مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید کیف پول چرم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیف پول چرم باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

راهنمایی خرید کیف پول چرم در بازاری که روز به روز انواع اجناس تقلبی و بی‌کیفیت در آن دیده می‌شود، می‌تواند در انتخاب یک کیف پول زیبا به کمک شما بیاید. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید کیف پول چرم نیز همراهمان باشید تا طالاعات ارزشمندی در این زمینه بدست آورید.

انواع کیف پول

همه می‌دانیم که کیف پول جزو لوازمی نیست که سالی یک‌بار یا هرچندوقت یک بار نیاز به خریدش داشته باشیم. پس بهتر است موقع خرید کیف پول، به آن به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنیم و سعی کنیم جنس خوبی را خریداری کنیم که تا مدت زیاد برای ما کار کند. ممکن است که فکر کنید انتخاب نوع درست کیف پول فقط برای کاربردش مهم است. اما در حقیقت این‌طور نیست. یعنی علاوه بر کاربرد کیف، باید سبک لباس پوشیدنتان را هم لحاظ کنید. کیف پول انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

بیلفلد

کیف پول بیلفلد (Billfold) دو نوع ا صلی دارد که شامل انواع دولا و سه‌لا می‌شوند. طراحی‌هایشان هم این‌طور است که نوع دولا، دوبار تا می‌شود و نوع سه‌لا، سه بار تا می‌شود. درواقع این کیف پول‌ها همان کیف پول‌های کلاسیک هستند.

بیلفلد دولا

بیلفلدهای دولا همان‌طور که در بالا توضیح دادیم دوبار تا می‌شوند. بیلفلدهای دولا بسیار کاربردی هستند. چون به دلیل ساختار و طراحی که دارند باعث می‌شوند شما به کارت‌هایتان دسترسی بیشتری داشته باشید.

بیلفلد سه‌لا

بیلفلد سه‌لا همان‌طور که از اسمش پیداست، منظور کیف پولی است که سه‌بار تا می‌شوند. خوب است بدانید که بیلفلدها را از اکثرا از چرم طبیعی درست می‌کنند. این کیف‌ها، همان‌قدر که جذاب هستند، کاربردی نیز می‌باشند. این کیف‌ها علاوه بر اسلات‌های مخصوص کارت، جای کارت شناسایی را هم دارد و شما می‌توانید در پول نقدتان را هم در جیب کناری بریزید.

بیلفلد بسیار نازک

این نوع کیف پول‌ها بسیار نازک و باریک هستند و تنها باید چند کارت را در آن قرار دهید. البته لازم به ذکر است که ابعاد این بیلفلدها بسیار نازک است و فقط حجم کمتری دارند. یکی از مزیت‌های خوبی که این کیف دارد این است که روی ظاهر جیب شما تاثیرگذار نیست. یعنی اگر این کیف را در جیب شلوارتان قرار دهید، ظاهر شلوار به خصوص شلوار جذب را خراب نمی‌کند. علاوه بر این، از آن‌جایی که تنها چند کارت را می‌توانید در آن قرار دهید پس ظاهرشان در دراز مدت تغییر نمی‌کند.

کیف پول اسپرت

کیف پول‌های اسپرت قطعا محکم‌تر از کیف پول‌های بیلفلد هستند پس محتویات داخل کیف نیز از ایمنی بیشتری برخوردار می‌شوند. به همین خاطر هم می‌توانید از آن‌ها موقع دویدن یا حین انجام تمرینات باشگاه استفاده کنید. از آن‌جایی که اغلب کیف پول‌های اسپرت را از مواد مصنوعی تهیه و تولید می‌کنند، پس در برابر آب نیز مقاوم هستند و دراثر استفاده زیاد یا گرما، سطح رویی آن خراب نمی‌شود و ترک نمی‌خورد. این کیف برای افرادی که در طول روز در محل کارشان لباس رسمی می‌پوشند مناسب نخواهد بود. برای این مواقع داشتن دو کیف نیاز می‌شود که یکی نوع کلاسیک برای استفاده روزانه و یکی دیگر اسپرت برای استفاده در زمان‌هایی که ورزش می‌کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیف پول چرم

کیف پول مسافرتی

در روزهای عادی که بیرون می‌روید، همراه داشتن کمی پول نقد، کارت‌های شناسایی مثل کارت گواهینامه و کارت ملی و چندین کارت بانکی برایتان کافی است. اما قطعا در مسافرت به پول و کارت بانکی بیشتری احتیاج خواهید داشت. حتی ممکن است مدارک بیشتری نظیر گذرنامه و سایر مدارک نیز به کارت‌های شناسایی شما اضافه شود. پس به‌جای این‌که کیف پولتان را طوری پر کنید که برآمده و زشت شود، یک کیف پول مسافرتی تهیه کنید که تمام این موارد در آن جا بگیرد. این کیف پول‌ها نیز از مواد مختلفی تولید می‌شوند. اما اگر بیشتر به سفرهای کاری می‌روید بهتر است کیف چرم تهیه کنید. خوب است بدانید این کیف‌ها نیز برای استفاده روزانه اصلا مناسب نیستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کمربند مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

کیف پول کتی یا پالتویی

این نوع کیف پول‌‌ها از باقی مدل‌ها بلندتر هستند و فضای بیشتری را به خودشان اختصاص داده‌اند. اگر معمولا کارت و اسکناس‌های زیادی را روزانه با خود بیرون می‌برید و نیاز دارید که آن‌ها را سازمان‌دهی و مرتب کنید، این کیف پول مناسب‌ترین کیف برای شماست. فراموش نکنید که طراحی این کیف‌ها به‌طورکلی باریک هستند اما از نظر اندازه در جیب شلوار یا پیرهن قرار نمی‌گیرند. باید آن‌ها را در جیب بغل کت یا پالتو قرار دهید یا می‌توانید آن را در کیف و ساک‌تان هم بگذارید.

کیف پول آکاردئونی

این نوع کیف پول هم مثل کیف کتی و پالتویی بلند و جادار است ولی باریک نیست و از حجم بیشتری نیز برخوردار است. در این نوع کیف پول می‌توانید وسایل خیلی بیشتری قرار دهید. کیف پول‌های آکاردئونی اغلب زیپ‌دار هستند و همین ویژگی باعث شده نگه‌داری وسایلتان ایمن‌تر شود. این کیف برای کلیدها نیز جای مناسبی هستند. اما یکی از نکات خرید کیف پول این است که زیپ هرچقدر هم مدرن و امروزی باشد اما شیک نیست. برای همین هم افرادی که معمولا لباس‌های رسمی به تن می‌کنند، این کیف‌ها با استایشان سازگار نیست. یکی از معایب کیف زیپ‌دار هم این است که ممکن است اسکناس داخل زیپ گیر کند و پاره شود.

نکات مهم هنگام خرید کیف پول

انتخاب مدل کیف پول چرم

اولین نکته ای که هنگام خرید کیف پول زنانه و مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب مدلی مناسب با سلیقه و تیپ و استایل شما است. کیف های پول مردانه و زنانه خوشبختانه امروزه دارای تنوع مدلی فراوانی هستند و این شما هستید که باید انتخاب کنید یک کیف پول کوچکِ جیبی برایتان کافی است و یا یک کیف پول بلند برای قرار گرفتن اسکناس های شما بصورت کاملا صاف و تاخورده می تواند مناسب باشد!

انتخاب رنگ کیف پول چرم

اگر کیف پول خود را از جنس چرم طبیعی انتخاب می کنید باید سازگاری آن را با سایر اکسسوری های به کار رفته در استایل خود در نظر داشته باشید. رنگ قالب به کار رفته در استایل شما تعیین می کند که از چه رنگ کیف پولی استفاده کنید. رنگ های مشکی و قهوه ای یکی از پرکاربردترین رنگ های کیف پول زنانه و مردانه است.

انتخاب اندازه کیف پول چرم

کیف پول وسیله ای برای نگهداری پول، کارت بانکی، هندزفری و گاهی تلفن همراه است؛ بنابراین لازم است که سایز آن را بسته به اینکه دقیقا چه چیزی را قصد دارید در آن نگهداری کنید انتخاب کنید. اگر عادت دارید که کیف پول خود را در جیب شلوار قرار دهید، از انتخاب اندازه های بزرگ کیف خودداری کنید.

یکی از اشتباهات رایج آقایان، خرید کیف پول های وارداتی بدون توجه به اندازه آنهاست. اندازه پولی که داخل کیف قرار می گیرد باید با سایز کیف هماهنگ باشد. تاخوردگی و چروک شدگی پول نشان می دهد که کیف پول مناسبی را انتخاب نکرده اید. همچنین اگر لبه اسکناس از کیف بیرون می زند گواه این مدعاست که کیف پول شما نیاز به تعویض دارد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیف پول چرم

طراحی مناسب کیف

در طراحی قسمت های داخلی کیف پول، حتما باید قسمت های مربوط به کارت اعتباری و اسکناس توسط برش یا زیپ جدا شده باشد. قرار دادن وسایل در محفظه های مختلف به شما کمک می کند تا هم نظم بیشتری داشته باشید و هم از کارت های اعتباری داخل کیف پول در برابر آسیب محافظت می کند.

جاکارتی و فضاهای مختلف

اگر کیف پول شما همواره مرتب و منظم باشد، شک نکنید که هر کسی با دیدن آن متوجه شخصیت خوب و جنتلمنانه شما خواهد شد؛ خصوصا که این موضوعات همواره از سوی چشمان تیزبین خانم ها پوشیده باقی نمی ماند.

پس بهتر است به سراغ خرید کیف پول هایی بروید که دارای جاکارتی های مناسب، فضای کافی برای قراردادن مدارک شناسایی، عکس، اسکناس، سکه و حتی خودکار و هندزفری و در صورت لزوم جایی هم برای قرار دادن تلفن همراهتان داشته باشد تا همه چیز مرتب و منظم در کیف پولتان جلوه کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیف پول مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

کیفیت دوخت کیف پول چرم

مورد بعدی مربوط به کیفیت دوخت به کار رفته در کیف پول مردانه و زنانه مورد نظرتان می شود. یادتان باشد دوخت های ایجاد شده در کنار دوام و کیفیتشان می توانند تضمین یک عمر کارایی محصول را برای شما تضمین کنند؛ پس خواهشا از کنار آن به سادگی عبور نکنید.

قیمت کیف پول چرم مردانه و زنانه

قیمت کیف پول مردانه و زنانه با توجه به عوامل مختلف و گوناگونی مشخص می شود و این شما هستید که بایستی نهایتا به دنبال خرید یک کیف پول مناسب و زیبا برای خود باشد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید کیف پول چرم گفته شد، می توانید کیف مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف پول چرم زنانه و مردانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کیف رودوشی چرمی مدل دست دوز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دستی زنانه، کاملا دست دوز و با چرم با کیفیت درجه یک گاوی و کروکو آماده شده است. استفاده از این کیف در و رفت و آمد ها و دورهمی ها، تجربه‌ی خاص و متفاوتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف اداری چرمی مدل Mp-220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اداری چرم طبیعی مدل MP-220 یک کیف با کیفیت و شیک برای استفاده در محیط‌های اداری و تجاری است. این کیف از چرم طبیعی با کیفیت بالا ساخته شده و دارای طراحی زیبا و جذابی است که می‌تواند به راحتی با هر سبک لباسی هماهنگ شود. این کیف دارای یک فضای بزرگ اصلی است که به راحتی می‌توانید مدارک، کتاب‌ها، لپ تاپ و دیگر وسایل اداری را در آن قرار دهید. همچنین، این کیف دارای چند جیب کوچکتر برای قرار دادن وسایل کوچکتر مانند کارت ویزیت، مدارک شناسایی و غیره است. این کیف دارای دو دستگیره محکم در بالای کیف و یک بند شانه‌ای چرمی قابل تنظیم است، که به شما اجازه می‌دهد که به راحتی آن را بر روی شانه خود بگذارید و حمل کنید. همچنین، در پشت کیف یک جیب با زیپ برای قرار دادن مدارک و اسناد مهم نیز قرار داده شده است. کیف اداری چرم طبیعی مدل MP-220 یک کیف با کیفیت و شیک برای استفاده در محیط‌های اداری و تجاری است که به راحتی می‌تواند با سبک لباسی شما هماهنگ شود و به شما امکان حمل و نقل مدارک و وسایل اداری خود را با اطمینان و راحتی بیشتر بدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل چروک 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول از جنس چرم طبیعی و کاملا دست دوز می باشد . جنس چرم این کیف پول از پوست گاومیش دباغی شده و در شهر آق قلا تولید و تهیه شده است . یک سمت داخل این کیف دو جیب برای پول و سمت دیگر آن شش برش برای کارت و یک جیب در زیر آن تعبیه شده است . دور رادور کیف با نخ های آغشته به موم طبیبعی ( جهت ماندگاری و طول عمر بیشتر آن ) دوخته شده هست . رنگ این کیف قهوه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل چروک 005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول از جنس چرم طبیعی و کاملا دست دوز می باشد . جنس چرم این کیف پول از پوست گاومیش دباغی شده و در شهر آق قلا تولید و تهیه شده است . یک سمت داخل این کیف دو جیب برای پول و سمت دیگر آن شش برش برای کارت و یک جیب در زیر آن تعبیه شده است . دور رادور کیف با نخ های آغشته به موم طبیبعی ( جهت ماندگاری و طول عمر بیشتر آن ) دوخته شده هست . رنگ این کیف مشکی می باشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرهمی دخترانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل چروک 003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول از جنس چرم طبیعی و کاملا دست دوز می باشد . جنس چرم این کیف پول از پوست گاومیش دباغی شده و در شهر آق قلا تولید و تهیه شده است . یک سمت داخل این کیف دو جیب برای پول و سمت دیگر آن شش برش برای کارت و یک جیب در زیر آن تعبیه شده است . دور رادور کیف با نخ های آغشته به موم طبیبعی ( جهت ماندگاری و طول عمر بیشتر آن ) دوخته شده هست . رنگ این کیف قهوه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل چروک 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول از جنس چرم طبیعی و کاملا دست دوز می باشد . جنس چرم این کیف پول از پوست گاومیش دباغی شده و در شهر آق قلا تولید و تهیه شده است . یک سمت داخل این کیف دو جیب برای پول و سمت دیگر آن شش برش برای کارت و یک جیب در زیر آن تعبیه شده است . دور رادور کیف با نخ های آغشته به موم طبیبعی ( جهت ماندگاری و طول عمر بیشتر آن ) دوخته شده هست . رنگ این کیف قهوه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل ww2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در ساخت این کیف از چرم گاوی طبیعی ممتاز استفاده شده است که دوخت بصورت دستدوز با نخ موم زده صورت میگیرد و همچنین در تمامی قسمت های این کیف از چرم استفاده شده ( بدون استر ) تا دارای استقامت و طول عمر بالایی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل دستدوز KF1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیف پول دستدوز با چرم با کیفیت گوساله دوخته شده است که دارای دوخت محکم است.از دیگر ویژگی های این کیف می توان به مناسب بودن آن برای هدیه دادن اشاره کرد. این کیف دارای شش عدد جای کارت،یک عدد جای عکس و یک زیپ برای سیم کارت و سکه و ... است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل چروک 004 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول از جنس چرم طبیعی و کاملا دست دوز می باشد . جنس چرم این کیف پول از پوست گاومیش دباغی شده و در شهر آق قلا تولید و تهیه شده است . یک سمت داخل این کیف دو جیب برای پول و سمت دیگر آن شش برش برای کارت و یک جیب در زیر آن تعبیه شده است . دور رادور کیف با نخ های آغشته به موم طبیبعی ( جهت ماندگاری و طول عمر بیشتر آن ) دوخته شده هست . رنگ این کیف قهوه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل G8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول کتی از چرم طبیعی گاوی درجه یک تهیه شده است. کاملا دست ساخت و دست دوز میباشد. دارای رنگ لبه حرفه ای و دوخت بسیار تمیز است. این کیف همراه با جای موبایل، دارای 8 جای کارت بانکی، یک جیب زیپ دار و دو جای برای اسکناس میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول چرمی مدل کتی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کیف پول چرم طبیعی بزی می باشد. دارای 8 عدد جای کارت می باشد. دارای 3 قسمت برای نگهداری اسکناس می باشد. دارای یک عدد زیپ داخلی برای نگهداری وسایل کوچک مثل سیمکارت و فلش می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا