریل کردن و ضربه زدن را انجام می‌دهد. برای مواقعی که می‌خواهید به روی سطوح سخت‌تری نظیر سطوح بتنی دریل کنید نیاز به چنین دریلی خواهید داشت که همزمان که عمل دریل کردن را انجام می‌دهد به سطح ضربه نیز وارد کند تا با این کار سوراخ ایجاد کند. نکته مهمی که این دریل‌ها را محبوب کرده است همین قابلیت دوکاره بودنشان است. یعنی اگر نیاز نباشد می‌توانید حالت چکشی آن را غیرفعال کنید و همانند یک دریل معمولی از آن استفاده کنید.

چکش تخریب

بسیاری ممکن است چکش تخریب و دریل چکشی را با هم اشتباه بگیرند. اما چکش تخریب کاربردی متفاوت از دریل چکشی دارد اما آن را برادر بزرگ‌تر دریل چکشی می‌دانند چرا که معمولاً ظاهری شبیه به این نوع دریل دارد با این تفاوت که گاهی کمی بزرگ‌تر و گاهی خیلی بزرگ‌تر از یک دریل چکشی است. مکانیزم چکشی این نوع دریل‌ها خیلی قدرتمندتر از یک دریل چکشی است و معمولاً کاربرد خانگی ندارند و همانطور که از نامشان پیداست ابزاری برای تخریب هستند که این کار را همراه با دریل کردن و ضربه زدن به سطوح سختی همانند بتن، فلز یا چوب انجام می‌دهند. از چکش تخریب برای تخریب سنگ، آجر و آسفالت نیز استفاده می‌شود.

دریل پیچ گوشتی

در حقیقت پیچ گوشتی شارژی یا برقی را یک دریل نمی‌دانند اما این ابزار ظاهری کاملاً شبیه به یک دریل معمولی دارد و همانند یک دریل کار می‌کند با این تفاوت که قدرت کمتری از یک دریل استاندارد معمولی دارد و بعنوان پیچ گوشتی استفاده می‌شود. اگرچه یک دریل پیچ گوشتی هم می‌تواند سوراخ کوچکی در دیوار ایجاد کند اما معمولاً برای این کار پیشنهاد نمی‌شود و توصیه می‌شود همان عمل پیچ کردن را انجام دهد. این ابزار برای بستن پیچ‌های ریز جعبه‌های برق، بستن صفحات سوئیچ و هر مکان دیگری که نیاز به یک پیچ گوشتی دارید مناسب است و به طور کلی به جای پیچ گوشتی دستی استفاده می‌شود.

دریل ستونی

از این دستگاه ها برای حفاری سطوح مختلف مانند فلزات ، سنگها ، چوب و کریستال ها با دقت بالا استفاده می شود. این دقت بالا به لطف دامنه حرکتی محدود آنها ، که فقط عمودی است ، حاصل می شود و این ویژگی به آن اجازه نمی دهد در اطراف منحرف شود. این نوع دریل معمولاً در کارگاهها و واحدهای نیمه صنعتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دریل نمونه بردار

آنها نوع خاصی از دریل‌ ها هستند که هدف آنها ایجاد سوراخهای بزرگ و گرفتن نمونه از مواد مختلف صنعتی برای ارسال به آزمایشگاههای ریخته گری برای آزمایش است. فناوری بکار رفته در سه‌ نظام این سری از دریل‌ ها با سایر دریل‌ ها متفاوت است.

دریل بی‌سیم یا سیمی

دریل بی بسیم(شارژی)

دریل های برقی به دو دسته بی سیم و باسیم تقسیم می شوند. دانستن خصوصیات هر یک از این دو نوع دریل به شما کمک می کند تا نوعی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

دریل شارژی

دریل های بی سیم همانطور که از اسمشان پیداست از باتری برای برق استفاده می کنند و بی سیم هستند. خوبی آنها این است که می توانید از آنها در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

استفاده از آنها حتی در مکانهای صعب العبور بسیار آسان است. با این حال ، از آنجا که وزن باتری به وزن دستگاه می افزاید، ورن آنها معمولاً از مدل های سیم دار مشابه بیشتر هستند.

مقیاس اندازه گیری قدرت یک دریل‌ بی سیم ولت است. هرچه ولتاژ دستگاه بیشتر باشد ، قدرت آن بیشتر و عملکرد بهتری روی سطوح سخت تر دارد. از آنجا که این ولت ها هنگام خرید از باتری استفاده می کنند ، باید به ویژگی های باتری توجه کنید.

دریل باسیم

دریل های باسیم یک انتخاب عالی برای کار سخت هستند زیرا دیگر نیازی به تعویض باطری و نگرانی تمام شدن شارژ باطری را ندارید. البته عیب این نوع دریل ها این است که سیم می تواند زیر پاها باشد و خطر ایجاد کند.

واحد اندازه گیری توان دریل های با سیم وات است. هرچه این مقدار بیشتر باشد ، دریل شما قدرت بیشتری دارد و عملکرد آن در هنگام حفاری و شکستن سطوح سخت و جمع و جور بهتر است. برای سوراخکاری برای سطوح سبک تر مانند سطوح پلاستیکی ، بهتر است از دریل های سبک تری که قدرت کمتری دارند استفاده کنید.

نکات مهم هنگام خرید دریل

نوع دریل

مدل دریل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید اولین چیزی که باید بخاطر داشته باشید این است که می خواهید از تجهیزات خود برای چه کاری استفاده کنید. برخی از آنها سبک و برخی دیگر بسیار سنگین هستند.

اگر کارهای سنگین انجام می دهید ، ممکن است به دریل سیمی احتیاج داشته باشید که قدرتمند باشد و بتواند کارهای دشوارتری را انجام دهد. هنگام انجام کارهای منزل آسان یا کارهای ساختمانی سبک ، ممکن است یک دریل بی سیم سبک برای شما مناسب باشد.

جنس و طول کابل دریل

بدون شک طول سیم می تواند برای دسترسی آسان شما به محیط کار بسیار مهم باشد. طول کابل 3 متر اندازه خوبی است.

مواد بکار رفته در ساخت کابل نکته مهم دیگری است. ضعف مواد باعث می شود که سیم دریل به مرور پیچ بخورد ، ترک بخورد و آسیب ببیند. کابل های ژله مانند با کیفیت می توانند تا حد زیادی از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.

ابعاد، ارگونومی و وزن دریل

بدون تردید هیچ چیز همانند راحتی استفاده و قرارگیری یک ابزار در دست، احساس خوشایندی به ما نخواهد داد. لذا طراحی بدنه و ارگونومیک بودن آن یکی از عوامل ظاهری مهم در انتخاب دریل است. همچنین برای انجام بعضی کارها باید دریل را برای مدت طولانی در دستتان نگه دارید.

پس اگر دستان کوچکی دارید یا مچ دستتان قوی نیست، دریلی سنگین و بزرگ انتخاب نکنید. استفاده رایج در منزل و امور سبک نیز شامل این مورد می شود. لذا غالباً دریل های با وزن کمتر از ۱.۲ کیلوگرم، انتخاب مناسبی برای دریل خانگی و انجام امور سبک هستند.

امکانات جانبی ( کیف همراه، دسته کمکی و چراغ LED و… )

یکی دیگر از پارامترهای فرعی که هنگام خرید دریل باید به آن توجه کنید، امکانات جانبی است. امکاناتی از قبیل دسته کمکی وخط کش تنظیم، باتری اضافه برای دریل های شارژی، کیف همراه، انواع سرمته و چراغ LED. درست است، وجود این قابلیت ها ضروری نیست. اما استفاده و کار با دریل را لذت بخش تر و راحت تر خواهد نمود.

بهترین برند دریل

از آنجا که برخی از افراد هنگام خرید ابزارهایی مانند دریل توجه ویژه ای به مارک تجاری دارند ، این امر می تواند عامل تعیین کننده ای در هنگام انتخاب دریل باشد. بنابراین ، اگر می خواهید شناختی درباره ی مارک دریل داشته باشید ، می توانید یکی از مارک های: برند بوش / bosch و برند رونیکس / ronix؛ برند ماکیتا / makita؛ برند کرون / crown؛ برند آاگ / AEG را انتخاب کنید.

قیمت خرید دریل

بدون تردید، در کنار همه ی عوامل و قابلیت هایی که بیان شد، قیمت دریل نیز یک فاکتور مهم است. امروزه قیمت و هزینه خرید یک دریل خوب به یکی از دغدغه های کاربران و خریداران تبدیل شده است. عوامل مختلفی بر روی این قیمت تأثیرگذارند. برند و نام شرکت تولید کننده یکی از مهم ترین آن هاست. شارژی و یا برقی بودن، قابلیت چکشی، امکانات جانبی چون باتری های به روز از دیگر عوامل هستند. در کنار این ها، دریل های ارزان و اقتصادی با امکانات مناسب نیز در بازار وجود دارند.

نکات ایمنی که در هنگام کار با دریل باید رعایت شود

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید دریل گفته شد، می توانید دریل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دریل ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل چکشی شارژی ماتا با طراحی منحصر به فرد و کیفیت و قدرتی بی‌نظیر کرده است. این دریل مجهز به باتری لیتیومی بوده و موتور صنعتی دارد. محصول در کیف BMC قرار داده شده است. این محصول دارای 2 عدد باتری تولید سال جدید است یکی دیگر از مزایای محصول، دارا بودن تعدادی مته، بکس رابط بکس، سری پیچ گوشتی و سری انعطاف‌پذیر است. یکی از ویژگی‌های محصول که باعث بالا رفتن کیفیت و گشتاور دستگاه می‌شود، وجود گیربکس 2 حالته و ترک‎‌متر آن است. مهم‌ترین حسن این دستگاه، موتور قدرتمند آن است که محصول را از سایر رقبا متمایز کرده است..

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت دریل چکشی اینتیمکس 100 عددی، یک کیت کامل از ابزار دریل را همراه با دریل چکشی 220 ولتی عرضه کرده است که کیفیت ساخت بسیار عالی را دارا می‌باشد. این محصول با کد mac-810 در ابعاد 25x25x6 سانتی‌متر طراحی شده است و از وزن کلی 3 کیلوگرم برخوردار است. کاملاً برقی بوده و با داشتن کابل قوی، بدون نوسان برق، عملیات سوراخ کاری را با بهترین سرعت و کیفیت انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت دریل چکشی اینتیمکس 100 عددی، یک کیت کامل از ابزار دریل را همراه با دریل چکشی 220 ولتی عرضه کرده است که کیفیت ساخت بسیار عالی را دارا می‌باشد. این محصول با کد mac-810 در ابعاد 25x25x6 سانتی‌متر طراحی شده است و از وزن کلی 3 کیلوگرم برخوردار است. کاملاً برقی بوده و با داشتن کابل قوی، بدون نوسان برق، عملیات سوراخ کاری را با بهترین سرعت و کیفیت انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بتن کن 3 کاره باس کیفیت عالی طرح بوش

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل چکشی مدل 1007 از محصولات شرکت رابین است که علاوه بر قدرت مناسب در حالت چکشی، به‌صورت معمولی نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این مدل با ابعاد 22 × 7 × 34 سانتی‌متر و وزن 3.2 کیلوگرمی تولیدشده است. دارای قابلیت کنترل سرعت و با دو حالت در سرعت گردش به میزان 0-1000 یا 0-3000 دور بر دقیقه گردش می‌کند که جهت این گردش با انتخاب شما به‌صورت چپ‌گرد یا راست‌گرد خواهد شد. این دریل با برق 230 ولت و قدرت 1050 وات برای کارهای صنعتی نیز مناسب است. حداکثر قابلیت سوراخ در مصالح، چوب و فلز به ترتیب 16، 30 و 13 میلی‌متر است طراحی ارگونومیک، یک دسته کمکی باقابلیت گردش 360 درجه و کابل برق 3 متری کمک بیشتری برای سهولت کار و انتخابی مناسب برای خرید شما است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل مگنت +ECO50S محصول یوروبور هلند سوراخکاری با مته گردبر تا قطر 50 میلی متر سوراخکاری با مته معمولی تا قطر 23 میلی متر دارای موتور با توان 1250 وات مجهز به مگنت با قدرت 1700 کیلوگرم دارای مورس شماره MT3 دارای گیربکس 2 سرعته وزن دستگاه 12 کیلوگرم

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل مگنت مدل RALL.40S محصول یوروبور سوراخکاری با مته گردبر تا قطر 36 میلی متر توان موتور 1150 وات سرعت چرخش 600 دور در دقیقه مورس شماره 19.05 میلی متر

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل مگنت مدل ECO TUBE55S/T محصول یوروبور هلند سوراخکاری با مته گردبر تا قطر 55 میلی متر سوراخکاری با مته معمولی تا قطر 23 میلی متر قابلیت قلاویززنی M3-M20 قدرت مگنت 900 کیلوگرم توان موتور 1600 وات حداقل قطر لوله 80 میلی متر حداقل ضخامت کار 3 میلی متر گیربکس 2 سرعته مورس شماره MT3

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکسر 1400 وات مدل MX214008 یک دریل همزن قدرتمند است که این دستگاه برای افزایش کارایی و تنوع کاربرد،دارای گیربکس دو سرعته شده است و سرعت گردش آن با یک دیمر کنترل سرعت 6 حالته به خوبی افزایش و کاهش می یابد.سرعت بی بار این دستگاه در دور اول موتور در محدوده‌ی 0 تا 500 دور در دقیقه و در دور دوم موتور در محدوده‌ی 0 تا 800 دور در دقیقه قرار دارد.این میکسر که به همراه سری و میله فولادی و دو عدد آچار ارائه شده است، دارای یک میله از فولاد ضد زنگ است.ابعاد این دستگاه بدون پره و میله برابر با 20×33×33 سانتیمتر و وزن خالص آن برابر با 3720 گرم است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور این دریل چکشی بسیار پر قدرت بوده و دارای توانی براب650 وات می باشد که دارای محافظ در برابر افزایش فشار نیز است. از این دستگاه می توان برای انجام کارهای خانگی و نیمه صنعتی جهت سوراخ کاری بر روی انواع مواد مانند چوب، فلز، آلومینیوم، بتن، دیوار و غیره استفاده کرد. دریل چکشی بوش مدل 28-2 سه کاره بوده و با استفاده از چرخاننده ای که در بغل دستگاه قرار دارد می توان آن را به سه حالت دریل ساده، چکشی و بتن کن تنظیم کرد. حداکثر سرعت چرخش آزاد این دریل برابر 900 دور در دقیقه و تعداد ضربات وارده در حالت چکشی برابر 4000 ضربه در دقیقه است و انرژی هر ضربه برابر 2.7 ژول است.نوع مته و قلم این دستگاه 4 شیار بوده و یک سه نظام تمام اتومات 13 میلیمتری نیز همراه این دستگاه است تا بتوانید از مته های عادی نیز در این دستگاه استفاده کنید. از ویژگی های دریل چکشی 3 کاره بوش می توان به داشتن قابلیت چپ گرد ، داشتن سیم پیچ مسی و قابلیت تنظیم سرعت آن اشاره کرد. حداکثر میزان سوراخکاری توسط این دریل در چوب 30 میلیمتر، در آهن 13 میلیمتر و در مصالح 28 میلیمتر است.این دریل در یک جعبه پلاستیکی محکم و ضد ضربه قرار داشته و همراه آن 2 عدد قلم تخریب، 3 عدد مته، سه نظام تمام اتوماتیک 13 میلیمتری، خط کش اندازه گیری 210 میلیمتری و دسته کمکی می باشد. دسته کمکی همراه این دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به کمک آن می توانید سوراخکاری با کیفیت داشته باشید. همچنین به کمک خط کش 21 سانتی متری آن می توانید عمق سوراخ کاری خود را اندازه گیری کنید. این دریل بسیار خوش دست و حرفه ای بوده و با نگهداری مناسب می توانید چندین سال از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول پیش روی شما چکش تخریب 0810 اوکی میباشد. این چکش تخریب با کیفیت بسیار مطلوب و تحت استانداردهای روز دنیا تحت عنوان چکش تخریب به بازار عرضه شده است منبع تغذیه این ابزار برق بوده و ولتاژ آن بین 220 تا 240 ولت است. قدرت موتور بالا و وزن مناسب این محصول باعث شده است تا در دسته ابزار آلات صنعتی قرار بگیرد و مصرف آن برای انواع پروژه‌های صنعتی و ساختمانی مناسب باشد چکش های تخریب و بتن کن اوکی OK یکی از ابزار های پرکاربرد جهت تخریب بتن و مصالح ساختمانی هستند. این ابزار به خاطر قدرت بالایی که در تخریب دارند بسیار کاربردی و مناسب برای استفاده در پروژه های وسیع و سنگین می باشند. این گروه از ابزار آلات( چکش تخریب 0810 اوکی ) از بزرگترین های خانواده ابزار آلات برقی می‌باشند و عمده وظیفه‌ آن‌ها ایجاد تخریب بر روی بناهای ساختمانی می‌باشد. از شاخص‌ترین نکات این سری از ابزار آلات می‌توان به سنگین و پر قدرت بودن آن‌ها اشاره کرد، اساس ساخت این نوع از ابزار آلات بر مبنای وظیفه آنها، که تخریب سطوح غیر فلزی مانند دیوارها و … است استوار می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل بتن کن 5 کیلویی بوکی مدل BK-RH26G یک بتن کن چهارشیار 900 واتی است که اگر شما به دنبال خرید یک دستگاه بتن کن با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید پیشنهاد تیم کارشناسان ابزار باطن به شما دریل بتن کن بوکی BK-RH26G میباشد که علاوه بر استندارد CE اروپا استاندارد ISO9001 را نیز دارا است این دستگاه دارای 2 حالت سوراخکاری چکشی و تخریب میباشد به همراه این بتن کن 3 عدد مته چهارشیار و 2 عدد قلم چهارشیار و دسته کمکی و گریس و گردگیر و دفرتچه راهنما و گردگیر و یک جفت زغال نیز به عنوان اقلام همراه قرار دارد که همگی در کیف BMC نشکن قابل حمل قرار دارد برای بررسی دقیق تر این محصول میتوانید به سایت ابزار باطن مراجعه کنید همچنین شایان به ذکر است گردش آزاد این دستگاه 1100 دور در دقیقه است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجهز به چراغ LED جهت کارکرد در محیط های کم نور و تاریک با سه عملکرد در پیچ کاری و سوراخکاری و سوراخکاری چکشی مجهز به گیربکس دو دور صنعتی جهت افزایش اثربخشی کارکرد مجهز به باطری لیتیوم سامسونگ ساخت کره جنوبی دارای سه نظام اتوماتیک 13 میلیمتری تمام فلزی عمر طولانی و قدرت شارژ سریع باطری دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسلما دریل GSB 24 -2 4 تولیدی شرکت صاحب سبک بوش در رده ی دریل های گیربکسی دنیا در نوع خود بی نظیر است. این دریل دارای قدرتمندترین سیستم تنظیم سرعت است .به دلیل استفاده از تکنولوژی گشتاور ثابت بر خلاف دریل های مشابه در این دریل گشتاور و قدرت کاهش پیدا نمی کند و این خصوصیت این دریل را جز مناسب ترین انتخاب ها برای سخت ترین کارها محسوب کرد. موتور این دستگاه با عملکرد بالای 1100 وات با گشتاور بالا و سیستم پیشرفته ی هوی دیوتی مخصوص بوش برای سنگین ترین کاربردها با قطرهای بزرگ (حفاری ، کار با برش های اصلی و سوراخ های برقی) ، پیچ گوشتی و همزن مناسب می باشد. این دریل دارای سیستم کنترل گشتاور با دقت بالا و یکنواخت این دریل را مناسب بستن پیچ های بسیار سنگین کرده است . بزرگترین قابلیت ویژه این دستگاه هم مجهز بودن این دستگاه به کلاچ ایمنی پیشرفته بوش می باشد . تمام موارد بالا باعث شده این مدل دریل که توسط بزرگترین شرکت تولید ابزار برقی دنیا تولید شده در نوع خود بی رقیب باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور قدرتمند 1350 واتی با دو عملکرد سوراخ‌کاری و سوراخ‌کاری چکشی و محفظه منیزیومی ریخته‌کری شده علاوه بر وزن سبک به خنک‌شدن دستگاه و افزایش توان آن کمک می‌کند و مجهز به دسته جانبی ارگونومیک 360 درجه که علاوه بر امکان انجام کار در دامنه وسیعی از زوایا و حالت‌های مختلف راحتی کاربر را نیز فراهم می‌کند و سیستم دقیق دوران قلم به منظور افزایش دقت برای انجام کار روی موقعیت مدنظر و قابلیت تنظیم و تثبیت سرعت توسط دیمر الکترونیکی به منظوراستفاده در کاربری های مختلف و استفاده از سیستم نشانگر و قطع کن اتوماتیک ذغال دستگاه و سیستم تخریب سریع با قدرت و کیفیت بالا که این دستگاه را به عنوان رقیب نمونه‌های مشابه خارجی معرفی می‌کند و نشانگر جریان برق به کاربر این امکان را می‌دهد که در صورت بروز مشکل در کابل دستگاه سریعا از آن مطلع شود. دسته جانبی این دستگاه قدرت نگه‌داری بالایی را برای انجام کار در ساعت‌های متوالی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سیستم کلاچ ایمنی قابلیت این را دارد که اضافه بار را کنترل کند و از این طربق از قسمت موتور دستگاه محافظت کرده و ایمنی را تضمین کند. دارای نشانگر چک آپ هوشمند در هنگام نیاز به سرویس است. طراحی منحصر به فرد در قسمت محافظ کابل به شکل کروی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل پیچ‌گوشتی‌ چکشی شارژی 16 ولت 8615 رونیکس، ابزاری قدرتمند با سه عملکرد مجزای سوراخ‌کاری، پیچ‌کاری و سوراخ‌کاری چکشی است. این ابزار از یک سه‌ نظام اتوماتیک و قدرتمند 10 میلی‌متری تمام فلزی بهره می‌برد که نسبت به فشار حاصل از فعالیت در سطوح متراکم مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. هم‌چنین، عملکرد مناسبی را در حین سوراخ‌کاری سطوح بتنی، فلزی و چوبی از خود نشان می‌دهد. طراحی ارگونومیک و مقاوم بدنه، گیربکس دو حالته، امکان تغییر گشتاور با تنظیمات کلاچ در 18 حالت مختلف، ارائه‌ی ابزار با کیف BMC مقاوم به ضربه به همراه متعلقات کاربردی، از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی ترکمتردار دو سرعته 16 ولت رونیکس، با مدل 8615 هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بتوان گفت «قدرت» مهم‌ترین شاخصه‌ی این دستگاه خوش‌ساخت است. این محصول را شرکت معروف «دیوالت» طراحی و به بازار عرضه کرده است. این شرکت تجربه‌ی بالایی در زمینه‌ی تولید انواع ابزارهای دستی، برقی و شارژی دارد و در گروه شرکت‌های برتر ابزارسازی جهان قرار می‌گیرد. این دستگاه تحت‌عنوان مدل «DCD771D2» به بازار عرضه می‌شود و از آن می‌توان به‌عنوان یک دستگاه دریل و یک دستگاه پیچ‌گوشتی شارژی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه به‌طور کامل مشخصات یک دریل معمولی را دارا است و شباهت بسیار زیادی به مدل 0100Da دارد. این دریل با طراحی ارگونومیک تولیدشده و وزن مناسب دارد. قابلیت تنظیم سرعت گردش موتور، برای این محصول امکان‌پذیر است. موتوری قدرتمند در ساخت این دستگاه به‌کاررفته است. دریل برقی مدل 0100D ازجمله دریل‌های برقی ساخته‌شده توسط شرکت «توسن» (Tosan) محسوب می‌شود. این شرکت مدل 0100D را مشابه با یکی دیگر از دریل‌های برقی خود، یعنی مدل 0100Da تولید کرده است. تنها تفاوت این دو دریل در نوع نظام دستگاه بوده که مدل 0100D یک سه‌نظام معمولی دارد. این محصول با یک موتور زغالی که 400 وات قدرت دارد، کار می‌کند. حداکثر قطر سوراخی که می‌توانید به کمک این دستگاه در قطعات چوبی یا فلزی ایجاد کنید، به ترتیب 20 و 10 میلی‌متر است. از این مدل در مصارف خانگی و تجاری استفاده فراوانی می‌شود. دریل‌های برقی گوناگونی توسط شرکت‌های داخلی و خارجی تولید و عرضه می‌شود. اما شرکت توسن با تولید چند مدل دریل برقی معمولی، امکان تهیه‌ِی این دستگاه را با پرداخت هزینه‌ای مناسب فراهم کرده است. شاید کیفیت ساخت محصولات این شرکت در حد شرکت‌های نظیر دیوالت یا بوش نباشد، اما قیمت در نظر گرفته‌شده برای تهیه‌ی دریل‌هایی که توسط توسن تولید می‌شود، بسیار مناسب است. مدل 0100D یک دریل معمولی با موتور 400 وات است. این دریل به یک سه‌نظام خودکار مجهز شده که برای تعویض مته، نیازی به استفاده از ابزار ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کی دیگر از محصولات کمپانی ویوارکس دریل شارژی براشلس است که با عرضه در فروشگاه دیجیکالا یکی از بزرگترین پلتفرمهای فروش انلاین در ایران است اگر قصد تهیه‌ی یک دریل مناسب با قدرتی قابل قبول دارید، می‌توانید از دستگاه فوق استفاده کنید. که مناسب برای مونتاژ ام دی اف در اشپزخانه و کلیه کارهای کناف کاری و همچنین استفاده شخصی در منزل و یا محیط کار می توان به ان اشاره کرد این دریل از توانی برابر 16.8 ولت برخوردار است و از قابلیت کنترل سرعت گردش سود می‌برد. میزان سرعت گردش این دستگاه توسط کلیدی چرخشی که روی شستی قرار دارد تنظیم می‌شود. بازه‌ی سرعت چرخش این دستگاه 500-0 و 0-1800 دور بر دقیقه است. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به قابلیت چرخش ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد آن اشاره کرد. سه نظام این دریل از نوع 10 میلی‌متری اتوماتیک فلزی بوده و حداکثر قطر سوراخکاری آن 10 میلی‌متر است. با کمک این دستگاه می‌توانید با دقت و تسلط بیشتری به کار خود بپردازید. یکی دیگه از مزایای خرید این دریل تضمین کیفیت بالای ان است از ویژگیهای منحصر بفرد این دستگاه می توان به سبک بودن و خوش دست بودن ان و درضمن این دستگاه یکی از کوچک ترین دریل های با کیفیت بازار است یکسال گارانتی بی قید و شرط این محصول مهمترین وجه تمایز آن با دیگر محصولات مشابه میباشد بستن

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول موتور پر قدرت با توان واقعی 650 وات میباشدودارای سه نظام آچاری 13 میلیمتری میباشد دارای آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده مطابق با استاندارد های CE اروپا میباشدفلنج با طراحی ویژه و سیستم ضربه زن قدرتمند میباشد .دارای دوحالت کاری دریل و دریل چکشی (مکانیزم ضربه ای) با حداکثر تعداد ضربه در حالت چکشی است ودارای طراحی ویژه و ارگونومیک بدنه با روکش TPR ضد لغزش است. دارای بلبرینگ وکلید های ضد گرد و غبار با کیفیت میباشد.دسته کمکی ضد لرزش و ضد لغزش با قابلیت چرخش 360 درجه است.دارای کلید چپ گرد و راست گرد مجزا از کلید اصلی راشامل می باشد.دارای کلید گازی با قابلیت تنظیم کنترل سرعت (دیمردار) است .دارای میله عمق سنج جهت تنظیم عمق سوراخ کاری است.دارای دکمه قفل کن کلید برق برای سهولت کار در حالت مداوم میباشد. کابل برق ضخیم و دوشاخه صنعتی گیره آویز روی کمر بر روی بدنه تولید شده تحت استاندارد CE و TUV-GS اروپا

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت اوکی (OK) با ارائه چندین مدل دریل، انتخاب یک دریل مناسب را برای مشتریان راحت کرده است. مدل POWER_TOOLS_OK26SRE با وزن 3 کیلوگرم، یک دریل ضربه‌ای با قدرت 1050 وات است. این دستگاه هم برای مصارف تجاری و هم برای استفاده در اماکن صنعتی مناسب است. این دریل توانایی سوراخ‌کاری در چوب، فلز و بتون را دارد و حداکثر قطر سوراخ در این چوب، فلز و مصالح، به ترتیب 30، 13 و 26 میلی‌متر است و برای تعویض مته نیازی به آچار ندارد. POWER_TOOLS_OK26SRE یک دریل بتن‌کن مناسب جهت کار در بسیاری از مشاغل صنعتی به شمار می‌آید. دریل‌های برقی مختلفی در مدل‌ها و طرح‌های مختلف، توسط شرکت‌های معتبر و جویای نام، تولید و به بازار عرضه شده‌اند. مسلما این محصولات باهدف تأمین نظر مشتری و باقابلیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. خریدار با در نظر گرفتن مشخصاتی چون اندازه، قدرت و لوازم جانبی دستگاه در کنار شکل ظاهری و برند آن، اقدام به انتخاب و خرید دریل برقی موردنیاز خود می‌کند. در خصوص دریل‌های چکشی و ضربه‌ای که بیشتر برای امور صنعتی کاربرد دارند نیز به همین روال عمل می‌شود. به‌خصوص کسانی که در مشاغلی چون آهنگری، کارگاه‌های ساختمانی و کار با بتون و مشتقات آن هستند، برای خرید دریل مورداستفاده خود، جدای از مشخصه‌هایی که ذکر شد به دنبال دستگاهی کارآمد و پرتوان هستند که در کنار قدرت و سرعت مناسب، عمر طولانی داشته باشد. نکته مدنظر این افراد غالبا قدرت ضربه و عملکرد مناسب دستگاه در ساعات کار طولانی و پشت سر هم است. هرقدر دریل توانایی تحمل کار در این شرایط را داشته باشد، بیشتر موردتوجه کاربران و متقاضیان قرار می‌گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «بوش» (Bosch) است که تحت عنوان مدل «PSB 1800 LI-2» به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه انرژی موردنیاز خود را از یک باتری لیتیوم‌یونی تامین می‌کند. این باتری ولتاژی 18 ولتی دارد و ظرفیت آن 1500 میلی‌آمپرساعت است. این ابزار از قابلیت کنترل سرعت برخوردار است و می‌توان سرعت چرخش آن را در دو بازه‌ی 0 تا 400 و 0 تا 1350 دور بر دقیقه تنظیم کرد. وجود حالت چکشی در این دستگاه موجب می‌شود تا بتوانید از آن برای سوراخ‌کردن سطوح ساخته‌شده از مصالح ساختمانی مانند سطوح گچی و سیمانی استفاده کنید. این دستگاه کوچک گشتاور مناسبی دارد و در صورت نیاز می‌توانید میزان گشتاور آن را در 20 حالت مختلف تنظیم کنید. سه‌نظام این محصول از نوع خودکار 10 میلی‌متری است و برای قراردادن مته یا سری پیچ‌گوشتی روی آن نیازی به آچار نخواهید داشت.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور این دستگاه 2200 وات می باشد تنه جلو بسیار با کیفیت می باشد دارای سه نظام جدا می باشد قابلیت استفاده مته چهار شیار و مته معمولی را دارد قدرت تخریب 3.3 کیلوگرم می باشد دارای عملکرد سه گانه(مته، مته چکشی و قلم) می باشد قابلیت چپگرد و راستگرد دارد به همراه کیف، دو عدد قلم تخت و تیز، سه عدد مته چهار شیار( سایز 6، 8 و 10)، تبدیل چهار شیار به سه نظام و سه نظام اضافی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه دارای شارژر خشابی، گیربکس دو دور است. دور موتور بین 0 تا 350 و 0 تا 1350دور بر دقیقه است. این دستگاه دارای قابلیت کنترل سرعت فشاری دارد. مجموعه 24 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی باس دارای مته آهن ( سایز 4، 5 و 6 میلی‌متر)، مته چوب( سایز 4، 5 و 6 میلی‌متر)، رابط فنری تاشونده، نوک پیچ گوشتی چهارسو، بکس(سایز 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12 و 13 میلی‌متر)، تبدیل بکس خور سر دریلی سایز 1/4 است و دارای 6 سری دو طرفه با سری های پرکاربرد و همراه این کالا یک کیفBMC قرار داده شده تا شما به راحتی بتوانید اقلام را همراه خود داشته باشید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کرگیر از جمله ابزار آلات صنعتی و قدرتمندی است که برای برش بتن و همچنین نمونه گیری از مصالح ساختمانی استفاده می‌شود. جدا کردن مصالح ساختمانی سفت و محکم مانند بتون، سنگ، آجر، آسفالت و مانند این‌ها که به مراتب عملیات سختی را در بر دارد، برای راحتی کار از ابزار کرگیری بهره گرفته می‌شود. کرگیر با نام‌های دستگاه نمونه گیر، مغزگیر و یا دستگاه هسته گیر نیز خوانده می شود. کارکرد این ابزار صنعتی با نیروهای مختلفی نظیر موتورهای بنزینی، الکتریکی و هیدرولیکی است. کرگیری در اندازه‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد که از بزرگترین سایز آن بیشتر در حمل و نقل راه سازی استفاده شده و از اندازه های کوچک آن برای اهداف ساختمانی بهره گرفته می‌شود. از جمله کاربردهای حائز اهمیت این دستگاه، ایجاد کردن حفره هایی با قطر 20 و 45 میلی متر است. -مجهز به کنترلهای الکترونیکی هوشمند از قبیل کنترل اضافه بار،استارت آرام و سیستم قطعکن جریان مدار PRCD/GFCI و حفاظتدر برابر حرارت و گرما -بدنه موتور از آلومینیوم ساخته شده تا دوام و کارآیی دستگاه رادر پی داشته و به بهتر خنک شدن دستگاه در حین کار کمک بسیاری میکند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل