مد و پوشاک

نکات مهم خرید عطر مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید عطر مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در بازار متنوعِ امروز، انتخاب اکثر کالاها چندان کار راحتی نیست، به‌ویژه اگر این کار با انتخاب و خرید عطر یا اُدکلن گره خورده باشد. به طور کلی جدا از دانش و اطلاعات لازم در مورد رایحه‌های متنوع و نت‌های آن‌ها، انتخاب عطر یا اُدکلن از تمایل درونی شما سرچشمه می‌گیرد، چراکه نوع عطر شما نه تنها تمثیلی از شخصیت را می‌سازد بلکه تأثیری ماندگار هم از شما به جای می‌گذارد. با توجه به همین توضیحات هم در این نوشتار از سری راهنماهای خرید نکته خرید، به سراغ انواع عطر و ادکلن می‌رویم و هر آنچه در انتخاب و خرید عطر مردانه خوشبو نیاز است را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع عطر بر اساس گروه بویایی

انتخاب عطر و ادکلن یکی از سخت ترین انتخاب ها برای هر فردی است.یکی از بهترین راه ها برای خرید عطر و ادکلن با کیفیت و اصل و با ماندگاری بالا آشنایی با انواع عطر ها است.

  •  آروماتیک ( Aromatic )
  • چایپره ( Chypre )
  • مرکبات ( Citrus )
  • میوه ای(Fruity)
  • گل دار ( Floral )
  • چرمی ( Leather )
  • شرقی ( Oriental )
  • چوبی ( Woody )

اینها دسته بندی های اصلی هستند، مطلبی که شاید جز در عطر فروشی های حرفه ای تا به حال به در کمتر جایی شنیده باشید. البته لازم به ذکر است که بسیاری از فروشنده ها هم این دسته بندی ها رو نمی شناسند.

نکته: عطرها بر اساس غلظت به دسته‌های پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرایش تقسیم بندی می شوند.

نکات مهم هنگام خرید عطر مردانه

کیفیت محصول: اولین نکته در هنگام خرید عطر‌مردانه توجه به کیفیت اصل و اورجینال بودن آن است؛ زیرا امروزه با توجه به حضور برندهای مختلف تولید کننده عطر در بازار جهانی، بسیاری از سودجویان به سراغ رایحه ها و عطرهای پر فروش آنان رفته و توانسته اند با ظاهری یکسان اما کیفیتی به مراتب پایین تر مشابه آن چه اصل و غیر تقلبی می باشد را در قالب عطرهایی فِیک و غیر اصل وارد بازار کنند و بفروش برسانند. بهترین راه برای دستیابی به عطرهای اصل و غیر تقلبی خرید از فروشگاه های معتبر و پرهیز از خرید عطرهای ارزان قیمت با بسته بندی غیر استاندارد است.

انتخاب رایحه ای مناسب: دومین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید عطر‌مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب رایحه ای مناسب با ذائقه بویایی شما و همچنین توجه به مواد به کار رفته در ساختار این نوع از خوشبو کننده های مخصوص آقایان است. لازم به ذکر است در انتخاب یک رایحه مناسب باید جوانب زیادی از جمله رنگ پوست، طبع مزاجی، فصل طبیعتی که در آن هستید و غیره را در نظر گرفت.

انتخاب نوع: از دیگر نکات مهم در هنگام خرید یک عطر مردانه توجه به نوع آنان می باشد که ما در قسمت قبلی همین مطلب به توضیح مختصر اما کاملا مفیدی از تمام زیرشاخه های خوشبو کننده عطرها صحبت کرده ایم.

توجه به موقعیت مکانی: مورد بعدی که باید به هنگام خرید عطری مردانه به آن توجه کنید، موقعیت مکانی است که قرار است خود را برای حضور در آن خوشبو کنید. برای این منظور توجه داشته باشید که همواره بهتر است عطر و ادکلن محل کار شما با عطر و ادکلنی که برای مهمانی های دورهمی و یا رسمی از آن استفاده می کنید، متفاوت باشد؛ مثلا همیشه سعی کنید در محیط های اداری و یا کاری از عطرهای ملایم استفاده کنید و به هیچ وجه به سراغ زدن عطرهای تلخ، گرم و همچنین تند نروید.

تناسب با سن و سال: فاکتور مهم بعدی که خیلی در انتخاب یک عطر مردانه مناسب تاثیر گذار است، توجه به سن و سال شخصی است که می خواهد از یک عطر استفاده نماید. معمولا اغلب تولید کنندگان عطرها بر روی جعبه محصولات خود از شرایط سنی مصرف کنندگان یاد می کند که همین امر می تواند در خرید این قبیل از محصولات خوشبو کننده بسیار حائز اهمیت باشد. اما در کل بد نیست شما خریداران عزیز بدانید که عطرهای ملایم و شیرین برای سنین پایین و عطرهای تند و تلخ بیشتر مناسب استفاده مردانی بزرگسال می باشد.

مناسب با نوع پوست: بطور کلی ما دو نوع پوست انسانی داریم که یکی پوست های چرب و مرطوب بحساب می آیند و دیگری پوست های نوع خشک هستند. دارندگان پوست های چرب و مرطوب بهتر است همواره به سراغ خرید عطرهای ملایم با رایحه هایی شیرین و میوه ای بروند و دارندگان پوست های خشک نیز سعی کنند از عطرهایی استفاده کنند که دارای کمترین میزان الکل طبیعی در ساختار خود می باشند؛ بهترین گزینه برای آن ها استفاده از پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها می باشد.

صبور بودن: از دیگر نکات فوق العاده مهم و حیاتی در خرید لااقل یک عطر مردانه باکیفیت و مناسب، داشتن صبر و حوصله کافی می باشد که سبب می شود شما بتوانید به بهترین محصول خوشبو کننده برای خود و یا دوستانتان دست پیدا نمایید. یادتان باشد برای خرید یک عطر بیشتر از سه و یا چهار نوع رایحه مختلف را بو نکنید و و در بین بویایی هر یک از رایحه های آن ها نیز حتما دانه های قهوه را جهت خالی نمودن حس بویایی خود استشمام نمایید.

قیمت عطر مردانه: قیمت عطر مردانه با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که مهمترین آن، اصل بودن کیفیت نهایی این قبیل از محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. با ذکر تمامی نکات آورده شده در این مطلب، حال این شما هستید که باید متناسب با ذائقه بویایی و همچنین نوع تیپ و استایل تان به سراغ خرید عطری مناسب با میزان بودجه خود بروید.

نحوه افزایش ماندگاری عطر

  • برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن بهتر است آن را در جعبه خودش نگهداری کنید.
  • از تکان دادن بیش از اندازه عطر خودداری کنید؛ این کار باعث می‌شود که اکسیژن و هوای بیشتری وارد آن شود و درنتیجه به مرور ماندگاری و دوام عطر کاهش می‌یابد.
  • پس از استفاده از عطر حتما در آن را به خوبی ببندید.
  • بهتر است عطر را در مکانی خشک و تاریک نگه داری کنید و آن را در مجاورت نور خورشید یا نورهای مصنوعی قرار ندهید.
  • عطر را بر قسمت‌های نبض دار بدن اسپری کنید. برای این کار دست تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی متری نقطه مورد نظر نگه دارید و سپس عطر را اسپری کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم خرید عطر مردانه گفته شد، می توانید عطر و ادکلن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عطر و ادکلن مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه آزارو مدل Chrome United حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطری که در مهمانی زده‌اید تا مدت زیادی در خاطر اطرافیانتان می‌ماند. برای همین منظور می‌توانید از ادو تویلت مردانه‌ی «آزارو کروم یونایتد» (Azzaro Chrome United) استفاده کنید. این عطر فرانسوی برای استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب است. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «ریچارد آیبانز» (Richard Ibanez) انجام شده است. به دلیل قیمت منطقی و نه‌چندان بالای کروم یونایتد، این عطر برای هدیه دادن به دوستی که برای شما خیلی عزیز است، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. وقتی به شیشه‌ی کروم یونایتد نگاه می‌کنید، سادگی طراحی شیشه‌ی آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. در پایین و در قسمت پایه‌ی بطری، نام آزارو نقش بسته است. نام کروم یونایتد نیز در بالای شیشه دیده می‌شود. مایع آبی رنگ کروم یونایتد از روی شیشه‌ی شفاف و بدون رنگ آن به خوبی قابل مشاهده است. در مکعبی و ساده‌ی شیشه به رنگ نقره‌ای بوده و با بطری تخت این ادو تویلت به خوبی هماهنگ است. وقتی برای اولین بار کروم یونایتد را اسپری می‌کنید، بوی فلفل سیچوان، گشنیز و نارنج تندی دل‌نشینی را به وجود می‌آورد. این ترکیب انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه‌ی شما را به روحتان تزریق می‌کند. پس از مدتی این رایحه جای خود را به برگ بنفشه و چای سیاه می‌دهد. این نت‌ها تمرکز شما را بالا می‌برند. در پایان و پس از مدتی وانیل، چوب سدر و مشک جای نت‌های قبلی را می‌گیرند. اعتماد به‌نفسی که از این ترکیب می‌گیرید، مثال‌زدنی است. خرید عطر آزارو کروم یونایتد با توجه به پخش بوی قوی، حجم 100 میلی‌لیتری، قیمت نه‌چندان بالا و بوی خاصش برای شما بسیار خاطره‌انگیز به نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه لطافه مدل مهره حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیشه ادکلن مهره لطافه . بسیار شیک و در عین سادگی. زیبا طراحی شده است . به طوری که نگاه مخاطب را در بین هزاران عطر مجذوب خود می کند ، وقتی برای اولین بار این ادوپرفیوم را روی پوست، لباس و یا محل نبضتان اسپری کنید ، رایحه ی خوش ترنج ، پرتقال خونی ، اسطوخودوس ، زعفران آغاز می شود که حس اعتماد به نفس را در شما تقویت میکند ، حضور گل رز ، فلفل سیاه ، ترمه در نت میانی حسی محرک به عطر می دهند و سر زندگی و نشاط را به شما هدیه میکنند . با گذر زمان در نت پایانی .با اضافه شدن چوب سدر ، چوب صندل ، نعناع هندی ، سیستوس لبدانوم ، مشک . فضای اطراف پر شده و شما را در ذهن ها ماندگار می کند .خرید ادکلن مردانه و ادکلن زنانه مهره لطافه Mohra Lattafa با توجه به حجم 100 میلی لیتری ، پخش بوی قوی، ماندگاری بالا و شیشه‌ی زیبا و طراحی منحصر به‌ فردش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه لطافه مدل بیان حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر ادکلن بیان Bayan از شرکت لطافه عطری زنانه و لوکس با رایحه ملایم و شیرین است و در گروه بویایی گلی میوه ای قرار دارد. بیان، رایحه ای گیرا و مجذوب کننده دارد که توجه دوست داران عطر و ادکلن را به خود جلب کرده است. این عطر ماندگاری بسیار بالایی دارد و جزء کارهایی است که از نظر ماندگاری لولش واقعا بالاست، بزنید و لذت ببرید. ادکلن بیان لطافه یکی از جدیدترین شاهکارهای لطافه پراید است، محصولی لوکس و با کیفیت از برند با کیفیت ساز لطافه ، که حرف اول را در تولید ادکلن های با کیفیت و با ماندگاری بالا می زند

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه مون بلان مدل Starwalker حجم 75 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در سال 2005 ادوتویلت Starwalker توسط برند فرانسوی «مون بلان» (Mont Blanc) تولید شد. طراحی و فرمولاسیون این ادوتویلت توسط عطر ساز معروف Michel Almairac انجام شده است. پس از اسپری کردن Starwalker روی پوست و محل نبضتان بوی پرتقال ماندارین، بامبو و نارنج را استشمام خواهید کرد. این ترکیب میوه‌ شادی و هیجان را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی شاهد جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی از چوب صندل، چوب سدر و مشک سفید ساخته‌شده‌اند. بوی تلخ و خنک این نت‌های میانی تازگی و طراوت را به شما هدیه خواهد کرد. با گذشت مدت‌زمانی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از جوز هندی، زنجبیل، عنبر و رزین صنوبر ساخته می‌شوند. این عناصر باعث بالا رفتن تمرکز و اعتمادبه‌نفس شما خواهند شد. این عطر تلخ و خنک با حجم 75 میلی‌لیتری و قیمت مناسبش از اولین گزینه‌های شما برای خرید یک عطر مردانه برای روزهای گرم سال خواهد بود.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه ایگنر مدل Blue Etienne حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای روزهای زیبا و دوست‌داشتنی بهاری و پاییزی استفاده از یک عطر گلی و چوبی را پیشنهاد می‌کنیم. یکی از این عطرها محصولی از برند دوست‌داشتنی و معروف «ایگنر» (Aigner) است. این ادو تویلت «بلو اتین» (Blue Etienne) نام دارد. این عطر تندوتیز حجمی برابر با 125 میلی‌لیتر دارد و برای مدتی طولانی عطر شماره یک شما خواهد بود. استفاده از این عطر به مردان مدرن، شیک‌پوش و جسور امروزی اعتمادبه‌نفس بالایی را منتقل می‌کند. بلو اتین در سال 2016 معرفی شده و جزو پرفروش‌های برند ایگنر به‌حساب می‌آید. بطری استوانه‌ای، پهن و قدکوتاه این عطر به‌راحتی در دست جا می‌شود. روی شیشه‌ی آبی‌رنگ این عطر نام آن را با رنگ سفید مشاهده می‌کنید. درپوش بطری به رنگ نقره‌ای است و درخشش خیره‌کننده‌ای در نور دارد. وقتی‌که Blue Etienne را روی محل نبضتان اسپری کنید، به‌سرعت بوی لیمو، سیب و بوته‌ی میخک را استشمام خواهید کرد. این ترکیب شیرین، شادی و تازگی زیادی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی این نت‎‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل رز، زنبق دره، چرم و زعفران ساخته‌شده‌اند. با استشمام بوی این نت‌ها انرژی مثبت بالایی خواهید داشت. در ادامه و پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از چوب سدر، مشک، وانیل و عنبر ساخته می‌شوند. بوی شیرین این ترکیب انتهایی اعتمادبه‌نفس و هیجان شما را بالاتر می‌برد. ادو تویلت ایگنر بلو اتین با در نظر داشتن حجم 125 میلی‌لیتری، بطری زیبا، پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول و برند شناخته‌شده‌اش ارزش خرید بالایی دارد. بطری زیبای این عطر به‌خوبی میز کار شما را تزیین می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اکستریت دی پرفیوم مردانه ناسوماتو مدل بلک افغانو حجم 30 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بلک افغانو (افگانو) یک عطر مردانه گرم، تلخ و چوبی است. این رایحه اندیشناک و آرام‌بخش با نُت‌های بالای سبز زمینی و ملایم آغاز شده و به آمیزه مردانه‌ی قهوه و تنباکو سفر می‌کند. نُت‌های پایه دودی بخور و عود (چوب آگار)، لایه تکمیلی این عطر مست‌کنند، ماندگار و بافت‌دار را تلطیف می‌کنند. این عطر که آرزوی درک لذت لحظه‌ای زودگذر را دارد، با حال و هوای اثرات حشیش، حواس را تحریک میکند. بلک افغانو یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیاست که طرفداران پرشماری بین آقایان و خانم‌ها دارد. طراحی و فرمولاسیون عطر بلک افغانو را عطرساز مشهور الساندرو گوالتیریدر سال 2016 انجام داده است. وقتی عطر بلک افغانو را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت‌های سبز خواهید شد. بوی گیاه شاهدانه شما را به خلسه‌ای عمیق و روحانی می‌برد. این تازه شروع کار بلک افغان است. وقتی کاملاً در این خلسه فرو رفتید، نت‌های میانی با وجود صمغ، نت‌های چوبی، قهوه و تنباکو به استقبال شما خواهند آمد. این ترکیب اسموکی و سرشار از تلخی قهوه، آرامش و تمرکزی مثال‌زدنی در شما ایجاد می‌کند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، بوی بخور خوشبو و چوب عود را استشمام خواهید کرد. بوی عود باعث آرامش و امنیت درونی شما می‌شود، گویی در جلسات مدیتیشن و مراقبه‌های روحانی حضور دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه Fuel For Life حجم 75ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه‌ی عطر کسی را می‌شنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟ آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل Invictus حجم 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطرهای 100 و 50 میلی‌لیتری برای استفاده‌های عادی و روزمره بسیار مناسب هستند. اما برای بعضی افراد این میزان هم کافی نیست. برای حل این مساله می‌توانید یک عطر با حجم بالاتر انتخاب کنید. عطرهای 150 میلی‌لیتری با حجم مناسبشان تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کنند. ورزش‌کاران حرفه‌ای وقتی در مسابقه‌ای برنده می‌شوند، یک کاپ به‌عنوان یادبود، جایزه می‌گیرند. حالا اگر شما دوست دارید همیشه این کاپ را به همراه داشته باشید، می‌توانید از ادو تویلت «Paco Rabanne Invictus» استفاده کنید. این عطر در سال 2013 توسط Veronique Nyberg، Anne Flipo، Olivier Polge و Dominique Ropion ساخته شد. نام Invictus معادل لاتین کلمه‌ی Invincible به معنای انرژی، قدرت و شکست‌ناپذیر است. اینویکتوس برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان ورزش‌کار و پرتحرک بسیار مناسب است. اگر بیشتر به بطری اینویکتوس دقت کنید، متوجه طراحی آن می‌شوید که به شکل یک کاپ است. به محض اسپری‌کردن این ادو تویلت بوی پرتقال ماندرین، آب دریا و گریپ‌فروت به‌سرعت در محیط پخش می‌شود. این ترکیب سه‌گانه، حس حضور در ساحل اقیانوس را به شما منتقل می‌کند؛ سپس بوی گل یاس و برگ‌بو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. عطر یاس که برای همه‌ی ما آشناست، شما را غرق در شادی می‌کند. پس از مدتی نه‌چندان کوتاه، بوی عنبر، گیاه جادویی پاتچولی، خزه‌ی درخت بلوط و چوب گایاک مسیر نت‌های قبلی را به سمت خود منحرف می‌کند. تندی این نت‌ها به همراه خنکی نت‌های قبلی برای یک ورزش‌کار بسیار خوشایند است. خرید عطر پاکو رابان اینویکتوس با توجه به حجم 150 میلی‌لیتری‌اش برای شما بسیار منطقی و به‌صرفه خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه دانهیل مدل Alfred Dunhill حجم 75 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای اینکه در جمعی که در آن حضور دارید آراسته به نظر برسید، چه کارهایی انجام می‌دهید؟ بدون شک یکی از این کارها استفاده از عطر است. وقتی اثر این عطر به مرور زمان کم می‌شود وقت آن است که با اسپری کردن یک ادو تویلت مناسب، عطر خود را تمدید و به اصطلاح پررنگ کنید. شرکت بریتانیایی «دانهیل» (Dunhill) با نام کامل آلفرد دانهیل، در سال 2003 عطر دیگری را به مجموعه‌ی خانه‌ی معطر دانهیل اضافه کرد. این ادو تویلت «دانهیل آلفرد دانهیل» (Dunhill Alfred Dunhill) نام دارد. این عطر توسط « Michel Almairac» طراحی شده است. حال و هوای تند و چوبی این ادو تویلت برای آقایان جوان بسیار مناسب است. شیشه‌ی این عطر زیبا بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی شده. یک مکعب کوچک که با یک در فلزی و درخشان در کنار آن تکمیل می‌شود. مایع درون شیشه به رنگ قهوه‌ای روشن است. روی شیشه و در سمت چپ آن، نام Dunhill به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده. اگر دوست شما و یا پدرتان عطرهای تند و چوبی را دوست دارند، به‌عنوان هدیه می‌توانید روی دانهیل حساب ویژه‌ای باز کنید. ساختار این عطر را چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل، میوه، خاک و زمین تشکیل می‌دهد و به همین دلیل رایحه‌ای از نوع تلخ، گرم، خوراکی، طبیعت و گل دارد. وقتی عطر را استفاده می‌کنید، در ابتدا بوی اسطوخودوس، مریم‌گلی، گل شمعدانی و لیمو را حس می‌کنید. با گذر زمان، از آن عطر گل میخک، گل میمون، ریشه زنبق زرد، یاسمین، چوب درخت سرو و گل رز برخاسته و سپس ترکیبی از بوی چرم، چوب صندل، دانه‌ی تونکا، مشک، گل‌سنگ، علف وتیور و چوب درخت سرو جای آن را می‌گیرد. این رایحه دیگر تغییر نمی‌کند و تا لحظه‌ی آخر باقی خواهد ماند. خرید عطر دانهیل آلفرد دانهیل با توجه به قیمت منطقی، برند شناخته‌شده، حجم 75 میلی‌لیتری و بطری زیبایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه لالیک مدل White حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادو تویلت مردانه «وایت» (White) یکی از عطرهای مردانه‌ی تولید شده توسط برند قدیمی و محبوب «لالیک» (Lalique) است که بوی تند و گرمی دارد و ساختار آن را چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل و ادویه تشکیل می‌دهد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «کریستین نایگل» (Christine Nagel) انجام شد. وایت در سال 2008 معرفی شده است. وجه تسمیه‌ی این عطر به نام White سفید شیشه‌ی آن بوده و کاملا به این عطر می‌آید. روی شیشه، نام LALIQUE با رنگ قرمز و در زیر آن نام White با رنگ روشن دیده می‌شود. در بطری از جنس فلز درخشان بوده و با شانه‌های فلزی آن هارمونی جالبی ایجاد کرده است. برآمدگی‌های روی در بطری که آن را مثل دستگیره‌ی شیرفلکه‌های آب و مایعات کرده، بسیار هنرمندانه طراحی شده و باز و بسته کردن در بطری را آسان‌تر کرده است. این بطری هم مثل بطری‌های دیگر لالیک، نشانه‌ای از قدرت این برند در طراحی و ساخت شیشه‌های عطر خودش به‌حساب می‌آید. وقتی لالیک وایت را روی پوست خود و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی تمر هندی، برگ درخت لیمو و نارنج خواهید شد. این ترکیب انرژی و شادی ویژه‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به بوی جوز هندی، فلفل سیاه، گل بنفشه و هل خواهند داد. تندی و گرمای بی‌حدوحصر این نت‌ها شور و هیجان زیادی به شما منتقل خواهد کرد. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، نت‌های پایانی با وجود عنبر، مشک، چوب درخت سرو و گیاه اوک‌موس، جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. مشک، اعتمادبه‌نفس شما را بالا برده و با آرامشی که از چوب درخت سرو گرفته‌اید، شما را آماده‌ی پرش به سمت اهدافتان می‌کند. ادوتویلت مردانه‌ی لالیک وایت که بوی تند، گرم و کمی شیرینی دارد، در سال 2008 معرفی شد. برای آقایانی که دوست دارند برای مصرف مداوم و روزانه‌ی خودشان از عطری استفاده کنند که هم بوی خوبی دارد و هم برند معروف و مطمئنی دارد، بسیار مناسب است. خرید عطر لالیک با توجه به حجم 125 میلی‌لیتری، پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول، شیشه‌ی زیبا و برند شناخته شده و معتبرش برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید بسیار لذت‌بخش به نظر می‌رسد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه مورگان مدل black حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوتویلت مورگان بلک یک عطر مردانه از خانواده عطر های گلی میوه ای می باشد که توسط شرکت Morgan در سال 2016 به بازار عرضه شد. اسانس های اولیه آن شامل برگ بنفشه, گریپ فروت و تمشک. اسانس های میانی این ادوتویلت شامل یاسمن, یاس و بنفشه و اسانس های پایه مشک, سدر و و وانیل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه تام فورد مدل Noir حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند مشهور «تام فورد» (Tom Ford) در سال 2012 یکی از عطرهای محبوب مردانه‌اش را معرفی کرد. این ادو پرفیوم «نوآر» (Noir) نام دارد. نوآر بوی تند، گرم و مرموزی داشته و در عین قدرت، ظرافت خاصی در طراحی و فرمولاسیونش دیده می‌شود. اگر به بطری Noir نگاهی کرده باشید، بدون شک روی شیشه‌ی سیاه آن نام TOM FORD و در پایین آن نام NOIR را دیده‌اید. این نوشته‌ها که با رنگ سفید روی بطری نوشته‌شده‌اند، به‌خوبی قابل‌مشاهده هستند. شکل مکعب مستطیلی و تخت نوآر بسیار جذاب و گیراست. روی در بطری، خطوط موازی زیادی وجود دارند که نشان‌دهنده‌ی حرکت رو به بالای این عطر هستند. طرح ساده و مینیمالیستی این بطری، برای آقایان مدرن امروزی بسیار موردپسند است. اگر Noir را روی پوست در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، خیلی سریع متوجه بوی نارنج، گل شاه‌پسند، زیره‌ی سیاه، فلفل صورتی و گل بنفشه خواهید شد. این ترکیب تندوتیز، در اوج سرمای زمستان، به شما انرژی و هیجان بسیار زیادی منتقل خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌‌های میانی از فلفل سیاه، جوز هندی، گل شمعدانی، رز بلغاری، مریم‌گلی و زنبق تشکیل‌شده‌اند. تندی و شیرینی این ترکیب طبیعی، تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان کرده و نشاط و شادابی خاصی به شما می‎‌بخشد. با گذشت زمان نت‌های پایانی با وجود عنبر، گیاه پاتچولی، علف وتیور، Civet، وانیل، چرم، صمغ بنزویین و چوب درخت استیراکس جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این ترکیب عجیب‌وغریب و شلوغ، شادی، هیجان و جدیت ویژه‌ای را به ترکیب بویایی نوآر اضافه می‌کنند. ادو پرفیوم مردانه‌ی تام فورد مدل نوآر با بوی تند، گرم و شیرینش برای شب‌های پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است. با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری، بوی خوب، ماندگاری بالا و برند ارزشمند، خرید عطر تام فورد Noir کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اکستریت دی پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage Elixir حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساوج الکسیر عطری با غلظت فوق‌العاده زیاد است که طراوت نمادین و مشهور عطر ساوج را در روایح ادویه‌ای سرمست‌کننده‌ای در نت‌های میانی غوطه‌ور می‌کند. عصاره سفارشی و خاص اسطوخودوس و آمیزه‌ای از چوب‌های گران‌بها در این عطر به خلق امضایی نیرومند و باشکوه و ردی فریبنده و گیرا منتهی شده است. فرانسوا دماشی (عطرساز دیور) ساوج الکسیر را همچون اکسیری خالص و ناب با استفاده از ترکیبات اولیه استثنایی و خاص ساخته است. غلظت این عطر به‌واسطه کیفیت استثنایی همین ترکیبات خام و ناب تا این اندازه چشمگیر است. ساوج الکسیر عطری‌ست منحصربه‌فرد و خاص، همچون ماه سرخ در آسمان شب.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه کوبکو مدل EXTREME حجم 110 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ادو پرفیوم با نام «اکستریم» (EXTREME) شناخته می‌شود. EXTREMEبا حال و هوای شرقی و گلی‌اش برای استفاده‌ی آقایان ساخته شده است. عطر موردبحث برای استفاده در تمامی فصول سال پیشنهاد می‌شود. با توجه به حجم 110 میلی‌لیتری EXTREMEتا مدت زیادی از خرید عطر جدید بی‌نیاز خواهید شد. با اسپری کردن EXTREME روی پوست و محل نبضتان بوی اسطوخودوس، نارنج، سیب و پرتقال ماندارین خواهید شد. این ترکیب شیرین انرژی و شادی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی از ترکیب گل بنفشه، یاسمین و شمعدانی ساخته شده‌اند. بوی این گل‌ها طراوت و انرژی مثبت را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب گایاک، گیاه پاتچولی، چوب صندل، هل، وانیل و فلفل ساخته شده‌اند. بوی این نت‌های تند و شرقی هیجان شما را بیشتر می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه شمیاس مدل Avatar حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر ادکلن مردانه آواتار (Avatar) توسط برند شمیاس و با بهره گیری از فرمولاسیون خاص طراحی و تولید شده است. این ادکلن دارای رایحه ای مشابه به ادکلن محبوب وی آی پی 212 می باشد. این محصول جذاب با توجه به رایحه گرم و تندش بسیار مناسب برای استفاده در مهمانی های شبانه و فصل زمستان می باشد. کافی است ادکلن آواتار (Avatar) را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید تا بوی لیمو ترش، خاویار، فلفل سیاه، زنجبیل و میوه ساعتی فضای اطرافتان را پر کند. این ترکیب چندگانه و تندو تیز، هوش از سر اطرافیانتان خواهد برد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از ادویه جات معطر و نعناع تشکیل ‌شده‌اند. بوی این ترکیپ تمرکز شما را به شکل عجیبی افزایش می دهد. پس از مدتی طولانی، شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از کهربا، چوب و چرم تشکیل شده‌اند. این ترکیب چوبی و چرمی، شخصیت جدی و مصمم آقایان را برجسته‌تر می‌کند. این محصول جذاب و محبوب برند شمیاس برای استفاده در مهمانی های شبانه پیشنهاد می شود. رایحه ی ماندگار Avatar به همراه پخش بوی دلنشینی که دارد حضور شما را در محفل دوستان پر رنگ تر می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه ساپیل مدل chichi حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن مردانه ساپیل مدل chichi for men یکی از عطرهای پرطرفدار مردانه میباشد که توسط کمپانی ساپیل سالیان سال است که بین مصرف کنندگان این رایحه محبوب طرفدارن خود را پیدا کرده است . رایحه این عطر شیرین و خنک میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه رندل مدل مون بلان لجند حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عطر به آقایان با اعتماد به نفس، جذاب و اصیل اختصاص دارد‏. خالق سرشناس این عطر ‏به نام «الیویر پژو» ‏‏(‏Olivier Pescheux‏) سعی داشته رایحه ای سرشار از تضاد ایجاد کند که تلفیقی از حس ظرافت و قدرت و سنت و مدرنیته را ‏برانگیزد. ‏رایحه این عطر ابتدا از بوی ‏ترنج، اسطوخودوس فرانسوی، آناناس و به لیمو شروع می‌شود. پس از آن ‏از بوی سیب ‏سرخ، میوه‌های خشک، خزه بلوط، گل شعمدانی و گل رز گذشته و در آخر به رایحه چوب صندل و دانه تونکا می‌رسد. شما ‏می‌توانید از این رایحه‌های فوق العاده در همه ‏فصول سال بهره بگیرید.‏ شرکت رندل با استفاده از بهترین اسانس‌ها از مبدا فرانسه ‏و سوییس، ادو پرفیوم رندل مدل MONTBLANC Legend ‏با ‏حجم 100 میلی‌لیتر را عرضه کرده است. ادو پرفیوم رندل مدل MONTBLANC Legend ‏به خاطر ماندگاری بالا و ‏قیمت ‏مناسب، از بهترین‌ انتخاب‌ها برای آقایان جسور و کاریزماتیک است.‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل Catch De Noir حجم 100میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن کچ د نویر از سری کارهای برند اماراتی فرگرانس ورد است. این محصول با حجم 100 میلی‌لیتری غلظتی از نوع ادو تویلت دارد که در سال 2019 روانه بازار های امارات گردید. CATCH De Noir با پخش بوی بالا و ماندگاری مناسب به یکی از پرفوش ترین کارهای برند فرگرانس ورد تبدیل گشته است. این استقبال به دلیل شباهت سفت و سخت با ادکلن آرماف کلاب د نویت می‌باشد و از آنجایی که کلاب د نویت مردانه نیر شباهت بسیار زیادی با ادکلن کرید اونتوس دارد،خرید ادکلن کچ د نویر با توجه به قیمت بسیار پایین آن و شباهت بسیار بالای آن با ادکلن کرید اونتوس پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه حارث مدل Aventus Creed حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوپرفیوم مردانه حارث مدل کرید اونتوس با رایحه خنک و تلخ عطری است بسیار جذاب که در عین شادابی، نشاط، وقار و ابهت خویش را به زیبایی هر چه تمام تر نشان داده است.رایحه اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد.عطر اونتوس مردانه بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست، قدرت پخش و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.به محض اسپری، رایحه‌ی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب به‌خوبی فضای اطراف را به تسخیر خود درمی‌آورد. این ترکیب حس اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی وارد عرصه می‌شوند که شامل گیاه جادویی پاتچولی، گل رز و یاسمین هستند. کم‌کم و با گذشت مدتی ، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد که شامل مشک، اوک‌موس، عنبر و شیرینی وانیل هستند‌.بی شک رایحه کرید اونتوس یکی از دلنشین ترین و پرفروش ترین رایحه های دنیاست. همیشه شاداب باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه بولگاری مدل AQVA حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Aqva Pour Homme بوی تند و خنکی دارد و رایحه‌ی دریا و حال‌وهوای ساحلی را برایتان تداعی می‌کند. این ادوتویلت از زمان معرفی‌شدن تاکنون، جزو پرفروش‌ترین عطرهای دنیا بوده است. بولگاری Aqva با حجم 100میلی‌لیتر، پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد و در همان لحظه‌ی اول اسپری‌کردن روی پوست و محل نبضتان، کنترل اوضاع را در دست می‌گیرد. با اسپری‌کردن بولگاری Aqva  روی پوستتان، بوی برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی با بوی شیرینش، شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی با وجود جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این ترکیب اقیانوسی با بوی تندش، هیجان شما را بالا می‌برد. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های پایانی می‌دهند. نت‌های پایانی از عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا و نت‌های چوبی تشکیل می‌شوند. بوی چوب و گیاهان تندوتیز تمرکز و طراوت بی‌نظیری را به شما منتقل می‌کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل DES TENTATIONS حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل DES TENTATIONS یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت این برند اماراتی است که با حجم 100 میلی لیتری روانه بازار گشته است. رایحه‌ی این ادو پرفیوم شباهت زیادی با عطر مشهور Versace Eros دارد. با اسپری کردن Fragrance World Des بر روی پوست و محل نبضتان بوی نعناع، سیب سبز و لیمو را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی-گیاهی و شیرین، شادی و طراوت فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه و با سپری شدن زمان، متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ی تونکا، گل شمعدانی و عنبر تشکیل می‌شوند. پس از استشمام بوی این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی اگر کمی دقت کنید متوجه بوی وانیل، علف وتیور، خزه‌ی اوک موس، چوب سدر ویرجینیا و چوب اطلس خواهید شد. این عطر با توجه به قیمت مناسب، رایحه همه‌پسند و حجم 100 میلی‌لیتری، می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای فصول گرم سال باشد و تا مدت‌ها شما را از تهیه عطر جدید بی‌نیاز سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه داویدف مدل Cool Water حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند سوییسی «داویدف» (Davidoff) در زمینه‌ی طراحی و ساخت عطرهای مردانه‌ی باکیفیت، شهرت خاصی دارد. این برند در سال 1988، یکی از بهترین و ماندگارترین عطرهایش را به بازار معرفی کرد. این ادو تویلت «کول واتر» (Cool Water) نام دارد. همان‌گونه که از نام این عطر برمی‌آید، عطری خنک محسوب می‌شود. این عطر برای روزهای تابستانی و بهاری پیشنهاد می‌شود. کول واتر بوی تندوتیزی دارد و از همان آغاز ورود به بازار، به‌سرعت جای خود را در دل عطربازها پیدا کرد. روی بطری این عطر خنک، نشان داویدف و در پایین آن، نام کول واتر را مشاهده می‌کنید که با رنگ سفید کار شده است. بطری به رنگ آبی و یادآور حال‌وهوای آب‌های عمیق اقیانوسی است. در بطری با رنگ مشکی و جذابش، هماهنگی رنگی خوبی با رنگ آبی بطری ایجاد کرده است. پس از اولین اسپری از کول واتر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آب دریا، گیاهان سبز، نعناع، اسطوخودوس و رزماری خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و هیجان را در شما بالا خواهد برد. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب چوب صندل، گل یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال و گل شمعدانی تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب شیرین، شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود مشک، چوب سدر، خزه‌ی اوک‌موس، عنبر و تنباکو جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها علاوه‌بر تثبیت تاثیر نت‌های قبلی، تمرکز و اعتمادبه‌نفس ویژه‌ای به شما می‌دهند. خرید عطر داویدف کول واتر با توجه به بوی تند و خنک، شیشه‌ی محکم و زیبا، برند معتبر، حجم 125 میلی‌لیتری و قیمت مناسب برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

نت‌های آغازی

نت دریا طراوت و رطوبت را به بوی عطر اضافه می‌کند. نت‌های آبی متضاد نت‌های پودری هستند و عطرها را از حالت خشکی خارج می‌کنند.

گیاه نعناع که مصرف خوراکی هم دارد، با بوی خنک و تندش باعث ایجاد آرامش، تمرکز شده و استرس را از فرد دور می‌کند.

اسطوخودوس یا لاوندر گیاه دارویی خوشبویی است که در مناطق زیادی از دنیا از جمله ایران، چین، هند، کانادا و انگلستان می‌روید. بوی اسطوخودوس به رفع استرس و اضطراب، افسردگی و بی‌خوابی کمک می‌کند. آرامش، تقویت حافظه و افزایش تمرکز از اصلی‌ترین فواید استشمام این نت بویایی هستند.

اسانس گیاه رزماری بوی تند و خنکی دارد. این نت گیاهی بسیار شبیه به نعناع بوده و استشمام بوی آن طراوت و تازگی را به فرد منتقل می‌کند.

نت‌های میانی

چوب صندل بوی شیرینی داشته و استشمام آن باعث تعادل میان جسم و روح، رفع استرس و افسردگی و همچنین کنترل هیجان‌های درونی می‌شود.

گل یاسمین عطر و بوی شیرین گیاهی و درعین‌حال حیوانی دارد. تقویت حافظه، کنترل احساسات، آرامش و ایجاد انرژی مثبت از نتایج استشمام بوی گل یاسمین هستند.

اسانس شکوفه‌ی پرتقال با بوی شیرینش باعث ایجاد آرامش، رفع آشفتگی روحی و رفع استرس و خستگی می‌شود.

اسانس گل شمعدانی بوی شیرینی دارد. بوی این گل انرژی مثبت را به فرد منتقل می‌کند.

نت‌های پایانی

مشک با بوی تند و گرمش، باعث ایجاد آرامش، اعتماد به نفس و جلب توجه اطرافیان می‌شود.

نت بویایی چوب سدر که اصالتی آمریکایی داشته و بومی ایالت ویرجینیاست، به وسیله‌ی تقطیر با بخار آب به دست می‌آید. چوب سدر ویرجینیا بوی تند و شیرینی داشته و باعث آرامش و رفع استرس و اضطراب می‌شود.

اوک موس یا خزه‌ی درخت بلوط، در پای درخت بلوط می‌روید. این نت بویایی، بوی جنگل‌های مرطوب و خیس از باران را به ترکیب عطرها اضافه می‌کند.

عنبر بوی شیرین و گرمی داشته و با جنس صمغی‌اش گرما و تندی را به بوی عطر اضافه می‌کند. گرمای عنبر، انرژی زیادی را ایجاد می‌کند.

خاستگاه گیاه تنباکو آمریکای جنوبی است. تنباکو بوی قوی، تند، شیرین و گرمی دارد. وجود نیکوتین در این گیاه آن را به یکی از پرمصرف‌ترین گیاهان در قرون اخیر تبدیل کرده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل تق هرمس حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر طرفدار بوی چوب هستید هرمس گزینه‌ای فوق العاده است که به راحتی نمی‌توانید از کنار آن عبور کنید .هنگامی که تق هرمس را روی محل نبض و یا لباس خود اسپری کنید، به سرعت بوی پرتقال و گریپ‌ فروت را احساس خواهید کرد. شیرینی همراه با خنکی ناشی از این مرکبات احساس آرامش ویژه‌ای را به شما و کسانی که در اطراف شما حضور دارند، القا می‌کند. سپس با گذشت زمان این نت‌ها جای خود را به بوی فلفل سیاه و گل شمعدانی می‌دهند. این ترکیب دوگانه با تضاد جالبی که به همراه دارد، باعث تغییر روحیه‌ی کسانی که بوی آن را احساس می‌کنند، می‌شود. در انتها و پس از گذشت مدت قابل توجهی رایحه‌ی گیاه پاتچولی، سدر و علف وتیور جدیت خاصی را به بوی تق هرمس اضافه می‌کنند. این ترکیب تا انتهای مدت اثرگذاری هرمس باقی خواهد ماند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا