زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید فشارسنج به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید فشارسنج باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب فشارسنج مناسب می‌تواند به شما در کنترل و مدیریت فشار خون در خانه کمک کند. با این حال، با تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، انتخاب می‌تواند دشوار باشد. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید فشارسنج در نکته خرید همراه من باشید تا موارد مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید فشارسنج

نوع فشارسنج
  • بازویی: این نوع فشارسنج‌ها دقیق‌ترین اندازه‌گیری‌ها را ارائه می‌کنند و برای استفاده در خانه و مطب پزشک مناسب هستند.
  • مچی: این نوع فشارسنج‌ها کوچکتر و قابل حمل‌تر هستند، اما ممکن است به اندازه مدل‌های بازویی دقیق نباشند.
  • انگشتی: این نوع فشارسنج‌ها کوچکترین و قابل حمل‌ترین هستند، اما کمترین دقت را دارند و فقط برای بررسی‌های سریع مناسب هستند.
ویژگی‌های فشارسنج
  • ذخیره سازی اطلاعات: برخی از فشارسنج‌ها می‌توانند نتایج را برای چندین کاربر ذخیره کنند. این می‌تواند برای ردیابی فشار خون شما در طول زمان مفید باشد.
  • اتصال به بلوتوث: این قابلیت به شما امکان می‌دهد نتایج را به تلفن هوشمند یا رایانه خود منتقل کنید.
  • تشخیص آریتمی: برخی از فشارسنج‌ها می‌توانند نامنظمی ضربان قلب را تشخیص دهند.
  • منبع تغذیه: فشارسنج‌ها با باتری یا آداپتور برق کار می‌کنند.
اندازه کاف فشارسنج
  • اطمینان حاصل کنید که کاف به اندازه کافی بزرگ است تا به دور بازوی شما راحت بپیچد.
  • فشارسنجی را انتخاب کنید که استفاده از آن آسان باشد و دستورالعمل‌های واضحی داشته باشد.
  • به دنبال فشارسنجی باشید که توسط یک سازمان معتبر مانند انجمن قلب آمریکا تأیید شده باشد.
برندهای محبوب فشارسنج

برخی از برندهای محبوب فشارسنج عبارتند از:

  • امرن (Omron)
  • آندرس (Andrus)
  • میکرولایف (Microlife)
  • بیورر (Beurer)
  • زنیت (Zenith)

در نهایت، قبل از خرید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا به شما در انتخاب فشارسنج مناسب کمک کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای فشارسنج گفته شد، می توانید فشارسنج مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فشارسنج ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز فشارسنج عقربه ای فرش لایف مدل B5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه فشارسنج‌های دیجیتالی به خاطر سهولات استفاده و حمل و نقل طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. اما در گذشته فشارسنج‌های عقربه‌ای رواج داشتند. این نوع فشارسنج می‌تواند دقت بسیار بالایی داشته باشد و هنوز هم در مطب اکثر پزشک‌ها از این نوع استفاده می‌شود. فشارسنج عقربه ای فرش لایف مدل B5 همراه با یک گوشی پزشکی ارائه می‌شود و کیف نگهداری هم دارد. کیف نگهداری برای فشارسنج‌های عقربه‌ای اهمیت زیادی دارد. به علت چند تکه بودن این نوع فشارسنج حمل کردن می‌تواند کمی مشکل باشد. اما با وجود نگهداری تمام تجهیزات داخل آن قرار می‌گیرند و حمل آن‌ها بسیار ساده می‌شود. کاف مدل B5 به بازو بسته می‌شود و برای کسانی که دور بازویشان از 34-24 سانتی‌متر مناسب خواهد بود. گفتنی است این مدل دارای گیج عقربه‌ای بزرگ است که خواندن اعداد آن برای افراد مسن هم ممکن خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید قبل از تهیه محصول مهارت و یادگیری کار با فشارسنج های عقربه ای الزامی است. کاف فشارسنج داخل جعبه بصورت کامل باز می باشد و باید یک طرف آن (طرف چسب) را از میله فلزی عبور دهید تا روی بازو به راحتی بسته شود. یکی از علت هایی که پوار پمپ نمی کند و بعد از یکبار فشرده شدن له می شود، گیر کردن ساچمه داخل حفره درونی است. در این صورت به انتهای پمپ چند بار ضربه بزنید تا به حالت اول برگردد. همچنین توجه داشته باشید که در حالت عادی عقربه گیج در حد چند میلی متر جیوه عقب تر یا جلوتر از عدد صفر است و تاثیر زیادی روی دقت آن ندارد هرچند با چرخاندن پایه آن میتوان آن را تنظیم کرد که توسط متخصص بایستی انجام شود. برای اندازه گیری فشار خون فقط یک دست را معیار قرار دهید تا در حین نواسانات لحظه ای به اشتباه برنخورید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال امرن مدل HBP-1120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج دیجیتالی امرن مدل 1120 محصولی فوق العاده از این کمپانی معتبر بوده که به منظور استفاده های کلینیکی و بیمارستانی و به صورت حرفه ای طراحی شده که نتایج را با دقت و قابلیت اطمینان بالا نشان می دهد. مدل 1120 مدل ارتقا داده شده مدل 1100 بوده که از کاف هایی باسایز (SS(12-18cm تا (XL(42-50cm پشتیبانی می کند و همچنین دقت آن به صورت کلینیکال تایید شده است. از ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری به دو روش شنیداری ‏( بطور دستی با استفاده از گوشی طبی‏)‏ و نوسان سنجی ‏(‏ بصورت اتوماتیک)، پشتیبانی از فن آوری Intellisense ( تنظیم مقدار هوای ورودی به کاف بازوبند بر اساس مقدار فشار مورد لازم)، نشانگر صفر (Zero Indicator) نمایش دهنده سطح فشار صفر دستگاه فشار سنج و آماده بودن دستگاه برای انجام سنجش بعدی، تشخیص آریتمی قلب، قابلیت نمایش آخرین سنجش فشار و قابلیت استفاده با باتری و آداپتور اشاره کرد. این دستگاه شامل یک کاف سایز متوسط(22-32سانتیمتر) و همچنین آداپتور می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال پیک سلوشن مدل easyRAPID خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج دیجیتالی پیک سلوشن مدل easyRAPID، محصولی طبی جهت سنجش فشارخون و ضربان قلب از طریق بازوی دست به صورت تمام خودکار تهیه و تولید شده است. این دستگاه مجهز به تکنولوژی پیشرفته RAPID TECH است که با اندازه‌گیری فشارخون در زمان باد شدن کاف، دریافت نتیجه در کوتاه‌ترین زمان با دقت بالا و با اعمال کمترین فشار را ممکن می‌سازد. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه، نتیجه دقیق و قابل اعتماد با محاسبه میانگین از 3 اندازه‌گیری متوالی آخر است. این دستگاه علاوه بر باتری با برق نیز کار می‌کند. کاف این فشارسنج برای بازوهای با قطر 22 سانتی‌متر تا 42 سانتی‌متری مناسب است. این دستگاه به راحتی قابل حمل است؛ وزن 200 گرمی و کیف همراه این دستگاه کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید آن را همراه خود داشته باشید بدون اینکه به دستگاه آسیبی وارد شود. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این دستگاه می‌توان به قابلیت خاموش خودکار، قابلیت تشخیص آریتمی، هشدار خطای محاسباتی و نمایشگر تعویض باتری اشاره کرد. فشارسنج پیک سلوشن مدل easyRAPID، نمایشگر تاریخ و ساعت دارد و دارای قابلیت نمایش میانگین نتایج نیز است. با استفاده از این فشارسنج و کنترل مداوم فشارخون خود، به ارتقای سلامت خود و خانواده‌تان کمک کنید.

نگاه کلی

فشارسنج پیک سلوشن مدل easyRAPID، دوست خوب شما

کنترل منظم فشارخون و ضربان قلب اهمیت زیادی در راستای سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها دارد؛ همین باعث شده است که اهمیت تهیه‌ یک فشارسنج مناسب روز به روز بیش‌تر احساس شود. دستگاه‌های فشارسنج را می‌توان یکی از مهم‌ترین لوازم برای کنترل سلامتی به شمار آورد. این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلف توسط برندهای متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به تشخیص خودتان بهترین مورد را خریداری کنید. اگر به دنبال یک فشارسنج مرغوب و با کاربری آسان هستید، فشارسنج مدل easyRAPID که توسط کمپانی پیک سلوشن تولید شده است، یکی از بهرین گزینه‌ها برای شماست. سایز کاف این فشارسنج می‌تواند از 22 تا 42 سانتی‌متر متغیر باشد و در نتیجه افراد با جثه‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. گفتنی است که حافظه این فشارسنج، قابلیت ذخیره‌ 60 نتیجه را دارد و پس از پر شدن حافظه، از قدیمی‌ترین اندازه‌های ثبت شده، شروع به پاک کردن نتایج خواهد کرد. این فشارسنج از نوع دیجیتال و بازویی بوده و به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته Rapid Tech، قادر است در کوتاه‌ترین زمان، با دقت بالا و با اعمال کمترین فشار، نتایج را نمایش دهد. نمایشگر LCD بزرگ این دستگاه و اعداد بزرگ و خوانای نمایشی روی آن، با کمترین فشار به چشم، امکان خواندن نتایج را به شما می‌دهند. 

فشارسنج پیک سلوشن مدل easyRAPID، می‌تواند هم با باتری و هم با برق کار کند؛ به همین منظور در بسته‌بندی این محصول، 4 عدد باتری قرار داده شده که می‌توانید از آن برای راه‌اندازی فشارسنج استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های خاص این دستگاه می‌توان به قابلیت تشخیص آریتمی، قابلیت خاموشی خودکار، نمایشگر تاریخ و ساعت و هشدار خطای محاسباتی اشاره کرد.

نکات مهم در اندازه‌گیری فشارخون

نحوه کار با فشارسنج دیجیتالی

فشارسنچ دیجیتالی دارای قابلیت باد شدن بازوبند یا کاف به صورت خودکار بوده و از طرف دیگر صفحه نمایش دیجیتالی بر خلاف صفحه نمایش عقربه‌ای، اطلاعات دقیق‌تری را به شما نمایش خواهد داد. از طرف دیگر فشار سنچ عقربه‌ای، فقط فشار خون را نمایش می‌دهد ولی فشارسنج دیجیتالی پیک سلوشن مدل  easyRAPI، دارای قابلیت نمایش فشار خون، ضربان قلب و تاریخ و ساعت بوده که همگی برای شما کاربرد دارد. کافی است بازو بند رو دور بازو بسته و با فشردن دکمه استارت، کاف باد شده و خودکار متوقف شده و با ثابت شدن عدد روی صفحه نمایشگر، می‌توان فشارخون را مشاهده کرد. همچنین در پایین صفحه نمایش، تعداد اطلاعات ذخیره شده را نمایش می‌دهد و با دکمه‌های روی بدنه می‌توانید هر تاریخ و دفعه را به وضوح مشاهده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج بازویی ایزی کر مدل U82H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج دیجیتالی سخنگو EasyCARE براساس سیستم نوسان گیری ،فشار خون را اندازه گیری می کند . به این معنا که این فشارسنج با استفاده از تشخیص حرکت خون در رگ های براکیال این حرکات را از طریق دستگاه به اندازه گیری دیجیتال فشار خون تبدیل می کند . میزان فشار هوشمند و تنظیم شده در این دستگاه باعث می شود ناراحتی ناشی از فشار بیش از حد کاف را کاهش داده و با کوتاه ترین مدت زمان اندازه گیری به افزایش طول عمر کاف کمک کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج امسیگ مدل BO28 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج بازویی سریع امسیگ BO28 به صورت تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب را از طریق بازو اندازه گیری می کند. از نظر کلینیکی آزمایش شده است. دارای 120 جایگاه حافظه برای 3 کاربر می باشد. در صورت اشتباه در عملیات هشدار می دهد. با دقت و سرعت بسیار بالا و عملکرد عالی. این فشار سنج صفحه نمایشگر بسیار بزرگ LCD دارد و به صورت خودکار خاموش می شود.فشار سنج BO28 هم چنین قابلیت تشخیص عارضه آریتمی یا همان بی نظمی ضربان قلب دارد که بسیار مهم است. این دستگاه قابلیت اندازه گیری فشارهای بسیار بالا و بسیار پایین (واقعی) به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته روز دنیا را نیز دارد. نتایج را به کمک WHO رنگی به آسانی می توان تفسیر کرد. دارای کاف با سایز L است و سیستم پیشرفته کنترل هوا و سنسور های پیشرفته ، موتور پمپ ، شیر تخلیه و دریچه نسل جدید ، با فن آوری Intel + Sens دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج عقربه‌ای ریشتر مدل Shock Proof 1250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه از تکنولوژی انحصاری ریشتر آلمان در ساخت فشارسنج های عقربه ای ضد ضربه بهره می برد. این دستگاه کالیبراسیون خود را تا 5سال حفظ می کند و دستگاه در مقابل افتادن از ارتفاع تا 120 سانتیمتر ضد ضربه عمل می کند. فشارسنج های عقربه ای معمولی در اثر افتادن یا ضربه های سنگین ممکن است از کالیبره خارج شده و دیگر قابلیت استفاده نداشته باشند.بنابراین فشارسنج های ضد ضربه می توانند به عنوان جایگزین و یا پشتیبان انتخابی کاملا حرفه ای و مناسب باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج بازویی وکتو مدل 800B15S کد 48574 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه نمایش فشار خون را بر اساس طبقه بندی سازمان بهداشت جهانی انجام میدهد. فشار دستگاه برای اندازه گیری نباید بیش از ۲۹۹ میلی متر جیوه شود. این دستگاه جهت اندازه گیری کمترین و بیشترین فشار خون اشخاص تولید شده و برای انجام این عنل از تکنولوژی توان سنجی استفاده مینماید. همچنین این فشار سنج بازویی قابلیت اندازه گیری ضربان قلب را دارا است. کاربرد این وسیله برای مصارف خانگی میباشد. در هنگام استفاده از دستگاه از مجاورت با دستگاه موبایل و یا اجسامی که خاصیت مغناطیسی دارند بپرهیزید. دستگاه تا 90 عدد فشار خون را در حافظه خود نگهداری میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال بی پی مکس مدل DBP-1332 به همراه کاف اضافه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج‌ها از جمله محصولات کاربردی در زمینه‌ی کنترل سلامت هستند و امروزه توسط شرکت‌های مختلفی از جمله بی پی مکس تولید می‌شوند. فشارسنج دیجیتال بازویی سخنگو بی پی مکس مدل DBP-1332 از محصولات پرفروش در این زمینه است که موفق به دریافت تاییدیه‌های پزشکی CE و RoHS اروپا و همچنین تاییدیه FDA آمریکا، TUV و مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی جهانی ISO13485 شده است. این دستگاه با دقتی بالا و قابل توجه می‌تواند اندازه‌گیری فشارخون، ضربان قلب و هشدار اریتمی را انجام دهد. فشارسنج دیجیتال بی پی مکس مدل DBP-1332 حافظه‌ی 120 عددی در 2 گروه و اعلام میانگین سه اندازه‌گیری آخر فشارخون را در خود می‌بیند. همچنین، قابلیت اعلان ضربان قلب نامنظم، سخنگو فارسی، صفحه نمایش خوانا، تغذیه دوگانه آداپتور و باتری، دفترچه راهنمای فارسی و کاربری آسان در این دستگاه به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که در کنار این دستگاه، یک عدد کیف حمل و یک کاف اضافه برای بازوهای 22 تا 42 سانتی‌متر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج بازویی وکتو مدل LD_537 کد 48613 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فشارسنج سخنگو باعث سهولت استفاده برای افراد ناشنوا و کم سواد و... میباشد که با مکانیزم دیجیتالی عملکرد بسیار آسان را امکان پذیر نموده است. این دستگاه تنها با فشردن یک دکمه اما با دقت بالا فشارخون شمارا اندازگیری میکند. نور پس زمینه صفحه LCD این مدل دستگاه فشارسنج بر اساس طبقه بندی سازمان بهداشت جهانی برای سطوح مختلف فشار خون از جمله فشار خون طبیعی، کمی بالاتر از حد طبیعی و فشار خون بالا به ۳رنگ سبز، زرد، قرمز تغییر پیدا می کند. همچنین در صورت بروز خطا، نور پس زمینه به رنگ قرمز در می آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج بازویی گلامور مدل PG-800B19L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از دستگاه‌‌های مورد نیاز در هر خانه دستگاه فشارسنج است. با استفاده از این دستگاه می‌توان به صورت پیوسته فشارخون را در خانه سنجید. دستگاه فشارسنج بازویی مدل PG-800B19L محصولی با کیفیت از برند گلامور است. این دستگاه کاربردی قابلیت‌‌ها ی بسیاری دارد و کارکردن با آن اسان است. PG-800B19L هم با باتری و هم با آداپتور امکان سنجش میزان فشار خون و ضربان قلب را فراهم می‌کند. این محصول شرکت گلامور دارای یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ است که حالت‌‌ها ی مختلفی را نمایش می‌دهد. نمایش ضربان قلب، شدت فشار خون، میزان باتری از قابلیت‌‌ها ی این نمایشگر است. این فشار سنج دارای حافظه است و می‌تواند تا 90 بار میزان حافظه بیمار را در خود ذخیره کند. گلامور برای این مدل یک کیف چمدانی در نظر گرفته است تا در حمل‌و نقل و جاجایی مشکلی بوجود نیاید. همچنین گفتنی است که این محصول حدود 380 گرم وزن دارد و مشکلی برای جابجایی برایتان بوجود نخواهد آورد.

فشار خون

فشارخون افراد به صورت روزانه و فصلی دارای نوسان و متغیر است. این تغییرات به خصوص در بیماران با اضطراب بالا بسیار بیشتر است. فشار خون افراد در هنگام خواب در پایین‌ترین سطح خود و در هنگام فعالیت در بالاترین سطح خود قرار دارد. اندازه گیری فشارخون در بیمارستان یا کلینیک به دلیل اضطراب بالای بیمار ممکن است دچار خطای اندازه‌گیری و نمایش میزان فشارخون فرد شود. همینطور ممکن است در ساعاتی که بیمار برای اندازه گیری فشارخون به کلینیک یا مطب و یا اورژانس مراجعه می‌کند، دچار افزایش یا کاهش فشارخون تحت تاثیر شرایط محیطی باشد و در نتیجه نتیجه درستی در مورد فشارخون واقعی حاصل نشود. به دلایل ذکر شده و دلایل بسیار دیگر، استفاده و داشتن یک فشارسنج با کیفیت برای بیماران با فشارخون بالا در خانه الزامی است. این بیماران بایستی بتوانند به طور منظم و بر اساس یک روتین روزانه، فشارخون خود را در طول روز اندازه‌گیری و ثبت کنند.

نحوه استفاده از فشارسنج بازویی دیجیتالی گلامور (Glamor) مدل BP389A

با توجه به اینکه برای استفاده از فشارسنج گلامور می‌توان از باتری یا آداپتور استفاده کرد، ۴ عدد باتری قلمی را درون دستگاه قرار دهید یا آداپتور را به دستگاه متصل کرده و به برق بزنید. کاف مناسب با سایز دور بازو را به دستگاه متصل کنید و کاف را در قسمت بالای بازو ببندید به طوری که شلنگ کاف به موازات دست و انگشت کوچک قرار بگیرد. راحت روی صندلی بنشینید و ساعد را با زاویه بیش از ۹۰ درجه به میز تکیه دهید به طوری که شلنگ کاف هم پیچ نخورده باشد. سپس دستگاه را روشن کنید. پس از فشردن دکمه Start، دستگاه به طور خودکار اندازه گیری را شروع می‌کند. پس از پایان اندازه‌گیری دستگاه، ۳ عدد روی دستگاه نمایش داده می‌شود که عدد بالاتر فشار خون سیستولیک قلب، عدد کوچکتر فشار خون دیاستولیک قلب و عددی که کوچکتر نوشته شده، ضربان قلب فرد را نشان می‌دهد.

نکاتی درباره خطای اندازه‌گیری فشار خون

اندازه گیری فشارخون پس از نوشیدن چای یا کشیدن سیگار، اندازه گیری فشار خون بلافاصله پس از صرف شام یا نوشیدن مایعات زیاد، هنگام صحبت کردن، راه رفتن یا همراه با تکان دادن دست و اندازه‌گیری فشار خون بلافاصله پس از استحمام، در چنین موقعیت‌هایی، احتمال خطا وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج گلامور مدل Tmb-995 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از خطراتی که همیشه سلامتی انسان را تهدید می‌کند، داشتن فشارخون بالا یا پایین است. فشارسنج دیجیتالی بازویی گلامور خیال شما را ازلحاظ داشتن فشارسنجی با دقت و با کیفیت راحت می‌کند. این مدل فشارسنج تکنولوژی MWI را دارا است و از فشار باد بیهوده و ایجاد درد در بازو جلوگیری می‌کند. فشارسنج گلامور برند هانوفر آلمان است که کاملاً ازلحاظ دقت و کیفیت در رتبه‌های اول است. این مدل فشارسنج دارای تأییدیه‌ سازمان جهانی بهداشت(WHO) است و به میزان 60 عدد نوبت اندازه‌گیری را ذخیره می‌کند. همچنین این محصئل دارای صفحه‌نمایش با رنگ آبی است که خواندن اعداد اندازه‌گیری شده را راحت‌تر می‌کند. بازوبند(کاف) دستگاه دو سایز مختلف دارد که هم برای افراد معمولی و افراد سنگین وزن قابل‌استفاده است. در داخل دستگاه آداپتور مخصوص وجود دارد که بدون نیاز به باطری هم می‌تواند کار کند. نحوه بستن کاف باید به‌گونه‌ای روی بازو بسته شود که از خم‌شدگی آرنج یک یا دو سانتی‌متر بالاتر باشد و شلنگ بازوبند به سمت پایین بسته شود. موقع اندازه‌گیری فشارخون بهتر است که کاربر قبل از آغاز اندازه‌گیری سه الی چهار دقیقه نشسته باشد. فشارسنج TMB-995 سیستم تشخیص آریتمی قلب را دارد که در صورت نامنظم بودن ضربان قلب به کاربر اطلاع می‌دهد. در داخل صفحه‌نمایش خط نواری میزان فشارخون را دارد که با چهار رنگ سبز،زرد،نارنجی و قرمز قابل‌مشاهده است و با فلش محدوده‌ فشارخون را نیز مشخص می‌کند. داخل جعبه فشارسنج گلامور TMB-995 دو عدد بازوبند(فنری و ساده) کیف ضدضربه قابل‌حمل و آداپتور وجود دارد. این دستگاه قابلیت کار با 4 عدد باطری آلکالاین را نیز دارد. این مدل فشارسنج قابل‌استفاده در منزل مطب پزشکان و کلینیک است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال بازویی وکتو مدل VT-800B12S به همراه ترمومتر دیجیتال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند  وکتو ( VEKTO) جزء برندهای برتروبا کیفیت, در رابطه با تولید کالاهای مربوط به ابزار سلامت از جمله انواع دستگاه بخور و دستگاه های فشار سنج و تشکهای طبی مواج و ... می باشد.این برند ، یکی از بزرگترین مجموعه ها درزمینه تولید ابزارهای ذکر شده با سابقه طولانی, هر روز بهتر و مصمم تر از پیش, جهت ارائه محصولات خود به مشتریان و همچنین جلب رضایت آنان, گام بر می دارد . در هر سنی, هموار باید به فکر حفظ سلامتی‌ مان باشیم. عموم مردم باید برای حفظ سلامتی‌شان به‌طور دوره‌ای معاینه‌های پزشکی مختلفی را انجام دهند. یکی از معاینه‌هایی که باید به‌طور دوره‌ای انجام شوند، اندازه‌گیری فشار خون است. با توجه به خطراتی که در پی بالا و پایین شدن فشار خون انسان را تهدید می کند، داشتن یک فشار سنج بسیار ضروری است. از آن جا که اغلب افراد طریقه اندازه گیری فشار خون با دستگاه فشار سنج معمولی را بلد نیستند لذا توصیه می شود که از دستگاه فشار سنج دیجیتالی استفاده کنند. فشار خون یکی از علائم حیاتی مهم است. میزان فشارخون اندازه گیری شده در کلینیک یا مطب پزشک ممکن است تحت تاثیر اضطراب در فرد بین 25 تا 30 میلیمتر جیوه بالاتر از آنچه که در خانه اندازه گیری می شود باشد. اندازه گیری فشار خون در منزل می تواند تاثیر عوامل خارجی را کاهش دهد و با فراهم کردن تاریخچه فشارخون فرد کمک شایانی به پزشکان نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتالی سیتی زن مدل CH 452 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج سی تی زن مدل'CH-452'بدون شک کنترل فشار خون یکی از ضروری ترین کارها برای همه افراد بعد از سن 40 سالگی است. از آنجا که دستگاههای دیجیتالی بدون نیاز به حضور پزشک برای اندازه گیری فشارخون استفاده می شوند، کیفیت و دقت بالای آنها به شدت اهمیت پیدا میکند. چنانچه این دستگاه ها از کیفیت لازم برخوردار نباشند ممکن است با ارائه نتایج غلط برای فرد ایجاد مشکل نموده و وی را به انجام اقدامات اشتباه راهنمایی کند که می تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین کیفیت محصول اهمیت بسیار بسیار بیشتری نسبت به دیگر ویژگی ها و امکانات این محصولات دارد.فشارسنج سیتی زن مدل "cH452"  یکی از محصولات کمپانی سرشناس "سیتی زن ژاپن" می باشد. این محصول از محصولاتی است که سالهاست در بازار موجود است و فروش بالایی نیز دارد. . این دستگاه بصورت تمام اتوماتیک بوده و فشارخون بالا، پایین و ضربان قلب را فقط با فشردن یک دکمه انداره گیری می‌نماید.90 حافظه ذخیره اندازه گیری های انجام شده به شما کمک میکند تا این اعداد را با پزشک خود در میان بگذارید.طراحی خاص، کاف کتانی بسیار باکیفیت، تاییدیه کلینیکی ESH از دیگر ویژگیهای این محصول است. این دستگاه با باطری کار میکند و 4عدد باطری آلکالاین درجه یک نیز در بسته بندی کالا وجود دارد.این دستگاه دارای قابلیت خاموش شدن خودکار و قابلیت میانگین گیری از 3 مقدار اندازه گیری آخر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال بازویی وکتو مدل PG-800B15S به همراه ترمومتر دیجیتال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند وکتو ( VEKTO) جزء برندهای برتروبا کیفیت, در رابطه با تولید کالاهای مربوط به ابزار سلامت از جمله انواع دستگاه بخور و دستگاه های فشار سنج و تشکهای طبی مواج و ... می باشد.این برند ، یکی از بزرگترین مجموعه ها درزمینه تولید ابزارهای ذکر شده با سابقه طولانی, هر روز بهتر و مصمم تر از پیش, جهت ارائه محصولات خود به مشتریان و همچنین جلب رضایت آنان, گام بر می دارد . در هر سنی, هموار باید به فکر حفظ سلامتی‌ مان باشیم. عموم مردم باید برای حفظ سلامتی‌شان به‌طور دوره‌ای معاینه‌های پزشکی مختلفی را انجام دهند. یکی از معاینه‌هایی که باید به‌طور دوره‌ای انجام شوند، اندازه‌گیری فشار خون است. با توجه به خطراتی که در پی بالا و پایین شدن فشار خون انسان را تهدید می کند، داشتن یک فشار سنج بسیار ضروری است. از آن جا که اغلب افراد طریقه اندازه گیری فشار خون با دستگاه فشار سنج معمولی را بلد نیستند لذا توصیه می شود که از دستگاه فشار سنج دیجیتالی استفاده کنند. فشار خون یکی از علائم حیاتی مهم است. میزان فشارخون اندازه گیری شده در کلینیک یا مطب پزشک ممکن است تحت تاثیر اضطراب در فرد بین 25 تا 30 میلیمتر جیوه بالاتر از آنچه که در خانه اندازه گیری می شود باشد. اندازه گیری فشار خون در منزل می تواند تاثیر عوامل خارجی را کاهش دهد و با فراهم کردن تاریخچه فشارخون فرد کمک شایانی به پزشکان نماید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید خط چشم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشار سنج دیجیتال زیکلاس مدل B01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

زندگی سالم‌تر با فشار سنج دیجیتال زیکلاس مدل B01

امروزه انواع مختلفی از فشارسنج‌ها در بازار وجود دارند که فرآیند بررسی و رصد فشارخون را به امری آسان تبدیل کرده‌اند. پیدا کردن فشارسنج مناسب در میان تعداد زیاد این دستگاه‌ها، نکته مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود. یکی از بهترین انواع این دستگاه‌ها، فشارسنج‌های دیجیتالی هستند. فشارسنج‌های دیجیتال در دو نوع مچی و بازویی تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه موردنظر خود، از میان آن‌ها بهترین مورد را انتخاب کنید. فشارسنج دیجیتال مدل B01 یک نمونه از فشارسنج‌های دیجیتالی خوب و باکیفیت موجود در بازار است که توسط برند زیکلاس تولید شده است. این فشارسنج با امکانات و خصوصیات ویژه‌ای که دارد، در میان سایر فشارسنج‌ها می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این فشارسنج قادر است فشارخون را هم از طریق بازو و هم از طریق مچ اندازه‌گیری کند و نتایج را به سرعت و با دقت بالا به شما نشان دهد. این دستگاه قابلیت ذخیره و نگهداری اطلاعات تا 120 نتیجه برای 2 کاربر را دارد. فشارسنج دیجیتال زیکلاس مدل B01، قابلیت تشخیص آریتمی قلبی یا همان نامنظم بودن ضربان قلب را دارد. کاف این محصول می‌تواند دور بازو یا مچ افراد با طول بین 22 تا 36 سانتی‌متر را بپوشاند.

یکی دیگر از مزیت‌های دستگاه فشارسنج زیکلاس مد B01، قابلیت اعلام صوتی فشارخون است. این دستگاه سخنگو می‌تواند وضعیت فشارخون شما را به صورت صوتی گزارش دهد. در مواردی که فرد قادر به خواندن اعداد درج شده نیست و یا حتی مشکل بینایی دارد، این گزینه بسیار کاربردی خواهد بود. این فشارسنج می‌تواند هم با برق و هم با باتری کار کند؛ به این منظور در بسته‌بندی این محصول، 4 عدد باتری به همراه 1 آداپتور برق قرار گرفته است تا به هر روشی که بخواهید، بتوانید این فشارسنج را راه بیندازید. این فشارسنج دارای قابلیت خاموشی خودکار و نمایشگر تعویض باتری نیز است.

نکات مهم در اندازه‌گیری درست فشارخون

برای اینکه نتیجه حاصل از اندازه‌گیری فشارخون قابل اعتماد و دقیق باشد، لازم است نکاتی را پیش از سنجش فشار در نظر داشته باشید. از جمله اینکه سعی کنید حدود نیم ساعت قبل از اندازه‌گیری فشارخون، از نوشیدن چای، قهوه و سایر نوشیدنی‌های حاوی کافئین و هم‌چنین از استعمال دخانیات یا قرار گرفتن در معرض دود دخانیات دیگران جلوگیری کنید. سعی کنید برای مدت 5 دقیقه پیش از سنجش فشارخون، با آرامش در مکانی بنشینید. هنگام اندازی‌گیری نیز طوری روی صندلی بنشینید که پاها کاملا روی زمین باشند، ساعد دست‌ها تکیه داده شده‌ باشد و آرنج‌ها تقریبا در سطح قلب قرار گرفته باشند. نحوه بستن درست بازوبند یا مچبند فشارسنج نیز بسیار اهمیت دارد به طوری که کاملا در تماس با پوست باشد. در زمان سنجش فشارخون نیز از صبحت کردن پرهیز کنید. در انتها سعی کنید فشارخون را دو بار پی در پی با فاصله کوتاه اندازه بگیرید تا از درستی نتیجه اطمینان کامل حاصل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتالی سیتی زن مدل CH 453 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج سی تی زن مدل 'CH-453'فشارسنج سیتی زن مدل "cH453"  یکی از محصولات کمپانی سرشناس "سیتی زن ژاپن" می باشد. این محصول از محصولاتی است که سالهاست در بازار موجود است و فروش بالایی نیز دارد. . این دستگاه بصورت تمام اتوماتیک بوده و فشارخون بالا، پایین و ضربان قلب را فقط با فشردن یک دکمه انداره گیری می‌نماید.90 حافظه ذخیره اندازه گیری های انجام شده به شما کمک میکند تا این اعداد را با پزشک خود در میان بگذارید.این دستگاه قادر است با استفاده از سنسورهای بسیار حساس، ضربان نامتعارف و نامنظم قلب و همچنین خطای حرکت بدن حین اندازه گیری را اعلام کند.طراحی خاص، کاف کتانی بسیار باکیفیت، تاییدیه کلینیکی ESH از دیگر ویژگیهای این محصول است. این دستگاه با باطری کار میکند و 4عدد باطری آلکالاین درجه یک نیز در بسته بندی کالا وجود دارد.قابلیت خاموش شدن خودکار و قابلیت میانگین گیری از 3 مقدار اندازه گیری آخر از دیگر ویژگیهای این محصول می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشار سنج دیجیتال رزمکس مدل CF155F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای چکاب بدن و چک کردن سطح فشار وجود هر دستگاه فشارخونی در هر خانه‌ای لازم است. برخی از دستگاه فشارخون مانند فشار سنج رزمکس مدل CF155F دیجیتالی بوده و کار شما را برای چک کردن و ذخیره کردن اطلاعات مربوط به سلامتی خود راحت می‌کند. فشارسنج مدل CF155F دارای تکنولوژی Real Fuzzy است. همچنین این دستگاه دارای نشانگر بالا بودن ریسک فشارخون است که برای افرادی که در معرض این بیماری هستند حائز اهمیت است. در صورت داشتن آریتمی این مدل از فشارسنج می‌تواند شما را باخبر سازد و به شما هشدار آریتمی دهد. مدل cf155f دارای 90 عدد حافظه است و همین‌طور قابلیت اتصال آداپتور را هم دارد. با این دستگاه می‌توانید میانگین سه اندازه‌گیری آخر خود را داشته باشید. این دستگاه به همراه آداپتور برق عرضه می‌شود که از آن می‌توانید برای شارژ فشارسنج استفاده کنید. پس اگر شما هم هنوز اقدام به خرید دستگاه فشارخون نکرده‌اید؛ این دستگاه دیجیتالی رزمکس بسیار خوب و کارآمد برای شما خواهد بود.

ضرورت استفاده از دستگاه‌ فشارسنج

فشار خون افراد به صورت فشار خون بالا روی فشار خون پایین اعلام می‌شود. اگر فشار خون فرد در یک بازه‌ی طولانی و نه با انجام فعالیت بدنی و مصرف دخانیات و ... بالا باشد، فرد مبتلا به بیماری هایپرتنشن یا فشارخون بالا است. برای کسانی که از این بیماری رنج می‌برند مهم است که به صورت متوالی اندازه‌ی فشار خون خود را بررسی و کنترل کنند. امروزه دستگاه‌های فشارخون دیجیتالی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و مورد استقبال عموم مردم واقع شده‌اند. کاربری ساده و استفاده‌ی آسان از آن‌ها این محصولات را برای استفاده‌ی خانگی و روزمره به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. برای کسانی که فشارخون بالا دارند کنترل و اندازه‌گیری میزان فشارخون امری مهم است. به همین خاطر توصیه می‌شود اگر فشار خون بالایی دارید یا سابقه‌ی این مسئله در خانواده‌ی شما وجود داشته، با استفاده از دستگاه‌های فشارسنج خانگی، فشارخون خود را بررسی کنید تا با کنترل مداوم آن، عارضه‌ی بالا بودن طولانی مدت فشارخون سلامتی شما را در معرض خطر قرار ندهد.

فشارسنج دیجیتال رزمکس مدل CF155F

  اولین چیزی که بعد از شنیدن نام فشارسنج‌های دیجیتال به ذهن می‌رسد امکان استفاده از آن‌ها بدون کمک دیگران است. استفاده از فشارسنج دیجیتال رزمکس مدل CF155F به تنهایی و بدون کمک سایر افراد امکان‌پذیر است. این محصول قابلیت ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به 90 اندازه‌گیری اخیر را دارد و به همین خاطر به راحتی می‌توانید گزارشی از میزان فشار خونتان برای ارائه به پزشک خود تهیه کنید. از آنجایی که عده‌ای معتقدند فشارسنج‌های دیجیتال ممکن است دارای خطا باشند برخی شرکت‌های تولیدکننده‌ی این محصول برای این دغدغه چاره‌ای اندیشیده‌اند. برخی از فشارسنج‌های دیجیتال قابلیت میانگین‌گیری سه اندازه‌گیری آخر را دارد و همین امر باعث می‌شود که سنجش دقیق‌تری از فشارخون خود را داشته باشید. این مدل هم به این قابلیت مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل از فشارسنج‌های رزمکس می‌توان به نشانگر ریسک فشارخون بالا، نشانگر ضربان نامنظم قلب و تشخیص حرکت فرد در حین اندازه‌گیری اشاره کرد. از آنجا که برخی ممکن است بازوبند فشارسنج را نادرست بر بازوی خود ببندند و بنابراین سنجش خطایی از فشارخون فرد محاسبه شود، این دستگاه به سنسور تشخیص صحیح بستن حرکت در حین اندازه‌گیری مجهز شده است بنابراین اندازه‌گیری فشار خون فرد دقیق‌تر خواهد بود. همچنین این محصول از کاف مخروطی بدون لاتکس بهره برده است و فشار و باد بازوبند آن با استفاده از تکنولوژی Real Fuzzy تنظیم می‌شود. این مدل به همراه آداپتور شارژ عرضه خواهد شد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتالی سیتی زن مدل CH 503 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه فشارسنج بازویی سیتی زن CHU-503دارای شاخص نشان دهنده وضعیت فشارخون بیمار، شاخص خطای حرکت بدن حین اندازه گیری و شاخص ضربان نامتعارف قلب بیمار است. دستگاه فشارسنج بازویی سیتی زن CHU-503 شامل 90 حافظه ذخیره میزان اندازه گیری و نمایش میانگین 3مرتبه آخر اندازه گیری است. روش اندازه گیری بصورت اسیلومتری است. نشانگر استراحت Resting و نمایش تاریخ و ساعت از دیگر قابلیتهای محصول است. استفاده از دستگاه فشارسنج بازویی سیتی زن CHU-503 مذکور به آسانی و تنها با یک تماس انگشت صورت می‌پذیرد و خاموش شدن خودکار آن از ویژگی‌های دیگر این محصول است. این دستگاه دارای استاندارد CE اروپاست و به همراه آن، CD آموزشی به زبان فارسی عرضه می‌شود. منبع تغذیه دستگاه آداپتور+ باتری4 عدد باتری قلمی AA است. ابعاد این محصول118x130x95 میلیمتر، دارای نمایشگر بزرگ و مناسب استفاده برای دور بازوی 22 تا 32 سانتیمتری است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال گلامور مدل 1018NEW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج بازویی گلامور مدل TMB-1018 NEW دارای صفحه نمایشگر LCD دیجیتال 49x73 می باشد و و هم چنین قابلیت ذخیره نتایج تا 60 عدد و نمایش میانگین سه نتیجه آخر را دارد.از ویژگی های دیگر این فشارسنج می توان به دارا بودن یک عدد کاف بزرگ علاوه بر کاف اصلی اشاره کرد. کاف این دستگاه مناسب برای دور بازوهای 22 تا 32 سانتی متر و 32 تا 42 سانتیمتر است و هم چنین این دستگاه دارای آداپتور و کیف نگهداری ضد ضربه بوده و منبع تغذیه آن برق و یا باطری است.فشارسنج بازویی گلامور مدل TMB-1018 NEW از تکنولوژی نسل جدید MWI بهره می برد و دارای نمایشگر WHO می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج امرن مدل RS3 Intelli IT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج مدل RS3 Intelli IT محصولی از برند « امرن » (Omron) است به‌صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است. این دستگاه برای مصارف خانگی طراحی شده است که استفاده از آن‌هم بسیار راحت است. فشارسنج RS3 Intelli ITعلاوه بر اندازه‌گیری میزان فشارخون، تعداد ضربان قلب در دقیقه را نیز نمایش می‌دهد. حافظه‌ این دستگاه قابلیت ذخیره‌ی 30 نتیجه‌ را به همراه روز و ساعت آن دارد. برای ارائه‌ی تصویر کلی از وضعیت سلامت فرد، میانگین نتایج، محاسبه و سپس نمایش داده می‌شود. برای اندازه‌گیری فشارخون RS3 Intelli IT باید روی مچ دست با اندازه 13.5 تا 21.5 سانتی‌متر بسته شود. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد، بدین معنی که پس از استفاده، این مدل در طی چند ثانیه خاموش می‌شود. انرژی مورد نیاز فشارسنج RS3 Intelli IT با استفاده از دو باتری نیم قلمی تأمین می‌شود. با تهیه فشارسنج RS3 Intelli IT می‌توانید به‌راحتی فشارخون خود را اندازه بگیرید و مجموعه نتایج آن را مشاهده نمایید.

قاتل خاموش

قاتل خاموش بدن را می‌شناسید؟ فشارخون بالا یکی از بیماری‌های بسیار مشکل‌ساز برای بدن است که اگر نتوانید به‌طور مداوم آن را کنترل کنید دچار مشکلات و ناراحتی‌های زیادی خواهید شد. زمانی که قلب، خون را پمپاژ می‌کند میزان حرکت و در اصطلاح فشار آن بسیار اهمیت دارد. اگر فشارخون پمپاژ شده در رگ‌ها بیش‌ازاندازه شود، در اصطلاح گفته می‌شود که فشارخون بالاست و اگر این فشار کمتر از حد معمول خود باشد به فشارخون پایین از این مشکل یاد می‌کنند. مشکل فشارخون را به این دلیل قاتل خاموش می‌نامند که هیچ نشانه‌ی قبلی، علامتی برای ما ندارد و اگر مداوم مراقب بدنتان نباشید این مشکل تا مدت‌ها ناشناخته باقی خواهد ماند. برای کنترل میزان فشارخون بهترین کار چک کردن فشارخون به‌صورت مرتب است. حتماً دستگاه‌های فشارسنج را در مدل‌های متنوع دیده‌اید و یکی از بهترین انواع آن فشارسنج‌های الکترونیکی (دیجیتالی) هستند. فشارسنج‌های دیجیتال دو نوع مچی و بازویی دارند که بنا به نیاز و البته بودجه‌تان می‌توانید از میان آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید. البته به یاد داشته باشید که پزشکان معتقدند که فشارسنج‌های بازویی دقیق‌تر از سایر مدل‌های این نوع دستگاه هستند و این را نیز قبول باید کرد که برای تمام افراد با هر سن و سالی استفاده از فشارسنج‌های مچی راحت‌تر و سریع‌تر است.

لزوم استفاده از فشارسنج‌

فشارسنج‌ها توسط برندهای مختلف در مدل‌های متفاوت تولید می‌شوند که قابلیت‌های مختلف آن‌ها سبب تفاوت قیمت این دستگاه‌ها شده است. در این صفحه فشارسنج امرن مدل RS3 Intelli IT را مشاهده می‌کنید که یکی از مدل‌های تولیدی برند امرن بوده و دارای قابلیت‌های خوب و کارآمدی است. امرن شرکت الکترونیک ژاپنی است که درزمینهٔ تولید تجهیزات و قطعات الکترونیکی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و ابزارهای مراقبت سلامت فعالیت می‌کند. امرن مدل‌های متنوع فشارسنج را باقابلیت‌های خوبی تولید و روانه بازار جهانی کرده است که یکی از بهترین مدل‌های آن را در این بخش مشاهده می‌کنید. تمام‌خودکار بودن این فشارسنج از قابلیت‌های خوب این دستگاه است و کمک می‌کند تا تمام افراد با هر توان جسمی و البته سوادی بتوانند در خانه از آن استفاده کنند. با استفاده از فشارسنج RS3 Intelli اندازه‌گیری فشارخون، تعداد ضربان قلب کمتر از 1 دقیقه انجام می‌شود و بهتر است بدانید نتایج هراندازه گیری هر فردی تا 30 نتیجه در حافظه دستگاه ذخیره خواهد شد. ‌استفاده از تمام فشارسنج‌های مچی ازجمله این دستگاه امرن بسیار ساده بوده و کافی است آن را روی مچ ببندید و دکمه روشن را فشار دهید. داشتن بلوتوث از ویژگی های خوب این دستگاه است و سیستم خاموشی خودکار فشارسنج امرن کمک می‌کند تا دستگاه بعد از چند ثانیه پس از اتمام کارتان خاموش ‌شود. توجه داشته باشید که بعد از رسیدن به دوران میان‌سالی چک کردن فشارخون به‌طور مداوم لازم است و تهیه فشار سنجی باکیفیت یکی از اقدامات خوب برای حفظ سلامتی و رسیدگی به بدنتان خواهد بود. این مدل از فشارسنج مچی کیفیتی قابل‌قبول داشته و باقیمت مناسبی که دارد کمک می‌کند شما به‌طور مداوم هوای سلامتی خود و عزیزانتان را داشته باشید.

فشارسنج امرن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشار سنج دیجیتال بیورر مدل BM 85 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهداری اطلاعات مربوط به وضعیت بیماری به خصوص میزان فشارخون می‌تواند برای بیمارانی که به اندازه‌گیری مداوم فشار خون می‌پردازند، بسیار مفید باشد. فشارسنج BM 85 می‌تواند اطلاعات اندازه‌گیری شده را از طریق بلوتوث به دستگاه‌هایی که با سیستم‌عامل iOS مجهز است، انتقال دهد. برای این کار باید نرم افزار Health Manager روی دستگاه مربوطه نصب شود. این دستگاه میزان فشار خون را به طور خودکار پس از 7 روز اندازه‌گیری می‌کند. این محصول می‌تواند به سنجش ضربان قلب نیز بپردازد. قابلیت تشخیص آریتمی از دیگر قابلیت‌های این محصول است. بدین معنی که غیر طبیعی بودن ریتم قلب و تپش نامنظم آن را اعلام می‌کند. در صورت اندازه‌گیری نادرست فشارخون، هشدار خطای محاسباتی اعلام خواهد شد. برای این محصول باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه در نظر گرفته شده است. در صورت تمام شدن باتری، نمایشگر تعویض باتری آن را اعلام می‌کند و می‌توان آن را از طریق پورت USB شارژ کرد. برای اندازه‌گیری میزان فشار خون باید آن را روی بازو بست. نمایشگر تاریخ و ساعت، استفاده کردن از این وسیله را آسان می‌کند زیرا می‌توان از میزان فشارخون در تاریخ و زمان مشخصی اطلاع یافت. یکی از قابلیت‌های ویژه‌ فشارسنج BM 85، وجود 120 جایگاه حافظه برای 2 نفر است. صفحه نمایش بزرگ این کالا، نمایش اطلاعات را آسان‌تر می‌سازد. فشارسنج BM 85 دارای صفحه نمایش بزرگ، 120 جایگاه حافظه، نمایشگر تاریخ و ساعت، نوع بازویی، دارای قابلیت سنجش ضربان قلب، هشدار خطای محاسباتی، قابلیت انتقال اطلاعات اندازه‌گیری شده، شارژ از طریق پورت USB و منبع تغذیه باتری قابل شارژ است.

نگاه کلی

معرفی

اگر خود یا اطرافیان شما به بیماری فشار خون مبتلا هستید حتما به فکر تهیه یک دستگاه فشار سنج افتاده‌اید تا بتوانید در هر زمان و هر مکان فشار خون خود را اندازه بگیرید. امروزه دستگاه‌های فشار سنج بسیاری در بازار وجود دارد که به دو نوع دیجیتال و دستی تقسیم می‌شوند. استفاده از محصولی با کیفیت که این اطمینان را به شما بدهد که بدانید عدد نمایش داده شده روی دستگاه درست است از ملزومات تهیه یک دستگاه فشار سنج است. فشارسنج‌های دیجیتال دارای نمایشگر هستند تا بتوان به راحتی اعداد مربوطه را روی دستگاه مشاهده کرد.

ویژگی و کاربرد

فشار سنج بیورر مدل BM 85 یکی فشارسنج‌های به روز دنیا است که با قابلیت بلوتوثی که دارد می‌تواند اطلاعات اندازه‌گیری شده را به دستگاه‌هایی که مجهز به سیستم IOS (آی او اس) است انتقال دهد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول این است که قابلیت انتقال اطلاعات را توسط بلوتوث دارد. شما می‌توانید پس از گرفتن فشار خود توسط دستگاه فشار سنج بیورر مدل BM 85 اطلاعات از طریق بلوتوث به گوشی خود سپس به دکتر مربوطه انتقال دهید تا از وضعیت جسمانی خود باخبر شوید. فقط کافی است تا نرم افزار Health manager  را روی دستگاه خود نصب کرده و سپس اقدام به بلوتوث کردن اطلاعات لازم کنید. آنچه که فشار سنج بیوور مدل BM85 را منحصر به فرد کرده است این است که این دستگاه فشار خون را به طور خودکار پس از 7 روز اندازه گیری می‌کند. ما این نوید را به شما می‌دهیم که اگر دچار تپش قلب ریتم نامنظم هستید با تهیه این محصول می‌توانید از ضربان قلب و آریتمی خود باخبر شوید. از معایب فشار سنج‌های دستی این است که ممکن است عددی که به شما اعلام می‌کند نادرست باشد و شما از آن بی اطلاع باشید ولی محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت نادرست بودن اطلاعات روی دستگاه به شما هشدار داده شود. منبع این فشار سنج باتری قابل شارژ است. سایز مناسب بازو و مچ این محصول 22 تا 36 سانتی‌متر است و تقریبا برای همه افراد جامعه با هر جثه‌ای مناسب خواهد بود. فشارسنج BM 85 دارای دارای صفحه نمایش بزرگ، 120 جایگاه حافظه، نمایشگر تاریخ و ساعت، نوع بازویی، دارای قابلیت سنجش ضربان قلب، هشدار خطای محاسباتی، قابلیت انتقال اطلاعات اندازه‌گیری شده، شارژ از طریق پورت USB و منبع تغذیه باتری قابل شارژ است.

جمع بندی

افراد مبتلا به فشار خون باید هر روز فشار خون خود را اندازه‌گیری کنند. استفاده از دستگاهی که فشار خون درست را به شما نشان دهد از دغدغه‌های این افراد است. ما به شما دستگاه فشار سنج بیورر مدل BM 85 معرفی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید در هر زمان و هر مکان فشار خود را اندازه‌گیری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112NEW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از خطراتی که همیشه سلامتی انسان را تهدید می‌کند، داشتن فشارخون بالا یا پایین است. گلامور خیال شما را از لحاظ داشتن فشارسنجی بادقت و باکیفیت راحت می‌کند. فشارسنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112NEW، یک نمونه از تولیدات این برند است که دارای تکنولوژی MWI بوده و از ایجاد فشار باد بیهوده و ایجاد درد در بازو جلوگیری می‌کند. گلامور یک برند آلمانی است که کاملا از لحاظ دقت و کیفیت در رتبه‌های اول دنیا قرار دارد. این مدل فشارسنج دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت (WHO) است و به میزان 250 عدد اندازه‌گیری برای هر نفر را ذخیره می‌کند. این فشارسنج دو کاربره بوده و می‌تواند فشار اندازه‌گیری شده را در 2 حافظه مختلف ثبت کند. هم‌چنین دارای صفحه نمایش با رنگ آبی است که خواندن اعداد اندازه‌گیری شده را راحت‌تر می‌کند. بازوبند(کاف) دستگاه دو سایز مختلف دارد که هم برای افراد معمولی و هم افراد چاق قابل استفاده است. در داخل دستگاه آداپتور مخصوص وجود دارد که بدون نیاز به باتری هم می‌تواند کار کند. کاف باید به گونه‌ای روی بازو بسته شود که از خم‌شدگی آرنج یک یا دو سانتی‌متر بالاتر باشد و شلنگ بازوبند به سمت پایین بسته شود. موقع اندازه‌گیری فشارخون بهتر است که کاربر قبل از آغاز اندازه‌گیری، سه الی چهار دقیقه نشسته باشد. فشارسنج TMB-1112NEW، سیستم تشخیص آریتمی قلب دارد که در صورت نامنظم بودن ضربان قلب، به کاربر اطلاع می‌دهد. در داخل صفحه نمایش، خط نواری میزان فشارخون را دارد که با چهار رنگ سبز، زرد، نارنجی و قرمز قابل مشاهده است و با فلش محدوده فشار خون را نیز مشخص می‌کند. داخل جعبه فشارسنج گلامور، دو عدد بازوبند (فنری و ساده)، کیف ضد ضربه قابل حمل و آداپتور وجود دارد. این دستگاه قابلیت کار با 4 عدد باتری آلکالاین را نیز دارد. این مدل فشارسنج قابل استفاده در منزل، مطب پزشکان و کلینیک است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اندازه‌گیری دقیق فشارخون به صورت دیجیتالی، نمایش ضربان قلب، نشانگر میزان مصرف باتری و خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده نام برد. این دستگاه میزان نبض را از 40 ضربه تا 199 ضربه در دقیقه و میزان فشارخون را از 30 تا 250 میلی‌متر جیوه نشان می‌دهد.

نگاه کلی

معرفی

فشار خون بالا عوارضی جبران ناپذیری برای بدن دارد. این بیماری که در سال‌های اولیه خود را نشان نمی‌دهد می‌تواند تا مرگ فرد مبتلا نیز پیش برود. این بیماری باعث بیماری قلبی و عروقی، سکته قلبی، سکته مغزی و بیماری عروق محیطی خواهد شد. از دیگر عوارض فشار خون بالا، بیماری‌های کلیه و مشکلات بینایی و کوری است. فشار خون بالا و کنترل نشده می‌تواند باعث ناتوانی، کیفیت زندگی پایین یا حتی یک حمله‌ی قلبی یا سکته‌ی کشنده شود. در صورتی که به فشارخون مبتلا شدید، می‌توانید با یک اندازه گیری ساده منظم، و خودمراقبتی ازعوارض شدید آن جلوگیری کنید. داشتن یک دستگاه فشار سنج این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا دیگر نیاز به مراجعه مداوم به پزشک نداشته باشید. علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و زمان، ممکن در هنگام گرفتن فشار در مطب دکتر تحت تاثر جو محیط دچار استرس شوید و فشار خون شما به صورت درست گرفته نشود.

ویژگی و کاربرد

فشارسنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112NEW قابلیت اندازه‌گیری فشار خون با تکنولوژی MWI را دارد. وجود 2 عدد کاف داخل دستگاه از مزیت‌های آن محسوب می‌شود تا در صورت خراب شدن یک کاف، یک کاف یدک در اختیار داشته باشید. این دستگاه ورژن جدید فشارسنج 1112 گلامور است و 4 عدد باتری آلکالاین در فشارسنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112NEW وجود دارد که نیم قلم هستند. صفحه نمایش این دستگاه LCD است و روکش ضد خش دارد که ضربان قلب را نیز نمایش می‌دهد. علاوه بر فشار و میزان ضربان قلب می‌توانید با این دستگاه نبض خود را نیز اندازه گیری کنید. این صفحه نمایش میزان مصرف باتری، فشار ماکزیمم و مینیمم را نمایش می‌دهد. سایز مناسب بازو و مچ این دستگاه 22 تا 42 بوده و دارای دفترچه انگلیسی و فارسی است. فشارسنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112NEW دارای دفترچه فارسی و انگلیسی است و آداپتور دارد. کاف‌های این دستگاه در دو نوع ساده و فنری وجود دارد. کیف ضد ضربه این دستگاه بسیار با کیفیت بوده و نمایشگر میانگین نتایج و تاریخ و ساعت را نیز دارد. وزن این دستگاه 180 گرم بوده و به راحتی قابل حمل است. شما از این دستگاه علاوه بر بیمارستان، درمانگاه و ادارات می‌توانید در مصارف خانگی نیز استفاده کنید و هر زمان که نیاز دارید در خانه فشار خود  و اطرافیانتان را که به فشار خون مبتلا هستند را اندازه بگیرید. این دستگاه علاوه بر برق با باتری هم قابل استفاده است و شما می‌توانید هر زمان که به برق دسترسی ندارید از این دستگاه استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید مسواک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال بی ول مدل PRO-36 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج بازویی سخنگو PRO-36 را شرکت «بی ول» (B.Well) سوئیس طراحی و به بازار عرضه کرده و برای این‌ که کار با آن را ساده‌تر کند، آن را به‌ صورت سخنگو طراحی کرده است؛ پس ‌از اینکه کار سنجش فشار را با این دستگاه انجام دادید، دستگاه به‌ صورت صوتی میزان فشارخون و ضربان قلبتان را گزارش می‌دهد و به همین دلیل سالمندان، افراد کم‌بینا و دارای مشکلات بینایی و حتی نابینایان به راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند. از مزیت‌های این دستگاه این است که وضعیت ضربان قلب و فشارخون را با توجه به استاندارد «سازمان جهانی بهداشت» (WHO) اطلاع می‌دهد و کاربر به‌ راحتی متوجه عادی یا غیرعادی بودن ضربان قلب و فشارخونش می‌شود. این محصول برای افرادی با سایز بازوی 22 تا 42 سانتی‌متر طراحی و تولید شده است و بنابراین افراد زیادی قادر خواهند بود از این فشارسنج استفاده کنند. با این دستگاه فشارسنج می‌توان بی‌نظمی‌های ضربان قلب یا آریتمی را تشخیص داد و در پایان اندازه‌گیری فشارخون، این مورد را در نتایج ذخیره‌سازی کرد.

نگاه کلی

با کیفیت و کاربردی

شرکت بی ول در سال 2004 توسط گروهی از پزشکان تأسیس شد. هدف این گروه تولید انواع دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی با قیمت مناسب و با کیفیت بوده است. به مرور زمان و با تولید انواع دستگاه‌ها که معمولا در خانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، به علت تنوع در کالاها و ویژگی‌های کاربردی، توانستند بین مشتریان به محبوبیت برسند. دستگاه فشار خون بی ول، دما سنج، نبولایزر و… از جمله تولیداتی هستند که از این برند می‌توانید مشاهده کنید. شرکت بی ول سوئیس طیف وسیعی از تجهیزات پزشکی که هر فردی برای مراقبت از عزیزان و اعضای خانواده خود نیاز دارد را تولید کرده است. بطور کلی، اعضای خانواده متشکل از کودکان، بزرگسالان و همچنین سالمندان هستند. هر کدام از این افراد نیازمند مراقبت می‌باشند و برای حفظ سلامتی، بررسی مداوم علائم و نشانه‌های هر نوع بیماری باید از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی استفاده کرد. فشارسنج بی ول و سایر تجهیزات پزشکی مخصوص برای کودکان، بزرگسالان و حتی نوجوانان متفاوت است که می‌توان بر حسب نیاز دستگاه مناسب را خریداری کرد. محصولات BWELL  سوئیس برای کنترل سلامت کل خانواده و محافظت از آنها گزینه مناسبی است. بی ول توانست طیف وسیعی از تجهیزات پزشکی و کنترل سلامتی را با عملکرد آسان و فراگیر تولید کرده و به فروش رساند. از انواع تجهیزات پزشکی بی ول می‌توان به انواع فشار سنج بی ول، تب سنج، ترازو دیجیتال، گوشی پزشکی، نبولایزر، دستگاه شستشوی دهان و دندان و سایر تجهیزات همچون کاف، آداپتور و… نام برد. در اینجا به معرفی دستگاه فشار سنج بی ول مدل PRO-36 می‌پردازیم تا با این دستگاه آشنایی بیشتری داشته باشید.

دارای نمایشگر و سخنگو

دستگاه فشار سنج بی ول مدل PRO-36  دارای قابلیت‌های کاربردی بوده که یکی از آن‌ها، پخش صدایی است که به عنوان صدای سخنگو از آن یاد می‌شود. قابلیت intellect Classic  قابلیت اندازه گیری راحت، سریع و با دقت فشار خون را در اختیار شما قرار خواهد داد. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD بوده که دستورالعمل‌ها و نتایج را با صدای بلند می‌گوید که کار را برای افراد نابینا یا افرادی که بینایی ضعیفی دارند، بسیار راحت کرده است. جالب است بدانید زمانیکه دور بازو پیچیده شده و در حال باد شدن است، دستگاه فشار سنج بی ول مدل PRO-36 سطح مطلوب باد کردن بازوبند را به‌طور ویژه برای هر فرد تعیین خواهد کرد. این مورد باعث شده که سطح فشار خون به شکل دقیقی اندازه گیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج سخنگو وکتو مدل Pg-800B12S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن یک فشارسنج با امکانات مناسب برای استفاده‌ ی خانگی می‌تواند برای افرادی که از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برند و به اندازه‌گیری مداوم فشار خون‌شان نیاز دارند، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. فشارسنج بازویی سخن گو وکتو مدل Pg-800B12S یک فشارسنج بازویی با 90 حافظه‌ ی ذخیره‌سازی قابلیت ارزیابی و اعلام نتایج فشارخون بر اساس طبقه بندی سازمان بهداشت جهانی را دارد. سایز کاف فشارسنج برای اندازه‌ی دور بازوی 22 تا 32 سانتی‌متر مناسب بوده و برای اکثر افراد قابل‌ استفاده است. صفحه‌ نمایش بزرگ فشارسنج فشار اندازه‌گیری شده را با اعداد بزرگ نمایش می‌دهد. انرژی فشارسنج از 4 عدد باتری قلمی تأمین می‌شود اما دارای ورودی پورت آداپتور نیز است. خوشبختانه یک آداپتور نیز همراه دستگاه ارائه شده است. دستگاه دارای سخنگو به زبان فارسی است که پس از اندازه گیری نتیجه را اعلام می کند. با روشن کردن فشارسنج، پمپ باد شروع به باد کردن کاف می‌کند و ظرف مدت کوتاهی فشار بالا و پایین روی صفحه ظاهر می‌شود. علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب در هر دقیقه نیز اندازه‌گیری می‌شود. همه‌ ی این اطلاعات همراه تاریخ و ساعت تست به شکل خودکار داخل حافظه‌ ی دستگاه ذخیره می‌شوند. همراه این فشارسنج یک تب‌سنج وکتو مدل VT900 نیز ارائه شده است. محدوده‌ی دمای قابل‌اندازه‌گیری با این تب‌سنج 32.0 تا 42.0 درجه‌ ی سانتی‌گراد است و دما را با دقت 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد اندازه‌گیری می‌کند. انرژی تب‌سنج از یک باتری دکمه‌ای‌ LR41‌ تامین می‌شود که تا مدت‌ها احتیاجی به تعویض آن نیست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه فشار سنج امسیگ مدل BO77-E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج بازویی امسیگ مدل BO777 تحت لیسانس کمپانی آلمانی امسیگ با کیفیت بالا تولید گردیده است. فشار سنج وسیله ای است که بوسیله مسدود کردن بی خطر سرخرگ و اندازه گیری فشار آن هنگام رها سازی، فشار خون را در بدن اندازه می گیرد. علاوه بر لحظه تپش، این فشار سنج فشار خون را در لحظه استراحت نیز اندازه می گیرد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به این موارد اشاره کرد : سنجش اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب از طریق بازو ، دارای 60 جایگاه حافظه ، هشدار وضعیت عملکرد اشتباه ، دارای زمان و تاریخ و نشانگر تعویض باتری ، دقت و سرعت عملکرد بالا ، صفحه نمایشگر بزرگ با نور پس زمینه قوی ، خاموشی خودکار ، نمایش میانگین اندازه گیری فشار خون ، نمایشگر گرافیکی نشان سازمان جهانی بهداشت ( WHO ) و قابلیت تشخیص آریتمی قلبی یا همان بی نظمی ضربان قلب .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال امرن مدل RS2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج «امرن» (Omron) مدل «RS2» فشارسنجی مچی دارای نشانگر کاف، نشانگر فشارخون بالا یا پایین و آشکارساز ضربان قلب نامنظم است. مشکلی که بسیاری از مردم در استفاده از فشارسنج‌های خانگی دارند این است که کاف دور مچ یا دور بازو را به‌اندازه‌ی کافی محکم نمی‌بندند و باعث ایجاد خطا می‌شوند؛ اما قابلیت جالب این فشارسنج این است که درصورتی‌که کاف به‌درستی بسته نشده باشد، نشانگر مخصوصی روی صفحه به نمایش درمی‌آید. سایز کاف دور مچ 13.5 تا 21.5 سانتی‌متر است. این نوع فشارسنج‌ها علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب در دقیقه را نیز نمایش می‌دهند. ضربان قلب نامنظم (آریتمی) روی اندازه‌گیری فشار تأثیر می‌گذارد. چنانچه باوجود آریتمی قلبی، فشارسنج قادر به اندازه‌گیری فشار باشد، علاوه بر اعداد فشار سیستولیک و دیاسیستولیک، نشانگر ضربان قلب نامنظم روی صفحه نمایش داده می‌شود. پس از اندازه‌گیری فشار، چنانچه فرد در محدوده‌ی ریسک فشارخون بالا یا پایین باشد، علامت قلب روی صفحه‌نمایش شروع به چشمک زدن می‌کند. روی فشارسنج دو دکمه دیده می‌شود که یکی برای روشن/خاموش کردن آن و دیگری دکمه‌ی حافظه است. حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌ی 30 نتیجه‌ی فشار را دارد. چنانچه حافظه پر شده باشد، خود دستگاه قدیمی‌ترین عدد فشار را پاک می‌کند. منبع انرژی فشارسنج 2 عدد باتری نیم قلم است. نکته‌ی مثبت در مورد این فشارسنج است که برخلاف بسیاری از فشارسنج‌ها با در آوردن باتری‌ها حافظه‌ی دستگاه پاک نمی‌شود. در صورت روشن ماندن فشارسنج برای جلوگیری از تخلیه‌ی باتری‌ها، پس از دو دقیقه به شکل خودکار خاموش می‌شود. به طور خلاصه فشارسنج مچی امرن مدل RS2 دارای نشانگر درست بسته شدن کاف، نشانگر ریسکی بودن فشار، آشکارساز ضربان قلب نامنظم، سایز کاف 13.5 تا 21.5 سانتی‌متر و 30 حافظه‌ی ذخیره‌سازی است.

معرفی

فشار خون بالا یا پرفشاری خون زمانی روی می دهد که فشار خون تا سطح خطرناکی افزایش یابد. اندازه گیری فشار خون در واقع میزان خون عبوری از رگ‌های خونی و میزان مقاومت رگ‌ها در برابر خون در حین ضربان قلب را محاسبه می‌کند.  به طور معمول فشار خون بالا می‌تواند آسیب جدی به بدن برساند و در مدت زمان کمی فرد دچار بیماری‌های قلبی عروقی و در نتیجه آن سکته قلبی شود. اگر دچار بیماری فشار خون هستید حتما به فکر تهیه یک دستگاه فشار خون در منزل خود افتاده‌اید تا رفت‌ و آمد کمتری به مطب دکتر داشته باشید. علاوه بر رفتن به مطب دکتر می‌تواند به دلیل استرس و اضطراب جو حاک در مطب فشار خون بالا و پایین شود و فشار خون دقیقی به شما داده نشود.

ویژگی و کاربرد

فشارسنج امرن مدل RS2 دارای نشانگر درست بسته شدن کاف است. علاوه بر این، این محصول دارای نشانگر فشار خون خارج از محدوده نرمال بوده و 2 عدد باتری نیم قلم دارد. از مزایای این محصول این است که صفحه نمایش با اعداد بزرگ و خوانا را دارا است. همچنین سایز مچ و بازو در این فشارسنج 13.5 تا 21.5 است. نوع نمایشگر آن ال سی دی بوده و شما می‌توانید به راحتی اعداد فشارسنج را بخوانید. منبع انرژی این محصول باتری بوده و همین موضوع مزیت آن محسوب می‌شود. زیرا با تعویض باتری دستگاه مانند روز اول کار می‌کند.

جمع بندی

فشار خون بالا زمانی اتفاق می‌افتد که خون شما با نیرویی بیشتر از آنچه در حالت عادی تلقی می‌شود از طریق رگ های خونی عبور می کند. هنگامی که فشار خون بالا باشد، به مرور زمان می تواند به دیواره شریان ها و رگ های خونی آسیب برساند که در نتیجه آن ممکن است به بیماری‌های قلبی و عروقی دچار شوید، این آسیب در صورت عدم درمان، منجر به عوارض خطرناک و حتی مرگ خواهد شد. فشار خون بالا یک عامل خطرناک حتی بیشتر از بیماری قلبی است. یکی از مشکلاتی که در مورد فشار خون بالا وجود دارد این است که فشار خون بالا می تواند سال ها قبل از بروز علائم خود به بدن آسیب برساند. اگر فشار خون درمان نشود می‌تواند منجر به ناتوانی، کیفیت پایین زندگی یا حتی حمله قلبی یا سکته مرگبار شود. استفاده از فست فودها و عدم تحرک می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به بدن وارد کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها فشارخون بالا است. درست است که در افرادی که دچار کهولت سن هستند فشار خون می‌تواند بسیار آسیب زننده باشد ولی افراد جوان هم از این بیماری در امان نیستند. با استفاده از فشارسنج می‌توانید در هر زمان و هر مکان به دور از استرس فشار خود را اندازه‌گیری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه فشارسنج بازویی بی ول مدل MED-53 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

B.Well در سال 2004 میلادی توسط گروهی از پزشکان مقیم لندن تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتماد بسیاری از مصرف‌کنندگان را به دست آورد. وجود یک دستگاه فشار‌سنج در منزل برای کنترل فشارخون افراد و آن‌ دسته از بیمارانی که به دلیل بیماری، نیاز به چک کردن هر روزه‌ی فشارخون دارند؛ بسیار مناسب و کاربردی است. دستگاه فشارسنج بازویی بی ول مدل MED-53 نوعی فشارسنج خودکار و دیجیتال برای استفاده در مطب پزشکان و منزل است. این دستگاه دارای نوعی سیستم اندازه‌گیری فشارخون غیرتهاجمی‌ست که برای اندازه‌گیری فشارخون دیاستولیک و سیستولیک و ضربان قلب افراد بزرگسال استفاده می‌شود. این فشارسنج با استفاده از روش غیرتهاجمی، که در آن بازوبند قابل باد کردن دور بازوی فرد بسته می‌شود، ساخته شده است. سایز دور بازوبند محدود به 22 الی 42 سانتی‌متر است و به همین دلیل برای بازوهایی با این اندازه مناسب است.

فشار خون

نیرویی که جریان خون به دیواره‌ی رگ‌های داخلی وارد می‌کند در اصطلاح فشار خون نامیده می‌شود. هنگام انقباض قلب و پمپاژ خون داخل رگ‌ها، این نیرو و فشار به بیشترین حد خود می‌رسد و به این بیشترین مقدار، «فشار سیستولیک» می‌گویند. بین دو ضربان قلب و زمانی که قلب در حالت استراحت است این فشار به کمترین مقدار خود می‌رسد و «فشار دیاسیستولیک» نام دارد. فشار خون افراد به صورت فشار خون بالا روی فشار خون پایین اعلام می‌شود. اگر فشار خون فرد در یک بازه‌ی طولانی و نه با انجام فعالیت بدنی و مصرف دخانیات و ... بالا باشد، فرد مبتلا به بیماری هایپرتنشن یا فشارخون بالا است. برای کسانی که از این بیماری رنج می‌برند مهم است که به صورت متوالی اندازه‌ی فشار خون خود را بررسی و کنترل کنند. از آنجا که مراجعه‌ی مداوم به مطب پزشک یا درمانگاه برای همه مقدور نیست، وجود یک دستگاه فشار خون در منزل الزامی‌ست. زیرا کسانی که به این بیماری دچارند باید به صورت مداوم فشارخون خود را کنترل کنند تا از ایجاد خطرات احتمالی در زمان مناسب جلوگیری به عمل آورند. دستگاه‌های فشارسنج را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم برای کنترل سلامت محسوب کرد.

فشارسنج بازویی بی ول مدل MED-53

  دستگاه فشارسنج بازویی بی ول مدل MED-53 یکی از فشارسنج‌های باکیفیت دیجیتالی موجود در بازار است که دور بازو بسته می‌شود و فشار خون فرد را آسان و دقیق اندازه‌گیری می‌کند. تمام اطلاعاتی که کاربر نیاز دارد بر روی LCD آن نمایش داده می‌شود. برای مثال در صورت ضعیف شدن باتری‌ دستگاه نشانگر باتری ضعیف روی صفحه ظاهر می‌شود تا از خطای محاسباتی دستگاه جلوگیری به عمل آید. این محصول قابلیت ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به نود اندازه‌گیری اخیر انجام شده با دستگاه را دارد. از آنجایی که این فشارسنج نشانگر تاریخ و زمان دارد به همین خاطر امکان کنترل فشارخون بیمار بعد از هر چند بار اندازه‌گیری را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید نتایج ثبت شده در حافظه‌ی دستگاه را با پزشک خود در میان بگذارید تا بررسی وضعیت بیماری شما به شکل دقیق‌تری انجام پذیرد. فشار سنج بازویی بی ول با باتری‌ نیم‌قلم و یا توسط آداپتور برق شارژ می‌شود. از این محصول می‌توان به آسانی و بدون کمک دیگران استفاده کرد. کاربری و روش استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و با بستن آن به دور بازو در کمترین زمان ممکن فشارخون شما سنجیده می‌شود. در انتها در نظر داشته باشید که دستگاه‌های فشارسنج بازویی نسبت به دیگر مدل‌های دیجیتال، دقت اندازه‌گیری بالاتری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال ولو مدل آرمفیت پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه اندازه گیری خودکار فشارخون و نوارقلب آرمفیت پلاس ( Armfit Plus) یک دستگاه بی سیم با قابلیت اتصال به بلوتوث است و میتواند در مدت زمان کوتاهی عملکرد قلب شما را به طور کامل بررسی کند. همچنین این دستگاه سنسورهای مخصوصی برای اندازه گیری و رسم نوار قلب نیز دارد که با استفاده از آنها در مدت زمان کوتاهی نوار قلب ( EKG ) شما رسم میشود. تمامی نتایج اندازه گیری شده در نرم افزار دستگاه قابل رویت می باشد و میتوانید برای پزشک، پرستار و یا اطرافیان خود ارسال کنید. دستگاه اندازه گیری فشار خون ArmfitPlus یک مانیتور فشار خون نسل جدید است که برای تمام خانواده شما طراحی شده است تا سطح فشار خون و نوار قلب را در هر زمان و هر مکان بررسی کند. علاوه بر مقادیر سیستولیک و دیاستولیک، فشار نبض نیز اندازه گیری می شود. این سیستم به طور خودکار ضربان قلب نامنظم را تشخیص می دهد. اپلیکیشن این دستگاه ViHealth برای هر دو نوع سیستم عامل iOS/Android بسیار ساده و کاربرپسند طراحی شده است. علاوه بر این، نوار قلب کوتاه مدت (30 ثانیه) را می توان با دستگاه گرفته و از طریق برنامه رایگان ارزیابی کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال جامپر مدل JPD-HA121 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اندازه‌گیری فشارخون به طور مداوم و بررسی روند تغییرات فشارخون، یکی از گام‌های اساسی برای جلوگیری از ابتلا به فشارخون بالا به شمار می‌رود. به کمک فشارسنج جامپر مدل JPD-HA121 می‌توانید میزان فشار بالا و پایین خون و ضربان قلب را به دقت اندازه‌گیری کرده و به کمک فناوری بلوتوث در موبایل همراه خود ذخیره کنید. ثبت خودکار این نتایج در نرم‌افزار فارسی سیناکِر (SinaCare) و نیز اپلیکیشن انگلیسی Jumper Health (هم اندروید و هم IOS) به شما کمک می‌کند تا تغییرات فشارخون خود را در قالب نمودارهای هفتگی و ماهانه بررسی کرده و از عوارض احتمالی مانند سکته جلوگیری کنید. این فشار سنج دارای تاییدیه FDA آمریکا، CE اروپا و استاندارد MDD93/42/EEC برای دستگاه‌های پزشکی است. این محصول دارای یک مانیتور LCD بزرگ و یک کیسه باد (کاف) است و فشارخون را به شکل دیجیتالی در زمان کوتاه و دقت بالا و کاملا خودکار محاسبه می‌کند. کاف این فشارسنج بازویی، مناسب دور بازو 22 تا 42 سانتی‌متر است. شما می‌توانید فشار ماکزیمم و مینیمم و تعداد ضربان قلب را به صورت جداگانه و میانگین نتایج را در دستگاه مشاهده کنید. منبع انرژی این دستگاه از طریق باتری و برق (از طریق کابل MicroUSB) تامین می‌شود و دارای قابلیت خاموش شدن اتوماتیک در صورت عدم استفاده پس از 1 دقیقه است. فشارسنج جامپر مدل JPD-HA121، با وزن 362 گرم و در ابعاد 63x138x120 میلی‌متر به همراه 4 عدد باتری قلمی، بازوبند، دفترچه راهنما، کیف قابل حمل و کابل micro USB جهت استفاده به عنوان آداپتور، به خریداران ارائه می‌شود.

نگاه کلی

ضرورت استفاده از دستگاه‌ فشارسنج

فشارخون افراد به صورت فشارخون بالا روی فشارخون پایین اعلام می‌شود. اگر فشارخون فرد در یک بازه‌ طولانی و نه با انجام فعالیت بدنی، مصرف دخانیات و ... بالا باشد، فرد مبتلا به بیماری هایپرتنشن یا فشارخون بالا است. برای کسانی که از این بیماری رنج می‌برند، مهم است که به صورت متوالی اندازه‌ فشارخون خود را بررسی و کنترل کنند. امروزه دستگاه‌های فشارخون دیجیتالی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و مورد استقبال عموم مردم واقع شده‌اند. کاربری ساده و استفاده‌ آسان از آن‌ها، این محصولات را برای استفاده‌ خانگی و روزمره به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. برای کسانی که فشارخون بالا دارند، کنترل و اندازه‌گیری میزان فشارخون امری مهم است؛ به همین خاطر توصیه می‌شود اگر فشار خون بالایی دارید یا سابقه‌ این مسئله در خانواده‌ شما وجود دارد، با استفاده از دستگاه‌های فشارسنج خانگی، فشارخون خود را بررسی کنید تا با کنترل مداوم آن، عوارض بالا بودن طولانی مدت فشارخون، سلامتی شما را در معرض خطر قرار ندهد.

فشار سنج جامپر مدل JPD-HA121، انتخابی عالی برای داشتن زندگی سالم‌تر

اولین چیزی که بعد از شنیدن نام فشارسنج‌های دیجیتال به ذهن می‌رسد، امکان استفاده از آن‌ها بدون کمک دیگران است؛ استفاده از فشارسنج جامپر مدل JPD-HA121، به تنهایی و بدون کمک سایر افراد امکان‌پذیر است. به کمک فشارسنج بلوتوثی جامپر مدل JPD-HA121، می‌توانید میزان فشارخون بالا و پایین و ضربان قلب را به دقت اندازه‌گیری کرده و به کمک فناوری بلوتوث در تلفن همراه خود ذخیره کنید. از ویژگی‌های کلیدی این فشارسنج این است که داده‌ها و نتایج حاصل از اندازه‌گیری‌ها به صورت خودکار در نرم افزار فارسی سیناکر و نیز اپلیکیشن انگلیسی Jumper Health (هم اندروید و هم IOS) ذخیره می‌شوند؛ این مورد به شما کمک می‌کند تا تغییرات فشارخون خود را در قالب نمودارهای هفتگی و ماهانه بررسی کرده و از عوارض احتمالی مانند سکته جلوگیری کنید. نرم افزار فارسی سیناکر، در صورت ثبت داده غیرطبیعی و پرخطر به کاربر هشدار می‌دهد. از طرف دیگر پزشکان سیناکر با ارائه خدمتی به نام پایش سلامت آنلاین، به‌ صورت دوره‌ای پرونده سلامت افراد را بررسی کرده و نظر خود را در مورد وضعیت سلامتی با آن‌ها در میان می‌گذارند‌. فشار سنج جامپر مدل JPD-HA121، دارای تاییدیه FDA آمریکا، CE اروپا و استاندارد MDD93/42/EEC برای دستگاه‌های پزشکی است.

ویژگی‌های طلایی فشار سنج جامپر مدل JPD-HA121

فشارسنج جامپر مدل JPD-HA121، یک صفحه نمایش LCD بزرگ دارد که از طریق آن میزان ضربان قلب و فشارخون را نمایش می‌دهد؛ ابعاد مناسب این صفحه نمایش و داشتن نور پس زمینه باعث می‌شود که به راحتی بتوانید اطلاعات را از روی آن بخوانید. این فشارسنج دارای جایگاه حافظه 99 عددی برای هر شخص بوده و دو کاربره است. هم‌چنین این دستگاه فشارسنج دارای سیستم تشخیص آریتمی قلب است و می‌تواند شما را از نامنظم بودن ضربان قلب آگاه کند. قابلیت خاموشی خودکار از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه است؛ به این صورت که بعد از اتمام کار با این فشارسنج، بعد از 1 دقیقه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. فشار سنج جامپر مدل JPD-HA121، هم با باتری و هم با برق کار می‌کند؛ در پکیج این محصول، 4 عدد باتری قلمی قرار گرفته است. این فشارسنج می‌تواند توسط افراد با طول بازوی بین 22 تا 42 سانتی‌متر مورد استفاده قرار گیرد. این کالا به همراه یک کیف مخصوص حمل و نقل ضد ضربه و دفترچه راهنما ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال جامپر مدل JPD-HA100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فشار سنج دارای تاییدیه FDA آمریکا، CE اروپا بر پایه استاندارد MDD93/42/EEC برای دستگاه‌های پزشکی است ، تولید شده با آخرین تکنولوژی روز و در رده دقیق‌ترین و کم صداترین دستگاه‌های فشار خون دنیا قرار دارد. صفحه نمایش بزرگ این دستگاه، خواندن مقادیر فشار خون را آسان‌تر می‌نماید. این مدل با استفاده از قابلیت حافظه‌ ذخیره‌ی نتایج، میزان فشارخون 2 نفر را در 188 جایگاه حافظه ذخیره می‌کند و برای ارائه‌ تصویر کلی از وضعیت سلامت فرد میانگین نتایج، محاسبه و سپس نمایش داده می‌شود. برخلاف دستگاه فشارخون عقربه‌ای و جیوه‌ای، استفاده از دستگاه فشارسنج دیجیتالی بسیار آسان است. سایز کاف فشارسنج 22 تا 42 سانتی‌ متر است که برای افراد با وزن بالا و سایز دور بازو بزرگ نیز مناسب است. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد، بدین معنی که پس از استفاده، این مدل در طی چند ثانیه خاموش می‌شود. از قابلیت‌های پیشرفته‌ این دستگاه می‌توان به سنجش ضربان قلب، قابلیت تشخیص آریتمی (ضربان نامنظم قلب) و هشدار خطای محاسباتی اشاره کرد. در نهایت می‌توان گفت، دستگاه فشار خون جامپر دارای قابلیت‌های پیشرفته و مناسب برای مصارف حرفه‌ای است. این دستگاه برای کار کردن به 4 باتری قلمی غیر قابل شارژ نیاز دارد و به لحاظ این که دارای پورت میکرو یو اس بی است، امکان کار با آداپتورهای موبایلی نیز وجود دارد. از اقلام همراه این دستگاه می‌توان به یک عدد کیف، کاف، دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی اشاره‌کرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال بازویی گلامور مدلTMB987 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن یک فشارسنج با امکانات مناسب برای استفاده‌ خانگی می‌تواند برای افرادی که از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برند و به اندازه‌گیری مداوم فشار خونشان نیاز دارند، بسیار کاربردی باشد. فشارسنج بازویی محصولی است که می‌تواند این خواسته را به‌خوبی برآورده کند. فشارسنج گلامور یک صفحه نمایش بزرگ دارد که از طریق آن می‌تواند میزان ضربان قلب را نمایش دهد. برای اندازه‌گیری فشارخون باید کاف (بازوبند برزنتی) مربوط به TMB987 را روی بازو ببندید. پس از روشن کردن دستگاه بازوبند پر از هوا شده و رگ‌ها را منقبض می‌کند. باید توجه داشت هنگام بستن، شلنگ بازوبند به سمت پایین و روی نبض قرار بگیرد. میزان فشارخون به‌صورت خودبه‌خود اندازه‌گیری شده و روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. این دستگاه 60 جایگاه حافظه دارد که اطلاعات مربوط به کاربر را در خود ذخیره می‌کند. قابلیت خاموشی خودکار از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه است که TMB987 را پس از استفاده به‌صورت خودبه‌خود خاموش می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به هشدار خطای محاسباتی و منبع تغذیه‌ برق و باتری اشاره کرد. با توجه به امکانات ذکر شده، این فشارسنج برای مصارف خانگی می‌تواند انتخابی مناسب باشد. TMB987، دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی از قبیل صفحه نمایش بزرگ، حافظه‌ ذخیره‌ی نتایج، نمایش ضربان قلب نامنظم، قابلیت خاموشی خودکار، نوع بازویی، منبع تغذیه‌ برق و باتری است. این دستگاه مناسب استفاده در منزل، مطب پزشکان و کلینیک است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ویلچر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

یکی از عاملین مرگ و میر در حال حاضر فشار خون بالا است. فشار خون بالا عوارض جبران‌ناپذیری روی بدن شما خواهد داشت که از آن میان می‌توان به بیماری قلبی و عروقی، سکته مغزی، نارسایی کلیوی اشاره کرد. استفاده از فشارسنج یک نیاز اساسی برای افرادی است که به علت وراثت، غذاهای آماده و کم تحرکی به فشار خون دچار هستند. این امکان وجود دارد که هنگام گرفتن فشار خون در کلینیک و درمانگاه به علت استرس و جوی که در مطب وجود دارد عدد فشار شما به درستی به نمایش درنیاید. درست است که استفاده از فشارسنج‌های عقربه‌ای دقیق‌تر است ولی این مشکل را دارد که شما برای کار با آن باید در محیط آرام باشید و همچنین استفاده از آن نیاز به تبحر دارد. استفاده از فشارسنج‌های دیجیتال این مشکل را نخواهد داشت و شما میتوانید در هر زمان و هر مکان به راحتی از آن استفاده کنید و عدد مربوط به فشار خود را روی صفحه نمایش دستگاه به راحتی مشاهده کنید.

ویژگی و کاربرد

 فشارسنج دیجیتالی بازویی گلامور مدلTMB987 جهت اندازه گیری فشارخون، ضربان قلب و همچنین ذخیره نتایج آن است. نتیجه اندازه گیری این فشارسنج با فشارسنج هایی که از روش سنتی و دقیق گوشی پزشکی و کاف استفاده می‌کنند کاملا برابر است. این محصول دارای صفحه نمایش LCD دیجیتال بوده و دارای حداکثر 120 جایگاه ذخیره حافظه برای دو کاربر (هر کاربر 60 جایگاه ذخیره حافظه) است. این محصول دارای تکنولوژی سوم اندازه گیری فشارخون در حین باد کردن (آخرین تکنولوژی در سراسر دنیا) بوده و تنها برای استفاده خانگی بزرگسالان است. این محصول برای اندازه گیری فشارخون شریانی و اندازه گیری فشارخون در شرایط عادی است. این محصول با برق و باتری نیز کار می کند. کاف این دستگاه مناسب دور بازوهای 22 تا 32 سانتی متری است. از دیگر ویژگی‌های این محصول این است که دارای نمایشگر WHO تشخیص آریتمی قلب بوده . تاییدیه CE اروپا و FDA آمریکا را دارا است. نمایش میانگین 3 مورد قبلی، کیف مخصوص حمل و نقل و ضد ضربه بودن آن، کاف آداپتور و دفترچه راهنمای فارسی از اقلام همراه این محصول به شمار می‌رود. فشارسنج دیجیتالی بازویی گلامور مدلTMB987 انتخاب مناسبی برای افرادی است که به فشار خون بالا دچار بوده  یا فردی از اطرافیان آن‌ها به فشار خون دچار هستند. فشارسنج دیجیتالی بازویی گلامور مدلTMB987 را می‌توان علاوه بر منزل در درمانگاه و بیمارستان هم استفاده کرد. این محصول برای افراد سالمند هم بسیار مناسب است بنابراین می‌توان از آن در منزل و خانه سالمندان هم استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال بازویی امرن مدل M6 Comfort خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج بازویی مدل M6 Comfort، محصولی با یک طراحی منحصربه‌فرد از شرکت امرن است. سایز کاف فشارسنج برای اندازه‌ی دور بازو 22 تا 42 سانتی‌متر مناسب است. این فشارسنج، فشار را مانند اکثر فشارسنج‌ها با واحد میلی‌متر جیوه نمایش می‌دهد و خطای آن حداکثر 3 میلی‌متر جیوه است. این محصول قابلیت نمایش تعداد ضربان قلب در یک دقیقه را دارد. چنانچه ضربان قلب شخص نامنظم باشد، نشانگر آریتمی روی صفحه ‌ظاهر می‌شود. انرژی این فشار‌سنج از طرق 4 عدد باتری ‌قلمی تامین می‌شود. این فشارسنج دارای 200 حافظه برای دو کاربر است و نتایج فشار و ضربان قلب همراه تاریخ و زمانشان داخل این حافظه‌‌ها ذخیره می‌شوند؛ در مراجعات بعدی می‌توان با فشردن دکمه‌ مربوطه، حافظه نتایج را از آخرین تست‌ها به ترتیب مشاهده کرد. ابعاد این فشارسنج 191 × 120 × 85 میلی‌متر بوده و وزن آن تنها 532 گرم است. یک کیف محکم برای نگهداری و حمل آسان‌تر فشارسنج همراه آن ارائه شده است. به‌طور خلاصه فشارسنج بازویی امرن مدل M6 Comfort، دارای قابلیت محاسبه‌ی فشار و ضربان قلب، تشخیص ضربان قلب نامنظم و محفظه‌ نگهداری است.

نگاه کلی

معرفی فشارسنج بازویی امرن مدل M6 Comfort

فشارسنج‌ها توسط برندهای مختلف در مدل‌های متفاوت تولید و روانه بازار می‌شوند که قابلیت‌های مختلف آن‌ها سبب تفاوت قیمت این دستگاه‌ها شده است. امرن شرکت الکترونیک ژاپنی است که درزمینه تولید تجهیزات و قطعات الکترونیکی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و ابزارهای مراقبت سلامت فعالیت می‌کند. امرن مدل‌های متنوع فشارسنج را با قابلیت‌های کاربردی تولید و به بازار ارائه کرده است که یکی از بهترین مدل‌های آن را در این بخش مشاهده می‌کنید. حتما در اطراف شما کسانی وجود دارند که دارای فشارخون نامنظم هستند؛ به دلیل اهمیت بسیار بالایی که تنظیم فشارخون در حیات یک فرد دارد، لازم است که حتما این افراد به‌ طور مداوم تحت نظر باشند و فشارخون آن‌ها پیوسته چک شود. به دلیل سختی رفت‌وآمد به درمانگاه‌ها برای اندازه‌گیری فشارخون، بهتر است از دستگاه‌های سنجش فشارخون خانگی استفاده کنید؛ به این ترتیب بیمار شما به طور مداوم می‌تواند فشارخون خود را چک کند یا شما می‌توانید به راحتی و با صرف زمان کوتاه، این کار را برای او انجام دهید. در اینجا فشارسنج امرن مدل M6 Comfort را مشاهده می‌کنید که یکی از مدل‌های تولیدی برند امرن بوده و دارای قابلیت‌های خوب و کارآمدی است. در ادامه نیز به ویژگی‌های آن اشاره می‌شود تا آشنایی بیشتری با این دستگاه داشته باشید.

خصوصیات فوق‌العاده فشارسنج بازویی امرن مدل M6 Comfort

استفاده از فناوری Intellisense امرن (سنجش فشار با دو سنسور- یکی سنجش و دیگری کنترل) در این دستگاه، تضمینی بر دقت بالای آن است. قابلیت خاموشی خودکار از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه است؛ به این صورت که بعد از اتمام کار با این فشارسنج، بعد از مدتی به صورت خودکار خاموش می‌شود. فشارسنج بازویی امرن مدل M6 Comfort، دارای سیستم تشخیص آریتمی قلب است و می‌تواند شما را از نامنظم بودن ضربان قلب آگاه کند. در آخر خوب است این را هم بدانید که یک کیف محکم برای نگهداری و حمل آسان‌تر فشارسنج همراه آن ارائه شده است. فشارسنج دیجیتالی بازویی امرن مدل M6 Comfort با کاف فنری 360 درجه و نمایشگر بزرگ، علاوه بر سنجش میزان فشارخون، ضربان قلب، آریتمی قلب، تاریخ و ساعت را نیز نشان می‌دهد. این فشارسنج دارای جایگاه حافظه 100 عددی برای هر شخص بوده و دو کاربره است. مزیت کلیدی این دستگاه فشارسنج، بهره‌مندی از کاف فنری است؛ به این ترتیب هر فردی می‌تواند به راحتی و بدون نگرانی از شل بستن یا سفت بستن کاف و تأثیر نامطلوب آن بر دقت دستگاه، فشارخون خود را مورد سنجش قرار دهد. کاف این دستگاه برای بازوهایی با اندازه 22 تا 42 سانتی‌متر مناسب بوده و بنابراین طیف وسیعی از بزرگسالان می‌توانند از این دستگاه استفاده نمایند. تامین انرژی این دستگاه با برق و باتری خواهد بود؛ به این منظور در بسته‌بندی این محصول 4 عدد باتری وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. گفتنی است برای اینکه فشارسنج بتواند با برق کار کند، به آداپتور مخصوص نیاز دارد ولی این آداپتور به همراه محصول ارائه نمی‌شود و در صورت دلخواه، می‌توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال امرن مدل M2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج امرن مدل M2 یکی از بهترین نمونه‌های فشارسنج دیجیتالی موجود در بازار است که توسط شرکت امرن تولید شده است. این فشارسنج خصوصیاتی دارد که به خوبی می‌تواند به شما در کنترل مداوم فشارخون و بهبود سلامتی کمک کند. با روشن کردن فشارسنج، پمپ دستگاه به صورت خودکار شروع به باد کردن کاف می‌کند. فشارسنج بازویی امرون M2 مجهز به تکنولوژی OMRON Intellisense است؛ این تکنولوژی، فشار باد را برای هر شخص تا جایی که لازم است بالا می‌برد، بنابراین علاوه بر دقت بالایی که این فشارسنج دارد، اندازه‌گیری فشار با آن سریع و آسان است. این محصول علاوه بر فشار، می‌تواند میزان ضربان قلب شخص را نیز اندازه‌گیری کند. فشارسنج دیجیتالی بازویی امرن دارای ورودی پورت آداپتور نیز است و می‌تواند از برق به‌ جای باتری استفاده کند. اما آداپتور همراه دستگاه ارائه نشده و باید به شکل جداگانه یک آداپتور 6 ولتی تهیه کرد و هنگام استفاده از آن، باتری‌ها باید داخل دستگاه باشند. فشارسنج امرن همراه با کیف خود در حدود 400 گرم وزن دارد و با ابعاد 104 × 84 × 129 میلی‌متری، می‌توان آن را داخل کیف و چمدان گذاشت و به راحتی حمل کرد. اگر فشارسنج روشن بماند، برای جلوگیری از تخلیه‌ ناخواسته‌ باتری‌ها، پس از 5 دقیقه به شکل خودکار خاموش می‌شود.

نگاه کلی

لزوم استفاده از فشارسنج

حتما دستگاه‌های فشارسنج را در مدل‌های متنوع دیده‌اید. یکی از بهترین انواع این دستگاه‌ها، فشارسنج‌های الکترونیکی (دیجیتالی) هستند.استفاده از فشار سنج می‌تواند به سلامتی شما کمک کند. برای کنترل میزان فشارخون، بهترین کار چک کردن فشارخون به‌ صورت مرتب است. فشارخون بالا یکی از بیماری‌های بسیار مشکل‌ساز برای بدن است که اگر نتوانید آن را کنترل کنید، دچار مشکلات و ناراحتی‌های زیادی خواهید شد. زمانی که قلب، خون را پمپاژ می‌کند میزان حرکت و در اصطلاح فشار آن بسیار اهمیت دارد؛ اگر فشارخون پمپاژ شده در رگ‌ها بیش‌ از اندازه شود، در اصطلاح گفته می‌شود که فشارخون بالاست و اگر این فشار کمتر از حد معمول خود باشد، گفته می‌شود که فشارخون پایین است. فشارسنج‌های دیجیتال در دو نوع مچی و بازویی تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه موردنظر خود، از میان آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

زندگی سالم‌تر را با فشارسنج امرن مدل M2 تجربه کنید

فشارسنج امرن مدل M2 یکی از بهترین نمونه‌های فشارسنج دیجیتالی موجود در بازار است که توسط شرکت امرن تولید شده است. این فشارسنج خصوصیاتی دارد که به خوبی می‌تواند به شما در کنترل مداوم فشارخون و بهبود سلامتی کمک کند. با روشن کردن فشارسنج، پمپ دستگاه به صورت خودکار شروع به باد کردن کاف می‌کند. فشارسنج امرن مدل M2 مجهز به تکنلوژی OMRON Intellisense است؛ این تکنولوژی، فشار باد را برای هر شخص تا جایی که لازم است بالا می‌برد، بنابراین علاوه بر دقت بالایی که این فشارسنج دارد، اندازه‌گیری فشار با آن سریع و آسان است. این فشارسنج علاوه بر فشار، می‌تواند تعداد ضربان قلب شخص را نیز اندازه‌گیری کند. هنگام تخلیه‌ باد، نشانگر قلب هماهنگ با نبض شخص روی صفحه چشمک می‌زند. پس از پایان اندازه‌گیری، فشار سیتسولیک و دیاسیستولیک (فشار بالا و پایین) با اعداد بزرگی روی صفحه‌نمایش نقش می‌بندند و زیر آن‌ها هم تعداد ضربان قلب در هر دقیقه را می‌توان دید. کنار اعداد فشار، نشانگرهایی 3 مرحله‌ای قرار دارد که وضعیت فشارخون نسبت به حالت نرمال را نشان می‌دهند. Omron M2 به قابلیت تشخیص ضربان قلب نامنظم (آریتمی) مجهز شده است. هنگام اندازه‌گیری فشار چنانچه ضربان قلب نامنظم باشد، می‌تواند روی نتیجه‌ی فشار تأثیر بگذارد. بنابراین چنانچه نشانگر آریتمی روی صفحه ظاهر شد باید مجدداً فشار را اندازه‌گیری کرد. در صورت تکرار چندباره‌ی نشانگر آریتمی، حتماً باید به پزشک متخصص قلب مراجعه شود.

سایر ویژگی‌های طلایی فشارسنج امرن مدل M2

Omron M2 دارای ورودی پورت آداپتور نیز است و می‌تواند از برق به‌ جای باتری استفاده کند. اما آداپتور همراه دستگاه ارائه نشده و باید به شکل جداگانه یک آداپتور 6 ولتی تهیه کرد. هنگام استفاده از آداپتور، باتری‌ها باید داخل دستگاه باشند. فشارسنج امرن همراه با کاف خود در حدود 400 گرم وزن دارد و با ابعاد 104 × 84 × 129 میلی‌متری، می‌توان آن را داخل کیف و چمدان گذاشت و با خود به مسافرت برد. اگر فشارسنج روشن بماند، برای جلوگیری از تخلیه‌ ناخواسته‌ باتری‌ها، پس از 5 دقیقه به شکل خودکار خاموش می‌شود. هنگامی‌که باتری‌ها ضعیف می‌شوند، نشانگر باتری خالی روی صفحه چشمک می‌زند؛ در این حالت می‌توان تا چند دفعه‌ دیگر نیز از همین باتری‌ها استفاده کرد تا اینکه نشانگر باتری ثابت شود. باتری‌های ضعیف باعث خطای اندازه‌گیری می‌شوند و برای اینکه دستگاه بتواند به دقیق‌ترین شکل ممکن فشار را اندازه‌گیری کند، باید باتری‌ها را به‌ موقع تعویض کرد. برای حمل و نگهداری آسان‌تر دستگاه یک کیف همراه آن ارائه شده است. Omron M2 دارای 30 حافظه‌ ذخیره‌سازی است که نتایج را در خود ذخیره می‌کند. با پر شدن حافظه، قدیمی‌ترین نتایج یک‌به‌یک پاک می‌شوند. با فشردن پی‌درپی دکمه‌ حافظه می‌توان فشارهای اندازه‌گیری شده قبلی همراه با ضربان قلب را مشاهده کرد. امرن M2 یک فشارسنج بازویی است و دارای کاف دور بازو است که به کمک لوله به فشارسنج وصل شده است. کاف فشارسنج پارچه‌ای از جنس نایلون است و اندازه‌ی آن برای سایز دور بازوی 22 تا 32 سانتی‌متر مناسب است. انرژی Omron M2 از 4 عدد باتری قلمی تأمین می‌شود که در زیر آن قرار می‌گیرند. اگر از باتری‌های آلکالاین استفاده شود، تقریباً تا 300 بار می‌توان فشار را اندازه‌گیری کرد.

نکات مهم در استفاده از فشارسنج امرن مدل M2

کاف این فشارسنج، دارای میله‌ای فلزی است که به کمک آن یک حلقه را تشکیل می‌دهد که دست از درون آن عبور می‌کند و انتهای کاف به شکل چسبی محکم می‌شود. برای اندازه‌گیری دقیق فشار، خروجی لوله‌ فشارسنج باید روی بازو قرار بگیرد و انتهای کاف باید 1 تا 2 سانتی‌متر از محل خم شدن دست فاصله داشته باشد. کاف نباید خیلی شل و یا بیش‌ از حد سفت بسته شود. درصورتی‌ که کاف به شکل صحیح به دور بازو بسته شده باشد، نشانگر OK روی صفحه ظاهر می‌شود. هنگام اندازه‌گیری فشار، شخص نباید صحبت کند و دست او نیز باید ثابت باشد؛ در صورت حرکت بیش‌ازحد دست، پیغام خطا روی صفحه ظاهر می‌شود.

برای اندازه‌گیری دقیق فشار شخص باید روی صندلی محکم نشسته باشد و پشتش کاملاً صاف باشد. فشارسنج باید روی بازو هم‌سطح با قلب بسته شود. بستن فشارسنج روی لباس ضخیم یا تنگ بودن آستین لباس باعث خطای اندازه‌گیری می‌شود. فشارخون در دست چپ و راست با هم متفاوت است؛ بنابراین باید فشارسنج را همیشه به یک دست بست تا نتایج قابل‌مقایسه باشند که البته معمولاً فشارسنج را به دست چپ می‌بندند. عواملی مانند خم شدن به جلو، انداختن پاها روی یکدیگر، نشستن روی کاناپه و صندلی نرم و پایین‌تر بودن بودن فشارسنج از سطح قلب، باعث می‌شوند که فشارخون بیشتر از مقدار واقعی نشان داده شود.

فشارسنج به شکل خودکار کاف دور بازو را تا فشار 220 میلی‌متر جیوه باد می‌کند؛ اما در شرایط خاص ممکن است فشار شخص بیشتر از این مقدار باشد. در این حالت هنگامی‌که کاف در حال باد شدن است، با نگه‌داشتن دکمه‌ی روشن/خاموش می‌توان 30 تا 40 واحد دیگر نیز فشار را بالا برد. با رها کردن دکمه، شیر فشارسنج شروع به تخلیه‌ی باد می‌کند و در نهایت نتیجه را نمایش می‌دهد. توجه داشته باشید که این قابلیت تنها برای کسانی است که فشارخون بالای آن‌ها بیشتر از 22 است.

جمع‌بندی

هسته‌ی مرکزی Omron M2 که سنسور فشار آن است، همان کیفیت مدل‌های رده‌ بالای امرن را دارد و با دقت زیاد فشارخون را اندازه‌گیری می‌کند. تفاوت مدل‌های مختلف در قابلیت‌های جانبی مثل داشتن حافظه برای چند کاربر و قابلیت میانگین‌گیری از نتایج است. به‌طورکلی گفته می‌شود که دقت فشارسنج‌های بازویی از فشارسنج‌های مچی بیشتر است. فشارسنج مچی باید هم‌سطح قلب گرفته شود و بالا یا پایین بودن دست باعث خطای اندازه‌گیری می‌شود. بنابراین استفاده از فشارسنج بازویی برای همه‌ی سنین راحت‌تر است. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج بازویی وکتو مدل PG-800 B18 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فشارسنج سخنگو تنها به زبان فارسی است و برای افراد مسن که در در خواندن اعداد دچار مشکل هستند، بسیار مناسب است.از قابلیت دیگر این فشارسنج ذخیره سازی 90سری نتایج اندازه گیری شده میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج گلامور مدل DBP-6175 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدید ترین ، زیبا ترین ، با آپشن ترین و مقرون به صرفه ترین فشار سنج گلامور. تغییر رنگ نور صفحه با میزان تغییر فشار خون شما ، سخنگو و پشتیانی از زبان فارسی ، توانایی تشخیص ضربان قلب نامنظم ، سنسور تشخیص صحیح بسته شدن کاف(بازو بند) ، سنسور تشخیص حرکت دست در هنگام کار کردن دستگاه ، پورت آداپتور تایپ سی ، حافظه دو کاربره در مجموع 150 عددی ، دو عدد کاف با سایز استاندارد و بزرگ ، کیف ضد ضربه برای محافظت و حمل آسان دستگاه ، دارای آداپتور در کارتن بخشی از آپشن ها و ویژگی هایی است که این دستگاه در اختیار مصرف کننده عزیز قرار می دهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال گلامور مدل HL858GT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فشارسنج شامل سنسور ihb (آشکار ساز ضربان نامنظم قلب) ، حافظه 120 عددی برای سه کاربر به صورت مجزا ، میانگین گیری 3 فشار آخر موجود در حافظه ، پشتیبانی از برق شهری و امکان استفاده از آداپتور ، دو عدد کاف (بازو بند فشارسنج) سایز استاندارد و سایز بزرگ ، کیف ضد ضربه حمل و نقل ، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت و ... میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج بازویی گلامور مدل DBP6182 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدید ترین ، زیبا ترین ، با آپشن ترین و مقرون به صرفه ترین فشار سنج گلامور با بزرگ ترین صفحه نمایش بین محصولاتی که تا کنون عرضه شده. تغییر رنگ نور صفحه با میزان تغییر فشار خون شما ، سخنگو و پشتیانی از زبان فارسی ، توانایی تشخیص ضربان قلب نامنظم ، سنسور تشخیص صحیح بسته شدن کاف(بازو بند) ، سنسور تشخیص حرکت دست در هنگام کار کردن دستگاه ، پورت آداپتور تایپ سی ، حافظه دو کاربره در مجموع 300 عددی ، نمایش میزان باطری باقیمانده ، دو عدد کاف با سایز استاندارد و بزرگ ، کیف ضد ضربه برای محافظت و حمل آسان دستگاه ، دارای آداپتور در کارتن بخشی از آپشن ها و ویژگی هایی است که این دستگاه در اختیار مصرف کننده عزیز قرار می دهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج بیورر مدل BM47 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل (BM47) دارای صفحه نمایش بزرگ و قابلیت‌هایی است که آن را به فشارسنج کارآمد تبدیل می‌کند. قابلیت‌هایی نظیر 120 حافظه داخلی قابل استفاده برای 4 کاربر، قابلیت خاموشی خودکار، سنجش ضربان قلب، تشخیص آریتیمی و هشدار خطای محاسباتی همه از قابلیت‌های قابل توجه این دستگاه محسوب می‌شوند. در بسیاری از خانواده‌ها بیماری فشار خون مورثی است و چند نفر در یک خانواده از این بیماری رنج می‌برند. حافظه داخلی این دستگاه که برای 4 کاربر قابل استفاده است، به این خانواده‌ها کمک می‌کند همه از یک دستگاه استفاده کنند و نتایج سنجش فشار خون هر کاربر به صورت جداگانه ذخیره می‌شود. همچنین بیماری‌های قلبی عروقی بین بیماران مبتلا به فشار خون رایج است، از این رو سنجش ضربان قلب و تشخیص آریتیمی این دستگاه می‌تواند برای این افراد کاربرد زیادی داشته باشد. منبع تغذیه‌ی فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل (BM47) 4 عدد باتری نیم قلمی قابل تعویض است. البته دستگاه به نمایشگر تعویض باتری نیز مجهز است. در نهایت این که سایز مناسب بازو برای این دستگاه 22 تا 35 سانتی‌متر است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشار سنج بیورر مدل BM 45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشار خود را تنظیم کنید! دستگاه فشارسنج از ابرازهای بسیار مهم در جامعه کنونی است زیرا زندگی پر استرس این روزهای ما، ایجاب می‌کند که یک دستگاه برای بررسی میزان فشار خون و ضربان قلب در منزل داشته باشید. همچنین دستگاه فشارسنج برای افراد سالمند یا بیماری بسیار حیاتی است زیرا باید به صورت مداوم سلامتی این افراد مورد بررسی قرار گیرد. اما چه دستگاه فشارسنجی برای خرید مناسب است؟ فشارسنج بیورر مدل BM 45 یک انتخاب هوشمندانه است. بیور از معروف‌ترین برندهای اروپایی است که در تولید وسایل سلامتی، به کیفیت و دقت بالا معروف است. مدل BM 45 یک دستگاه فشارسنج دیجیتالی بوده که مجهز به فناوری بلوتوث است. همچنین این مدل قابلیت ذخیره 60 نتیجه برای دو کاربر را دارد که شما می‌توانید نتایج فشار خون و ضربان قلب گرفته شده از خود یا افراد دیگر را در آن ذخیره کنید تا بتوانید به راحتی به دکتر معالج خود نشان دهید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشارسنج دیجیتال بیورر مدل BM27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل BM27 از نوع بازویی است و قابلیت‌هایی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات بیشتری از فشارخون به دست آورید. این دستگاه قابلیت سنجش ضربان قلب دارد که می‌تواند برای کسانی که مشکلات قلبی عروقی دارند، کاربردی باشد. مدل BM27 هم‌چنین قابلیت تشخیص آریتمی دارد و اگر در محاسبات خطایی وجود داشته باشد، به کاربر هشدار می‌دهد. منبع انرژی این دستگاه باتری قابل تعویض و غیر قابل شارژ و از نوع نیم‌قلمی است. البته دستگاه مجهز به نمایشگر تعویض باتری نیز است و اگر باتری نیاز به تعویض داشته باشد، به کاربر اطلاع می‌دهد. از آن جایی که معمولا سالمندان از دستگاه‌های این چنینی استفاده می‌کنند، شرکت بیورر کار را برای آن‌ها ساده کرده است. کنار صفحه نمایش این دستگاه‌ها رنگ‌هایی تعبیه شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان محدوده‌ فشارخون را تشخیص داد. از دیگر مشخصه‌های فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل BM27، می‌توان به نشانگر نحوه‌ بستن صحیح کاف اشاره کرد که در صورت درست بسته نشدن کاف، به کاربر هشدار می‌دهد. لازم به ذکر است که سایز مناسب بازو برای این دستگاه 22 تا 42 سانتی‌متر است.

نگاه کلی

معرفی

فشارخون بالا یکی از بیماری‌های بسیار مشکل‌ساز برای بدن است که اگر نتوانید آن را کنترل کنید، دچار مشکلات و ناراحتی‌های زیادی خواهید شد. زمانی که قلب، خون را پمپاژ می‌کند میزان حرکت و در اصطلاح فشار آن بسیار اهمیت دارد؛ اگر فشارخون پمپاژ شده در رگ‌ها بیش‌ از اندازه شود، در اصطلاح گفته می‌شود که فشارخون بالاست و اگر این فشار کمتر از حد معمول خود باشد، گفته می‌شود که فشارخون پایین است. برای کنترل میزان فشارخون، بهترین کار چک کردن فشارخون به‌ صورت مرتب است. حتما دستگاه‌های فشارسنج را در مدل‌های متنوع دیده‌اید. یکی از بهترین انواع این دستگاه‌ها، فشارسنج‌های الکترونیکی (دیجیتالی) هستند. فشارسنج‌های دیجیتال در دو نوع مچی و بازویی تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه موردنظر خود، از میان آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید. 

ویژگی و کاربرد

فشار سنج بیورر مدل BM27 یکی فشارسنج‌های به روز دنیا است که بازویی است. ما این نوید را به شما می‌دهیم که اگر دچار تپش قلب ریتم نامنظم هستید با تهیه این محصول می‌توانید از ضربان قلب و آریتمی خود باخبر شوید. منبع این فشار سنج باتری قابل شارژ است و شما می‌توانید در صورت نیاز باتری این محصول را تعویض نیز کنید. این محصول دارای نمایشگر تاریخ و ساعت است و قابلیت خاموشی خودکار را دارد. نوع نمایشگر این محصول LED بوده و دارای محفظه نگهداری است تا به راحتی آن را در کیف خود قرار داده و برای سفر نیز با خود آن را به همراه داشته باشید. سایز مناسب بازو و مچ این محصول 22 تا 42 سانتی‌متر است و تقریبا برای همه افراد جامعه با هر جثه‌ای مناسب خواهد بود. نمایش محدوده فشار توسط این دستگاه به کمک رنگ‌های روی بدنه دستگاه قابل رویت است. این محصول دارای نشانگر صحیح بستن است و صفحه نمایش خوانا از دیگر ویژگی‌های آن است.

جمع بندی

اگر خود یا اطرافیان شما به بیماری فشار خون مبتلا هستید حتما به فکر تهیه یک دستگاه فشار سنج افتاده‌اید تا بتوانید در هر زمان و هر مکان فشار خون خود را اندازه بگیرید. امروزه دستگاه‌های فشار سنج بسیاری در بازار وجود دارد که به دو نوع دیجیتال و دستی تقسیم می‌شوند. استفاده از محصولی با کیفیت که این اطمینان را به شما بدهد که بدانید عدد نمایش داده شده روی دستگاه درست است از ملزومات تهیه یک دستگاه فشار سنج است. فشارسنج‌های دیجیتال دارای نمایشگر هستند تا بتوان به راحتی اعداد مربوطه را روی دستگاه مشاهده کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا