تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نظم دهنده ابزار باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

راهنمای خرید بهترین جعبه ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید. در واقع با مطالعه تمامی ویژگی هایی که این وسیله می تواند داشته باشد، می توانید آن را با نیازهای خود تطبیق داده و در نتیجه یک خرید خوب را تجربه نمایید. لطفا در ادامه با این نکات و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار نیز همراهمان باشید.

انواع جعبه ابزار و کاربرد آن‌ها

به منظور بررسی راهنمای خرید جعبه ابزار باید گفت که امروزه جعبه ابزارها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده اند. یک جعبه ابزار می‌تواند شامل یک جعبه کوچک قابل حمل باشد که می‌توانید چند پیچ و مهره را در آن نگهداری دارید یا یک جعبه بسیار بزرگ برای حمل و نقل ابزارهای بزرگ و پیچیده را شامل شود.

جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزار پلاستیکی یک محصول عالی و ارزان برای ذخیره ابزارهای شما برای استفاده در کارهای روزمره است. این دسته از جعبه‌ها برای نگهداری از ابزارها در مکان‌هایی نظیر خانه، گاراژ یا محل کار استفاده می‌شوند.

بسیاری از جعبه ابزارهای پلاستیکی دارای کشوهایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا ابزارهای خود را برای دسترسی آسان چیدمان و سازماندهی کنید.

جعبه ابزار آلومینیومی

جعبه ابزارهای آلومینیومی یک گزینه بسیار محبوب به شمار می‌روند، زیرا این مدل از جعبه ابزارها بسیار محکم و بادوام هستند. همچنین ویژگی دیگر این جعبه ابزارها آن است که مثل محصولات پلاستیکی سبک بوده و حمل و نقل آن‌ها آسان است.

هزینه خرید جعبه ابزار آلومینیومی کمی بیشتر از جعبه ابزار پلاستیکی بوده، اما طول عمر آن‌ها نیز بیشتر است. این جعبه‌ها در صنایعی‌ مانند هوانوردی، حمل و نقل و در هنگام کار با مواد شیمیایی که دوام و سبک وزن بودن جعبه ابزار اهمیت بسیار زیادی دارد، عالی هستند.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

جعبه ابزار فلزی

اگر به دنبال یک جعبه ابزار فوق العاده مقاوم و بسیار سنگین هستید، جعبه ابزار فلزی بهترین انتخاب برای شما است. این مدل‌ها دوام عالی داشته و استحکام و مقاومت بالایی نیز در برابر شرایط مختلف دارند.

در حالی که جعبه ابزارهای فلزی کمی گران‌تر هستند، اما مراقبت از آن‌ها نیز آسان است و معمولاً دوام بسیار زیادی به نسبت سایر محصولات دارند. به منظور استفاده حرفه‌ای و صنعتی بهتر است تا از بین محصولات مختلف به سراغ این مدل از جعبه ابزارها آمده و از آن‌ها استفاده کنید.

جعبه ابزار Cantilever

یکی از خاص‌ترین انواع جعبه ابزار، Cantileverها هستند. این جعبه ابزارها از نظر طراحی منحصر به فرد و حرفه‌ای هستند زیرا طراحی آن‌ها به نحوی است که پس از باز شدن پلکانی بوده و به شما فضا عالی برای قرار دادن ابزارهای مختلف قرار می‌دهد.

خرید جعبه ابزارهای Cantilever به شما این امکان را می‌دهد تا بدون قراردادن ابزارها بر روی یکدیگر به راحتی به وسایل مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی باعث شده تا این مدل از جعبه ابزارها برای نجاران، متخصصان بازسازی و هر حرفه‌ دیگری که با کارهای ساختمانی و تعمیرات سر و کار دارند و دسترسی سریع به ابزار برایشان کلیدی است، یک انتخاب عالی باشد.

طراحی ارگونومیک این مدل‌ها به شما این امکان را می‌دهد که حتی در هنگام حمل بارهای سنگین جعبه ابزار را به راحتی بلند کرده و آن را حمل کنید. همچنین لازم به ذکر است که جعبه ابزارهای Cantilever با بدنه‌های فولادی تولید می‌شوند که استحکام بیشتری دارند و این به آن معنا است که می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

جعبه ابزارها ضد آب

مدل خاصی از انواع جعبه ابزارها، محصولات ضد آب هستند. این جعبه ابزارها دارای طراحی ضد آب هستند که نگهداری ایمن و خشک از ابزارهای شما را تضمین می‌کند.

این جعبه‌ها از فوم خاصی برای استحکام بیشتر ساخته شده اند و دارای فضای ذخیره سازی فوق العاده بزرگی هستند. همچنین از نظر طراحی نیز درب این جعبه ابزارها به نحوی است که باز شدن آن بسیار آسان است. دستگیره نرم ارگونومیک در این مدل از جعبه ابزارها باعث شده تا امکان حمل بارهای سنگین به راحتی فراهم شده و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دسته از محصولات استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

بهترین مارک جعبه ابزار و کیف ابزار آلات

  • رونیکس
  • استنلی
  • کنزاکس
  • مهر
  • وینکس
  • صامو پرشین

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

نکات مهم هنگام خرید جعبه ابزار

قیمت جعبه: در خرید هر وسیله‌ای قیمت نقش مهمی ایفا می کند. پس قبل از هر کاری مشخص کنید که برای خرید جعبه ابزار قرار است چه میزان هزینه کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌ها از محدوده انتخاب شما حذف می شوند، زیرا در محدوده قیمتی شما قرار ندارند. با این کار انتخاب راحت تر می شود.

نوع جعبه: هر کسب و کاری ابزار خاص خود را دارد و برای نگهداری ابزار هر کاری نیاز به جعبه ابزار خاصی است. جعبه ابزارها هم به این منظور مدل‌های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نوع کار خود آن را انتخاب کنید. در قسمت بالا انواع جعبه ابزار معرفی و هر کدام به صورت کامل توضیح داده شد. شما می توانید با توجه به توضیحات داده شده یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

جنس جعبه: جعبه ابزارها از جنس پلاستیک و فلز ساخته می شوند. انتخاب جنس جعبه ابزار بستگی به نوع کار شما و نوع ابزارهای شما دارد. اگر وزن ابزارهای شما کم است یک جعبه پلاستیکی هم کار شما را راه می اندازد. مثلا برای یک برقکار ساختمانی ولی برای مشاغلی که ابزارهای زیاد و سنگین با خود حمل می کنند حتما باید جعبه از مقاومت زیادی برخوردار باشد و پیشنهاد به مدل فلزی می شود.

اندازه جعبه‌ابزار: اندازه جعبه ابزار شما رابطه مستقیمی با اندازه ابزار شما دارد. در واقع شما باید طول و عرض بزرگترین وسیله ای را که قرار است با خود داشته باشید، مشخص کننده اندازه جعبه ابزار شما می باشد. و باید جعبه‌ای با این اندازه خریداری کنید.

تعداد طبقه‌ها: سعی کنید، جعبه ابزاری که خریداری می شود، دارای طبقات و قفسه های زیادی باشد، این موضوع باعث می شود وسایل خود را داخل جعبه ابزار مرتب کنید. اگر ابزار درون قفسه قرار نگیرنند پراکنده شده و پیدا کردن آن ها درون جعبه ابزار به سختی انجام می شود.

جا‌قفلی: اگر در جایی کار می کنید که استاد کارهای دیگری هم در کنار شما مشغول کار هستند و به آن ها اعتماد ندارید، بهتر است این نوع جعبه ها را انتخاب کنید و ابزار خود را قفل نمایید. البته برای کسانی هم مناسب است که بعد از تعطیلی کار ابزار خود را همراه خود نمی برند. این اطمینان حاصل می شود که در غیاب شما کسی به ابزار شما دست نمی زند و از آن ها استفاده نمی کند.

نحوه نگهداری از جعبه ابزار

در صورت استفاده از جعبه ابزار پلاستیکی مراقب باشید که آن را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید زیرا باید منتظر پوسیدگی بدنه آن باشید.
اگر جعبه ابزارتان از جنس فلز است باید دقت کنید که آن را در محیط‌های مرطوب و خیس قرار ندهید، چرا که دچار زنگ زدگی می‌شود.
هیچ‌گاه بیشتر از ظرفیت، داخل جعبه را پُر نکنید؛ زیرا باعث ایجاد شکستگی، باز شدن ناگهانی درب جعبه و نهایتاً ترک برداشتن آن می‌گردد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید نظم دهنده ابزار گفته شد، می توانید نظم دهنده مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نظم دهنده ابزار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار اینکو مدل چرخدار HRRTB2015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار چرخ دار اینکو مدل HRRTB2015محصول شرکت اینکو می باشد.دارای بدنه‌ی برزنتی مقاوم در برابر آب و مجهز به چرخ و دسته‌ی تلسکوپی (که تا 68 سانتی متر باز می شود) جهت حمل آسان با قابلیت حمل به صورت،دستی و چمدانی است ظرفیت این کیف برزنتی 53 لیتر و برای حداکثر 20 کیلوگرم بار طراحی شده است. این کیف ابزار در قسمت خارجی دارای 5 جیب می باشد که سه عدد در قسمت در جلو و 2 عدد در بغل می باشد همچنین در قسمت داخلی دارای 14 عدد جیب جهت جا دادن ابزارهای مختلف است. این کیف ابزار جادار و مستحکم با قابلیت جابجایی آسان توسط مجموعه کیوسک ابزار عرضه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار تانوس مدل 403 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار اتوماتیک تانوس مدل 403 با قابلیت باز و بسته شدن به طور خودکار دارای 40 سانتی متر طول است.همچنین این جعبه ابزار سه طبقه، دارای 3 پالت مجزای پلاستیکی برای قراردادن پیچ و مهره و جداسازی قطعات ریز می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار تانوس مدل 013_R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار حرفه ای 43 سانتی متر تانوس مدل 013_R از پارچه دو لایه برزنتی محکم ساخته شده است و مجهز به دسته های روکش دار میباشد. کف این کیف دارای محافظ پلاستیکی بوده که آن را در برابر سایش و پارگی حفظ میکند. جیب های اطراف کیف دارای فضای بسیار زیاد برای قرار دادن ابزار آلات ریز و داخل کیف نیز مناسب قرار دادن ابزارآلات بزرگتر میباشد. ارتفاع این کیف 28 سانتی متر ، طول 36 سانتی متر و عرض آن 22 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9175 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار فلزی 3 طبقه 50 سانتی متری رونیکس تماما از ورق فولاد ضد زنگ مستحکم تولید شده است و اتصالات پینی آن دارای کیفیت بسیار خوب در قسمت‌های مختلف می‌باشد. دسته‌ی فلزی مقاوم این جعبه ابزار رونیکس، برای حمل آسان تر و نگهداری بهتر، با روکش ABS پوشانده شده است.رنگ‌آمیزی بدنه‌ی این جعبه ابزار با روش کوره ای الکترواستاتیک انجام شده است تا دارای دوام خوب و دارای خاصیت ضد خش و خراش باشد.درب بالایی و اصلی این جعبه ابزار مقاوم و کارا، به صورت اتوماتیک و کاملا منظم باز و بسته می‌شود و روی 6 محفظه‌ی این جعبه ابزار را که با اندازه‌های مختلف در سه طبقه قرار گرفته اند، می‌پوشاند. سایز این جعبه ابزار ساخت ایران 50 سانتی‌متر است و با وزن 5200 گرمی خود دارای ابعاد 20.5×21×50 سانتی‌متر می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار زارا زد مدل 118 PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار 118 PRO دارای کف لاستیکی مقاوم جهت فعالیتهای تاسیساتی. طول 55 سانتی متر، مقاوم در برابر ضربه و محیط نمناک. جنس پارچه درجه یک. زارا زد برند برتر کیف ابزار ایران

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار کیان مدل medium خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار کیان یکی از محصولاتی است که با پارچه ی برزنت 2 لایه دوخته شده است و قطعا گزینه ی مناسبی برای محل ابزار شما میباشد که میتواند چندین سال به دلیل جنس پارچه برای شما مورد استفاده باشد. دسته ها به صورت دو سری روی هم دوخته شده است تا بتواند بعد از اینکه ابزار شما وزن زیادی ایجاد میکند شما بتوانید به آسانی کیف را حمل کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار یونیور مدل 628163 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارخانه Unior در سال 1919 شهر Zreče کشور یوگوسلاوی سابق تاسیس شد. در حال حاضر محصولات این شرکت متناسب با بالاترین استاندارد های موجود اروپا و تکیه بر پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا و نرم افزارهای پیچیده مدل سازی کامپیوتری با استفاده از فولاد با خواص خاص و سختی بسیار بالا جهت ارائه به مصرف کنندگان حرفه ای ابزار (با طول عمر بسیار بالا ) در حال تولید می باشد . ابزارهای تولیدی این شرکت بر اساس استاندارهای ISO ،DIN و VDE تولید می گردند. توجه به نیازهای کاربران ، بهبود مستمر مواد، راه حل های ارگونومیک جدید و توجه به تمام جنبه های ایمنی، این شرکت را به عنوان شریک واقعی کاربران حرفه ای ابزار در چند دهه قرار داده است و محصولات این شرکت در سراسر اروپا ، ایالات متحده ، استرالیا ، روسیه ، چین و خاورمیانه در حال عرضه می باشد . کیف ابزار چرخ دار فوق از محصولات بی نظیر یونیور می باشد که جنس آن از پارچه پلی استر می باشد . حجم این کیف 25 لیتر بوده و از دسته تلسکوپی کاربر پسند برخوردار می باشد . همچنین در قسمت بالایی کیف دو دسته مستحکم قرار داده شده است تا حمل آن را اسان نماید . قسمت محفظه اصلی این کیف توسط زیپ بزرگ و با کیفیتی باز و بسته می شود تا دسترسی به داخل کیف را آسان نماید . قفسه بندی و بخش بندی های درون کیف از مواد ABS و ضد خراش ساخته شده است . در کف کیف یک صفحه مشکی دوتایی با قابلیت جدا شدن قرار داده شده است که 40 جیب روی آن تعبیه شده است تا تعداد زیادی از ابزارهای خود را روی آن قرار دهید . درون کیف نیز 4 جیب الاستیک قرار شده است است . در قسمت بیرونی کیف نیز 8 جیب برای سازماندهی ابزارها قرار داده شده است که سه تای آن ها زیپی می باشد . به دلیل وجود چرخ و دستگیره تلسکوپی این کیف ابزار گزینه ای ایده آل برای کسانی که مرتب در سفر و ماموریت های کاری و یا رفت وآمدهای شهری به واسطه شغلشان هستند می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار فاین مدل یونیورسال پلاستیکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اوریجینال ابزار فاین یک کیف ابزار یونیورسال برای نگهداری و حمل ابزار می باشد . این کیف ساخت آلمان بوده و در ساخت آن از پلاستیک بسیار مرغوب و مقاوم به ضربه استفاده شده که علاوه بر شکیل بودن از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و مانع از آسیب دیدن ابزار در انبار و یا حین جابجایی آنها می شود . ابعاد داخلی این کیف 470x276x116 میلی متر بوده و برای نگهداری و حمل ابزارآلات فاین بویژه مینی فرزهای فاین، دریلهای برقی سریBOP و انواع ابزارآلات شارژی فاین و سایر برندهای معتبر مناسب می باشد. شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 میلادی اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1906 اولین سنگ دستی دنیا را اختراع نمود. این شرکت در سال 2016 میلادی برای اولین بار مینی فرز با قدرت 1700 وات را روانه بازار کرد و همواره در نوآوری و اختراعات جدید صنعت ابزار دنیا پیشرو بوده است. علی رغم گذشت 155 سال از شروع تولیدات شرکت فاین، این شرکت قویا به خاستگاه خود یعنی کشور آلمان متعهد بوده و تمامی محصولاتش را در Schwäbisch Gmünd کشور آلمان تولید می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه نظم دهنده ابزار مدل Mini-Tools خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه مناسب صنعتگران برای نظم دهی ابزار، پیچ و مهره ، میخ ، بست و موارد مشابه می باشد. این جعبه مناسب هنرمندان و خیاطان برای نظم دهی وسایل ساخت زیورآلات ، وسایل خیاطی همچون سوزن ، سوزن ته گرد ، دکمه می باشد. این جعبه مناسب دانش آموزان و کارمندان جهت نظم دهی به لوازم التحریر از جمله ، سوزن منگنه ، گیره کاغذ ، کلیپس و موارد مشابه می باشد. دارای 5 قسمت مساوی به طول 6 سانتی متر ، عرض 2.5 سانتی متر و ارتفاع 1.5 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف محافظ نانوک مدل 935 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برخی از ابزارها و دستگاه‌ها به دلیل دقت و حساسیت بالایی که دارند با برخورد ضربه دچار اشکال می‌شوند و کارایی خود را از دست می‌دهند. برای حمل چنین دستگاه‌های حساسی نیاز به کیفی محافظ دارید که بتواند به‌خوبی ضربات وارده به کیف را جذب کرده و از انتقال آن به دستگاه جلوگیری کند. کیف محافظ فوق به همین منظور طراحی و تولید شده است. این کیف مدل «935» نام دارد و شرکت «نانوک» (Nanuk) آن را تولید می‌کند. این محصول بدنه‌ی پلاستیکی ترکیب شده با رزین محکمی دارد و در قسمت داخلی آن، چهار لایه فوم نقش ضربه‌گیر و عایق دما را بازی می‌کنند. این کیف ضد آب بوده و در صورتی که وزن آن بیش از 26.4 کیلوگرم نشود می‌تواند روی آب شناور بماند. کیف فوق دارای سه دسته‌ی عمودی، افقی و تلسکوپی بوده و برای حمل آسان‌تر دارای دو چرخ است. این کیف در بازه‌ی دمایی منفی 29 تا مثبت 60 درجه سانتی‌گراد ویژگی‌های خود را حفظ می‌کند و به‌خوبی از وسایلی که درونش قرار دارند محافظت خواهد کرد. این کیف از محتویاتش دربرابر دما، آب و ضربه محافظت می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

کیف محافظ نانوک مدل 935

ابعاد و وزن

      ابعاد و وزن این کیف اهمیت زیادی دارد؛ چراکه کاربر برای قرار دادن تجهیزات مورد نظر باید سایز داخلی آن را بداند، برای جابه‌جایی کیف نیز وزن و ابعاد خارجی آن حائز اهمیت است. ابعاد خارجی این کیف سایزی برابر 559 × 356 × 229 میلی‌متر دارد. ابعاد داخل کیف نیز 521 × 287 × 191 میلی‌متر است. سایز این کیف برای حمل تجهیزات الکترونیکی مانند تراز لیزری، متر لیزری، دوربین و ... مناسب است. وزن کیف نیز در حالت خالی 5.2 کیلوگرم است.

ضد آب و گردوغبار

      آب از میان بافت بدنه‌ی رزینی این کیف نمی‌تواند عبور کند و تنها راه عبور آن دهانه و بخش‌هایی از کیف است که بسته می‌شوند. در این محصول به‌لطف عایق‌بندی بسیار عالی و طراحی دقیق، در حالت بسته بودن در کیف، امکان نفوذ آب به درون آن وجود ندارد. این محصول با چنین طراحی توانسته است استاندارد IP67 را اخذ کند.

چفت مستحکم و امکان نصب قفل آویز

    چفت‌های قرار گرفته روی این کیف محافظ، قدرت بالایی دارند. این چفت‌ها به‌شکلی طراحی شده‌اند که به راحتی باز نشوند. این ویژگی مانع از باز شدن ناخواسته‌ی در کیف در هنگام حمل و نقل و برخورد اجسام با چفت‌ها می‌شود. در کنار این چفت‌ها محلی برای نصب قفل آویز وجود دارد. بخش داخلی این حفره‌ها برای مقاومت بیشتر به‌ لایه‌ای فلزی مجهز شده‌اند.

ساختار کیف

    شرکت نانوک در ساخت این محصول موارد متعددی را در نظر گرفته که در نهایت منجر به استفاده از رزین در ساخت بدنه‌ی آن شده است. این رزین که از نوع NK-7 بوده دارای وزنی بسیار کم است؛ با این وجود از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به‌راحتی دربرابر فشار دچار خمیدگی و شکستگی نمی‌شود. ساختار فشرده‌ی رزین اجازه‌ی عبور آب و هوا را به داخل کیف نمی‌دهد و دربرابر دما نیز مانند یک عایق عمل می‌کند.

شناوری روی آب

      شناور ماندن روی آب یکی از ویژگی‌های جالب این کیف محافظ است. این موضوع موجب شده تا بتوان از این کیف برای سفرهای دریایی یا تحقیقات و تفریحات آبی نیز استفاده کرد. اما با قرار دادن وسایل درون کیف وزن آن زیاد می‌شود و ممکن است به زیر آب رود. شرکت نانوک این کیف را به‌شکل جالبی طراحی کرده است. تا زمانی که وزن کل کیف بیش از 26.4 کیلوگرم نشود کیف روی آب شناور خواهد بود. البته این نکته را باید مد نظر قرار داد که این ویژگی دلیلی بر این نیست که کیف را روی آب به حالت شناور قرار دهید، بلکه شناور ماندن کیف تنها یک ویژگی محافظتی آن محسوب می‌شود.

فوم‌های داخلی

      فوم‌های چند لایه که بخش داخلی کیف را پوشش داده‌اند ساختاری از جنس پولیورتان داشته و به‌خوبی نقش محافظتی خود را ایفا می‌کنند. این فوم‌ها عایقی مناسب دربرابر دما محسوب می‌شوند و در جذب لرزش و ضربه به‌خوبی عمل می‌کنند. این فوم‌ها به قرارگیری بهتر و ثابت مانند تجهیزات و لوازم داخل کیف کمک زیادی می‌کنند.

مقاومت دمایی

    شرکت نانوک این کیف را به‌شکلی طراحی کرده تا بتواند از لوازم و تجهیزات داخلش در گستره‌ی دمایی منفی 29 تا مثبت 60 درجه‌ی سانتی‌گراد محافظت کند. این مقاومت دمایی موجب می‌شود تا دمای داخل کیف تحت تاثیر دمای محیط اطراف کیف دچار تغییر نشود. این مزیت برای تجهیزات حساس به دما ویژگی مناسبی محسوب می‌شود.

حمل آسان

    حمل این کیف کار آسانی بوده و فرد می‌تواند تجهیزاتی سنگین را به راحتی با آن جابه‌جا کند. این ویژگی به‌دلیل وجود دسته‌ی ثابت مستحکم، دسته‌ی کشویی مقاوم و چرخ‌های کیف است. شرکت نانوک برای افزایش طول عمر چرخ‌ها از ساختار مقاوم پولیورتان استفاده کرده است.

سخن آخر

    این کیف محافظ با ویژگی‌های محافظتی مختلفی مانند مقاومت دربرابر آب، فشار، غرق شدن و تغییرات دمایی، گزینه‌ای بسیار خوب برای محافظت از تجهیزات و لوازم حساس محسوب می‌شود. با در اختیار داشتن این کیف می‌توانید با خیال راحت ابزارها و تجهیزات خود را بدون آنکه آسیبی ببینند حمل کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار 6 جیب لایت LB-2135 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از اجزا و یراق آلات مرغوب دارای طراحی جدید و منحصر بفرد دارای نوار و بندهای بسیار مستحکم قابلیت حمل دستی و رو دوشی مناسب حمل ابزار آلات برقی و دستی دارای پایه های پلاستیکی در کف کیف به منظور دوام بیشتر زیره کیفدارای۶ جیب خارجی با درب چسب دار و ۱۰ جیب داخلی و یک محفظه بزرگ زیپ دار 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستبند نگه دارنده ابزار ایزی توول کد 205 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستبند نگه دارنده ابزار ایزی توول کد 205 طراحی شده است مخصوص نگه داری از ابزار آلات شما در ارتفاعی که امکان افتادن و معدوم شدن ابزار وجود دارد و همچنین از بابت ایمنی حین انجام کار در اماکن شلوغی که احتمال افتادن ابزار از دست شخص به پایین وجود دارد ، که اگر از این دستبند استفاده شود می توان براحتی از بروز یک حادثه جلوگیری کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مدل کریستال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار 20کشو کریستالی که در 4طبقه ساخته شده است از جعبه ابزارها یا جعبه قطعات های چند منظوره به حساب می آید.هر کشو از این جعبه به صورت شفاف و کریستالی میباشد به همین دلیل در تشخیص قطعات داخل هر کشو بسیار موثر است.هر کشو دارای لبه کوچکی است تا بوسیله این لبه کشو ها را عقب و جلو کرد.ناگفته نماند که کشو ها بسیار روان عقب و جلو میشوند.ابعاد کشو ها فضای کافی برای انواع قعات، ابزار،وسایل را دارد.ویژگی عالی این جعبه ابزار یا جعبه قعات دارد اینست که محدود به یکسری از اجناس نمیشود و برای تمامی مشاغل کاربردی ایست.برای مثال میتوانید قطعات کارگاهی،ابزار آلات،اسباب بازی،طبقه بندی خشکبار،وسائل کمکهای اولیه،نمونه های معرفی محصولات... در این جعبه ابزار قرار داد و از آنجاییکه میتوانید در کشو ها لیبل گذاری کنید ،این جعبه ابزار کمک بسزایی در مرتب کردن و نظم دادن وسایل شما میشود.جنس بدنه جعبه ابزار از نوع پلاستیک باکیفیت و جنس کشوها به صورت کریستالی میباشد ویژگی منحصر به فرد: یک مزیت جالب این جعبه قطعات اینست که هر کشو دارای شیاری است که به وسیله قطعاتی مربعی شکل که به اصطلاح پرده نام دارد و داخل این شیار قرار گرفته است و کشو قابل تقسیم است. این قطعات(پرده) به صورت جداگانه و با جعبه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مدل B500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدنه جعبه ابزار یا جعبه قطعات نیک از پلاستیک محکم ساخته شده است.در سمت جلویی جعبه ابزار دو قفل محکم وجود دارد.این مدل از جعبه ابزار برای موارد متعدد و برای کارهای متفاوت نیز به کار میرود مثل استفاده از آن به عنوان جعبه وسایل خیاطی یا جعبه ابزار مناسب برای قطعات الکتریکی و یا جعبه ابزاری برای آموزش کودکان با ابزارهای یا آموزشی یا جمع آوری وسایل کوچک آنها...درواقع این جعبه ابزار یک جعبه چند منظوره است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دریل مدل کمری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دریل قابل نصب بر روی هر نوع کمربند با جنس برزنت لمینت شده دارای گیره متر و کش هایی جهت نگهداری مته های مختلف و بند های گیرنده انبر دست و پیچ گوشتی و بند نگهدارنده دکمه ای دریل می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار سوپر مدرن مدل نوین S1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار سوپر مدرن سایز 13 اینچ، دارای ساختاری پلاستیکی می باشد و برای نگه داری از ابزارهای متوسط و پرکاربرد مانند انبردست، پیچ‌گوشتی، پیچ و مهره، متر و… مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
به دلیل پلاستیکی بودن، دارای وزن مناسبی می باشد و با قراردادن ابزار در آن، وزن جعبه بیش از حد بالا نمی رود. این محصول، دارای یک چفت پلاستیکی می باشد و در حالت بسته ‌بودن، وزن جعبه را تحمل می‌کند. یک سینی قابل‌ حمل در جعبه وجود دارد و روی آن شش محفظه قرار گرفته است و در قسمت زیرین سینی نیز محفظه‌ ی اصلی قرار دارد و می‌توانید، ابزارهای بزرگ‌ تر را درون آن قرار دهید. علاوه بر تمام این بخش‌های مختلف، پنج محفظه روی درِ این جعبه ابزار قرار گرفته است و با کمک درپوشی پلاستیکی محافظت می‌شوند. سایز این محفظه ها، برای قراردادن پیچ و مهره و واشر بسیار مناسب می باشد. مشخصات جعبه ابزار سوپر مدرن سایز 13 اینچ دارای ابعاد 19x 18x 32 سانتی متر می باشد. دارای 5 محفظه برای نگه داری از وسایل کوچک می باشد. دارای وزن 720 گرم می باشد. دارای یک محفظه ی اصلی می باشد. دارای سینی قابل حمل می باشد. از جنس پلاستیک ساخته شده است. دارای کشو نمی باشد. دارای رنگ سبز-قرمز-آبی-نارنجی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی   کد 303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی دو طبقه کد 402 40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی سه طبقه کد 403 40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی دو طبقه کد 502 50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی یک طبقه کد 501 50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار لایت تچ تولز مدل 322010 الکترونیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار طرح برزنتی با دوام و عمر بالا مقاوم دربرابرآب ورطوبت. دارای پالت داخلی جهت جداسازی و مرتب سازی فضای داخلی کیف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مدل z-mtb 502 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزارها عمدتا به دو دسته پلاستیکی و فلزی تقسیم می شوند.اگر برای شما وزن و حجم جعبه مطرح نیست، جعبه ابزارهای فلزی مزایای بیشتری نسبت به پلاستیکی دارند.از جمله اینکه طبقه بندی و تفکیک ابزارها در جعبه ابزار فلزی بهتر انجام می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار استنلی مدل 16In خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار استنلی مدل (16 اینچ فلزی) یکی از محصولات پر طرفدار شرکت «استنلی» (Stanley) است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این جعبه ابزار بدنه‌ی فلزی مستحکم و ضخیمی دارد و برای افرادی که دایما با ابزار سروکار دارند بسیار مناسب است. این جعبه فلزی دو محفظه دارد که هریک به صورت جداگانه قابل استفاده است همچنین دارای مکانیزم اتوماتیک جمع شوندگی است یعنی در صورتیکه جعبه باز باشد، با کشیدن دسته رو به بالا، اتوماتیک بسته می‌گردد. ساختار این جعبه ابزار در کنار دسته‌ی یک پارچه و فلزی آن به شما این امکان را می‌دهد که از آن برای حمل ابزار و تجهیزات سنگین استفاده کنید. دسته‌ی این جعبه نیز به صورتی طراحی شده است که می‌تواند در چند زاویه‌ی مختلف قفل شود. برای باز و بسته کردن این جعبه قفلی کشویی تعبیه شده است که مانع از باز شدن در جعبه می‌شود. استنلی یکی از شرکت‌های با سابقه در تولید تجهیزات و ابزارهای دستی و برقی است. محصولات این برند تحت نظارت شرکت استنلی در کشوری نظیر چین تولید می‌شوند. محصولات این شرکت از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند و همین امر موجب رضایت کاربرانی شده است که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. اگر به دنبال یکی از با کیفیت ترین جعبه ابزار‌های بازار است، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف کمری ابزار تاف بیلت مدل TAF-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی تاف بیلت محصول کیف تکنسین با قابلیت نحوه اتصال آسان و پایه ایستا برای حمل ابزار توسط پیمانکاران را با تحول روبرو کرده است. پاسخگوی خواسته های یک پیمانکار حرفه ای است. این کیسه قابل اعتماد با ساخت 6 لایه و تقویت پانچ سنگین ، در سخت ترین شرایط کار مقاومت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار ای بی زد مدل مانو JMTAB-13 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار دارای 3 محفظه است. در این جعبه ابزار علاوه بر محفظه ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 2 محفظه ی کوچک تعبیه شده اند. از این سینی پلاستیکی به منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده میشود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد.این جعبه دارای دسته تاشو و دو قفل فلزی است. این جعبه ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه ابزار با محفظه هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار میدهد. استفاده از جعبه ابزار باعث میشود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مدل پرشین کت کد YP-30CM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار کوچک 30 سانتیمتری مدل پرشین کت می باشد.... در داخل جعبه ابزار یک قسمت جدا شونده دارد ( سینی ابزار ) که 6 محفظه در خود تشکیل داده است. درواقع وجود این محفظه‌ها سرعت‌عمل شما را در کار افزایش می‌دهد. در این محفظه‌ها می‌توان پیچ‌و‌مهره و میخ قرار داد و در هنگام نیاز استفاده کرد؛ بدون اینکه بخواهید زمانی را برای پیداکردن آن‌ها داخل جعبه صرف کنید....با برداشتن ان یک فضای 13x29 به ارتفاع 9 سانتی متر در اختیار شما قرار می دهد که میتوانید ابزار تا 29 سانتیمتر را در ان جای دهید... به همراه داشتن یک جعبه‌ابزار با اندازه‌ی کوچک در هر مکانی که نیاز به ابزار احساس شود، لازم است. جعبه‌ابزاری که وزن کمی داشته باشد و بتوان آن را به‌راحتی حمل کرد. احتمالا جمله‌ای شبیه «آیا کسی انبردست را ندیده است؟» برایتان آشناست که احتمالا به نداشتن یک جعبه‌ابزار مناسب برمی‌گردد. محصولی که مشاهده می‌کنید، با وزن بسیار کم و با طراحی ساده، اما بسیار کاربردی تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مهر مدل ORG1 بسته پنج عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه نظم دهنده org1 تولیدی صنایع پلاستیک مهر، داری 5 محفظه کالا جهت قرار دادن انواع پیچ، مهره و رولپلاک، دارو (قرص)، لوازم کوچک برقی مانند انواع فیش، رابط، سر سیم و ... نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا