مد و پوشاک

نکات مهم خرید هودی مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید هودی مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

هنگام فرارسیدن فصل زمستان همه ی افراد به دنبال خرید لباس گرم برای خودشان هستند. در این بین آقایان به دلیل توجه زیاد به تیپ و استایلشان، همواره به دنبال تهیه لباس های زیبا خواهند بود تا در نظر مخاطب جذاب جلوه کنند. یکی از این لباس های گرم که توجه هر مردی را به خود جذب می کند، هودی مردانه می باشد. پوشیدن هودی می تواند علاوه بر گرم نگه داشتن بدن به طور یکنواخت، ظاهرتان را هم بسیار زیبا کند.

حال شاید با خود بگویید هودی به چه معناست؟ اگر ادامه ی مطلب را بخوانید، پاسخ این سوال را خواهید دانست. فراموش نکنید که اگر قصد خرید هودی‌مردانه را دارید، باید نکاتی را هنگام انتخاب و خرید رعایت کنید، ما در ادامه این نکات مهم و ضروری را با شما عزیزان در میان می گذاریم. پس با ما همراه باشید.

هودی ها یک پوشش پرطرفدار بین نسل جوان جامعه هستند. این تن‌پوش زیبا در رنگ‌ها و استایل‌های متنوع تولید شده و هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفاده می‌باشد. بیشتر افراد به دلیل راحتی و گرمای هودی در فصل زمستان آن را خریداری می‌کنند. برخی از افراد هم به دلیل استایل خاص آن و امکان ست کردن هودی با استایل شخصی سراغ این محصول می‌روند. برای آشنایی بیشتر با انواع هودی و نکات مهم هنگام خرید آنها در ادامه با راهنمای خرید هودی مردانه همراهمان باشید.

انواع هودی ها

هودی بدون زیپ: در ساخت این هودی از هیچ زیپ و یا دکمه ای استفاده نشده و به آنها هودی بدونه زیپ یا یکسره می گویند. این هودی ها گرم تر و تقریبا پر طرفدار تر هستند.
هودی زیپ دار: اگر شما از استایل چند لایه استفاده می کنید پیشنهاد می کنم از این هودی های شیک و خاص استفاده کنید زیرا دارای زیپ است که به راحتی باز می شود.
هودی های نیمه زیپ دار: هودی های نیمه زیپ دار بیشتر برای دختران پیشنهاد می شود اما پسران هم می توانند از آن استفاده کنند و هنوز یکی از گزینه های جذاب برای خرید است.

تفاوت سویشرت و هودی

قبل از ذکر نکات مهم هنگام خرید سویشرت و هودی بهتر است با تفاوت این دو نوع پوشش آشنا شویم. به طور کلی می‌توان گفت که هر هودی یک سویشرت است و هر سویشرت یک هودی نیست!

به عبارت دیگر، هودی شکل دیگری از سویشرت می‌باشد که معمولا ویژگی های بیشتری دارد مانند کلاه یا جیب های کیسه‌ای در جلو. یک فرق دیگر این دو پوشش این است که سویشرت معمولا بدون دکمه و زیپ است. اما هودی هم با زیپ و هم بدون زیپ تولید می‌شود.

نکات مهم هنگام خرید هودی مردانه

  • بافت داخلی هودی‌ها عمدتا حالت کرکی دارد که باعث ایجاد و حفظ گرما می‌شود. اگر جنس پارچه‌ی داخلی با‌کیفیت نباشد، کرک روی موها و لباس شما می‌نشیند. پس بهتر است جنس داخل و خارج پارچه مشابه باشد.
  • رنگ‌های سرمه‌ای، طوسی و مشکی که با بیشتر رنگ‌ها قابلیت ست دارند و اقتصادی تر هستند. اما خرید شما را محدود می‌کنند.
  • هودی‌های بند‌دار، امکانات بیشتری داشته و فرصت فضاسازی بهتری را به شما می‌دهند. مثلا قادرند تیپ جدی‌تری برایتان ایجاد کنند یا سن شما را متفاوت نشان دهند.
  • علاوه براستایل مورد علاقه‌ و ورزشی‌ای که هودی‌ها برای شما ایجاد می‌کنند، نباید خاصیت گرمایی آنها فراموش شود. جزئیاتی مانند بلندی نسبی و جیب‌دار بودن حائز اهمیت است.
  • اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به حالت و شکل موهای خود اهمیت می‌دهید، بهتر است از هودهای زیپ‌دار استفاده کنید تا مجبور نباشید، مجدد موهای خود را مرتب نمایید. این نوع هودی و سویشرت با تیشرت و پیراهن آستین بلند، پوششی زیبا ایجاد می‌کند، اگر پارچه‌ای با کیفیتی هم داشته باشد، چند سال دوام دارد.
  • ضرورتی ندارد که زیر هودهای جلو بسته و بدون زیپ لباس دیگری بپوشید، ولی باید زحمت حالت دادن موهایتان را تحمل کنید.
  • پشم و کتان از جنس‌های رایج در تولید هودی و سویشرت به شمار می‌روند.
  • هودی معمولا در اندازه‌های تنگ و چسبان دوخته می‌شود. به همین دلیل برای کسی که قصد دارد یک کت جین زیبا زیر آن بپوشد، مناسب است. در غیر این صورت در مورد اندازه‌ی هودی خیلی حساس نباشید، زیرا یک هودی بزرگ‌هم جذابیت خاص خود را دارد.
  • یک کش در قسمت پایین هودی تعبیه شده است که شما می‌توانید با جمع کردن آن، استایلی متفاوت داشته باشید. هنگام خرید کیفیت و جنس کش را بررسی نمایید.
  • عد‌ه‌ای ترجیح می‌دهند که سویشرت و هودی آنها ساده و بدون طرح باشد. گروهی هم تمایل دارند از هود‌های طرح‌دار استفاده کنند. به مدد فناوری چاپ، این قابلیت برای ایجاد طرح روی لباس فراهم گردیده که چاپ سه بعدی یکی از این شیوه‌ا‌های مدرن است.

با توجه به نکاتی که در این راهنمای خرید هودی مردانه گفته شد، می توانید هودی مردانه مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هودی مردانه زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-01875 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اکثرا علاقه ی شدیدی به لباس های پاییزی و زمستانی داریم. یکی از لباس هایی که به طور قطع در کمد هر کسی لازم است که وجود داشته باشد، هودی مردانه یا همان لباس های کلاه داری هستند که به دلیل نوع بافتشان گرمای لذت بخشی را برای شما ایجاد می کنند. هودی ها از جمله پوشش های پرطرفدار فصل پاییز و زمستان محسوب می شود.پوشیدن این دست از لباس ها در بین افرادی که طرفدار استایل اسپرت هستند بشدت محبوبیت دارند. می توان گفت هودی مردانه یکی از پراستفاده ترین لباس ها دربین آقایان محسوب می شود. لباسی که میتوان به کمک آن استایلی کژوال را تجربه کرد. از طرفی این پوشش را میتوانید در فصول مختلف بپوشید. از روزهای پاییزی که این لباس به تنهایی استایل شما را متفاوت میکند تا روزهای زمستان که میتوانید از آن به همراه شلوار جین بپوشید و استایل جذابی را تجربه نمایید. دلایل زیادی برای محبوبیت هودی ها میتوان بیان کرد. از راحتی زیاد تا استایلی متفاوت، اما بدون شک میتوان راحتی ست شدن هودی مردانه با سایر لباس ها را یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پوشش مردانه دانست. در واقع هنگام خرید این لباس آنقدری درگیر ست کردن آن نخواهید شد چراکه این محصول به سادگی با سایر لباس های مردانه ست میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-0072 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از بهترین و در عین حال پرطرفدارترین تیپ های امروزی استایل هاییست که ترکیبی با یک هودی دارند. با یک هودی مردانه در ترکیب لباس هایتان ظاهری بسیار جذاب را برای خود ایجاد میکند. به طور کلی هودی لباسیست که کاربردی مشابه پلیور را دارد اما دارای کلاه است.هودی یک ریشه به قبیله ژرمن ها دارد. به این صورت که کلمه ای به نام هود در زبان ژرمن ها وجود دارد که معنایی مشابه کلاه امروزی را دارد. اوج محبوبیت هودی در ابتدای ورد آن به صنعت مد به سال 1990 برمیگرد.که استقبال زیادی از طرف جوانان آن دوره شد. هودی با رنگ‌ها و مدل‌های متنوع، تن‌پوشی پرطرفدار برای آقایان و خانم‌هاست. راحتی و گرمی آن سبب شده اقبال عمومی به سمت خرید آن افزایش یابد. گروهی هم هودی را به خاطر مدل منحصر به فرد در ست شدن با استایل شخصی، آن را خریداری می‌کنند. دقت داشته باشید که در انتخاب این لباس زمستانی تنها به استایل و طرح آن دقت نکنید بلکه مهم تر از استایل، کیفیت و جنس پارچه اسنفاده شده برای دوخت آن می باشد، چراکه وظیفه اصلی این لباس گرم نگه داشتن و مراقبت از بدن در برابر سرمای پاییز و زمستان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه فانتازیو کد 213 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه فانتازیو کد 213 یک هودی زیبا است که می‌تواند در هر شرایطی شما را گرم نگه دارد. این هودی با الیاف نخ پنبه گرم و با کیفیت ساخته شده است که احساس نرمی و لطافت را به شما هدیه می‌کند. این هودی با طرح ساده و زیبایی دوخته شده که باعث می‌شود بتوانید آن را به راحتی با انواع لباس‌ها ست کنید و در موقعیت‌های مختلف آن را بپوشید. این هودی با یقه بلند و کلاه بند‌دار از سر و گردن شما هم در مقابل سرما و باران محافظت می‌کند. با یک جیب یک تکه و دوطرفه دست‌های شما را هم گرم نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید از آن برای نگهداری وسایلی مثل کلید و گوشی موبایل هم استفاده کنید. روی سرآستین‌ها و کمر این لباس هم یک لایه کش قرار گرفته که کمک می‌کند هودی به شکل زیبایی داخل تن شما بایستد. پس اگر به دنبال یک هودی ساده اما در عین حال زیبا هستید، همین الان این محصول را سفارش دهید.

هودی مردانه فانتازیو کد 213

هودی مردانه فانتازیو کد 213 یک هودی نخی ساده اما در عین حال زیبا است که می‌تواند در هر محیطی ظاهر زیبایی به شما ببخشد. برای تولید این هودی از الیاف نخ پنبه استفاده شده است که علاوه بر محافظت از بدن شما در برابر سرما و حفظ گرمای بدن، کیفیت بالایی هم دارند و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. همچنین به دلیل طرح ساده‌ای که این هودی دارد ست کردن آن با لباس‌های دیگر هم خیلی راحت است و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف آن را بپوشید. به دلیل یقه بلند و کلاه بندداری که این هودی دارد سر و گردن شما نیز به خوبی پوشیده می‌شود و سرما یا باران به آن نمی‌زند. یک جیب یک تکه و دو طرفه نیز روی این هودی قرار گرفته است که علاوه بر گرم نگه داشتن دست‌هایتان می‌توانید از آن برای نگهداری وسایلی مثل کلید و گوشی موبایل استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش روزمره مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بهترین جنس برای هودی

پارچه‌های نخ پنبه یکی از بهترین متریال‌هایی هستند که برای دوخت انواع هودی و لباس زمستانی از آن‌ها استفاده می‌شود. این پارچه لطافت و سبکی بالایی دارد و به همین دلیل می‌توانید در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید. همچنین پارچه‌های نخی می‌توانند به خوبی گرمای بدن شما را نیز حفظ کنند و از ورود سرما به داخل لباس جلوگیری می‌کنند.

مزایای هودی نخ پنبه

• لطافت بالا: به دلیل استفاده از الیاف طبیعی پنبه، این هودی بافت نرم و لطیفی دارد.  

• مقاومت بالا: الیاف نخ پنبه از مقاومت بالایی برخوردارند و گزینه مناسبی برای استفاده روزمره هستند.

• تنوع بالا: در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی قابل تولید است و به همین خاطر تنوع بالایی هم دارد.

شرایط نگهداری هودی مردانه فانتازیو کد 213

رعایت نکات زیر کمک می‌کند که هودی شما طول عمر بالاتری داشته باشد:

• قبل از شستشو و اتوکشی لباس را پشت و رو کنید  

• توسط ماشین لباسشویی با دمای حداکثر ۳۰ درجه شسته شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه فانتازیو مدل فرمی رگلان کد 243 رنگ سبز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس هودی های فانتازیو چیست؟ جنس پارچه استفاده شده درتمام هودی های فانتازیو نخ پنبه است که نرم و سبک است. رطوبت را به خودش جذب می کندو بدن شما را خنک نگه می دارد. همچنین این هودی پوست شما را زیر لباس محبوس نمی کند و مانع تنفس آن نمی شود. ایجاد حساسیت نمی کند و بسیار نرم و بادوام است. نوع بافت این هودی ها دورس 3 نخ است که از داخل در بهترین کارخانه های کشور تکمیل شده و به صورت تو کرک درآمده است. دوام و ماندگاری هودی های فانتازیو چقدر است؟ ما در فانتازیو همواره سعی می کنیم بالاترین کیفیت محصول را ارائه دهیم. پارچه های ما پس از بافت، در بهترین کارخانه های تکمیل و با جدیدترین متدهای روز دنبا رنگرزی و شسته می شوند که این امر باعث می شود سایز و رنگ لباس ثابت بماند و با شستشو تغییر نکند. البته برای نگهداری بهتر راهنمای شستشو در بسته بندی لباس ها قرار می گیرد. چرا برخی هودی ها قیمت کمتری نسبت به هودیهای فانتازیو دارند؟ با توجه به عدم تولید پنبه ی با کیفیت در ایران، اکثر مواد مصرفی برای تولید نخ پنبه از کشورهای مجاور خریداری و وارد ایران می شود. بنابرین تابعی از قیمت ارز محسوب می شود و در سالهای اخیر دستخوش نوسانات زیادی گشته است. تولیدکنندگان برای کاهش هزینه تولید، از الیاف های با کیفیت و قیمت کمتر مانند پلی استر در بافت پارچه استفاده می کنند. این لباس ها ارزان تر از لباسهای پنبه ای هستند و البته معایبی هم دارند. معایبی مانند بوی ناخوشایند، حساسیت های پوستی، عدم تهویه مناسب بین بدن و محیط و ... چگونه هودی سایز مناسب خود را پیدا کنیم ؟ بهترین روش برای انتخاب سایز درست انتخاب بر اساس ابعاد هودی های قبلی شماست. یک هودی که با آن راحت هستید را بردارید و اندازه هایی که در جدول سایز در آلبوم عکسهای محصول آمده با آن مقایسه کنید. هودی های فانتازیو ساخت ایران هستند؟ بله، مفتخریم به این که تمامی مراحل نخ ریسی، بافت پارچه، رنگرزی، تکمیل، برش و دوخت لباسها در ایران انجام می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه فانتازیو مدل نئو رنگ خردلی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این لباس محبوبِ زمستونی رو به راحتی میشه با انواع پالتو، کت، بارانی و ... به صورت کژوال و نیمه‌رسمی سِت کرد؛ همین مسئله تنوع بیشتری توی استایل ما به وجود میاره. هودی نئو فانتازیو از جنس نخ پنبه و نوع بافتش «دورس سه نخ» داخل کرکی هست. در عین حال که حسابی گرمه، نرم و سبک هم هست. پارچه‌های محصولات فانتازیو پس از بافت، با جدیدترین متدها رنگرزی میشن که باعث میشه رنگ لباس پس از شستشو ثابت بمونه. برای انتخاب سایز مناسب، کافیه اندازه‌های راهنمای سایزِ محصول رو با اندازه‌های یکی از لباس‌هاتون که فکر میکنین براتون مناسبه، مقایسه کنین.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-334 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نزدیک شدن به فصل سرد سال، به معنای خرید لباس های گرم جدید مخصوص این فصل است. لباس های زمستانی که از مد و استایل جدید نیز پیروی کند تا بتواند استایل شما را نیز متفاوت تر از قبل کند. هودی مردانه یکی از لباس های پرطرفدار فصل زمستان محسوب می شود همان لباسی که بر روی آستین ها و کمرش کش دارد و حتما در طول زندگی تجربه پوشیدنش را دارید. این لباس که استایل کژوالی دارد می تواند در عین حال که از بدن شما مراقبت می کند به بهتر شدن استایل شما کمک کند و سبب ایجاد تفاوت های مهمی در آن شود. در واقع اگر عادت به داشتن استایلی کژوال دارید و یا می خواهید این نوع استایل را برای روز های خود انتخاب کنید این هودی مردانه یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز مدل 202542 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 70% نخ پنبه، 30% پلی استر است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: متوسط است. جیب: یک جیب کانگورویی در جلو دارد. جزئیات مدل: سرآستین و پایین لباس کشبافت، کلاه متصل با بند تنظیم سایز، دارای طرح چاپ روی آستین دارد. قد هودی: برای سایز M، در حدود 67 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این هودی مشکی قرمز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز کد 202532 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی پوشاکی با کاربردی شبیه پلیور است. در واقع هودی‌ها، سویشرت‌های کلاه‌داری هستند که برای طراحی آن‌ها از لباس‌های دوران کهن الهام گرفته شده و محبوبیت بسیار زیادی را در بین نسل جوان پیدا کرده‌اند. این نوع لباس‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. اما اگر به‌دنبال یک هودی خاص هستید، هودی مردانه جوتی جینز گزینه جذابی برای خرید است. هودی جوتی جنس نرم و ضخامت متوسطی دارد. جنس الیاف آن 65 درصد پلی‌استر و 35 درصد هم نخ پنبه است. همچنین یک جیب کانگورویی هم در جلوی آن دوخته شده که می‌تواند به‌خوبی از دست‌های شما در سرما محافظت کند. جوتی جینز در طراحی این مدل هودی ابتکار عمل به‌خرج داده است و طرحی را برای آن انتخاب کرده که با پوشیدن آن استایا اسپرت متمایزی را خواهید ساخت. سرآستین و پایین این لباس کشبافت است، یک کلاه با بند تنظیم سایز به آن متصل شده و داخل آن هم از کرکی است که به بهترین شکل شما را در هوای سرد، گرم نگه می‌دارد. قواره این لباس هم متناسب است. شستشوی این لباس مثل دیگر لباس‌ها است. شما هم به‌صورت دستی و هم ماشینی می‌توانید این هودی را با حداکثر دمای 30 درجه‌ای بشویید و با حداکثر دمای 110 درجه‌ای اتوکشی کنید. فقط توصیه می‌کنیم آن را با لباس‌های هم رنگ یا مجزا بشویید. همین حالا می‌توانید این هودی مردانه جدید را از فروشگاه اینترنتی بانی مد تهیه کنید. هودی مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 65% پلی استر، 35% نخ پنبه است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: متوسط است. جیب: یک جیب کانگورویی در جلو دارد. جزئیات مدل: سرآستین و پایین لباس کشبافت، کلاه متصل با بند تنظیم سایز، دارای طرح چاپ، داخل لباس کرکی است. قد هودی: برای سایز L در حدود66 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. این هودی با رنگ مشکی و رگه‌های سفید امکان ست کردن را برای شما ساده می‌کند. شما می‌توانید با آن یک شلوار جین زغالی یا مشکی و یک کفش اسپرت مشکی یا سفید را ست کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل 1010387019 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه با کیفیت بسیار عالی و متریال بسیار با کیفیت مدل جذاب پاییز و زمستان سال می باشد. این هودی علاوه بر استایل آقایان، مناسب استایل اورسایز خانم ها نیز می باشد. کلاه با بند قابل تنظیم و سر آستین ها و انتهای هودی کشباف شده است. این هودی علاوه بر زیبایی، سرمای پاییز و زمستان را به بهترین شکل برایتان لذت بخش خواهد نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه تیمبرلند مدل TB0A1XH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توضیحات جنس لایه بیرونى این محصول تیمبرلند از 80% کتان، 20% پلى استر و لایه داخلى آن از 100% کتان استفاده شده. سایز موجود M دارای اندازه های عرض سینه 57.5 سانت، سر شانه آزاد میباشد و آستین از یقه کار 77 سانت متر و قد این محصول 69-70 سانت متر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-00621 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک هودی مردانه یکی از پرکاربردترین لباس های آقایان در پاییزی و زمستان محسوب می شود. این لباس که استایل کژوالی دارد می تواند در عین حال که از بدن شما مراقبت می کند به بهتر شدن استایل شما کمک کند و سبب ایجاد تفاوت های مهمی در آن شود. در واقع اگر عادت به داشتن استایلی کژوال دارید و یا می خواهید این نوع استایل را برای روز های خود انتخاب کنید این هودی مردانه یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می شود. از طرفی لباس های کژوال یکی از قسمت های تشکیل دهنده استایل روزمره ما به شمار می روند. از جمله این لباس ها که بیشتر در فصول سرد استفاده می شوند می توان به هودی مردانه اشاره کرد. در واقع سویشرت مردانه از جمله لباس های پرطرفدار در بین آقایان جوان به شمار می رود. این پوشش در کنار محافظت از بدن در روز های سرد سال استایل جذابی را نیز برای شما ایجاد میکند. زمستان فصل لباس های گرم از جمله هودی دورس مردانه است.لباس هایی که با پوشیدنشان گرما را در روز های سرد سال احساس کنید. هودی یکی از لباس های پرطرفدار فصل زمستان محسوب می شود همان لباسی که بر روی آستین ها و کمرش کش دارد و حتما در طول زندگی تجربه پوشیدنش را دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز کد 202531 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت پارچه: متوسط است. جیب: یک جیب کانگورویی در جلو دارد. جزئیات مدل: کلاه متصل به همراه بند قابل تنظیم، داخل لباس تو کرکی، پایین لباس کشبافت است. قد هودی: برای سایز M، در حدود 70 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. این محصول مناسب برای فصول بهار و پاییز است و استایل آزاد دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل 4087464 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی آستین کوتاه مردانه مدل 4087464 با کیفیت بسیار عالی و رنگ و مدل جذاب از پرطرفدارترین محصولات پاییز و زمستان نام گرفت. این هودی دارای کلاه می باشد و با بند قابل تنظیم است همچنین دارای دو جیب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه اچ اند ام مدل 2024 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این هودی از برند H&M به رنگ خردلی و با طرح شرکت Marvel است و سایز لارج و ایکس لارج آن قابل سفارش می باشد حتما جدول سایزبندی را به دقت بررسی کنید تا دچار مرجوعی نشوید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل 4777 11 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی آستین کوتاه زر با مدل خاص و جذابی که دارد گزینه پرطرفدار استایل آقایان می باشد. هودی های آستین کوتاه به دلیل تنوع در ایجاد استایل های متفاوت و همینطور استفاده بیشتر در فصل های متفاوت محبوب تر می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جک اند جونز مدل 12205288 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی بیسیک مردانه از برند دانمارکی جک اند جونز مدل 12205288 ساخته شده از 100% الیاف طبیعی نخ و پنبه می باشد ، این هودی با طرح ساده و با وزن تقریبی 900 گرمی در عین سادگی بسیار شیک نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-01918 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک هودی مردانه یکی از پرکاربردترین لباس های آقایان در پاییزی و زمستان محسوب می شود. این لباس که استایل کژوالی دارد می تواند در عین حال که از بدن شما مراقبت می کند به بهتر شدن استایل شما کمک کند و سبب ایجاد تفاوت های مهمی در آن شود. در واقع اگر عادت به داشتن استایلی کژوال دارید و یا می خواهید این نوع استایل را برای روز های خود انتخاب کنید این هودی یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می شود. از طرفی لباس های کژوال یکی از قسمت های تشکیل دهنده استایل روزمره ما به شمار می روند. از جمله این لباس ها که بیشتر در فصول سرد استفاده می شوند می توان به هودی اشاره کرد. در واقع سویشرت مردانه از جمله لباس های پرطرفدار در بین آقایان جوان به شمار می رود. این پوشش در کنار محافظت از بدن در روز های سرد سال استایل جذابی را نیز برای شما ایجاد میکند. زمستان فصل لباس های گرم از جمله هودی دورس مردانه است.لباس هایی که با پوشیدنشان گرما را در روز های سرد سال احساس کنید. هودی یکی از لباس های پرطرفدار فصل زمستان محسوب می شود همان لباسی که بر روی آستین ها و کمرش کش دارد و حتما در طول زندگی تجربه پوشیدنش را دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه اس.اولیور مدل 130.10.103.14.140.2061365 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه مدل 130.10.103.14.140.2061365 از برند لوکس آلمانی اس.اولیور که از 60% الیاف طبیعی نخ و پنبه و 40% پلی استر تهیه شده است ، این هودی در آلمان شهر روتندورف که دفتر مرکزی این برند هست طراحی شده و در کشور چین تولید شده است داخل این هودی کرکی و بسیار گرم و و در عین حال بسیار شیک و نوشته ساده روی سینه هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جک اند جونز مدل 12198830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه برند دانمارکی جک اند جونز مدل 12215379 که ساخته شده از 77 % الیاف طبیعی نخ و پنبه و 21 % پلی استر و 2% ویسکوز می باشد داخل هودی کرکی برای گرم نگه داشتن و چاپ بسیار باکیفیت بروی سینه دارد واین هودی استایل خاصی دارد. این هودی با وزن تقریبی 550 گرمی در کشور دانمارک طراحی و در کشور بنگلادش تولید شده هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جک اند جونز مدل 12205288 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی بیسیک مردانه از برند دانمارکی جک اند جونز مدل 12205288 که ساخته شده از 85% الیاف طبیعی نخ و پنبه و 15% ویسکوز می باشد ، این هودی با طرح ساده و با وزن تقریبی 750 گرمی در عین سادگی بسیار شیک و گرم نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل اسب E1380 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل X21 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل عنکبوت E1412 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مالدینی مدل HOODI-115 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولاً جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد، با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود.هودی به صورت جلو بسته و جلو باز زیپ‌دار یا دکمه‌دار با جیب و بدون جیب در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که وجود یک طناب یا بند برای تنظیم کلاه به‌شکل دلخواه آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند.این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولاً افرادی که به لباس اسپرت علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل را دنبال می‌کنند، به هودی توجه ویژه‌ای دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل پرنده X1879 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل پاتریک F382 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی ا.ز نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل عقاب E1474 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه کد F38 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل ایموجی F312 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا