ورزش و سفر

نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاناپه بادی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کاناپه بادی یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات بادی در جهان به شمار میرود و یکی از کاربردی ترین مبل های بادی چند کاره مخصوص استفاده در منزل و محل کار است. کاناپه های بادی از جنس پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده اند و ساختار داخلی این محصول از پل های پی وی سی ضخیم تشکیل شده که به جای فنر به کار رفته و وظیفه تقسیم بندی هوا در داخل و تقسیم بندی وزن شخص بر روی کاناپه را به عهده دارد. برای آشنایی بیشتر با اینگونه محصولات می توانید در ادامه با مقاله راهنمای خرید کاناپه بادی همراهمان باشید.

کاناپه بادی چیست؟

کاناپه در واقع نوعی مبل راحت است. شاید این سوال هم در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا به این نوع مبل کاناپه می گویند و چه تفاوتی با مبل معمولی دارد. پاسخ خیلی ساده است این نوع مبل معمولا برای بیش از سه نفر طراحی شده است در واقع نوعی مبل که برای بیش از دو نفر استفاده می شود کاناپه می باشد. البته نوعی کاناپه دو نفره هم ساخته شده که به آن در اصلاح لاوست گفته می شود. نوعی از کاناپه که از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم ساخته می شود که آن را به وسیله هوا و سایر گازها پر می کنند، به همین دلیل به آن کاناپه بادی گفته می شود.

مزایای استفاده از کاناپه بادی

کاناپه بادی از سری محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت است که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای کاناپه های چوبی و ابری باشد. این محصولات در ابعاد و رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند که خریداران می توانند با توجه به طراحی های انبوه کاناپه بادی یکی از آن ها را انتخاب کنند. افراد می توانند از این محصولات در دیزاین داخلی خانه و یا محل کار استفاده کنند چرا که بسیار شیک بوده و با وجود رنگ های مختلف می تواند با رنگ مدنظرتان در دیزاین شما همخوانی داشته باشد و محیطی بسیار شیک و بی نظیری را فراهم کند.

معایب استفاده از کاناپه بادی

این کاناپه ها به دلیل اینکه بادی هستند و پی وی سی آسیب پذیر دیواره های محفظه بادی آن را تشکیل داده است می تواند در برابر وسایل و اشیاء نوک تیز آسیب پذیر باشند. با وارد شدن فشار زیاد از طریق اجسام نوک تیز ( اعم از سوزن ، چاقو ، قیچی ، سنگ ریزه و … ) سوراخ شوند.. با سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی دیگر کل محصول به مشکل می خورد و دیگر نمی توان آن را راه اندازی کرد. از دیگر اتفاقاتی که ممکن است به بدنه این محصولات آسیبی وارد شود، وسایل گرمایشی و پر حرارت مانند آتش یا بخاری نیز می تواند به بدنه کاناپه های بادی آسیب برساند. چرا که این جنس خاصیتی مانند پلاستیک دارد و ممکن است با بالا رفتن بیش از حد دما، بدنه آب شده و آسیب ببیند که دیگر خسارت وارده به بدنه جبران ناپذیر خواهد بود. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است به بدنه آسیب برساند این است که وزن بسیار زیادی بر روی کاناپه قرار بگیرد، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی می باشد که در مشخصات آن ها زده شده که چه رنج سنی می تواند از آن استفاده کند. پس بایستی در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و کاناپه ای را خریداری کنید که وزن مد نظرتان را تحمل کند. چرا که تحمل وزن این محصولات گوناگون است.

انواع کاناپه بادی

کاناپه بادی یک نفره: مناسب برای یک فرد بزرگسال یا یک کودک می باشد.
کاناپه بادی دو نفره: دو نفر همزمان و در کنار هم می توانند از آن استفاده کنند و اگر فقط خودتان باشید می توانید روی آن دراز کشیده و به کارهایی مانند مطالعه و تماشای تلویزیون مشغول شوید.
کاناپه بادی چند نفره: معمولا این مدل به صورت یک اِل انگلیسی (L) بوده و بیش از دو نفر روی نشیمنگاه آن جا می شوند.
کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو: تکه نشیمنگاه این مدل از روی هم قرار گرفتن دو یا سه تکه مجزا شکل می گردد و با باز کردن تای لایه های متصل کننده آن ها نشیمنگاه بصورت یک تشک بادی در خواهد آمد. این مدل برای افرادی که از کمبود جا در اتاقشان رنج می برند بسیار کاربردی بوده هم چنین در مسافرت می توانید از آن هم برای نشستن و هم خوابیدن استفاده کنید.
کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو: تخت خواب این مدل نیز مانند مدل قبلی شکل می گیرد و ممکن است تعداد تکه های آن تنها دو عدد باشد. اندازه این تکه ها طبیعتا به علت دو نفره بودن محصول بزرگ تر از مدل قبلی است.
کاناپه بادی چند کاره: نیمکت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، تشک بادی شیبدار و پشتی بادی حالت های مختلف این وسیله هستند در واقع یک محصول بسیار کاربردی و مفید و به ویژه اقتصادی می باشد هم چنین در سفرها و کمپ ها به چند حالت مختلف می تواند راحتی و آرامش شما را موقع استراحت فراهم کند.
کاناپه بادی کودک: مدل های کودکانه در ابعادی کوچک تر طراحی شده اند و طرح های شاد و بچه گانه نیز در بدنه آن ها بکار رفته است. می توانید با این وسیله از بوجود آمدن مشکلات ستون فقرات و بد فرمی بدن کودک خود در اثر استفاده از سطوح نامناسب برای نشستن جلوگیری کنید.

نکات مهم هنگام خرید کاناپه بادی

قیمت: برای خرید هر وسیله‌ای قیمت در اولویت اول شما قرار دارد. در واقع شما با توجه به میزان بودجه خود کاناپه خریداری می کنید. بهتر است میزان بودجه برای خرید کاناپه را مشخص کنید. زمانی که بودجه لازم برای خرید مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می شوند.
نوع: همان طور که قبلا هم اشاره شد، کاناپه بادی انواع مختلفی دارد. کاناپه معمولی، کاناپه تخت شو و کاناپه چند کاره که در قسمت قبل هر کدام به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار گرفت. شما می توانید با توجه به توضیحاتی که در قبل داده شد کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید.
جنس: کاناپه‌ بادی ها با توجه به قیمتی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند. اگر بخواهیم بهترین جنس کاناپه را به شما معرفی کنیم کاناپه ای با جنس پی وی سی مقاوم با روکش ضد تعریق و حساسیت است.
آپشن ها: برخی از این کاناپه ها دارای یک پمپ باد الکترونیکی هستند که به وسیله آن می توانید به راحتی آن را باد کنید. برخی از آن‌ها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند.
ظرفیت: به ظرفیت کاناپه هم توجه کنید، همان طور که گفته شد کاناپه بادی انواع مختلفی دارد از تک نفره گرفته تا دو و چند نفره شما با توجه به نیاز خود می توانید ظرفیت دلخواه خود را انتخاب کنید.
تحمل وزن: کاناپه ها هر کدام یک آستانه تحمل وزن دارند یعنی تنها قادر به تحمل وزنی خاص هستند. همیشه با توجه به وزن خود کاناپه مورد نظر را خریداری کنید. این کار باعث افزایش طول عمر کاناپه می شود.
رنگ و طرح: به رنگ و طرح کاناپه هم توجه کنید. شاید از نگاه اول زیاد مهم نباشد، اما ممکن است رنگ مورد نظر شما را آن برند نداشته باشد. یا طرح مورد علاقه شما با رنگ مورد علاقه شما هم خوانی نداشته باشد. زیبایی محصول هم نقش مهمی در انتخاب شما دارد.
بهترین مارک کاناپه بادی: در واقع کاناپه‌هایی که از جنس پی وی سی مرغوب با روکش مخمل ضد عرق ساخته می شوند. جزو بهترین کاناپه بادی های موجود بازار هستند. شاید اگر نامی از یک برند خاص ببریم تبلیغات باشد، اما به دور از انصاف است که اسمی از کاناپه بادی اینتکس برده نشود. intex یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوازم بادی در ایران است. به دلیل اینکه نمایندگی اینتکس در ایران در شهر اصفهان قرار دارد به آن کاناپه بادی اصفهان هم گفته می شود. برند دیگر بست وی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. پس می توان با خیال راحت برند بست وی را هم خریداری کرد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کاناپه بادی

نحوه نگهداری از کاناپه بادی

  • حواستان باشد برای نگهداری هرچه بهتر از این محصول خود آن را همیشه پُر از باد نکنید و کمی از ظرفیت هوای داخل آن را خالی بگذارید.
  • هیچ‌گاه با اجسام تیز به طرف مبل حرکت نکرده و کودکان خردسال خود را نیز در این خصوص آگاه نمایید.
  • از قرار دادن محصولات بادی خود در کنار وسایل گرمایشی همچون بخاری، شوفاژ، شومینه و … اجتناب کنید که باعث آسیب دیدن به ساختار بادی محصول می شود.
  • سعی کنید برای جا به جایی مبل بادی تان ابتدا باد آن را خالی کرده و بعد آن را به هر گوشه ای از خانه و یا فضای بازی که دوست دارید، منتقل نمایید.
  • هم‌چنین پیش از قرار دادن کاناپه پر از باد خود در هر مکانی، زیر آن را به خوبی مشاهده نمایید تا عاری از هر گونه جسم تیز و سختی باشد.
  • یادتان باشد برای هر نوع تعمیری نیازی نیست به نمایندگی محصول خود مراجعه کرده و مثلا می توان با داشتن یکسری چسب و لایه های اضافه مخصوص، قسمت های سوراخ شده بر روی کاناپه بادی تان را خودتان رفع و رجوع نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کاناپه بادی گفته شد، می توانید کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاناپه بادی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز منقل سفری شیمن مدل چند منظوره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ین منقل خاص و منحصربفرد از ابتکارات مهندسان گروه شیمن هست که میتونید باهاش هرغذایی را تو طبیعت به راحتی درست کنید با این تجهیز میشه هم از روی آتیش حرارت گرفت هم از زیر آتیش و میتونید کارهاتون را همزمان رو این منقل انجام بدین مثلا: میشه طبقه پایین املت درست کرد و طبقه بالا چایی را گذاشت و یا طبقه پایین منقل باشه و کباب اماده کرد و طبقه بالا وارمر باشه و غذا را گرم نگه داشت یا با تنظیم فاصله سینی زغال بالا و پایین در قسمت وسط فر درست کرد و غذاهایی مثل پیتزا،کیک و ماهی را به راحتی پخت یا مثلا برنج را بالا پخت و جوجه و کباب را پایین و یا حتی جوجه های پخته شده را بالاتر گرم نگه داشت و دهها ایده دیگر که به ابتکار خودتون میتونید ازش استفاده کنید با دستگیره که داره بدون دست زدن به منقل یا سینی ها همه چیز را میتونید جابجا کنید توری گریل پزی هم مربوط به گریل هست هم قراردادن قابلمه و قوری و کتری تو این منقل اگه 24 ساعت هم پیوسته آتیش روشن باشه هیچ مشکلی براش پیش نمیاد یه منقل صدکاره همه چی را تو خودش جا داده: کباب پز گرم کن فر منقل سه پایه آتیش و یکی از نکات مهم دوستاران طبیعت آتش رو زمین روشن نکردن که با این منقل بغیر از این شما آتش دراختیار و کنترل شده دارید که هم میتونید راحت آتیش را جابجا کنید هم بالا و پایین کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه قاشق و چنگال سفری دبلیو ام اف کد 716156 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست قاشق و چنگال سفری 8 پارچه دبلیو ام اف مدل WMF My2Go Besteck Set، یک ست بی نظیر برای شما که به محیط زیست اهمیت می دهید . ست 8 پارچه که برای هر وعده غذایی مناسب است . ست ست قاشق و چنگال My2Go از فولاد Cromargan® با کیفیت بالا ساخته شده است ، شامل یک چنگال به شکل قاشق، یک چاقوی گرد برای برش و پخش آسان ، یک قاشق نسبتا بلند برای رسیدن بهتر به انتهای فنجان یا لیوان و یک نی نوشیدنی با یک برس تمیز کننده برای لذت بردن از نوشیدنی های خوشمزه می باشد . این ست قاشق ، کارد و چنگال شیک و کاربردی My2go مخصوصاً برای مسافرت ایده آل است ، اما می توانید از آن به عنوان مثال در محل کار هنگام ناهار یا در بیرون از منزل ، پیکنیک و .. استفاده کنید ، و یا رستوران ها که بیشتر کارد و چنگال یکبار مصرف پلاستیکی را همراه با غذا سرو می کنند . با استفاده از ست قاشق و چنگال سفری 8 پارچه دبلیو ام اف مدل WMF My2Go Besteck Set محیط زیست را از تولید پلاستیک و ظروف یکبار مصرف نجات خواهید داد ، به علاوه همیشه ست قاشق و چنگال شخصی خود را در دست خواهید داشت .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کپسول گاز 380 گرمی مدل کلایموکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه سوداساز کلایموکس از دو بخش اصلی تشکیل شده است.در قسمت کناری دستگاه، محفظه‌ی مخصوصی برای قراردادن سیلندر گاز CO2 در نظر گرفته شده است. این سیلندر قابل تعویض است و پس از اتمام گاز آن، می‌توانید سیلندر دیگری را جایگزینش کنید. محفظه‌ی دیگر دستگاه که در قسمت میانی قرار دارد، محل قرارگیری بطری آب است. بطری مخصوصی که به‌همراه این سوداساز به کاربر عرضه می‌شود، گنجایشی در حدود 650 میلی‌لیتر دارد.برای استفاده از دستگاه نیاز است که از بطری مخصوص همراه آن استفاده کنید. پیشنهاد می کنم یک یا دو کپسول گاز کلایموس تهیه کنیدو یکی از آنها را به عنوان کپسول یدک نگه دارید. در این صورت در مهمانی ها با کمبود گاز مواجه نخواهید شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری آرامیس مدل ZGC_T205ST_L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی تخت شو و جمع شو مدل ZGC-T25ST_L , یک صندلی با طراحی خاص و مکانیزم عملکرد مکانیکی میباشد که در کسری از ثانیه میتوان آن به حالتهای مختلف تبدیل نمود و در وضعیت های دلخواه قفل نمود که به صورت جمع شده ابعاد 68x15x98 سانت را اشغال میکند و وضعیت های صندلی و تخت با حفظ فرم ارگونومی بدن را ایحاد نمود . یکی از ویژه گی های این محصول که از محصولات دیگر متمایز کرده نوع پارچه خاص رویه آن میباشد که یک پارچه مش یا توری بافته شده با نخ پلی استر میباشد که مقاوت فوقالعده بالایی در برابر فشار داردو همچنین به علت توری بودن جربان هوا به راحتی رد و بدل شده و تعریق روی آن غیر ممکن میباشد که این پارچه با طنابهای کشی به سازه تمام استیل 304 ضد زنگ بافته شده که یک حالت ارتجاعی بر روی رویه آن ایجاد میشود که همین عامل باعث راحتی فوق العاده در حالت نشسته و خوابیده میشود که برترین حسن آن قابل شستشو بودن و نگهداری در محیط های مرطوب می باشد. از این محصول با توجه به عملکرد ها و ویژه گی های خاصی که دارد میتوان در تمامی شرایط اعم از منزل. سفر. کمپینگ. بیمارستان.دفتر کار و .. که نیاز به نشستن بلند مدت و یا استراحت در همان حالت میباشد را استفاده کرد و به راحتی حمل نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری مدل ZGC_T25_L خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

صندلی تخت شو و جمع شو مدل ZGC-T25ST_L , یک صندلی با طراحی خاص و مکانیزم عملکرد مکانیکی میباشد که در کسری از ثانیه میتوان آن به حالتهای مختلف تبدیل نمود و در وضعیت های دلخواه قفل نمود که به صورت جمع شده ابعاد 68x15x98 سانت را اشغال میکند و وضعیت های صندلی و تخت با حفظ فرم ارگونومی بدن را ایحاد نمود . یکی از ویژه گی های این محصول که از محصولات دیگر متمایز کرده نوع پارچه خاص رویه آن میباشد که یک پارچه مش یا توری بافته شده با نخ پلی استر میباشد که مقاوت فوقالعده بالایی در برابر فشار داردو همچنین به علت توری بودن جربان هوا به راحتی رد و بدل شده و تعریق روی آن غیر ممکن میباشد که این پارچه با طنابهای کشی به سازه تمام استیل 304 ضد زنگ بافته شده که یک حالت ارتجاعی بر روی رویه آن ایجاد میشود که همین عامل باعث راحتی فوق العاده در حالت نشسته و خوابیده میشود که برترین حسن آن قابل شستشو بودن و نگهداری در محیط های مرطوب می باشد. از این محصول با توجه به عملکرد ها و ویژه گی های خاصی که دارد میتوان در تمامی شرایط اعم از منزل. سفر. کمپینگ. بیمارستان.دفتر کار و .. که نیاز به نشستن بلند مدت و یا استراحت در همان حالت میباشد را استفاده کرد و به راحتی حمل نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری مدل FB_T22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد یک صندلی تخت شو شش وضعیتی میباشد که میتوان در 3 حالت صندلی و سه حالت تخت به وضعیت دلخواه تبدیل نمود . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوقاللعده بالا میباشد که با طنابهای کشی به شاسی دوخته شده و حالت ارتجاعی که ایجاد میکند سبب جلوگیری از خستگی بدن میشود و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 5.6 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد. قابلیت های بی نظیر این محصول باعث شده تا بتوان از این محصول در منزل -محل کار- سفر - ساحل- بیمارستان و هتل نیز استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری مدل  FB_T195t خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد یک صندلی تخت شو شش وضعیتی میباشد که میتوان در 3 حالت صندلی و سه حالت تخت به وضعیت دلخواه تبدیل نمود . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوقاللعده بالا میباشد که با طنابهای کشی به شاسی دوخته شده و حالت ارتجاعی که ایجاد میکند سبب جلوگیری از خستگی بدن میشود و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 5.5 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد+

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری آرامیس مدل FC_3020_AL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد است . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوق العاده بالا میباشد که در 5 درجه مختلف (100 تا 145) قابل قفل می باشد و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول 100 کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 3.7 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری مدل کمپینگ استیل خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سلام وتشکر از خرید شما بخاری هیزمی مدل دماوند یک بخاری هیزمی با پایه تاشو کشو خاکستر وبدنه شیشه ای است . به همراه کیف و لوله عرضه می شود و مناسب کمپینگ وچادر میباشد. برای استفاده گرمایی پخت و پز و غذای دودی داخل بخاری مثل فر با فویل آلومینیومی روی زغال داخل بخاری هم قابل استفاده است. یکی از مشکلات طبیعت گردان برای استفاده از چادر، سرما وتعریق زیاد داخل که ناشی از تنفس شخص می باشد خطر دیگر استفاده از چراغ یا وسایل گرمایی دیگر است که باعث خفگی می شود. بخاری هیزمی با دودکش این مشکلات رو رفع کرده و میتونید در هوای سرد هم از حضور در طبیعت لذت ببرید هرموجود ویا ماده سوختی به اکسیژن نیاز دارد در محل کاملا بسته استفاده نشود دودکش بهتر است عمودی خارج شود بخاری با اب سرد نشود شیشه سکوریت و پریکس در قابلمه شماره 14 در این کار استفاده شده تا در دسترس همه باشد تنش دما را جواب داده اما درصورت ریختن اب یا غذا در هنگام داغ بودن ویا ضربه میشکند در هنگام پایان استفاده مطمین شوید زغال روشن داخل بخاری نمانده باشد و از زیر انداز نسوز استفاده کنید در شروع استفاده بهتر است دستکش چرمی دست کنید در حین استفاده مخصوصا در محیط بسته دودکش را مسدود ننماید بعد از استفاده وسرد شدن بخاری قطعات رو تمیزوخشک نماید درصورت نیاز به لوله بیشتر در فروشگاهای لوله فروشی لوله فلزی سایز 60 و برخی بنام لوله پکیج میشناسند دقت کنید در صورت ارتفاع زیاد لوله ووجود باد لوله با سیم مهار شود تا تعادل بخاری واحتمال چپه شدن بخاری رو نداشته باشید جنس این بخاری از استیل یک میل استفاده شده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری کووآ مدل Cupid KH-1203 کد F2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی سرامیکی کووآ مدل Cupid، محصولی بسیار کاربردی از کمپانی کره ای کووا می باشد که در کمپینگ، سفر، کوهنوردی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی ممکن است در هنگام سفر در فصول یا مناطق سرد، شرایط و وسایل لازم برای برپایی آتش را نداشته باشید یا امکان جمع آوری چوب و هیزم برای این کار ممکن نباشد. در این صورت به همراه داشتن بخاری گازی Cupid با وزنی کم، ابعادی کوچک و مصرفی بهینه می تواند گزینه ای ایده آل برای گرم کردن محیط های کوچک، داخل چادر (با حداقل ارتفاع 150 سانتی متر و مجهز به دریچه های هواکش بر روی سقف) و یا محیط های روباز باشد. از ویژگی های بارز این محصول امنیت بالای آن می باشد که به دلیل برخورداری از سوپاپ اطمینان در صورت بالا رفتن دما و کم شدن اکسیژن، خروجی گاز را قطع می کند. مزیت دیگر بخاری Little Sun قطع خودکار ورودی گاز می باشد که در اثر ضربه و یا تکان شدید به سرعت خاموش می شود تا با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و سفر آرامش بخشی را با خانواده و دوستان سپری نمایید. همچنین با وجود حفاظ نرده ای که در قسمت جلوی بخاری قرار دارد از سوختگی نیز جلوگیری می شود. طراحی این بخاری به گونه ای است که دارای پایه تاشونده و صفحه ای سرامیکی بوده و می توان آن را در حالت های مختلفی قرار داد تا زاویه گرمایشی آن را تنظیم کرد. این بخاری دارای دستگیره کوچکی بوده که به راحتی و بدون هیچ نگرانی از لحاظ داغ شدن دسته، می توان آن را حمل کرد. لازم به ذکر است که این بخاری نیاز به کپسول های 220 گرمی گاز بوتان داشته (باید به صورت جداگانه تهیه شود) که در پشت آن جاسازی شده و با برخورداری از فندک پیزو و شیر تنظیم حرارت می توان بخاری را روشن و دمای آن کم یا زیاد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری باسئوس مدل CRBX01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهداری از مواد غذایی فاسد شدنی در محل کار یا در در طول سفر همواره یک مشکل اساسی بوده است. واقعیت این است که همیشه به یخچال بزرگ خانگی یا اجاق گاز و ماکروفر دسترسی نداریم. مینی یخچال و گرم کن بیسوس CRBX01 راهکار این مشکلات است. از این محصول در تابستان به عنوان یخچال می توانید استفاده کنید. اگر دمای بیرون یخچال نهایتا 25 درجه سانتی گراد باشد، دمای یخچال می تواند تا 0 درجه برسد و برای رسیدن به شرایط پایدار دمایی حدود 1.5 ساعت زمان لازم است. همینطور شما می توانید مثلا در محل کار یا خودروی خود در فصل زمستان، غذای تان را با آن گرم کنید. گرم کن این محصول می تواند دما را تا 65 درجه سانتی گراد افزایش دهد که برای رسیدن به دمای پایدار، 1 ساعت باید صبر کنید. با استفاده از فندکی خودرو می توانید از این دستگاه در ماشین هم استفاده کنید تا در سفرهای خود مواد غذایی که نیاز به یخچال دارند را حمل کنید. همچنین در محل کار، برای گرم کردن غذا، می توانید از این دستگاه به عنوان گرم کن استفاده کنید تا همیشه غذایی گرم نوش جان کنید. در گرمای تابستان، رژ لب، عطریات، ماسک صورت، کرم و ... ممکن است خراب شوند. این مساله باعث می شود علاوه بر نگهداری مواد غذایی، لوازم آرایشی و عطریاتی که ممکن است در گرما آسیب ببینید را نیز در یخچال قرار دهیم. یخچال رومیزی و گرم کن CRBX01-02 به اندازه 8 لیتر ظرفیت دارد. وزن این محصول 3.5 کیلوگرم است و ابعادش 36 در 27.5 در 29 سانتی متر می باشد. بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم ABS بوده و طراحی آن به سبک ژاپنی است. پایه های یخچال چوبی و شیشه درب یخچال مات است اما محتویات داخل یخچال قابل رویت می باشد. منبع تغذیه آن برق شهری است و توان یخچال 60 وات می باشد و مصرف انرژی آن 1 کیلو وات بر ساعت برای 24 ساعت کارکرد است. داخل پک محصول، یک کابل 1.5 متری برق معمولی، یک کابل 1.5 متری فندکی ماشین و دفترچه راهنما قرار داده شده است. بر خلاف برخی یخچال های مشابه، این دستگاه، سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند. یک پردازنده نیمه رسانا در ساخت این یخچال به کار گرفته شده است که می تواند تفاوت دمایی با محیط بیرون، برای خنک کردن یا گرم کردن را ایجاد کند و در نهایت طعم غذاهای داخل یخچال را تازه نگه دارد. داخل بدنه لایه ای ضخیم مانند دور آن را فراگرفته، که آن را ایزوله می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش سفری های تک مدل Hi-TP90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش سفری «های تک» مدل «Hi-TP90» یک بالش دورگردنی با طراحی جالب است که می‌تواند استراحت در زمان سفر را لذت‌بخش کند. این محصول رویه‌ای با بافت الیاف مصنوعی و کشسان دارد. این بافت رویه باعث می‌شود تا در زمان استفاده از بالش بتوان حس راحتی مناسبی را تجربه کرد و از استراحت لذت بیشتری برد. قسمت داخلی این بالش نیز از جنس فوم نرم به همراه پد ژل تولید شده است که ساختاری بسیار راحت دارد. قسمت داخلی این بالش به دلیل ساختار نرمی که دارد، به‌خوبی باعث راحتی در زمان استفاده خواهد شد. روی بالش یک قسمت مشبک هم وجود دارد که در کنار تکنولوژی «ThermaFlip» باعث می‌شود تا رویه‌ی بالش در بیشتر مواقع خنک و پشت آن گرم بماند و به خوابی راحت‌تر منجر شود. ساختار دورگردنی این بالش نیز باعث می‌شود تا به‌خوبی بتوان در حالت نشسته نیز از آن استفاده کرد و فشاری به گردن وارد نمی‌شود. یک بند نیز در قسمت پایینی بالش کار شده است تا بتوان با بستن آن بالش را سر جای خود و دور گردن در زمان استراحت ثابت کرد.

مشخصات کلی بالش سفری های تک مدل Hi-TP90

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باربیکیو سفری کووآ کد KN8BB0102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باربیکیو زغالی کووآ مدل KN8BB0102، محصولی کاربردی و تولید شده توسط کمپانی کووآ بوده که دارای طراحی ساده و در عین حال زیبایی می باشد. آشپزی در طبیعت حس فوق العاده ای است که اکثر افراد علاقمند به تجربه کردن آن هستند و با استفاده از باربیکیوها علاوه بر لذت بردن از پخت و پز، دیگر با آتش زدن هیزم به طبیعت آسیبی نمیرسد. باربیکیو زغالی کووآ با جنسی از فولاد ضد زنگ است که دارای وزنی سبک و کیفیت بالایی می باشد. این باربیکیو مجهز به یک صفحه ی فلزی بوده که از آن می توان جهت گریل کردن مرغ، گوشت، ماهی و ... استفاده کرد، همچنین این صفحه امکان جدا شدن از بدنه باربیکیو را نیز دارد و در این صورت امکان شستشوی آن فراهم است. باربیکیو زغالی کووآ دارای محفظه ای جهت قرار گرفتن ذغال است که انتهای آن یک صفحه توری جهت خارج شدن خاکستر زغال و گردش هوای بهتر وجود دارد. این محصول نیازی به نصب و مونتاژ ندارد و دارای قابلیت تاشوندگی می باشد که پس از استفاده به راحتی می توان باربیکیو را در ابعاد کوچکتری بسته بندی کرد. در ضمن در طرفین این باربیکیو دستگیره هایی جهت جابه جایی راحت تر نیز تعبیه شده است.باربیکیو CHARCOAL FIRE CAMP II BBQ با دارا بودن یک کیف از جنس پلی استر علاوه بر حمل و نقل آسان، مانع از آسیب رسیدن به آن نیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری باسئوس مدل Acxbw 6L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی یخچال رومیزی Baseus ACXBW Igloo Mini Fridge 6L 220V : کمپانی بیسوس این محصول را با دو نوع مختلف استاندارد دو شاخه تولید کرده است. بدین ترتیب که کد ACXBW-A02 (رنگ سفید) و ACXBW-A04 (رنگ صورتی) برای دو شاخه ایرانی و کدهای ACXBW-02 (رنگ سفید) و ACXBW-04 (رنگ صورتی) برای دوشاخه چینی به کار می‌روند. این محصول بیسوس یک یخچال بسیار کار آمد است که نقش گرمکن را هم بازی می‌کند. بهترین استفاده از مینی یخچال و گرم کن بیسوس Baseus Igloo Mini Fridge ACXBW در محیط یا اتاق کار است. وقتی که مشغول کارتان هستید رفتن به آشپزخانه و گرم کردن غذا خیلی می‌تواند وقت گیر باشد. یا مثلا به جای اینکه هر بار بروید و از یخچال آب بردارید می‌توانید از این سرد کن کوچک در اتاق کارتان استفاده کنید. به کمک این دستگاه شما هم می‌توانید نهارتان را گرم کنید و هم نوشیدنی‌تان را خنک نگه‌دارید. هم سرد کن و هم گرمکن : مینی یخچال و گرم کن Baseus ACXBW دو عملکرد کاملا متفاوت دارد. بخش گرمکن برای گرم نگه‌داشتن بعضی از مواد غذایی تا دمای 65 درجه سانتی گراد مناسب است. در واقع شما می‌توانید پاکت شیر، ظرف غذا و کاسه سوپ پیش‌غذایتان را داخل این گرمکن قرار دهید و برای نهار میل کنید. شما می‌توانید برای 1 ساعت از گرمکن این دستگاه استفاده کنید. سردکن این یخچال هم در دمای متعادل بیرونی (25 درجه سانتی گراد) می‌تواند مواد غذایی را بین 10 تا 15 درجه سانتی گراد خنک کند. پس با خیال راحت بستنی، میوه‌های تازه و خوراکی‌هایتان را داخل یخچال بگذارید تا در زمان مناسب بروید سر وقتش. در این یخچال از سیستم سرمایشی نیمه رسانا و فناوری میکروکنترلر دما استفاده شده تا از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری شود. شما می‌توانید برای 1.5 ساعت از سرد کن این دستگاه استفاده کنید. همانطور که گفتیم قابلیت سرد و گرم کردن این یخچال تا حدودی وابسته به دمای بیرون است. بنابراین پیشنهاد می‌شود برای کارایی بهتر دمای بیرون همواره در بازه 0 تا 40 درجه و رطوبت هم بین 10 تا 80 درصد باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
سایر مشخصات فنی : توان این دستگاه برای گرم کردن 38W و برای سرد کردن 45W است. این بدین معنیست که در هر 24 ساعت چیزی کمتر از 1kWh انرژی مصرف می‌شود که به صرفه است. منبع تغذیه این محصول برق شهری می باشد. در داخل بسته بندی یک کابل برق و یک پد سیلیکونی هم موجود است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری لوایز اگی مدل LQ-KB8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری پروپان قابل حمل نه تنها به عنوان بخاری بلکه به عنوان یک ظروف پخت و پز برای وسایل کمپینگ و فضای باز قابل استفاده است. این بخاری گازی برای فعالیت های خانگی و فضای باز مانند کمپینگ، پیک نیک، ماهیگیری، پیاده روی، شستن حیوان خانگی و غیره بسیار مناسب است. بهترین همراهی در جاده. اجاق گاز کمپینگ در فضای باز دارای یک کنترل سوئیچ احتراق پیزوالکتریک ساده است، می توانید از کنترل خاموش/کم/بالا برای خاموش کردن آن استفاده کنید و طبق قضاوت خود آن را روی کم یا زیاد تنظیم کنید. با اندازه کوچک، سبک وزن و دسته حمل راحت، می توان آن را به راحتی حمل و جابجا کرد. بدون برق، از کپسول گاز بوتان استاندارد (شامل نمی شود) برای تامین گرما استفاده کنید. همچنین می توانید از کانکتور خارجی مخزن گاز استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری SUNSHINE مدل ۰۱ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یکنفره با پمپ پدالی مناسب برای استفاده 1 نفر می باشد. طراحی داخلی و سطح رویه تشک بادی پمپ دار از نوع خوشخواب است. پمپ پدالی در یکی از زوایای شکل مستطیلی آن قرار گرفته و دارای یک دریچه باد جداگانه جهت تخلیه هوا می باشدالبته می توانید با استفاده از این دریچه عمل باد زدن و یا خالی کردن باد را با پمپ های باد مجزا از جمله مدل های برقی، فندکی، دستی و پدالی انجام دهید. جنس تشک بادی از مواد اولیه مرغوب و با دوام ساخته شده است. وزن و حجم کم تشک بادی یکنفره استفاده از آن را موقعیت های مختلف میسر میسازد، از آنجایی که این وسیله بادی دارای یک پمپ باد پدالی سرخود است می توان آن را در شرایط مختلف باد کرد و مورد استفاده قرار داد که این خود یک امتیاز بزرگ محسوب میشود. حمل و جابجایی آن نیز به واسطه وزن کمی که دارد بسیار آسان است. موارد استفاده آن در خانه، کمپ ها و تفریحگاه ها می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت بادی کودک اینتکس مدل 66810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت بادی کودک محصولی از شرکت اینتکس می باشد که با رنگ جدید و کیفیت بالاتر نسبت به قبل تولید شده است. این تخت بادی دارای روکش مخمل لطیف و پمپ باد دستی دوبل مخصوص و برچسب تعمیرات و کیف حمل و نگهداری می باشد . از این تخت بادی می توان برای خوابیدن کودکان تا 8 سال استفاده کرد . از آنجایی که این محصول از دو تکه تشکیل شده است به شما عزیزان امکان می دهد تا بصورت دو منظوره از این تخت استفاده نمایید. شرکت اینتکس یک تشک بادی مجزا درون بسته بندی قرار داده که میتوانید در هنگام خواب درون تخت قرار دهید و در هنگامی که کودک می خواهد بازی کند می توانید تشک را برداشته و از تختخواب بعنوان فضایی محصور و برای بازی کودکان استفاده کرد. از دیگر محاسن آن می توان به لبه بادی آن اشاره کرد که مانع خروج کودکانی می شود که در خواب غلت می زنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری آلوا مدل Z-197 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی کمپینگ آلوا: در مدل جدید تشک های کمپینگ آلوا، نه تنها طراحی ضخامت و عرض بهبود یافته بلکه فناوری باد کردن را بسیار ارتقاء داده. عرض این تشک بادی درحالت باد شده به 69 سانتی متر، ضخامت تشک را به 10 سانتیمتر و ارتفاع بالشت تشک را نیز به 14 سانتی متر افزایش داده. پمپ پا برای باد کردن: نیازی به باد کردن با دست، دهان یا پمپ نیست. این پمپ داخلی سریعترین و ساده ترین راه باد کردن تشک کمپینگ شماست. به سادگی پمپ داخلی را با پای خود حدود 50 ثانیه فشار دهید و اکنون یک تشک کمپینگ 190x69x10 سانتی متری دریافت خواهید کرد. اصلا نگران نشت هوا نباشید. دریچه اضافی نیز باعث تخلیه سریع باد می شود و می‌توانید زمان جمع کردن کمپ ، آن را به راحتی فشرده کنید. ضخامت 10 سانتی متر تشک و ارتفاع 14 سانتمتر بالشت و راحتی بیشتر: تشک آلوا ساخته شده از (TPU پلی اورتان ترموپلاستیک) با کیفیت بالا و پارچه نایلونی ریپ استاپ بسیار با کیفیت است و ضد آب بودن و مقاومت مکانیکی بالا را تضمین میکند. این تشک کمپینگ با ارتفاع 10 سانتیمتری جلوی نفوذ سرما را به خوبی گرفته و با وجود نایلون 40D با ویژگی ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت، همه چیز را برای یک خواب خوب در هر مکان را ممکن می سازد. ضخامت 14 سانتمیتری و استاندارد بالشت از آسیب به گردن را جلوگیری می‌کند و پیوسته بودن بالشت و تشک از سر خوردن بالشت روی تشک در حالت جدا پیشگیری می‌کند. به راحتی آن را به یک تخت دو نفره تبدیل کنید: با دکمه های کناری، می توانید به راحتی دو تشک را به یک دیگر متصل کنید و آن را به یک تخت دو نفره کامل تبدیل کنید و کنار خانواده خود بمانید. این ویژگی این تشک را برای کمپینگ های خانوادگی محبوب می‌کند. فوق العاده سبک و قابل حمل: به راحتی می توان آن را جمع کرد تا قابلیت فشرده سازی را افزایش داده و اندازه بسته بندی را به حداقل برساند. پس از تخلیه باد، وزن آن تنها 800 گرم است که برای کمپینگ، کوله‌پشتی، پیاده‌روی، ماجراجویی در فضای باز و مسافرت ایده‌آل است. همچنین تشک بادی سفری آلوا به دلیل حجم بسیار کم در حالت جمع شده، می‌تواند جایگزینی مناسب و کاملا کاربردی برای تشک مهمان در خانه هایی که فضای کافی ندارند باشد. لوازم همراه: سه عدد چسب شفاف (جهت سوراخ شدن احتمالی با اشیاء برنده)، ساک همراه، کش جمع کننده دور تشک

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری اف آی تی مدل تاشو مفتولی بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی سفری تاشو «اف آی تی» می‌تواند به‌عنوان یک صندلی سفری مناسب استفاده شود. وزن کم و قابلیت تاشدن، دو ویژگی اصلی این محصول هستند که آن را به انتخابی سنجیده تبدیل کرده‌اند. این محصول تنها یک کیلوگرم وزن دارد که وزن بسیار پایینی محسوب می‌شود و جابه‌جایی آن را راحت می‌کند. جنس بدنه‌ی این صندلی از آهن مقاوم بوده که دوام آن را افزایش داده است و در توانایی تحمل وزن زیادتر، موثر عمل خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های مهم این صندلی وجود نوارهای کناری متصل به پایه است. این طراحی موجب افزایش استحکام صندلی خواهد شد. پارچه‌ی استفاده‌شده در این صندلی بسیار مقاوم است؛ به‌گونه‌ای که در درازمدت، کیفیت خود را حفظ کرده و به‌راحتی ساییده نمی‌شود. گفتنی است این محصول یک کیف برای حمل راحت‌تر دارد. این کیف با توجه به ابعادش برای قرارگیری صندلی فوق بسیار مناسب است و آن را دقیقا به‌منظور جایگیری صندلی موردنظر طراحی و تولید کرده‌اند. تمام ویژگی‌های بالا این صندلی را به صندلی سفری مناسبی تبدیل می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری مدل TAYSIZ01مجموعه دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه میز و صندلی مدل TAYSIZ 01 با طراحی ویژه و منحصر به فرد تولید شده است. اسکلت صندلی ها از لوله های فلزی باکیفیت ساخته شده و صندلی نرم و راحت و میز تاشو و کاملا کم جا از خصوصیات بارز این مجموعه می باشد .صندلی و میز به راحتی جمع می شود و در یک دست می توان همه آن ها را بصورت یک جا حمل کرد .رنگ صندلی ها در طرح های متنوع و موجود با عنوان چند رنگ عرضه شده و می تواند متفاوت از هم باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استند و ساج گریل سفری کد 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول پیش رو مجموعه 3 عددی از سه پایه تاشو به طول 70 سانتی متر در حالت بسته و 120 سانتی متر در حالت باز به همراه صفحه گریل چدنی با قطر 40‌ سانتی‌متر و 1 عدد ساج بزرگ به قطر 45 سانتی متر روکش گیاهی نچسب فوق‌العاده باکیفیت سیزن که برخلاف مدل‌های مشابه از جنس استیل نیست و به خاطر سیزن استفاده شده، فاقد هرگونه ضرر برای سلامتی می‌باشد و حتی مقداری آهن نیز وارد بدن می‌کند. با 3 عدد زنجیر قابل تنظیمی که داخل این استند وجود دارد، به سه قسمت سوراخ های صفحه گریل متصل و با یک قلاب به قسمت بالای استند وصل میشود. ضمنا برای سهولت حمل برای این محصول کاور طراحی شده است.

استند و ساج سفری کد 001

همان‌طور که می‌دانید، امروزه وسایلی طراحی و تولید می‌شوند که هرکدام به نوعی می‌توانند مفید واقع شوند. در رابطه با سفر و یا کمپینگ، استندها می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، استند و ساج سفری کد 001 است. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست مناسب برای سفر بوده و با استفاده از آن می‌توانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید. این محصول دارای ابعاد 104 × 64 × 69 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 4100 گرم دارد. در ساخت این محصول از فلز مقاوم و چدن با روکش تفلون گیاهی سیزن استفاده شده تا بتواند مقاومت و فواید بسیاری را داشته باشد. این محصول متشکل از استند سه پایه، زنجیر، ساج و توری گیریل بوده که با توجه به طراحی که دارد می‌توانید از توری گریل برای کباب کردن و از ساج برای درست کردن غذای مورد نظر خود استفاده کنید. دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت:   از مهم‌ترین ویژگی این محصول می‌توان جنس ساج و توری گریل آن که از چدن است را نام برد. همان‌طور که می‌دانید، ظروف چدنی می‌توانند مشکل کمبود آهن را حل کنند. همچنین از روکش تفلون گیاهی سیزن در ساج و توری گریل این محصول استفاده شده است. قسمت وسط این ظروف دارای دمای بیشتری است. مواد غذایی ابتدا در وسط قرار گرفته سپس، به قسمت شیب‌دار وارد می‌شوند؛ همین امر سبب شده تا مغز پخت شوند. ناگفته نماند که ذات ظروف تفلون گیاهی چرب بوده و وشما نیز پس از شستشو باید آن را با دستمال کاغذی، پشت و روی ان را چرب کنید تا طول عمر ساج و توری گریل شما افزایش یابد.همان‌طور که می‌‍دانید جنس هر محصول با طول عمر آن رابطه‌ی مستقیمی دارد. لذا در انتخاب یک محصول باید به جنس آن دقت فراوانی داشته باشید. این محصول به گونه‌ای طراحی شد است که ارتفاعی حدود 104 سانتی‌متر داشته و پایه‌های آن به گونه‌ای قرار می‌گیرند که فضای کافی برای ایجاد آتش وجود داشته باشد. با استفاده از این محصول، در واقع با یک تیر می‌توانید چندین نشان بزنید؛ چرا که با استفاده از توری گریل آن قادر به کباب کردن گوشت و... هستید. هم‌چنین ساجی برای آن طراحی کرده‌اند که به نوعی از آن می‌توانید به عنوان ظرف برای پختن غذاهای خود بر روی آتش استفاده کرده و غذای آتشی تهیه کنید. هم‌چنین می‌توانید کتری را به یکی از زنجیرها متصل کرده و چای آتیشی درست کنید. این محصول در قسمت ساج خود، دارای دو عدد دستگیره چوبی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. زنجیرهای آن به گونه‌ای است که می‌توانید ارتفاع آن را به دلخواه خود تنظیم کرده و ساج و یا گریل را به آن وصل کنید. دستگیره‌های ساج به صورت پیچ مونتاژ شده و می‌توانید آن را از ساج جدا کنید. همچنین این محصول دارای کیف و انبر بوده و با استفاده از کیف به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید.

نتیجه‌گیری:   محصول فوق با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، عواملی هم‌چون جنس مناسب و استفاده شده از چدن با روکش تفلون گیاهی، مناسب سفر و کمپینگ و ... قابلیت پختن و کباب کردن غذا و امکان آویزان کردن کتری، دارای کیف قابل حمل، انبر برای گریل و ... همه و همه سبب شده تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای سفرهای شما باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول در سفرهای خود استفاده کرده و سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیت سفری دلسی مدل 3940910 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن چند کاور مناسب برای نگهداری و حمل وسایل گوناگون در طول سفر می‌تواند به منظم نگه‌داشتن فضای داخل چمدان، کیف، ساک سفری و... کمک بسزایی کند. کیت سفری مدل «3940910» یکی از محصولات متنوع برند «دلسی» بوده و برای این منظور طراحی شده است. این کیت شامل دو عدد کاور نسبتا بزرگ، یک کاور کوچک، دو عدد گوش‌گیر اسفنجی و یک عدد چشم بند است. از کاورهایی که اندازه‌ی بزرگ‌تری دارند می‌توان برای نگهداری از کیف و کفش بهره برد. کاور کوچکتر که ابعادی معادل 9.5 × 11.5 سانتی‌متر دارد نیز برای وسایل الکترونیکی و اشیای کوچک مانند هندزفری، سیم شارژر و... قابل‌استفاده است. برای خوابیدن در هواپیما یا قطار و احساس آرامش بیشتر در طول سفر از گوش‌گیرهای اسفنجی این کیت بهره ببرید. علاوه بر گوش‌گیر، یک چشم‌بند نیز همراه با این کیت سفری عرضه می‌شود تا با قرار دادنش روی چشم‌ها، راحت‌تر بخوابید. ناگفته نماند که این چشم‌بند دارای لایه داخلی نرم است تا موجب ناراحتی چشم‌ها نشود.

کیت سفری دلسی مدل 3940910

      این محصول همان‌طور که از نامش هم مشخص است برای استفاده در زمان سفر تولید شده است. به دلیل همین مسئله سعی شده تا وسایل ضروری برای داشتن تمام وسایل مورد نیاز هر کسی در این مجموعه گنجانده شود که شامل کاور کیف، کاور کفش، کاور لوازم الکترونیکی و اشیا کوچک، گوشگیر و چشم بند است.

      تمامی وسایل این کیت سفری به خوبی در داخل یک کیف یا ساک جای می‌گیرد. این موضوع کمک می‌کند تا بتوان به سادگی و بدون دردسر کل مجموعه را با خود همراه کرده و در زمان سفر استفاده کرد. شما با همراه داشتن مجموعه کیت سفری دلسی مدل 3940910 در سفر به‌راحتی به تمام وسایل شخصی خود دسترسی دارید.

      کوچک‌ترین وسیله این کیت سفری چشم‌بند آن است. این چشم‌بند ساختاری مناسب دارد و به خوبی می‌تواند از رسیدن نور به چشم‌ها جلوگیری کند تا بتوان خواب بهتری را تجربه کرد. طراحی آستر این چشم بند به شکلی نرم است و با قرار گرفتن روی چشم احساسی راحت برای شما ایجاد می‌شود که این مسئله موجب می‌شود شما سریع‌تر بخوابید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین

      لوازم الکترونیکی به‌دلیل داشتن سیم ممکن است برای شما همیشه دردسر ساز باشند. به‌این صورت که شما با قرار دادن شارژر یا هندز فری و... خود داخل کیف ممکن است با گره خوردن سیم یا گیر کردن به وسایل دیگر مواجه شوید حتی آن‌ها را به‌سختی پیدا می‌کنید یا ممکن است با کشیدن و بیرون آوردن سیم‌ها باعث قطعی و پارگی آن‌ها شوید. کیت سفری دلسی با داشتن یک کاور این مشکل را حل کرده است و خیال شما را از بابت لوازم الکترونیکی و اشیا کوچک همراهتان راحت می‌کند.

نتیجه‌گیری

      کیت سفری دلسی با توجه به نیاز افرادی تولید شده که به سفر علاقه‌دارند و در عین حال دوست دارند تا در زمان سفر با خیال راحت به‌تمام وسایل خود دسترسی داشته باشند. این کیت حتی این امکان را به شما می‌دهد تا از گم شدن وسایل شخصی خود نیز جلوگیری کنید. اگر همیشه تمام وسایل شما در محلی مناسب و مرتب باشند هم به‌آسانی پیدا می‌شوند هم فضای زیادی در کیف شما اشغال نکرده و تمام چیزهایی که نیاز دارید را در داخل کیف به‌همراه این کیت جای می‌دهید در عین حال که خوابی راحت و دل انگیز را تجربه می‌کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری مدل J2 مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سفر برای داشتن روحیه سالم و سیستم روانی ما امری ضروریست. با توجه به زندگی پرتنش امروزی و گرفتاری انسان‌ها در چالش روزمرگی، انرژی زیادی از انسان تلف می‌شود. برای بازیابی این انرژی از دست رفته، انسان‌ها نیاز به گذراندن زمانی در طبیعت و سفر دارند. برای تجربه یک سفر خاطره انگیز در دل طبیعت، شما نیاز به تهیه تجهیزات مسافرتی دارید. یکی از این تجهیزات که باعث می‌شود شما به طبیعت نزدیک تر شده و هیجان بیشتری را تجربه کنید، میز و صندلی سفر است. استفاده از میز و صندلی سفری در کمپینگ بسیار نیاز خواهد بود. برای تهیه یک میز و صندلی خوب باید به یک سری از فاکتورها توجه کرد. مقاومت و تحمل وزن بالا و داشتن خاصیت تاشو بودن از جمله این ویژگی‌ها است. میز و صندلی سفری مدل J2 مجموعه 3 عددی دارای جنس فلز و چوب بوده و شامل دو صندلی و یک میز سفری است. این محصول خاصیت تاشو و کم جا بودن را داراست. با تهیه این مجموعه شما میزی با جنس mdf( ام دی اف) در اختیار خواهید داشت که دارای صندلی‌های تاشو با مقاومت بالا و تحمل وزن سنگین خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری همسفر کد 1011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افراد مختلف به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات خاص خود را می‌طلبد. در این میان، افراد بسیاری هستند که دوست دارند حتی در زمان سفر کاملا راحت باشند. مجموعه‌ی میز و صندلی تاشو چهارنفره‌ای همسفر می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد که بتوانید با استفاده از آن در زمان سفر به‌ ویژه هنگام نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه به ‌خوبی شما را در مکان‌های گوناگون یاری می‌رساند و کمک می‌کند از بودن کنار دوستان و خانواده‌ی خود لذت بیشتری ببرید. این میز و صندلی از مواد پلیمری و شاسی های آهنی و پروفیل های آلومینیومی با کیفیت بالا تولید شده که بصورت یک کیف است که تمامی قطعات به صورت کاملا مهندسی شده داخل یکدیگر بصورت کشویی جا گرفتند و بوسیله چند حرکت از داخل یکدیگر باز شده و تبدیل به یک میز و صندلی می شوند. 4 صندلی که با اتصالات پروفیل های آلومینیومی توسط یک هدایت کننده به صفحه میز متصل شده و در واقع زمانی که صفحه میز بسته می شود تبدیل به یک جعبه و کیف شده و با دسته ای که روی آن تعبیه شده به راحتی می توان آن را جا به جا کرد جالب است بدانید وزن این جعبه فقط 8.5 کیلوگرم است اما وقتی به شکل میز و صندلی می شود تا نیم تن !! تحمل وزن دارد. فقط کافیست اهرم های مربوطه را طبق کاتالوگ سرجای خود قرار دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. به سرعت و در مدت 10 ثانیه میتوانید این کیف را باز و استفاده کنید میز و صندلی همسفر را به سه حالت میز و صندلی 4 نفره ، میز تنها و نیمکت هم میتوانید استفاده کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت آویز سفری مدل 45770 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تخت آویز (ننو) دارای پشه بند نیز است که باعث حفاظت در برابر حشرات نیز می شود. سبک وزنی و حجم کم آن باعث می شود جای کمتری را اشغال کرده و بتوان به راحتی با خود حمل کرد.از ننو پشه بند دار می‌توان درباغ، بالکن خانه، کمپینگ، پارک و نیز در مسافرت‌های برون شهری به ویژه مناطق جنگلی استفاده کرد. ننو برای گردشگرانی که قصد گشت و گذار در مناطق جنگلی را داشته و می‌خواهند از گزند حیوانات موذی روی زمین در امان باشند، نیز وسیله کارآمدی است. دانشمندان سوئیسی در بررسی های خود نشان دادند که در خواب میان روز، استفاده از ننو امواج مغزی را تسریع بخشیده و موجب می شود که فرد خوابی عمیق تر و سریعتر داشته باشد. همچنین این دانشمندان در این بررسی ها نشان دادند که سطح امواج مغزی در افرادی که روی ننو خوابیده بودند بیشتر بوده، در نتیجه سریعتر وارد مرحله خواب شده و خواب عمیق تری را ایجاد می کند. به طوری که در این افراد مرحله ورود به خواب 3 دقیقه طول کشید که این میزان 30 تا 40 درصد سریعتر از افرادی بود که روی تخت خوابیده بودند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC444 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مدل MC444 وسیله ارتباطی مناسب جهت هتلها، بیمارستانها، پارکینگهای طبقاتی، رستورانها، تالارها، مجتمع های تفریحی و توریستی، هایپر مارکتها، کارخانجات، کارگاه های تولیدی، پروژه های عمرانی، ساختمانی و راه سازی، ارتباط پرسنل تاور کرین و ریگرها، ارتباط در مسافرت و رفتن به کوه، جنگل، اسکی، تورهای تفریحی، طبیعت گردی و Off road و همچنین مصارف شخصی می باشد. این بیسیم ها دارای تأییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره 100/76630 بوده و جهت استفاده نیاز به اخذ مجوز نمی باشد.انجام مکالمه آسان و صد در صد رایگان بدون هیچگونه هزینه جانبی ونداشتن هزینه مکالمه و بدون دردسرهای تلفنهای همراه از قبیل عدم آنتن دهی، پرداخت هزینه و... با استفاده از بیسیم های واکی تاکی موتوکام مدل MC444 امکان پذیر است.این محصول به صورت تک عرضه می شود و برای استفاده از آن باید حداقل دو دستگاه سفارش داده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برانکارد سفری مدل C114 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برانکارد پارچه ای ایده آل برای جابجایی بیمار در فضای محدود و مصدوم در مکان هایی است که امکان همراه داشتن برانکارد عادی در آنجا وجود ندارد مثل کوهستان ، جنگل و سوانحی از قبیل زلزله و تصادفات جاده ای. از این برانکارد میتوان برای جابجایی بیمار استفاده کرد به گونه ای که با طراحی ارگونومیک و اصولی بر اساس ساختار بدنی جابجا کنندگان ، فشاری بر ستون مهره ها و گردن جابجا کنندگان وارد نمیشود . با توجه به 12 عدد دستگیره ثابت تعبیه شده ، به 3 الی 12 نفر این امکان را میدهد تا حمل بیمار را به اشتراک گذاشته و وزن بیمار بین افراد تقسیم میگردد که خطر آسیب دیدگی را کاهش میدهد. پارچه استفاده شده از نوعی پارچه بسیار مقاوم است که تحمل بالایی در برابر کش آمدن و پاره شدن دارد ، به گونه ای که اگر نیروی بسیار زیادی به آن وارد شود آنقدر کش میاید که نازک شود و هیچگاه به طور ناگهانی پاره نمیشود با بکارگیری تسمه های مقاوم در بدنه برانکارد ، بدن مصدوم توسط آن محصور میشود که ترکیب تسمه ها و پارچه مقاوم این امکان را میدهد که تا 200 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد . برانکارد پارچه ای به هنگام تاشدن و بسته بندی به اندازه یک بطری آب است و وزن آن حدود 500 گرم که حجم و وزن سبک آن ، این امکان را میدهد که بتوان آن را داخل کیف کمک های اولیه و یا کوله پشتی کوه نوردی و کیف پیک نیک قرار داد تا در هنگام کوهنوردی و طبیعتگردی که احتمال وقوع حوادثی از قبیل پیچ خوردگی پا ، ارتفاع زدگی و حالت تهوع و دیگر مصدومیت ها وجود دارد که در این شرایط امکان همراه داشتن برانکارد عادی نیست ، مانند یک معجزه برای تیم عمل میکند و جان مصدوم را نجات میدهد . xxxدر هنگام آسیب دیدگی های نخاعی و شکستگی در ستون مهره ها و گردن جابجایی بیمار تحت نظارت و نظر متخصص اورژانس و امداد انجام شود xxx از دیگر کاربردهای این برانکارد جابجایی بیمار از تخت به تختی دیگر است بطور مثال برای جابجایی بیمار از تخت اورژانس یا تخت اتاق عمل به تخت بخش بجای بغل کردن بیمار که موجب آسیب رساندن به بیمار میشود میتوان با قرار دادن برانکارد زیر بیمار اقدام به جابجایی نمود. این برانکارد قابلیت شست و شو و استفاده در دفعات متعدد را نیز دارد. این محصول به همراه یک عدد کیف نگهداری برانکارد و 6 عدد دستگیره محافظ پرتابل ارسال میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز در باز کن مانکیز مدل surfer steel خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دربازکن مانکیز (munkees)است. وزن آن5٫4 گرم است. سایز آن 5٫1 x5 x 0٫3 سانتی متر است. جنس آن فلز است. ساخت کشور آلمان است. قابل استفاده به عنوان جاسوئیچی و درباز کن است. دارای حلقه کلید است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت سفری اینتکس مدل 64906 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس محصول از برزنت بوده که یک پارچه مستحکم می باشد. تخت خواب بادی اینتکس ایه ای غیر قابل نفوذ به هوا و مواد مایع مانند آب دارد؛ بنابراین قسمت هایی از بدنه که برزنتی هستند ضد آب نیز می باشد. رویه محصول در رنگی روشن تر از قسمت های دیگر ساخته شده و روکشی مخملی و نرم دارد. ساختار داخلی تخت خواب برزنتی اینتکس سه لایه بوده که در قسمت ارتفاع توسط دو شیار و در قسمت رویه بصورت یک شیار دور تا دوری و چندین خط موازی با هم قابل تشخیص است. شیار دورِ رویه به آن حالتی لبه دار داده و در واقع در اثر وجود یک محفظه بادی لوله مانند تشکیل شده است این قسمت در سطح پایینی تخت خواب نیز وجود دارد. در تمامی این سه لایه هوا به صورت یکنواخت جریان داشته و این سه محفظه از داخل به هم راه دارند. لایه هایی موازی در قسمت میانی محفظه بادی وجود دارند که نرمی و راحتی این وسیله به میزان زیادی به آن ها بستگی دارد این لایه ها در جهت عرضی کشیده شده و در تمامی قسمت ها به بدنه پرس شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت سفری اینتکس مدل 64412 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تخت با داشتن ارتفاع زیاد 46 سانتی متری کیفیت خواب بالاتری را به هنگام استراحت برای شما به ارمغان میاورد. ساختار داخلی این تخت دارای شبکه های تقویت شده به صورت دوبل می باشد که موجب مقاومت بالای این تخت گردیده است. شکل ظاهری این تخت ساده طراحی شده است و مناسب برای تمامی سلیقه ها می باشد. تخت با کد 64412 دارای رویه و دیواره جیر است و قابل شست و شوست. جنس رویه جیر این تخت موجب می گردد به هنگام استراحت سطحی لطیف بدون کوچکترین آزار و اذیتی را تجربه نمایید . تخت بادی به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد و برای همین جهت یک کیف بسیار زیبا و مستحکم برای آن تعبیه شده که شما می توانید محصول را به خوبی در آن جا داده و با خود حمل نمایید . یکی از مزیت هایی که لوازم بادی دارند این است که در صورتی که محصول شما به هر دلیل و مورد کثیف شد و یا دچار لک شد، بدون هیچگونه محدودیت و نگرانی می توانید محصول خود را با استفاده از هر نوع ماده شوینده آن را شستشو دهید . و با قرار دادن آن در محیطی باز و قرار دادن در مجاورت هوای آزاد در مدت زمانی کمتر از چند دقیقه محصول خود را بصورت کاملا تمیز و مشابه روز اول استفاده نمایید . روی بدنه ی این محصول یک پمپ باد برقی تعبیه شده که می تواند محصول شما را در مدت زمانی کمتر از 4 دقیقه کاملا باد نماید و یا بلعکس در صورت نیاز باد آن را تخلیه نموده و کاملا وکیوم نماید . دریچه ی ورودی هوای پمپ به گونه ای است که با چرخاندن آن به سمت راست برای باد کردن محصول و با چرخاندن آن به سمت چپ برای خالی کردن باد محصول شروع به کار می نماید . در کنار دریچه ی ورودی هوای پمپ یک کلید تعبیه شده که برای خاموش و روشن کردن پمپ باد کارایی دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت بادی سفری خودرو کد YD_201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول یکی از مناسب ترین وسیله های سفری بخصوص برای افرادی بوده که قصد اقامت در هتل و یا خانه را نداشته و یا اینکه استراحت های کوتاه در میان راه خواهد بود. محصولی که تنها توسط پمپ های باد فندکی همراه محصول قابل راه اندازی بوده و زمان جمع کردن حجم کوچکی را به خود می گیرد و به دلیل داشتن وزن بسیار کم شما می توانید این کالا را به سادگی با خود حمل و جا به جا کنید. این تخت بادی به گونه ای می باشد که به خوبی با طراحی صندلی عقب ماشین حالت گرفته و سطحی مسطح را برای شما فراهم می آورد و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . جنس رویه آن از پی وی سی جیربا یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد .علاوه بر این دارای دو کوسن مجزا بادی با رویه مخمل و پمپ باد همراه نیز است.همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . قابلیت فوق العاده ی این محصول علاوه بر تخت بودن، این است که میتوان با برعکس کردن محصول و قرار دادن آن در محیط و یا آب استخر و... از آن به عنوان مبل بادی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا