تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید دستگاه پولیش باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

دستگاه پولیش چیست و چه کاربردی دارد شاید سوال بسیاری از افراد باشد. در ادامه با راهنمای خرید دستگاه پولیش همراهمان باشید تا اطلاعات و نکات مفیدی در مورد این نوع دستگاه ها بدست آورید.

دستگاه پولیش چیست؟

پولیش دستگاهی است که برای پرداخت سطوح مختلف ساخته شده است. یکی از مهمترین ابزارهایی که ما هر روز با زمان زیادی سروکار داریم ماشین است. نگهداری این وسیله کاربردی بسیار مهم است ، زیرا ماشین شما یک دارایی است و اگر از آن مراقبت نکنید ، می توانید به این دارایی آسیب برسانید.

سطح رنگ بدنه ماشین از لایه های مختلفی تشکیل شده است. اگر خطوط و خراش ها از کلیر عبور نکرده و به رنگ آن نرسیده اند ، می توانید با پولیش آنها را برطرف کنید. در واقع از پولیش برای محافظت از پوشش و رنگ روی سطوح مختلف و از بین بردن یا جایگزینی خراش سطحی و افزایش براقیت سطح استفاده می شود.

انواع دستگاه پولیش

این دستگاه بر اساس قدرت و توان به دو دسته قابل تقسیم می باشد که شما عزیزان می توانید متناسب با نیاز خود یکی از دو مدل را انتخاب نمایید:

دستگاه پولیش تک دیسک

  • دارای ساختار ساده
  • سرعت چرخش برش در حدود ۴۰۰ دور بر دقیقه
  • دو سرعته برای هر دو عملیات برس زنی و جلادهی
  • سرعت چرخش بالا برای صیقلی کردن سطوح و جلادهی
  • سرعت چرخش پایین برای برس زنی سطح با آب و محلول شوینده

دستگاه پولیش برنشیر

  • ساختار پیچیده تر
  • ابعاد و قطر برس بزرگتر
  • سرعت چرخش برس درحدود ۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  • مناسب جهت سطح بالای درخشندگی و  ترمیم عمقی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه پولیش

انتخاب نوع دستگاه پولیش

اولین نکته در خصوص خرید دستگاه پولیش توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی از همین مطلب شما را با انواع مختلفی از پولیشرها آشنا کردیم و حال دیگر این شما هستید که باید با توجه به زمینه کاری و همچنین انجام پولیش بصورت سطحی یا عمقی یک کدام از آن ها را خریداری فرمایید.

سرعت گردش دستگاه پولیش

دومین نکته در انتخاب دستگاه پولیش توجه به سرعت گردش دستگاه است که بر حسب دور در دقیقه عنوان و با واحد SPM نیز مطرح می شود. هرچه که عدد نوشته شده در قسمت سرعت دستگاه های پولیشر بیشتر باشد، دستگاه شما می تواند کار مورد نظرتان را سریع تر انجام دهد.

ناگفته نماند که توجه به قابلیت تنظیم سرعت که عمدتا اغلب این نوع از دستگاه های صنعتی نیز از آن برخوردار هستند،‌ سبب می شود تا هر کسی متناسب با سطح مهارت و همچنین دقت در انجام کار خود میزان سرعت مورد نیازش را انتخاب نماید.

توان دستگاه دستگاه پولیش

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید دستگاه پولیش توجه به توان آن می باشد. برای این منظور شما باید بدانید که اصولا توان موتوری این قبیل از دستگاه ها چیزی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰۰ وات است که هرچه توان آن بالاتر باشد، قدرت دستگاه شما بیشتر، مصرف برق آن بالاتر و نهایت قیمتی که برای خرید آن بایستی پرداخت کنید نیز بیشتر خواهد بود.

اندازه صفحه پولیش

نکته مهم بعدی در انتخاب پولیشر توجه به اندازه قطر پد آن است که برای این منظور شما باید بدانید هرچه که پد شما بزرگتر باشد، می تواند در یک دور پولیش کاری مساحت بیشتری از سطح مورد نظرتان را پوشش داده و آن را برایتان جلا دهید. بنابراین اگر سطح کاری شما گسترده و وسیع است بهتر است به سراغ خرید دستگاه هایی بروید که از قابلیت جا زدن پدهایی بزرگ برخوردار هستند.

تعداد و نوع پدها دستگاه پولیش

معمولا در کنار دستگاه های پولیش تعدادی پد در جنس های مختلف به شما خریداران عزیز عرضه می گردد تا بتوانید به کمک آن ها سطوح مختلف را صیقل و جلادهی نمایید. با این توصیف اما یادتان باشد که پدهای عرضه شده به شما باید حتما باکیفیت باشند و از پروسه نصب و سوار شدن آسانی بر روی دستگاهتان نیز برخوردار باشند.

منبع تغذیه دستگاه پولیش

دستگاه های پولیش یا بصورت مستقیم به برق شهری متصل می شوند و یا بواسطه باتری که در داخل بدنه خود جای داده اند، شارژ شده و می توان از آن ها بریا مدت زمانی محدود استفاده نمود. معمولا از مدل های برقی برای انجام کار در محیط های بسته و از مدل های شارژی برای پولیش کاری در محیط های باز که دسترسی به برق شهری وجود ندارد، استفاده می شود.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دستگاه پولیش

قیمت دستگاه پولیش

هر آنچه که در این مطلب گفته شد، همگی از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت دستگاه پولیش بحساب آورده می شوند. با این حال اما همه چیز باز بر عهده خودتان و همچنین نوع نیاز و زمینه کاری تان دارد. یادتان باشد که دستگاه شما حتما باید دارای گارانتی معتبری باشد و به همین خاطر نیاز است تا آن را از فروشگاه های معتبر خریداری فرمایید.

نحوه نگهداری از دستگاه پولیش

  • هیچ‌گاه از دستگاه پولیش بر روی سطوح خیس و دارای رطوبت استفاده نکنید.
  • در حین کار با دستگاه همیشه از عینک، کلاه و دستکش ایمنی استفاده نمایید.
  • هنگام استفاده از محصول مراقب باشید که انگشتان دستتان بر روی قسمت چرخان دستگاه قرار نگیرد.
  • زمانی که پدهای دستگاه را تعویض می‌کنید، با آن‌ها به نرمی رفتار کنید و از قرار دادن پدهای خراب و ترک خورده بر روی دیسک چرخان پولیشر خودداری نمایید.
  • هیچ‌وقت بر روی بدنه دستگاه صفحات فلزی جانبی، چوبی و … جوش نکنید.
  • در صورت نیاز به تعمیر دستگاه، لزوماً آن را به نمایندگی مجاز برند تولید کننده‌اش بسپارید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش گفته شد، می توانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه پولیش ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز مینی فرز براشلس صنعتی باس مدل DGA404 M14 کد 2 مجموعه 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز شارژی موتور براشلس جدید باس باتری این دستگاه 118ولت می باشد کیفیت باتری ها بسیار بالا می باشد و تولید جدید است قابلیت اتصال باتری ها به تمامی دستگاه های جدید باس شامل دریل شارژی ها و ... قطر صفحه 125 میلیمتر است نمایشگر میزان شارژ دارد دور متغیر 8500 دور بر دقیقه می باشد دارای آچار تعویض سنگ و دسته با کیفیت بالا می باشد موتور سیم پیچ تمام مس دارد دو عدد باتری دارد✔ 118ولت✔ 125 میلیمتر✔ نمایشگر میزان شارژ✔ 8500 دور بر دقیقه✔ دارای آچار تعویض سنگ و دسته✔ موتور سیم پیچ تمام مس✔ موتور بدون ذغال Brushless✔ به همراه دو عدد باتری 118 ولت✔ به همراه شارژر✔ کیفیت بالا

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن بوش مدل PEX 400 AE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی بوش را برترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه سنباده زن ها است که می توان گفت در این راه هم بوش بی رقیب بوده است. مدل PEX 400 AE یک دستگاه سنباده‌زن برقی با پد یا صفحه‌ای دایره‌ای‌شکل است. این دستگاه از نظر کیفیت و نوع عملکرد، سطح بسیار بالایی دارد. این مدل دارای موتوری قدرتمند است که صفحه‌ی دستگاه را به دو صورت لرزشی و گردشی به حرکت درمی‌آورد. از این دستگاه برای سنباده‌زنی (صاف و یکدست‌کردن سطحی) قطعات و ورق‌های چوبی و فلزی و دیگر متریال ها استفاده می‌کنند. این دستگاه با انرژی برق کار می‌کند و به موتوری با توان 350 وات مجهز شده است. پد دستگاه به‌وسیله‌ی موتور، هم می‌تواند حرکت لرزشی داشته باشد و هم حرکت گردشی. ریتم لرزش دستگاه بین 4000 تا 21200 لرزش در دقیقه متغیر است. همچنین سرعت گردش صفحه از 2000 تا 10600 دوربردقیقه تغییر می‌کند.قطر صفحه‌ی دستگاه 125 میلی‌متر است و دستگاه مجهز به یک سیستم حرفه ای میکرو فیلتر مجهز شده است .شرکت بوش آلمان که همیشه در تولید این گونه ابزار پیشقدم بوده است همواره تلاش می‌کند محصولاتی با کیفیت مثال‌زدنی به بازار معرفی کند. سطح کیفی محصولات بوش واقعا بالاست؛ زیرا در خط تولید این شرکت، آزمون‌های سخت‌گیرانه‌ای برای کنترل کیفیت محصولات در نظر گرفته شده است. با در نظر گرفتن تمام موارد کیفی دستگاه می توان گفت این سنباده زن در نوع خود در دنیا بی رقیب می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن دی سی ای مدل ASA125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از سنباده‌ها برای صاف کردن سطوح برجسته و ناهموار استفاده می‌شود. برای تمیز کردن سطوح چوبی پس از ساخت و پرداخت آن باید از سنباده استفاده کرد. سنباده‌ها انواع مختلفی دارند که به‌صورت کاغذی یا با کمک یک دستگاه از آن‌ها استفاده می‌شود. شرکت دی سی ای یکی از شرکت‌هایی است که سابقه بسیار طولانی درزمینه تولید ابزارهای صنعتی و ساختمانی دارد. یکی از محصولات تولیدی این شرکت دستگاه سنباده‌زن مدل ASA125 است که به‌خوبی می‌تواند عمل سنباده‌زدن را برای شما انجام دهد. این دستگاه دارای 300 وات توان است و به‌همین دلیل می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده نمایید. این دستگاه دارای کیسه براده بوده و براده‌های چوب را جمع‌آوری می‌کند. این دستگاه دارای قدرت بسیار بالایی بوده و به‌راحتی می‌توانید سنباده آن را تعویض نمایید. سرعت چرخش آن درحدود 12000 دور در دقیقه است. طراحی این دستگاه ارگونومیک و کم حجم بوده و کار کردن با آن راحت است. این دستگاه دارای سیستم میکروفیلتر است و گرد و غبار را بدون کوچکترین نقصی مکش می‌کند. ترمز پد سنباده‌زنی برای جلوگیری از آسیب سطح کار و همچنین قابلیت تنظیم سرعت برطبق نوع کار، از دیگر ویژگی‌های مطلوب این دستگاه است. اگر می‌خواهید دستگاه‌ سنباده‌زن حرفه‌ای و قدرتمندی داشته باشید می‌توانید این دستگاه را انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز صنعتی باس مدل LIFE_STYLE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز دسته بلند باس با داشتن موتور توانمند 850~1800 واتی قادر به دستیابی به سرعتی برابر با 11000 دور بر دقیقه در حالت آزاد می‌باشد. توان و قدرت تولید توسط موتور صنعتی این مینی فرز با بهره گیری از بلبرینگ‌های صنعتی و ضدغبار به نیرو لازم برای پاسخگویی به بسیاری از نیازهای کاربران تبدیل می‌گردد. همچنین کلید دیمر کنترل سرعت تعبیه شده برای این محصول کاربران را قادر می‌سازد تا با سرعت مورد نیاز خود، بتوانند امور مختلفی همچون برش، ساب و پولیش کاری خود را انجام دهند. بدنه این دستگاه بسیار سبک بوده و با داشتن وزنی تنها معادل 1.8 کیلوگرم با توجه به قدرت بالای خود یک ابزار پرتابل قدرتمند به حساب می‌آید. همچنین طراحی ارگونومیک بدنه این ابزار نیز از خستگی کاربران پس از ساعات طولانی کار جلوگیری می‌نماید. با داشتن کلید قفل شفت، دیگر تعویض صفحه امری زمانبر و سخت نخواهد بود چرا که با داشتن آچار مخصوص تعبیه شده این فرایند به سرعت انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است به همراه این محصول یک عدد صفحه استیل بر محافظ پاشش براده و یک دستگیره جانبی به همراه یک جفت زغال یدک عرضه می‌گردد تا خریدارن بدون هیچ نگرانی از این ابزار استفاده نمایند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز انگشتی و مینیاتوری راکفورت مدل RF-311 مجموعه 311 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرز میناتوری یکی از اعضا پرطرفدار خانواده بزرگ فرز است که در اندازه ها و شکل های متنوعی وجود دارد و برای تمام کارهای سبک تا سنگین وجود دارد که البته به این ابزار به دلیل تنوع نام های متفاوتی نیز میگویند که برخی از نام های پرکاربرد این ابزار، فرز انگشتی ، سنگ انگشتی ، فرز انگشتی مینیاتوری ، فرز حکاکی ، فرز انگشتی حکاکی که تمامی این نام ها به دو ابزار کلی اشاره دارند که در بازار به نام فرز انگشتی و فرز مینیاتوری نامیده میشوند که به لحاظ عملکرد مشابه هستند ولی در اندازه کلی ، اندازه کولت ، توان موتور و تعداد دور فرز متفاوت هستند. – از این ابزار می‌توان برای حکاکی روی متریال های مختلف مانند چوب و فلز و چرم و پلاستیک و مواد دیگر و حتی شیشه میتوان از فرز مینیاتوری استفاده کرد، به این صورت که با تعویض ابزار یا سری فرز مینیاتوری میتوان مواد مختلف را حکاکی کرد که معمولا در این موارد استادکاران به فرز مینیاتوری فرز حکاکی مینیاتوری نیز میگویند و از فرز مینیاتوری برای حکاکی استفاده میکنند. برای حکاکی با این ابزار لازم است در ابتدا طرح مورد نظر را روی سطح چوبی یا فلزی یا حتی شیشه و سنگ کشید و سپس فضاهایی را که قرار است حکاکی شود را توسط ابزار مناسب تراش میدهند و طرح کلی را ایجاد میکنند. موارد مصرف : منبت کاری ،مجسمه سازی،تراش و فرز کاری صنعتی،برشکاری و... ⭐ مجموعه فرز انگشتی دو موتوره (قلم حکاکی) ✔ دارای 311 عدد سری مختلف ✔ دو سایز دستگاه کوچک و بزرگ ✔ دارای دو موتور قدرتمند 1000 وات و 600 وات ✔ دور متغیر 35000 - 8000 دور بر دقیقه ✔ قابلیت افزودن مته تا سایز 6 میلیمتر ✔ دارای شلنگ خرطومی قابل نصب روی هر دو دستگاه ✔ کیف حمل مستحکم ✔مینیاتوری راکفورت کیفیت بسیار عالی در بین هم رده های خود دارد. امیدواریم از خرید خود لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز دنلکس مدل DX-2312 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز دیمردار 1200 وات دنلکس مدل DX-2312 مجهز به دیمر کنترل کننده 6 سرعته می باشد. این مدل دستگاه همراه با دسته کمکی با روکش ضد تعریق, ضمانتنامه 15 ماهه دنلکس سرویس, یک جفت زغال, یک عدد آچار تخت عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز ماکیتا مدل GA9020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال دستگاه فرزی قدرتمند برای انجام کار در زمان‌های طولانی هستید، مدل  GA9020 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه از ابعادی بزرگی دارد. شرکت سازنده‌ی این مدل شهرت بسیار زیادی در تولید ابزار برقی دارد. برای بریدن یا صاف کردن فلزات از این فرز برقی استفاده می‌کنند. قدرت موتور و سرعت گردش صفحه‌ی دستگاه جالب‌توجه است. شما در زمان کار با این محصول می‌توانید جهت پاشیدن براده‌های فلز را به‌راحتی تعویض کنید. مدت‌زمان کار مداوم و عمر دستگاه بالا است. مدل GA9020 یک دستگاه فرز بزرگ است که شرکت «ماکیتا» (Makita) سازنده‌ی آن است. این دستگاه به موتوری 15 آمپرمجهز شده که این موتور صفحه‌ی دستگاه را با سرعت 6000 دوربردقیقه به گردش درمی‌آورد. طول دستگاه بیشتر از 47 سانتی‌متر در نظر گرفته‌شده است. این محصول با یک دسته‌ی کمکی و یک صفحه‌ی محافظ به فروش می‌رسد. با اتصال صفحه‌ی محافظ به دستگاه می‌توانید جهت پرش جرقه‌ها و براده‌های فلز را به‌آسانی تنظیم کنید. همچنین می‌توانید دسته‌ی کمکی این محصول را از سه جهت به دستگاه متصل کنید. دستگاه‌های فرز در انواع مختلفی تولید می‌شوند. مینی‌فرز، فرز انگشتی، فرز نجاری و فرز بزرگ از انواع تولیدشده‌ی فرز به شمار می‌آیند. برای استفاده از فرز‌‌های بزرگ باید از صفحه‌هایی با قطر 230 میلی‌متر استفاده کنید. مدل GA9020 ازجمله فرز‌‌های بزرگ محسوب می‌شود. ماکیتا شرکتی چندملیتی است که در خصوص تولید ابزار و لوازم جانبی آن، در سطح بسیار بالایی فعالیت می‌کند و همواره با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و تنوع زیاد در این حوزه، جایگاه مناسب خود را حفظ کرده است. انواع مختلف دستگاه فرز با مشخصات و امکانات گوناگون در میان محصولات ماکیتا وجود دارد که مدل  GA9020 یکی از فرز‌های بزرگ تولیدشده توسط این شرکت است.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن بوش مدل GEX 125-1 AE Professional خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از سنباده‌ها برای صاف کردن سطوح برجسته و ناهموار استفاده می‌شود. برای تمیز کردن سطوح چوبی پس از ساخت و پرداخت آن باید از سنباده استفاده کرد. سنباده‌ها انواع مختلفی دارند که به‌صورت کاغذی یا با کمک یک دستگاه از آن‌ها استفاده می‌شود. شرکت بوش یکی از شرکت‌هایی است که سابقه بسیار طولانی درزمینه تولید ابزارهای صنعتی و ساختمانی دارد. یکی از محصولات تولیدی این شرکت دستگاه سنباده‌زن بوش مدل GEX 125-1 AE است که به‌خوبی می‌تواند عمل سنباده‌زدن را برای شما انجام دهد. این دستگاه دارای 250 وات توان است و به‌همین دلیل می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده نمایید. این دستگاه دارای کیسه براده بوده و براده‌های چوب را جمع‌آوری می‌کند. این دستگاه دارای قدرت بسیار بالایی بوده و به‌راحتی می‌توانید سنباده آن را تعویض نمایید. سرعت چرخش آن 7500 الی 12000 دور در دقیقه است. طراحی این دستگاه ارگونومیک و کم حجم بوده و کار کردن با آن راحت است. این دستگاه دارای سیستم میکروفیلتر است و گرد و غبار را بدون کوچکترین نقصی مکش می‌کند. ترمز پد سنباده‌زنی برای جلوگیری از آسیب سطح کار و همچنین قابلیت تنظیم سرعت برطبق نوع کار، از دیگر ویژگی‌های مطلوب این دستگاه است. اگر می‌خواهید دستگاه‌ سنباده‌زن حرفه‌ای و قدرتمندی داشته باشید می‌توانید این دستگاه را انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن دیواری محک مدل DWS-215 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده دیوار دور متغیر مدل DWS-215 از سری محصولات سنباده کاری محک است. این محصول دارای موتوری با قدرت 1280 وات است و از سرعت 2600-1400 دور در دقیقه برخوردار است. وزن سنباده دیواری محک 3.1 کیلوگرم است و قطر صفحه یا تیغه آن 215 میلی متر می باشد. ابعاد این ابزار محک 300x300x280 میلی متر است. طراحی ارگونومیک این محصول و قابلیت داشتن دو دسته برای راحتی کاربر از جمله ویژگی های آن است. شکل سنباده دیوار دور متغیر محک مدل DWS-215 به صورت دایره ای و گرد است و به راحتی می توان سنباده را تعویض نمود. ویژگی دیگر این دستگاه قابلیت دیمر دار (تنظیم سرعت) بودن آن است. عملیات سنباده کاری با توجه به قابلیت سرعت های قابل تنظیم الکترونیکی و جنس مواد مختلف صورت می گیرد. قبل از رنگ کردن سطوح مختلف باید آن را به کمک سنباده صاف کرد. در گذشته برای صاف کردن سطوح از ابزارهای دستی استفاده می کردند ولی امروزه از دستگاه سنباده زن دیواری استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز ماکیتا مدل SU-6030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز ماکیتا دارای موتوری بسیار قدرتمند است با توانی برابر با 750 وات صنعتی که قادر است تا به حداکثر دور موتور 11000 دور بر دقیقه دست پیدا کند. این مقدار توسط دیمر (6 سرعته) تعبیه شده قابل کنترل می‌باشد که برای انجام انواع امور مختلقی مانند برش و سابش و پولیش مناسب می‌باشد. در طراحی بدن این محصول با توجه به اصول ارگونومیک، این ابزار بسیار خوش دست بوده و کاربران را از ساعات طولانی کار خسته نخواهند شد. همچنین بلبرینگ‌های ضدغبار صنعتی بکار گرفته شده در این محصول عمر مفید این ابزار را به طرز قابل توجه‌ایی افزایش می‌دهد.و با وجود سیم پیچ مس درجه یک حداکثر قدرت و کیفیت را به نمایش میگذارد، همچنین با داشتن کلید قفل شفت، دیگر تعویض صفحه امری زمانبر و سخت نخواهد بود به همراه این محصول آچار مخصوص، یک عدد صفحه محافظ،و یک دستگیره جانبی ارسال میشود.این محصول تحت لیسانس شرکت ژاپنی ماکیتا در کشور چین ساخته شده و از نظر کیفیت و کارایی دقیقا با نمونه مشابه برابری میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز سنگ بری هیوندای مدل 3223G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق دستگاه فرز سنگ بری مدل (3223G) است که توسط شرکت «هیوندای» (Hyundai) تولید می‌شود. این دستگاه سرعت گردشی برابر 5800 دور بر دقیقه داشته و این میزان سرعت آن را به گزینه‌ای مناسب برای کار با سنگ تبدیل کرده است. این دستگاه توانی برابر 2200 وات دارد و قطر صفحه‌ی آن 230 میلی‌متر است. اندازه‌ی سوراخ مرکزی صفحه‌ی این فرز نیز 14 میلی‌متر است. شرکت «هیوندای» در تولید این فرز سنگ جوانب ایمنی را مد نظر قرار داده و آن را به محافظ صفحه و قفل اسپیندل مجهز کرده است. این دستگاه برای راحتی بیشتر کاربر در حین کار از دسته‌ای کمکی برخوردار است. این دسته در دو سمت فرز به صورت پیچی نصب می‌شود و موجب بالا رفتن تسلط کاربر به دستگاه فرز می‌شود. چرخ دنده‌های این دستگاه فرز به صورت تمام فلزی تولید می‌شود و از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. محصولات شرکت هیوندای کیفیت ساخت مطلوبی دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز مینیاتوری درمل مدل 15-3000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرز مینیاتوری درمل مدل 15-3000 یک شروع مقرون بصرفه در انجام کارهایتان برای یک پایان عالی و حرفه ای خواهید داشت. موتور 130 واتی با سیستم کنترل دور پله ای قابل تنظیم در 5 وضعیت سرعتی مختلف مجهز به سیستم EZ TWIST™ می باشد که میتوانید توسط کلاهک آچاری درمل، سرمته های مورد نیاز خود را سریع تعویض نمایید. با این متعلقات پایه تمامی نیاز های اولیه شما برای استارت پروژه در دسترس خواهید داشت و به لطف طیف کامل لوازم شرکت درمل و موجودی کامل و پشتیبانی مجموعه درمل در روند کار براساس نیاز خود لوازم جانبی و متعلقات را می توانید تهیه نموده و برروی دستگاه نصب نمایید. در بسته بندی این محصول 15 سر شامل : 4 عدد دیسک برش - یک عدد رابط دیسک برش - یک عدد سنگ الماسه - سه عدد سنباده استوانه ای با رابط - دو عدد نمد پولیش کاری با رابط - یک عدد برس تخت و یک عدد مته قطر 3 میلیمتر ارایه میگردد. سرعت متغیر 10000 تا 30000 دور در دقیقه با شستی در دسترس راحتی را در استفاده و کنترل دستگاه به ارمغان می آورد. موتور بهینه 130 وات عملکردی مطلوب در کارکرد‌های مختلف ارائه خواهد داد. دریچه‌های خنک کننده بهینه موتور با بدنه ارگونومیک با دستگیره‌ای نرم و ضد حساسیت برای لرزش کمتر و خستگی کم دست شما طراحی گردیده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز سنگبری متابو مدل W26-230 MVT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

متابو مدل W26-230 MVT محصولی از برند نامی متابو است. این شرکت سال ها در عرضه ابزار آلات برقی در بازار ارایه دهنده بهترین مدل ها بوده است. تنوع در محصولات متابو باعث می شود طیف وسیعی از افراد را به سمت خود جلب نماید. فرز سنگبری 2600 وات مدل W 26-230 MVT، یکی از محصولات شرکت متابو میباشد، که ساخت کشور آلمان است و یک ابزار مناسب جهت برش و ساب بر روی انواع سنگ میباشد که دارای طراحی زیبا و مناسبی است. توان این فرز سنگبری برابر با 2600 وات و وزنی برابر با 6.2 کیلوگرم دارد . سرعت گردش آزاد 6600 دور در دقیقه میباشد. شرکت متابو آلمان برای ساخت موتور این دستگاه از تکنو لوژی اختصاصی ماراتن (Marathon Motors) به همراه سیستم خنک کننده ی جدیدی استفاده کرده که باعث افزایش چشمگیر کارایی، عمر و محافظت در برابر گرد و غبار می شود. همچنین این فرز مجهز به دسته گردان و ضد لرزش (MVT) می باشد که دسته ضد لرزش آن مانع از خستگی کاربر در حین کار می گردد که این دسته قابلیت قرارگیری در 3 جهت را دارد. برای استفاده از مدل W 26-230 MVT باید از صفحات فرز با قطر 230 میلی‌متر را تهیه کنید. این ابزار برقی دارای سیستم کلاچ ایمنی می باشد که زمانی که به هر دلیلی صفحه فرز دیگر قدرت چرخش نداشته باشد، به صورت اتوماتیک برق آن قطع شده و خاموش میشود که همین موضوع ایمنی دستگاه را بسیار بالاتر میبرد. این دستگاه دارای کابل 4 متری مقاوم است که به راحتی در فضاهای مختلف کاری و با خیالی آسوده میتوان از آن استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارواش به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز آهنگری ماکیتا مدل GA7020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاهی که می‌بینید یک نوع فرز است. این دستگاه با عنوان GA7020 توسط شرکتی ژاپنی تولید کرده که حدود یک قرن از تاسیس آن می‌گذرد. وزن و ابعاد مناسب در کنار نوع طراحی باعث سهولت استفاده از دستگاه می‌شود. موتور این دستگاه از قدرت قابل قبولی برخوردار شده و سرعت گردش بسیار بالایی دارد. همچون محصولات مشابه، این فرز هم لوازم جانبی کافی را به همراه دارد. GA7020 نام مدل این محصول و عنوانی است که شرکت «ماکیتا» (Makita) برای این دستگاه فرز برگزید. این شرکت با بیش از 100 سال سابقه، محصولاتی با کیفیت بالا را روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کند. ماکیتا این دستگاه فرز را به‌صورت ارگونومیک و با ابعاد 16.5 × 19.5 × 56.5 سانتی‌متر تولید کرده است. وزن این محصول در حدود 5.7 کیلوگرم است. موتور دستگاه، باقدرت 2000 وات کار می‌کند و حرکت گردشی با سرعت 8500 دوربردقیقه را به صفحه‌ی فرز انتقال می‌دهد. صفحه‌ی فرز قابل‌استفاده با این دستگاه باید دارای قطر 18 سانتی‌متر باشد. نوع این صفحه بستگی به نوع کار موردنظر شما، می‌تواند برش یا ساب انتخاب شود. از این دستگاه غالبا برای برش یا سنباده‌زنی فلزات یا سنگ‌های ساختمانی استفاده می‌کنند. سنباده و برش فلزات کاری است که اگر با ابزارهای دستی همچون سوهان و کمان اره انجام شود بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده می‌شود. حتی گاهی نمی‌توان از این ابزارها برای انجام برش‌کاری یا سنباده‌زنی استفاده کرد. به‌عنوان اگر بخواهیم جای قرار گرفتن زبانه‌ی قفل را در چهارچوب فلزی درب خالی کنیم و از ابزاردستی استفاده کنیم باید قلم و چکش را به کار بگیریم. اما می‌توان برش و سنباده‌کاری فلزات را با دستگاهی به نام "فرز" به‌راحتی و با سرعت بالاتر انجام داد. فرزها در دو سایز بزرگ و مینی ساخته‌شده و دارای قدرت‌ها و قابلیت‌های مختلفی هستند. با قرار دادن صفحه مخصوص روی این دستگاه می‌توان برشکاری یا سنباده‌کاری را روی اجسام انجام داد. از دستگاه فرز بزرگ نمی‌توان در فضاهای کوچک و برای دقت‌های بالا استفاده کرد. فرز بزرگ مدل GA7020 را ماکیتا تولید کرده که با قدرت 2000 وات، صفحه‌ی فرز را با سرعت 8500 دوربردقیقه به گردش در‌می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز انگشتی ماکیتا مدل مینیاتوری کد MS130-Box مجموعه 218 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نام و آشنای ماکیتا نشان یک شرکت سازنده ابزار قدرتی است که به ویژه برای ساخت ابزار چرخشی (روتاری) و مینیاتوری در دنیا مشهور است.دستگاه‌های فرز با توجه به نوع کارایی در اندازه‌ها و قدرت‌های متفاوت تولید می‌شوند. فرز مینیاتوری ماکیتا یکی از انواع کوچک یا به اصطلاح مینیاتوری این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. این دستگاه از موتوری پرقدرت با توان 130 وات بهره می‌برد و سرعت گردش آن بین 8000 تا 30000 دور بر دقیقه قابل تنظیم است. این موتور برای فرزی با این اندازه بسیار قدرتمند است. از این فرز می‌توان برای کار روی چوب، سنگ و فلز استفاده کرد. ابعاد کوچک در کنار وزن 550 گرمی این دستگاه راحتی استفاده از آن را افزایش داده است. از این فرز مینیاتوری کوچک می‌توان برای کار در زاویه‌های مختلف استفاده کرد. همراه این فرز یک ست کامل از متعلقات و پایه ها و راهنملی برش ها و خرطومی هم ارائه می‌شود که این قابلیت را ایجاد می‌کند تا بتوان از آن مثل فرزهای آویز هم استفاده کرد. همچنین همراه این محصول 211 قطعه شامل انواع سری سنباده، فرز، مته و ... هم ارائه می‌شود که آن را تبدیل به مجموعه‌ای کامل و کارآمد برای انجام فرزکاری‌های ظریف و کوچک استفاده کرده است.با توجه به کیفیت وکارایی این دستگاه میتوان گفت این فرز در نوع خود در دنیا بی رقیب است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل 3151 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل 3151 بدنه‌ای متفاوتی نسبت به سایر مینی‌فرزهای موجود در بازار دارد. مدل 3151 یک مینی‌فرز 1000 واتی است.صفحه‌ی فرز این دستگاه در حالت آزاد با سرعت 11000 دوربردقیقه می‌چرخد. برای استفاده از این محصول مانند بسیاری از مینی‌فرزها باید از صفحه‌ی فرز با قطر 115 میلی‌متر استفاده کنید. این مدل مجهز به سیستمی است که باعث می‌شود گریس به‌صورت مداوم در میان چرخ‌دنده‌ها وجود داشته باشد؛ این موضوع کارایی و عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. بدنه‌ی مدل 3151 نسبت به بیشتر مینی‌فرزها متفاوت است. شکل بدنه‌ی این محصول طول بلندی دارد و به کاربر در استفاده‌ی راحت‌تر از دستگاه کمک می‌کند. دسته‌ی کمکی پلاستیکی این دستگاه را می‌توانید از سه جهت به دستگاه متصل کنید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز بوش مدل GWS 19-125 CIE Professional خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی بوش را برترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه ابزارهای برشی و فرزهای صنعتی است که می توان گفت در این راه هم بوش بی رقیب بوده است و به ادعای بسیاری از صنایع شرکت بوش آلمان در تولید و طراحی دستگاه های فرز در دنیا حدود 50 سال از دنیا پیشه گرفته است . مینی‌فرز‌ها از جمله ابزار برشی هستند که تفاوت اصلی آن‌ها با فرزها در اندازه، قدرت و کاربرد آن‌ها است. محصول فوق یکی از اعضای کوچک خانواده‌ی فرزها بوده که برای انجام کارهایی سبک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه را شرکت «بوش» (Bosch) با نام مینی‌فرز متوسط GWS 19-125 CIE به بازار عرضه کرده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از برق شهر تامین می‌کند و به یک موتور 1900 واتی بسیار پر قدرت ساخت آلمان مجهز شده است. سرعت چرخش این محصول متغیر بوده و مقداری برابر 2800 تا 11500 دور بر دقیقه دارد. صفحه‌ی استانداردی که می‌توان روی این محصول نصب کرد باید قطری 115 یا 125 میلی‌متری داشته باشد و بخش مرکزی آن سایز M14 باشد. از مزایای این مینی‌فرز می‌توان به قفل اسپیندل، حفاظ فلزی اطراف صفحه و امکان تغییر موضع محل نصب دسته اشاره کرد.وجود قفل اسپیندل موجب می‌شود تا صفحه در حین چرخش از دستگاه جدا نشود. این دستگاه مجهز شده به سیستم های بسیار پیشرفته کلاچ ایمنی و سیستم ری استارت که در نوع خود در دنیا بی نظیر است . سیستم بسیار حرفه ای restart protection مخصوص بوش است که باعث میشود اگر به هر دلیلی برق دستگاه قطع شد ( جدا شدن دوشاخه پریز توسط شخص دیگر یا ناخواسته یا قطع برق در شبکه به هر دلیلی) و ناگهان دوباره وصل شد دستگاه شروع به کار نکند که این وِیژگی بسیار مطلوب از لحاظ ایمنی و حفظ جان تکنیسین می شود و همچنین سیستم کلاچ ایمنی باعث میشود اگر در حین کار صفحه به هر دلیلی شکست و یا در کار گیر کرد و یا هر احتمال خطر دیگر سیستم هوشمندانه خاموش شود. تمام ویژگی های این مینی فرز محبوب باعث شده که این محصول در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده کارگاهی پروکسون کد 27040 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تولیدات برند پروکسون رنده گندگی رومیزی پروکسون مدل 27040 باشد. این دستگاه جزو محصولات خاص تولیدی پروکسون است. جنس این دستگاه از آلومینیوم ریخته گری ساخته شده است که دارای مقاومت بالایی است. دارای بلبرینگ و اسپیندل قوی و مستحکم می باشد. این مقاومت و استحکام برای گرفتن لرزش دستگاه در حین صاف کردن چوب های نرم و سخت ضروری است. اسپیندل این محصول نیز از جنس آلومینیوم ریخته گری ساخته شده است که برای خنثی کردن و تحمل کردن فشار نیز به کار می رود. همچنین دارای چرخ دستی قابل تنظیم تا 0.1 میلیمتر می باشد. در رنده گندگی رومیزی پروکسون مدل 27040 بلوک برش با دو تیغه اچ اس اس نصب شده است و دارای محافظ برای جلوگیری از انتشار گرد و غبار و ایمنی بیشتر می باشد. از مشخصات دیگر این دستگاه میتوان به سرعت تیغه برش آن که 6000 دور در دقیقه است اشاره کرد. بالاترین درجه خوراک (مقدار انجام کار) این دستگاه 4.5 متر در دقیقه و حداکثر عرض موار استفاده شده 80 میلیمتر و حداکثر ضخامت مواد 40 میلیمتر اشاره کرد. از دیگر مشخصات رنده گندگی رومیزی پروکسون مدل 27040 طول میز کار این دستگاه به اندازه 232 میلیمتر و ابعاد تقریبی 280*235*235 میلیمتر و و وزن 8 کیلوگرم است. ولتاژ این دستگاه 22 ولت و فرکانس 50-60 هرتز و توان 200 وات می باشد عمق برش این دستگاه 0.8 میلیمتر است این محصول ساخت کشور آلمان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش فلکس مدل PXE 80 10.8-EC/2.5 P- set خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه PXE 80 10.8-EC/2.5 P-Set یک پولیشر تمام صنعتی و حرفه ای جهت پرداخت رنگ از محصولات شرکت «فلکس» (Flex) آلمان با بیش از 100 سال سابقه و مخترع سنگ فرز می باشد. شرکت فلکس معروفترین و معتبرترین شرکت آلمان در زمینه تولید انواع پولیشر های برقی و شارژی می باشد. دستگاه های پولیش فلکس به سه دسته --- چرخشی یا (Rotary) ---- Random orbital with positive-action drive --- Random orbital with free running تقسیم می شوند. دسته اول یا Rotary بالاترین قدرت سایش را داشته اما ایجاد هولوگرام بر روی رنگ می کند و لذا استفاده آن فقط برای افراد حرفه ای و با تجربه بالا مناسب می باشد. دسته دوم یا Random orbital with positive-action drive قدرت سایش خوبی داشته و از ایجاد هولوگرام جلوگیری می کند. این دسته برای رفع خط و خش و پرداخت مناسب بوده و دارای طیف وسیعی از کاربرد می باشد. این دسته برای افراد حرفه ای و غیر حرفه ای مناسب است. دسته سوم یا Random orbital, free-running قدرت سایش پایینی داشته و معمولا برای رفع عیوب مرتبط با هولوگرام پرداخت استفاده می شود. این دسته برای پولیش دو مرحله ای بعد از استفاده از پولیشر دسته اول مناسب است. دستگاه PXE 80 10.8-EC/2.5 P-Set از نوع دسته اول و سوم می باشد. یعنی این ابزار در کمتر از 10 ثانیه و و با تغییر آداپتور آن قابلیت تبدیل از پولیشر نوع Rotary به Random orbital, free-running و برعکس را دارد که وجه تمایز این ابزار محسوب می گردد. نکته جالب و قابل توجه اینکه نرخ نوسان یا اوربیتال این ابزار با تغییر آداپتور آن بین 3 و 12 میلمتر قابل تنظیم است. شرکت فلکس در سال 1922 در منطقه Bad Cannstatt نزدیک اشتوتگارت آلمان توسط Ackermann و Schmitt تاسیس گردید. در همان سال سنگ فرز MS6 با شفت Flexible و در سال 1954 اولین سنگ فرز سرعت بالای دنیا تحت عنوان DL9 توسط شرکت فلکس اختراع شد. هم اکنون شرکت فلکس معروفترین و معتبرترین تولید کننده پولیشر برقی و شارژی محسوب گردیده و تخصص آن تولید انواع ابزارآلات برقی و شارژی در صنایع خودرو، کار با فلزات، پرداخت سنگ و ابزارآلات مرتبط با ساخت و ساز و بازسازی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نردبان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن متابو مدل FSX200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده لرزان گرد متابو مدل FSX200 از جمله ابزارآلات نجاری شرکت متابو می باشد که با کیفیت مطلوبی ساخته می شود. این دستگاه مجهز به یک موتور با توان 240 وات می باشد. این موتور قدرتمند صفحه دستگاه را با سرعت 11000 دور در دقیقه به حرکت در می آورد. برای استفاده از سنباده لرزان گرد متابو مدل FSX200 باید از صفحاتی به قطر 125 میلیمتر استفاده کنید. از دستگاه های سنباده زن برای صاف کردن قطعات چوبی استفاده می شود. این محصول بسیار سبک وزن بوده و عملکرد بالایی دارد. وزن کم این سمباده زن متابو مدل FSX200 باعث کاهش خستگی کاربر در حین کار می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز انگشتی مینیاتوری جاب مدل JB-280 مجموعه 280 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرز انگشتی و فرز میناتوری یکی از اعضا پرطرفدار خانواده بزرگ فرز است که در اندازه ها و شکل های متنوعی وجود دارد و برای تمام کارهای سبک تا سنگین وجود دارد که البته به این ابزار به دلیل تنوع نام های متفاوتی نیز می‌گویند که برخی از نام های پرکاربرد این ابزار، فرز انگشتی ، سنگ انگشتی ، فرز انگشتی مینیاتوری ، فرز حکاکی ، فرز انگشتی حکاکی که تمامی این نام ها به دو ابزار کلی اشاره دارند که در بازار به نام فرز انگشتی و فرز مینیاتوری نامیده می‌شوند که به لحاظ عملکرد مشابه هستند ولی در اندازه کلی ، اندازه کولت ، توان موتور و تعداد دور فرز متفاوت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده برقی بوش مدل PHO 2000 Universal + 3 Extra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از رنده‌های دستی برای رنده کردن قطعات چوبی کاری است که زمان و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار، رنده‌های برقی را در دو حالت ثابت و قابل‌حمل، طراحی و تولید کردند. رنده‌های برقی قابل‌حمل شباهت بسیار زیادی به نوع دستی این ابزار دارند. شرکت بوش که در تولید ابزار برقی از لحاظ کیفیت و تنوع همیشه در دنیا بی رقیب بوده این بار با تولید و طراحی رنده‌ی برقی مدل PHO 2000 قدرت خود را به رخ رقیبان کشیده است .این رنده برقی از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار است.این دستگاه به یک موتور قدرتمند 680 واتی مجهز شده که تیغه‌ی بسیار برنده‌ی رنده را با سرعت 19500 دوربردقیقه به گردش درمی‌آورد. در این محصول قابلیت تنظیم عمق رنده‌کاری وجود دارد. سرعت عملکرد این دستگاه بسیار بالا است. پهنای تیغه‌ی این دستگاه با 82 میلی‌متر در نظر گرفته‌شده است. از این دستگاه برای رنده کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می‌کنند. روی دستگاه پیچ بزرگی قرار دارد که برای تنظیم بسیار دقیق عمق رنده‌کاری بین 0 تا 8 میلی‌متر به کار می‌رود. همچنین برای گرفتن و هدایت دستگاه هم از این پیچ بزرگ استفاده می‌کنند. تعویض تیغه‌ی این محصول با کمک آچار مخصوص و باز کردن سه عدد مهره‌ی تیغه میسر می‌شود. شرکت بوش با تولید محصولاتی با کیفیت و تنوع بسیار بالا جایگاه و رتبه‌ ی برتر را در بین تولیدکنندگان ابزار و لوازم جانبی دارا می باشد. این شرکت آلمانی ، با تجربه‌ای بیشتر از یک قرن در تولید محصولات خود از گونه‌های مختلف ابزار برقی، مدل‌های متعدد با مشخصات متفاوت از یکدیگر را تولید می‌کند . بسیاری از ویژگی های این رنده برقی باعث شده است که این رنده برقی در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن محک مدل BSD-100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده نواری و دیسکی محک مدل BDS-100 جز محصولات رومیزی کمپانی محک می باشد. این مدل سنباده نواری و دیسکی محک دارای موتوری دینامی با قدرت 300 وات می باشد. اندازه قطر صفحه سنباده آن 127 میلی متر بوده و عرض نوار سنباده 2.5 سانتی متر است. سرعت گردش دیسک این دستگاه برابر با 2950 دور در دقیقه می باشد. ابعاد این دستگاه سنباده نواری و دیسکی محک برابر با 42x29x31 سانتی متر و وزن آن 7 کیلوگرم است. طول نوار 76 سانتی متر بوده و اندازه دیسک سنباده 12.5 سانتی متر می باشد. این محصول دارای میزی با قابلیت تغییر زاویه 0 تا 45 درجه می باشد. همچنین میز این دستگاه دارای گونیا بوده که موجب راحتی زاویه بندی قطعه کار می شود. بدنه این محصول تولیدی کمپانی محک در برابر ضربه و شکستگی محکم و مقاوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن رونیکس کد 6406 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده لرزان برقی 6406 از ابزارهای کاربردی در صنعت نجاری است که با برخورداری از موتور 320 وات می تواند لرزشی تا 12000 دور در دقیقه را برای دستگاه به وجود آورد. از ویژگی های منحصر به فرد این ابزار قابلیت تنظیم سرعت در 6 حالت مختلف است که می تواند تمام نیازهای کاربران را برآورده سازد. سنباده لرزان 320 وات دیمردار 6406 از طراحی ارگونومیک و وزن سبکی بهره مند است که قابلیت استفاده با یک دست را برای کاربر فراهم می سازد. همچنین برای این دستگاه دسته ای با روکش لاستیکی در نظر گرفته شده که باعث افزایش کنترل کاربر بر روی دستگاه و نیز کاهش خستگی در هنگام کار می شود. از دیگر امکانات این محصول سوئیچ ضد گرد و غبار با روکش پلاستیکی است که با جلوگیری از ورود گرد و غبار به افزایش طول عمر دستگاه کمک می کند. مدل 6406 به همراه کیسه جمع آوری گرد و غبار، یک جفت ذغال و کاغذ سنباده در جعبه طراحی شده توسط رونیکس عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده برقی فمی مدل femi PF 250 Professional خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنده و گنده گی فمی مدل femi PF 250 – 8446123 یک دستگاه از سری دستگاه های خط Job Line برند فمی است که مجهز به موتور 1500 وات می باشد و حداکثر سرعت با 9000 دور در دقیقه را امکان پذیر می کند.ابعاد میز 920×264 میلی متر بوده و حداکثر عرض قطعه کار برای رنده کاری 254 میلی ‌متر می باشد. همچنین، حداکثر ارتفاع صافکاری 120 میلی متر است و سرعت آن 6 متر در دقیقه می باشد. این رنده و گند گیر دارای جلوبرنده خودکار جهت حفظ کارایی موتور در حین رنده کاری بوده و از میز چدن و قابلیت نصب سه تیغه نیز برخوردار می باشد.همچنین به طور استاندارد یک پایه مستحکم و جمع کننده گرد و غبار برای این رنده گنده گیر در نظر گرفته شده است. وزن این محصول 33.5 کیلوگرم و ابعاد آن1027 × 508 × 433 میلی متر است. قدرت موتور 1500 واتی با منبع تغذیه 230 – 50 ولت هرتز این دستگاه، عملکرد قدرتمند آن را در پروژه های مختلف تضمین می کند و ولتاژ ورودی آن برابر با 220-240 وات می باشد.میزان براده برداری 0 تا 3 میلی متر و حداکثر عمق رنده کاری 2.5 میلی متر است که سهولت انجام کار با دستگاه را تضمین می کنند. سرعت گردش موتور این رنده گنده گیر 9000 دور در دقیقه می باشد و ابعاد محافظی که برای آن در نظر گرفته شده 261x16.5x1.5 میلی متر است.شما می توانید رنده گنده گیر را به جارو برقی متصل نمایید و با استفاده از این قابلیت سطح کار خود را تمیز نگه داشته و از به خطر افتادن سلامت خود در حین کار جلوگیری کنید.مسلما اگر بخواهیم یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی بخصوص در گروه ماشین آلات صنایع چوب را نام ببریم شرکت فمی ایتالیا بدون شرکت جز بهترین آنها خواهد بود . این شرکت ایتالیایی که در سال 1967 میلادی پایه گذاری شد تا با تاریخچه ای از سراسر نوآوری - تکنولوژِی و اراده برای تبدیل شدن به یک برند مرجع در جهان بسیاری از کارشناسان را بر بی رقیب بودن این شرکت در زمینه ماشین آلات صنایع چوب هم عقیده کند . شعار و ماموریت شرکت فمی ایتالیا جستجوی تازگی ها و ارایه بهترین راه حل ها برای طراحی - نوآوری و در نهایت یک تولید بسیار کیفی و ایمن می باشد. بهترین شرکت ها و متخصصان این برند ایتالیایی را برترین در دنیا نام برده اند زیرا می دانند محصولات درخشانی توسط این شرکت به آنها ارایه خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن آئوریتا مدل بدون وکیوم کد 15-AT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند آئوریتا تولید چین می باشد و این شرکت یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های تولیدی دستگاه های بادی در دنیا محسوب می شود و صادرات عمده ای به اروپا دارد و پیستوله های این شرکت در ایران بسیار معروف و کاربردی است . دستگاه پولیش و سنباده زن اوربیتال بادی پنوماتیک آئوریتا مدل AT-15 پنج اینچی ابزاری مناسب برای پولیش کاری و سنباده زدن سطوح بدنه خودرو آهن ، چوب ، پلاستیک ، فلز ، لاستیک ، سنگ ، سنگ مرمر و … است همچنین تنظیم کننده داخلی در این دستگاه به شما امکان می دهد تا سرعت چرخش دستگاه را برای برآوردن شرایط مختلف پولیش و سنباده زنی برای دستیابی به نتایج سریع و دقیق تنظیم کنید. قطر صفحه این دستگاه 5 اینچ یا 12/5 سانتی متر می باشد که این دستگاه قابلیت پشتیبانی از صفحه سنباده با قطر 15 سانتی متر یا 6 اینچ را نیز دارا می باشد که با آچار مخصوصی که همراه دستگاه موجود است می توانید صفحه زیر آن را تعویض نمایید . صفحه 15 سانتی متری مخصوص این دستگاه نیز در دیجی کالا موجود است . ضمنا همراه این دستگاه چند عدد فیلتر یدکی و پیچ تنظیم باد یدک نیز موجود می باشد . همچنین صفحه دیسک این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که برای نصب هر گونه پد پولیش اوربیتال و کاغذ سنباده یا پوساب قابل انجام باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش رویال مکس کد 125mm POLISHER خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در واقع کاربرد دستگاه پولیش در درخشندگی سطوح حساس و خشن همچون پارکت، کفپوش، سنگ و سرامیک و بتن روکش دار و هم‌چنین ترمیم سطوح بدنه خودرو است. همان طور که می‌دانید بدنه خودرو پس از مدتی کدر می‌شود یا روی آن خط و خش‌هایی ایجاد می‌شود که جهت برطرف کردن این موارد می‌توان از پولیشر استفاده کرد. پس از استفاده از این وسیله، خودرو شما مثل روز اول براق و درخشنده خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش فلکس مدل PE 14 – 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه پولیش روتاری 150 میلی متری فلکس مدل Flex Rotary Polisher PE 14-2 150 تصحیح رنگ و انجام پولیش کاری را راحت تر از هر زمانی فراهم می سازد. این دستگاه پولیش با بهره گیری از موتور قدرتمند آلمانی خود حرکتی نرم تر و در عین حال قدرت لایه برداری را افزایش می دهد. دستگاه پولیش روتاری 150 میلی متری فلکس بر اساس نیاز پولیش کاران و دیتیلینگ کاران طراحی شده است و امکاناتی که دارد نیاز کاربر را برای استفاده از دستگاه های دیگر بر طرف می سازد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا