مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید نیم بوت زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نیم بوت زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

نیم بوت هم مانند دیگر کفش‌ ها یکی از اجزای پوشش به شمار می‌ رود که افراد معمولاً حساسیت بیشتری در انتخاب آن دارند. گزینه‌های متفاوتی که در بازار برای خرید بوت زنانه و مردانه وجود دارد، باعث شده است افراد گاهی در انتخاب گزینه مناسب دچار تردید شوند. اما با خواندن این نکات مهم و راهنمای خرید نیم بوت زنانه می توانید به راحتی ک انتخاب رضایتبخش داشته باشید.

ورود نیم بوت زنانه و دخترانه به دنیای مد

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مدنیم بوت های زنانه هم مانند بوت زنانه در سبک و میزان بلندی با یکدیگر فرق می کنند. نیم بوت به مدل کفش زنانه ای گفته می شود که مچ پا را دربربگیرد یا کفشی که پایین تراز ماهیچه ساق پا را بپوشاند. نیم بوت ها تنها کفش هایی هستند که هم در مدل های مختلف کفش مردانه یافت می شوند و هم در مدل های مختلف کفش زنانه وجود دارند و مورد استفاده خانم ها و آقایان هستند.

نکات مهم هنگام خرید نیم بوت زنانه

  • مثل خرید سایر کفش‌ها سعی کنید بعد ازظهر برای خرید نیم بوت اقدام نمایید.
  • راحتی کفش از استحکام آن مهم‌تر است، مگر اینکه کفش را برای انجام فعالیت‌های سنگین مانند کوهنوردی بخواهید.
  • بهتر است پاشنه نیم بوت کوتاه و پهن باشد تا پا در آن احساس راحتی کند.
  • به منظور جذب رطوبت پا و ممانعت از تعریق و لیز خوردن، وقتی نیم بوت را می‌پوشید از جوراب ضخیم نخی استفاده کنید تا پایتان آسیب نبیند.
  • برای رفت و آمد داخل شهر یا خرید توصیه می‌شود از نیم بوت‌های تخت و مدل‌های ارتشی بهره مند شوید.
  • اگر اهل معاشرت و اجتماعی هستید و در محیط‌های ‌هنری و شلوغ آمد و شد، دارید بهتر است از نیم بوت‌های بافتنی با شلوار جین که شما را شکیل و با ظاهری زیبا نشان می‌دهد، استفاده نمایید.
  • نیم بوت‌های پاشنه دار برای جشن‌ها و مهمانی‌ها مناسب هستند.
  • نیم‌بوت‌های آگ با خصوصیات تخت بودن، داشتن رویه‌ی نرم جیر و خز در داخلشان، گزینه‌ی مناسبی برای زمستان‌های سرد هستند.
  • بوت‌های سبک ارتشی با کفی‌های محکم، از قوزک پا محافظت می‌کنند و انتخاب خوبی برای روزهای برفی می‌باشند، به خاطر عاج کفشان به حفظ تعادل کمک می‌کنند و خریدشان به صرفه است.
  • اگر ساکن مکان‌های پرباران هستید، چکمه‌های پلاستیکی مرغوب با طرحهای زیبا و عمر طولانی را برای پیاده‌روی در کنار دریا و حرکت در یک باغ بارانی انتخاب نمایید.
  • چکمه‌های بافتنی برای فصول سرد گزینه‌ای نرم و گرم به حساب می‌آیند، منتها دوام چندانی نداشته و تنها می‌توانند ۶ ماه کار کنند، با این حال اگر به آنها علاقه‌مند هستید، رنگ‌های تیره را برگزینید تا مجبور نباشید مرتب آنها را شست‌و‌شو دهید، این نوع بوت اگر به چیزی گیر کند پاره می‌شود.
  • اخیرا چکمه‌های کابویی با طرحها و رنگ‌های مختلف وارد دنیای مد شده‌اند، این بوت‌ها با یک برش هفتی شکل در بالاترین قسمت و جنس چرمشان، از انواع دیگر قابل تشخیص هستند.
  • فراموش نکنید که چکمه‌های چرمی جا باز نمی‌کنند، لذا هنگام خرید به این فاکتور توجه داشته باشید.
  • بوت‌های کابویی با لباس‌های طرح‌دار و شلوغ، یک تیپ و استایل سرخپوستی با شما هدیه می‌دهند.
  • بانوان ایرانی معمولا بوت‌هایی با رنگ خاکستری، مشکی، قهوه‌ای تیره و بژ انتخاب می‌کنند تا با انواع لباس‌های زمستانی قابلیت ست داشته باشند.
  • بوت با پاشنه‌ی بلندتر، پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد و بر شکوه و جلوه‌ی استایل شما می‌افزاید، اگر جنس بوت براق باشد، چه می‌شوید!!
  • بوت‌های چرم، جیر، پارچه‌ای و بافت طرفداران زیادی دارند، اگر پاهای بزرگی دارید از چکمه‌هایی با رنگ و جنس مات استفاده کنید.
  • راحتی بوت به خصوص زمان بارش برف و باران حائز اهمیت است.
  • اگر فعالیت‌های کاری و شغلی دارید و قرار است ساعت‌ها روی پا بایستید یا پا در کفش بمانید، بهتر است برای قلب دومتان بوت‌های پاشنه کوتاه یا تخت و نوک پهن، انتخاب نمایید، هرگز به دنبال بوت‌های پاشنه بلند و نوک باریک نروید.
  • چکمه‌ی که می‌خرید با فرم و شکل بدنتان هماهنگ باشد یعنی بتواند نواقص احتمالی را بر طرف کند و پاهای شما را هنگام قدم زدن زبیا نشان دهد.
  • نیم بوت‌ها، بوت ها و چکمه ها مانند انواع دیگر پوشاک، دارای تنوع قیمت هستند، گرچه قیمت بالا ممکن است نشانه‌ی کیفیت باشد ولی شما سعی کنید نمونه ای را بخرید که هم پایتان را گرم نگه دارد و هم راحت باشد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید نیم بوت زنانه گفته شد، می توانید نیم بوت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نیم بوت زنانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه بهشتیان مدل الیکا رنگ کرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید عطر مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

طراحی منحصر به فرد مدل الیکا برند بهشتیان سبب راحتی،زیبایی و دوام این مدل شده و گزینه ای مناسب برای افرادی می باشد که به سلامتی و راحتی پای خود اهمیت ویژه ای می دهند و به دنبال محصولی با طول عمر بالا جهت استایل های رسمی، ایستادن و پیاده روی های روزمره هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه مدل چرم طبیعی کد 674.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رویه این محصول از چرم طبیعی گاوی درجه یک از نوع برنیش صادراتی است آستر داخل از چرم گوساله گاوی که مانع عرق پا و بوی بد پا می شود. زیره این محصول ترمو خارجی اصل می باشد که مقاومت بسیاری در باربر ساییدگی و شکنندگی دارد و همچنین یکی از مزیت های این زیره علاوه بر زیبایی راحت و بسیار بادوام است کاملا طبی و راحت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه یو اس پولو مدل DEPLOR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یو اس پولو با ارائه سبک هایی شیک و در عین حال راحت، در بین بیش از 10 برندی که همگی با نام پولو عرضه می شوند. این آیتم به نام ویژن - DEPLOR با رفرنس K23DEPLOR قابل ارایه است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه مدل چرم طبیعی کد 0058 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم بوت تمام چرم زنانه مدل لاما . کفشی است با استایل اسپورت و نیمه مجلسی که جنس رویه این نیمبوت تمام چرم گاوی میلینگ نرم ضد خط و ترک می باشد و جنس آستر تمام چرم طبیعی میشن ضد تعریق می باشد . در قسمت کناری این نیمبوت زیپ ژاپنی ykk تعبیه شده است . کفی این نیمبوت طبی بوده و تمام چرم طبیعی میشن می باشد که دارای خاصیت آنتی باکتریال و بو می باشد . زیره این نیمبوت ترمو خارجی آنتی شوک می باشد و ارتفاع پاشنه آن 4.5 سانت است .قالب این نیمبوت ترک بوده و استاندارد و بسیار راحت می باشد. این نیم بوت کار تمام چرم طبیعی بوده و دستدوز تبریز می باشد . و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و صادراتی است . رنگ نیمبوت مشکی است برند و پرفروش قالب استاندارد است و سایز خودتان را انتخاب فرمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه چرم عطارد مدل چرم طبیعی کد SH126 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم بوت طبی تمام چرم طبیعی گاوی برند چرم عطارد از مرغوبترین چرم طبیعی گاوی دباغی شده در مجموعه چرم عطارد تولید شده است. تمام رویه کفش صدرصد ترکیب چرم طبیعی گاوی فلوتر و رُستیک میباشد همچنین آستر داخل کفش چرم طبیعی بزی میباشد ، یک لایه کتان در زیر پنجه برای راحتی بیشتر پا استفاده شده است. استفاده از چرم طبیعی گاوی و بزی امکان تنفس طبیعی پا را فراهم و در استفاده طولانی مدت باعث میشود پای شما بو نگیرد همچنین زیره کفش با ارتفاع پاشنه 5.5 سانتمتر طبی بوده و برای استفاده طولانی مدت روزانه بسیار مناسب است. تجربه و دانش دباغی و تولید محصولات چرم طبیعی در برند چرم عطارد تمایزی خاص ایجاد کرده است. کفش های برند ثبت شده چرم عطارد در بسته بندی اختصاصی که مناسب هدیه نیز میباشد برای شما عزیزان ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه مدل 2 بغل زیپ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش نیم بوت زنانه مدل 2بغل زیپ دارای زیره نرم وقالب خوش پا این کفش در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد این کفش برای افراد مشکل پسند تولید شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه سرزمین چرم مدل 145318 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره کفش ها میتوانند تاثیر زیادی در شیک بودن استایل شما عزیزان داشته باشند . مکمل یک استایل شیک و زیبا کفشی مناسب و شیک می باشد.این کفش زیبا را میتوانید در سرزمین چرم مشاهده کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه کرمانی مدل چرم دستدوز کد 639 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه ما بابیش از 50 سال سابقه در تولید کفش و اقلام چرمی لوکس مطابق با استانداردهای جهانی و با شناخت الگوهای رفتاری جامعه بزرگ ایرانی توانسته است یکی از پیشگامان حال حاضر در صنعت تولید محصولات چرمی کشور باشد. کفش نیم بوت زنانه مدل چرم دستدوز کد 639 با ترکیب دو نوع چرم مشکی و سفید به شما مشتریان محترم عرضه میشود ، جنس رویه آن از چرم طبیعی گاوی و نوع آستر آن از چرم طبیعی بُزی ( ساخته شده با مواد گیاهی ) میباشد. زیره بکار رفته در این محصول از نوع ترمو بوده که با ارتفاع پاشنه 2 سانتی تجربه و احساس خوبی از راه رفتن را به شما میدهد.امیدواریم از راه رفتن با تولیدات ما لذت ببرید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه آگوست مدل HN 117003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوت زنانه پاشنه دار چرم آگوست مدل 117003 رنگ عسلی دارای رویه و آستر چرم طبیعی درجه یک با قابلیت تنفس و زیره بادوام و ضد سایش با تکنولوژی تی پی یو می‌باشد. این بوت دارای کیفیت ساخت بسیار بالا بوده، مناسب استفاده روزمره و مهمانی و رسمی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه آگوست مدل HN 117004 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوت زنانه پاشنه دار چرم آگوست مدل 117004 رنگ عسلی دارای رویه و آستر چرم طبیعی درجه یک با قابلیت تنفس و زیره بادوام و ضد سایش با تکنولوژی تی پی یو می‌باشد. این بوت دارای کیفیت ساخت بالا بوده، بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره و مهمانی و رسمی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه مدل 203 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای روزهای فصل پاییز و زمستان روی کفش های رسمی و اسپرت حساب باز نکنید چرا که برای استایل پاییزه مناسب ترین و شیک ترین گزینه نیم بوت ها هستند به اسانی قابلیت تمیز شدن را برایتان آورده است کفی ارتجاعی و دوردوخت با کیفیتی دارد زیره ی آن از جنس پیو یا همان پلی اورتان اگر بخوام در مورد زیره اطلاعت بدم باید بگم یعنی در عین سبک بودن مقاومت بسیار بالایی دارد ضد سائیدگی هستند حتی در طولانی مدت و این زیره باعث جلوگیری از نفوذ سرما از کف به داخل نیم بوت میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه لی کوپر مدل Julia BLK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لطفا در انتخاب سایز به راهنمایی سایز در آلبوم تصاویر حتما توجه کنید. سایزها کاملا استاندارد هستند و برای راهنمایی بیشتر این نکته را در نظر داشته باشید که همواره سایز بوت کمی بزرگتر است نیم بوت تمام چرم طبیعی با کیفیت بسیار بالا میباشد. دارای زیپ و بند که خیلی راحت پوشیده می شود. دارای زیره از جنس Termo که در برابر سایش بسیار مقاوم است، دارای انعطاف زیادی است. جنس رویه از چرم 100% طبیعی میباشد. جنس چرم از گروه چرمهای رستیک میباشد و دارای چروکهایی روی سطح چرم است که زیبایی خاصی به چرم داده است و بسیار مقاوم و بادوام است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پلیور و ژاکت زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
کفی داخل اسفنجی با روکش چرم طبیعی و آستر داخل کفش بطور کامل از چرم طبیعی است و از دفرمه شدن کفش جلوگیری میکند. بسیار سبک و بادوام و راحت و طراحی زیبایی دارد و از نزدیک خیلی جذاب تر از عکس آن میباشد. تصاویر در نور طبیعی خورشید گرفته شده است و در حالتهای مختلف و شرایط متفاوت برای اینکه شما بتوانید به درستی انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه مدل دهنه کش رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای روزهای فصل پاییز و زمستان روی کفش های رسمی و اسپرت حساب باز نکنید چرا که برای استایل پاییزه مناسب ترین و شیک ترین گزینه نیم بوت ها هستند به اسانی قابلیت تمیز شدن را برایتان آورده است یکی از راه های تمیز شدن و جذاب شدن این نیم بوت واکس زدن به ان است به واسطه ی دهنه ی کشی این کار باعث راحت تر شدن پوشیدن این کفش است کفی ارتجاعی و دوردوخت با کیفیتی دارد زیره ی آن از جنس پیو یا همان پلی اورتان اگر بخوام در مورد زیره اطلاعت بدم باید بگم یعنی در عین سبک بودن مقاومت بسیار بالایی دارد ضد سائیدگی هستند حتی در طولانی مدت و این زیره باعث جلوگیری از نفوذ سرما از کف به داخل نیم بوت میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه مدل دهنه کشی رنگ قهوه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای روزهای فصل پاییز و زمستان روی کفش های رسمی و اسپرت حساب باز نکنید چرا که برای استایل پاییزه مناسب ترین و شیک ترین گزینه نیم بوت ها هستند به اسانی قابلیت تمیز شدن را برایتان آورده است یکی از راه های تمیز شدن و جذاب شدن این نیم بوت واکس زدن به ان است به واسطه ی دهنه ی کشی این کار باعث راحت تر شدن پوشیدن این کفش است کفی ارتجاعی و دوردوخت با کیفیتی دارد زیره ی آن از جنس پیو یا همان پلی اورتان اگر بخوام در مورد زیره اطلاعت بدم باید بگم یعنی در عین سبک بودن مقاومت بسیار بالایی دارد ضد سائیدگی هستند حتی در طولانی مدت و این زیره باعث جلوگیری از نفوذ سرما از کف به داخل نیم بوت میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه سیی مدل آملو کد 1842.2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بوت بسیارمقاوم برای استفاده روزمره و اسپرت توسط تیم برند SEE به صورت کاملا انحصاری با بهترین کیفیت و کنترل چک نهایی تولید شده است . حتما دقت داشته باشید که محصولات برند SEE درون جعبه انحصاری با برند خود که در تصاویر موجود است عرضه میشود و از خرید بدون جعبه و آرم به دلیل تقلبی بودن جدا خودداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه مدل Rain خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از بهترین و شیک پوش ترین کفش های موجود در کشورمان میباشد که مانند نمونه خارجی همان کفش تولید شده و دست کمی از نمونه خارجی ان ندارد و محصولی صادراتی هست که به کشور های همسایه هم صادر می شود لطفا هنگام دریافت محصول به برند روی کفش که RAIN میباشد توجه فرمایید بدون این لیبل ها محصول فاقد ارزش بوده و کیفیت لازم را ندارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه مدل اداری دوزیپ ماهور کد 9595 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوت زنانه اداری کلاسیک طرح ماهور با استفاده از بهترین متریال و کیفیت جنس ارایه شده است .این نوع بوت جهت زیبایی دو چندان با یک زیپ نماد و دیگری جهت باز و بسته شدن می باشد.رویه چرم و اشبالت درجه یک و تخت یو پی وی سی این کار جهت استفاده شما عزیزان راحتی دوچندان را ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا