مد و پوشاک

نکات مهم خرید سرهمی دخترانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرهمی دخترانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سرهمی دخترانه یک لباس فوق‌العاده راحت و سبک است که اگر بتوانید متناسب با فصلی که در آن هستید یک جنس مناسب از آن‌ را انتخاب کنید، شاید دیگر تمایلی به استفاده از دیگر لباس‌های خود نداشته باشید. منتهای مراتب باید دقت کنید که در هنگام خرید آن به نکاتی مهم و کلیدی توجه داشته تا بتوانید یک مدل مناسب انتخاب کنید. در ادامه با راهنمای خرید سرهمی دخترانه همراهمان باشید.

انواع سرهمی دخترانه

سرهمی های شیک دخترانه دارای طیف وسیعی از مدل های مختلف میباشند. در ادامه قصد داریم برخی از محبوبترین سبک ها را خدمتتان معرفی کنیم:

سرهمی دخترانه جین: این نوع سرهمی سیار محبوب است و میتوان آن را در مهمانی ها و حتی در خیابان پوشید. مدل جین بیشتر بین دختر خانم ها  رایج است و معمولا با یک کفش آل استار ست میشود. در صورتی که قصد دارید این نوع سرهمی را در خانه بپوشید باید بدانید گزینه های مناسب تری وجود دارد که بهتر است سراغ آنها بروید.

سرهمی دخترانه مجلسی: این مدل سرهمی معمولا از پارچه های نفیس دوخته میشوند و طرح هایی از مروارید و نگین روی آن کار میشود. فرم یقه بسته به سلیقه ی شما به صورت باز یا بسته می باشد، اینکه چه نوع سبک و مدلی مد نظرتان باشد کاملا سلیقه ای است.

سرهمی دخترانه خانگی: این مدل بسیار راحت است و معمولا از پارچه های نخی ساخته میشوند. در صورتی که میخواهید در محیط منزل راحت باشید، این مدل ها گزینه بسیار مناسبی برای شما میباشد. قبل از خرید سرهمی خانگی باید به مواردی چون جنس پارچه و اندازه ی آن توجه کنید تا راحتی لازم را داشته باشد. قابل ذکر است این مدل نسبتا ارزان تر از نمونه های مجلسی و جین میباشد.

سرهمی دخترانه با مانتو: اگر دنبال خرید سرهمی‌دخترانه ای هستید، که بتوانید آن را با مانتو بپوشید باید به مواردی چون اندازه و فرم یقه ی آن حتما توجه کنید. شما باید مدلی خریداری کنید که با مانتو تان کاملا هارمونی و هماهنگی داشته باشد، در غیر این صورت توصیه نمیشود از این ست استفاده کنید.

نکات مهم هنگام خرید سرهمی دخترانه

تعیین فرم لباس

اولین نکته در خصوص خرید سرهمی برای دختران توجه به فرم کلی آن می باشد. برای این منظور شما باید بدانید که در بازار با سرهمی های راسته، جذب و همچنین آزاد مواجه هستید. در این خصوص توصیه می کنیم متناسب با ابعاد جسمانی خود عمل کرده و اگر از تناسب اندامی خوب برخوردار نمی باشید، قید خرید سرهمی‌دخترانه با فرم جذب و فیت را بزنید!

انتخاب سایز مناسب

نکته دوم در انتخاب سرهمی دخترانه توجه به سایز آن است. برای این منظور شما باید به تمامی اندازه های جسمانی خود توجه لازم را داشته باشید. یادتان باشد لباس مدنظر شما یک سرهمی است و توجه به تناسب سایز لباس در بخش های مختلف با اندازه جسمانی شما در این خصوص بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین توصیه می کنیم از توجه به اندازه فاق لباس نیز غافل نشوید. فاق سرهمی دخترانه شما می تواند کوتاه و یا بلند در نظر گرفته شده باشد که البته در کنار اندازه آن، توجه به کیفیت دوختش نیز باید مورد توجه تان قرار گیرد.

جنس لباس

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید این نوع لباس دخترانه توجه به جنس آن است. برای این منظور خیلی کار سختی پیش رویتان دارید؛ چرا که تا دلتان بخواهد می توانید در بازار با سرهمی های مختلف نخی، کتان، جین، چرم، کرپ، پلی استر، نایلون و … مواجه شوید.

توصیه می کنیم انتخاب در این خصوص را با توجه به حس راحتی و همچنین قابلیت شستشو آسان لباس مدنظرتان انجام دهید. اگر احیانا با پوشیدن جنس خاصی از پوشاک دخترانه نیز دچار حساسیت پوستی می شوید، بهتر است بیخیال خرید لباس هایی تولید شده با آن جنس برای خود شوید.

شکل یقه

اینکه سرهمی دخترانه شما از چه یقه ای برخوردار باشد، موضوعی است که خودتان باید در خصوص آن تصمیم گیری نمایید. در حقیقت اینکه یقه لباس شما بصورت هفتی شکل باشد و یا کاملا باز و یا اصلا خشتی و … باشد را خودتان باید تعیین نمایید. همچنین یادتان باشد به ایستاده بودن یقه و یا قابلیت برگرداندن آن نیز حتما گوشه چشمی داشته باشید. بهتر است برای انتخاب یک یقه مناسب بر روی لباس دخترانه مورد نظر خود به زمینه مصرفی از آن حتما توجه نمایید.

نوع آستین ها

درست همانند نکته فوق، انتخاب نوع آستین لباس شما نیز بر عهده خودتان می باشد. امروزه شما می توانید در بازار با سرهمی هایی مواجه شوید که با آستین کوتاه، بلند، سه ربع و اصلا بدون آستین طراحی و تولید شده اند. در این زمینه نیز پیشنهاد می کنیم با در نظر داشتن محل مورد استفاده از این قبیل لباس های دخترانه خود تصمیم گیری نمایید.

قیمت سرهمی دخترانه

ما در این مطلب شما را با مهمترین نکات تاثیرگذار بر روی قیمت سرهمی دخترانه آشنا کردیم. حال دیگر این شما هستید که باید متناسب با میزان بودجه خود به دنبال خرید یک کدام از سرهمی های دخترانه موجود در بازار باشید. تنها در این میان توجه کنید که اولا جنس لباس مورد نظرتان باکیفیت باشد و ثانیا از قابلیت اتوکشی و شستشویی آسان برایتان برخوردار باشد. می توانید در این میان به وجود جیب و یا عدم وجود آن و همچنین نحوه پوشیدن لباس که هم می تواند بصورت کشی باشد و هم بصورت دکمه ای و بندی هم گوشه چشمی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

نحوه شستشو سرهمی دخترانه

قبل از اینکه سرهمی زنانه را بشویید باید به برچسب محصول نگاهی بیندازید. در  صورت شستن نامناسب ممکن است لباستان آسیب ببیند و برای همیشه غیرقابل استفاده شود. توجه به این مورد سبب میشود سالیان سال لباستان فرم و رنگ خود را به خوبی حفظ کند. توصیه میکنیم برای حفظ کیفیت همیشه از آب سرد استفاده شود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید سرهمی دخترانه گفته شد، می توانید سرهمی دخترانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرهمی دخترانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه اسمارا مدل 564564 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سر همی 100 در صد نخ با کیفیت بالا مناسب پاییز رنگ طوسی دارد بسیار نرم و لطیف است کمر آن بند تنظیم دارد و آستین آن سه ربع است مناسب نوجوان 15 ساله می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه مدل A1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس لباس نخ خالص است مناسب فصل تابستان و بسیار لطیف و خنک به علت نخی بودن دارای آبرفت میباشد یک سایز بزرگتر انتخاب کنید سایز در جدول سایزبندی در بخش عکسها موجود است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه مدل اسب تک شاخ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سرهمی از جنس پنبه اعلا و مناسب پوست کودک تولید و در رده های سنی یک سال تا 5 سال عرضه شده است. محصول کاملا ایرانی و توسط بهترین تولیدکننده های داخلی تولید شده است.با خرید این سرهمی یک خرید لذت بخش را تجربه می کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه چیبو مدل 354799 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چیبو یک برند آلمانی است که دارای فروشگاه های زنجیره ای متعدد در سرتاسر جهان می باشد. محصولات این برند با کیفیت بسیار بالا و بر طبق استانداردهای سختگیرانه آن تولید می شوند. محصولات چیبو دامنه ای بسیار گسترده دارد و شامل انواع پوشاک، لوازم منزل، آشپزخانه، بهداشتی، سفر، کمپینگ و ... می باشد. در واقع چیبو پر از شگفتی است زیرا به واسطه خلق ایده های جدید همواره خود را بروز نگه می دارد و این نکته یکی از کلیدی ترین مزیت های رقابتی این برند می باشد. در سال 2019 این برند آلمانی در حالی 70 سالگی خود را جشن می گیرد که دارای سبد متنوعی از محصولات با کیفیت و مرغوب بوده که با قیمتی مناسب در سرتاسر جهان در حال عرضه هستند. شک نکنید که شما هم با یکبار خرید، مشتری همیشگی محصولات چیبو خواهید شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه لوپیلو کد 2436 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباس و پوشش فرزندان باید از جنس نخ پنبه باشد، نخهای صنعتی، پشمی و پرزدار به هیچ عنوان برای فرزند شما مناسب نیست زیرا علاوه بر حساسیت پوستی میتواند برای تنفس او نیز مشکل ایجاد کند. برند لوپیلو تولید آلمان از نخ پنبه طبیعی و بافت لطیف پوست فرزند دلبند شما را به خوبی محافظت کرده و از حساسیت های تنفسی نیز جلوگیری میکند. با خرید این برند با خیال راحت مدت طولانی از خریدتان لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه لوپیلو کد 2403 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباس و پوشش کودک باید از جنس نخ پنبه باشد، نخهای صنعتی، پشمی و پرزدار به هیچ عنوان برای کودک شما مناسب نیست زیرا علاوه بر حساسیت پوستی میتواند برای تنفس کودک نیز مشکل ایجاد کند. برند لوپیلو آلمان از نخ پنبه صد درصد طبیعی و بافت لطیف پوست فرزند دلبند شما را به خوبی محافظت کرده و از حساسیت های تنفسی نیز جلوگیری میکند. با خرید این برند با خیال راحت مدت طولانی از خریدتان لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه ارنستینگس فمیلی مدل خالدار کلاه گربه‌ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سرهمی از برند مطرح YIGGA (زیرمجموعه برند Ernstings Family) می باشد . در تولید این کالا از الیاف طبیعی ضدحساسیت استفاده شده و دارای استاندارد OEKO-TEX اروپا (عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولید محصول و تضمین سلامت‌ الیاف محصول) می‌باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه کد HMD-0043 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از لباس هایی که در فصول گرم سال میتوان برای کودکان دختر تهیه کرد رامپر ها هستند. رامپر یک نوع پوشش سرهمی است که بالا تنه را به پایین تنه متصل میکند. یکی از مزایای یکسره بودن این محصول باعث میشود موقع پوشیدن لباس دیگه دغدغه ست کردن شلوارک و بلوز برای کودکان را نداشته باشید. مهم ترین امتیاز این رامپر دخترانه داشتن جنس نرم، لطیف و سبک است جنس لباس پلی استری میباشد که از نظر شستشو و نگهداری هم بسیار راحت و مناسب می‌باشند. این محصول یقه قایقی است و لبه های یقه کش دوزی شده است. به جهت این که به راحتی پوشیده شود و روی بدن ثابت بماند دور تا دور ناحیه ی کمر نیز با کش پهن کش دوزی شده است به همین جهت لباس از انعطاف خوبی برخوردار شده است تا بتوانید لباس را هرچه سریع تر به صورت یکسره از پایین به بالا به به تن دخترتان بپوشانید. به طور کلی این رامپر علاوه بر داشتن تمامی ویژگی‌های یک لباس راحتی تابستانه و با طرح و رنگ زیبایش می‌تواند برازنده دختر خانم دلبند شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه کد HMD-0026 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از لباس هایی که در فصول گرم سال میتوان برای کودکان دختر تهیه کرد رامپر ها هستند. رامپر یک نوع پوشش سرهمی است که بالا تنه را به پایین تنه متصل میکند. یکی از مزایای یکسره بودن این محصول باعث میشود موقع پوشیدن لباس دیگه دغدغه ست کردن شلوارک و بلوز برای کودکان را نداشته باشید. مهم ترین امتیاز این رامپر دخترانه داشتن جنس نرم، لطیف و سبک است جنس لباس پلی استری میباشد که از نظر شستشو و نگهداری هم بسیار راحت و مناسب می‌باشند. این محصول یقه قایقی است و لبه های یقه کش دوزی شده است. به جهت این که به راحتی پوشیده شود و روی بدن ثابت بماند دور تا دور ناحیه ی کمر نیز با کش پهن کش دوزی شده است به همین جهت لباس از انعطاف خوبی برخوردار شده است تا بتوانید لباس را هرچه سریع تر به صورت یکسره از پایین به بالا به به تن دخترتان بپوشانید. به طور کلی این رامپر علاوه بر داشتن تمامی ویژگی‌های یک لباس راحتی تابستانه و با طرح و رنگ زیبایش می‌تواند برازنده دختر خانم دلبند شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه کد HMD-S029 SPR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از لباس هایی که در فصول گرم سال میتوان برای کودکان دختر تهیه کرد رامپر ها هستند. رامپر یک نوع پوشش سرهمی است که بالا تنه را به پایین تنه متصل میکند. یکی از مزایای یکسره بودن این محصول باعث میشود موقع پوشیدن لباس دیگه دغدغه ست کردن شلوار و بلوز برای کودکان را نداشته باشید. مهم ترین امتیاز این رامپر دخترانه جنس تماما نخی آن است که متناسب با پوست لطیف و حساس کودک میباشد.شامل یک تاپ بدون آستین و یقه رومی است و یک شلوار است. این تاپ و شلوار به یکدیگر متصل هستند. روی یقه رومی یک لایه پارچه ی چین دار دوخت شده است. پایین تنه لباس دارای شلوار ساده است که لبه های کش دوزی شده دارد که علاوه بر زیبایی بخشیدن به طرح لباس باعث ثابت ماندن شلوار و بالا نرفتن لباس به تن کودکان میشود. به جهت این که به راحتی پوشیده شود و روی بدن ثابت بماند دور تا دور ناحیه ی کمر نیز با کش پهن کش دوزی شده است به همین جهت لباس از انعطاف خوبی برخوردار شده است همچنین وجود زیپ مخفی که از بغل دوخته شده است کمک می کند لباس را هرچه سریع تر به صورت یکسره از پایین به بالا به به تن دخترتان بپوشانید. این محصول را می توان در گردش ها، مهمانی ها و حتی فعالیت های روزانه به خوبی استفاده کرد و پوششی زیبا و راحت را برای کودکان فراهم کرد. وجود الیاف نخی در این محصول باعث می‌شود در اثر شست‌و‌شوهای پی‌درپی، لباس دوام بیشتری داشته باشد.جهت نگهداری بهتر از این محصول، از سفید کننده استفاده نشود و با رنگ های مشابه خود در دمای 30 درجه آب شست و شو شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه کیابی مدل 372762 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیابی (Kiabi) یک شرکت فرانسوی اروپایی است که در زمینه فروش عمده پوشاک فعالیت دارد و 110 فروشگاه در فرانسه و همچنین 12 فروشگاه در اسپانیا و 3 فروشگاه در ایتالیا زیر نظر این شرکت فعالیت می کنند. کیابی که در سال 1978 در شمال فرانسه تأسیس شد و با معرفی مد کم هزینه برای کل خانواده، انقلابی در مد ایجاد کرد. امروزه کیابی با شبکه ای از 505 مغازه در سراسر جهان و گردش مالی 2 میلیارد یورو در سال 2019 و رشد 2/4 درصد به عنوان نمادی از سادگی و جهانی بودن، خود را به اثبات رسانید. این برند در فرانسه طراحی می شود بنابراین با اطمینان می توان گفت که یکی از اصلی ترین برندهای پوشاک است که بر تن فرانسویان می درخشد و خودنمایی می کند. برند کیابی دارای شبکه توزیع در بسیاری از نقاط جهان است و از این جهت این برند برای مردم جهان کاملا شناخته شده است.(منبع ویکیپدیا)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه لوپیلو مدل پنبه ای کد 7919316 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند لوپیلو طیف وسیعی از محصولات نوزاد و کودکان را به بازارهای جهانی عرضه می کند. تولیدات این برند از رده سنی 1ماهگی تا 14 سالگی را در بر می گیرد. شستشوی لباس نوزادان و کودکان در دراز مدت باعث کوتاه شدن عمر البسه و از بین رفتن شکل و فرم لباس می شود. ما به شما لباس بچگانه لوپیلو را پیشنهاد می کنیم چون با لوپیلو حتی پس از شستشوی مکرر، همه البسه همچنان در فرم و شکل خود باقی می مانند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه لوپیلو مدل 8399170 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرهمی لوپیلو از 100درصد ویسکوزتولید شده است و چون بر چسب تست کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند ...لازم به توضیح است سایزهای ایرانی نسبت به سایزهای اروپایی در اکثر مواقع یکی نیست . شما باید لباس اروپایی را نسبت به قد ( سانتی متر ) فرزندانتان انتخاب کنید نه سن و سال . حتما جدول انتخاب سایزها را در قسمت عکس ها مطالعه بفرمایید . این سرهمی زیبا را به فرزندانتان بپوشانید تا از زندگی لذت ببرند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه پیاتزا ایتالیا مدل 33838 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند پیاتزا ایتالیا در سال 1993 تاسیس شده و در طول چند سال گذشته تبدیل به یکی از شرکت های پیشرو در عرصه مد و لباس با درک عمیقی ازخرده فروشی می باشد. پیاتزا ایتالیا برندی با طراحی برتر و انتخابی ایده آل برای علاقمندان به عرصه مد و سبک های روز دنیاست و شامل اجناس مردانه، زنانه و بچه گانه است. پیاتزا ایتالیا برندی است که مخاطبان خود را تمام اقشارمردم قرار داده، چرا که در کنار کیفیت عالی و تنوع اجناسش دارای قیمت های مقرون به صرفه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرهمی دخترانه مدل شاپرک 4030410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این لباس به صورت رامپر یا همان دامن شلواری میباشد. از جنس نخ ترک یا همان نخ درجه یک میباشد که آب رفت و رنگ رفت ندارد. این لباس از سایز 8 سال تا 14 سال دارد. دارای تنوع رنگ و طرح میباشد. بالای این لباس به وسیله دوتا بند کنفی بافت بسته میشود. بسیار خنک است و مناسب فصل گرم تابستان میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا