زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید ریمل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ریمل باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ریمل ها در زیبایی مژه و چشم ها نقش زیادی دارند. البته باید گفت که علاوه بر چشم ها در زیبایی صورت تأثیر ویژه ای می‌گذارد. ریمل جزو پرکاربردترین و اصلی ترین محصول از لوازم های آرایشی محسوب می شود. به طور حتم بلافاصله بعد از استفاده تأثیر شگفت انگیز آن را مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب بهترین نمونه در این محصول باید با ویژگی انواع ریمل و نکات مهم خرید آن آشنا شوید. بنابراین با ادامه مقاله راهنمای خرید ریمل در این نکته خرید همراهمان باشید تا اطلاعات ارزشمندی برای یک انتخاب هوشمندانه در این زمینه بدست آورید.

فواید استفاده از ریمل

ریمل زدن باعث جذاب شدن چشم ها می‌شود. حتی خانم هایی که علاقه خاصی به آرایش کردن ندارند، گهگاهی از ریمل برای تغییر در چهره استفاده می کنند. البته باید بدانید که یاد گرفتن روش صحیح استفاده از آن می تواند زیبایی را دو چندان کند. آرایش چشم برای برخی از خانم ها اهمیت بسیاری دارد. بنابراین هنگام خرید نوعی وسواس برای انتخاب بهترین نمونه به خرج می دهند. به یاد داشته باشید که انتخاب یک ریمل مناسب بستگی به نوع چشم و مژه ها دارد. باید هنگام خرید همه جوانب و موارد را در نظر داشت.

ریمل با کیفیت

همان طور که در بالا اشاره کردیم زیبایی چشم ها تاثیر زیادی بر چهره هر فرد دارد. به همین دلیل برای آرایش و رسیدگی به آن محصولات متنوعی تولید و در اختیار استفاده کنندگان گذاشته شده است. نمونه ای از این محصولات برای آرایش، خط چشم ریمل است. این محصولات گوناگون و متنوع از نوع برس و کاربری متفاوت می باشند. بنابراین افرادی با مژه های بلند و کم حجم و افرادی دارای مژههای کوتاه و بی حالت نیز می توانند با انتخاب برسی مناسب معیارها و فاکتورهای مورد نیاز ریملی با کیفت و پرکاربرد را انتخاب کنند.

نکته: به یاد داشته باشید هنگام خرید ریمل چشم باید به موارد دیگری که در ادامه بیان خواهیم کرد، دقت کافی داشته باشید.

مواد تشکیل دهنده ریمل

ریمل ها در دو حالت معمولی و ضد آب تولید می شوند. ریمل‌های ضدآب بر پایه روغن بوده و درصد بسیار کمی از آنها را آب تشکیل می دهد. به همین دلیل مانند ریمل های بر پای آب به راحتی و تنها با آب تمیز نمی شوند. هنگام تمیز کردن اینگونه ریمل باید از پاک کننده مخصوص چشم استفاده کرد. این نوع ریمل دوام بیشتری دارند. برعکس ریمل های معمولی که پایه اصلی آنها آب است، بر اثر اشک و عرق کردن به راحتی پخش می‌شود. ریمل های معمولی هنگام استفاده بر روی مژه‌ها سنگینی نکرده که این موضوع برای سلامتی چشم بهتر است. برای تمیز کردن آن از روی مژه نیاز به پاک کننده های مخصوص چشم نمی باشد.

انواع ریمل

  • ریمل حجم دهنده (Volume Mascara)
  • ریمل بلند کننده ( Lengthening Mascara )
  • ریمل فر کننده
  • ریمل ضد آب (Waterproof Mascara)
  • ریمل تقویتی
  • ریمل فیبری (Fiber Mascara)
  • ریمل جدا کننده ی مژه
  • ریمل اکلیلی
  • ریمل های رنگی ( Colored Mascara)

با توجه به نوع نیاز و استفاده شخصی بهترین نمونه را از انواع نام برده انتخاب و خریداری نمائید.

انواع ریمل بر اساس نوع ماده و ترکیبات

ریمل پودری: استفاده از اینگونه ریمل به این نحو است که چند قطره آب به آن اضافه می کنید و مژه هایتان را از ریشه تا انتها رنگ آمیزی می کنید. ریمل  با کیفیت سریعا بر روی مژه ها می نشیند. اما دقت داشته باشید چنین به نظر می آید که مژه ی مصنوعی گذاشته اید. این نوع ریمل برای زمانی که عجله دارید یا به جایی نزدیک می روید، مناسب است. اما در غیر این صورت کاربرد چندانی نخواهد داشت.

ریمل کرمی: با استفاده از این نوع ریمل می توانید به مژه ها حجم، سنگینی و عمق لازم را بدهید. اما باید بدانید که به راحتی پخش می شود. به همین دلیل برای استفاده از آن به ابزارهای خاص کمکی نیاز خواهید داشت. ریمل کرمی برای مژه های زیبا ولی کم پشت مناسب است و مژه ها را بیشتر نشان می دهد.

ریمل مایع: این ریمل ها به راحتی یافت شده و بین بانوانی که مژه های نسبتا فری دارند، بسیار رایج است. این ریمل خاصیت تیز کنندگی را افزایش می دهد. بعضی از مدل های این ریمل پخش می شوند. نمونه های ضد آب ریمل های مایع مشکل پخش شدن را به راحتی بر طرف کرده اند.

نکات مهم در انتخاب ریمل

رنگ ریمل

معمولاً ریمل هایی که به رنگ مشکی هستند، برای اغلب افراد مناسب می باشند. نکته قابل توجه این است که حتما رنگ ریمل واقعاً سیاه باشد. برای پی بردن به این موضوع می توانید مقداری از ریمل را توسط برس روی سطح سفید یا دستمال کاغذی بکشید. رنگه های فانتزی مثل آبی، قرمز، سبز و … تنها مناسب خانمه ای خیلی جوان است. ریملی که به خاکستری رنگ شبیه است تا مشکی، بهتر است از خرید آن منصرف شوید. اگر موهای قرمز و روشنی دارید، می توانید از ریمل قهوه ای رنگ استفاده کنید. این رنگ از ریمل، حالت طبیعی تری به چهره شما می بخشد. بر این اساس انتخاب رنگ ریمل نقش به‌سزایی در رنگ چهره شما دارد که چگونه جذاب تر به نظر برسید.

سایز مژه

بعد از انتخاب رنگ در ریمل باید به سایژ مژه های خود دقت کنید. زیرا کوتاهی و بلندی مژها تاثیر زیادی در انتخاب نوع آن خواهد داشت. به عنوان مثال اگر دارای مژه هایی کوتاه هستید، باید ریملی انتخاب کنید که علاوه بر تیرگی رنگ آن از خصوصیت بلند کنندگی مژه برخوردار باشد. یا اگر موژه هایی کوتاه و نازک دارید، باید به دنبال ریمل حجم دهنده و بلند کننده باشید.

نکته: افرادی که مژه های بلندی دارند، نیازی به استفاده از ریمل بلند کننده نخواهند داشت. بلکه باید از ریملی استفاده کنند که فقط حجم دهنده باشد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ریمل

برس مناسب و با کیفیت

علاوه بر دقت در نوع ریمل باید شکل فرچه و برس آن را مورد بررسی قرار دهید. برس های ریمل از نظر فرم ظاهری متفاوت اند. بنابراین هرکدام به نامی مخصوص به خود معرفی شده و شناخته می شوند. مانند:

برس مارپیچی: برای حجم دادن و حالت دادن مژه ها از برس مارپیچی استفاده می‌شود. استفاده از این نمونه برای مژه های نازک و کوتاه به دلیل نوع کاربرد اهمیت خاصی دارد.

برس گرد یا توپی: این نوع برس پوشش‌دهی نقطه‌ای داشته و زمانی کاربرد دارد که فقط می خواهید یک قسمت خاصی از مژه ها را ریمل بزنید.

برس منحنی شکل: این برس حالت دهنده است. اغلب برای افرادی که مژه های بلند، صاف و بی حالتی دارند، کاربرد دارد. ساختار ایبه صورتی که یک انحنای ظریف داشته و موهای یک سمت آن کوتاه تر از طرف مقابل است.

برس S شکل: این نمونه برای مژه های کوتاه و ریز و البته گوشه داخلی چشم نیز مناسب است. خاصیت بلند کننده و حجم دهنده داشته و فرم بسیار زیبایی به مژه ها می دهد.

برس ضخیم و متراکم: این نوع برس نسبت به سایر برس ها پر پشت تر بوده به این صورت که هنگام ریمل زدن مواد بیشتری را به مژه‌ها منتقل می کنند. همین امر باعث پر حجم شدن مژه ها می شود.

برس نوک تیز: نوک تیز این نمونه بر روی مژه های قسمت داخلی تاثیر گذار است. انتهای بزرگتر آن تاثیر بیشتری روی بلندی مژه های بیرونی چشم دارد. نوک تیز آن برای زدن ریمل روی مژه های پایینی چشم بدون این که مژه ها را به هم بچسباند نیز مناسب است.

برس ساعت شنی: قوس هایی که در طرفین این ریمل وجود دارد، چشمان را باز تر و زیباتر جلوه می دهد. زیرا مژه ها را در گوشه های بیرونی چشم بلند تر می کند.

برس باریک: برس های کوتاه برای بلند نشان دادن مژه های صاف و کوتاه بسیار عالی و کاربردی می باشند.

برس حبابی: باعث بلندتر شدن مژه ها میشود و مشابه برس ساعت شنی است با این تفاوت که دارای سه ناحیه برآمدگی است.

برس ریمل مخروطی معکوس: این برس مژه های داخلی چشم را بلند تر می کند. این نمونه به درشت کردن چشم و بازتر کردن آن خیلی کمک می کند.

بهترین برند ریمل

برند در این محصول از موارد مهمی است که باید بسیار به آن دقت داشت. زیرا چشم عضوی بسیار حساس بوده و استفاده از برندهای نامعتبر که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، به طور حتم باعث آسیب های جدی در چشم خواهند شد.

قیمت خرید ریمل

برای این محصول نمی‌توان محدوده قیمتی مشخصی تعیین کرد. زیرا ریمل به عنوان محصول ثابتی از خط تولید تمامی برندهای لوازم آرایشی است. هنگام خرید‌ریمل اولویت اول را کیفیت محصول قرار دهید.

نحوه تشخیص ریمل تقلبی از اصلی

مهمترین موارد تشخیص ریمل تقلبی از نمونه اصلی به شرح زیر است؛

  • رنگ ریمل تقلبی به صورت آشکار و به نوعی عجیب زیادی مشکی است
  • ریمل تقلبی بوی نامطبوعی دارد.
  • ریمل های تقلبی با استفاده از مواد پاک کننده چشم به سختی پاک می شوند.
  • ریمل های اصلی و دارای برند معتبر از تاریخ تولید و انقضا برخوردار می باشند.

روش صحیح استفاده از ریمل

  • قبل از استفاده از ریمل حتما سعی کنید ریمل اضافی از روی برس را با دستمال تمیز کنید.
  • باید ریمل را به صورت افقی بگیرید و از ریشه مژه ها تا سر آنها را به طور کامل ریمل بزنید.
  • با چرخاندن برس روی مژه ها آنها را از هم جدا کنید.
  • خیلی مژه ها را پر از ریمل نکنید. زیرا مصنوعی به نظر می‌رسند.
  • هنگامی که می خواهید مژه های پلک پایین را ریمل بزنید، بهتر است نسبت به پلک بالا ریمل کمتری داشته باشند.
  • زمانی که مژه های پلک بالا را ریمل می زنید، برس را بالای مژه قرار دهید. زیرا در این حالت وزن مژه ها به سمت پایین افتاده و حالت بهتری می گیردند.
  • برای نچسبیدن مژها به یکدیگر پس از زدن یک دور ریمل صبر کنید تا خشک شود. سپس دوباره روی آن دور دوم را بزنید.
  • معمولاً یک یا دو دور زدن کافی است. برای داشتن ریمل پرتر می توانید 2 یا 3 دور ریمل بزنید.

نحوه درست پاک کردن ریمل از مژه

هیچگاه با دستتان ریمل روی مژه را نکنید. یا برای پاک کردن ریمل به مژه فشار نیاورید و آنها را نکشید. زیرا این امر باعث التهاب ناحیه پلک می‌شود و در نتیجه ممکن است ریزش مژه ها را در بر داشته باشد. برای پاک کردن ریمل از روی سطح مژه میتوانید از شیر پاک کن استفاده کنید. به این نحو که مقداری از آن را به پنبه آغشته کنید. سپس پنبه را روی مژه ها فشار دهید.در این صورت ریمل ها با ماده پاک کننده ترکیب شده و به راحتی از سطح مژه پاک می شوند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم خرید ریمل گفته شد، می توانید ریمل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ریمل ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Insane Volume Lash Styler خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای ایجاد جذابیت بیشتر در چشم‌ها، ریمل نقش تعیین کننده‌ای دارد. ریمل «ایزادورا» (Isadora) مدل « Insane Volume Lash Styler» یکی از نمونه‌های خوب برای داشتن مژه‌هایی بلند و پرحجم است که به با تاثیر فوق‌العاده‌ای که به حالت مژه‌ها و چشم می‌دهد، زیبایی چشم‌ها را نمایان می‌سازد. ریمل ایزادورا با رنگ بسیار مشکی و حجم بی‌نظیری که به مژه‌ها می‌دهد، چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر می‌کند. این ریمل بافت مخملی دارد و ترکیبات آن، مژه‌ها را نرم و انعطاف‌پذیر نگه می‌دارد. این ریمل برس منحصربفردی دارد که در ضمن حجیم کردن مژه‌ها، طول آن‌ها را افزایش داده و ضمنا به هبچ‌عنوان باعث چسبندگی مژه‌ها به‌هم نمی‌شود. محتویات این محصول بدون بو و بدون مواد آلرژی‌زا است و با وجود اینکه ضد آب نیست، ماندگاری بالایی دارد. با وجود ظاهر متفاوت برس آن، شانه کردن و آرایش مژه‌ها توسط این ریمل بسیار راحت و دوست‌داشتنی است. این محصول با حجم 15 میلی‌لیتر، مدت زمان قابل توجه‌ای قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل لانکوم مدل Idole خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل های لانکوم از بهترین ریمل ها در جهان هستند. ریمل Idole از این برند، مژه ها را بلند کرده، به آن ها حجم و فرم طبیعی و زیبا می دهد. این ریمل بدون ایجاد توده ی مایع در بین مژه ها، هر مژه را به نسبت مناسبی حجم می دهد و رنگ آن را مشکی می نماید. مایع ریمل پس از خشک شدن از روی مژه ها نمی ریزد، برای 24 ساعت ماندگاری دارد، مژه ها را سنگین نمیکند و پایین نمی آورد و پس از خشک شدن ایجاد احساس خشکی بر مژه ها ایجاد نمیکند. برس این ریمل به گونه ای طراحی شده است که به هر دانه ی مژه به صورت 360 درجه، از ریشه تا نوک هر دانه ی مژه می تواند برسد و آن ها را حجم داده و بلندتر کند. این ریمل ضد آب نیست ولی ماندگاری 24 ساعته را تضمین می کند. این ریمل توسط متخصصان چشم تست و تایید شده و باعث ایجاد حساسیت نمی شود. از این رو برای انواع پوست و چشم ها قابل استفاده می باشد. این ریمل همچنین حاوی عصاره گیاهی چای و روغن آرگان و آنتی اکسیدان های قوی بوده که در کنار جنبه زیبایی و آرایشی سبب تغذیه و تقویت مژه ها نیز می شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ویلچر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه آرایش چشم سفورا مدل THE FUTURE IS YOURS مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به چشمان خود با ست جدید THE FUTURE IS YOURS SEPHORA COLLECTION یک ظاهر رویایی ببخشید. این ست آرایش لیمیتد ادیشن از برند سفورا شامل سه محصول ضروری برای آرایش چشمان شماست. این محصول در 3 مرحله ظاهر آرایش شما را جذاب و خیره کننده تر از همیشه خواهد کرد. شماره 1 چشمان خود را با خط چشم ضدآب 12 ساعته و پیگمنته سفورا با نام 12H و وزن 0.28 گرم برجسته کنید. شماره 2 مژه های خود را از سایز L به XXL با ریمل Size Up با حجم 14 میلی‌لیتر ارتقا دهید و مژه هایی با حجم چندین برابری داشته باشید. شماره 3 ابروهای خود را با ژل شفاف ابرو Brow Freeze با حجم 4.5 گرم فرم دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل بیگ بولد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل حجم‌دهنده ایزادورا «Isadora» مدل «Big Bold Extreme» نسخه‌ای ویژه از ریمل بیگ بلد است که به مژه‌های شما حجم بیشتری می‌دهد. برس فیبری و انعطاف‌پذیر این ریمل ایزادور، قابلیت حجم بخشیدن به مژه‌ها را ساده تر کرده و حجم دلخواهی را به مژه‌های شما می‌دهد. این ریمل با قابلیت حجم‌دهی مژه‌ها را بسیار خوش‌حالت خواهد کرد. قبل از انتخاب ریمل، نوع مژه‌ها و حالت چشمانتان را بشناسید تا در انتخاب دچار تردید نشوید و شاهد تاثیر بالای آن روی مژه‌هایتان باشید. ریمل ایزادورا از نوع ماسکاراهای حجم‌دهنده و حالت‌دهنده است و برسی منحصربه‌فرد(برس فیبری ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme) دارد که تمام مژه‌ها حتی مژه‌های ریز گوشه‌ی چشم را پوشش می‌دهد. اگر چشمان حساس دارید و یا از لنز استفاده می کنید ایزادورا برای شما انتخاب خوبی است. رنگ دانه‌های تیره و طبیعی ایزادورا بیگ بلد نارنجی، ماندگاری بسیار بالا و باعث عدم ریزش زیر چشم می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ژل حالت دهنده ابرو و مژه گلدن رز مدل 1221 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژل حالت دهنده ابرو با بافت ژله‌ای حالت شفاف دارد و فاقد رنگ است. این ریمل بدون رنگ، دارای فرمولاسیون ویژه جهت مرتب سازی و حالت دهی به ابرو ها ساخته شده است این ژل مولتی ویتامین میباشد وحاوی ریز دانه های ویتامین نیز میباشد که نه تنها باعث ریزش ابرو و مژه های شما نمیشود بلکه به نوعی تقویت کننده ی آن ها نیز هست. و از آنجایی که فاقد رنگ می باشد سبب میشود آرایش کاملا" طبیعی و زیبا به نظر برسد. فرمولاسیون این ژل به صورتی می باشد که بعد از گذشت تنها چند ثانیه پس از مصرف حالت ابرو ها را تا مدت زمان طولانی حفظ مینماید و آن ها را یکدست مرتب می سازد. همچنین این محصول ضد آب میباشد و به هنگام شستشو به راحتی با آب و صابون و مایع های پاک کننده آرایش پاک می شود. همچنین از این ژل میتوان برای حالت دادن مژه ها نیز استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده گاش بیوتی مدل 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل گاش بیوتی با برس مویی موجب پوشش‌دهی کامل مژه‌ها شده و حجم مژه‌ها را فوق العاده افزایش داده و از تجمع مواد ریمل بر روی تارهای مژه جلوگیری می‌کند به همین دلیل شما هیچگونه سنگینی بر روی پلک خود احساس نخواهید کرد. این ریمل ضدآب بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد. با مواد فوق مشکی ریمل گاش بیوتی می‌توانید جذابیت بی‌نظیری به چشم‌های خود ببخشید این ریمل موجب حالت پذیری فوق العاده مژه‌ها می‌شود. این محصول کاملا ضدحساسیت بوده و برای چشم‌های حساس و افرادی که از لنز استفاده می کنند مناسب می‌باشد . این برند برای حساسیت بانوان در زمینه ست کردن لباس ها و لوازم آرایشی در بسته بندی های خود 3 رنگ قرمز و طلایی و مشکی را قرار داده است اما در بین رنگ بندی ها هیچ تفاوتی در کارایی وجود ندارد . هر سه رنگ بندی حجم دهنده و ضد آب هستند و کارایی یکسانی دارند . این محصول با برس مویی موجب پوشش ‌دهی کامل مژه‌ ها شده و حجم مژه‌ ها را فوق العاده افزایش داده و از تجمع مواد ریمل بر روی تارهای مژه جلوگیری می‌کند . پس شما هیچگونه سنگینی بر روی پلک خود احساس نخواهید کرد . این ریمل ضد آب بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده گلدن رز مدل Miss Beauty volume booster خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه Miss Beauty برند گلدن رز ساخت کشور ترکیه می باشد. ریمل مژه گلدن رز به رنگ مشکی از مواد با کیفیت تولید شده است. این مدل ریمل با خاصیت حجم دهندگی و به همراه یک برس ریمل مخصوص در اندازه ای کوچک عرضه شده است. ریمل حجم دهنده مژه Miss Beauty گلدن رز برای استفاده در آرایش های کلاسیک ، اروپایی ، عربی ، شرقی و هندی بسیار کاربرد دارد و پوشش دهی طبیعی و یکنواختی را در مژه های شما ایجاد می کند. این ریمل برای افرادی که مژه های ظریف و کم پشت دارند می تواند در زیباییشان بسیار موثر باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده کاتریس مدل Boost Up خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل Boost Up Volume یک ریمل حجم‌دهنده و تقویت‌کننده مژه از برند کاتریس است که با برس نرم Magic Boost به مژه‌های شما حجم می‌دهد. این ریمل ضدآب با ماندگاری دوازده ساعته و رنگ پیگمنته و بسیار مشکی خود یک انتخاب مناسب برای استفاده روزانه است. این محصول با ویتامین E و B5 موجود در ترکیبات خود پس از مدتی استفاده مژه‌ها را درخشان و براق می‌کند. همچنین فرمول آن حاوی روغن هسته زردآلو است که مژه‌ها را پرتر و بلندتر نشان می‌دهد. تمامی ترکیبات موجود در این ریمل فاقد عطر، پارابن، فتالات، الکل و گلوتن هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل محصولی آرایشی و بهداشتی است که معمولا به‌منظور ضخیم‌شدن یا افزایش حجم، طول یا تیرگی مژه‌ها استفاده می‌شود. این محصول در فرمول‌های مختلف و در حالت مایع در دسترس مصرف‌کننده قرار دارد. مواد اصلی تشکیل‌دهنده‌ی ریمل رنگ‌دانه، روغن، واکس و مواد نگه‌دارنده هستند. ریمل‌های معمولی یک برس گرد دارند که با آن‌ها می‌توان مژه را حالت داد، طول آن را افزایش داد یا توسط مواد داخل مخزن، آن را تیره‌تر کرد. در ریمل‌های حرفه‌ای‌تر، دو برس وجود دارد که یکی برای حجم‌دادن و افزایش طول مژه است و دیگری برای تیره‌کردن یا رنگ‌آمیزی به کار می‌رود. ریمل‌ها در دو نوع فانتزی و ساده ساخته می‌شوند که بیشتر تفاوتشان در تنوع رنگ‌های مدل فانتزی آن‌هاست. با افزایش تقاضای مصرف این محصول، امروزه تنوع بی‌شماری توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه شده است و مصرف‌کننده حق انتخاب زیادی دارد. استفاده از این محصول باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها حجیم‌تر به نظر برسند. برخی از مدل‌ها هم هستند که تنها برای حجم‌دادن استفاده می‌شوند و بدون رنگ هستند. ریمل‌های حجم‌دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. برخی هم دارای مواد حالت‌دهنده مانند پرو ویتامین B5 هستند که بیشتر در نرم‌کننده‌های مو دیده می‌شوند. ریمل را می‌توان برای هر نوع مژه‌ای استفاده کرد. تکان‌دادن و سایش برس در رویشگاه مژه می‌تواند حجم بیشتری به آن‌ها بدهد و کشیدن آن روی تمامی سطح مژه می‌تواند به یکدست‌بودنشان کمک کند. بهتر است همیشه بعد از استفاده از این محصول، در مخزن را محکم ببندید تا گردوخاک و باکتری وارد آن نشود؛ زیرا چشم‌ها یکی از اعضای مهم و آسیب‌پذیر بدن هستند. ریمل LOreal Mega دارای حجم 9 میلی‌لیتر و ساخت کشور فرانسه بوده که مخصوص حجم‌دادن به مژه‌هاست که اثر آن تا 24 ساعت روی چشم ثابت باقی می‌ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با تیره‌ترکردن مژه می‌توان حالت و فرم چشم را نشان داد که این امر با استفاده از ریمل بسته به نوع مژه و حالت چشمانتان میسر خواهد بود. شرکت بی‌یو ریمل «Volume Now» را که در سری ریمل‌های جدید این کمپانی قرار دارد، به بازار جهانی عرضه کرده است. این محصول از نوع حجم‌دهنده و با پوشش‌دهی کامل مژه است. با استفاده از این ریمل تاثیر آن را در نافذکردن چشمانتان خواهید دید. شرکت بی‌یو «BeYu» آلمان در زمینه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از 15 سال است که فعالیت می‌کند و محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس قرار داده است. در زمان‌های قدیم خانم‌های زیباپسند با استفاده از گرد خاکستر و زغال مژه‌های خود را تیره‌تر می‌کردند. امروزه، ریمل یکی از مهمترین و شاید بتوان گفت ضروری‌ترین لوازم آرایشی مورد نیاز هر خانمی به‌شمار می‌رود، به همین دلیل براساس توصیه‌ی متخصصان آرایش و زیبایی پله‌ی آخر یک آرایش خیره‌کننده، استفاده از ریمل است. این محصول علاوه‌بر پوشش‌دهی کامل مژه‌ها، حجم قابل توجهی به مژه می‌دهد. انتخاب نوع صحیح ریمل و استفاده‌ی به‌اندازه و صحیح آن اهمیت زیادی دارد تا مژه‌ها ظاهری زیباتر و طبیعی داشته باشند. با توجه به فرم مژه‌ها و نیاز‌های مختلف افراد ریمل‌های متنوعی تولید شدند که حجم‌دهنده، پرپشت‌کننده و بلندکننده هستند و با برس‌های متنوع خود تغییر چشمگیری در حالت و فرم چشم می‌دهند. ریمل حجم‌دهنده‌ی «بی‌یو» (BeYu) مدل «Volume Now» با حجم 12 میلی‌لیتر و با رنگ مشکی، علاوه‌بر حجم‌دهی زیاد به مژه‌ها، برای افرادی که چشم‌های حساس دارند مناسب است.

جمع‌بندی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پک ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk و مداد چشم دوسه مدل 500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل دوسه ریمل حجم‌ دهنده پانک دوسه، مژه ها را پر و تا سه برابر حجیم تر می کند؛ به گونه ای که تنها با یک بار کشیدن برس این ریمل، مژه‌ های شما فوق‌ العاده حجیم‌ تر و ضخیم‌ تر می‌ شوند و جلوه‌ ای زیبا و بی‌ نظیر به خود می‌ گیرند. این ریمل با بافت سبک و کرمی، مژه ها را به سمت بالا می کشد و باعث فر خوردن مژه ها به بالا می شود. از دیگر ویژگی های خوب این ریمل می توان به پخش نشدن، پوسته پوسته نشدن و عدم چسبیدن مژها به هم اشاره کرد. مو های زبر روی برس از جنس فیبر جومبو هستند و برای پوشاندن تمامی مژه ها به صورت کوتاه و بلند برش خورده اند. این ریمل، پیشنهاد مناسبی برای خانوم هایی است که مایل اند، مژه هایی حجیم و پر پشت داشته باشند. مداد چشم مداد چشم جزء یکی از ضروری ترین وسایل آرایشی است که به منظور آرایش چشم ها به کار برده می شود. مدادچشم، انواع و رنگ های مختلفی دارد که با آرایش های متفاوت می توان هماهنگی در صورت ایجاد کرد. مـداد چشـم بادوام دوسه بسیار نرم و کاملا مشکی و روان بوده و برای استفاده داخل و خارج چشم مناسب می باشد و همچنین برای خط چشم های دنباله دار و کشیده مناسب بوده و ضد حساسیت است. مداد چشمی ضد آب و نیمه مات، دارای ترکیب مخملی و نرم که به راحتی و بدون دردسر پشت پلک کشیده می شود. بعد از یک بار کشیدن در همان مکان فیکس شده و در اطراف پلک پخش نمی شود. هنگامی که سر مداد کوتاه شد، به دلیل بافت شمعی آن، پیش از تراشیدن حتما مدتی مداد را در یخچال بگذارید سپس از یک تراش فلزی برای تراشیدن آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پرایمر مژه گلدن رز مدل فرچه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات برند گلدن رز ترکیه | GOLDEN ROSE معرفی محصولات برند آرایشی معرفی محصولات برند گلدن رز می باشد. این محصول آرایشی بهداشتی توسط کارخانه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S در ترکیه تولید می شود.پرایمر مژه یکی از جدیدترین محصولات آرایشی از برند محبوب گلدن رز است که برای داشتن آرایش چشمی ثابت و طبیعی، بهترین زیر ساز محسوب می شود.این پرایمر با بافتی سبک جهت افزایش دوام و ماندگاری ریمل بکار میرود و همچنین باعث افزایش حجم و بلندی مژه ها می شود.این پرایمر حاوی مواد فعال از جمله ویتامین E و پرو ویتامین B۵ می باشد که سبب تغذیه و افزایش استقامت و نرمی مژه ها می گردد.هم اکنون محصولات اورجینال گلدن رز توسط شرکت پویانگار همراه با هولوگرام در فروشگاه دیجی کالا در دسترس مصرف کننده گان گرامی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید رنگ مو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده و بلند کننده پرستیژ مدل BLACKEST VOLUME شماره MLB-01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل BLACKEST VOLUME یا ریمل "سیاهترین حجم" یک ریمل حرفه ای و استثنایی از شرکت پرستیژ آمریکا از لاین BACK TO BLACK است که پس از اعمال بر مژه ها رنگدانه های واقعی سیاهرنگ را بر روی مژه مشاهده میکنید. این ریمل بدون توده و بدون پوسته یا لک بر روی مژه ها و بدون ریزش برروی صورت می نشیند. مژه های بلند و حجیم و بسیار زیبا و همینطور تغذیه و مرطوب کنندگی طولانی مژه ها از دیگر ویژگیهای این ریمل بی نظیر است. این ریمل دارای براش عالی مویی و بینظیر برای آرایش می باشد. این محصول بدون مواد شیمیایی سمی و پارابن است و افرادی با چشمهای حساس بدون مشکل می توانند از آن استفاده کنند. این محصول بی نظیر بهترین انتخاب برای بانوانی که بهترین را از بهترین تولید کنندگان دنیا میخواهند. دارای تمامی استانداردهای اتحادیه اروپا و FDA آمریکا. توجه داشته باشید محصولات دیگر تولید در داخل ایران که دارای شباهت اسمی با پرستیژ هستند هیچ ارتباطی به پرستیژ آمریکا ندارند. برند پرستیژ ساخت آمریکا با قدمتی بیش از 40 سال یکی از قدیمیترین و معتبرترین برندهای آرایشی در آمریکا می باشد. محصولات پرستیژ همانند برند مک، استی لاودر، واستودیو میکاپ در یک کارخانه تولید میگردد و کیفیتی بینظیر دارد. این برند بر خلاف بسیاری از محصولات آرایشی آمریکایی دارای نمایندگی رسمی در ایران می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده و بلند کننده پرستیژ مدل TOTAL INTENSITY شماره TIM-02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توتال اینتنسیتی TOTAL INTENSITY لاین بسیار حرفه ای برند پرستیژ آمریکا می باشد. محصولات توتال اینتنسیتی از برند پرستیژ دارای رنگدانه هایی تقریبا دو برابر بیشتر نسبت به محصولات آرایشی موجود در مارکت می باشد. شاید به جرات بتوان گفت این ریمل برند پرستیژ از لاین توتال اینتنسیتی یکی از بهترین ریملهای حال حاضر مارکت جهانی می باشد. اگر میخواهید یک ریمل دراماتیک ، حجم دهنده و بلند کننده بسیار قوی ، آرایشی کامل با یک حرکت براش رو مژه ها ، براشی بسیار خاص و بی نظیر، بدون ریزش و لکه در کلاس بالای جهانی داشته باشید حتما از ریمل دراماتیک توتال اینتنسیتی برند پرستیژ استفاده کنید. این ریمل حاوی روغن کرچک و مواد معدنی و ویتامینهای تقویت کننده و آبرسان مژه ها می باشد. این محصول بدون مواد شیمیایی سمی و پارابن است و افرادی با چشمهای حساس بدون مشکل می توانند از آن استفاده کنند. این محصول بی نظیر بهترین انتخاب برای بانوانی که بهترین را از بهترین تولید کنندگان دنیا میخواهند. دارای تمامی استانداردهای اتحادیه اروپا و FDA آمریکا. توجه داشته باشید محصولات دیگر تولید در داخل ایران که دارای شباهت اسمی با پرستیژ هستند هیچ ارتباطی به پرستیژ آمریکا ندارند. برند پرستیژ ساخت آمریکا با قدمتی بیش از 40 سال یکی از قدیمیترین و معتبرترین برندهای آرایشی در آمریکا می باشد. محصولات پرستیژ همانند برند مک، استی لاودر، واستودیو میکاپ در یک کارخانه تولید میگردد و کیفیتی بینظیر دارد. این برند بر خلاف بسیاری از محصولات آرایشی آمریکایی دارای نمایندگی رسمی در ایران می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل استودیو میکاپ مدل Lash Maximizer خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل پرپشت کننده مژه استودیو میکاپ از سری محصولات برند حرفه‌ای Studiomakeup است که توسط یکی از کارخانه‌های این کمپانی در کشور ایتالیا به تولید رسیده است. این محصول یک ریمل چند منظوره است که می‌تواند تنها در یک حرکت افزایش طول، افزایش حجم و پررنگ‌ترین مشکی را به طور همزمان به روی مژه‌های شما اعمال کند. این محصول با قابلیت پرکنندگی و پرپشت کنندگی، دارای اثر مژه مصنوعی بوده و باعث می‌شود این ریمل همانند مژه‌های مصنوعی به چشمان شما جلوه دهد. همچنین، برس این محصول به دلیل شکل منحصر به فرد خود، توانایی پوشش‌دادن هر یک از مژه‌ها با هر سایزی را دارد و در عین حال قادر به جداسازی و لیفتینگ مژه‌ها می‌باشد. راهنمای استفاده: برای رسیدن به حجم و تفکیک بیشتر، ریمل را بر روی مژه‌ها از قسمت ریشه به سمت نوک رو به بالا برس کنید. برای حجم‌دادن بیشتر به مژه‌ها چندین بار این کار را تکرار کنید. اجازه ندهید که بین دفعات پوشش دهی مژه‌ها خشک شوند.

پیش درآمد

ریمل جزو اصلی ترین لوازم آرایش ها محسوب می‌شود . ریمل برای مژه و ابرو مورد استفاده قرار می­‌گیرد. ریمل مخصوص مژه، مژه ها را بلند و پرپشت می‌کند که در نهایت باعث جذاب‌تر شدن چشم ها می‌شود. انتخاب ریمل کمی سخت است. تنوع بالای ریمل ها از مدل‌های کلاسیک تا مدرن با خاصیت های مختلف در فروشگاه‌های آرایشی به شم می‌خورد پس باید با توجه به نیاز و جنس مژه ها ریمیل با کیفیت انتخاب کنیم. ریمل‌ها انواع مختلفی دارند که شناخت این مدل‌ها در انتخاب مناسب‌ترین ریمل به ما کمک زیادی خواهد کرد.می‌­توان ریمل‌ها را به حجم دهنده، فر کننده، بلند کننده تقسیم کرد.

معرفی

انسان‌ها همواره به دنبال راهی برای دستیابی به زیبایی بیشتر هستند. امروزه اهمیت زیبایی و آراستگی از گذشته بیشتر شده است و یکی از راه‌­های دستیابی به زیبایی بیشتر برای خانم­‌ها آرایش کردن است.تنوع در لوازم آرایشی بسیار بالا است و برندهای زیادی در این حوزه فعالیت میکنند همین امر انتخاب یک کالای با کیفیت و خوب را دشوار می‌سازد. همانطورکه گفته شد، استفاده از محصولات با کیفیت یک اصل بسیار مهم در آرایش کردن است. یکی از این برند­های معتبر که همواره محصولات با کیفیت عرضه کرده، استودیو میکاپ است. یکی از کالاهای این برند ریمل است که کیفیت در این نوع محصول اهمیت بسیاری دارد، ریمل استودیو میکاپ سلامت مژهایتان را تضمین و زیبایی شما را چند برابر می کند.

مشخصات

ریمل استودیو میکاپ مدل Lash Maximizer یکی از محصولات با کیفیت برند معتبر استودیو میکاپ است. این ریمل برای افرادی که مژه­‌های کم حجم دارند انتخاب مناسبی است . این مدل علاوه بر خاصیت حجم دهندگی، قابلیت بلند‌کنندگی هم دارد و همین دو کاره بودن موجب شده است که کارآمد‌تر از مدل‌­های دیگر باشد. این ریمل دارای رنگ مشکی بسیار پر رنگ است و پس از استفاده مژه‌های شما جلوه زیباتری پیدا خواهد کرد. برای خانم­‌هایی که از مژه‌های کم پشت رنج می‌­برند این مدل انتخاب بسیار مناسبی است و این محصول قابلیت پرپشت کنندگی مژه را دارد. در کنار تمامی این ویژگی­‌ها، در ساخت ریمل استودیو میکاپ مدل Lash Maximizer از با کیفیت ترین و بهترین مواد استفاده شده است، در نتیجه استفاده از آن آسیبی به مژه‌های شما وارد نمی‌کند و با خیال راحت می­‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب است با این حال ضد آب نیست و شما باید هنگام استفاده از این کالا به این مورد توجه داشته باشید. برس این مدل پیچشی است و همین طراحی سبب شده است که این مدل خاصیت جداسازی و لیفتینگ مژه توسط برس مخصوص را پیدا کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده اسنس مدل Get Big Lashes Volume Curl خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان تولیدکنندگان محصولات آرایشی ریمل‌های متنوعی با اثرات مختلف روی مژه را تولید کرده‌اند، ریملی که توسط کمپانی اسنس تولید شده است با نام «Get Big Lashes Volume Curl» و از نوع حالت‌دهنده است. شرکت اسنس «Essence» آلمان در زمینه‌ی تولید لوازم آرایش و بهداشتی جزو برندهایی است که سعی کرده است رضایت مشتریان خود را جلب کند. استفاده از این محصول باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها حجیم‌تر به نظر برسد. برس بزرگ و منحنی شکل این ریمل مژه‌هایتان را خوش‌حالت و حجیم کرده همچنین فرچه های این برس نزدیک به یکدیگر قرار گرفته اند تا مژه های شما را به خوبی تفکیک کرده و ضخیم کند در نتیجه با برس منحنی شکل خود فرم زیبایی به مژه‌هایتان می‌دهد. بهتر است بعد از استفاده از ریمل، در آن را محکم ببندید تا از ورود گردوخاک و باکتری به آن جلوگیری کرده، زیرا چشم‌ها یکی از اعضای حساس صورت هستند و به‌راحتی می‌توانند آسیب‌پذیر باشند. با انتخاب درست ریمل متناسب با نیاز مژه می‌توان زیبایی صورت را تشدید کرد اما قبل از انتخاب آن باید نوع مژه و حالت چشم خود را تشخیص داد. ریمل اسنس مدل «Get Big Lashes Volume Curl» از نوع حالت‌دهنده‌ است که برس مخصوص آن برای ضخیم‌تر کردن مژه کاربرد دارد و ماندگاری بالای آن برای استفاده روزانه موثر خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل گلدن رز مدل LASH PLUMPING خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول به راحتی مژه ها را حجیم و بلند می کند. روی مژه ها بافتی یکنواخت دارد. برس بزرگ و نرم آن با بافت جدید (بافت پلاستیکی) با هر بار کشیدن، مژه ها را حجیم و جدا می کند . بافت طولانی و عمیق سیاه آن، با ماندگاری طولانی، نگاه زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. ماندگاری طولانی دارد. ریزش ندارد و به راحتی از روی مژه ها پاک می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل دبی مدل super eyes خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ریمل محصولی منحصر به فرد از برند ایتالیایی دِبی می باشد. این ریمل دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است که حجم زیبایی به مژه های شما می بخشد. این محصول بادوام و دارای ماندگاری طولانی مدت است ودر طول روز حالت زیبای مژه ها را حفظ می کند.برس این ریمل به گونه ای طراحی شده که مژه ها را به طور جداگانه حالت می دهد و از چسبندگی آن جلوگیری می کند. این برس ریمل را به طور یکنواخت از ریشه تا نوک مژه ها پخش می کند و ظاهری طبیعی به آن ها می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل کوزارت کد 98 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل اینتنس کوزارت ۹۸، به مژه های شما رنگ مشکی مخملی می بخشد. با بافت غلیظ مژه ها را پوشش داده و تأثیرآنها را در زیبایی شما دو چندان می کند. برس انحنا دار این ریمل به گونه ای طراحی شده که بتواند تمام زوایای چشم را پوشش داده و با کمترین تکرار بیشترین تأثیر را ایجاد کند. ریمل کوزارت بلند کننده و حجم دهنده مژه است، فاقد روغن های معدنی و پارابن است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده ناتالی مدل Long lashx10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ریمل به‌منظور ضخیم شدن و افزایش حجم مژه استفاده می‌شود حاوی موم طبیعی است.با افزایش تقاضای مصرف این محصول، امروزه تنوع بی‌شماری توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه شده است و مصرف‌کننده حق انتخاب زیادی دارد. این محصول با داشتن موم طبیعی در انعطاف پذیری مژه‌ها نقش داشته است و مژه‌ها را خشک نکرده تا سنگینی و خستگی رو پلکتان احساس نکنید. استفاده از این محصول باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها حجیم‌تر و بلندتر به نظر برسد. این ریمل ضخامت مژه‌ها را بیشتر کرده و آن را مشکی‌تر از حالت عادی خود نشان می‌دهد که همین امر در گیرا کردن چشم‌ها تاثیر زیادی دارد. .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل ریوال د یانگ مدل super star خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ریمل بسیار خاص و منحصر بفرد است که بی نهایت مژه ها را حجیم می کند و به زیبایی چشمان شما کمک فراوان می کند. در این مجموعه ریمل ها ترکیبات مغذی همچون عصاره روغن زیتون و عصاره سبوس برنج وجود دارد که علاوه بر رطوبت رسانی و تقویت بسیار موثر مژه ها،از آسیب رسیدن به آنها نیز جلوگیری می کند. این ریمل به دلیل داشتن صمغ Acacia Senegal Gum و موم بسیار حجم دهنده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل ریوال د لوپ مدل ultimate volume خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک ریمل خوب تاثیر زیادی در زیبا و درخشان شدن چشم‌ ها دارد و مسلما انتخاب یک ریمل خوب و یاد گرفتن روش صحیح استفاده از آن، می‌تواند این زیبایی را بیشتر ‌کند. یکی از مهم‌ترین وسیله آرایشی خانم‌ها ریمل است. به‌خصوص خانم‌ هایی که برایشان آرایش چشم، اهمیت بسیاری دارد یا این‌ که در خرید هرگونه ماده آرایشی مربوط به چشم وسواس دارند. ریمل‌های مختلف و بسیاری وجود دارد اما کمتر کسی است که از تکنیک‌های انتخاب ریمل و استفاده از آن آگاه باشد، افراد کمی هستند که بدانند انتخاب ریمل بستگی به نوع چشم و مژه‌ها دارد و باید هنگام خرید تمام این موارد را در نظر داشت. ریمل با نهایت حجم دهندگی ریوال د لوپ مدل Ultimate Volume به وسیله برس حرفه ای خود این امکان را فراهم میکند که با کمترین حرکت بیشترین پوشش و نهایت حجم و فرم دهی را بر روی مژه ها ایجاد کنید، مدت زمان ماندگاری این ریمل بر روی مژه بسیار است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شامپو بدن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل بورژوآ مدل Push Up Volume Glamour Black Serum خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای داشتن چشمانی نافذ و زیبا داشتن مژه هایی بلند و فر امری الزامی است. به همین منظور استفاده از ریمل تاثیر به سزایی در حالت و زیبایی چشمان شما دارد. از میان مارک‌های متفاوت ریمل برخی از آن‌ها برای حجیم کردن مژه‌ها ساخته شده‌اند و برخی برای بلند کردنشان و تنها تعداد اندکی از محصولات هستند که هر دو کار را با هم انجام می‌دهند. ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Push UP Black Serum علاوه بر آن که به حجیم کردن مژه‌های شما کمک ویژه ای می‌کند، مدت زمان طولانی هم بر روی مژه‌های شما عزیزان بدون ذره‌ای ریزش ثابت باقی می‌ماند. فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا هر زمان که بخواهید آن را به راحتی با مقداری آب و صابون از چشمان خود پاک نمایید. این محصول بسیار سبک می باشد و دارای ماندگاری 16ساعته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل وانورا مدل best volume کد VA33000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مژه‌ها در فرم و حالت چشمانمان بسیار مؤثرند و با استفاده از ریمل متناسب با نوع چشم می‌توان حالت اصلی چشم را نشان داد. ریمل وانورا مدل «best Volum» مژه‌هایتان را خشک نکرده و روی پلکتان احساس سنگینی نخواهید کرد و با برس مویی مژه‌هایتان را تفکیک کرده و بابت چسبندگی مژه‌هایتان نگرانی نداشته باشد. این محصول با قابلیت حجم‌دهندگی برای افرادی که مژه‌های کم‌پشت و نازکی دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که استفاده از ریمل را در برنامه‌ی روزانه خود دارند، این مدل برای استفاده در طول روز مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل آموتیا مدل دلوکس سدکشن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک ریمل حجم دهنده که با فر و حجیم کردن مژه ها ی شما به آنها زیبایی خاصی می بخشد.راز نرمی برس مخصوص این محصول الیاف نرم و ریز آن و نحوه قرار گرفتن این الیاف در طول برس میباشد.این ریمل با دوام طولانی و بدون ایجاد ذرات سیاه زیر چشم و همچنین دارای رنگ مشکی تیره بدون استفاده از کربن بلک میباشد. محصول دارای تست درماتولوژی مخصوص چشم میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل جویل مدل مکس بولد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فاقد پارابن و کربن بلک و اسانس میباشد. حجم دهندگی ، جدا کننده ، حالت دهندگی ، ماندگاری طولانی ، بدون ریزش و بلند کننده مژه ها با رنگدهی کاملا مشکی از خواص این ریمل میباشد. دارای تست درماتولوژی ( تایید سلامت محصولات چشمی ) است. دارای آکرلیک پولیمر که سبب مقاومت این محصول در برابر آب و رطوبت میشود. عملکرد لیفتینگ دارد و غنی شده با عصاره چای سبز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل بل مدل VOLUME UP BIG LASH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ریمل برای برجسته کردن زیبایی چشمها بسیار موثر و کاری متداول است. کاربرد ریمل در آرایش چشم و ابرو متنوع است حجم دادن به مژه ها یکی از کاربرد های اصلی ریمل است. دقت در انتخاب ریمل مناسب برای نوع آرایش و نوع مژه هائز اهمیت است. به لحاظ اینکه مواد ریمل ارتباط تنگاتنگی با چشم و پوست ظریف و حساس اطراف چشم دارد باید هنگام خرید ریمل کیفیت و استاندارد را نیز در نظر گرفت. ریمل بل کیفیت و کارایی بالایی دارد. از این ریمل برای بلند تر و پر حجم تر کردن مژه ها میتوانید بهره ببرید. این ریمل برای آرایش روزانه و نیز آرایش غلیظ مناسب است. ریمل حجم‌دهنده‌ی «بل» مدل ولوم آپ بیگ لش Bell Volume Up Big Lash Mascara با بُرسی مخروطی الیاف حجم‌دهنده دارد که به صورت ویژه برای بدست آمدن بیشترین حجم ممکن طراحی شده است. این محصول برای ایجاد حجمی فوق العاده و بدون ایجاد چسبندگی مناسب است و بدون تجمع مایع ریمل روی مژه‌ها، آن‌ها را حجیم و پرپشت می‌کند. همه‌ی افراد دوست دارند مژه‌هایی بلند و پرپشت داشته باشند و همیشه به دنبال راه‌ حلی خوب مثل یک ریمل عالی می‌گردند تا نتیجه‌ی دلخواهشان را به دست آورند. ریمل بل با فرمول عملکرد دوگانه نه تنها حجم، بلکه طول مژه ها را نیز به خوبی افزایش می دهد. با استفاده ازاین ریمل، داشتن مژه‌هایی با شکوه و فریبنده را تنها با یک بار استفاده تجربه کنید و نگران تجمع مایع ریمل روی مژه‌ها نباشید. ریمل حجم دهنده بل ساخت کشور آلمان میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل میبلین مدل mega volume خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل ها معمولا یکی از مهمترین لوازم آرایشی خانم ها هستند چرا که آرایش چشم بسیار مهم است و این وسیله اصلی ترین ابزار برای آرایش چشم به حساب می آید. ریمل حجم دهنده میبلین مدل Colossal فوق مشکی یکی از معروفترین ریمل های میبلین موجود در بازار است چرا که ماندگاری بالا و همچنین حجم دهندگی بسیار زیادی دارد. اگر می خواهید حجم مژه های شما بیشتر به نظر برسد، می توانید با اطمینان این محصول را تهیه کنید و از حتی از کاشت مژه بی نیاز شوید. هم چنین به دلیل دوام بالای این محصول، یک انتخاب مناسب برای روزهای بارانی، آب و هوای مرطوب، رفتن به استخر و … می باشد. همچنین این ریمل غنی شده با کلاژن برای تقویت بیشتر مژه ها می باشد. در مجموع می توان این ریمل را یک همراه همه فن حریف دانست

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume به همراه ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل اسنس: ریمل، یکی از ابزارهای آرایشی است که با تیره تر کردن و حالت دادن به مژه‌ها تأثیر زیبایی به چشم‌ها می‌بخشد. ریمل اسنس مدل «I Love Exterme Volume» از نوع حجم‌دهنده و با رنگدانه‌های مشکی، رنگی طبیعی به مژه می‌دهد و داشتن برس فیبری این محصول را منحصر به فرد کرده است. شرکت اسنس «Essence» از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است و جزو برندهایی است که با توجه به نیاز مشتریان و قیمت معقولانه توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند. ریمل در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و بوسیله یک برس که نقش اساسی‌ای در تاثیر و خرید یک ریمل دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریمل‌ حجم دهنده «I Love Exterme Volume» دارای یک برس فیبری با دو لبه شکاف دار است که حاوی فرچه های کوچک‌تر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را افزایش دهد. ریمل‌های حجم دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. این ریمل از نوع ریمل‌های معمولی بوده و به‌راحتی با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی پاک خواهد شد. ریمل حجم دهنده ریمل لندن: آرایش چشم از زمان قدیم تا به حال یکی از اصلی‌ترین نوع آرایش‌ها برای زیبایی صورت به حساب آمده است. این امر نشان‌دهنده‌ اهمیت دادن ما به آرایش چشم بوده و یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد استفاده از ریمل برای فرم دادن به مژه‌ها است. مژه‌ها یکی از اصلی‌ترین قسمت‌هایی هستند که به زیبایی چشم می‌افزایند. ریمل حجم دهنده لاندن مدل Flash Scandale Eyes فوق العاده حجم دهنده و بدون ایجاد توده بر مژه ها است و برای کسانی که مژه‌های کم‌پشت دارند انتخاب فوق‌العاده‌ای است.این ریمل دارای بافتی فوق العاده سبک بوده که امکان استفاده از ریمل را به دفعات جهت افزایش حجم دهی بیشتر به مژه ها فراهم می آورد. برس این محصول حداکثر حجم مواد ریمل را برای حجم دهندگی فوق العاده به مژه ها، روی خود جای می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل اسنس مدل هلو گود استاف خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل هلو گود استاف اسنس محصولی از برند آلمانی اسنس است. اسنس حجم دهنده و دارای بافت مغذی است.حاوی روغن نارگیل میباشد و موم های گیاهی دارد.تقویت کننده و تغذیه کننده مژه ها است. فرمولاسیون گیاهی این ریمل، به گونه ای است که مورد تائید متخصصین پوست و چشم پزشکان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده دالاس مدل 5x خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل حجم دهنده دالاس حاوی رنگدانه های غلیظ و مشکی می باشد که به آسانی پس از یکبار استفاده روی مژه ها خواهد نشست و بدون ایجاد سنگینی و شکستگی برای مژه ها، آنها را به حد کافی حجم داده و پر پشت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل  آدارز مدل Volumizer خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل حجم دهنده آدارز جادویی مژه را با شکوه، پر جلوه، بلند و درخشان می سازد. آدارز غنی شده با چندین پروتئین و حاوی موم زنبور عسل نیز می باشد که استحکام زیادی به مژه ها می بخشد. ریمل آدارز با عملکردی دوگانه نه تنها حجم بلکه طول مژه ها را افزایش می دهد. رنگ آبی و بسیار زیبای ریمل آبی آدارز چشم ها را زیباتر می کند.بافت کرمی و سبک ریمل آدارز باعث می شود در اثر استفاده روی مژه ها در طولانی مدت احساس سنگینی و خستگی روی پلک هایتان نداشته باشید. برس بزرگ ریمل آدارز از جنس فیبر ساخته شده است و دارای شانه های بلند و کوتاه است و قابلیت پوشش دهی کامل مژه های بلند و کوتاه را دارد. برس تخصصی آن نیز باعث می شود تا از تجمع ریمیل بر روی مژه ها جلوگیری شده و حالت طبیعی به مژگان می بخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل نیترو مدل 10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضد آب.بلند کننده مژه و حجم دهنده و تقویت کننده است. ریمل نیترو کانادا در برابر تعریق در نواحی چشم مقاوم است و ریزش مواد ریمل نخواهید داشت و هچنین ریزش مژه نخواهید داشت. تقویت کننده مژه و 24 ساعته میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل حجم دهنده استرا مدل UNIVERSAL کد 0437 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل حجم دهنده، بلند کننده به همراه حالت دهندگی عالی استرا ببا داشتن روغن های طبیعی به شما این اطمینان خاطر را می دهد که بعد از استفاده از آن مژه هایی پر پشت و ضخیم و خوش حالت و در نهایت چشمانی نافذ خواهید داشت. فرچه این ریمل کاملا انعطاف پذیر و قابل ارتجاع می باشد، در عین حال با داشتن دو ردیف برس مویی کاملا منعطف بین تک تک مژه ها قرار می گیرد. این محصول مورد تآیید چشم پزشکان ایتالیا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل مروان خیر مدل extra 3d lash خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل بلند کننده ی مروان خیر با جدا کردن و حالت دادن مژه ها زیبایی خاصی به مژه ها می بخشد ،دارای خاصیت ضد آب می باشد و بدون ایجاد چسبندگی مژه ها و ریختن و سیاهی زیر چشم به زیبایی چشم های شما کمک می کند ، دارای ماندگاری مناسب می باشد و باعث ریختن مژه ها نمی شود و به راحتی قابل شست و شو می باشد دارای حجم 15 میلی لیتر می باشد.این ریمل مژه ها را تک تک جدا کرده.فرچه منعطف این محصول باعث کشیدن راحت ریمل به مژه ها میشود و شما می توانید تا آخرین ذره آن را مصرف کنید و ترکیبات گیاهی این محصول به چشم شما آسیب نمی رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ریمل کاتریس مدل Lift Up خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل کاتریس مدل Lift Up، مژه های شما را بلند میکند و به آن ها حجم میدهد. این ریمل حاوی پروتِئین برنج و پرو ویتامین B5 است که از مژه های شما در برابر ریزش محافظت کرده و آن ها را تقویت میکند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا