نکات مهم و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نظم دهنده ابزار باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

راهنمای خرید بهترین جعبه ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید. در واقع با مطالعه تمامی ویژگی هایی که این وسیله می تواند داشته باشد، می توانید آن را با نیازهای خود تطبیق داده و در نتیجه یک خرید خوب را تجربه نمایید. لطفا در ادامه با این نکات و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار نیز همراهمان باشید.

انواع جعبه ابزار و کاربرد آن‌ها

به منظور بررسی راهنمای خرید جعبه ابزار باید گفت که امروزه جعبه ابزارها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده اند. یک جعبه ابزار می‌تواند شامل یک جعبه کوچک قابل حمل باشد که می‌توانید چند پیچ و مهره را در آن نگهداری دارید یا یک جعبه بسیار بزرگ برای حمل و نقل ابزارهای بزرگ و پیچیده را شامل شود.

جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزار پلاستیکی یک محصول عالی و ارزان برای ذخیره ابزارهای شما برای استفاده در کارهای روزمره است. این دسته از جعبه‌ها برای نگهداری از ابزارها در مکان‌هایی نظیر خانه، گاراژ یا محل کار استفاده می‌شوند.

بسیاری از جعبه ابزارهای پلاستیکی دارای کشوهایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا ابزارهای خود را برای دسترسی آسان چیدمان و سازماندهی کنید.

جعبه ابزار آلومینیومی

جعبه ابزارهای آلومینیومی یک گزینه بسیار محبوب به شمار می‌روند، زیرا این مدل از جعبه ابزارها بسیار محکم و بادوام هستند. همچنین ویژگی دیگر این جعبه ابزارها آن است که مثل محصولات پلاستیکی سبک بوده و حمل و نقل آن‌ها آسان است.

هزینه خرید جعبه ابزار آلومینیومی کمی بیشتر از جعبه ابزار پلاستیکی بوده، اما طول عمر آن‌ها نیز بیشتر است. این جعبه‌ها در صنایعی‌ مانند هوانوردی، حمل و نقل و در هنگام کار با مواد شیمیایی که دوام و سبک وزن بودن جعبه ابزار اهمیت بسیار زیادی دارد، عالی هستند.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

جعبه ابزار فلزی

اگر به دنبال یک جعبه ابزار فوق العاده مقاوم و بسیار سنگین هستید، جعبه ابزار فلزی بهترین انتخاب برای شما است. این مدل‌ها دوام عالی داشته و استحکام و مقاومت بالایی نیز در برابر شرایط مختلف دارند.

در حالی که جعبه ابزارهای فلزی کمی گران‌تر هستند، اما مراقبت از آن‌ها نیز آسان است و معمولاً دوام بسیار زیادی به نسبت سایر محصولات دارند. به منظور استفاده حرفه‌ای و صنعتی بهتر است تا از بین محصولات مختلف به سراغ این مدل از جعبه ابزارها آمده و از آن‌ها استفاده کنید.

جعبه ابزار Cantilever

یکی از خاص‌ترین انواع جعبه ابزار، Cantileverها هستند. این جعبه ابزارها از نظر طراحی منحصر به فرد و حرفه‌ای هستند زیرا طراحی آن‌ها به نحوی است که پس از باز شدن پلکانی بوده و به شما فضا عالی برای قرار دادن ابزارهای مختلف قرار می‌دهد.

خرید جعبه ابزارهای Cantilever به شما این امکان را می‌دهد تا بدون قراردادن ابزارها بر روی یکدیگر به راحتی به وسایل مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی باعث شده تا این مدل از جعبه ابزارها برای نجاران، متخصصان بازسازی و هر حرفه‌ دیگری که با کارهای ساختمانی و تعمیرات سر و کار دارند و دسترسی سریع به ابزار برایشان کلیدی است، یک انتخاب عالی باشد.

طراحی ارگونومیک این مدل‌ها به شما این امکان را می‌دهد که حتی در هنگام حمل بارهای سنگین جعبه ابزار را به راحتی بلند کرده و آن را حمل کنید. همچنین لازم به ذکر است که جعبه ابزارهای Cantilever با بدنه‌های فولادی تولید می‌شوند که استحکام بیشتری دارند و این به آن معنا است که می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

جعبه ابزارها ضد آب

مدل خاصی از انواع جعبه ابزارها، محصولات ضد آب هستند. این جعبه ابزارها دارای طراحی ضد آب هستند که نگهداری ایمن و خشک از ابزارهای شما را تضمین می‌کند.

این جعبه‌ها از فوم خاصی برای استحکام بیشتر ساخته شده اند و دارای فضای ذخیره سازی فوق العاده بزرگی هستند. همچنین از نظر طراحی نیز درب این جعبه ابزارها به نحوی است که باز شدن آن بسیار آسان است. دستگیره نرم ارگونومیک در این مدل از جعبه ابزارها باعث شده تا امکان حمل بارهای سنگین به راحتی فراهم شده و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دسته از محصولات استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

بهترین مارک جعبه ابزار و کیف ابزار آلات

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

نکات مهم هنگام خرید جعبه ابزار

قیمت جعبه: در خرید هر وسیله‌ای قیمت نقش مهمی ایفا می کند. پس قبل از هر کاری مشخص کنید که برای خرید جعبه ابزار قرار است چه میزان هزینه کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌ها از محدوده انتخاب شما حذف می شوند، زیرا در محدوده قیمتی شما قرار ندارند. با این کار انتخاب راحت تر می شود.

نوع جعبه: هر کسب و کاری ابزار خاص خود را دارد و برای نگهداری ابزار هر کاری نیاز به جعبه ابزار خاصی است. جعبه ابزارها هم به این منظور مدل‌های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نوع کار خود آن را انتخاب کنید. در قسمت بالا انواع جعبه ابزار معرفی و هر کدام به صورت کامل توضیح داده شد. شما می توانید با توجه به توضیحات داده شده یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

جنس جعبه: جعبه ابزارها از جنس پلاستیک و فلز ساخته می شوند. انتخاب جنس جعبه ابزار بستگی به نوع کار شما و نوع ابزارهای شما دارد. اگر وزن ابزارهای شما کم است یک جعبه پلاستیکی هم کار شما را راه می اندازد. مثلا برای یک برقکار ساختمانی ولی برای مشاغلی که ابزارهای زیاد و سنگین با خود حمل می کنند حتما باید جعبه از مقاومت زیادی برخوردار باشد و پیشنهاد به مدل فلزی می شود.

اندازه جعبه‌ابزار: اندازه جعبه ابزار شما رابطه مستقیمی با اندازه ابزار شما دارد. در واقع شما باید طول و عرض بزرگترین وسیله ای را که قرار است با خود داشته باشید، مشخص کننده اندازه جعبه ابزار شما می باشد. و باید جعبه‌ای با این اندازه خریداری کنید.

تعداد طبقه‌ها: سعی کنید، جعبه ابزاری که خریداری می شود، دارای طبقات و قفسه های زیادی باشد، این موضوع باعث می شود وسایل خود را داخل جعبه ابزار مرتب کنید. اگر ابزار درون قفسه قرار نگیرنند پراکنده شده و پیدا کردن آن ها درون جعبه ابزار به سختی انجام می شود.

جا‌قفلی: اگر در جایی کار می کنید که استاد کارهای دیگری هم در کنار شما مشغول کار هستند و به آن ها اعتماد ندارید، بهتر است این نوع جعبه ها را انتخاب کنید و ابزار خود را قفل نمایید. البته برای کسانی هم مناسب است که بعد از تعطیلی کار ابزار خود را همراه خود نمی برند. این اطمینان حاصل می شود که در غیاب شما کسی به ابزار شما دست نمی زند و از آن ها استفاده نمی کند.

نحوه نگهداری از جعبه ابزار

در صورت استفاده از جعبه ابزار پلاستیکی مراقب باشید که آن را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید زیرا باید منتظر پوسیدگی بدنه آن باشید.
اگر جعبه ابزارتان از جنس فلز است باید دقت کنید که آن را در محیط‌های مرطوب و خیس قرار ندهید، چرا که دچار زنگ زدگی می‌شود.
هیچ‌گاه بیشتر از ظرفیت، داخل جعبه را پُر نکنید؛ زیرا باعث ایجاد شکستگی، باز شدن ناگهانی درب جعبه و نهایتاً ترک برداشتن آن می‌گردد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید نظم دهنده ابزار گفته شد، می توانید نظم دهنده مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نظم دهنده ابزار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار تمام فلزی هامر ، از ورقه‌ی فولادی ضد زنگ مرغوب ساخته شده است و تمامی قسمت‌های آن به وسیله‌ی پین‌هایی بادوام و باکیفیت، به صورت محکم و منظم به هم متصل شده اند تا محل مطمئن و جاداری را برای انواع ابزار شما فراهم کنند. دسته‌ی فلزی این جعبه ابزار هامر در قسمت بالایی خود دارای یک دستگیره‌ی فلزی خوشدست به طول کل جعبه است که به خاطر جنس خوب خود و داشتن جای قرارگیری انگشت، حمل و نقل جعبه را به راحتی و بدون فشار و خستگی دست انجام در پی دارد. روکش بدنه‌ی این جعبه ابزار فیت فلزی، رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این روش رنگ کاری ویژه و کاربردی، علاوه بر دوام بدنه، جعبه را ضد خش و خراشیدگی می‌کند. درب بالایی و اصلی این جعبه ابزار به صورت اتوماتیک است و به شکل کاملا منظم باز و بسته می‌شود. این جعبه ابزار یک طبقه، مجموعا دارای 1 محفظه‌ با ابعاد 10×20×30 سانتیمتر است. این جعبه ابزار سایز 30 سانتی، در وزن مناسب 1800 گرم و ابعاد21×12×30 عرضه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار تمام فلزی هامر ، از ورقه‌ی فولادی ضد زنگ مرغوب ساخته شده است و تمامی قسمت‌های آن به وسیله‌ی پین‌هایی بادوام و باکیفیت، به صورت محکم و منظم به هم متصل شده اند تا محل مطمئن و جاداری را برای انواع ابزار شما فراهم کنند. دسته‌ی فلزی این جعبه ابزار هامر ، در قسمت بالایی خود دارای یک دستگیره‌ی فلزی خوشدست به طول کل جعبه است که به خاطر جنس خوب خود و داشتن جای قرارگیری انگشت، حمل و نقل جعبه را به راحتی و بدون فشار و خستگی دست انجام در پی دارد. روکش بدنه‌ی این جعبه ابزار فیت فلزی، رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این روش رنگ کاری ویژه و کاربردی، علاوه بر دوام بدنه، جعبه را ضد خش و خراشیدگی می‌کند. درب بالایی و اصلی این جعبه ابزار به صورت اتوماتیک است و به شکل کاملا منظم باز و بسته می‌شود. این جعبه ابزار سه طبقه، مجموعا دارای 5 محفظه یعنی 4 محفظه‌ی کوچکتر با ابعاد 4.5×10×30 سانتیمتر و یک محفظه‌ی بزرگتر با ابعاد 10×20×30 سانتیمتر است. این جعبه ابزار سایز 30 سانتی، در وزن مناسب 3525 گرم و ابعاد21×20.5×30 عرضه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه اینورتر مهر پلاستیک از جنس پلاستیک خشک مرغوب تولید شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد و برای حمل انواع اینورتر مناسب و کاراست.مرتب ساز 6 خانه‌ای تعبیه شده بر روی در جعبه، که یکی از ویژگی های برتر این جعبه است، می تواند محل خوبی برای گذاشتن پیچ و رولپلاک ، آچار دریل و فرز و سایر ابزارها و وسایل مورد نیاز همراه شما باشد.دو عدد قفل پلاستیکی مستحکم بر روی این جعبه تعبیه شده است و شما با خیالی آسوده و بدون ترس از باز شدن جعبه ، می‌توانید دستگاه و ابزارهای مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.دسته‌ای نیز به طول 16 سانتی‌متر برای حمل راحت تر جعبه بر روی آن طراحی شده است.این جعبه ی جادار و با کیفیت ، به ابعاد 20x30x43 سانتی متر و با وزن 2150 گرم در کشور ایران ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار مدل X101 جعبه ابزاری است که در خانه، آشپزخانه، محل کار، انبار و محیط اداری بسیار مناسب است چرا که در عین اشغال فضای کم بسیار پرکاربرد است. ویژگی ای که این جعبه ابزار را از بقیه جعبه ابزار ها متمایز کرده چند حالته بودن آن است به این منظور که شما میتوانید طبقات آن را از هم جدا کرده و بصورت جداگانه از آن استفاده کنید و یا بصورت کشویی (ریلی) طبقات آن را به انتخاب خودتان در کنار هم قرار دهید و حتی می توانید کد های مختلف این سری اجناس را به یکدیگر متصل کنید. هر تعداد دلخواه از این کشو ها به صورت طبقاتی بر روی هم یا یا کنار هم میتوانند قرار گیرند. قرار گیری طبقات این جعبه ابزار کنار هم بسیار روان و بدون هیچ گیری انجام می شود. شما میتوانید این کالا را بر روی سطوح عمودی مانند دیوار نیز نصب کنید و در فضایی که از اتاق شما اشغال میشود صرفه جویی کنید. طراحی زیبا، جنس مرغوب، سایز های متفاوت و قیمت مناسب از دیگر ویژگی های این محصول است.در قسمت بالایی هرقفسه محلی برای لیبل و شماره گذاری تعبیه شده است. داخل هر کشو قسمتی برای نصب دیوایدر(تقسیم) نیز تعبیه شده است که شما عزیزان میتوانید آن بهره مند شوید. (ابعاد ذکر شده در قسمت توضیحات مختص هر یک عدد باکس می باشد)

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

 طراحی جدید و منحصر بفرد قابلیت شستشوی کیف بدلیل استفاده از فوم سایلنت به جای فوم معمولی قابل حمل به دو حالت دستی و رودوشی استفاده از اجزا و یراق آلات مرغوب دارای یک محفظه بزرگ زیپ دار، ۳ جیب ساده و یک جیب درب چسب دار بر روی کیف به همراه ۶ جیب در پشت ( ۳ جیب ساده + ۳ جیب توری) و ۲ جیب توری در بغل دارای  ۲ جیب داخلی همراه دو صفحه جدا کننده ی عمودی چسبی در فضای داخلی که بر روی هر صفحه یک جیب تعبیه گردیده دارای نوار مغزی دارای زیپ های روان و مرغوب با دو سر زیپ توری پلاستیکی دارای کیفیت بالایی هستند استفاده از شلاقی پلاستیکی در کف کیف برای استحکام و فرم دهی مناسب

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار کد 1010 زارا از پرمصرف ترین کیفهای تاسیساتی می باشد. با توجه به ابعاد بزرگ آن قابلیت حمل قابل توجهی از ابزار را داراست. یک جداکننده جهت جداسازی ابزار داخل کیف (برقی و دستی) تعبیه شده که قابلیت برداشته شدن را دارد( چسبی) .کف کیف از پلاستیک فشرده نشکن تهیه شده است.(با ضمانت). جنس کیف از پارچه خارجی تهیه شده و بسیار مستحکم می باشد. یک جیب کناری کوچک گوشه کیف وجود دارد که از بازو بسته کردن بی مورد درب کیف در مواقع غیر ضروری جهت انداختن ابزار آلات کوچک مانند پیچ گوشتی و انبر دست و..به داخل کیف ممانعت می کند. این کیف محصول کشور ایران و تولید انحصاری شرکت می باشد. قیمت مشابه این کیف در کشورهای خارجی 2 برابر قیمت داخل می باشد. قابل توجه پرسنل تاسیسات پکیج کار، کابینت ساز، لوله کشی و تعمیرات....

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه آلومینیومی نظم دهنده ابزار از برند با کیفیت پروسکیت مقاوم و شیک بدون محدودیت برای مصارف حرفه ای اگر بدنبال برند بودن در کسب و کار خود هستید این محصول کمک زیادی به برندسازی افراد متخصص و حرفه ای می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تویو ژاپن از قدیمی ترین و بهترین سازنده های جعبه ابزار در سطح جهان می باشد که محصولات خود را در سطحی بی نظیر تولید می نماید . جعبه ابزار مدل GT-350 از محصولات تویو می باشد که از بهترین ورق های فلزی ساخته شده است تا دوام بالای آن را تضمین نماید . این جعبه ابزار از سه طبقه و پنج پارت مجزا تشکیل شده است که با کمک جداکننده های فلزی که همراه این محصول ارائه شده است می توان دو طبقه بالایی را به 28 پارت مجزا تقسیم بندی نمود . .جعبه ابزار فوق از طول 35 و عرض 22 و ارتفاع 23 سانتی متر تشکیل شده است . در بالای این محصول حفره ای قرار داده شده است تا در صورت لزوم از قفل آویز استفاده شود .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در هر منزل و محل کاری، داشتن یک جعبه ابزار مناسب جهت نگهداری، جابه‌جایی و دسترسی بهتر به ابزار است. جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB18S دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت است. از ویژگی‌های این جعبه ابزار می‌توان به استحکام، زیبایی و برخورداری از وزنی حدود برابر با حدود ۱۸۳۵ گرم اشاره ‌کرد. برای این محصول دو طبقه درنظر گرفته‌شده‌است. وجود دو طبقه در این محصول باعث شده ابزار خود را به راحتی تفکیک کنید و نظم بالایی به‌وجود آورید. حتما برایتان پیش آمده به ابزاری نیاز داشته و آن را پیدا نکرده‌اید. جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB18S دارای بخش‌بندی‌های متعدد بوده تا به زیبایی به ابزار و وسایل خود نظم دهید. این محصول دارای یک طبقه قفسه‌بندی شده و 3 محفظه روی در است. جعبه ابزار گلکسی وان دارای دستگیره باکیفیت و مقاوم بوده که حمل آن را برای شما راحت می‌کند. همچنین این محصول دارای قفل بوده که امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه تولیدی لومانو در زمینه تولید جعبه ابزار های فلزی برای مصارف خانگی تا صنعتی حرفه ای فعالیت دارد . تمامی این محصولات با بالاترین کیفیت در ایران تولید شده و به کشورهای همسایه صادر میشود. ورق استفاده شده در محصولات لومانو 0/7 و پرچ ها تماما فولادی میباشد که سبب استحکام بالا و طول عمر بیشتر جعبه ابزار میشود . طراحی منحصر به فرد دو دسته باعث ایجاد کمربندی محکم برای حفظ تراز طبقات جعبه ابزار شده تا شما بتواند در طبقات نیز وزن زیادی از پیچ و مهره و ... را قرارداده و حمل کنید. تمامی اتصالات جعبه ابزار با استفاده از فناوری نقطه جوش، جهت استحکام و عمر طولانی به هم متصل شده اند. طراحی تمامی زوایای جعبه ابزار منحنی بوده تا بتواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند(میتوانید روی دسته جعبه ابزار بایستید!). رنگ استفاده شده در این محصول از نوع الکترواستاتیک چرمی بوده که بالاترین مقاومت در برابر خش و زنگ زدگی را نسبت به سایر رنگ های صنعتی دارد. تسمه هایی که طبقات جعبه را به یکدیگر متصل میکنند کاملا گالوانیزه بوده تا در مناطق مرطوب و شرجی نیز دچار زنگ زدگی نشود. لومانو کد F-403 در طبقات دارای 4 شبکه بندی در سایز های مختلف بوده تا ابزار های ریز از قبیل پیچ، مهره و ... را بتوانید از یکدیگر تفکیک کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اینورتر توربو با قابلیت حمل انواع اینورتر تا 250 آمپر این امکان را فراهم می سازد تا حمل این نوع دستگاه به راحتی امکان پذیر باشد. همچنین فضای ایجاد شده در این نوع کیف باعث تفکیک ابزار آلات کاربردی اعم از انبر جوش، الکترود، عینک، شیشه ماسک، و ابزارآلات کوچک دستی شده است. در کف این نوع کیف یک لایه پلاستیکی 2.5 میلی متری جهت استحکام بیشتر در مقابل وزن دستگاه بهکار برده شده است. مقاومت این محصول جهت حمل انواع دستگاه جوش تا 6 کیلوگرم تضمین شده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار تانوس دارای پارچه دولایه پلی استر با لایه فوم می باشد و دارای فضای داخلی مناسب برای قرار دادن ابزار آلات گوناگون است. همچنین جهت تقویت بدنه کیف، از دوخت مقاومی استفاده شده است. این کیف دارای 35 سانتی متر طول است.ابعاد این کیف 24x12x37 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار تولید شده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین بدنه مقاوم و نشکن جهت کاربری های طولانی مدت میباشد . طراحی منحصر به فرد در قسمت بندی های روی درب جعبه ابزار و نهایت کیفیت در اتصال اجزای مختلف میباشد . همچنین مجهز به لولاهای بادوام و مجهز به سینی پلاستیکی برای نگه داشتن آچار، چکش و ابزارهای بلند و مجهز به قفل پلاستیکی مقاوم و روان میباشد و همچنین این محصول ساخت کشور ایران میباشد . سایز این محصول در محصولات رونیکس بزرگترین سایز جعبه ابزار میباشد و سایز 19 اینچ میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طول تاریخ انسان ها آموخته اند که با استفاده از ابزارها می توانند انواع مشاغل خاص را ایجاد کنند تا امور ، هم سریع تر و صحیح تر انجام شود . یک اصل مهم در طراحی و ساخت ابزار ها ساخت ابزاری اختصاصی است که به انسان کمک میکند تا بر طبیعت خود غلبه کرده و کارهایی را که نمیتواند انجام دهد را به سهولت انجام دهد. گروه تولیدی آسان ابزار این افتخار را دارد تا برای شما مصرف کننده گرامی محصولی را طراحی و تولید کند که ظاهری متفاوت تر ، با دوام تر ، قوی تر و همچنین با قابلیت ضد آب بودن را روانه بازار گرداند تا باشد که شما مصرف کننده گرامی بتوانید بهره کافی و وافی را در طی سالیان متمادی از این کیف ابزار ببرید . گروه تولیدی آسان ابزار مشتاق بازخورد پاسخ شما در ذیل محصول میباشد ، از آنجایی که پاسخ بازخورد شما مصرف کننده گرانقدر باعث می شود که ما محصولی را تولید کنیم باب میل شما عزیزان .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ بدنه در این مدل به‌صورت استاتیک است، یعنی نسبت به رنگ معمولی از مقاومت و ماندگاری بیش‌تری برخوردار است. در این جعبه ابزار از 5 محفظه استفاده شده که 4 نیم‌طبقه و یک محفظه‌ی اصلی را دارا می‌باشد. در این مدل از 5 محفظه‌ی پلاستیکی کمک گرفته شده تا برای دسته‌بندی پیچ، مهره و ابزار کوچک استفاده شوند. قابلیت باز و بست اتوماتیک در این مدل باعث می‌شود تا زمانی که جعبه ابزار را برمی‌دارید به‌صورت اتوماتیک باز شود، همچنین در هنگام بلندکردن جعبه، به‌صورت اتوماتیک بسته می‌شود. در واقع دسته‌ی جعبه ابزار فلزی به نوآوری خاصی به پرچ‌های فولادی در طبقات متصل شده است، و با حرکت دسته به بالا و پایین بسته یا باز می‌شود. استفاده از پرچ فولادی در استحکام جعبه ابزار فلزی تاثیر مهمی داشته و عمر آن را طولانی خواهد کرد.

جعبه ابزار فلزی

دقت کرده‌اید که برای پیدا کردن ابزار اگر دسته بندی مخصوص نداشته باشند یا دارای محفظه‌ی نگهداری نباشند، حس خوبی نخواهید داشت. از این جهت استفاده از یک محفظه جهت دسته بندی و نظم بخشیدن به ابزار، بسیار ضروری خواهد بود. در این نقد و بررسی با ویژگی‌های جعبه ابزار صنایع فلزی لوکس مدل P503 آشنا خواهید شد و با توجه به نیاز خود می‌توانید تصمیم بگیرید.

نظم دهندگی با طعم نوآوری

همانطور که گفته شد نظم دهندگی به ابزار در محیط خانه یا محیط کار، یکی از مواردی است که باید رعایت شود؛ این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که با رعایت نظم، هم ایمنی حفظ خواهد و هم ابزار مورد نظر در صورت نیاز به سرعت پیدا می‌شود. بهتر است به این نکته دقت کنید که محفظه‌های متنوعی مثل کیف ابزار یا جعبه‌ ابزار پلاستیکی در بازار موجود است اما این جعبه ابزار از فلز ساخته شده است تا در برابر ضربه و استفاده‌ی طولانی مدت مقاومت خوبی داشته باشد. علاوه بر این، پرچ‌های این مدل جعبه ابزار از فولاد ساحته شده است، با توجه به این ویژگی برای باز و بست جعبه دغدغه‌ی شکستن یا جدا شدن پرچ از بدنه را نخواهیم داشت. رنگ استاتیک برای بدنه باعث شده تا بدنه نسبت به رنگ معمولی از عمر بیش‌تری برخوردار باشد. یکی از ویژگی‌های مهم این جعبه ابزار که این مدل را نسبت به سایر مدل‌ها جدا ساخته، ویژگی اتوماتیک در فرآیند باز و بست جعبه ابزار است؛ هنگامی که دسته را به سمت پایین فشار می‌دهید جعبه ابزار باز می‌شود و هنگامی که دسته را به سمت بالا فشار می‌دهید، جعبه بسته خواهد شد. این عمل در بلند کردن یا قرار دادن جعبه ابزار، بسیار کاربردی خواهد بود.

نتیجه گیری

اگر از دسته افرادی هستید که به نظم اهمیت می‌دهید یا برای اینکه ابزار خود را سریع‌تر پیدا کنید، استفاده از یک جعبه ابزار برای شما ضروری خواهد بود. در این بین با توجه به ویژگی‌هایی که این جعبه ابزار دارد، پیشنهاد ما به شما این مدل جعبه ابزار است. بهتر است بدانید نظم و دسته بندی ابزار در محیط، به شما این امکان را می‌دهد تا بازدهی و سرعت انجام کار خود را افزایش دهید. در کنار این معیارها، قابلیت باز و بست اتوماتیک، یک ویژگی عالی جهت افزایش راحتی در فرآیند استفاده از ابزار خواهد بود که کاربرد این مدل را برای افرادی که به وفور جعبه را با خود حمل می‌کنند مفید خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تنظیم و طبقه بندی ابزار آلات همواره از مشکلات صنعتگران و افرادی بوده است که با ابزارآلات مختلف سرو کار دارند و می خواهند که سریعا و به طور منظم به این ابزار دسترسی داشته باشند که بدین منظور از جعبه تنظیم کننده استفاده می کنند به خصوص جعبه های قابل حمل که این محصول مهرپلاستیک انتخابی ایده آل در این زمینه می تواند باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه قطعات کشویی فوق ( سایز بسیار بزرگ 10 طبقه در 5 ردیف 50 کشویی با کد A10-S ) محصولی است ایده آل برای نظم دادن به وسایل و محل کار شماست، که با توانایی چیدمان بالا و راحتی استفاده ای که دارد نظم و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد‏. این ارگانایزر محصولی است ایده آل برای نظم دادن به محیط انبار، کارگاه، دفتر، تعمیرگاه، آزمایشگاه و یا حتی خانه ی شما و توانایی چیدمان بالایی را به ارمغان می آورد‏.‏ این محصول مناسب قطعات ریز الکترونیکی مانند ال ای دی، خازن، مقاومت، ترانزیستور، آی سی و انواع و اقسام قطعات دیگر است‏.‏ همچنین برای وسایلی دیگر مانند پیچ و میخ، کلید، دکمه، سوزن و هزاران قطعه ریز دیگر مناسب می باشد‏.‏ با خرید این جعبه می توانید به محیط کار خود نظم دهید و به سرعت اقلام مورد نیاز خود را پیدا کنید‏.‏ همچنین می توان از آن برای اهداف آموزشی نیز استفاده کرد‏.‏ این باکس در قسمت بالایی دارای دسته ای برای سهولت جابجایی است‏.‏ این جعبه قطعات از کیفیت بالایی برخوردار است و جنس بدنه آن پلاستیک ABS است و نسبت به محصولات مشابه ارزش خرید بالایی دارد‏.‏ ابعاد این جعبه ارگانایزر 43*33*13 سانتی متر و ابعاد کشوهای آن 12*6*4 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در هر منزل و محل کاری، داشتن یک جعبه ابزار مناسب جهت نگهداری، جابه جایی و دسترسی بهتر به ابزار است. جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB13دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت است. از ویژگی‌های این جعبه ابزار می‌توان به استحکام، زیبایی و برخورداری از وزنی بسیار کم برابر با حدود 555 گرم اشاره‌کرد. برای این محصول دو طبقه درنظر گرفته‌شده‌است. وجود دو طبقه در این محصول باعث شده ابزار خود را به راحتی تفکیک کنید و نظم بالایی به‌وجود آورید. حتما برایتان پیش آمده به ابزاری نیاز داشته و آن را پیدا نکرده‌اید. جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB13 دارای بخش‌بندی‌های متعدد بوده تا به زیبایی به ابزار و وسایل خود نظم دهید. این محصول دارای یک طبقه قفسه‌بندی شده و 3 محفظه روی در است. جعبه ابزار گلکسی وان دارای دستگیره باکیفیت و مقاوم بوده که حمل آن را برای شما راحت می‌کند. همچنین این محصول دارای قفل بوده که امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدنه جعبه ابزار یا جعبه قطعات نیک از پلاستیک محکم ساخته شده است.در سمت جلویی جعبه ابزار دو قفل محکم وجود دارد.این مدل از جعبه ابزار برای موارد متعدد و برای کارهای متفاوت نیز به کار میرود مثل استفاده از آن به عنوان جعبه وسایل خیاطی یا جعبه ابزار مناسب برای قطعات الکتریکی و یا جعبه ابزاری برای آموزش کودکان با ابزارهای یا آموزشی یا جمع آوری وسایل کوچک آنها...درواقع این جعبه ابزار یک جعبه چند منظوره است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیف دارای فضای داخلی مناسب برای قرار دادن ابزار آلات گوناگون است. همچنین جهت تقویت بدنه کیف، از دوخت مقاومی استفاده شده است. این کیف دارای 19 سانتی متر طول و 37 سانتی متر عرض و 9 سانتی متر ارتفاع است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار متوسط 20 سانتی متری برند توسن TOSAN وسیله‌ای ضروری جهت حفظ و نگهداری و سازمان دهی ابزار آلات است و در سایزها و تنوع‌های مختلفی وجود دارد. این محصول در دسته لوازم جانبی می باشد. کیف ابزار محصولی جدید و پرطرفدار از مجموعه ابزار آلات توسن است. سایز این کیف ابزار (20 سانت) بوده. با داشتن این کیف ابزار فضای کمتری جهت نگه داری ابزار آلات لازم است و نیز با سازمان دهی ابزار توسط این کیف، دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز میسر می‌شود.همچنین پارچه کیف ابزار متوسط 20 سانتی متر TB-20S حالت ضد آب دارد تا آب از پارچه آن عبور ننماید و ابزار آلات داخل کیف از رطوبت محفوظ بمانند. نقاط تحت فشار این کیف ابزار تقویت شده تا از پاره شدن کیف ابزار (بخصوص هنگام زیاد بودن وزن ابزار داخل کیف ابزار و یا وجور ابزار تیز داخل کیف ابزار) جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دریل قابل نصب بر روی هر نوع کمربند با جنس برزنت لمینت شده دارای گیره متر و کش هایی جهت نگهداری مته های مختلف و بند های گیرنده انبر دست و پیچ گوشتی و بند نگهدارنده دکمه ای دریل می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویکی دیگر از محصولات شرکت پارلا گوهر استند یا جا مته کد 3620 میباشد و این محصول وسیله ای بسیار مناسب برای دسته بندی و منظم کردن‌ مته ها میباشد. این استند دارای ظرفیت 50 عددی بوده و برای مته هایی با حداکثر قطر 3 میلی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار سوپر مدرن سایز 13 اینچ، دارای ساختاری پلاستیکی می باشد و برای نگه داری از ابزارهای متوسط و پرکاربرد مانند انبردست، پیچ‌گوشتی، پیچ و مهره، متر و… مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل پلاستیکی بودن، دارای وزن مناسبی می باشد و با قراردادن ابزار در آن، وزن جعبه بیش از حد بالا نمی رود. این محصول، دارای یک چفت پلاستیکی می باشد و در حالت بسته ‌بودن، وزن جعبه را تحمل می‌کند. یک سینی قابل‌ حمل در جعبه وجود دارد و روی آن شش محفظه قرار گرفته است و در قسمت زیرین سینی نیز محفظه‌ ی اصلی قرار دارد و می‌توانید، ابزارهای بزرگ‌ تر را درون آن قرار دهید. علاوه بر تمام این بخش‌های مختلف، پنج محفظه روی درِ این جعبه ابزار قرار گرفته است و با کمک درپوشی پلاستیکی محافظت می‌شوند. سایز این محفظه ها، برای قراردادن پیچ و مهره و واشر بسیار مناسب می باشد. مشخصات جعبه ابزار سوپر مدرن سایز 13 اینچ دارای ابعاد 19x 18x 32 سانتی متر می باشد. دارای 5 محفظه برای نگه داری از وسایل کوچک می باشد. دارای وزن 720 گرم می باشد. دارای یک محفظه ی اصلی می باشد. دارای سینی قابل حمل می باشد. از جنس پلاستیک ساخته شده است. دارای کشو نمی باشد. دارای رنگ سبز-قرمز-آبی-نارنجی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار وسیله‌ای ضروری جهت حفظ و نگهداری و سازمان دهی ابزار آلات است و در سایزها و تنوع‌های مختلفی وجود دارد. کیف ابزار کنزاکس با کاور ضد اب مخصوص ابزار محصولی جدید و پرطرفدار از مجموعه ابزار آلات کنزاکس است. سایز این کیف ابزار تقریبا (38سانت) بوده. با داشتن این کیف ابزار فضای کمتری جهت نگهداری ابزار آلات لازم است و دارای کاور ضد اب جهت جلوگیری از زنگ زدن ابزار که براحتی در داخل کیف قرار می گیرد و ابزار را از رطوبت محیطی در امان نگه می دارد . همچنین با سازمان دهی ابزار توسط این کیف، دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز میسر می‌شود. این کیف ابزار بسیار جادار و همچنین دارای 6 جیب خارجی است. که از آنها میتوان جهت نگهداری اقلام ریز و مورد نیاز بهره برد. این کیف ابزار از پارچه دولایه از جنس پلی استر ضد آب ساخته شده تا مستحکم تر و نیز مقاوم تر در مقابل سایید‌گی باشد. نقاط تحت فشار این کیف ابزار تقویت شده تا از پاره شدن کیف ابزار (بخصوص هنگام زیاد بودن وزن ابزار داخل کیف ابزار و یا وجور ابزار تیز داخل کیف ابزار) جلوگیری شود. حجم داخلی 7 لیتر میباشد . برای این محصول زیپ دندانه درشت و روان ، همچنین یک نوار با مغزی پلاستیک فشرده جهت تقویت نفاط تحت فشار در نظر گرفته شده است . همچنین این کیف ابزار قابلیت تحمل وزن تا 12 کیلوگرم را دارا بوده. همچنین دوخت چند لایه این کیف ابزار به استحکام بیشتر این کیف ابزار انجامیده است. این کیف ابزار دارای دسته مقاوم با مغزی پلاستیک فشرده و نوار ریز بافت با مقاومت بالا میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار «ای بی زد» (ABZ) کد ABZ-J0166 سایز 16 اینچ در ابعاد 25× 20× 40سانتی‌متر و با وزن 1300گرم تحت انحصار شرکت مانو ترکیه عرضه می‌شود. این کیف ابزار دارای 5 محفظه است. در این کیف ابزار علاوه بر محفظه‌ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 3 محفظه‌ی کوچک تعبیه‌شده‌اند. از این سینی پلاستیکی به‌منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده می‌شود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد. این جعبه دارای دسته‌ای تاشو و دو قفل فلزی است. این جعبه‌ی ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه‌ابزار با محفظه‌هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. استفاده از جعبه‌ابزار باعث می‌شود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزارها عمدتا به دو دسته پلاستیکی و فلزی تقسیم می شوند.اگر برای شما وزن و حجم جعبه مطرح نیست، جعبه ابزارهای فلزی مزایای بیشتری نسبت به پلاستیکی دارند.از جمله اینکه طبقه بندی و تفکیک ابزارها در جعبه ابزار فلزی بهتر انجام می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار ساخت شرکت استنلی می باشد و ضمانت اصالت کالا دارد. برای افرادی که به دنبال جعبه ابزاری اصل و با کیفیت هستند این کالا پیشنهاد می گردد. بدنه این جعبه ابزار کاملا فلزی با ضخامت ورق فولادی بالا است و دارای دسته ای بلند و خوش دست جهت جابجایی و حمل و نقل می باشد. این جعبه ابزار دو طبقه مجزا دارد که با مکانیزم قفل فولادی باز و بسته می گردند. نکته قابل توجه برای این جعبه ابزار که ساخت شرکت معتبر و جهانی استنلی می باشد، دسته های اتومات می باشد به این صورت که با کشیدن دسته به بالا، جعبه ابزار به واسطه لولاهای تنومند فلزی خود، درب ها را به صورت اتوماتیک می بندد. کیفیت، زیبایی و دوام این جعبه ابزار فلزی مثال زدنی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار دارای 3محفظه است. در این جعبه ابزار علاوه بر محفظه ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 2 محفظه ی کوچک تعبیه شده اند. از این سینی پلاستیکی به منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده میشود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد این جعبه دارای دو قفل فلزی است. این جعبه ی ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه ابزار با محفظه هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار میدهد. استفاده از جعبه ابزار باعث میشود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده این محصول در سیم کشی های صنعتی و مبدل ها، ماژول ها و تابلو برق ها که قابلیت نصب بر روی رک های موجود در تابلو برق ها را نیز دارد، کاربرد دارد. این مدل باکس ها (جعبه ها) در اتوماسیون صنعتی و کنترل و ابزار دقیق نیز کاربرد زیادی دارند. ابعاد این جعبه مدار ریلی 72x87x60mm می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه نظم دهنده org1 تولیدی صنایع پلاستیک مهر، داری 5 محفظه کالا جهت قرار دادن انواع پیچ، مهره و رولپلاک، دارو (قرص)، لوازم کوچک برقی مانند انواع فیش، رابط، سر سیم و ... نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل