مد و پوشاک

نکات مهم خرید گن لاغری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید گن لاغری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

برای اینکه لباس‌هایتان تن‌خور باشند و استایل شما خوش فرم‌تر به نظر برسد، لازم است چربی های دور شکم و پهلوها پوشیده یا تعدیل شوند، گن‌های لاغری در انواع و مدل‌های مختلف، قادرند این نیاز شما را بر طرف نمایند. از این رو ما در این مقاله راهنمای خرید گن لاغری سعی کرده‌ایم اطلاعاتی مفید و کاربردی در مورد گن های زنانه در اختیار شما قرار دهیم تا انتخاب و خرید مطمئنی داشته باشید‌.

گن لاغری چیست؟

امروزه استفاده از گن ها بسیار رایج شده است. اوایل از گن ها فقط برای برطرف کردن عوارض عمل استفاده می شد، چون در ترمیم عوارض عمل نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. گن وسیله ای ساخته شده از پارچه های کشی مانند لیکرا، اسپاندکس می باشد. وجود این پارچه های کشی در گن های لاغری سبب می شود که قسمت های تحت فشار مانند پهلوها و شکم جمع شوند و به مرور زمان چربی های موجود در آن قسمت از بین بروند.

انواع گن لاغری

گن های لاغری در دو نوع قزن دار و زیپ دار یا فری سایز تولید می شوند.

الیاف استفاده شده در گن های فری سایز کشسانی بیشتری داشته و ضخامت گن معمولا کمتر است بنابراین هنگام پوشیدن احساس راحت تری دارید و اگر به رنگ بدن باشند هیچگونه سایه ای روی لباس نخواهند انداخت.

گن هایی که چند لایه هستند و بافتی سفت تر و متراکم تر دارند معمولا از زیپ یا قزن برای بسته شدن استفاده میکنند و با استفاده از آن ها کاهش سایز بیشتری احساس خواهید کرد ولی به دلیل ضخامت بالای گن احساس راحتی کمتری خواهید داشت.

گن هایی که به منظور چربی سوزی استفاده میشوند معمولا یک لایه لاتکس بین لایه های دیگر گن کار گرفته میشود تا تعریق را افزایش دهد و آب میان بافتی را تبخیر کند این نوع گن ها معمولا با هدف لاغری استفاده میشوند و پوشیدنشان زیاد راحت نیست ولی همراه با ورزش و رژیم غذایی میتوانند بهترین نتیجه را به شما بدهند.

گن لاغری شکم و پهلو

یکی از پرکاربردترین گن های لاغری گن لاغری شکم و پهلو است که فقط قسمت بالاتنه را میپوشاند. برخی از این نوع گن ها صرفا محدوده پهلوها تا زیر سینه را پوشش میدهند .

انواع دیگر به شکل تاپ بند دار هستند که ممکن است روی سینه ها را بپوشانند یا روی سینه را باز بگذارند. بند گن تاپی می تواند حلقه ای بوده یا مانند کرست قابل تنظیم باشد. که به اصطلاح گن لاغری نیم تنه و بالاتنه گفته میشوند.

گن لاغری بازو

شلی و افتادگی پشت بازو یکی از رایج ترین مشکلات خانم هاست به خصوص اگر کاهش وزن داشته باشند. بهترین روش برای جمع شدن پشت بازو خانم ها استفاده از گن بازو است. گن لاغری بازو به گن های آستین دار گفته میشود که میتواند بالاتنه را هم بپوشاند و گن بازو و نیم تنه محسوب شود یا این که فقط بازوها را پوشش دهد و از جلو با قزن بسته شود.

گن لاغری ران پا

 که علاوه بر شکم و پهلو ، ران ها تا قسمت زانو را میپوشاند.

گن لاغری یکسره و تمام بدن

معمولا از الیاف نازک و  رنگ بدن تهیه شده و تمام بالاتنه و پایین تنه را میپوشاند و صرفا برای زیر لباس مجلسی کاربرد دارند هنگام خرید این گن ها باید دقت داشته باشید که قسمت فاق گن قابل باز شدن باشد که در صورت نیاز به دستشویی رفتن شما را دچار زحمت نکند.

نکات مهم هنگام خرید گن لاغری

سایز مناسب: اولین نکته ای که باید در هنگام خرید گن لاغری به آن توجه داشته باشید، سایز مناسب آن با ابعاد جسمانی شما است. بد نیست در این خصوص بدانید چنانچه بخواهید از گن های لاغری بزرگتر از سایز خودتان استفاده کنید، هیچ تاثیری در طولانی مدت مشاهده نخواهید کرد و اگر هم بخواهید از گن های لاغری کوچکتر از اندازه بدن خود بهره گیری نمایید، هم با فشار نامطلوبی در نواحی بسته شدن گن مواجه خواهید شد و هم خیلی زود بر روی پوست بدن شما چین و چروک های متعدد حاصل خواهد شد. پس بهتر پیش از اقدام جهت خرید یک گن لاغری زنانه، اندازه دور کمر و سایر نواحی مربوط به خود را داشته باشید و یا از شخص فروشنده کمک بگیرید.

جنس گن: از دیگر موارد مهم به هنگام خرید یک گن لاغری مناسب چه زنانه باشد و چه مردانه، توجه به جنس و کیفیت آن است. هیچوقت فراموش نکنید که گن های لاغری همیشه تحت تاثیر فشارهای زیادی هستند و به همین خاطر باید از دوام بالایی نبر برخوردار باشند تا شما بتوانید به راحتی از آنان استفاده کنید. در ضمن فراموش نکنید که یک گن لاغری حتما باید از قابلیت شستشو نیز برخوردار باشد؛ زیرا در ارتباط مستقیم با تعرقات بدن شما قرار دارد.

رنگ گن لاغری: بهتر است اغلب به دنبال خرید گن لاغری زنانه ای باشید که رنگ آن مشکی و یا کرم است و حتی المقدور از خرید گن هایی با رنگ روشن همچون سفید خودداری کنید! چرا که هم خیلی سریع کثیف می شوند و هم عمدتا قابلیت استفاده در زیر سایر لباس های دیگر را ندارند و خود را از زیر آنان نشان می دهند.

تعیین نوع: گن های لاغری در مدل های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می شوند. مدل های کمری و یا سراسری آنان اصولا از مشتریان بیشتری در بین بانوان برخوردار است؛ منتها نباید فراموش کنید که گن های کمری تنها موفق به پوشش ناحیه کمری و همچنین پهلوهای شما هستند و گن های سراسری تا بالای سینه هایتان را نیز در بر می گیرند که البته خرید این مورد برای خانم هایی که دارای سینه های کوچکی هستند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

قیمت گن لاغری زنانه: قیمت گن لاغری زنانه بسته به موارد مختلفی از جمله جنس آن، قابلیت تنظیم اندازه، نوع و غیره می باشد. برای خرید یک گن لاغری این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید و فارغ از توجه به قیمت این قبیل محصولات فرم دهنده و کاهش دهنده وزن به سراغ گنی بروید که از بیشترین میزان تناسب با ابعاد فیزیکی شما برخوردار هستند. ناگفته نماند کسانی که از مشکلات گوارشی گوناگونی نیز برخوردار هستند، حتما باید با مشورت پزشک خود از گن های لاغری استفاده نمایند.

نکات مهم به عنوان ایمنی استفاده از گن

  • گاهی گن باعث خارش، قرمزی پوست و اگزما می‌شود، اگر خیلی تنگ باشد، احتمال کبودی پوست دور از ذهن نیست.
  • گن اگر زیاد مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است خاصیت الاستیکی (کشسانی) پوست را کاهش دهد.
  • تنگ بودن گن احتمال دارد عروق لنفاوی را ببندد و سبب تورم پوست شود.
  • اگر مشکل گوارشی دارید، بهتر است قبل از بستن گن با پزشک مشورت نمایید.
  • هنگامی که گن را پوشیدید، پرخوری نکنید، در غیر این صورت گن را باز کنید.
  • استفاده طولانی از گن، ضعف عضلات و افتادگی شکم و پهلوها را به همراه دارد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید گن لاغری گفته شد، می توانید گن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گن لاغری ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل ساعت شنی 13 فنره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن ساعت شنی مدل تاپی 13 فنره و 6 قزنه 100درصد لاتکس ، با یند قایل تنظیم و پوشش کتان ضدحساسیت می باشد ، کاهش دو سایز به محض پوشیدن و چربی سوزی بالا ، این مدل یکی از بهترین انتخاب ها می باشد ، چون شما اگر گودی کمر داشته باشید در پشت کمر شما چروک می افتد بنابراین می بایسیتی از مدل های 25 فنره و یا 13 فنره استفاده کنید ، پوشش چربی پشت کتف بند قابل تنظیم کاهش دو الی سه سایز به محض پوشیدن 9 فنر جهت جلوگیری از لول شدن 6 ردیف قزن جهت تنظیم سایز لایه لاتکس چربی سوز است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن چری مدل 997 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل سه لایه که لایه مرکزی لاتکس است و لایه های بیرونی کتان هستند دارای 3 ردیف قزن جهت تنظیم سایز دارای 9 فنر استیل برای جلوگیری از لول شدن تغییر فرم بدن به ساعت شنی ارتفاع جلوی گن 30 سانتیمتر از سطح شکم را می پوشاند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه تی بی ان مدل 2025 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تولیدی تی بی ان از سال 1360 با بهره گیری از بهترین مواد اولیه‌ی ضد حساسیت و آلرژی سعی نموده است محصولاتی با کیفیت جهانی عرضه نماید. محصولات این شامل انواع گن، سرهمی، شورت، سوتین و ست زنانه است که با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و با الگوهای جهانی تولید می‌گردد. TBN مفتخر است محصولات خود را در سراسر ایران عرضه نموده و بازارهای جهانی را هدف قرار داده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل شکم بند و ساعت شنی روبان دار 01 مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع از گن ها برای افرادی مناسب است که فقط از مشکل پهلو و شکم رنج می برند و از اینکه گن آنها روی سینه ها، ران و باسن آنها قرار بگیرد اذیت می شوند. گن شکمبند از قابلیت استرچ و کشسانی بسیار خوبی برخوردار است که حس راحتی را به شما منتقل میکند. گن شکم بند زیر لباس پوشیده می شود و به هیچ وجه معلوم نیست که شما زیر لباستان چیز دیگری هم پوشیده اید، بنابراین به راحتی هر لباسی را که دوست دارید به تن کنید و از بابت تحرک خود هم هیچ نگرانی ای نداشته باشید چراکه این گن ها هیچ مزاحمتی از این جهت ندارند زیرا جنسی لطیف دارند و حس نمی شوند. پوشیدن گن لاغری باعث التهاب و حساسیت در بدن نمی شود چراکه گن های لاغری از مواد ضد ویروس تهیه و تولید می شوند که در مقابل این مشکلات مقاوم هستند، البته به شرط آنکه استفاده ای منطقی از آن داشته باشید و زیاده روی نکنید. به همراه این گن گن شکمی ساعت شنی روبان دار با قابلیت تنظیم میزان جمع کنندگی با روبان میتوانید اندازه دلخواه خودتون را تنظیم فرمایید ، با فنرهای تعبیه شده در گن باعث فرم دهی به شکل ساعت شنی بدنتون می شود و همچنین باعث عدم لول شدن می باشد ، کاهش دو سایز به محض پوشیدن همچنین طراحی طبی و اصولی گن لاغری سبب شده است تا حس راحتی زیادی از پوشیدن آن داشته باشید و بر خلاف سایر انواع گن لاغری در هنگام استفاده به هیچ وجه احساس ناراحتی نخواهید کرد.جنس الیاف نیز به گونه ای است که هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد که از مهم ترین ویزگی های نیز همین موضوع می باشد اگر از گن های قزن دار ساعت شنی خسته شدید و علاقه ای به بستن قزن های زیاد ندارید این گن با روبان ها کاملا خیالتون را راحت کرده و به راحتی سایز خودتون رو در میزان حمع شدگی تنظیم فرمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل ACTIVE 1410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول گنی با کیفیت و با تکنولوژی دوخت بدون درز، بدن را به صورت موضعی سفت می کند و به راحتی فرم می دهد و از گردش خون در مویرگ ها جلوگیری نمی کند. به دلیل عدم وجود اثر درز براحتی امکان استفاده با هر لباسی را خواهد داشت. نقاط فشاری که به پهلوها و ناحیه کمر ایجاد شده است به شکل دهی باسن و شکم کمک می کنند. پارچه و بافت خاص آن باعث جذب عرق و خارج شدن آن می شود. کش دور کمر جهت جلوگیری از سُر خوردن و جذب بهتر به بدن همراه با پوششی از سیلیکونی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل TW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شکم بند تمرین , با قابلیت تعریق زیاد کمک به حفظ حالت استاندارد ستون فقرات در حین فعالیتهای ورزشی می کند. از جمله موارد مصرف این گونه از شکم بند ها می توان به استفاده در زمان پیاده روی و یا دویدن جهت افزایش تعریق و سوخت و ساز بدن اشاره نمود. همچنین می توان اینگونه از شکم بندها را در حین فعالیتهای کاری نیز جهت حفظ ستون فقرات استفاده نمود. از جمله معظلات چربیهای دور شکمی می توان به هیکل نازیبا, فیت نشدن هر لباسی تا مشکلات قلبی و عروقی اشاره نمود. جهت برطرف کردن این معظل انجام فعالیتهای ورزشی مستمر بهمراه رژیم غذایی مناسب بهترین راه حل می باشد. در این بین لوازمی نیز وجود دارند, مانند شکم بندهای لاغری, که می توانند کمک زیادی جهت رسیدن به نتیجه دلخواه ما بکنند. شکم بندهای لاغری گونه ای از شکم بند ها می باشند که معمولا از جنس نئوپرن ساخته می شوند. اینگونه از شکم بندها بواسطه ضخامت و جنس آن زمانیکه به دور شکم بسته می شوند, میزان تعریق بدن را در فعالیتهای مختلف حتی در زمان استراحت نیز افزایش می دهند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه هیلاریس مدل GP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن مدل GP یک گن با سوتین فنردار دکلته پادار می باشد که از پارچه بسیار مرغوب ، ضد حساسیت و تنفس پذیر تولید شده ست. این گن سرتاسری از قسمت سینه تا بالای زانو را به خوبی پوشش می دهد. در قسمت شکمی این گن از نایلون جهت لاغری استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه هیلاریس مدل GR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن مدل GR هیلاریس یک گن با شورت دار می باشد که از پارچه بسیار مرغوب ، ضد حساسیت و تنفس پذیر تولید شده ست. این گن با پوشش سرتاسری از قسمت سینه تا زیر شکم را به خوبی پوشش می دهد. در قسمت شکمی این گن از نایلون جهت لاغری استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه هیلاریس مدل GV خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن مدل GV هیلاریس یک گن از نوع پادار می باشد که از پارچه بسیار مرغوب ، ضد حساسیت و تنفس پذیر تولید شده ست. این گن پادار از قسمت شکم تا روی ران ها را به خوبی پوشش می دهد. در قسمت شکمی این گن از نایلون جهت لاغری استفاده شده است. قسمت پایین تنه این گن ران و باسن را در فرم ایده آل نگه میدارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل فاق بلند کد SH1110-05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی پادار علاوه بر شکم و پهلوها برای پاها ، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی لباس شما هم بیافزاید .با استفاده از انواع شورت گنی مناسب خود می توانید لباس های جذب خود را بدون نگرانی از بیرون زدن چاقی این نواحی بپوشید و از مهمانی ها و مجالس خود لذت ببرید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه نانو تن پوش مدل G19 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه آنتی باکتریال شورتی نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص ضد حساسیت، ضد بو با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل SHO_GE03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی پادار علاوه بر شکم و پهلوها برای پاها ، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی لباس شما هم بیافزاید .با استفاده از انواع شورت گنی مناسب خود می توانید لباس های جذب خود را بدون نگرانی از بیرون زدن چاقی این نواحی بپوشید و از مهمانی ها و مجالس خود لذت ببرید .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید هودی و سویشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل ترک کد E1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن مدل شورتی برای استفاده روزمره ، مناسب کاهش حجم و فرم دهی و برای بعد از زایمان نیز توصیه می شود. بافت استفاده شده فوق العاده نرم و مقاوم از مواد مرغوب که کاملا تنفسی می باشد (90% Polyamid و 10% Elastan ) تولید ترکیه نوار سیلیکونی ضد لغزش دور کمر باعث شده همیشه فرم دلخواه را داشته باشید و گن سر نخورد. جهت انتخاب سایز مناسب ، دور کمر و باسن را اندازه گیری کنید و از جدول راهنمای محصول استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه نانو تن پوش مدل G14 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه آنتی باکتریال شورتی نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص ضد حساسیت، ضد بو با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل ساعت شنی کد 3017 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن های لاغری از قرن ها پیش برای تناسب اندام و خوش فرم شدن آن طرفداران زیادی داشته است. به تازگی ، این گن ها نه تنها برای افراد مشهور بلکه برای همه افراد به عنوان جز اصلی کمد لباس تبدیل شده اند. یکی از فواید گن لاغری این است که به شما کمک می کند که بدون ناراحتی و بسیار سریع فرم بدن خود را شکل دهید و زیبا به نظر برسید. اما سوالی که معمولا مطرح می شود این است که آیا گن های لاغری به کاهش وزن کمک می کنند؟ بسیاری از مشتریان در هنگام خرید انواع گن در مورد این موضوع سوال می پرسند. تاکنون مطالعات زیادی در مورد این سوال صورت گرفته است که هر کدام پاسخ های متفاوتی ارائه داده اند. خبر خوب این است که گن لاغری به طور مستقیم به شما کمک می کند که به محض پوشیدن چند سایز کم کنید و به طور غیر مستقیم فرآیند لاغری و کاهش وزن را برای شما آسان می کند. بسیاری از محصولات ما , ناحیه موردنظر را تا 3 برابر فشرده می کند ، و پوشیدن مرتب آن می تواند به شما در کاهش 1-3 سایز کمک کند!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه نانو تن پوش مدل G19 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه آنتی باکتریال شورتی نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص ضد حساسیت، ضد بو با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه کد 4769 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن لاغری زنانه پادار به راحتی کمک تان می کند با هر وزنی و هر اندامی در سریع ترین زمان 3 سایز کوچک تر و خوش اندام تر دیده شوید.این محصول از الیاف طبیعی ساخته شده و با حساس ترین پوست ها نیز سازگار است. این محصول بدون خط دوخت بوده و بعد از پوشیدن های طولانی مدت هیچ گونه خط و مرزی بروی بدن تان نمی اندازد و به خاطر ساختار استانداردی که دارد چربی های اضافه شکم و پهلو را کاملا پوشش داده و خط باسن را بالاتر می آورد تا زیر لباس های تان اندامی جذاب تر داشته باشید. از این محصول می توان برای فرم دادن شکم ،پهلو،باسن و کشاله ای ران به طور همزمان بهره گرفت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل اسلیپ زنبوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن های لاغری از قرن ها پیش برای تناسب اندام و خوش فرم شدن آن طرفداران زیادی داشته است. به تازگی ، این گن ها نه تنها برای افراد مشهور بلکه برای همه افراد به عنوان جز اصلی کمد لباس تبدیل شده اند. یکی از فواید گن لاغری این است که به شما کمک می کند که بدون ناراحتی و بسیار سریع فرم بدن خود را شکل دهید و زیبا به نظر برسید. اما سوالی که معمولا مطرح می شود این است که آیا گن های لاغری به کاهش وزن کمک می کنند؟ بسیاری از مشتریان در هنگام خرید انواع گن در مورد این موضوع سوال می پرسند. تاکنون مطالعات زیادی در مورد این سوال صورت گرفته است که هر کدام پاسخ های متفاوتی ارائه داده اند. خبر خوب این است که گن لاغری به طور مستقیم به شما کمک می کند که به محض پوشیدن چند سایز کم کنید و به طور غیر مستقیم فرآیند لاغری و کاهش وزن را برای شما آسان می کند. بسیاری از محصولات ما , ناحیه موردنظر را تا 3 برابر فشرده می کند ، و پوشیدن مرتب آن می تواند به شما در کاهش 1-3 سایز کمک کند!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن چری مدل سه قزنه ساعت شنی مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن ساعت شنی شکم بند سه قزنه، به محض پوشیدن بدن یک الی دو سایز کاهش سایز دارد. و به دلیل لاتکس بودن جنس داخلی ان باعث ایجاد تعریق می شود ، با وجود فنرهای متعدد مانع لول شدن می شود و فنر ها کمک میکند که بدن شما به فرم ساعت شنی درآید و بدن شما به صورت یکنواخت دیده شود ، . همچنین با قزن های جلوی گن میتوانید میزان جمع کنندگی گن را تنظیم نمایید ، مناسب جهت پیاده روی ، ورزش های سبک ، بعد از زایمان و عمل پیکرتراشی و مناسب جهت خانم ها و اقایان به همرا این گن یک عدد شکم بند حرارتی با جنس نئوپرن ساعت شنی به شما تعلق میگردد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن میچل مدل 1002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با پوشیدن از این گن بلافاصله سایز شما کمتر می شود. . با پوشیدن این گن بدن شما به شکل ساعت شنی درمی آید. . این گن با اثر گذاری بر روی لایه های چربی باعث چربی سوزی بسیار قوی می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه کد 7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمام خانم ها همواره بدنبال داشتن باسن هایی زیبا هستند چرا که آنرا نشانه ی زنانگی خود می دانند . اندام زیبا برای زنان یعنی باسن سفت ، با قوام و اندازه ای متناسب با اندام است برخی از خانم ها از داشتن باسن های کوچک گله مندند چرا که غالبا موجب افسردگی و ناراحتی آنان می شود.از این رو در پی بزرگ کردن باسن دست به عمل جراحی و پروتز باسن می زنند که بسیار پرعوارض و خطرناک است.راه دوم استفاده و خرید پروتز باسن یا همان شورت پروتز دار است,شورت پروتز دار یک لباس زیر جذاب است که به تازگی در این یکی دو سال اخیر وارد بازار شده و در همین مدت کم طرفداران زیادی پیدا کرده است.با این شورت پروتز دار بدون انجام ورزش و عمل جراحی اندامی جذاب خواهید شد و هیچ کس هم به راز شما پی نمی‌برد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سارافون زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه فرم ایزی مدل 0900 کد 5030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن شورت و کمر فرم ایزی زنانه مدل 0900 محصولی اعجاب انگیز جهت کاهش یک الی دو سایز از بدن و کمک به کاهش وزن و محکم کردن نواحی تحت پوشش می باشد. این محصول به دلیل قابلیت کشسانی بالا، فرم دهی عالی، کاهش سایز خوبی را برای شما فراهم می آورد. این محصول با استفاده راحت بدون ایجاد حساسیت و آنتی باکتریال به شما جهت راحتی و آسوده خاطر هرچه بیشتر کمک می نماید. الیاف ساخته شده در این گن به گونه ای است که با استفاده مرتب و روزانه از این گن, علاوه بر این که موقع بستن گن فرم بدن شما بهتر دیده می شود, به مرور بر فرم و مدل اندام شما تاثیر گذاشته و آن را خوش فرم تر می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آرتان مدل 2008 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن لاغری زنانه آرتان مدل 2008 محصولی اعجاب انگیز جهت کاهش یک الی دو سایز از بدن و کمک به کاهش وزن و محکم کردن نواحی تحت پوشش می باشد. این محصول به دلیل قابلیت کشسانی بالا، فرم دهی عالی، کاهش سایز خوبی را برای شما فراهم می آورد. این محصول با استفاده راحت بدون ایجاد حساسیت و آنتی باکتریال به شما جهت راحتی و آسوده خاطر هرچه بیشتر کمک می نماید. یکی از مشکلات گن ها لول یا چروک شدن آن است این شکمبند دور ژله ای است که مانع لول شدن گن شده و استفاده از آن را راحت تر می کند. الیاف ساخته شده در این گن به گونه ای است که با استفاده مرتب و روزانه از این گن, علاوه بر این که موقع بستن گن فرم بدن شما بهتر دیده می شود, به مرور بر فرم و مدل اندام شما تاثیر گذاشته و آن را خوش فرم تر می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن  زنانه مدل ساعت شنی طرح پلنگی کد SC-02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن ساعت شنی ساخته شده از لاتکس و محصول کشور چین است که قابل شسشتشو بوده و با دوام بالا به محض پوشیدن باعث کاهش 1 الی 2 سایز می شود دارای 9 فنر و جهت تسریع در چربی سوزی در هنگام ورزش و کارهای روزمره بسیار مناسب است . پوشش داخلی نرم و راحت آن باعث جلوگیری از حساسیت های پوستی شده امکان استفاده چندین ساعته در طی روز برای استفاده در باشگاه ، پیاده روی ، استفاده در محل کار و مهمانی ، بعد از زایمان ، بعداز عمل های جراحی و پیکر تراشی و لیپوساکشن و مناسب کسانی که از کمر درد رنج میبرند . این کمربند از عضلات و مفاصل آسیب دیده حمایت می کند و در عین حال به شما امکان می دهد دامنه حرکت خود را حفظ کنید! بدون تغییر شکل در بدن به راحتی قابل تنظیم است . ضمناً استفاده از آن برای کمردرد ناشی از سیاتیک ، اسکولیوز ، دیسک فتق ، پوکی استخوان ، رباط های شل ، اسپاسم عضلانی نیز مفید است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن چری مدل 2-997 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل سه لایه که لایه مرکزی لاتکس است و لایه های بیرونی کتان هستند دارای 3 ردیف قزن جهت تنظیم سایز دارای 9 فنر استیل برای جلوگیری از لول شدن تغییر فرم بدن به ساعت شنی ارتفاع جلوی گن 30 سانتیمتر از سطح شکم را می پوشاند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل 02CR-2c خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امتیاز اصلی آن داشتن فاق بلند است که قسمت بیشتری از شکم را پوشش داده و استفاده از آن مانند گن ، به خوش فرم تر شدن بدن کمک می کند ویژگی بعدی داشتن 6 رنگ متفاوت است که می تواند با رنگ های بیشتری قابل استفاده باشد. مدل: گن دار دوخت تمیز فاق بلند مناسب برای سنین مختلف خوش فرم تر شدن بدن تک سایز freesize دارای 6 رنگ مختلف: مشکی ، کرم ، طوسی ، سرخابی، صورتی، قرمز ارسال طرح گل روی گن ها بصورت رندوم می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه لانافرم کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس شلوارک لانافرم پارچه ای بوده و از الیاف طبیعی بامبو به همراه سنگدانه های تورمالین تهیه شده است. از فواید الیاف بامبو، میتوان به مواردی چون : ضدباکتری، ضد تعریق، ضدحساسیت، ضد امواج مضر برای بدن، ضد اشعه ماوراء بنفش، جاذب رطوبت، بسیار نرم و لطیف، سازگار با پوست بدن، سازگار با محیط زیست و قابل تجزیه توسط نور خورشید اشاره کرد. فواید دانه های تورمالین: ضد سلولیت، ماساژ درمانی، افزایش سرعت گردش خون، افزایش متابولیسم، خروج زایدات از بدن و بازسازی بافت ها می باشد. سایر مزایای این شلوارک را میتوان به قابلیت استفاده برای بانوان و آقایان، مناسب برای دوران بارداری و پس از آن، فرم دهی سریع و موضعی، درمان دردهای موضعی و درمان سلولیت اشاره کرد. زمان استفاده موثر به مدت 1 تـا 2 ماه و فقط 8 ساعت در روز (ترجیحا در هنگام بیشترین تحرک و فعالیت) پیشنهاد میشود و میزان تاثیرآن کاهش حداقل یک سایز بدن خواهد بود. مکانیسم عملکردآن افزایش جریان خون در رگها، افزایش متابولیسم و کاهش سایز میباشد. پوشش آن از زیر سینه تاسر زانو ها بوده و سایزبندی از S تا XL دارد. شلوارک لاغری لانافرم ساخت کشور بلژیک میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه نانو تن پوش مدل NaNo-G19 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه آنتی باکتریال شورتی نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص ضد حساسیت، ضد بو با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه نانو تن پوش مدل G12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه آنتی باکتریال شورتی نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص ضد حساسیت، ضد بو با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه تی بی ان مدل 2008 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تولیدی تی بی ان از سال 1360 با بهره گیری از بهترین مواد اولیه‌ی ضد حساسیت و آلرژی سعی نموده است محصولاتی با کیفیت جهانی عرضه نماید. محصولات این شامل انواع گن، سرهمی، شورت، سوتین و ست زنانه است که با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و با الگوهای جهانی تولید می‌گردد. TBN مفتخر است محصولات خود را در سراسر ایران عرضه نموده و بازارهای جهانی را هدف قرار داده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا